Društvo| Mediji| Region

Kad predsednik režira, a opozicija svira

dali76 RSS / 11.11.2017. u 19:50

Jutrom ga cene. popodne ga poštuju, a svečeri ga ruše uz pomoc svojih placenih medija.

U ovoj samo naizgled šizofrenoj matrici kojom se sa predsednikovih medija svakodnevno truje javnost, zapad uvek ima ulogu tog zlog i podlog igrača, ali narod bi trebalo biti sretan pošto je napokon dobio mudrog vodju koji itekako ume da izadje na kraj sa tim zlim  zapadnjacima .

I zapadu se iz iste marketing kuhinje šalju iste poruke.  Srpsko je društvo,  uključujuci i opoziciju, nezrelo i primitivno, ali zapad je sretan što imaju njega koji ume sa Srbima, takvima.

Paradoksalno ili ne, u tom potonjem igrokazu za strance, gde je osnovni cilj pokazati kako je trenutna vlast optimalno najbolja opcija, tj kako alternative nema, demokratska opozicija aktivno učestvuje          . Tako kad opozicija na sebe navuče taj  radikalski šinjel Šešelja žestoko napadajuci Vučica jer traži da kosovski Srbi svoje interese brane u institucijama Kosova,ona ustvari veoma aktivno participira  u slanju slike na zapad kako alternativa sadašnjoj vlasti ne postoji. Svojim srbovanjem demokratska opozicija ne krade glasove  oponomucenim patrijotama, podstice "svi su isti" apatiju, a zapadu šalje poruku, I od Vučica može gore.   

U predstavi za domaci puk, gde Vučic hrabro brani vaskoliko srpstvo od zlog zapada, opozicija uglavnom statira, i na taj način propušta priliku pokazati  da alternativna opcija postoji. Tako recimo dok Vulin diže svoj poljuljani rejting tetkinog zajmodavca promocijom osudjenog ratnog zločinca, opozicija se na ovoj temi uglavnom pravi mrtva. Tema je tetka, teča, vojno nesposobni Vulin, ali profesor Lazarevic, to je isuviše škakljivo.  

Uprkos tome što je i opoziciji postalo jasno da su vanredni izbori u Srbiji posledica samovolje jednog mocnika, a ne jasnih demokratskih pravila, ne postoji opoziciona partija koja bi se nedvosmisleno suprostavila  tomizbornom cirkusu. Pristajanjem na izbore, opozicija šalje poruku , i Vučicu, ali i zapadu, mi smo spremni učestvovati u tom cirkusu.

Još jedan circus na koji demokratska opozicija reaguje tihovanjem jeste Vučiceva predstava o proevropskoj politici, neutralnosti i dve stolice. Ako opoziciji nije jasno na kojoj stolici sedi predsednik Srbije, dovoljno je da prelista predsednikovu omiljenu štampu kao i da pogleda predsednikove TV stanice. Ako ni to nije dovoljno, nek pogleda kakve etikete predsednik lepi malobrojnim medijima  koji se usude kritikovati vlast. Ako i to nije dovoljno, neka prebroje koliko je Srbija zatvorila poglavlja u  zadnjih pet godina. Predsednik Srbije srpsku hoklicu drži u hladu ruske stolice. Nekoliko je razloga zašto je Vučic zaseo u ruski lad. Na mrskom zapadu ima previše pravila, zakona i institucija koje predstavljaju prepreku njegovom autokratskom modelu vladanja. Iako svedočimo da autokratske tendencije nisu strane ni članicama EU, da bi se do EU došlo moraju se proci sve oštriji kopenhaški kriterijumi čiji je osnovni cilj instalirati održive institucije. Otpor ulasku Srbije u EU, i na zapad generalno, je najbolje izvežbana srpska politička disciplina, a sedenje  pod ruskim hladom je jedina optimalna pozicija iz  koje se takva politika otpora zapadu sprovodi. Takodje, Antizapadna retorika, često umotana u rusofiliju, sem što žutoj štampi diže rejting,je omiljenn   paravan iza koga se najviše i najlakše krade. Treci razlog  zašto je hhlad ruske stolice toliko  primamljiv  jesu balkanske granice. Ukoliko bi se Srbija zaista odlucila za EU, sem  uredjene države, vladavine prava, takva politika podrazumeva prihvatanje trenutnih granica. Kao što Makedonci i Crnogorci žure na zapad( EU i NATO) da bi sačuvali granice, Vučic sedi bliže  ruskoj stolici jer  je to jedina pozicija koja pitanje granica drži otvorenim.   

I umesto da reaguju na Vucicevo suštinsko zamrzavanje    evrointegracija, neke stranke demokratske opozicije traže i deklarativno zamrzavanje evrointegracijskih procesa.

Ako je zapad jednom dao legitimitet Vučicu jer im je obecao, i uspeo pokrenuti normalizaciju odnosa sa Kosovom bez tzv navijača na barikadama i pucanja u NATO vojnike na severu Kosova, danas imamo situaciju da je podrška zapada  predsedniku Srbije uslovljena situacijom da je evropska alternativa na političkoj scenni Srbije na putu da bude totalno  uništena.

Razdrobljena sujetom velikih lidera koja samo stvara sve manje partije, izgubljena u pokušajima da prati Vuciceve aršine patriotizma i demokratije, demokratska opozicija  sve više vuče u nacionalizam i populizam,   ostavljajuci Vucicu prostor da u svom ruskom ruletu sa zapadom uvek ima argument, opozicija još i postoji,ali alternative gospodo ovde  nema.



Komentari (381)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 23:49 13.11.2017

Re: terapija

omega68
Omega, rode, nisi izneverio!

Шта је пичко?Шта било?




Ništa brate! Keep on keepin' on!
omega68 omega68 00:01 14.11.2017

Re: terapija

Ništa mi nije jasno.

Наравно да ти није јасно кад пишеш том хрватицом.Добро си ме и прочитао
Nije mi jasno da roditelj ispred težnji, želja, ciljeva, svoje dece stavlja bilo šta, a posebno ne neki nacionalni ponos ili neko svoje viđenje svetske politike.

Е па , видиш, ја стављам нешто од тога испред своје деце.
Јер,нису моја деца светиња.Можда ће моји унуци или праунуци да питају: је ли деда/прадеда, зашто си ове изроде од мојих родитења/деде и бабе/ уважио са њиховим глупим жељама / будалаштинама / ?
Ништа није свршено/завршено/.
Ниси ти једини конзервативац у Србији, брале
maksa83 maksa83 00:01 14.11.2017

Re: terapija

Ili sto bi rekao onaj moj poznanik, spominjem to vec koji put - imam para da kupim BMW-a, ali ne mogu da napravim puteve.

Pa da, to. Mislim, dobro što ćemo ti i ja gurnuti karticu u bankomat i u toj igri na sreću izvući odande štagod da otkucamo, ali meni to - najiskrenije - nije dovoljno. Ne para za mene, nego taj čemer okolo, preživljavanje, normalan svet koji se zavukao u neke čaure ako nije pobegao, raspad, nekompetencija, ološ koji se uzverao i nikad hrabriji i glasniji kao zombiji kad se penju uz onaj zid u World War Z (glup film inače, preskočiti).

Klizanje u Ništavilo, kao da gledaš sudar helikoptera u sloumoušnu a ne možeš ništa da uradiš.

I onda ti neko objasni da to tako mora, bikoz Putin, bikoz Rusija, bikoz Odbrana Kurca i Palca. Ma jedi bre kurac debilu.
omega68 omega68 00:05 14.11.2017

Re: terapija

Keep on keepin' on!

наравнно да ћу да наставим
Шипу га ограђанинебе
maksa83 maksa83 00:07 14.11.2017

Re: terapija

Шипу га ограђанинебе




Ovo si hteo da kažeš:

omega68 omega68 00:08 14.11.2017

Re: terapija

Pa da, to. Mislim, dobro što ćemo ti i ja gurnuti karticu u bankomat i u toj igri na sreću izvući odande štagod da otkucamo, ali meni to - najiskrenije - nije dovoljno. Ne para za mene, nego taj čemer okolo, preživljavanje, normalan svet koji se zavukao u neke čaure ako nije pobegao, raspad, nekompetencija, ološ koji se uzverao i nikad hrabriji i glasniji kao zombiji kad se penju uz onaj zid u World War Z (glup film inače, preskočiti).

Klizanje u Ništavilo, kao da gledaš sudar helikoptera u sloumoušnu a ne možeš ništa da uradiš.

I onda ti neko objasni da to tako mora, bikoz Putin, bikoz Rusija, bikoz Odbrana Kurca i Palca. Ma jedi bre kurac.

Па иди брате, остави нас да изумремо
maksa83 maksa83 00:10 14.11.2017

Re: terapija

Па иди брате, остави нас да изумремо

Pa neću brate, ovo je moja zemlja koliko i tvoja.

Će me trpiš (i za stojka drpiš).
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:12 14.11.2017

Re: terapija

уважио са њиховим глупим жељама / будалаштинама / ?


A pazi ovo.
Samo kao mogućnost.

Nema nikakve šanse da budeš apsolutno siguan da je tvoje viđenje jedino ispravno.
I, nedajbože, ali desi se da si omanuo u oceni, pa tvoji unuci ili praunuci kažu tvojoj deci, što bre slušaste onog idiota od našeg dede pa sjebaste i vaše i naše živote.

A ti doživiš da vidiš da si pogrešio, i da si sjebao živote svoje dece i unuka.
Previše rizika preuzimaš, i previše toga stavljaš na kocku verujući da si spoznao konačnu istinu.

A pazi i ovo, grešio si, i sam kažeš, kad si "uvodio demokratiju u Srbiju", znači moguće je da i ti pogrešiš, a ako si jednom, šta je garancija da nećeš i drugi put?
floki floki 00:12 14.11.2017

Re: terapija

I onda ti neko objasni da to tako mora, bikoz Putin, bikoz Rusija, bikoz Odbrana Kurca i Palca.


ко ти је бре овако објашњавао?
maksa83 maksa83 00:16 14.11.2017

Re: terapija

floki
I onda ti neko objasni da to tako mora, bikoz Putin, bikoz Rusija, bikoz Odbrana Kurca i Palca.


ко ти је бре овако објашњавао?

Amanbrejebote(bog|patak)!

Nisi ti, sedi bre. Zna taj jako dobro.
omega68 omega68 00:18 14.11.2017

Re: terapija

A pazi i ovo, grešio si, i sam kažeš, kad si "uvodio demokratiju u Srbiju", znači moguće je da i ti pogrešiš, a ako si jednom, šta je garancija da nećeš i drugi put?

Ништа се ти не секирај ... за тај други пут.Само се будала ( Вук ) саплиће два пута о исти камен.
floki floki 00:18 14.11.2017

Re: terapija

ма знам да нисам ја, али не знам ко је, зато питам, без зјбнцј
maksa83 maksa83 00:19 14.11.2017

Re: terapija

A pazi i ovo, grešio si, i sam kažeš, kad si "uvodio demokratiju u Srbiju"

Ima ko je grešio, a ima i ko nije grešio.

Je l' zna neko deco ko je ovaj lepi petooktobarski momak na kog pokazuje strelica?

(Ko je video odgovor tamo odakle je ovo uzeto da ćuti)

floki floki 00:22 14.11.2017

Re: terapija

.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:23 14.11.2017

Re: terapija

(Ko je video odgovor tamo odakle je ovo uzeto da ćuti)


Ja sad protrčao pa video.
ps
(O kumu se radi?)
omega68 omega68 00:25 14.11.2017

Re: terapija

кнелета

максин идол деведесетих, само тићу да не чује Саша Јаннковић
maksa83 maksa83 00:25 14.11.2017

Re: terapija

ја сам почео да тражим кнелета у овој гомили, и он је ваљда ту негде био деветог марта, а? :)

Knele, taj cvet srpske omladine, ipak nije dočekao taj 5. oktobar 2000.
floki floki 00:27 14.11.2017

Re: terapija

моја грешка, пардон
maksa83 maksa83 00:27 14.11.2017

Re: terapija

максин идол деведесетих, само тићу да не чује Саша Јаннковић

Tebra, nisam 'teo, ali

TURBO FOLK ME JE NATERAO!!!



(izdržati/premotati intro od minut i po)
omega68 omega68 00:27 14.11.2017

Re: terapija

maksa83
максин идол деведесетих, само тићу да не чује Саша Јаннковић

Tebra, nisam 'teo, ali

TURBO FOLK ME JE NATERAO!!!


хахахахах
omega68 omega68 00:29 14.11.2017

Re: terapija

omega68
maksa83
максин идол деведесетих, само тићу да не чује Саша Јаннковић

Tebra, nisam 'teo, ali

TURBO FOLK ME JE NATERAO!!!


хахахахах

Едит
Изаћиће ти Сорош на чмаруљу, брате
floki floki 00:31 14.11.2017

Re: terapija

сад стварно, ко је дјечарац под стрелицом?
maksa83 maksa83 00:32 14.11.2017

Re: terapija

сад стварно, ко је дјечарац под стрелицом?

Gugluj "Nikola Petrović Vučićev kum" pa biraj.
gedza.73 gedza.73 00:32 14.11.2017

Re: terapija

Mimi Mercedez


odseko se. rek'o znam ovu pevaljku (u stvari nisam ni znao dok mi nisu objasnili ko je) a nije mercedes nego cara.



Samo pesma ne bi bila ovako 'dobra' da nema solo deonice Zokija Šumadinca.
omega68 omega68 00:34 14.11.2017

Re: terapija

floki
сад стварно, ко је дјечарац под стрелицом?

Немам појма, нисам био 5. октобра у највећој србској паланци
omega68 omega68 00:37 14.11.2017

Re: terapija

Gugluj "Nikola Petrović Vučićev kum" pa biraj.

после овог сазнања ће наш макса и штоватељи његових коментара лепо да уснију свој ноћашњи, влажни, сан...
floki floki 00:44 14.11.2017

Re: terapija

ја за овог лика никад до сада нисам чуо, без икакве зајебанције...
maksa83 maksa83 00:46 14.11.2017

Re: terapija

после овог сазнања ће наш макса и штоватељи његових коментара лепо да уснију свој ноћашњи, влажни, сан...

Srbija teštvir!

E, meni je sad raspust malo gotov (zapravo se neplanski produžio zbog upale ž. puteva, 0/10 would recommend, ali tako je kad prevališ 40 - ako se probudiš i ništa ti ne fali to znači da si umro i da si u raju), tako da sutra mora opet da se radi nešto, pa i da se spava pre toga, što i tebi, brate Omega, preporučujem. Dream big rode!
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:51 14.11.2017

Re: terapija

ја за овог лика никад до сада нисам чуо, без икакве зајебанције...


Ma ona frka sa sestrom Kori Udovički i Bojanom Pajtićem, kad su u razgovoru pominjali njega kao glavnog reketaša srpskih privrednika za Vučićev račun.
omega68 omega68 00:52 14.11.2017

Re: terapija

Ма човече, ЖАБАРИ после 60 година без СП, како ћемо слиџе да скуппљамо
maksa83 maksa83 00:55 14.11.2017

Re: terapija

Ma ona frka sa sestrom Kori Udovički i Bojanom Pajtićem, kad su u razgovoru pominjali njega kao glavnog reketaša srpskih privrednika za Vučićev račun.

Ma to je samo delić. Nego malo smešno to sa slikom, kad Vulin kaže da odgovaraju oni koji su palili Skupštinu...

Gute Nacht, ko slavi.
freehand freehand 02:17 14.11.2017

Re: terapija

вероватно си заборавио, или ниси ни прочитао, небитно, на неком од блогова раније ја рекох да себи не дајем за право да коментаришем било шта што је "унутрашње питање" у србији - баш зато што сам своје дупе склонио, и то одавно.

A što tako defanzivno akd je u stvari super da sve znaš najbolje o svemu ovde, pomogneš agitacijom koliko ti je u moći (novčane donacije su privatna stvar, još nisu nađeni oni sa po 800e) da tođu Toma i Vučić a posle opleteš po svima ovde koji su šonje i ne mogu da ih skinu i kažeš da je sudbina kurva, jebiga.
Naravno da ti u međuvremenu ne pada na pamet da uživaš u plodovima svojih izbora i ovaploćenju svojih ideja.
Mislim, ne pali se mnogo, sve ovde ima neke svoje predistorije i prepričano je najmanje tri puta.
U stvari pet, ali ona prva dva su toliko davno da ih se više niko ne seća.
alselone alselone 08:44 14.11.2017

Re: terapija


Па?
Јебале те паре( а и њих )


Pa ti si prvi uveo pare (sredstva) kroz nasledstvo u priču. Ja sam ti samo rekao da ako im je stalo do para, nasledstvo neće biti prepreka da odu.
alselone alselone 08:54 14.11.2017

Re: terapija

Mislim, dobro što ćemo ti i ja gurnuti karticu u bankomat i u toj igri na sreću izvući odande štagod da otkucamo, ali meni to - najiskrenije - nije dovoljno. Ne para za mene, nego taj čemer okolo, preživljavanje, normalan svet koji se zavukao u neke čaure ako nije pobegao, raspad, nekompetencija, ološ koji se uzverao i nikad hrabriji i glasniji kao zombiji kad se penju uz onaj zid u World War Z (glup film inače, preskočiti).

Klizanje u Ništavilo, kao da gledaš sudar helikoptera u sloumoušnu a ne možeš ništa da uradiš.


Znam. Ja sam nekako napravio mali, koliko toliko zaokruzeni svet iz kog retko izlazim, osim kad moram, i tada svaki put popizdim. I onda sam prilicno rastrzan. Sa jedne strane je to agresivno nistavilo o kom pises, koje me tera da odem, a sa druge strane je porodica za koju sam ja jako vezan. I uzivam sto gledam moju decu kako divljaju sa dedama, kako se maze kod baba, tetki, kako sa ponosom gledaju momke striceve i ujake od dva i po metra itd.

Eto, pre tri dana isao kod sestre, cetvoro klinaca trci okolo (dobro, troje trci, jedno gleda tupo), pre dva dana isao sa caletom na pivo i cevape, ispricali se dva sata, a juce sina pokupio drugi deda pa ode sa njim u Szombor varos, da ide na bazen i na atletiku. Jeste da je na bazenu hladno i da je atletska hala propala, ali on ide sa svojim dedom.

Te stvari me drze.
gedza.73 gedza.73 09:18 14.11.2017

Re: terapija

Ja sam nekako napravio mali, koliko toliko zaokruzeni svet iz kog retko izlazim, osim kad moram

da se opet umešam u vaš razgovor...
ja čak pokušavam da ograničim krug na desetak minuta pešaka. a dao bog na selu imaš taman toliko slobodnog prostora do najbližih kuća.

Ej oni otvorili autoput koji je u nekom delu pregrađen betonskim zaprekama na kome ljudi poginuli i niko nije kriv?

najviše me nerviralo kad neko kaže kako smo divlja država ali jesmo tutuban zemlja.

'Rešavamo' najveće svetske krize a putevi kao posle diverzantskih akcija. Probajte da uđete u Kragujevac od Topole. Samo štekće po šahtama (postavljene da ih je nemoguće izbeći, naizmenično na levoj i desnoj strani ravnomerno iznad i ispod nivoa sfalta), bukvalno veleslalom po trakama (sad dve, sad jedna, malo uzbrdo, pa desno, pa nizbrdo, pa levo)
Srpska prestonica, velegrad. Nema obilaznicu, nema prilaz kakav ima svaki normalniji grad u Evropi

Kod nas niko ništa ne zna, 'nije to moj posao' a kad krene priča o sukobu Trampa i Putina svi znaju domete ruske avijacije u tančine, kakav raspored treba da ima u napadu nemačka fudbalska reprezentacija i kakve gaće nosi starleta.
alselone alselone 11:07 14.11.2017

Re: terapija


da se opet umešam u vaš razgovor...
ja čak pokušavam da ograničim krug na desetak minuta pešaka. a dao bog na selu imaš taman toliko slobodnog prostora do najbližih kuća.

Ej oni otvorili autoput koji je u nekom delu pregrađen betonskim zaprekama na kome ljudi poginuli i niko nije kriv?

najviše me nerviralo kad neko kaže kako smo divlja država ali jesmo tutuban zemlja.

'Rešavamo' najveće svetske krize a putevi kao posle diverzantskih akcija. Probajte da uđete u Kragujevac od Topole. Samo štekće po šahtama (postavljene da ih je nemoguće izbeći, naizmenično na levoj i desnoj strani ravnomerno iznad i ispod nivoa sfalta), bukvalno veleslalom po trakama (sad dve, sad jedna, malo uzbrdo, pa desno, pa nizbrod, pa levo)
Srpska prestonica, velegrad. Nema obilaznicu, nema prilaz kakav ima svaki normalniji grad u Evropi

Kod nas niko ništa ne zna, 'nije to moj posao' a kad krene priča o sukobu Trampa i Putina svi znaju domete ruske avijacije u tančine, kakav raspored treba da ima u napadu nemačka fudbalska reprezentacija i kakve gaće nosi starleta.



Jasno je sve to meni. Ovo su posledice dva talasa masovnog egzodusa.

Ja sam napravio sebi neku optimizaciju funkciju u koju sam sve predstavio preko social welfare faktora. Tu ulazi sve sto se tice prihoda, sve sto se tice rashoda, uredjenost drzave, blizina porodice, srednjerocna sigurnost za decu, skole, zdravstvo. Pa onda recimo plata nije u parama nego u toj meri blagostanja. Status nije pozicija radnog mesta i broj sati nedeljno, nego blagostanje poslom. Kolicina slobodnog vremena nedeljno je u meri blagostanja, ne u satima. Blizina porodice nije u kilometrima nego u meri blagostanja, buducnost, uredjenost i tako dalje.

Po toj, mojoj, racunici sa mojim tezinskim faktorima preslikavanja stvari u blagostanje, ja sam i dalje ovde.
maksa83 maksa83 11:17 14.11.2017

Re: terapija

Jasno je sve to meni. Ovo su posledice dva talasa masovnog egzodusa.

Kažu oko 15000 ljudi godišnje, as we speak.

Za tri godine to ti je recimo otpr. cela jedna Ruma koja je nestala. I to traje, i traje, i traje, i samo će da ubrzava.

Prvo što ćeš da osetiš (ako već nisi, a ako ti nedobog zafali nešto ozbiljnije ćeš osetiti, recimo sad je velika muka sa anesteziolozima, oni ozbiljno nedostaju i operacije se ne zakazuju jer ih nema, pošto tamo gde treba da ih bude tri pa ostane jedan samo proglase da je za to mesrto zapravo potreban jedan) je manjak lekara sa bilo kakvim opipljivim iskustvom - sad čak i u privatnom zdravstvenom sektoru počinje da radi niži ešelon.

Jedna od stvari koje čujem je da je jedan od korena ovog kolapsa javnog saobraćaja i to što nemaju šofere, to otišlo da vozi 'ladnjače po Evropi.

I tako.
alselone alselone 11:30 14.11.2017

Re: terapija

I tako.


Znam za lekare, i to iz prve i druge ruke, ali falabogu nije direktno sada nama trebalo. Toga se najvise i plasim. Ovo ostalo jos boz pomozi, ali zdravstvo mi je tamo ponderisano velikim faktorom.

Sto kazu Licani (ili bese Dalmatinci) - nisam pametan.
predatortz predatortz 11:31 14.11.2017

Re: terapija

I tako


Srbija će, ubrzo, da ostane bez mladih lekara, sestara i inženjera.
To na prvu.
Vozači, varioci, tehničari raznih struka, zidari, tesari, kuvari, grafičari...
Sve je to u niskom startu.
gedza.73 gedza.73 11:55 14.11.2017

Re: terapija

Po toj, mojoj, racunici sa mojim tezinskim faktorima preslikavanja stvari u blagostanje, ja sam i dalje ovde.

ma i ja sam. jedino sam sinu savetovao (i da taj savet prenosi sledećim generacijama) da, ako krene neki novi rat, ni slučajno ne padne na priče o 'patriotizmu', 'slobodi', 'otadžbini'... Samo neka beži što dalje.

kombinacija uranilovke sa socijalnim radim mestom, partijske pripadnosti, neznanja a nadmenosti gura nas sve niže i sve brže. čini mi se da većini i ne odgovara da se nešto menja.

zadesi mi se da vodim jednog starijeg čoveka po lekarima. Nikakvo čudo, lekar opšte prakse je praktično privatnik koga država plaća po broju pacijenata, nema gužve, tap u komjuter podatke, tap iz komjutara papir. Sa papirom na šalter, tap barkod... Niko ne obilazi red, pritisneš taster izađe papir sa brojem, ogroman semafor sa redosledom...

u zakazano vreme skoro nikog u hodniku. izlazi doktor, proziva, pruža ruku uz 'dobar dan', reko' traži pare, e srpski domaćine obruka se u belom svetu nemaš 100 eura za doktorovo 'dobar dan'...
Čovek je polako objašnjavao šta i kako pre, za vreme i posle operacije. Uz često
-Da li me razumete?
Na kraju ga pitam da li su svi ljubazni ili samo on
-Gospodine, to je politika bolnice.

Vratim se kući, posvađam se oko obilaženja reda .. dobro jel' možete da se organizujete ovde ulazi kako ko hoće...šta ti 'oćeš sad si došo (medsestra) saću zovem policiju i pričam to 'mom' doktoru.
Uz prepodnevni događaj gde se u privatnom marketu lik izdirao na prodavačicu (bez ikakve potrebe) a ona mu malo i odgovarala sve dok se u vidokrugu nije pojavila šefica a jadna kasirka samo počela da trepće okicama i pognuto klima glavom.

-e dok se ne promeni sistem neće nikome da bude bolje
Kaže doca meni
-A što? pa ovako je dobro.

i taakoo.


najobičnije, najnormalnije stvari ne funkcionišu onako kako bi trebale. sve zakomplikovano, teško, na o-ruk
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:43 14.11.2017

Re: terapija

ali tako je kad prevališ 40 - ako se probudiš i ništa ti ne fali to znači da si umro i da si u raju),


Eh, pa kad nemaš ništa u Grockoj, pa mora da - kako to reče Duško:

Ko nema u glavi ima u nogama, ko nema u nogama ima u banci, ko nema u banci ima nešto u Grockoj, ko nema ni u Grockoj – naći će mu se nešto u mokraći.

Niko baš nije da nema nigde i ništa.


freehand freehand 16:35 14.11.2017

Re: terapija

Srbija će, ubrzo, da ostane bez mladih lekara, sestara i inženjera.
To na prvu.
Vozači, varioci, tehničari raznih struka, zidari, tesari, kuvari, grafičari...
Sve je to u niskom startu.

Kao Rumunija koja nije imala ratove i iz socijalizma iskočila kao zmija iz stare košuljice?
Ulaskom u EU dobili su depopulaciju od, otprilike, 6 miliona ljudi, pa se to na maticu odrazilo dvojako: sem što su jedni otišli uskoro su počeli da šibaju kući doznake pa su i oni što su ostali počeli da se mršte na slabije plaćene poslove.
E isto to je u toku u Hrvatskoj, pa čitav kontinentalni deo zemlje sad izgleda kao da ga je zakačila velika pošast'
Generalno, super je taj bulšit kako smo mi najgori na svetu i kako nam je i država takva, čak i bolji i pametniji od onog kako su svi isti, kako nema moralnih vrednosti i kako je dete dete. Bez obzira na to šta su globalni trendovi i kako se odvijaju te komplikovane interakcije u evropskim i svetskim okvirima danas.
Tu je potpuno adekvatan onaj "Završi Megatrend i pali" slogan. Megatrendovski.
Inače će, valjda, normalni ljudi prvo uraditi sve što je do njih a onda pokušati da utiču i na druge ljude i sopstvenu zajednicu da bi stvari popravili i pokrenuli u pravom smeru, kao onom što smatraju boljim.
gedza.73 gedza.73 17:03 14.11.2017

Re: terapija

normalni ljudi prvo uraditi sve što je do njih

ček. kol'ko se to može.
onda pokušati da utiču i na druge ljude i sopstvenu zajednicu da bi stvari popravili i pokrenuli u pravom smeru, kao onom što smatraju boljim.

e baš me zabole. Plaćen da radi svoj posao a ja treba da utičem na njega kako bi ga bolje obavljao. Čime? Sa sto grama čokolade, sto grama kafe ili sto eura?

Da postavimo zvučinke po banderama, didu motivacioni govori, hvalospevi obnovi dok čilo i vedro idemo na ORA?
Dobro, eto slažem se sa tobom da je svud isto, i svi su propali, da su globalni trendovi, da kod nas i nije toliko loše i da sunce tuđeg neba tralala.

mis'im de nam je mladost, pogled u bolje sutra

Živeo Vučić!!!
freehand freehand 17:13 14.11.2017

Re: terapija

e baš me zabole.

To ti kažem.
Da postavimo zvučinke po banderama, didu motivacioni govori, hvalospevi obnovi dok čilo i vedro idemo na ORA?

Vidi se da si moderan čovek sav uronjen u nove trendove koji spada u društva XXI veka. čak ti je i sarkazam takav.
Dobro, eto slažem se sa tobom da je svud isto, i svi su propali, da su globalni trendovi, da kod nas i nije toliko loše i da sunce tuđeg neba tralala.

A ovo je slika odnosa prema sagovorniku i prema istini.
Gde sam ja to rekao da je svuda isto i da su svi propali?
Ali samo tebi mogu da kažem da je tebi apsolutno mesto u toj žabokrečini, mentalnoj i društvenoj koja ti se, kao, gadi. Ti je, Gedžo, stvaraš i održavaš, ona je tvoj društveni odraz. Beskrajno naprđivanje ali sa dobro navučenim ćebetom da ti slučajno ti mirisni efekti u kojima se tako dobro osećaš ne bi slučajno izvetrili.
Inače ne - nije svuda isto. Ali je u našem neposrednom okruženju vrlo slično a negde i gore. Doduše, sve to zavisi i od oblasti koja se poredi, no ko će sad još i u detalje kad može da se slaže i imputira i tako vučićevski najgrublje i bez ikakvih finesa..
gedza.73 gedza.73 17:24 14.11.2017

Re: terapija

Vidi se da si moderan čovek sav uronjen u nove trendove koji spada u društva XXI veka.

uvek bio.
Ali samo tebi mogu da kažem da je tebi apsolutno mesto u toj žabokrečini, mentalnoj i društvenoj koja ti se, kao, gadi. Ti je, Gedžo, stvaraš i održavaš, ona je tvoj društveni odraz.

gedža sjebao Srbiju? brate nisam ni znao svoje kapacitete

Ali je u našem neposrednom okruženju vrlo slično a negde i gore.

e sad je meni bolje kad ima negde da je gore.

sve to zavisi i od oblasti koja se poredi, no ko će sad još i u detalje kad može da se slaže i imputira i tako vučićevski najgrublje i beu ikakvih finesa..

koje oblasti? kakvi detalji? da ti kuću zida ortoped a o bezbednosti brine keramičar?
detalji da odeš na šalter i treba ti u najmanju ruku pet doktorata da bi razumeo šta od tebe traži činovnik i što te vraća nazad? a priučeni bauštelac to odradi za pet minuta u mrskoj Nemačkoj jedva sastavljajući smislenu rečenicu?

ja sam za to da svakom tinejdžeru kad postane punoletan, umesto one mantre o odrastanju i szrevanju u vojsci koja nema blage veze sa mozgom osim za militari paljevine, država plati bar jednu godinu kako bi radili i živeli negde na Zapadu.

S tim da postoji opcija pa ovi što više vole Rusiju mogu decu da pošalju na Istok.

(baš bih voleo da vidim rezultate)

Da ih ne muštraju i palamude političari šibicari.
freehand freehand 18:33 14.11.2017

Re: terapija

S tim da postoji opcija pa ovi što više vole Rusiju mogu decu da pošalju na Istok.

(baš bih voleo da vidim rezultate)

Da ih ne muštraju i palamude političari šibicari.

I da ovimaa što vole državu uređuju Nemci, ako im prethodno ne postreljaju decu. Komšijsku mogu.
Nego da skratim, da ne ulazim opet u ove spirale gluposti: nj Švajcarcima, ni Nemcima, ni Francuzima, ni Britancima nije državu i društvo uređivao niko spolja. Sami su to radili.
A onog ko bi u Švajcarskoj rekao "Svi su isti" i "Zabole me!" za bilo šta što se tiče zajednice tretriali bi kao debila.
Dakle adekvatno.
Da ne pričamo o tome da pomene dovođenje nekog sa strane da mu uređuje kuću, pošto su oko njega svi lopovi i lažovi a on, eto, neće da se time bakće.
da ti kuću zida ortoped

Ovo samo kao još jedna ilustracija gluposti koje ovde prosipaš. Ja, naime, znam sjajnog urologa koji ujedno pravi i sjajan nameštaj. Ne znam ortopeda koji zida kuće. Realno ne znaš ni ti, al su ti i metafore adekvatne tom znanju. Jer ministrovanje i zidanje kuća mogu samo gedži da budu isto.
Mislim, gedži kao majndsetu.

Živeo Vučić!!!

Nisi ni svestan koliko je ovo realno.
No tvoja stvar. Rani sina pa u janjičare, Srbija se popravit ne može.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:36 14.11.2017

Re: terapija

šapuću ime Putina i diraju se pritom između butina.


matora drtina pominje putina

alselone alselone 21:37 14.11.2017

Re: terapija

varioci


Za varioce se ne brinem.
gedza.73 gedza.73 22:42 14.11.2017

Re: terapija

I da ovimaa što vole državu uređuju Nemci, ako im prethodno ne postreljaju decu

Ko po Evropi nije ratovao između sebe?
i?
O tome sam pokušavao da ti pričam a ti imaš return koji se svodi na 'izdajnik' i 'švaboljub'.
Posle rata ko izginuo ko razrušen, mir, mir mir i opet u novi krug.

treba gledati da na sve moguće, zakonske, nezakonske, moralne, neetičke načine izbegneš gubitke.

A onog ko bi u Švajcarskoj rekao "Svi su isti" i "Zabole me!" za bilo šta što se tiče zajednice tretriali bi kao debila.

ideš sa pogrešne strane. Tamo postoji dvosmerna komunikacija. Kad bi se švajcarski poltičari ponašali kao naši ja mislim da bi njihove promotere po blogovima tretirali kao idiote.

Zamisli da tamo predsednik postavi na sajt cv kako je magistar pa posle nedelju dana skine taj podatak ili da predsednik kupi diplomu.

Da ne pričamo o tome da pomene dovođenje nekog sa strane da mu uređuje kuću, pošto su oko njega svi lopovi i lažovi a on, eto, neće da se time bakće.

eto neću. i šta sad?

Ovo samo kao još jedna ilustracija gluposti koje ovde prosipaš. Ja, naime, znam sjajnog urologa koji ujedno pravi i sjajan nameštaj.

A onda na državnom tenderu, na primer, CIP mora da kupi njegov nameštaj?
Čovek je urolog i odličan stolar (što ne isključuje jedno drugo) ali nije državni snabdevač nameštajem. O tem ti pričam kad kažem da su isti.
možda je odabrao pogrešno zanimanje? Mogao je da bude ortoped i prodavac IT opreme pa da državu, sve po zakonu, usreći sa postavljanjem optičkih kablova.

Ne znam ortopeda koji zida kuće. Realno ne znaš ni ti, al su ti i metafore adekvatne tom znanju

Možda sam omašio. jel' nije Oliver DUlić bio ministar građevine i urbanizma?

Jer ministrovanje i zidanje kuća mogu samo gedži da budu isto.

A ministri sam krem društva. Sve vrhunski stručnjaci. lepo ja reko da je gedža na kraju kriv. Što li ja ne kupi onu livadu na Vračaru da postanem urbani seljak.
jbga kad mi tata nije bio direktor Jugopetrola pa da devedesete provedem u SPS-u a da posle petog oktobra odem u diplomatiju. sad bih bolje razumeo 'demokratske' procese i 'ljubav' prema domovini.

Rani sina pa u janjičare

Pola Srbije bi pocrkalo od gladi da nije takvih janičara i njihovih doznaka.

Srbija se popravit ne može.

Jesam li je ja pokvario? Što je ne poraviše dosad?
gedza.73 gedza.73 23:09 14.11.2017

Re: terapija

I samo još nešto da ti dodam za Nemce, Francuze, Švajcarce i Britance.

Nemci su bili zlikovci i monstrumi tokom rata.

A mi budale.
Zašto?
Zato što si potpisao sporazum o nenapadanju a onda te napale Englezi i Nemci ti u roku od odma' sruše zemlju. Kao da to nije dosta ti za svakog Nemca žrtvuješ svojih sto sugrađana (za razliku od na primer Francuza).

pa ti i to nije malo nego u međusobnim razmiricama pobiješ još toliko svojih sugrađana dok Nemci stoje sa strane i čude se. Pa tražiš da saveznici bombarduju tvoje gradove a svoje studente pošalješ kao živi zid da izginu zbog sovjeetskog napredovanja.

Onda se hvališ da si antifašista koga niko ne zove na evropske proslave borbe protiv fašizma.
Ni Francuzi koji su skoro ceo rat proveli uz nemačke skute, Englezi koji su te prodali Rusima, ni Švajcarci koji su čuvali jevrejske zlatne zube.

Možda si preskočio malu činjenicu da je Hruščov bio protiv toga da SFRJ uđe u NATO i približi se zapadu jer je to protivno njihovim interesima.

narcis narcis 23:50 14.11.2017

Re: terapija

(za razliku od na primer Francuza).

da za razliku od francuza recimo u francuskoj i dan danas postoji prazno selo kao uspomena na jednu noć kad je preko sedamsto seljana utoku jene noći pobijeno, razlog- nema razlog apsolutno bez razloga je ta jedinica upala u selo i pobila seljane.
a imaš li ti neki dokaz da nije na celoj osvojenoj teritoriji vladao zakon sto za jednog, ja znam da je taj zakon vladao u grčko, kipru i norveškoj.
gedza.73 gedza.73 08:16 15.11.2017

Re: terapija

narcis
(za razliku od na primer Francuza).

da za razliku od francuza recimo u francuskoj

Streljano oko 2000 u Šapcu, oko 3000 kod Loznice, 2000 u Kraljevu, 2 500 u Kragujevcu
jedan nemački izveštaj kaže da je do decembra četrdeset prve u Srbiji streljano 20 000 civila.
Do kraja rata u nemačkim odmazdama 70 000.
Srbija oko 4 900 000 stanovnika.
Francuska oko 40 000 000.
a imaš li ti neki dokaz da nije na celoj osvojenoj teritoriji vladao zakon sto za jednog

nisam ja pričao o postojanju ili nepostojanju nemačkih odmazdi nad civilima već o broju žrtava.
Tokom rata, 10,262 Norvežana su izgubila svoje živote.
c_h.arlie c_h.arlie 10:37 15.11.2017

Re: terapija

maksa83
Čarlivoje
Za sada, samo neka uče, što više, to bolje.

Ok, to si sve lepo izrecitovao (mada se toga pre tebe setio minimum V.I. Uljanov, a možda je i još nekome palo na pamet), ali to samo tangencijalno ima veze sa onim o čemu se priča.

Ne verujem da ima smisla da pokušam da te uvučem u ozbiljan razgovor o svemu tome pošto ćeš empirijski opet da se praviš blesav tipa otvoriš orman i pokažeš šta tu sve ima, ili se popneš na šamlicu i odrecituješ još neki originalni Life Pro TIp...


Pa dobro - pošto si me već klasifikovao, ja sam tu bespomoćan.
No, svejedno - pošto tebi ne može da se pošalje privatna poruka, molim te da ti meni pošalješ privatnu poruku i javiš mi postoji li šansa da mi doturiš legalnu kopiju Vižual Studija ... hoću da nekoj drugarici pomognem nešto, no, da sve bude legalno.
c_h.arlie c_h.arlie 10:45 15.11.2017

Re: terapija

maksa83
Pa kad je to već tako, treba li u to srljati?

Dakle fenomenalno. Koji si ti kosmički licemer.

Sad još kad se setim da si onomad nešto coktao kad sam napisao da je nastavnica geografije rekla deci "bežite odavde". A on čovek presrećan što mu je ćerka u San Francisku, i voleo bi da tamo ostane.



Kao što rekoh predatorzu - "da, Zapad ali za moju decu, ne za tvoju, tvoju ko jebe, za tvoju je Vučić dovoljno dobar bikoz Srbija, bikoz Putin, bikoz Rusija".

Od tebe i ovog Čarlivoja su samo za zrnce gori oni koji su i sopstveno dupe smestili na Zapad i odande grade srpsko-rusko prijateljstvo. Brat Omega jeste da budalesa za 4 medalje ali njegovo budalesanje poštujem, on sedi ovde, uči decu da je ovo njihova zemlja i da su im tu preci i da ... šta ih već još usput uči, osim ako nisam omanuo pa i on sprema svoju za pečalbu, mada ne bih rekao, ne liči mi na njega, mada može čovek uvek da se zajebe (jednom je priznao da im je dao Cedevitu, mada mislim da je to bilo da mi pokvari foru).

Ali ti...

Sram te bilo.

Vidim da si me i ovde pomenuo u posebno mračnom kontekstu --- dakle, na samom dnu, na prvom nivou, a treba da budem srećan što nisam na nultom.
Mislim da u mom slučaju pišeš ishitreno, jer ti uopšte ne znaš moj stav u vezi dihotomije Zapad / Istok, jer ja to nikada nisam ni rekao. Čak da budem precizan, meni su te dihotomije (i) smešne.
Molim te stoga, da se kao uzoran čovek, meni izvineš.
Naravno, ovo ti i nisam napisao da je to meni posebno bitno, nego, za divno čudo, to uradi sebe, radi - videćeš da će ti biti lakše.
c_h.arlie c_h.arlie 10:58 15.11.2017

Re: terapija

maksa83
има ли још ко осим мене у овом кошу? или сам сијерак тужни без иђе икога, једна сламка међу вихорове?

Da, mislim da je licemerno sedeti tamo i gurati Srbiju Putinu u šake, ali ti imaš popust 90%, ne pitaj me zašto, nemam pojma.


Edit: Znam. Cherchez la femme, što bi rekli Gali. K'o onaj (ovo je sad treći nastavak feljtona) Amer Džo sa kojim sam pričao, kaže "moja žena je oduvek vrlo religiozna, i ja sam 12 godina sa njom u braku glumio i lagao da sam i ja religiozan i da verujem u Boga, i onda mi je to postalo glupo - želeo sam da budem stvarno baš taj čovek u kog se zaljubila, i onda sam 6 godina uporno svesno pokušavao da postanem religiozan, i to nikako nije išlo. Onda sam pročitao tu knjigu o DNK, i kad sam shvatio da ta ćelija nekako uzme te metapodatke i od toga postane ruka, tu sam postao religiozan".

Tako nekako i ti i Putin. :))


Kada već deliš popust, daj i meni malo odvadi.
c_h.arlie c_h.arlie 11:06 15.11.2017

Re: terapija

maksa83
... Ne para za mene, nego taj čemer okolo, preživljavanje, normalan svet koji se zavukao u neke čaure ako nije pobegao, raspad, nekompetencija, ološ koji se uzverao i nikad hrabriji i glasniji kao zombiji kad se penju uz onaj zid u World War Z (glup film inače, preskočiti).
...

Sa ovim delom sam saglasan.
Muka je ovo.
No, uveren sam da ćemo izdržati --- i da će ovo, što se teško može i definisati, jednom, ipak, proći.
maksa83 maksa83 11:35 15.11.2017

Re: terapija

molim te da ti meni pošalješ privatnu poruku i javiš mi postoji li šansa da mi doturiš legalnu kopiju Vižual Studija ... hoću da nekoj drugarici pomognem nešto, no, da sve bude legalno.

Sa 99% verovatnoće džabe verzija Visual Studia (Community) koja se skida sa MS sajta ima apsolutno sve što ti je potrebno: Free Developer Offers
narcis narcis 12:47 15.11.2017

Re: terapija

gedza.73

i ja nisam pričao o ukupnom broju streljanih francuza, i ne znam, pričam o tome da nemci nisu štedeli ni francuze i da su takođe skupljli taoce kao i kod nas posle diverzija francuskog pokreta otpora.
a što se tiče norvežana, pa taj broj je ogroma u odnosu na to da njihov pokret otpora nije vršio diverzije upravo zbog toga što je i tamo bila odmazde 100 za jednog, takođe i na kipru nisu vršene diverzije gde bi ginuli nemci, kao i norveškoj a i sam podatak da su nemci norvažane smatrali za arijevce, pa zar ne misliš da je to u takvom slučaju ogroman broj.
uostalom ti kriviš ceo nemački narod onako olako i osvetnički a skačeš ko vepar kad nas okrivljuju kao narod za zločine u bosni i hrvatskoj,
znači kad su naši zločini u pitanju onda su to pojedinci a kad su nemci onda je to kolektivno. a bugari nisu ništa klali i ubijali oni su iz finske, fini ljudi sa cvetom u kosi i medom na ustima.
dvoličan si i zao.
.
gedza.73 gedza.73 13:04 15.11.2017

Re: terapija

dvoličan si i zao




znači kad su naši zločini u pitanju onda su to pojedinci a kad su nemci onda je to kolektivno.

ja opet kažem da vi što se podržavali Miloševića (na kraju me zabole koja frakcija komunista) ste nas uveli u rat. A imala je i druga strana koja je bila protiv rata.

Al' ako ti kažeš da je isto onda dobro.

narcis narcis 13:36 15.11.2017

Re: terapija

ja opet kažem da vi što se podržavali Miloševića

odakle ti to da sam ja podržavao miloševića, i još i to da sam komunista.
( osim kad vas ljotićevce zajebavam pa postujem valtera, al to je zajebavanje)
nikad nisam bio komunista al pored vas takvi kakvi ste komunisti su bili zlatni i humani za razliku od vas ljotićevaca i brajovića, za njega se ne zna od kojii je.
gedza.73 gedza.73 13:49 15.11.2017

Re: terapija

( osim kad vas ljotićevce zajebavam pa postujem valtera

brale padni mi u zagrljaj.


Потпуковник Жарко Тодоровић “Валтер“ из Београда, командант београдских илегалаца од маја 1941. Над­мудривао је Не­­­­мце до марта 1943. Опе­рација “Ва­лтер“, око­н­ча­на ње­го­вим зар­о­б­љ­авањем...
Био је један од ма­ло­б­­ројних четника ко­ји су преживели Маутхаузен­.
После рата Жарко постаје пуковник францу­ске армије, а потом високи чиновник француске владе.


narcis narcis 14:03 15.11.2017

Re: terapija

ne ovo je valter

i


c_h.arlie c_h.arlie 14:38 15.11.2017

Re: terapija

maksa83
molim te da ti meni pošalješ privatnu poruku i javiš mi postoji li šansa da mi doturiš legalnu kopiju Vižual Studija ... hoću da nekoj drugarici pomognem nešto, no, da sve bude legalno.

Sa 99% verovatnoće džabe verzija Visual Studia (Community) koja se skida sa MS sajta ima apsolutno sve što ti je potrebno: Free Developer Offers

Zahvaljujem !
Što bi ti rekao, ja kao licemer koji je svoje poslao na školovanje na truli Zapad (pa njih nema da mi skinu) sam se malo opustio, jer cca 5 godina nisam ništa 'otkovao' - kako bi ti to, kujundžijski, rekao.
Svejedno, još jednom hvala, bez obzira na sve tvoje nerazumevanje mene i meni sličnih.
maksa83 maksa83 15:46 15.11.2017

Re: terapija

Što bi ti rekao, ja kao licemer koji je svoje poslao na školovanje na truli Zapad (pa njih nema da mi skinu) sam se malo opustio, jer cca 5 godina nisam ništa 'otkovao' - kako bi ti to, kujundžijski, rekao.Svejedno, još jednom hvala, bez obzira na sve tvoje nerazumevanje mene i meni sličnih.

Čarlivoje, deluje kao da si se nešto uvredio.

A baš si bio veseo i razdragan tokom onog vidi-kako-igram-kazačok-u-pestokecu performansa.
dali76 dali76 04:59 16.11.2017

Re: terapija

Vucic cesto ponavlja kako Srbija nece uvoditi sankcije,a vidim taj argument je I ovde popularan.
Pa da objasnimo da je poglavlje koje se bavi pitanjem usaglasavanja sa politikom EU na redu, ako Srbija iskreno krene danas u EU, tek za desetak godina.
Vucic ovo odlicno zna i bas zbog toga voli da se na ovoj temi busa u grudi junacke.
Slicno je sa ulaskom u NATO, nema dana da ne ponovi necemo u NATO, kao da ga neko u NATO pa zove.



c_h.arlie c_h.arlie 05:41 16.11.2017

Re: terapija

maksa83
Što bi ti rekao, ja kao licemer koji je svoje poslao na školovanje na truli Zapad (pa njih nema da mi skinu) sam se malo opustio, jer cca 5 godina nisam ništa 'otkovao' - kako bi ti to, kujundžijski, rekao.Svejedno, još jednom hvala, bez obzira na sve tvoje nerazumevanje mene i meni sličnih.

Čarlivoje, deluje kao da si se nešto uvredio.

A baš si bio veseo i razdragan tokom onog vidi-kako-igram-kazačok-u-pestokecu performansa.

Taman posla !
Mene je nemoguće uvrediti - a još manje se uvređujem sam. Pored toga, ja sam, gotovo uvek, veseo i razdragan - kazačok, na žalost, ne znam da igram.
No, ne verujem da si ti (i) imao nameru da me uvrediš.
A pokazivanje gađenja prema meni (i meni sličnima) je legitimno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:53 12.11.2017

interesantno da ovaj čovek

koliko god se dojmio kao lujka ipak znatno više poštovanja prema rivalima od bivših šefova njegovih službi -

"Pretnja koju Rusija predstavlja je očigledna. Pokušati da predstavite to na bilo koji drugi način, ja mislim da je zapanjujuće i da zapravo predstavlja opasnost po našu državu", rekao je Klaper, bivši direktor administracije za obaveštajne agencije u SAD.

Brenan, koji je bivši direktor Centralne obaveštajne agencije (CIA) istakao je da je po njegovom mišljenju "nejasno" zbog čega Tramp nije eksplicitnije osudio Putina kad to predstavlja "problem nacionalne bezbednosti".

"Zaista mislim da Kinezi i Rusi misle da mogu da ga izigraju", rekao je Brenan i istakao da se "iz nepoznatog razloga" Tramp možda plaši Putina.

"Mislim da je Tramp iz nekog razloga bio zastrašen Putinom. Ono što on radi sa Rusima je možda iz naivnosti, neznanja ili straha", rekao je on.

Kako je ranije preneo Rojters, Tramp je pokušao danas da razjasni konfuziju u vezi sa tim da li je prihvatio negiranje mešanja u prošlogodišnje američke predsedničke izbore, koje mu je u subotu izneo predsednik Rusije.

Na konferenciji za medije u Vijetnamu Tramp se distancirao od jučerašnjih komentara kojima je sugerisao da veruje Putinu, zbog čega su usledile kritike iz SAD čije su obaveštajne agencije odavno zaključile da se Rusija mešala u izbore zahvaljujući kojima je Tramp ušao u Belu kuću.

"Kada je reč o tome da li ja verujem ili ne, ja sam na strani naših agencija, posebno u sadašnjem sastavu. Pošto ih sada vode fini ljudi, veoma verujem našim obaveštajnim agencijama", kazao je Tramp nakon sastanka sa vijetnamskim predsednikom Tran Đaj Kvangom.

Tramp je juče, prilikom dolaska u vijetnamsku prestonicu Hanoj nakon završetka samita APEC, izjavio da ima dobar odnos sa ruskim predsednikom Putinom za kojeg je kazao da se "uvredio zbog optužbi za mešanje u predsedničke izbore u SAD".

dali76 dali76 22:40 12.11.2017

Re: interesantno da ovaj čovek

Karma is a bitch , rekoh sebi u nekoliko navrata razmislajuci kako sam nakon podrske Tomislavu Nikolicu na izborima 2012, cetiri godine kasnije dobio “Nikolica “ u )Beloj) kuci.
Danas, tacno imam strah, kad zamislim Hilary u Beloj kuci uz ovako ratoborni kongres.

Meni nije problem sto su Rusi oktrili prljavi ves Demokratske stranke, meni je problem sto je Demokratska stranka imala prljav ves koji su Rusi , iz svog interesa naravno, ucinili transparentnim.


milanb milanb 10:48 13.11.2017

Re:

Северна Кореја је врло слична Југославији пре 40-так година, култ великог вође, штафете, огромни слетови, једнопартијска диктатура итд.
tasadebeli tasadebeli 11:35 16.11.2017

Re:

milanb
Северна Кореја је врло слична Југославији пре 40-так година, култ великог вође, штафете, огромни слетови, једнопартијска диктатура итд.



Ма није...

Титова Југославија је по мени, после свега што у њој доживех и гледах, била некако сличнија некој Венецуели, Колумбији, Хондурасу,...

Занемаримо идеологије, оне су ту само због замајавања простога пука.











alselone alselone 12:31 16.11.2017

Re:

Титова Југославија је по мени, после свега што у њој доживех и гледах, била некако сличнија некој Венецуели, Колумбији, Хондурасу,...



vcucko vcucko 15:31 16.11.2017

Re:

tasadebeli
milanb
Северна Кореја је врло слична Југославији пре 40-так година, култ великог вође, штафете, огромни слетови, једнопартијска диктатура итд.



Ма није...

Титова Југославија је по мени, после свега што у њој доживех и гледах, била некако сличнија некој Венецуели, Колумбији, Хондурасу,...

Занемаримо идеологије, оне су ту само због замајавања простога пука.


Ali naravno.

Diktatura južnoameričkog, operetskog tipa. Sa sve maršalisimusom okićenim ordenjem, zlatom i roleksima.

Komunizma je bilo, ali malo i u potpuno pogrešnom smeru (ona priča o državi po meri Kjajević Majka i Čabarabdića, već sam dosadan sam sebi sa tim).

Levitacija između Čilea (Slovenija i bogatiji delovi Hrvatske) i unutrašnje Bolivije (Kosmet i BJRM).
korisnickoime-1 korisnickoime-1 12:13 13.11.2017

Nezavisni izvor...



Sputnik (Russian pronunciation: [ˈsputnʲɪk]; formerly The Voice of Russia and RIA Novosti) is a news agency, news websites and radio broadcast service established by the Russian government-controlled news agency Rossiya Segodnya.
freehand freehand 12:16 13.11.2017

Re: Nezavisni izvor...

korisnickoime-1


Sputnik (Russian pronunciation: [ˈsputnʲɪk]; formerly The Voice of Russia and RIA Novosti) is a news agency, news websites and radio broadcast service established by the Russian government-controlled news agency Rossiya Segodnya.

A ko ozbiljan ovde uopšte pominje Sputnjik kao kredibilan izvor?
mlinarslavko mlinarslavko 15:59 13.11.2017

Re: Nezavisni izvor...

E, ovo je fenomenalno !
omega68 omega68 18:54 13.11.2017

HITNO! NAJNOVIJA VEST!

konvertovano za dalija:
Sutradan po dobijanju ultimatuma od strane Austro-Ugarske, regent Aleksandar Karađorđević je pisao Ruskom Caru Nikolaju II:
“U ovim mučnim trenucima Ja iznosim osećaje Svoga Naroda koji preklinje Vaše Veličanstvo da se zainteresuje za sudbinu Kraljevine Srbije”. Uoči objave rata od strane Austro-Ugarske, Nikolaj II još uvek gaji nadu u mogućnost mirnog regulisanja problema, ali na kraju pisma ističe: “Ako pak ne uspemo, uprkos naše najiskrenije želje, neka Vaše Veličanstvo bude uvereno da ni u tome slučaju Rusija neće napustiti Srbiju”. I viteški ruski Car je održao reč, iako ga je to koštalo i krune, i države i sopstvenog života i života svojih najbližih. I viteški srpski Kralj nikada nije zaboravio šta je Rusija učinila za Srbiju i učinio je sve da se desetine hiljada ruskih izbeglica u Srbiji osećaju kao u svojoj Otadžbini, ne želeći do kraja života da prizna bezbožni komunistički režim u Moskvi odgovoran za ubistvo poslednjeg Pravoslavnog Cara. A oni neznaveni Srbi koji umesto glave na ramenima nose Sorošev TV ekran pa pitaju – a kada su to nama Rusi pomogli? – neka pročitaju sledeće reči svetog srpskog vladike Nikolaja:
„Dug, kojim je Rusija zadužila srpski narod 1914. godine, tako je veliki, da ga vekovi i pokoljenja ne mogu odužiti. To je dug ljubavi, koja povezanih očiju ide u smrt za spasenje svoga bližnjega.”











Сутрадан по добијању ултиматума од стране Аустро-Угарске, регент Александар Карађорђевић је писао Руском Цару Николају II:
“У овим мучним тренуцима Ја износим осећаје Свога Народа који преклиње Ваше Величанство да се заинтересује за судбину Краљевине Србије”. Уочи објаве рата од стране Аустро-Угарске, Николај II још увек гаји наду у могућност мирног регулисања проблема, али на крају писма истиче: “Ако пак не успемо, упркос наше најискреније жеље, нека Ваше Величанство буде уверено да ни у томе случају Русија неће напустити Србију”. И витешки руски Цар је одржао реч, иако га је то коштало и круне, и државе и сопственог живота и живота својих најближих. И витешки српски Краљ никада није заборавио шта је Русија учинила за Србију и учинио је све да се десетине хиљада руских избеглица у Србији осећају као у својој Отаџбини, не желећи до краја живота да призна безбожни комунистички режим у Москви одговоран за убиство последњег Православног Цара. А они незнавени Срби који уместо главе на раменима носе Сорошев ТВ екран па питају – а када су то нама Руси помогли? – нека прочитају следеће речи светог српског владике Николаја: „Дуг, којим је Русија задужила српски народ 1914. године, тако је велики, да га векови и покољења не могу одужити. То је дуг љубави, која повезаних очију иде у смрт за спасење свога ближњега.”

dali76 dali76 02:53 16.11.2017

Re: HITNO! NAJNOVIJA VEST!

Lepa su ta pisma Omega , puna osecanja . Te emocij su valjda karakteristicne za prvi svetski ili veliki rat nazvan i porodicnim ratom posto su se na evropskom tlu potukli clanovi familije.
No, ja sam za sadasnjost, za saveznistva koja su odras sadasnosti i buducnosti.

Hrvati, Slovenci,a Bugari pogotovo imaju danas bolje odnose sa Rusijom nego Srbija. Predsednik Nikolic je jednom prilikom izjavio da se prijateljstva ne mere visinom robnee razmene, imajuci u vidu upravo visinu robne razmene Rusije sa slavenskim zemljama, clanicama NATO.
Ja recimo redovno idem u rusku radnju da kupujem nemacku kobasicu, hrvatske napolitanke, pastetu ili bugarski ajvar.
Nema lampom da nadjem srpski bratski product na ruskim policama. I sljivovica iz mrske NATO Hrvatske, il Bugarske.
Nikolic prijateljstvo moguce meri ordenjima, No nema ni srpskog ordenja na policama ruske radnje u SAD.
Siguran sam da Putin odlicno razume da Vucic samo koristi Rusiju kao jeftin izgovor da ne bi isao na zapad.
Ne zanima mene mnogo gde su bezali Cetnici,a gde Mira JUL Markovic,ili cinjenica da se srpska trobojka vijorila na Beloj Kuci i slicno.
Od istorije me jedino zanima kako stoji Rusija,a kako zapad sa institucijama, zakonima, uredjenim drustvom.
Kad se dete razboli, idemo kod pedijatra, ne kodd gatare. Tako i autokratsko i korumpirano srpsko drustvo treba da ide tamo gde ima manje sanse za autokratiju,a vece sanse za kontrolu korupcije.



freehand freehand 09:04 16.11.2017

Re: HITNO! NAJNOVIJA VEST!

Ja recimo redovno idem u rusku radnju

Šta je to "ruska radnja"?
predatortz predatortz 09:59 16.11.2017

Re: HITNO! NAJNOVIJA VEST!

freehand
Ja recimo redovno idem u rusku radnju

Šta je to "ruska radnja"?


Prodavnica, market, trgovina...
Tako se u Hrvatskoj i nekim delovima BiH naziva.
Ja sam se skoro sabirao i došao do cifre od skoro stotinu reči koje upotrebljavam u svakodnevnom govoru, a danas se pripisuju isključivo hrvatskom jeziku.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:15 13.11.2017

dali jedno privatno pitanje

na koje ne moras da odgovoris, naravno.

da li si drzavljanin srbije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana