Istorija| Mediji| Moj grad| Planeta| Reč i slika

Sadatova kragna

Srđan Fuchs RSS / 07.12.2017. u 15:52

1977. Sadat, predsednik Egipta, probio je 30 godina leda između Arapa i Izraela i došao, kao prvi arapski zvaničnik, u posetu Jerusalimu. Pažnju domaćinima, međutim, odvukao je izgled Sadatove kravate.

 

 
images?q=tbn:ANd9GcQET6qAzN89CMAmCmvBkOmrzxAc5P4uiK55xA7VMMNz1QDYEwpSxg
 
images?q=tbn:ANd9GcSqAiTOBN8MfM1cI1FT8NKOQ9iJ1ssT4HSJV0LoDetHlQa-lGkA_Q
 
images?q=tbn:ANd9GcSKTRawYIvWcDAzpePnf4EXQ8SETJfITtcOLEtaf3XJ8Cp6lBwtkw

 Da li je Sadat imao skrivene namere prilikom svoje posete, ili se igrao sa predrasudama domaćina?



Komentari (246)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vera.nolan2 vera.nolan2 13:05 10.12.2017

Re: Sanatorijum

... "ovde na blogu".

Stefane, Blog je isti kao i sam život što je i okruženje ... citiraću profil jednog divnog i kulturnog blogera, imam njegovu dozvolu gde bih mogla, a da ne pitam ...

"Naš lik, pogotovo ovde, na blogu, jasno se vidi po stavovima koje iznosimo, po stilu komunikacije, po jeziku koji se koristi...
Svi drugi, lični podaci sasvim su virtuelni."
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:25 10.12.2017

Re: Sanatorijum


Stefane, Blog je isti kao i sam život što je i okruženje


Ne bih se složio, ništa uvredljivo, zaista, mislim da blog pre svega stvara nedorečenost, kao i da postoje osobe koje stvore lažnu (a kako drugačije i volimo da budemo posmatrani) sliku o sebi, tačnije sliku kakvom bi voleli da budu posmatrani, nekako samonametnu svoju sliku blogu i da zahteva i previše intuicije, i želje, da se prodre u stvarnu sliku (ako stvarna slika zaista postoji). I da, mi smo možda ponekad razgolićeni u sopstvenim stavovima, ali me, na primer, užasno nervira, kada na ovom mestu izložiš neki stav, obično dotrči neko da ti prilepi neku etiketu i tako u krug, i kosmos i štasmos.

vera.nolan2 vera.nolan2 13:58 10.12.2017

Re: Sanatorijum

ali me, na primer, užasno nervira, kada na ovom mestu izložiš neki stav, obično dotrči neko da ti prilepi neku etiketu i tako u krug, i kosmos i štasmos.

ma, naravno ! ... svako ima svoj motiv dolaska na blog,... a i odlaska i/ili suzdržavanja ... u realnom životu biraš društvo, ovde je potrebno da se prilagodi različitosti. Izbegavam komentarisanje tema koje me i najviše zanimaju, nemam vremena, a ni volje previše za uobičajeno nesvrsishodne polemike, ali sve rado čitam, posebno sve linkove ili preporučene knjige, uputim se bar .... i iščitavam dalje za sebe, nešto i naučim novo ...
... nasmeju me i oraspolože zaista i duhovita prepucavanja, ali ...
svako izgleda ima tog svoga nekog i iznerviram se, baš i sama ...

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:23 10.12.2017

Re: Sanatorijum

ovde je potrebno da se prilagodi različitosti.


I sam to mislim, ali znaš koliko je potrebno biti obazriv "ovde na blogu" da ne narušiš svačiju različitost? U svakom slučaju, tyson je upravu "gorak je to smeh" sad, makar meni. Nego, užasno me mrzi i da objašnjavam da i nisam imao tu nameru podsmeha i da me je zaista nasmejala čitava rasprava bez iole nekih zlh namera, ali, nekad se zapitam čemu objašnjenja i pojašnjenja, zato i kažem da je blog nedorečen.

vera.nolan2 vera.nolan2 15:21 10.12.2017

Re: Sanatorijum

i da me je zaista nasmejala čitava rasprava bez iole nekih zlh namera,



i da, uvek preslušavam i muzičke klipove i čujem nešto novo, nepoznato mi;
juče sam odgledala i jedan SF film po preporuci nekog blogera.
Biti na Blogu može da bude i dobar provod u višku vremena !
c_h.arlie c_h.arlie 16:17 10.12.2017

Re: Sanatorijum

vera.nolan2
... "ovde na blogu".

Stefane, Blog je isti kao i sam život što je i okruženje ... citiraću profil jednog divnog i kulturnog blogera, imam njegovu dozvolu gde bih mogla, a da ne pitam ...

"Naš lik, pogotovo ovde, na blogu, jasno se vidi po stavovima koje iznosimo, po stilu komunikacije, po jeziku koji se koristi...
Svi drugi, lični podaci sasvim su virtuelni."

E, da.
Primetio sam tvoj jezik i stil kada si meni rekla da sam parazit - ili tako nekako.
c_h.arlie c_h.arlie 16:22 10.12.2017

Re: Sanatorijum

stefan.hauzer

Stefane, Blog je isti kao i sam život što je i okruženje


Ne bih se složio, ništa uvredljivo, zaista, mislim da blog pre svega stvara nedorečenost, kao i da postoje osobe koje stvore lažnu (a kako drugačije i volimo da budemo posmatrani) sliku o sebi, tačnije sliku kakvom bi voleli da budu posmatrani, nekako samonametnu svoju sliku blogu i da zahteva i previše intuicije, i želje, da se prodre u stvarnu sliku (ako stvarna slika zaista postoji). I da, mi smo možda ponekad razgolićeni u sopstvenim stavovima, ali me, na primer, užasno nervira, kada na ovom mestu izložiš neki stav, obično dotrči neko da ti prilepi neku etiketu i tako u krug, i kosmos i štasmos.


Slažem se sa tobom Stefane - u pogledu dorečenosti i nedorečenosti.
Meni je dovoljno nekoliko postova da sa prilično velikom verovatnoćom zaključim ko je dobar čovek, a ko nije - kao i oni koji se samo pretvaraju.
Tebe sam procenio kao dobrog čoveka.
Istina, imam ja razumevanje za većinu ljudi --- jer dobar čovek nije lako biti.
Dobrota obavezuje.
vera.nolan2 vera.nolan2 16:40 10.12.2017

Re: Sanatorijum

Primetio sam tvoj jezik i stil kada si meni rekla da sam parazit - ili tako nekako.

Više od četiri godine sam na blogu, nikada nikoga uvredila nisam ni ružnu reč rekla, pažljivo i obazrivo ostavljam komentare i najčešće što uopštenije da ne bih povukla repove za sobom ili izazvala čak polemiku.

Nekoliko puta, čak uz iskrenu i pohvalu tvoje pojavnosti da me i zasmeješ i oraspoložiš i uz sumnju da se više praviš naivno i bezazleno i nedoučen i da nešto kao ne razumeš (kao i ovaj tvoj komentar sada, znaš ti odlično zašto sam najzad pukla i to rekla) izokola, sve fino ti sugerisala da me se kloniš i ne komentarišeš - moje komentare jer se tebi nikada nisam lično ni obraćala !!!
Računam, razuman je, razumeće!
Zadnji put to i bi na Doksovom blogu i ti i dalje nastavljaš
Da, ti si moj lični mentalni parazit, takoreći pijavica i zbog tebe sve ređe i dolazim na blog, čim te vidim pripadne mi muka jer sve obezbojiš, obezvrediš i srozaš ...
c_h.arlie c_h.arlie 17:27 10.12.2017

Re: Sanatorijum

vera.nolan2
Primetio sam tvoj jezik i stil kada si meni rekla da sam parazit - ili tako nekako.

Više od četiri godine sam na blogu, nikada nikoga uvredila nisam ni ružnu reč rekla, pažljivo i obazrivo ostavljam komentare i najčešće što uopštenije da ne bih povukla repove za sobom ili izazvala čak polemiku.

Nekoliko puta, čak uz iskrenu i pohvalu tvoje pojavnosti da me i zasmeješ i oraspoložiš i uz sumnju da se više praviš naivno i bezazleno i nedoučen i da nešto kao ne razumeš (kao i ovaj tvoj komentar sada, znaš ti odlično zašto sam najzad pukla i to rekla) izokola, sve fino ti sugerisala da me se kloniš i ne komentarišeš - moje komentare jer se tebi nikada nisam lično ni obraćala !!!
Računam, razuman je, razumeće!
Zadnji put to i bi na Doksovom blogu i ti i dalje nastavljaš
Da, ti si moj lični mentalni parazit, takoreći pijavica i zbog tebe sve ređe i dolazim na blog, čim te vidim pripadne mi muka jer sve obezbojiš, obezvrediš i srozaš ...

Šta da ti radim !
Na žalost, ja ne mogu da ti pomognem.
To ćeš morati da rešavaš sama ili uz pomoć za to sertifikovanih.
Istina, meni je poprilično naporno da ukazujem na određene pojave - no, bez obzira na svu muku, što se mora - mora se.
tasadebeli tasadebeli 17:55 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Srđan Fuchs

i vi svi kao grlice pohrlili za njegovom frulom,


Који то "ви сви"?

al' važno je da se širi hejt. tvoji Rusi.



Како то мислиш "моји Руси"?


Дај бре, Срки, немој ми рећи да си и ти пролупао као ове дежурне будале на Блогу (које ја сасвим оправдано називам модерацијом из сенке Блога Б92) које не умеју другачије да комуницирају са људима осим да им прикаче неку етикету и вози Мишко до судњега дана?

Ако је тако, ако си се и ти сврстао међу те будалетине на Блогу, онда испада да је овај Елојица дубоко у праву:


Zato što je izbor ,,sjajnih ljudi,, sa ,,vip,, statusom na blogu koji kreiraju atmosferu bloga krajnje problematičan, subjektivan,nerealan,dirigovan,izmanipulisan,precenjen i u službi određenog dizajna vlasnika kome to pravo niko ne može osporiti u kontekstu demokratskih principa tržišne ekonomije i vlasničkih prava.

Drugačijem mišljenju pripada isto pravo pod uslovom da je borba ravnopravna.

A da li je borba ravnopravna dok je olovka i gumica samo u rukama ,,vas odabranih,,?


Nemoj samo da pitaš zašto smo onda ovde. Ovde smo da dok možemo i dok nas demokratija vlasničkih prava definitivno ne obriše i najuri pokušamo da skrenemo pažnju da ovde nije baš kao što ti reče ,,narod još crnji i gori,, i baš toliko glup i naivan kao što bi nekome odgovaralo.

Ti možeš ovo da obrišeš kao i nekoliko komentara pre ovoga i da kreiraš svoj zagrljaj po zadatku, zbunjuje samo vaša kuknjava što ovo mesto umire lagano gušeći se u vlastitom saftu koji ste sami osmislili
.



Дубоко си ме разочарао, Срки, дубоко...



vera.nolan2 vera.nolan2 18:01 10.12.2017

Re: Sanatorijum

Na žalost, ja ne mogu da ti pomognem.

Možeš, i te kako !!! da se ne kačiš na moje komentare !!!
Dovoljno jasno i jednostavno za razumevanje ?!
eloy eloy 18:13 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Ако је тако, ако си се и ти сврстао међу те будалетине на Блогу, онда испада да је овај Елојица дубоко у праву:


Nije lepo kako si napisao ,,ovaj eloyica,, a kolko za tvoju informaciju Eloyca je jako u pravu - i drž te ga za ,,rimu,,
tasadebeli tasadebeli 18:21 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

eloy
Ако је тако, ако си се и ти сврстао међу те будалетине на Блогу, онда испада да је овај Елојица дубоко у праву:


Nije lepo kako si napisao ,,ovaj eloyica,, a kolko za tvoju informaciju Eloyca je jako u pravu - i drž te ga za ,,rimu,,




Извини, нисам знао да смо ти и ја на "Ви".

Можеш ми, заузврат, слободно рећи "овај Таса", па да буде нерешено, подела бодова.

А иначе, видим и ја да си јако у праву...

А што и ја да те држим за то... то... ? Не знам ни шта ти то значи:

,,rimu,,



Ја људе обично држим за реч (наглашавам, људе!), волове за рогове (наглашавам, волове!), а ово стварно не знам шта ти значи.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tyson

A zapravo je prva vest o napadu došla od egipatskih zvaničnika pa onda preko egipatskih medija, i glasila je upravo tako - da je napadnut manastir, i da ga je napao ISIS. Te je kao takva vest i preuzeta od ostatka sveta, da bi do korekcije došlo tek kada su se saznali detalji.


Kako god, Sputnik mora da doda još i da začini, onda kada to pročita prosečni pravoslavni čitalac on je uveren da se The Beast 666 okomila na njih. Slična histerija se stvara i oko Jerusalima - iako je grad potpuno mirno dočekao vest. Reakcija je relativno mirna. Protesti su bili slabi, 20000 uglavnom napaljenih klinaca, i to je to. Ali svet diže frku, kao da prosto žele prolivenu krv. Što se Ice tiče, valjda neće biti cirke. Ipak se otvara konferencija u 9 ujutro. Nije koktel, već skup sa ljudima sa Belgrade U, Hebrew U, plus mi ljudi koji šljakamo u polju. Ja sam u min. turizma, terenac, ali evo posle 1 decenije, pojavili su se ljudi koji poštuju moj terenski šljakeraj.
eloy eloy 18:38 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Извини, нисам знао да смо ти и ја на "Ви".


I nismo ali mi je zazvučalo malo potcenjivački a ako nisam u pravu izvinjavam se.

А што и ја да те држим за то... то... ? Не знам ни шта ти то значи:


Nije upućeno tebi iako možda tako zvuči - a ako ti je zazvučalo izvinjavam se i za to.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:43 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tasadebeli



Како то мислиш "моји Руси"?


Дај бре, Срки, немој ми рећи да си и ти пролупао као ове дежурне будале на Блогу (које ја сасвим оправдано називам модерацијом из сенке Блога Б92) које не умеју другачије да комуницирају са људима осим да им прикаче неку етикету и вози Мишко до судњега дана?

Ако је тако, ако си се и ти сврстао међу те будалетине на Блогу, онда испада да је овај Елојица дубоко у праву:





Дубоко си ме разочарао, Срки, дубоко...





Zašto sam prolupao, zato što sam obrisao Elojeve dve brljotine - od čega jedna, nabijen palac u bulju je sklonjen od Anite koja je u tom trenu prolazila pored kompa. Mani me s tim fašističkim forama "razočaravanja". To budi agresivnost u meni, da me tako bezlično svrstavaš u nekakve fantomske rivale. Ja ne ulazim u tvoje i Elojeve sukobe po virtuelnom svetu. Reagovao sam generalno na pravoslavna tripovanja o ruskim podmornicama. Ti si rekao kao da si poistovetio sa time.
Bili Piton Bili Piton 19:18 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tasadebeli

Е, Били, Били...Начисто си ме разочарао.


tasadebeli

Дубоко си ме разочарао, Срки, дубоко...


Čoveče, ti ko švaba tralala.

eloy eloy 19:19 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu


Zašto sam prolupao, zato što sam obrisao Elojeve dve brljotine - od čega jedna, nabijen palac u bulju je sklonjen od Anite koja je u tom trenu prolazila pored kompa. Mani me s tim fašističkim forama "razočaravanja". To budi agresivnost u meni, da me tako bezlično svrstavaš u nekakve fantomske rivale. Ja ne ulazim u tvoje i Elojeve sukobe po virtuelnom svetu. Reagovao sam generalno na pravoslavna tripovanja o ruskim podmornicama. Ti si rekao kao da si poistovetio sa time.


1.Izvinjavam se na radoznalosti - Anita je tko ?

2. palac u bulju si video ti na slici - ili Anita. Kao što na onoj slici nisi video dva igrača nego ženske sise - što je sve u kontekstu teze da se na Sadatovoj kravati vidi ono što neko želi da vidi i od toga pravi priču na blogu.


3
Ehm, sišao sam sa Sinaja, i očekivao, kao Mojsije, da ću naći bolji narod, a ono narod još crnji i gori nego pre mog odlaska... Vidim da nam predstoji još 40 godina lutanja


Igrom reči i muzičkom podlogom,,Sinaj Sakić,, samo sam vrlo uljudno i blago pokušao da ti skrenem pažnju na moj lični utisak kom žanru pripada ovakav tvoj komentar nakon što si se prosvetlio na velikom Sinaju i došao da nas onako prosvetljen zagrliš i izljubiš. Mada kao što sam reče izgleda da ćeš sačekati još 40 godina na taj zagrljaj.

Krkar bi ti to kraće i sažetije objasnio u najviše 2 -3 reči.

p.s jel vidiš krkara na slici ili opet palac u dupe ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:40 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

A. je moja 4-ogodišnja ćerka. Nisam video Krkara, izuzev osobe koja se predstavila kao on.

Rekoh opet, meni je to bilo neprilično, i to se tiče tvog odnosa sa mnom. Nema nikakvih virtuelnih ala i budala. Samo ti i ja. Ako ćeš poštovati mene, poštovaćeš me i u rangu da ne povrediš i moje mališane besprizornim projekcijama, punim za srpstvo osobenog otrovnog cinizma. As simple as that.
eloy eloy 20:18 10.12.2017

Re: Srđan Fuchs

poštovaćeš me i u rangu da ne povrediš i moje mališane besprizornim projekcijama, punim za srpstvo osobenog otrovnog cinizma.


Ovo je toliko jadno da je teško i komentarisati.

Ja sam na blogu i u prepisci sa Srđan Fuchs.a ne sa 4-godišjim detetom.
Uplićeš decu u nedostatku argumenata?
Gde je tvoja roditeljska odgovornost što tvoja deca imaju pristup i uvid u tvoje blogovanje ( ako je ovo uopšte istina )

punim za srpstvo osobenog otrovnog cinizma.


Moja reakcija je samo na tvoju i svačiju čestu i za mene lično uvredljivu upotrebu prideva ,,srpsko,, u pežorativnoj konotaciji koja se krije iza ,,bratskog zagrljaja,,

Inače ništa lično prema tebi ili bilo kome. Samo prema napisanom.

c_h.arlie c_h.arlie 20:24 10.12.2017

Re: Sanatorijum

vera.nolan2
Na žalost, ja ne mogu da ti pomognem.

Možeš, i te kako !!! da se ne kačiš na moje komentare !!!
Dovoljno jasno i jednostavno za razumevanje ?!

Eee, jedino to ne mogu.
Moraćeš da se, ipak, snalaziš sama.
Jer - ne možeš da vređaš, a da ti se ne odgovori.
Znam da je to teško za prihvatanje, no, šta da se radi.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:39 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Zašto sam prolupao, zato što sam obrisao Elojeve dve brljotine -

Ишчезао је и један мој коментар о Садатовом fashion sense-у, где је била и фотографија статуе дендија Бо Брумела који је увео у моду одела каква се данас носе и кравате. У њему није било ништа спорно.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 10.12.2017

Re: Srđan Fuchs

na tvoju i svačiju čestu i za mene lično uvredljivu upotrebu prideva ,,srpsko,, u pežorativnoj konotaciji koja se krije iza ,,bratskog zagrljaja,,


Srkiju se sve može pripisati osim te konotacije o kojoj govoriš.
Čitaj malo bolje, a i, važnije, čitaj bez predubeđenja.

A ti, ako imaš decu, kriješ od njih svoje aktivnosti na internetu, paziš da slučajno ne vide ekran?
vera.nolan2 vera.nolan2 22:02 10.12.2017

Re: Sanatorijum

Eee, jedino to ne mogu.

e, nema druge, pretvoriću te u žabu



izvini hermina, baš si me inspirisala
tasadebeli tasadebeli 22:17 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Bili Piton
tasadebeli

Е, Били, Били...Начисто си ме разочарао.


tasadebeli

Дубоко си ме разочарао, Срки, дубоко...


Čoveče, ti ko švaba tralala.






Па шта да се ради, свет је пун разочарања, а живот је само тек једна велика долина суза, зар не?



tasadebeli tasadebeli 22:33 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Srđan Fuchs

Zašto sam prolupao, zato što sam obrisao Elojeve dve brljotine



Не прави се луд, Срки, лепо ти пише на шта мислим, чак си и цитирао:

Који то "ви сви"?

Како то мислиш "моји Руси"?



Нема везе са Елојем, мени си се обраћао, зар не?

Reagovao sam generalno na pravoslavna tripovanja o ruskim podmornicama.


Па што си се онда мени обраћао са "ви сви" и "твоји Руси"?

Ја испричах шта сам стварно доживео, чуо, био присутан на Светој Гори када је тај лик то рекао.

Чак смо се мој другар и ја зезали на рачун тог монаха када је то рекао.

И то сам и овде испричао ради зезања, чак сам иронично за тог монаха рекао да је "пацифистички настројен".

(То је мене питао тај мој другар док смо слушали тог монаха у посници Светог Саве: "Је ли, Профо брате, зар не би требало да је овај лик пацифиста?" - писао ја о тој згоди већ на Блогу Б92).

А ти се примио к'о да сам тебе лично запљунуо.



Да није због оног Бартоломјуа/Бартоломеа?

Ти си о њему до сада имао само речи хвале, па сам те можда тиме погодио?

И немам ја ништа против, Срки, то је твој став. Нисам ти на тим блоговима где си га хвалио ништа рекао. Ћутао сам да ти не кварим задовољство.

Али то је твој став.

Мој став је: Ако ме неко и буде отерао у зилоте, то ће бити Бартоломју/Бартоломео и његови следбеници у Српској православној цркви са својим скретањем у онај екуменистички мелтинг пот.

Имам ваљда и ја права на свој став о томе?

То се ваљда назива слободна воља и слобода избора?

(И вероисповести и говора и мишљења?)
tasadebeli tasadebeli 22:36 10.12.2017

Re: Objava pucanstvu

eloy
Извини, нисам знао да смо ти и ја на "Ви".


I nismo ali mi je zazvučalo malo potcenjivački a ako nisam u pravu izvinjavam se.

А што и ја да те држим за то... то... ? Не знам ни шта ти то значи:


Nije upućeno tebi iako možda tako zvuči - a ako ti je zazvučalo izvinjavam se i za to.



Ма опуШти се...

Ја сам помислио да сам ја тебе увредио...


И не одговори ми шта ти је тачно то:

,,rimu,,



Знаш, брате, да је мени лингвистика порок... Уби ме радозналост да чујем семантику и етимологију овог твог израза.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:03 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

principessa_etrusca
Zašto sam prolupao, zato što sam obrisao Elojeve dve brljotine -

Ишчезао је и један мој коментар о Садатовом fashion sense-у, где је била и фотографија статуе дендија Бо Брумела који је увео у моду одела каква се данас носе и кравате. У њему није било ништа спорно.

E, to sam slučajno brisnuo, umesto "sviđa mi se"! Oprosti. Nije dugme za moje paorske ruke!

Edit> izvini još jednom, Princhipesa, dugmad "obriši" i "preporuči" su jedno pored drugog, a those two hands are not small.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:06 11.12.2017

Re: Srđan Fuchs

hoochie coochie man

Srkiju se sve može pripisati osim te konotacije o kojoj govoriš.
Čitaj malo bolje, a i, važnije, čitaj bez predubeđenja.

A ti, ako imaš decu, kriješ od njih svoje aktivnosti na internetu, paziš da slučajno ne vide ekran?



Thanks, Bro! To se zove - pravi drugar!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:19 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tasadebeli

Zašto sam prolupao, zato što sam obrisao Elojeve
Не прави се луд, Срки, лепо ти пише на шта мислим, чак си и цитирао:


Нема везе са Елојем, мени си се обраћао, зар не?

Па што си се онда мени обраћао са "ви сви" и "твоји Руси"?

Ја испричах шта сам стварно доживео, чуо, био присутан на Светој Гори када је тај лик то рекао.

Чак смо се мој другар и ја зезали на рачун тог монаха када је то рекао.

И то сам и овде испричао ради зезања, чак сам иронично за тог монаха рекао да је "пацифистички настројен".

(То је мене питао тај мој другар док смо слушали тог монаха у посници Светог Саве: "Је ли, Профо брате, зар не би требало да је овај лик пацифиста?" - писао ја о тој згоди већ на Блогу Б92).

А ти се примио к'о да сам тебе лично запљунуо.

Да није због оног Бартоломјуа/Бартоломеа?

Ти си о њему до сада имао само речи хвале, па сам те можда тиме погодио?

И немам ја ништа против, Срки, то је твој став. Нисам ти на тим блоговима где си га хвалио ништа рекао. Ћутао сам да ти не кварим задовољство.

Али то је твој став.

Мој став је: Ако ме неко и буде отерао у зилоте, то ће бити Бартоломју/Бартоломео и његови следбеници у Српској православној цркви са својим скретањем у онај екуменистички мелтинг пот.

Имам ваљда и ја права на свој став о томе?

То се ваљда назива слободна воља и слобода избора?

(И вероисповести и говора и мишљења?)


Naravno da imaš. Samo što si više, i češće, na liniji ortodoksnog kagebeizma a ne pravoslavnog hrišćanstva. U tome često padneš
u zabludu da se odrekneš i drugara. Duboko razočaranje, veliš. Vartolomeja ne poznajem lično, jerusalimskog znam, no Vartolomej je i ekumenski patrijarh, naravno da mu je ekumena u opisu posla. To što priča sa svima, ne znači da čovek nije svestan sebe, naprotiv, znači da je duboko svestan. Najlakše je optužiti nekoga bez poznavanja materije, sa čime se nosi kao episkop Carigrada i cele vaseljene (oikoumene). No, mlad si ti duh još, naučićeš, verujem u razvojni put tvoje ipostasi.
c_h.arlie c_h.arlie 06:20 11.12.2017

Re: Sanatorijum

vera.nolan2
Eee, jedino to ne mogu.

e, nema druge, pretvoriću te u žabu



izvini hermina, baš si me inspirisala

Šteta !
No, možda će neka princeza da poljubi tu žabu i 'oslobodi' princa u meni.
Svejedno - ako budeš radila na sebi, imaš šanse.
Ego jeste sila, ali nije nesavladiva.
Znam.
hermine hermine 07:44 11.12.2017

Re: Sanatorijum

izvini hermina, baš si me inspirisala



principessa_etrusca principessa_etrusca 07:54 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

zvini još jednom, Princhipesa, dugmad "obriši" i "preporuči" su jedno pored drugog, a those two hands are not small.

Срки, no worries, све је у реду, само сам приметила да нема слике, т.ј. коментара.

Ево статуе Бо Брумела поново, овог пута са шеширом:


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:37 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Ček da pažljivo preporučim -
hermine
Srđane, nježnice.

:)

Ma nije Taso, mani..

(Taso, sledeći put kad nam poturiš sličicu, svinjsku glavu pod nos, kao da smo idioti - il ranjeni osmaci - samo zamisli kako ti završi u guzčetini.)

Ja sad odoh, nema smisla da mi banuju Hermine.
Lijep dan želim.

Eh, šta ćeš, Sis, to je - nežnost - prokletstvo podjednako kao i blagoslov. Da, ako mu obrišem, plakaće kako je judeoekumenska zavera.
tasadebeli tasadebeli 09:30 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Srđan Fuchs

Duboko razočaranje, veliš. Vartolomeja



Па ако то није разлог, онда не знам чиме сам то заслужио оно:

i vi svi kao grlice pohrlili za njegovom frulom,

al' važno je da se širi hejt. tvoji Rusi.



па те лепо питах

Који то "ви сви"?

Како то мислиш "моји Руси"?



То што ја мислим о Бартоломјуу и Зизјуласу, то на страну.

А чиме сам заслужио ово што те питах?

Очигледно ти имаш неку унапред утврђену слику ко је и шта је Таса, па и ти онда тераш по своме као једна група блогера о којој више не бих ни да причам овде. Не заслужују то они...

Ево, и ово ти је класичан пример тог твог односа у комуникацији са мном овде:

Samo što si više, i češće, na liniji ortodoksnog kagebeizma a ne pravoslavnog hrišćanstva. U tome često padneš
u zabludu da se odrekneš i drugara.



Да ли треба да будем на линији ортодоксног кагебеизма (сиц!) или на линији екуменског цијанизма која ће ме довести до испијања цијанида, питање је сад?


Duboko razočaranje, veliš. Vartolomeja


Никакво разочарање. Нисам ја био заљубљен у њега, па да се разочарам.

Само, да бих некога поштовао, он то мора и да заслужи. Барем када су људи у питању. А и бартоломео је само човек, испод свега, зар не? Никаква папа православног хришћанства он није јер онда то више и није православно хришћанство.

Najlakše je optužiti nekoga bez poznavanja materije, sa čime se nosi kao episkop Carigrada i cele vaseljene (oikoumene).



Па ето, што сам више улазио у материју, све више сам схватао да Бартоломју не заслужује моје поштовање.

Као, уосталом, ни клер Српске православне цркве који иде за њим.

Само, ја не идем около и никоме не проповедам (за разлику од тебе) шта треба да осећа и мисли по том питању.

Ја само кажем шта ја осећам и мислим.

А нисам знао да то теби представља толики проблем... То што ја осећам и мислим, а не слаже се са оним што би ти волео и хтео да ја осећам и мислим.


П.С. - Узгред, кад већ причамо о љубави и мржњи, ово изненадно једнострано признавање Јерусалима као главног града Израела потекло из САД, без уважавања интереса свих страна кроз компромис који и треба да доведе до договора, после толико деценија проливања крви и за мање ствари, на врло осетљивом подручју, није за тебе покушај ширења хејта?

Па једна велика сила и самопрокламовани светски полицајац би ипак требало да има мало више осећаја када повлачи овакве потезе, а не да се понаша као слон у стакларској радњи.

Немој ми само рећи и да је Спшутњик крив што су САД повукле овакав потез јер је Спутњик тај који шири хејт, а не САД. нермој баш толико да потцењујеш своје саговорнике, није ти то добро за

razvojni put tvoje ipostasi.


Дугачка је та твоја Садатова кравата са својим дезеном. Много дугачка, Срки.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:22 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tasadebeli
A)
Па ако то није разлог, онда не знам чиме сам то заслужио оно:

па те лепо питах,

То што ја мислим о Бартоломјуу и Зизјуласу, то на страну.

А чиме сам заслужио ово што те питах?

Очигледно ти имаш неку унапред утврђену слику ко је и шта је Таса, па и ти онда тераш по своме као једна група блогера о којој више не бих ни да причам овде. Не заслужују то они...

Ево, и ово ти је класичан пример тог твог односа у комуникацији са мном овде:

Да ли треба да будем на линији ортодоксног кагебеизма (сиц!) или на линији екуменског цијанизма која ће ме довести до испијања цијанида, питање је сад?

Никакво разочарање. Нисам ја био заљубљен у њега, па да се разочарам.

Само, да бих некога поштовао, он то мора и да заслужи. Барем када су људи у питању. А и бартоломео је само човек, испод свега, зар не? Никаква папа православног хришћанства он није јер онда то више и није православно хришћанство.

Па ето, што сам више улазио у материју, све више сам схватао да Бартоломју не заслужује моје поштовање.

Као, уосталом, ни клер Српске православне цркве који иде за њим.

Само, ја не идем около и никоме не проповедам (за разлику од тебе) шта треба да осећа и мисли по том питању.

Ја само кажем шта ја осећам и мислим.

А нисам знао да то теби представља толики проблем... То што ја осећам и мислим, а не слаже се са оним што би ти волео и хтео да ја осећам и мислим.


B)
П.С. - Узгред, кад већ причамо о љубави и мржњи, ово изненадно једнострано признавање Јерусалима као главног града Израела потекло из САД, без уважавања интереса свих страна кроз компромис који и треба да доведе до договора, после толико деценија проливања крви и за мање ствари, на врло осетљивом подручју, није за тебе покушај ширења хејта?

Па једна велика сила и самопрокламовани светски полицајац би ипак требало да има мало више осећаја када повлачи овакве потезе, а не да се понаша као слон у стакларској радњи.

Немој ми само рећи и да је Спшутњик крив што су САД повукле овакав потез јер је Спутњик тај који шири хејт, а не САД. нермој баш толико да потцењујеш своје саговорнике, није ти то добро за

C)
Дугачка је та твоја Садатова кравата са својим дезеном. Много дугачка, Срки.


A) Sve listom su neofitske misli. Rekoh, doći ćeš do mudrosti, dobra namera postoji, a sada u startu je tako kako je.

B) Svi u Izraelu su reagovali sa olakšanjem što je priznat Jerusalim, s tim što su se pojedini kritičari zapitali sa kojim je to pobudama. Meni najbliži - građanski centar; Tsipi Livni, dala je najbliži i najpotpuniji opis situacije: "Sada treba kapitalizovati momentum i završiti priču o dve države."

C) Nepotrebna rečenica nejasno čime ranjenog čoveka.
tasadebeli tasadebeli 10:40 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Srđan Fuchs

A) Sve listom su neofitske misli. Rekoh, doći ćeš do mudrosti, dobra namera postoji, a sada u startu je tako kako je.


C) Nepotrebna rečenica nejasno čime ranjenog čoveka.



Престани да се постављаш као неки патрон са монополом на чисте мисли и добре намере.

Ја не могу никако да будем неофит јер никада из те моје вере нисам ни излазио еда бих јој се враћао као нови конвертит са променом друштвене климе као што је то случај са многима у овој Србији.

Meni najbliži - građanski centar; Tsipi Livni, dala je najbliži i najpotpuniji opis situacije: "Sada treba kapitalizovati momentum i završiti priču o dve države."



Грађански центри у Србији реагују помало другачије када је у питању државност Србије, зар не?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:23 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tasadebeli


A)
Престани да се постављаш као неки патрон са монополом на чисте мисли и добре намере.

Ја не могу никако да будем неофит јер никада из те моје вере нисам ни излазио еда бих јој се враћао као нови конвертит са променом друштвене климе као што је то случај са многима у овој Србији.


B)
Грађански центри у Србији реагују помало другачије када је у питању државност Србије, зар не?


A) U redu, onda mi nije jasno zašto dopuštaš sebi te površne interpretacije - barem je BG građanska duhovnost uvek bila duboka, široka (uostalom kao i BG saam) i slobodna od bilo koje vrste netrpeljivosti.

B) Nisam razumeo opasku o odnosu građanskog centra u SRB prema državnosti Srbije.

tasadebeli tasadebeli 13:19 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tasadebeli
c_h.arlie

Dobro !
Eto, Taso - vidiš da je sve OK, samo je trebalo da se lepo obratiš Maksi.



Ху д фак из Макса?



Чарли, ниси ми одговорио на којег ти то Максу мислиш?

Немам појма о коме причаш.

Ја сам, додуше, овде на Блогу својевремено познавао једног Максу... Он је био духовит човек, виспрен, широких погледа на свет и људе око себе,...

Али тај се одавно овде на Блогу Б92 не појављује.
Atomski mrav Atomski mrav 23:22 11.12.2017

Re: Objava pucanstvu

Kakav sanatorijum jbt, samo zato ovaj blog treba održavati u životu.

Mir u ludnici!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:57 12.12.2017

Re: Objava pucanstvu

tasadebeli



Чарли, ниси ми одговорио на којег ти то Максу мислиш?

Немам појма о коме причаш.

Ја сам, додуше, овде на Блогу својевремено познавао једног Максу... Он је био духовит човек, виспрен, широких погледа на свет и људе око себе,...

Али тај се одавно овде на Блогу Б92 не појављује.

ja sam poznavao jednog profana Tasića koji je bio lucidan, a sada je figura puna mržnje, cinizma i samosažaljevanja.
tasadebeli tasadebeli 00:06 09.12.2017

The Third Reich 'n Roll

1977.



govorimo o 1977. godini



1976.


hermine hermine 07:24 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

1976.

Da, dobro. I šta sad?

Mijenja suštinu il samo okvirnu tačnost, (pošto ti voliš pravdu i istinu),

drugo, okvirno, knjiga je iz 1973. - tako napisah - e, neće biti - tačnije na njoj, knjizi, fino stoji 1973 - 1974. Beograd,

dalje:
Tvoja korektna 1976. i 1973 - 1974. daju 2 i 3 god. između, ne 4 kako sam napisala,

dalje:
Milenković je izdao sjajnu (napominjem) knjigu 1973 - 1974. .. ali, pretpostavimo, pisao (prikupljao misli i materijal ranije, mnogo je informacija + reportažno) npr 1970 - 1972.

I sad, tvoja korektna (tak'a i tak'a stvar, da vam rečem) 1976. i njegova npr 1970. daju 6 god između,

=

1) 4
2) 3
3) 2
4) 6
5) X


p.s. sledeći put koriguj tysona i nsarskog (javili su se inspirisani dešavanjima, na slici, iz 1977.), mene zaobiđi (bez obzira kakvu izmišljotinu hrabro iznosila ili stala u njenu odbranu), blagodarim.

hermine hermine 07:41 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Od 1958. proučava i komentariše afričke i bliskoistočne probleme te kao stalni i specijalni dopisnik Borbe i Radio- Beograda boravi više godina u Centralnoj i Istočnoj Africi, a najviše u arapskim zemljama. Najveći deo novinarskog rada je posvetio praćenju prilika u arapskim zemljama.

Objavio je knjige:
Afrika i velike sile, Sa alžirskim ustanicima, Petrolej u politici, Jemen bez imena, Sudan posle Abuda, Alžir juče, danas, sutra, Kriza i rat na Bliskom istoku.


Rođen 1925. - i bio (jao,jao) oficir JNA do 1951.

Završio pravni fakultet, profesionalno se bavio novinarstvom, npr bio je urednik Borbe i urednik spoljnopolitičke rubrike Radio- Beograda, i saradnik zatim urednik Radio- Sarajeva.

Itd..

Sve iz BELEŠKA O PISCU.
tasadebeli tasadebeli 07:59 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine

sledeći put koriguj tysona i nsarskog (javili su se inspirisani dešavanjima, na slici, iz 1977.), mene zaobiđi (bez obzira kakvu izmišljotinu hrabro iznosila ili stala u njenu odbranu), blagodarim.


Da, dobro. I šta sad?



Ништа. Има само да пријавимо случај и готова ствар. Па да вози Мишко даље за Београд.


Нема шта да те заобилазим, не могу ја тебе ни да досегнем на тим висинама, у библиотекама на кулама од слоноваче, под којим год се никнејмом јављала свако мало.

Него мени била важна та година коју си поменула (поменуо ју је и Срки у уводном тексту) због ове моје године коју ја овде поменух.

Ти си ту небитна.

Битна је година.

Не видим разлог због којег се сада свађаш са самом собом.





1976. је објављен албум The Third Reich 'n Roll.

1977. се састали да разговарају о миру на Блиском истоку.

Видим ево, и 40 година касније тај мир траје ли траје...

Док ми причамо о Садатовој кравати.
hermine hermine 08:01 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Ти си ту небитна.

Da, dobro. Sad odjebi.
tasadebeli tasadebeli 08:09 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine
Ти си ту небитна.

Da, dobro. Sad odjebi.



Нисам се ја ни зајеб'о (ујебао, пријебао, дојебао, најебао...), него ти.

Па се сад ту може сасвим оправдано поставити питање ко ту у ствари треба да одјебе?

(Јеси размишљала о никнејму Мадам Ла Зонга? Мени то сјајно звучи. Баш оставља утисак...)
hermine hermine 08:12 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Otprđavanje, to je ono što ti radiš.
hermine hermine 08:12 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Neumjereno otprđavanje.
tasadebeli tasadebeli 08:18 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine
Otprđavanje, to je ono što ti radiš.


Neumjereno otprđavanje.



А мени се учинило да пише оправдање.



hermine hermine 08:23 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

1976. је објављен албум The Third Reich 'n Roll.

1977. се састали да разговарају о миру на Блиском истоку.

Видим ево, и 40 година касније тај мир траје ли траје...

Док ми причамо о Садатовој кравати.



Ovo si dopisao.. ali, ranjeni čovječe.

Krene patetično, pa se uvrijedi, otprdi sve, opet nanovo, patetika, prdež..

pa kao moji nalozi, moje visine, ucmizdri se, pa otprdi..

Bože sačuvaj.
tasadebeli tasadebeli 08:26 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine
1976. је објављен албум The Third Reich 'n Roll.

1977. се састали да разговарају о миру на Блиском истоку.

Видим ево, и 40 година касније тај мир траје ли траје...

Док ми причамо о Садатовој кравати.



Ovo si dopisao.. ali, ranjeni čovječe.

Krene patetično, pa se uvrijedi, otprdi sve, opet nanovo, patetika, prdež..

pa kao moji nalozi, moje visine, ucmizdri se, pa otprdi..

Bože sačuvaj.




А тко ми је то овде заиста рањен?

Па се патетично увреди и испрди у камеру?


Уместо свега овога, довољно је било рећи:

Упс, извини Тасо, залетела сам се, нисам схватила на шта ти мислиш са тим албумом The Third Reich 'n Roll и годином објављивања тог албума у поређењу са годином у којој је Садат носио ту кравату.


То би било сасвим довољно.

Ал' не допушта сујета, а?

А лепо ти одмах рекох да си ти ту небитна. Нисам ни рекао да си ти ту нешто погрешила са том годином.

И лепо те питах што се свађаш са самом собом.

Нисам знао да све мора да ти се нацрта да би повезала појмове.

То сам накнадно схватио и онда то објашњење и дописао.

Дакле:

Битне су поменуте године, 1976. и 1977, због теме на овом посту.

И албум The Third Reich 'n Roll, те Садатова кравата.

Ти и ја смо ту неважни.

П.С. - Размисли ти ипак о никнејму Мадам Ла Зонга...

А ја одох да одјебем...
hermine hermine 08:29 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Упс, извини Тасо, залетела сам се, нисам схватила на шта ти мислиш са тим албумом The Third Reich 'n Roll и годином објављивања тог албума у поређењу са годином у којој је Садат носио ту кравату.



A jel ti misliš da ja nemam u rezervi i opciju da je Srđanova godina tačna, a tvoja neko mladoženja-prdež fantaziranje.. fakt je da nisam provjerila i da sam pišući o datim rezultatima jednačine (od tad - do tad) pokazala da to nije bitno..
tasadebeli tasadebeli 08:32 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine
Упс, извини Тасо, залетела сам се, нисам схватила на шта ти мислиш са тим албумом The Third Reich 'n Roll и годином објављивања тог албума у поређењу са годином у којој је Садат носио ту кравату.



A jel ti misliš da ja nemam u rezervi i opciju da je Srđanova godina tačna, a tvoja neko mladoženja-prdež fantaziranje.. fakt je da nisam provjerila i da sam pišući o datim rezultatima jednačine (od tad - do tad) pokazala da to nije bitno..






Хјустон, одјебавам!

Овер енд аут.
hermine hermine 08:33 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

I prestani da dopisuješ komentare, razumijem ja i dvije-tri riječi u nizu..
hermine hermine 08:35 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Овер енд аут.

Endlich.
eloy eloy 13:38 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Хјустон, одјебавам!

Овер енд аут.


Ranjeni čovječe il odjebi il muški najebi onako kindly, dragec-vragec je odnio šalu.

hermine hermine 14:24 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine hermine 14:37 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Da, ovo je sad kao u Vikinzima. Hrišćani vs pagani. Ali, kakav se prdež krije iza te hrišćanske umivenosti..

Kao ovo: ja bih tebi rekao o čemu se radi, iako nisi bitna, imao sam dobre namjere..

.. cc, samo opsujem.
eloy eloy 16:47 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

tasadebeli tasadebeli 20:40 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

eloy


Ranjeni čovječe il odjebi il muški najebi onako kindly, dragec-vragec je odnio šalu.





eloy eloy 22:57 09.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll


C'est Si Bon by Mickey Katz


hermine hermine 08:52 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Najbolja definicija romana za koju znam - “svet viđen kroz jedan temperament”,

piše Svetislav u nanovijoj kolumni, Senke senki nad Balkanom 2,

koju ja vjerovatno neću ispratiti*, seriju neću, ali zato Svetislavove kolumne smatram svakodnevnom privilegijom. Skromnom. Skromno prisustvo. S moje strane.

*) onog trenutka kada shvatih koje filmove je Srbija snimila između 1995. (kraja rata u Bosni) i 1999. (početak bombardovanja Srbije), ej, 4 god. od-do, od kraja jedne propasti do početka druge, e, kako shvatih filmove za te 4 dragocjene god. - upadoh u AMOK (srpski, ljudski, filmski, dramski, epski, svjetski, svemirski, palanački, bezizlazni, kako god ga nazvati), u lonče ka' u bezdan..

Elojče, lijep Dueling Banjos, emocionalan.. reklo bi se da si ti više za ---> KLIK
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:58 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine
Najbolja definicija romana za koju znam - “svet viđen kroz jedan temperament”,

piše Svetislav u nanovijoj kolumni, Senke senki nad Balkanom 2 ,


Elojče, lijep Dueling Banjos, emocionalan.. reklo bi se da si ti više za ---> KLIK


super, Sis, i ja sam uhvatio seriju i danas počinjem da je pratim!

pS. Elojče ume da bude lep čova kada se ne glupira...
hermine hermine 09:01 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Pa, da. :)
tasadebeli tasadebeli 09:16 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

eloy

C'est Si Bon by Mickey Katz

LITTLE BIG - GIVE ME YOUR MONEY (feat. TOMMY CASH)





c_h.arlie c_h.arlie 11:56 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine
Najbolja definicija romana za koju znam - “svet viđen kroz jedan temperament”,

piše Svetislav u nanovijoj kolumni, Senke senki nad Balkanom 2,

koju ja vjerovatno neću ispratiti*, seriju neću, ali zato Svetislavove kolumne smatram svakodnevnom privilegijom. Skromnom. Skromno prisustvo. S moje strane.
...

Meni sa taj Basara sa tim njegovim prizemnim fazonima ne dopada.
Tvoji komentari mi se dopadaju, pa sam se našao u čudu --- kako osobi koja deluje produhovljeno kao ti, može da se dopada taj Basara ?
grof_brankovich grof_brankovich 12:54 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

чувај се тасо, куне су изузетно крволочне животиње
hermine hermine 13:10 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Meni sa taj Basara sa tim njegovim prizemnim fazonima ne dopada.

Ima neka tajna veza, vežu nas prizemni fazoni,

ko zna: možda što moji, s očeve strane, vuku korijen - vala, sve do u Bosnu išla hajdučija preko Drine - od Bajine Bašte.. (i stvarno sam ga sanjala jednom, mi u vrijeme okupacije Turaka, oni nas, jel', borimo se, mi protiv njih, jel', brate mili, ljuti boj otpočeo a kolorit etno, bukvalno ovce, opanci, priglavci, sablje, gunjevi - prizemnije nije moglo, prijatelju moj - kad se probudih držala me izgibija i junaštvo cijeli dan..),

il što ja u Svetislavu vidim pisca (oprostim mu i ono što nije, kamoli što jeste),

ukratko..

I molim vas, divni ljudi, znamo čime je popločan put do pakla, kaldrma balkanska najmanje dobrim namjerama - a to Svetislav najbolje zna..

kako osobi koja deluje produhovljeno kao ti, može da se dopada taj Basara

Što bi rekao Bajaga, "verujem, ne verujem",

e, prije nekoliko sedmica sanjam Doksa, došla mu u goste (Doksu, ne Bajagi), ma da, zvao me. U kuću na uzvišenju iznad obale velike vode što je najviše sivo-plavom oceanu ličila, u kući nabacane cjepanice drva.. prvo sam malo zvocala što ih ne složi.. a onda je on otišao i lovio samojede (pse), puškom.. sve krvav trag po bijelom pijesku iza njih, ostao.. gledam (gore sam, ispred kuće) taj crven trag dole na bijelom sitnom pijesak, liniju koja spaja vodu, zemlju, i razmišljam (u snu), "uu kakav bi ovo kadar u filmu bio", "ali kako mi padoše samojedi na pamet?", "ček, vidim smisao", sve tako sa sobom pitam, odgovaram,
i spavam..

:)
eloy eloy 13:11 10.12.2017

Re: hermine/Srđan Fuchs

vera.nolan2 vera.nolan2 15:54 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

e, prije nekoliko sedmica sanjam Doksa, došla mu u goste (Doksu, ne Bajagi), ma da, zvao me. U kuću na uzvišenju iznad obale velike vode što je najviše sivo-plavom oceanu ličila, u kući nabacane cjepanice drva.. prvo sam malo zvocala što ih ne složi.. a onda je on otišao i lovio samojede (pse), puškom.. sve krvav trag po bijelom pijesku iza njih, ostao.. gledam (gore sam, ispred kuće) taj crven trag dole na bijelom sitnom pijesak, liniju koja spaja vodu, zemlju, i razmišljam (u snu), "uu kakav bi ovo kadar u filmu bio", "ali kako mi padoše samojedi na pamet?", "ček, vidim smisao", sve tako sa sobom pitam, odgovaram,
i spavam..

fenomenalna si, nasmeja me hermina ...
da, da, Doks umije biti inspirativan
c_h.arlie c_h.arlie 16:15 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine
Meni sa taj Basara sa tim njegovim prizemnim fazonima ne dopada.

Ima neka tajna veza, vežu nas prizemni fazoni,

ko zna: možda što moji, s očeve strane, vuku korijen - vala, sve do u Bosnu išla hajdučija preko Drine - od Bajine Bašte.. (i stvarno sam ga sanjala jednom, mi u vrijeme okupacije Turaka, oni nas, jel', borimo se, mi protiv njih, jel', brate mili, ljuti boj otpočeo a kolorit etno, bukvalno ovce, opanci, priglavci, sablje, gunjevi - prizemnije nije moglo, prijatelju moj - kad se probudih držala me izgibija i junaštvo cijeli dan..),

il što ja u Svetislavu vidim pisca (oprostim mu i ono što nije, kamoli što jeste),

ukratko..

I molim vas, divni ljudi, znamo čime je popločan put do pakla, kaldrma balkanska najmanje dobrim namjerama - a to Svetislav najbolje zna..

kako osobi koja deluje produhovljeno kao ti, može da se dopada taj Basara

Što bi rekao Bajaga, "verujem, ne verujem",

e, prije nekoliko sedmica sanjam Doksa, došla mu u goste (Doksu, ne Bajagi), ma da, zvao me. U kuću na uzvišenju iznad obale velike vode što je najviše sivo-plavom oceanu ličila, u kući nabacane cjepanice drva.. prvo sam malo zvocala što ih ne složi.. a onda je on otišao i lovio samojede (pse), puškom.. sve krvav trag po bijelom pijesku iza njih, ostao.. gledam (gore sam, ispred kuće) taj crven trag dole na bijelom sitnom pijesak, liniju koja spaja vodu, zemlju, i razmišljam (u snu), "uu kakav bi ovo kadar u filmu bio", "ali kako mi padoše samojedi na pamet?", "ček, vidim smisao", sve tako sa sobom pitam, odgovaram,
i spavam..

:)

Ti bi trebalo da budeš pisac (Taso i Mirela, da li je prigodan termin za ženu pisca - piskinja).
Ja tako šta ne mogu ni da zamislim - a kamoli da sanjam.
hermine hermine 17:40 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Ti bi trebalo da budeš pisac

Kako? - odem tamo u udruženje i kupim člansku kartu, Piskinja..

:)

Ma ne, nemam izvor. Za knjigu. Ili ne znam da ga nađem.. slikovito, zamisliš veliku i duboku vodu, iz nje deltu, pratiš trag uzvodno, ali nema izvor, tako nekako..

I ta delta - što je zamisliš - gledaj da je stvarno razgranata i plodna zemlja oko nje, tj. ovde ne pišem ni dio (0,09 posto od mnogo) koliko bih imala, brzo pišem, brzo mislim, samo se nadovezuju rečenice, misli, račvaju, a pritom nisam skriboman.. i oduvijek pišem, u glavi, crtice na papir, perem suđe i napišem prvi čin komedije, (što bi rekao Urbani, zabavljam samu sebe), o bilo čemu pod kapom nebeskom, jednostavno: lako je čovjeku i liscu, bezimenom prolazniku, postati glavni lik moje priče, basne, drame..

+ mislim da su dobre knjige napisane, ili ako ih neko u ovom trenutku piše, meni ne smeta što je dobar u tome, naprotiv.

+ sve stignem li do izvora, ne želim ništa novo svijetu reći..

+ dva sna, s obzirom na sudionike, ne iziskuju stvaralačku muku:

1) sa Svetislavom oslobađam Bajinu Baštu od Turaka..

2) pronađem smisao što Doks lovi samojede.. dobro, samojede koje sam ja u san dovela.

_____________________

Vera,



tasadebeli tasadebeli 17:41 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

c_h.arlie

Ti bi trebalo da budeš pisac (Taso i Mirela, da li je prigodan termin za ženu pisca - piskinja).
Ja tako šta ne mogu ni da zamislim - a kamoli da sanjam.



Пишкиња?
eloy eloy 18:44 10.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

чувај се тасо, куне су изузетно крволочне животиње
Знам, знам...
Ето видиш докле иде та кунећа крволочност.


.... a bunde od kune su sjajne !

tasadebeli tasadebeli 01:27 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

eloy
чувај се тасо, куне су изузетно крволочне животиње
Знам, знам...
Ето видиш докле иде та кунећа крволочност.


.... a bunde od kune su sjajne !




Прва лига!

Такорећи, бундеслига!

Тако смо звали оне госпође што су ишле с протеста на протест у Бгд. током деведесетих. На тим протестима није било оних који немају ни бунди ни капута јербо нису стизали на протесте покушавајући да преживе од данас до сутра у тим страшним диктаторским временима наше банана републике.




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:54 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Ne mogu da verujem da si otvorio drugi niknejm da se zajebavaš, profesore, i to na mojoj lajni? Je l' tebi to deluje normalno?
hermine hermine 07:52 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Srđane, nježnice.

:)

Ma nije Taso, mani..

(Taso, sledeći put kad nam poturiš sličicu, svinjsku glavu pod nos, kao da smo idioti - il ranjeni osmaci - samo zamisli kako ti završi u guzčetini.)

Ja sad odoh, nema smisla da mi banuju Hermine.
Lijep dan želim.
tasadebeli tasadebeli 09:17 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine

Srđane, nježnice.

Taso, sledeći put kad nam poturiš sličicu, svinjsku glavu pod nos, kao da smo idioti - il ranjeni osmaci - samo zamisli kako ti završi u guzčetini.



Srđan Fuchs

Eh, šta ćeš, Sis, to je - nežnost - prokletstvo podjednako kao i blagoslov. Da, ako mu obrišem, plakaće kako je judeoekumenska zavera.





tyson tyson 12:56 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Такорећи, бундеслига!

Тако смо звали оне госпође што су ишле с протеста на протест у Бгд. током деведесетих.

Ne. Tako smo zvali drugarice iz prvih redova na Miloševićevim režiranim kontra-protestima - Bubu Morinu i društvo.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:14 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

tyson
Такорећи, бундеслига!

Тако смо звали оне госпође што су ишле с протеста на протест у Бгд. током деведесетих.

Ne. Tako smo zvali drugarice iz prvih redova na Miloševićevim režiranim kontra-protestima - Bubu Morinu i društvo.



Tajo, ej što mi je stigao zanimljiv poziv iz mog matičnog min. turizma - reklamiranje mojih podataka na FB i Instagramu, gde je par miliona poseta dnevno? Zamisli koji igrači?! Nisam još doneo konačnu odluku. Šta je sa tobom, napustio si državno delovanje? Prajvat sfera, i to je to? Imam neke ideje kako da unapredimo i umijemo min. turizma u zemlji, al' ne bih u ovoj nomenklaturi, if u c what am i sayin'?


tasadebeli tasadebeli 13:15 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

tyson
Такорећи, бундеслига!

Тако смо звали оне госпође што су ишле с протеста на протест у Бгд. током деведесетих.

Ne. Tako smo zvali drugarice iz prvih redova na Miloševićevim režiranim kontra-protestima - Bubu Morinu i društvo.





Па то ви из тадашње опозиције деведесетих.

Ови из тадашње власти деведесетих (СПС и ЈУЛ) су бундеслигом називали ове што су ишле по скуповима и демонстрацијама опзиције.

А ми који смо једва преживљавали те бурне године и нисмо имали времена за демонстрације и јавно исказивање својих политичких ставова, и једне и друге смо називали бундеслигом.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:25 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

tasadebeli


А ми који смо једва преживљавали те бурне године и нисмо имали времена за демонстрације и јавно исказивање својих политичких ставова, и једне и друге смо називали бундеслигом.



I ja sam izrastao iz te Srbije pa nisam pun pasivnog hejta, my bell.


tasadebeli tasadebeli 13:29 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

hermine

Ma nije Taso, mani..





tasadebeli tasadebeli 13:35 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Srđan Fuchs
tasadebeli


А ми који смо једва преживљавали те бурне године и нисмо имали времена за демонстрације и јавно исказивање својих политичких ставова, и једне и друге смо називали бундеслигом.



I ja sam izrastao iz te Srbije pa nisam pun pasivnog hejta, my bell.





Па је л' не рекосмо малопре Океј?

Оно, Всјо правилна?


Опет квалификујеш моју личност, а не коментаришеш садржај онога што сам рекао.

А ја рекох само оно како и јесте било тих деведесетих.

Моје окружење је бундеслигом називало и једну и другу опцију на тадашњој политичкој сцени Србије, па ја то само пренео овде. И нема ту никаквог пасивног хејта, но то је било тако како је било. Без спиновања.

EDIT: Јбт, Срки, каква си ти партијско-идеолошко-верска комесарчина!

А овамо ми причаш

verujem u razvojni put tvoje ipostasi.



Браво, мајсторе!

Свака част, испекао си занат лицемера. Религиозног, идеолошког, партијског,...

Каквог год. Можда и све то заједно...
eloy eloy 19:00 11.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll


I ja sam izrastao iz te Srbije pa nisam pun pasivnog hejta, my bell.


Kažeš ti ? Da ti verujem na riječ ?

,,Lijepo zvuči pa ga lijepo čitat,, - ako ga još i čini sretnim - verujem.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:59 12.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

eloy



Kažeš ti ? Da ti verujem na riječ ?

,,Lijepo zvuči pa ga lijepo čitat,, - ako ga još i čini sretnim - verujem.



kažete vas dvojica manipulatora i lagatora da jesam, yeah right.
tyson tyson 11:38 12.12.2017

Re: The Third Reich 'n Roll

Tajo, ej što mi je stigao zanimljiv poziv iz mog matičnog min. turizma - reklamiranje mojih podataka na FB i Instagramu, gde je par miliona poseta dnevno? Zamisli koji igrači?! Nisam još doneo konačnu odluku. Šta je sa tobom, napustio si državno delovanje? Prajvat sfera, i to je to? Imam neke ideje kako da unapredimo i umijemo min. turizma u zemlji, al' ne bih u ovoj nomenklaturi, if u c what am i sayin'?

Pa uči od ozbiljne države, tu gde si, da jednog dana - inš'Allah - unaprediš i umiješ i ministarstvo turizma u onoj drugoj, neozbiljnoj i upropašćenoj državi; eto ti saveta & recepta

Ja, bogu hvala, od države Srbije dinara u životu nisam dobio nit'sam za nju radio, i ništa, ja tu ništa ne b' menj'o. Jesen života se bliži, i hvala na pitanju ne bih nepovratni resurs poput vremena ulagao na tog konja; ragu takoreć'. Razumem i cenim empatiju itd. no što se mene tiče imam utisak da se za mog vakta neće po pitanju zemlje Srbije mnogo toga promeniti. Nemam ti ja vremena za to.


kick68 kick68 05:27 09.12.2017

Kolovrat

Cisto slovenski simbol:)

Sad bas odgledah izraelski film o vojnikinjama i jos uvek se kikocem:
kick68 kick68 07:51 09.12.2017

Re: Kolovrat

П.С. - Си видео?

Pa dobro ljudi, dokle vise:)))
blogovatelj blogovatelj 16:29 10.12.2017

Kravata, kragna...

Kakve veze kragna iz naslova ima sa tekstom bloga?
tasadebeli tasadebeli 17:31 10.12.2017

Re: Kravata, kragna...

blogovatelj
Kakve veze kragna iz naslova ima sa tekstom bloga?



Коначно једно нормално створење које је поставило једно логично питање на овом Сркијевом посту!




Оно јес да су кАравата и крагна блиске, али нису исте.

А и крагни, брате, има разних!



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:02 10.12.2017

Re: Kravata, kragna...

Kragna, u smislu medveđe ljubavi dvojice burazera.
tasadebeli tasadebeli 18:11 10.12.2017

Танцујмо удесно, другови и другарице,

танцујмо удесно!

Да не бисмо били мимо света...



Haos u Vitlejemu, vojska suzavcem razbila barikade

Izraelska policija upotrebila je suzavac tokom sukoba sa Palestincima u Vitlejemu, javio je dopisnik Sputnjika, koji je povređen u akciji policije.



"Najgora situacija od početka rata, hitno evakuisati decu"

Dečji fond Ujedinjenih nacija (UNICEF) pozvao je na hitnu medicinsku evakuaciju 137 dece, zaglavljenih u predgrađu Damaska pod kontrolom pobunjenika.



Ovakvog Putina još niste videli

Na izložbi "Superputin" posvećenoj Vladimiru Putinu posetioci će moći da vide slike i skulpture koje aktualnog predsednika Rusije prikazuju kao Supermena, jahača konja, jahača medveda, ljubitelja životinja, čak i Deda Mraza.



Tramp jednim potezom izazvao buru koja se ne stišava

Protesti u pretežno muslimanskim zemljama, ali i u evropskim gradovima povodom odluke predsednika SAD da Jerusalim prizna za prestonicu Izraela ne jenjavaju.



Obama: Zaštitite demokratiju ili rizikujte put ka nacizmu

Bivši američki predsednik Barak Obama izjavio je da Amerikanci moraju da budu oprezni u odbrani demokratije ili rizikuju da krenu putem nacističke Nemačke.



Pristalice Sakašvilija na ulicama Kijeva

Kijev -- U ukrajinskoj prestonici Kijevu protestuje hiljade pristalica bivšeg predsednika Gruzije Mihaila Sakašvilija, tražeći njegovo oslobađanje iz zatvora, javlja AP.



"Naš zadatak je da nastojimo da rasparčamo Rusiju"

Zamenik ukrajinskog ministra za privremeno okupirane teritorije Georgij Tuka objasnio je za portal „Glavred“ kakvu politiku prema Moskvi Kijev treba da izabere.

Tuka je naglasio da ne veruje u koncept „bratskih naroda“, „bratske ljubavi“ i „drugim bapskim pričama“ i dodao je da odnosi dveju država treba da se zasnivaju na pragmatizmu.

„Ali politički, u perspektivi, Rusija će ostati neprijatelj nezavisne Ukrajine, tako da je naš zadatak da nastojimo da rasparčamo Rusiju na delove“, objasnio je ukrajinski zvaničnik.

Ovo nije prvi put da Tuka provokativno govori na račun Rusije. On je u julu Moskvu nazvao „strašnim“ i „podmuklim“ neprijateljem, pozivajući Kijev da povećava svoje trupe. Prema njegovim rečima, optimalna varijanta za Ukrajinu „i za ceo svet“ bio bi „prestanak postojanja Rusije kao države“.



“How is it fair if a territory like Siberia belongs to only one country? It is terribly unfair for Russia to have so much of the world’s natural resources.”



Pažnju domaćinima, međutim, odvukao je izgled Sadatove kravate.

Da li je Sadat imao skrivene namere prilikom svoje posete, ili se igrao sa predrasudama domaćina?



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:21 10.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Haos u Vitlejemu, vojska suzavcem razbila barikade

Izraelska policija upotrebila je suzavac tokom sukoba sa Palestincima u Vitlejemu, javio je dopisnik Sputnjika, koji je povređen u akciji policije.


Ovo je standardno za Vitlejem. Sputnik, ponovo, želi krv.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:12 10.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,



Svi ste vi antikomunisti, ali komunizam nije srusio Putin nego ovo dvoje.

korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:45 10.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

korisnickoime-2
korisnickoime-1


Svi ste vi antikomunisti, ali komunizam nije srusio Putin nego ovo dvoje.


I ne mislim na ona dva sjajna tipa u pozadini, nego damu i gospodina.



Сестро, опет ми упадаш на територију!

Па зар се нисмо договорили да су твоји дани понедељак, среда и петак, а моји уторак, четвртак и недеља?

(Субота је празник, божји дан, не ради се.)


И ти си изгледа к'о и Срки пролупао (извини, пролупала, заборавио сам на родну равноправност), па качиш људима около етикетице к'о да лепиш налепнице на тегле са зимницом?

Svi ste vi antikomunisti



Који то ВИ?

Ја сам у томе ВИ?

Ево, осврћем се... Нема поред мене никог... Чак ни оног досадног Тасе Дебелог...





Ti si samo tuzna kopija.
Nisi imao toliko kreativnosti da sam izmislis svoj alter ego nego sam to morala ja za tebe.
H
Ti si za mene interesantnan samo kao nevoljni/svojevoljni rasprsivac linkova Sputnjika koji na ovom mjestu ostaju neodgovoreni zbog lenjosti pametnih ljudi.

Koji se po obicaju probude kad je kasno.

Ako se sada ne probude, politkomesari poput tebe uz pomoc spitnjika ce im graditi buducnost. ( ne ti , ti si suvise star i suvise lenj i suvise spor za tako nesto, nego netko ko moze da pomisli da si ti u pravu )

Ja cu vas raskrinkavati dok mi to bude volja.

Al’ pravo je rekao pre
Žerajić soko sivi:
“Ko hoće da živi nek mre,
Ko hoće da mre nek živi!”


tasadebeli tasadebeli 00:49 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Џабе Муји пружати весло да се не удави.


Пардон, Тмуји.
tasadebeli tasadebeli 01:03 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs
Haos u Vitlejemu, vojska suzavcem razbila barikade

Izraelska policija upotrebila je suzavac tokom sukoba sa Palestincima u Vitlejemu, javio je dopisnik Sputnjika, koji je povređen u akciji policije.


Ovo je standardno za Vitlejem. Sputnik, ponovo, želi krv.



Стандардно?

Четрдесет година после Садатове кАравате у Јерусалиму?

Супер!

Мним да је и у свим овим протеклим деценијама такође стално неки Спутњик желео ту крв која је обилно текла на Блиском истоку?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana