Istorija| Mediji| Moj grad| Planeta| Reč i slika

Sadatova kragna

Srđan Fuchs RSS / 07.12.2017. u 15:52

1977. Sadat, predsednik Egipta, probio je 30 godina leda između Arapa i Izraela i došao, kao prvi arapski zvaničnik, u posetu Jerusalimu. Pažnju domaćinima, međutim, odvukao je izgled Sadatove kravate.

 

 
images?q=tbn:ANd9GcQET6qAzN89CMAmCmvBkOmrzxAc5P4uiK55xA7VMMNz1QDYEwpSxg
 
images?q=tbn:ANd9GcSqAiTOBN8MfM1cI1FT8NKOQ9iJ1ssT4HSJV0LoDetHlQa-lGkA_Q
 
images?q=tbn:ANd9GcSKTRawYIvWcDAzpePnf4EXQ8SETJfITtcOLEtaf3XJ8Cp6lBwtkw

 Da li je Sadat imao skrivene namere prilikom svoje posete, ili se igrao sa predrasudama domaćina?



Komentari (246)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:43 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

tasadebeli



Стандардно?

Четрдесет година после Садатове кАравате у Јерусалиму?

Супер!

Мним да је и у свим овим протеклим деценијама такође стално неки Спутњик желео ту крв која је обилно текла на Блиском истоку?


Naravno, Izrael je izobilno krvario svaki put kada bi Sputnik odlučivao da isproba novo naoružanje, ili samo zastarelo. Nemaš jednog oficira u IDF-u koji je lagodan prema pitanju mešanja USSR-a u unutrašnja pitanja Izraela, a opet, da nije bilo sovjetskog glasa 1947. ne bi bilo ni Izraela.

Što se Vitlejema tiče, u neposrednoj blizini Rahelinog groba, jevrejskog kvarta Vitlejema ograđenog zidom, nalaze se dva velika izbeglička kampa. U njima se rađaju deca izbeglice, nabrijani - razumljivom, ne i opravdanom - mržnjom prema Izraelu. Tu je, jednostavno, mržnja potpuno iskorenila ljudskost. Deca su nabrijana palestinskim nacionalizmom i verskim fanatizmom. Kada izađu petkom iz džamije - a Fatah im to dopusti - njima bacanje kamenja i Molotovljevih postaje smisao života. Inače, tako divlji protesti su osobeni još i za Gazu, predgrađa Jerusalima, Nablus - svuda gde ima te populacije. To u Izraelu smatramo za tempiranu bombu, koja će u jednom trenu eksplodirati. Inače, mi iz turizma najviše donosimo hleb njihov nasušni. Da nije činjenice da se Isus rodio tamo, to i sami Betlehemljani kažu - ostalo bi samo besno selo, i IDF-ovi tornjevi. Inače, kada si tako studiozan, otidi pa porazgovaraj malo sa vitlejemskim hrišćanima i pitaj ih gde vide svoju budućnost.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:43 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Ja sam jako razočaran, profesore, ne u tebe kao tebe i u tvoju ideologiju kejdzibiizma - ideologija kao ideologija, kada budeš postao sasvim ipostasan ćeš se stideti sebe iz ovog perioda - već da si otvorio drugi niknejm da se zajebavaš sa ljudima ovde. Možda bi trebao da uzmeš u obzir da je vreme da o'ladiš malo od bloga?
tasadebeli tasadebeli 10:05 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs


Ne mogu da verujem da si otvorio drugi niknejm da se zajebavaš, profesore,



То си тек сада схватио и увредио се?

А смејао си се на тај мој први коментар са новим никнејмом?

Ниси ми баш јасан...


i to na mojoj lajni? Je l' tebi to deluje normalno?



А што не бих на твојој лајни?

Па и ти се зајебаваш на мојим лајнама, па шта?

Ja sam jako razočaran, profesore, ne u tebe kao tebe i u tvoju ideologiju kejdzibiizma - ideologija kao ideologija,



Ево га опет!

Удри, бајо, пљуни, па залепи!


već da si otvorio drugi niknejm da se zajebavaš sa ljudima ovde.



Не буди лицемеран!

И сам знаш колики број њих овде, тзв. блогера Б92, ради то исто.

А сада те је потресло што сам то и ја урадио?

Е? Ма није можно?

Још сам ја, барем, одмах у првом коментару дао сасвим јасне назнаке да сам то ја. Нисам се сакривао иза тог дуплог никнејма као већина ових "поштењачина" међу блогерима.

Уосталом, не брини, тај мој дупли никнејм је и био отворен само за ту сврху, да се јасно покаже количина лицемерја која се ваља овим Блогом Б92.

Добра страна свега тога на Блогу Б92: Теши ме једино што је у питању мали број људи који се уопште и окупља овде, па онда и није толико битно за неку ширу слику Србије, у целини.

Лоша страна свега тога на Блогу Б92: Додуше, јесте да су ти окупљени на Блогу Б92 и око Блога Б92 углавном некакав "интелектуални миље и крем де ла крем" Србије (што рече Елој). На жалост, то само показује колико нам је тужна, јадна и бедна слика оне образоване Србије која би требало да вади ову земљу из гована, а не да се представља около као увређена оперска примадона коју овај народ не заслужује јер су, боже мој, много бољи од тог народа. (Не знам само у чему су то бољи. У оном обичном домаћем васпитању свакако нису.)

Али нека те не секира мој други никнејм. Рекох већ, нећу га више користити, обавио је он своју функцију.


Možda bi trebao da uzmeš u obzir da je vreme da o'ladiš malo od bloga?



Ти си тај који то треба да процењује?

Подсетићу те на оне кључне ствари које су на овом твом посту изашле у први план:


Višak smo nas nekolicina sa strane koje zabavlja ova vaša sprdačina i to najčešće kada je napolju meteoalarm pa se ima viška vremena.

I nemoj da se čudiš - jeste ovde ,,Creme de la creme,, intelektualnog miljea koji obitava na ovim ex YU prostorima, a drugo je pitanje kakav je taj milje. O tome bi se olala moglo diskutovati - pod uslovom da se svima otvori mogućnost da mogu da pišu bez dirigovanih pravila moderacije. Ovako sve ovo nema smisla - i otuda potreba za sprdnjom i zajebancijom.



A ti si taj procenitelj emocija - jel to ono Rudankino tvoje emocije su sveti dim a tuđe emocije su pičkin dim ?
Dok je ovakve koncepcije bloga i gumica u vašim rukama - nema ovde pravog dijaloga.
I niko nikoga ne proganja - samo je sve FEJK!

P.S čast izuzecima



EDIT: Тек сада видим да је онај мој коментар у којем сам већ једном окачио кључне ствари са овог твог поста (још синоћ) у међувремену нестао.

Радила гумица, а? ВИП статус чини своје...

И ето тако, драги мој Срки, дођосмо полако и на Блогу Б92 до дезена Садатове кравате од пре 40 година.

Кажм ја лепо, излог јефтиних слаткиша. То је Блог Б92. И то од самих својих почетака, па до данас. (Част изузецима, што рече већ цитирани Елој.)


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:42 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Jest', a ti i Elojko se baš našli kao prozvani autoriteti da oblatite celu situaciju. Nije meni lično blog ništa lošiji ili bolji, sličan je, na sličnom nivou, otkako je postao.

Kakav VIP status? Nijesam uhvatio? Ja sam good old Potpalubac.
maksa83 maksa83 10:48 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Tasa 007
И сам знаш колики број њих овде, тзв. блогера Б92, ради то исто.

Ti ovo ne bi trebalo da znaš. To znači samo jedno - domogao si se Protokola Blogerskih Mudraca. Ne znam ko je izdao, ali saznaćemo, a saznaće i ujka, a onda ćemo da vidimo.

Ti sad možeš da prestaneš da čitaš i vratiš se omiljenoj razonodi - kopipejstovanju sopstvenih kilometarskih komentara.


Sad da kažem za onog jednog i po tehnički inkliniranog - postoji način da bilo ko sa jako visokom verovatnoćom utvrdi da li je neko dupli nick, ne treba ti moderacija. Potreban sastojak je da ima sopstveni web server (mada ne mora ni to, dosta je da ima kompjuter sa javnom IP adresom, sa jednom Python linijom može da se odglumi web server).

Elem, ako imaš nickove A, B i C, treba da napraviš tri gifa: a.gif, b.gif, c.gif. Oni ne moraju da budu neka prava slika, dosta je transparentni gif veličine 1x1 pixel. Pošalješ svakom od njih PP, i svakom embeduješ odgovarajući .gif u poruku, dakle "Dragi A, našao sam povoljno Pavlovićevu kremu, što ti ovom prilikom javljam" i ispod embeduješ a.gif kao što bi embedovao sliku ovde u komentar. Istu stvar uradiš za nick B, samo sa gifom b.gif, i analogno za osobu C. E da, gifovi treba da budu na tvom web serveru, ne moraš da imaš ni registrovan domen, dakle <img ... http://118.205.... /a.gif>

Kada svako od njih otvori PP to će trigerovati dovlačenje njegovo gif-a. Pogledaš u logu od web servera IP adrese sa kojih su gifovi dovučeni, i ako se dve poklapaju sa vrlo visokom verovatnoćom to je jedan isti juzer.

Sličnu foru sam primenio kada sam posumnjao da je ivan.ivica stvarno Hrvat, mislio sam da je neki ljuti srpski drugosrbijanac koji glumi Hrvata, pa sam stavio komentar sa gifom na tom blogu očekujući da se nijedna IP adresa ne rizolvuje na hrvatsku geolokaciju, ali se ispostavilo da je od ~30 uhvaćenih IP adresa zapravo bar tri bilo stvarno iz Hrvatske (pamtim Bjelovar npr.), iz čega sam zaključio da je ivan.ivica da real thing.


tasadebeli tasadebeli 10:55 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs

Ja sam good old Potpalubac.



Да, требало је то одмах да схватим.

Али ето... Помислим, ма није он из те приче... Па се преварим.


П.С. - Јасно ти је да о онима из тог фолирантског Потпалубља и немам баш најбоље мишљење кад помислим ко их је све цуцао на коленима и љубио у чело паметно промовишући их, сасвим незаслужено, интелектуалном, образовном и културном елитом Србије.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:37 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Dobro, sada stvarno preteruješ. Ako je ostala trunčica neideološkog, trebao bi da staneš ovde i prestaneš sa nipodaštavanjem.
tasadebeli tasadebeli 12:28 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs
Dobro, sada stvarno preteruješ. Ako je ostala trunčica neideološkog, trebao bi da staneš ovde i prestaneš sa nipodaštavanjem.



Аман, човече Божји!

Никога ја не ниподаштавам!

То је оно што ја заиста и мислим и о васељенском патријарху и о Јерусалиму као престоници Израела и о потпалубцима у Србији и српској култури.

И то што мислим, искрено и кажем. Не кријем то што мислим као змија ноге.

Ако то што ја мислим и кажем некога и вређа, мени је жао, али као што тај неко, било ко, има право на своје мишљење и право да га каже, то исто право имам и ја.

А ако ти сматраш да то не треба да буде тако, онда не видим чему нам служи демократија. И хришћанство о којем ми говориш тако узвишеним проповедничким тоном као да сам ја нека будала која се крстила у цркви у својим средовечним годинама бацивши пре тога у ђубре црвену књижицу Савеза комуниста Југославије и која ич не зна о Српској парвославној цркви, вери, односима између цркава... на крају крајева, сви ми смо тело цркве. Нису то само попови, владике и монаси.

Грешиш, Срки, у томе што мислиш о мени. Много грешиш.

Jа само о томе што знам не причам овде јер му овде није ни место ни време.

Ако ти то можеш да схватиш, онда ћеш на крају целе ове наше приче рећи само:

"Всјо правилна..." (ЛИНК)

А ако не можеш да схватиш, опет добро. Није моје да те терам да то схватиш. То мораш сам.

Само, молим те, престани више да ми држиш проповеди иринејско-порфиријевске провенијенције и да се постављаш према мени очински јер, у ствари, не знаш ништа о мени, него само мислиш да знаш све.

А такав твој однос према мени није ништа друго него сујета над сујетама. (ЛИНК)


А против сујете, ма колико год она била део људске природе, ипак треба да се боримо, јер она ипак не припада оној страни човека која је ближа Богу, зар не?




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:49 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Баш лупеташ. Ако ћемо ишта, ја сам Методијеве провенијенције. Порф ми је близак, када није нафуран, ал' Славонци су ми блискији, не само због светиње Јасеновца - већ када воле, онда воле, када хебу кеву, хебу кеву, ал' немају маску као Порфика наш, или твој новооткривени другар Eloy the Consigliere. А довели живог Вартоломеја у Јасеновац, у јеку Карамарковог усташко-удбашког дивљања пре пар година. Играчи!

Истрчао си се, налупетао, подсмевао људима на мојој лајни, под лажним идентитетом, и сада сам ти ја крив. Океј.
tasadebeli tasadebeli 13:10 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs

Баш лупеташ.

Истрчао си се, налупетао, подсмевао људима на мојој лајни, под лажним идентитетом, и сада сам ти ја крив. Океј.



То и ја теби кажем...

Опет добро.

"Всјо правилна", или како то већ кажу православни кејџибиовци.

Може и океј. Не правим питање.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:29 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Lupetaš, bro. Al' daj malo da pričamo o tvom duhovnom hejtu, zašto ga emituješ, zašto potpiruješ, šta imaš ti lično od toga?
c_h.arlie c_h.arlie 13:52 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

maksa83
Tasa 007
И сам знаш колики број њих овде, тзв. блогера Б92, ради то исто.

Ti ovo ne bi trebalo da znaš. To znači samo jedno - domogao si se Protokola Blogerskih Mudraca. Ne znam ko je izdao, ali saznaćemo, a saznaće i ujka, a onda ćemo da vidimo.

Ti sad možeš da prestaneš da čitaš i vratiš se omiljenoj razonodi - kopipejstovanju sopstvenih kilometarskih komentara.


Sad da kažem za onog jednog i po tehnički inkliniranog - postoji način da bilo ko sa jako visokom verovatnoćom utvrdi da li je neko dupli nick, ne treba ti moderacija. Potreban sastojak je da ima sopstveni web server (mada ne mora ni to, dosta je da ima kompjuter sa javnom IP adresom, sa jednom Python linijom može da se odglumi web server).

Elem, ako imaš nickove A, B i C, treba da napraviš tri gifa: a.gif, b.gif, c.gif. Oni ne moraju da budu neka prava slika, dosta je transparentni gif veličine 1x1 pixel. Pošalješ svakom od njih PP, i svakom embeduješ odgovarajući .gif u poruku, dakle "Dragi A, našao sam povoljno Pavlovićevu kremu, što ti ovom prilikom javljam" i ispod embeduješ a.gif kao što bi embedovao sliku ovde u komentar. Istu stvar uradiš za nick B, samo sa gifom b.gif, i analogno za osobu C. E da, gifovi treba da budu na tvom web serveru, ne moraš da imaš ni registrovan domen, dakle

Kada svako od njih otvori PP to će trigerovati dovlačenje njegovo gif-a. Pogledaš u logu od web servera IP adrese sa kojih je gif dovučen, i ako se dve poklapaju sa vrlo visokom verovatnoćom to je jedan isti juzer.

Sličnu foru sam primenio kada sam posumnjao da je ivan.ivica stvarno Hrvat, mislio sam da je neki ljuti srpski drugosrbijanac koji glumi Hrvata, pa sam stavio komentar sa gifom na tom blogu očekujući da se nijedna IP adresa ne rizolvuje na hrvatsku geolokaciju, ali se ispostavilo da je od ~30 uhvaćenih IP adresa zapravo bar tri bilo stvarno iz Hrvatske (pamtim Bjelovar npr.), iz čega sam zaključio da je ivan.ivica da real thing.



Makso !
To nije lepo !
Budimo malo Englezi i džentlmeni.
Znaš onaj vic kada je Mujo kartao negde u Londonu - i kada je tražio da mu neki Englez pokaže karte, a Englez mu odgovorio ... Sr, jesmo li mi gospoda ili ne ?
Eeeee, po Muji, njega je nakon toga baš krenula karta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:03 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Него, Чаки друже, шта кажеш ти на овaј израз: "провенијенција"? Ја, док сам живео у Шумадији у животу нисам чуо за ту реч, а сада, двајес' година доцније видим сви живи кoристе тај израз. Мени мало звучи фолирантско-Круг2. Шта ти кажеш, као мој стари брат чобан&шабанин?



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:21 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Него, Чакице, пошто су ми браћа Елојица и Таске пали у, што би Брат Будо рек'о, инфатуацију гневом, замисли који су играчи моји у Јерусалиму: у сред опште медијске харанге против Јерусалима, они ми траже да се о њиховом трошку рекламирам у Москви и Питеру, док ми Москва, Питер и (руски) Берлин траже inland за СЦГ, напоредо са Јерусалимом. Тако ти је то ка'ци мултиполаран бачки Срђанин.
c_h.arlie c_h.arlie 14:56 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs
Него, Чаки друже, шта кажеш ти на овaј израз: "провенијенција"? Ја, док сам живео у Шумадији у животу нисам чуо за ту реч, а сада, двајес' година доцније видим сви живи кoристе тај израз. Мени мало звучи фолирантско-Круг2. Шта ти кажеш, као мој стари брат чобан&шабанин?




Meni se taj termin dopada.
Istina - ja govorim veoma iskvareno, jer sam mnogo knjiga čitao na našem drugom jeziku, tj. engleskom --- naravno, to su sve glupe knjige iz elektronike, automatike, informatike, programiranja, fizike i tako tih gluposti.
Ja imam jednu manu - kada mi se nešto dopadne, ja to 'trpam' gde treba i ne.
Slično poput prokelja kojega volim da jedem sa svime što mi padne pod viljušku ili kašiku.
Ja folirante (kao i podskup tzv. Krug2) prepoznajem kako god govorili - pisali.
c_h.arlie c_h.arlie 14:58 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs
Него, Чакице, пошто су ми браћа Елојица и Таске пали у, што би Брат Будо рек'о, инфатуацију гневом, замисли који су играчи моји у Јерусалиму: у сред опште медијске харанге против Јерусалима, они ми траже да се о њиховом трошку рекламирам у Москви и Питеру, док ми Москва, Питер и (руски) Берлин траже inland за СЦГ, напоредо са Јерусалимом. Тако ти је то ка'ци мултиполаран бачки Срђанин.

Ne znam kako oni gledaju na te stvari, no, ja sam podržao Trumponju u njegovoj odluci da Jeruzalem prizna za glavni grad - i svi moji.
zemljanin zemljanin 15:19 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

ma kakav Jeruslaim, to treba otcepiti i priznati kao nezavisni grad-drzavu ...

PS. Srki stvarno cestitam na tvojim navedenim uspesima
hermine hermine 18:51 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Kada svako od njih otvori PP to će trigerovati dovlačenje njegovo gif-a.

Znači tako, Mr.Robot,
poslije nestane struje,
nastane haos..

- m?

:)

______________

Čarli, ima kaubojac, igraju poker na parobrodu i ona je ta koja kaže "dami se ne gleda u karte",
ne mogu se sjetiti (čudno mi sad, kaubojac na Misisipiju) šta je bilo dalje, ko je koga izvarao, bio je neki turnir.. varalo se, uglavnom.

maksa83 maksa83 18:57 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Znači tako, Mr.Robot,

Tako nekako, samo nemam one njegove buljave oči.

Inače čujem da je ova 3. sezona mno-go dobra, samo moram prvo da prevalim drugu nenačetu.
zemljanin zemljanin 19:00 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

igraju poker na parobrodu i ona je ta koja kaže "dami se ne gleda u karte",
ne mogu se sjetiti (čudno mi sad, kaubojac na Misisipiju) šta je bilo dalje, ko je koga izvarao, bio je neki turnir.. varalo se, uglavnom

Dzodi Foster, Mel GIbson ali ne mogu da se setim naziva a da ne guglam
hermine hermine 19:02 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Dal je moguće da je ona?

Mislim da je stariji film..

eloy eloy 19:03 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Naravno, Izrael je izobilno krvario svaki put kada bi Sputnik odlučivao da isproba novo naoružanje, ili samo zastarelo


Naravno, Srbija je izobilno krvarila svaki put kada bi CNN odlučivao da isproba novo naoružanje, ili samo zastarelo.

Jebote kakva analogija.
hermine hermine 19:03 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Inače čujem da je ova 3. sezona mno-go dobra


Ostavila sam je sad za praznike. Meni je Kinez sjajan tj raskošna gluma.

+ i sviđa mi se njegov glas, manijački.
eloy eloy 19:12 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

ima kaubojac, igraju poker na parobrodu i ona je ta koja kaže "dami se ne gleda u karte",
ne mogu se sjetiti (čudno mi sad, kaubojac na Misisipiju) šta je bilo dalje, ko je koga izvarao, bio je neki turnir.. varalo se, uglavnom.


Ne znam kraj ali je Srbin Pera ispao najpametniji i sve ih je izvarao


zemljanin zemljanin 19:14 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

hermine
Dal je moguće da je ona?

Mislim da je stariji film..


1994

hermine hermine 19:14 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Ne znam kraj ali je Srbin Pera ispao najpametniji i sve ih je izvarao

U vicu je Mujo.
hermine hermine 19:15 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

1994

Jeste, čovječe.

Bravo.

:)
eloy eloy 19:22 11.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Него, Чакице, пошто су ми браћа Елојица и Таске пали у, што би Брат Будо рек'о, инфатуацију гневом, замисли који су играчи моји у Јерусалиму....


Šta znači INFATUACIJA?

» infatuacija • ženski rod Do smešnosti preterana ljubav prema čemu, zaluđenost, zaslepljenost, zanesenost za što.


I sad si ti veliki baja a moga o si sasvim lakše i razumljivije napisati: ,,pali u zaslepljenost gnevom,,.

I kolko to ima tvojih ? Moji u Jerusalimu, moji u Srbiji, moji.....

Pa onda Tasa i Eloyica su tvoji bemumiša.

I svi smo naši.
I mir u svetu.
hermine hermine 07:33 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Nego kad već neko spomenu bunde od kunice,


Ti si taj neko,

Govna je jeo tj dobronamjerno patetično opominjao grof_brankovich, Tasi malo fali da se uceca od dobrih namjera, ti si nastavio sa bundom i priložio sliku (po pločicama iza žene, vratima na kući i ruži sa strane na zidu - lako zamislim močvaru malo dalje i hrpu mrtvih kuna, na kamari, poslije oderanih, suše se na štriku)

+ kunica ili Hajdučka trava, poznata i kao Ahilova trava, nosio je Ahil sa sobom u torbi, za rane..

_________________


"Može vam se činiti neprikladnim, ali prava tema naše današnje kolumne nisu (realizovana i nerealizovana) haška samoubistva, nego tragični nedostatak smisla za ironiju, humor i zajebanciju na prostorima bivše Jugoslavije. Ima vrlo ozbiljnih teologa - takve najbolje i volim - koji naučavaju da pali čovek nema prava da samog sebe uzima za ozbiljno i da je, štaviše - ukoliko namerava da ga Gospod Bog shvati ozbiljno - u obavezi da pravi budalu od sebe. Teške su to reči za današnje uši, ali turimo prst na čelo, pa se zapitajmo, da li je za istoriju i život korisnije da pametan čovek sebe ne uzima za ozbiljno i da se ponekad napravi lud ili da budale sebe shvate preozbiljno i počnu da se prave pametni."

Smrt Deda Mraza


hermine hermine 08:37 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,


Ma ne bi sve o Krkaru bilo strašno, da on nije bio tvoj Krkiša..

+ jeste ustaški kreten, ali je mnogo inteligentiji od tebe

+ i duhovitiji
eloy eloy 08:54 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,


Hermy draga




tasadebeli tasadebeli 09:03 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

hermine

Ma ne bi sve o Krkaru bilo strašno, da on nije bio tvoj Krkiša..

+ jeste ustaški kreten, ali je mnogo inteligentiji od tebe

+ i duhovitiji



Неоспорно, драга моја... Никада то нисам ни нијекао...

Он је још увек мој Кркиша.

С папучама у фотељи или не.

Па зар не видиш да покушавам да га имитирам да се његово одсуство са Блога Б92 не би примећивало?

Ал' нумем ја то.






П.С. - Јбт, ја сам са овим Толетом (Томовићем) ишао у исту гимназију. Сећам га се како се, на запрепашћење професорке и целог одељења, драпао по мудима док одговара физику пред таблом. Миротворац.
c_h.arlie c_h.arlie 09:34 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

hermine



"Može vam se činiti neprikladnim, ali prava tema naše današnje kolumne nisu (realizovana i nerealizovana) haška samoubistva, nego tragični nedostatak smisla za ironiju, humor i zajebanciju na prostorima bivše Jugoslavije. Ima vrlo ozbiljnih teologa - takve najbolje i volim - koji naučavaju da pali čovek nema prava da samog sebe uzima za ozbiljno i da je, štaviše - ukoliko namerava da ga Gospod Bog shvati ozbiljno - u obavezi da pravi budalu od sebe. Teške su to reči za današnje uši, ali turimo prst na čelo, pa se zapitajmo, da li je za istoriju i život korisnije da pametan čovek sebe ne uzima za ozbiljno i da se ponekad napravi lud ili da budale sebe shvate preozbiljno i počnu da se prave pametni."

Smrt Deda Mraza



Ja se trudim da budem kao ovaj boldovani.
hermine hermine 09:43 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Čarli, to je to. Kratko i jasno, ne libi se. :)

Ja, iskreno, ne mogu odrediti kojima pripadam.. nije skromnost, ne, ne, nisam načisto, što bi rekli naši stari, "ima tu svega, pomalo"..

:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:03 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

eloy


Naravno, Srbija je izobilno krvarila svaki put kada bi CNN odlučivao da isproba novo naoružanje, ili samo zastarelo.

Jebote kakva analogija.


nemojte da se prave blesavi vas dvojica, niste od juče, i kao što vam je huči rekao, manite me sa tim šićardžijskim udarcima ispod pojasa.
tasadebeli tasadebeli 11:10 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs
eloy


Naravno, Srbija je izobilno krvarila svaki put kada bi CNN odlučivao da isproba novo naoružanje, ili samo zastarelo.

Jebote kakva analogija.


nemojte da se prave blesavi vas dvojica, niste od juče, i kao što vam je huči rekao, manite me sa tim šićardžijskim udarcima ispod pojasa.



Ко кога овде удара испод појаса са оним

твоји Руси, православни кејџибиовац, Спутњиковац,...

и слично?


Прст на чело, камарад Срки, прст на чело.

Ја сам ипак Аљоша Тасамазов, а не неко политикантско говно са којим, верујем у то, имаш посла свакога дана исто као и ја.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:16 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

eloy


I sad si ti veliki baja a moga o si sasvim lakše i razumljivije napisati: ,,pali u zaslepljenost gnevom,,.

I kolko to ima tvojih ? Moji u Jerusalimu, moji u Srbiji, moji.....

Pa onda Tasa i Eloyica su tvoji bemumiša.

I svi smo naši.
I mir u svetu.



naravno da jeste, to ja uopšte ne sporim, sporite vas dvojica, a Ka Ge Be Li prodaje i neke fore sa dubokim razočaravanjem, i ti mi pretiš sa nekim utapanjem kada naiđe plima na mene - što meni ide na živce još od prvog pijanstva i duvke na Milji, kada me je šamarao, stondiranog, neki tenkre i govorio tako isto stondiranom meni: "jako sam razočaran u tebe, ja sam socijalni radnik." duvaj ga bre, socijalno opeglanog, socijalni fašisto.

ps. e da, još mi i Sis podjebavate, Sis je bre za vas dvojicu biser prekaljani u vatri samoće i boli! da ikada čitate pažljivo kako je odrasla i u kakvom okruženju, ljubili biste joj ruku i molili za oproštaj, a ovamo je podjebavate?! vas dvojica ste najobičniji prizemni hejteri, beogradski fićfirići kojima ništa ne fali a samo kukaju nad svojom sudbinom i manipulišu u svojoj ličnoj zaslepljenosti patnjom egocentrika emocijama bližnjih. osim ako ne radite to za pare - e to je onda izdajstvo, a takve ćemo, kada Čarlijevi dođu na vlas' po'apsiti sve, za činove veleizdaje Maajke Srbije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:19 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

tasadebeli


Ја сам ипак Аљоша Тасамазов, а не неко политикантско говно са којим, верујем у то, имаш посла свакога дана исто као и ја.


nisi, ti se izdavao za Aljošu - inače si hejter pun prezira i samožaljenja. Aljoša me zvao sada iz Pitera da zatvorimo šljaku za neku gradsku ekipu: BG, Studenica, Sopoćani, Gradac, Đurđevi Stupovi, Ovačrsko-Kablarska, Žiča, Ćelije, Soko Grad, Kaona, Kovilj, Fruškogorski, NS. ti ne znam ko si i šta si, u svakom slučaju je opako.
tasadebeli tasadebeli 11:32 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

Srđan Fuchs
tasadebeli


Ја сам ипак Аљоша Тасамазов, а не неко политикантско говно са којим, верујем у то, имаш посла свакога дана исто као и ја.


nisi, ti se izdavao za Aljošu - inače si hejter pun prezira i samožaljenja. Aljoša me zvao sada iz Pitera da zatvorimo šljaku za neku gradsku ekipu: BG, Studenica, Sopoćani, Gradac, Đurđevi Stupovi, Ovačrsko-Kablarska, Žiča, Ćelije, Soko Grad, Kaona, Kovilj, Fruškogorski, NS. ti ne znam ko si i šta si, u svakom slučaju je opako.



Океј. То јест, всјо правилна.

(Е, то ти је видиш, Срки, ове моје две најкраће реченице које сам икада на Блогу Б92 написао, пример истинског, животног и на делу функционишућег исихазма, а не нека фолиранција са мноштвом крупниих речи које звече и одјекују далеко, али звече празно као и свака празна канта када лупаш по њој.)







П.С. - Лепа тура. Та шљака коју помињеш...

(А Милешева? Макар само због Белог анђела...

Како ће другачије ти људи из те градске екипе разумети ко су и шта су?)
hermine hermine 12:15 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

.. ovo je onaj momenat,

Taman mislim nema dalje, kad, ne lezi vraže.. ima, ima, kako nema, prijatelju moj.

ps. e da, još mi i Sis podjebavate, Sis je bre za vas dvojicu biser prekaljani u vatri samoće i boli! da ikada čitate pažljivo kako je odrasla i u kakvom okruženju, ljubili biste joj ruku i molili za oproštaj, a ovamo je podjebavate?! vas dvojica ste najobičniji prizemni hejteri, beogradski fićfirići kojima ništa ne fali a samo kukaju nad svojom sudbinom i manipulišu u svojoj ličnoj zaslepljenosti patnjom egocentrika emocijama bližnjih.

Srđane, s kakvim si ovom nadahnućem napisao, nastao je tajac - i, ja sad ništa neću poricati, ne..

:)


eloy eloy 12:49 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

i ti mi pretiš sa nekim utapanjem kada naiđe plima na mene - što meni ide na živce još od prvog pijanstva i duvke na Milji,


Ko bre da te utapa ? pa ti si naš drug al si ispo glup ko rima.

Gnjurac - kurac. To je rima.
I sve vidiš pogrešno ko sadatovu kravatu.


Aj malo smiri i prestani da brišeš komentare,nije to tvoj nivo,

I nemoj da draškaš Herminicu, stići će nas devojačka kle(ve)tva.
c_h.arlie c_h.arlie 13:00 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

hermine
Kada svako od njih otvori PP to će trigerovati dovlačenje njegovo gif-a.

Znači tako, Mr.Robot,
poslije nestane struje,
nastane haos..

- m?

:)

______________

Čarli, ima kaubojac, igraju poker na parobrodu i ona je ta koja kaže "dami se ne gleda u karte",
ne mogu se sjetiti (čudno mi sad, kaubojac na Misisipiju) šta je bilo dalje, ko je koga izvarao, bio je neki turnir.. varalo se, uglavnom.


O Misisipiju znam samo iz one pesme
"Kamon evribadi tejk a trip vid mi
daun tu Misisipi daun tu Nju Orlinz" ili tako nekako.
Ili iz knjige "Doživljaji Haklberi Tima" koja mi se mnogo više dopala od "Pustolovina Toma Sojera".
c_h.arlie c_h.arlie 13:06 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

hermine
Čarli, to je to. Kratko i jasno, ne libi se. :)

Ja, iskreno, ne mogu odrediti kojima pripadam.. nije skromnost, ne, ne, nisam načisto, što bi rekli naši stari, "ima tu svega, pomalo"..

:)

Ako ne možeš da odlučiš, onda teraj po svome.
Primetih sada ovo po svome, te mi dođe da se zapitam (ne tebe - nego onako, generički, bilo koga), da li bi kada se ovo kaže ženama bilo umesnije reći ... da teraju po svojoj --- jer mi se svome ne uklapa sa ženskim rodom.
Mogu da odgovore i ovi jezikoznanci.
hermine hermine 14:40 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

O Misisipiju znam samo


hermine hermine 14:40 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

(ne tebe - nego onako, generički, bilo koga)

Pametno.

:)
hermine hermine 14:42 12.12.2017

Re: Танцујмо удесно, другови и другарице,

I nemoj da draškaš Herminicu, stići će nas devojačka kle(ve)tva.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana