Gradjanske inicijative

SMRT HULIGANIZMU - SLOBODA NARODU!

Filip Mladenović RSS / 14.12.2017. u 12:13

Recept Margaret Tačer
Recept Margaret Tačer
Ne okreći se, sine!
Ne okreći se, sine!
Sve je već manje-više poznato kada je reč o uspehu bivše britanske premijerke Margaret Tačer u slamanju divljanja huligana na fudbalskim stadionima pre 30 godina.

Nakon što je 15. aprila 1989. na stadionu „Hilzboro" u Šefildu poginulo 96, a povređeno 766 navijača Liverpula, svima je postalo jasno da je kap prelila čašu i da huliganima više nije mesto na fudbalskim utakmicama.

Margaret Tačer je kao premijerka zapretila da će ukinuti fudbal u svojoj zemlji ukoliko se ne reši problem huligana i donela rigorozan zakon koji je sredio situaciju na stadionima u Engleskoj. Tim aktom uklonjene su ograde između terena i publike, svaki ulazak na teren kažnjava se sa godinu i po dana zatvora, propisane su višegodišnje zabrane ulaska na stadione i visoke novčane kazne nasilnicima, kažnjeni navijači podnose policiji pasoš četiri nedelje pre gostovanja reprezentacije u inostranstvu, istražni sudija dežura na stadionu...

Da bi se huliganima stalo na put, bila je potrebna dugoročna strategija, a veoma važnu ulogu u tome je imala policija. Dugoročnim i dobro planiranim akcijama, ona je ulazila u huliganske bande, otkrivala način njihovog funkcionisanja i identifikovala vođe i pokretače. Na osnovu tih podataka, policija je kasnije, tokom uličnih tuča, ciljano mogla da juri glavne ljude među huliganskim grupama. Tek potom dolaze stroge kazne zatvora!

Zato poštovana premijerko Ana Brnabić, u saradnji sa ministarkom pravde i ministrom policije krenite već jednom u odlučnu, na zakonu zasnovanu borbu protiv huliganizma na fudbalskim stadionima širom Srbije! 

Recept već imate! PRIMENITE GA!

 

Atačmenti



Komentari (247)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 11:14 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83


freehand



Пи-пи, ко-ко...

Иду нам благдани, Божић... Неком 25. децембра, неком 7. јануара.

Неком ћурка на столу, неком прасе.

Пилићи се једу преко године, од Божића до Божића (од благдана до благдана), а од маторих кока (и петлова свакако) се током године прави супица.



maksa83 maksa83 11:20 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Пи-пи, ко-ко...

Znači ništa od koherentne priče.

Samo kurtoni, govna, avioni, erotićne fantAzije...

Što bi ti rekao: mnogo si me razočarao!
tasadebeli tasadebeli 11:24 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83

Пи-пи, ко-ко...


Znači ništa od koherentne priče.

Samo kurtoni, govna, avioni, erotićne fantAzije...

Što bi ti rekao: mnogo si me razočarao!



tasadebeli

eloy


anonymous

Nije valjalo kad sam pisao.....sad ne valja kad ćutim...



Piši kao što ćutiš,
ćuti kao što govoriš....

čekaj, izvini, zajebo sam se negde.

Taso pomozi, kako ono ide - samo nemoj da pcuješ mene molim te.



Ниси се ти ниш' зајеб'о!

Тачно тако гласи то Аделунгово правило чији је копирајт Вук применио на српски језик, само што је данас на почетку 21. века то правило малкице модификовано према тренутном стању у главама којима је српски језик матерњи језик.




EDIT: И умало да заборавим!

(Недопустиво за мене, тако лепо васпитаног и пристојног човека.)

Свим грађанима и грађанкама Србије честитам предстојеће благдане (падали они 25. децембра, 1. јануара или 7. јануара; онај 29. новембра је већ прошао) и да им пожелим да их дочекају у срећи и весељу са својим породицама (јако важан детаљ!) са најискренијим жељама да сви ми будемо вазда здрави и насмејани у предстојећој нам надолазећој 2018. години.
freehand freehand 11:26 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Znači ništa od koherentne priče.

Kako ništa?
Vidiš da su dodati prezervativi (куртони)?
maksa83 maksa83 11:26 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Opet si me razočarao! :(
tasadebeli tasadebeli 11:37 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

freehand


Znači ništa od koherentne priče.


Kako ništa?
Vidiš da su dodati prezervativi (куртони)?




maksa83
Opet si me razočarao! :(



Немојте да патите.

Ствари се мењају светлосном брзином кроз оптичке и остале каблове.

Ево, видим да вам се враћају стари блогодругари (вероватно на позиве у помоћ и подсећања на обавезе заостале из "оних дана" ) који нису писали на овом месту по неколико година.

Опет ће се писати о рецептима, моди, штрикању и кукичању,...

Охрабрујуће су то вести!

Биће овај ваш Блог Б92 опет онај стари!

Тврдим вам то поуздано, имам добар извор информација.

Рек'о ми Слина.





Resistance!

(12 Jun, 2007 - 17:54)

Drugari, na ovom tajnom mestu, osećam se kao De Gol na Radio Londonu, however pretentious it might be! Dobro - i zato što imam tempiš i upalu grla, pa malo ne znam gde udaram, ali ipak najviše zbog toga što novi blog osećam kao okupaciju, kao razvodnjavanje, kao i neku vrstu kompromitacije i zatrpavanja onoga što smo zajedno uspeli da predhodnih godinu dana napravimo - da zatalasamo javno mnjenje, da utičemo na njega u važnim trenucima i oko agresije novim ustavom i tokom predizborne kampanje sleš izbora (setite se samo jednog primera, eksploziva pod službenim vozilom LDP-a, informacija je preko Bloga nekako procurela u javnost, u toku farsične izborne ćutnje, da bi iz javnosti odmah bila proterana, a pravo na slobodu informisanja jedino je isterao Blog).
nask nask 11:37 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Али исто тако мислим да ти и не разумеш колико дубоко иду корени свега тога и како је потребно имати сасвим друге и другачије људе, доносиоце таквих одлука, да би се било какав рецепт за излечење ту применио.


Ja predlažem amputaciju. Inače pojede nas gangrena totalno.
tasadebeli tasadebeli 11:42 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

nask
Али исто тако мислим да ти и не разумеш колико дубоко иду корени свега тога и како је потребно имати сасвим друге и другачије људе, доносиоце таквих одлука, да би се било какав рецепт за излечење ту применио.


Ja predlažem amputaciju. Inače pojede nas gangrena totalno.



Лако је теби то да кажеш.

Ти не живиш у Србији, па неће ништа ни да те боли.
maksa83 maksa83 11:52 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Опет ће се писати о рецептима, моди, штрикању и кукичању,...

Ne zanimaju me recepti, moda, štrikanje (ok, možda malo), kukičanje.

Zanima me koherentno objašnjenje onoga što se desilo na južnoj tribini.
freehand freehand 11:56 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83
Опет ће се писати о рецептима, моди, штрикању и кукичању,...

Ne zanimaju me recepti, moda, štrikanje (ok, možda malo), kukičanje.

Zanima me koherentno objašnjenje onoga što se desilo na južnoj tribini.

JugoslAvija
Tatai i mama sa čudnim imenima
i
pre svega britanski[/b]

pre svega britanski[/b]

pre svega britanski[/b]

Šta tu nije jasno?
nsarski nsarski 12:45 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Zanima me koherentno objašnjenje onoga što se desilo na južnoj tribini.


Vid' njega! K'o tele od šest nedjelja: šta se desilo, pa šta se desilo? Ništa, bolan, ništa se nije desilo. Sje'nu nož, pade čovjek - eto to se desilo! Keep walking, folks. Nothing to see here.

P.S. Pardoniraj na mojoj ijekavici. Ja jedino umem da razlikujem devu od djeve.
maksa83 maksa83 12:53 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Keep walking, folks. Nothing to see here.


Znači Britanci.

Informer kaže: "9 Hrvata dovedeno da sruši Vučića".

Ja ne znam više šta da mislim... pa šta nam to rade! <pogled pod 65 stepeni u vis i pesničica koja se gnevno treska ka nebu>
nsarski nsarski 13:05 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Znači Britanci.


Hm, meni ovo "folks" više vuče na Jenkije. Ili, kako bi nam Gospodar iz Habane poručio: La politica imperialista dos Estados Unidos. CIA, snajka...

P.S. Takođe ne zaboravi da je stadion "Rajko Mitić", gde se događaj desio, na putu ka Jajincima. A svi znamo šta to znači.
maksa83 maksa83 13:22 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

P.S. Takođe ne zaboravi da je stadion "Rajko Mitić", gde se događaj desio, na putu ka Jajincima. A svi znamo šta to znači.

Moja (sad sam ozbiljan) teza je da je ovo podzemlje-DB ujudurma (što je Tasi Jugoslavija, meni je SDB, a granica između podzemlja i DB-a je ovde uvek bila blurry) da se pripitomi Jug, kao što je pripitomljen Sever koji, kažu oni koji prate, već duže vreme ne izvodi a kapela skladbe kojima se dovodi u pitanje seksualna orijentacija našeg Predsednika. Znači, napraviti neki ozbiljan kermez, sranje, pohapsiti ono što smeta i postaviti svoju ekipu, što je već jednom urađeno, ali im zli Škljaraci roklnuli Mutavog pulena i tako resetovali tu operaciju, zbog čega se ceo državni vrh vrlo uzbudio.

Čitao sam neka svedočenja i komentare ne skroz glupih klinaca koji prate celu tu navijačku .... scenu, i vrlo je zanimljivo. Hrvati su bukvalno ubačeni i onda manevrom pušteni da popiju po pičci.
Bili Piton Bili Piton 14:19 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

tasadebeli


Ево, видим да вам се враћају стари блогодругари (вероватно на позиве у помоћ и подсећања на обавезе заостале из "оних дана" ) који нису писали на овом месту по неколико година.


Pa da, to je ono što te žulja, nećeš više biti toliko u centru pažnje, šteta.
c_h.arlie c_h.arlie 14:41 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

nsarski
Znači Britanci.


Hm, meni ovo "folks" više vuče na Jenkije. Ili, kako bi nam Gospodar iz Habane poručio: La politica imperialista dos Estados Unidos. CIA, snajka...

P.S. Takođe ne zaboravi da je stadion "Rajko Mitić", gde se događaj desio, na putu ka Jajincima. A svi znamo šta to znači.

Nema šta, sve sami stručni pratilac sportskih zbivanja --- tek da napomenem da se dotični sportski događaj odigrao u Humskoj ulici, a ne u ulici Ljutice Bogdana (gde se nalazi pomenuti stadion).
nsarski nsarski 14:47 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Nema šta, sve sami stručni pratilac sportskih zbivanja --- tek da napomenem da se dotični sportski događaj odigrao u Humskoj ulici, a ne u ulici Ljutice Bogdana (gde se nalazi pomenuti stadion).


Ih, može i pored tog drugog stadiona da se stigne u Jajince - ka Dedinju, pa preko Banjice, i eto! Ja mislio R. Mitić stadion pripada partizanima, kad, eto vidiš! Čovek se uči dok je živ...
freehand freehand 16:57 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83
P.S. Takođe ne zaboravi da je stadion "Rajko Mitić", gde se događaj desio, na putu ka Jajincima. A svi znamo šta to znači.

Moja (sad sam ozbiljan) teza je da je ovo podzemlje-DB ujudurma (što je Tasi Jugoslavija, meni je SDB, a granica između podzemlja i DB-a je ovde uvek bila blurry) da se pripitomi Jug, kao što je pripitomljen Sever koji, kažu oni koji prate, već duže vreme ne izvodi a kapela skladbe kojima se dovodi u pitanje seksualna orijentacija našeg Predsednika. Znači, napraviti neki ozbiljan kermez, sranje, pohapsiti ono što smeta i postaviti svoju ekipu, što je već jednom urađeno, ali im zli Škljaraci roklnuli Mutavog pulena i tako resetovali tu operaciju, zbog čega se ceo državni vrh vrlo uzbudio.

Čitao sam neka svedočenja i komentare ne skroz glupih klinaca koji prate celu tu navijačku .... scenu, i vrlo je zanimljivo. Hrvati su bukvalno ubačeni i onda manevrom pušteni da popiju po pičci.

Aman... Sa kojim ciljem bilmezi koji se oblače u crveno-belo idu u goste bilmezima koji, kao, navijaju za Oli8mpšijakos?
I oni koji se oblače u crno-belo idu u goste debilima koji navijaju, kobajagi, za Panatenaikos?
Iz istog razloga iz koheg se, kažu, Legija krio kdo zapadnohercegovačkih ustaša.
Alo, deco, pustite Tasu i imena roditelja, i Britaniju!
U Pančevu postoji navijačka grupa koja se zove "Sparta". organizovana hijerarhijski, kao vosjka. Po potrebi sa tribina viče "Zvezda", "Partizan", "Dinamo", ritmički skandira i bije, već kako se dogovori uz adekvatan iznos. Neki od oficira rade u javnim preduzećima " za stalno", neki su tu preko studentske i po ugovorima o delu.
U klubovima i diskotekama obezbeđenje rade "navijači" zaposleni u firmama za obezbeđenja u vlasništvu visokih oficira vojske, policije i tajne policije. Neki smatraju da im je posao da diluju a ne da čuvaju.
Kakvi jebeni Hrvati, kakvi bakrači?
O Molohu je reč!
nsarski nsarski 17:15 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83
P.S. Takođe ne zaboravi da je stadion "Rajko Mitić", gde se događaj desio, na putu ka Jajincima. A svi znamo šta to znači.

Moja (sad sam ozbiljan) teza je da je ovo podzemlje-DB ujudurma (što je Tasi Jugoslavija, meni je SDB, a granica između podzemlja i DB-a je ovde uvek bila blurry) da se pripitomi Jug, kao što je pripitomljen Sever koji, kažu oni koji prate, već duže vreme ne izvodi a kapela skladbe kojima se dovodi u pitanje seksualna orijentacija našeg Predsednika. Znači, napraviti neki ozbiljan kermez, sranje, pohapsiti ono što smeta i postaviti svoju ekipu, što je već jednom urađeno, ali im zli Škljaraci roklnuli Mutavog pulena i tako resetovali tu operaciju, zbog čega se ceo državni vrh vrlo uzbudio.

Čitao sam neka svedočenja i komentare ne skroz glupih klinaca koji prate celu tu navijačku .... scenu, i vrlo je zanimljivo. Hrvati su bukvalno ubačeni i onda manevrom pušteni da popiju po pičci.


Ako je ovo tačno (a verujem ti da jeste) onda nikakvi 'Rvati, Rusi, Bosanci, Britanci nam nisu "krivi". Kad zatreba, On može da ih obuzda (setimo se JGBT parade). Ali, na ove ne sme da udari, sam je priznao. Oni su jači od njega, ili su njegovi. Treće nema. U svakom slučaju, poražavajuća istina za sve.

P.S. A možda da uzme PDV od penzosa koji čuvaju svoje unučiće i time da plati još pandura?! Hm, koliko sam glup - samo mu (F.M.) dajem ideje!
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:33 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Moja (sad sam ozbiljan) teza je da je ovo podzemlje


Pratio bih razvoj slučaja Nebojša Čović, ovo će biti zanimljivo. Neverovatna situacija, inače. KKCZ, ovo je ona ironija ovog društva, otprilike kao Kurir, kada si jedva dočekao da ga neko smakne, a onda znaš šta se krije iza tog smaknuća i onda ne znaš šta tačno da misliš o tome. E pa, došao je red i na KKCZ da je preuzmu, iako sam mislio da je već preuzeta, ali izgleda da ipak nije bilo baš tako. I sad, odjednom, i ovo postane ono Spirino: mislite o tome =]
aureus aureus 18:21 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Нема никакве сумње да је Човић политички, економски и сваки други манипулатор, па чак и штетна појава у свијету кошарке (но нипошто није једина штетна појава) и ја бих волио да га видим ван ККЦЗ.

Но, док је Вучић на власти, просто не могу да подржим његово рушење јер је матрица догађаја у Србији већ пет година таква да ко год одлети са неке функције - СНС само постави неког свог, неку своју хуљу. Гдје год виде неку рупу, они је попуне својим кадром. Ако нема рупе, они је направе и свеједно поставе свој кадар. Тако су прожели и прилично упропастили читаво друштво.

У случају спорта, ту су ствари понајгоре јер је спорт везан за навијаче, скандирања, мутне токове новца итд. Ту се постављају најближи сарадници: Кокезе, Терзићи, Мијаиловићи, бате...
- Бате?
- Да, и бате.

А између браће Вучић и Човића - кад је ККЦЗ у питању, цијеним да је бољи Човић. Он је деценијама у том спорту, ако ништа друго, разумије се у њега и има одређене резултате. У шта се разумије Андреј Вучић?
angie01 angie01 18:37 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Ево, видим да вам се враћају стари блогодругари (вероватно на позиве у помоћ и подсећања на обавезе заостале из "оних дана" ) који нису писали на овом месту по неколико година.


ne kapiram ovaj paranoicno destruktivan komentar, kao kad zuta stampa, dok traje neka najnovija otimacina, ili skandal ma koje vrste u redovima vlasti, objavljuje zastrasujuce vesti, tipa, novi virus hara Srbijom- smrtonosan, naravno...


pa, bogtemazo, taso- ko se to vraca tako strasan, ko ti je rekao???

i, kojim pravom ti komentarises bilo ciji povratak, dolazak, sta god, kao negativnu pojavu- pa nije ovo tvoje mesto,...nego svih koji dolaze,...
...sad sto postiras svakih pet minuta neke balkanski spiun tekstove ili one o nacionalnom prosvetljenju, ali, malo suvise sovenskih upakovanih, ni po jada, ( cekaj, sad to nisu obaveze i po pozivu, a sve sto ti se ne svidja- jeste:), a sto stalno insistiras na NEKIMA vs tebe i ekipice koja ti se ukpapa u misiju, je nevidjeno dosadno i bez/veze, pa carli, ( za koga jos uvek sumnjam da je izmisljeni lik), je prema tom, pre svega nekorektnom smaranju zivi car sa onim blentavim, nije lako biti Srbin.
nask nask 18:48 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Лако је теби то да кажеш.

Ти не живиш у Србији, па неће ништа ни да те боли.


Stvarno?

Ako se ne amputira gangrenozno tkivo neće ostati ništa što bi moglo da boli. Onda će svima u Srbiji da bude lako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

dok traje neka najnovija otimacina, ili skandal ma koje vrste u redovima vlasti, objavljuje zastrasujuce vesti, tipa, novi virus hara Srbijom- smrtonosan, naravno...


Ili
Dok se dešava suspenzija parlamentarizma u Srbiji mi se ubismo od istraživanja, a šta se tačno dogodilo pa su se dve grupe baraba potukle.

Iako je svima prilično jasno da neko važan i uticajan mora da stojoi iza toga, to nam nije dovoljo, hoćemo do u detalj da saznamo, a što je dolazio Hrvat, a šta traži Bugarin...

Posle Maksa ima nešto protiv Č i P.
maksa83 maksa83 19:19 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Iako je svima prilično jasno da neko važan i uticajan mora da stojoi iza toga, to nam nije dovoljo, hoćemo do u detalj da saznamo, a što je dolazio Hrvat, a šta traži Bugarin...

Za Hrvata i Bugarina nam je jasno, ali šta je zaboga među njima tražio i najbratskiji brat Grk?!
freehand freehand 19:23 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83
Iako je svima prilično jasno da neko važan i uticajan mora da stojoi iza toga, to nam nije dovoljo, hoćemo do u detalj da saznamo, a što je dolazio Hrvat, a šta traži Bugarin...

Za Hrvata i Bugarina nam je jasno, ali šta je zaboga među njima tražio i najbratskiji brat Grk?!

Sto evra i goste u vansezonskoj fjaci?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Za Hrvata i Bugarina nam je jasno, ali šta je zaboga među njima tražio i najbratskiji brat Grk?!


Ja jutros čujem Makedonac, sad vidim Bugarin, da li je razjašnjeno, BJRMakedonac, Makedonac ili Bugarin?
A Grk, ma neka grčka ička izdajnička, al dobro je da nije Rus, već sam se bio uplašio.
tasadebeli tasadebeli 21:25 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83

Moja (sad sam ozbiljan) teza je da je ovo podzemlje-DB ujudurma (što je Tasi Jugoslavija, meni je SDB, a granica između podzemlja i DB-a je ovde uvek bila blurry) da se pripitomi Jug, kao što je pripitomljen Sever koji, kažu oni koji prate, već duže vreme ne izvodi a kapela skladbe kojima se dovodi u pitanje seksualna orijentacija našeg Predsednika. Znači, napraviti neki ozbiljan kermez, sranje, pohapsiti ono što smeta i postaviti svoju ekipu, što je već jednom urađeno, ali im zli Škljaraci roklnuli Mutavog pulena i tako resetovali tu operaciju, zbog čega se ceo državni vrh vrlo uzbudio.



А да ли сам ја нешто другачије рекао?

Само и ДБ-ова има разних.

Рекох већ Филипу да је све то много сложеније него што изгледа на први поглед.

Ма каква званична Хрватска, Југославија и глупости.

Па ти типови су продали ту исту Југославију, а продају и Србију и Хрватску у пакету јер им је то у интересу.

О другачијим структурама се овде ради. И оне имају своје интересе који се понекада поклапају са интересима државних структура (које год државе), а понекада не.

Позвани Хрвати су само декор за медије. (Исто као и онај дрон са албанском заставом.)

А сајд ефекат свега јете одвратна слика Србије (не само државних структура Србије, него свих нас, вас, мене,... у светским медијима.

И ко зна какве последице за ове клинце што трче по зеленом терену. (Модерно робље, казне за српске клубове и репрезентацију, ореол насилника и ратних злочинаца којима нам је додељен још пре 25 година и сада се само одржава повременим случајевима Татон, прекидима утакмица са Албанијом, Дербијима,...

Зар заиста мислите да сам без разлога качио оне текстове о фудбалским менаџерима попут Рамаданија и Захавија, причао приче о челницима вечитих близанаца српског фудбала, качио текстове о томе ко су заиста ти "хулигани, навијачи", из каквих то средина долазе?

Ало, људи, ја сам престао да одлазим на Звездин Север када се тамо појавио посластичар. Нисам испратио Бари и Србију до Токија па до Милвокија. Због посластичара. Видео сам шта се спрема чим сам њега и његове видео тамо међу нама на Северу, а знајући о њему још тада све и свашта, од Нане до убиства Ђурековића у Немачкој, нисам хтео да будем део тога. Имао сам тада 23-24 године.

И пратим тај наш "фудбал" из много веће близине него ви који углавном кажете овде да вас све то не занима јер то није фудбал (и у праву сте, и није фудбал; то је нешто сасвим друго).

Зашто ме упорно третирате као неку шовенску будалу из Двери или Образа, никако ми неће бити јасно.


freehand


Kakvi jebeni Hrvati, kakvi bakrači?
O Molohu je reč!



Now you are talkin'!




tasadebeli (Филипу)

Седео сам једном приликом на једном нашем стадиону недалеко од челног човека једног од два вечита близанца српског фудбала за којег није никаква тајна да под својом шапом истовремено држи и ОФК Београд оставивши тамо на месту председника клуба свог човека, пензионисаног ДБ-овца.

И док ситна киша пада по играчима на терену и по промрзлим навијачима ОФК Београда на непокривеном већем делу трибина, ти навијачи почињу да скандирају оно чувено"Управа напоље, управа напоље!"

Тај челник једног од два наша вечита фудбалска близанца и незванични газда ОФК се окрене свом пулену, председнику ОФК и запита га иронично да чује цела ВИП ложа:

"Је ли, кад ћеш ти да поднесеш оставку твојим навијачима? Видиш да ти траже! Ја сам мом народу поднео оставку када су тражили!"

(Стварно је тих дана био поднео оставку у том свом вечитом близанцу, али ето и данас, годину-две касније, он је и даље на челу тог једног од два највећа и најславнија српска клуба.)

На те његове вицкасте речи цела та ВИП ложа пуна фудбалских челника нашег српског фудбала се грохотом насмеје и сви мирно наставе да гледају утакмицу док они мученици на киши и даље очајнички скандирају Управа напоље!

Присуствовао сам тој сцени, Филипе.

И хоћу да ти кажем да се они вероватно исто тако слатко смеју као да је и то неки добар штос када виде овај наслов:

SMRT HULIGANIZMU - SLOBODA NARODU!



А пази, уз Филипа сам потпуно!

Само што нисам сигуран да и он, а и ви схватате шта је то испред вас.

У ствари, ево, Фрихенд је коначно рекао шта треба - Молох је то испред вас. И мене са вама.


И ово ми је стварно свирало из мобилног, не зезам се, док сам седео по ВИП ложама наших стадиона поред челника нашег фудбала и челника два наша вечита фудбалска БЛИЗАНЦА док су ме ти типови из полусвета гледали сумњичаво испод ока и питали се који ли је овај и колика су му муда.





И, вала, наслушао сам се свега и свачега седећи тако поред њих и фолирајући мистериозну значајну личност у том полусвету.

А ви и даље оптужујте Тасу да је будала из Образа или Двери. Ово је слободна земља.

Али макар прочитајте то што је окалено пре него што осетите потребу да пљујете по Таси.

(Не хватајући се за наслове, Фри, него за то где "највећи српски хулиган" живи, ко му је први комшија, шта вози, чиме се све бавио у животу. Имена родитеља су ту небитна.

Јер, да поновим оно што рекох Макси, и тих ДБ-ова има разних, побогу. И разне интересе имају. неки пут могу да се договоре са другим ДБ-овима о томе, неки пут не.)
maksa83 maksa83 21:34 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Али макар прочитајте то што је окалено пре него што осетите потребу да пљујете по Таси.

Nema ljutiš, ali ja pročitao ono prvo gde je koren problema što je Partizan jugoslovenski klub (a Jugoslavija mrtva 25 godina), i des' puta britanija, i posle toga se više nisam trudio da čitam kopipejstovane vesti koje mogu svuda da pročitam.

Pa bih ja rekao da se mi sad načelno slažemo oko prirode celog incidenta. Državni i paradržavni kriminalci u borbi za teritoriju i tržište, a Hrvati su dogovorena distrakcija/dekoracija.
freehand freehand 21:36 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

У ствари, ево, Фрихенд је коначно рекао шта треба - Молох је то испред вас. И мене са вама.

Ma da bre. nego, po om si ključu izabrao one menađere?
Mislim, dvojica a nijedan na ić.

(Не хватајући се за наслове, Фри, него за то где "највећи српски хулиган" живи, ко му је први комшија, шта вози, чиме се све бавио у животу. Имена родитеља су ту небитна.

Jebiga, dodaješ, dodajem...
Ali skroz se slažemo, samo mi nije jasno čemu naslovi ako nisu bitni, i čemu ta imena roditelja dva puta ako nisu bitna, pa još boldovana?
Ja sam naučio da je naslov vrlo bitan i treba da sugeriše sadržaj, a da se boldovanje koristi da se istakne ono što je bitno.
Ok, sem u sastavu proizvoda, tu je obrnuto.
tasadebeli tasadebeli 22:04 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83

Nema ljutiš, ali ja pročitao ono prvo gde je koren problema što je Partizan jugoslovenski klub (a Jugoslavija mrtva 25 godina)


Не ради се ту о Југославији, него о петокраци и структурама које смо наследили од те петокраке.

И Звезда је ту укључена.

i des' puta britanija


Па чињеница је да ти медији, били они таблоиди или не, а ми у Србији знамо врло добро моћ таблоида, (и многи мадији у свету преписују од тих британских медија, па чак и наши медији) некако једва сачекају овакве ситуације не би ли наставили са доказивањем тезе да Срби не треба да буду равноправни чланови међународне заједнице јербо су стока, а не људи. (А вероватно је у позадини свега питање Косова на којем је први пут прекршено међународно право у које су се и сами заклињали 50 година.)


Ко је овде стварно мајмун? (EDIT - Или: Држ'те лопова!) (ЛИНК)


Pa bih ja rekao da se mi sad načelno slažemo oko prirode celog incidenta. Državni i paradržavni kriminalci u borbi za teritoriju i tržište, a Hrvati su dogovorena distrakcija/dekoracija.



То и причам све време.


freehand

Ma da bre. nego, po om si ključu izabrao one menađere?
Mislim, dvojica a nijedan na ić.



Па мени је јако жао, Фри, што су прави владари српског фудбала Пини Захави и Фаљи Рамадани (и још понеки инвестициони фонд из Швајцарске) који и јесу власници уговора наших играча док у њихово име по фудбалској Србији послове обављају они које називамо потрчко, а презивају се на -ић попут Стојић и слични.

Иди на PLAYER на линку

LIANSPORTS

па види која се све имена играча са читавог Балкана тамо налазе.

А LIANSPORTS је Фаљи Рамадани. А Фаљи је само опет извршилац у име Захавија.

Погледај...

Мали Живковић им је измакао јер му је ћале направио хаос у партизану због тога.

Али је Живковић због тога био кажњен у Партизану неиграњем до истека уговора онада када је Партизану био најпотребнији и када је и дечку било најпотребније да игра.

А овима нашима на -ић је лепо и кад само олижу прсте док претачу мед.


Zašto je propao transfer Andrije Živkovića u Dortmund? Partizan u Zahavijevim kandžama

29.12.2015 20:07 | mozzartsport

Poznati izraelski menadžer insistira samo na jednoj kombinaciji


Ide. Ne ide. Produžiće ugovor. Neće.

Tako do sutra.

Bez konkretnog plana, bez iole smisla, tapka u mestu status Andrije Živkovića. Niko ne zna kako će da se raspetlja. Partizan se tu najmanje pita. Nemoćan je, sve zavisi od menadžera koji bukvalno drže u šaci budućnost najboljeg fudbalera crno-belih i jednog od najboljih koji su u 2015. igrali u Srbiji. Sve se iskomplikovalo do te mere da i ono što je sigurno, ili se takvim, čini - propada.

Poslednja u nizu nelogičnosti tiče se u načelu dogovorenog prelaska krilnog veziste u Borusiju iz Dortmunda. Taj posao praktično je do završnice doveo Miroslav Stević, nekadašnji vezista Partizana i čovek koji se posle niza godina uspešnog igranja u Bundesligi posvetio menadžerskom poslu, pa je, između ostalog, zaslužan i za posredovanje u transferima Antonija Rukavine (2008) i Miloša Jojića (2014) na Vestfalen. Ovoga puta istom stadionu približio je Andriju Živkovića, čelnici Borusije bili su i te kako zainteresovani za potpis fudbalera koji je oduševio javnost na Mundijalitu, međutim, onda se pojavio problem.

U liku - Pinija Zahavija. Vlasnik Investicionog fonda, kome je prethodna uprava Partizana prodala većinska prava na ugovor Andrije Živkovića, usprotivio se takvom scenariju, ne želeći da njegov klijent igra za Dortmund. Poslao je grupu saradnika u Nemačku, a oni za tili čas u razgovoru sa predstavnicima Milionera objasnili da nema svrhe da Žile prelazi kod njih, jer imaju drugi klub.

Benfiku!

Poznati Izraelac je u fantastičnim odnosima sa rukovodiocima portugalskog kluba, već je u Lisabon odveo neke od srpskih (Lazara i Filipa Markovića) i ne samo srpskih igrača, kasnije ih slao na druge destinacije za daleko veće sume novca, praveći profit klubu. I sebi.

Oproban recept za uspeh želi da primeni u slučaju Andrije Živkovića, kome - zbog jakog uticaja u Benfiki - garantuje sigurno mesto u startnih 11 i „jaku“ platu. Uz jednu „začkoljicu“. Ne odmah, već na leto. Zahaviju je u interesu da sačeka jun i tek u narednom prelaznom roku realizuje posao. Tad će Andriji isteći ugovor i Benfika neće morati da plati ni cent obeštećenja, a usput će poznati menadžer u svoj džep ubaciti 2.500.000 evra koliko mu sleduje na osnovu penala, koje bi Partizan morao da plati ukoliko svog najboljeg igrača ne proda ove zime.

Zato Pini Zahavi (iako je na papiru Predrag Đorđević iz agencije „Doni menadžemet“ menadžer Andirje Živkovića, u praksi se za sve pita Izraelac), uz jaku podršku svojih ljudi širom Evrope, lobira da propadnu transferi. Zato su se izjalovili pregovori, između ostalog, sa Fenerbahčom, Leverkuzenom, možda i Mančester Sitijem ili bilo kojim drugim engleskim klubom, zainteresovanim za potpis momka iz Niša.

U celoj priči najviše će da ispašta Partizan. Čelnicima crno-belih ruke su vezane. Nemaju mehanizam da produže ugovor sa Andrijom Živkovićem - koga menadžeri savetuju drugačije - a, ma koliko im se činilo korisnim sa sportske strane da ga zadrže još neko vreme u Humskoj 1 za njih bi najprikladnije bilo da ode već sad, pa da zarade makar nešto na ime obeštečenja. A to ne ide na ruku Piniju Zahaviju. U tom začaranom krugu odnosa i interesa krije se i odgovor na pitanje zašto se ne nazire rasplet u slučaju, uz Marka Grujića, najtraženijeg fudbalera Superlige.

Podsetimo, prethodno rukovodstvo Partizana, za vreme predsedničkog mandata Dragana Đurića (koji uverava da je ovlašćenja predao na potpredsednike Mileta Jovičića i Ratomira Babića), prodalo je u proleće 2014. većinski deo ekonomskih prava na Andriju Živkoviću investicionom fondu u vlasništvu Pinija Zahavija. Tad je odlučeno da crno-beli zadrže svega 25 odsto ugovora, 50 odsto je pripalo izraelskom menadžeru, a preostalih 25 Jovici Živkoviću, ocu mladog fudbalera.

Jedino što 100 odsto jeste - neizvesnost.
angie01 angie01 22:04 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

Али макар прочитајте то што је окалено пре него што осетите потребу да пљујете по Таси.


evo, samo da pojasnim, da ja nemam potrebu da pljujem po tasi, i sve sto ti rekoh je samo reakcija na tvoje akcije....a kada sam se vec vratila,

brate mili, em pises na apsolutno sve nepregledne carsave, u kojima, kada odvojis red nekog ogovora, sve ostalo je ponavljanje u nedogled, kao da ne zaboravimo- ajd da ti to uzmem kao profesionalni refleks, al barem ne moras da kopiras- i ti i carli i jos po neki, kompletan komentar, jos isto tako isheklan do prekosutra, da bi replicirao (do dogodine),...mislim, vazi, ima nekada kada prosto mora da se pojasni, al ne na apsoluno svaki komentar na koji odgovaras da to bude u rolni,...plus, nije mi jasno ponavljanje fotki- da sad drzim rucnu i ne kazem kakvih- ono stavis neku jednom, pa jos par puta ponovis sledecih par dana.

(sve ovo, jer se secam nekih krajnje normalnih razmena s tobom....)
tasadebeli tasadebeli 22:14 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

freehand

(Не хватајући се за наслове, Фри, него за то где "највећи српски хулиган" живи, ко му је први комшија, шта вози, чиме се све бавио у животу. Имена родитеља су ту небитна.


Jebiga, dodaješ, dodajem...
Ali skroz se slažemo, samo mi nije jasno čemu naslovi ako nisu bitni, i čemu ta imena roditelja dva puta ako nisu bitna, pa još boldovana?
Ja sam naučio da je naslov vrlo bitan i treba da sugeriše sadržaj, a da se boldovanje koristi da se istakne ono što je bitno.
Ok, sem u sastavu proizvoda, tu je obrnuto.



Ех...

Па зато што испадне да је персонификација српског шовивинизма и насилништва које иде уз њега неко коме родитељи и нису баш Срби.

Иронија и подругивање сваком иоле нормалном покушају да се то схвати.

Једини логичан закључак је онда да иза свега тога стоје неки другачији интереси, а да је медијско лапрдање о српском шовинизму, насилиништву, злочинима итд. једна обична фарса. Декор за публику.

Сећаш се ове слике, Фри?



Сви светски медији су пренели да се ради о СРПСКИМ хулиганима, наци поздрави, бла, бла, трућ...

А иронија свега тога је у томе што испод ове маске није уопште Србин.

Отуд вероватно и тај наслов од пре 7 (!) година.

(Знак узвика је ту зато што ми и после 7 година и свега што се зна о томе и даље ваљамо исте приче и не мрдамо из те жабокречине.)


EDIT: Што каже Филип, не можемо им ништа.


tasadebeli tasadebeli 22:23 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

angie01

pises na apsolutno sve nepregledne carsave,



Жао ми је, Енџи, до тога вероватно долази због моје БОЛЕСНЕ жеље да објасним да нисам мислио тако како ми се учитава на прву лопту и да не припадам тамо где ме људи сместе на ту прву лопту због тога што се не устручавам да кажем шта мислим и не бојим се осуде других због тога, већ од њих очекујем дијалог без потцењивања.

Али када мало боље размислим, у праву си ти. Ионако то и није толико важно.

Може да иде та комуникација и у пар речи, не мора баш све и свако да се стави на своје место, па не морам ни ја да инсистирам на томе за себе самог.
c_h.arlie c_h.arlie 22:26 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

angie01

...

brate mili, em pises na apsolutno sve nepregledne carsave, u kojima, kada odvojis red nekog ogovora, sve ostalo je ponavljanje u nedogled, kao da ne zaboravimo- ajd da ti to uzmem kao profesionalni refleks, al barem ne moras da kopiras- i ti i carli i jos po neki, kompletan komentar, jos isto tako isheklan do prekosutra, da bi replicirao (do dogodine),...mislim, vazi, ima nekada kada prosto mora da se pojasni, al ne na apsoluno svaki komentar na koji odgovaras da to bude u rolni,...plus, nije mi jasno ponavljanje fotki- da sad drzim rucnu i ne kazem kakvih- ono stavis neku jednom, pa jos par puta ponovis sledecih par dana.

(sve ovo, jer se secam nekih krajnje normalnih razmena s tobom....)

A ti, a ti ... ne koristiš kvačice .... utatata.
angie01 angie01 22:38 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

ne koristiš kvačice


pa dobro, al zbog nemanja kvacica, ne skrolujes 15 minuta do sledecg komentara, jos kada se desi zaredom par takvih, stvarno je besmisleno- sem sto je naporno.

ovo najozbiljnije najdobronamernije kazem- skroz je zamorno a bespotrebno- pri tome ruzno izgleda,...znam, lakes je samo pritisnuti citiraj, nego kopirati deo, ili pozvati se na nik kome odgovaras-jer to traje citavih par sekundi vise,...da bi se posle dobio nekonforan zastoj, koji je tesko i pratiti fizicki i sadrzajno.
c_h.arlie c_h.arlie 22:52 15.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

angie01
ne koristiš kvačice


pa dobro, al zbog nemanja kvacica, ne skrolujes 15 minuta do sledecg komentara, jos kada se desi zaredom par takvih, stvarno je besmisleno- sem sto je naporno.

ovo najozbiljnije najdobronamernije kazem- skroz je zamorno a bespotrebno- pri tome ruzno izgleda,...znam, lakes je samo pritisnuti citiraj, nego kopirati deo, ili pozvati se na nik kome odgovaras-jer to traje citavih par sekundi vise,...da bi se posle dobio nekonforan zastoj, koji je tesko i pratiti fizicki i sadrzajno.

Moraš malo da treniraš.
Recimo, meni nekada treba pola sekunda da pročitam tasin komentar, a nekada nečiji komentar od dva do tri reda, čitam po nekoliko puta.
I ne samo da čitam po nekoliko puta. nego (ponekada) o istom razmišljam danima.
A jednom sam pročitao i ceo tasin uvodni post.
Eeee, da ... probaj da savladaš veštinu da skroluješ i srednjakom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 16.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

a mislio R. Mitić stadion pripada partizanima, kad, eto vidiš! Čovek se uči dok je živ...



docsumann docsumann 10:36 17.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

С ким ја живим на овом Блогу Б92...



Je l' se kaže s kim ili s kimijem?


s kim zvona zvone...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:34 17.12.2017

Re: ЈугослАвенско спортско друштво Партизан

maksa83
P.S. Takođe ne zaboravi da je stadion "Rajko Mitić", gde se događaj desio, na putu ka Jajincima. A svi znamo šta to znači.

Moja (sad sam ozbiljan) teza je da je ovo podzemlje-DB ujudurma


Elem, tako je! (Povikaše Seljaci!)

Mislim, da ali nije bitno i sl. pa sve je uvek ovde - DB i kriminalci. Samo nekad više, nekad manje. Nego samo moram da komentarišem - pročitam malo ovo tvoje (čsito da vidim o čemu se raspravljate, vesti baš i ne pratim, vinjaktasu skriptomaksiram) - kad ono, kroz neki dan (dakleM - danas ☻), uočim naslov:

OBRAČUN NA SENJAKU U pucnjavi u klubu "Nana" jedan ubijen, drugi teško ranjen

Znači, idemo ispočetka (nije da od Onda - zna se kada i ko i kako) u Nani ništa nije bivalo, ali nekako - neredi na stadionima, ubistvo u Nani, šta ono beše sledeće? ;> A da! vinjaktasa ide da baca cveće na tenkove! ;>




aureus aureus 01:18 15.12.2017

Eto zašto

ja ne idem na stadione, nego utakmicu radije pogledam u nekom kafiću.
Bolja je atmosfera, a ne strepim da će me napasti huligani.


- Nećemo te napasti!
aureus aureus 01:20 15.12.2017

Re: Eto zašto

Ako se pak desi da odem na stadion, uvijek sa sobom povedem drugara.

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:34 15.12.2017

Re: Eto zašto

I ja koristim isti recept... Nije kafić, već kafeterija "Pardon" u Novom Beogradu!
aureus aureus 02:10 15.12.2017

Re: Eto zašto

Dodatna tuga je koji nivo fudbala i fudbalera ti koji idu na utakmice moraju da gledaju.
Nekoć se znalo desiti da jedna ovakva momčad krene na titulu prvaka Jugoslavije:

Vladimir Petrović, Zoran Filipović, Dušan Savić, Sead Sušić, Dragan Džajić



A sad me neki klinac ubjeđuje da je Kanga igračina koju nipošto ne treba prodati. Slušam klinca, onda pogledam na televizor: Kanga svaku dobru priliku upropasti tako što zvekne loptu nebu pod oblake ili udari metiljavo po zemlji. Pritom, pravi neke face. Gledam ga. Jednom je uspio dati neki dobar gol protiv Krasnodara i odmah je skinuo dres i dobio žuti karton. Autsajder u glavi.
freehand freehand 11:36 15.12.2017

Stanje stvari

Inače, ono što se ovde zove "navijačima" organizovana je vojska koja preko firmi za obezbeđenje radi u diskotekama, klubovima, kafićima. I tu im dilovanje narkotika nije usputni nego osnovni posao.
A krajnje je interesantno pogledati koje su to firme i ko su im vlasnici, pa onda razmisliti o Vučićevoj izjavi da na njih ne sme i ne može da udari.
Možda i sa time ima veze ko je ono narko-dilere vodio u vojne streljane, koji su aktivni i penzionisani oficiri policije i vojske vlasnici klubova po Savamali.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:29 15.12.2017

Re: Stanje stvari

freehand
Inače, ono što se ovde zove "navijačima" organizovana je vojska koja preko firmi za obezbeđenje radi u diskotekama, klubovima, kafićima. I tu im dilovanje narkotika nije usputni nego osnovni posao.
A krajnje je interesantno pogledati koje su to firme i ko su im vlasnici, pa onda razmisliti o Vučićevoj izjavi da na njih ne sme i ne može da udari.
Možda i sa time ima veze ko je ono narko-dilere vodio u vojne streljane, koji su aktivni i penzionisani oficiri policije i vojske vlasnici klubova po Savamali.


Ovo je suština nemoći države Srbije da "tu stoku, taj ološ skloni sa stadiona"!!!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:50 15.12.2017

Није баш много важно, али...

... тек да се зна: Маргaрет Тачер никад није изјавила оно што је Филип окачио као њену изјаву.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:26 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Tek da se zna da je vlada Margaret Tačer donela i primenila zakon kojim je "tu stoku, taj ološ sklonila sa stadiona"!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:25 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Tek da se zna da je vlada Margaret Tačer donela i primenila zakon kojim je "tu stoku, taj ološ sklonila sa stadiona"!

Филипе, без неке жеље да ово звучи омаловажавајуће, али -- за мене је фантастично да си ти новинар. Фан-та-сти-чно! Прво, да неко с таквим приступом новинарству то буде, а друго, поразније, да у земљи у којој живим тај приступ пролази.

Него, ево за тебе најједноставнији новинарски задатак, скоро за новинарске основце: где, и када и којом приликом Маргарет Тачер је изјавила ово што си ти написао?

Дакле, дај ми енглески цитат ове њене изјаве.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:45 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Predrag Brajovic
Tek da se zna da je vlada Margaret Tačer donela i primenila zakon kojim je "tu stoku, taj ološ sklonila sa stadiona"!

Филипе, без неке жеље да ово звучи омаловажавајуће, али -- за мене је фантастично да си ти новинар. Фан-та-сти-чно! Прво, да неко с таквим приступом новинарству то буде, а друго, поразније, да у земљи у којој живим тај приступ пролази.

Него, ево за тебе најједноставнији новинарски задатак, скоро за новинарске основце: где, и када и којом приликом Маргарет Тачер је изјавила ово што си ти написао?

Дакле, дај ми енглески цитат ове њене изјаве.

Najpre, da Vam se zahvalim na komplimentima.
A zatim, da Vam odam priznanje u zameni teza i rafiniranoj manipulaciji.
Evo i traženog citata, doduše ne iz usta Margaret Tačer, već Josipa Broza Tita:"Predjimo sa reči na dela !"
maksa83 maksa83 15:40 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Najpre, da Vam se zahvalim na komplimentima.
A zatim, da Vam odam priznanje u zameni teza i rafiniranoj manipulaciji.
Evo i traženog citata, doduše ne iz usta Margaret Tačer, već Josipa Broza Tita:"Predjimo sa reči na dela !"

Mislim da Filip hoće da kaže da nije uspeo da nađe poreklo i kontekst citata. Pretpostavićemo da je pokušao.

Srdačno,
Prevodilac sa filipinskog na srpski
Bili Piton Bili Piton 16:23 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Btw pokušao sam da ovo prevedem, idiomatski, natrag na engleski...

Get that cattle off my face, that scum from the stadium, so that I wouldn't demolish your stadiums, shut your clubs and your premiership down and arrest you all.

Sounds just like Maggz.
maksa83 maksa83 16:50 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Btw pokušao sam da ovo prevedem, idiomatski, natrag na engleski...

Ja bih voleo da čujem luđeg i pametnijeg brata Galagera kako to izgovara. Verovatno bi bilo nešto foken nešto foken nešto foken nešto foken foken foken nešto...

"People who write books are foken idiots. I've met a few of them..."

"Humility is a good thing to have and I've intended to find some at some point in my life but I've yet to get 'round to that..."

Bili Piton Bili Piton 17:03 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

E vidiš on je baš-baš voleo da se slika sa Toniblerom gde god bi uvatio priliku. Na prst u dupe su takoreći bili. And it benefitted them both - Toni je odjednom bio postao vrlo hip kod klinaca a ovaj dunster je video unutrašnjost broja 10, Dauning St.

Nobody any the wiser...


maksa83 maksa83 17:14 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

E vidiš on je baš-baš voleo da se slika sa Toniblerom gde god bi uvatio priliku. Na prst u dupe su takoreći bili. And it benefitted them both - Toni je odjednom bio postao vrlo hip kod klinaca a ovaj dunster je video unutrašnjost broja 10, Dauning St.



Ma ok, ne kažem da je on neki divan čovek, svakako je zabavna budala. Mogu da zamislim šta njemu - Ircu iz Mančestera (oh Manchester, so much to answer for, što kažu D Smic), od oca alkosa bivenom, mlaćenom i privođenom maloletnom delikventu znači da on odjednom sad može da rub elbows sa Blerom i vidi 10, Dauning St. iznutra. Očigledno možeš biti bogata ostvarena zvezda ali nekih kompleksa se nikad ne ratosiljaš.
Bili Piton Bili Piton 17:46 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

maksa83
Očigledno možeš biti bogata ostvarena zvezda ali nekih kompleksa se nikad ne ratosiljaš.


I took you out of the ghetto
I took you out of the ghetto
I took you out of the ghetto
But I Could Not Get That Ghetto Out Of You

Odabrani disko trenutak za tebe, sa sve killer bas linijom



A dobar je trenutak i da se osvrnem na Tasino pitanje od pre neki dan, šta radim u ovom sanatorijumu. Pa evo, tu sam uglavnom zbog Makse. Čovek se skinuo s Fejsa, mene nema na Tviteru, mejlove i telefone nikad nismo razmenili, ovde mi je jedino moguće da ga pratim
gedza.73 gedza.73 19:49 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Маргaрет Тачер никад није изјавила оно што је Филип окачио као њену изјаву.




Filip Mladenović Filip Mladenović 20:45 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

"We are determined to get anyone who acts as a football thug and who is a hooligan, no matter who they belong to or what organisation they belong to. We have got to get the evidence, these people have got to be caught, charged, brought before the Courts, and if convicted of serious crimes sentenced. Very stiff sentences handed out at Cambridgeshire, … five years—absolutely right in my view and we want more of that kind of sentence because the crimes are very severe indeed."

Margaret Thatcher, Radio Interview for IRN, 31. maj 1985. godine

“I think UEFA were absolutely right in what they did. I understand the reasons FIFA did it. I think there are quite a number of things still to be worked out, but let us concentrate on putting our own house in order...We have to get the game cleaned up from this hooliganism at home and then perhaps we shall be able to go overseas again.” Margaret Thatcher

LINK: http://www.margaretthatcher.org
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:04 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Filip Mladenović
"We are determined to get anyone who acts as a football thug and who is a hooligan, no matter who they belong to or what organisation they belong to. We have got to get the evidence, these people have got to be caught, charged, brought before the Courts, and if convicted of serious crimes sentenced. Very stiff sentences handed out at Cambridgeshire, … five years—absolutely right in my view and we want more of that kind of sentence because the crimes are very severe indeed."

Margaret Thatcher, Radio Interview for IRN, 31. maj 1985. godine

“I think UEFA were absolutely right in what they did. I understand the reasons FIFA did it. I think there are quite a number of things still to be worked out, but let us concentrate on putting our own house in order...We have to get the game cleaned up from this hooliganism at home and then perhaps we shall be able to go overseas again.” Margaret Thatcher

LINK: http://www.margaretthatcher.org

Добро.
Обележи ми тачно цитат Марагарете Тачер, онај који си горе донео као њен.
Једноставно, подвуци енглески текст тамо где мислиш да је то твој цитат.
Овако подвуци.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:30 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

"...On the 1985 morning after the Heysel Stadium disaster in Brussels, where Italian fans of Juventus were crushed to death by overcrowding Liverpool fans at the European Cup final, I was one of a small group of reporters at that event asked to return home for a summit meeting with Mrs Thatcher at No 10.

The Prime Minister expressed her and this country’s shame at this most deadly of the many outbreaks of violence erupting when English fans travelled abroad. Some members of her Cabinet were counselling her to close down professional football."

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2306005/Margaret-Thatcher-Football-snubbed-lady-saved-game-tribute-Manchester-derby--Jeff-Powell.html#ixzz51MbDfb1Y
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:46 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

"...I have seen some videos. It is one of the most depressing experiences of my life. Where the police have taken videos while matches are going of whole sections of the crowd on the terraces not watching the game; shouting at one another, attacking one another, trying to take one another's territory. I have never seen anything like it.

Now, football has attracted that kind of person. We have got to deal with that. What they have come to think of is that they somehow are anonymous, no-one will get them. With the combination of factors that we are operating, I believe we shall.

First, the closed-circuit television—not just to keep order, but to identify each and every face, each and every person allied with club membership cards, so we make it easier. That means the police can get evidence and the courts are ready to have severe sentences. We have got to cope with this.

If some of them then go out on to the streets, right, the police will cope with them there, but we have got to cope with violence not only on football grounds but in our society...So let there be no doubt about where I stand. I want to clean up violence and I believe strong sentences are more likely to clean up violence than weak ones."

Margaret Thatcher, Radio Interview for Piccadilly Radio, 2. avgust 1985.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:50 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Ево, помоћи ћу ти:



А у Ворду:

Filip Mladenović Filip Mladenović 22:19 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Margaret Thatcher met with officials from the Football Association and Football League and unveiled a six-point plan that included the introduction of ID cards, better fencing and closed-circuit television. They weren’t so much a set of proposals as a list of demands for football clubs who, she deemed, weren’t doing enough to tackle the problem.

They had six weeks to get their houses in order, but no one sitting around that Downing Street table could have envisaged the perfect storm that was about to be unleashed.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:30 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Filip Mladenović
Margaret Thatcher met with officials from the Football Association and Football League and unveiled a six-point plan that included the introduction of ID cards, better fencing and closed-circuit television. They weren’t so much a set of proposals as a list of demands for football clubs who, she deemed, weren’t doing enough to tackle the problem.

They had six weeks to get their houses in order, but no one sitting around that Downing Street table could have envisaged the perfect storm that was about to be unleashed.

mirelarado mirelarado 23:26 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

maksa83
Mislim da Filip hoće da kaže da nije uspeo da nađe poreklo i kontekst citata. Pretpostavićemo da je pokušao.

Srdačno,
Prevodilac sa filipinskog na srpski


Bili Piton
Btw pokušao sam da ovo prevedem, idiomatski, natrag na engleski...

Get that cattle off my face, that scum from the stadium, so that I wouldn't demolish your stadiums, shut your clubs and your premiership down and arrest you all.

Sounds just like Maggz.


Vas dvojica prvo da platite PDV za porast nataliteta, pa onda prevodite do mile volje.
maksa83 maksa83 23:31 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Vas dvojica prvo da platite PDV za porast nataliteta, pa onda prevodite do mile volje.

Evo javio se i član kartela. To naviklo da se bogati na monopolu...

Biće jednog dana "Pala Mirelina grupa!".
freehand freehand 23:33 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

maksa83
Vas dvojica prvo da platite PDV za porast nataliteta, pa onda prevodite do mile volje.

Evo javio se i član kartela. To naviklo da se bogati na monopolu...

Biće jednog dana "Pala Mirelina grupa!".

Dona Mirela
mirelarado mirelarado 23:39 15.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

"Pala Mirelina grupa!"


Strašno !


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:18 16.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Него, да поделим са вама један ПРАВИ новинарски чланак, о интернету на Куби (click on photo)!

Bili Piton Bili Piton 16:47 16.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Predrag Brajovic

Филипе, без неке жеље да ово звучи омаловажавајуће, али -- за мене је фантастично да си ти новинар. Фан-та-сти-чно!


Filip je barem pismen, ima ovde ljudi koji se izdaju za novinare a ne poznaju pravopis i interpunkciju, pišući na primer "civilizaciska" i "civilizaciski" u dva susedna reda.

Ima doduše i profesionalaca koji nisu sasvim usvojili pravilnu upotrebu povratne zamenice "sebe-se" no to sam velikodušno oćutao, ne želeći da ispadam štreber.

freehand

Dona Mirela



principessa_etrusca principessa_etrusca 13:54 17.12.2017

Re: Није баш много важно, али...

Predrag Brajovic
Него, да поделим са вама један ПРАВИ новинарски чланак, о интернету на Куби (click on photo)!

Стварно феноменално, и чланак, и још више, невероватна креативност тог кубанског умрежавања!

Филипе, без неке жеље да ово звучи омаловажавајуће, али -- за мене је фантастично да си ти новинар. Фан-та-сти-чно! Прво, да неко с таквим приступом новинарству то буде, а друго, поразније, да у земљи у којој живим тај приступ пролази.


Није омаловажавајуће, Филип једноставно нема новинарски приступ стварима и појавама.

У овом случају је себи дозволио баш много "песничке слободе" - не само да је цитат измишљен, већ је исказан језиком насловних страна српских таблоида. Скоро да не знам шта је горе од та два!
not2old2rock not2old2rock 16:04 15.12.2017

Mazohista


Eto, glupanderu OPET pokazali i dokazali da je glupander i sad će malo da se duri i eto ga, za koji dan OPET, s nekom novom glupavom idejom i opet će biti ismejan i tako u bes-kra-jon.

blogov_kolac blogov_kolac 17:18 15.12.2017

opet bre nista ne razumete...

Pa bas ovo sto se dogodilo na poslednjem derbiju dokaz je koliko ova drzava ozbiljno tretira huliganizam, kao i kriminal i nasilje koji uvek idu uz to.

Huliganizam, kriminal i pratece nasilje su previse ozbiljne stvari da bi bile prepustene huliganima, kriminalcima i nasilnicima, tako da su za to zaduzeni iskljucivo posebno ovlasteni, obuceni i atestirani huligani, kriminalci i nasilnici, koji sve svoje nezakonite huliganske, kriminalne i nasilnicke aktivnosti sprovode u skladu sa svim odgovarajucim pravilima i ovlascenjima Sluzbe koja vaze za tako specificne zadatke i situacije. Govorim ovde naravno iskljucivo o navijackim (kolo)vodjama koje kontrolisu Jug i Sever, a sto je sustina cele price, dok je neovlascenim huliganima, kriminalcima i nasilnicima najstroze zabranjeno da preuzimaju kontrolu nad navijjackim tribinama od drzavnog znacaja. Ali i tim neovlascenim huliganima, kriminalcima i nasilnicima je u svakom drugom smislu ipak dozvoljeno da budu huligani, kriminalci i nasilnici, jer kako bi se drugacije regrutovali ovlasceni huligani, kriminalci i nasilnici, a i kome bi to oni komandovali?

Nisam dovoljno pametan da dam neko smisleno objasnjenje kako je samo ova nasa drzava, tacnije njena bezbedonosna elita, koliko ja znam jedina na svetu uz rusku i egipatsku, dosla do te ingeniozne ideje da je huligane bolje gajiti pa kontrolisati i "koristiti" nego suzbijati i iskorenjivati, i kako i dalje ne odustaje od tog suludog plana!? To je sve bukvalno na nivou pokusaja pripitomljavanja nekih divljih zivotinja za koje je iz brojnih razloga potpuno ocigledno da nikako ne mogu da funkcionisu kao "kucni ljubimci" zajedno sa ljudima, na primer nilski konj ili tvor... i ocigledno je tu problem sto su nase bezbedonosne strukture jedna paralelna drzava u drzavi, pa oni kod nas odavno rade pre svega u "drzavnom interesu" te njihove drzave. A sto se tice paralela sa engleskim huliganima iz sredine 80'ih, kao i Margaret Tacer, mirno spavaj Filipe! Huligani kojima je samo do haosa i nasilja, a to se lepo videlo na poslednjem derbiju, uvek ce ovde biti nadjacani bolje organizovanim profesionalnim navijacima koji su zapravo pazljivo probrani nacionalno osvesteni delatnici na odgovornim pozicijama stubova srbstva, zastitnika objekata posebne namene iz sfere ugostiteljstva i industrije zabave, kao i ovlascenih distributera robe posebne namene koja je u Srbiji danas dostupna samo... onima koji imaju para da je plate.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:22 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

Baš tako!
Ko razume, shvatiće...
freehand freehand 17:28 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

Nisam dovoljno pametan da dam neko smisleno objasnjenje kako je samo ova nasa drzava, tacnije njena bezbedonosna elita, koliko ja znam jedina na svetu uz rusku i egipatsku,

Ne znam baš šta sam hteo da kažem al nekako mi ova slika izgleda kao dobra ilustracija. Ovo su, naime, britanski oficiri koji e zaklinju na vernost velikom čoveku koji se zove Idi Amin Dad; pravi britanski huligan to nikad ne bi učinio.
nema, dakle, drugog objašnjenja do da su u pitanju mekušci zadojeni komunističkoim ideologijom i sa srpskim i/ili ruskim genima.



not2old2rock not2old2rock 18:07 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

freehand

Ne znam baš šta sam hteo da kažem al nekako mi ova slika izgleda kao dobra ilustracija. Ovo su, naime, britanski oficiri koji e zaklinju na vernost velikom čoveku koji se zove Idi Amin Dad; pravi britanski huligan to nikad ne bi učinio.
nema, dakle, drugog objašnjenja do da su u pitanju mekušci zadojeni komunističkoim ideologijom i sa srpskim i/ili ruskim genima.



Naša nesvrstana braća su uvek bila pažljiva, mada meni ovi deluju gladno? Da im nisu porcije bile male, pa se prijavljuju za repete ljudetine, a i...?


gedza.73 gedza.73 19:24 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

Filip Mladenović
Baš tako!
Ko razume, shvatiće...

Filipe, nemam 'de ovo, zagubiću.

Količine namirnica koje se mogu kupiti za prosečnu platu po godinama



Izvor: SGJ, različiti brojevi, Saopštenja SZS




skrolovanjem se dobija 2016. na kraju kolona
gedza.73 gedza.73 19:30 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

Cene osnovnih namirnica u dinarima



Izvor: SGJ, različiti brojevi, Saopštenja SZS


ako laže internet lažem i ja
aureus aureus 20:34 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

gedza.73
Filip Mladenović
Baš tako!
Ko razume, shvatiće...

Filipe, nemam 'de ovo, zagubiću.

Količine namirnica koje se mogu kupiti za prosečnu platu po godinama



Izvor: SGJ, različiti brojevi, Saopštenja SZS




skrolovanjem se dobija 2016. na kraju kolona


Цифре су још увијек добре 1980. - у години кад је умро друг Тито, а онда је дошло до становитих проблема током осамдесетих, па си за просјечно примање могао купити пуно мање, а пред рат најмање. Данас се може купити више ствари са списка него 1980. осим три-четири ситнице.
Дефинитивно си могао више пушити за вријеме друга Тита.
Али да је друг Тито поживио још десет година онда би сасвим сигурно умро касније.
gedza.73 gedza.73 20:44 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

па си за просјечно примање могао купити пуно мање, а пред рат најмање.

Malo mi sumnjivo vreme Ante MArkovića, kažu da su Amerikanci upumpali puno novca u potrošnju ali se to ne vidi u tabelama.

Цифре су још увијек добре 1980

Manje automobila, nema mobilnih telefona, interneta, kredita, komunalije su veroatnu u rangu 'hleb za tri dinara'.

Ako su ovi podaci tačni... čudo jedno šta je subjektivni doživljaj prošlosti.
aureus aureus 21:46 15.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

gedza.73
па си за просјечно примање могао купити пуно мање, а пред рат најмање.

Malo mi sumnjivo vreme Ante MArkovića, kažu da su Amerikanci upumpali puno novca u potrošnju ali se to ne vidi u tabelama.

Цифре су још увијек добре 1980

Manje automobila, nema mobilnih telefona, interneta, kredita, komunalije su veroatnu u rangu 'hleb za tri dinara'.

Ako su ovi podaci tačni... čudo jedno šta je subjektivni doživljaj prošlosti.

Не могу сад да тражим по интернету, али сјећам се да сам једном налетио на податак да си у Србији током 1991. за просјечну плату (која је падала) могао купити 370 ондашњих њемачких марона. Но и то је боље од оне из 2000. кад је током љетних мјесеци износила 92 марке. Сјећам се да је негдје на почетку мандата, Ђинђић рекао: не залажем се за сиромаштво и лажну скромност, али нема смисла да је у земљи гдје је просјечна плата 3-4000 динара (однос марке и динара 1:30 отприлике) плата премијера већа од 12 000, а министарска већа од 9-10 000.
gedza.73 gedza.73 08:42 16.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

податак да си у Србији током 1991. за просјечну плату (која је падала) могао купити 370 ондашњих њемачких марона. Но и то је боље од оне из 2000. кад је током љетних мјесеци износила 92 марке.

Ja ako bih ispratio logiku 'i nikom nije lepše neg je nam' kojom pojedinci na blogu idu uopšte mi nije bilo loše za vreme inflacije, pa i za to vreme posle dvehiljadite od 92 marke a bogami i sad za vakta Vučića sa svom pratećom 'najjači smo, najjači' propagandom trebao bih da uvek glasam za vlast.

Al' opet, ne samo zbog tabela, ja ne vidim nikakvu promenu sistema u Srbiji.
Političke vođe odlučuju o životu i smrti, ko će a ko neće da se zaposli, ko sme da maše zastavicama a ko da se buni u četiri zida, koji krimilac je državni a koji se 'apsi, kome se pare daju, od koga se uzimaju... princip ne postoji, samo interes

Vučić je samo malo mutirao ono što smo nekad živeli i smanjio procenat ljudi koji imaju benefite od takvog uređenja, pored malčice slobode kako možemo da kevćemo i pravimo karikature zbog kojih neće niko (?) da nas kazni.

Neka analiza Istočne Nemačke, ali ne mogu da se setim detalja, kaže kako su ekonomski parametri fabrika bili fingirani pa kad su revizori sveli račun isplivalo na površinu da je minus bio daleko veći od najcrnjih procena.
Danas stariji ljudi pate za životom dok su Sovjeti bili na vlasti.
A kažu da će ta žal da nestane tek kad odrstu nove generacije koje su rođene nekoliko godina nakon pada Berlinskog zida.

Mi imamo goru varijantu jer su deca odrastala tokom rata, kriza, Miloševića, policijske i vojne strukture iz SFRJ nisu nestale nego se samo povukle u pozadinu (KGB u Rusiji) a nastavile da rade po istom, ustaljenom, polukriminalnom sistemu ('znaš li ti ko sam ja, zapamtićeš ti mene').
Gde god da začaprkaš ispadne neko od njih (ili u bliskoj vezi)

eto poslednja, kao, afera oko fakulteta i potvrda. Državni službenik je tražio mito kako bi poštovao zakon. I ništa. Nikoliću (i ovim sitnim SNS potrčcima) su svi skakali na glavu zbog diploma. Da vidim majčinog sina koji je smeo da dovede u sumnju diplomu posleratnog direktora.
Ništa se ne menja. Samo se propali temelji i razbijeni zidovi prekrečuju dok rupe i oštećenja ostaju.

Tako da... što kaže Cvijanović u tunelu 'jebiga momci šta da kažem'

Kakvi smo bolje nismo ni zaslužili



tasadebeli tasadebeli 10:40 16.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

gedza.73

Al' opet, ne samo zbog tabela, ja ne vidim nikakvu promenu sistema u Srbiji.
Političke vođe odlučuju o životu i smrti, ko će a ko neće da se zaposli, ko sme da maše zastavicama a ko da se buni u četiri zida, koji krimilac je državni a koji se 'apsi, kome se pare daju, od koga se uzimaju... princip ne postoji, samo interes






„Историја је код нас покушала да замени индивидуалистички патријархализам (где је свако домаћинство, односно породична задруга, производило скоро све што им треба) колективистичким тоталитаризмом (где смо сви изненада морали да се ослањамо на непоуздане 'друге'). Нисам ни на који начин заговорник било какве романтичне прошлости, посебно не породичне задруге као врло неефикасног и немодерног начина уређивања друштва, али једна ствар коју је задруга имала је била стабилност и заштита појединца, члана те задруге. Он је на њу могао да рачуна.

У нашем посттурском националном експерименту – да, овде мислим на наше слављене вождове, књажеве и краљеве – та стабилност се изгубила и замењена је небирократским ауторитарним системом који је био мешавина бечке бирократије и турске самовоље. Народ је, и даље, био извор прихода за елиту и ништа више. Народ и даље није имао утицај на дешавања; народу су и даље неочекиване одлуке падале са неба; народ и даље није разумео компликована бирократска правила која су се стално мењала; народу су и даље давана најбесмисленија објашњења за поступке његових владара. Укратко, народ је и даље живео у фарси.

Није ништа боље искуство ни нашег колективистичког експеримента након ослобођења од Немаца, упркос лепим речима и жељама његових идеалистичких твораца и још више идеалистичких следбеника. Ако ми на овом месту сада поменете идеалну Титову Југославију, наш некадашњи црвени пасош и доживотни посао за све, све што могу да кажем је да не постоји ништа што се не може решити довољно великим кредитом. Фарса се у тој Југославији још и појачала, због притиска да се помире мед и млеко званичне пропаганде са корупцијом и некомпетенцијом 'на терену'.
Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.
gedza.73 gedza.73 11:35 16.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

Ne znam, Taso, počinjem da sumnjam u sebe.

Evo dugogodišnji komesar komiteta Fudbalskog saveza (dostupan organima Gugla) je bio antifašista, komunista, titoista, staljinista, JNA-ista, bezbednjak, nije sarađivao sa ustašama poput nekih predratnih ministara, za razliku je bio saradnik i učenik SSSR obaveštajnih službi, dugogodišnji saradnik i čovek od poverenja našeg Predsednika (ne mislim na SLinu), čovek na koga se javnost nikad nije požalila, koji je, pored Dolanca, bio pokrovitelj Arkana i njegovih po uverenju drugova i koji je najverovatnije dugo godina bio zadužen za bezbednost navijačkih grupa.

krkar

Kratko vreme posle toga kaže mi galerista da je tu Borotinu sliku kupio tadašnji komesar za bezbednost Fudbalskog saveza Jugoslavije Jovo Popović (udbaš i general, tada je drmao fudbalom, hapsio one koji nisu plaćali "kome treba" i "koliko treba" a pre toga je kontrolisao plaćene ubice po Zapadnoj Evropi) za 80,000 maraka. Tada je nov BMW 320 koštao oko 20,000 DEM.


(citirano bez Krkarovog dopuštenja)
tasadebeli tasadebeli 16:19 16.12.2017

Re: opet bre nista ne razumete...

gedza.73
Ne znam, Taso, počinjem da sumnjam u sebe.

Evo dugogodišnji komesar komiteta Fudbalskog saveza (dostupan organima Gugla) je bio antifašista, komunista, titoista, staljinista, JNA-ista, bezbednjak, nije sarađivao sa ustašama poput nekih predratnih ministara, za razliku je bio saradnik i učenik SSSR obaveštajnih službi, dugogodišnji saradnik i čovek od poverenja našeg Predsednika (ne mislim na SLinu), čovek na koga se javnost nikad nije požalila, koji je, pored Dolanca, bio pokrovitelj Arkana i njegovih po uverenju drugova i koji je najverovatnije dugo godina bio zadužen za bezbednost navijačkih grupa.

krkar

Kratko vreme posle toga kaže mi galerista da je tu Borotinu sliku kupio tadašnji komesar za bezbednost Fudbalskog saveza Jugoslavije Jovo Popović (udbaš i general, tada je drmao fudbalom, hapsio one koji nisu plaćali "kome treba" i "koliko treba" a pre toga je kontrolisao plaćene ubice po Zapadnoj Evropi) za 80,000 maraka. Tada je nov BMW 320 koštao oko 20,000 DEM.


(citirano bez Krkarovog dopuštenja)



Не знам, Геџо...

И ја.

Почињем да сумњам у себе.

Е, мој Геџо... Тешка времена. Некада се све то радило из политичких и идеолошких убеђења. Мислим, куповале се слике у вредности к'о 4 бембаре и били су то истински љубитељи уметности.

Имало се, могло се. Гузоња и Гузоњини синови.

А сада све то раде јер смо сиротиња и богу тешка.

Прича 1:

Пре неколико година Борац из Чачка није имао пара да плати премије и плате играчима. За викенд игра Борац на домаћем терену са Земуном који је био тада убедљиво последњи на табели и није имао ниједну победу, само неколико нерешених, а првенство се већ ближило крају.

Кладионице у Србији, знајући све то, блокирају пар за клађење Борац Чачак - Земун.

Ови из Чачка оду у Македонију, уплате тамо лову, Борац на свом терену изгуби глат од аутсајдера Земуна (кладионичарска квота скај хај) који је већ био ионако испао из лиге, ови из Борца дигну добитак на македонској кладионици, врате се кући.

Играчи у Борцу добију плате и премије. И вук сит и овце на броју.

Цела Србија фудбалска зна за то, али нико не одговара кривично.

Прича 2:

Или она срамота када је БАСК био убедљиво први на табели у Другој лиги (ЛИНК) 2011. године, а онда дошло до изненадне фузије са Новим Пазаром чиме је Пазар ушао сасвим незаслужено у Прву лигу (к'о Шиптари што су отишли на Европско првенство) после притиска који је извршен на Радовановића. председника БАСК и бившег челника ДИПОС, да не кажем дипломатске станоградње.

И Нови Пазар добије од презадужене државе Србије из буџета 2 милиона евра без икаквих проблема за сређивање стадиона због такмичења у Првој лиги у коју је ушао тим путем.

Не знам само да ли су урачунали у те трошкове и подизање споменика Расиму Љајићу који, како видим, од 5. октобра 2000. чини незаобилазни и незаменљиви део сваке власти у Србији ма која год странка била на власти.


BASK odustaje od elite i postaje filijala novog superligaša, Novog Pazara (ЛИНК)


Presudna fuzija (ЛИНК)


Karadžić: Dalja ekspanzija Novog Pazara (ЛИНК)


А онда су исте те године весељака Радовановића ипак ухапсили. (ЛИНК)


Пазар већ одиграо полусезону у Првој лиги.


Ишли у сусрет тада избори 2012, па се тадашња власт распрдела шатро борбом против корупције.

(Али није им много помогло то хапшење, ионако су их изгубили. Мислим изборе. А Љајић је победио неоспорно. Као и увек за ових 17 година.)


И онда три године касније...


PREVARANT UCENJIVAO IZ ZATVORA: Ako mi ne vratite pare, završićete kao Čović! (ЛИНК)




Да подсетим само, БАСК је заједно са Шумадијом из Крагујевца најстарији фудбалски клуб у Србији. Основани су 1903. године. (Ако не рачунаш Војводину јер је Бачка из Суботице основана 1901. године.).

И трају ево већ 114 година. Бачка Суботица 116 година.

Дакле, требало би да они буду нека врста фудбалске светиње те фудбалске Србије у којем год рангу такмичења били. И БАСК и Шумадија и Бачка.

(Нешто као Квинс Парк у Шкотској

или Шефилд у Енглеској.)

И опет цела фудбалска Србија зна о чему је реч и опет нико не одговара кривично за ту срамотну фузију.





Зато ти кажем...

Некада смо умирали у лепоти и намештали текме због уметничких слика.

Сада то радимо јер смо сротиња која сече уши да би крпила дупе.
predatortz predatortz 19:44 15.12.2017

Poziv na linč?

Da li ti, u naslovu, pozivaš na ubistva izgrednika?
Ako pozivaš, ko to treba da uradi?
Uz napomenu da su takve stvari veoma kažnjive u svim uteđenim državama, mislim na poziv na linč, meni se čini da bi ti malo tuđim qrcem da mlatiš gloginje.

Što se mene tiče, zatvorske kazne za huligane su sasvim primerene sankcije.
gedza.73 gedza.73 20:02 15.12.2017

Bio

jedan simpatičan čova zvao se general Jovo Popović.

Komesar za bezbednost FSJ.

Pokojni general Jovo Popović (iz rata je izašao kao oficir službe bezbednosti Ozna, a kao perspektivni kadar upućen je na vojno školovanje u SSSR) poznat je narodu kao čovek koji je izgradio Institut za bezbednost, a jedno vreme se za njega pričalo i da je bio dvojnik Josipa Broza Tita. On je u fudbalu radio kao komesar za bezbednost u FS Jugoslavije i bio je dugogodišnji član Skupštine Partizana


Zrno po zrno pogača, grudva po grudva lavina
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:49 15.12.2017

Re: Bio

Zrno po zrno pogača, metak po metak imetak, granata po granata - dedinjska palata!
gedza.73 gedza.73 20:57 15.12.2017

Re: Bio

Zrno po zrno pogača, metak po metak imetak, granata po granata - dedinjska palata!

Da vidiš šta dušmani pričaju.

Da je ovaj general jednom rekao kako ceni samo 'Tita, Staljina i Dolanca', drugi put se pohvalio kako je spasio beogradske tribine od četnika zahvaljujući Arkanu, trgovao naftom, snabdevao oružjem paravojne formacije...

kao delegat odobrio utakmicu na kojoj je Arkan (bio dobar prijatelj sa Arkanovim ocem, JNA oficirom i učesnikom NOB-a) doturio oružje miliciji koja je potom pucala na navijače (Novi Pazar).

Sad, eto, otkud mi tu gde jesmo nisam pametan.

Ako je sve ovo istina čudan sastav, beše dvesta, porodica koje su se obogatile tokom rata.

edit
I žalio se kako mu granata proletela nad krovom (vila na Dedinju) kad su gađali Miloševića.

Zanimljiv bre skup naših izaslanika na tom Dedinju. Pošten neki svet.
docsumann docsumann 22:50 15.12.2017

Re: Bio

Zrno po zrno


zrno po zrno - zrnevlje
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:59 15.12.2017

Vučić a la Thatcher:

"Neka od tih lica su već počela da govore o tome kako su oni dobili novac, koliko novca... Nadležni organi će o tome da govore. Te kriminalce je neko pustio s lanca, sada je vreme da ih neko prizove pravu ili, ukoliko hoćete metaforično, da ih malo priveže i da ne ugrožavaju više ne samo fizički integritet drugih, već i da ne učestvuju u mnogo težim stvarima”, naveo je Aleksandar Vučić.

Prema njegovim rečima, oni će “imati priliku da se odmore od svojih brojnih aktivnosti”.

“Koliko će to da traje i da li će uopšte trajati zavisi od tužioca i ako bude postupka, prekršajnog ili krivičnog od sudije”, rekao je Vučić.
tasadebeli tasadebeli 00:07 16.12.2017

Re: Vučić a la Thatcher:

Filip Mladenović

"Neka od tih lica su već počela da govore o tome kako su oni dobili novac, koliko novca... Nadležni organi će o tome da govore. Te kriminalce je neko pustio s lanca, sada je vreme da ih neko prizove pravu ili, ukoliko hoćete metaforično, da ih malo priveže i da ne ugrožavaju više ne samo fizički integritet drugih, već i da ne učestvuju u mnogo težim stvarima”, naveo je Aleksandar Vučić.



Где се с правом поставља питање ко је тај НЕКО ко је ове добре људе пустио с ланца и ко је тај НЕКО ко има моћ да их опет веже на ланац? Тј., "призове праву".
freehand freehand 23:17 15.12.2017

Izvini, Taso

... ali istina pre svega!



P.S. Evo u Informeru nestali Hrvati i Bugari i brat iz Grčke, a pojavili se DB, šefovi policije i narko-dileri.
Još ako su im prezimena karakteristična a bar jedan od njih je agent Njenog Visočanstva ispostaviće se da si skroz u pravu
maksa83 maksa83 23:34 15.12.2017

Re: Izvini, Taso

P.S. Evo u Informeru nestali Hrvati i Bugari i brat iz Grčke, a pojavili se DB, šefovi policije i narko-dileri.

Pa ne kažu čiji je šef policije i čijeg DB-a. Meni ovaj na levoj slici u prvom planu deluje kao nešto harpunom izvađeno iz mora u okolini Islanda.
freehand freehand 23:36 15.12.2017

Re: Izvini, Taso

maksa83
P.S. Evo u Informeru nestali Hrvati i Bugari i brat iz Grčke, a pojavili se DB, šefovi policije i narko-dileri.

Pa ne kažu čiji je šef policije i čijeg DB-a. Meni ovaj na levoj slici u prvom planu deluje kao nešto harpunom izvađeno iz mora u okolini Islanda.

Za razliku od kojeg mutanta morža i domaćeg brdskog govečeta?
maksa83 maksa83 23:38 15.12.2017

Re: Izvini, Taso

Za razliku od kojeg mutanta morža i domaćeg brdskog govečeta?

Meni samo nije jasno ko je imao srca da udari Uncle Festera. Ko je taj junak...
tasadebeli tasadebeli 00:04 16.12.2017

Re: Izvini, Taso

freehand


maksa83



И ни после стотину коментара опет ми вас двојица не одговористе ко је издејствовао експресно пуштање на слободу брата Едија Раме после дрона на стадиону Партизана? Које су то амбасаде у Бгд. тада реаговале?

И најважније, колико је скочила цена репрезентатвицима Албаније после пласмана на Европско првенство које нису изборили играма на терену?

Или можда ништа од тога и није важно... Рекох то већ Анђи... Да не правим сада овде патетичне чаршафе напорне за читање... Небитно је то.
freehand freehand 00:11 16.12.2017

Re: Izvini, Taso

Да не правим сада овде патетичне чаршафе напорне за читање...

Nemoj, molim te.
Ali ako može ukratko - ti zaista veruješ da ovim sranjima upravlja neka moćna ruka sa strane da bi naudila srpskom narodu rušeći mu ugled u svetu?
tasadebeli tasadebeli 00:24 16.12.2017

Re: Izvini, Taso

freehand
Да не правим сада овде патетичне чаршафе напорне за читање...

Nemoj, molim te.
Ali ako može ukratko - ti zaista veruješ da ovim sranjima upravlja neka moćna ruka sa strane da bi naudila srpskom narodu rušeći mu ugled u svetu?



Шта ти значи то "рука са стране"?

Овде свакако управља нека "рука са стране". Боље речено, више руку са више страна.


Јбт, Фри, пронашао си у башти биљку ваневропског порекла, па си сада решио мене да малтретираш?

И онда ми зато ти и Макса као пандури са лампом управљеном у моје лице постављате хиљаду пута све једно те исто питање у нади да ћу се зајебати?

Мрзи ме да типкам опет, ово сам написао Макси пре пар сати (болдоваћу битно због концетрације при читању):


maksa83

Moja (sad sam ozbiljan) teza je da je ovo podzemlje-DB ujudurma (što je Tasi Jugoslavija, meni je SDB, a granica između podzemlja i DB-a je ovde uvek bila blurry) da se pripitomi Jug, kao što je pripitomljen Sever koji, kažu oni koji prate, već duže vreme ne izvodi a kapela skladbe kojima se dovodi u pitanje seksualna orijentacija našeg Predsednika. Znači, napraviti neki ozbiljan kermez, sranje, pohapsiti ono što smeta i postaviti svoju ekipu, što je već jednom urađeno, ali im zli Škljaraci roklnuli Mutavog pulena i tako resetovali tu operaciju, zbog čega se ceo državni vrh vrlo uzbudio.



А да ли сам ја нешто другачије рекао?

Само и ДБ-ова има разних.

Рекох већ Филипу да је све то много сложеније него што изгледа на први поглед.

Ма каква званична Хрватска, Југославија и глупости.

Па ти типови су продали ту исту Југославију, а продају и Србију и Хрватску у пакету јер им је то у интересу.

О другачијим структурама се овде ради. И оне имају своје интересе који се понекада поклапају са интересима државних структура (које год државе), а понекада не.

Позвани Хрвати су само декор за медије. (Исто као и онај дрон са албанском заставом.)

А сајд ефекат свега јете одвратна слика Србије (не само државних структура Србије, него свих нас, вас, мене,... у светским медијима.

И ко зна какве последице за ове клинце што трче по зеленом терену. (Модерно робље, казне за српске клубове и репрезентацију, ореол насилника и ратних злочинаца којима нам је додељен још пре 25 година и сада се само одржава повременим случајевима Татон, прекидима утакмица са Албанијом, Дербијима,...
maksa83 maksa83 00:33 16.12.2017

Re: Izvini, Taso

И онда ми зато ти и Макса као пандури са лампом управљеном у моје лице постављате хиљаду пута све једно те исто питање у нади да ћу се зајебати?

Ne, ja ga postavljam u nadi da ću dobiti jednoznačan i ne strašno opširan taj-i-taj unajmio/poslao tog-i-tog da uradi to-i-to zbog toga-i-toga odgovor. Sou far nou lak, ali evo probaću još jednom.

Ko je poslao koga da uradi šta i zbog čega, i šta se na kraju desilo?

Ja te ovo pitam najozbiljnije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana