Gost autor

Catherine Deneuve defends men

G.Cross RSS / 10.01.2018. u 22:01

Gost autor : BBC

 

_99535173_hi043937864.jpg 

 

French actress Catherine Deneuve has said that men should be "free to hit on" women.

She is one of 100 French women who wrote an open letter, warning about a new "puritanism" sparked by recent sexual harassment scandals.

It deplores a wave of "denunciations", following rape allegations made against US movie mogul Harvey Weinstein.

A group of French feminists condemned the letter, accusing the signatories of trivialising sexual violence.


 "Men have been punished summarily, forced out of their jobs when all they did was touch someone's knee or try to steal a kiss," it said.

 The other 99 women who signed the document include some well-known figures, such as actress Christine Boisson; conservative journalist Élisabeth Lévy; Brigitte Lahaie, a 1970s porn star who is now a talk-show host; Catherine Millet, a writer and magazine editor.

 She is not known as an activist star. However, last year the 74-year-old spoke out against social media campaigns shaming men accused of harassing women.

 -----------------------------------------

 

Meni je ovo vrlo interesantna vest .

Ja ? Ja licno ne bih zalio sekundu biti izbacen iz US Kongresa zbog par kolena koje sam dodirnuo.

 Moj zivot bi bio mnogo prazniji bez toga.

 

Isprika zbog bloga na stranom jeziku ali ovo je samo objavljivanje kao gosta mog prijatelja Mr. Bibisija

 

 



Komentari (749)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 19:54 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

I ovaj mikroprimer pokazuje to sto kazem Idole velicaju Beogradjani, ne vole ostali.


više puta sam se na blogu izjasnio da je Odbrana jedan od 3 moja najdraža (ex)yu albuma sviju vremena.
slušao sam ga do raspamećivanja i nazad, i kao srednjoškolac, i kasnije.
što nije garant da sam opamećen

a Rusija mi je najljepša yu pop-rock pjesma, by faaar.
maksa83 maksa83 19:56 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

pa da kao cirkuzanti, ti stvarno misliš da ih je neko van beograda smatrao za bilo šta sem kao klovnove.

Ne, ne mislim nego znam.

To što tebi nisu legli ne menja ništa u toj matematici.

docsumann docsumann 19:58 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Kada se Vlatku ili RMT-u otkači gitara i rokne o pod, e pa u onom zvuku od tog udarca ima više muzike nego u svom opusu Idola.


to je mješanje baba i babuna...

kao da kažeš da u par sekundi Yesa stanu kompletni Divižni.

naravno, ne bih ni poredio ta dva benda, sem što su meni JD neuporedivo (emotivno) bliži, značajniji, veći.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:58 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ono šta misli o muzici jedan Vasil Hadžimanov je u stručnom smislu daleko značajnije od mišljenja deset dramskih pisaca o muzici i obratno.

Ето.
Седнете ти и Васил, па сеирите како све то везе нема с музиком.
А то после саопштите и оним музичким критичарима, будалашима, што изгласаше 33 године касније (тзв. тест времена) да је то најзначајнији албум. Као што је то урадио и Џубокс 1985, часопис пчелара и поштара почивше СФРЈ.
Јебига.

Замолићу другаре да то објаве у неким новинама кад се усагласите, кад усагласите саопштење. То да ли леви тимпан и десни семпл не звуче свеже и аутентично, и то да је музичка форма неоригинална.
Баш јебига.

Седи, пиши саопштење.
"Не оклевај, не дремај, већ поклоне -- спремај!"

c_h.arlie c_h.arlie 20:00 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
Idoli su bili, od samog početka, projekat - i to veoma uspešan projekat, bend koji je makar za publiku/konzumente delovao izuzetno dobro. To je bila celina u kojoj je svaki pojedinac imao i igrao ulogu; celina koja je vrlo dobro funkcionisala gledano iz perspektive kreativnosti. Krstić, koji nije muzičar, je doprinosio toj celini, očigledno, koliko i drugi* - jednom kada se bend razišao, njegovi članovi kao pojedinci nikada nisu, u sferi muzike, dostigli Idole kao skup.


Bez zajebancije i potpuno bez ikakve veze sa politikom, znaci najiskrenije moguce, kazem - uopste ne razumem odusevljavanje Idolima. Meni su oni cak ispodprosecan bend.

Znaci ne da se ne samo slazem, nego apsolutno ne razumem. Lako je neslagati se ali razumeti.

Kada mi neko pokaze neki bend koji nije po mom ukusu, lako kazem "ovo je dobro, ali nije moj ukus". Ali za Idole koje ovde po blogu mnogi uporno proglasavaju nasim najvecim bendnom i ono sranje od albuma najboljim YU albumom ikad, mi stvarno nije jasno kako se neko moze odusevljavati.

Koliko si ti imao godina kada su Idoli bili aktivni !?
Mislim ... jebeš bota Krlu (sadašnjega).

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:01 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ma sasvim legitimno Docs druže i ja ću tvoje mišljenje uvažiti mnogo više od Zulfikarpašićevog kada budemo pričali o slikarstvu, ali dozvolićeš mnogo mi je - kao i ostalim muzičarima - bitnije šta on misli o tome kada pričamo o muzici. Mislim da se iz Usoraca, opština Oštra Luka jasno vidi šta pokušavam da kažem, naravno bez potcjenjivanja ili omalovažavanja bilo čijeg mišljenja ukoliko nije pompezno gafiranje.
alselone alselone 20:02 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Koliko si ti imao godina kada su Idoli bili aktivni !?


Koliko si ti imao?
narcis narcis 20:03 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Koliko si ti imao godina kada su Idoli bili aktivni !?

23-4 i smatrao sam ih od prvog slušanja za cirkuzante, što su oni i opravdali vsojim kerebečenjem.
maksa83 maksa83 20:03 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ok, moje iskustvo je takvo. Pogledaj na primer samo ovu raspravu. I ovaj mikroprimer pokazuje to sto kazem Idole velicaju Beogradjani, ne vole ostali.

Ali to prosto nije tačno, pesme Idola nemaju veze sa Beogradom (ok, osim - "Njegoševom ulcom devojke idu..." ), uglavnom su apstraktne, razvezane od miljea, za razliku npr. Boro Čorboa koji je pevao o Beogradu onoliko ("svanulo je iznad crkve Svetog Marka", "kući kod tate generala iz Žarkova na Bele Vode", "taksisti gaze golubove, konobari otimaju kradu" (večiti Beograd lajtmotiv)) itd. itd.

Tebi se ta nenznanja odbijaju na mlados pošto si tad imao 0 +/- 2 godine, i opet ti fali kontekst. Idoli jesu bili popularan bend, ne, nisu dobacivali koliko npr. Zdravko Čolić ili Đorđe Marjanović, recimo da su imali publike koliko i tadašnji npr. Film. Zašto dragoljub ovoliko lupa to samo on zna.

Ponavljam - Poljaci - zemlja od 38 miliona ljudi - su se ne samo ložili na Idole nego ih i obrađivali.



alselone alselone 20:04 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ma sasvim legitimno Docs druže i ja ću tvoje mišljenje uvažiti mnogo više od Zulfikarpašićevog kada budemo pričali o slikarstvu, ali dozvolićeš mnogo mi je - kao i ostalim muzičarima - bitnije šta on misli o tome kada pričamo o muzici. Mislim da se iz Usoraca, opština Oštra Luka jasno vidi šta pokušavam da kažem, naravno bez potcjenjivanja ili omalovažavanja bilo čijeg mišljenja ukoliko nije pompezno gafiranje.


I ja mislim ovako.

Novinar koji ocenjuje muziku mi je potpuno pogresan pristup. Novinar koji ocenjuje knjige, jos koliko toliko, ali da neki novinari odlucuju koji je album najbolji, brate, budalastina. I ja bih rekao da mi vise znaci misljenje par vrsnih muzicaara nego 100 najboljih muzickih novinara, sta god to bilo.
tyson tyson 20:05 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

apostata
bojan ljubomir jugovic
tyson
Makar to bi kao muzičar trebalo da prepoznaš.
Kao neko ko je eksperimentisao sa audio radovima da, i ja to prepoznajem kao nespornu kreativnost, međutim kao muzičar ne - jer prosto ne mogu da zanemarim brojne daleko bolje ploče. Mislim da ne pričam koji gigantski jaz u idejnom, emotivnom i sviračkom smislu postoji između prvog albuma Leb i Sol i Odbrane. Samo jedan Put od Balona od Smaka prevazilazi u muzičkom smislu sve što su Idoli ikad snimili. Nema tih semplova koji tu nešto mogu pomoći.

Ma to je van svake diskusije.
Kada se Vlatku ili RMT-u otkači gitara i rokne o pod, e pa u onom zvuku od tog udarca ima više muzike nego u svom opusu Idola.

Tačno se vidi nepomirljiva razlika između ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa, koja traje još od tamo negde druge polovine 1970-ih

c_h.arlie c_h.arlie 20:09 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
Koliko si ti imao godina kada su Idoli bili aktivni !?


Koliko si ti imao?

Bio na trećoj godini kada su počeli.
Mislim - jebo Krlu bota - ne radi se o njemu, kao što negde reče Tajson.
alselone alselone 20:09 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa


Ja sam na primer ljubitelj poezije, meni su tekstovi pesama jako vazni (par puta sam se izjasnjavao na tu temu, zato na primer nisam slusao Smak).

Mene ni njihova poezija nije "kupila". Ne kazem da je losa, nije, OK je, ali nije najznacajnija (jebote kakva ocena).
docsumann docsumann 20:09 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ma sasvim legitimno Docs druže i ja ću tvoje mišljenje uvažiti mnogo više od Zulfikarpašićevog kada budemo pričali o slikarstvu, ali dozvolićeš mnogo mi je - kao i ostalim muzičarima - bitnije šta on misli o tome kada pričamo o muzici.


ma muzičari (uvijek sam se sa njima družio, raznim (žanrovski)) su potpuno neobjektivni po tom pitanju, čak više nego mi laici.

oću reć, za gomilu muzičara Napalm Deatrh je antimuzika, grozomora zvuka.
opet imaš dosta njih ( i to ne metalaca i rokera) koji će ti reći da je to genijaln bend.

jedan od njih je recimo John Zorn, možda najveći živi muzički genije.

alselone alselone 20:10 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Bio na trećoj godini kada su počeli.

Cega trecoj godini, srednje skole ili fakulteta?

Ja ne znam ni kada su oni osnovani.
docsumann docsumann 20:11 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

tyson
apostata
bojan ljubomir jugovic
tyson
Makar to bi kao muzičar trebalo da prepoznaš.
Kao neko ko je eksperimentisao sa audio radovima da, i ja to prepoznajem kao nespornu kreativnost, međutim kao muzičar ne - jer prosto ne mogu da zanemarim brojne daleko bolje ploče. Mislim da ne pričam koji gigantski jaz u idejnom, emotivnom i sviračkom smislu postoji između prvog albuma Leb i Sol i Odbrane. Samo jedan Put od Balona od Smaka prevazilazi u muzičkom smislu sve što su Idoli ikad snimili. Nema tih semplova koji tu nešto mogu pomoći.

Ma to je van svake diskusije.
Kada se Vlatku ili RMT-u otkači gitara i rokne o pod, e pa u onom zvuku od tog udarca ima više muzike nego u svom opusu Idola.

Tačno se vidi nepomirljiva razlika između ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa, koja traje još od tamo negde druge polovine 1970-ih



dobro zapažanje


s tim da ja slušam i jednu i drugu... i desetu muziku



slikarski rečeno to je kao da porediš Brojgela i Miroa.

Miro, uvijek
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:11 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ето.
Седнете ти и Васил, па сеирите како све то везе нема с музиком.
А то после саопштите и оним музичким критичарима, будалашима, што изгласаше 23 године касније да је то најзначајнији албум. Као што је то урадио и Џубокс 1985, часопис пчелара и поштара почивше СФРЈ.
Јебига.

Замолићу другаре да то објаве у неким новинама кад се усагласите, кад усагласите саопштење. То да ли леви тимпан и десни семпл не звуче свеже и аутентично, и то да је музичка форма неоригинална.
Баш јебига.

Седи, пиши саопштење.
"Не оклевај, не дремај, већ поклоне -- спремај!"


Jednostavno čovječe ne mogu da razumijem ove gafove koje praviš, da li namjerno radiš iz zajebancije ili ti prosto u svojoj glavi ne kopčaš suštinske stvari. Pa ljudi moji u Kanu u žiriju sjedi struka glumci, reditelji, scenaristi ljudi koji USPJEŠNO rade taj posao pa debatuju kome da dodjele nagradu. Pa normalno je da Vasil koji je pravi heroj, bez ikakvog podilaženja, današnje muzike na ovim prostorima zna daleko bolje o muzici njenom izvođenju, komponovanju, produkciji, scenskim nastupima itd. od bilo koga ko se time ne bavi pa bio on akademik.

I molim te ne pravi se važan sa tim štampanjem, neki moji tekstovi na blogu mogu ladno da se štampaju u novinama (prevode su mi preuzimali drugi portali bez pitanja a ja sam za svaki tražio saglasnost da ih prenesem ovdje na blogu na srpskom) , nikad mi to nije bio nikakav cilj - bitna mi je inerakcija i dijalog pa sam zato na blogu. Ali ako i to treba da bi dobio neku validnost od formalista ili predinternetske "stare škole" - mogu da ga objavim i u novinama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:12 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Tačno se vidi nepomirljiva razlika između ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa, koja traje još od tamo negde druge polovine 1970-ih

Ма, само гледаш шта је остало. Време шкарт брише гумицом.
Мислим да има негде нека анкета из средине осамдесетих, која за најзначајнију песму YU рока проглашава "Jedina moja" од Divljih jagoda.

Врхунски инструменталисти.

maksa83 maksa83 20:13 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

oću reć, za gomilu muzičara Napalm Deatrh je antimuzika, grozomora zvuka.
opet imaš dosta njih ( i to ne metalaca i rokera) koji će ti reći da je to genijaln bend.

Ja znam ljude koji su po sopstvenom izboru džez gitaristi (heavy kung fu) a otkidaju (i ne stide se da to kažu) na Iron Maiden.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:13 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

I molim te ne pravi se važan sa tim štampanjem, neki moji tekstovi na blogu mogu ladno da se štampaju u novinama

Зезаш???
Стварно мислиш да могу?!

Средићу ти, часна реч.
Само саставите саопштење.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:15 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ja znam ljude koji su po sopstvenom izboru džez gitaristi (heavy kung fu) a otkidaju (i ne stide se da to kažu) na Iron Maiden.


Nisam džezer ali dan danas ih slušam Okej, više današnje žive svirke starih stvari nego novih ali respekt
alselone alselone 20:17 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ali to prosto nije tačno, pesme Idola nemaju veze sa Beogradom

Ne, nisam ni rekao da su pevali o BG, nego da su tipicni predstavnici urbane mase Beogrsada tih godina. I da su kao takvi bili jako popularni.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:22 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Средићу ти, часна реч.
Само саставите саопштење.


Šefe, kad vidim kakav si gafer - nema šanse da u tom pogledu želim da imam ikakve veze s tobom. Izvini, ali tako je.

Da neko nekim slučajem ne pomisli da je to neko saopštenje, kako gafer tvrdi, to je jedna obična opuštena anketa sa muzičarima o njihovim najomiljenijim pločama i ima samo eventualni cilj da promoviše neke stare, u današnjem vremenu zaboravljene vrijednosti, da eventualno nekim ljudima bude preporuka za slušanje, muzičarima za istraživanje i slično. Mene su ti ljudi u prepisci naveli da ponovo obratim pažnju na neke ploče, nešto sam novo saznao što nisam znao i tako. Znači ništa specijalno - ali za mene veoma veoma važna stručna mišljenja. E sad hoće li drugima biti zanimljivo i važno, to je drugi par adidas patika.
narcis narcis 20:22 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Zašto dragoljub ovoliko lupa to samo on zna.

dobro maxo sad bez zezanja.
kako da ti dokažem da mi se oni kao bend nikad nisu sviđali, prvi put sam ih čuo na novu godinu 81 na 82 , mislim, celo društvo nas dvadesetak se iskidalo od smeha kad mo ih videli, i na dalje smo ih uvek gledali sa sprdjom, nikad, ali i brojevima nikad ih nismo smatrali za bilo šta drugo osim zabavljače.kažem ti da u rockerskim krugovima uniš oni nikad nisu bili ništa drugo osim zabave - šala komika, taj nivo.
kako maljčike da shvatim nego kao sprdnju, kao muziku, idibegaj nemo zajebavaš.
jebiga, kriv sam zato što njihovu muziku smatram dobru samo kad na žurku oćeš da zabaviš društvo nekim zezanjem. to im je bio domet , sad to šo ste ih vi shvatili ozbiljno ja nisam kriv.
uostalom od kad je poljska merilo za bilo šta pa i muziku sa naglaskom na rock.
pošto je brena bila neverovatno popularba u blgariju da li to znači da je bila i najbolja narodnjakinja u tom periodu amile voli disko istorijski hit koji je obeležio narodnu muziku jugoslavije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:23 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83 maksa83 20:24 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ne, nisam ni rekao da su pevali o BG, nego da su tipicni predstavnici urbane mase Beogrsada tih godina. I da su kao takvi bili jako popularni.

Nisam siguran da tako nešto (tipični predstavnici) postoji, Beograd je tada bio vrlo šareno mesto u kome si imao svašta, i U Škripcu, i Zanu, i Orgazam, i EKV, Šarlo Akrobata i ... šta god hoćeš. Nije bilo tu neke "regionalnosti", volela se i Pekinška Patka, i Boa, i Laboratorija Zvuka (njihova mama je bila razredna mom pok. tati u NS) a Idoli su punili sale po Hrvatskoj, kao što npr. Boro Čorbo i dan danas zarađuje pare od svirki po Sloveniji. Pa nama ovde bili pre neki mesec jedan Englez i jedna tetka Hrvatica koja živi u Londonu dovoljno dugo da joj je srps... pardon hrvatski poprimio engleski prizvuk, i ušla ona stidljivo kod nas u kancelariju i kaže "je l' možete da mi nabavite karte za Boru Ćorbu" (koji je sutradan svirao u SC), i mi joj nabavili, tetka srećna.
maksa83 maksa83 20:25 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

dobro maxo sad bez zezanja.
kako da ti dokažem da mi se oni kao bend nikad nisu sviđali

Ne treba ti meni da dokazuješ da se oni tebi nisu sviđali, nema ničeg legitimnijeg od toga da ti se nešto ne sviđa, ali ne možeš na osnovu toga da pričaš da su bili regionalna atrakcija u krugu od 150m od SKC-a. To je glupost.

pošto je brena bila neverovatno popularba u blgariju da li to znači da je bila i najbolja narodnjakinja u tom periodu amile voli disko istorijski hit koji je obeležio narodnu muziku jugoslavije.

To znači upravo da je Brena bila jedan jako kvalitetan proizvod za određenu grupu ljudi. Kao i Idoli.
milisav68 milisav68 20:26 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
Ovo nisam znao, a ako je istina to bi mi malo vratilo nadu u ljudski rod.

Fun facts - Najtiražnija ploča (singl) u SFRJ ikada je "Nazdravite drugovi" - Hašim Kučuk Hoki.

Elem, evo ti glasanje (i "konkurencija" ) iz tog vremena.

http://www.yugopapir.com/2014/09/yu-rock-album-1982-izbor-domacih-rock.html
narcis narcis 20:30 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

4krofnica
narcis

evo je ova:) čekaj bre niko nije spomenuo ni maxa ni dance


mads, MADS. ne zezaj se sa jednookim, završićeš kod Odina u Valhali :)




znao sam da ću pogrešim ,
izvinjavam se,
c_h.arlie c_h.arlie 20:30 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
Bio na trećoj godini kada su počeli.

Cega trecoj godini, srednje skole ili fakulteta?

Ja ne znam ni kada su oni osnovani.

Nisam čuo da neko za srednju školu kaže "na trećoj godini".
Mislim, Idoli nisu samo muzika, nego i 'kontekst' jednog vremena kada je krepo Maršal i 'posle Tita bio Tito'.
Komunjarluk počeo da se guši, jbg, mnogi nisu mogli da prihvate da je bravar pandrknuo itd...
Neki su bili (čak) tolike budalčine da nisu shvatili da im se Idoli otvorenu rugaju sa Maljčikima, nego su (čak) oduševljeno skakutali i đuskali.

maksa83 maksa83 20:30 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Fun facts - Najtiražnija ploča (singl) u SFRJ ikada je "Nazdravite drugovi" - Hašim Kučuk Hoki.

A najštampanija knjiga na svetu posle Biblije je Citati Mao Ce Tunga.
docsumann docsumann 20:31 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

kako maljčike da shvatim nego kao sprdnju, kao muziku, idibegaj nemo zajebavaš.


uu, maljčiki su klinačko-tinejdžerska hitčina.

genuine pop music.
ja sam recimo očekivao od Idola nešto slično... kad ono - Odbrana.
malo se čudio, šta je ovo, pa puštio ponovo, pa ponovo, ponovo... i opet...

kenozoik sam uvijek preskakao (sem kod prvih par slušanja), a sve ostalo upijao
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:33 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Да не буде да сам слагао, оно за Дивље јагоде, нисам ја као неки. (Узгред, за Сеада Липовачу, изузетног инструментлисту-гитаристу из Дивљих јагода, вежу ме лепе успомене, пошто сам наследио његово место у војничком оркестру у Нашицама, када је исекао вене у покушају самоубиства током служења војног рока. Нема, док једном не смркне, другом не сване.)

Анкета је из 1983.



docsumann docsumann 20:34 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik


heh, čarli i ja u istom ešalonu.
ne može nam niko ništa jači smo od prehlade...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:36 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik


Tačno se vidi nepomirljiva razlika između ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa, koja traje još od tamo negde druge polovine 1970-ih


Nije dobro zapažanje Docs jer opet Tajson mene svrstava u ljubitelje ovih ili onih a ne muzičare a traži da od mene kao muzičara da Odbrani priznam revolucionarnost primjene semplova. Okej, da, kao neko ko se bavio i audio miksanjem - razumijem proces rada i definitivno to priznajem kao kreativnost.

Pa ja sam svirao i Novi Talas kao tinejdžer, nije sporno, volio tu muziku i dan danas, ali u svakoj disciplini pa i u ovoj postoji bolje, kvalitetnije, rafiniranije, preciznije, emotivnije itd. fine skale diferencijacije i taj uvid dolazi sa godinama, ne znam šta je tu sporno.

docsumann docsumann 20:37 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Да не буде да сам слагао, оно за Дивље јагоде, нисам ја као неки.


sjećam se te ankete.

u ROCK84 objavljivan listing svakog ko je želio da glasa javno...


mislim da su izdavači časopisa i tada imali problema da čitaocima razjasne da se ne glasa za njihovu najomiljeniju pjesmu, već najznačajniju
maksa83 maksa83 20:38 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Nije dobro zapažanje Docs jer opet Tajson mene svrstava u ljubitelje ovih ili onih

I ja se tu osećam kao čarapa ispala iz tih fijoka, ja voleo i melodično i tvrdo i starovalno i novovalno i kako oćeš.
maksa83 maksa83 20:42 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

mislim da su izdavači časopisa i tada imali problema da čitaocima razjasne da se ne glasa za njihovu najomiljeniju pjesmu, već najznačajniju

Eoćeš...

Pre ćeš pomeriti zgradu telekinezom. Pa vidi ovde šta se dešava, ljudi sopstveni ukus proglašavaju za apsolut, Krla za značajnog muzičara, dok Čarlivoje tumači šta su kome Idoli imali da poruče... kao završna scena nekog Amanitijevog romana.
alselone alselone 20:43 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Nisam čuo da neko za srednju školu kaže "na trećoj godini".

Ja kazem. Treca godina srednje skole, prva godina srednje skole itd.

Nego, jesi ti znao rahmetli Krkobabica, kontam da ste generacija?
docsumann docsumann 20:43 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Pa ja sam svirao i Novi Talas kao tinejdžer, nije sporno, volio tu muziku i dan danas, ali u svakoj disciplini pa i u ovoj postoji bolje, kvalitetnije, rafiniranije, preciznije, emotivnije itd. fine skale diferencijacije i taj uvid dolazi sa godinama, ne znam šta je tu sporno.


ali ne možeš nekoj muzioci prebacivati škrtos (notnu siromašnost) ili manjak harmonija, štatigajaznam, kad to nije ni imanentno nekim vrstama/žanrovima moderne pop muzike.

kao i u slučaju sliklarstva, ključan je taj mentalno-emotivni impakt koju muzika (pjesma) ostvaruju kod slušaoca.

kad Zorn kaže da su mu Napalmi otvorili oči (uši) on itekako zna o čemu priča.
riječ je o tretiranju zvuka kao izražajnog stredstva. hrabrosti i spremnosti, ali i umješnosti, naravno da se s njim ode korak dalje.
pokuša nešto više...

recimo meni su Mejdni dosadni, što opet ništa ne znači za cijelu priču.



maksa83 maksa83 20:45 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ja kazem. Treca godina srednje skole, prva godina srednje skole itd.

Ne daj da te Čarli zbunjuje, i ovde se tako kaže. Jedini vojvođanski kolokvijalizam koji pamtim je što je u ono vreme npr. moj brat iz NS drugi srednje zvao "deseti".
c_h.arlie c_h.arlie 20:45 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
mislim da su izdavači časopisa i tada imali problema da čitaocima razjasne da se ne glasa za njihovu najomiljeniju pjesmu, već najznačajniju

Eoćeš...

Pre ćeš pomeriti zgradu telekinezom. Pa vidi ovde šta se dešava, ljudi sopstveni ukus proglašavaju za apsolut, Krla za značajnog muzičara, dok Čarlivoje tumači šta su kome Idoli imali da poruče... kao završna scena nekog Amanitijevog romana.

Da se izviniš - momentalno !
maksa83 maksa83 20:45 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

recimo meni su Mejdni dosadni, što opet ništa ne znači za cijelu priču.

Konačno glas razuma.
maksa83 maksa83 20:46 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Da se izviniš - momentalno !

Izvini !
narcis narcis 20:48 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
dobro maxo sad bez zezanja.
kako da ti dokažem da mi se oni kao bend nikad nisu sviđali

Ne treba ti meni da dokazuješ da se oni tebi nisu sviđali, nema ničeg legitimnijeg od toga da ti se nešto ne sviđa, ali ne možeš na osnovu toga da pričaš da su bili regionalna atrakcija u krugu od 150m od SKC-a. To je glupost.

pošto je brena bila neverovatno popularba u blgariju da li to znači da je bila i najbolja narodnjakinja u tom periodu amile voli disko istorijski hit koji je obeležio narodnu muziku jugoslavije.

To znači upravo da je Brena bila jedan jako kvalitetan proizvod za određenu grupu ljudi. Kao i Idoli.

maxo sam kažeš da su oni ustvari manipulacija, shodno tome je i njihova popularnost proizvod manipulacije a ne kvaliteta.
jednostavno oni su imali mnogo veliku logistiku iza sebe i tako su postali popularni, a poljska, koja crna poljska maxo nemo se brukaš stim adutom.
floki floki 20:49 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

bojan ljubomir jugovic
Ja znam ljude koji su po sopstvenom izboru džez gitaristi (heavy kung fu) a otkidaju (i ne stide se da to kažu) na Iron Maiden.


Nisam džezer ali dan danas ih slušam Okej, više današnje žive svirke starih stvari nego novih ali respekt


ja ako se dobro secam, gitarista helmet-a je neki skolovani jazz gitarista, pa svira ovako nesto:


ovaj soundtrack se slusao u gimnaziji...
docsumann docsumann 20:50 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
Nije dobro zapažanje Docs jer opet Tajson mene svrstava u ljubitelje ovih ili onih

I ja se tu osećam kao čarapa ispala iz tih fijoka, ja voleo i melodično i tvrdo i starovalno i novovalno i kako oćeš.


šta sad, mjerimo čiji je šareniji

pa kad bih ti uslikao (ne znam kako priznajem) foldere iz mog muzičkog bookmarksa, da vidš samo koliko tu žanrova ima, a da ne pričam da mi sae samo metal dijeli na jedno desetak foldera...

od avantgard, ambijental, alternativ (rock), bluz... pa preko clubbing, dub, dnb... i završava sa trance, world, yu

tako da -da, i ja nosim različite čarape s rupu iz koje viri crno lakiran nokat na palcu
c_h.arlie c_h.arlie 20:52 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

alselone
Nisam čuo da neko za srednju školu kaže "na trećoj godini".

Ja kazem. Treca godina srednje skole, prva godina srednje skole itd.

Nego, jesi ti znao rahmetli Krkobabica, kontam da ste generacija?

Mogao si da izračunaš do sada.
I ja tako kažem za srednju.

No, svejedno ...


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:54 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

revolucionarnost primjene semplova

revolucionarnost primene semplova u Idola :)))))))))))))

narode, muzika ne počinje od novog talasa.
docsumann docsumann 20:55 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

gitarista helmet-a je neki skolovani jazz gitarista, pa svira ovako nesto:


sjećam se da su govorili kako su željeli da imaju zvuk težak i solidan kaoo betonski stub

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:56 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Da neko nekim slučajem ne pomisli da je to neko saopštenje, kako gafer tvrdi, to je jedna obična opuštena anketa sa muzičarima o njihovim najomiljenijim pločama i ima samo eventualni cilj da promoviše neke stare, u današnjem vremenu zaboravljene vrijednosti, da eventualno nekim ljudima bude preporuka za slušanje, muzičarima za istraživanje i slično. Mene su ti ljudi u prepisci naveli da ponovo obratim pažnju na neke ploče, nešto sam novo saznao što nisam znao i tako. Znači ništa specijalno - ali za mene veoma veoma važna stručna mišljenja. E sad hoće li drugima biti zanimljivo i važno, to je drugi par adidas patika.

Дај, објављуј што пре, јавност с нестрпљењем ишчекује саопштење.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:02 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

ali ne možeš nekoj muzioci prebacivati škrtos (notnu siromašnost) ili manjak harmonija, štatigajaznam, kad to nije ni imanentno nekim vrstama/žanrovima moderne pop muzike.

kao i u slučaju sliklarstva, ključan je taj mentalno-emotivni impakt koju muzika (pjesma) ostvaruju kod slušaoca.


Naravno ali vidi jednu stvar - meni recimo kao i mnogim kolegama zapravo VRLO SMETA kada čujem kako neko nije u stanju da uhvati akord kako treba, ili pjevač "Duško Fuliš" što kaže Gaćeša kad nekog "nema ni u crnim ni u bijelim" ma kakva mu ideja bila a toga ti je u tim žanrovima koliko hoćeš - nemoj samo molim te da i ti kao onaj ograničeni radijski voditelj kojeg sam ti spominjao kreneš sa mistifikatorskim terminima "magija", "energija" i sl.

Da prebacimo priču na tvoje polje slikarstva - odlično sam vidio kakav zavidan kvalitet slikarstva u tehničkom smislu cijeniš pa nemoj da mi kažeš da ti priznaješ slikarstvo onima koji nisu ipak dosegli neke pristojne tehničke sposobnosti.

Ne sporim maštovitost i moguću višeznačnost Hazarta na psihološkom i asocijativnom nivou - okej potpuno sad druga fotografska disciplina - ali da li bi ga realno stavio u istu ravan sa pažljivo produciranim scenski osmišljenim profesionalnim umjetničkim fotografijama koje ponekad svjesno bivaju, što kaže Dženks za arhitekturu "multivalentne" to jest imaju poželjnih nekoliko tumačenja i čitanja (što je poseban, vrlo teško ostvariv, rezultat)?

floki floki 21:10 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
Nije dobro zapažanje Docs jer opet Tajson mene svrstava u ljubitelje ovih ili onih

I ja se tu osećam kao čarapa ispala iz tih fijoka, ja voleo i melodično i tvrdo i starovalno i novovalno i kako oćeš.


kod mene je bilo isto malo sareno, ali ne puno

leb i sol, haustor i azru sam najvise voleo da slusam

voleo sam i smak, zabranjeno pusenje i oktobar 1864

i bjesove sam isto jako voleo da slusam

sad ni ne znam sta bih vise izdvojio...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:13 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Boki, mislim da se previše oslanjaš na autoritete



Izdvoj minut!



docsumann docsumann 21:18 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ne sporim maštovitost i moguću višeznačnost Hazarta na psihološkom i asocijativnom nivou - okej potpuno sad druga fotografska disciplina - ali da li bi ga realno stavio u istu ravan sa pažljivo produciranim scenski osmišljenim profesionalnim umjetničkim fotografijama koje ponekad svjesno bivaju, što kaže Dženks za arhitekturu "multivalentne" to jest imaju poželjnih nekoliko tumačenja i čitanja (što je poseban, vrlo teško ostvariv, rezultat)?


uh, nemaš pojma koliko bij ja bio u stanju da kenjam i teoretišem o Hazartu.

al namjerno to izbjegavam. čuvam se samog sebe, i sujete svoje.

ostavljam to drugima na prosudbu.


a lično varim različite estetike, poetike, žanrove... no, nekako su me uvijek najviše dobijala minimalistička, pa i low-fi ostvarenja.
nekako mi je srž tu najbolje uhvaćena, zdrobljena u šaci i ispružena na dlanu.

jbg, hardcore forever
milisav68 milisav68 21:21 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
A najštampanija knjiga na svetu posle Biblije je Citati Mao Ce Tunga.

Eto ti sad.

A ja baš hteo da naglasim kako tiraž nije merilo.

U svoju odbranu - imam sve ploče od Idola (i Paket aranžman), i rado ih slušam.

Takođe, skupljam bedževe i postere.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

sjećam se te ankete.


I šta kažeš za rezultate, majke ti?
docsumann docsumann 21:24 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

hoochie coochie man
sjećam se te ankete.


I šta kažeš za rezultate, majke ti?


očekivano

misim, to kao da me pitaš da prokomentarišem rezultate izbora na kojima je DPS opet pobijedio.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:24 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

a lično varim različite estetike, poetike, žanrove... no, nekako su me uvijek najviše dobijala minimalistička, pa i low-fi ostvarenja.
nekako mi je srž tu najbolje uhvaćena, zdrobljena u šaci i ispružena na dlanu.






bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:25 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

od avantgard, ambijental, alternativ (rock), bluz... pa preko clubbing, dub, dnb... i završava sa trance, world, yu


Poštujem to stvarno ali evo vidi priču - imamo mi to uže društvo ovdje i često se vode dijalozi o artu. Tu je i drugar koji je akademski slikar koji je nekada davno svirao ali jednostavno bez ikakvih bitnih rezultata i dometa. Ima sklonost da stvara neke "kompozicije" ali realno to su samo idejice koje nisu uopšte posebno kvalitete ali sad pošto ima problema da ih odsvira zamolio mene da mu ih ja odsviram i snimim što nije sporno - drag mi je drugar - da za njegovu dušu zabilježimo, ali avaj, budući da je 10 godina stariji od mene drznuo se da mi soli pamet kako je neko rekao za njega da je to posebno što radi jer nije kao ja išao u muzičku (btw, ja bio loš đak - okej dan danas ne sviram trzalicom već prstima ali to je daleko više Točkov uticaj nego uticaj klasike) pa ima - ne opterećen škoiskim znanjem - neke posebne kombinacije, te kako bi za mene bilo korisno da to odsviram jer bih naučio nešto novo, našto mi je tako digao živac da sam ga postavio tamo gdje mu je, realno, mjesto - rekavši ovo sve što sam gore napisao - jer se radilo o klasičnoj drskosti iniciranoj malo alkoholom. Uvrijedio se i počeo da se poziva upravo na ovu tvoju naslušanost uvodeći u priču i Libora, koji je za mene majstor gitare, a kamoli za njega: eto kako je on naslušaniji od nas obojice i slično, što možda jeste jer je stariji - ali moj odgovor je bio sledeći -

- Gdje se ta naslušanost vidi i kako se ispoljava?
- Kakva je korist od nje za druge ljude?
- Da li se pusta u klubovima kao didzejing?
- Da li se na osnovu nje možda pišu solidni blogovi, muzičke kritike i sl.?
- I najvažnije gdje se ona ČUJE? Dakle da li pomaže u nekoj konkretnoj muzičkoj aktivnosti i kreaciji?

Ljutnuo se, nikako mu nije bilo pravo ali sutradan je bilo sve okej, dakle vrlo rado cu pomoci i snimiti ali nemoj da se zajebavas sa mnom.

Moj zaključak, da ne dužim:

Ma kako pretenciozno zvučalo muzičari su naslušaniji od običnih slušalaca muzike jer prodiru u samu srž muzičkog djela dekomponujući ga na strukturu i elementarne djelove i jedostavno ga bolje razumiju od nekoga ko ne svira.

Tako je u svim umjetničkim disciplinama i svim strukama ljudi.

Dakle ono što želim da kažem je: 2+2=4
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:31 11.01.2018

Re: Једно време...

Tena je mediokritet.


sta je to sad mediokritet???

ja sam oduvek mislio da je tena jedna od dve, ili leva ili desna.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:31 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

uh, nemaš pojma koliko bij ja bio u stanju da kenjam i teoretišem o Hazartu.


Jebiga, ja se trudim da što preciznije i ozbiljnije pričam ali evo sad vidim da se to može doživjeti i kao "kenjaža" - ne da si mi ti to rekao kao ocjenu na ono što sam napisao već kao ocjenu za kao što obično biva teoretisanje, protiv kojeg, ako je precizno i istinito - zaista nemam ništa protiv, dapače. Ružno pače
docsumann docsumann 21:38 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Dakle ono što želim da kažem je: 2+2=4


heh, moja nikad dovršena "potonja" zbirka poezije zove se





oću reći, u umjetnosti algebra ne važi.


a imam i ja jednog druga, ekstremno talentovan basista i ritam gitarisat, samouk, a skida Primus iz prve-druge.
naravno, malo ga jebucka umišljenost i to što rijetko ima adekvatnu podršku u kvalitetu lokalnih muzičara... na kraju naravno nije ništa uradio s te strane.

e, on i ja smo znali satima da prslušavamo najluđe, najekstremnije noise, metal-core, experimental bendove.
ja njega navuko na Nomeanso i 16horsepower, on mne na Napalme, Benediction,Starping Young Blood, Lard... i još kojekakve grozote.
on mi ujedno otkrio i Zorna i neke čudne džezere (uglavnom free orjentacije).

jedino oko čega smo se ozbiljno razilazili je Hendriks i rege.

nije ih podnosio.

al se zato ložio na ove ludake



danas uglavnom sluša jazz,klasiku i filmsku muziku. naravno uvijek malo pomjerenu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

očekivano

misim, to kao da me pitaš da prokomentarišem rezultate izbora na kojima je DPS opet pobijedio.


I to što kažeš :)

O popularnosti svedoči (nije malo) ali samo o tome.
Teško da je argument za bilo šta drugo.

Divlje jagode prve, jebiga.


Nego kad sam tu...začudilo me ovo svrstavanje Idola u neke beogradske, urbane grupe.
Nisu oni imali taj prizvuk, ne javlja mi se asocijacija urbano na njih.
Pre na EKV, Orgazam, Šarla...
Za njih bih pre vezao lagani, neobavezni popić, nego neku urbanu supkulturu.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:41 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Boki, mislim da se previše oslanjaš na autoritete


Naravno Štef, ali ne zaboravi - prave, prave autoritete koji to zaista jesu jer bolje rade i znaju stvari od mene a ne one lažne koje srećemo na medijima ili kriminalno loše prosvjetne radnike koji su strahom zavodili red i disciplinu jer nisu imali dovoljno znanja pa sakrivali to time, pa i Brajoviće koji se smjelo petljaju tamo gdje im uopšte nije mjesto. Zamisli kad bih ja počeo da iznosim svoje mišljenje o automobilizmu, pa to bi bili gafovi zaista monumentalnih razmjera sve sa skelama katedrale Sv. Pavla u Londonu.

Evo ja ću ti reći iz nekog svog iskustva sa umjetnicima i komunikacijom s njima - ti ljudi koji ZAPRAVO nešto znaju su potpuno opušteni, lafovi, spremi na šalu, razmjenu iskustva, ideja i znanja i nikakvi egoisti - tamo gdje je krutost, rigidnost, pompeznost, egoizam, kruna na glavi, narcisoidnost, olako nipodaštavanje tuđeg rada i mišljenja nadmjeno sa visine nema tu nikakvog pravog znanja niti bog zna kakvih talenata.
narcis narcis 21:44 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Za njih bih pre vezao lagani, neobavezni popić, ne onego neku urbanu supkulturu.

tako su prodavani a ovi se upecali pa kupili
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:44 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Moram priznati da ti je jednačina odlična, naravno itekako ima logike u vizuelnom smislu (zbog ukrupnjene dvojke kao rezultata zbira dvije male), svaka čast. Odlična ideja
docsumann docsumann 21:56 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik


a to gdje nam se ogleda naslušanost, kao i načitanost, uostalom, zanimljivo je pitanje.

mislim da je sve to pretočeno kroz nas u neke podsvijene tokove, čije se sile izmanifestuju na neočekivan, il bolje rći nezvan, neprimjetan način, i budu tu uz nas kao anđeo savjetnik, dok mi kao svijesno razmišljamo - hmm ovo nije loše, ima tu nečeg...

oću reći nema tu linearnih jednačina ni prenosnih funkcija. stvari su haotične (u smislu determinističkog haosa), nekontrolabilne, i znaju da nas zateknu kroz sopstvene nam reakcije.

kosmos štosmos jutros posros
maksa83 maksa83 21:58 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ma kako pretenciozno zvučalo muzičari su naslušaniji od običnih slušalaca muzike jer prodiru u samu srž muzičkog djela dekomponujući ga na strukturu i elementarne djelove i jedostavno ga bolje razumiju od nekoga ko ne svira.

E, ali to je zapadnjačka dekonstrukcija. Moraš biti muzičar da bi "razumeo" muziku, ali apsolutno ne moraš biti muzičar da bi je osetio na ... phm ... svrsishodan način. Nije neka stvar vrednija zato što je ti bolje "čuješ" sa svojim znanjem solfeđa od nekog ko je sluša samo ušima, niti to ikako određuje kvalitet na stvarno bitan način, tu očasposla odlutamo u snobizam i onda odesveupičkumaterinu, ako me razumeš. Mislim, šameboliuvo za srž muzičkog dela i dekompoziciju strukture, ja sam malopre da se očistim od ovog ovde blogotoksina upao detetu u sobu (sad shvatam da ulazi u godine kada ... treba da se odviknem od toga) i on uzo bas i ja uzo akustičnu i svirali smo Pumped Up Kicks u krug i kliberli se ko blesavi. To je 4 akorda, kakva qrac struktura i elementarni delovi. Dogovorili smo se da ćemo sutra da sviramo Fortunate Son od Credencea, što je, šta, 3 otvorena akorda... solfeđo-morfeđo, koga bre boli uvo. It just works.

Tako je u svim umjetničkim disciplinama i svim strukama ljudi.


Heh. U davna pradavna vremena, posle VisiCalca, na tržištu spreadsheet softvera je zavladao Borand QuatroPro. Bio je sjajan softver, Microsoft je bio third runner sa Excelom, koji je u početku bio krš, a oni su ga onako pomalo krpili i dodavali stvari dok je Borland ćutao, nema nove verzije QuatroProa. Prođe neka godina i - ništa. Za to vreme izašlo nekoliko Excela i on zavladao. U nekom trenutku izlazi novi Borand QuatroPro a na reklami piše "built in C++, a truly object oriented language!". Ja ne znam za gluplji momenat u istoriji softvera, marketinga, i softverskog marketinga, jer šta koga zabole da li si ga pravio u C++-u ili na jeziku Urdu. Naravno da je za QuatroPro bilo kasno, i sad kome je Excel ušao u firmu taj se Microsofta neće ratosiljati do toplotne smrti univerzuma. U čemu je pravljen Excel, kakva mu je unutra struktura, je l' to pametno, kakav je coupling, kakav cohesion? Pa koga boli dupe....

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:04 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Evo ja ću ti reći iz nekog svog iskustva sa umjetnicima i komunikacijom s njima - ti ljudi koji ZAPRAVO nešto znaju su potpuno opušteni, lafovi, spremi na šalu, razmjenu iskustva, ideja i znanja i nikakvi egoisti - tamo gdje je krutost, rigidnost, pompeznost, egoizam, kruna na glavi, narcisoidnost nema tu nikakvog pravog znanja niti bog zna kakvih talenata.

:)
Мој музичару.
Како ти све ово танко звучи.
Као Тена да је писала.
Нису велики уметници другари, нити морални џинови. Многи од њих су егоистични манијаци. Многи перверзњаци. Многи покварена псета. Неки мрзовољне дркаџије.

Талент нема нужно морал. Нити леп карактер.
Рецимо, онај пиколино од Ману Чаоа, он је циција над цицијама. Вештак речи, Матија Бећковић, саможиви је кретен. Вуди Ален је педофилски перверзњак, као и Роман Полански.

А ко ухвати дамар живота и епохе, а не да просвирава скале и семплове, тај је уметник.
Остали су шегрти.
Неки од шегрта буду за живота на цени, па их људи побркају за уметнике.
Али то никад не траје дуго.*

*рецимо Добрица Ћосић, Горан Петровић, Миро Вуксановић
docsumann docsumann 22:05 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Auuuu, pa nisi išao nikada na kišu namjerno da se pokvasiš.



apostata apostata 22:09 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

tyson

Tačno se vidi nepomirljiva razlika između ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa, koja traje još od tamo negde druge polovine 1970-ih


U mojem slučaju toga ima i te kako, no s druge strane, ne može se sve (barem ne kod mene) svesti samo i isključivo na to.

Haustorov Treći svijet i Azrine Kad fazani lete i Krivo srastanje ja smatram istinskim remek djelima.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:10 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

i on uzo bas i ja uzo akustičnu i svirali smo Pumped Up Kicks u krug i kliberli se ko blesavi. To je 4 akorda, kakva qrac struktura i elementarni delovi. Dogovorili smo se da ćemo sutra da sviramo Fortunate Son od Credencea, što je, šta, 3 otvorena akorda... solfeđo-morfeđo, koga bre boli uvo. It just works.


Hehehe, sjajno ali tata Makso dabogda ti djete bilo što talentovanije i sviralo što više i bolje od mene da bi ti prije, evo sad mojih kasnih tridesetih, dakle sa 20-tak godina došlo sa istom identičnom ovom pričom


Nisam naravno mislio na solfeđo već na sluh - čuješ, razlikuješ intrumente, aha vidi ove linije a vidi one, vidi tu ritma a vidi ga ovdje, kako da to izvedem, aha to su ovi akordi, ček da vidim kakav je to solo, aha ovdje je jasno na uvija žicu ali kako izvodi ovaj zvuk - uf to mi je misterija - moram da poradim na tome - eureka, hbt, to je to, idemo dalje - kakva je ovo politirtmija sa dva bubnja na Egregoru - jebote genijalno - prvi možda rok album u istoriji muzike sa skat pjevanjem i dva bubnja koji sviraju precizno različite aranžmane, gitare ne koriste rifove i akorde kao klasičnu pratnju već kao podlogu za pjevanje sviraju solo linije a Pero Luković na koga se Braja nesrećnik poziva jer mu realno ovdje nije mjesto - rekao da to ništa ne valja. Mora da taj Luković zapravo malo zna o muzici - aha vidi ovdje klavijature kako zvuće kao podloga a ovdje sviraju istu liniju kao bas - moćno itd. itd.

Na to sam mislio ali priznajem i naravno cijenim teorijsko znanje i metode koje koristi Beba od Lončara kao profi kompozitorka.
maksa83 maksa83 22:13 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Hehehe, sjajno ali tata Makso dabogda ti djete bilo što talentovanije i sviralo što više i bolje od mene da bi ti, vjeruj mi, prije evo sad mojih kasnih tridesetih, došlo sa istom ovom pričom

Ne, dabogda bio high executive koji svira qrcu i ubira nezaslužene bonuse, ili makar erotski fotograf.

4krofnica 4krofnica 22:15 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

docsumann
... i još kojekakve grozote.


:))) koliko sam se raznoraznih grozota naslušala

Oko umetnosti stvarno nemam nameru nikoga da ubeđujem šta je dobro a šta ne jer je to jedan suptilni unutarnji doživljaj ali nije mi jasno zašto se Bojan zakačio za neke školovane ljude koji (kao) imaju pravo da procenjuju. Pa malo koji umetnik koga cenim je uopšte školovan :)) Umetničke škole mogu da pomognu ali i da previše usmere i onemoguće kreativno razmišljanje van kutije.

Uzmimo recimo predivnog Dzef Baklija, život uz senku odsutnog oca, posle srednje je išao godinu dana na neki Muzički Institut i rekao da je to jedno od najvećih gubljenja vremena u njegovom životu. Poznati i talentovani ćale ga nije ničemu naučio (videli su se jednom samo kad je bio mali), tezgario je u nekom hotelu... svirao je sve stilove dok nije našao svoj.

ne treba nikakav znalac da mi potvrdi da je ovo perfektno




bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:19 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

maksa83
Hehehe, sjajno ali tata Makso dabogda ti djete bilo što talentovanije i sviralo što više i bolje od mene da bi ti, vjeruj mi, prije evo sad mojih kasnih tridesetih, došlo sa istom ovom pričom

Ne, dabogda bio high executive koji svira qrcu i ubira nezaslužene bonuse, ili makar erotski fotograf.





Evo editovao gore koment.
tyson tyson 22:20 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ponavljam - Poljaci - zemlja od 38 miliona ljudi - su se ne samo ložili na Idole nego ih i obrađivali.

Ma ne samo oni. Ljudi u ex-Yu i Srbiji mahom nisu svesni popularnosti i uticaja naše muzike novog talasa van granica.

Nasumični primer:




maksa83 maksa83 22:26 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Evo editovao gore koment.

E, sve se slažem sa tim dopisanim od reči do reči, verovao ili ne, a slažem se i sa ovima što kažu da to nema veze, ja sve to mogu da pomirim u glavi, nikakav problem, tebi ima veze, njima nema veze - sve to ima smisla.

Samo se ne slažem da je Nebojša iz Beograda v2.0 nešto mnogo bistar tip.

E da - i nije mi jasno zašto mrzite Srbijui svoj narod?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:27 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Oko umetnosti stvarno nemam nameru nikoga da ubeđujem šta je dobro a šta ne jer je to jedan suptilni unutarnji doživljaj ali nije mi jasno zašto se Bojan zakačio za neke školovane ljude koji (kao) imaju pravo da procenjuju. Pa malo koji umetnik koga cenim je uopšte školovan :))


A ne Krofnice, izvini pogrešan zaključak - za mene najuticajniji muzičar dakle lični heroj je RM Točak, čovjek koji uopšte nema formalno obrazovanje, zbog bolesti je jedva završio osnovnu školu ali to ga nije spriječilo da se autodidaktički usavršava i postane to što jeste - genijalan muzičar i autentični umjetnik sa djelima i vrlo prepoznatljivim stilom.

Tako da se vjeruj mi, ni u anketi nisam vodio time - školskim dostignućima u edukaciji - evo nisam zaobišao sarajevsku scenu i Dino Šaran iz Letu Štuke mi je poslao svoju listu i drugi neškolovani muzičari.

Dakle, uopšte nije to, ma ni traga o elitizmu - kako u mom blogovanju tako i u hobi radovima.
docsumann docsumann 22:29 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Haustorov Treći svijet i Azrine Kad fazani lete i Krivo srastanje ja smatram istinskim remek djelima.


Filigranski Pločnici (najzreliji Azrin album, nešto kao LA Woman kod Dorsa)

i

ponajbolji yu postpunk



niški Joy Division

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:33 11.01.2018

Дамар

maksa83 maksa83 22:33 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

A ne Krofnice, izvini pogrešan zaključak - za mene najuticajniji muzičar dakle lični heroj je RM Točak, čovjek koji uopšte nema formalno obrazovanje, zbog bolesti je jedva završio osnovnu školu ali to ga nije spriječilo da se autodidaktički usavršava i postane to što jeste - genijalan muzičar i autentični umjetnik sa djelima i vrlo prepoznatljivim stilom.

I Đejms Maršal Hendriks je imao tačno 0 časova solfeđa i nije umeo ni da čita ni da piše muziku, grešio je ("kad promašiš prag samo saviješ žicu, nou big dil" a ljudi se posle ubijaju da reprodukuju taj njegov zvuk) i improvizovao non stop, i bio je i ostao bogotac, tataroditelj, keva, sve.

Što sad opet ne znači da nema istine u onome da "forma oslobađa".
docsumann docsumann 22:40 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Što sad opet ne znači da nema istine u onome da "forma oslobađa".


čudno je...

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:45 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Нису велики уметници другари, нити морални џинови. Многи од њих су егоистични манијаци. Многи перверзњаци. Многи покварена псета. Неки мрзовољне дркаџије.


Ja to ne sporim - poznajući pomalo i istoriju umjetnosti, hbg, nama je to bio mamutski ispit na arhitekturi - Vazarijeva čuvena knjiga bez koje ništa ne bi znali o Renesansu nije bila obavezna ali smo ju čitali - ali ja pričam o svojim ličnim iskustvima. Okej, naišao sam i na neke ćutljive prirode, zatvorene tipove, koji ne žele da komuniciraju ali oni uspješni kojima to zaista bez problema ide od ruke (dakle u startu pored rada imaju to nešto - a mnogi se vrrrrlo muče da "porode" stvar nerijetko uz konzumacije opojnih droga i slično) su generalno upravo ovakvi o čemu pričam.

А ко ухвати дамар живота и епохе, а не да просвирава скале и семплове, тај је уметник.
Остали су шегрти.
Неки од шегрта буду за живота на цени, па их људи побркају за уметнике.
Али то никад не траје дуго.*


Ama uopšte se ne slažem - veličina umjetnika i njegovog djela leži u autentičnosti stila i univerzalnosti djela bez obzira na epohe i geografije a presudan kvalitet je zapravo na koliko je (bitnih) "članova svog plemena" (dakle umjetnika iz svoje ili drugih umjetničkih disciplina) uticao svojim talentom i radom. Ne u smislu da su ga kopirali, već reference, tribjuti,reinterpretacija djela u novim formama, poštovanje prema učenju kroz analizu njegovog djela. E to su veliki umjetnici.





maksa83 maksa83 22:49 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

čudno je...

E, a je l' se seća još neko Morbida?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:52 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ama uopšte se ne slažem - veličina umjetnika i njegovog djela leži u autentičnosti stila i univerzalnosti djela bez obzira na epohe i geografije a presudan kvalitet je zapravo na koliko je (bitnih) "članova svog plemena" (dakle umjetnika iz svoje ili drugih umjetničkih disciplina) uticao svojim talentom i radom. Ne u smislu da su ga kopirali, već reference, tribjuti, poštovanje prema učenju kroz analizu njegovog djela. E to je veliki umjetnik.

4krofnica 4krofnica 22:59 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Dakle, uopšte nije to, ma ni traga o elitizmu - kako u mom blogovanju tako i u hobi radovima


Pa nisam ni mislila samo vidim da ti je stalo do mišljenja profesionalnih ljudi odnosno ljudi iz branše (dakle da se manemo formalnog školovanja). Da ne tražim gore na šta/koga se sve pozivaš ali mogu ti reći da ja posmatram profesionalnu fotografiju i doksov HazArt istim očima, jedino merilo je senzibilitet.



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 23:03 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik


Predrag Brajovic
Ama uopšte se ne slažem - veličina umjetnika i njegovog djela leži u autentičnosti stila i univerzalnosti djela bez obzira na epohe i geografije a presudan kvalitet je zapravo na koliko je (bitnih) "članova svog plemena" (dakle umjetnika iz svoje ili drugih umjetničkih disciplina) uticao svojim talentom i radom. Ne u smislu da su ga kopirali, već reference, tribjuti, poštovanje prema učenju kroz analizu njegovog djela. E to je veliki umjetnik.






Sasvim logična reakcija od strane nekoga ko pravi takav gaf da Tenu naziva mediokritetom. Mediokritetom među evropski i svjetski nagrađivanim dramskim spisateljicama čiji se komadi izvode širom Evrope? E to da, takav "mediokritet" ona definitivno jeste. Ali kad joj to napiše kolega po pismu - za čiji rad, ruku na srce malo ko uopšte čuo izvan Srbije, ovde u Bosni samo mi koji kupujemo Politiku i pratimo subotnji kulturni dodatak u kojem si povremeno objavljivao (što ja poštujem) eto znamo i za to ime, ali 'alo da baš tako bezobrizno pretenciozno gafiraš stvarno nije u redu.

Uzmi Kjubrika - naravno da niko nije lud (ko zna možda ima i takvih vidjeli smo sa Hičkokovim Psihom) da odradi ponovo 2001:Odiseju u svemiru ali upitaj se na koliko je važnih filmsih umjetnika Kjubrik uticao, ko je sve počeo da snima pogledavši njegove radove do onih koji se na njega referišu. Masa, masa, masa umjetnika.

E sad ti meni objasni kakav duh epohe je Odiseja uhvatila '68 kao izrazito futuristički film (sa gomilom pretpostavki o tome kako će izgedati budućnost) o filozofiji ljudskog bitisanja - ama nikakav! Izuzev možda napetije utrke oko svemirskih istraživanja ali to nema veze sa temom filma.

Svojom konstatacijom uopšte nisam isključio popularnost umjetnikova djela među publikom već dapače multiciplirao joj broj - publike mlađish umjetnika koji se referišu na umjetnika
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:26 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

CEO ČLANAK


..Haustor sa „Trećim svijetom” iz 1984. godine, a na 10. klasik regionalnog roka „S` vetrom uz lice” Ekatarine Velike iz 1985.

Slede „Dnevnik jedne ljubavi” Josipe Lisac,„Ako ste slobodni večeras” Buldožera, „III” Partibrejkersa, „Pljuni istini u oči” Buldožera i „Odbrana i poslednji dani” grupe Idoli.

Amen.

Ne vidim Time?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:44 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Sasvim logična reakcija od strane nekoga ko pravi takav gaf da Tenu naziva mediokritetom. Mediokritetom među evropski i svjetski nagrađivanim dramskim spisateljicama čiji se komadi izvode širom Evrope? E to da, takav "mediokritet" ona definitivno jeste. Ali kad joj to napiše kolega po pismu - za čiji rad, ruku na srce malo ko uopšte čuo izvan Srbije, ovde u Bosni samo mi koji kupujemo Politiku i pratimo subotnji kulturni dodatak u kojem si povremeno objavljivao (što ja poštujem) eto znamo i za to ime, ali 'alo da baš tako bezobrizno pretenciozno gafiraš stvarno nije u redu

:)
Ма пусти ти мене на миру. Нисам ја тема.
Ја се не бавим твојом ментално провинцијском величином, па немој ни ти мојом.

Знаш, као што је Добрица Ћосић био миљеник једног доба, тако су те Тене, Биљане и Миљенке наложнице другог и другачијег доба. (Сирота Тена, са пубертетским концептом конзумеризма, као да је студент из изговора на првим годинама београдске Историје уметности, па чека да се добро уда. И, је ли? Је ли се добро удала, не знам, нисам пратио?)

Ситој Европи и требају Тене. Оне плитко и површински замазују стварне и реалне проблеме. Она за уметност не значе ништа, потрошна роба. Оне размишљају као кукавице, из лажне левичарске и лажно хумане перспективе, најпре настојећи да етаблирају себе, не свет о коме, наводно, пишу. Свако њихово дело је нови virtue signalling. Јбг, буразеру, то је за пубертетлије.

Одрасли људи мало смелије размишљају ;-)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 23:47 11.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik


Pa nisam ni mislila samo vidim da ti je stalo do mišljenja profesionalnih ljudi odnosno ljudi iz branše


Vjerovatno nisi ali si rekla u tom smislu pa je tako izgledalo. E sad tu si u pravu, normalno itekako - mene ne čudi uopšte što tebi nije, ne mislim ništa loše s tim zaista - budući da ja jesam i u kratki film i u muziku ušao kroz konkretne radove - takvi su kakavi su ali ih jesam napravio - sasvim je logično da me više zanima mišljenje onih koji imaju bolje radove od mene od nekoga ko uopšte nikada nije snimio ni kratki film niti pjesmu, održao koncert ili naslikao sliku. O projektovanju da ne govorimo. Dakle, ne vidim to kao nikakvu svoju pretencioznost, niti kao lošu karakteristiku, čisto kao neki vid respekta prema realno boljima od sebe jer od njih možeš suštinski daleko mnogo više da naučiš nego od drugih bez obzira koliko su upućeni kao čisto veliki ljubitelji umjetnosti ali naravno nikako ne isključujem to da ti kao ljubitelj filma ili umjetnosti generalno možeš da mi skreneš pažnju na neki super film da me oplemeniš i obogatiš u tom smislu ili neku dobru knjigu, naučni tekst (skoro mi Šarski poslao jedan o filmu koji me izbio iz cipela) više nego sad Kole iz novebeogradskih blokova s kojim pričam čisto o tehničkom procesu pravljenja njegovih filmova. Naravno, nisam propustio ni njega da pitam za omiljene filmove. Vidim ih kao preporuke, e sad da li će mi se više dopasti od tvojih uopšte ne mora da znači i tu je taj senzibilitet o kojem pričaš presudan.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:10 12.01.2018

Шегрти и Уметници

Док сам овде исписивао коментаре, пишући неке мејлове, лутајући по нету, иде ми музика с компјутера. Тако се потрефило да после Одбране наиђем на В. Стефановског, М. Тадића и оног мајстора на кавалу, па после Браћа Теофиловићи... И иде сад тај рандом, све неке народне ствари, у обрадама и изведбама мајстора, и... напокон нешто из новијег периода: Она се буди! Велики мајстор гитаре Мирослав Тадић свира ствар од три акорда, коју сам чак и ја успевао да како тако успешно изведем, јер захтева минимум знања.

Презрена три акорда. И осам тонова.
Мислите о томе.
Лаку ноћ.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:17 12.01.2018

Re: Шегрти и Уметници

Она се буди! Велики мајспор гитаре Мирослав Тадић свира ствар од три акорда, коју сам чак и ја успевао да како тако успешно изведем, јер захтева минимум знања.

Презрена три акорда. И осам тонова.
Мислите о томе.
Лаку ноћ.


Ma nemam ja šta da mislim o tome, to sam još davno kačio na blogu i naravno da nisam propustio da i Miroslava Tadića koji je trenutno u LA uvrstim u svoju anketu. Dakle, misli malo ti o tome.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:22 12.01.2018

Re: Шегрти и Уметници

Ma nemam ja šta da mislim o tome, to sam još davno kačio na blogu i naravno da nisam propustio da i Miroslava Tadića koji je trenutno u LA uvrstim u svoju anketu. Dakle, misli malo ti o tome.

Ево, мислићу.
А ти мени одговори -- је ли се удала, успешно, Тена?
Има ли мужа?
Ко је?
Неки радник, предузетник, фабрикант?

Нико се, међу београдским студенткињама из изговора спреманим за удају, није боље удавао од оних које су се "бавиле" уметношћу.
Каква је Тенина судбина ту?
zilikaka zilikaka 00:31 12.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Tačno se vidi nepomirljiva razlika između ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa, koja traje još od tamo negde druge polovine 1970-ih

Ja da se upiśem u ovu prvu. Mislim, razumem ja da se voli svašta al muzika je da se svira i/ili peva.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:42 12.01.2018

Re: Шегрти и Уметници


Ево, мислићу.
А ти мени одговори -- је ли се удала, успешно, Тена?
Има ли мужа?
Ко је?
Неки радник, предузетник, фабрикант?

Нико се, међу београдским студенткињама из изговора спреманим за удају, није боље удавао од оних које су се "бавиле" уметношћу.
Каква је Тенина судбина ту?


E stvarno mi je ispod časti da ti na ovo odgovaram, Tena naravno nije moja prijateljica ali imamo prepisku i žena mi je stalno izlazila u susret, veoma ju poštujem i cijenim i draga mi je, tako da se sam obavijesti ako te interesuje, ne mogu više na tu temu, mislim da nemaš argumente - Tena se u kolumnama dotiče konzumerizma ali vrlo kritički gleda na tu pojavu a drame s tim nemaju nikakve veze. Upravo mi je poklonila poslednju Tri zime koja je hit trenutno u HNK i to je priča vezana za generacije jedne porodice koja prolazi kroz turbulentna dešavanja u XX vijeku na prostoru bivše Jugoslavije i kasnije Hrvatske. Nije isključeno da napišem i blog na tu temu - ali gore je Maksa spomenuo nešto što sam ranije obećao i idemo dakle (99) Kole (100) Anketa (101) Gogi a poslije ćemo da vidimo šta i kako.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:46 12.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

stvarno nemam nameru nikoga da ubeđujem šta je dobro


Ja imam!






()
maksa83 maksa83 00:52 12.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Mazzy Star - Fade Into You

Još jedan glas razuma.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:10 12.01.2018

Re: Шегрти и Уметници

Tena se u kolumnama dotiče konzumerizma ali vrlo kritički gleda na tu pojavu

Stvarno??? Ko bi rekao?!
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 01:39 12.01.2018

Re: Шегрти и Уметници

Vidim ja da bi se po svim ozbiljnijim imenima malo uneozbiljavao i tražio im mane iako su daleko uspješniji i poznatiji ljudi od tebe - evo Vasila si spakovao u kružok potom istakao svog favorita Tadića pa kad si skužio da je i on u tom kružoku onda šta? Došlo do logičkog baga? Dal' su sad ta mišljenja relevantna ili nisu?

Još da sam zovnuo Seada Zeleta Lipovaču "izuzetnog instrumentalistu-gitaristu" (koji to uopšte nije već je zapravo jedan solidan autor pjesama, kojeg poštujem kaotakvog) gdje bi nam bio kraj?

Možda bi im uvažio mišljenja više od jebenog Petra Lukovića, običnog piskarala!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana