Samo pogađalica

Drago Kovacevic RSS / 18.04.2008. u 07:54

Uvaženi kolega bloger, Jakša Šćekić sugerisao mi je da u odnosu na prethodni post "obrnem pilu naopako"i postavim pitanje kako bi personalno izgledala radikalsko - narodnjačka vlada..

Recimo, ovako, ko bi bio - 1. premijer, 2. ministar policije, 3. ministar pravde, 4. ministar finasija, 5. ministar odbrane, 6. ministar za Kosovo, 7. ministar za kapitalne investicije ( to bi ministarstvo sigurno postojalo i vodio bi ga Velja) 8. minstarstvo za energetiku, 9. ministarstvo prosvete, 10. ministarstvo zdravlja, 11. ministarstvo za trgovinu,12. ministarstvo za privatizaciju, ekonomske odnose i regionalni razvoj...itd...

Ko bi vodio javna preduzeća...Eto, RTS i Politiku bi sigurno vodila ista ekipa, Njih ne verujem da bi dirali, osim ako se Vučićeva žena ne bavi medijima..

Da se razmemo...ja lično ne mislim da će radikali i DSS praviti vladu.Iz raznih razloga, a prvenstveno zbog toga što neće za to imati dovoljno glasova, i toga se ne bojim. Čak kad bi je i napravili, to bi mogla biti dobra šok terapija za politički život u Srbiji, konačno nestajanje DSS-a i svođenje radikala na nešto što se može podnositi.

Ja se više plašim da mi ne dobijemo ono što smo već imali. I da opet ne budemo gledali ono što inače gledamo. I da nam se vreme ne bude otimalo kao što se otima..

No, hajde da vidimo kako bi personalno izgledala vlada narodnjaka&radikala... 

 



Komentari (86)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 08:03 18.04.2008

Prognoza

Drago je dobar prognozer, pa me teši to što misli da Radikali i DSS neće moći da naprave vladu. A što se sastava te njihove vlade tiče... brrrr, ne želim ni da razmišljam na tu temu. Mada ni dosad nije bilo mnogo bolje...
Čerevicki Čerevicki 08:16 18.04.2008

Re: Prognoza

...ja lično ne mislim da će radikali i DSS praviti vladu.Iz raznih razloga, a prvenstveno zbog toga što neće za to imati dovoljno glasova, i toga se ne bojim.

Ja baš mislim! Slažem se da neće imati dovoljno glasova ali zato je tu SPS da pritekne pomoć. Jednostavno, ne vidim drugu moguću opciju. A kakav će to šok da bude i koja vrsta terapije to ćemo tek da vidimo, s njima iznenađenjima nikad kraja.
4. ministar finasija

Pa Jorgovanka! Bože, kakvo je to pitanje?
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:29 18.04.2008

Re: Prognoza

Pa Jorgovanka! Bože, kakvo je to pitanje?

jorgovanka se oprobala u vladi mirka marjanovića. neka ekonomija. divno je bilo za njihovo vreme.
tada beše i vučić ministar informisanja a šešelj potpredsednik vlade. sve stručnjak do stručnjaka.
to su bili dani...
baš sam se uželela opet...
kazniš blog b92 da plate u roku 24 sata 67$/%$$$#&%(&/==/(=&%/$

dragan7557 dragan7557 15:06 18.04.2008

Re: Prognoza

Exitus Letalis
Pa Jorgovanka! Bože, kakvo je to pitanje?

jorgovanka se oprobala u vladi mirka marjanovića. neka ekonomija. divno je bilo za njihovo vreme.
tada beše i vučić ministar informisanja a šešelj potpredsednik vlade. sve stručnjak do stručnjaka.
to su bili dani...
baš sam se uželela opet...
kazniš blog b92 da plate u roku 24 sata 67$/%$$$#&%(&/==/(=&%/$



Evo, ja vam se pridružujem u patnji za dobrim starim gazdama Srbalja = srbijanaca uz primedbu da Šešelj Zakon
o oporezivanju (ekstra) Nove tehnologije zvane Mobilne telefonije treba potvrditi i namet Pvisiti

A Jorgovanka Mirom Miriše na Chanel Parfume Oil pa deluje Ošamućujuće.
Gollden Dawn of Serbian State.
dragan 7557
18 april 2008
Dawngreeter Dawngreeter 08:20 18.04.2008

heh heh

9. ministarstvo prosvete


Lidija Vukicevic? :)
Ako ne ona, onda Palma. Mada Palma je vise za obrazovanje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:22 18.04.2008

Re: heh heh

Dawngreeter
9. ministarstvo prosvete


Lidija Vukicevic? :)
Ako ne ona, onda Palma. Mada Palma je vise za obrazovanje.

A, Palma nije sa njima...Palma je po tvrdnjama Dinkića "evropejac"...o))
Inače, da jeste, on bi bio za poljoprivredu i šumarstvo...a dobro bi mu stajala i ekologoija.
adam weisphaut adam weisphaut 08:33 18.04.2008

Re: heh heh

A, Palma nije sa njima...Palma je po tvrdnjama Dinkića "evropejac"...o))
Inače, da jeste, on bi bio za poljoprivredu i šumarstvo...a dobro bi mu stajala i ekologoija.

Lokalna uprava i samouprava
Eventualno ljudska i manjinska prava
Atomski mrav Atomski mrav 08:35 18.04.2008

Re: heh heh

Ma Palmu za ministra kulture, pa da dovede već jednom Mocarta i Betovena u Srbiju... :)
Čerevicki Čerevicki 08:37 18.04.2008

Re: heh heh

Lidija Vukicevic? :)
Ako ne ona, onda Palma. Mada Palma je vise za obrazovanje.

Pa ja sam potpuno zaboravio koga sve tu ima!! :) Pa to bi bila takva žurka.. :) A Drago se ne plaši! Hrabro Žabče, hrabro! Inače, Lidija je već viđena za kulturu, tu je kvota 1.15 kao Chealsey-Reading ali lopta je okrugla, nikad se ne zna...
Atomski mrav Atomski mrav 08:39 18.04.2008

Re: heh heh

Piše se Chelsea, i bogami remiziraše oni protiv Wigan-a u prošlom kolu a trebali im bodovi da pristignu Man Utd...
dragan7557 dragan7557 15:11 18.04.2008

Re: heh heh


Lokalna uprava i samouprava


Ovo NE POSTOJI.
Eventualno ljudska i manjinska prava

A ovo nije ni bilo potrebno, prema sadašnjem stanju stvari pošto Pravoslavne manjine imaju status kao i domaći.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:41 18.04.2008

Kada se analiticar zanima za pogadjalice..

mora biti da je stvarnost postala suvise komplikovana za njegove analize....?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 08:58 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

Ninoslav Randjelovic
mora biti da je stvarnost postala suvise komplikovana za njegove analize....?

Nisi pazio na času Ninoslave..o))
Ovo je na Jakšinu sugestiju, a ja sam potpuno uveren da vlada između DSS i radikala nije moguća...
Ali je moguća vlada između DS i DSS-a...
Čerevicki Čerevicki 09:08 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

Ali je moguća vlada između DS i DSS-a...

Zašto ste tako uvereni u to? Ja zaista ne verujem u tu mogućnost. Možda je to bekstvo od stvarnosti...
Atomski mrav Atomski mrav 09:11 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

Sve je moguće.... kao na primer, koalicija LSV i SPO u Novom Sadu :)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:16 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

Čerevicki
Ali je moguća vlada između DS i DSS-a...

Zašto ste tako uvereni u to? Ja zaista ne verujem u tu mogućnost. Možda je to bekstvo od stvarnosti...

Nisam uveren, ali kažem da je moguća...da ima mnogo više izgleda nego vlada DSS i SRS..
SRS nije programiran da vlada...on je programiran da drži kočnicu, i to je ono što najbolje ume...
Razmisli, šta je ono oko čega se DS i SRS slažu u političkom životu..Ima li takve tačke, pa ćeš videti zašto SRS neće nikada napraviti vladu, pa taman sam imao 126 poslanika...

Čerevicki Čerevicki 09:36 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

quote]Piše se Chelsea, i bogami remiziraše oni protiv Wigan-a u prošlom kolu a trebali im bodovi da pristignu Man Utd...
Izvini na grešci, nemojse ljutiš.. :) Baš zato i rekoh lopta je okrugla.. A kod nas i neravan teren, trava visoka, sudija slabo vidi... Ima tu mnogo spoljašnjih faktora koji mogu da odluče utakmicu.
Nisam uveren, ali kažem da je moguća...da ima mnogo više izgleda nego vlada DSS i SRS..
SRS nije programiran da vlada...on je programiran da drži kočnicu, i to je ono što najbolje ume...
Razmisli, šta je ono oko čega se DS i SRS slažu u političkom životu..Ima li takve tačke, pa ćeš videti zašto SRS neće nikada napraviti vladu, pa taman sam imao 126 poslanika...

Za radikale ste u pravu, to je ono što njima leži i ono gde se najbolje snalaze.. A za DSS (nadam se da ste na njih mislili), pa čini mi se da bi oni sa svakom strankom našli dodirnu tačku ako je vlast u pitanju! Jednostavno, ja ne želim da verujem da bi DS posle svega mogao da obrazuje ponovo vladu sa DSS-om, posle sve one priče, fol pokušaja itd. Ima tamo valjda još pametnih ljudi koji znaju da im to više zaista ne treba, dosta je bilo, i više nego što njihovi glasači mogu da podnesu čini mi se.
Atomski mrav Atomski mrav 09:39 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

sudija slabo vidi.

Da, k'o ona nesreća što je mahala na prošlom derbiju...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:44 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

Ovo je na Jakšinu sugestiju

To sam video, ali to je bilo samo varijacija na Vase vec (prethodni blog) zapocete pogadjalice i
zezalice...., zar ne ? Ali, dobro... U izvesnom smislu nema se vise ni sta posebno analizirati, zaista.
Ostaju nam, eto, zezalice. Do daljnjeg.
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:54 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

a radikale ste u pravu, to je ono što njima leži i ono gde se najbolje snalaze.. A za DSS (nadam se da ste na njih mislili), pa čini mi se da bi oni sa svakom strankom našli dodirnu tačku ako je vlast u pitanju! Jednostavno, ja ne želim da verujem da bi DS posle svega mogao da obrazuje ponovo vladu sa DSS-om, posle sve one priče, fol pokušaja itd. Ima tamo valjda još pametnih ljudi koji znaju da im to više zaista ne treba, dosta je bilo, i više nego što njihovi glasači mogu da podnesu čini mi se.

Uh, nema toga što njihovi glasači ne mogu podneti...o)) I što više podnose sve su brojniji...o))
Seti se šta su sve podneli u zadnje četiri godine..To je logika poznata u srpskoj političkoj praksi kao "zna Baja šta radi"...
Čerevicki Čerevicki 10:00 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

Da, k'o ona nesreća što je mahala na prošlom derbiju...

http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2008&mm=04&dd=17&nav_id=294574
A sad mu je žao, kakav čovek! Ej 5 metara!
Atomski mrav Atomski mrav 10:17 18.04.2008

Re: Kada se analiticar zanima za pogadjali

Ne bih da trolujemo Dragov post ali em 5 metara em čovek kaže da sudi već 8 godina i da je sudio na preko 200 utakmica...!
Maksa Maksa 09:26 18.04.2008

all-in-one


Premijer - Vojislav Šešelj
Ministar policije - Vojislav Šešelj
Ministar prosvete - Vojislav Šešelj
Ministar zdravstva - Vojislav Šešelj
Ministar ČegaGod'Oćeš - Vojislav Šešelj

A ko će umesto njega da hoda okolo, nosi odelo i pojavljuje se na televiziji je prilično nebitno.

rayzippo rayzippo 09:34 18.04.2008

Re: all-in-one

nas i sheshelja-300 miliona !!!!
dragan7557 dragan7557 15:14 18.04.2008

Re: all-in-one

Maksa

Premijer - Vojislav Šešelj
Ministar policije - Vojislav Šešelj
Ministar prosvete - Vojislav Šešelj
Ministar zdravstva - Vojislav Šešelj
Ministar ČegaGod'Oćeš - Vojislav Šešelj

A ko će umesto njega da hoda okolo, nosi odelo i pojavljuje se na televiziji je prilično nebitno.


Može i ovako:

SVI SMO MI VOJISLAV ŠEŠELJ
piliF piliF 09:35 18.04.2008

moj tip

Mislim da ova tema i nije bas za prazan stomak ali ipak cu izneti svoje predvidjanje:

premijer: Vojislav Seselj- a Kostunica v.d dok prvonavedeni ne odbrani Srbiju u Hagu i trijumfalno se ne vrati
potpredsednik: Toma
ministar policije: Jocic
ministar odbrane: Todorovic
ministar kapitalni: Velja
ministar energetike: ovaj DSS-ovac sto ce da izgubi u Beogradu
ministarka kulture: Lidija Vukicevic
ministar finansija: Jorgovanka
ministar za KIM: Samardzic
ministar bez portfelja zaduzen za Kosovo(severno): Marko Jaksic ili Milan Ivanovic mada je prvonavedeni favorit zbog javno iskazanog rasizma u skupstini
ministarstvo obrazovanja, omladine i sporta- na zalost nece postojati vec ce biti pod ingerencijom ministarstva za KIM
ministar pravde: Vucic-kada izgubi u Beogradu(mada je steta nekoga sa tolikim iskustvom ne iskoristiti za ministra informisanja-mozda je resenje da se ministarstvo bude pravde i informisanja
ministar trgovine: Bubalo
ministarstvo nazovi kako hoces al' da Loncar bude ministar i da moze stalno da govori o KIM
e ministarstvo zdravlja je vec enigma za mene(mozda sveznajuci Loncar)
I umalo da zaboravim najbolje:
predsednica skupstine Natasa Jovanovic
Mada ima jos ala koje treba nahraniti(Pop-Lazic, onaj bradonja,ekonomista iz SRS-a mislim da je Cvetic ili slicno) tako da ce izmisliti jos ministarstava
jaglika jaglika 14:30 18.04.2008

Re: moj tip

piliF
Mislim da ova tema i nije bas za prazan stomak ali ipak cu izneti svoje predvidjanje:

premijer: Vojislav Seselj- a Kostunica v.d dok prvonavedeni ne odbrani Srbiju u Hagu i trijumfalno se ne vrati
potpredsednik: Toma
ministar policije: Jocic
ministar odbrane: Todorovic
ministar kapitalni: Velja
ministar energetike: ovaj DSS-ovac sto ce da izgubi u Beogradu
ministarka kulture: Lidija Vukicevic
ministar finansija: Jorgovanka
ministar za KIM: Samardzic
ministar bez portfelja zaduzen za Kosovo(severno): Marko Jaksic ili Milan Ivanovic mada je prvonavedeni favorit zbog javno iskazanog rasizma u skupstini
ministarstvo obrazovanja, omladine i sporta- na zalost nece postojati vec ce biti pod ingerencijom ministarstva za KIM
ministar pravde: Vucic-kada izgubi u Beogradu(mada je steta nekoga sa tolikim iskustvom ne iskoristiti za ministra informisanja-mozda je resenje da se ministarstvo bude pravde i informisanj
ministar trgovine: Bubalo
ministarstvo nazovi kako hoces al' da Loncar bude ministar i da moze stalno da govori o KIM
e ministarstvo zdravlja je vec enigma za mene(mozda sveznajuci Loncar)
I umalo da zaboravim najbolje:
predsednica skupstine Natasa Jovanovic
Mada ima jos ala koje treba nahraniti(Pop-Lazic, onaj bradonja,ekonomista iz SRS-a mislim da je Cvetic ili slicno) tako da ce izmisliti jos ministarstava



Sto ste se raspisali!
U toj vladi

ministar vojni
ministar unutrasnjih
ministar finansija
kapitalni ministar
ministar za KIM
[u][/u]

i to je sve.
Kakva kultura i obrazovanje? Kosovo nestaje, a Vi o kulturi!
piliF piliF 15:06 18.04.2008

Re: moj tip

jaglika

Sto ste se raspisali!U toj vladiministar vojniministar unutrasnjihministar finansijakapitalni ministarministar za KIM[u][/u]i to je sve. Kakva kultura i obrazovanje? Kosovo nestaje, a Vi o kulturi!

Ma jasno je meni da fakticki nece biti nijedno ministarstvo osim ovih koje ste nabrojali ali kao sto sam rekao ima tu mnogo ala koje treba nahraniti(svi hoce da budu ministri) pa je jedno od resenja da kao imamo jos neka ministarstva a da to budu samo ministarstvo za KIM2 i ministarstvo za KIM3. Slicno smo imali i sada ministra za KIM2 koji se odazivao na ministar obrazovanja(nije se mesao u obrazovanje-znam iz iskustva)!
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:11 18.04.2008

Re: moj tip

ministarstvo mržnje - mora konkurs. mnogo kandidata.
lion lion 10:09 18.04.2008

Vučić Gradonačelik!

ministar pravde: Vucic-kada izgubi u Beogradu(mada je steta nekoga sa tolikim iskustvom ne iskoristiti za ministra informisanja-mozda je resenje da se ministarstvo bude pravde i informisanja

Ako su rezultati glasanja na republičkom nivou neizvesni,gotovo je sigurno da je Beograd za Demokrate izgubljen.U tom slučaju,Vučić neće biti gradonačelnik jedino ako neki post -izborni koalicioni sporazum ne "iznedri" A.Popovića za prvog čoveka Prestonice.
Čudi me da VIP blogeri,a i VIP komentatori,izvaljuju prognoze tipa "neće biti Vlade radikala i DSS-a",kao da su u pitanju starije gospodje koje uz kafu "bistre" politiku.Vi biste,Gospodo,trebali biti nadprosečno informisani i trebala bi Vam biti dostupna trenutna istraživanja koja ne idu u prilog Vašim prognozama.Mi,obični,možemo da navijamo,želimo,hoćemo,ali od Vas očekujemo malo "insajderskih" saznanja koja će nam pomoći u stvaranju objektivnije slike u Srbiji.Ovako....
Čerevicki Čerevicki 10:13 18.04.2008

Re: Vučić Gradonačelik!

Vi očigledno imate ta kako rekoste "insajerska" saznanja. Molim Vas, podelite to s nama običnim smrtnicima.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:26 18.04.2008

Re: Vučić Gradonačelik!

lion
ministar pravde: Vucic-kada izgubi u Beogradu(mada je steta nekoga sa tolikim iskustvom ne iskoristiti za ministra informisanja-mozda je resenje da se ministarstvo bude pravde i informisanja

Ako su rezultati glasanja na republičkom nivou neizvesni,gotovo je sigurno da je Beograd za Demokrate izgubljen.U tom slučaju,Vučić neće biti gradonačelnik jedino ako neki post -izborni koalicioni sporazum ne "iznedri" A.Popovića za prvog čoveka Prestonice.
Čudi me da VIP blogeri,a i VIP komentatori,izvaljuju prognoze tipa "neće biti Vlade radikala i DSS-a",kao da su u pitanju starije gospodje koje uz kafu "bistre" politiku.Vi biste,Gospodo,trebali biti nadprosečno informisani i trebala bi Vam biti dostupna trenutna istraživanja koja ne idu u prilog Vašim prognozama.Mi,obični,možemo da navijamo,želimo,hoćemo,ali od Vas očekujemo malo "insajderskih" saznanja koja će nam pomoći u stvaranju objektivnije slike u Srbiji.Ovako....

Kad bolje pročitam ovo što ste napisali, čini mi se da ste bliski mome stanovištu. a ono je da vlada DSS - DS ima više izgleda nego bila koja druga. Popović može biti gradonačelnik samo ako ga podrži DS. U kampanji on ne govori ništa što ne govori i Đilas. Uglavnom, ista priča.
Ako u Beogradu ne pređe cenzus SPS, onda će gradonačelnika dati DS koji će pojedinačno imati najviše glasova i uz 10 posto ldp glasova može imati većinu. No, sav je problem u tome što DS ne prihvata ldp. Jer ldp na grad ne gleda kao na partijsku svojinu nego na zajednicu građana...Đilas i Popović na grad gledaju kao partijski plen.
Poslušajte šta ko od njih priča. To je uglavnom priča koju pričaju građevinski preduzimači...

dragan7557 dragan7557 15:24 18.04.2008

Re: Vučić Gradonačelik!

Poslušajte šta ko od njih priča. To je uglavnom priča koju pričaju građevinski preduzimači...


Šta je tu čudno?, Ili neznate da ima još Srbijanaca po lokalnim vukojebinama, koje treba preseliti u Beograd.

Ono što treba Genseka pitati koliko besplatnih placeva će biti podeljeno da se mi pripremimo.
Posle Zemuna Bg. ili će širenje Srbograda biti u Ovču, Levču i ostale gradske centre.
Možda ne bi bilo loše Teritoriju Beograda proširiti do Rume a ?
dragan7557 dragan7557 11:58 19.04.2008

Re: Milutina Mrkonjića NA ČELO!!!

dragan7557
Poslušajte šta ko od njih priča. To je uglavnom priča koju pričaju građevinski preduzimači...


Šta je tu čudno?, Ili neznate da ima još Srbijanaca po lokalnim vukojebinama, koje treba preseliti u Beograd.

Ono što treba Genseka pitati koliko besplatnih placeva će biti podeljeno da se mi pripremimo.
Posle Zemuna Bg. ili će širenje Srbograda biti u Ovču, Levču i ostale gradske centre.
Možda ne bi bilo loše Teritoriju Beograda proširiti do Rume a ?

MILUTINA NEIMARA MRKONJIĆA NA ČELO SRBIJANACA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UDARNA VEST !!!!!!!!!!
Krstarica

Veliki Proto Maesto i Najveći Srbijanski DUNĐER Ing. MILUTIN MRKONJIĆ danas na Krstarici Otkriva:
STO 'ILJADA STANOVA (100.000) na Bežanijskoj Kosi može da se završi za najmanje ŠEST MESECI.
Velika Zavera i Opstrukcija vlasti protiv Srbijanaca a na štetu SPS & Co.
Započeta gradilišta uništava sve prisutna TRAVA koja neodgovorn
dragan7557 dragan7557 12:38 19.04.2008

Re: Milutina Mrkonjića NA ČELO!!!

II deo

pošto se tekst nečijom opstrukcijom prelomio.

Daklem pored opstrukcije i zavrere "demokrata" spomenuta Travuljina uništava započeti' 100. 000 stanova zbog namernog zajebavanja od strane Onih Odozgor odnosno Vlasti.

Kao osvedočeni neverni toma, zgrabih o'ma plajvaz i 'artiju da crno na belo izračunam ŠTETU po Beogradske
i ostale Srbijance i ako laže rep, račun ne laže:

100.000 stanova : 180 dana (šes' meseci) ==== 555,5 STANOVA DNEVNO!!!!!!!!!!!!!!!!

Donald (Duck) Trump našem MILUTINU MRKONJIĆU nije ni do kolena a kamo li do onog drugog ekstremiteta.

Alo bre, šta je vama ljudi i ostali!? Jeste li vi normalni kada ovakve ljude NE BIRATE u Vlast pa da Beograd
u IDUĆOJ Stambenoj godini ima STO 'ILJADA STANOVA VIŠE !?
Sa prosečnom porodicom od 4 člana to je komforan smeštaj za 400.000 ljudi.

Srbijancima se Žuri,Život (stanovi) neće da čeka/ju, STANOVI NEMAJU ALTERNATIVU, ŠIRI DALJE MILUTINA
NA ČELOOOOOOOOOO.

Za očekivati je da koalicioni partner iz Haga Odluči koliko će Stanova biti DŽABE podeljeno.
Pošto je primer Zemuna i besplatnih placeva pokazao da Srbijanci 'oće sve okrunjeno Buduća Vlast
SRS;PUPS;SPS će deliti DŽABE Stanove "Pod Ključ"

P.S. Molim blogere da slikuju rečeno gradilište i vas celom narodu pokažu u kakvom je stanju ovaj svinjac od gradilišta koji je posledica narodne neodgovornosti prilikom glasanja Vlasti.

MILUTINA MRKONJIĆA predlažem za SVE NAGRADE koje postoje u Srbijanaca i drugi Srba i za počasnog građanina svi sela i gradova diljem Srbije. Tandem Dačić - Mrkonjić na čelo gradnje u Srbiji.
ŽIVEO MRKONJIĆ Graditelj Srbije, Svi smo mi Milutin Mrkonjić.

Zaslužnih 2000 Srbijanaca će prvi dobiti ključeve od Novih Stanova a i za manjine će ostati nešt
o.

dragan 7557
19 april Stambene godine 2008
Dr M Dr M 17:05 19.04.2008

Re: Milutina Mrkonjića NA ČELO!!!

Kolateralna korist ovakvog zahvata je i ispunjenje jednog ranijeg obecanja bivseg i buduceg koalicionog partnera-kilo leba za 3 dinara-ko proguta pricu o 100.000 stanova lako ce da se najede od pomenutog hleba.

Bon apetit

dusavu dusavu 10:23 18.04.2008

Po jutru se dan poznaje

Sabiranjem broja poslanika DSS(sa NS), SRS, SPS u dva poslednja saziva Narodne skupštine dolazi se do broja većeg od 126. Takav "blok" može da bude samo brojniji posle 11. maja. Dilema je samo u pitanju hoće li se Koštunica vratiti "demokratskom" stadu, odnosno dali će mu Tadić sve oprostiti i zaboraviti. Ali to je i (najveći) problem jer upraavo je i pre promene tabora Koštunica pogurao negativne tokove u Srbiji. Do duše i izbore.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:38 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

dusavu
Sabiranjem broja poslanika DSS(sa NS), SRS, SPS u dva poslednja saziva Narodne skupštine dolazi se do broja većeg od 126. Takav "blok" može da bude samo brojniji posle 11. maja. Dilema je samo u pitanju hoće li se Koštunica vratiti "demokratskom" stadu, odnosno dali će mu Tadić sve oprostiti i zaboraviti. Ali to je i (najveći) problem jer upraavo je i pre promene tabora Koštunica pogurao negativne tokove u Srbiji. Do duše i izbore.

Ovaj put će ta računica izgledati malo drukčije.
DS će imati pojedinačno najviše, a trojka koju ste nabrojali će bar za 300.000 glasova imati manje nego DS, LDP i manjine. Ako izlaznost bude kao u drugom krugu predsedničkih izbora, a ja mislim da će biti i veća.
Radikalski, narodnjački i SPS glasovi su bili na negde 2.100.000. Oni će sada biti ispod 2.000.000. S tim da će radikali iz ove dve grupe pokupiti jedan broj. Kad bi uzeli SPS-u dovoljno da ne prđe cenzus, to bi bilo super i pojednostavilo bi stvari.
Kad bi me neko iz DS-a pitao za savet, ja bi mu preporučio da da svu logističku i drugu podršku romskim partijama u njihovom pohodu na glasače. Jer svaki glas više za Rome je direktno glas manje za radikale....
Atomski mrav Atomski mrav 10:42 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Kad bi uzeli SPS-u dovoljno da ne prđe cenzus, to bi bilo super i pojednostavilo bi stvari.
Kad bi me neko iz DS-a pitao za savet, ja bi mu preporučio da da svu logističku i drugu podršku romskim partijama u njihovom pohodu na glasače. Jer svaki glas više za Rome je direktno glas manje za radikale....


Eh, kad bi... ali mislim da se to neće desiti, osim u slučaju ekstremno visoke izlaznosti (a mislim da više od onoga u drugiom krugu predsedničkih izbora teško da može da se desi)... a savet nije loš.
Dawngreeter Dawngreeter 10:47 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Ja mislim da je veca izlaznost moguca, mada se ne bih kladio da ce se desiti. Ljudi sa svih strana price zaista veruju da su ovo neki presudni izbori posle kojih ce biti cvece, oranz djus i zecevi na sve strane ako pobedi njihova, daklem Ispravna(r)(tm) ideja.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:50 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Atomski mrav
Kad bi uzeli SPS-u dovoljno da ne prđe cenzus, to bi bilo super i pojednostavilo bi stvari.
Kad bi me neko iz DS-a pitao za savet, ja bi mu preporučio da da svu logističku i drugu podršku romskim partijama u njihovom pohodu na glasače. Jer svaki glas više za Rome je direktno glas manje za radikale....


Eh, kad bi... ali mislim da se to neće desiti, osim u slučaju ekstremno visoke izlaznosti (a mislim da više od onoga u drugiom krugu predsedničkih izbora teško da može da se desi)... a savet nije loš.

To je kao bure koje je spojeno nekom cevi sa drugim buretom. Pogledaj kampanju. Radikali pričaju samo socijalnu priču......i tu mogu da bitno ugroze socijaliste...
Tadić pak priča uglavnom nacionalnu priču....vidi danas...i obe priče napadaju glasače DSS-a i SPS-a.
Tadić: Integritet zemlje najvažniji
18. april 2008. | 10:54 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da će, ukoliko bude morao da se opredeljuje između Evropske unije i Kosova i Metohije, izabrati integritet zemlje.
Atomski mrav Atomski mrav 10:55 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Maločas pročitao... da, čini se da je tako.
Dawngreeter Dawngreeter 10:57 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Drago Kovacevic
Tadić: Integritet zemlje najvažniji
18. april 2008. | 10:54 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Predsednik Srbije Boris Tadić izjavio je da će, ukoliko bude morao da se opredeljuje između Evropske unije i Kosova i Metohije, izabrati integritet zemlje.


Ja komotno ne verujem. A ne znam ni zasto me vise iznenadjuje bilo sta sto BoTa prica.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:58 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Atomski mrav
Maločas pročitao... da, čini se da je tako.

Pravi se referendumska atmosfera i još tri nedelje kampanje je značajno vreme.
Ja se nadam da bi SPS mogao ostati ispod crte, a da bi DSS mogao biti na deset procenata...Mislim da je to rezultat koji bi onda mogao garantovati neku budućnost..
Atomski mrav Atomski mrav 11:03 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Definitivno, ali nešto mislim da će DSS i NS ipak imati koji procenat više :( No, na nama je da u što većem broju izađemo na izbore i da se pobrinemo da se to ne desi. DSS+NS i SPS+PUPS+JS ipak imaju ograničene glasačke kapacitete...
Čerevicki Čerevicki 11:14 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

DS će imati pojedinačno najviše

Kojom magijom?
Vračarac Vračarac 11:21 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Radikalski, narodnjački i SPS glasovi su bili na negde 2.100.000.

Mislim da grešite. Svi narodnjaci koje poznajem su u drugom krugu svoj glas dali Tadiću.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:23 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Čerevicki
DS će imati pojedinačno najviše

Kojom magijom?

Nema magije...ima algebra. Zbroji rezultate sa izbora od januara 2007. godine...to je 1.400.000 glasova koje su dobili Tadić, Dinkić i Vuk sa nekih tridesetak hiljada Čankovih glasova.Dodaj tome još neki procenat onih koji ne glasaju a izaći će kao i na predsedničkim, u drugome krugu...pa onda dodaj i deo narodnjaka koje će Tadić otkinuti Koštunici....jer mu to iz izbora u izbore otkida...
I to je to...
Svaki radikalski glas više od onoga koji su dobili 2007. godine ide na uštrb ili SPS-a ili narodnjaka...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:25 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Vračarac
Radikalski, narodnjački i SPS glasovi su bili na negde 2.100.000.

Mislim da grešite. Svi narodnjaci koje poznajem su u drugom krugu svoj glas dali Tadiću.

Pa oni su sada Tadiću ciljna grupa...I dobar deo njih će uzeti...
Vračarac Vračarac 12:29 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Pa oni su sada Tadiću ciljna grupa...I dobar deo njih će uzeti...

Sasvim je moguće da ste u pravu. Ja DSS-NS vidim na +/- 13%. U svakom slučaju mislim da vlada (u bilo kojoj varijanti) neće biti moguća bez DSS-a. Živi bili pa videli.
dragan7557 dragan7557 15:27 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje

Čerevicki
DS će imati pojedinačno najviše

Kojom magijom?


CRNOM.
dragan7557 dragan7557 16:11 18.04.2008

Re: Po jutru se dan poznaje


Mislim da grešite. Svi narodnjaci koje poznajem su u drugom krugu svoj glas dali Tadiću.

Naravno, to se zove POŠTIVANJE Nacionalnih Manjina.
A oni Albanci sa KIM a da su bili pametni sa 1,5 miliona glasača su mogli kao manjina da nadglasaju sve u Srbiji.
dobronamjeran dobronamjeran 11:40 18.04.2008

SPS?

Da se razmemo...ja lično ne mislim da će radikali i DSS praviti vladu.Iz raznih razloga, a prvenstveno zbog toga što neće za to imati dovoljno glasova, i toga se ne bojim.

A kvisko SPS ili kako bi to danas rekli Djoker "zovi prijatelja"? Danas kolumna u Politici koja najavljuje mogucnost da SPS bude jezicac na vagi koji bi okrenuo.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:07 18.04.2008

hmhm

pre svega
kako neće moći da naprave vladu???
35%SRS, 10-15%DSS, 6-10%SPS
Što ne bi dali socijalistima neko levo ministarsko mesto i napravili vladu? Ne znam kako se ovi procenti pretvaraju u broj poslanika, ali zbir daje debelo preko 50% glasova.
Alternativa je da DS sa svojih 30-35% napravi koaliciju sa Koštunicom. To automatski isključuje LDP iz kombinacije (prognoza 6-8%) Dačić u takvu vladu neće ući a neće je ni podržati ako mu se ne ispuni niz hirova, među kojima je povlačenje optužnice protiv Mire i Marka. Ne znam da li su žuti spremni baš u toj meri da navlače bes naroda, ionako stoje sve lošije (po slobodnoj proceni) Ipak će na kraju presudnu reč imati Mišković, tako da nije baš neka vidovitost predvideti treći mandat dr Koštunice. Verovatno će Mišković da namiri i Dačića i radikale i na neku foru, posle još 3 meseca agonije, dobićemo treću vladu Koštunice.
A kad bi sve bilo sportski, kad bi prirodni saveznici- radikali, Koštunica i Dačić- napravili vladu, osim što bi predsednik bio Koštunica, pretpostavljam da bi grobar postao potpredsednik vlade te ministar policije ili odbrane, Vučić bi se vratio na staro mesto ministra za informacije, Obren Joksimović ministar zdravlja, Koštunica bi zadržao DB (Dejan Mihajlov?), ministarstvo vera bi verovatno uzeo Koštunica, Velja ostaje na istom mestu, obrazovanje radikali- može neka od onih ženetina (Radeta ili Jovanović), poljoprivreda radikali (za to imaju kadra ohoho), verovatno bi ostali Naumov i Bubalo u vladi, možda i na istim ministarskim mestima, našlo bi se neko mesto i za Todorovića... bio bi to pravi seoski cirkus
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:09 18.04.2008

i umalo da zaboravim

kupi prnje terminatoru, stiže Violeta za ministra kulturnog

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:10 18.04.2008

a ako i Dačić uđe u vladu...

... onda je ministar sporta zasigurno

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:12 18.04.2008

i naravno za Kosovo

niko drugi nego veliki majstor, šaman i poznavalac drevne alhemičarske discipline "Kosovo"
Samardžić
ne mislim na Željka ni Smokija
Vračarac Vračarac 12:15 18.04.2008

Re: a ako i Dačić uđe u vladu...

... onda je ministar sporta zasigurno

Ceci kitić (sportistkinji) skidam kapu. Ona je ipak jedini vrhunski sportista u parlamentu. E sad, to što je u SPS-u to je (na žalost) njen izbor.
Demetra Demetra 09:50 19.04.2008

Re: hmhm

može neka od onih ženetina



vrlo, vrlo ruzno!!!

tek sad sam otvorila ovaj blog i prvi put citam komentare...
cudi me da niko nije reagovao, ukljucujuci i autora i moderatora...
cist seksisticki pristup, nevezano za politicku opredeljenost

Nenad M. Nenad M. 21:46 19.04.2008

Re: hmhm

evo sta kaze politikum DJ. Vukadinovica ( koji je, ruku na srce, cesto dobro radio istrazivanja)

Za koju stranku biste najradije glasali (liste i koalicije)


Valid Percent

SRS 36,5

DS, G17+, LSV, SPO 36,2

DSS , NS 13,4

LDP 5,6

SPS, JS, PUPS 5,9

SVM 1,1

AlexDunja AlexDunja 12:37 18.04.2008

uh, drago :))

sve mi se zavrtelo u glavi,
od ove tvoje izborne vrteske,
juce i danas, a tebi??
:)
I sve to ide, okončanju žuri
vrti se, kruži, a bez cilja svog.
Poneki pramen, crven, zelen, suri,
jedva započet profil lica kog.
I katkad osmeh, ovamo obraćen,
blažen i bleštav i uludo straćen
sred zadihanog slepog kola tog.
rilke, (parce iz "vrteske"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:48 18.04.2008

Re: uh, drago :))

AlexDunja
sve mi se zavrtelo u glavi,
od ove tvoje izborne vrteske,
juce i danas, a tebi??
:)
I sve to ide, okončanju žuri
vrti se, kruži, a bez cilja svog.
Poneki pramen, crven, zelen, suri,
jedva započet profil lica kog.
I katkad osmeh, ovamo obraćen,
blažen i bleštav i uludo straćen
sred zadihanog slepog kola tog.
rilke, (parce iz "vrteske"

Ovo bi se moglo prevesti i na onu "Ko ne zna kud ide, najdalje stigne"..o))
Zar ne...
No bez šale...Sve što se gradi ima nekakav temelj. recimo, temelj za današnju političku klasu je Ustav koji su doneli 2006. godine. I u tom Ustavu su pored ostalog isplanirali kako da budu što duže na vlasti. Tako je osnova toga, po mom mišljenju da imaju svi od toga koristi i da podele uloge. Ono što se nekad naziva trijumvirat. I tehnički to izgleda ovako...Imaš radikale koji su uvek više od trećine parlamenta i stalno slove kao opozicija. Kad imaš večitu opoziciju koja je veća od trećine, a nije baš blizu polovinu, onda si osuđen na većitu vlast. A večitu vlast će raditi preostala dvojica od tri.
No, to je sada malo nagriženo...pa postaje zanimljivo..
AlexDunja AlexDunja 12:55 18.04.2008

Re: uh, drago :))

"Ko ne zna kud ide, najdalje stigne"..o))

kako bi branko rekao
Izgubi put ako putovanju smeta.
Ah što je lepo i opasno: cvetradicveta!
nesha nesha 14:05 18.04.2008

nightmare

Iako sam juce predlozio autora za posao u Politici, danas pokazuje izvesnu vrstu tolerancije mada jasno odredjuje da bi mu "milija" bila narodjacko - radikalska Vlada - u tu svrhu evo jednog od niza mogucnosti...

1) Predsednik Vojislav Doktor Kostunica ( s mogucnoscu zamene za Vojislava Doktor Seselja - (obratiti paznju na isto srednje ime) u trenutku pustanja istog iz Haga - ako dobro racunam to bi moglo da se desi vec u Septembru2008)
2) Podpresednik ( na mestu Djelica) Tomislav Nikolic
3) Ministar Spoljnih Poslova - Brana Crncevic ili Matija Beckovic ili Sergey Lavrov ( nameran izbor nestanackih licnosti)
4) Ministar Unutrasnjih Poslova - Sinisa Vojvoda Vucinic ( intervencija Seselja)
5) Ministarstvo Odbrane - Anatoly Serdyukov
6) Ministarstvo za Kosovo i Metohiju - nepromenjeno
7) Ministarstvo za Republiku Srpsku ( novoosnovano) - Alexander Lukashenko
8)Ministarstvo Finanasija - Dragan Dzajic
9)Ministarstvo pravde - Seu Ki Da
10) Ministarstvo za drzavnu i lokalnu samoupravu - Kim Jong-Il
11)Ministarstvo poljoprivrede sumarstva i vodoprivrede - prelazi kod Velje
12) Veljino ministarstvo ( ex infrastukture)
13) Sport i omladina - Dule Savic
14)
15)
16)
i sva ostala prelaze u nadleznost ruske federacije....

gagonja gagonja 19:11 18.04.2008

Re: nightmare

nemas pojma
fali ti Vucic
gagonja gagonja 19:09 18.04.2008

REALNOST

1. premijer - Mutavi
2. ministar policije - Vucic
2. Diplomatija - Toma
3. ministar pravde - loncar
4. ministar finasija - neki radikal
5. ministar odbrane - neki radikal
6. ministar za Kosovo - Samardzic
7. ministar za kapitalne investicije - Krmak
8. minstarstvo za energetiku - NS
9. ministarstvo prosvete - DSS
10. ministarstvo zdravlja - radikal
11. ministarstvo za trgovinu - radikal
12. ministarstvo za privatizaciju, ekonomske odnose i regionalni razvoj - Radikal
13. Kultura - Lidija Vukicevic
gagonja gagonja 19:14 18.04.2008

Re: REALNOST

gagonja
1. premijer - Mutavi2. ministar policije - Vucic 2. Diplomatija - Toma3. ministar pravde - loncar4. ministar finasija - neki radikal5. ministar odbrane - neki radikal 6. ministar za Kosovo - Samardzic7. ministar za kapitalne investicije - Krmak 8. minstarstvo za energetiku - NS9. ministarstvo prosvete 10. ministarstvo zdravlja - radikal11. ministarstvo za trgovinu - radikal12. ministarstvo za privatizaciju, ekonomske odnose i regionalni razvoj - Radikal13. Kultura - Lidija Vukicevic


brana crncevic u ministarstvo prosvete. ukidamo matematiku i engleski jezik.
St.Pauli St.Pauli 21:54 18.04.2008

Re: REALNOST

Ukoliko ovi pobede, min. odbrane se pretvara u min. napada. Uvodi se min. za Kavlobag, Kavlovac i Vivovitica. Nesto mi ne ide R.
jaksa scekic jaksa scekic 19:34 18.04.2008

Nisam ja udzaba predlozio

Sporazum Koštunice i Šešelja
Autor: Ekipa „Blica“ | 19.04.2008 - 19:29
Lideri DSS i SRS Vojislav Koštunica i Vojislav Šešelj potpisali su sporazum o formiranju zajedničke vlade u kojoj je DSS-u zagarantovano mesto premijera i ministarstva ekonomije, pravde i ministarstvo za Kosovo i Metohiju. Kako saznaje „Blic“, informaciju o tome je u Demokratsku stranku doneo jedan visoki funkcioner DSS.

Iako su vest o sporazumu Koštunice i Šešelja već demantovali i lider DSS i Tomislav Nikolić, Demokratska stranka ima poverenja u svoj izvor, pa je danas ponovo pozvala Vojislava Koštunicu da obelodani sadržaj tog sporazuma.

Kako „Blic“ saznaje, vrhu Demokratske stranke je predočeno da je sporazum Koštunice i Šešelja potpisan još pre raspisivanja parlamentarnih izbora i on je bio „osnova i garancija premijeru Koštunici da može da raspusti vladu, imajući pred sobom čvrst dogovor o budućoj koaliciji“. U sporazumu, navodno, piše i da je, osim premijerskog mesta za Koštunicu, Ministarstvo ekonomije garantovano Predragu Bubalu, Ministarstvo pravde Zoranu Lončaru, a Ministarstvo za KiM Slobodanu Samardžiću.
Ovim sporazumom je, navodno, precizirano i dogovoreno da će buduća vlada „zatražiti od Tribunala u Hagu da Šešelju garantuje iste beneficije kakve je imao Ramuš Haradinaj: mogućnost da se brani sa slobode i da se za to vreme bavi politikom“.
Cilj ovog sporazuma je, kako „Blic“ saznaje u DS-u, i da se predsednik Srbije Boris Tadić smeni uz pomoć nove skupštinske većine i da njegovu funkciju preuzme u jednom trenutku Vojislav Šešelj. Dok Šešelj ne bude u mogućnosti da preuzme funkciju predsednika, mesto bi mu „čuvao“ Tomislav Nikolić, koji bi, kao predsednik Skupštine Srbije, bio i vršilac dužnosti predsednika Srbije.
Sporazumom je, kako je DS-u ispričao funkcioner DSS, utvrđena i podela ministarskih mesta u okviru SRS, kojima bi pripala ministarstva sile.
ivana23 ivana23 19:45 18.04.2008

Uf...

Autor: Ekipa „Blica“ | 19.04.2008 - 19:29


Neozbiljno je od Blica da ovu vest (bila tacna ili ne) plasira pod sutrasnjim datumom!

Blic online
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 20:22 18.04.2008

Re: Nisam ja udzaba predlozio

Cilj ovog sporazuma je, kako „Blic“ saznaje u DS-u, i da se predsednik Srbije Boris Tadić smeni uz pomoć nove skupštinske većine i da njegovu funkciju preuzme u jednom trenutku Vojislav Šešelj. Dok Šešelj ne bude u mogućnosti da preuzme funkciju predsednika, mesto bi mu „čuvao“ Tomislav Nikolić, koji bi, kao predsednik Skupštine Srbije, bio i vršilac dužnosti predsednika Srbije.


ovo je jednostavno smešno
i vređa inteligenciju birača
mariopan mariopan 20:31 18.04.2008

Re: Uf...

Ja procitala...pa se pitam da li je to samo patka ili je neka druga tica? Tica rugalica? Mislim nama svima?
ivana23 ivana23 20:44 18.04.2008

Ustav Srbije (izvodi)

Sporazum Koštunice i Šešelja


2. Predsednik Republike

Razrešenje

Član 118.

Predsednik Republike razrešava se zbog povrede Ustava, odlukom Narodne skupštine, glasovima najmanje dve trećine narodnih poslanika.
Postupak za razrešenje može da pokrene Narodna skupština, na predlog najmanje jedne trećine narodnih poslanika.
Ustavni sud je dužan da po pokrenutom postupku za razrešenje, najkasnije u roku od 45 dana, odluči o postojanju povrede Ustava.

Zamenjivanje predsednika Republike

Član 120.

Kada je predsednik Republike sprečen da obavlja dužnost ili mu mandat prestane pre isteka vremena na koje je biran, zamenjuje ga predsednik Narodne skupštine.
Predsednik Narodne skupštine može da zamenjuje predsednika Republike najduže tri meseca. Izbore za predsednika Republike predsednik Narodne Skupštine je obavezan da raspiše tako da se održe najkasnije tri meseca od nastanka sprečenosti predsednika Republike odnosno prestanka mandata na koji je biran.
_____________________________________________________________________________________

"Cilj ovog sporazuma je, kako „Blic“ saznaje u DS-u, i da se predsednik Srbije Boris Tadić smeni uz pomoć nove skupštinske većine i da njegovu funkciju preuzme u jednom trenutku Vojislav Šešelj."

Postavlja se logicno pitanje, kako to i na koji nacin Seselj preuzima funkciju? Malo nategnut scenario.
ceda_urosevic ceda_urosevic 23:44 18.04.2008

Spinuj me, doktore

Jedino šta je stravičnije od straha od radikala je fabrikovani strah od koalicije SRS-DSS/NS.

Spinuj me, demokratska stranko da zaboravim s kim si bila u kohabitaciji i koaliciji, s kim si Ustav pisala i referendum sprovela, s kim si rezoluciju o Kubi usvajala......
Demetra Demetra 09:59 19.04.2008

Re: Uf...

ivana23
Autor: Ekipa „Blica“ | 19.04.2008 - 19:29Neozbiljno je od Blica da ovu vest (bila tacna ili ne) plasira pod sutrasnjim datumom!Blic online



od Blica je svasta nesto neozbiljno...treci put, evo, komentarisem te ni riba ni devojka novine koje su kao i ozbiljne ali su i tabloidne...
laznjak najveci kome kao tezinu daju kolumne glavnih bgd piskarala i tezgarosa...
sareni bljak blic.
adam weisphaut adam weisphaut 10:44 19.04.2008

Re: Spinuj me, doktore

ceda_urosevic
Jedino šta je stravičnije od straha od radikala je fabrikovani strah od koalicije SRS-DSS/NS.

Spinuj me, demokratska stranko da zaboravim s kim si bila u kohabitaciji i koaliciji, s kim si Ustav pisala i referendum sprovela, s kim si rezoluciju o Kubi usvajala......

Dakle evidentno je da DS pribegava ponovnoj upotrebi radikalskog strašila, kao i na predsedničkim izborima.
Ne mogu da se ne prisetim reči njihovog najprozivanijeg koalicinog partnera, neposredno po kraju drugog kruga, da je strah od radikala "upalio" po poslednji put i da se to ne može više rabiti. Ali dokle god Tadić govori o teritorijalnom integritetu pre evropskih integracija, DS neće imati druge nego da se uzda u jahanje na toj izanđaloj priči.
Asseria Asseria 22:07 18.04.2008

Samo Pogadjalica


Pretpostavimo da kojom nesrecom LDP formira vladu, Drago Kovacevic bi imao tezak izbor izmedju Ministarstva za informisanje ili da prihvati mesto gradonacelnika Beograda.Uostalom on je vec bio gradonacelnik Glavnog grada,ili je bar on mislio da je to glavni grad
Kazezoze Kazezoze 23:51 18.04.2008

Re: Samo Pogadjalica

Pretpostavimo da kojom nesrecom LDP formira vladu

sa radikalima, koja bi to kombinacija bila! ))
demokratija na delu))
Demetra Demetra 10:02 19.04.2008

Re: Samo Pogadjalica

sa radikalima, koja bi to kombinacija bila! ))
demokratija na delu))



mrtva trka.
nikolla90 nikolla90 10:22 19.04.2008

Re: Samo Pogadjalica

Blic kaže ovako:

http://www.blic.co.yu/politika.php?id=38541
urednica urednica 11:58 19.04.2008

Nadam se da vlade DSS-a i SRS-a nece biti


U suprotnom ne bih znala sta cu! Ne mogu ni da zamislim radikalsku Srbiju, a posebno ne Beograd. Ne Beograd koji ce izgledati kao Zemun danas, sve sa gacama, grudnjacima i slicnom po glavnim ulicama. Jednostavno receno, ne zelim to ni da zamislim. Ipak, plasim se da smo tome blize nego ikad i to mi u glavi stvara haos. DSS bi opet mogao da ima premijera i ministarstva poput odbrane i policije. Nikolic bi da bude po strani. Ne bi on bas da preuzme veliku odgovornost, jer bi mnoge stvari mogle da krenu naopako. Nikolic to zna. On ne bi hteo da bude covek odgovoran za raspad svakog sistema, i ekonomskog i politickog. U svojoj stranci nema ni nekih strucnjaka, pa ce se samo malo igrati vlade. Sa druge strane, ni Kostunica nema neke strucnjake, ali on malo koristi racio. On ide glavom kroz zid. I dok se on bude bavio parolama "Kosovo je Srbija", i to samo time, dotle ce i njegovi, a i Nikolicevi vec staviti neke pare u dzep. Interesantno je da se radikali nesto ne bave temom Kosova u kampanji. Dakle, radikali ce preuzeti manje znacana ministarstva, dok ce Velja ono ekonomski veoma znacajno (treba sagraditi jos koju kucu). Kostunjavi ce biti zanesen Kosovom, Kosovom, Kosovom i samo Kosovom. A Srbija... Ona ce se vratiti jos 10 godina unazad, dok ce svet otici 20 godina napred.Nadma se da je ovo samo bajka i ruzan san. Da cemo imati manjinsku vladu DS i LDP-a, koje ce podrzati "neopredeljeni" socijalisti. Naravo na zalost, ali ako je to jedino moguce resenje, nek tako bude.
jaksa scekic jaksa scekic 13:02 19.04.2008

Re: Nadam se da vlade DSS-a i SRS-a nece biti

Jedno je nadati se, a drugo je sta je realno i moguce. Moguca je DSS-Radikalska vlada i to je cinjenica. E sad sto posle osam godina Srbija ponovo ima tu dilemu za mene licno je porazavajuce.Ali ako se ostvari ovo sto Blic pise necu uopste biti iznenadjen (ni uvredjen-sto bi rekao Sojic).

Ja nemam kataklizmican scenario u ovoj gore navedenoj kombinaciji jer ni ova dosadasnja vladajuca kombinacija nije ubacila u 5 brzinu sto se tice ulaska u EU. Znaci, iz trece u prvu, ajd prezivecu i to cudo.
Brooklyn Brooklyn 12:49 19.04.2008

*

evo, ovo ce obradovati ledepe.
Unfuckable Unfuckable 11:40 20.04.2008

Re: *

evo, ovo ce obradovati ledepe.


drago mi je da su se portparoli Tvornice duhana Rovinj najzad radikalno materijalizovali i izašli iz senke.
Kada to povežemo sa nadzvučnim, a radikalnim ćutanjem o Najvećem Srpskom Bogatašu - eto malo inspiracije za sve one koji neprestano razmišljaju o 12. martu.
Ok, lepo je da "na videlu" imamo ekipu koja će, jednog zelenog dana, biti pohapšena
Čak i na pljuvaoni Bože Đelića čovek može svašta da sazna
Nice
Floria Floria 02:14 20.04.2008

Moje zelje

Ovo je, zapravo, za Dragov prethodni post, ali nadam se da ne zamera.
Moje zelje: premijer - Goran Svilanovic, diplomatija - Vesna Pesic, policija - Sutanovac, prosveta - S.Turajlic, ostalo nek' uzme ko hoce.
E, ovo bi po meni, bio razlog za optimizam.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:57 20.04.2008

Re: Moje zelje

Floria
Ovo je, zapravo, za Dragov prethodni post, ali nadam se da ne zamera.
Moje zelje: premijer - Goran Svilanovic, diplomatija - Vesna Pesic, policija - Sutanovac, prosveta - S.Turajlic, ostalo nek' uzme ko hoce.
E, ovo bi po meni, bio razlog za optimizam.

T bi bilo više nego dobro....

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana