Budućnost| Obrazovanje| Životni stil

Nikad neću razumeti

mikele9 RSS / 06.02.2018. u 17:55

Damir Karakaš, pisac, u jednom intervjuu između ostalog veli: … da je patriotizam zadnje utočište ološi. Nije prvi a ni poslednji koji je to rekao a ja bih to dopunio: I nacionalizam koji proizlazi iz tog patriotizma, ne pravog, istinitog, kojim se ne maše. Prave patriote se dokazuju delom kada i gde treba. Za mene je jedan od najvećih patriota u istoriji bio Dimitrije Tucović, socijalista, borac za ljudska prava i dostojanstvo, iako protivnik monarhije, među prvima je krenuo u borbu za svoju zemlju i narod protiv austrugarskog okupatora. Poginuo je na poćetku rata 1914 godine.

Drag,i umni, veličanstveni Danilo Kiš u ČAS ANATOMIJE, piše: Nacionalizam je, pre svega paranoja, kolektivna i pojedinačna paranoja. Kao kolektivna paranoja, ona je posledica zavisti i straha a iznad svega posledica gubljenja individualne svesti. ----------- Ako pojedinac, u okviru društvanog projekta, nije u stanju da se izrazi, on je primoran da svoj entitet traži izvan identiteta i izvan tz društvene strukture. Tako postaje pripadnik skupine koja postavlja sebi kao zadatak i cilj od epohalne važnosti: opstanak i prestiž nacije, očuvanje tradicije i nacionalnih svetinja….Sa teretom takve, tajne, polujavne ili javne misije, N.N. postaje čovek od akcije, narodni tribun, privid individuuma. Ako ga izdvojimo iz krda, imamo pred sobom individuu bez individualnosti, nacionalistu, rođaka Žila. To  je onaj Sartrov Žil, porodična nula, čija je jedina osobina da ume da prebledi na pomen jedne jedine teme: Engleza. -------- To je jedino njegovo društveno biće i to ga čini značajnim, postojećim: nemojte pred njim pominjati engleski čaj, jer će vam svi za stolom početi namigivati, davaće vam znake rukama i nogama, jer Žil je osetljiv na Engleze, zaboga, pa to svi znaju------- jednom rečju, Žil je ličnost, on postaje ličnost zahvaljujući engleskom čaju. Ovaj i ovakav portret, primenljiv na sve nacionaliste, može se slobodno razviti do kraja: nacionalista je po pravilu, kao društveno biće i kao pojedinac, podjednako ništavan.---------- Nacionalizam je dakle, linija manjeg otpora, komocija, opredeljenje, angažovanje koje ne iziskuje truda.----- Nacionalizam je ideologija banalnosti-------Nacionalizam je uz to, ne samo po etimološkom značenju, još poslednja ideologija i demagogija koja se obraća narodu.--------Nacionalizam je kič.------Kič i folklor, folklorni kič ako vam se tako više sviđa, nisu ništa drugo do kamuflirani nacionalizam.---------Nacionalizam je prevashodno negativitet, negativna kategorija duha, jer nacionalizam živi na poricanju i od poricanja. Mi nismo ono što su oni. Mi jesmo nacionalisti ali su oni to još više, mi koljemo (kad se mora) ali oni još i više, mi smo pijanci, oni alkoholičari; naša istorija je ispravna samo u odnosu na njihovu, naš jezik je čist samo u odnosu na njihov. Nacionalizam živi od relativizma. Ne postoje opšte vrednosti, estetičke, etičke, itd. Postoje samo relativne. I u tom smislu u prvom redu, nacionalizam jeste nazadnjaštvo. Treba biti bolji samo od svog brata ili polubrata, ostalo me se ne tiče.--------Ciljevi nacionalizma uvek su dostižni ciljevi, dostižni jer su skromni, skromni jer su podli.---------Nacionalista se ne boji nikog osim svog brata.-------Pošto je strašljivac i nikogović, nacionalista ne ističe sebi više ciljeve. Stoga je nacionalizam ideja beznađa.------.Biti nacionalista znači biti individuum bez obaveze. To je kukavica koja krije svoj kukavičluk, ubica koji potiskuje svoju naklonost ka ubistvu, nemoćan da je sasvim priguši a koji se ipak ne usuđuje da ubije osim iz potaje ili iz anonimnosti gomile.

Danilo dalje navodi kao jedan od primera nacionalističke imbecilije, LICITARSKO SRCE!!! O njegovom poreklu vodile su se svojevremeno žučne rasprave po beogradskim i zagrebačkim novinama.-------- a ja sam to isto licitarsko srce video kao devetogodišnji dečak u Mađarskojn na vašarištima u Bakši. Da ste tada (maja 1944 godine) postavili pitanje nekom od biroša ili gradskih klipana, on bi bio ne samo spreman da se zakune Kazincijem, Košutom i Petefijem u hiljadugodišnje hungarstvo tog nacionalnog testa, nego bi bio spreman da vam izvadi vaše radoznalo i sumnjičavo srce, britvom, tu pred svima, na vašaru.

Da se vratim na naslov: Nikad neću razumeti, nikad neću shvatiti, nikad neću pojmiti da se voleći svoju zemlju i svoj narod, moraju mrzeti svi drugi, posebno najbliži i najsličniji!



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 20:21 07.02.2018

Re: 1

Kompleksaši, titulaši, (i ljudskopravaši) šta sanjate, šta vas plaši?

šta nas plaši, pa plaši nas ovo kako ste vi nacionalisti za 30 g. upropastili srbiju. to nas plaši.
i nemoj da mi kažeš da niste svih 30 g. vladali jer jeste.
od miloševića do vučića svaki je bio nacionalista, na ovaj ili onaj način. jedino može da se progleda kroz prste 1000-2003. nedefinisana zbog đinđića ali sa koštunjavkom , vrlo,vrlo nacističkim čovekom.
sweet64 sweet64 20:26 07.02.2018

Re: 1

Problem je u tome što većina ljudi danas isto razmišlja kao ljudi pre 4,000 i kusur godina, na nivou plemenskih zajednica koje se nadmeću među sobom a povremeno i ratuju.


A zašto je to tako, pitamo se mi. Zato jer još uvek nije dat odgovor ne na to kako ne biti nacionalista-šovinista, već kako se odbraniti od tuđeg nacionalizma, koji je najčešće jako agresivan. To su veoma pipave stvari i treba se oko njih potruditi, to svakako. Ali ...
Nama na Zapadnom Balkanu je trenutno pred očima prizor obaranja domina za koji se nadam da je pri kraju. Tek kad sve popadaju možemo da primenimo neko resetovanje. To su pojave koje u prirodi imamo u obliku jedne trule jabuke (koja kvari celu gajbu jabuka) ili šumskog požara, ili možda geometrijske progresije, nemam pojma. Ali ta katarza nije još došla ni kod koga, dogod se upire prstom u tuđe ponašanje, traženje izvinjenja i posmatranje balvana mikroskopom.
freehand freehand 20:31 07.02.2018

Re: 1

Zato jer još uvek nije dat odgovor ne na to kako ne biti nacionalista-šovinista, već kako se odbraniti od tuđeg nacionalizma, koji je najčešće jako agresivan.

To mu je jedna od osnovnih karakteristika, to pravdanje sopstvenih zala tuđim zlom. "Mi" se uvek branimo, i svako sranje koje smo napravili iako nikad nismo nijedno uvek je zato što su oni sranje napravili prvi.
Jeste, cepao sam knjige ali to su mi amputirali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:02 07.02.2018

Re: 1

šta nas plaši, pa plaši nas ovo kako ste vi nacionalisti za 30 g. upropastili srbiju.


Uspostavili, kaže se uspostavili Srbiju.
Nije na spsiku država postojala Srbija dok oni nisu došli.
vrlo,vrlo nacističkim čovekom.


Šta ti treba da se ovako olako frljaš tim terminom?

Milsim ne smeta meni, nazivaj ti Koštunicu, i koga god hoćeš kako god hoćeš, ali bre Dragoljube, mnogo težak termin relativizuješ.
Mnogo zla koje je ta ideologija donela ti olako gurneš pod tepih a da bi jednog nevažnog čoveka kao nešto unizio.
narcis narcis 22:20 07.02.2018

Re: 1

Uspostavili, kaže se uspostavili Srbiju.

nije tačno, srbija je postojala a to što ti nećeš to da priznaš je tvoja stvar.
Milsim ne smeta meni, nazivaj ti Koštunicu, i koga god hoćeš kako god hoćeš, ali bre Dragoljube, mnogo težak termin relativizuješ.

retko kad mrzim a o njemu samo smržnjom mogu da pričam, tako spram sveca i tropar,njemu zapao onaj najgovnjiviji -fašistički.
looping looping 09:08 08.02.2018

Re: 1

Nacije/ nacionalnost je ljudski izum i nema nikakve veze sa životom.


E ako je ljudski izum onda ga treba odbaciti.
Sve ljudske izume treba odbaciti.

Šta li si ti zapravo hteo da kažeš?
Da, jeste ljudski izum, pa jel zbog toga manje važan?

Da nisi malo odlutao u mislima?

Ljudski je izum i naravno da ga treba odbaciti.
Nacionalnost ne postoji u prirodi i čovek je stvorio da bi se razlikovao od drugog čoveka: jer je kulturniji, pametniji, bolji, hrabriji, jači, ima lepšu boju kože, plemenito poreklo itd, itd.
Tebi niko ne brani da budeš sve navedeno u superlativu ali ja lično ne mislim da je "moja nacija"(koju je čovek izmislio i koja u prirodi ne postoji) bolja od drugih. A ako ja to ne mislim, čemu onda meni zapravo služi nacija?

Nacionalizam, patriotizam (ne znam čemu insistiranje na razlici između toga jer, iako razlika postoji, obe stvari su plemenita osećanja) su imanentni većini ljudi, dakle većina ljudi ima potrebu za pripadnosti nekoj nacionalnoj zajednici, i ne znam ćemu strah od te ljudske potrebe.

Mislim da veći strah postoji od nepripadanja nego od pripadanja zajednici.
Sa zajednicom je čovek ušuškan i siguran da nešto vredi. Nije to ništa loše, to je ljudska potreba širom planete.
milisav68 milisav68 09:30 08.02.2018

Re: 1

looping

Svaka podela među ljudima vodi ka ratu. Nacionalizam je možda najveći uzrok podela među ljudima, čak i više nego religija.

PS.
Zapravo, interesantna je ta sličnost između religije i nacionalnosti.
Recimo, čovek može da veruje u boga ali da ne veruje u crkvu.
Isto tako može i da voli svoju okolinu (sredinu, regiju, grad, selo...) ali da ne veruje u one koji to propovedaju.

A šta ćemo sa ideologijama?

Osnovni razlog za sve ratove je pljačka i osvajanje teritorija, odnosno lično bogaćenje.

Sve ostalo, pa i nacionalizam i religija je samo - izgovor.
anonymous anonymous 09:48 08.02.2018

Re: 1

looping

Da nisi malo odlutao u mislima?
Ljudski je izum i naravno da ga treba odbaciti.
Nacionalnost ne postoji u prirodi i čovek je stvorio da bi se razlikovao od drugog čoveka: jer je kulturniji, pametniji, bolji, hrabriji, jači, ima lepšu boju kože, plemenito poreklo itd, itd.

..čemu onda meni zapravo služi nacija?



...ne postoji u prirodi .

anfieldroad anfieldroad 23:59 08.02.2018

Re: 1

Od najšireg do najužeg. Stvar ukusa. Kod mene npr., preteže najuže. Zapravo je zavičajnost jedini oblik pripadnosti ("nacionalnosti" ) koji mi stvarno nešto znači.



Naci-onalni identitet ne postoji. Samo kulturni.

Hvala domaćine. Lep tekst.
c_h.arlie c_h.arlie 09:16 09.02.2018

Re: 1

anfieldroad
Od najšireg do najužeg. Stvar ukusa. Kod mene npr., preteže najuže. Zapravo je zavičajnost jedini oblik pripadnosti ("nacionalnosti" ) koji mi stvarno nešto znači.



Naci-onalni identitet ne postoji. Samo kulturni.

Hvala domaćine. Lep tekst.

Ooooo, jebote !
predatortz predatortz 11:41 07.02.2018

Kontradikcija

Damir Karakaš, pisac, u jednom intervjuu između ostalog veli: … da je patriotizam zadnje utočište ološi. Nije prvi a ni poslednji koji je to rekao a ja bih to dopunio: I nacionalizam koji proizlazi iz tog patriotizma, ne pravog, istinitog, kojim se ne maše. Prave patriote se dokazuju delom kada i gde treba. Za mene je jedan od najvećih patriota u istoriji bio Dimitrije Tucović, socijalista, borac za ljudska prava i dostojanstvo, iako protivnik monarhije, među prvima je krenuo u borbu za svoju zemlju i narod protiv austrugarskog okupatora. Poginuo je na poćetku rata 1914 godine.


Ovo što je rekao Damir, a ti nadogradio, je kontradiktorno sa tvojom tvrdnjom o Tucoviću.
Ako je patriotizam utočište ološi, kao što to mnogi tvrde i time vređaju iskrena osećanja priličnog broja ljudi, onda je i Tucović ološ jer je bio patriota.

Ja mislim da patriotizam nema veze sa ološem, ali ga ološ ume da zloupotrebi. Kao i sve drugo, uostalom. Isto se može tvrditi, kada bi sve tako pojednostavljivali, banalizovali i prostačili, da je borba za ljudska prava utočište ljudskog ološa, jer neki su se debelo okoristili baveći se tim.
mikele9 mikele9 14:11 07.02.2018

Re: Kontradikcija

Ovo što je rekao Damir, a ti nadogradio, je kontradiktorno sa tvojom tvrdnjom o Tucoviću.
Ako je patriotizam utočište ološi, kao što to mnogi tvrde i time vređaju iskrena osećanja priličnog broja ljudi, onda je i Tucović ološ jer je bio patriota.

Sam si odgovorio.

Ja mislim da patriotizam nema veze sa ološem, ali ga ološ ume da zloupotrebi.
predatortz predatortz 14:18 07.02.2018

Re: Kontradikcija

Sam si odgovorio.

Ja mislim da patriotizam nema veze sa ološem, ali ga ološ ume da zloupotrebi.


Da, kao što ološ zloupotrebi i sve ostalo.
Dakle, patriotizam smatram uzvišenim osećanjem. Vaspitavan sam da budem patriota. Sinove vaspitavam da budu i oni. To što se neka đubrad šlepa uz patriotizam ne znači da treba da prestanemo da budemo patrioti. Niti da nas sve, đuture, zovu ološem radi nekolicine nečasnih.
alselone alselone 17:58 07.02.2018

Nikad neću razumeti žene

Kad veće reče "Nikad neću razumeti", da se nadovežem.


Taman kad sam pomislio da sam počeo da ih kapiram, naidjem na sledeći nivo. Pričam sa jednim drugom i kaže on meni - Je l' ti znaš da se ženama vise svidja Koštunica od Đinđića?

- Nemoguće. Nadovezujem se ja.

- Ne stvarno, proveri. Meni je žena rekla da joj je Đinđić delovao onako brzopleto, nezrelo a da za Koštunicu misli da je temeljan da uvek ima dovoljno vremena za te stvari.

I tako ti ja proverim. Dobio sam sledeće odgovore.

- Da, Koštunica. On mi deluje kao da je imao taj kul Hemfri Bogart stil kad je bio mlad.
- Da, Koštunica. Đinđić mi deluje kao da bi smarao politikom i poslom na sastanku, da ne bi mogao da vodi neke romantičnije ili neobaveznije razgovore.

itd.

Gospode Bože i svi sveti na nebu.
not2old2rock not2old2rock 18:09 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

alselone


- Da, Koštunica. On mi deluje kao da je imao taj kul Hemfri Bogart stil kad je bio mlad.


Molim te, priznaj da si ovo izmislio, kul Hemfri Bogart stil... Ma daj...


alselone alselone 18:13 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ne, bez zezanja.

Ja sam zgranut i dan danas.

Mislim, pricalo se devedesetih da je Kostunica ozbiljan smeker i svaler. Ali sam bio ubedjen da su to gluposti i price. Kasnije sam dobio potvrdu od ljudi koji su sa njim osnivali DS da je tako zaista i bilo.

Jos onda i intervjuisao zene.

KOSTUNICA, brt, jebote?!

alselone alselone 18:22 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ima ovde na blogu osnivaca DS-a, ako hoce da se jave na ovu temu (ili uopste). Krkar, Tajson...
not2old2rock not2old2rock 18:25 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene


Poverovaću ti kad mi nađeš JEDNU njegovu fotografiju na kojoj ima iskren, ljudski, prijatan osmeh (beš udvaranje ako nemaš osmeh)
alselone alselone 18:32 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Poverovaću ti kad mi nađeš JEDNU njegovu fotografiju na kojoj ima iskren, ljudski, prijatan osmeh (beš udvaranje ako nemaš osmeh)


Brate, ti ne citas dobro. Nisam ja ta zena koja je to rekla, ja se iscudjavam kao i ti.
not2old2rock not2old2rock 18:46 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

alselone
ja se iscudjavam kao i ti.


Ama čitam, oči mi ispadoše, al' ne verujem šta vidim
narcis narcis 18:49 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

not2old2rock
alselone
ja se iscudjavam kao i ti.


Ama čitam, oči mi ispadoše, al' ne verujem šta vidim

kad su žene upitanju ništa me ne čudi
a bogme ni kad su upitanju 'lovci' ( ja ih tako zovem) tako da ako je koštunjavac iz te priče ni to me ne čudi.
alselone alselone 19:02 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ama čitam, oči mi ispadoše, al' ne verujem šta vidim


Eto, pa ti proveri sa svojom zenom, ako si spreman rizika da je nikad vise ne gledas istim ocima.
niccolo niccolo 19:49 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

KOSTUNICA, brt, jebote?!

Ja se sećam profesorke istorije (četrdeset i neka u tom momentu), tamo 2000. posle pobede Koštunice, reče kako je lep (ili zgodan, da me ne držiš za reč). Ja na to imao ovakav izraz lica
predatortz predatortz 20:02 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

not2old2rock
alselone
ja se iscudjavam kao i ti.


Ama čitam, oči mi ispadoše, al' ne verujem šta vidim


Ne znam šta je kod gospoja na ceni, ali Koštunica je imao više osećaja za realnost od pokojnog Ðinđića. Ðinđić nije shvatao da se društvo, sistem, navike ljudi, ne mogu izmenuti preko noći.

Taj njegov "ubrzani" put he doveo samo do ubrzanog kraja njegovog života. Saveznike za taj put nije imao ni u onim kojima je težio.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:04 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Jbg. meni Djindjic i mojim poznanicama, ali nije da se nisam naslusala da od njih 2 zenske birale Kostunjavog.. (to je iz vremena kad je tek osnovana DS)
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:07 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ne znam šta je kod gospoja na ceni, ali Koštunica je imao više osećaja za realnost od pokojnog Ðinđića. Ðinđić nije shvatao da se društvo, sistem, navike ljudi, ne mogu izmenuti preko noći.


Ja mislim da je ovde prica o fizickom izgledu, pojavi..
alselone alselone 20:10 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ja se sećam profesorke istorije (četrdeset i neka u tom momentu), tamo 2000. posle pobede Koštunice, reče kako je lep (ili zgodan, da me ne držiš za reč)


ali nije da se nisam naslusala da od njih 2 zenske birale Kostunjavog


Eto... I sad ti posle razumi zene.


Ali sve, sve - KOSTUNICA?! Sta je sledece, Balint Pastor?
predatortz predatortz 20:11 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene



Ja mislim da je ovde prica o fizickom izgledu, pojavi..


Tu se ondaK ne bi' mešao!
Ne nalazim se pozvanim da komentarišem fizički izgled muškaraca. Za to imamo Peđicu, mada mislim da se njemu mali Alek najviše dopada.
Atomski mrav Atomski mrav 22:30 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ali sve, sve - KOSTUNICA?!


Realno, ko bi rekao da će jednog dana on biti predsednik države i premijer? Nobody expects Vojislav Koštunica!

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:39 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

taj kul Hemfri Bogart stil


Ma daj, ne zajebavaj ☻

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:42 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Eto... I sad ti posle razumi zene.


Pa šta tu ima da se rqazume, uzeo si da porediš dve žabe - a našao da pitaš one koje su ih znale iz mladih dana ;>

freehand freehand 22:44 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Atomski mrav
Ali sve, sve - KOSTUNICA?!


Realno, ko bi rekao da će jednog dana on biti predsednik države i premijer? Nobody expects Vojislav Koštunica!


U odnosu na Tomislava Nikolića i skota koji je sad samodržac Srbije vojislav Koštunica bio je gorostas pameti, poštenja, znanja i šarma.
4 u 1.
Što ne govori mnogo o njemu i izdvojeno iz konteksta zvuči smešno i neozbiljno, ali u kontekstu itekako mnogo govori o skotovima koji od 2012. imaju Srbiju kao prćiju i još više o njihovim podržavaocima i biračima.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:45 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

iz mladih dana


Što reče ona stara (čija god )) poslovica - i Đavo je lep sa osamnaest godina ;> I mada je poslovica za žemski pol, a i "lep" je relativna stvar, evo, na pšrimer... mlad, pa sa svetlim pogledom u budućnost! ;>>

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:47 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

i Đavo je lep sa osamnaest godina ;> I mada je poslovica za žemski pol,


A kad smo kod "istih", sve je to lepo objasnio Moris Ševalje... ;>


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:59 07.02.2018

No Comment

mlad, pa sa svetlim pogledom u budućnost!


Atomski mrav Atomski mrav 23:10 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

U odnosu na Tomislava Nikolića i skota koji je sad samodržac Srbije vojislav Koštunica bio je gorostas pameti, poštenja, znanja i šarma.
4 u 1.


Slažem se, nego sam mislio na to koje šanse su mu davane svega godinu - dve pre tih sudbonosnih izbora 2000.?
angie01 angie01 23:26 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

U odnosu na Tomislava Nikolića i skota koji je sad samodržac Srbije vojislav Koštunica bio je gorostas pameti, poštenja, znanja i šarma.


pa diploma nije ni za uporedjivanje, ni niko od tih,...a kostunije je mlitavko, metiljavko, koji je kao Trojanski konj odradio sve za vlast koja je srusena 5. oktobra,...on je taj koji je ocuvao kontinuitet tog sranja, sacuvao likove i nihova nedela.
angie01 angie01 23:29 07.02.2018

Re: No Comment

Dont Fear The Reaper


'ajde bre, molim te,...kakva mlados' i lepota,....Djindjic jeste bio smeker,...ali jedini baja je bio Ivan Djuric,...ovi svi, sa sve lepim borisom su van liste, svaki na svoj nacin.
freehand freehand 23:36 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

angie01
U odnosu na Tomislava Nikolića i skota koji je sad samodržac Srbije vojislav Koštunica bio je gorostas pameti, poštenja, znanja i šarma.


pa diploma nije ni za uporedjivanje, ni niko od tih,...a kostunije je mlitavko, metiljavko, koji je kao Trojanski konj odradio sve za vlast koja je srusena 5. oktobra,...on je taj koji je ocuvao kontinuitet tog sranja, sacuvao likove i nihova nedela.

Ne znam da li je Nikolić tebi za upoređivanje, meni svakako jeste kao osovina političke prekretnice u Srbiji i pokrovitelj zla koje sada imamo.
A Koštunica kakav god da je i dalje je sve ono što sam rekao u odnosu na ovo.
No da se ne ponavljam, koliko god da mi je neverovatno da se danas, u ovoj situaciji, 2018. neko na taj način osvrće.
Da ne zaboravim: i Slobodan Milošević je za ove budale i neznalice bio gospodin čovek u svakom smislu, neuporediv intelektualno i moralno.
aureus aureus 23:43 07.02.2018

Re: No Comment

angie01
Djindjic jeste bio smeker,...ali jedini baja je bio Ivan Djuric

Eto kad se i ja slažem, mada samo onoliko koliko je to moguće iz muškog ugla.
Đurić je imao i građanski stav i gospodski nastup, a pamet i obrazovanje su mu se ocrtavali na licu. Ili se to meni čini.

A što se tiče Koštunice...slučajno sam sad naletio i privuklo mi je pažnju: Ivo Andrić je imao sličnu konfiguraciju usana (i ne samo usana) kao Koštunica (a takođe i ekstremnu ozbiljnost) samo Koštunica priča malo nakrivo.

angie01 angie01 23:51 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Da ne zaboravim: i Slobodan Milošević je za ove budale i neznalice bio gospodin čovek u svakom smislu, neuporediv intelektualno i moralno.




...samo da prebrojim gomilu njegovih zlodela,....kojih su ovu ucesnici i nastavak...
freehand freehand 23:57 07.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

angie01
Da ne zaboravim: i Slobodan Milošević je za ove budale i neznalice bio gospodin čovek u svakom smislu, neuporediv intelektualno i moralno.




...samo da prebrojim gomilu njegovih zlodela,....kojih su ovu ucesnici i nastavak...

Samo polako, sa zlodelima i brojanjem. Ovi još nisu na vrhuncu karijere.
A ja nikad nisam čuo ni Tita, ni ikog iz Predsedništva SFRJ, ni Miloševića, ni Koštunicu, ni Tadića da slaže. Nikolić laže rado i masno. A stvor na mestu vlasnika Srbije ne zna šta je istina, niti ga se to tiče.
Valja se zamisliti nad time.
angie01 angie01 00:06 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

, ni Miloševića, ni Koštunicu, ni Tadića da slaže.




aha,...sve istinozborci...nismo bili u ratu, dobrovoljci, nemamo pojma sta rade razne paravojne formacije po ratistu, mali nosi gajbice, ne znam sta je sa Stambolicem i Curuvijom,...legalisticki nemam pojma gde je cvetana, gde su dokumenti, lova, rademarkovic, jso jedinice,...za botu je dovoljna omiljena maxina slicica u siledzijki...

( Titu sam preskocila, jer sam bila mala- a covek samo citao neke papire, tipa, mi cemo, mi moramo, bla, bla....)
freehand freehand 00:12 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

angie01
, ni Miloševića, ni Koštunicu, ni Tadića da slaže.




aha,...sve istinozborci...nismo bili u ratu, dobrovoljci, nemamo pojma sta rade razne paravojne formacije po ratistu, mali nosi gajbice, ne znam sta je sa Stambolicem i Curuvijom,...legalisticki nemam pojma gde je cvetana, gde su dokumenti, lova, rademarkovic, jso jedinice,...za botu je dovoljna omiljena maxina slicica u siledzijki...

( Titu sam preskocila, jer sam bila mala- a covek samo citao neke papire, tipa, mi cemo, mi moramo, bla, bla....)

Dobro, ja sam nekako više za činjenice nego za te pesničke dvoboje. Piči samp.
aureus aureus 00:19 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

angie01
, ni Miloševića, ni Koštunicu, ni Tadića da slaže.

aha,...sve istinozborci...nismo bili u ratu, dobrovoljci, nemamo pojma sta rade razne paravojne formacije po ratistu, mali nosi gajbice, ne znam sta je sa Stambolicem i Curuvijom,...legalisticki nemam pojma gde je cvetana, gde su dokumenti, lova, rademarkovic, jso jedinice,...za botu je dovoljna omiljena maxina slicica u siledzijki...

Ma oni su lagali, ali uglavnom kad su morali. Što ne znači da neki među njima nisu bili velike štetočine. Miloševića čak držim za sadistu i opakog tipa. Dopadljivi, beskrupulozni gangster.

A ova dvojica koje pominje Freehand stvarno lažu preko svake mjere.
Kada prođe njihovo, mislim da ću se tog vremena najviše sjećati po lažima i nasilju. S tim što oni lažu tako mnogo i tako jadno da je i to njihovo laganje neka vrsta nasilja.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:19 08.02.2018

Re: No Comment

angie01
Dont Fear The Reaper


'ajde bre, molim te,...kakva mlados' i lepota,....Djindjic jeste bio smeker,...


Eto - kome do sada nije bilo jasno zašto "ne mere da se razumeju žemskinje", valdja je sada jasnije - naprosto one nas ne razumeju, pa je svaka povratna komunikacija kao iz petog filma. Naravno da ih tada ne razumemo ;>

Ajde, jeste prošla ponoć, ali daj malo, koncetriši se! ;> Potpuno si naopako shvatila u kom kontekstu je ona Đinđićeva slika. Probaj da pročitaš tekst pre nje ;>

Obaška, spajaš dve potpuno nevezane (ajde! ;> ) poruke, pa onu sa izrazitim cinizmom spajaš sa onom koja je samo ironična.

angie01 angie01 00:19 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

ja sam nekako više za činjenice nego za te pesničke dvoboje


ne vidim ni jedan stih, samo ponesto iz gomile lazi koje se mogu nabrojati od onih koje si naveo da to ne cine,...i to bas zahebane,...recimo, nismo znali da ce da bombarduju rts,..jos jedan od tih jezivijih.

...no dobro, ti slobodno ostani pri svom ubedjenju.
angie01 angie01 00:23 08.02.2018

Re: No Comment

Ajde,


evo, priznajem da nism bas pazljivo citala,..al ko ce sad bas kao za ispit, je lte,...nego sam sveobuhvatno, kada si poceo da kacis te slicke iz mladosti, kao da pokazes da je tada sve izgledalo drugacije- a nije.:)
freehand freehand 00:24 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

...no dobro, ti slobodno ostani pri svom ubedjenju.

Evo obećavam da ću proimeniti bar jedno ubeđenje kad mi kažeš/citiraš/linkuješ ko je od gorepomenutih (sem Vučića)
izjavio nešto što bar liči na ovo:
recimo, nismo znali da ce da bombarduju rts,..jos jedan od tih jezivijih.



Ma oni su lagali, ali uglavnom kad su morali.

Edit: @Aureus
Ma oni su lagali, ali uglavnom kad su morali.

Možeš da navedeš neku od tih laži?
Pazi, ja sam, čini mi se, bio vrlo precizan. Nisam rekao da Milošević nije imao Miteviće, Minoviće, Vučeliće i Milanoviće i armiju idiota ispod njih sa tim zaduženjima, niti da Koštunica nije imao svoje Mihajlove, ni Tadić svojeljude od zadatka.
Govorio sam o direktnom laganju, koje je među normalnim i pristojnim svetom nešto nedopustivo i nezamislivo i za decu, kamoli za javne službenike tog ranga.
angie01 angie01 00:28 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ma oni su lagali, ali uglavnom kad su morali.


e, al stvarno vas ne razumem- pa zlobine lazi su ljude kostale zivota, skenjao bre celu jednu drzavu, a posle sto je lagao i ove s polja, dobili smo bombardovanje,...kostunije je sve vreme pod pojmom legalizam, proterao ali apsolutno sve protiv cega se narod digao i izabrao njega- bio veci zloba od zlobe,...bota brate dotukao i obesmislio 5. oktobar u totalu i doveo ove sada na vlas- a nismo se tako bili dogovorili.
angie01 angie01 00:30 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

(sem Vučića)


vucko je tada bio ministar informisnja, a kod zlobe- istupio je u javnost kao njegov eksponent, a ne u svoje licno ime,...sto i ti znas.
freehand freehand 00:33 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

angie01
(sem Vučića)


vucko je tada bio ministar informisnja, a kod zlobe- istupio je u javnost kao njegov eksponent, a ne u svoje licno ime,...sto i ti znas.

A da se ti ipak malo više koncentrišeš na rečeno a malo manje da sveobuhvataš?
aureus aureus 00:35 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

e, al stvarno vas ne razumem- pa zlobine lazi su ljude kostale zivota, skenjao bre celu jednu drzavu, a posle sto je lagao i ove s polja, dobili smo bombardovanje,...

Rekoh da ga držim za sadistu i opakog tipa. Čak sam ga nazvao i dopadljivim, beskrupuloznim gangsterom. Sve to implicira da je riječ o čovjeku koji se služi lažima kad god mu je to potrebno, a njemu je često bilo potrebno. Osim što je lagao lično, on je kreirao (ili bio jedan od kreatora) i neke krupne laži koje su se primile u društvu i opstaju do dana današnjeg.

Ne moraš da brigaš. Niti sam mu šta oprostio niti progledao kroz prste.
angie01 angie01 00:46 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Evo obećavam da ću proimeniti bar jedno ubeđenje kad mi kažeš/citiraš/linkuješ ko je od gorepomenutih (sem Vučića)


evo, na brzinu, bez nekog specijalnog trazenja,

"Ja sam jednostavno protiv rata. Tamo gde se ja pitam, gde moj glas odlučuje, rata neće biti" -februar 1997.

zloba
freehand freehand 00:52 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

angie01
Evo obećavam da ću proimeniti bar jedno ubeđenje kad mi kažeš/citiraš/linkuješ ko je od gorepomenutih (sem Vučića)


evo, na brzinu, bez nekog specijalnog trazenja,

"Ja sam jednostavno protiv rata. Tamo gde se ja pitam, gde moj glas odlučuje, rata neće biti" -februar 1997.

zloba

Ovo je politička izjava a ne laž. Al nema smisla ubeđivati se oko notornih stvari.
Čak ni Koštuničino "Nisam bio obavešten" iako je neistinito nije direktna i beziobzirna laž kakve Vučić izgovara iz sata u sat i iz dana u dan, kao nikad niko pre njega, na način koji implicira poremećaje i oboljenja a ne samo krš od karaktera i nikakav moral.
angie01 angie01 01:14 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ovo je politička izjava a ne laž.



sweet64 sweet64 01:48 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

A ova dvojica koje pominje Freehand stvarno lažu preko svake mjere.
Kada prođe njihovo, mislim da ću se tog vremena najviše sjećati po lažima i nasilju. S tim što oni lažu tako mnogo i tako jadno da je i to njihovo laganje neka vrsta nasilja.


Ti si izgleda vrlo mlad čovek!
aureus aureus 02:07 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

sweet64

Ti si izgleda vrlo mlad čovek!

Ti izgleda misliš da će ovi ostati ko zna koliko...
sweet64 sweet64 02:31 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ti izgleda misliš da će ovi ostati ko zna koliko...


Pa oni se tek ugnezdili. Svaka kasta ima svoj nivo slatkorečivosti na koji pada, a ovaj je našao "žicu" za većinu. Opijum za narod što bi rek'o Marks.
Problem je u većini.
milisav68 milisav68 09:35 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

not2old2rock
Molim te, priznaj da si ovo izmislio, kul Hemfri Bogart stil... Ma daj...

Bila zajebancija da su negde izvukli i isekli fotografiju Al Paćina.



dopuna:

Nešto neće da postavi sliku-predizborni poster - Ko uvek sme da vas pogleda u oči (ili samo ja to ne vidim).
predatortz predatortz 09:42 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Pa oni se tek ugnezdili. Svaka kasta ima svoj nivo slatkorečivosti na koji pada, a ovaj je našao "žicu" za većinu. Opijum za narod što bi rek'o Marks.
Problem je u većin


I ja mislim da će o(p)stati bar još dva izborna ciklusa. Nije samo problem u tome što su našli "žicu" za većinu. Po meni, veći problem je u tome što sad opozicija stvarno nema nikog harizmatičnog da im tu većinu preuzme.
Janković, Radulović, Šutanovac... - to su ljudi sa harizmom morskog krastavca.
Atomski mrav Atomski mrav 10:58 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Nešto neće da postavi sliku-predizborni poster - Ko uvek sme da vas pogleda u oči


Možda zato što više ne sme da nas pogleda u oči?

Kako god, ja vidim sliku.
milisav68 milisav68 11:12 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Atomski mrav
Kako god, ja vidim sliku.



Ma mene to zeza već neko vreme (ovde na blogu), neke slike i klipove vidim, a neke ne, i ništa mi nije jasno.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:42 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Ma mene to zeza već neko vreme (ovde na blogu), neke slike i klipove vidim, a neke ne, i ništa mi nije jasno.


Firefox? AdBlock? NoScript?

U svakom slučaju otvoriš drugi browser (ako ništa drugo, instaliraj Vivaldi - neće da smeta ) pa pogledaš, ako i tamo zeza, e onda možda provajder zeza - ili pogledaj setovanja fajervola, rutera, štagodveć

A ako ništa ne pomaže, onda zauzmeš stav da su slike i klipovi precenjena stvar ;>


alselone alselone 12:58 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Bila zajebancija da su negde izvukli i isekli fotografiju Al Paćina.

Nije to bila zajebancija nego zvanicno objasnjenje Gorana Matica i Ivana Markovica na Dnevniku ili u novinama. Secam se vrlo dobro kako smo cale i ja sedeli i smejali se kad smo to culi.
alselone alselone 12:59 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

A jeste znali da se VojO ozenio ponovo pre par meseci?

Bez starca nema udarca.

milisav68 milisav68 13:17 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Dont Fear The Reaper
Firefox? AdBlock? NoScript?

Firefox, uBlock, Ghostery.
A ako ništa ne pomaže, onda zauzmeš stav da su slike i klipovi precenjena stvar ;>

Ma stvar je u tome što (od skoro) neke vidim, a neke ne - a najnelogičnije moje i to i sa imgur-a, a i sa ostalih sajtova, kao što je recimo ova sa Koštunicom.

To sam primetio od kako više ne rade Maksine i Vučkove skripte (za obojene nove komentare i ostalo).

Probaću sa nekim drugim browserom.



dopuna, pogasio sve i dalje neće.

aureus aureus 13:57 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

sweet64
Ti izgleda misliš da će ovi ostati ko zna koliko...


Pa oni se tek ugnezdili.

Ne znamo mi koliko će oni vladati.
Ne bih padao ni u očajanje misleći da nas čekaju decenije njihove vlasti niti bih zastupao mišljenje da je gotovo izvjesno da će u narednih godinu-dvije, eventualno tri, SNS otići u opoziciju, a da će se Vučić održati samo do kraja svog predsjedničkog mandata.
Za Srbiju je karakteristično da ni oko čega nema pravih, dubinskih istraživanja i zaista poštenih anketa, pa je vrlo teško ocjenjivati raspoloženje građana, koje, uzgred - može da se promijeni u roku od mjesec dana.
Ako bi Beograd pao u martu ne bi me iznenadilo da dođe do komešanja na Vučićevom brodu, a da ljudi iz drugih gradova, osokoljeni uspjehom opozicije u najvećem gradu, na narednim izborima listom glasaju protiv Vučića i da njegovi izgube vlast možda već u ovoj godini. (On sam bi ostao još neko vrijeme pošto je teško smjenjivati izabranog predsjednika.)
Uvijek se sjetim kako je Milošević septembra 2000. imao milion i 800 hiljada glasova, pa kad je izgubio predsjedničke izbore, njegov SPS je na parlamentarnim izborima u decembru iste godine imao svega 500-600 hiljada.

Birač u Srbiji je šojka ptica nevjerna - ide tamo gdje je trenutna moć i mijenja svoj pravac kad primjeti da je moć nestala.
Da je drugačije, Boris Tadić ne bi danas podsjećao na jadnika čija stranka ima dva posto podrške već bi i dalje bio respektabilna opoziciona snaga.
aureus aureus 14:26 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

freehand
Možeš da navedeš neku od tih laži?
Pazi, ja sam, čini mi se, bio vrlo precizan. Nisam rekao da Milošević nije imao Miteviće, Minoviće, Vučeliće i Milanoviće i armiju idiota ispod njih sa tim zaduženjima, niti da Koštunica nije imao svoje Mihajlove, ni Tadić svojeljude od zadatka.
Govorio sam o direktnom laganju, koje je među normalnim i pristojnim svetom nešto nedopustivo i nezamislivo i za decu, kamoli za javne službenike tog ranga.


freehand

Ovo je politička izjava a ne laž. Al nema smisla ubeđivati se oko notornih stvari.
Čak ni Koštuničino "Nisam bio obavešten" iako je neistinito nije direktna i beziobzirna laž kakve Vučić izgovara iz sata u sat i iz dana u dan, kao nikad niko pre njega, na način koji implicira poremećaje i oboljenja a ne samo krš od karaktera i nikakav moral.

Čini mi se, Freehande, da si za sebe ali i za mene izgradio pomalo nepovoljnu situaciju.
Prvo, zaboravljaš da većina sasvim običnog svijeta bar ponekad slaže, a kamoli političar koji dogura do visoke pozicije. Međutim, ipak tražiš da ti navedemo konkretne primjere kad je trio Milošević-Koštunica-Tadić lagao.

Ovo nije tako lak zadatak kako se u prvi mah čini.
Laž je, naime, svjesno iznijeta neistina. Čovjek može da iznese neku neistinu sasvim slučajno i nenamjerno. Laganje je kad se neistine iznose svjesno i sa nekom namjerom.
Ali da bismo za nekoga ustvrdili da laže, morali bismo nekako da doznamo da on svjesno iznosi neku neistinu. E tu je kvaka. Lakše je utvrditi da je neko iznio neistinu nego da je on to namjerno uradio.

Dosta nas će reći da je Vučić lagao kad je rekao da se neće kandidovati na izborima, ali će neki njegov pristalica primjetiti: možda nije lagao, možda se stvarno predomislio. Ako bismo onda rekli, dobro, pustimo izbore, Vučić priča da je rast Srbije najveći u regionu, a to se ne slaže sa zvaničnim ciframa, pristalica će da primjeti da nije potpuno jasno šta je "region", da li Vučić misli na procente ili na ukupni prirast ekonomije, pa će zaključiti da nema govora o nekom laganju, već da jednostavno neko nekoga nije dobro razumio. Ako bismo naveli neki eklatantan primjer, recimo kad je Vučić izjavio da neku osobu nikad nije upoznao, da bi brzo nakon toga izašla Vučićeva slika sa tom osobom, pristalica bi sigurno kazao: "dobro, zašto misliš da je u pitanju laž? Pa zaboravio je predsjednik, znaš li ti s koliko se on ljudi sreo u životu? Da li se ti sa sigurnošću sjećaš svake osobe koju si upoznao i s kojom si se rukovao?"

No, sa Vučićem stvari stoje tako da je on svaki dan u medijima, pa bismo ga nešto lakše uhvatili u laži od recimo Miloševića čiji su javni nastupi bili, brat bratu, trideset puta manji po frekvenciji i obimu.

Zato je moj prijedlog da oko ovoga ne šiljimo džabe olovku.
Tvrdnja da neko laže, u dobroj mjeri, zasniva se na našem osjećaju koji steknemo u djetinjstvu i razvijamo ga kroz život. Kad, na primjer, Tadić kao predsjednik DS i Srbije izjavi kod Olje Bećković (čini mi se 2009) da on ne zna ko finansira DS, meni je njegova izjava toliko nevjerovatna da prosto ne mogu da povjerujem u nju. A ne mogu baš da dokažem da Tadić laže. Ali je 2013. u intervjuu za NIN rekao da se nikad nije plašio tajkuna i da je obustavio Miškovićevo finansiranje DS kad je došao na čelo stranke. E, sad, kako obustavljaš ako ne znaš ko ti stranku finansira? Ili si znao u početku, kad si tek došao i kad si se riješio tajkuna, ali ti je onda ta tema postala neinteresantna, pa onda godinama nisi ni virnuo čije su (najveće) uplatnice?
freehand freehand 14:45 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

No, sa Vučićem stvari stoje tako da je on svaki dan u medijima, pa bismo ga nešto lakše uhvatili u laži od recimo Miloševića čiji su javni nastupi bili, brat bratu, trideset puta manji po frekvenciji i obimu.

Sa Vučićem stvari stoje tako da on laže svesno, direktno, bezobzirno i siledžijski.
Svakodnevno i u oči. Čovek koji je bio u "Kockici" i prodavao nepostojeće šrafove u nepostojećoj gvožđari nepostojećeg Indijca u Londonu.
Pogledaj poslednje izdanje "Utiska neelje" iz 2014. i poslušaj šta je sve izgovorio o Beogradu na vodi. Ne treba ti ništa više.
aureus aureus 14:51 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

freehand

Sa Vučićem stvari stoje tako da on laže svesno, direktno, bezobzirno i siledžijski.
Svakodnevno i u oči. Čovek koji je bio u "Kockici" i prodavao nepostojeće šrafove u nepostojećoj gvožđari nepostojećeg Indijca u Londonu.

Čekaj, hoćeš da kažeš da nije nastupao ni u "Bijelom dugmetu"?*

*) Nemojte da tražite tu izjavu. Ovo je samo pretpostavka da će i to izjaviti ako mu zbog nečeg bude potreban Goran Bregović.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:46 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

ipak tražiš da ti navedemo konkretne primjere kad je trio Milošević-Koštunica-Tadić lagao.



Uzmimo stavr globalno, eto na primer - Klošmerl! Lagao je kada je optuživao DS da pravi mahinacije glede ugovora za Tetru sa Motorolom, i da je to štetan ugovor, a onda je došao na mesto premijera, i lepo nastavio dalje, pod istim uslovima i istim papirom (dakle "isti" ;> ) bez i reči primedbe.

A te fore da "im se omakne", dajte nemojmo smo deca. Političar uvek namerno laže, niadk mu se ne omakne, a ako nešto ne zna pa priča gluposti, i to je namera (ide u opis funkcije) - pogotovo kada se to radi da bi se druga strana ocrnila.

I naravno, neka je Koštuncia direktno ili indirektnos lagao još par puta, pa i desetak, nema veze - za sve one godine, dočim Vučić tu "kvotu" ispuni i pre doručka ☻

A nalaziti za tu spodobu i sramotu za ljudski rod ikakve Olaktone Okolnosti, ne ide to, nikako. Dobro, može eventualno ako je pod istim uslovom kao i kod Nušića ;>>

KAPETAN: Slušaj, mladiću, da ti dam jedan sasvim roditeljski savet. Tebi, vidiš, za ovu tvoju krivicu ne gine kuršum u čelo, pa priznavao ti ili ne priznavao. E, pa onda, što ne bi lepo sve priznao, jer kad bi priznao, ti bi imao jednu olakšavnu okolnost za sebe. Ne kažem da bi ti ta olakšavna okolnost pomogla da te ne vežu za kolac, al' opet, odužuješ se nekako svojoj savesti. I kad te vežu za kolac, ti možeš mirne duše sam sebi reći: "Ginem, al' imam jednu olakšavnu okolnost!" Veruj mi i poslušaj me, ja ti ovo govorim kao roditelj, radi tvoje budućnosti, jer ti si još mlad čovek, pa treba da misliš na svoju budućnost.
aureus aureus 18:08 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

Dont Fear The Reaper

I naravno, neka je Koštuncia direktno ili indirektnos lagao još par puta, pa i desetak, nema veze - za sve one godine, dočim Vučić tu "kvotu" ispuni i pre doručka ☻

Pa on je toliko uspjeha postigao u životu laganjem da jadničak sve i da hoće ne može te navike da se riješi. Dont Fear The Reapere, ti bi insistiranjem da on ne laže, prosto mu oduzeo tlo pod nogama.
Okrutan si.

Ali i ja sam.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:18 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

*) Nemojte da tražite tu izjavu.





freehand freehand 18:39 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

A te fore da "im se omakne", dajte nemojmo smo deca. Političar uvek namerno laže, niadk mu se ne omakne, a ako nešto ne zna pa priča gluposti, i to je namera (ide u opis funkcije) - pogotovo kada se to radi da bi se druga strana ocrnila.

Kad sam upotrebio reč "laganje" imao sam na umu vrlo određenu i jasnu stvar i trudio se da to jasno i naznačim. Dakle - direktno namerno i svesno iznošenje neistina sa ciljem ostvarivanja neke koristi. Aureus je gore izneo lep sveden mali traktat o tome da svi mi na ovaj ili onaj način, češpće ili ređe, iznesemo neku neistinitu tvrdnju.
Ali ono što sam hteo da kažem, i što sam rekao - nikad niko nije lagao ovako kao sadašnji predsednik Srbije. Nikad. Niko. Svi su imali nekakav moral i karakter. On nikakav, ni moral ni karakter.
sweet64 sweet64 18:47 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

aureus
sweet64
Ti izgleda misliš da će ovi ostati ko zna koliko...


Pa oni se tek ugnezdili.


Birač u Srbiji je šojka ptica nevjerna - ide tamo gdje je trenutna moć i mijenja svoj pravac kad primjeti da je moć nestala.
Da je drugačije, Boris Tadić ne bi danas podsjećao na jadnika čija stranka ima dva posto podrške već bi i dalje bio respektabilna opoziciona snaga.


Jeste da, samo što tajming nije tako nepredvidiv. Kruška padne kada dobrano sazri. Stvari se kod ovog još nisu izlizale ako i ne pratiš istraživanja javnog mnjenja. Svako vreme u odnosu na godine starosti prosečnog glasača imaju svog adekvatnog lidera, sivu eminenciju koju je statistika ustoličila nekada u Slobinom liku, pa u Tadićevom, pa evo danas u liku Vučića. Sloba je imao uporište u glasačima dovoljno ogrezlim i stasavalim u vremenu jednoumlja, kojih je bilo u ogromnom broju, posvećenim, vernim kao Ilija Čvorović.
Tadić je imao preko pedeset kada je došao na vlast, dovoljno za skoro opipljivu iluziju nekoga ko je bio uz Đinđića kao produžena, ali veštačka ruka, plus apolitični ženski ugao sa pravom na glasanje, ali se istrošio u borbi sa hijenama oko sebe i ugasio se kao kometa. Nije znao ili umeo, ispao je naivan.
Sa ovim će biti najteže, jer ima relativno malo godina a izgled starmalog koji je dopadljiv širokom puku, zaglupljenih, nemuštih, kojima se reči gase u ušima, do mozga im stiže tek zvono za glad ili druge nagone. Presek skupa od 7 do 77. Sviđa se i matorima i mlađima a Sloba se npr nije dopadao mlađoj populaciji. Danas ključnih reči koliko hoćeš: Zadruga, Vučić, Parizan/Zvezda, splav, Zvezde granda, dopisati po želji.
Kažem, Simpsonovih po Srbiji koliko hoćeš.
aureus aureus 19:26 08.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

sweet64

Sa ovim će biti najteže, jer ima relativno malo godina a izgled starmalog koji je dopadljiv širokom puku, zaglupljenih, nemuštih, kojima se reči gase u ušima, do mozga im stiže tek zvono za glad ili druge nagone. Presek skupa od 7 do 77. Sviđa se i matorima i mlađima a Sloba se npr nije dopadao mlađoj populaciji.

Nevolja sa Vučićem je što je u politiku ušao jako mlad, što je prošao sve i svašta, usput svašta vidio i naučio, analizirao greške prethodnika, posebno Miloševića, a vlasti se dokopao u 41-42. godini, s jedne strane pun životne energije, a s druge strane pun političkog iskustva. To što je spreman da uradi ili kaže bilo šta da bi ostao tu gdje jeste čini ga pogodnim da vlada u ovom vremenu.

No, svejedno, on se domogao tih dva miliona birača u Srbiji i oko te cifre se vrti već neko vrijeme. Mislim da nema nikakvih novih birača koje može da izvara. Nešto slično je u Beogradu gdje, po svoj prilici, zajedno sa SPS-som može da računa na oko 400 hiljada ljudi - što znači da postoji more onih koji mu ništa ne vjeruju, pa Vučić radi jedino što može: razbija opoziciju, utiče na formiranje fantomskih lista (Miloševićev metod), na razne načine ubija opozicione birače u pojam - da bi oni ostali kod kuće, i nada se velikom rasipanju glasova između opozicionih lista, od kojih će neke sigurno ostati ispod cenzusa. Jednim izbornim i propagandnim inženjeringom nastoji da zadrži Beograd i ja ne tvrdim da mu to neće poći za rukom.
Ali ako na izbore izađe 950 hiljada do milion birača i ako opozicioni birači većinski glasaju za 3-4 najjače opozicione liste, vjerovatno će biti baj-baj, Mali; baj-baj, Vučiću. I onda će nastupiti rajsferšlus efekat.

No, i ako dobije beogradske izbore, njegova vlast može da bude uzdrmana izmicanjem bar jedne međunarodne stolice. Ova najnovija strategija za proširenje EU na zapadni Balkan ne govori više samo o problemima sa granicama, već i o zarobljenim državama, o kriminalu, korupciji i nedostatku vladavine prava. Čini se da je prošlo vrijeme neprestanih pohvala i tepanja Vučiću i drugim liderima u susjedstvu. Nešto će morati i da se radi, a pošto je Vučiću više do priče nego do rada, nisam siguran da će mu biti mnogo ugodno tokom ove i naredne godine.
c_h.arlie c_h.arlie 09:19 09.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

alselone
Ne, bez zezanja.

Ja sam zgranut i dan danas.

Mislim, pricalo se devedesetih da je Kostunica ozbiljan smeker i svaler. Ali sam bio ubedjen da su to gluposti i price. Kasnije sam dobio potvrdu od ljudi koji su sa njim osnivali DS da je tako zaista i bilo.

Jos onda i intervjuisao zene.

KOSTUNICA, brt, jebote?!


Koštunica rulz !
Hehehe ... sada negde Tunjavi, u šetnji psa (kažu mačkari da će ga se odreći zbog izdaje) bespućima Dorčola, sigurno saleće neku tetku - nema druge !
c_h.arlie c_h.arlie 09:26 09.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

alselone
Ja se sećam profesorke istorije (četrdeset i neka u tom momentu), tamo 2000. posle pobede Koštunice, reče kako je lep (ili zgodan, da me ne držiš za reč)


ali nije da se nisam naslusala da od njih 2 zenske birale Kostunjavog


Eto... I sad ti posle razumi zene.


Ali sve, sve - KOSTUNICA?! Sta je sledece, Balint Pastor?

Hahaha !
Gde iskopa Balinta ?
Usput ... Balint je kao i Rasim ... čovek neverovatnog koalicionog potencijala.
c_h.arlie c_h.arlie 09:30 09.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

angie01
U odnosu na Tomislava Nikolića i skota koji je sad samodržac Srbije vojislav Koštunica bio je gorostas pameti, poštenja, znanja i šarma.


pa diploma nije ni za uporedjivanje, ni niko od tih,...a kostunije je mlitavko, metiljavko, koji je kao Trojanski konj odradio sve za vlast koja je srusena 5. oktobra,...on je taj koji je ocuvao kontinuitet tog sranja, sacuvao likove i nihova nedela.

Gluposti !
Jebote ... daj nešto novo iz te botovske kuhinje.
c_h.arlie c_h.arlie 09:42 09.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

predatortz
Pa oni se tek ugnezdili. Svaka kasta ima svoj nivo slatkorečivosti na koji pada, a ovaj je našao "žicu" za većinu. Opijum za narod što bi rek'o Marks.
Problem je u većin


I ja mislim da će o(p)stati bar još dva izborna ciklusa. Nije samo problem u tome što su našli "žicu" za većinu. Po meni, veći problem je u tome što sad opozicija stvarno nema nikog harizmatičnog da im tu većinu preuzme.
Janković, Radulović, Šutanovac... - to su ljudi sa harizmom morskog krastavca.

Pa da !
Pored ovakvih takmaca, Vučić će vladati do kraja vremena ... strašno !
blogovatelj blogovatelj 05:57 11.02.2018

Re: Nikad neću razumeti žene

mali nosi gajbice


Milošević ovo nikada nije rekao, nego mama od malog.
eloy eloy 18:57 07.02.2018

,,izmi,,

Izvor b92

Referendum ili izbori? "Građani da odluče o preprekama"

Predsednik Aleksandar Vučić izjavio je, na konferenciji za medije sa Johanesom Hanom, da su pred Srbijom velike prepreke, o kojima će morati građani da odluče.Osim toga, Vučić je naveo da je došlo vreme da “donosimo odluke, platimo određene cene iz prošlosti i rešavamo probleme koje niko nije rešavao decenijama unazad”.
Vučić je tu istakao i da je reč o “toliko krupnim pitanjima da će građani morati da se izjasne o njima“.


Strpljenja malo. Saznaćemo uskoro šta su većinski ,,Izmi,, u zemlji Srbiji.

Pošteno i demokratski.

Ti Mikele kao da si znao
narcis narcis 19:57 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

eloy
Izvor b92

Referendum ili izbori? "Građani da odluče o preprekama"

Predsednik Aleksandar Vučić izjavio je, na konferenciji za medije sa Johanesom Hanom, da su pred Srbijom velike prepreke, o kojima će morati građani da odluče.Osim toga, Vučić je naveo da je došlo vreme da “donosimo odluke, platimo određene cene iz prošlosti i rešavamo probleme koje niko nije rešavao decenijama unazad”.
Vučić je tu istakao i da je reč o “toliko krupnim pitanjima da će građani morati da se izjasne o njima“.


Strpljenja malo. Saznaćemo uskoro šta su većinski ,,Izmi,, u zemlji Srbiji.

Pošteno i demokratski.

Ti Mikele kao da si znao

nije ni pošteno i demokratski.
prvo je indoktrinirao narod a onda kao referendum.
to je obična bezobrazna manipulacija.
narod nema pojma šta su posledice jjednog ili drugog izbora, ne zna jer deo informacija i ne može da bude objavljen, jer su ' nezvanične' a deo koji ne odgovara trenutnoj vlasti nikad neće da bude objavljen.
znači vlast će prvo da nakljuka narod informacijama koje joj odgovaraju a onda da ga pošalje na referendum.
čista obmana.
eloy eloy 20:37 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

nije ni pošteno i demokratski.
prvo je indoktrinirao narod a onda kao referendum.
to je obična bezobrazna manipulacija.


Nije nego - sad bi da se malo vadimo.
Zna narod sve što treba da zna.
Sad narod treba il da stisne il da prdne.
Došlo vreme - konačno.
Zajebi izgovore.

P.S eto i ti si narod - šta ti nije jasno ?
Čime si indoktriniran ?
mlinarslavko mlinarslavko 20:43 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

Pa isto i kao Sloba pre bombardovanja, kad je resio da odluci narod, odnosno da skine sa sebe odgovornost oko skakljive odluke. Kad hebete Djuku ne zovete, kad je frka, ajde Djuka. Jednostavno i jedan i drugi su ckapi kad je frka njima.
eloy eloy 20:51 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

Jednostavno i jedan i drugi su ckapi kad je frka njima


I ko će onda da reši ovo vrzino kolo ?
Ajde malo ozbiljnije.
narcis narcis 20:59 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

eloy
Jednostavno i jedan i drugi su ckapi kad je frka njima


I ko će onda da reši ovo vrzino kolo ?
Ajde malo ozbiljnije.

pa oni na vlasti, zato su se borili da dođu na vlast da snose onda i odgovornost i da rade ono što mora da se uradi a ne da se ko kurve izmiču i teraju narod da radi ono zašta oni uzimaju debele pare i kradu još deblje pare.
eloy eloy 21:20 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

pa oni na vlasti, zato su se borili da dođu na vlast da snose onda i odgovornost i da rade ono što mora da se uradi a ne da se ko kurve izmiču i teraju narod da radi ono zašta oni uzimaju debele pare i kradu još deblje pare.


Ok i da urade to bez da pitaju narod opet imaju većinsko poverenje i legitimitet izašlih glasača dobijeno na izborima u više navrata. Samim tim i to većinsko glasačko telo snosi svu odgovornost za njihove odluke jer ih je za to i odabralo. Gde tu vidiš izmicanje ? Naprotiv ako bude referenduma ili izbora eto prilike da se još jednom proveri šta je ,,zainteresovana glasačka većina,, u ovoj zemlji, kolika je ta većina i šta misli ta većina.

Zašto je u Srbiji glasačka većina narodna manjina - to je pitanje za one ,,patriote,, koji ne izlaze na izbore, bele listiće i ostala proseravanja koja moderno zovete i ovde na blogu ,,spinovanjem,,

Ima ona narodna - nit se tera nit se vodi. Jbg.
gedza.73 gedza.73 21:21 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

I ko će onda da reši ovo vrzino kolo ?

Dimitrije Tucović. On se zalagao da se Kosovo pripoji Albaniji.

Nego čiji će makedonski nacionalizam da pobedi? Dimčetov ili Kirjakosov?

eloy eloy 21:28 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

Dimitrije Tucović. On se zalagao da se Kosovo pripoji Albaniji.


Koga je Dimitrije pripajao kome baš mi se hebe nešto. Šta će ovaj narod da odluči sada sa sve Dimitrijom sinom Mitrom i ostalima blagoupokojenima u amanetu je nešto drugo.
gedza.73 gedza.73 21:43 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

eloy
Šta će ovaj narod da odluči

što mene pitaš?
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:01 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

Dimitrije Tucović. On se zalagao da se Kosovo pripoji Albaniji.




“Da li vidimo budućnost u Evropi, za šta moramo da platimo određenu cenu, a koja nije imala, ili da ostanemo na ovome sada? Odlučiće građani i mi ćemo da poštujemo tu odluku. Ali neću da se krijem, već ću reći šta mislim da je najbolje za zemlju, a građani će reći da li je to fer ili nije“, istakao je Vučić.

Predsednik Srbije tu nije istakao da li je time mislio na mogući referendum ili izlazak na vanredne izbore.


Ne vjerujem da ce Vucic da raspise Referendum.

Ovdje na Blogu vjerujem procentualno ima vise ZA EU nego PROTIV EU komentatora.

Da imam autorsku opciju napravio bi blog o ovome.

Kada bi na nevjerovatan nacin Vucic ipak raspisao referendum da li biste na pitanje!

"Treba li priznati Kosovo i Metohiju kao nezavisnu zemlju da bi Srbija mozda usla u EU godine 2025" ?


Sta biste odgovorili ?
eloy eloy 22:04 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

što mene pitaš?


Uopšte nisi ti pitan,nema ni upitnika, samo konstatacija.
mlinarslavko mlinarslavko 22:26 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

Ne znam kako ce da se resi vrzino kolo, nemam ni problema sa tim ako bude referendum. Samo kazem da je Vucic isti kao i Milosevic, da su bili ozbiljni ne bi ljude huskali na rat, na mucenje, klanje ubijanje, gledali bi da rese probleme. On dobro zna sta je radio i sad kao i Milosevic, referendum mu sluzi da pobegne od odgovornosti i sutra da se vadi na narod. U kakvom god obliku da nameste taj referendum, donosice se odluka o nezavisnosti Kosova. Ako tada bude imao jaku vlast kao i sad i resi da Kosovo bude nezavisno tako ce i vecinom da glasaju njegovi glasaci. Mislim da to cak i vise nije toliko bitno, daleko je opasnija situacija sto je vremenom zbog negetivne selekcije svuda u drzavnim sluzbama katastrofalno los upravljacki kadar. Trebace godine i godine da se to popravi i da drzavna sluzba kvalitetnije funkcionise. E, to njega ne interesuje, samo puka vlast, a za to su najbolji poslusnici i ljige koji zauzimaju mesto kvalitetnim strucnjacima. Mozemo mi na referendumu da donesemo najbolju odluku, ako se ne resavaju i ostali problemi nece biti napretka.
narcis narcis 22:53 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

mlinarslavko
Ne znam kako ce da se resi vrzino kolo, nemam ni problema sa tim ako bude referendum. Samo kazem da je Vucic isti kao i Milosevic, da su bili ozbiljni ne bi ljude huskali na rat, na mucenje, klanje ubijanje, gledali bi da rese probleme. On dobro zna sta je radio i sad kao i Milosevic, referendum mu sluzi da pobegne od odgovornosti i sutra da se vadi na narod. U kakvom god obliku da nameste taj referendum, donosice se odluka o nezavisnosti Kosova. Ako tada bude imao jaku vlast kao i sad i resi da Kosovo bude nezavisno tako ce i vecinom da glasaju njegovi glasaci. Mislim da to cak i vise nije toliko bitno, daleko je opasnija situacija sto je vremenom zbog negetivne selekcije svuda u drzavnim sluzbama katastrofalno los upravljacki kadar. Trebace godine i godine da se to popravi i da drzavna sluzba kvalitetnije funkcionise. E, to njega ne interesuje, samo puka vlast, a za to su najbolji poslusnici i ljige koji zauzimaju mesto kvalitetnim strucnjacima. Mozemo mi na referendumu da donesemo najbolju odluku, ako se ne resavaju i ostali problemi nece biti napretka.

tačno tako
narcis narcis 22:57 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

korisnickoime-1



"Treba li priznati Kosovo i Metohiju kao nezavisnu zemlju da bi Srbija mozda usla u EU godine 2025" ?[/b]

Sta biste odgovorili ?

ima, na fejsu sam naleteo na jedan upitnik, baš sa tim pitanjem.
neka polufašistička organizacija, ko ćegi popamti niču ko pečurke.
rešavo-odgovaro baš onako da ih iznerviram, sve suprotno od onog što priželjkuju.
pitanja formulisana bašmajstorski da dobiju željeni odgovor , malo jače i kvalitetnije od ovog tvog, direktno te usmerava da kažeš ne.
aureus aureus 23:01 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

korisnickoime-1
Da imam autorsku opciju napravio bi blog o ovome.

Dajte čovjeku autorsku opciju.
korisnickoime-1

"Treba li priznati Kosovo i Metohiju kao nezavisnu zemlju da bi Srbija mozda usla u EU godine 2025" ?

Uz jedno potpitanje...tokom referendumske kampanje: 2a) Mislite li da će vam Kosovo biti vraćeno ako odlučite da ne uđete u Evropsku Uniju?
A možemo nabaciti i naredno potpitanje: 2b) Je li stvarno želite da vam se vrati Kosovo sa dva miliona namrčenih i ozlojeđenih Albanaca?
eloy eloy 23:15 07.02.2018

Re: ,,izmi,,

m. Samo kazem da je Vucic isti kao i Milosevic, da su bili ozbiljni ne bi ljude huskali na rat, na mucenje, klanje ubijanje, gledali bi da rese probleme. On dobro zna sta je radio i sad kao i Milosevic, referendum mu sluzi da pobegne od odgovornosti i sutra da se vadi na narod. U kakvom god obliku da nameste taj referendum, donosice se odluka o nezavisnosti Kosova. Ako tada bude imao jaku vlast kao i sad i resi da Kosovo bude nezavisno tako ce i vecinom da glasaju njegovi glasaci. Mislim da to cak i vise nije toliko bitno, daleko je opasnija situacija sto je vremenom zbog negetivne selekcije svuda u drzavnim sluzbama katastrofalno los upravljacki kadar. Trebace godine i godine da se to popravi i da drzavna sluzba kvalitetnije funkcionise. E, to njega ne interesuje, samo puka vlast, a za to su najbolji poslusnici i ljige koji zauzimaju mesto kvalitetnim strucnjacima. Mozemo mi na referendumu da donesemo najbolju odluku, ako se ne resavaju i ostali problemi nece biti napretka.


tačno tako


I sutra je novi dan, jesti se mora, i život ide dalje.
mlinarslavko mlinarslavko 09:40 08.02.2018

Re: ,,izmi,,

Jao, pa da.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana