Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Roditeljstvo| Zdravlje

Une femme formidable

principessa_etrusca RSS / 14.02.2018. u 09:07

Аутентични grassroots покрети су једна од најбољих ствари које сада имамо у Србији и они заиста дају наду да будућност може и да ће можда бити боља.

Људима које ови покрети окупљају заједнички су снага уверења, одсуство сукоба интереса, енергија и лична храброст. Они свакако нису климоглави опортунисти који иначе загађују наш јавни простор и који као лоши глумци изговарају неке туђе речи у које вероватно ни сами не верују.

Пажњу ми је неминовно привукла информисана, пристојна, самоуверена, речита и веома храбра жена која се залаже за необавезну вакцинацију у Србији, што је уосталом стандард у већини европских земља, у сваком случају у оним најразвијенијим. Њено име је Др Јована Стојковић и овде преносим један од њених недавно објављених чланака.   

MALE BOGINJE I VELIKO SPINOVANJE

Piše: dr Jovana Stojković

Gotovo svakodnevno vakcinalni revnitelji iz jednih dnevnih novina uzbunjuju javnost i šire histeriju povodom pada obuhvata vakcinacije MMR vakcinom naslovima poput: „Pretnja koju ne smemo dozvoliti“, „Ako se roditelji posle ovoga ne opamete onda nam stvarno nema spasa“, „Zbog života ove dece morate vakcinisati svoju“.

Ovaj propagandno-psihološki rat koji širi neosnovani strah i etiketira roditelje koji iz bilo kog razloga odbijaju vakcinaciju dece kao zdravstvene teroriste, oprobano je oružje  koje se doslovce i gotovo u istim rečeničnim sklopovima koristi i u drugim zemljama u kojima se nameće prisilna vakcinacija. I tamo, više nego nečasnu ulogu u oduzimanju osnovnih ljudskih prava igraju oni koju su oslobođeni bilo kakve odgovornosti za bilo koga – (spin) doktori, koji znaju da „neopamećeni„ roditelji nemaju problem sa tim da im dete umre od malih boginja  i znaju da će  devedesetpetoprocentna vakcinisanost dece u drugoj i dvanaestoj godini sa neškodljivom MMR vakcinom učiniti da nam „ima spasa“.

Da novinari jesu novinari, a ne PRESStitutke, kojima se za bednu crkavicu govori šta će da spinuju, upitali bi zabrinute doktore:

1. Kolika je bila smrtnost od datih bolesti u petogodišnjem periodu pre uvođenja MMR vakcine 1994.godine i da li nam je tada „bilo spasa“ ili smo pomrli, a ne znamo? 

2. Zbog čega nismo zabranili ulazak prosvećenim stranim državljanima i tako „se spasli“, kada obuhvat MMR vakcinom u evropskom regionu SZO u desetogodišnjem periodu od 1997. do 2006. ni jedne godine nije dostizao 95%, dok je u sedmogodišnjem periodu od 2006. do 2012.godine  evropski region SZO samo jedne godine (2010) imao odgovarajući obuhvat, dok Italija i Francuska u istom periodu nisu imale „odgovarajući obuhvat“ ni jedne godine?

3. Ukoliko MMR vakcina dovodi do imuniteta koji traje 10 godina, prema rečima epidemiologa dr Veličkovića, da li to znači da ne postoji imunitet ljudi starijih od 22 godine (osim onih koji su prirodno preležali bolest i nekim čudom preživeli), obzirom da je poslednja revakcina u 12.godini života?

4. Zbog čega se tvrdi da će nas MMR vakcina „spasiti“ bolesti kada sam proizvođač u uputstvu za lek navodi da „kao i kod svake druge vakcine, vakcinacija sa MMR-VaxPRO ne mora da obezbedi zaštitu kod svih vakcinisanih osoba“ i kako će zabrinuti doktori i građanstvo detektovati ovu populaciju  i revakcinisati ih?

5. Ko je „kriv“ za epidemije malih boginja u Srbiji 2007.godine sa 201 obolelim uz obuhvat vakcinacije  od 97%, kao i epidemiju iz 2011.godine sa 370 obolelih uz obuhvat od takođe 97%, ali i desetogodišnjim obuhvatima u periodu 2001.-2011. koji su iznosili preko 95% (osim 2002.kada je iznosio 93%) , i zbog čega visok obuhvat vakcinacijom nije iste sprečio? Epidemija se ovom prilikom dogodila i na odeljenju hematoonkologije i „visok obuhvat „ je nije sprečio, ali tada nije bilo patetične priče o deci oboleloj od karcinoma koji, nažalost, mogu biti žrtva i gripa i prehlade, ali i stotina drugih infekcija. Ipak, prema ocenama epidemiologa, i za njihovo razboljevanje su krivi stil života i ishrana i „nema dokaza“ da je to posledica osiromašenog uranijuma .

6. Zbog čega se deca vakcinisana MMR vakcinom, a koja su dobila parotitis i morbiliformnu ospu ne pominju kao izvori zaraze i „krivci“ za epidemiju, ali se zato „pravedni gnev „ obrušava na nevakcinisanu decu koja niti su bolesna, niti zaražena? Ovakve dece je 2011.godine zabeleženo 47, 2012.godine 21, 2013. Godine 40.

7. Nisu li „malo“ preterane i obmanjujuće tvrdnje da nam „nema spasa“ ako je u trenutku uvođenja vakcinacije u Veliku Britaniju 1968.godine smrtnost od malih boginja bila 0,11 na 100 000 ljudi, odnosno 1 čovek na milion, dok je smrtnost u SAD u trenutku kada je prva vakcina protiv malih boginja licencirana 1963.godine bila 0,2 na 100000 odnosno 2 na milion, što je 2738, odnosno 1506 puta manja smrtnost nego smrtnost od raka u Srbiji 2015.?

8. Da li su svi pedijatri, pedijatrijske sestre i ostali radnici koji rade sa decom prošli proveru nivoa antitela na male boginje, zauške i crvenku i da li su revakcinisani?

9. Kakav je vakcinalni status Roma i migranata?

10. Ko daje pravo lekarima koji ne daju odgovore ni na ova pitanja da u javnim glasilima iznose „svoje“ komentare na kontroverzna i osetljiva pravna pitanja koja se tiču „prava deteta na vakcinaciju“(koje je pravno nepostojeće) i prava roditelja da odlučuju za svoje maloletno dete?

11. Da li je reklama na bilbordu u kojoj se navodi da su „vakcine bezbedne, delotvorne i štite od zaraznih bolesti“ sa slikom nasmejane  bebe i potpisom „Tiršove“ u skladu sa Pravilnikom o načinu oglašavanja leka, odnosno medicinskog sredstva i njegovim članom 8, članom 10, članom 11 i članom 12.

12. Da li vas malo nije stid da prozivate ljude koji se bore da povrate svoja elementarna ljudska i prirodna prava za „ogromnu štetu koju su naneli“ i da pozivate na pravljenje nacionalnog plana za „suzbijanje antivakcinalnog lobija“, ukoliko i sami znate da je pad obuhvata MMR vakcinom započeo 2012. godine, dok je prvo udruženje za slobodu izbora pri vakcinaciji registrovano juna 2015.godine kao odgovor na represivni Zakon o zaštiti stanovništva od zaraznih bolesti i mahnito lupetanje predstavnika Ministarstva zdravlja o oduzimanju dece?

Medicinska etika u Srbiji je mrtva. Slava joj.


 



Komentari (567)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tetris tetris 23:08 18.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Сада почиње и подметање, а сам си рекао ово:
...njihova odluka ne utiče samo na njihovo dete, već može veoma negativno da utiče i na moje.
Дакле, ако те брине безбедност твог детета, донеси одлуку о вакцинацији како мислиш да треба. Ја верујем да то мора бити твој прерогатив, али теби изгледа да то није довољно, већ држава (и ти) треба да одлучујете о свој деци.


A sad se i praviš glupa. Brine me bezbednost mog deteta, i na tu bezbednost utiče odluka drugih roditelja da ne vakcinišu dete. Tvoj argument, koji je lakmus papir za otkrivanje anti-vaxera, je "а ако је твоје дете имуно, како се тебе тиче остало?". A šta ako nije imuno? Kao što bebe do 12 meseci nisu. A šta ako je u 7% kod kojih jedna doza nije efikasna? A šta ako je u 3% kod kojih dve doze (treba doživeti revakcinaciju sa 4-6 godina) nisu efikanse?

p.s. Nisi iskomentarisala velike boginje, jednu nesmrtonosnu bolest koju su za džabe iskorenili.
a_jovicic a_jovicic 23:15 18.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Milan Novković
Pre nego što smo mi i osnovali firmu u kojoj ti (možda) još uvek radiš u japanskoj ogromnoj banci Nomuri mi je došao bond analist, matematičar sa Kembridža, rane devedesete (firmu smo osnovali 1995., a tu došli 1997.) sa trading strategijom, matematičko-fundamentalno-ekonomskom pošto tu taman zaživele near-real-time tamoneke krive. I čovek nam da 4-fazni proces gde iz 3 sekvencijalna derivata tih krivih, i proste statističke analize, za zabavište ovaj poslednji korak, možemo da generišemo trading signale.

Jeste ... još uvek u njoj radim (tj. onoga što je od nje ostalo posle silnih corporate merging-a)

... i potpuno mi je jasna kompleksnost i biohemijskih a bog'me i finansijskih procesa (mislim ... ne kažem da mi je jasno kako ti procesi funkcionišu nego mi je jasno da su mnooooogo složeni).

Već objasnih razloge zašto ne preispitujem kvalitet vakcina i prihvatam argumente struke (koliko god taj njihov "signal" bio zagadjen "šuumom" farmaceutske industrije i ostalih globalnih igrača)

... jasno mi je i da nije sve tako jednostavno da se korelacije i kauzalnosti mogu naći samo u "zamrznutim" vremenskim presecima ... no upravo zato i cela priča o KDD-u i Big data ima sve više i više smisla.

Poznato ti je da KDD (što bi "prost narod" rek'o data-mining) ima razne "zadatke" (DM tasks) i da se razni zadaci bave raznim pogledima na sistem ... neki se bave vremenski "zamrznutim" presecima ... neki drugi vremenski uzročnim zavisnostima ... uh 'bem ti srpski ... napraviću neku opaljotku zbog prevoda ... znači da to lepo nabrojim na "domaćem" engleskom: Mining of Frequent Patterns, Mining of Associations, Mining of Correlations, Mining of Clusters ... i svašta drugo što izmedju ostalih "napada" i probleme koje si ti opisao.

A ako još u igru ubacimo neuronske mreže (gde i ne znamo kako je ona do pattern-a došla ... al' je došla) savremena nauka ima fenomenalne alate da otkrije mehanizme dobrog dela onoga o čemu ti pišeš ... ALI ... neki mehanizmi su još uvek prekomplksni čak i za to ... zato nema "svetog grala" tj. 100% sigurne vakcine (ili "hakera" koji je namlatio pare na berzi radeći tehničku analizu iz svoje garaže)


BTW da je savremena tehnologija svemoguća, imali bi i 100% tačnu vremensku prognozu ... a jel'te znamo da to baš i nije tako ... madaaaa, dosta su se popravili u odnosu na nekadašnja vremena.
tetris tetris 23:20 18.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Dobro, slabašno mi je otvaranje sa jednim pacijentom

Ali, mogao sam lako da ga "pojačam" da kažem jeste jedan, ali su pre prepoznate korelacije proverili sve ostalo, i sve bilo u redu.


Izvinjavam se ako počinjem da te nerviram. Reci mi, i prekinuću prepisku.

Ne bi bila korelacija, ali bi bio potencijalni research question. Onda bi prvo uradio literature review, možda nije na garnicama zanja, pa bi išao koracima koje si opisao. pacijenti sa sličnim hroničnim upalama i sličnim molekulima...

Studiju bi moglo da pokvari saznanje ako postoji još X pacijenata sa sličnim hroničnim upalama a bez specifičnih molekula i Y pacijenata sa sličnim specifičnim molekulima i bez hroničnih upala, ali bih ja to ipak ostavio njima da se pate i zlopate
Milan Novković Milan Novković 23:30 18.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

a_jovicic
Ček, ček, ček ... ako postoje dva dogadjaja ... A i B ... i A -> B (tj. A uzrokuje B) ... nezavisno koliko je vremena prošlo ... korelacija izmedju A i B mora da bude visoka.

Ne mora, ako imaš neko "drugo" C sa drugačijom ulogom od ove što si ti kasnije koristio u prilogu, i ako ti naduvam reč "uzrokuje" tako da bude višeslojna, dobije neku kondicionalnost

Tj i operatori su često kompleksni objekti

Primer, i dajem ti ovo iako ti to znaš zato što je i jedna ćelija, najčešće, izuzetno komplesna fabrika sa hiljadama radnika, a onda ih u telu imaš na stotine milijardi:

- Zamisli da ti panel staraca sa bloga svako popodne kaže šta da kupiš i nosiš kući
- I ti ih slušaš ...
- ... sve dok ti žena ne kaže šta da kupiš a šta nikako ne smeš - i starci padaju u vodu i dave se ko kučići

A naučnicima svašta ume da muti vodu.

Uzmi primer alfa kazenina iz kravljeg mleka, imaš ga dve vrste, A2, stari i mi smo evoluirali da nam je ok, i A1, mutacija u jednoj amino kiselini od pre oko 2,000 godina (nagađam al mislim da mi je ok red-veličina++)

I 2,000 godina nije bilo dovoljno da se isfiltriraju samo ljudi koji nisu alergični an ovu mutaciju.

I imaš ljude sa uplaom zglobova.

Prvo što kao naučnik treba da "otkriješ" da se mutacija nije rpoširal na sve krave - pa te zezaju podaci na sve strane, prvo su u UK, na primer, uglavnom A1 krave, u Francuskoj uglavnom A2, ali ti to ne znaš.

I zamisli da si sa parnterom iz UK od EC-ja dobio grant, pa sa partnerom iz Fracuske.

Dalje, oni su ozbiljni naučnici pa svako bira N farmi, za nedaj bože, i svakome se zalomi i poneka farma sa nedominantim kravama.

1. Prvo si imao kravu i ona je postala organizacioni fenomem pošto si suzio problem na mleko.

2. Pa si relativno lako mogao da proglasiš i mleko organizacionim fenomenom, ali ti kazein kao otkriće počinje da se migolji

3. Pa ga otkriješ, isto definišeš sad prostim fenomenom pošto ima verziju sa mutacijom.

4. Samo ni oni što su alregični, "baksuzi", nisu svi isti, a ionako je sve ovo jako sporo i mukotrpno (odgledaj onaj video od sat i kusur ovde, iako Talijan ima i kraći gde se osvrće samo na muke sa istraživanjima, koji mi ne iskače više u pretraživanjima) imuni ume da im proradi na razne načine u raznim uslovima iz 100 razloga.

Ili, i ovaj je isto svetsko ime, neuro-science vrh, Antonio Damasio, u kjnizi Dekartova Greška kreće sa pacijetnom koji je imao povredu mozga.

I on ima tim, jako mnogo iskustva, jako mnogo testova. poslali mu tipa pošto je postao potpuno neupotrebljiv u firmi.

I tim prolazi sve testove normalno, ode u firmu ne možeš da mu poveriš da kupuje repromaterijal za administraciju, olovke, sveske, a IQ mu iznad prosečnog.

I onda tim skoro godinu dana češka glavu, pravi specijalizovane testove (svetska imena) i nađu na kraju.

Ovom pacijentu se kontekst-dinamika, njeno procesiranje, interpretacija ... pomerila kao rezultat i oštećenja amigdale, u kojoj se, amaterski, emotivni "procesori" sudaraju sa "intelektualnima".

Pa je njemu neki residual, emotivni background koji utiče i na vrednovanje scenarija slupan.

A u labaratorijskim uslovima je dosta tog konteksta trivijalizovano, lik je pametan i (pod)svestan da su testovi kobajagi rad.

Uživo, i to je teško razumeti, njemu je veliki problem da odluči da li je 5 minuta utrošenog na online kupovinu pametna rabota pošto nije još naručio čaj kesice za kafe kuhinju.

I jedva su mu našli posao da radi gde ne radi ništa osim operiše copy mašinom.

A pametniji od proseka, iz priče ne primećuješ, iz nekog razloga ga problem zaobišao u inter-persolan komunikaciji, pošto je i priča najčešće what-if (dobro ovo nije tačno, nagađam), dok su olovke i kesiče za čaj the real thing.

Molekularna biologija je slična priča.

Nova duboka znanja su formidable task, istraživači upocaju decenije na one dark corollaries i umru nesrećni, ogroman broj njih, ....
Milan Novković Milan Novković 23:33 18.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

tetris
Dobro, slabašno mi je otvaranje sa jednim pacijentom

Ali, mogao sam lako da ga "pojačam" da kažem jeste jedan, ali su pre prepoznate korelacije proverili sve ostalo, i sve bilo u redu.


Izvinjavam se ako počinjem da te nerviram. Reci mi, i prekinuću prepisku.

Ne bi bila korelacija, ali bi bio potencijalni research question. Onda bi prvo uradio literature review, možda nije na garnicama zanja, pa bi išao koracima koje si opisao. pacijenti sa sličnim hroničnim upalama i sličnim molekulima...

Studiju bi moglo da pokvari saznanje ako postoji još X pacijenata sa sličnim hroničnim upalama a bez specifičnih molekula i Y pacijenata sa sličnim specifičnim molekulima i bez hroničnih upala, ali bih ja to ipak ostavio njima da se pate i zlopate

Ni malo me ne nervira, naprotiv, prija mi ... odoh sad samo da vozim ćerku, ajvljam se kasnije
a_jovicic a_jovicic 01:31 19.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Milan Novković

...
Prvo što kao naučnik treba da "otkriješ" da se mutacija nije rpoširal na sve krave - pa te zezaju podaci na sve strane, prvo su u UK, na primer, uglavnom A1 krave, u Francuskoj uglavnom A2, ali ti to ne znaš.

I zamisli da si sa parnterom iz UK od EC-ja dobio grant, pa sa partnerom iz Fracuske.

Dalje, oni su ozbiljni naučnici pa svako bira N farmi, za nedaj bože, i svakome se zalomi i poneka farma sa nedominantim kravama.

1. Prvo si imao kravu i ona je postala organizacioni fenomem pošto si suzio problem na mleko.

2. Pa si relativno lako mogao da proglasiš i mleko organizacionim fenomenom, ali ti kazein kao otkriće počinje da se migolji

3. Pa ga otkriješ, isto definišeš sad prostim fenomenom pošto ima verziju sa mutacijom.

4. Samo ni oni što su alregični, "baksuzi", nisu svi isti, a ionako je sve ovo jako sporo i mukotrpno (odgledaj onaj video od sat i kusur ovde, iako Talijan ima i kraći gde se osvrće samo na muke sa istraživanjima, koji mi ne iskače više u pretraživanjima) imuni ume da im proradi na razne načine u raznim uslovima iz 100 razloga.

Ma dobro ... ne tvrdim da je proces identifikovanja uzroka trivijalan i da nam samo treba dobar softver i cap ... rešeni svi sveCki problemi ... nego čisto matematičko-statistički ... ukoliko se utvrdi "jak skup" ...

krava K5, mleko M2, sastojak Z1, alergija A8

... bilo koji njegov podskup može da bude samo "jači" od njega ... nikako slabiji.

Isto tako ako K5, M2, Z1 -> A8 postoji (što mi ne znamo unapred) onda i K5, M2, Z1, A8 mora da ima "jaku" korelaciju ... "jaku" ne u smislu nekog apsolutnog broja (da, da ... možda se tu ti i ja nismo razmeli) ... nego "jaku" u smislu da je broj pojavljivanja K5, M2, Z1, A8 veći nego K5, M2, Z9, A8 (ili neke druge kombinacije) ... što ne znači da npr. K1, M4, Z9, A2 nije još i učestaliji ... ali ukazuje na neki drugi uzrok (u ovom slučaju sastojak mleka Z9 utiče na alergiju A2 ... što nam nije bio cilj početnog istraživanja)

Što je više parametara u igri, to su apsolutne brojke "jačine" niže ... ali ako postoji neka uzročno-posledična veza (koje mi nismo svesni) njena "visoka" korelacija mora da "ispliva" ... problem je šta numerički znači to "visoka".

Hebiga ... razumem te šta pokušavaš da mi kažeš al' ne znam kako da ti objasnim o kakvoj ja "statistici" pričam ... ne elementarni statistički testovi prostih hipoteza sa malo varijabli ... nego baš teški data-mining.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:19 19.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

p.s. Nisi iskomentarisala velike boginje, jednu nesmrtonosnu bolest koju su za džabe iskorenili.

Ово заиста и нећу коментарисати због твог саркастичног тона.

tetris tetris 18:39 19.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Ово заиста и нећу коментарисати због твог саркастичног тона.


Nisam ni sumnjao. Isto kao što nisi iskomentarisala:
- "uporedivu" smrtnost u promilima/ppm,
- postojanje studija koje obrađuju slučajeve koje ti predlažeš (odlaganje MMR i pojava autizma...) i ne nalaze vezu između MMR i autizma,
- obeštećenje onih koji su nastradali (smrtno ili sa trajnim oštećenjima) zbog epidemije koja je mogla biti sprečena,
- koje su to vakcine štetne, samo MMR ili možda i polio, ili sve (uključujući i velike bogonje protiv kojih se ne vakciniše više)
- da li su male boginje smrtne iil ne (mada se da nasluti tvoj odgovor)...

Mnogo tema preskačeš i ne uvažavaš mnoga mišljenja. Filter radi, ali to nije neuobičajeno za tipičnog anti-vaxera.

Pozdrav.
c_h.arlie c_h.arlie 08:40 20.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

tetris
Ово заиста и нећу коментарисати због твог саркастичног тона.


Nisam ni sumnjao. Isto kao što nisi iskomentarisala:
- "uporedivu" smrtnost u promilima/ppm,
...

Eeee, do mojega.
Imaš li šta drugo da zameriš principesi od nerazumevanja partova per milionu i promila ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:12 20.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму


tetris
A sad se i praviš glupa. Brine me bezbednost mog deteta, i na tu bezbednost utiče odluka drugih roditelja da ne vakcinišu dete. Tvoj argument, koji je lakmus papir za otkrivanje anti-vaxera, je "а ако је твоје дете имуно, како се тебе тиче остало?". A šta ako nije imuno? Kao što bebe do 12 meseci nisu. A šta ako je u 7% kod kojih jedna doza nije efikasna? A šta ako je u 3% kod kojih dve doze (treba doživeti revakcinaciju sa 4-6 godina) nisu efikanse?

Мало сам се замислила над овим. Наравно, сваки тата жели да му дете буде здраво и сигурно, и брине га епидемија, та скоро катаклизмичка опасност која вреба, како нас уверавају насловне стране новина. Као родитељ родитељу желим да ти кажем да никако нисам за неопрезност и непотребно излагање очигледним ризицима, али ово ("treba doživeti revakcinaciju sa 4-6 godina") ми говори о страховима и доживљавању света као опасног и непријатељског места. Ако је то заиста твој приступ, надам се да га нећеш пренети на своју децу.

А што се тиче процената вакцинисаних који не развију имунитет, нисам се прихватила рачунања, већ сам узела једног хипотетичног тату и једну хипотетичну лепу бебу, рецимо девојчицу, и замислила неколико могућих одговора на питање 'шта је било после?'.

Замисли сада да тата и мама добију сјајну понуду за посао негде у дубоком "трећем свету", веома лепом кутку планете, али где се вода прокувава, воће пере у раствору хипермангана и узимају таблете против маларије. У том свету породица има послугу која кува и пегла за њих, чува кућу, ради у врту. А дете хоће и да се игра са другом децом, и странаца из разних земаља, и локалаца. Шта о вакциналном статусу свих тих људи и све те деце знају родитељи? Шта знају о квалитету вакцина које су биле даване у тој далекој земљи? Шта знају о путницима авиона којима путују, а којима понекад и маларични комарци стижу и у Европу, па их и пронађу у околини великих европских аеродрома? А девојчица је тамо ипак била здрава и имала срећно детињство.

А замисли да је девојчица брижљиво чувана до вакцине. На невакцинисане још и можемо да ставимо жуту траку, али не зна се без даљих тестова ко је имун, а ко није. А онда се тата једног дана прехладио, добио је и високу температуру, па је изгледало да је девојчица покупила прехладу од њега. Имала је исте симптоме, али и осип. О ужаса, па она има богиње! Добила их од оца који више није био имун, иако је у детињству вакцинисан и ревакцинисан, али код њега богиње нису дале типичне симптоме. Девојчица, која је иначе здраво и напредно дете, провела је неколико дана у кревету. Мама, беке и деде су је пазили, читали јој и време је брзо прошло. Е сада, девојчицини родитељи заиста не треба да размишљају о имунима и неимунима јер је њихова девојчица сада заувек безбедна.

Или, девојчица је вакцинисана, није имала скоро никаква нежељена дејства (осим мале температуре и мало кењкања), "доживела" је ревакцинацију, итд. И она ће сада бити имуна макар до своје тридесете или четрдесете.

И наравно, можемо да идемо даље са варијантама ове приче.
tetris tetris 16:29 20.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Девојчица, која је иначе здраво и напредно дете, провела је неколико дана у кревету.


Sjajna priča, koja može da ima i sledeći završetak:

...Девојчица, која је иначе здраво и напредно дете, je završila u bolnici i dijagnostifikovali su joj jaku upalu pluća. Uz sve napore lekara i ostalog medicinskog osoblja ona je preminula od upale pluća kao posledice morbila. (Tu se priča, što se devojčice tiče, završava)

Šta bi mama i tata posle radili. Mogli bi da nastave da rade svoje sjane poslove u raju "trećeg sveta" i da dodaju jedan calendar appointment da obiđu ćerkin grob između odlaska kod manikira i ručka u Michelin restoranu sa dve zvezdice. Neki bi se vratili u zemlju prvog sveta odakle su otišli i pitali se da li im je ta ekskurzija bila potrebna u životu i verovatno se borili sa demonima koji bi ih proganjali do kraja njihovih života. U svakom slučaju su mogli unapred da bar pokušaju da izvagaju rizike i benefite takve odluke.


Za priču o vakcinama je totalno nebitno da li ja imam decu ili ne. Izvukla si zaključak koje može biti pogrešan. Možda ja bolujem od raka i moj imunitet je srozan do krajnjih granica. Pored borbe sa teškom bolešću mi je nepotrebna dodatna komplikacija koja može da nastane od malih boginja. Možda su mi roditelji stari i slabog imuniteta. Možda mi sestrić/sestičina boluje od neke druge bolesti i zbog toga mu/joj je imunitet slab, a bolnice pretrpane onih koji se leče od malih boginja. Nadam se da možeš da sagledaš poentu koja nije "о страховима и доживљавању света као опасног и непријатељског места".


...А девојчица је тамо ипак била здрава и имала срећно детињство (dok nije umrla - jedan od legitimnih završetaka priče).


Da ostavim crni humor po strani, dotakla si se i sjajnih faktora koji samo dodaju tasove na vagi na strani prednosti vakcinacije.

Шта о вакциналном статусу свих тих људи и све те деце знају родитељи? Шта знају о квалитету вакцина које су биле даване у тој далекој земљи?


Nešto bi mogli da saznaju. Sigurno ne sve, ali dovoljno da dodele weighting factor kad donose odluku o preseljenju i da prihvate rizike. Neki bi odlučili da putuju, a neki ne, zavisno kako procenjuju rizik i pod kakvim finansijskim su pritiskom da prihvate ponudu za preseljenje. Imaš veliki broj naših ljudi koji idu u krajnje negostoljubive delove Sibira da bi zaradili neki novac (a potencijalno kompromitovali zdravlje), a neko ne bi to uzeo ni u razmatranje.

Замисли сада да тата и мама добију сјајну понуду за посао негде у дубоком "трећем свету", веома лепом кутку планете, али где се вода прокувава, воће пере у раствору хипермангана и узимају таблете против маларије.


Neki tata i mama bi prihvatili ponudu pre tri godine i da je taj lepi kutak planete u Sijera Leoneu, Liberiji ili Gvineji, gde je bila nedavna epidemija ebole. Ja veovatno ne bih. Što se tiče navedenih mera, prokuvavanja vode, pranja voća u rastvoru hipermangana i uzimanju tableta protiv malarije, meni se nekako postavlja pitanje, a koja je poenta to raditi. Ako je verovati UNICEF podacima, u 2016. je bilo 216 miliona zaraženih od malarije a umrlo je 440 hiljada. To je dva promila od zaraženih, praktično ništa, manje nego u UK od malih boginja 1940., 1941. i 1943., a kljukaju se nekim otrovom... Ovde možeš da očitaš sarkazam.

Шта знају о путницима авиона којима путују, а којима понекад и маларични комарци стижу и у Европу, па их и пронађу у околини великих европских аеродрома?


Ovo je veoma interesantno pitanje. Sećam se da sam čitao negde da su u UK radili neki initial screening na par aerodroma i Eurostar-u kad je bila epidemija ebole u Zap. Africi. Isto tako znam da ne mogu da emigriraju iz gomile zemalja u UK bez urednog TBC testa. Rizik koji proističe iz mobilnosti je ozbiljan. Mislim da si baš ti na nekom drugom blogu iznosila podatke o broju putnika centralnih Londonskih železničkih stanica. Današnja mobilnost (međugradski vozovi, gradski javni transport, domaći/internacionalni letovi, privatni automobili) je za nekoliko redova veličine veća nego pre 50 godina kad je, recimo, počela imunizacija od malih boginja u UK. Kako bi to uticalo na širenje raznih epidemija? Sigurno ne povoljno.
mesan mesan 17:46 20.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Možda su mi roditelji stari i slabog imuniteta.

Sećam se studije Japana
--- oni su uveli obaveznu vakcinaciju dece (boginje) 1960 i neke, na par decenija, pa je ukinuli 1990 i neke.

Početna smrtnost im je bila trostruka u odnosu na neku normu, tokom decenija vakcinacije opala na normu, a posle ukidanja se opet vratila na trostruko.

POENTA:
Srmtnost se menjala najviše zbog smrtnosti starih osoba, a obavezna vakcinacija je bila samo kod sitne dece.
(Studija se bavi baš tom pojavom.)

Nisam stručan pa ovo sve sa zrnom soli, ali trebalo bi se i o takvim pričama informisati pre izmišljanja hipotetičkih pričica...



PS: Tetrise, apsolutno briljiraš :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:28 20.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Тетрисе, данас видим у српским новинама да се разболело дете од петнаест дана. Док су мајке раније биле трајно имуне јер су богиње прележале као деца, данас макар трећина мајки тридесетогодишњакиња саме нису имуне, а и оне које јесу, изгледа да немају довољан ниво антитела која могу да пренесу. Од кога је то дете могло да се зарази, ако не од својих вакцинисаних родитеља? Да ли имаш коментар на то?

А прича о оној девојчици је могла да има још много крајева. Она је здрава, права и весела, бистрог погледа и почиње да говори и склапа прве реченице. Када је сликају, смеје се и гледа право у камеру. Склапа велике коцке и воли Пепу. А онда је то све престало. Светло се угасило. Родитељи гледају старе фотографије и не разумеју.

У Јапану су укинули ММР вакцину, али се аутизам није у паду. Истини за вољу, откад је аутизам описан, па до увођења ММР вакцине прошло педесет година. Евидентно се ради нешто што не треба и могуће је да су и неке друге вакцине и неки други фактори тригери. А макар док то не будемо знали, биће потребно много мање арогантности и много више отвореног ума.
tetris tetris 01:07 21.02.2018

Re: Познате чињенице о аутизму

Тетрисе, данас видим у српским новинама да се разболело дете од петнаест дана. Док су мајке раније биле трајно имуне јер су богиње прележале као деца, данас макар трећина мајки тридесетогодишњакиња саме нису имуне, а и оне које јесу, изгледа да немају довољан ниво антитела која могу да пренесу. Од кога је то дете могло да се зарази, ако не од својих вакцинисаних родитеља? Да ли имаш коментар на то?


Dobar pokušaj, ali nemoj da očekuješ od mene objašnjenja pojedinačnih slučajeva. Ali mogu ti dati generalizovan komentar. Neke majke su bile trajno imune, a neke su kao malu decu pokopavali po grobljima širom Srbije. Ako uspevam dobro da razumem logiku ovde, ti se brineš za to što su novorođenčad ugrožena (a ne bi bila da nema izbijanja epidemija zbog kompromitovanog imuniteta populacije) zbog manjka antitela koje nisu dobili od majke koja nije nikad preležala male boginje. To što je to privremeni imunitet (pod pretpostavkom da su baš sve majke preležale male boginje, a znamo dobro da nisu), pa kad prežive taj period od par meseci postaju izloženi smrtonosnim bolestima, pa jedan deo njih umre i ne dočeka da ostvari potomstvo, to je od manje važnosti. Videli smo već ovde brojeve umrlih od malih boginja, sigurno je bilo i dece među njima (mada je surovo meriti čiji život više ili manje vredi). Sa druge strane imamo vakcinu koja, dokazano, rizike oboljevanja, a samim tim i smrti, umanjuje nekoliko redova veličina puta.

А прича о оној девојчици је могла да има још много крајева. Она је здрава, права и весела, бистрог погледа и почиње да говори и склапа прве реченице. Када је сликају, смеје се и гледа право у камеру. Склапа велике коцке и воли Пепу. А онда је то све престало. Светло се угасило. Родитељи гледају старе фотографије и не разумеју.


Da nije od tableta za zaštitu od malarije. Evo recimo ove dve među najkorišćenijim antimalaricima: Malarone i Lariam. Hemijski sastav verovatno bi nam malo značio, ali vidi ove nus pojave (kombinovao sam nus pojave od oba leka; većina se pojavljuje kod oba):

- učestalost do 1 u 10 i veća: glavobolja, nesanica, stomačni problemi, insomnija, košmari, gubitak apetita, vertigo, problemi sa vidom, depresija
- učestalost do 1 u 100 i 1 u 1000: anxiety, lupanje srca, gubitak kose, nesvestica, halucinacije,
- ostale retke nus pojave: zapaljenje jetre, tahikardija, zapaljenje krvnih sudova, napadi panike, problemi sa bubrezima, gubljenje svesti, teškoće u govoru, gobitak raznih čula, poremećaji pritiska i broja otkucaja srca, slabost u mišićima, bolovi u zglobovima...

Hipotetički roditelji iz tvoje priče su dali ovo detetu da pije, iako je smrtnost od malarije samo 2 promila, a voljni su da izlože dete bolesti sa sličnom smrtnošću za koju postoji vakcina. Zanimljivo razmišljanje, doduše neprincipijelno. Ovde treba naglasiti da se malarija ne prenosi sa osobe na osobu i da nedavanje tablete (ili vakcine) dovodi u rizik samo dete od tih hipotetičkih roditelja, a nepristajanje na vakcinu od malih boginja dovodi u rizik i njihovo dete, ali pored njega i drugu decu i ostale ugrožene.

У Јапану су укинули ММР вакцину, али се аутизам није у паду. Истини за вољу, откад је аутизам описан, па до увођења ММР вакцине прошло педесет година. Евидентно се ради нешто што не треба и могуће је да су и неке друге вакцине и неки други фактори тригери. А макар док то не будемо знали, биће потребно много мање арогантности и много више отвореног ума.


Ovde mogu delimično da se složim sa tobom. Pustimo da se time bave ljudi koji imaju znanja da se time bave i možda dođemo do saznanja koji su to faktori koji dovode do autizma. Hodajući po trenutnim granicama znanja ne može da se pronađe povezanost između MMR vakcine i autizma, kao ni između ostalih vakcina i autizma. Izbor tvojih reči implicira (netačno a tendenciozno) da je potvrđeno da MMR izaziva autizam, a da druge vakcine doprinose, i pored njih još neki tamo neznani faktori. Sa druge strane ono što, hodajući po granicama znanja, znamo je da su vakcine nedvosmisleno spasile milione. Ne mogu se složiti sa tobom da odbacimo sve što, dokazano, umanjuje ogromne žrtve i patnju, i da se vratimo na brojeve mrtvih i osakaćenih od ranije (možda manje zbog uznapredovale medicine, a možda i veće zbog mobilnosti stanovništva), jer se radi "nešto što ne treba", kad, po trenutnim saznanjima, nemamo nikakvu, ne potvrdu, nego ni naznaku, o štetnosti o kojoj ti pokušavaš da nas ovde informišeš.
grof_brankovich grof_brankovich 14:01 17.02.2018

без коментара и одговора

"Turistička organizacija Srbije je prošle godine navela da, od kada je uvedena podela (ђачког распуста), da su se domaći gosti, 14 odsto više u odnosu na prethodne godine, odlučili za zimovanje u našoj zemlji. Upravo zbog toga je iscepkan raspust i prošle godine bio na meti kritika. Zbog epidemije gripa prvi deo je bio produžen za dva dana, a onda je kao jedan od načina nadoknade predloženo skraćivanje drugog dela..."



principessa_etrusca principessa_etrusca 14:54 17.02.2018

Re: без коментара и одговора

tasadebeli tasadebeli 21:59 17.02.2018

Re: без коментара и одговора

grof_brankovich


principessa_etrusca



Ич се не упуштам у ову тему Принцезиног поста јер ми праћење те саге о вакцинама и фармацеутској индустрији не иде баш од руке... Слабо ја то пратим... Па самим тим и не заузимам страну у расправи.

Него, видим да овде неки помињу важност едукације по том питању, па бих ја само да подсетим цењени скуп да едукација никако и ни за шта не сме да буде индоктринација.

Чим едукација постане индоктринација, јавља се и отпор индоктринацији.

И то важи за било шта, не само за вакцине.

Извин'те на упадици... Ја то онако, у пролазу...
a_jovicic a_jovicic 23:55 17.02.2018

Re: без коментара и одговора

tasadebeli
Него, видим да овде неки помињу важност едукације по том питању, па бих ја само да подсетим цењени скуп да едукација никако и ни за шта не сме да буде индоктринација.

Чим едукација постане индоктринација, јавља се и отпор индоктринацији.

Pa zar svaka edukacija nije delimično i indoktrinacija (koja zavisi od onog ko je propisao nastavni program)?


... a bog'me u zemlji Srbiji je sve češći i otpor edukaciji ... onako baš istinski. Što da se "mučiš" kad možeš da kupiš diplomu?!
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:38 18.02.2018

Re: без коментара и одговора

Pa zar svaka edukacija nije delimično i indoktrinacija (koja zavisi od onog ko je propisao nastavni program)?

У праву си. И биће да је и став да држава треба да наређује и кажњава, а (дебилни) поданици да не размишљају и не одлучују, управо резултат неке индоктринације.
tasadebeli tasadebeli 09:11 18.02.2018

Re: без коментара и одговора

principessa_etrusca
Pa zar svaka edukacija nije delimično i indoktrinacija (koja zavisi od onog ko je propisao nastavni program)?

У праву си. И биће да је и став да држава треба да наређује и кажњава, а (дебилни) поданици да не размишљају и не одлучују, управо резултат неке индоктринације.



Ето, обоје сте рекли управо оно о чему и ја размишљам све време читајући овај Принцезин блог са све коментарима.

Немам шта више ту ни да додам ни да одузмем.
freehand freehand 10:23 18.02.2018

Re: без коментара и одговора

principessa_etrusca
Pa zar svaka edukacija nije delimično i indoktrinacija (koja zavisi od onog ko je propisao nastavni program)?

У праву си. И биће да је и став да држава треба да наређује и кажњава, а (дебилни) поданици да не размишљају и не одлучују, управо резултат неке индоктринације.

Sve vreme izbegavam da se uključim u raspravu o stvarima o kojima ne znam gotovo ništa, dakle kao i većina komentatora.
Ali sad ipak moram da pitam: po tvojoj i proceni tvojih libertarijanskih istomišljenika - koliki realno deo populusa može, informisano i sa adekvatnim znanjem i sopstvenim jasnim stavom i mišljenjem baziranim na činjenicama i nauci, da o ovakvim stvarima odlučuje?

Ja bih rekao - ovoliko.



A posle bi, jedno deset godina, svi bili za vakcinu. Pa opet vašarski šarlatani po medijima i novi krug.
c_h.arlie c_h.arlie 10:45 18.02.2018

Re: без коментара и одговора

freehand
principessa_etrusca
Pa zar svaka edukacija nije delimično i indoktrinacija (koja zavisi od onog ko je propisao nastavni program)?

У праву си. И биће да је и став да држава треба да наређује и кажњава, а (дебилни) поданици да не размишљају и не одлучују, управо резултат неке индоктринације.

Sve vreme izbegavam da se uključim u raspravu o stvarima o kojima ne znam gotovo ništa, dakle kao i većina komentatora.
Ali sad ipak moram da pitam: po tvojoj i proceni tvojih libertarijanskih istomišljenika - koliki realno deo populusa može, informisano i sa adekvatnim znanjem i sopstvenim jasnim stavom i mišljenjem baziranim na činjenicama i nauci, da o ovakvim stvarima odlučuje?

Ja bih rekao - ovoliko.



A posle bi, jedno deset godina, svi bili za vakcinu. Pa opet vašarski šarlatani po medijima i novi krug.

Saglasan !
No, ako ćemo da budemo korektni i konsekventni --- tako je i sa većinom stvari u životu, što nas onda vodi u drugu krajnost, a to je ... da nas boli kuki, jer ne možemo da odgovaramo za većinu stvari, jer nismo kompetentni.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:22 18.02.2018

Re: без коментара и одговора

Ali sad ipak moram da pitam: po tvojoj i proceni tvojih libertarijanskih istomišljenika - koliki realno deo populusa može, informisano i sa adekvatnim znanjem i sopstvenim jasnim stavom i mišljenjem baziranim na činjenicama i nauci, da o ovakvim stvarima odlučuje?

Неки могу, а неки не могу, али зато људи и треба да имају свог лекара коме верују да је информисан и да ће им дати савет у најбољем интересу њиховог детета и помоћи да донесу најбољу одлуку за своје дете.
freehand freehand 12:46 18.02.2018

Re: без коментара и одговора

principessa_etrusca
Ali sad ipak moram da pitam: po tvojoj i proceni tvojih libertarijanskih istomišljenika - koliki realno deo populusa može, informisano i sa adekvatnim znanjem i sopstvenim jasnim stavom i mišljenjem baziranim na činjenicama i nauci, da o ovakvim stvarima odlučuje?

Неки могу, а неки не могу, али зато људи и треба да имају свог лекара коме верују да је информисан и да ће им дати савет у најбољем интересу њиховог детета и помоћи да донесу најбољу одлуку за своје дете.

Izvini, moraću još malo direktnije. Dođe do nekih pomeranja u vaseljeni koja produkuju da tvoj predlog sutra bude prihvaćen i ekspresno realizovan.
Šta misliš da bi bile posledice, na koji period i za koliko bi ljudi slobodne volje poput tebe zatražile diktaturu i karantine?
grof_brankovich grof_brankovich 12:47 18.02.2018

Концлагер Србија

Мени је сада захваљујући овом блогу сасвим очигледно да су становници појединих замаља сасвим чврсто у канџама једног вишеслојног корпоративног система чији врх надилази оквире државних граница. Овај блог се бави само фармаколошким сегментом али се индиректно односи и на остале економске сегменте - на прехрану, телекомуникације, итд. итд.

Овај блог је демонстрирао како интернационални корпоративни систем контролише становништво преко домаћих политичара, домаћих експерата који раде за интернационалне организације и домаћих комесара који оперишу на друштвеним мрежама.

На овај блог можемо гледати и као на један научни експеримент у којем учествује нешто више од 20 високообразованих људи. Рекао бих да један број нас овде сасвим разуме импликације овог блога и да притом јавно износе своје лично мишљење.



Друга мањина на овом блогу су комесари репресивног система. Претпостављам да су неки блогери комесари који су стално уграђени (embedded) у блог тј. шпијуни који обавештавају надлежне да се на блогу повела по њих опасна дискусија. Надлежни шаљу своје компетентне људе да угасе пожар разним методама - ометањем дискусије, исмејавајем учесника, манипулацијом чињеница, дискредитацијом компетентности, итд.


Остали блогери учествује из разнораних разлога у шта не могу да улазим јер морам да радим данас. Међу том већином има нас који смо обични корисни идиоти, што није ни чудо када олигархија са власти користи сву пропагандну моћ медија.


Ја лично могу само да саосећам са српским становништвом јер сам у животу имао ту срећу да се непланиски нађем на овом острву где живе милиони освешћених појединаца који имају довољно образовања, емпатије и интереса да брину о укупном становништву и да се колективно бране од необузданог капитализма и бескрупулозних корпоративних структура које наравно и њих експлоатишу или покушавају да то ураде. Ово британско становништво има довољно индивидуалне памети да себе колективно брани, наравно не успевају увек јер технологија и наука контроле становништва стално иде корак испред нас, али ипак се бранимо највише путем отворене и слободне дискусије у јавним медијским сервисима што је нашем становиштву нажалост у Србији онемогућено.

Британско становништво НИКАД НИКАД НИКАД не би дозволило принудно вакцинисање деце или одраслих ради неких лажних "епидемија", кад су у питању релативно безопасне такозване дечије болести које се управо зову тако јер нису смртоносне у великој већини случаја. Чак и кад би вакцинисање било услов за пријем у школе, Британцима увек остаје право да образују децу код своје куће. Британци данас не би дозволили да над њима влада олигархија компромитованих министара и људи управо зато јер имају функционални скупштински систем који је у Србији онемогућен.

Разумем зашто људи у овим условим у којима се налази Србија у 21. веку верују у надприродну помоћ. Шта друго преостаје људима који су сабијени у један велики концентрациони логор и над којима се врше експерименти?
freehand freehand 13:06 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

Међу том већином има нас који смо обични корисни идиоти

U čemu se ogleda ta korisnost?
eloy eloy 13:27 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

Британско становништво НИКАД НИКАД НИКАД не би дозволило принудно вакцинисање деце или одраслих ради неких лажних "епидемија", кад су у питању релативно безопасне такозване дечије болести које се управо зову тако јер нису смртоносне у великој већини случаја. Чак и кад би вакцинисање било услов за пријем у школе, Британцима увек остаје право да образују децу код своје куће. Британци данас не би дозволили да над њима влада олигархија компромитованих министара и људи управо зато јер имају функционални скупштински систем који је у Србији онемогућен.


Britanci su očigledno znali kojim redosledom da menjaju stvari i šta su prioriteti.
Negde sam pročitao da Britancima nije smetalo da osvajaju nove kolonije zato što je padala kiša. Zamisli tu budalaštinu da se ratuje po kiši.
a_jovicic a_jovicic 14:02 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

grof_brankovich
Британско становништво НИКАД НИКАД НИКАД не би дозволило принудно вакцинисање деце или одраслих ради неких лажних "епидемија", кад су у питању релативно безопасне такозване дечије болести које се управо зову тако јер нису смртоносне у великој већини случаја. Чак и кад би вакцинисање било услов за пријем у школе, Британцима увек остаје право да образују децу код своје куће. Британци данас не би дозволили да над њима влада олигархија компромитованих министара и људи управо зато јер имају функционални скупштински систем који је у Србији онемогућен.

Разумем зашто људи у овим условим у којима се налази Србија у 21. веку верују у надприродну помоћ. Шта друго преостаје људима који су сабијени у један велики концентрациони логор и над којима се врше експерименти?

Dabre ... al' hebiga ... mi smo uvek nekako bili naklonjeniji kontinentalnim demokratijama

Independent | 05.07.2017 | France to make vaccination mandatory from 2018 as it is 'unacceptable children are still dying of measles'

Move follows similar initiative in Italy, where non-vaccinated children cannot attend state schools

Parents in France will be legally obliged to vaccinate their children from 2018, the government has announced.

French Prime Minister Édouard Philippe said it was “unacceptable” that children are "still dying of measles” in the country where some of the earliest vaccines were pioneered.

Three childhood vaccines, for diphtheria, tetanus and polio, are currently mandatory in France. Others, including those against hepatitis and whooping cough, are simply recommended.


BBC | 26.05.2017 | Germany vaccination: Fines plan as measles cases rise

Parents in Germany who fail to seek medical advice on vaccinating their children could face fines of up to €2,500 (£2,175; $2,800).

Health Minister Hermann Gröhe said it was necessary to tighten the law because of a measles epidemic.

A mother of three died of measles in the city of Essen this week.

The government wants kindergartens to report any parents who cannot prove they have had a medical consultation.

However, Germany is not yet making it an offence to refuse vaccinations - unlike Italy.

Speaking to the popular daily Bild, Mr Gröhe said: "Continuing deaths from measles cannot leave anyone indifferent."

Under the plan, the children of parents who fail to seek vaccination advice could be expelled from their daycare centre. The law is expected to be adopted next month.


BBC | 19.05.2017 | Italy makes 12 vaccinations compulsory for children

The government in Italy has ruled that children must be vaccinated against 12 common illnesses before they can enrol for state-run schools.

Prime Minister Paolo Gentiloni blamed a decrease in vaccinations in part on a "spread of anti-scientific theories".

Italy has recorded nearly three times as many measles cases so far this year than for all of 2016.

If children are not vaccinated by the age of six, the school starting age, their parents will be fined.

Conspiracy theories about the health risks of certain vaccinations - largely based on one discredited paper - have circulated around the world, leading some parents to shun immunisation.

In Italy, the number of two-year-olds vaccinated against measles has dropped from more than 90% to below 80%. This is well short of the World Health Organization's recommended coverage of 95% or more.
grof_brankovich grof_brankovich 14:16 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

The top five countries with the most Nobel laureates are all western nations - with the United States, the United Kingdom, Germany, France and Sweden topping the rankings for the best minds in peace, literature, science and economics.

The United States has had the most Nobel Prize winners, with 336 winners overall. It has been most successful in the area of Physiology or Medicine, with 94 laureates since 1901.

Similarly, the United Kingdom that majority of its 117 Nobel laureates winning in Chemistry and Physiology or Medicine.
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/northamerica/usa/11926364/Nobel-Prize-winners-Which-country-has-the-most-Nobel-laureates.html

Interesting, yeah?
grof_brankovich grof_brankovich 14:22 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

"World-famous scientist issues warning about genetically modified vaccines
When the world’s smartest person starts sounding the alarm on vaccines, it’s time to take notice.

I’m sure you’ve seen Dr. Stephen Hawking on TV and in the news over the years. He’s the brilliant scientist who has been confined to a wheelchair for decades because of ALS — but he’s still figured out the physics behind everything from black holes to time travel.

But now Hawking is warning that one of the greatest threats to mankind — to the health and safety of everyone we know and care about — isn’t coming from the cosmos.

It’s coming from some of the most dangerous (and common) vaccines on the market today.

A dire prediction
For 30 years Stephen Hawking was the Lucasian Chair of Mathematics at the University of Cambridge. That’s the same job once held by Sir Isaac Newton.
He’s a certified genius — and probably the most famous scientist since Albert Einstein.

And what Hawking just revealed in a British television interview is scarier than the worst horror movie you’ve ever seen. He said that genetically engineered viruses are now one of the biggest threats human beings face.

Right up there with nuclear weapons.

You see, just like the GM food they want us to eat, Big Pharma has been genetically modifying viruses in vaccines for years. They’re combining deadly viruses into a single shot, and even mixing animal and human DNA.

These shots are called “recombinant” vaccines and they may be the biggest medical experiment ever conducted on human beings. The FDA has been approving them since 1986, even though these shots may have the ability to create new and deadly diseases we have no way to treat.

In fact, it’s already happening.

Places like India and Africa are seeing a resurgence in polio cases thanks to the oral polio vaccine (OPV). That’s because the three polio strains in the vaccine are mutating and combining into genetically-modified super viruses, allowing people who get the OPV to spread the disease to others.

And while that’s frightening enough, Big Pharma is regularly altering and playing God with viruses in our vaccines, mixing DNA from people, cows and even dogs. While we still don’t fully understand the long-term damage from these recombinant vaccines, what we’re already seeing is terrifying.

Here’s a look at just some of the genetically modified vaccines on the market today — and the risks we know about:

RotaTeq: This is supposed to protect babies from rotavirsues, and lots of kids get three doses before they even reach six months of age. But it’s actually made from a cross between cow and human DNA, and clinical trials found that infants are twice as likely to suffer seizures within the first two weeks after they get the vaccine.

Flucelvax: This new flu jab is being marketed like crazy this time of year. But what they’re not telling you is that it was actually made by combining human flu strains with kidney cells from a cocker spaniel! And while Flucelvax has only been around for a couple years, we already know that injecting ourselves with dog DNA is bad news. The vaccine nearly doubles your risk of a painful muscle condition called myalgia.

HPV vaccines, like Gardasil: I’ve told you stories about healthy, young girls who ended up paralyzed, unable to feed themselves and incapable of even attending school shortly after getting these shots. And currently, Virginia, Rhode Island and the District of Columbia require a Gardasil shot just to attend school.
And there are a whole bunch of new genetically-spliced recombinant vaccines coming down the pike, including one for measles.

Every time scientists try to warn us about the dangers of vaccines, the mainstream bends over backwards to call them quacks. But, trust me, nobody is saying that about Stephen Hawking.

You can check out this full list of approved vaccines and see which ones are recombinant and may have genetically engineered viruses. That way you can make sure you keep yourself and the people you care about far away.

Because what we’ve already learned about these genetically modified vaccines is scary — and the worst may be yet to come."

"Sources:
Most threats to humans come from technology, warns Hawking” Ian Sample, January 19, 2016, The Guardian, msn.com "

https://hsionline.com/2016/02/10/gm-vaccine-viruses/
a_jovicic a_jovicic 14:25 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

eloy
Britanci su očigledno znali kojim redosledom da menjaju stvari i šta su prioriteti.
Negde sam pročitao da Britancima nije smetalo da osvajaju nove kolonije zato što je padala kiša. Zamisli tu budalaštinu da se ratuje po kiši.

Hebiga kad su imali bolji barut od drugih

(dobro de ... bolje muskete i topove)
grof_brankovich grof_brankovich 14:39 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

freehand
Међу том већином има нас који смо обични корисни идиоти

U čemu se ogleda ta korisnost?


Да ли је ово твоје питање металингвистичко питање? Тј. шта је његова функција?

Мораћу да се прво консултујем са неким.
grof_brankovich grof_brankovich 14:41 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

a_jovicic
eloy
Britanci su očigledno znali kojim redosledom da menjaju stvari i šta su prioriteti.
Negde sam pročitao da Britancima nije smetalo da osvajaju nove kolonije zato što je padala kiša. Zamisli tu budalaštinu da se ratuje po kiši.

Hebiga kad su imali bolji barut od drugih

(dobro de ... bolje muskete i topove)


Шта год да је. Питам се да ли да верујем Лончару или Хокингу.
anonymous anonymous 15:04 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

freehand
Међу том већином има нас који смо обични корисни идиоти

U čemu se ogleda ta korisnost?


U tome što se smatra da postoji samo znanje i neznanje.

Umesto da se prihvati da postoje različita znanja.


Naravno, premisa je da je znanje uvek ono koje ja zastupam, a da je sve drugo - neznanje.

I da to " neznanje" i njegove nosioce treba ocrniti,namazati katranom i posuti perjem.

Ovakakv stav obično uvek ide ukorak sa aktuelnim odnosom snaga i moći, pri čemu se svesno ili ne zastupa vladajući , dominantan koncept koji je na pijedestal i postavio "znanje" koji ovi gorljivo zastupaju.

Onemogućavajuči bilo kakvo dovodjenje u pitanje ....





a_jovicic a_jovicic 15:19 18.02.2018

Re: Концлагер Србија

grof_brankovich
a_jovicic
eloy
Britanci su očigledno znali kojim redosledom da menjaju stvari i šta su prioriteti.
Negde sam pročitao da Britancima nije smetalo da osvajaju nove kolonije zato što je padala kiša. Zamisli tu budalaštinu da se ratuje po kiši.

Hebiga kad su imali bolji barut od drugih

(dobro de ... bolje muskete i topove)


Шта год да је. Питам се да ли да верујем Лончару или Хокингу.

Ni jednom ni drugom ... nisu ni imunolozi ni mikrobiolozi.

Pitanje ti je k'o "Da li da po pitanju teorije relativiteta više verujem Pasteru ili Njutnu?" (nemo' samo da pomisliš da Lončara uopšte dovodim na nivo ove dvojice)

A inače ... ovo što pišeš o "civilizacijskim dostignućima Velike Britanije" će se primeniti na kontinentalnu Evropu kad i razdvojene česme za hladnu i toplu vodu (mislim ... ima to nekih prednosti kad u kući imaš i tehničku vodu al' brate ima i previše komplikacija)
eloy eloy 16:21 18.02.2018

Re: Концлагер Србија


Шта год да је. Питам се да ли да верујем Лончару или Хокингу.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:25 18.02.2018

.

Milan Novković Milan Novković 16:54 18.02.2018

Re: .

BebaOdLonchara

Uh, gde njega nađe, on je meni ultimativni primer korisnog idiota, u ovom klipu više štete nego koristi. One tri majke u parku su ne samo razumne u maloj brizi i ničemu više, i veće carice što on ikad može da bude.

Jeste smešan, ok, ali njemu i voda ubija, ne davljenike, nego one koji je piju, i ne samo destilovana koja ti slupa elektrolite u telu nego i normalna, samo ako je popiješ previše - ne u ovom prilogu, al kad mu zatreba u nekom drugom on će to potegnuti.

Al odlgedao sam, posle višegodišnjeg odmaranja od njegovoh humora.

Ajd sad, iako nisam zamišljao svoje učešće ovde kao 50 shades of gray, da ni bih blogovao 24x7, da mu uzmem "najjaču" kariku, skoro pa kviska ili Jokera, pošto ga je i Tetris spominjao - Dr. Andrew Jeremy Wakefield.

Nema šta ja nisam o njima onomad pročitao (množina), pa većinu zaboravio, i jeste Wakefield požurio da zaradi neku crkavicu za stare dane na moralno neuredan i prebrz način, pa brzo zbrisao u US bez neke borbe kad su ga ovde slupali, ali njego co-autor, npr, nije:

- Professor John Angus Walker-Smith, nikad čuli, i normalno, svi imamo svoje poslove i samo nam još treba da sledimo opskurne britanske priče iz medicine. Al ajde, od njihovog rada je krenula MMR kontroverza.

- Prof John (i pazi, Uk je jako spretna raja, Lancet, BMJ jesu peer-reviewed, ali im diskretne vizice sa GSK, Mercom, ... nisu strane) ih je odveo na sud.

Na Wikiju kažu: "In 2010, Walker-Smith was found guilty by the General Medical Council of professional misconduct who recommended erasure subject to appeal. As a result, he was barred from practicing medicine.On appeal the case heard by Mr. Justice Mitting in the High Court stated that the GMC determinations were superficial and inadequate and so were quashed."

Zvanični sudski dokument (High Court, England and Wales, pazi to su nam vrh piramidice ekipica) je malo grublji u stvari, pošto ovde praktikujemo i ljubav prema jeziku:

"...For the reasons given above, both on general issues and the Lancet paper and in relation to individual children, the panel's overall conclusion that Professor Walker-Smith was guilty of serious professional misconduct was flawed, in two respects: inadequate and superficial reasoning and, in a number of instances, a wrong conclusion....".

Ovde sam ti boldovao ono što ne šiše na Wiki, ceo doc je ogroman i da ne potežemo sad Niccolea za kilo mesa.

I da ponovo skrenem pažnju, ovo su sudske kvalifikaije ponašanja britanskog General Mediac Council.

Većina možda ne zna koliko su britanci pažljivi i precizni sa rečima, od odličaša u srednjoj školi pa nadalje - oni su, prevedeno na kjniževni prigrevački, rekli da je ponašanje GMC u ovom slučaju bilo kriminalno (sumnjiv prevod, ajde, al "educated" - i ovaj profa je dobar proxy za Wakefield priču.

Profa i Wakefield su isto mislili, ali profa hteo da budu diskretniji, a Wakefield voleo da istrčava pred rudu.

Šta je profa govorio iza leđa, prošli vek (al vidi ovo prvo, "John Walker-Smith is a gastroenterologist well known for his work in pediatrics.[1] From 1985 until his retirement in 2001, he was professor of pediatric gastroenterology at the University of London.He also formerly served as the editor-in-chief of the Journal of Pediatric Gastroenterology and Nutrition." - i ova publikacija je peer-reviewed:

1997+/-
"...Through Dr. Wakefield we have been looking at a group of children with autistic symptoms related to MMR vaccine and have found that a significant number of children have had gastrointestinal symptoms. When these have been present we have so far found endoscopic abnormalities in all five children we have investigated. ...

.
"

Našim jezikom prevedene i reči ljudi koji su se javili kasnije, čak ove deceniji: nekim ljudima se u crevima nalaze hronične upale vezane za virus malih boginja, i onda se, educated (proizvoljno, znam) od strane nekih nagađa da te upale tinjaju mnogo godina.

A na temu kako korelacija ne znači kauzalnost, i danas svi znaju ovu mantru, iako ne umeju ni da zagrebu ispod nje, bez upotrebe bespislenog primera, u živom svetu to ume da bude vanredno teško, što ne znači da neki podaci ne treba da bude strah u nama.

Ali to ne znači da čak i iz zezanja ne možeš ne pozajmiš tuđu, nego kostruišeš i svoju "teoriju" koja onda ima čak ozbiljno mnogo netrivijalnih aspekata:

- MMR izaziva upalu debelog creva kod nekih, virus malih boginja iz nje

- Aluminijum brzo prolazi kroz BBB

- Aluminijum je neurotoksičan

- Ima svašta neurotoksičnog, ili bar provokativnog za imuni sistem pa on usput napravi i nešto od kolateralne štete

- Al to svašta teže prolazi kroz BBB

- Samo nadraženi imuni, upale, ume da ubrzano otvori delove BBB ... i eto dodatnog problema

Znači linija "rezonovanja" dizajnirana kao fazon, ali u svakoj stavki ima malo do dosta istine ili bar nagađanja dokazanih profesionalaca.

Fora je što za bilo kakvu publikaciju, peer-reviewed ili ne, ti ne možeš olako, ili nikako da dokažeš kauzalnost, a ona možda postoji, samo su ti potrebne višestruke korelacije, korelacione matrice.

A nemaš ih, i nemoguće je, praktično, doći do njih sa iole praktičnom lovom, recimo potpuno je izvan praktičnog domašaja da ogromnom broje dece proveravaš sondama da li imaju upalu debelog creva, pa ako je imaju šta je uzrok, da bi to sve co-korelisala sa vakcinama, pa autizmom.

Al možemo i da štitimo famrkalologe, recimo odem kod komšija preko bare do Merca - naučnici su uglavnom pošteni, i dvojica su tužila Merc za falsifikovanja rezultata efikasnosti vakcine za zauške 2012. godine (60 i nešto %, a oni prijavljivali 95%), deo i MMR vakcine.

Prosto imaš replicative fading delova gneoma virusa koji se tamo koriste, to je isto što i opadanja kvaliteta kako pravi fotokopiju, od fotokopije, od fotokopije ... ali lakše ti je i dramatično jeftinije da fotokopiraš nago pišeš ponovo, uz mnoge izmene.

I onda oni zavlače sud 5 godina, pošto im je 5 godina skoro pa 4 milijarde dolara samo od vakcine za zauške.

A kako ovde štitim farmakologe - pa prvo su ih njihovi bivši naučnici odveli na sud, uz ozbiljne pretnje, a lažući da im je 6x% efikasna vakcina efikasna 95% su ukrali posao manjim farmakološkim firmama koje imaju vakcinu, npr, 92% efikasnu.

Na stotine, ili hiljade puteva razmišljanja, i analiza, pa diskusija mna ove teme postoji, korisnih za drušvo, i farmakomafija se upinje da zapušni one koji im nisu od finansijskog interesa, i po cenu učešća u kriminalnim aktivnostima (tj sufix "mafija" nije samo stilska figura)

grof_brankovich grof_brankovich 13:32 18.02.2018

Trol: Be afraid be very afraid

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:23 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

anonymous anonymous 14:34 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

grof_brankovich
Bugarska sinoć


Al bi ovi vakcinisali....

Usput

Najpre sve homoseksualce, a onda i one koji ih podržavaju.

Obavezno.

grof_brankovich grof_brankovich 14:43 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

anonymous
grof_brankovich
Bugarska sinoć


Al bi ovi vakcinisali....

Usput

Najpre sve homoseksualce, a onda i one koji ih podržavaju.

Obavezno.



Смејем се, а није смешно.
anonymous anonymous 14:53 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

grof_brankovich
anonymous
grof_brankovich
Bugarska sinoć


Al bi ovi vakcinisali....

Usput

Najpre sve homoseksualce, a onda i one koji ih podržavaju.

Obavezno.



Смејем се, а није смешно.


Naravno da nije smešno.

Problem je što ljudi ne žele da se upuste u razmišljanje out of box - šta se može desiti ako one mere koje smo skrojili prema svom modelu, primene neki drugi koji razmišljaju drugačije.

Šta ako zakonsko, obavezno vakcinisanje iskoriste protivnici demokratije ili nekih grupa/slojeva /rasa ?

Da istorija ne poznaje takve slučajeve, mogao bih da razumem one koji bi legislativu i sankcije.

Ovako.....

Od nekadašnjih totalitarnih režima hronološki smo možda udaljeni pedesetak godina.

Kulturološki / civilizacijski .....nekoliko sekundi.






freehand freehand 14:58 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

Naravno da nije smešno.

Problem je što ljudi ne žele da se upuste u razmišljanje out of box - šta se može desiti ako one mere koje smo skrojili prema svom modelu, primene neki drugi koji razmišljaju drugačije.

Šta ako zakonsko, obavezno vakcinisanje iskoriste protivnici demokratije ili nekih grupa/slojeva /rasa ?

Pitao sam Pričipesu i nisam dobio odgovor. Možeš li ti da mi kažeš - šta ako bi te zakonodavac sutra poslušao, ukinuo obaveznost vakcinisanja (može i osnovnog oibrazovanja, osnovne zdravstvene zaštite i pravila bezbednosti u saobraćaju, što da ne)?
Da ova dr Jovanah bude direktor direkcije za javno zdravlje a ona dr Velkovlah ministarka zdravstva.
Šta ti misliš da bi se dogodilo?
grof_brankovich grof_brankovich 15:07 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

Анон.

Баш сам од Безоса наручио књигу - филозофски криминални "роман" у којем је жртва Роланд Барт а осумњичени су сви од Сартра, Фукоа до Кристеве.

The 7th Function of Language, писац Laurent Binet.

Не сећам кад ме је нека књига тако засмејавала. Чекам да ми стигне и његова прва књинга HHhH преко Амазона.

anonymous anonymous 15:10 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

freehand
Naravno da nije smešno.

Problem je što ljudi ne žele da se upuste u razmišljanje out of box - šta se može desiti ako one mere koje smo skrojili prema svom modelu, primene neki drugi koji razmišljaju drugačije.

Šta ako zakonsko, obavezno vakcinisanje iskoriste protivnici demokratije ili nekih grupa/slojeva /rasa ?

Pitao sam Pričipesu i nisam dobio odgovor. Možeš li ti da mi kažeš - šta ako bi te zakonodavac sutra poslušao, ukinuo obaveznost vakcinisanja (može i osnovnog oibrazovanja, osnovne zdravstvene zaštite i pravila bezbednosti u saobraćaju, što da ne)?
Da ova dr Jovanah bude direktor direkcije za javno zdravlje a ona dr Velkovlah ministarka zdravstva.
Šta ti misliš da bi se dogodilo?



A šta ti misliš da bi se dogodilo kad bi ovi koji marširaju u Bugarskoj, Ukrajini,Madjarskoj, Nemačkoj dobili vlast i počeli da vakcinišu.
Obavezno - i sve po zakonu.
tasadebeli tasadebeli 15:12 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

grof_brankovich
Bugarska sinoć



Србија јутрос, Хрватска и Словенија у подне, Аустрија, Немачка и Француска предвече, Британија и САД у поноћ?

Или је ипак вожња ишла у рикверц, обрнутим редоследом?








freehand freehand 15:15 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

anonymous
freehand
Naravno da nije smešno.

Problem je što ljudi ne žele da se upuste u razmišljanje out of box - šta se može desiti ako one mere koje smo skrojili prema svom modelu, primene neki drugi koji razmišljaju drugačije.

Šta ako zakonsko, obavezno vakcinisanje iskoriste protivnici demokratije ili nekih grupa/slojeva /rasa ?

Pitao sam Pričipesu i nisam dobio odgovor. Možeš li ti da mi kažeš - šta ako bi te zakonodavac sutra poslušao, ukinuo obaveznost vakcinisanja (može i osnovnog oibrazovanja, osnovne zdravstvene zaštite i pravila bezbednosti u saobraćaju, što da ne)?
Da ova dr Jovanah bude direktor direkcije za javno zdravlje a ona dr Velkovlah ministarka zdravstva.
Šta ti misliš da bi se dogodilo?



A šta ti misliš da bi se dogodilo kad bi ovi koji marširaju u Bugarskoj, Ukrajini,Madjarskoj, Nemačkoj dobili vlast i počeli da vakcinišu.
Obavezno - i sve po zakonu.

.D Čini mi se da si pomiunjao nešto o nivou rasprave?
Ovo ti je za pijacu.
anonymous anonymous 15:17 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

grof_brankovich
Анон.

Баш сам од Безоса наручио књигу - филозофски криминални "роман" у којем је жртва Роланд Барт а осумњичени су сви од Сартра, Фукоа до Кристеве.

The 7th Function of Language, писац Laurent Binet.

Не сећам кад ме је нека књига тако засмејавала. Чекам да ми стигне и његова прва књинга HHhH преко Амазона.




Drago mi je da se razumemo.

anonymous anonymous 15:21 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

freehand


Da ova dr Jovanah bude direktor direkcije za javno zdravlje a ona dr Velkovlah ministarka zdravstva.
Šta ti misliš da bi se dogodilo?



A šta ti misliš da bi se dogodilo kad bi ovi koji marširaju u Bugarskoj, Ukrajini,Madjarskoj, Nemačkoj dobili vlast i počeli da vakcinišu.
Obavezno - i sve po zakonu.


Čini mi se da si pomiunjao nešto o nivou rasprave?
Ovo ti je za pijacu.


Hebiga Free, pa ti si već konstatovao da nisam nikakav intelektualac.

Što se iznenadjuješ.


freehand freehand 15:24 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

Hebiga Free, pa ti si već konstatovao da nisam nikakav intelektualac.

Što se iznenadjuješ.

Ne iznenađujem se, samo se stidim i za tebe.
a_jovicic a_jovicic 15:24 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

tasadebeli
#video#

A zar nije pravilo u tom "sportu" da se skače na glavu?!
anonymous anonymous 15:27 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

freehand
Hebiga Free, pa ti si već konstatovao da nisam nikakav intelektualac.

Što se iznenadjuješ.

Ne iznenađujem se, samo se stidim i za tebe.


A kakav si kad se stidiš ?
tasadebeli tasadebeli 15:32 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

a_jovicic
tasadebeli
#video#

A zar nije pravilo u tom "sportu" da se skače na glavu?!



Правила варирају што се иде јужније...



principessa_etrusca principessa_etrusca 21:04 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

grof_brankovich
Анон.

Баш сам од Безоса наручио књигу - филозофски криминални "роман" у којем је жртва Роланд Барт а осумњичени су сви од Сартра, Фукоа до Кристеве.

The 7th Function of Language, писац Laurent Binet.

Не сећам кад ме је нека књига тако засмејавала. Чекам да ми стигне и његова прва књинга HHhH преко Амазона.

Заплет звучи сјајно, осумњичени Сартр, Фуко,...

(Не знам тачно зашто, ваљда због криминалног заплета са стварном жртвом, ово ме је подсетило на један Уелбеков ранији роман, La carte et le territoire. Наравно, није филозофски у том смислу, али мислим да би те забавила референце типа слике са насловом "Демијан Херст и Џеф Кунс" деле арт маркет".)
docsumann docsumann 21:11 18.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

BebaOdLonchara


Džo Rogan, globalno napoznatiji DMT maneken

ovdje o tome priča sa 6xMr.O, Dorjan Jetsom...



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:33 19.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

Džo Rogan, globalno napoznatiji DMT maneken

krajnje je vreme da te pozove u goste.

ono što je lepo kod Rogana je što ima goste iz najrazličitijih oblasti, pa slušaš ono što te zanima. :)
docsumann docsumann 06:41 19.02.2018

Re: Trol: Be afraid be very afraid

skidam mu kapu što je aktivan i mentalno i fizički (lik je u sjajnoj formi - boričaćke vještine/ dizanje tegova)

i da, pronalazi zaista zanimljive goste i sagovornike, od Nile DeGrejs Tajsnona, Majnarda (iz Toola), Dorian Jetsa...al i sami inztervjui su mu bez zadrške

anonymous anonymous 01:01 19.02.2018

AUTORITET

a_jovicic a_jovicic 01:40 19.02.2018

Re: AUTORITET

anonymous

A ne, ne ... da izbugim još 1.5h svoga života na gospodŽu "formidable" (a na preskok vidim da ovde looduje na temu oduzimanja dece, tužbe protiv nje i "internet rat" protiv pokreta ... i naravno standardne budalaštine koje forsira)
eloy eloy 01:53 19.02.2018

Vertikalne dveri


Daj ne zajebavaj, pa mala je aktivista Dveri i Srpske vertikale.

Baš si mogla da nam uštediš vreme.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:35 19.02.2018

Re: Vertikalne dveri

eloy

Daj ne zajebavaj, pa mala je aktivista Dveri i Srpske vertikale.

Baš si mogla da nam uštediš vreme.


Извини, али шта тачно оспораваш од онога што је рекла, без обзира на то чији је активиста?

(А успут, нигде нисам видела никакву везу са Дверима, већ са Грађанском иницијативом за необавезну вакцинацију, НоВа.)

Оно што свакако јесте неприхватљиво је твој сексизам.
eloy eloy 14:20 19.02.2018

Re: Vertikalne dveri

Извини, али шта тачно оспораваш од онога што је рекла, без обзира на то чији је активиста?


Skoro pa sve.

(А успут, нигде нисам видела никакву везу са Дверима, већ са Грађанском иницијативом за необавезну вакцинацију, НоВа.)


Nisi se trudila - ako te interesuje istraži ako te mrzi veruj. No njena multidisciplinarnost i multiprisutnost u ovom slučaju i nije toliko bitna koliko je presudna.

Оно што свакако јесте неприхватљиво је твој сексизам.


Šta je sporno ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:26 19.02.2018

Re: Vertikalne dveri

Skoro pa sve.

Човек који се концизно изражава.
А све што је речено је поткрепљено званичним статистичким подацима или навођењем извора.

Šta je sporno ?

То што жену дисквалификујеш тим “мала”, онако ружно мачо-покровитељски, и имплицираш да је инфериорна и некомпетентна особа.
eloy eloy 16:09 19.02.2018

Re: Vertikalne dveri

А све што је речено је поткрепљено званичним статистичким подацима или навођењем извора.


Statistika ?

Ti imaš 100 ovaca ja 2 ovce. Udari grom tebi ubije 50 a meni 1 ovcu. Oboje smo izgubili po 50% od stada. U procentima isto, ali bol je različita. Naravno mene boli malo više.

A izvori - e to je tek ......



Kako god lepo smo se napričali.

eloy eloy 14:40 19.02.2018

ovako na brzinu o liku i delu

Seksizam je termin koji označava diskriminaciju suprotnog pola (najčešće ženskog) i presuđivanje stereotipnim gledanjem na muškarce i žene na osnovu polnih karakteristika[1]. Ovaj termin je nastao u prvoj polovini 20. veka i kako bi se dalo ime verovanju ili stavu da je jedan od polova inferioran, manje sposoban i samim tim manje vredan u odnosu na drugi. Takođe može da se odnosi i na mržnju ili predrasude ka bilo kom polu (mizoginija tj. mržnja prema ženama, kao i mizandrija tj. mržnja prema muškarcima), kao i primenjivanje stereotipa muškosti i ženskosti[2]. Takođe se može nazvati i muškim ili ženskim šovinizmom. Iz seksizma proizilazi i polna diskriminacija.


Boldovala si ,,mala,, a to je onako iz dragosti i milošte a nije polna karakteristika čak reklo bi se više osvrt na intelektualni kapacitet - a to nije seksizam ni po definiciji.


KAKO SU SRBI POSTALI PAVLOVLJEVI PSI? Dr Јована Стојковић

Pošto sam ja hetero ovaj tekst neka komentarišu oni koje je prozvala.

http://lokalis.rs/sr-yu/nacionalis-top/623-srbi-pavlovljevi-psi-2017.html

Predsednica odbora za zdravlje pokreta Srpska vertikala

http://www.intermagazin.rs/doktorka-jovana-stojkovic-sokirala-javnost-u-srbiji-necemo-dozvoliti-prisilno-vakcinisanje-dece/?lang=cir

članica medicinskog saveta dveri

https://www.danas.rs/drustvo/vakcinacija-neophodna-antivakcinalisti-cute-o-smrti-pacijenta/
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:14 20.02.2018

Кривичне пријаве

Министар здравља Златибор Лончар подржао је тужбу родитеља и стручњака која је поднета против особа које су јавно промовисале антивакциналне ставове.

„Видео сам у медијима да се спрема тужба стручњака и родитеља против шарлатана који су промовисали антивакциналне ставове. И то је добро, јер очигледно другачије овакве ствари не могу да се реше”, рекао је Лончар за лист Курир.

Он је казао да би волео да чује како особе које су као деца вакцинисане, а које су се бориле против вакцинације, објашњавају чињеницу да сада постоји епидемија малих богиња са смртним случајевима.

„Да ли је неко од тих народних певачица и осталих шарлатана дошао у неку здравствену установу да обиђе децу која су добила компликације од морбила? Да погледају у очи лекаре и сестре који се боре да их излече од нечега што није морало да им се догоди у 21. веку”, навео је Лоначар.

Група од 270 родитеља из целе Србије поднела је 3. фебруара Првом основном суду у Београду кривичну пријаву због изазивања панике и нереда против 43 особе које су противници вакцинације деце. На тој листи налазе се и поједине јавне и естрадне личности.
(Бета)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana