Astronomija

k1 je definitivno k2

antioksidant RSS / 08.03.2018. u 10:21

rezultati se jos zbrajaju, proveravaju, potiskuju i mozda su vec poceli i da se zaboravljaju.

 

 

sto je dobro, ne treba se opterecivati, ipak ce novih izbornih kampanja biti koliko za par  dana (znamo mi naseg predsednika).

 

zanimljiva je igrica pronaci svoje izborno mesto u izvestaju gradske izborne komisije pa gledati svoje mikro okruzenje. tu su  najblize komisije, one sa kojima se dele kafe, price, romanse i ogovaranja (ok, kazu da je bilo i nekih koji nisu bas komsiluk ali...) pa je red videti kako se i koliko dele i politicki stavovi.

 

ono sto ja mogu da zakljucim je da u stvari zivim na tviteru, jer je vucic daaaaleko ispod broja glasova koje su osvojile meni prihvatljive liste (neka iskrivljena verzija tvitera istina jer su dosta je bilo dveri i dosta je bilo osvojili oko 2%).

 

 

izgleda da je moja paralelna realnost bliza netu nego nebeskom

 

Prave


y=k1x+n1y=k1x+n1 i

y=k2x+n2y=k2x+n2

su paralelne ako i samo ako je k1=k2

 

 

 



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mesan mesan 11:53 09.03.2018

Re: ...

Milan Novković
Ako se dobro sećam neki proizvođač baking powder-a je hteo da ispali konkurenciju pa je plasirao te priče o štetnom aluminijumu, a to se posle zapatilo kao opšta "zabrinutost" (vidi pod Novković)

Ne sećaš se baš najbolje

Ajde da bude zabavno svima, reklama od pre sto godine pljuje "alum" kod konkurenata:
SLIčICA

The fight culminated in 1899, when Royal managed to bribe the Missouri legislature to pass a law banning the sale of all alum baking powders in the state, according to Baking Powder Wars. Over six years of fighting, millions of dollars in bribes were paid, dozens were sent to jail for simply selling baking powder, and the muckraking press forced the resignation of the state’s lieutenant governor. Even after the ban’s repeal, baking powder manufacturers battled for decades into the 20th century through advertising battles and intense price wars, as Civitello chronicles in her book.

Eventually, the alum baking powder companies won out, and Royal and Rumford were acquired by Clabber Girl, leaving it and Calumet as the reigning American companies on the market.

ČLANAK
Milan Novković Milan Novković 12:36 09.03.2018

Re: ...

mesan
Milan Novković
Ako se dobro sećam neki proizvođač baking powder-a je hteo da ispali konkurenciju pa je plasirao te priče o štetnom aluminijumu, a to se posle zapatilo kao opšta "zabrinutost" (vidi pod Novković)

Ne sećaš se baš najbolje

Ajde da bude zabavno svima, reklama od pre sto godine pljuje "alum" kod konkurenata:
SLIčICA

The fight culminated in 1899, when Royal managed to bribe the Missouri legislature to pass a law banning the sale of all alum baking powders in the state, according to Baking Powder Wars. Over six years of fighting, millions of dollars in bribes were paid, dozens were sent to jail for simply selling baking powder, and the muckraking press forced the resignation of the state’s lieutenant governor. Even after the ban’s repeal, baking powder manufacturers battled for decades into the 20th century through advertising battles and intense price wars, as Civitello chronicles in her book.

Eventually, the alum baking powder companies won out, and Royal and Rumford were acquired by Clabber Girl, leaving it and Calumet as the reigning American companies on the market.

ČLANAK

Ok, sorry, ja sam mislio na jednu noviju priču, samo nekoliko decenija staru

Ma nije toliko bitno, kao što rekoh, ne osvrćem se ja previše na prošlost, nego sadašnjost - troje dece, sada će i unuci, pa umem i da dramim iako se lično, u praksi, uopšte ne držim previše teorije čak i kad ne "nagađam", nego znam "fakta"

Od istorije sam samo jednom pročitao celu kjnigu, o šećeru (jako dosadna, iako interesantna u delovima, autor već nekoliko decenija u večnim lovištima) zbog dobre reklame i neočekivanog "naučnog" pristupa:

- Naime, autor, naučnih pri ovde u Londunu jednoj poznatoj bolnici, i uni profesor je ...

- ... primetio da su srčana oboljenja bolje korelisana sa porastom broja televizora, nego pomeranjem u konzumiranju masnoća u ishrani ...

... i put ga je odveo do šećera, ... još uvek mi je žao okeana jadnih miševa i pacova što su onomad iskoristili u istraživanjima, i profa u kjnizi konstantno kukumavči kako mu je šećerni lobi podmetao nogu

Pure, White and Deadly: How Sugar Is Killing Us and What We Can Do to Stop It - John Yudkin

"Problem" koji ja imam je vrlo prost - sa 60 godina, iako sam sam u odličnom zdravlju, sve više bivših bliskih ljudi "odoše".

I sve više slučajeva znam gde, ok, profesionalci su profesionalci, ali svako malo nalećemo i na izuzetke, i to baš opasne.

Pa usput tražimo višestruka mišljenja, pročitamo ponešto (ne samo ja, nego i razni bliski oko mene)

Najmanje izuzetaka na koje sam ja naišao ima među hard-core naučnicima, oni ljudi rade svoj posao.

A iznad njih stvarno ima svašta, pogotovo kako se prilazi vrhu.

Ja kad, na primer, uzmem Merc primer, isto ne mislim da je sve ili većina što oni rade kompomitovano.

Ali, i mislim da je bolje da kopiram sad kad si mi uterao strah u kosti nevericom u moje prepričavanje

"Former Merck Scientists Sue Merck Alleging MMR Vaccine Efficacy Fraud
Stephen A. Krahling and Joan A. Wlochowski, former Merck virologists blew the whistle by filing a qui tam action lawsuit — U.S. v Merck & Co. — in August 2010. The scientists allege that the efficacy tests for the measles, mumps, rubella vaccine (MMR) were faked. The document was unsealed in June, 2012.

This is a major federal case alleging fraud in vaccine testing; it encapsulates how medical research can be manipulated to achieve desired results, and why it may be wise to question the integrity and the validity of “science-based medicine.”

The suit charges that Merck knew its measles, mumps, rubella (MMR) vaccine was less effective than the purported 95% level, and it alleges that senior management was aware and also oversaw testing that concealed the actual effectiveness. According to the lawsuit, Merck began a sham testing program in the late 1990’s to hide the declining efficacy of the vaccine. The objective of the fraudulent trials was to “report efficacy of 95% or higher regardless of the vaccine’s true efficacy.
”"

Ajd što oni varaju građanstvo, i jedna komponenta, dal zauške, je ispod 70% efikasna, nego oni kradu posao, kriminalno, drugim, manjim i poštenijim igračima u nauci - i to je strategijski rizik svoje vrste.

Al da ipak ne širim priču sad, u stvari mi se pričanje uglavnom vrti u sivoj zoni između crno-belog, koje ja vidim kao potencijalno opasno s oba kraja
angie01 angie01 14:23 09.03.2018

Novkovic, mesan & co

stvarno ne kapiram kako je doslo do ovolike rasprave, a od pocetnog mog krajnje dobronamernog predloga maxi,...

...na koji se nicim izazvan nadovezao als- kako bi, kao i obicno pokusao da mene nesto ismeje,...sto nema nikakve veze sa bilo cim sem sa njim.


a ono sto mislim da ima je,

ono sto sam rekla nisam izmislila, niti usvojila od nekog gurua,

da ne koristim sodu bikarbonu iz samoposluge- na kojoj, kao sto smo utvrdili ne stoje izlistini sastav kako bi moralo- jer ima nedozvoljeni procenat aluminijuma u sebi, koji nije zdrav,- sto je i dokazano u laboratoriji u firmi moje drugarice- nego da kupim sb u apoteci bez aluminijuma, ako imam nameru da je popijem.

ja tu ne vidim nista neobicno, u smisli, a koliko bi to procenata trebalo da ima a da bi to bilo opasno i sigurno nije,....pa brate, razni prehrabeni proizvodi u sebi imaju razne stetne materije, konzervanse, aditive, emulgatore, boje, a za neke od njih, koji se uredno koriste u proizvodlji, postoji upozorenje od recimo svetske zdravstvene organizacije, da su stetni po zdravlje i da svako treba da cita etikete na proizvodima i ako ih tamo nadje, da ih samo zaobidje- to nije doza da ti jednom nesto konzumiras i odmah ti se nesto desi, nego posle duze upotrebe,...isto tako je i sa kozmetickim preparatima,...pa zar nije nadjeno neko sranje u Dzonson proizvodima, koje sam i sama koristila za svoju decu, sigurna da u produktima za bebe nema niceg stetnog,....nadjen je aluminijum i u mleku u prahu za bebe, koje je odmah povuceno,....uostalom, razni proizvodjaci istih proizvoda nemaju isti sastav izlistan na etiketi i oni kvalitetniji, cistiji, liseni raznih sranja, su obicno skuplji,...kao npr-sokovi,....onaj pravljen od neke baze sa silnim vestackim dodacima je jeftiniji i u proizvodnji i u prodaji, onaj cistiji je sve to, samo suprotno.

ima mnogo strucnih tekstova o tome, sta gde i koje su posledice.

u ovom konkretnom slucaju, samo sam preporucila onako kako su meni neka strucna lica rekla da je dobro.

c_h.arlie c_h.arlie 14:41 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

angie01
stvarno ne kapiram kako je doslo do ovolike rasprave, a od pocetnog mog krajnje dobronamernog predloga maxi,...

...na koji se nicim izazvan nadovezao als- kako bi, kao i obicno pokusao da mene nesto ismeje,...sto nema nikakve veze sa bilo cim sem sa njim.


a ono sto mislim da ima je,

ono sto sam rekla nisam izmislila, niti usvojila od nekog gurua,

da ne koristim sodu bikarbonu iz samoposluge- na kojoj, kao sto smo utvrdili ne stoje izlistini sastav kako bi moralo- jer ima nedozvoljeni procenat aluminijuma u sebi, koji nije zdrav,- sto je i dokazano u laboratoriji u firmi moje drugarice- nego da kupim sb u apoteci bez aluminijuma, ako imam nameru da je popijem.

ja tu ne vidim nista neobicno, u smisli, a koliko bi to procenata trebalo da ima a da bi to bilo opasno i sigurno nije,....pa brate, razni prehrabeni proizvodi u sebi imaju razne stetne materije, konzervanse, aditive, emulgatore, boje, a za neke od njih, koji se uredno koriste u proizvodlji, postoji upozorenje od recimo svetske zdravstvene organizacije, da su stetni po zdravlje i da svako treba da cita etikete na proizvodima i ako ih tamo nadje, da ih samo zaobidje- to nije doza da ti jednom nesto konzumiras i odmah ti se nesto desi, nego posle duze upotrebe,...isto tako je i sa kozmetickim preparatima,...pa zar nije nadjeno neko sranje u Dzonson proizvodima, koje sam i sama koristila za svoju decu, sigurna da u produktima za bebe nema niceg stetnog,....nadjen je aluminijum i u mleku u prahu za bebe, koje je odmah povuceno,....uostalom, razni proizvodjaci istih proizvoda nemaju isti sastav izlistan na etiketi i oni kvalitetniji, cistiji, liseni raznih sranja, su obicno skuplji,...kao npr-sokovi,....onaj pravljen od neke baze sa silnim vestackim dodacima je jeftiniji i u proizvodnji i u prodaji, onaj cistiji je sve to, samo suprotno.

ima mnogo strucnih tekstova o tome, sta gde i koje su posledice.

u ovom konkretnom slucaju, samo sam preporucila onako kako su meni neka strucna lica rekla da je dobro.


Saglasan !
aureus aureus 15:29 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

Alo, ljudi, može malo manje te sode bikarbone na blogu gdje pričamo o beogradskim izborima?

Obradujem se kad vidim 30 novih komentara kad ono - još uvijek soda bikarbona.
Milan Novković Milan Novković 15:59 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

angie01

...na koji se nicim izazvan nadovezao als-...

Als muti vodu, to stoji (i Maksa), pogotovo otkako je u poslednjih 6 meseci porastao još 50cm, sin mu ojačao, ćerkica najpametnija, žena crni pojas treći dan, pa se okuražio
alselone alselone 15:59 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

da ne koristim sodu bikarbonu iz samoposluge- na kojoj, kao sto smo utvrdili ne stoje izlistini sastav kako bi moralo- jer ima nedozvoljeni procenat aluminijuma u sebi, koji nije zdrav,-


Ovo niko sem tebe nije utvrdio.
Milan Novković Milan Novković 16:06 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

aureus
Alo, ljudi, može malo manje te sode bikarbone na blogu gdje pričamo o beogradskim izborima?

Obradujem se kad vidim 30 novih komentara kad ono - još uvijek soda bikarbona.

Želja je odavno uslišena, 75% akcenta je odavno prebačeno na alumijium i baking powder

A to što se obraduješ kad vidiš 30 novih komentara na N-tom blogu o izborima za koje smo unapred znali rezultate - oprostićemo ti još ovaj put, a onda te prijavljujemo ili Slavoju (jao što se jedna moja drugarica ljutila dok sam je zvao Slavujka (Slavica, al rođena majka je uvek zvala Slavujka), godinama u sebi dok nije procedila kroz zube, ko Dirty Harry - Nemoj više da me zoveš Slavujka ...

... ili ćemo da te prijavimo kod koleze blogera što raspoređuje druge blogere po specijalistima ... jao pa to si ti, prijavićemo te samom sebi, tj tebi
alselone alselone 16:13 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

ćerkica najpametnija


To je jedan mali clever clogs.

Sad je u fazi zezanja. Samo ide po kuci onako mala i provaljuje fore i zeza sve redom. Da ne poverujes. Kaze meni neki dan "tata, ti si mala guzica".
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:15 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

- još uvijek soda bikarbona.


Pusti ladje neka tonu..
alselone alselone 16:16 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

Pusti ladje neka tonu..



Bravo, sto si se toga setila. To je bas dobra pesma.
aureus aureus 16:18 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

Milan Novković
Želja je odavno uslišena, 75% akcenta je odavno prebačeno na alumijium i baking powder


Milan Novković
... ili ćemo da te prijavimo kod koleze blogera što raspoređuje druge blogere po specijalistima ... jao pa to si ti, prijavićemo te samom sebi, tj tebi

Dobro.
Vidim da ću baš morati da se angažujem oko tog Gulaga.
A nisam htio, majke mi.
alselone alselone 16:20 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

Vidim da ću baš morati da se angažujem oko tog Gulaga.


Au jebote, u redu. Nabo si jednu foru i sad je recikliraj godinu dana.
maksa83 maksa83 16:24 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

lo, ljudi, može malo manje te sode bikarbone

Ne može.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:26 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

To je bas dobra pesma.

Sve su mu dobre iz tog perioda.


alselone alselone 16:36 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

Sve su mu dobre iz tog perioda.


Da, da.
Daj album je bas odlican.

"Vidiš da sam gadan kad sam tebe gladan" (R. Kojić, B. Đorđević) – 3:14
"Prevara" (M. Aleksić, M. Milatović, B. Đorđević) – 3:35
"Egoista" (B. Đorđević) – 2:09
"Ostaću slobodan" (M. Aleksić, B. Đorđević) – 3:09
"Dva dinara, druže" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 5:46
"Nemoj, srećo, nemoj danas" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 4:10
"Evo ti za taksi" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 3:27
"Ostani đubre do kraja" (M. Aleksić, B. Đorđević) – 5:03
"Vetar duva, duva, duva" (B. Đorđević) – 1:44
"Lutka sa naslovne strane" (B. Đorđević) – 4:32
"Neću da ispadnem životinja" (B. Đorđević) – 3:52
"Volim, volim, volim žene" (B. Đorđević) – 3:30
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:26 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

alselone
Sve su mu dobre iz tog perioda.


Da, da.
Daj album je bas odlican.

"Vidiš da sam gadan kad sam tebe gladan" (R. Kojić, B. Đorđević) – 3:14
"Prevara" (M. Aleksić, M. Milatović, B. Đorđević) – 3:35
"Egoista" (B. Đorđević) – 2:09
"Ostaću slobodan" (M. Aleksić, B. Đorđević) – 3:09
"Dva dinara, druže" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 5:46
"Nemoj, srećo, nemoj danas" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 4:10
"Evo ti za taksi" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 3:27
"Ostani đubre do kraja" (M. Aleksić, B. Đorđević) – 5:03
"Vetar duva, duva, duva" (B. Đorđević) – 1:44
"Lutka sa naslovne strane" (B. Đorđević) – 4:32
"Neću da ispadnem životinja" (B. Đorđević) – 3:52
"Volim, volim, volim žene" (B. Đorđević) – 3:30


Sace Carli ko hipnotisan za ovom zadnjom na spisku..


E pazi kad se ja ne secam da je Borisav ovako izgledao (bio mlad) u to doba.

Legendarni album. Medju biserima fali samo jos - Pobeci negde.
alselone alselone 17:54 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

fali samo jos

Tesko da bih samo jos jednu izdvojio.

Eto od onih poznatijih tu je Pogledaj dom svoj andjele, a recimo od manje popularnih tu su Napolju ili Prokleto sam. Onako na prvu loptu kazem. Inace bi komentar o njemu mogao ceo jedan blog ili seriju blogova da iznese.

Edit: "Rekla je", sad sam je se setio i morao sam da izeditujem. Odlicna, odlicna...
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:04 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

alselone
fali samo jos

Tesko da bih samo jos jednu izdvojio.

Eto od onih poznatijih tu je Pogledaj dom svoj andjele, a recimo od manje popularnih tu su Napolju ili Prokleto sam. Onako na prvu loptu kazem. Inace bi komentar o njemu mogao ceo jedan blog ili seriju blogova da iznese.

Edit: "Rekla je", sad sam je se setio i morao sam da izeditujem. Odlicna, odlicna...


Jeste, nego kad sam rekla samo jos fali Pobeci negde na albumu Pokvarena masta - mislila sam tematski se skroz uklapa u onaj niz..

Neosporno da ima jos mnogo dobrih van tog albuma.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:21 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

obaška što sodu bikarbonu uopšte ne treba piti.
maksa83 maksa83 20:28 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

BebaOdLonchara
obaška što sodu bikarbonu uopšte ne treba piti.

Je l' zbog aluminijuma?
maksa83 maksa83 20:29 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

Legendarni album. Medju biserima fali samo jos - Pobeci negde.

Mislim da je to njihova najbolja pesma.
aureus aureus 20:52 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

maksa83
BebaOdLonchara
obaška što sodu bikarbonu uopšte ne treba piti.

Je l' zbog aluminijuma?



А што се ја нервирам кад у девет игра Звезда против Барселоне?
Ма да, то је то...гледаћу утакмицу опуштено, уз кафицу.

То је добра одлука.




'Оћу врага опуштено! Ако Барселона нагази...
maksa83 maksa83 20:53 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

А што се ја нервирам кад у девет игра Звезда против Барселоне?

To ti je sve od vakcine.
aureus aureus 21:01 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

maksa83
А што се ја нервирам кад у девет игра Звезда против Барселоне?

To ti je sve od vakcine.

Ах, само сам демонстрирао на шта ће нам личити живот ако Србија извиси за чланство у ЕУ и постане руска губернија.
Моћи ћемо да гледамо спорт и ту очекујемо неки успјех.

Мање-више к'о и досад.
c_h.arlie c_h.arlie 21:08 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

maksa83
Legendarni album. Medju biserima fali samo jos - Pobeci negde.

Mislim da je to njihova najbolja pesma.

Nije.
aureus aureus 21:16 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

c_h.arlie
maksa83
Legendarni album. Medju biserima fali samo jos - Pobeci negde.

Mislim da je to njihova najbolja pesma.

Nije.

Јесте, море, него ти не волиш кад се иде из земље, далеко што даље - гдје не требају пилуле за спавање. Тебе такве поруке помало нервирају.

А то је једна од најбољих Чорбиних пјесама. У десет најбољих. А конкуренција је велика.
Макса је само погријешио што није написао "arguably the best".
maksa83 maksa83 22:00 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

c_h.arlie
maksa83
Legendarni album. Medju biserima fali samo jos - Pobeci negde.

Mislim da je to njihova najbolja pesma.

Nije.

Jeste.

Kao što ovde na 5:20 kreće drum solo od 20 sekundi od kog je nastao bekbit hip hopa.



zovitemegrunf zovitemegrunf 22:21 09.03.2018

Re: ...

Pošto vde svako piše štamupadnenapamet, evo moj slučaj:

желязо девица: Tako nekako je neko ovde napisao da je čuo prevod imena Mejdena na Radiju Sofija. Ovo moje je izbacio gugleta kao prevod, mislim da je blogokoleza imao malo drukčiju verziju.

Elem, mesto radnje: Prag. Bio kod sina u labu, pokazao mi mašine koje rade beep, i one druge, koje rade ping. Bazamo ka njegovoj omiljenoj pivnici, i vidim bilborad, najavljuje Mejdene za, msm, 30. jun. Znam da ih je nekad davno slušao u BG, pitam, jel' ide. Kaže: jok, ima par stvari koje bi da čujem, ako s pojavi neko iz Zavičaja, mogu se pridružim.

Ali, zato, za Dan borca idemo porodično na Rolingstonse, ćera dolai z Vijene, Grunfovica i ja iz BG. Danas pazario karte. Ne tražim ništa, samo se hvalim

O sodi bikarboni i aluminijumu, nemam pojma. Grunfovica samo podseća da su za njenog radnog veka puter i margarin menjali uloge dobrog i lošeg namaza.

A ovo drugo, jbg, kao što rekoh, evakuisao decu, nemaju oni 30 godina za gubljenje kao ja.
maksa83 maksa83 22:24 09.03.2018

Re: ...

A ovo drugo, jbg, kao što rekoh, evakuisao decu, nemaju oni 30 godina za gubljenje kao ja.

alselone alselone 22:28 09.03.2018

Re: ...

Pošto vde svako piše štamupadnenapamet, evo moj slučaj:



Milan Novković Milan Novković 22:56 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

aureus
...А што се ја нервирам ...

Nerviranje nije dobro, al ne zbog aluminijuma, nego zbog .... šala, šala

Evo jedne fotke za opuštanje, mnogo interesantnije za kapiranje od politike

aureus aureus 23:10 09.03.2018

Re: ...

zovitemegrunf
Pošto vde svako piše štamupadnenapamet, evo moj slučaj:

Grunfe, gdje si dosad?!

Ti što pišu svašta su kandidati za odlazak u...Kanadu.
Imaš budžet od tri dolara, pa smisli nešto.


srdjan.pajic srdjan.pajic 23:16 09.03.2018

Re: ...

alselone
kupis lepo u apoteci sodu bikarbonu- jer je bez aluminijuma


Hahah, gospode Boze.

Moja sestra dobija napade u apoteci kad joj dodju ovi "late capitalism" likovi sto traze sodu bikarbonu bez aluminijuma i sto veruju da je voda ziva.

Sto bi uopste ijedna soda bikarbona imala aluminijum!?


Ma pusti, i to je povuklo od antiveksera. Mene je Milanče ovde nekoliko puta pokušao uplašiti tim aluminimunimumom, samo srećom da sam glup pa se ne obazirem na to.

Nego, jel video neko onog našeg Jovketa (od Raduleta malog ), da ga, iako je fonovac, pitam kakva je prognoza za male boginje, tamo negde oko maja juna, pošto bismo u domovinu, ama nam malo frka sa bebom od nekoliko meseci, jer nije još vakcinisana od MMR-a, a kako stvari idu sa Milančetovim kometnarima niti će, jer kako posle da se odbranim i da živ ovde preteknem kad mu kažem da sam krajnje neodgovorno vakcinisao živu bebu od 6 meseci najopasnijom vakcinom od vremena otkrivanja penicilina pa na ovamo?! A već vidim i Prinčipesu, kao noćnu moru, kako posvećuje ceo jedan blog ugroženim ljudskim pravima moje maloletne dece.


Milan Novković Milan Novković 23:29 09.03.2018

Re: ...

srdjan.pajic
... ama nam malo frka sa bebom od nekoliko meseci, jer nije još vakcinisana od MMR-a, a kako stvari idu sa Milančetovim kometnarima niti će, ...

Ja mislim da stsatistika radi za tebe - tamo je samo jedno od 68 dece autistično.

Zamisli grupu od 68 dece - kakve su šanse da baš tvoje zadesi nedaća - malecke.

Tu dobre vesti ne prestaju

Naime, proseci su često stsatistika na halucinogenima, dok se u praksi radi o jednom dečaku u 42, i jednoj devojčici u 189 devojčica (ako su ti cifre čudne i nesinhronizovane moram da kažem da sam, u ime zaštite na radu, sve prepisao od Amera - Scientific American članak, koji se poziva na CDC podatke).

Naravoučenije - pravi devojčice, a pazi na samog sebe, the dečaka

Samo jedna sitnica kvari totalnu sreću - što stariji otac, to nepodobnije statistike, jbg, baš nas mrzi priroda, s jedne strane, a feministikinje, ove nove, četvorotalasne, s druge

A opet, rešenje je prosto - prepustiš sve ženi da radi, koju si, kao i svaki pametan muškarac, izabrao pametniju od sebe, i mirna Bosna, i Hercegovina
zovitemegrunf zovitemegrunf 23:32 09.03.2018

Re: ...

Grunfe, gdje si dosad?!

Ti što pišu svašta su kandidati za odlazak u...Kanadu.
Imaš budžet od tri dolara, pa smisli nešto.


Kanada je čudo. Juče mi sestra piše da njena korporacija krenula da obeležava Osmi mart, naravno sa učitanim savremenim značenjima. A moja deca, išla tetki da odnesu lek, i sve u tom smislu, ma im dobra stara Evropa nekako milija, bez ikakvog mog uticaja.

Nego, kad smo kod budžeta, meni u pivnici, dade sin zadatak da mu za $30-ak skockam neki Pi sa Kodijem, za, kako da kažem, specifične namene, koje baš ne nalaziš kao prvi hit na PatCi (gugletu izbegavam). Ako neka dobra duša hoće da podeli link, može na PM.
aureus aureus 23:51 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

aureus
А што се ја нервирам кад у девет игра Звезда против Барселоне?
Ма да, то је то...гледаћу утакмицу опуштено, уз кафицу.

То је добра одлука.

Jeste vraga.
Poraz od 34 razlike, najteži ove sezone.
blogovatelj blogovatelj 23:54 09.03.2018

Re: Novkovic, mesan & co

Daj album je bas odlican.

"Vidiš da sam gadan kad sam tebe gladan" (R. Kojić, B. Đorđević) – 3:14
"Prevara" (M. Aleksić, M. Milatović, B. Đorđević) – 3:35
"Egoista" (B. Đorđević) – 2:09
"Ostaću slobodan" (M. Aleksić, B. Đorđević) – 3:09
"Dva dinara, druže" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 5:46
"Nemoj, srećo, nemoj danas" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 4:10
"Evo ti za taksi" (M. Bajagić, B. Đorđević) – 3:27
"Ostani đubre do kraja" (M. Aleksić, B. Đorđević) – 5:03
"Vetar duva, duva, duva" (B. Đorđević) – 1:44
"Lutka sa naslovne strane" (B. Đorđević) – 4:32
"Neću da ispadnem životinja" (B. Đorđević) – 3:52
"Volim, volim, volim žene" (B. Đorđević) – 3:30


Ovo nije listing pesama sa originalnog albuma, već sa neke od kompilacija.
Nemoj srećo je sa Pokvarene mašte, a u listingu ima pesama i sa Mrtve prirode (Volim žene, Neću da ispadnem životinja, Vetar duva)
Valjda se dobro sećam, mrzi me da guglam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:57 09.03.2018

Re: ...

Samo jedna sitnica kvari totalnu sreću - što stariji otac, to nepodobnije statistike, jbg, baš nas mrzi priroda, s jedne strane, a feministikinje, ove nove, četvorotalasne, s druge


E, već sam oguglao i na tu statistiku (kao i one tvoje nebuloze od PRC-a i ostalih Benona) sa detetom No. 1: hteli da šalju na testiranje za autizam jer mala alapača nije htela da bekne do skoro 1.5 godine, sigurno zbog MMR vakcine, iako sam se ja tamo ubio od objašnjavanja medicinskim vlastima da je učim vrlo značajan svetski jezik srpski, dok žena radi na engleskom, pa je klinka verovatno malo zbunjena. A to je sve ta tvoja statistika, citiram doktorku: "ako dete ne priča do 1.5 godine, veovatnoća da je autistično je 80%, da se šalje na testiranje". Na testiranje, razume se, išli nismo, i da je vidiš sad: melje, kao da sam je ja pravio, i još ako ti pogled slučajno odluta ka monitoru dok ona pokušava nešto jako važno da kaže, oće da se bije, ono, vata za bradu i vuče ti glavu nazad da gledaš u nju dok priča. Strašno!

Nego, pošto je ovaj tvoj fejsbuk odjednom počeo da mi šalje kojekakve updateove i spamuje me sa naloga koji sam ugasiio pre skoro 8 godina, i ne mogu da se setim šifre da bih ga još jače ugasio, dobijem ovaj post moje gospoje, citiram:

So a while back some friends gave us a series of physics books for babies. This led to the following conversation with Zoe this evening: "Do you want quantum mechanics or general relativity?"

"General relativity."


(da pojasnim za one koji su se nagutali sode sa aluminijumom, ili slušali Zaharovu neprekidno duže od pola sata, pitanje se odnosilo na koju knjigu pred spavanje hoće da joj se čita).



angie01 angie01 00:06 10.03.2018

Re: ...i da zavrsimo temo o sodib:))

...onako kako smo i poceli, znaci maxo ovo,

MEDICINSKA SODAB

kako je rekla tetka doktorka, ( a i tete u apoteci ne smeju, nego tvrde isto sto i lekarka),- nemoj cesto, samo kada jedes proju.
Milan Novković Milan Novković 00:11 10.03.2018

Re: ...

srdjan.pajic
... pitanje se odnosilo na koju knjigu pred spavanje hoće da joj se čita).

Kapa dole, i ja bih tako izabrao, bravo mama, bravo tata, u svakom slučaju ...

... jezički procesor jeste čudo - da si me pitao onomad ja bih ti pojasnio
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:19 10.03.2018

Re: ...i da zavrsimo temo o sodib:))

angie01
...onako kako smo i poceli, znaci maxo ovo,

MEDICINSKA SODAB

kako je rekla tetka doktorka, ( a i tete u apoteci ne smeju, nego tvrde isto sto i lekarka),- nemoj cesto, samo kada jedes proju.


E, evo jedan recept, za mačkare: ako se mačka ušora na tepih, uzmeš sodu bikarbonu, može i sa aluminijumom, štaviše, ta je verovatno i bolja. Natapkaš fleku, onako izdašno. Pa alkoholno sirće naliješ preko toga, isto neštedimice. To će da krene da 'vri'. Ostaviš tako jedno 15 minuta, usput par puta sa četkom utrljaš u tepih. I kad se osuši, usisaš preostali prah usisivačem. Ubija miris urina, bolje nego bilo koji od onih kupovnih enzimskih tekućina koje koštaju ko sv. Petra kajgana, i ne rade kako treba. Mada, oće malo da ubije i tepih, to jest da ga posvetli.

Ali ako se šorka probije do izolacije ispod tepiha, dasaka, ili nedajbože betona, onda ne pomaže ništa, pa ni soda bikarbona. Mora sve da se čupa, beton da se sanira i zaptije farbom ili prajmerom, pa onda nova podloga i nov tepih, mačke pobiti, jer će pokušati istu radnju na istom mestu ako se samo malčice miriza zadržalo. Zato su keramičke pločice keva ko god da drži mačke u stanu. Ili oni novi laminatni podovi koji ne upijaju tekućinu, možeš u kupatilo da ih stavljaš.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:39 10.03.2018

Re: ...

... jezički procesor jeste čudo - da si me pitao onomad ja bih ti pojasnio


Nikakve sumnje u to nisam imao!

Jebote, Milanče, odaj mi tajnu. Kako, bre, stižeš sve to da prikupiš i pročitaš i proanaliziraš, i onda ovde prezentiraš zainteresovanim čitaocima, u koje i ja spadam, u komentarima monumentalne dužine i zapremine? I to u svim mogućim oblastima, od machine learninga i genetskog inženjeringa, preko metamaterijala, geotektonike i biomedical science-a, do geopolitike i svemirskih instraživanja. Jebote, ja evo kad nešto ne znam, a to je gotovo 99% situacija, pitam ženu, ona je čovek naučnik, biohemičar, prati te neke stvari, a ume i da sažme, jer za duže i ambicioznije ulaženje u materiju vremena nema. Ja obično nju koristim da proverim neke tvoje smele tvdnje, i mnogo ćešće dobijem kao odgovor sleganje ramenima, jer ni ona to ne zna. Ne sećam se sad jesi li ti beše penzioner, ili radiš i dalje? Mislim, kako stižeš? I ka'ću ja tako moći? Pretpostavljam - kad udam ove ćerkoslave, ili ih bar na koledž pošaljem, mada ću do tada biti senilni starac koji ne može da se seti šifre ni na fajsbuku ni na guglu.

c_h.arlie c_h.arlie 07:09 10.03.2018

Re: ...

zovitemegrunf

...

Ali, zato, za Dan borca idemo porodično na Rolingstonse, ćera dolai z Vijene, Grunfovica i ja iz BG. Danas pazario karte. Ne tražim ništa, samo se hvalim

O sodi bikarboni i aluminijumu, nemam pojma. Grunfovica samo podseća da su za njenog radnog veka puter i margarin menjali uloge dobrog i lošeg namaza.

A ovo drugo, jbg, kao što rekoh, evakuisao decu, nemaju oni 30 godina za gubljenje kao ja.

Mika Džegera za predsednika !
Što bi se reklo ... nikada Bitlsi, uvek Stounsi !
Eeee, da ... zamišljam kako bi to fenomenalno bilo kada bi se tvoja deca i svi naši vratili u Srbiju --- i zamislio sam da bi to bila jako moćna zemlja.
Naši ljudi iz dijaspore, 'postroje' nas u matici ... i svi na svoje radne zadatke.
Ja sam svojoj deci rekao, uzimajući u obzir da je detinjstvo prošlo i moje mešanje u njihove živote --- gde bolje, tu duže. Ali i da u svakom trenutku imaju gde da se vrate.
Zamisli - jedno mi javlja iz Kemridža ... ćale, znaš da imam kolokvijum "Engineer in Society". Pazi, molim te, njih uče da će da rade i sa ljudima !
c_h.arlie c_h.arlie 07:14 10.03.2018

Re: ...i da zavrsimo temo o sodib:))

srdjan.pajic
angie01
...onako kako smo i poceli, znaci maxo ovo,

MEDICINSKA SODAB

kako je rekla tetka doktorka, ( a i tete u apoteci ne smeju, nego tvrde isto sto i lekarka),- nemoj cesto, samo kada jedes proju.


E, evo jedan recept, za mačkare: ako se mačka ušora na tepih, uzmeš sodu bikarbonu, može i sa aluminijumom, štaviše, ta je verovatno i bolja. Natapkaš fleku, onako izdašno. Pa alkoholno sirće naliješ preko toga, isto neštedimice. To će da krene da 'vri'. Ostaviš tako jedno 15 minuta, usput par puta sa četkom utrljaš u tepih. I kad se osuši, usisaš preostali prah usisivačem. Ubija miris urina, bolje nego bilo koji od onih kupovnih enzimskih tekućina koje koštaju ko sv. Petra kajgana, i ne rade kako treba. Mada, oće malo da ubije i tepih, to jest da ga posvetli.

Ali ako se šorka probije do izolacije ispod tepiha, dasaka, ili nedajbože betona, onda ne pomaže ništa, pa ni soda bikarbona. Mora sve da se čupa, beton da se sanira i zaptije farbom ili prajmerom, pa onda nova podloga i nov tepih, mačke pobiti, jer će pokušati istu radnju na istom mestu ako se samo malčice miriza zadržalo. Zato su keramičke pločice keva ko god da drži mačke u stanu. Ili oni novi laminatni podovi koji ne upijaju tekućinu, možeš u kupatilo da ih stavljaš.


Moji mačori su bili fenomanalno pametni.
Probudim se ja jedno jutro i osetim miris nane (mente). Pitam ženu da ona nije nešto radila sa nečim itd...
Kaže ona - jok.
Mačori džonjaju na trosedu sve u šesnajst.
Uđem ja u kupatilo i miris se intenzivira.
Dakle, šta je bilo --- jednog od reponja priteralo i on ode u kupatilo, pošto su vrata bila odškrinuta --- i šorne u kupatilu. To sam otkrio po lokvici na pločicama.
Dakle - nikada se nisu ušorali po nameštaju, tepihu ili slično.
zovitemegrunf zovitemegrunf 09:56 10.03.2018

Re: ...

Mika Džegera za predsednika !
Što bi se reklo ... nikada Bitlsi, uvek Stounsi !
Eeee, da ... zamišljam kako bi to fenomenalno bilo kada bi se tvoja deca i svi naši vratili u Srbiju --- i zamislio sam da bi to bila jako moćna zemlja.


Stoyu za predsednicu. Lepo izgleda, vrhunska u svom poslu, govori jezike i ume da se obuče i ponaša u skladu sa prilikom...

A za to zamišljavanje, rekao bih da je "Ta ladja odplovila, Pantitju". Koče sa povratkom i ovi iz moje generacije, koji polako idu u pemziju. Ima tu komparativnih analiza zdravstvenog sistema, itd
Milan Novković Milan Novković 15:10 10.03.2018

Re: ...

srdjan.pajic
... jezički procesor jeste čudo - da si me pitao onomad ja bih ti pojasnio


Nikakve sumnje u to nisam imao!

Jebote, Milanče, odaj mi tajnu. Kako, bre, stižeš sve to da prikupiš i pročitaš i proanaliziraš, i onda ovde prezentiraš zainteresovanim čitaocima, u koje i ja spadam, u komentarima monumentalne dužine i zapremine? I to u svim mogućim oblastima, od machine learninga i genetskog inženjeringa, preko metamaterijala, geotektonike i biomedical science-a, do geopolitike i svemirskih instraživanja. Jebote, ja evo kad nešto ne znam, a to je gotovo 99% situacija, pitam ženu, ona je čovek naučnik, biohemičar, prati te neke stvari, a ume i da sažme, jer za duže i ambicioznije ulaženje u materiju vremena nema. Ja obično nju koristim da proverim neke tvoje smele tvdnje, i mnogo ćešće dobijem kao odgovor sleganje ramenima, jer ni ona to ne zna. Ne sećam se sad jesi li ti beše penzioner, ili radiš i dalje? Mislim, kako stižeš? I ka'ću ja tako moći? Pretpostavljam - kad udam ove ćerkoslave, ili ih bar na koledž pošaljem, mada ću do tada biti senilni starac koji ne može da se seti šifre ni na fajsbuku ni na guglu.

Biohemija, takoe, kaži ženi svaka čast.

Trivija - ja sam svoju stariju ćerku, lukavom i pozadisnkom akcijom, navodio da studira biohemiju

To je bila moja prva opcija za nju, srebro išlo na fiziku, i bronza na matematiku - i ode na matematiku, ajd, daj šta daš (toliko o racionalnim očevima

Nisam u pemziji, razmišljao kad mi je bilo 50 godina, mlatio pomalo po svetu i toplim morima i onda mi je to dosadilo.

A imam dosta godina, 60, i dosta čitam, beletristika nula.

Sećam se ja kad sam bio tvojih godina, 25 godina mlađi, pa radio za ljutog Japanca 14 sati dnevno - tada sam slabo čitao

Pa onda radio za ljutog samog sebe 18 sati dnevno - isto sam slabo čitao.

Tačnije, i onomad, kompjuteri spori početkom 90tih, "baciš" projekat na kompajliranje i linkovanje i treba mu 3-4 minuta za to, pa malo "odlutaš" u toj pauzi

A sada - 200 Mbits/sec internet u kući, od kompjutera ne mogu da prolazim, kuća, poso, CUDAe, kablovi ...

Fora je što je sve tako interesantno, zar ne, evo ko klinac posle 6. osnovne, kada sam dobio prve deliće iz elektronike, sada sa neverovatnim ushićenjem postavljam svoj mali bench (ovu frazu sam od tebe maznuo) komercijalni senzori buggy pomalo i skupi, a moduli interesatni i jeftini, i evo mi i prve planine delića, što od prego bare, Digi-keya, što od "naših" - pazi, meni je ovo nadrealno intereseantno,
evo prvi senzoć, wireless će mi proraditi danas i već se radujem ko kuče i oko prostog posla, dizajniranja kućišta i organizovanja proizvodnje.

Amater sam ja i dalje, da ti dam tipičan primer iz tvoje branše - recimo ja ne mogu i nema osećaj za filing kako će mi se ponašati ova PCM antenica na 2.4 GHz što je došla sa WiFi modulima. Ali ću i dalje hrabro da srljam, a ako se zaglavim daviću kuma (ne brku) i tebe - ja imam tu caku, mogao bih ladno sutra da vas maltretiram da isteramo svoje senzore, i da vas ubedim da ćemo prodati milion komada po 10 funti profita, dok ćemo biti duplo jeftiniji od drugih, a duplo bolji.

Fora je što ja prvo ubedim sebe da to može, pa mi je onda lako da ubeđujem i druge - uvek u nekim projektima

I fora je što ja, iako sam davno bio ćutolog (sad sam se "popravio", kao što vidimo) volim da bedim u grupi - a u grupi uvek imaš druge koji pružaju "otpor" glupostima, prepametni su i kreativni, pa inspiracije ne fali.

Prve epruvete sam kupio par godina kasnije, najkasnije, početkom gimnazije, ne sećam se, i da se vratim na temu - ali i pre toga sam improvizovao sa flašicama od inekcija, potrošenih i bačenih (Prigrevica je ovo bila, možda ne kapiraš, Ovča, Borča i ostali tvoji fiefdoms su za mene bili metropola, ja sam od Beograda bio 200Km i šinobus išao 17 dana

I od tad su mi elektronika, hemija, fizika i matematika pri srca.

A hemija sada je posebno interesantna, lako ćeš ukapirati moj sentiment:

- Ona je, na najnižem nivou, potpuno definisana kvantnom mehanikom - nači nema nepoznatih

- Na višem nivou imamo život - jbg, interesantno, čak i kad naletiš na nadrndanog blogera

- Pa između sada super-kompjuting može puno da pomogne - imaš 10 TFlops za ispod 1000 dolara.

Možda si negde davno primetio par komentara raspravu sa Blogijem onomad gde je njegov sin za praksu radio teorijsko račuanje parametara supstanci koje su teorijski moguće, ali još nisu napravljene, pa parametri idu u bazu i to šretražuješ kad imaš ideju, i ne trebaju ti više 7 polovnih network analajzera da prodaš da sam isfinansiraš istraživasnje u jurnjavi za nekim materijalom ...

... sitnica, a revolucionarna, i takvih danas imaš koliko hoćeš i ovo mi je ne baš najjači uvod u ...

... metamaterijale, pošto si ih spomenuo - ali oni su nama sa ETF-a skoro pa sića - pazi, meni su sića, a ti si rols rols za mene u elektromagnetici pa pridruženim disciplinama, matematičici i geometrijici - njih su nam poprilično doneli isto CPU snaga koja je i neverovatno jeftina, i ima je koliko hoćeš ...

... a ove Blogi Inc crnačke fore i fazoni, pa 3D printeri i sada jeftin prototyping imaš polje za ingranje koliko hoćeš.

Trivija: mislim da je moj kum našem zajedničkom prijatelju mislim čak i u Srbiji odradio neki meta-material prototip (onomad sam ti ga spomenu kad je sevnuo sa potencijalnom idejom, ali su njemu ambicije bile jako skromne - trivija - njemu je sin jedan od ovih 68 nažalost, dosta oštećen posle MMR vakcine tu nešto zapadnije od tebe - priznato, plaćeno - institucija, oni ne mogu da mu obezbede dovoljno kvalitetnu egzistenciju u kući - pod ugovorom, i neću da sugerišem šta piše u tom ugovoru, da se raja ne uzbudi

U IT-ju mi često dolazimo u dodir sa raznim profesijama - samo i to je deo izbora - možeš da pišeš računovodstvene sisteme i samo njih, bolje od drugih i zaradiš solidan novac, a možeš da švrljaš na sve strane.

Samo ja mislim da to možeš u većini industrija.

Evo ti opet i sad elektronika, bio-hemija, IT kombinacija (ovde smajli, samo je sad broj emotikona ograničen na deset pa sam ga izbrisao - kako im samo ovo pade na pamet, a toliko ima bagova u blog softveru) - jednom sam ja jurio EC grant za hibridne comps - analogno-digitalne, pa cloud, pa mixed metodologies u protein-foldingu - pazi, sve je lepo i izazovno tu, nema čega nema, sa skoro pa malo armijom pametnih ljudi i raznorodnih disciplina si u dodiru - i uživaš nekoliko meseci - ajd nismo dobili lovu, al smo prošli prvu fazu, i ja sam morao da zaronim u svašta da bi smo je prošli.

Oćeš milion sutra - IoT hardver ti je zicer - meni je softver zicer, a da ima delić tvog EM znanja i tvoj bench bio bi mi to i hardware - paljevina, ovo meni nekako prirodno dođe, ako foliram tebe foliram i sebe, a da ne pišem komentar isto bio ovako mašta i "na suvo", tj meni dugi komentari u blogovanju najčešće nisu nikakav gubitak vremena, a i nasekirati malo Emsija je uvek simpa, pošto je on neagresivan

Evo ti trik pitanje: da li si isčitao link što je Hermine stavila kod Tase na Bimbo blogu, Vivienne Westwood - Fashion and Activism?!

Kao što sam i mislio, nisi - ako odvojiš 20 minuta, pošto me pitaš kako postižem, opuštenih, i ako te dotakne, zapahne duh, intelektualizacije, urbane gerile, piraterije (bežanje sa ostrva), ... itd, pa ti kažem da ja takvih dosta pročitam svaki dan, mnogi su samo 5 minuta, ukapiraćeš kako moj dvotaktni motor radi
Milan Novković Milan Novković 15:13 10.03.2018

Re: ...

(ovde smajli, samo je sad broj emotikona ograničen na deset pa sam ga izbrisao - kako im samo ovo pade na pamet, a toliko ima bagova u blog softveru)

Pored postojećih bagova ova kontraproduktivna mera je unela još jedan - broj emotikona nije ograničen na 10, kao što poruka kaže, nego na 9.

Kao što je naš pokojni profa Surutka govorio za antene - što više metala u vazduhu to bolja antena.

Emoticons su često više metal nego isprazno pisanje, pa dosadno, pa desetogodišnje ponavljajuće.

Strašno x11
c_h.arlie c_h.arlie 16:55 10.03.2018

Re: ...

Milan Novković
(ovde smajli, samo je sad broj emotikona ograničen na deset pa sam ga izbrisao - kako im samo ovo pade na pamet, a toliko ima bagova u blog softveru)

Pored postojećih bagova ova kontraproduktivna mera je unela još jedan - broj emotikona nije ograničen na 10, kao što poruka kaže, nego na 9.

Kao što je naš pokojni profa Surutka govorio za antene - što više metala u vazduhu to bolja antena.

Emoticons su često više metal nego isprazno pisanje, pa dosadno, pa desetogodišnje ponavljajuće.

Strašno x11

tj meni dugi komentari u blogovanju najčešće nisu nikakav gubitak vremena, a i nasekirati malo Emsija je uvek simpa, pošto je on neagresivan

Jebote patak Milane !
Pa ti kvotuješ (i) sam sebe ?!
Alal vera !
Milan Novković Milan Novković 17:14 10.03.2018

Re: ...

c_h.arlie
Milan Novković
(ovde smajli, samo je sad broj emotikona ograničen na deset pa sam ga izbrisao - kako im samo ovo pade na pamet, a toliko ima bagova u blog softveru)

Pored postojećih bagova ova kontraproduktivna mera je unela još jedan - broj emotikona nije ograničen na 10, kao što poruka kaže, nego na 9.

Kao što je naš pokojni profa Surutka govorio za antene - što više metala u vazduhu to bolja antena.

Emoticons su često više metal nego isprazno pisanje, pa dosadno, pa desetogodišnje ponavljajuće.

Strašno x11

tj meni dugi komentari u blogovanju najčešće nisu nikakav gubitak vremena, a i nasekirati malo Emsija je uvek simpa, pošto je on neagresivan

Jebote patak Milane !
Pa ti kvotuješ (i) sam sebe ?!
Alal vera !

Kad sam napisao prvi komentar, sa 10 emoticons, blog ga nije objavio zato što je 10 maksimalno (programer malo brzopleto prešao preko less-than pa less-or-equal operatora, ili greater-than pa greater-or-equal, pa mu se ili joj se brojevi 9 i 10 pomešali)

Pa sam bio malo ljut

A onda mi je palo na pamet kako je to tipično arogantno ponašanje neznalica - 10 godina ne mogu da srede zgodniju paginaciju, skakanje na novi komentar osim ako nije na prvoj stranici, idenje na sledeći novi komentar uopšte, davanje autorskih kvalitetnim ljudima koji je nemaju, a kamoli svima, stavljanje na naslovnu tekstova, ne ljudi .... sve 3 do 5 sekundi posla ...

... al zato tačno znaju koliko emoticons sme, maksimalno, da se stavi, u najopštijem slučaju

Kvotovanje samog sebe, drugih, Paje Patka, svog alter-egoa, zaove šuraka brata od strica tvog komšije, amebe sa tamo nekim GUID-om ... je sve ok, nego ta razna pravila, ako nisu prolazno zezanje, izmišljaju dokoni, a onda, kao u onom vicu o Muji i hipnotisanju ribice, drugi počinju isto kao i ribica da otvaraju i zatvasraju usta ...

... opet ista ljudska jednačina - mi strašno volimo da uređujemo druge, obično zato što smo i sami uredno uređeni
blogovatelj blogovatelj 17:30 10.03.2018

Re: ...

iako sam se ja tamo ubio od objašnjavanja medicinskim vlastima da je učim vrlo značajan svetski jezik srpski, dok žena radi na engleskom, pa je klinka verovatno malo zbunjena.


Mene je posle devet meseci boravka u Kanadi zvala vaspitačica mlađeg sina da bi mi dala da potpišem saglasnost da mu treba pomoćni učitelj jer je mentalno nerazvijen, ne priča sa drugom decom. Pitam je da li zna da moje dete ne zna engleski, a ona kaže da deca u tom uzrastu progovore za otprilike šest meseci. Na moju primedbu da li zna da nisu sva deca ista ćutala je. Naravno, nisam potpisao.
U to doba stigne i kraj školske godine, nije imao obdanište par meseci, ali je par dana po prestanku obdaništa pročepio engleski kao da mu je čukundeda rođen u južnom Ontariju. Sačekam ja lepo septembar, prvi radni dan odem po dete u školu i ne mogu da krenem kući jer on toliko trtlja sa ortacima da ne mogu da ga odvojim. Pored stoji ta ista vaspitačica. Reko "i šta kažeš, neće da priča, mentalno nije baš skroz u redu, jel da" a ona ćuti ko puvanjak.
Milan Novković Milan Novković 17:47 10.03.2018

Re: ...

blogovatelj
iako sam se ja tamo ubio od objašnjavanja medicinskim vlastima da je učim vrlo značajan svetski jezik srpski, dok žena radi na engleskom, pa je klinka verovatno malo zbunjena.


... pročepio engleski kao da mu je čukundeda rođen u južnom Ontariju ...


Ovde su isto onomad "divljali", ne znam kako je sad.

Moja mlađa ćerka imala dobrog drugara u razredu, Tristana, sa 5,6,7 godina.

I kad dođe kod nas da se igraju vajka se majka kako ime u školi prave probleme sa Attention deficit hyperactivity disorder (ADHD).

Al ja gledam klinca, uvek dođe da pričamo kad ja nešto čeprkam po bašti - ljubazan, vanredno inteligentan, isto tako radoznao, u stvari par godina ispred generacije po tim nekim uskim params gde su mu dijagnostikovali AD.

I razbiše jadne roditelje, menjaj školu, pa drugu, pa treću, pa beži iz Londona u Cambridge i tamo se nekako skrasiše.

I ništa, prošlo to i po njihovim kriterijumima, a sve što se dešavalo je sitna dosada prepametnog deteta od 5 ili 6 godina.

Ubilo se od školskog sistema, al, menja se sve to, drobe razne hijerarhije, učitelj polako isto opušta i spušta na nivo pajtosa, neka friendly dinamika, uključujući i strukturu, postaje norma.

Možda ne još uvek previše, ali to je budućnost učenja - kolaborativni, topic-based, opušteniji i adaptivniji rad
c_h.arlie c_h.arlie 17:50 10.03.2018

Re: ...

Milan Novković

...

... opet ista ljudska jednačina - mi strašno volimo da uređujemo druge, obično zato što smo i sami uredno uređeni

Eee, da !
Ja se intenzivno, godinama, borim protiv toga - i mogu da kažem da je borba neprestana.
No, ta borba mi je donela neverovatna zadovoljstva.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:10 10.03.2018

Re: ...i da zavrsimo temo o sodib:))

Probudim se ja jedno jutro i osetim miris nane (mente). Pitam ženu da ona nije nešto radila sa nečim itd...
Kaže ona - jok.
Mačori džonjaju na trosedu sve u šesnajst.
Uđem ja u kupatilo i miris se intenzivira.
Dakle, šta je bilo --- jednog od reponja priteralo i on ode u kupatilo, pošto su vrata bila odškrinuta --- i šorne u kupatilu. To sam otkrio po lokvici na pločicama.
Dakle - nikada se nisu ušorali po nameštaju, tepihu ili slično.


Izvini, Čarli, promače mi kakve veze ovde ima miris mente sa bilo čim opisanim? Inače, svaka čast za pametne mačore koji znaju gde je mesto da se kenja i zapišava u slučaju nužde, eto, mogao bi na njih da se ugledaš.
c_h.arlie c_h.arlie 21:52 10.03.2018

Re: ...i da zavrsimo temo o sodib:))

srdjan.pajic
Probudim se ja jedno jutro i osetim miris nane (mente). Pitam ženu da ona nije nešto radila sa nečim itd...
Kaže ona - jok.
Mačori džonjaju na trosedu sve u šesnajst.
Uđem ja u kupatilo i miris se intenzivira.
Dakle, šta je bilo --- jednog od reponja priteralo i on ode u kupatilo, pošto su vrata bila odškrinuta --- i šorne u kupatilu. To sam otkrio po lokvici na pločicama.
Dakle - nikada se nisu ušorali po nameštaju, tepihu ili slično.


Izvini, Čarli, promače mi kakve veze ovde ima miris mente sa bilo čim opisanim? Inače, svaka čast za pametne mačore koji znaju gde je mesto da se kenja i zapišava u slučaju nužde, eto, mogao bi na njih da se ugledaš.

Eeee, baš si tupav !
Referisao sam svoj komentar na tvoj komentar gde si pomenuo ušoravanje svoga mačora - pa sam ja opisao jedno ušoravanje svoga.
A, ako nisi znao, mačja mokraća ima sličan miris mirisu mente ... osim ako tvoji mačori nisu neki posebni i njihova mokraća miriše na Šanel ... ili neki drugi miris.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:02 10.03.2018

Re: ...

Amater sam ja i dalje, da ti dam tipičan primer iz tvoje branše - recimo ja ne mogu i nema osećaj za filing kako će mi se ponašati ova PCM antenica na 2.4 GHz što je došla sa WiFi modulima.


Daj neku sliku da vidmo. Ali ponašaće se dobro ako su je napravili kako valja (duh!), dakle ako uopšte hoće da zrači, ako je koliko-toliko umečovana u situaciji u kojoj se nalazi (kutija, zid, dno vodokotlića), i ako ne natakariš neki graund plejn ili drugi kakav metal suviše blizu.

Za mečing ti ne treba ceo benč kao moj, samo netvork analajzer (i par rezervnih elektrolita ), imao bih jedan na prodaju, skoro ispravan, za $17K...

Nije to moja oblast već odavno, samo odradim poneku uslugu eto tog mečovanja ako antena u startu radi, ali zadržavam pravo da palamudim i mlataram rukama na ovu temu. Ali nedavno otkrih da su (relativno) novi hit među tim antenicama (dakle antenama male električne dužine, što onda znači male efikasnosti) - oni neki antenna booster-i. To nikad pre nisam video, ako ne računamo Teslinu purpurnu ploču i one famozne "pojačivače prijema za mobilne" koje su neki moji drugari valjali na buvljoj pijaci, ali je ideja da se kao glavni radiating element iskoristi uravo kakav zgodan ground plane, na primer od štampe na kojoj je sva elektronika telefona (digitalije i ostala sranja) ili WiFi kartice, ili sama kutija uređaja ako je metalna, tako što se pobudi da zrači malim pametno postavljenim exciting-elementima. Tu ljudi čuda rade, uključujući i multiband antene, ono, jedna stranica od telefona ti zrači na jenon opsegu, druga na drugom, poklopac na trećem, baterija na četvrtom, a ako nosiš kišobran ili vučeš sajlu, možeš i do podmornica da dobaciš.



srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 10.03.2018

Re: ...i da zavrsimo temo o sodib:))

A, ako nisi znao, mačja mokraća ima sličan miris mirisu mente ... osim ako tvoji mačori nisu neki posebni i njihova mokraća miriše na Šanel ... ili neki drugi miris.


O, ovo odlično znam, iz iskustva: mačji urin ni u prvoj aproksimaciji ne miriše na nanu, nemam pojma kako si to umislio, ili te je neko slagao, zato sam te i pitao kakve veze nana ima sa tim.
Milan Novković Milan Novković 23:22 10.03.2018

Re: ...

srdjan.pajic
...
Daj neku sliku da vidmo. Ali ponašaće se dobro ako su je napravili kako valja (duh!), dakle ako uopšte hoće da zrači, ako je koliko-toliko umečovana u situaciji u kojoj se nalazi (kutija, zid, dno vodokotlića), i ako ne natakariš neki graund plejn ili drugi kakav metal suviše blizu.

Za mečing ti ne treba ceo benč kao moj, samo netvork analajzer (i par rezervnih elektrolita ), imao bih jedan na prodaju, skoro ispravan, za $17K...


Prva igračka, ESP8266, i ispod 2 dolara kod vas, klinci se kunu da začuđujuće lepo radi (dok ne ubace u vodokotlić)



Fora je šta-kako kad ih ima 100 na spatu sa 100 stolova, pa još 100 svega i svačega, pa 13 spratova.

Posle ide Samsung, za njega imamo mali devsystem, Artik, SIP-0P5WRS301, sli oni su preskupi za eksperimetisanje sa 100 komada, pa ćemo ih stavljati N među ove jeftine, i daju integracione savete da bi im antena što bolje radila.

Mislim, imamo mi soluciju, sa gotovim, al ne WiFi nego Z-Wave, firma tu iz Silikonske Doline, skoro 10 godina stara, ali nikako baš da izvedemo one silne devetke od pouzdanosti - oni se svi nešto bacaju u te mesh networks i niže frekvencije da bi dalje dobacili, al mi smo se malo umorili od te fore pošto se nekad slude u re-routingu (uređaji jedni drugima služe kao repetitori), pa kažemo ajmo malo brutalniju silu na open-plan spratovima. WiFi i sensor network gateway po spratu je lakša fora, minus pičvajz od ostalog radio zagađenja koje ne može da se predvidi

A "filozofija" - eno Bosh ulaže neku crkaviku od nekoliko milijardi u senzore. Ovi stari security po kućama, recimo, ADT i slični - staviš ima abterije i 5 godina lepo rade.

Ovi novi - kobajagi sve napredno, a svako malo neka zezalica.

Nego ide ona stara jagma ko, kako i čiji standard pobeđuje, i ima jako mnogo prostora za "Apple" foru - seamless integraciju i konfiguraciju - tipa imaš sitnu authenticatiju da ti baš ne uleće svaki haker, al iza toga je sistem pametniji od admin osobe.

Dok ovi sad novi i "pametniji" - ispadne senzor iz mreže (tetkica izvuče USB napajanje da očisti prašinu, pa zaboravi da vrati - i drama, fault - ko da si morao da dođeš koći do 1AM, pijan, a ti došao u 2AM, pa odjednom 2 dana posla da te žena ponovo "registruje" kao člana domaćinstva

Ko da su Microsoftovi pripravnici radili - e zato ovde postoje sulude šanse, me thinks
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:40 11.03.2018

Re: ...

Prva igračka, ESP8266, i ispod 2 dolara kod vas, klinci se kunu da začuđujuće lepo radi (dok ne ubace u vodokotlić)


A, ok, ovo je printed monopol, to je jako popularno na tim najjeftinijim zezalicama, one uglavnom rade ok i nisu problem, samo što zauzimaju mesta, obrati pažnju na to da na back side-u nema ground plane (ako "prepisuješ" na svoju štampu), i da kad je spakuješ u neki enclosure ostaviš mesta i iza štampe bez metala, što više to bolje, bar nekoliko debljina supstrata. One se lako šteluju (kad ih spakuješ, ako možeš da ih dohvatiš, pogotovu ako promeniš materijal da ide na nešto tvoje), seckaš dužinu da ih navučeš po učestastnosti, a onda ovim kondenzatorima na ulazu popraviš mečing. Nisam siguran tačno čemu im služi ovaj shorted stub na početku, najverovatnije je deo mečinga (jer ima uredan ground plane ispod sebe), radi kao shunt-inductor, ili stub, pa zajedno sa jednim od onih serijskih kondenzatora pravi LC mečing sekciju. Tu je najveći problem uvek bio kako da "uđeš" sa instrumentom, da izmeriš antenu. Može to i indirektno, na slepo, ali je to kilavo i nikad nisi siguran da li si izvukao maksimum. Jedina nevolja sa ovakvom antenom je što je rezonantna, pa ti začas "pobegne" sa kanala, zbog tolerancije u komponentama.

Ova druga, samsungova, to je keramička antena, one su isto dobre, obično nisu toliko rezonantne, ali ni efikasne, i isto moraš da paziš da nema ništa metalno blizu i da budu na propisanom rastojanju od ivice štampe (tako ih dizajniraju, sa sve štampom uključenom u simulaciju). Radiće i bez toga, ali lošije. Sa njima nešto nisam imao mnogo sreće, ali za to krivim mušteriju jer nisu hteli da mi daju $ da se razmašem, mislili su da mogu to sami i za jedno poslepodne (kao što su verovatno i mogli, samo što nisu).

E, sad da li će i dokle to da ti dobaci, bog sveti zna, pogotovu ako se to mrda, prilaze ljudi, ima vode-nema vode u vodokotliću, mislim, kao i svaki monopol ima i tu nulu u pravcu antene, ali ako radiš sa više antena i neki MIMO, to može da popravi stvari. Jebi ga kad FCC ne da da se u tu antenu rokne neka krštena snaga pa da možeš i do Prigrevice da dobaciš, a prepustiš ovim power elektroničarima da se sekiraju oko baterije ili power supply-ja, nego sve neka sića od signala, jedva viri iz šuma, baš moraš da se mučiš.

A ako ti zatreba sama antena, da je ubudžiš u svoj dizajn, ovi majstori imaju svašta, i od njih smo probali par modela i svi su radili:

http://www.taoglas.com/

mada su malo šturi sa uputstvima a i štampe su im malo kilave, ali moguće da su se popravili (zadnji put sam nešto od njih gledao pre 2 godine).
c_h.arlie c_h.arlie 07:25 11.03.2018

Re: ...i da zavrsimo temo o sodib:))

srdjan.pajic
A, ako nisi znao, mačja mokraća ima sličan miris mirisu mente ... osim ako tvoji mačori nisu neki posebni i njihova mokraća miriše na Šanel ... ili neki drugi miris.


O, ovo odlično znam, iz iskustva: mačji urin ni u prvoj aproksimaciji ne miriše na nanu, nemam pojma kako si to umislio, ili te je neko slagao, zato sam te i pitao kakve veze nana ima sa tim.

Oooo - jebote !
Strašno (koliko pojma nemaš) !
blogov_kolac blogov_kolac 11:57 08.03.2018

detaljniji rezultati

https://www.izbori.live/?electionId=10&pollingPlaceId=42941&presentationMode=selection&resultSourceId=18

Ovo je dobar link gde se mogu naci rezultati svih birackih mesta u Beogradu. Evo ga npr bizaran primer sa Vozdovca gde se vidi da je lista Aleksandra Vucica u toj opstini najgore prosla na birackom mestu u ulici "Gospodara Vucica"! Za opciju biracko mesto mozes izabrati i "sve", tako da cete dobiti rezultat za celu tu beogradsku opstinu... itd...
maksa83 maksa83 12:27 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

. Evo ga npr bizaran primer sa Vozdovca gde se vidi da je lista Aleksandra Vucica u toj opstini najgore prosla na birackom mestu u ulici "Gospodara Vucica"!

Zato što je Gospodara Vučića stvarno ulica u gradu, a u Voždovac spada i onih 35 km od Beograda sa sve Ripnjem i selima oko Ralje.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:26 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

mog birackog mesta nema na tom linku, jel to nesto menjano?
Jukie Jukie 17:19 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

Meni je zanimljivo da žuta patka nije imala više procenata na metar od savskog nasipa nego ovde kod nas gde nema nijedne lokalne akcije pomenute na njihovoj FB stranici
c_h.arlie c_h.arlie 21:15 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

maksa83
. Evo ga npr bizaran primer sa Vozdovca gde se vidi da je lista Aleksandra Vucica u toj opstini najgore prosla na birackom mestu u ulici "Gospodara Vucica"!

Zato što je Gospodara Vučića stvarno ulica u gradu, a u Voždovac spada i onih 35 km od Beograda sa sve Ripnjem i selima oko Ralje.

Pa šta !?
Zar se glas akademika i seljaka ne broji jednako ?!
Eeee, kada to shvate "demokratske partije", moći će da sanjaju vlast.
Govorio im Sloba, ali nisu zapamtili.
Jebiga !
maksa83 maksa83 21:48 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

Zar se glas akademika i seljaka ne broji jednako ?!

Apsolutno. I treba da se broji jednako, i nema ništa normalnije nego da npr. neko usred Beograda i neko usred 50km daljeg Sopota pojednako odlučuju o tome ko će da bude Predsednik države, ali nema ničeg normalnog u tome da ta dvojica odlučuju o tome ko će da bude gradonačelnik Beograda.

anonymous anonymous 22:54 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

maksa83
Zar se glas akademika i seljaka ne broji jednako ?!

Apsolutno. I treba da se broji jednako, i nema ništa normalnije nego da npr. neko usred Beograda i neko usred 50km daljeg Sopota pojednako odlučuju o tome ko će da bude Predsednik države, ali nema ničeg normalnog u tome da ta dvojica odlučuju o tome ko će da bude gradonačelnik Beograda.



E, sad ti budi pametan pa shvati ovo.

Jedno je demokratija , a drugo - nije.

Za mene iz grada koji nije Beograd, nije normalno da ta dvojica biraju Predsednika države.

Tako bih mogao da želim.

Ali nažalost ....i glas Beograđanina .....bira Predsednika meni na jugu Srbije.

Tako smo se dogovorili u procesu koji se slučajno, zove demokratija i čijim rezultatom ne moraju svi uvek - biti zadovoljni.

Pa - ni ja.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

ali nema ničeg normalnog u tome da ta dvojica odlučuju o tome ko će da bude gradonačelnik Beograda.


Slažem se, nema ničeg normalnog da samo ta dvojica odlučuju, treba svi da odlučujemo ko će biti gradonačelnik prestoLnoga grada nam.
Da vam montiramo tamo Micu Zavetncu pa gledajte šta ćete s njm :)
Jukie Jukie 22:59 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati


-Gde se održava gradsko takmičenje iz biologije za učenike iz Sopota?
-U Padinskoj skeli, naravno, kao i za sve ostale učenike iz Beograda
aureus aureus 23:03 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

hoochie coochie man
ali nema ničeg normalnog u tome da ta dvojica odlučuju o tome ko će da bude gradonačelnik Beograda.


Slažem se, nema ničeg normalnog da samo ta dvojica odlučuju, treba svi da odlučujemo ko će biti gradonačelnik prestoLnoga grada nam.
Da vam montiramo tamo Micu Zavetncu pa gledajte šta ćete s njm :)

O tome ko će biti gradonačelnik Beograda odlučivao je i Milorad Dodik, predsjednik Republike Srpske. Da ostane zabilježeno.
anonymous anonymous 23:08 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

aureus
hoochie coochie man
ali nema ničeg normalnog u tome da ta dvojica odlučuju o tome ko će da bude gradonačelnik Beograda.


Slažem se, nema ničeg normalnog da samo ta dvojica odlučuju, treba svi da odlučujemo ko će biti gradonačelnik prestoLnoga grada nam.
Da vam montiramo tamo Micu Zavetncu pa gledajte šta ćete s njm :)

O tome ko će biti gradonačelnik Beograda odlučivao je i Milorad Dodik, predsjednik Republike Srpske. Da ostane zabilježeno.


I ja sam se iznenadio.
maksa83 maksa83 23:20 08.03.2018

Re: detaljniji rezultati

O tome ko će biti gradonačelnik Beograda odlučivao je i Milorad Dodik, predsjednik Republike Srpske. Da ostane zabilježeno.

Dodik Mile ima protivzakonito prijavljeno Prebivalište.

Član 13

Nadležni organ rešenjem odbija prijavu prebivališta ako se ne može utvrditi da građanin ima nameru da stalno stanuje na adresi koju prijavljuje.
st.jepan st.jepan 13:00 08.03.2018

...

zanimljiva je igrica pronaci svoje izborno mesto u izvestaju gradske izborne komisije pa gledati svoje mikro okruzenje.

Da, zanimljiva...
Naročito ako si se kandidovao.
U nekim slučajevima, može da učvrsti brak:

c_h.arlie c_h.arlie 13:04 08.03.2018

Re: ...

st.jepan
zanimljiva je igrica pronaci svoje izborno mesto u izvestaju gradske izborne komisije pa gledati svoje mikro okruzenje.

Da, zanimljiva...
Naročito ako si se kandidovao.
U nekim slučajevima, može da učvrsti brak:



Jbg, ja, ipak, glasao za Belog !
Ženu nisam pitao za koga je glasala.
maksa83 maksa83 14:18 08.03.2018

Re: ...

Jbg, ja, ipak, glasao za Belog !

Pa ti si stavio osmehe na lica ovih divnih ljudi dole:



(Mada ja i nemam pravo da ti serem, agitovao sam za jedne podcenzusne a glasao za druge podcenzusne, tj. pokušao da bar ove kukusigamenijeve uteram u gracki parlament, ali to tvrdoglavo i neće).
cassiopeia cassiopeia 14:18 08.03.2018

Re: ...

zanimljiva je igrica pronaci svoje izborno mesto u izvestaju gradske izborne komisije pa gledati svoje mikro okruzenje.


Tako se ja zaje... pa pogledah ko mi je u komšiluku. I onda vidim da je av dobio većinu na oba izborna mesta.

Opozicija mora da promeni ploču i ne sere više ljudima u usta sa glupom pričom o krezubim i onim što se daju za sendvič. Očito je da sve veći broj onih koje bismo mogli svrstati u srednju klasu (prave nema, već ove što naginje tome) i za koje mislimo da ne bi nikad glasali za opciju av, upravo to i rade. Av se obraća i njima...čime ih je kupio to oni najbolje znaju, a vreme je da se time pozabavi opozicija i smisli na koji način te ljude privući svojim idejama. Pričom o neukim, krezubim, ovakvim i onakvim ih samo gura od sebe.

narcis narcis 14:30 08.03.2018

Re: ...

Opozicija mora da promeni ploču i ne sere više ljudima u usta sa glupom pričom o krezubim i onim što se daju za sendvič. Očito je da sve veći broj onih koje bismo mogli svrstati u srednju klasu (prave nema, već ove što naginje tome) i za koje mislimo da ne bi nikad glasali za opciju av, upravo to i rade. Av se obraća i njima...čime ih je kupio to oni najbolje znaju, a vreme je da se time pozabavi opozicija i smisli na koji način te ljude privući svojim idejama. Pričom o neukim, krezubim, ovakvim i onakvim ih samo gura od sebe.

ja to pričam još od doba kad su bili radikali, u srbiji tad nije bilo krezubih 30% a radikali su uvek imali,, skoro, takvu podršku.
to znam iz ličnog iskustva jer samprilično okružen radikalskim glasačima a nit su krezubi nit neobrazovani.
ja sam krezuba nisam njihov krezub, nači ima nas i na drugoj strani medaljona.
cassiopeia cassiopeia 14:40 08.03.2018

Re: ...

narcis
ja to pričam još od doba kad su bili radikali, u srbiji tad nije bilo krezubih 30% a radikali su uvek imali,, skoro, takvu podršku.


Ja sam, moram priznati, bila u zabludi. Mislila sam da je broj njihovih glasača dostigao plafon, kad ono ... njih sve više.



maksa83 maksa83 14:48 08.03.2018

Re: ...

ja to pričam još od doba kad su bili radikali, u srbiji tad nije bilo krezubih 30% a radikali su uvek imali,, skoro, takvu podršku.

Izvinite vas dvoje, ali to su gluposti, to ne biva. Šešeljevi glasači imaju određen bekgraund i pogled na svet koji ih tamo stavlja, kao i ovi drugi uostalom. Zamisli nekog ko se od '91. do 2000. ložio na Šešelja i sva njegova budalesanja kako se 2008. loži na Čedu Mlinara i podržava gej paradu. Daznt hepn, nema te magije, osim ako se Čeda Mlinar ne odrekne svog prirodnog glasačkog tela, što je i uradio kada je postao Vučićeva mala kučka i sveo se na 2 glasa na svom biračkom mestu (verovatno ženin i još nečiji, pošto za njegov nije sigurno da nije otišao Vučiću). Isto je pokušao i gospodar naš Radule kad se uortačio sa Dverima koji su na suprotnom kraju svemira od njegovog prirodnog biračkog tela i kapitalno ga izduvao.

Tako da to "opozicija treba da prestane da alijenizuje (glagol u pm) sve te ljude" je promašena tema, to "opozicija" ne radi već jako dugo, takve izlete o krezubima ćeš naći eventualno kod zabludelog članstva po društvenim mrežama, a oni koji u javnom diskursu i izjavama i saopštenjima stvarno žive od te segregacije i kapitalizuju na njoj su oni drugi koji non stop vide i obeležavaju izdajnike, plaćenike i ostale nenarodne elemente.
cassiopeia cassiopeia 15:00 08.03.2018

Re: ...

Tako da to "opozicija treba da prestane da alijenizuje (glagol u pm) sve te ljude" je promašena tema, to "opozicija" ne radi već jako dugo


Onda meni promiče to što ti vidiš.

Izvinite vas dvoje, ali to su gluposti, to ne biva. Šešeljevi glasači imaju određen bekgraund i pogled na svet koji ih tamo stavlja, kao i ovi drugi uostalom.


Ja ni ne govorim da treba pridobiti Šešeljeve glasače, treba vratiti one koji prirodno tamo ne pripadaju, one koji pričaju protiv av, al' na kraju svedu račun, jbmlga koji i kakav...nemam pojma, al' ga svedu i glasaju za av.
narcis narcis 15:02 08.03.2018

Re: ...

zvinite vas dvoje, ali to su gluposti, to ne biva. Šešeljevi glasači imaju određen bekgraund

šta sam ja drugačije rekao.
mogu samo da dodam da znam izvestan broj koji se izjašnjava kao demokratski glasači a u razgovoru sa njima vidimda se slažu sa svim što je šešelj-vučić izgovorio, tako da imam sasvim razumnu sumlju da me lažu kad kažu da glasaju za demokrate.da pdvučem
u srbiji tad nije bilo krezubih 30% a radikali su uvek imali,, skoro, takvu podršku.

narcis narcis 15:04 08.03.2018

Re: ...

da dodam
u doba 5.oktomvrija su mi ,skoro svi, moji prijatelji radikali rekli da su tad glasali za opoziciju, posle verovatno ne , ali 5. da.
maksa83 maksa83 15:09 08.03.2018

Re: ...

Onda meni promiče to što ti vidiš.

Meni promiče to što ti vidiš. Ako zanemarimo ono crtanje Hilter brčića Maliju Vesne Rakić Vodosnabdevanje, a što je stvarno fejl, ja nisam video javni istup nekog iz opoziciji koji radi išta slično tome o čemu vas dvoje pričate.

Ja ni ne govorim da treba pridobiti Šešeljeve glasače, treba vratiti one koji prirodno tamo ne pripadaju, one koji pričaju protiv av, al' na kraju svedu račun, jbmlga koji i kakav...nemam pojma, al' ga svedu i glasaju za av.

Ta grupa po svoj prilici ne postoji. Postoji - tako brojevi kažu - neki stabilan procenat koji od 1990. glasa za Slobu, pa za Vučića, i neki nestabilni procenat koji glasa za opoziciju u raznim oblicima, pri čemu u ovom drugom skupu zapravo varira procenat apstinenata. To treba za'vatiti, ali to ne'š zavatiti kad si odsečen od svega i sa Mentolovom sveprisutnom propagandom + mašinerijom koja potkupljuje, zastrašuje, ucenjuje. Oni sada igraju jednu sasvim drugu igru za koju druga strana po svojoj prirodi nije spremna i na koju nema odgovor, niti može da ga ima. Meni nije jasno kako to nekome nije jasno.
narcis narcis 15:12 08.03.2018

Re: ...

Ja ni ne govorim da treba pridobiti Šešeljeve glasače, treba vratiti one koji prirodno tamo ne pripadaju, one koji pričaju protiv av, al' na kraju svedu račun, jbmlga koji i kakav...nemam pojma, al' ga svedu i glasaju za av.

maxa jednostavno nepriznaje naše iskustvo
maksa83 maksa83 15:14 08.03.2018

Re: ...

maxa jednostavno nepriznaje naše iskustvo

Priznaću vaše iskustvo kada mi okačite klip na kome neko iz opozicije (koje god) proziva i prsotm pokazuje na mitske krezube. A pazi, sve ima na tom jućubu, SVE.
narcis narcis 15:18 08.03.2018

Re: ...

maksa83
maxa jednostavno nepriznaje naše iskustvo

Priznaću vaše iskustvo kada mi okačite klip na kome neko iz opozicije (koje god) proziva i prsotm pokazuje na mitske krezube. A pazi, sve ima na tom jućubu, SVE.

a to je problem, ja nisam govorio o tome da neko iz opozicije javno govori to.
mislio sam da se vodi razgovor o tome da je među opozicijo m mišljenje-stav da smoi mi krezubi za sve krivi. i tvrdim da krezubih ima na svim stranama kao i nekrezubih kod radikala i obrazovanih a opet kod radikala.
maksa83 maksa83 15:22 08.03.2018

Re: ...

i tvrdim da krezubih ima na svim stranama kao i nekrezubih kod radikala i obrazovanih a opet kod radikala.

To je jedno lepo politički korektno mišljenje koje je demantovano realnošću - socijalna i obrazovna struktura glasačkog tela je u preko nekoliko prilika s(t)ondirana i jasno izražena brojkama. Tj. možamo da se zajebavamo na račun Kruga Dvojke i preziremo ih zato što su blazirani i snowflakes, ali Vračar i Stari Grad su jedine dve opštine u Beogradu gde je ovaj izgubio. A postoje indicije da će to biti jedine dve opštine u Srbiji u kojima je izgubio.
aureus aureus 15:30 08.03.2018

Re: ...

maksa83
maxa jednostavno nepriznaje naše iskustvo

Priznaću vaše iskustvo kada mi okačite klip na kome neko iz opozicije (koje god) proziva i prsotm pokazuje na mitske krezube. A pazi, sve ima na tom jućubu, SVE.

То с времена на вријеме може да се нађе на друштвеним мрежама (а ово си већ рекао).
Прошле године је неко (обичан човјек) окачио двије слике на твитеру: на једној млади, добро обучени и насмијани људи на Јанковићевом скупу, а на другој старији, урушени и малко нерасположени Вучићеви бирачи које је СНС довезао негдје аутобусом,
Јанковић је само написао: "то се не ради".
Шутановац је пар пута јавно критиковао подјелу на "безубе" и "свезубе", рекавши да су то све наши људи и да их нема смисла ни покушавати дијелити на тај начин.
Опозуциони политичари не праве ту врсту подјеле, Макса је у праву.

Оно што бих ја наставио да критикујем - није број зуба - већ недостатак правог самопоштовања, продаја гласа за пакетић хране итд. Нема то везе са сиромаштвом. То је ипак пад и то се мора рећи, отворено и без задршке, умјесто што се стално позива на "разумијевање".
maksa83 maksa83 15:53 08.03.2018

Re: ...

Оно што бих ја наставио да критикујем - није број зуба - већ недостатак правог самопоштовања, продаја гласа за пакетић хране итд. Нема то везе са сиромаштвом.

Ja mislim da ipak ima veze sa siromaštvom i dostupnim opcijama. Zamisli da si u mestu od, šta znam, 10000 stanovnika, ti si neka službenica u opštini, muž nešto radi ili ne radi, imaš dvojje dece u školi. I onda dođe neko i kaže "ovo ćeš da zaokružiš, a ako nećeš imam čitav ešelon njih spremnih da zauzmu tvoje mesto". I onda ćeš ti - šta - hrabro da odbiješ, pošto ćeš (kako da ne) odmah sutra da nađeš isti takav posao. Pa, nećeš. Dakle nije problem u toj ženi, problem je skotu koji nema nikakav problem sa tim da je uceni, i tako kaskadno nagore. Taj skot verovatno pre toga nije radio ništa u životu dok ga nije prigrlila Stranka (i on nju) i tu ga postavila, pre toga je bio bašibozuk koji nešto sitno muva i cevči pivo ispred trafike. E tih skotova izgleda ima više nego što smo očekivali.

Dakle problem je broj ljudi koji nije u onome što zovemo "fuck you pozicija", a taj broj ljudi je srazmeran zdravlju privrede. I onda imaš pozitivnu povratnu spregu na delu - mentole koji sve urušavaju i tako povećavaju broj očajnih, koji opet...

Društvo u kome natpolovičan broj stanovnika ima pristojan život i u kome se "nešto dešava" i gde postoji likvidno tržište radne snage je Vučićeva noćna mora. Njegova stvarna snaga leži u ljudima bez opcija, i to je stanje koje će on namerno da održava.
antioksidant antioksidant 16:02 08.03.2018

Re: ...

Dakle problem je broj ljudi koji nije u onome što zovemo "fuck you" poziciji,

postoje 2 grupe glasača sns-a (u stvari 3) a to su sledeće 4:

1) ucenjeni i preplašeni
2) zavedeni
3) oni koji imaju interes
4) oni koji uvek glasaju za vlast
5) oni koji iskreno veruju u to da je sns spas za srbiju
maksa83 maksa83 16:13 08.03.2018

Re: ...

postoje 2 grupe glasača sns-a (u stvari 3) a to su sledeće 4:

Od tih 6 imaš tu bar jednu koja se generiše iz druge dve. Psihologija funkcioniše ovako: "ja ne podnosim SNS kartel, nikad ne bih glasao za njih, pošto su pogubni po društvo", onda se desi "izvini, ali moraćeš". Sledeći korak je da sebi objasniš da oni nisu pogubni po društvo, pošto TI ne bi nikad uradio nešto za šta veruješ da je pogrešno i tako postaješ i 1 i 2 i 3 i 5. Sve je pitanje opciija, i kad nekom srežeš opcije i taj zavisi od tvoje milosti on je na izvolte i radiće šta god kažeš, i čak će biti ubeđen da radi dobru stvar. Tak'i smo mi primati.
aureus aureus 16:37 08.03.2018

Re: ...

maksa83

Ja mislim da ipak ima veze sa siromaštvom i dostupnim opcijama. Zamisli da si u mestu od, šta znam, 10000 stanovnika, ti si neka službenica u opštini, muž nešto radi ili ne radi, imaš dvojje dece u školi.

Мало си ме погрешно разумио, али и сам сам оставио разлог за то.
Наравно да има везе са сиромаштвом, али не увијек на тај начин.
Представио си доста чест случај људи који су уцијењени, а раде у јавном сектору, међутим СНС успијева да купи и застраши и неке које да су сами мало другачији - то себи просто не би дозволили.
На два аутобуса људи које СНС вода по Србији да глуме будале, кладим се да има један аутобус људи које не видимо, који су у истом положају као они у СНС-овим, али не пристају да се понижавају. Те бих људе похвалио и навео као позитиван примјер. Па ваљда они из она два аутобуса једног дана кажу "не могу више", бар неки од њих, а и то је нешто - снижава им проценат.

Такође, доста је оних који раде или не раде, који добију 40 евра пред изборе и гласају за СНС.
Е, али постоји човјек који им их поцијепа на бирачком мјесту. Таквог бих издвојио и похвалио.

Овако...постоји једно перпетуирање врло раширеног кукавичлука и самопонижења, а један од разлога је по мени што се показује претјерано "разумијевање".
Кукавичлук је у неким ситуацијама спасоносан, али само у неким. Генерално је глуп и контрапродуктиван, нарочито дугорочно. Басара тврди да су Срби кукавице.

maksa83
Društvo u kome natpolovičan broj stanovnika ima pristojan život i u kome se "nešto dešava" i gde postoji likvidno tržište radne snage je Vučićeva noćna mora. Njegova stvarna snaga leži u ljudima bez opcija, i to je stanje koje će on namerno da održava.
Сигурно. Гладан човјек је обично политички миран јер се боји да изгуби и то мало што има, а никаквог самопоуздања нема да иде против неког јаког и моћног.
Зато никад нисам прихватао причу да ће народ кад му испразниш довољно џепове да се дигне против тебе. Шансе да Вучић падне расту с растом стандарда, а не обрнуто.
Ваља нам навијати за напредак и под Вучићем.
mlinarslavko mlinarslavko 16:44 08.03.2018

Re: ...

Mislim da je procenat ljudi koji svesno zbog koristi idu u SNS prilican, mada se svi vade da su morali, ma daj, mozemo samo da se foliramo ovde. Svakako ima prinudjenih i preplasenih sto je odvratno, ali daleko od tako velikog broja. Ta prica je pisanje po sirotinji dok se pravda taj srednji sloj ili oni koji tome naginju. Isto je bilo i za vreme SPS-a, dobro se secam armije doktora i njihovih familija u SPSu i JUL-u. Koiliko ima iz tih bogatijih slojeva SNS-u sto se foliraju da nisu? Meni je radno okruzenje kompletno SNS, u startu sam rekao da je Vucic kreten i ok. Niko me ne cima, ne preti, nisam im interesantan kao moguci clan stranke. Tako je bilo i kad je bio SPS.
anonymous anonymous 16:52 08.03.2018

Re: ...

aureus

Басара тврди да су Срби кукавице.
.


Znaš koliko me zabole šta misli ta pijanica.


aureus aureus 17:06 08.03.2018

Re: ...

anonymous
aureus

Басара тврди да су Срби кукавице.
.

Znaš koliko me zabole šta misli ta pijanica.

Он то стално тврди. Да ли то значи и да стално пије?
Јеси ли то, Анонимусе, погазио своје принципе и почео да оцрњујеш људе који ти се због нечег не допадају?

Да ли га то што пије, ако пије, не знам да ли пије, то јест, могуће да понекад и попије - али не значи да је алкохоличар, поготово не неки који не зна да мисли и да запажа, бар у вријеме кад не пије; да ли га, дакле, то што пије дисквалификује да буде доживљен озбиљно и да се његови ставови бар размотре?
Понављам, ако пије, само што не знам да ли пије. Опет, у Београду је тако много мјеста гдје може да се попије, па су добре шансе да има доста оних који пију. Само што то не значи...ух!
angie01 angie01 17:21 08.03.2018

Re: ...

) ucenjeni i preplašeni
2) zavedeni
3) oni koji imaju interes
4) oni koji uvek glasaju za vlast
5) oni koji iskreno veruju u to da je sns spas za srbiju


oni koji vole tako kako je- to ne znaci da uvek glasaju za vlast, niti da veruju u sns, ili sta god- oni se snalaze samo u takvom mehanizmu, gde ne moras nista da znas, radis, trudis se- dovoljno je da si podupirac.
anonymous anonymous 17:35 08.03.2018

Re: ...

aureus

То с времена на вријеме може да се нађе на друштвеним мрежама (а ово си већ рекао).
Прошле године је неко (обичан човјек) окачио двије слике на твитеру: на једној млади, добро обучени и насмијани људи на Јанковићевом скупу, а на другој старији, урушени и малко нерасположени Вучићеви бирачи које је СНС довезао негдје аутобусом,
Јанковић је само написао: "то се не ради".
Шутановац је пар пута јавно критиковао подјелу на "безубе" и "свезубе", рекавши да су то све наши људи и да их нема смисла ни покушавати дијелити на тај начин.
Опозуциони политичари не праве ту врсту подјеле, Макса је у праву.



U Marakešu, na koji sam ti već skrenuo pažnju, žive zapravo dva Marakeša.

Reklo bi se kao naše " dve Srbije"

U jednom ( Medini ) si kao u vremeplovu, živi se tradicionalno kao pre 500 godina.

U uskim uličicama koje se često pretvaraju u ćorsokake, lišenim bilo kakvih naznaka higijenskih mera prodaje se sve i svašta, i obavljaju najraznovrsniji stari zanati.Prolaze motociklisti,konji, mazge, ljudi vuku kolica.

Ono što me je najviše fasciniralo je da se u tom metežu sve neverovatno spontano odigrava, da se svi koji prolaze mimoilaze i raspetljavaju bez trunke nervoze ili agresivnih tonova.

Na licima ljudi nisam video rezignaciju ili nezadovoljstvo sudbinom, situacijom u kojoj život kao da im se ne odvija, već iz dana u dan ponavlja na isti način kao i pre stotinu godina.

Samo smirenost i ponos onim čime se bave, bez ljubomore i zavisti na suseda koji pored njih obavlja sličan posao.

Medina je opasana zidinama dugim preko dvadeset kilometara.

Sa druge strane zidina, samo nekoliko ulica dalje živi savremeni Marakeš.

Prostrani, osvetljeni i čisti bulevari,evropska vozila, mekdonaldsi, tržni centri,ljudi savremeno obučeni .

Suprotnost svemu onome unutar Medine.

Žive neopterećeno i ne zavideći ili optužujući jedni druge.

Pre polaska, bio sam pripremljen za doživljaj kulturološkog šoka, upozoren sam na nečistoću, gužve , metež koji donosi količina ljudske mase na malom prostoru.

Ali ono što nisam očekivao da vidim je da unutar samog Marakeša, egzistiraju zapravo dva opisana Marakeša.

I da takva podela postoji i u večini drugih gradova u Maroku.

Napustio sam Maroko i preko Valencije se vratio u Beograd.

U putu sam dugo razmišljao o tome kako ti varvari i necivilizovani marokanci, još nisu spoznali da treba da se podele između sebe na one koji pripadaju Prvom naspram onih koji pripadaju Drugom - primitvnom Maroku.
anonymous anonymous 17:51 08.03.2018

Re: ...

aureus
anonymous
aureus

Басара тврди да су Срби кукавице.
.

Znaš koliko me zabole šta misli ta pijanica.

Он то стално тврди. Да ли то значи и да стално пије?
Јеси ли то, Анонимусе, погазио своје принципе и почео да оцрњујеш људе који ти се због нечег не допадају?

Да ли га то што пије, ако пије, не знам да ли пије, то јест, могуће да понекад и попије - али не значи да је алкохоличар, поготово не неки који не зна да мисли и да запажа, бар у вријеме кад не пије; да ли га, дакле, то што пије дисквалификује да буде доживљен озбиљно и да се његови ставови бар размотре?
Понављам, ако пије, само што не знам да ли пије. Опет, у Београду је тако много мјеста гдје може да се попије, па су добре шансе да има доста оних који пију. Само што то не значи...ух!


Vidiš, to što sam napisao najbenignije je što sam o njemu, njegovom karakteru i svemu što piše mogao da kažem-

A čitao sam tekstove.

I ne izbegavam ih sa razloga što mi se autor zbog ovog ili onog razloga ne dopada.

Ovde se radi o tome da sam upravo na osnovu čitanja i analize njegovih tekstova došao do zaključka koji navodim.

Čovek koji svoj narod vidi isključivo kao zao, prljav i krvav ....ili je pijan ili se radi ..... o čoveku čiji karakter treba dovesti u pitanje.

USPUT

Da ne bude baš bez argumenta :

" fakat, ide naruku najgorim ljudskim osobinama, tako da bi onaj naš Marsovac – koji se sluđen večnom novogodišnjom rasvetom još uvek smuca po Beogradu – mogao pomisliti da su Srbi iz godine u godinu sve gori (i da im zato sve gore ide), ali Marsovac ne bi bio u pravu, stvar je još gora; Srbi ostaju večno isti – aritmetički skup individua labavo povezanih nekom od vladajućih halucinogenih parapolitičkih mitologija, a duboko razjedinjeni egzistencijalnom borbom za komade i mrvice onog Dejanovog kolača, da ne kažem baš poklon-paketiće....

aureus aureus 17:53 08.03.2018

Re: ...

anonymous
I da takva podela postoji i u večini drugih gradova u Maroku.

Napustio sam Maroko i preko Valencije se vratio u Beograd.

anonymous
U Marakešu, na koji sam ti već skrenuo pažnju

Skrenuo si ti meni pažnju na nešto drugo, još sinoć.
Ljeti ideš u Grčku.
Zimi ideš u Španiju i Maroko.
Ideš isključivo u zemlje koje nisu priznale Kosovo.
aureus aureus 17:57 08.03.2018

Re: ...

anonymous
Ovde se radi o tome da sam upravo na osnovu čitanja i analize njegovih tekstova došao do zaključka koji navodim.

Bre...ja mislio vi idete u istu kafanu samo on pije više kad ono - ti izvukao zaključke iz čitanja tekstova.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana