Astronomija

k1 je definitivno k2

antioksidant RSS / 08.03.2018. u 10:21

rezultati se jos zbrajaju, proveravaju, potiskuju i mozda su vec poceli i da se zaboravljaju.

 

 

sto je dobro, ne treba se opterecivati, ipak ce novih izbornih kampanja biti koliko za par  dana (znamo mi naseg predsednika).

 

zanimljiva je igrica pronaci svoje izborno mesto u izvestaju gradske izborne komisije pa gledati svoje mikro okruzenje. tu su  najblize komisije, one sa kojima se dele kafe, price, romanse i ogovaranja (ok, kazu da je bilo i nekih koji nisu bas komsiluk ali...) pa je red videti kako se i koliko dele i politicki stavovi.

 

ono sto ja mogu da zakljucim je da u stvari zivim na tviteru, jer je vucic daaaaleko ispod broja glasova koje su osvojile meni prihvatljive liste (neka iskrivljena verzija tvitera istina jer su dosta je bilo dveri i dosta je bilo osvojili oko 2%).

 

 

izgleda da je moja paralelna realnost bliza netu nego nebeskom

 

Prave


y=k1x+n1y=k1x+n1 i

y=k2x+n2y=k2x+n2

su paralelne ako i samo ako je k1=k2

 

 

 



Komentari (405)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 17:57 08.03.2018

Re: ...

aureus
anonymous
I da takva podela postoji i u večini drugih gradova u Maroku.

Napustio sam Maroko i preko Valencije se vratio u Beograd.

anonymous
U Marakešu, na koji sam ti već skrenuo pažnju

Skrenuo si ti meni pažnju na nešto drugo, još sinoć.
Ljeti ideš u Grčku.
Zimi ideš u Španiju i Maroko.
Ideš isključivo u zemlje koje nisu priznale Kosovo.


Provalio si mi misiju.


anonymous anonymous 18:00 08.03.2018

Re: ...

aureus
anonymous
Ovde se radi o tome da sam upravo na osnovu čitanja i analize njegovih tekstova došao do zaključka koji navodim.

Bre...ja mislio vi idete u istu kafanu samo on pije više kad ono - ti izvukao zaključke iz čitanja tekstova.



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:52 08.03.2018

Re: ...

Očito je da sve veći broj onih koje bismo mogli svrstati u srednju klasu (prave nema, već ove što naginje tome) i za koje mislimo da ne bi nikad glasali za opciju av, upravo to i rade.

kupio ih je pozicijama u državnim službama, radnim mestom, kreditom za stan, kreditom za auto, decom koja kreću u školu, nečim što liči na normalan život. oni to nikako ne žele da izgube. moraju da iškoluju tu decu da mogu da ih pošalju u te germanske zemlje, a njima posle kako bude.
i ko god da dođe na vlast, skinuće ih. nema tih obećanja da neće tako biti, sve smo videli sto puta. neće on lako pasti.
osim ako se iz ne znam koje rupe svemira ne pojavi prezlamen i spasi stvar.
niccolo niccolo 18:54 08.03.2018

Re: ...

osim ako se iz ne znam koje rupe svemira ne pojavi prezlamen i spasi stvar.

Ma jok, glasaće ti isti za prvog drugog lika koji bude obezbedio 3-5 miliona (realno iz inostranstva) da im podeli...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:55 08.03.2018

Re: ...

Znaš koliko me zabole šta misli ta pijanica.

ko je rekao da nema dna?

c_h.arlie c_h.arlie 21:19 08.03.2018

Re: ...

maksa83
ja to pričam još od doba kad su bili radikali, u srbiji tad nije bilo krezubih 30% a radikali su uvek imali,, skoro, takvu podršku.

Izvinite vas dvoje, ali to su gluposti, to ne biva. Šešeljevi glasači imaju određen bekgraund i pogled na svet koji ih tamo stavlja, kao i ovi drugi uostalom. Zamisli nekog ko se od '91. do 2000. ložio na Šešelja i sva njegova budalesanja kako se 2008. loži na Čedu Mlinara i podržava gej paradu. Daznt hepn, nema te magije, osim ako se Čeda Mlinar ne odrekne svog prirodnog glasačkog tela, što je i uradio kada je postao Vučićeva mala kučka i sveo se na 2 glasa na svom biračkom mestu (verovatno ženin i još nečiji, pošto za njegov nije sigurno da nije otišao Vučiću). Isto je pokušao i gospodar naš Radule kad se uortačio sa Dverima koji su na suprotnom kraju svemira od njegovog prirodnog biračkog tela i kapitalno ga izduvao.

Tako da to "opozicija treba da prestane da alijenizuje (glagol u pm) sve te ljude" je promašena tema, to "opozicija" ne radi već jako dugo, takve izlete o krezubima ćeš naći eventualno kod zabludelog članstva po društvenim mrežama, a oni koji u javnom diskursu i izjavama i saopštenjima stvarno žive od te segregacije i kapitalizuju na njoj su oni drugi koji non stop vide i obeležavaju izdajnike, plaćenike i ostale nenarodne elemente.

Nisi u pravu !
c_h.arlie c_h.arlie 21:20 08.03.2018

Re: ...

cassiopeia
zanimljiva je igrica pronaci svoje izborno mesto u izvestaju gradske izborne komisije pa gledati svoje mikro okruzenje.


Tako se ja zaje... pa pogledah ko mi je u komšiluku. I onda vidim da je av dobio većinu na oba izborna mesta.

Opozicija mora da promeni ploču i ne sere više ljudima u usta sa glupom pričom o krezubim i onim što se daju za sendvič. Očito je da sve veći broj onih koje bismo mogli svrstati u srednju klasu (prave nema, već ove što naginje tome) i za koje mislimo da ne bi nikad glasali za opciju av, upravo to i rade. Av se obraća i njima...čime ih je kupio to oni najbolje znaju, a vreme je da se time pozabavi opozicija i smisli na koji način te ljude privući svojim idejama. Pričom o neukim, krezubim, ovakvim i onakvim ih samo gura od sebe.


Većim delom saglasan !
c_h.arlie c_h.arlie 21:26 08.03.2018

Re: ...

maksa83
i tvrdim da krezubih ima na svim stranama kao i nekrezubih kod radikala i obrazovanih a opet kod radikala.

To je jedno lepo politički korektno mišljenje koje je demantovano realnošću - socijalna i obrazovna struktura glasačkog tela je u preko nekoliko prilika s(t)ondirana i jasno izražena brojkama. Tj. možamo da se zajebavamo na račun Kruga Dvojke i preziremo ih zato što su blazirani i snowflakes, ali Vračar i Stari Grad su jedine dve opštine u Beogradu gde je ovaj izgubio. A postoje indicije da će to biti jedine dve opštine u Srbiji u kojima je izgubio.

Eto vidiš - to je ono što ti cas kaže.
Čudi me da ne kapiraš, a sam si naveo primer.
I dok ne prihvatiš da se moraju uzeti (i) glasovi u Ripnju, okolini Ralje i na Altini - do tada će Vučić i njegovi pobočnici vladati.
A ti broj glasove na Starom Gradu i Vračaru.
narcis narcis 22:39 08.03.2018

Re: ...

c_h.arlie
maksa83
i tvrdim da krezubih ima na svim stranama kao i nekrezubih kod radikala i obrazovanih a opet kod radikala.

To je jedno lepo politički korektno mišljenje koje je demantovano realnošću - socijalna i obrazovna struktura glasačkog tela je u preko nekoliko prilika s(t)ondirana i jasno izražena brojkama. Tj. možamo da se zajebavamo na račun Kruga Dvojke i preziremo ih zato što su blazirani i snowflakes, ali Vračar i Stari Grad su jedine dve opštine u Beogradu gde je ovaj izgubio. A postoje indicije da će to biti jedine dve opštine u Srbiji u kojima je izgubio.

Eto vidiš - to je ono što ti cas kaže.
Čudi me da ne kapiraš, a sam si naveo primer.
I dok ne prihvatiš da se moraju uzeti (i) glasovi u Ripnju, okolini Ralje i na Altini - do tada će Vučić i njegovi pobočnici vladati.
A ti broj glasove na Starom Gradu i Vračaru.

nisi upravu
anonymous anonymous 23:16 08.03.2018

Re: ...

aureus


Оно што бих ја наставио да критикујем - није број зуба - већ недостатак правог самопоштовања, продаја гласа за пакетић хране итд. Нема то везе са сиромаштвом. То је ипак пад и то се мора рећи, отворено и без задршке, умјесто што се стално позива на "разумијевање".



Tako je.

Prodati se za "paketić hrane" je, kada nemaš šta da jedeš, nemaš posla i deca ti cvile - svakako nedostatak pravog samopoštovanja.

Onog koje verovatno imaju svi oni drugi koji se prodaju za stanove, direktorska mesta, pravo da privatizuju ili otmu - nema razlike.

aureus aureus 23:21 08.03.2018

Re: ...

anonymous
Prodati se za "paketić hrane" je, kada nemaš šta da jedeš, nemaš posla i deca ti cvile - svakako nedostatak pravog samopoštovanja.

A koliko traje taj paketić?
Cviliće i posle pet dana, je l' tako?
anonymous anonymous 23:25 08.03.2018

Re: ...

aureus
anonymous
Prodati se za "paketić hrane" je, kada nemaš šta da jedeš, nemaš posla i deca ti cvile - svakako nedostatak pravog samopoštovanja.

A koliko traje taj paketić?
Cviliće i posle pet dana, je l' tako?


Da - hoće.

Ali ovi drugi - nedodirljivi........neće.

Njihov ugođaj će trajati i duže.

Treba ih se setiti, bar povremeno.

I ne svaljivati sve - na sirotinju , raju.....

Mislim - one van kruga dvojke.




aureus aureus 23:29 08.03.2018

Re: ...

anonymous

Da - hoće.

Ali ovi drugi - nedodirljivi........neće.

Njihov ugođaj će trajati i duže.

Treba ih se setiti, bar povremeno.

I ne svaljivati sve - na sirotinju , raju.....

Mislim - one van kruga dvojke.

Šta li si mislio dok si ovo pisao?
Izgleda da prečesto zalaziš u Basarinu kafanu.
anonymous anonymous 23:31 08.03.2018

Re: ...


I da podvučem .

Tako je govorio ....i .....govori Basara :

" Srbi ostaju večno isti – aritmetički skup individua labavo povezanih nekom od vladajućih halucinogenih parapolitičkih mitologija...



Neka ovo stoji na ulazu Aureusovog Gulaga .
aureus aureus 23:35 08.03.2018

Re: ...

anonymous

Tako je govorio ....i .....govori Basara :

" Srbi ostaju večno isti – aritmetički skup individua labavo povezanih nekom od vladajućih halucinogenih parapolitičkih mitologija...[/b]

Ovo je iz jednog od zadnjih brojeva "Danasa", je l' tako?

anonymous
Neka ovo stoji na ulazu Aureusovog Gulaga

Eh-eeej! Valjda ja odlučujem šta će da stoji iznad ulaza mog Gulaga? Puno si ti sebi dao za pravo.
anonymous anonymous 23:39 08.03.2018

Re: ...

aureus
anonymous

Tako je govorio ....i .....govori Basara :

" Srbi ostaju večno isti – aritmetički skup individua labavo povezanih nekom od vladajućih halucinogenih parapolitičkih mitologija...[/b]

Ovo je iz jednog od zadnjih brojeva "Danasa", je l' tako?


Bilo koji broj Danasa da otvoriš u njegovoj kolumni naćićeš varijacije na ovu temu.
eloy eloy 23:48 08.03.2018

Re: ...

Он то стално тврди. Да ли то значи и да стално пије?
Јеси ли то, Анонимусе, погазио своје принципе и почео да оцрњујеш људе који ти се због нечег не допадају?

Да ли га то што пије, ако пије, не знам да ли пије, то јест, могуће да понекад и попије - али не значи да је алкохоличар, поготово не неки који не зна да мисли и да запажа, бар у вријеме кад не пије; да ли га, дакле, то што пије дисквалификује да буде доживљен озбиљно и да се његови ставови бар размотре?
Понављам, ако пије, само што не знам да ли пије. Опет, у Београду је тако много мјеста гдје може да се попије, па су добре шансе да има доста оних који пију. Само што то не значи...ух


,,similis simili gaudet,, ili ... uh

kako god pravitićemo se da ovo nije primjećeno štovani. Živjeli.



aureus aureus 23:51 08.03.2018

Re: ...

anonymous

Bilo koji broj Danasa da otvoriš u njegovoj kolumni naćićeš varijacije na ovu temu.

E svaka ti čast.
A ti si izabrao baš stav koji je lako dokazati i odbraniti.

Basara u suštini kaže da su Srbi - labava zajednica, da čine društvo u kojem je svaka individua sama za sebe, da nema prave solidarnosti među ljudima i da generalno i nema mnogo veza među njima osim kojekakvih "halucinogenih parapolitičkih mitologija".
Pa nema prave solidarnosti, nema dovoljno ni prave empatije, svako gleda samo sebe i svoj interes, uključujući i te koji glasaju za neki ćar.

Što se tiče halucinogenih parapolitičkih mitologija...mada se može ponešto pretpostaviti, za ovaj dio bi ipak valjalo pogledati na šta je Basara konkretno mislio.
aureus aureus 23:57 08.03.2018

Re: ...

eloy

kako god pravitićemo se da ovo nije primjećeno štovani. Živjeli.



Šta je ovo, Eloje?

Basara daje intervju, a Anonimus u pozadini, užasnut žabljom perspektivom u kojoj se nalazi previše ljudi, odlučuje da popije koju ne bi li stvari sagledao iz boljeg ugla?

Liče malo na Ruse, a?
anonymous anonymous 23:59 08.03.2018

Re: ...

aureus


Basara u suštini kaže .....


E, pa jebo Basaru, kad ti moraš da ga tumačiš .

Njegovim rečnikom - rečeno.

Da se ne hvatam za crven ban.

aureus aureus 00:04 09.03.2018

Re: ...

anonymous
E, pa jebo Basaru

Uopšte uzev, mnogo se psuje na ovom blogu.
anonymous anonymous 00:06 09.03.2018

Re: ...

aureus

.... никад нисам прихватао причу да ће народ кад му испразниш довољно џепове да се дигне против тебе. Шансе да Вучић падне расту с растом стандарда, а не обрнуто.
Ваља нам навијати за напредак и под Вучићем.


Ovaj zaključak treba podvući kao vredan pažnje.

Verovatno je rezultat onoga - najprije treba sjesti i ....
narcis narcis 00:07 09.03.2018

Re: ...

Basara u suštini kaže da su Srbi - labava zajednica, da čine društvo u kojem je svaka individua sama za sebe, da nema prave solidarnosti među ljudima i da generalno i nema mnogo veza među njima osim kojekakvih "halucinogenih parapolitičkih mitologija".
Pa nema prave solidarnosti, nema dovoljno ni prave empatije, svako gleda samo sebe i svoj interes, uključujući i te koji glasaju za neki ćar.

prevedeno na srpski - on ćeni kaže da nismo najsrdačniji i najsolidarniji narod na svetu. pijanica nijedna on ćeni razbija mitove .
uostalom on je samo još jedan judeomasonskikatolički elementa koji mrzi srbe i srpski narod
anonymous anonymous 00:09 09.03.2018

Re: ...

aureus
anonymous
E, pa jebo Basaru

Uopšte uzev, mnogo se psuje na ovom blogu.


Slažem se.

Ali imajući u vidu Basaru i još neke savremene pisce rekao bih da to nije manir samo prostog sveta.
aureus aureus 00:15 09.03.2018

Re: ...

anonymous
Ovaj zaključak treba podvući kao vredan pažnje.

Verovatno je rezultat onoga - najprije treba sjesti i ....

Ne baš. To isto mislim i za još neke zemlje gdje bih volio da vidim smjenu vlasti.

Ljudi čiji standard raste osjećaju se relaksiraniji, a što je za (svaku) vlast nezgodno - postaju zahtjevniji.
aureus aureus 00:17 09.03.2018

Re: ...

anonymous

Ali imajući u vidu Basaru i još neke savremene pisce rekao bih da to nije manir samo prostog sveta.

Šta ti tol'ko smeta Vidojković?

eloy eloy 00:20 09.03.2018

Re: ...

Šta je ovo, Eloje?


Ma jok, ovaj trezan podnosi ostavku a ovaj iza je već podneo.
U gulagu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:47 09.03.2018

Re: ...

maksa83
ja to pričam još od doba kad su bili radikali, u srbiji tad nije bilo krezubih 30% a radikali su uvek imali,, skoro, takvu podršku.

Izvinite vas dvoje, ali to su gluposti, to ne biva. Šešeljevi glasači imaju određen bekgraund i pogled na svet koji ih tamo stavlja, kao i ovi drugi uostalom. Zamisli nekog ko se od '91. do 2000. ložio na Šešelja i sva njegova budalesanja kako se 2008. loži na Čedu Mlinara i podržava gej paradu. Daznt hepn, nema te magije, osim ako se Čeda Mlinar ne odrekne svog prirodnog glasačkog tela, što je i uradio kada je postao Vučićeva mala kučka i sveo se na 2 glasa na svom biračkom mestu (verovatno ženin i još nečiji, pošto za njegov nije sigurno da nije otišao Vučiću). Isto je pokušao i gospodar naš Radule kad se uortačio sa Dverima koji su na suprotnom kraju svemira od njegovog prirodnog biračkog tela i kapitalno ga izduvao.

Tako da to "opozicija treba da prestane da alijenizuje (glagol u pm) sve te ljude" je promašena tema, to "opozicija" ne radi već jako dugo, takve izlete o krezubima ćeš naći eventualno kod zabludelog članstva po društvenim mrežama, a oni koji u javnom diskursu i izjavama i saopštenjima stvarno žive od te segregacije i kapitalizuju na njoj su oni drugi koji non stop vide i obeležavaju izdajnike, plaćenike i ostale nenarodne elemente.


To možda u tvom izmaštanom svetu tako funkcioniše.
Vidiš, taj opšti utisak zavisi i od te atmosfere po društvenim mrežama, ili mestima poput ovog.
Na primer, meni je dovoljno da pročitam par tvojih par komentara pa da krenem da razmišljam o tome da glasam za Vučića na sledećim izborima, a inače tipa duboko prezirem, pa evo, biće skoro tri decenije.
maksa83 maksa83 00:52 09.03.2018

Re: ...

Na primer, meni je dovoljno da pročitam par tvojih par komentara pa da krenem da razmišljam o tome da glasam za Vučića na sledećim izborima, a inače tipa duboko prezirem, pa evo, biće skoro tri decenije.

Eto neka korist od tih komentara - jedan čovek se posle 30 godina lutanja pronašao.
vrabac_onaj vrabac_onaj 00:56 09.03.2018

Re: ...

maksa83
Na primer, meni je dovoljno da pročitam par tvojih par komentara pa da krenem da razmišljam o tome da glasam za Vučića na sledećim izborima, a inače tipa duboko prezirem, pa evo, biće skoro tri decenije.

Eto neka korist od tih komentara - jedan čovek se posle 30 godina lutanja pronašao.


to ti kažem
maksa83 maksa83 01:02 09.03.2018

Re: ...

vrabac_onaj
maksa83
Na primer, meni je dovoljno da pročitam par tvojih par komentara pa da krenem da razmišljam o tome da glasam za Vučića na sledećim izborima, a inače tipa duboko prezirem, pa evo, biće skoro tri decenije.

Eto neka korist od tih komentara - jedan čovek se posle 30 godina lutanja pronašao.


to ti kažem

Uživaj onda, evo pobedio si a nisi ni morao da glasaš. Sad kad si i ti video svetlo biće još ubedljivije sledeći put.
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:08 09.03.2018

Re: ...

maksa83
vrabac_onaj
maksa83
Na primer, meni je dovoljno da pročitam par tvojih par komentara pa da krenem da razmišljam o tome da glasam za Vučića na sledećim izborima, a inače tipa duboko prezirem, pa evo, biće skoro tri decenije.

Eto neka korist od tih komentara - jedan čovek se posle 30 godina lutanja pronašao.


to ti kažem

Uživaj onda, evo pobedio si a nisi ni morao da glasaš. Sad kad si i ti video svetlo biće još ubedljivije sledeći put.


jebiga kad sam proklet pa mi đavo ne da da uživam u ovako veličanstvenoj pobedi.
ali dobro, bar mi taj isti (mislim đavo) dozvoljava da bar malo seirim nad vašim koprcanjem.
michiganac michiganac 01:17 09.03.2018

Re: ...

nema miljokaza


Nisam od zlurade vrste (npr. one koja je prije 15ak god. govorila kako je i "druga vrhovnog" boljela noga pred 'poslednje putovanje'), ali ne znam iz koje podsvijesti mi izroni misao
##
mozda stoga sto na naslovnici kliknem prvo na 'b92-zivot' podkategoriju da si malo ispeglam i relaksiram neurone, prije nego uskocim ovde. Pa nadjoh tamo danas i ono "veselo stivo" o MH370.
##
da bi recimo sl. surcinski helikopter (gle, pa za par dana ce i ta nesretna 3-godisnjica) mogao da opali u jos jednom (posljednjem) cinu, s tom razlikom da bi mastermind ovog kataklizmicnog MATRIX-a u SRB licno bio ukrcan (vidi pod 'Trajkovski') ili mozda u nekom drugom letu vazduplohovom (recimo na poklonenije Djinpingu ka dalekom istoku (kad vec pomenu MH370) da se ubrzo krene i u proces cerupanja onih caplji i njihove 'dunavmale' tamo u Beljarici).

Mislem, bar bi elegantno bilo preduprijedjeno neko potencijalno ulicno krvoprolenije u nekom novom '6. oktobru', a vaskolika SNS-radijacija bi se sv. brzinom rasprsila u benigni neutrinski mikrokosmos.


Ee, nemam pojma opet kako mi je sve ovo izletjelo ispod jagodica na tastauri..

michiganac michiganac 01:21 09.03.2018

Re: ...

Nego, gle ovaj U-zombilend oko ImoCkog

maksa83 maksa83 01:22 09.03.2018

Re: ...

ali dobro, bar mi taj isti (mislim đavo) dozvoljava da bar malo seirim nad vašim koprcanjem.

Hang on to it, što bi rekli. Biće još bolje kad tako sveže osvešćen daš svoj Siguran Glas za Vučića i znaš da si doprineo. Seirenje će da postane ekstaza.


P.S. Kad odeš u OO SNS Zvezdara kaži slobodno da sam te ja poslao, ceniće te više kad znaju da si tu iz ljudskih i ideoloških pobuda, a ne da muljaš. Ustvari možda i neće... nemam pojma, oceni sam kad stigneš, nemoj da i tu sad ja nešto upravljam tobom - ja sam te doveo dotle, dalje moraš sam.
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:48 09.03.2018

Re: ...



P.S. Kad odeš u OO SNS Zvezdara kaži slobodno da sam te ja poslao, ceniće te više kad znaju da si tu iz ljudskih i ideoloških pobuda, a ne da muljaš.


Hvala na preporuci, posle ovoga, osećaću su se slobodan da se pozovem na tebe.

Još jednom hvala, u ova teška vremena je zaista pravi blagoslov naići na čoveka koji je spreman da ti pomogne čista srca.
blogovatelj blogovatelj 06:05 09.03.2018

Re: ...

Tako da to "opozicija treba da prestane da alijenizuje (glagol u pm) sve te ljude" je promašena tema, to "opozicija" ne radi već jako dugo


Ne bih se baš složio sa ovim. Ne radi direktno, to je tačno, ali na prethodnim izborima Saša Janković i klika mu su neprestano ponavljali mantru o pristojnim glasačima i umivenoj Srbiji, što naravno implicira da oni koji ne glasaju za njega nisu pristojni niti umiveni.
Povrh svega, prepun je Fejsbuk pametnjakovića koji podržavaju opoziciju i čine joj medveđu uslugu sličnim i još ekstremnijim stavovima.
blogovatelj blogovatelj 06:12 09.03.2018

Re: ...

Nisi u pravu !


Pojasni !

Šalim se žimi, ne moraš. Nego sam te se setio.
Eno nekog ministra buzdovana, izvinjava se, uvija se ko kurva od debela q jer je bio dovoljno mudar da citira Dučića o ženama na Dan žena, a Zorani se to nije dopalo, pa nesretnik sad gleda ako je ikako moguće da sačuva fotelju.

Klik
gedza.73 gedza.73 08:19 09.03.2018

Re: ...

Vučić je pobedio zato što ovi drugi nisu imali šta da ponude. Još se tvrdoglavo drže istog-sličnog-starog rukovodstva. I svaki put sa nekom kritikom nalete na penal SNS botovima 'a šta ste vi radili?'

SNS je navuko vadikale novim drozama, opoziciji se rasuli glasači razočarani zbog xy razloga. I bar jedno dva cela izborna kruga (a možda i neki preko) nema šanse da bude drugačije.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:42 09.03.2018

Re: ...

u ova teška vremena je zaista pravi blagoslov naići na čoveka koji je spreman da ti pomogne čista srca.


Sine, evo pored moje kuće se prodaje plac (ima tu stara kuća, ali se samourušava), kapiram da su pohlepne komšije, ne brini uleteću koliko treba, vreme je da razmišljaš o penziji. Može Maksimoviću i za tebe, samo bi ti bio komšija čelobašte. Nađemo se na okopavanju krompira, posle radimo hipsterski đez sešn:



maksa83 maksa83 11:51 09.03.2018

Re: ...

Može Maksimoviću i za tebe, samo bi ti bio komšija čelobašte

Oooo, bak tu mi ruts što bi rekao Ali Dži...
posle radimo hipsterski đez sešn:

Može samo neki jazz-bećarci fjužn.



(Zašto ovde ima smajli sa šajkačom a nema smajli sa lalinskim šeširom? Perfidni atak na Autonomiju. Beograd se gradi, Vojvodina se radi. Dokle!?)
c_h.arlie c_h.arlie 12:01 09.03.2018

Re: ...

maksa83
Može Maksimoviću i za tebe, samo bi ti bio komšija čelobašte

Oooo, bak tu mi ruts što bi rekao Ali Dži...
posle radimo hipsterski đez sešn:

Može samo neki jazz-bećarci fjužn.



(Zašto ovde ima smajli sa šajkačom a nema smajli sa lalinskim šeširom? Perfidni atak na Autonomiju. Beograd se gradi, Vojvodina se radi. Dokle!?)

Uaaaa autonomaši !
Svaku autonomiju u mutnu Maricu !
Strašno !
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:03 09.03.2018

Re: ...

Oooo, bak tu mi ruts




što bi rekao Rafael Karlen:




(Jednom sam bio na skupu militantnih autonomista, mislim, pričao sam, kada me je jedna cica muvala u fazonu da ličim na Žarka Koraća i da zato imam šanse kod nje. Vrhunac je kada je izvadila Žarkovu fotku i upoređivala nas)
maksa83 maksa83 12:05 09.03.2018

Re: ...

Uaaaa autonomaši !


Ne dam svoja vojvođanska žita, evo tebi čarli rima.
maksa83 maksa83 12:06 09.03.2018

Re: ...

(Jednom sam bio na skupu militantnih autonomista, mislim, pričao sam, kada me je jedna cica muvala u fazonu da ličim na Žarka Koraća i da zato imam šanse kod nje. Vrhunac je kada je izvadila Žarkovu fotku i upoređivala nas)

Ooomajkuti...

Da ne pitam did you score?

Ok, da pitam - did you score?
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:07 09.03.2018

Re: ...

stefan.hauzer
u ova teška vremena je zaista pravi blagoslov naići na čoveka koji je spreman da ti pomogne čista srca.


Sine, evo pored moje kuće se prodaje plac (ima tu stara kuća, ali se samourušava), kapiram da su pohlepne komšije, ne brini uleteću koliko treba, vreme je da razmišljaš o penziji. Može Maksimoviću i za tebe, samo bi ti bio komšija čelobašte. Nađemo se na okopavanju krompira, posle radimo hipsterski đez sešn:


jel ima neki orah na placu?
mislim, red je da zasednemo u neku ladovinu kada dođe komša maksa da se raspravljamo o politici.
znaš ono, natočimo rakiju, žena iznese neko meze i preganjamo se pod krošnjom oraha cijeli dan do podne...
c_h.arlie c_h.arlie 12:08 09.03.2018

Re: ...

maksa83
Uaaaa autonomaši !


Ne dam svoja vojvođanska žita, evo tebi čarli rima.

Maksa se rita, evo (i) njemu rima !
Usput --- eeee, ljudi, baš lep dan danas, a pored toga - i petak. A pored svega navedenoga - čorbast pasulj na meniju.
Nek' ide život !
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:09 09.03.2018

Re: ...

maksa83
(Jednom sam bio na skupu militantnih autonomista, mislim, pričao sam, kada me je jedna cica muvala u fazonu da ličim na Žarka Koraća i da zato imam šanse kod nje. Vrhunac je kada je izvadila Žarkovu fotku i upoređivala nas)

Ooomajkuti...

Da ne pitam did you score?

Ok, da pitam - did you score?


to se kaže: "jesi komitovao?"
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:10 09.03.2018

Re: ...

Ne dam svoja vojvođanska žita, evo tebi čarli rima.


inače tadašnja verzija je išla ovako nekako: hej, Dačiću, evo tebi kita, ne dam svoja vojvođanska žita. Pa se onda miksalo sa Tadiću, Koštunice... name ti.


(ko može da poentira sa slikom Žarka Koraća u glavi? Mislim, znam osobu, ali ne i ja:)
c_h.arlie c_h.arlie 12:10 09.03.2018

Re: ...

vrabac_onaj
stefan.hauzer
u ova teška vremena je zaista pravi blagoslov naići na čoveka koji je spreman da ti pomogne čista srca.


Sine, evo pored moje kuće se prodaje plac (ima tu stara kuća, ali se samourušava), kapiram da su pohlepne komšije, ne brini uleteću koliko treba, vreme je da razmišljaš o penziji. Može Maksimoviću i za tebe, samo bi ti bio komšija čelobašte. Nađemo se na okopavanju krompira, posle radimo hipsterski đez sešn:


jel ima neki orah na placu?
mislim, red je da zasednemo u neku ladovinu kada dođe komša maksa da se raspravljamo o politici.
znaš ono, natočimo rakiju, žena iznese neko meze i preganjamo se pod krošnjom oraha cijeli dan do podne...

Eeee, ali zato ja imam orah !
A imam i trešnju.
A imam i šljivu.
A imam i jabuku.
A imam i krušku !
Jebote !
c_h.arlie c_h.arlie 12:12 09.03.2018

Re: ...

stefan.hauzer
Ne dam svoja vojvođanska žita, evo tebi čarli rima.


inače tadašnja verzija je išla ovako nekako: hej, Dačiću, evo tebi kita, ne dam svoja vojvođanska žita. Pa se onda miksalo sa Tadiću, Koštunice... name ti.


(ko može da poentira sa slikom Žarka Koraća u glavi? Mislim, znam osobu, ali ne i ja:)

Što bi rekli onomad u komunizmu ... jebati, ma i kako bilo !
Ili tako nekako !?
maksa83 maksa83 12:13 09.03.2018

Re: ...

Jebote !

Čarlivoje ti nisi Čarlivoje nego Duh iz Džungle!
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:14 09.03.2018

Re: ...

jel ima neki orah na placu?


Posekoše dušmani, ali na onom placu koji nudim Maksimoviću imaju dva i to u bašti, a i ja sam posadio isto toliko. Ali ovde kod zamišljenog tebe ima zova, stara kajsija, koja je izgleda nakalemljena na ringlov i koju sam odbranio od sečenja, rek'o ostavite drvo da crkne kad mu bude vreme, a nekad su tu bile i smokve i orasi i bademi, bagremi, dud i bilo je stvarno milina u tom dvorištu, ali propade, kao i sve.
maksa83 maksa83 12:14 09.03.2018

Re: ...

to se kaže: "jesi komitovao?"

I kako je prošao pull request.
maksa83 maksa83 12:17 09.03.2018

Re: ...

i koju sam odbranio od sečenja

Samo da kažem, ja sam toliko smarao sa unit testovima (znači ne Three Body Problem level, nego puta deset, čuj deset, puta sto) da su mi na jednoj firminoj proslavi pevali "Ne Lomite Mi Bagrenje" prepevano u "Ne Lomite Mi Testove". E mladosti klizavi sapunu...
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:18 09.03.2018

Re: ...

stefan.hauzer

Posekoše dušmani, ali na onom placu koji nudim Maksimoviću imaju dva ...


e jebeš ga bolje da je kod mene, neće maksa nas krezube da pusti u baštu, ja sam prost čovek svaki gosti su mi dragi.
c_h.arlie c_h.arlie 12:24 09.03.2018

Re: ...

vrabac_onaj
stefan.hauzer

Posekoše dušmani, ali na onom placu koji nudim Maksimoviću imaju dva ...


e jebeš ga bolje da je kod mene, neće maksa nas krezube da pusti u baštu, ja sam prost čovek svaki gosti su mi dragi.

Meni Maksa deluje kao duševan čovek.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:25 09.03.2018

Re: ...

Posle tri rakije ili četiri se i zaboravi i onda ili ima da se izljubite ili zauvek prestajete da govorite jedan sa drugim, posle par rakija se sve iskristališe :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:25 09.03.2018

Re: ...

maksa83
to se kaže: "jesi komitovao?"

I kako je prošao pull request.


tek sad videh ovo.

a možda je mogao da se ribejzuje na neku drugaricu koja nije toliko opčinjena žaretom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:27 09.03.2018

Re: ...

"Ne Lomite Mi Bagrenje"


Posle kažu da dno nema nivoe
maksa83 maksa83 12:27 09.03.2018

Re: ...

e jebeš ga bolje da je kod mene, neće maksa nas krezube da pusti u baštu, ja sam prost čovek svaki gosti su mi dragi.

Gostima u zube ne gledam, samo ne puštam one u belim jaknama sa crveno-plavim logom, tako da skineš mantil za taj okazion, inače puštam keru (pošto bih naravno imao i ogromnog avlijanera).
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:31 09.03.2018

Re: ...

samo ne puštam one u belim jaknama


Samo da kažem; kako znam dečka koji fura belu rokericu sa maksimalnim samopouzdanjem, svira gitaru u bendu koji je obradio pesmu Bojana Tomovića i ima na grudima tetovažu "life is beautiful" i da ga nisam izmislio :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:33 09.03.2018

Re: ...

maksa83
e jebeš ga bolje da je kod mene, neće maksa nas krezube da pusti u baštu, ja sam prost čovek svaki gosti su mi dragi.

Gostima u zube ne gledam, samo ne puštam one u belim jaknama sa crveno-plavim logom, tako da skineš mantil za taj okazion, inače puštam keru (pošto bih naravno imao i ogromnog avlijanera).


za takve ti ne treba avlijaner, ja ću da ih grizem samo dovoljno da se podnapijemo:)
maksa83 maksa83 12:40 09.03.2018

Re: ...

Samo da kažem; kako znam dečka koji fura belu rokericu sa maksimalnim samopouzdanjem, svira gitaru u bendu koji je obradio pesmu Bojana Tomovića i ima na grudima tetovažu "life is beautiful" i da ga nisam izmislio :)

Ja otišao u neki servis da mi se zameni baterija i spucan ekran na nekoj spravi, i u servisu vidim tipa kako drnda nežno neku el. gitaru, vidiš neki čudan hibrid sa custom ostrugano-zelenim offset telom, jednim P90 i jednim tele lipstick pikapom, pitam je l i to popravljate, kaže "više pravim nego što popravljam".

Ima svoju FB stranicu: Jeste Maistornik.

Prosto mi žao što nisam Cukerbergova kučka pa da tamo šerujem i lajkujem.

Kupujmo domaće!

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:58 09.03.2018

Re: ...

Ima svoju FB stranicu: Jeste Maistornik.


Gitara od sira
maksa83 maksa83 13:07 09.03.2018

Re: ...

stefan.hauzer
Ima svoju FB stranicu: Jeste Maistornik.


Gitara od sira

Sa dva vrata! Od kojih je jedan fretless!

A zove se SUNDJER BOB DIDDLEY CHUKAMOTO EMENTALER MAZERATI.

Car!
cassiopeia cassiopeia 14:22 09.03.2018

Re: ...

čelobašte




Od kad nisam čula ovu reč.

Tako sam ja kad sam bila mala, ono baš mala, sedela na noši pred kućom i dozivala komšiju čelobašte da me spasi. Baba me maltretirala da obavim posao u nošu, nije žena imala vremena da me presvlači svako malo, bavila se kućanskim poslovima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:59 10.03.2018

Re: ...

, tj. pokušao da bar ove kukusigamenijeve


Nema qqija na blogu, a ne javlja se ni na PP, brinem se malo za čoveka. Obično svrati ovde pred izbore, bojim se da se nije razočarao u političko činodejstvovanje, i život uopšte.

E, i ja sam mojima predložio, uz uobičajeno obećanje da sledi materijalna nadoknada u vidu doznačne supstance, da glasaju za Novake, to jest za tu koaliciju sa njima, iz istog razloga: što znam Kukija, bar ovako na blogu, i volim ga kao čoveka i kao nazovi političara. Ali je to samo frknulo na mene: Vučić, i niko više, jebote, ko teledirigovani! A sve to jer im je komša (i moj kum), Drug Član, sredio kod SNS-a da im stave nova vrata na zgradu. Pre 3 godine, doduše, ali velika dela i dobričinstva se dugo pamte, plus im je dovelo besplatno Palmu i žirafu i Žiku Šareniciu da ih vide na mirjevskoj pijaci, gde ćeš veće sreće i ispunjenja dečačkih snova?

nsarski nsarski 14:20 08.03.2018

K1 vs K2

Kao što je dobro poznato, K1 (ili Kota 1) je najviša planina na Himalajima - među alpinistima poznata kao Mont Everest. Druga po visini je K2 (ili Kota 2) - planina koja se još zove i "Divljačka planina".



Postoji i izvanredna drama Patrika Mejersa, naslovljena K2, po kojoj je snimljen i film.





Drama je izvođena na Brodveju (off Broadway) i radi se o dvojici alpinista, jedan neki bogati biznismen a drugi fizičar (obojica iz Kalifornije), koji su se, povređeni i promrzli na nekoj litici, našli sami i bespomoćni. Između njih se vodi dijalog o smislu života, kvantnoj mehanici i malim srebrnim lisicama (japanskim). Preporucujem svima.

Zaključak: K1 i K2 definitivno nisu isti.
dragosevacsutra dragosevacsutra 15:16 08.03.2018

Re: K1 vs K2

Kao što je dobro poznato, K1 (ili Kota 1) je najviša planina na Himalajima - među alpinistima poznata kao Mont Everest. Druga po visini je K2 (ili Kota 2) - planina koja se još zove i "Divljačka planina".



aaa ja oduvek mislio da su K2 skije koje voze stiv i fil mer pa posle pricaju na tokivokiju

antioksidant antioksidant 15:35 08.03.2018

Re: K1 vs K2


Zaključak: K1 i K2 definitivno nisu isti.

pa definitivno jesu, na oba je moguce popeti se ali ne svima, vec vrlo ogranicenom broju ljudi.
a svi ih vidimo

inace

k1 je nesto sasvim drugo a ne everest <<<<--- link

ovde je i objasnjenje <<<<--- link2

The policy of the Great Trigonometric Survey was to use local names for mountains wherever possible[9] and K1 was found to be known locally as Masherbrum. K2, however, appeared not to have acquired a local name, possibly due to its remoteness.

nsarski nsarski 17:34 08.03.2018

Re: K1 vs K2

antioksidant

Zaključak: K1 i K2 definitivno nisu isti.

pa definitivno jesu, na oba je moguce popeti se ali ne svima, vec vrlo ogranicenom broju ljudi.
a svi ih vidimo

inace

k1 je nesto sasvim drugo a ne everest

ovde je i objasnjenje

The policy of the Great Trigonometric Survey was to use local names for mountains wherever possible[9] and K1 was found to be known locally as Masherbrum. K2, however, appeared not to have acquired a local name, possibly due to its remoteness.


Da, vidiš, te detalje nisam znao. Hvala. Ipak, došli smo do istog zaključka: nisu isti.
Dramu "K2" i dalje preporučujem. Ima skript da se nadje na internetu:
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwimzMOgk93ZAhVCW8AKHQ4ODB0QFggoMAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dailyscript.com%2Fscripts%2Fk2.pdf&usg=AOvVaw2XlGP69wkj6ji32-MWNymZ
anonymous anonymous 18:28 08.03.2018

Čeka se ....


...OSTAVKA.


aureus aureus 18:36 08.03.2018

Re: Čeka se ....

anonymous

...OSTAVKA.


Oho! Ti ćeš do kraja večeri potpuno pogaziti svoje principe.
Tražiš glavu, dakle.
Ili ne tražiš, ali u sebi želiš da je vidiš.

Eee, Anonimuse...sve što si drugima spočitav'o...
antioksidant antioksidant 18:48 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)
aureus aureus 18:51 08.03.2018

Re: Čeka se ....

antioksidant
Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Neće valjda Tadić?

Tadić smatra da treba da ostane u politici jer on zna genezu Vučićeve stranke i ima obavještajne podatke.
niccolo niccolo 18:52 08.03.2018

Re: Čeka se ....

antioksidant
Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Kakav si to čovek, podeli trač...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:57 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Čo'eče, pričaj, je l' da obnavljam članstvo?! Mis'im, kakvi su ovo tizeri?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:58 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Tadić smatra da treba da ostane u politici jer on zna genezu Vučićeve stranke i ima obavještajne podatke.

jbt, kakav egocentrik. on ne kapira da ljudi ne mogu da ga gledaju više? ne samo na blogu i tviteru.
niccolo niccolo 18:58 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Mis'im, kakvi su ovo tizeri?

Stvarno nije u redu, klasičan clickbait...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:03 08.03.2018

Re: Čeka se ....

on ne kapira da ljudi ne mogu da ga gledaju više?

Što je izuzetno smešno kod čoveka koji se hvali posedovanjem obaveštajnih podataka.
maksa83 maksa83 19:05 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Je l' krkar?

Idem da se učlanim onda.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:05 08.03.2018

Re: Čeka se ....


Što je izuzetno smešno kod čoveka koji se hvali posedovanjem obaveštajnih podataka.

i još smešnije ako se zna da je čovek po vokaciji socijalni psiholog.
cassiopeia cassiopeia 19:08 08.03.2018

Re: Čeka se ....


maksa83
Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Je l' krkar?

Idem da se učlanim onda.


Tadić.
niccolo niccolo 19:10 08.03.2018

Re: Čeka se ....

maksa83
Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Je l' krkar?

Idem da se učlanim onda.

Samo ako se učlani i Braja - zamisli kakvi bi to epski kulinarski dueli bili (da ne pominjem da bi se u tom slučaju učlanio i Als, da može da prepisuje recepte)...
antioksidant antioksidant 19:11 08.03.2018

Re: Čeka se ....

maksa83
Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Je l' krkar?

Idem da se učlanim onda.

haha, to bi bilo jos bolje od onog sto sam ja cuo :)
aureus aureus 19:11 08.03.2018

Re: Čeka se ....

BebaOdLonchara
Tadić smatra da treba da ostane u politici jer on zna genezu Vučićeve stranke i ima obavještajne podatke.

jbt, kakav egocentrik. on ne kapira da ljudi ne mogu da ga gledaju više? ne samo na blogu i tviteru.

Gledao sam nedavno njegovo gostovanje, čini mi se, u "Zumiranju". Ili u nekoj drugoj emisiji.
Objašnjavao je svoje poteze koji su svi do jednog bili ispravni, i žalio se kako ih niko nije razumio onda, a evo ni danas. Međutim, on kakav je, dobar i mudar, svima sve oprašta, samo da se opozicija ujedini jer je to jedini način da se sruši Vučić.
Čovjek koji je pocijepao svoju stranku sad bi se ujedinjavao i svima sve oprostio...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:11 08.03.2018

Re: Čeka se ....

nego, off topic, novi gradonačelnik/ca imam utisak, javlja mi se, biće neko poput premijerke, tako da će vučić biti i premijer, i predsednik i gradonačelnik beograda.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:12 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Čovjek koji je pocijepao svoju stranku sad bi se ujedinjavao i svima sve oprostio...

još jedan političar u nas, sa poremećajem ličnosti.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:20 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Čovjek koji je pocijepao svoju stranku sad bi se ujedinjavao i svima sve oprostio...

Pa baš lepo šti bi on oprostio zlatiborske zore i mesečinu iznad mora Crne Gore, slutim da će svi biti ujedinjeni glede njegovog predloga.
vcucko vcucko 19:45 08.03.2018

Re: Čeka se ....

aureus

Tražiš glavu, dakle.

maksa83 maksa83 19:50 08.03.2018

Re: Čeka se ....

dobrosavljevic_m
Jos kad maksaa cuje ko se nudi da ga zameni.... odmah bi po'itao da se uclani :)

Čo'eče, pričaj, je l' da obnavljam članstvo?! Mis'im, kakvi su ovo tizeri?

Obnavljaš?! Znao sam da si dulićevka, zna-o sam...
maksa83 maksa83 19:54 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Tadić


Čekaj hoće i Krloa da vrati? Je l i njemu oprašta?

Ljudina.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:55 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Obnavljaš?! Znao sam da si dulićevka, zna-o sam...

Pričajte vi sad š'a vam je drago, ali nafta je najbolja šansa za Srbiju
narcis narcis 21:24 08.03.2018

Re: Čeka se ....

BebaOdLonchara
Tadić smatra da treba da ostane u politici jer on zna genezu Vučićeve stranke i ima obavještajne podatke.

jbt, kakav egocentrik. on ne kapira da ljudi ne mogu da ga gledaju više? ne samo na blogu i tviteru.

mora da mlogo jeo aluminimum kad je bio mali i pio ćesmovaču a verovatno je i vakcinisan.
aureus aureus 21:51 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Ima li više tih vijesti iz DS-a, šta su odlučili?

To što se još ništa ne zna samo povećava nervozu.



I Bojan Pajtić se nešto svađa sa svojima...
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:54 08.03.2018

Re: Čeka se ....

Je l' krkar?

Idem da se učlanim onda.


a jel ce onda ceo ds da se prebaci na ijekavicu?

cassiopeia cassiopeia 08:12 09.03.2018

Re: Čeka se ....

maksa83
Tadić


Čekaj hoće i Krloa da vrati? Je l i njemu oprašta?

Ljudina.


Daleko bilo! Pu, pu, pomeri se s'mesta!
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:09 10.03.2018

Re: Čeka se ....

BebaOdLonchara
Tadić smatra da treba da ostane u politici jer on zna genezu Vučićeve stranke i ima obavještajne podatke.

jbt, kakav egocentrik. on ne kapira da ljudi ne mogu da ga gledaju više? ne samo na blogu i tviteru.


Tačno, čovek je kompletna budala. Meni je prva i jedina asocijacija na BokiTakija bila onaj Teslin dildo koji je hteo da erektuje na Slaviji (pretekoše ga posle ovi lažni doktoranti sa onom raspevanom česmom, što je još blesavije arčenje para), na čije samo pominjanje je Krlo brisao moje (i ne samo moje) zlobne komentare i potom banovao ako bih baš insistirao na tome.

eloy eloy 19:38 08.03.2018

kako je lepo biti fin


Ovako se čestita 8 mart, emotivno, kratko, jasno. Uopšte me ne čudi što nemaju zdravu konkurenciju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana