Politika

Tuzne slike jednog nerazumnog naroda

Spiridon RSS / 26.03.2018. u 18:56

 

Kosovski politicari vrlo dobro znaju dokle mogu da idu. Imam utisak da su cak iznenadjujuce tolerantni i uzdrzani obzirom na to koliko je Srbija slaba u ovom momentu. Ovakvoj zemlji koju vodi ovakva ekipa svako moze da radi sta hoce. Vodeca garnitura nema zrna respekta prema sopstvenom narodu. A zasto bi? Zayebali su ih, pokrali, ponizili ... a ovi su sve to progutali i sad cute.

Ipak nisu politicari krivi, to je jako vazno razumeti. Kriv je narod koji ih je glasao (jos od devedesetih). Ovo je cena pogresnih odluka jednog naroda (barem njegove vecine) koja vec decenijama glumi pamet, a zivi ludilo.

 

beleske na margini:

Iskreno nemam pojma koji me djavo natera da napisem ovaj tekst obzirom da politiku u Srbiji vise uopste ne pratim. Sve je tako predvidivo depresivno da bi se trosila energija na tako nesto. 

 



Komentari (426)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:35 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

hoochie coochie man
ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.


Uh, ovim si baš zacementriao amaterizam.
Kad krene samohvalisanje tipa, vi'š kako sam pametan, vi'š kako sam te zajebao, vi'š kako sam te pobedio, vidi kako pričam smešne viceve...to ti, je prijatelju moj, jasan dokaz diletantizma, što nije strašno, nego i neisgurnosti u sebe, što ne može da bude dobro nikada.

Nego, vidi ti sam šta češ sa tim, a ako te ne mrzi odgovori mi,. ili makar samo razmisli o tome, koji tebe đavo tera da pokrećeš teme o kojima očigleno vrlo malo znaš, poput ove u opredeljenosti Srbije.
Pa još pominješ Krađorđeviće, Obrenoviće, prvi rat...pitaće te neko ozbiljan nešto o tome, a ti ne znaš, pa kud ćeš od sramote?



Pa ti si ozbiljan. Pitaj me.


I ne zaboravi moj prvi komentar veceras je bio poziv na ozbiljan Panel a ne linc na koji ste vas dvoje skocili.



Pa dobiste po gubici.

Pitaj, sta te interesuje o opredjeljenosti Srbije. Javice se valjdabi pametniji od mene I od vas dva ( ako takvi pistoje) ,Sa obje strane.




korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:41 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous
korisnickoime-1



Ćao tebra,

...za večeras sam zauzet ....zato obavi to sam sa sobom...

I drži se tema .....malo NATO, pa Ameri, pa opljuni po Rusima, Srebrenica, vakcine , jadni Albanci ... i te mantre ....dobićeš preporuke.

Ali pazi ne previše reči.

To ti već ne ide.










Dobro hajde ja bi ti dao senvic, ali be odlucujem ja nego neki Serjoza.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:41 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous
korisnickoime-1



Ćao tebra,

...za večeras sam zauzet ....zato obavi to sam sa sobom...

I drži se tema .....malo NATO, pa Ameri, pa opljuni po Rusima, Srebrenica, vakcine , jadni Albanci ... i te mantre ....dobićeš preporuke.

Ali pazi ne previše reči.

To ti već ne ide.










Dobro hajde ja bi ti dao senvic, ali be odlucujem ja nego neki Serjoza.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi


korisnickoime-1
hoochie coochie man
ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.


Uh, ovim si baš zacementriao amaterizam.
Kad krene samohvalisanje tipa, vi'š kako sam pametan, vi'š kako sam te zajebao, vi'š kako sam te pobedio, vidi kako pričam smešne viceve...to ti, je prijatelju moj, jasan dokaz diletantizma, što nije strašno, nego i neisgurnosti u sebe, što ne može da bude dobro nikada.

Nego, vidi ti sam šta češ sa tim, a ako te ne mrzi odgovori mi,. ili makar samo razmisli o tome, koji tebe đavo tera da pokrećeš teme o kojima očigleno vrlo malo znaš, poput ove u opredeljenosti Srbije.
Pa još pominješ Krađorđeviće, Obrenoviće, prvi rat...pitaće te neko ozbiljan nešto o tome, a ti ne znaš, pa kud ćeš od sramote?



Pa ti si izbiljan. Pitaj me.


I ne zaboravi moj prvi komentar veceras je bio poziv na ozbiljan Panel a ne linc na koji ste cas dvoje skocili.



Pa dobiste po gubici.

Pitaj, sta te interesuje o opredjeljenosti Srbije. Javice se valjdabi pametniji od mene I od vas dva. Sa obje strane.



hoochie coochie man
ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.


Uh, ovim si baš zacementriao amaterizam.
Kad krene samohvalisanje tipa, vi'š kako sam pametan, vi'š kako sam te zajebao, vi'š kako sam te pobedio, vidi kako pričam smešne viceve...to ti, je prijatelju moj, jasan dokaz diletantizma, što nije strašno, nego i neisgurnosti u sebe, što ne može da bude dobro nikada.

Nego, vidi ti sam šta češ sa tim, a ako te ne mrzi odgovori mi,. ili makar samo razmisli o tome, koji tebe đavo tera da pokrećeš teme o kojima očigleno vrlo malo znaš, poput ove u opredeljenosti Srbije.
Pa još pominješ Krađorđeviće, Obrenoviće, prvi rat...pitaće te neko ozbiljan nešto o tome, a ti ne znaš, pa kud ćeš od sramote?



Pa pitaj me. Ti si ozbiljan.

Ne zaboravi da je moj prvi komentar veceras bio poziv na Panel a vas dvoje skociste da lincujete .

Pa dobiste po gubici .

Pitaj, javice se valjda neko pametniji I od mene I od tebe ( ako takvi postoje) da odgovore.



Pa dobiste po gubici.


Ne možeš taj poriv da potisneš? :)
Logično.
(ako uopšte možeš i da skapiraš o čemu pričam)

I ova nervoza sa dupliranim pasusima dosta govori
(ako i to kapiraš)

A preširoka je tema, i sve si nakaradno postavio da bih te bilo šta konkretno pitao, sam izbor izraza neutralnost je dovoljan pokazatelj da se radi o diletantu koji bi da priča o kompleksnim temama.

Zato sam te i pitao jedino logično pitanje, šta ti ovo treba prijatelju.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:45 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

hoochie coochie man

korisnickoime-1
hoochie coochie man
ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.


Uh, ovim si baš zacementriao amaterizam.
Kad krene samohvalisanje tipa, vi'š kako sam pametan, vi'š kako sam te zajebao, vi'š kako sam te pobedio, vidi kako pričam smešne viceve...to ti, je prijatelju moj, jasan dokaz diletantizma, što nije strašno, nego i neisgurnosti u sebe, što ne može da bude dobro nikada.

Nego, vidi ti sam šta češ sa tim, a ako te ne mrzi odgovori mi,. ili makar samo razmisli o tome, koji tebe đavo tera da pokrećeš teme o kojima očigleno vrlo malo znaš, poput ove u opredeljenosti Srbije.
Pa još pominješ Krađorđeviće, Obrenoviće, prvi rat...pitaće te neko ozbiljan nešto o tome, a ti ne znaš, pa kud ćeš od sramote?



Pa ti si izbiljan. Pitaj me.


I ne zaboravi moj prvi komentar veceras je bio poziv na ozbiljan Panel a ne linc na koji ste cas dvoje skocili.



Pa dobiste po gubici.

Pitaj, sta te interesuje o opredjeljenosti Srbije. Javice se valjdabi pametniji od mene I od vas dva. Sa obje strane.



hoochie coochie man
ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.


Uh, ovim si baš zacementriao amaterizam.
Kad krene samohvalisanje tipa, vi'š kako sam pametan, vi'š kako sam te zajebao, vi'š kako sam te pobedio, vidi kako pričam smešne viceve...to ti, je prijatelju moj, jasan dokaz diletantizma, što nije strašno, nego i neisgurnosti u sebe, što ne može da bude dobro nikada.

Nego, vidi ti sam šta češ sa tim, a ako te ne mrzi odgovori mi,. ili makar samo razmisli o tome, koji tebe đavo tera da pokrećeš teme o kojima očigleno vrlo malo znaš, poput ove u opredeljenosti Srbije.
Pa još pominješ Krađorđeviće, Obrenoviće, prvi rat...pitaće te neko ozbiljan nešto o tome, a ti ne znaš, pa kud ćeš od sramote?



Pa pitaj me. Ti si ozbiljan.

Ne zaboravi da je moj prvi komentar veceras bio poziv na Panel a vas dvoje skociste da lincujete .

Pa dobiste po gubici .

Pitaj, javice se valjda neko pametniji I od mene I od tebe ( ako takvi postoje) da odgovore.



Pa dobiste po gubici.


Ne možeš taj poriv da potisneš? :)
Logično.
(ako uopšte možeš i da skapiraš o čemu pričem)

I ova nervoza sa dupliranim pasusima dosta govori
(ako i to kapiraš)

A preširoka je tema, i sve si nakaradno postavio da bih te bilo šta konkretno pitao, sam izbor izraza neutralnost je dovoljan pokazatelj da se radi o diletantu koji bi da priča o kompleksnim temama.

Zato sam te i pitao jedino logično pitanje, šta ti ovo treba prijatelju.


Sta mi treba ?


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

Sta mi treba ?


Šta je, popustili hrabrost i samopouzdanje?
:)
eloy eloy 08:22 29.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

Treba ih jednostavno pustiti da odigraju svoje đavolje kolo i ne pružati im dodatno zadovoljstvo.





Razigraće se.

eloy eloy 08:44 29.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

Eto teme, sad da vidimo Panel. Da imam autorsku ovo bih objavio kao Blog ali nisam ja Tasa da imam autorsku.


A ti bi se baš raspisao.

,,Autorska,, na blogu - bog te mazo kakav je to uspeh u životu,kakva je to privilegija.
Priča se da ima u gradu par radnjica gde Vip blogeri sa autorskom mogu da kupuju robu sa popustima i do 50%.

Potrudi se.


narcis narcis 17:14 29.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous
korisnickoime-1



Ćao tebra,

...za večeras sam zauzet ...







što ideš da sahranjuješ mrtve od vakcine i pljuješ po grobovima umrlih od morbila?
narcis narcis 23:48 28.03.2018

kiša pada ...

tasadebeli tasadebeli 06:40 29.03.2018

Како је све то самолепљиво...

Него, људи, јесте ви видели ово?


https://paninistickeralbum.fifa.com/launch








Ја се играм већ два дана и лепим сличице у албум.
zilikaka zilikaka 15:59 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

Ја се играм већ два дана и лепим сличице у албум.

Izeš poso!
To sad ko ljudi da menjamo duplikate, pa tapkamo, pa da znaš šta radiš.
Ovako...
vcucko vcucko 16:55 29.03.2018

Re: Како је све то само

vcucko vcucko 16:56 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

zilikaka
Ја се играм већ два дана и лепим сличице у албум.

Izeš poso!
To sad ko ljudi da menjamo duplikate, pa tapkamo, pa da znaš šta radiš.
Ovako...

Eee... Minhen '74.

Jedan Enver Marić za Šimanovskog i Mwepa Ilungu

Još kad se pojavi Ajala (Arhentino sa najdužom kosom ikad, negde do pola dupeta) - sreće...
tasadebeli tasadebeli 18:21 29.03.2018

Re: Како је све то само

vcucko



Мислиш, како је све то само лепљивоооо? И љигавоооо?

М'да, што би рекао Чарли.
tasadebeli tasadebeli 18:31 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

vcucko
zilikaka
Ја се играм већ два дана и лепим сличице у албум.

Izeš poso!
To sad ko ljudi da menjamo duplikate, pa tapkamo, pa da znaš šta radiš.
Ovako...

Eee... Minhen '74.

Jedan Enver Marić za Šimanovskog i Mwepa Ilungu

Još kad se pojavi Ajala (Arhentino sa najdužom kosom ikad, negde do pola dupeta) - sreće...



Један је Енвер.

Одбранио пенал, заборавих ком Шваби, у пријатељској текми пред почетак првенства, па смо их тада тукли 1:0, а затим смо, наравно, у такмичарској утакмици са тим истим Швабама на самом првенству изгубили.

Једина такмичарска утакмица на великом (било ком) репрезентативном такмичењу у фудбалу коју смо ми добили за ових мојих 53 године живота против Шваба, била је она у Јужној Африци 2010.

Тада је Стојке исто одбранио пенал неком Шваби. Али је Стојке бољи од Енвера јербо, понављам, то није била пријатељска текма као она Енверова.

- Стој! Ко иде?
- Стојко! Стојко иде!

Једини пут, Чучко, једини пут откада знам за себе. Тукли ми Швабе у званичној такмичарској утакмици.

Само, тада (2010.) смо играли под именом Србија, а не Југославија.



tasadebeli tasadebeli 18:53 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

zilikaka
Ја се играм већ два дана и лепим сличице у албум.

Izeš poso!
To sad ko ljudi da menjamo duplikate, pa tapkamo, pa da znaš šta radiš.
Ovako...



Удри, Зили, ручицама по монитору. За сада, док

државе Квинте

не смисле неко боље решење.

Ljekaj, koji je i potpredsednik Alijanse za budućnost Kosova, rekao je da je svaki korak vlade na čijem je čelu Ramuš Haradinaj, u saradnji sa državama Kvinte.


Мислим, за тапкање сличица.

А за мењање сличица?

Није проблем, тамо где се ја играм могу и да се мењају сличице, то је решено на тој апликацији.

Ево, ја већ имам два дупликата.

Руски центарфор Кокорин и неко хрватско говедо из одбране по имену Шиме Врсаљко.

Него, мислим се нешто...

Да се Кркар можда не крије под именом тог хрватског говечета Шиме(те) Врсаљка, мајку му?

Оно, дао му тренер задатак: Иди биди бек и трчи уз креч!

Мислим, 'оће to Кркиша, 'oће...



Чак уме и говор да пром(иј)ени по потреби. Није то њему проблем.




tyson tyson 19:16 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

за ових мојих 53 године

Khm...


tasadebeli tasadebeli 19:29 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

tyson
за ових мојих 53 године

Khm...





Ти знаш и за неку нашу победу над Швабама у тих мојих 53 (енд д хаф) године у званичној такмичарској утакмици осим онога у Јужној Африци?

Ја не могу да се сетим...

Просветљење? Може?






vcucko vcucko 20:30 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

tasadebeli


Један је Енвер.

Одбранио пенал, заборавих ком Шваби, у пријатељској текми пред почетак првенства, па смо их тада тукли 1:0, а затим смо, наравно, у такмичарској утакмици са тим истим Швабама на самом првенству изгубили.

Једина такмичарска утакмица на великом (било ком) репрезентативном такмичењу у фудбалу коју смо ми добили за ових мојих 53 године живота против Шваба, била је она у Јужној Африци 2010.

Тада је Стојке исто одбранио пенал неком Шваби.

Enver Mileru (Gerdu).
Pa smo pukli na SP, kad nam je isti taj Miler Gerd dao go ležeći na travi.
Pa smo dve godine kasnije, na Zvezdinom, vodili poluvreme 2:0 i na kraju pukli 2:4. I opet nas ubi Miler (Diter). Bio ja, sa dedom, Učka ekspresom. Pa smo na finalu svi uglas urlali "Česi! Česi!" i Panjenka nam vratio srce na mesto. A Česi u stvari bili Slovaci (8 od 11). Nema veze.
U Africi Stojke odbranio penal Podolskom (i nije neki Švabo, prodani Poljak).
A najznačajniju pobedu smo, generacijo, promašili za tačno dve godine. Čile 1962:

Gol dao Riječanin, Pero Radaković. Čovek umro od srca 4 godine kasnije, sa jedva punih 29
C'est la vie...
tasadebeli tasadebeli 20:33 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

tyson
за ових мојих 53 године

Khm...





А да ниси ти, Тајсоне, мислио у ствари на моје наведене године? Да сам нешто слагао у вези са тим? (Питам због тог кхм, кхм...)


Нисам слагао, Тајсоне, пише ти у профилу када сам рођен.

Таса никада не лаже.

Па чак ни на Блогу Б92 где толико њих лаже, фолира се и лажно се представља.
tasadebeli tasadebeli 20:35 29.03.2018

Re: Како је све то самолепљиво...

vcucko

A najznačajniju pobedu smo, generacijo, promašili za tačno dve godine. Čile 1962:



Кажем ја да тада још увек нисмо знали за себе...
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:38 29.03.2018

Oces me jebati mozda

tasadebeli
tyson
за ових мојих 53 године

Khm...





Ти знаш и за неку нашу победу над Швабама у тих мојих 53 (енд д хаф) године у званичној такмичарској утакмици осим онога у Јужној Африци?

Ја не могу да се сетим...

Просветљење? Може?







Ovaj klip je postavljen danas na B92 gde ponosno navode da Ibrahimovic konacno govori srpski.

Ako nije FAKE ovaj klip je ogromni rasisticki piece of shit koji ne bi trebalo da ostane bez odgovora.

Naslov mog komentara
Oces me jebati mozda
je dio reklame.

Kazem nadam se da je FAKE. Ako jeste onda sram B92 ako nije sram Ibrahimovica .
Ako nije fake..
Govno jedno.

tasadebeli tasadebeli 21:37 29.03.2018

Re: Oces me jebati mozda

korisnickoime-1

Ovaj klip je postavljen danas na B92 gde ponosno navode da Ibrahimovic konacno govori srpski.

Ako nije FAKE ovaj klip je ogromni rasisticki piece of shit koji ne bi trebalo da ostane bez odgovora.

Naslov mog komentara
Oces me jebati mozda

je dio reklame.

Kazem nadam se da je FAKE. Ako jeste onda sram B92 ako nije sram Ibrahimovica .
Ako nije fake..
Govno jedno.



Ма све је то FAKE.

А Ибро је Ибро. Увек био и остао.

Ништа ме од њега не изненађује.

Говно к'о и свако друго говно. Медијско.


tyson tyson 22:38 29.03.2018

treći zubi na b92

tasadebeli
tyson
за ових мојих 53 године

Khm...





А да ниси ти, Тајсоне, мислио у ствари на моје наведене године? Да сам нешто слагао у вези са тим? (Питам због тог кхм, кхм...)


Нисам слагао, Тајсоне, пише ти у профилу када сам рођен.

Таса никада не лаже.

Па чак ни на Блогу Б92 где толико њих лаже, фолира се и лажно се представља.

Ko razume, predodređen je da razume; a ko ne razume, džaba mu objašnjavati.

(jedva i ovoliko stigoh da napišem, nikad da se blog učita zbog jebenih youtube klipova, kao da sam na nekom tinejdžerskom sajtu jebote)


eloy eloy 00:01 30.03.2018

Re: treći zubi na b92

jedva i ovoliko stigoh da napišem, nikad da se blog učita zbog jebenih youtube klipova, kao da sam na nekom tinejdžerskom sajtu jebote




Da nisi možda na zidnim novinama srpske akademije nauka i umetnosti?
Uplati brži net pa Će da ti se učitava kako treba.
Jare i pare - teško.
eloy eloy 00:13 30.03.2018

Re: Ljimunada

Ovaj klip je postavljen danas na B92 gde ponosno navode da Ibrahimovic konacno govori srpski.










Liči malo, podseča ha? U Srpskom jeziku ima raznih akcenata.

Uz čaj s mlekom ide i ,,ljimun,,
tasadebeli tasadebeli 06:40 30.03.2018

Re: treći zubi na b92

tyson

Ko razume, predodređen je da razume; a ko ne razume, džaba mu objašnjavati.


Можда треба да стоји:

у ових мојих 53 године ?


Добро.

Ја не разумем.

Значи, постојим.

И ван Блога Б92.

Јер нисам предодређен.

Пунктум.
angie01 angie01 10:15 30.03.2018

Re: treći zubi na b92

(jedva i ovoliko stigoh da napišem, nikad da se blog učita zbog jebenih youtube klipova, kao da sam na nekom tinejdžerskom sajtu jebote)


ne znam, koji vam je vrag svima- koji prvo pisete beskonacne komentare, koji posle te iste komentare kopirate u celosti, da bi replicirali i jos i jedni drugi punite te vec postavljene prepone za normalno funkcionisanje strane klipovima, obicno ne samo jednim, da bi potpuno blokirali blog.
tyson tyson 12:41 30.03.2018

Re: treći zubi na b92

tasadebeli
tyson

Ko razume, predodređen je da razume; a ko ne razume, džaba mu objašnjavati.


Можда треба да стоји:

у ових мојих 53 године ?


Добро.

Ја не разумем.

Значи, постојим.

И ван Блога Б92.

Јер нисам предодређен.

Пунктум.

Na tragu si odgovora


tasadebeli tasadebeli 15:04 30.03.2018

Re: treći zubi na b92

tyson

Na tragu si odgovora


Наслутио сам то. Па сада већ поуздано то и знам.
c_h.arlie c_h.arlie 19:52 31.03.2018

Re: treći zubi na b92

tyson
tasadebeli
tyson
за ових мојих 53 године

Khm...





А да ниси ти, Тајсоне, мислио у ствари на моје наведене године? Да сам нешто слагао у вези са тим? (Питам због тог кхм, кхм...)


Нисам слагао, Тајсоне, пише ти у профилу када сам рођен.

Таса никада не лаже.

Па чак ни на Блогу Б92 где толико њих лаже, фолира се и лажно се представља.

Ko razume, predodređen je da razume; a ko ne razume, džaba mu objašnjavati.

(jedva i ovoliko stigoh da napišem, nikad da se blog učita zbog jebenih youtube klipova, kao da sam na nekom tinejdžerskom sajtu jebote)



Kakvu ti to kantu od kompa imaš ?
I 12 k modem pride ?
Jebote !
narcis narcis 17:16 29.03.2018

budućnost srbije

kad je vode tasa, huči, retard anonimus, čarli i ostala kalakurcija sa blog
eloy eloy 19:51 29.03.2018

:)






Loš / Zlo

Ako se izmičeš i okrećeš leđa
Ako se opet lomiš na pola
Kad bih mogao, da, ja bih
Kad bih mogao, ja bih
Odustao
Predao se
Raskinuo

Kad bih mogao baciti ovaj
Beživotni pojas za spasavanje niz vetar
Ostaviti ovo srce od gline
Videti te kako ideš, odlaziš
U noć
I kroz kišu
U sumrak
I kroz plamen

Kad bih mogao kroz sebe
Osloboditi tvoj duh
Pokazao bih tvom srcu put odavde
Video te kako odmičeš
U svetlost
I ka danu

Izbaciti to iz glave
I pustiti da izbledi
Izbaciti to iz glave
I tako pustiti da izbledi

Potpuno sam budan
Potpuno sam budan
Potpuno budan
Ne spavam
Oh, ne, ne, ne

Ako bi pitala možda bi
Ti rekli šta bih ja rekao
Prave boje ističu se na plavo-crnom
Pomodrelom nebu i zastavi u plamenu
Boje se lome, sudaraju u krvavim očima

Kad bih mogao, znaš da bih
Kad bih mogao, ja bih
Izbacio iz glave…

Ovaj očaj
Raskid
Razdvojenost
Osudu
Otkrovenje
U iskušenju
Izolovanost
Usamljenost
Izbacio to iz glave

I tako bi izbledelo
Izbacio to iz glave
I tako bi izbledelo
Izbacio to iz glave
I tako bi izbledelo

Potpuno sam budan
Potpuno sam budan
Potpuno budan
Ne spavam
Oh, ne, ne, ne
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:10 29.03.2018

*

Viđao sam i tužnije slike i nerazumnije ljude



Spiridon Spiridon 23:57 29.03.2018

Re: *

stefan.hauzer
Viđao sam i tužnije slike i nerazumnije ljude





nego stefke vidje li ti ovu vijest? Mrzi me novi blog da otvaram ali zaista je interesantno. Ja Anu cenim da odmah bude jasno.


Savet za kreativne industrije: Samopromocija ili iskrena namera premijerke?


Premijerka Ana Brnabić nije želela za Danas da komentariše negativne navode o Savetu, kao ni Biljana Srbljanović ...

stefan.hauzer stefan.hauzer 00:17 30.03.2018

Re: *

nego stefke vidje li ti ovu vijest?


Nisam ispratio, je l' spin ili ne?:)
Spiridon Spiridon 00:25 30.03.2018

Re: *

Nisam ispratio, je l' spin ili ne?:)


ne znam sta da mislim, vidim ovi moji na fejsu popizdeli ... a ja opet ne bih prenaglio sa zakljucima. Tako je i napisano u Danasu, veoma informativno ali bez ikakvih osuda i pohvala.
eloy eloy 00:35 30.03.2018

Re: *

ne znam sta da mislim, vidim ovi moji na fejsu popizdeli ... a ja opet ne bih prenaglio sa zakljucima. Tako je i napisano u Danasu, veoma informativno ali bez ikakvih osuda i pohvala



,,A da nije ono najgore,,?

Spiridon Spiridon 07:35 30.03.2018

Re: *

,,A da nije ono najgore,,?


slusaj, Ćorovićeva ima vise iskustva (total fights 24, wins 22, wins by KO 18 losses 2) ali Biljana ima duze ruke i izuzetno snazan desni jab.

song title ... Cymande - Brothers On The Slide




hermine hermine 09:18 30.03.2018

Re: *

Hajde ako neko poznaje ili vidi Biljanu neka joj kaže da joj bolje stoji svjetlija kosa.. oni pramenovi, kestenjasti, što je imala..


angie01 angie01 09:23 30.03.2018

Re: *

Ja Anu cenim da odmah bude jasno.




a sto?

angie01 angie01 09:36 30.03.2018

Re: *

Nisam ispratio, je l' spin ili ne?:)


nije spin- oformljen je taj savet za kreativnu industriju- sta god to znacilo, je znacenje jednog pojma anulira znacenje drugog- zna se sta je kretaivnost, a sta industrija,....ovo je neko novo telo koje bi trebalo da kroz rad i "projekte" provuce neku lovu, a pod parolom da brine o kreativcima, sta li...

da je pod necijom tudjom rukom, pa jos i da covek pomisli da tu ima neceg iskrenog, postenog,...ovako, kada baticin fikus necim rukovodi, tu ima malo prostora za optimizam,...BS svakako voli i ima potrebu da je ukljucena u nesto, da je deo igre, po mogucstvu- visokopozicionirana...sad, kako da kazem, vlast koja dodeljuje dragici pocasno clanstvo ulusa- a ni jedan umetnik se clanstva zbog obesmisljavanja cele institucije tim potezom nije niti oglasio, niti izasao iz nje,...

...posle one strele- zahebime vise svih.

hebote, onaj zloba je imao bolju podrsku od Djindjica i za zivota , a i posle smrti-zakljucak posle zgrozenosti onim sto je mrka dozvolio sebi da kaze na N1 o akciji za psotavljanja spomenika svom idolu, coveku koji je razorio zemlju, i koji je kriv za onolike smrti i nesrece.


Spiridon Spiridon 09:51 30.03.2018

Re: *

angie01
Ja Anu cenim da odmah bude jasno.




a sto?



zato sto se poznajemo porodicno vec 20 godina ... informacija iz prve ruke

Ana je kvalitetna i kao covek i kao strucnjak ... meni je to dovoljno. Steta sto nemamo vise takvih ljudi.

Ne bih prenagljivao u osudi Biljanininog angazmanom u ovom projektu pogotovu ako iza toga stoji Ana.
angie01 angie01 10:07 30.03.2018

Re: *

zato sto se poznajemo porodicno vec 20 godina ... informacija iz prve ruke


hvala na odgovoru i ikrenosti- ali to ne menja na stvari u njenom ucestvovanju- sa bratom, cini mi se da je tako pisalo, u nekim neobicnim poslovima, a narocito pristanak na ucestvovanje na ovaj nacin u ekipi koja zatire Srbiju- je l slusas, ili cinas sta fikus govori-kada joj batica to dozvoli....da nije odgovarala u potunosti, nikada ne bi na to mesto mogla da stane.


Ne bih prenagljivao u osudi Biljanininog angazmanom u ovom projektu pogotovu ako iza toga stoji Ana.


pa znas sta, menu je tu ana najsumnjiviji faktor, jer je ona samo produzena ruka i nista vise- pri tome ne osudjujem BS-...nista manje od svakog drugog ko je usao u kolo i time podrzao ovo sto se desava.

EDIT: misli, cudno....procitaj samo sta si napiso u ovom tekstu,...

Ovakvoj zemlji koju vodi ovakva ekipa svako moze da radi sta hoce. Vodeca garnitura nema zrna respekta prema sopstvenom narodu. A zasto bi? Zayebali su ih, pokrali, ponizili ... a ovi su sve to progutali i sad cute.

ana je u vrhu te ekipe.
Spiridon Spiridon 10:16 30.03.2018

Re: *

ana je u vrhu te ekipe.


angie01 angie01 10:20 30.03.2018

Re: *

ma jeste:(... ona faktor balansa, da ti ne kazem u kojoj tacki.
eloy eloy 10:33 30.03.2018

Re: grešna nam duša

Vodeca garnitura nema zrna respekta prema sopstvenom narodu. A zasto bi? Zayebali su ih, pokrali, ponizili ... a ovi su sve to progutali i sad cute.


Teškoo je to gledati sa severno - americhkog i ostalih kontinenata. Oprosti ,,nama,, domaćima što ,,gutanjem,, i ,,ćutanjem,, izazivamo u ,,vama,, toliku duševnu bol i patnju.

Skupljaj noge, gutam !



Spiridon Spiridon 10:51 30.03.2018

Re: grešna nam duša

Teškoo je to gledati sa severno - americhkog i ostalih kontinenata. Oprosti ,,nama,, domaćima što ,,gutanjem,, i ,,ćutanjem,, izazivamo u ,,vama,, toliku duševnu bol i patnju.


u pravi si, zato sam i napisao na kraju

Iskreno nemam pojma koji me djavo natera da napisem ovaj tekst obzirom da politiku u Srbiji vise uopste ne pratim. Sve je tako predvidivo depresivno da bi se trosila energija na tako nesto.


da bi ti slikovito opisao to izgleda kao kad gledas film i vidis zenu koja bezi od manijaka i pokusava da otkljuca vrata, pa joj ispada kljuc, tresujoj se ruke, a ti gledas i imas onaj osecaj "ajdeee pozuri, evo ga iza tebe je" .. to mu dodje ko uslovni refleks.
eloy eloy 11:14 30.03.2018

Re: grešna nam duša

skreno nemam pojma koji me djavo natera da napisem ovaj tekst obzirom da politiku u Srbiji vise uopste ne pratim


Zato što ti je ta ista politika ušla na silu u svaku ćeliju, dišeš je,jedeš,piješ,sanjaš.......

,,Vaše je samo da ste živi - naše je sve ostalo,,

tyson tyson 12:46 30.03.2018

Re: *

Ana je kvalitetna i kao covek i kao strucnjak ... meni je to dovoljno. Steta sto nemamo vise takvih ljudi.

General Milan Nedić


c_h.arlie c_h.arlie 13:47 30.03.2018

Re: *

Spiridon
angie01
Ja Anu cenim da odmah bude jasno.




a sto?



zato sto se poznajemo porodicno vec 20 godina ... informacija iz prve ruke

Ana je kvalitetna i kao covek i kao strucnjak ... meni je to dovoljno. Steta sto nemamo vise takvih ljudi.

Ne bih prenagljivao u osudi Biljanininog angazmanom u ovom projektu pogotovu ako iza toga stoji Ana.

Ko je Ana ?
zilikaka zilikaka 15:54 30.03.2018

Re: *

Ana je kvalitetna i kao covek i kao strucnjak


Da, samo je uhvatilo loše društvo...
angie01 angie01 16:18 30.03.2018

Re: *

Da, samo je uhvatilo loše društvo...


pre bih rekla da su se prepoznali- batica ne gresi, kada je to u pitanju- mora da dokazano odgovara situLaciji i potrebama.

...sto svakog dana dokazuje iznova i iznova....
anonymous anonymous 19:56 30.03.2018

Re: grešna nam duša

eloy


Teškoo je to gledati sa severno - americhkog i ostalih kontinenata.

Oprosti ,,nama,, domaćima što ,,gutanjem,, i ,,ćutanjem,, izazivamo u ,,vama,, toliku duševnu bol i patnju.




Moram da podvučem.

Jedan od boljih komentara...
narcis narcis 21:42 30.03.2018

Re: grešna nam duša

ti imaš obraz da se idalje ovde pojavljueš licemu i nečoveku, zločoveku, ma ti nisi ni čovek.
eloy eloy 10:12 30.03.2018

New Now


Đole će ,,nekima oprostiti što im je pevao,,

narcis narcis 18:15 30.03.2018

ama sve

sve što u srbiji proradi i počne da zarađuje odma beograd otme

ne može niš da ima bolji aerodrom od beograd, sad će razjure loukost kompanije i zatvore aerodrom. sve zato što beogradski ne radi i propada.
eloy eloy 18:35 30.03.2018

Re: ama sve

ama sve
sve što u srbiji proradi i počne da zarađuje odma beograd otme









Pravda za Narcija !
narcis narcis 19:43 30.03.2018

Re: ama sve

marš džukelo
eloy eloy 20:20 30.03.2018

Re: ama sve


marš džukelo




Loukost nišlija u brišućem letu.
Šta će vam aerodrom, realno.


Spiridon Spiridon 20:51 30.03.2018

Re: ama sve

ne može niš da ima bolji aerodrom od beograd, sad će razjure loukost kompanije i zatvore aerodrom. sve zato što beogradski ne radi i propada.



slazem se Dragoljube. Snaga drzave je u jakoj lokalnoj vlasti. To u Srbiji ne postoji. Niski aerodrom je zaista sveta tacka koju ce beograd sjebati uskoro. Samo da znas kakva su sve sranja pravili sa letovima easyjeta za neke evropske prestonice. Gasili letove easyjeta, pokusavali da preuzmu liniju i ljudi ih iskulirali i odjebali. Smejurija. Svi kazu da je nacionalna kompanija rupa bez dna koja samo stvara gubitke, a jos vuce sa sobom kao vir i druge ... Nis npr.

tasadebeli tasadebeli 21:15 30.03.2018

Re: ama sve

Spiridon

slazem se Dragoljube. Snaga drzave je u jakoj lokalnoj vlasti.



Све док та снага локалне власти не прерасте у тежње за отцепљењем од матице.

Онда више није то снага државе него њена слабост.

А тога смо се, вала, нагледали онолико у својим животима.

Па зато ваља ту бити мало опрезан... Чак и када су Ниш или Шумадија у питању...

Паре чуда чине са људима.
eloy eloy 21:19 30.03.2018

Re: ama sve


Grešiš Spiro, ako ,,srpska majka,, iz Žitorađu kaže ko je glavni to je amin svatovi.

narcis narcis 21:43 30.03.2018

Re: ama sve

tasadebeli
Spiridon

slazem se Dragoljube. Snaga drzave je u jakoj lokalnoj vlasti.



Све док та снага локалне власти не прерасте у тежње за отцепљењем од матице.

Онда више није то снага државе него њена слабост.

А тога смо се, вала, нагледали онолико у својим животима.

Па зато ваља ту бити мало опрезан... Чак и када су Ниш или Шумадија у питању...

Паре чуда чине са људима.

i ti si postao đubre
narcis narcis 21:44 30.03.2018

Re: ama sve

eloy

Grešiš Spiro, ako ,,srpska majka,, iz Žitorađu kaže ko je glavni to je amin svatovi.


stoko
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 30.03.2018

Re: ama sve

narcis
džukelo

narcis
đubre

narcis
stoko

narcis
ti nisi ni čovek.


Čoveče, pročitaj ovo, razmisli, saberi se....
Da sam na tvom mestu posle ovoga se više ne bih smeo pojaviti.
Samopoštovanje, znaš.
tasadebeli tasadebeli 22:01 30.03.2018

Re: ama sve

narcis
tasadebeli
Spiridon

slazem se Dragoljube. Snaga drzave je u jakoj lokalnoj vlasti.



Све док та снага локалне власти не прерасте у тежње за отцепљењем од матице.

Онда више није то снага државе него њена слабост.

А тога смо се, вала, нагледали онолико у својим животима.

Па зато ваља ту бити мало опрезан... Чак и када су Ниш или Шумадија у питању...

Паре чуда чине са људима.

i ti si postao đubre


Што постао?

Био и остао, ваљда?

Рекох ти, када то чујем из твојих уста, онда то сматрам највећим комплиментом.

Него, озбиљно, 'ајде ти укочи мало са нервирањем као што смо ти Чарли и ја већ саветовали.

Због здравља, брате.

Није ово вредно тог и толиког нервирања.

А и бесмислено је то твоје. Свако има право на сопствено мишљење, па и право да га изнесе овде пред свима.

Тако да то твоје нервирање исказано кроз вербалну агресију маши мету много, баш много. И то маши тако што подбацује.

И овај и претходни коментар о јакој локалној власти сам написао сасвим озбиљно. Ако имаш нешто против и не слажеш се с тим што рекох, покушај да своје неслагање артикулишеш мало боље од увреда јер ово овде, Блог Б92, ионако већ и превише личи на Фарму и Парове.

А ако си решио, баш решио, да таквом комуникацијом дотучеш/дотучемо до краја ову заједничку кобилу која ионако већ одавно у блату лежи (Блог Б92), ти, брате, настави.

Али немој после друге да кривиш за нешто што сам радиш и да кукумавчиш како је Блог некада био оаза мира, правде и једнакости, а данас се претворио у клоаку.

Ако смо пали, били смо паду склони.
eloy eloy 22:10 30.03.2018

Re: ama sve

Него, озбиљно, 'ајде ти укочи мало са нервирањем као што смо ти Чарли и ја већ саветовали.

Због здравља, брате.

Није ово вредно тог и толиког нервирања.


Ne kapiraš Taske - to se on femka, a meni simpatično. To ti je kao u sexu - neko ćuti a neko voli da priča ružne reči - svakako je u pozadini ljubav. Zna Dragče da je on naš a mi njegovi, nema tu mržnje, to je ono mazimo se na naš mačo fazon.
Stvarno Dragče - nema ljutnje. Niš je naš jebo te - ako treba sutra će da ginemo na Čegru ako zatreba. Ne zajebavam se - sad sam ozbiljan.
narcis narcis 22:10 30.03.2018

Re: ama sve

hoochie coochie man
narcis
džukelo

narcis
đubre

narcis
stoko

narcis
ti nisi ni čovek.


Čoveče, pročitaj ovo, razmisli, saberi se....
Da sam na tvom mestu posle ovoga se više ne bih smeo pojaviti.
Samopoštovanje, znaš.

stvarno?
oni mogu mene da vređaju a ja nesmem njih. to tako ovde funkcioniše?
narcis narcis 22:11 30.03.2018

Re: ama sve

Niš je naš jebo te - ako treba sutra će da ginemo na Čegru ako zatreba. Ne zajebavam se - sad sam ozbiljan.

ti možešsamo ko poturica da gineš što i jesi.
eloy eloy 22:14 30.03.2018

Re: ama sve




eloy eloy 22:19 30.03.2018

Re: ama sve

ti možešsamo ko poturica da gineš što i jesi.


Ajde,ajde težak dan danas, naglo skočila temperatura pa ljudi reaguju razdraženo a ne obukoše se slojevito. Ništa se ti ne sekiraj - dok je tebi nas spavaj mirno.To što ti izgledamo ko poturice to je fora za dušmane da ih zbunjujemo.

tasadebeli tasadebeli 22:24 30.03.2018

Re: ama sve

eloy
Него, озбиљно, 'ајде ти укочи мало са нервирањем као што смо ти Чарли и ја већ саветовали.

Због здравља, брате.

Није ово вредно тог и толиког нервирања.


Ne kapiraš Taske - to se on femka, a meni simpatično. To ti je kao u sexu - neko ćuti a neko voli da priča ružne reči - svakako je u pozadini ljubav. Zna Dragče da je on naš a mi njegovi, nema tu mržnje, to je ono mazimo se na naš mačo fazon.
Stvarno Dragče - nema ljutnje. Niš je naš jebo te - ako treba sutra će da ginemo na Čegru ako zatreba. Ne zajebavam se - sad sam ozbiljan.
Ima ceo Novi Beograd da doleti ako zagusti. O starom da nepričam - podrazumeva se.



Не капирам, признајем. Глуп сам, брате.

'Ајде ако си га ти увредио оним клемпавим кучетом што лети, али зашто ја?

И што овде код Спире у сваком свом коментару вређа Анонимуса који му се и не обраћа?

Кренуо Драгољупче у неки крсташки рат, шта ли?

(Осим ако не преноси овде на овај пост зезање са других постова... То је онда сасвим други пар опанака... Да, опанака.)

Но, све ово остало што си рекао стоји. За Чегар и те муње.

Нека се само Драгољупче присети кој му је правио први трамвај у Ниш ако нам не верује.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 30.03.2018

Re: ama sve

stvarno?
oni mogu mene da vređaju a ja nesmem njih. to tako ovde funkcioniše?


Ne radi se o vređanu, nego o prostakluku.

Ne znam ko te uvredio, vidim neki klip, koji nisam ni otvorio, i odgovor na njega, stoko.
Čist prostakluk.

Dođem, vidim deset novih komentara od tih deset pet tvojih sa stoko, đubre...

Kome to može da bude interesantno, ko bi poželeo da učitava stranu da bi te prostakluke pročitao?
Nikom i niko.
Pročitaju jer se zeznu pa otvore.
Što bi neko posle tri takva zajeba četvrti put uopšte otvarao?

Ako ti je to uopšte bitno.
Ne mora da bude, ali vidim i ti kukaš kako se ovaj blog urušava.
Ti nemaš prava da kukaš.
eloy eloy 22:33 30.03.2018

Re: ama sve

Не капирам, признајем. Глуп сам, брате.

'Ајде ако си га ти увредио оним клемпавим кучетом што лети, али зашто ја?


Ma relaksiramo atmosferu, nisi glup taman poso. Teška vremena ima bre da se sabijaju redovi kad je gusto. A gusto je.
Dragče je naš i kad je ljut.
I niko te Dragče moj ne želi uvrediti - zajebavam se od sve muke.
I ti to dobro znaš samo se malo uspijaš.

narcis narcis 22:36 30.03.2018

Re: ama sve

Ako ti je to uopšte bitno.

da uopšte nije bitno što me tasa, aaloy i čarli već mesec dana i više proganjaju i vređaju.
to ti nije smetalo.
smeta ti sad kad su me doveli do pucanja.
dobro tvoji drugari naravno da ćeš da podržiš njihovu stranu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 30.03.2018

Re: ama sve


dobro tvoji drugari naravno da ćeš da podržiš njihovu stranu.

Ne držim ničiju stranu, smeta mi pink ovde.
Ako me razumeš.
narcis narcis 22:40 30.03.2018

Re: ama sve

И што овде код Спире у сваком свом коментару вређа Анонимуса који му се и не обраћа?

stvar no neznaš, ne znaš kad je reko da nije umrlo 12 ljudi od posledica malih boginja pošto on too nije video, bez stida i srama da prizna da nosi na duši tih 12 ljudi zbog svog destruktivnog delovanja i podržavanja antivaxa, i on treba da se nađe na spisku onih koji će da odgovaraju za širenje dezinformacija .

a još se praviš blesav kao ne znaš da si me gore nabedio za separatizam, onako podmuklo seljački. neznaš nisi ti odavde.
eloy eloy 22:43 30.03.2018

Re: ama sve

što me tasa, aaloy i čarli već mesec dana i više proganjaju i vređaju


Ma ko te bre vređa - sprdamo se sa nekim tvojim ,,lokal patriotizmom,, sad si našo da mi se tu nešto razdružuješ i cepkaš - hebo te aerodrom ko da letiš svaki dan. Pritislo sa svih strana a ti bi da komšiji crkne krava.
Aj prespavaj.
Sutra je novi dan.
tasadebeli tasadebeli 22:44 30.03.2018

Re: ama sve

narcis

da uopšte nije bitno što me tasa...već mesec dana i više proganjaju i vređaju.


Не претеруј.

Зезао сам те само на мом последњем посту (Идеолошки непотизам), а ти никако тамо да схватиш да је зезање, па да одговориш на исти начин.

А пре тог поста сам те чак и бранио од Анђе... Тамо код Бобића, о наталитету.

Не беше ли тако?

Опусти се, бре, мало... Ионако иде први април...

П.С. - Има овде на Блогу Б92 неких гадова и смрадова које стварно и вреди прогањати јер су гадови и смрадови.

Ти свакако ниси део тог друштва. Ниси никада ни био нити си сада.
tasadebeli tasadebeli 23:11 30.03.2018

Re: ama sve

narcis

stvar no neznaš, ne znaš kad je reko da nije umrlo 12 ljudi od posledica malih boginja pošto on too nije video, bez stida i srama da prizna da nosi na duši tih 12 ljudi zbog svog destruktivnog delovanja i podržavanja antivaxa, i on treba da se nađe na spisku onih koji će da odgovaraju za širenje dezinformacija .



Не читам никакве текстове о вакцинама нигде, па ни на Блогу Б92.

А и зашто преносиш неслагања са једног поста (и на томе засновану нетрпељивост) и на све остале постове?

Шта си ти мени све до сада написао, ја бих требало одавно да те игноришем, у најмању руку, да те не бих вређао из поста у пост.

А опет и даље комуницирамо. Јбг. Људи смо.

И, понављам још једном, не спадамо у онај круг гадова и смрадова које ти поменух.

Ни ти, ни ја.

a još se praviš blesav kao ne znaš da si me gore nabedio za separatizam


Тебе набедио за сепаратизам? Тебе?

А ти си, значи. неко мудо у локалној власти у Ниш?

А, па нЕсам то знао! Па мо'ш онда да ми завршиш неки пос'о у дедовину?

Не се секираш, ће и ти да се уталиш.

Дај, бре, Драгољубе...

Лепо ти кажем, опусти се.

Тамо сам реаговао на оно што је Спира написао о локалној власти. Уоппштено о локалној власти, не о нишлијској локалној власти. И нисам рекао ништа страшно и ново и нама непознато него да мора да постоји прави баланс између јаке локалне самоуправе и кључних ингеренција државе на читавој својој територији. (Зар САД нису добар пример за ово о чему говорим?) Иначе, у супротном, ако тог баланса нема, оде држава у три лепе материне. А то смо ми сви већ видели једаред током наших живота на овом простору који називамо још увек својом државом.

А знам ја и шта ти мислиш о том нишлијском сепаратизму.

Исто што и ја са:

Баново брдо република!

И обојица знамо врло добро шта би било с Ниш у том случају стварног сепаратизма.




narcis narcis 12:11 31.03.2018

Re: ama sve

ali vidim i ti kukaš kako se ovaj blog urušava.

gde, ja to kukam?
aj kvotuj to moje kukanje
narcis narcis 12:19 31.03.2018

Re: ama sve

Тамо сам реаговао на оно што је Спира написао о локалној власти. Уоппштено о локалној власти, не о нишлијској локалној власти. И нисам рекао ништа страшно и ново и нама непознато него да мора да постоји прави баланс између јаке локалне самоуправе и кључних ингеренција државе на читавој својој територији. (Зар САД нису добар пример за ово о чему говорим?) Иначе, у супротном, ако тог баланса нема, оде држава у три лепе материне. А то смо ми сви већ видели једаред током наших живота на овом простору који називамо још увек својом државом.

znači za tebe je dobro kad država oduzme nekom gradu ono što je sam grad stvorio. niški aerodrom je prošle godine bio drugi po prometu u evropi, zaradio grdne pare, niš dao pare da se kupi neka oprema, čini mi se za odleđivanje piste.
i sad kad smo razradili aerodromi počeli da zarađujemo država ga otme i ona počne da ubire kajmak umesto onih koji su to stvorili. to je po tebi dobro, sad će te od naše niške pare vi da se bogatite po beograd i izluđujete.
a ovoo sa separatizmom, to je lupetanje jednog frustriranog necionalsocijaliste. nije vredno razgovora.
c_h.arlie c_h.arlie 20:06 31.03.2018

Re: ama sve

narcis
Тамо сам реаговао на оно што је Спира написао о локалној власти. Уоппштено о локалној власти, не о нишлијској локалној власти. И нисам рекао ништа страшно и ново и нама непознато него да мора да постоји прави баланс између јаке локалне самоуправе и кључних ингеренција државе на читавој својој територији. (Зар САД нису добар пример за ово о чему говорим?) Иначе, у супротном, ако тог баланса нема, оде држава у три лепе материне. А то смо ми сви већ видели једаред током наших живота на овом простору који називамо још увек својом државом.

znači za tebe je dobro kad država oduzme nekom gradu ono što je sam grad stvorio. niški aerodrom je prošle godine bio drugi po prometu u evropi, zaradio grdne pare, niš dao pare da se kupi neka oprema, čini mi se za odleđivanje piste.
i sad kad smo razradili aerodromi počeli da zarađujemo država ga otme i ona počne da ubire kajmak umesto onih koji su to stvorili. to je po tebi dobro, sad će te od naše niške pare vi da se bogatite po beograd i izluđujete.
a ovoo sa separatizmom, to je lupetanje jednog frustriranog necionalsocijaliste. nije vredno razgovora.

Da bi bio drugi po prometu u Evropi, trebalo je da na njega sleti / sa njega poleti cca 70 miliona putnika (ovo sam napisao ofrlje, no, ne verujem da je veliko odstupanje).
Da li je to moguće ?
tasadebeli tasadebeli 20:54 31.03.2018

Re: ama sve

narcis

Тамо сам реаговао на оно што је Спира написао о локалној власти. Уоппштено о локалној власти, не о нишлијској локалној власти. И нисам рекао ништа страшно и ново и нама непознато него да мора да постоји прави баланс између јаке локалне самоуправе и кључних ингеренција државе на читавој својој територији. (Зар САД нису добар пример за ово о чему говорим?) Иначе, у супротном, ако тог баланса нема, оде држава у три лепе материне. А то смо ми сви већ видели једаред током наших живота на овом простору који називамо још увек својом државом.



znači za tebe je dobro kad država oduzme nekom gradu ono što je sam grad stvorio.



Имаш неки проблем са разумевањем написанога?
tasadebeli
Spiridon

slazem se Dragoljube. Snaga drzave je u jakoj lokalnoj vlasti.


Све док та снага локалне власти не прерасте у тежње за отцепљењем од матице.

Онда више није то снага државе него њена слабост.

А тога смо се, вала, нагледали онолико у својим животима.

Па зато ваља ту бити мало опрезан... Чак и када су Ниш или Шумадија у питању...

Паре чуда чине са људима.



Пробај опет, можда ти се овај пут посрећи.

Ево, подебљаћу ти слова ако ниси стигао до Кинеза да купиш нове наочаре.


Тамо сам реаговао на оно што је Спира написао о локалној власти. Уоппштено о локалној власти, не о нишлијској локалној власти. И нисам рекао ништа страшно и ново и нама непознато него да мора да постоји прави баланс између јаке локалне самоуправе и кључних ингеренција државе на читавој својој територији. (Зар САД нису добар пример за ово о чему говорим?) Иначе, у супротном, ако тог баланса нема, оде држава у три лепе материне. А то смо ми сви већ видели једаред током наших живота на овом простору који називамо још увек својом државом.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:20 31.03.2018

Re: ama sve

niški aerodrom je prošle godine bio drugi po prometu u evropi,


Europe Busiest Airports

1 United Kingdom Heathrow Airport London
passengers 2016/2017 75,711,130; 78,047,278 Increase3.0%

2 France Charles de Gaulle Airport Paris
passengers 65,933,145 69,471,442 Increase5.4%

XXX Nis

2016 124,917
2017 331,582


narcis narcis 22:04 31.03.2018

Re: ama sve

to sam pročitao u nekim vestima, sd ne mogu da nađem, dal po pitanju loukost ili čemu.
nije bitno da , bitno je da je imao veći promet ili zaradu no beogradski, ali i da nije. naš je, mi smo ga za sebe pravili a ne za vladu srbije. od našeg poreza je pravljen i plaćan dok nam siledžije iz beograda nisu dozvolili da radi, pet godine smo čekali, i sad za dve godine napravio bum , zaradio pare i došli divljaci danam ga otmu.
to je problem.
i lažu da su davali pare. samo su nnam bacali klipove u točkove da slučajno ne postanemo bolji od beogradžana.
skojim pravom oni traže da im se to pokloni. skojim.
pravom jačeg, silom, el će nas bombarduju akone damo, el će nasbiju po ulice što ne damo, el će nam ukinu prava na pare iz poreza.
kako se to zove i opravdava?


angie01 angie01 18:31 01.04.2018

Re: ama sve

А пре тог поста сам те чак и бранио од Анђе... Тамо код Бобића, о наталитету.


:))))))))))), sta ti imas dragoljuba da branis od mene, pa ja njega ni ne napadam, nikada mu se nisam ruzno obratila, cak mu dajem gratis tajm kada se on meni obrati kako ne treba,...stvarno smesno/klinacka postvaka.
tasadebeli tasadebeli 22:38 30.03.2018

Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

Мислим, кад већ причамо овде о тужним сликама једног неразумног народа... И о свевидећем Гуглети итд.

Не треба нама то. Та технологија, кувци-паЛци. Ми ћемо ионако сами себе...



NATO kancelarija za vezu u Beogradu prikuplja lične podatke građana protivno zakonima Republike Srbije!

Kancelarija Alijanse raspisala je sredinom marta konkurs za savetnika za medije, koji će, kako je u oglasu navedeno, savetovati šefa predstavništva Čezara Marinelija u vezi sa javnom diplomatijom i organizovati medijske događaje.

Početna bruto plata budućeg savetnika iznosiće neverovatnih 1.895 evra, a u oglasu za posao je naglašeno i da postoji mogućnost za dodatno napredovanje i veću zaradu već po isteku prvih 12 meseci.

Kancelarija NATO za vezu iskoristila je međutim činjenicu da ne podleže zakonima naše zemlje pa je tražila od zainteresovanih kandidata da prilikom apliciranja pošalju sken lične karte ili pasoša. Na taj način je veliki broj građana poslao Alijansi maltene sve informacije o sebi.

Jedan od njih će izvesno postati savetnik za medije dok je NATO u oglasu naveo da će lični podaci ostalih kandidata biti arhivirani u njegovu bazu podataka?!

– Prema srpskim zakonima tako nešto predstavlja nedozvoljenu obradu podataka o ličnosti jer skeniranjem i slanjem kopije, recimo, lične karte, budućem poslodavcu praktično ustupate mnogo više podataka nego što je njemu zaista potrebno. Kad fotokopirate ili skenirate ličnu kartu ostavljate i biometrijsku fotografiju, otisak prsta, mesto rođenja, broj lične karte, JMBG… To je mnogo više podataka nego što je nužno – jasan je Zlatko Petrović iz Kancelarije poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Kancelariji poverenika su međutim vezane ruke s obzirom na specijalan status koji NATO ima u Srbiji.

– S obzirom na njihov specifičan status nadležnost za postupanje prema njima nemamo. Ne možemo preduzeti nikakve mere niti im narediti da tako prikupljene podatke unište. Tu je praktično u pitanju princip eksteritorijalnosti. To je kao da neka ambasada prikuplja podatke. Da bismo sprovodili, recimo, nadzor u američkoj ambasadi, postavili bi nam pitanje šta tražimo na američkoj teritoriji. Da li saobraćaj sme da zaustavi diplomatsko vozilo ako prođe kroz crveno svetlo? Ukoliko bi takve informacije tražio neki domaći poslodavac pokrenuli bismo postupak nadzora i utvrdili da li je u pitanju nesrazmerna obrada podataka o ličnosti jer prikuplja mnogo više podataka nego što mu treba – kaže Zlatko Petrović.

Pitanja bez odgovora

NATO Kancelarija za vezu u Beogradu nije odgovorila na pitanja portala Srbija Danas zbog čega prikuplja lične podatke građana Srbije!

Javnost je tako ostala uskraćena za odgovore na pitanja zašto NATO od kandidata traži da dostave sken lične karte ili pasoša i zašto čuva podatke osoba koje nisu dobili posao savetnika za medije.

Građani Srbije inače često prijavljuju strane poslodavce jer smatraju da traže mnogo više ličnih podataka nego što je potrebno.

– Jedino što možemo jeste da posavetujemo građane da ne šalju potencijalnim poslodavcima takve podatke ukoliko smatraju da je to suvišno. Na konkursu za posao poslodavci često traže da mu dostavite neke podatke koji su zabranjeni čak i Zakonom o radu. Gotovo redovno pitaju da li planirate da osnujete porodicu, a to ide i do tako bizarnih pitanja kao što je koliko cigareta popušite dnevno, koliko kafa popijete, ko vam čuva decu… Postoji mnogo sličnih pitanja na konkursima koja su praktično nepotrebna za zasnivanje radnog odnosa, jer se ne donose na stručnost, već na intimu – kaže Petrović.





И онда ми се овде поједини нашироко и навелико просеравају о русофилној Србији која је мала Русија на Балкану, па нас зато толико дркају.

А ми, у ствари, НАТО колонија одавно.

И још мени спочитавају да сам Спутњиковац.

А они, братееее! Ришкају ли ришкају, роваре ли роваре.

Свакојаке глупости ћемо ми још на овом Блогу Б92 да читамо.


Него, 'оћемо заједно да се пријавимо на овај конкурац?

Да допунимо мале пензије и просветарске плате?

А и вешти смо са медијима, јбг.



eloy eloy 22:50 30.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

А они, братееее! Ришкају ли ришкају, роваре ли роваре.
Свакојаке глупости ћемо ми још на овом Блогу Б92 да читамо.


Svako nek radi svoj posao a na nama je

tasadebeli tasadebeli 22:52 30.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

eloy
А они, братееее! Ришкају ли ришкају, роваре ли роваре.
Свакојаке глупости ћемо ми још на овом Блогу Б92 да читамо.


Svako nek radi svoj poso a na nama je










eloy eloy 09:47 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

Свакојаке глупости ћемо ми још на овом Блогу Б92 да читамо.


Sve je to za ljude. Svako ima neki svoj lični mikrointeres zašto radi to što radi. Interesantno je pratiti te sociološke relacije ovde na statistički,,malom,, ali reprezentativnom uzorku na blogu jer oslikavaju stanje u društvu globalno. Pogotovo ovde na blogu gde su se pojavljivali obrazovani,načitani i ostali ,,pametni,, - kako ih nazvasmo jedared ,,Crème de la Crème,,

Svi bi negde podsvesno da budu malo Krle ili Sale Radulović dok im treba a onda nestanu da naplaćuju ,,pamet,, na drugom mestu. Valjda ti je jasno da je Twitter pregazio blog i da ovo više nije ,,IN,, zato je ovde nastalo rasulo. Vrti se ni dvadesetak ljudi sa svojim izraubovanim pričama i usiljenim debatama što je u uvodniku najbolje sročio ,,ona mukica,, na svom blogu:

Srđan Fuchs RSS / 20.03.2018. u 13:29
ošto su, više-manje, sve priče između nas već ispričane, i ne znam šta bih vam pričao a da ne nerviram i ne smaram ja vas, kao i vi mene, počeću da vam pričam dedine priče,


Onda ga Free provali i nastaje haos od pljuvačine:

freehand 17:12 20.03.2018
Deda
... je izgleda imao dosta čudan tok misli i neobična sećanja, kao da je unakrst pretrčavao Vikipediju.
Možda je ideja sa Ivicom i Maricom bila bolja za unučad.
Ali ako nisi razumeo, moje pitanje je bilo sledeće: ovaj galimatijas od kvaziistorijskog teksta su tvoja zapažanja ili dedina sećanja?



Baš to - dedine priče iz malog sokaka koje pritom i mogu da budu interesantne da nisu u funkciji propagandnih i ličnih prezentacija diaboličnih projekata i ispiranja mozga kao i ovo što si gore naveo vezano za ,,NATO Kancelarija za vezu u Beogradu,,. Pa ko se upeca - šibicarenje primereno višoj tehnologiji 21 veka.

Segment koji mene brine je neprimerena stalno prisutna i povećana agresija i kod ljudi koji su ,,visoko intelektualno pozicionirani,, kad im se priče ogole ili nedaj bože oponira. Kako li je tek kod običnog sveta.
Zamisli prethodnu situaciju na ulici sa Dragčetom. To bi bila šorka u najmanju ruku. Pa svedok si da svaka 2 sata u proseku čitaš u elektronskim medijima o ubistvima,tučama,ludilima svih vrsta širom Srbije. Fitilji su izgoreli.

Do spontanog sagorevanja bloga - opsednuti nekom čudnom zavisnošću i navikom svraćanja ovde - ostalo nam samo da se zezamo prikriveni anonimnošću u saftu vlastitog očaja uz još po koju bakinu i dekinu pričicu ili recept o kuvanju pasulja ,,bez mesa,, jbt odakle ti pare za meso.




Srđan Fuchs
nego 3 dana niko novu temu da napiše. niko nije stvarao, svi samo kenjali, kenjali, kritikovali i - riknulo! ne sećam se da je blog ikada u dubljoj produktivnoj krizi! došlo je krajnje vreme, gospodo i gospođe b'ate, da se ljubimo pa razilazimo?!


Nije mu palo na pamet da je to između ostalog što su im deljene autorske opcije ,,preko veze,, i po kriterijumima ,,samo nekome znanim,, pa sad gospon Fucs posle hebanja nema kajanja ili ti sami pali sami se ubili.


narcis narcis 12:26 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

Do spontanog sagorevanja bloga - opsednuti nekom čudnom zavisnošću i navikom svraćanja ovde - ostalo nam samo da se zezamo prikriveni anonimnošću u saftu vlastitog očaja uz još po koju bakinu i dekinu pričicu ili recept o kuvanju pasulja ,,bez mesa,, jbt odakle ti pare za meso.

a ti kao nemaš nikakav doprinos u svemu što si nabrojao,
epa bate ti i tebi slični su i doprinelu urušavanju i obismišljavanju svakog dijaloga na blogu.
ti vređaš što rečima što uvredljivim slikama.spotovima i onda se postavljaš kao neki moralni serator.
blog nikad nije bio neko puritansko mesto ali si ga ti sa tasom i čarlijem i još nekim totalno urnisao i poseljačio.
da sam pristalica teorije zavera reko bih da je tvoja grupa došla ovde da urniše blog.
takav je rezultat delovanja vaše diverzantske grupe na ovom blogu.
onaj jadni omega je za vas čist primer pristojnosti.
narcis narcis 12:33 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

И онда ми се овде поједини нашироко и навелико просеравају о русофилној Србији која је мала Русија на Балкану, па нас зато толико дркају.

А ми, у ствари, НАТО колонија одавно.

И још мени спочитавају да сам Спутњиковац.

А они, братееее! Ришкају ли ришкају, роваре ли роваре.

evo ga demagoški paranoik na delu.

iao dobro zna da je glavni poso ambasada i tajnih službi svuda u svetu da skupljaju informacije on to demagoški preskače i širi paranojo po ovom mediju kako smo mi , jadni, ugroženi, nema veze što ta ista a i ostale, pa i naša , služba rade to . važno je da se prikaže kako smo samo mi ugroženi.
pod firmom da se brine za svoj narod on ga svesno tera u šizofreniju svojim lažima i demagogijom.
ave sam više ubeđen da tebe baš CIA plaća da sluđuješ ovaj narod, nije bitno al si sigurno nečiji plaćenik, ruski, nemački, britanski , francuski, nečiji jesi.

očigledno je d a ovde dolaziš sa destruktivnim namerama prema svom narodu.
fuš je bar javno obznanio da je izraelski plaćenik, pošteno od njega.
eloy eloy 12:54 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati


Jake smo mi face i baje kad smo uspeli da sjebemo vas intelektualne i moralne gromade u demokratskouzvišenomsvakodnevnom proseravanju proseravanja radi.

Kad si ti pokušo i od Tase da napraviš stranog plaćenika i špijuna - o čemu sa tobom više pričati uopšte.
Krčkaj se u svom provincijskom psihikusu i živi u sladostrašću uverenja kako si bitan u vremenu i prostoru.
Ovde i nigde niko nikome nije bitan samo ti učiteljica to nije objasnila na vreme.

Kakva god da si budala i dalje stojim iza toga da si ,,naša,, budala pa ti se ništa ne uzima za ozbiljno.( kad me već teraš da pričam tvojim uvredljivim vokabularom radi lakšeg razumevanja)

narcis narcis 13:32 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

uverenja kako si bitan u vremenu i prostoru.

gde sam ja to makar nabacio da sam bitan?
time što iznosim svoje mišljenje, pa i ti to radiš plus vređaš sve koji se ne slažu i nemaju tvoj politički stav.
pogledaj se u ogledalo i videćeš većeg provincijalca od mene.
narcis narcis 13:49 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

Kad si ti pokušo i od Tase da napraviš stranog plaćenika i špijuna

ja itebe smatram stranim plaćenikom i špijunom, čovekom koji radi na štetu sopstvenog naroda.
kad vi mene proglašavate komunistom i ja ondak vas proglašavam stranim plaćenicima, sa istim argumentima koje i vi koristite protiv mene.
eloy eloy 13:57 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

kad vi mene proglašavate komunistom


Ja se uvek izjašnjavam kao levičar i Yu nostalgičar - kad sam ja tebe prozivao komunistom?
A i što bi kad mi je ta opcija bliža od svih ostalih iako ne pripadam niti jednoj.

Masna krpa za brisanje ruku zove se se pucval a ne puvald da te naučim.
I onda se ljutiš i vređaš.

Sastav pucvala: 100% pamuk. Pakovanje pucvala: U PVC vrećicama od 5 do 25 kg. Pucval se koristi za čišćenje i odmašćivanje: mašina,; mašinskih delova,; motora,; opreme,; masnih ruku; i slično. pamucni-pucval ..

narcis narcis 14:10 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

pucval a ne puvald

u tvoje selo pucval u moje pucvald
i što prebacuješ temu sa drugog bloga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana