Politika

Tuzne slike jednog nerazumnog naroda

Spiridon RSS / 26.03.2018. u 18:56

 

Kosovski politicari vrlo dobro znaju dokle mogu da idu. Imam utisak da su cak iznenadjujuce tolerantni i uzdrzani obzirom na to koliko je Srbija slaba u ovom momentu. Ovakvoj zemlji koju vodi ovakva ekipa svako moze da radi sta hoce. Vodeca garnitura nema zrna respekta prema sopstvenom narodu. A zasto bi? Zayebali su ih, pokrali, ponizili ... a ovi su sve to progutali i sad cute.

Ipak nisu politicari krivi, to je jako vazno razumeti. Kriv je narod koji ih je glasao (jos od devedesetih). Ovo je cena pogresnih odluka jednog naroda (barem njegove vecine) koja vec decenijama glumi pamet, a zivi ludilo.

 

beleske na margini:

Iskreno nemam pojma koji me djavo natera da napisem ovaj tekst obzirom da politiku u Srbiji vise uopste ne pratim. Sve je tako predvidivo depresivno da bi se trosila energija na tako nesto. 

 



Komentari (426)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

eloy eloy 14:38 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

u tvoje selo pucval u moje pucvald


Naravno, drž se svog sela, to ti i rekoh.

Šta će tvom selu aerodrom kad niste u stanju ni da ga sačuvate.

I ti se naljuti.
narcis narcis 14:40 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

eloy
u tvoje selo pucval u moje pucvald


Naravno, drž se svog sela, to ti i rekoh.

Šta će tvom selu aerodrom kad niste u stanju ni da ga sačuvate.

I ti se naljuti.

eto sam tražiš jebanje
eloy eloy 14:54 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

eto sam tražiš jebanje


Niš je Srbija - bar bi trebalo da bude. Ti počeo ko Čanak: de su naše vojvođanske pare.
U kurcu ko i naše.

Nisu više u modi četnici i partizani ajmo sad malo Beograd VS Niš.
A dušmani seire. To oćeš?



narcis narcis 17:30 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

Šta će tvom selu aerodrom kad niste u stanju ni da ga sačuvate.

to ti misliš, ovako smo i 96. prvi u srbiji izašli da vas spašavamo, bez nas nišlije još bi zloba vladao.



LINK
Građani Niša okupili su se u centru grada kako bi izrazili protest protiv odluke Gradskog veća da prenese imovinu, osnivačka prava, sertifikate i ugovore aerodroma "Konstantin Veliki" na državu.

Ovakvu odluku treba da "aminuje" i Skupština Grada na prvom narednom zasedanju, a građani su se okupili kako bi ih upozorili na svoj stav o tome. Poručili su i da će s protestima nastaviti, a da to zavisi upravo od Skupštine. Sednica tog tela trebalo je da bude održana u četvrtak, ali, prema poslednjim informacijama, biće odložena.

Više od hiljadu građana protestovalo je oko sat vremena u centru Niša, tražeći da gradska vlast stopira odluku veća, a od gradonačelnika Darka Bulatovića da podnese ostavku.

Nakon protesta, gradska kuća je bila zatrpana avionima od papira i toalet papirom. Protest je juče prijavljen policiji, a pokrenut je na društvenim mrežama. Nikakvih incidenata nije bilo.

Organizator Miloš Bošković kaže da ova "odluka, čak i da nije ekonomski štetna za grad, a jeste, predstavlja najveći šamar i uvredu Nišlijama".

Kako javlja reporterka N1, bio je ovo jedan od najmasovnijih protesta u poslednje vreme u tom gradu.

Nacionalna koalicija za decentralizaciju (NKD) zahteva smenu gradonačelnika Niša Darka Bulatovića i članova Gradskog veća Niša zbog odluke da "poklone niški aerodrom (Konstantin Veliki) bez ikakve naknade i bez zadržavanja prava" u odnosu na taj aerodrom.

Građani sa protesta poručuju gradonačelniku - "Ne, gospodine Bulatoviću!"

Ministarstvo saobraćaja saopštilo je da će nastaviti da ulaže u opremu i razvoj niškog aerodroma "Konstantin Veliki" jer želi da taj aerodrom bude centar avio-saobraćaja čitavog regiona.
eloy eloy 17:32 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

to ti misliš, ovako smo i 96. prvi u srbiji izašli da vas spašavamo, bez nas nišlije još bi zloba vladao.


Sad će Uskrs pa će pravite pauzu ko i šetači u Beogradu.
Bar ste na svežem vazduhu.

A i bez Slobe se usrećismo pa se sve nogama u guzicu udaramo od sreće.

Spiridon Spiridon 18:20 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

eloy
to ti misliš, ovako smo i 96. prvi u srbiji izašli da vas spašavamo, bez nas nišlije još bi zloba vladao.


Sad će Uskrs pa će pravite pauzu ko i šetači u Beogradu.
Bar ste na svežem vazduhu.

A i bez Slobe se usrećismo pa se sve nogama u guzicu udaramo od sreće.



pa sta je je ovo eloy zaboga ...!? Cim me nema pola dana ti totalno poludis. Pa gde nalazis ovakve slike, sta ti se mota po glavi, kada si poslednji put dao mokracu na pregled ...

znas li ti covece da ovo citaju i starije gospodje, zaboga ... Evo stiglo mi 3 prijave na PP. Jedna kaze:
- Pitaj tog klipana koji je postavio te erektilne-papuce da nam prizna ko mi je od blize familije ulazio u sobu dok je bio mali, a ostali ukucani spavali.

I sta ja da odgovorim, kako da te zastitim? Kakooo?
eloy eloy 19:25 31.03.2018

Re: narcisu objasniti ko pišati i srati

Pitaj tog klipana koji je postavio te erektilne-papuce da nam prizna ko mi je od blize familije ulazio u sobu dok je bio mali, a ostali ukucani spavali.




teško
c_h.arlie c_h.arlie 20:01 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

narcis
Do spontanog sagorevanja bloga - opsednuti nekom čudnom zavisnošću i navikom svraćanja ovde - ostalo nam samo da se zezamo prikriveni anonimnošću u saftu vlastitog očaja uz još po koju bakinu i dekinu pričicu ili recept o kuvanju pasulja ,,bez mesa,, jbt odakle ti pare za meso.

a ti kao nemaš nikakav doprinos u svemu što si nabrojao,
epa bate ti i tebi slični su i doprinelu urušavanju i obismišljavanju svakog dijaloga na blogu.
ti vređaš što rečima što uvredljivim slikama.spotovima i onda se postavljaš kao neki moralni serator.
blog nikad nije bio neko puritansko mesto ali si ga ti sa tasom i čarlijem i još nekim totalno urnisao i poseljačio.
da sam pristalica teorije zavera reko bih da je tvoja grupa došla ovde da urniše blog.
takav je rezultat delovanja vaše diverzantske grupe na ovom blogu.
onaj jadni omega je za vas čist primer pristojnosti.

Ja sa time nemam ništa.
tasadebeli tasadebeli 20:58 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

narcis

a ovoo sa separatizmom, to je lupetanje jednog frustriranog necionalsocijaliste. nije vredno razgovora.


očigledno je d a ovde dolaziš sa destruktivnim namerama prema svom narodu.
fuš je bar javno obznanio da je izraelski plaćenik, pošteno od njega.



И ти хоћеш да тебе неко поштује?

И да ти се обраћа као људском бићу од интегритета?

Е, мој Драгољубе...

Тужно је ово... Много тужно...

narcis narcis 21:15 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

И да ти се обраћа као људском бићу од интегритета?

ne, samo da mi se neobraćaš, pametnom dovoljno.
tasadebeli tasadebeli 21:44 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

narcis

evo ga demagoški paranoik na delu.



А је л' то теби НЕКО тамо где треба дао задатак да ме вређаш (и не само мене, него и још неке људе на блогу) што више да се види докле то може да се издржи и не би ли неко пукао и почео да размењује увреде са тобом?

Пасирали смо то, пасирали одавно...

А ти упоран?

Сасвим свесно тераш Блог Б92 у Фарму и Парове по нечијем савету?

Натерало те неко МЕДИЈСКО ГОВАНЦЕ и ПРОДАНА ДУША, (већ сам такве поменуо на овом Спирином посту једном) која Блог Б92 сматра својим власништвом да се понашаш тако простачки по задатку? Неки блогерски Ибро Дирка те натерао?

Купили те за пар динара, па те потурили испред себе да ме вређаш?

Мислим, догађало се то и раније, зар не? Више пута...

Потурали су те испред себе да ме вређаш у њихово име, лепиш разне етикете и правиш од Блога Б92 ријалити зато што се не сме допустити овде неко туђе другачије мишљење?

Не знам шта на то да ти кажем.

Ако сам у праву, онда просто не знам шта више да ти кажем, Драгољупче мој.


tasadebeli tasadebeli 21:45 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

narcis
И да ти се обраћа као људском бићу од интегритета?

ne, samo da mi se neobraćaš, pametnom dovoljno.



Ја се теби нисам ни обратио када сам окачио онај конкурс канцеларије НАТО у Бгд.

Ти си се мени обратио са

demagoški paranoik
.

Заборавио си?


tasadebeli tasadebeli 22:09 31.03.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

eloy

opsednuti nekom čudnom zavisnošću i navikom svraćanja ovde



Како ти оно рече?

Нафака?

Лепа реч.

Segment koji mene brine je neprimerena stalno prisutna i povećana agresija i kod ljudi koji su ,,visoko intelektualno pozicionirani,, kad im se priče ogole ili nedaj bože oponira. Kako li je tek kod običnog sveta.




Не питај ме ништа... Мучна ситуација.

Ономад, прошле недеље, сазвали родитељски састанак због проблематичних осмака (проблеми озбиљни - криминал, диловање, насиље, "навијачке" групе), дошли нам неки очеви и мајке пијани на родитељски, па онда још хтели да се бију сви међусобно, ми их раздвајали...

На крају хтели да се обрачунавају и са нама, па смо позвали и полицију.

Еј, бре! Родитељски састанак у школи!

И с ким ти онда то да покушаш да спасеш те клинце беде и читуље на бандери пре него прославе свој 30. рођендан?

michiganac michiganac 01:04 01.04.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

Ја се теби нисам ни обратио када сам окачио онај конкурс канцеларије НАТО у Бгд.


Evo Taske, ako dozvoljavas, ja cu da ti odgovorim:

-aploudovanje skenova licnih dokumenata je danas siroko opsteprihvacena praksa svuda na zapadnoj hemisferi nevezano za institucije. (kad konkurisees za posao, ili zelis da upises faks, stagod..).
Konkretno npr. u nasem slucaju (jerbo si profa, pa mozes da se raspitas i kod svojih maturanata koji imaju vec cvrstu namjeru da pale preko grane) i iz licnog iskustva - posljednjih godina pomogao sam mnogim omladincima iz zavicaja koji su izrazili zelju da se oprobaju na nekom od ovdasnjih univerziteta i svuda je zahtjevano da prethodno otvore svoj akaunt na doticnom uni-u, pa odmah potom da nakace sve relevantne dokumente: od kopije pasosa, ovjerene prevode svjedocanstva, diplome maturskog ispita, digitalne fotografije za "index", odn. stud. iskaznicu, itd.. Niko ne zeli vise da se bakce sa papirologijom i beskrajnim cekaonicama/redovima ispred stud. sluzbe, a s druge strane ide i na korist potencijalnim upisnicima, jerbo im ustedjuje troskove visestrukog lomatanja tamo-amo i licnog podnosenja dokumenata (u slucaju da moraju neki ipak naknadno da podnesu - fusherski prevodi i sl.), kako je to npr. bio slucaj sa mojom malenkoscu prije nekih 10-ak i kusur god. Tek kad dobijes rjesenje (odobrenje da je sve podneseno regularno i da ti je garantovano mjesto na faksu) sa digitalnom signaturom, onda dolazis licno sa tim odstampanim rjesenjem da se upises na obezbijedjeno mjesto.


Uostalom, cim jednom zakoracis preko Horgosa ili gdjegod, vec na svim granicama EU imaju tu tvoju "neprocjenjivu" kopiju pasosa, stoga ne kapiram svu halabuku.
tasadebeli tasadebeli 08:49 01.04.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

michiganac

Evo Taske, ako dozvoljavas, ja cu da ti odgovorim

stoga ne kapiram svu halabuku.



Ако сада ти дозвољаваш, покушаћу ја теби да објасним?


– Prema srpskim zakonima tako nešto predstavlja nedozvoljenu obradu podataka o ličnosti jer skeniranjem i slanjem kopije, recimo, lične karte, budućem poslodavcu praktično ustupate mnogo više podataka nego što je njemu zaista potrebno. Kad fotokopirate ili skenirate ličnu kartu ostavljate i biometrijsku fotografiju, otisak prsta, mesto rođenja, broj lične karte, JMBG… To je mnogo više podataka nego što je nužno – jasan je Zlatko Petrović iz Kancelarije poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Kancelariji poverenika su međutim vezane ruke s obzirom na specijalan status koji NATO ima u Srbiji.



А мени су се овде на Блогу Б92 појединци "цивилизацијски и надасве напредно" просеравали и посеравали ми се на главу зато што објављујем неке податке о деци из школе иако сам изменио и имена и приче. Тобоже, засметало им је што откривам јавно на Блогу Б92 туђу приватност јер то није дозвољено нашим законима и прописима.

Е? Ма није можно?

А НАТО може да скупља податке о грађанима Србије? То није спорно?

Јебига, кад је НАТО у питању, не само да ћемо гаће да им скинемо и да им се натртимо, него ћемо још и да им пушимо, што рече један мој другар, некада члан и високи функционер Демократске странке још 2002/2003. када ми је причао о спољној политици Србије коју су тада уобличавале нове "демократске" власти после 5. октобра 2000.


Дакле, проблем је у томе што овде неко крши законе и прописе о заштити личних података (законе и прописе које смо преписивали са исте те западне хемисфере) и то их крши неко ко у овој и оваквој Србији има специјални статус


те не подлеже нашим законима и прописима у Србији захваљујући уговорима које је почео да потписује један лудак којег су право из лударе извели на слободу да нам буде народни вођа и српски народни трибун,


а које су остали психијатријски болесници у Србији, сви племенитим пореклом са софе једног истог "лекара за главу", наставили даље да разрађују.


И то све представљајући се као народне вође и спаситељи овог народа којег су слудели својим лудилом у последњих 30 година, па се сада жале што имају један луд народ састављен од идота да га предводе и што им нису доделили неки бољи народ .


у том Планет Клабу.



И онда још поврх свега неке будалетине, гадови и смрадови са Блога Б92 овде од нас захтевају да будемо озбиљни у коментарима јер је, боже мој, Спира који и сам каже да не прати шта се збива у Србији, искрено написао шта вЈерује и осЈећа. Иако баш не прати ситуацију...

А ми треба да будемо озбиљни у коментарима?

По замисли тих гадова и смрадова Блога Б92 треба у коментарима да пљујемо сами по себи стварајући непрекидно неки осећај кривице читавог овог колективитета који називамо српски народ?

И још да при томе будемо озбиљни?

И да уживамо тако лепо пљујући сами по себи?

Ма дај, немој и ти Мичиганац!

Што се придружујеш овима који све оне који нису у "њиховој екипи" на Блогу Б92 сматрају малим мајмунима за зајебавање и дркање?

'Оћемо да наставимо да и даље тако лепо лажемо и мажемо (сопственом пљувачком) сами себе?

Апри-лили-ли, а?



П.С. - А да смо сви ми одавно "скенирани и сликани", знам ја то, Мичиганац

И не марим. Волим ја да се сликам.

Рекох већ једаред овде на Спирином посту шта мислим о томе.



Spiridon Spiridon 11:11 01.04.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

И онда још поврх свега неке будалетине, гадови и смрадови са Блога Б92 овде од нас захтевају да будемо озбиљни у коментарима јер је, боже мој, Спира који и сам каже да не прати шта се збива у Србији, искрено написао шта вЈерује и осЈећа. Иако баш не прати ситуацију...


pa ja sam napisao da ne pratim zato sto je predvidljivo. Eto poslednji izbori koji su bili nisam ni znao za sta su ... ali sam znao da ubedljivo pobedjuje Vuciceva opcija.

Ono sto je fenomen u celoj toj prici je ovaj blog. Nikad nisam bio cenzurisan, jos uvek ima kvalitetne diskusije, vise ga cenim nego bilo koju drugu drustvenu mrezu. Mnogo puta mi se desilo da mi se blog "nasao" kada sam bio u raznim sranjima da olaksam dusu. Sta je on sve istrpeo zbog mene ... to ja najbolje znam.










michiganac michiganac 13:19 01.04.2018

Re: Него, друг Елојица, шта ти кажеш на ово?

Vidi Taso,

mani se najprije uobrazilje da se ovde svrstavam "na bilo ciju stranu". Nikad ne napadam lik i njihovo djelo na ovim stranicama (osim ako me se prethodno dobrano ne zacne), vec iskljucivo stavove pojedinaca za koje smatram da su pogresni. Evo npr. u par navrata poslednjih mjeseci sam znao da protivurijecim i narcisu/dragcetu ili kako vec, kad mi se ucinilo da je nastupio sa izvjesnim predrasudama ili u nekakvom "komesarskom" maniru.

Ovde mi se takodje ucinilo, da sa sl. predrasudom nastupas i ti. Proces, da ga nazovem - "elektronizacije licnih podataka" je prosto neminovan u buducnosti koja brzo i neumitno nailazi (ako vec sami ne zelimo da se samoizolujemo u onu 'platonovu pecinu' s pocetka civilizacije - a to bi opet bio samo jedan simptom vise naseg kolektivnog autizma - da mi oprostis sad) i to nema nikakve neposredne veze sa npr. "zigom zveri" ili kakvim vec fantazmagorijama i nebulozama kakvih smo se, vjerujem, svi naslusali jos od onih pocetnih "slavnih" vremena 'Treceg Oka' i sl. zutila.

Problematika rjesavanja mogucih zloupotreba tih podataka na mrezi je tek u zacetku, i koliko mi je poznato, vec su joj neke visoke zakonodavne instance EU (ma sta joj danas sve prigovarali, ona ipak iskreno nastoji da se odbrani od apsorpcije atributa potencijalne totalitarne zajednice, za razliku od velikog mu bate na zapadu preko bare, ili velikog mede i zmajceka na istoku) ozbiljno i studiozno pristupile.


Ima jedan sjajan arte-dokumentarac na tu temu (zao mi je sto nije i na engleskom):




Ne bih da zvucim odmah prestrogo, ali sto se tice srpskog zakonodavstva, svima je ipak jasno da mozemo da ga okacimo macku o rep. Jedna cestita Verica, laka joj ova nasa (teska) zemljica bila, je to jednom sjajno sublimirala:



Ono sto je zabranjeno jednim, dozvoljeno je u drugom aktu, sve u korist odredjenih interesnih (i polit.-kriminalnih) krugova koji su poharali ovu zemlju. Tako da i ovo spocitavanje o zastiti famoznih licnih podataka pri takvoj praksi djeluje krajnje licemjerno. Premda licno mislim da je i sam taj akt koji "nedozvoljava obradu podataka o ličnosti skeniranjem i slanjem kopije licnog dokumenta" dovoljno anahron, nezavisno od toga sto ih je ovom prilikom sama NATO-kancelarija u BG zatrazila na taj nacin.


Ovo dalje sto si, recimo, postovao pod linkom od 'Novosti' ne bih mogao da procijenim u kojoj mjeri je vjerodostojno i ne znam koliko je od toga na kraju usvojeno, ali da je na prvi pogled umnogome vise sporno nego ovaj gore slucaj sa 'potencijalnom obradom licnih podataka' - jeste!

I ne znam npr. u kojoj mjeri se takve odluke podudaraju sa aktima sl. zemalja Evrope koje ipak nisu pristupile NATO-u (recimo jedne Austrije) - svakako bi bilo zanimljivo za uporediti.


Ako me ipak licno pitas: -kad bi usvajanje ovih spornih odluka, u najsveobuhvatnijim procjenama odgovornih i nadleznih institucija, pojedinaca/operativaca doista znacilo garanciju da iznova nece padati bombe (mozda na jos razornijem skalama) na ovaj ubogi narod na ivici bioloske egzistencije, onda bih i sam aminovao isto.
(vidi npr. onaj Slobin propust u Dejtonu u vezi KiM o kojem svjedoci Nebojsa Vujovic)

Ali da ovako gore prezentovano na stranicama 'Novosti' izgleda kao poturanje zadnjice, bez da je to od nas toliko i zatrazeno - slozio bih se s tobom.

Hbg, ..koga su zmije ujedale..


No, to svakako ne abolira sav dosadasnji diletantizam (ukljucujuci i ovaj s kojim ipak najveci broj nas ovde, bez mnogo izuzetaka, nastupa)..

А мени су се овде на Блогу Б92 појединци "цивилизацијски и надасве напредно" просеравали и посеравали ми се на главу зато што објављујем неке податке о деци из школе иако сам изменио и имена и приче. Тобоже, засметало им је што откривам јавно на Блогу Б92 туђу приватност јер то није дозвољено нашим законима и прописима.


Pa ti ipak na kraju samo savjetujem da ne uzimas sve toliko zdusno k srcu (zarad opsteg i licnog psihofiz. zdrav. biltena), premda mi i nije poznata sva predistorija tvojih sukoba na ovim stranicama.
narcis narcis 14:11 31.03.2018

ete takoj

realno_12 realno_12 17:44 31.03.2018

Tuzne slike jednog nerazumnog naroda!

Potrebno je zamoliti predsednike Rusije i Kine da stanu u nasu zastitu kako bi odcepepili sever od juga Kosova, na Alnbansko i Srpsko, stim da Kina i Rusija dobiju mogucnost investiranja i izgradnje njihovih baza i firmi za jako male pare!
narcis narcis 18:11 31.03.2018

Re: Tuzne slike jednog nerazumnog naroda!

botovi se botuju.
kakvi sendviči se sad dele, el stigla zelena salata u njih.
eloy eloy 19:39 31.03.2018

Re: čin, čin

Potrebno je zamoliti predsednike Rusije i Kine da stanu u nasu zastitu


Ma jok - treba nam ovakav baja da obavi jedan čin,čin.
Šta misliš po pogledima - da li je ?

korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:50 31.03.2018

Zaista Tuzne slike jednog nerazumnog narod

Ipak nisu politicari krivi, to je jako vazno razumeti. Kriv je narod koji ih je glasao (jos od devedesetih). Ovo je cena pogresnih odluka jednog naroda (barem njegove vecine) koja vec decenijama glumi pamet, a zivi ludilo.


Evo ga dokaz zasto je ovaj blog izgubio smisao. Cak nije izgibio nego su botovi isisali smisao iz ovog mjesta.
Naravn zato sto su placeni. i ne u rubljama nego u ozbiljnom novcu.

Spiridon je iskreno napisao sta vjeruje i osjeca i onda je cijeli post preuzet od hard botova tipa picusa ili nesto slicno u svakom slucaju gavrila i njegovog alter ega anonimusa, pa onda soft botovi tipa tasadebeli i c.H. arlie.

Cilj je da se svaka normalna rasprava odvede u vode besmisla .

Zato je ovo mjesto umrlo.

Ali kao sto rece nas veliki terorista Gavrilo Princip sjene moje ce prcati vas placenike Sputnjika dok ovo mjesto jos objavljuje komentare.

eloy eloy 23:23 31.03.2018

Re: Zaista Tuzne slike jednog nerazumnog narod

Zato je ovo mjesto umrlo.


De umrlo dok si ti živ.

Botovi, rublje, Sputnjik, plaćenici, drnde, vrnde, prnde....

Nisi ti isisan, ti si presisan.



kakav Krkar - ovo je poštar njegove punice.
narcis narcis 11:01 01.04.2018

Re: Zaista Tuzne slike jednog nerazumnog narod

senzacija

Spiridon Spiridon 11:13 01.04.2018

Re: Zaista Tuzne slike jednog nerazumnog narod

narcis
senzacija



LINK
narcis narcis 11:42 01.04.2018

Re: Zaista Tuzne slike jednog nerazumnog narod

Spiridon
narcis
senzacija



LINK

nisam tad bio na blog kad nisam video.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana