Ekonomija

Konkurencija

niccolo RSS / 16.04.2018. u 18:30

Sasvim zanimljiva vest u današnjem Danasu – „Inicijativa „Ne damo niški aerodrom“ obratiće se telima Evropske unije zaduženim za zaštitu konkurencije kako bi se ispitalo da li su u slučaju koncesije za beogradski aerodrom „Nikola Tesla“ prekršena pravila konkurencije u korist francuske korporacije „Vansi Erport“, a na štetu niškog i drugih aerodroma u Srbiji“.

 

 

Iako nisam siguran da je ovo pitanje za tela Evorpske unije zadužena za zaštitu konkurencije, s obzirom da se konkurencija eventualno ograničava na teritoriji Srbije, interesantno je videti da li se Komisija za zaštitu konkurencije Republike Srbije bavila ovim ugovorom - na sajtu Komisije, koja inače redovno obaveštava javnost o svom radu, nema podatka da je ugovor bio predmet ocene Komisije.

 

Podsetimo, na osnovu izjava Zoraninog pomoćnika Zorana Ilića i same Zorane Mihajlović, znamo da ugovor sa Vansijem sadrži odredbu o potrebi za konsultacijama u slučaju da (i) u periodu dok Nikola Tesla ne dostigne 12 miliona putnika godišnje (ii) neki drugi aerodrom koji se nalazi u radijusu od 150 do 230 kilometara usluži više od milion putnika godišnje. U tom slučaju, kaže Zorana, Vlada je dužna da u objašnjenju dokaže da su do toga dovele objektivne i tržišne okolnosti koji ne utiču na aerodrom u Beogradu, čime bi se izbeglo plaćanje kompenzacija ili produžavanje perioda trajanja koncesije.

 

Na pravi pogled, posmatrane same za sebe, ovakve odredbe se ne mogu napasti sa stanovišta konkurencije – u slučaju da se ispune dva nezavisna uslova na koje Vlada na prvi pogled ne utiče, treba da se obešteti koncesionar (kroz kompenzacije ili produženje trajanja koncesije).

 

Međutim, pošto znamo da je odmah nakon potpisivanja grad Niš volšebno odlučio da svoj aerodrom pokloni državi, ozbiljno se postavlja pitanje da li će sama Republika Srbija pribeći ograničavanju konkurencije na sopstvenoj teritoriji, kako bi osigurala da se jedan od dva uslova ne ispuni. Što bi, uzgred budi rečeno, bilo suprotno članu 84, stav 2 Ustava (Zabranjeni su akti kojima se, suprotno zakonu, ograničava slobodna konkurencija, stvaranjem ili zloupotrebom monopolskog ili dominantnog položaja.).

 



Komentari (557)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 13:39 19.04.2018

Re: Ljudi

anonymous

Ineteresantno, bavio se i zrakoplovstvom.

Јесте. Сад сам видио да је допредсједник Удруге за прометну сигурност, а активан је и у Заводу за аеронаутику.
Има свој Јутјуб канал и брдо видео-материјала. Гостовао је у много емисија.
anonymous
Mogli biste vi u Hrvatskoj dobro da iskoristite njegovo znanje.

Предлажем да Срби не зезају Хрвате.
Ако баш не морају.
anonymous anonymous 13:45 19.04.2018

Re: Ljudi

aureus
anonymous

Ineteresantno, bavio se i zrakoplovstvom.

Јесте. Сад сам видио да је допредсједник Удруге за прометну сигурност, а активан је и у Заводу за аеронаутику.
Има свој Јутјуб канал и брдо видео-материјала. Гостовао је у много емисија.
anonymous
Mogli biste vi u Hrvatskoj dobro da iskoristite njegovo znanje.

Предлажем да Срби не зезају Хрвате.
Ако баш не морају.


Prelog se usvaja.

Jednoglasno.


Na sledećem sastanku ćemo mi dati naše predloge.


eloy eloy 15:37 19.04.2018

Re: Ljudi


Предлажем да Срби не зезају Хрвате.
Ако баш не морају.


Jukie Jukie 18:18 19.04.2018

Tikvičić

.
c_h.arlie c_h.arlie 08:05 20.04.2018

Re: Ljudi

predatortz
Ko god ovo mesto preozbiljno doživljava, udružuje se u klanove, ili misli da su se neki udružili njega radi - taj treba da ode odavde.

Svojom voljom, svog zdravlja radi.

Ne zajebavam se.

Zašto da iko ode !?
Najmanje zbog toga što se neka ekipa udružila.
Baš zato ne treba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:25 18.04.2018

?

Jel ovo briskano nešto ili ja haluciniram?
Bili Piton Bili Piton 19:28 18.04.2018

Re: ?

Ne da je briskano nego je prošla cisterna za pranje ulica.

Što me malo drka, moram priznati, jer, sasvim sam siguran da Nikkola bole dupe da ide okolo i zavodi red na svom blogu (i mene bi), što će reći da moderacija briše. Tjah.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 18.04.2018

Re: ?

Ne da je briskano nego je prošla cisterna za pranje ulica.


Dobro je, znači sa mnom je sve u redu :)

Lenj je niccolo za tu higijenu, nema dileme ko je.
Bili Piton Bili Piton 19:41 18.04.2018

Re: ?

hoochie coochie man


Lenj je niccolo za tu higijenu


Realno i ne treba, iz najmanje dva razloga: prvi je očigledan, neko ko kasnije upadne na blog vidi pola onoga što je prethodno bilo što vez sumnje kvari čitalački ugodjaj, a drugi je principijelan - sve treba da stoji kako je ko napisao, kome na ponos, kome na bruku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:54 18.04.2018

Re: ?

Realno i ne treba, iz najmanje dva razloga: prvi je očigledan, neko ko kasnije upadne na blog vidi pola onoga što je prethodno bilo što vez sumnje kvari čitalački ugodjaj, a drugi je principijelan - sve treba da stoji kako je ko napisao, kome na ponos, kome na bruku.


Da, i ja mislim da ne treba, a ono "lenj" je tebalo da bude simpatično.


eloy eloy 19:55 18.04.2018

Re: ?


Ne da je briskano nego je prošla cisterna za pranje ulica.


Bili ova ti je ko Njegoševa.



Svako ima svoje sendvičare.

A i danas je dan gradske čistoće.




niccolo niccolo 21:54 18.04.2018

Re: ?

Lenj je niccolo

To jeste
korisnickoime-2 korisnickoime-2 00:56 19.04.2018

Re: ?

hoochie coochie man
Jel ovo briskano nešto ili ja haluciniram?



Ма добро то што нестају коментари... Навикли смо.

А није штета ни за Тасу, тако му и треба кад је неваспитан, примитиван, вулгаран и млого брезобразан. И треба да нестане. Ионако је био вишак к'о пети точак на колима.

Него, нестадоше нам и Кркар и Корисничко име 1 са списка блогера.

Јбт, овде људи почели да нестају с истом оном лакоћом са којом су оне Хармсове радознале бабе испадале кроз прозор.

Или, рецимо, као они Стаљинови партијски другови што су један по један нестајали са заједничке фотке са Џугашвилијем у револуцији која тече.


angie01 angie01 10:10 19.04.2018

Re: ?

Него, нестадоше нам и Кркар и Корисничко име 1 са списка блогера.


... ono spontano proveravas spisak,...ili targetirano u iscekivanju?
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:12 19.04.2018

Re: ?

što će reći da moderacija briše. Tjah.


Nedostaje stari Supermod!



stefan.hauzer stefan.hauzer 10:13 19.04.2018

Re: ?

... ono spontano proveravas spisak,...ili targetirano u iscekivanju?



angie01 angie01 11:47 19.04.2018

Re: ?

moram da kazem, iako cass to ne zeli, da je cassiopea banovana isto, sto verujem da je neka greska u pitanju, jer je ona, od kada je registrovana, jedan od najumerenijih i napristojnijih blogera.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:07 19.04.2018

Re: ?

cassiopea banovana


Sine, zadnje vreme došlo.


zilikaka zilikaka 12:57 19.04.2018

Re: ?

cassiopea banovana


Kako je počelo, krenuće i po kućama da apse.
narcis narcis 13:11 19.04.2018

Re: ?

zilikaka
cassiopea banovana


Kako je počelo, krenuće i po kućama da apse.

dal je neko video šta je to ona rekla da je za banovanje.
gedza.73 gedza.73 14:03 19.04.2018

Re: ?

moram da kazem, iako cass to ne zeli, da je cassiopea banovana isto, sto verujem da je neka greska u pitanju, jer je ona, od kada je registrovana, jedan od najumerenijih i napristojnijih blogera.

što ona? ako nisam preskočio neki njen komentara sa 'ubićemozaklaćemo' meni je delovalo da Cass komentariše potpuno u skladu sa disklajmerom.

Registrovao sam se zbog Drage Kovačevića. Nekoliko puta sam se dokačio sa EL, pa mi posle bilo žao, ali i to je bilo u nekim granicama. Ima ljudi za koje znam da se ne slažu sa mnom pa ili izbegnu polemiku ili neće da ih gnjavim milionskim komentarima. sve u svemu (par banovanja al' nema razloga za kukumavku) fino bilo

ali, ako ovo mesto ode bogu na istinu, meni je bilo ovde lepo, svašta sam pametno pročitao (od recepata do planova za svemirski jednosed)

iako kažu da niko nije promenio mišljenje ja sam svoje u nekim delovima prilagodio-omekšao zbog blogerskih komentara, drago mi je što sam bar virtuelno upoznao dosta dobrih ljudi (nevezano za politiku, slaganje, neslaganje) i stavrno mi je bila čast što sam imao priliku da smaram mnoge ljude

Dakle, ako blog nestane (a nadam se da neće iako su se ljudi zamorili) 'fala svima. i onima koji pročitaju i onima koji ne pročitaju.

e sad idemo na četnike i partizane.
de si ga bre Drakče?
Bili Piton Bili Piton 14:52 19.04.2018

Re: ?

angie01
moram da kazem, iako cass to ne zeli, da je cassiopea banovana isto, sto verujem da je neka greska u pitanju, jer je ona, od kada je registrovana, jedan od najumerenijih i napristojnijih blogera.


To je baš svinjarija, i ja hoću da verujem da je greška. Kas mi deluje kao neko ko se sat vremena premišlja da li da napiše nekome "sram te bilo", a kad to jedva i napiše posle joj bude krivo.

Kas, čekamo da nam se vratiš


niccolo niccolo 15:36 19.04.2018

Re: ?

stefan.hauzer


Hauzer, trči dole u Požarevac, sad čuh na vestima da Bajaga peva danas na otvaranju nekog tržnog centra tamo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:19 19.04.2018

Re: ?

Da povedem vozić?
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:58 19.04.2018

Re: ?

angie01
moram da kazem, iako cass to ne zeli, da je cassiopea banovana isto, sto verujem da je neka greska u pitanju, jer je ona, od kada je registrovana, jedan od najumerenijih i napristojnijih blogera.


Ja od cass nikada nisam procitala nesto neumereno ili u ljutnji da je preterala.

Ajde da je nesto pobrisano od nje ako je bilo u nizu pod istim naslovom sa dugim komentarima pa otislo zajedno, ali nije ocito jer je banovana. Da li je neko procitao pre brisanja i banovanja sta je razlog?
zilikaka zilikaka 18:53 19.04.2018

Re: ?

Da li je neko procitao pre brisanja i banovanja sta je razlog?

Ja sam eto pitala moderaciju i očekujem odgovor.
Što bih i vama preporučila...
narcis narcis 18:59 19.04.2018

Re: ?

angie01
moram da kazem, iako cass to ne zeli, da je cassiopea banovana isto, sto verujem da je neka greska u pitanju, jer je ona, od kada je registrovana, jedan od najumerenijih i napristojnijih blogera.

sad, ja je našo i poslao joj poruku el to može kad je neko banovan. mislim to da šalješ poruke a on ne može da ih vidi.
angie01 angie01 19:07 19.04.2018

Re: ?

sad, ja je našo i poslao joj poruku el to može kad je neko banovan. mislim to da šalješ poruke a on ne može da ih vidi.


mislim, da kada kliknes na nik nekog blogera na bilo kom komentaru, izadje ti sve i mogucnost slanja pp, ali nje nema na spisku blogera, sto znaci da ne moze da se uloguje, pa ni da pristupi svom profilu i porukama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:09 19.04.2018

Re: ?

cassiopea banovana


E kad i to dočekah!
Još Mirelu da banuju pa da nakrivim kapu.

:)

Ma neka greška sigurno, nema logike, ama baš nikave.

Ma kako blog ne bio neka mnogo bitna stvar banovanje nije prijatno, zbog toga mi je žao što su cas banovali, ali ovakvo iznenađenje, da nju banuju, pa to se ne dešava svaki dan.
angie01 angie01 19:19 19.04.2018

Re: ?

Da li je neko procitao pre brisanja i banovanja sta je razlog?


jedino sto je napisala, na neki bas ruzan tasin komentar u svojoj novoj inkarnaciji- korisnickoime 2, gde je kopirao avatare nekih blogera koji mu se ne svidjaju , cak i nekih koji vise ne zalaze ovde, sa sve kvalifikacijama, pa dodatnim podsmesljivim ilustracijama, kao da pravi spiskove za progon, je bilo,

taso, sram te bilo.

...eto,...i korisnickoime2 ostade, a ona ne....i dalje verujem da je neka greska u pitanju, jer nikakvog razloga za njeno banovanje nije bilo,...kao sto svi znamo, ona je je uvek umerena i fina....upoznala sam je pre par godina na nekom blogovskom okupljanju, takva je i u RL, ono, bas je slatko stvorenje.

ne vidim sad pravednicke prozivke i pitanja i kukanje i dramu, od dobronamernika, koji su onoliko imali razumevanje za tasu.

predatortz predatortz 19:26 19.04.2018

Re: ?



E kad i to dočekah!
Još Mirelu da banuju pa da nakrivim kapu.


Njih dve, iz senke, komanduju svim blogo-siledžijama.
Ljubaznost im je samo maska.

Šalu na stranu, banovati Cass je stvarno neracionalan potez.
Drugo je kad se ja razlajem, pa me malo odmore da razmislim. Majku mu, pa valjda i Cass može jednom da popizdi. Da ne pominjem sad šta je kome sve prolazilo nekažnjeno.

Moderacijo, ostav!
Ponovi radnju!
Odbanujte Cass, ne blamirajte se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:33 19.04.2018

Re: ?

Njih dve, iz senke, komanduju svim blogo-siledžijama.
Ljubaznost im je samo maska.


Ma vidi se to, vidi se da im je nasilje srednje ime.

Drugo je kad se ja razlajem,


U tom obrisanom kalamburu od psovki, prostakluka i tako tih delikatesa, je bio i jedan moj komentar gde je stajala ne baš lepa reč (lažovčina), pa da su mene banovali i da se razuem, ali cas zbog "sram te bilo" to ne ide, rođaci.


Nego, Endži, šta si bre navalila na Tasu ko smrt na babu, opusti se malo, sve će doći na svoje, i pozdravi cas.
angie01 angie01 19:40 19.04.2018

Re: ?

Nego, Endži, šta si bre navalila na Tasu ko smrt na babu, opusti se malo, sve će doći na svoje, i pozdravi cas.


nisam, huci, samo sam objasnila apacerosi sta je bilo i kako se zavrsilo,...a i zbog jucersanjeg nepotrebnog divljanja, koje se ruzno zavrsilo po neke druge blogere.
aureus aureus 19:47 19.04.2018

Re: ?

hoochie coochie man
cassiopea banovana

Još Mirelu da banuju pa da nakrivim

Смањује се број жена. Па и на овај начин. Рекох горе да ћемо морати ове преостале баш да чувамо. Ствар је сад озбиљна.
Bili Piton Bili Piton 19:48 19.04.2018

Re: ?

Toga sa kopiranjem sličica prvi se dosetio Anonimbus, u skladu sa svojim - reklo bi se - uzrastom i dometom.

To da neko sa malo većim brojem godina prihvata i nastavlja tu zabavu je već alarmantnije.
angie01 angie01 19:50 19.04.2018

Re: ?

ali, ako ovo mesto ode bogu na istinu, meni je bilo ovde lepo, svašta sam pametno pročitao (od recepata do planova za svemirski jednosed)

Dakle, ako blog nestane (a nadam se da neće iako su se ljudi zamorili) 'fala svima. i onima koji pročitaju i onima koji ne pročitaju.


gedzo, evo, jedino ti od onoliko registrovanih reagujes ovako,...a vecina ovde skoro 12 godina ili nesto manje stalno dolazi, i svi nesto negativno govore, a nikako da se potrudimo- ako treba da ostene blog- da popravimo atmosferu, jer je ona onakva kakvi smo mi, ne zavisi nista od nekog drugog.

Dragec inace- mnogo simpa tip uzivo,..al eno ga zastranio, zalepio se nesto za krleta, ko da ce ovaj nesto da mu pomogne da avanzuje.
Milan Novković Milan Novković 19:57 19.04.2018

Re: ?

angie01
Da li je neko procitao pre brisanja i banovanja sta je razlog?


...eto,...i korisnickoime2 ostade, a ona ne....i dalje verujem da je neka greska u pitanju,

Ma ostade i ti, a evo već 12 godina ne zaklapaš, podjebavaš ljude i u svakoj si supi mirođija tipa nisam-ja-kriva-ti-si, u rigoroznom ovo/ono maniru.

I ja verujem da je greška, hteli su tebe da banuju zbog evo ovog tvog komentara, nego im se nekontrolisano pomerio miš.
koliko si jadan, taso, od svoje bezumne ozlojedjenosti ne znas vise sta ces, pa pravis spiskove/galeriju izmisljenih neprijatelja i u svojoj mrznji, ne znas vise koliko da sve spustis na najgori ulicarski nacin- kakva bolestitna covece,...jos lepis slicice blogre koji vise nisu ovde,...princi je zaginuo i nije se vracao da se nekome sveti, kuka i cmizdri,...blejdranerka vec dugo ne dolazi, kojim pravom je sada prozivas,...kakve bre slicice i avatari blogera tebe uznemiravaju, bozemili i ti i ova tvoja ekipicia, koja opstruira normalno funkcionisanje, praveci ovde ludilo od atmosfere.

palanko retrogradna, neosvescena i primitivna, koja mrzi ljude drugacijeg misljenja, a dolazi na portal kome je svrha da se te razlicitosti razmenjuju, ali u pristojnoj komunikaciji.

vitlas vec danima usranom krpom po blogu, ne bi li nekog dokacio, narices, prozivas, ucitavas, konstruises neke bedastoce- kao da su ti neki drugi ljudi krivi, a ne ti sam, zbog svog suludog ponasanja i nekorektnosti.

manijakalno proganjas ljude, trolujes tudje blogove sa konkretnom temom sumanutim maltretiranjem, kacis linkove svojih blogova, zeleci valjda na nametnes silom stavove koji su u njima iskazani,....stvarno bezobrazno i bedno.

ne vidim sad pravednicke prozivke i pitanja i kukanje i dramu, od dobronamernika, koji su onoliko imali razumevanje za tasu.

Tipičan primer tvog dvanaestogodišnjeg, ali baš neumornog podjebavanja - i kad ti se odgovori onda se snebivaš, kako se situacija zaoštri nekako te uvek mimoiđu sa banovanje povrh komentara kao ovaj gde su greškom banovali Cas umesto tebe.

Kako se nekad ne zezneš ponekad i ovako u napamet znanom svakom sitnom detalju ko je šta i kome svih ovih 12 godina reako nikad ne navedeš nešto loše od tebe - aaaa, pa nema toga, ti nikad za ništa nisi kriva, ništa pogrešno rekla, ostali su.

Plus su ti ostali bezobrazni, naravno, hoće da ti vrate istom merom ponekad kad ih maltretiraš.

Cassiopea je mnogo fina blogerka, tvoje su suze za njom krokodilske, tu nema dileme, vratiće je ovo/ono principijelna moderacija kad vide da su pogrešili, ako je sudeći po ovom tvojim kvalifikatorima moderacije.

Ajmo sad malo preneraženog cmizdrenja od tebe, borbe za vazduhom od preneraženog iznenađenja, i listanja šta sam ja sve u 12 godina izgrešio, ti nikako, pa da nam opet objasniš kako je tvoje blogovanje neukaljano, na kraju krajeva samo zbog toga, izgleda, i komentarišeš.

Cassiopea je, i još neki, nagađam, došla ili kasno da bi primetila koliko Tasu mesecima maltretiraju, ili je došla kritički, s pravom, u trenutku kad je njemu pukao film i počeo ružnije da se ponaša, a prag za to mu je bar par redova veličina viši nego skoro svima nama ostalima za koje se ja sećam da nam je bar jednom pukao film.

Njima je lako oprostiti, ovim ljudima.

Ali ti svih 12 godina znaš napamet, ti svoju "strogoću" praktikuješ iz drugih razloga, bolesnih.

Ma šalim se, nisi ti ništa kriva, ja sam, i svi ostali koji se usude da ti bilo šta prigovore.

Zašto pišem ovaj komentar - zato što si destruktivna, taman kako se neka situacija polako smiri ti uskočiš da to ne dozvoliš, da doliješ ulje na vatru.

Bolesno.
Bili Piton Bili Piton 20:10 19.04.2018

Re: ?

angie01
da popravimo atmosferu, jer je ona onakva kakvi smo mi, ne zavisi nista od nekog drugog.


Sa ovim se slažem (graniči se sa nemogućim, ali ja sam idealista).

Treba nam jedan kros-parti konsenzus nalik onome koji se danas zbio u britanskoj kući lordova (podsećam, ovo nije prvi put da matori prdeži vade kestenje iz vatre).
gedza.73 gedza.73 20:17 19.04.2018

Re: ?

Dragec inace- mnogo simpa tip uzivo,..al eno ga zastranio, zalepio se nesto za krleta, ko da ce ovaj nesto da mu pomogne da avanzuje.

Možda jeste ali meni deluje baš da je uvek bio 'zastranjen' lik (Krletov prilepak za par mrvica).
Po potrebi ševrda između nacionalizma, kosmopolitizma... sad light radikal sa bivšim DS-ovcem.

Dragec i Krle k'o



a nikako da se potrudimo- ako treba da ostene blog- da popravimo atmosferu

ne znam kako funkcioniše (zajebavali su se sa prodajom bloga za dinar) kako ide i koliko košta održavanje, itijevci, moderatori, autori... ali možda postoji neki način da se kontaktiraju mladi ljudi, naučnici, istoričari, analitičari, umetnici, muzičari, pisci, strip autori koji nisu poznati da počnu sa pisanjem blogova (da nama 'matorima' ograniče komentare na 5 /pet/) kako bi se i ti ljudi promovisali a i blogu doneli svežu krv.

Mešano. provincija, glavni grad, pokrajine... što da ne neko s Kosova, Bosne, neki zaludan Slovenac
angie01 angie01 20:22 19.04.2018

Re: ?

Ma ostade i ti, a evo već 12 godina ne zaklapaš,


ti tako pricaj sa svojom zenom, milane, tako je prozivaj, ucitavaj, drzi pridiku.


I ja verujem da je greška, hteli su tebe da banuju zbog evo ovog tvog komentara, nego im se nekontrolisano pomerio miš.


aha, samo nisi video komentar na koji je ovo bio odgovor, je l da- kao ni nista drugo sto je tvoj pulen pisao i radio, a na sta su ostali samo reagovali...pa i cass,...

Plus su ti ostali bezobrazni, naravno, hoće da ti vrate istom merom ponekad kad ih maltretiraš.


ne znam gde sam nekog maltertirala, ( sto sad ovako generalizovano ubacujes), a narocito tasu, koga ovako bezdusno branis i pravdas ga, na vecini njegovih pisanija nisam ni bila prisutna- upravo njemu sam samo odgovarala na besmislene prozivke i ucitavanja.


Zašto pišem ovaj komentar - zato što si destruktivna, taman kako se neka situacija polako smiri ti uskočiš da to ne dozvoliš, da doliješ ulje na vatru.


pa vatru je palio juce ceo dan, opet tvoj pulen i ekipica- od prvog dragoljubovog komentara, a to si okarakterisao- da ima pravo,....a posle su stradali neki drugi,....koji valjda nisu imali pravo, sta li,...


ja se danas ne bih vise ni oglasila, da me cass nije zamolila samo da proverim da li je banovana, posto ona to nije mogla,...i kao sto sam rekla, nije zelela da se to ovde objavi, da ne ispadne da kuka, ali je jasno zasto jesam ipak rekla, pise u svim ostalim komentarima.

i koliko citam, niko ne cmizdri, samo su svi konstatovali, zajedno sa mnom, da za banovanje cass nema razloga.

bolestan je samo tvoj "pravednicki gnev",...i tvoj vajb:), koji ti govori "istinu", kojom onda ucitavas drugima,...to sto je tebi neko simpa, a neko ne, ti ne daje za pravo da one druge sikaniras ovako- ja se tebi nisam nikada obracala ruzno, cak i kada si to zasluzio,...tako da ti svoje mizogine manire koristi na nekome kome je to normalno- mene zaobidji.
predatortz predatortz 20:25 19.04.2018

Re: ?

Mešano. provincija, glavni grad, pokrajine... što da ne neko s Kosova, Bosne, neki zaludan Slovenac


Brate Gedžo, oboleo si od virusa regionalizma.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 20:30 19.04.2018

Re: ?

iako cass to ne zeli, da je cassiopea banovana


cass pesnica u glavu banovana???



ajde?



gedza.73 gedza.73 20:32 19.04.2018

Re: ?

Brate Gedžo, oboleo si od virusa regionalizma.

jel' veruješ da sam prvo napisao 'region' pa je bilo 'bože šta ja to govorim' (to jedan pop stalno ponavlja).

ali neko pomalo neopterećen da piše o običnim stvarima. ti si prošao kroz rat, samo ti znaš šta si proživeo pa guraš dalje i nekako sve gledaš kroz zajebanciju a bog zna kako ti je bilo...
prođe vreme pa život nastavi dalje.

pre neku godinu se igrom slučaja nađem u hrvatskoj porodici. Složimo se da su političari govna... ispostavi se da ljudi sa kojima sam bio i ta porodica imaju skoro iste probleme (zdravlje). onda sva sranja oko granica, krvi i vere padaju u vodu. isti problemi, iste muke, iste želje... samo pod različitim grbovima.
predatortz predatortz 20:47 19.04.2018

Re: ?

. ti si prošao kroz rat, samo ti znaš šta si proživeo pa guraš dalje i nekako sve gledaš kroz zajebanciju a bog zna kako ti je bilo...
prođe vreme pa život nastavi dalje.


Šta su sve ljudi doživljavali, ja sam odlično prošao. A zajebancija... Takav sam bio i pre. Takva smo porodica. I ima tu jedan zanimljiv detalj - dosta ljudi mi je priznalo da sam im, na prvu, delovao preozbiljno i prepotentno. A onda sam krenuo da se zajebavam, pa su brzo promenili stav.
zilikaka zilikaka 21:18 19.04.2018

Re: ?

cass pesnica u glavu


Jeste, nezgodne je naravi.
I oće dudari, stoji, al samo koji put.
Brzo je prođe.
Milan Novković Milan Novković 21:39 19.04.2018

Re: ?

angie01
...ja se danas ne bih vise ni oglasila, da me cass nije zamolila samo da proverim da li je banovana, posto ona to nije mogla,...i kao sto sam rekla, nije zelela da se to ovde objavi, da ne ispadne da kuka, ali je jasno zasto jesam ipak rekla, pise u svim ostalim komentarima...

Ti se uvek oglašavaš, i jedva čekaš da se oglasiš, i jedva čekaš neku frku koja ti garantuje kontinuitet oglašavanja.

Da nije tako kako objasniti, u tom "neželjenom" oglašavanju, nešto što te isto Cas niej zamolila da radiš:
...ne vidim sad pravednicke prozivke i pitanja i kukanje i dramu, od dobronamernika, koji su onoliko imali razumevanje za tasu...

Ti ne vidiš mnogo stvari, na primer ne vidiš da ima nas, dosta, kojima je žao što su Cas banovali, čak i greškom, istovremeno nam je žao što su Tasu maltretirali, žao nam je što mu je pukao film pa ne ume da iskoči iz nekontrolisane i bezobraznije petlje, iako ima pravo da se brani, i u produženom vremenu, i raznim sredstvima ako je odnos snaga nefer, i žao nam je što se Cas sa njim dokačila, i smatramo da ljude treba braniti od rulje i linčovanja čak i kada greše, zato što ta odbrana nije nikakva potvrda prava da neko bude loš u ponašanju ako ima izbor, nego dostojanstveniji i pravedniji stav prema tuđem grešenju.

Jel da da ti ovo ne kapiraš najbolje?!

A voliš da dolivaš ulje na vatru, čak i kad kapiraš, pošto ti je dovoljno samo to da ukapirano prećutiš.

I voliš da ti udaraš po ljudima, kao po vrećama, jel da, a oni da ne uzvraćaju, ili bar da slušaju tebe kad počinje igra, kad prestaje, i kad su koja pravila na snazi.

U trenutku kad samo prestaneš da vređaš inteligenciju sagovornika tvoj komentar ostaje na dnu ovog treda, što se mene tiče. Možeš da listaš moje mane, to je ok.
angie01 angie01 22:18 19.04.2018

Re: ?

pa je l ti cujes uopste sebe sta pises i sta sebi dozvoljavas- rekoh ti lepo, da tako pricas sa svojom zenom, sa mnom nemoj uopste.

uporno pokusavas da okrenes stvar- a desavanje je bilo, da posle cirkusa na predhodnom blogu, nikolo otvara novi, na kome se posle prvog dragoljubovog komentara zaigrala cela ekipa i nastavila sa vredjanjem, da ne ponavljam sada sve sto puta, i da su prozvani reagovali, neki od njih su odstranjeni i ti sada i dalje govoris, da je ono maltretiranje bilo ok, a da su reakcije na ta maltretiranja, u stvari nedopustive,....

cak postujes moj odgovor na neverovatnu bljuvotinu, kao primer koji je trebao da bude sankcionisan, a ne inicijala bljuvotina i meni spocitavas reakciju i da evo, stalno se oglasavam i jedva cekam, ono, cuti zeno, kako smes da se oglasavas,( prebrojavas komentare, ko sme, a ko ne da komentarise i koliko),

pa prebroj samo kolicinu reci i kakvih koje je tvoj pulen upotrebio- ne samo u ova dva bloga, pa onda kazi,...pa nisam ja njega prozivala, nego on mene, vredjao mi je roditelje, alo bre...

ili ti ne kapiras bas najbolje?

a to sto si citirao, sto te pogodilo,...pa i mene je tvoje upadanje i opravdavanje neceg gde su drugi ljudi vredjani,...pa sam opet bila pristojna.

U trenutku kad samo prestaneš da vređaš inteligenciju sagovornika tvoj komentar ostaje na dnu ovog treda, što se mene tiče.


pa ti vredjas inteligenciju svh koji ovde ucestvuju, jer izvrces ono sto se desilo i jos mene napadas, da ne treba da reagujem na zlonamerne prozivke mizoginim ucitavanjem i da je to bolesno, alo bre covece,...mislim, ovaj ceo cirkus je toliko besmislen i zao, da se izgubio smisao bilo kakvog razgovora.

Možeš da listaš moje mane, to je ok.


pa mene ti uopste ne interesujes- tvoje mane su tvoja stvar.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:36 20.04.2018

Re: ?

To da neko sa malo većim brojem godina prihvata i nastavlja tu zabavu je već alarmantnije.


Pa dobro, čovek radi sa decom.

Jebote, dok ja ovde krvarim za svaki dolar, propustim ovako lepu šorku na blogu. Mislim, ko mi je kriv, pročitao nikijev blog, jel' me inteseuje niški aerodrom i JAT - jok, dalje nisam čito. Ustvari htedoh neki trol, ali videh Tajsona da se već prenemaže, i reko neću ni da trolujem, ko vas jebe! I sad dođem ovde posle par dana - ko Kosovka devojka, poprište posle bitke, ljudi krvare ugruvani, gavrani kljuju jetrice palih, fali jedno pola komentara i tuce blogera, i sad tračara u meni ostade uskraćena za ko je šta kome rekao, i kojim povodom.

For what is worth: evo i ja tražim da se odbanuju svi banovani, i Kas, i Mirela, Tasa ne mora, bar ne do kraja ove sezone, vala je smorio s jedno-te-isto izlivima žuči i drugih telesnih tekućina, a tu je ionako pod drugim imenom - istu kurac, drugo pakovanje.

c_h.arlie c_h.arlie 07:06 20.04.2018

Re: ?

Milan Novković
angie01
Da li je neko procitao pre brisanja i banovanja sta je razlog?


...eto,...i korisnickoime2 ostade, a ona ne....i dalje verujem da je neka greska u pitanju,

Ma ostade i ti, a evo već 12 godina ne zaklapaš, podjebavaš ljude i u svakoj si supi mirođija tipa nisam-ja-kriva-ti-si, u rigoroznom ovo/ono maniru.

I ja verujem da je greška, hteli su tebe da banuju zbog evo ovog tvog komentara, nego im se nekontrolisano pomerio miš.
koliko si jadan, taso, od svoje bezumne ozlojedjenosti ne znas vise sta ces, pa pravis spiskove/galeriju izmisljenih neprijatelja i u svojoj mrznji, ne znas vise koliko da sve spustis na najgori ulicarski nacin- kakva bolestitna covece,...jos lepis slicice blogre koji vise nisu ovde,...princi je zaginuo i nije se vracao da se nekome sveti, kuka i cmizdri,...blejdranerka vec dugo ne dolazi, kojim pravom je sada prozivas,...kakve bre slicice i avatari blogera tebe uznemiravaju, bozemili i ti i ova tvoja ekipicia, koja opstruira normalno funkcionisanje, praveci ovde ludilo od atmosfere.

palanko retrogradna, neosvescena i primitivna, koja mrzi ljude drugacijeg misljenja, a dolazi na portal kome je svrha da se te razlicitosti razmenjuju, ali u pristojnoj komunikaciji.

vitlas vec danima usranom krpom po blogu, ne bi li nekog dokacio, narices, prozivas, ucitavas, konstruises neke bedastoce- kao da su ti neki drugi ljudi krivi, a ne ti sam, zbog svog suludog ponasanja i nekorektnosti.

manijakalno proganjas ljude, trolujes tudje blogove sa konkretnom temom sumanutim maltretiranjem, kacis linkove svojih blogova, zeleci valjda na nametnes silom stavove koji su u njima iskazani,....stvarno bezobrazno i bedno.

ne vidim sad pravednicke prozivke i pitanja i kukanje i dramu, od dobronamernika, koji su onoliko imali razumevanje za tasu.

Tipičan primer tvog dvanaestogodišnjeg, ali baš neumornog podjebavanja - i kad ti se odgovori onda se snebivaš, kako se situacija zaoštri nekako te uvek mimoiđu sa banovanje povrh komentara kao ovaj gde su greškom banovali Cas umesto tebe.

Kako se nekad ne zezneš ponekad i ovako u napamet znanom svakom sitnom detalju ko je šta i kome svih ovih 12 godina reako nikad ne navedeš nešto loše od tebe - aaaa, pa nema toga, ti nikad za ništa nisi kriva, ništa pogrešno rekla, ostali su.

Plus su ti ostali bezobrazni, naravno, hoće da ti vrate istom merom ponekad kad ih maltretiraš.

Cassiopea je mnogo fina blogerka, tvoje su suze za njom krokodilske, tu nema dileme, vratiće je ovo/ono principijelna moderacija kad vide da su pogrešili, ako je sudeći po ovom tvojim kvalifikatorima moderacije.

Ajmo sad malo preneraženog cmizdrenja od tebe, borbe za vazduhom od preneraženog iznenađenja, i listanja šta sam ja sve u 12 godina izgrešio, ti nikako, pa da nam opet objasniš kako je tvoje blogovanje neukaljano, na kraju krajeva samo zbog toga, izgleda, i komentarišeš.

Cassiopea je, i još neki, nagađam, došla ili kasno da bi primetila koliko Tasu mesecima maltretiraju, ili je došla kritički, s pravom, u trenutku kad je njemu pukao film i počeo ružnije da se ponaša, a prag za to mu je bar par redova veličina viši nego skoro svima nama ostalima za koje se ja sećam da nam je bar jednom pukao film.

Njima je lako oprostiti, ovim ljudima.

Ali ti svih 12 godina znaš napamet, ti svoju "strogoću" praktikuješ iz drugih razloga, bolesnih.

Ma šalim se, nisi ti ništa kriva, ja sam, i svi ostali koji se usude da ti bilo šta prigovore.

Zašto pišem ovaj komentar - zato što si destruktivna, taman kako se neka situacija polako smiri ti uskočiš da to ne dozvoliš, da doliješ ulje na vatru.

Bolesno.

Da sažmem ovo tvoje Milane !

U pravu si petsto posto.

Usput - često sam se u životu susretao sa sličnim ličnostima. Veoma često sam takve osobe definisao onom starom narodnom - niti smrdi, niti miriše.
Najviše 'udaraca' sam u životu dobio od takvih osoba.
Pravda za Tasu !
Usput 2 - kao protivnik banovanja, zalažem se za oslobođenje kasiopeje i svih ostalih banovanih.
Sloboda za sve - jer je sloboda, pored ljubavi, vrhunski, imperativni životni cilj - na žalost, za mnoge, često i zbog samih sebe, teško dostižan.
c_h.arlie c_h.arlie 07:09 20.04.2018

Re: ?

Bili Piton
angie01
da popravimo atmosferu, jer je ona onakva kakvi smo mi, ne zavisi nista od nekog drugog.


Sa ovim se slažem (graniči se sa nemogućim, ali ja sam idealista).

Treba nam jedan kros-parti konsenzus nalik onome koji se danas zbio u britanskoj kući lordova (podsećam, ovo nije prvi put da matori prdeži vade kestenje iz vatre).

Nisi u pravu - jer se 'popravka atmosfere' u režiji citirane svodi na eliminisanje svih blogera koji ne pripadaju 'ekipi'.
Pozdravljanje takve popravke svedoči o dubokom nerazumevanju demokratije - ili čak, o preziru prema demokratiji.
c_h.arlie c_h.arlie 08:08 20.04.2018

Re: ?

zilikaka
Da li je neko procitao pre brisanja i banovanja sta je razlog?

Ja sam eto pitala moderaciju i očekujem odgovor.
Što bih i vama preporučila...

Kako se to pita !?
Ja ne znam kako se to radi.

zilikaka zilikaka 08:36 20.04.2018

Re: ?

- klikneš na gonjem meniju privatne poruke
- otvoriš novu poruku
- ukucaš adresu "moderator"
- napišeš u poruci šta si zamisio
- klikneš dole na pošalji
c_h.arlie c_h.arlie 09:18 20.04.2018

Re: ?

zilikaka
- klikneš na gonjem meniju privatne poruke
- otvoriš novu poruku
- ukucaš adresu "moderator"
- napišeš u poruci šta si zamisio
- klikneš dole na pošalji

Meni bi se osušila ruka da to uradim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:31 20.04.2018

Re: ?

zilikaka
Da li je neko procitao pre brisanja i banovanja sta je razlog?

Ja sam eto pitala moderaciju i očekujem odgovor.
Što bih i vama preporučila...


Pitala ja i moderatora..
zilikaka zilikaka 14:14 20.04.2018

Re: ?

i sad tračara u meni ostade uskraćena sa ko je šta kome rekao, i kojim povodom.


Vrlo neiskusno.Spram godina provedenih ovde - neoprostivo.
Tako sam ja propustila Prasu. Eeej, Prasu.
Videla neki tekst, Drageca nisam pratila, i šta ima da otvaram.
Videla i da se komentari vrtoglavo penju al ni na kraj pameti mi n8je bilo šta se iza toga krije
Tek kad je skinuto pročitala.

Od tada, kad vidim da se negde jako redhaju komentari - otvorim.
Onda skrolujem.Bude to često od svega 3-4 osobe al ako vidim da se šareni, obavezno gledam da pročitam čim uzmognem.
Da ne bih posle drekala ko ti sad.

Bili Piton Bili Piton 15:07 20.04.2018

Re: ?

c_h.arlie

Nisi u pravu - jer se 'popravka atmosfere' u režiji citirane svodi na eliminisanje svih blogera koji ne pripadaju 'ekipi'.
Pozdravljanje takve popravke svedoči o dubokom nerazumevanju demokratije - ili čak, o preziru prema demokratiji.


Čarlika aj života ti preskoči ponekad neki moj post, mnogo mi je naporno to tvoje "jesi u pravu nisi u pravu-izvini-se-ovom-izvini-se-onom" unošenje u lice svaki put, svakome i na svakom ćošku. Get off my face.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:57 20.04.2018

Re: ?

zilikaka
i sad tračara u meni ostade uskraćena sa ko je šta kome rekao, i kojim povodom.


Vrlo neiskusno.Spram godina provedenih ovde - neoprostivo.
Tako sam ja propustila Prasu. Eeej, Prasu.
Videla neki tekst, Drageca nisam pratila, i šta ima da otvaram.
Videla i da se komentari vrtoglavo penju al ni na kraj pameti mi n8je bilo šta se iza toga krije
Tek kad je skinuto pročitala.

Od tada, kad vidim da se negde jako redhaju komentari - otvorim.
Onda skrolujem.Bude to često od svega 3-4 osobe al ako vidim da se šareni, obavezno gledam da pročitam čim uzmognem.
Da ne bih posle drekala ko ti sad.



Da, kao ono kad ispred kafane uzmu da se tuku a okolo se napravi gužva prolaznika i posetilaca da navijaju, a poneko se i uključi, pa dobije po labrnjii. Jedino što ja nisam svraćao do kafane redovno u poslednje vreme, pa mi promače ovaj biser od bloga.

Pitam se šta bi se desilo kad bi moderacija ukinula ovo mesto na, recimo, mesec dana. Da li bi posle bilo bolje, ili gore, ili da li bismo u novinama čitali o porastu slučajeva zlostavljanje žena, dece, mačića.
zilikaka zilikaka 17:12 20.04.2018

Re: ?

Da, kao ono kad ispred kafane uzmu da se tuku a okolo se napravi gužva prolaznika i posetilaca da navijaju, a poneko se i uključi, pa dobije po labrnjii. Jedino što ja nisam svraćao do kafane redovno u poslednje vreme, pa mi promače ovaj biser od bloga.


Nemaš ti pojma.

Izgleda da smo ovde samo Preda i ja pravi muškarci koji znaju čari dobre kafanske tuče.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:13 20.04.2018

Re: ?

Nemaš ti pojma.


Ja sam se, bre, rodio i odrastao (dobro, do 7. razreda OŠ, ali to su najvažnije formativne godine) u prvoj kući do birtije, ali one na kraju grada, posle idu neistražene teritorije i lovišta. Nama su te kafanske tuče bile zamena za bioskop, pošto je za bidžu moralo čak u Beograd da se ide, preko mosta, i Profila, preko klanice (BIM Slavija) to je nama deci sa periferije izgledalo kao put za Mordor, samo što te vozi bus iz Padinjaka, 101, mada može i 43, ali to je iz Koteža.

Čak su i počinjale, mislim, tuče, kao dobri filmovi obično kasno, moralo je da se iskrada iz kreveta. I tu je dominirao moj prvi komša, neki Bane, zvani Kiklop, on je bio nešto kao Obeliks, upao u kazanče sa šljivoviskijem kao mali, pa su mu lekari zabranili, nije smeo kap da uzme, lečeni alkoholičar dakle, ali je voleo kafanu i tako trezan. I on je često poušavao da razvadi te koji se pobiju pod uticajem alkohola, pa dokače i njega, a ne mali broj puta ga je i milicija odvozila jer nisu mogli da uklavire njegovu funkciju u makljaži i lomljenju inventara.

Tako da dobru kafansku tuču prepoznajem i sa velike daljine, a trudim se da njoj ostanem, mislim na daljinu.
c_h.arlie c_h.arlie 19:15 20.04.2018

Re: ?

Bili Piton
c_h.arlie

Nisi u pravu - jer se 'popravka atmosfere' u režiji citirane svodi na eliminisanje svih blogera koji ne pripadaju 'ekipi'.
Pozdravljanje takve popravke svedoči o dubokom nerazumevanju demokratije - ili čak, o preziru prema demokratiji.


Čarlika aj života ti preskoči ponekad neki moj post, mnogo mi je naporno to tvoje "jesi u pravu nisi u pravu-izvini-se-ovom-izvini-se-onom" unošenje u lice svaki put, svakome i na svakom ćošku. Get off my face.

Gluposti !
Izvini se !
c_h.arlie c_h.arlie 19:17 20.04.2018

Re: ?

srdjan.pajic
Nemaš ti pojma.


Ja sam se, bre, rodio i odrastao (dobro, do 7. razreda OŠ, ali to su najvažnije formativne godine) u prvoj kući do birtije, ali one na kraju grada, posle idu neistražene teritorije i lovišta. Nama su te kafanske tuče bile zamena za bioskop, pošto je za bidžu moralo čak u Beograd da se ide, preko mosta, i Profila, preko klanice (BIM Slavija) to je nama deci sa periferije izgledalo kao put za Mordor, samo što te vozi bus iz Padinjaka, 101, mada može i 43. ali to je iz Koteža.

Čak su i počinjale, mislim, tuče, kao dobri filmovi obično kasno, moralo je da se iskrada iz kreveta. I tu je dominirao moj prvi komša, neki Bane, zvani Kiklop, on je bio nešto kao Obeliks, upao u kazanče sa šljivoviskijem kao mali, pa su mu lekari zabranili, nije smeo kap da uzme, lečeni alkoholičar dakle, ali je voleo kafanu i tako trezan. I on je često poušavao da razvadi te koji se pobiju pod uticajem alkohola, pa dokače i njega, a ne mali broj puta ga je i milicija odvozila jer nisu mogli da uklavire njegovu funkciju u makljaži i lomljenju inventara.

Tako da dobru kafansku tuču prepoznajem i sa velike daljine, a trudim se da njoj ostanem, mislim na daljinu.

Bogami, taj tvoj rodni kraj bi mogao da postane prosperitetan.
Pupinov most mu daje pretpostavke za dodatni apgrejd.
zilikaka zilikaka 20:29 20.04.2018

Re: ?

Tako da dobru kafansku tuču prepoznajem i sa velike daljine, a trudim se da njoj ostanem, mislim na daljinu.


Pajke, lepo si se raspisao al moram da te razočaram. Zezam se od prvog vagona.
Još ako ti priznam da ja zapravo ne znam da sam ikad videla ikakvu pravu tuču, odraslih ljudi, koliko će te tek to razočarati.
Milan Novković Milan Novković 20:34 20.04.2018

Re: ?

zilikaka
Tako da dobru kafansku tuču prepoznajem i sa velike daljine, a trudim se da njoj ostanem, mislim na daljinu.


Pajke, lepo si se raspisao al moram da te razočaram. Zezam se od prvog vagona.
Još ako ti priznam da ja zapravo ne znam da sam ikad videla ikakvu pravu tuču, odraslih ljudi, koliko će te tek to razočarati.

Na koju foru tvoj muž zaobilazi batine u kući, ako nije tajna - pitam za druga
zilikaka zilikaka 21:18 20.04.2018

Re: ?

Na koju foru tvoj muž zaobilazi batine u kući, ako nije tajna - pitam za druga

Pa, slušaj, naučen na vreme.
Zapravo, reče mi da kad mu se učini kritično, prati moju levu obrvu. Kaže da počinje da titra koji minut pre nego mi pukne film.

...i onda zgrabi ceger i ponudi se da odmah ode u kupovinu.
Nadje već šta bi nam trebalo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:37 20.04.2018

Re: ?

c_h.arlie



Bogami, taj tvoj rodni kraj bi mogao da postane prosperitetan.
Pupinov most mu daje pretpostavke za dodatni apgrejd.



Kanalizacija, braćo, a ne mostovi i praporci...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:53 20.04.2018

Re: ?

Pajke, lepo si se raspisao al moram da te razočaram. Zezam se od prvog vagona.
Još ako ti priznam da ja zapravo ne znam da sam ikad videla ikakvu pravu tuču, odraslih ljudi, koliko će te tek to razočarati.


A, jesam lepo skockao komentar, dala si mi povod, hvala!

Evo ja ću da ti opišem: nije uopšte toliko plemenito ni elegantno, ni nalik na onu koreografiju iz Brus Lijevih filmova koji su se davali u Partizanu, pogotovu ako se učesnici prethodno usviraju ko majke. Obično krenu da mlataraju rukama po vazduhu i umore se za par sekundi, ili se sapletu o inventar. Ako su manje cirke, onda oće da lete i stolice.

Ali ni ja nisam neka referenca, uglavnom sam dobijao batine (zbog jezičine) sem jednom u vojsci, kad je ovaj drugi izvukao deblji kraj, iznenadih i sebe i njega bacanjem i polugom. Srećom, nisam čoveka povredio, samo ga doveo do submission-a. Posle smo čak i bili ok drugari, koliko je to moguće sa debilima od martovaca.

Aj, moram da idem, vodim dete na bazen, a posle na neko predavanje iz astronomije, o crnim rupama (imamo do jaja dobar planetarijum ovde u kraju, i ovo je prvi put da je vodim).



c_h.arlie c_h.arlie 05:38 21.04.2018

Re: ?

srdjan.pajic
c_h.arlie



Bogami, taj tvoj rodni kraj bi mogao da postane prosperitetan.
Pupinov most mu daje pretpostavke za dodatni apgrejd.



Kanalizacija, braćo, a ne mostovi i praporci...

Najpre Dedinje.
Mora da se zna red.
narcis narcis 21:51 18.04.2018

ete takoj

aureus aureus 22:02 18.04.2018

Re: ete takoj

Borba još nije završena!
narcis narcis 22:44 18.04.2018

Re: ete takoj

aureus
Borba još nije završena!

ma gotovo, malo ljdi izašlo na protest, nije tu bilo ni 1000 ljudi.
nema više nišlije u niš.
Atomski mrav Atomski mrav 23:22 18.04.2018

Re: ete takoj

nema više nišlije u niš.


A kude su? U Norveškoj sam upoznao samo jednu porodicu iz Niš, ali zato imam utisak da se ceo Kragujevac preselio ovde...
narcis narcis 23:47 18.04.2018

Re: ete takoj

Atomski mrav
nema više nišlije u niš.


A kude su? U Norveškoj sam upoznao samo jednu porodicu iz Niš, ali zato imam utisak da se ceo Kragujevac preselio ovde...

u beograd i ostala inozemstva.
aureus aureus 11:09 19.04.2018

Re: ete takoj

Ево, Вучић каже да су протести у Нишу најтупавији, тупавији од оних које су организовали Јанковић и Јеремић, кад је требало да постави Јанковића за премијера.
Вучић додаје да је Ниш опорављен, те наводи хиљаду ствари које су у њему завршене или од којих користи има Ниш, а које су финансирали сви грађани Србије (рецимо, завршетак аутопутева).
Он каже да ће радо разговарати са грађанима који протестују, мада су им разлози тупави јер се ради о преласку нечега из једне друштвене својине у другу ( ).
"Напослетку, као и у случају Косова (охо!) народ ће сам одлучити."

niccolo niccolo 11:50 19.04.2018

Re: ete takoj

као и у случају Косова (охо!) народ ће сам одлучити

Zar nisu već odlučili, 2008. beše?
eloy eloy 11:56 19.04.2018

Re: ete takoj

aureus

Ево, Вучић каже да су протести у Нишу најтупавији, тупавији од оних које су организовали Јанковић и Јеремић, кад је требало да постави Јанковића за премијера


A šta ti kažeš ( hebeš samo konstatacije ) a da nije tupavo.
Pa sam Dragče rezigniran sa 1000 Nišlija na protestu ( da zaokružimo na 500 ) shvatio da se Niš preselio u Beograd.
Pa ako se Nišlije preseliše u Beograd valjda je normalno da i aerodrom nose sa sobom - nose ono u šta su godinama ulagali. Šta je tu tebi tupavo. Vučić im samo tehnički pomaže da lakše prenesu svoju investiciju.
aureus aureus 12:01 19.04.2018

Re: ete takoj

niccolo
као и у случају Косова (охо!) народ ће сам одлучити

Zar nisu već odlučili, 2008. beše?

Ааа, кључна је 2006.
Тад се гласало два дана на референдуму за устав.
А зна се шта у уставу пише.

Опет, има оних који се позивају на став да "не обавезује одредба која се не може извршити".
narcis narcis 12:46 19.04.2018

Re: ete takoj

eloy



a da se ti skineš malo sa drakčetovog, znamo da ti je dupe uvatilo galop i da si izgubio mozak, al aj odmori ga malo da se ne rascveta, neće ga mož zakrpiš.
gedza.73 gedza.73 14:48 19.04.2018

Re: ete takoj

Atomski mrav
nema više nišlije u niš.


A kude su? U Norveškoj sam upoznao samo jednu porodicu iz Niš, ali zato imam utisak da se ceo Kragujevac preselio ovde...


au. beži i ne osvrći se
Spiridon Spiridon 21:01 19.04.2018

Re: ete takoj

niccolo niccolo 21:26 19.04.2018

Re: ete takoj

Eno javljao se nešto i gradonačelnik Čačka, svi se utrkuju da poklone aerodrome koje ne poseduju državi.
aureus aureus 21:33 19.04.2018

Re: ete takoj

Spiridon
narcis


lancana reakcija

Gradonačelnik Kraljeva državi nudi aerodrom



Градоначелник Краљева је чак поручио да ће се Краљево, ако треба, и задужити, само да аеродром проради и да ће га дати држави јер је аеродрому потребан професионални менаџмент који зна како да аеродром расте и повећава број путника.

Људи, овај човјек жели да га бичују!* Већ је пао на кољена.

Задужио би свој град, а онда нешто поклонио држави.
Међутим, ствар са Нишом је другачија: ту већ постоји професионални менаџмент који зна како да повећа број путника. Људи су то доказали.

Градоначелник Краљева је рекао и да ако Нишлије не желе аеродром, Краљевчани га желе.
Али Нишлије не морају да желе аеродром; они га већ имају.
Да ли је ово пријетња у смислу "угасићемо вас ако не пристанете да аеродром препустите држави"?

Нишлије, не дајте да вас смутљивци навуку!

А што се тиче остала два аеродрома који још не раде (Краљево и Ужице) - што да не. Нек прораде. Ионако су сви погођени оном километражом (до 230 километара).

*) Не залажем се за физичко кажњавање градоначелника Краљева већ се осврћем на његово подаништво.
aureus aureus 21:39 19.04.2018

Re: ete takoj

niccolo
Eno javljao se nešto i gradonačelnik Čačka, svi se utrkuju da poklone aerodrome koje ne poseduju državi.

Тужна су ово времена.
Овако изгледа заробљена земља.

А људе баш брига. Ено их, озлојеђено и инаџијски коментаришу по разним сајтовима информацију да већина Аустријанаца (тренутно) није за пријем Србије у ЕУ (као да је тренутак за ту одлуку уопште дошао). И Макронов став да би, прије проширења, ЕУ и сама прво требало мало да се среди изнутра.
"Знао сам да нас не желе!"
narcis narcis 21:46 19.04.2018

Re: ete takoj

Spiridon
narcis


lancana reakcija

Gradonačelnik Kraljeva državi nudi aerodrom



niccolo
Eno javljao se nešto i gradonačelnik Čačka, svi se utrkuju da poklone aerodrome koje ne poseduju državi.

niccolo
Eno javljao se nešto i gradonačelnik Čačka, svi se utrkuju da poklone aerodrome koje ne poseduju državi.

aureus
Spiridon
narcis


lancana reakcija

Gradonačelnik Kraljeva državi nudi aerodrom



Градоначелник Краљева је чак поручио да ће се Краљево, ако треба, и задужити, само да аеродром проради и да ће га дати држави јер је аеродрому потребан професионални менаџмент који зна како да аеродром расте и повећава број путника.

Људи, овај човјек жели да га бичују!* Већ је пао на кољена.

Задужио би свој град, а онда нешто поклонио држави.
Међутим, ствар са Нишом је другачија: ту већ постоји професионални менаџмент који зна како да повећа број путника. Људи су то доказали.

Градоначелник Краљева је рекао и да ако Нишлије не желе аеродром, Краљевчани га желе.
Али Нишлије не морају да желе аеродром; они га већ имају.
Да ли је ово пријетња у смислу "угасићемо вас ако не пристанете да аеродром препустите држави"?

Нишлије, не дајте да вас смутљивци навуку!

А што се тиче остала два аеродрома који још не раде (Краљево и Ужице) - што да не. Нек прораде. Ионако су сви погођени оном километражом (до 230 километара).

*) Не залажем се за физичко кажњавање градоначелника Краљева већ се осврћем на његово подаништво.

ne smem da odgovaram i komentarišem jer ima ovde onih koji mi broje sve odgovore koje pišem, zameraju mi što odgovaram i razgovaram
plus će još kojekava stoka da se nakači na te moje odgovore ida počne da muče i sere po meni, a novo pravilo jeda ne smeš da stoci kažeš da je stoka, onda te banuju a stoka nastavi da sere po blogu.
tako da ću da se uzdržim od daljeg komentarisanja da ne bih nekima mračio blog, a onoj stoci dao povod da sere po blogu.

ps
naravno ne mislim na vas i ostale moje prijatelje na blogu, ali ovo proganjanje os strane stoke je prevršilo svaku meru.
sad čekam da mene banuju da bi stoka mogla da s uživanjem nastavi da idalje sere.
pozdrav.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 19.04.2018

Re: ete takoj


Тужна су ово времена.
Овако изгледа заробљена земља.

А људе баш брига. Ено их, озлојеђено и инаџијски коментаришу по разним сајтовима информацију.....



Preširoka ti je ta četka, uzmi neku drugu, preciznije ćeš crtati.

Na osnovu izjave partijskog poslušnika crtaš zemlju, a na osnovu dva tri komentara na nekim sajtovima ljude u njoj.

Ne valja.
zilikaka zilikaka 21:57 19.04.2018

Re: ete takoj

Eno javljao se nešto i gradonačelnik Čačka, svi se utrkuju da poklone aerodrome koje ne poseduju državi.

Otkud Čačku aerodrom?
Ajd Kraljevo, Ladjevci, al šta ima Čačak?
A inače, zar Ladjevci nisu vojni?
zilikaka zilikaka 21:57 19.04.2018

Re: ete takoj

Duplo
Bili Piton Bili Piton 22:02 19.04.2018

Re: ete takoj

http://www.exyuaviation.com/2018/04/serbia-to-limit-airport-growth-outside.html

Meni ovo kao kad uzgajaš monstruma - podrezuješ mu noge da bi mu jedno uvo brže raslo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 19.04.2018

Re: ete takoj

Ajd Kraljevo, Ladjevci, al šta ima Čačak?


Preljina.

Aerodrom u pokušaju.
Tu je Velja svojevremno "gradio" fabriku duvana.
aureus aureus 22:12 19.04.2018

Re: ete takoj

hoochie coochie man

Тужна су ово времена.
Овако изгледа заробљена земља.

А људе баш брига. Ено их, озлојеђено и инаџијски коментаришу по разним сајтовима информацију.....



Preširoka ti je ta četka, uzmi neku drugu, preciznije ćeš crtati.

Na osnovu izjave partijskog poslušnika crtaš zemlju, a na osnovu dva tri komentara na nekim sajtovima ljude u njoj.

Ne valja.

Ma kako da ne.
Inače sam iz Indije, a tu sam u prolazu, došao sam prije tri dana. Sve mi je novo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 19.04.2018

Re: ete takoj

Inače sam iz Indije, a tu sam u prolazu, došao sam prije tri dana. Sve mi je novo.


K'o da jesi.
niccolo niccolo 22:17 19.04.2018

Re: ete takoj

Inače sam iz Indije, a tu sam u prolazu

Slično ko TAFE
Spiridon Spiridon 22:29 19.04.2018

Re: ete takoj

naravno ne mislim na vas i ostale moje prijatelje na blogu, ali ovo proganjanje os strane stoke je prevršilo svaku meru.


ja nemam pojma ko je gradonacelnik u Nisu ali ovaj iz Kraljeva je tezak idiot ... bas, bas. Mislim, to sam skapirao i pre ovoga sto je izjavio. Jako losa kopija Vucica, vrlo nadmen i glup.
aureus aureus 22:37 19.04.2018

Re: ete takoj

Sad sam premjerio. Aerodrom "Niccolo Tesla" je udaljen oko 113 kilometara od aerodroma "Ponikve", a približna distanca je i do aerodroma u Lađevcima.

Dakle, ono "od 150 do 230 kilometara" odnosi se na...pogodite koji aerodrom?
- Međunarodni aerodrom u Sarajevu?
- Tako je.
- E, dovraga! Taman smo nagurali na 950 hiljada putnika.
anonymous anonymous 22:46 19.04.2018

Re: ete takoj

Људи, овај човјек жели да га бичују!* Већ је пао на кољена.


Gradonačelnik je naš regularno izabrani zstupnik.

Ne se mešaj de ti nije mesto.

aureus aureus 22:48 19.04.2018

Re: ete takoj

anonymous

Gradonačelnik je naš regularno izabrani zstupnik.

Jesi li i ti iz Indije?
anonymous anonymous 22:53 19.04.2018

Re: ete takoj

aureus
anonymous

Gradonačelnik je naš regularno izabrani zstupnik.

Jesi li i ti iz Indije?


Da.... i ja sam iz Inđije.
aureus aureus 22:57 19.04.2018

Re: ete takoj

anonymous
Da.... i ja sam iz Inđije.

Panjkoviću, Panjkoviću...

anonymous anonymous 23:12 19.04.2018

Re: ete takoj

Panjkoviću, Panjkoviću...



aureus aureus 23:49 19.04.2018

Re: ete takoj

Šta se ovo dešava sa Vladimirom Pavićevićem?

1.
16.04.2018. za N1. (6:50-6:59.) "Dakle, direktno se bira predsjednik, na neposrednim izborima, ali ovlašćenja te osobe su veoma slaba."

2. 27.03.2018, na konferenciji za medije. (0:59 - 1:42.) "Najvažnije pitanje danas za građane Crne Gore po našem mišljenju su predstojeći predsjednički izbori. Svjesni njihovog značaja, mi smo odmah po njihovom raspisivanju obavijestili građane da - NEĆEMO kandidovati nekog od naših članova za predsjednika države, jer smo mi mlada partija. Odgovorno smo i otvoreno saopštili da je rano da na predsjedničkim izborima učestvujemo sa svojim kandidatom. Institucija predsjednika Crne Gore je KLJUČNA POLITIČKA SNAGA u crnogorskom ustavnom sistemu. Predsjednik ima veoma važna ovlašćenja."

Da rezimiramo. Predsjednik Crne Gore po Pavićeviću ima veoma slaba važna ovlašćenja.

blogovatelj blogovatelj 10:17 20.04.2018

Re: ete takoj

Preljina.


Lađevci su između Kragujevca, Kraljeva i Čačka. Do Kragujevca nepunih 40 km, do Čačka i Kraljeva dosta manje.
Po 100 km ima do Kopaonika i Zlatibora od njega. Tu je i Vrnjačka Banja i još neke banje.
Meni bi bio idealan. Pozlatio bih svakoga ko bi od njega napravio nešto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana