Astrologija| Gastronauti| Hronika| Region| Sex

1/4 i 1/2 otprilike..Onako...Koliko se već oseti pod prstima

tasadebeli RSS / 06.07.2018. u 07:20

 

 appleslicesdipsq.jpg

 


Можда је понеко и помислио да ћу да одустанем од моје индијске серије на Блогу Б92 под насловом „Светско првенство у Русији 2018" и да почнем да пишем, односно качим постове, о рецептима за колаче и остале ђаконије?

Е, па жао ми је ако сам било кога разочарао.

 


03-raspored-1-4-finale-01.png

 

 


mixed-apple-slices-2508191.jpg


То, наравно, не значи да моје блогодвориште није агапе. 

Комодајте се ко жели.

 

th?id=OIP.G7jh2w_y34tHw5XQPppRYAHaFn

 

 

 

 П.С. - Део трећи (ЛИНК)

 

 

 

 

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 19:10 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...


kako su čudni putevi gospodnji
naročito kad se pJan vraćaš kući...


a ovo je vr



kaš me vodiš tunake
Atomski mrav Atomski mrav 20:38 08.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...



Србаелац, нова, хибридна врста. Има нас петнаестак јединки на планети. Шта си надрнд, озбиљно те питам, шта си сада, Норвежанин као, када кажеш да те боли уво и за једне и за друге.



Pitaš me tako snishodljivo a onda me pitaš što sam "nadrnd"?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:20 09.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

ja nikada i ništa ne radim snishodljivo ili nametljivo, uvek u visini očiju sagovornika - prvo, ne znaš da li je ovaj fašista, onda, zašto bi bio snishodljiv prema fašisti; drugo, ne želiš sam da ispadneš fašista pa onda ne bivaš nametljiv. čudno mi je što si rekao da te ne interesuju ni jedni ni drugi, ne pamtim te kao ličnost koja je indiferentna i flegmatična prema okruženju... premda, nisam nikada ni bio na severu evrope, uglavnom po jugu se smucam pa ne znam kakva je kultura. možda stvarno forsira to da te je briga "i za jedne i za druge".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:29 09.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

docsumann

kako su čudni putevi gospodnji
naročito kad se pJan vraćaš kući...


a ovo je vr



kaš me vodiš tunake



putevi gospodnji su dvostruki kada si nacvrcan. kad 'oćeš u tlv... nije ni skupo da se stigne izvan sezone... evo gledam primera radi, 150 jura početkom septembra iz Pešte...
Atomski mrav Atomski mrav 15:16 09.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

čudno mi je što si rekao da te ne interesuju ni jedni ni drugi, ne pamtim te kao ličnost koja je indiferentna i flegmatična prema okruženju...




premda, nisam nikada ni bio na severu evrope, uglavnom po jugu se smucam pa ne znam kakva je kultura. možda stvarno forsira to da te je briga "i za jedne i za druge".


Rekao bih da je dosta Norvežana solidarno navijalo za Šveđane i Dance na ovom SP ali sam siguran da Šveđani i Danci nisu navijali jedni za druge već upravo suprotno. Ne vole se Šveđani i Danci, to je sigurno posledica činjenice da su to dva naroda koja su najčešće međusobno ratovali u evropskoj istoriji. Pa ti sad vidi.
vcucko vcucko 17:57 09.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Atomski mrav
Ne vole se Šveđani i Danci, to je sigurno posledica činjenice da su to dva naroda koja su najčešće međusobno ratovali u evropskoj istoriji. Pa ti sad vidi.

A oko čega su oni ratovali? Ne deli ih neka krivudava i promenjiva linija na mapi. Nego more, sa svom svojom neumitnošću.

Ozbiljno te pitam?
Atomski mrav Atomski mrav 18:11 09.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

A oko čega su oni ratovali?


Danska i Švedska su bile najozbiljniji "igrači" u Severnoj Evropi, mislim da su te dve zemlje bile u nekakvoj zajedničkoj državi ili uniji tamo negde u 15. i 16. veku (dakle imaju određenu zajedničku istoriju), da bi nakon razlaza ratovale čim bi se ukazao neki povod. Razlog za ratovanje su bile teritorije - npr. na prostoru današnje Poljske i Litvanije. Pritom su ove dve države po defaultu bile na suprotnim stranama kad god bi se u Evropi digla neka dževa kako bi iskoristili i tu priliku da se malo podžapaju. Pa je tako Danska bila na strani Napoleona kad je krenuo na Rusiju a Švedska je, naravno, bila na ruskoj strani. Pošto je Napoleon ispušio, Danska je morala da prepusti Norvešku Švedskoj, između ostalog. Danas su to demokratske, prosperitetne parlamentarne monarhije, članice EU, bla, bla, bla, more koje ih razdvaja su premostili mostom/tunelom itd. Ali određeni anomizitet između Šveđana i Danaca i dalje postoji.
alselone alselone 19:02 09.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Danska i Švedska su bile najozbiljniji "igrači" u Severnoj Evropi, mislim da su te dve zemlje bile u nekakvoj zajedničkoj državi ili uniji tamo negde u 15. i 16. veku (dakle imaju određenu zajedničku istoriju), da bi nakon razlaza ratovale čim bi se ukazao neki povod. Razlog za ratovanje su bile teritorije - npr. na prostoru današnje Poljske i Litvanije. Pritom su ove dve države po defaultu bile na suprotnim stranama kad god bi se u Evropi digla neka dževa kako bi iskoristili i tu priliku da se malo podžapaju. Pa je tako Danska bila na strani Napoleona kad je krenuo na Rusiju a Švedska je, naravno, bila na ruskoj strani. Pošto je Napoleon ispušio, Danska je morala da prepusti Norvešku Švedskoj, između ostalog. Danas su to demokratske, prosperitetne parlamentarne monarhije, članice EU, bla, bla, bla, more koje ih razdvaja su premostili mostom/tunelom itd. Ali određeni anomizitet između Šveđana i Danaca i dalje postoji.


Hvala na ovoj minijaturi. Ovo samo upotpunjuje moju tezu o "Naivnom gastrabajteru". Kada naivni gastrabajter ode negde domicilno stanovnistvo mu ne prica ovakve stvari, a i zasto bi tamo nekom strancu pricali detalje komplikovane i licne istorije. A i tako nesto se ne shvata iz knjiga. I onda on naivno pomisli "pa da, mi smo stoka na balkanu gde svi sve mrze, vidis kako se u svetu svi vole". :)
Atomski mrav Atomski mrav 19:27 09.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Moje iskustvo je - ako pitaš nešto na tu temu, odgovoriće ti bez ustručavanja. Npr. Norvežani neće imati problema da pričaju o tome kako je njihov čuveni Ustav iz 1814. bio anitsemitski - Jevrejima je bio zabranjen ulazak u zemlju, doduše isto je važilo i za Jezuite i monahe bilo koje vrste - ako ih pitaš. Sami se svakako neće busati u prsa time iako datum donošenja tog Ustava prosljavljaju kao državni praznik. Rekao bih da su svesni toga ali i da su svesni da je to bilo u prošlosti.
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 14:19 11.07.2018

Re: Jebiga al ovo moram...

Alan Džagojev je Osetin muhamedanske vere,

jel si siguran? Osetini su pravoslavni, vecinom.

(da, znam fatimu koja se krsti svaki put kad kaze 'slava bogu').
Milan Novković Milan Novković 09:08 07.07.2018

Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

То, наравно, не значи да моје блогодвориште није агапе.

..-hatic disregard for all artistic boundaries..." ...

... sugeriše moje nepoštovanje teme uz dužnu empatiju, pa, kao takvo, prihvaćeno s velikom ljubavlju

tasadebeli tasadebeli 09:15 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

Milan Novković
То, наравно, не значи да моје блогодвориште није агапе.

..-hatic disregard for all artistic boundaries..." ...

... sugeriše moje nepoštovanje teme uz dužnu empatiju, pa, kao takvo, prihvaćeno s velikom ljubavlju




Знамо се одавно, па тако и знаш да је ТЕМА код мене врло лабави конституент мојих постова.

Комодај се и уживај.

Да ниси мушко, послао бих ти срце.

Добро ми дошао у кућу.






Milan Novković Milan Novković 09:33 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

tasadebeli
... знаш да је ТЕМА код мене врло лабави конституент мојих постова.
...

Znam, naravno, nego mi je ovo Jim Dine jutro, pa komentari nemaju veze ni sa mojim mislima, u stvari, nego su samo most ka ilustracijama koje ja moram pošto-poto da nakačim


myredneckself myredneckself 09:39 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

tasa
Да ниси мушко, послао бих ти срце.

Pošalji mu cvetić, šta si se stiso, Taso?! (ne brini, ovi što ne vole smajlije uglavnom ne vole da pokazuju osećanja, a to nije dobro za zdravlje, kao što svi znamo. )
Milan Novković Milan Novković 09:53 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

myredneckself
tasa
Да ниси мушко, послао бих ти срце.

Pošalji mu cvetić, šta si se stiso, Taso?! (ne brini, ovi što ne vole smajlije uglavnom ne vole da pokazuju osećanja, a to nije dobro za zdravlje, kao što svi znamo. )

Eto, ko bolji prvi drug-član/drugarica-članica za art formu koju bismo već mogli da izmislimo, kao rezultat blogovanja - recimo post-neo-dadaizam - od MRNS

Pa u trenutku momenta odustajem od Jima Dinea i krademo prvi unikat (pošto ona voli dance (ovo se, valjda, Tasi obraćam, otud treće lice - cvetić je u drugom (mi muškarci smo po pravilu tupavi s rečima, to što ima nabildovanih tipa Tasa, Predrag, Šarski je teretana, čista (dobro, možda i nismo, ali ako sam ja već takav što da ne prilepim etiketu i drugim muškarcima

tasadebeli tasadebeli 09:58 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

myredneckself
tasa
Да ниси мушко, послао бих ти срце.

Pošalji mu cvetić, šta si se stiso, Taso?! (ne brini, ovi što ne vole smajlije uglavnom ne vole da pokazuju osećanja, a to nije dobro za zdravlje, kao što svi znamo. )



Срамота, бре!

Мени никада није испао сапун из руке у фудбалској свлачионици.



tasadebeli tasadebeli 10:01 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

Milan Novković

mi muškarci smo po pravilu tupavi s rečima, to što ima nabildovanih tipa Tasa, Predrag, Šarski je teretana, čista



Све су то стероиди, драги мој. Стероиди.

П.С. - У Железнику на зиду једне зграде има графит, клинци исписали:

Дон Стероид


myredneckself myredneckself 10:22 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

tasadebeli
myredneckself
tasa
Да ниси мушко, послао бих ти срце.

Pošalji mu cvetić, šta si se stiso, Taso?! (ne brini, ovi što ne vole smajlije uglavnom ne vole da pokazuju osećanja, a to nije dobro za zdravlje, kao što svi znamo. )



Срамота, бре!

Мени никада није испао сапун из руке у фудбалској свлачионици.





Ah znam, ne volim što mi je ovaj (meni) ranojutarnji subotnji koment otišao na tu bandu, što bi rekli Dalmoši. Imam osećaj da ste ti i Milan ljuti strejteri, da ne kažem da ste obožavaoci žena u svakom smislu.
Malo sam 'tela da nastavim da čepam smajlihejtere s bloga, nego nespretna s rečima...ode prvobitni smisao, jbg.
tasadebeli tasadebeli 10:24 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

myredneckself

Malo sam 'tela da nastavim da čepam smajlihejtere s bloga, nego nespretna s rečima...ode prvobitni smisao, jbg.




Ниси ти, него ја... Тупаво говедо...

Извини.

Нисам намерно...


myredneckself myredneckself 10:28 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

tasadebeli
myredneckself

Malo sam 'tela da nastavim da čepam smajlihejtere s bloga,



Извини.

Нисам намерно...



Koji pogled, ko Džejms Kegni u mladim danima.
tasadebeli tasadebeli 10:31 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

myredneckself
tasadebeli
myredneckself

Malo sam 'tela da nastavim da čepam smajlihejtere s bloga,



Извини.

Нисам намерно...



Koji pogled, ko Džejms Kegni u mladim danima.






Не'ш веровати, али тај поглед још увек функционише код неких као што то каже и случај оног чиче из Барича Мице Трофртаљке.


П.С. - Кад год моја жена закасни са враћањем књиге у библиотеку, онда шаље мене да враћам јербо мени оне средовечне госпоје што тамо у библиотеци раде никада не наплате казну за кашњење, док њој редовно наплаћују.
Milan Novković Milan Novković 11:36 07.07.2018

Re: Nači "..chance, indeterminacy, and an emp-

myredneckself
...Malo sam 'tela da nastavim ...


MRNS in July (Nancy in July, žena mu, izgleda malo strožije kad je ozbiljna, ali to je samo maska za blog B92


tasadebeli tasadebeli 10:14 07.07.2018

Људи моји, па да ли је то могуЧе?

Људи моји, ово стварно бре све пролупало и фијукнуто на свим меридијанима!





Hrvati bakljama zapalili svoje ostrvo
(ЛИНК)

Na hrvatskom ostrvu Galešnjak, poznatom što ima oblik srca, izbio je požar nakon što je na njega stiglo oko 100 osoba sa bakljama.

Oni su to uradili s ciljem da pruže podršku nacionalnoj selekciji uoči četvrtfinalne utakmice Svetskog prvenstva izmedu Rusije i Hrvatske.

Javna vatrogasna stanica Zadar potvrdila je da se u trenutku izbijanja požara na ostrvu nalazilo oko 100 ljudi koji su uspešno evakuisani, prenosi portal morski.hr.

U zadarskoj policiji naveli su da je požar brzo ugašen.

"U toku je identifikacija odgovornih osoba koji su poznati policiji, ali i svih koji su bili učesnici ovog događaja i slučaj je u obradi. Naglašavam da se radi o maloj opožarenoj površini, svega 30 sa 100 metara i srećom niko nije povređen", rečeno je u policiji.

Kako se navodi, navijači su na ostrvo došli na poziv jedne grupe na Fejsbuku, a radi davanja podrške hrvatskoj fudbalskoj reprezentaciji.

"Neverovatno ali istinito, neko je pozvao više od sto osoba da drži upaljene baklje do kraja na ostrvu obraslom šumom. U sezoni požara! Prava je sreća da su učesnici ovog događaja evakuisani na vreme i da niko nije stradao", piše portal.



Све то тол'ко пијано и надувано да више не знају ни шта раде, јбт!


П.С. - Ноћас на овој раскрнисци испод мог прозора њих двадесетак у две гомиле, женско/мушки, сви између 20 и 25 година мало се тукли, мало се свађали и урлали једни на друге (чукнули су се мало аутомобилима на раскрсници), мало викали братеее, братеее, па се опсте мало тукли и све испочетка...

И тако од један сат ноћас до четири ујутро.

Полиције нигде ни од корова.

А комунална полиција ионако ноћОм пајки као и сав остали нормални свет.




Дакле, дефинитивно изгледа ове временске прилике и неприлике удариле у ионако одавно фијукнуте главе...
gavros gavros 12:21 07.07.2018

Re: Људи моји, па да ли је то могуЧе?

Kažem ja - polude kad pobjeđuju! Šta će se desiti ako uzmu Rusiju večeras?
omega68 omega68 12:32 07.07.2018

Re: Људи моји, па да ли је то могуЧе?

Русија мора Хрватску тући,
буде ли густо, Путин ће ући.

Како Путина да дирају,
не смеју да га фаулирају.

Уђе ли Влада
Хрватска страда.

Русија победити мора
због Агрокора.

Bora...
vcucko vcucko 19:33 07.07.2018

Cvetaju jabloni i gruši

Urraaa!
alselone alselone 19:34 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši



Kakva golčina jbt.
niccolo niccolo 19:41 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši

Ja nisam nešto verovao u Ruse, em do sada ništa posebno od rezultata nisu imali, em su posle prve dve utakmice sa slabijim protivnicima pukli od Urugvaja...međutim, prođoše Špance i sad povedoše protiv Hrvata...videćemo šta će biti.

p.s. Izjednačili Hrvati
Atomski mrav Atomski mrav 19:57 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši

p.s. Izjednačili Hrvati

Rusi su primili jeftino gol.
vcucko vcucko 20:01 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši

niccolo
Ja nisam nešto verovao u Ruse, em do sada ništa posebno od rezultata nisu imali, em su posle prve dve utakmice sa slabijim protivnicima pukli od Urugvaja...međutim, prođoše Špance i sad povedoše protiv Hrvata...videćemo šta će biti.

p.s. Izjednačili Hrvati

Odmah se videlo da primaju, desni bek ispao i nema ko da pokrije.
Čim su pomislili da mogu ofanzivno primili su gol. Sad će Čerčesov u svlačionici da podeli šamare.
niccolo niccolo 21:36 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši

Kako je ovo lepo - ovi povedu u produžecima, ovi izjednače, gledaš gomilu koja strahuje, navija, nada se - a tebe savršeno boli uvo kakav će rezultat da bude na kraju...
Atomski mrav Atomski mrav 21:56 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši

Kako je ovo lepo - ovi povedu u produžecima, ovi izjednače, gledaš gomilu koja strahuje, navija, nada se - a tebe savršeno boli uvo kakav će rezultat da bude na kraju...

Ali je bar neizvesna utakmica... za razliku od one prošle u kojoj je najzanimljiviji bio onaj rant Ace Informacije pre intoniranja državnih himni. Nešto poput prvog minuta ovog klipa:

Atomski mrav Atomski mrav 22:00 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši

A dopisnica iz Rusije be like:

niccolo niccolo 22:10 07.07.2018

Re: Cvetaju jabloni i gruši

A dopisnica iz Rusije

Brate, ova dvojica Rusa su šutnuli penale baš kao što je ovaj lik odgovarao...
ephemeris ephemeris 20:07 07.07.2018

Molba

Kolinda, skidaj se!


(....sa ekrana...)
apostata apostata 21:23 07.07.2018

Samo da znate!

alselone alselone 22:15 07.07.2018

Ja se smorio, cinilo mi se da ce ponovo

biti kao obe prethodne utakmice, pa isao nesto zjakao po kuci, igrao sah, zalivao paradajz, jebao ale, kad ja pogledo (naglasak Save iz Kikinde) kad ono bila ludnica.

floki floki 22:25 07.07.2018

Re: Ja se smorio, cinilo mi se da ce ponovo

ja navijao da ustase izgube, no jbg...
svejedno ko igra protiv

thompson bi veceras napunio arenu gradjanskom srbijom...

sto se rusa tice, dosta im je i ovo
alselone alselone 22:27 07.07.2018

Re: Ja se smorio, cinilo mi se da ce ponovo


thompson bi veceras napunio arenu gradjanskom srbijom...


Au brate sto su me smorili. Pola fejsbuka se utrkuje prvi da cestita. Je time se obelezavaju kao progresivni. Brateeeeeeeee, usracu se sto kaze Cvarkov.


sto se rusa tice, dosta im je i ovo

Jeste, realno. Nije slovenska duza za fudbal.
Atomski mrav Atomski mrav 23:07 07.07.2018

Re: Ja se smorio, cinilo mi se da ce ponovo

kad ja pogledo (naglasak Save iz Kikinde) kad ono bila ludnica.

Opet, bolje i to nego da ti se septička jama preljeva...
vcucko vcucko 22:27 07.07.2018

Gotovo prvenstvo

Smolov kao prvi se us.o ko grlica. Videlo se da bi radije bio bilo gde nego da šutne penal. A Modrić drugi put za redom ima sreće, loše šutnuo a ušlo (isto i protiv Danske).

Jbg, realno bolji tim ide dalje, ali što se mene tiče ovo SP je gotovo. Ko god da uzme, iskreno zanima me ko lanjski sneg. Jedino, ajde da kažem da bi najpravedniji ishod bio frankofonska Afrika. Bilo ko od ova ostala tri da bude prvak sveta, bilo bi previše i totalno nerealno.
I Francuska zaslužuje da osvoji i jednu "pravu" titulu (mislim da ne ostanu na jednoj domaćoj, kao Englezi).

A Smolov kao izbor za prvog šutera - otkud znam; on ne može da se sastavi od kad se razveo.

Viktorija Lopirjeva ex - Smolova:

niccolo niccolo 22:43 07.07.2018

Re: Gotovo prvenstvo

Aaa, pa sad je jasno što je onako loše šutnuo penal - poremetila mu se hemijska struktura mozga od dugotrajne izloženosti silikonu...
Atomski mrav Atomski mrav 22:48 07.07.2018

Re: Gotovo prvenstvo

Smolov kao prvi se us.o ko grlica.

Jeste. Odbranio mu golman koji je već bio savladan. A onaj baćuška Brazilac - pa majku mu, sedam metara gol a on šutnuo pored stative...




vcucko vcucko 23:09 07.07.2018

Re: Gotovo prvenstvo

Atomski mrav
Smolov kao prvi se us.o ko grlica.

Jeste. Odbranio mu golman koji je već bio savladan. A onaj baćuška Brazilac - pa majku mu, sedam metara gol a on šutnuo pored stative...

Brat Brazilac se iskidao živ u dva sata igre, pokrivao desno i beka i krilo i još dao gol za 2:2.
Možda Čerčesov nije trebao da ga pusti da šutira, previše se ispraznio i fizički i emotivno. Možda je trebalo da pošalje Jerjohina, čini mi se kršten igrač, a ušao je kasnije. Možda... lako je sad pametovati.
Penali su čista psiha. Ko može da se sastavi da zvizne špicom u pravcu golmanove glave taj prolazi. Modrić za sada glavni kandidat za zlatnu loptu (može da ga pređe Mbape ako osvoje i da još neki gol ili ajde Azar, ne daj bože), a penale i protiv Danske i danas šutnuo brljivo, ušli na sreću.
Atomski mrav Atomski mrav 23:13 07.07.2018

Re: Gotovo prvenstvo

Možda je trebalo da pošalje Jerjohina

Ja sam isto pikirao da će on da bude jedan od izvođača penala.

a penale i protiv Danske i danas šutnuo brljivo, ušli na sreću.

Jeste. Pritom je promašio penal iz igre u produžetku. A Danac koji je skrivio penal prošao samo sa žutim kartonom iako je bio poslednji igrač odbrane - zato kažem, FIFA je očito sudijama naredila da bez krvi ne pokazuju crvene kartone. Možda to ima veze sa time što fer plej odlučuje (i odlučio je) o redosledu na tabeli ako su broj bodova i golova isti...
omega68 omega68 07:22 08.07.2018

Re: Gotovo prvenstvo

Smolov

Тај .... је крив за Видин гол јер се склонио по систему - неко ће други иза мене то...
Ако га је оставила
tasadebeli tasadebeli 22:56 07.07.2018

Две школе

Биле некада две државе, СССР и СФРЈ.

И те две државе су свака имале своју специфичну школу фудбала.

СССР репрезентацију и клубове је одувек одликовала тимска игра у сваком тренутку утакмице, чврста организација са јасно подељеним задацима сваком играчу, добра физичка спрема играча и брзе контре и полуконтре проистекле из грешака противнка на средини терена, те коришћење сваке, ама баш сваке, грешке противничког тима у одбрани свог гола. Испратиш га 9 пута, десети пут одустанеш јер не верујеш да ћа он баш ту шансу искористити - туп - већ си из три потеза противника примио гол док си размишљао да ли да га пратиш или не кад се стуштио ка твом голу.


Игру СФРЈ репрезентација и клубова је одувек одликовала лабава организација тима, не баш стрикнтно поштовање договореног у свлачионици пре утакмице, мноштво размењених пасова и безброј додира лопте само једног играча док је не преда другом и пре било какве конкретне акције ка голу противника, али исто тако и тренутна инспирација и импровизација појединаца која је умела да донесе победу што је у фудбалској школи СССР било права реткост.

СФРЈ школи никако није лежала та "руска" дисципкинована игра по терену и увек смо јако тешко с њима излазили на крај.

Нагледао сам се таквих утакмица између СФРЈ репрезентације и клубова са СССР репрезентацијама и клубовима онолико.

Занимљиво је да су све садашње државе проистекле из те две некадашње државе, СССР и СФРЈ, у потпуности преузеле те школе фудбала од својих некадашњих држава које су баштинили деценијама. Русија/Украјина/Белорусија/Азербејџан/Јерменија/Грузија/... сви играју фудбал као некадашњи СССР (наравно, постоје разлике у квалитету лига и играча по тим бившим СССР републикама).

Исто важи и за све садашње државе, бивше СФРЈ републике. Све њихове репрезеннтације и клубови играју исто као и некадашња репрезентација и клубови СФРЈ, наравно са нијансама између појединих делова и крајева те СФРЈ (Средњоевропски модел фудбала у Хрватској, Словенији и Војводини и мало "распуштенији" по дисциплини у игри модел клубова из Србије, БиХ, Македоније,... Но, те нијансе су се сасвим лепо уклапале у игру заједничке репрезентације некада давно.)

И таква наша игра некада (СФРЈ) давала је много боље резултате против једне Енглеске (оне некада) и њихових клубова код којих је основни концепт био вечито дизање лопте у ваздух и прескакање средине терена, па их је та наша игра бесконачног броја измењених кратких пасова по земљи просто излуђивала.

Што би се рекло, на Хајберију мук! (ЛИНК)

Међутим, код СССР репрезентације и клубова није никако пило воду то наше вечито ја теби-ти мени док се противнику не смучи и не оде кући да проводи време са женом и децом, а не да јури за неком лоптом која се вечито котрља испред њега, а он никако да је стигне.

Зато смо од СССР репрезентације и клубова много чешће губили текме него од Енглеза.


Е, па вечерас смо гледали исто то...

СССР модел играња и поимања фудбала (Русија) и СФРЈ модел играња и поимања фудбала (Хрватска).

Најбоља илустрација за то су голови у регуларном току меча.

(О головима у продужецима не бих, оба су из прекида. И о продужецима уопште као делу утакмице бих посебно...)

Руси су дали гол из полуконтре тако што Черишева нико од играча средине терена није испратио иако му је то дужност, а Черишов се завукао између два централна бека и дао онај прелепи гол.

(Слична ситуација као када је нама Паулињо дао први гол када смо играли са Бразилом.)

Хрватски изједначујући гол - предивна минијатура и тренутна инспирација и импровизација само двојице играча - Манџукића и Крамарића.

Или, рецимо, као илустрација упоредна статистика у полувремену текме Луке модрића и Головина.

Модрић - 37 додавања. Головин - 19 додавања. Модрић - 80% успешних додавања. Головин само 60% (а најбољи руски ВЕЗНИ играч ).

Али зато Лука Модрић у првом полувремену 3 кључна битна додавања (key passes) из којих се претило голу Русије, а Головин иако са упола мање доданих лопти и са мањим процентом успешно доданих лоти ипак чак 4 кључна битна додавања.

Дакле, као на некадашњим утакмицама између СССР и Југославије. Просто пресликане текме оних наших некадашњих међусобних текми.


О продужецима: Мислим да је сасвим нехумано да се на оваквим турнирима на којима се утакмице играју на сваких 4-5 данна два пута узастопно игра по 120 минута. Тада обавезно и долази до најтежих повреда. (Судар главама крај аут линије у другом продужетку, у првом тренутку сам се смрз'о кад сам видео. А само због тога јер ни Рус ни Хрват немају више снаге да контролишу сопствене покрете.)

И видело се на крају, пред пенале, да од 22 њих на терену само још Лука Модрић (ипак он игра за један Реал) има снаге да усправно као човек оде у свлачионицу. Сви остали су вероватно само отпузали под тушеве.

Ја бих укинуо продужетке на оваквим турнирским такмичњима са много утакмица у кратком временском размаку.

Одмах пенали после 90 минута, па да се разилазимо.

Нехумано је ово са продужецима.

(И Руси и Хрвати су у последњих 5 дана играли два пута по 120 минута плус пуцање пенала. И како ће сада Хрвати да изађу Енглезима на мегдан? Пузећки? На шта ли ће тек та утакмица личити јер ни ово са Русима није била ни добра утакмица нити леп и квалитетан фудбал. Да би и гледаоци уживали, играчи би ипак морали потпуно опорављени на терен после претходне текме.)
Atomski mrav Atomski mrav 23:04 07.07.2018

Re: Две школе

Хрватски изједначујући гол - предивна минијатура и тренутна инспирација и импровизација само двојице играча - Манџукића и Крамарића.


Ja bih ipak rekao da je za hrvatsku reprezentaciju ovako nešto više rutina nego trenutna inspiracija. Za našu reprezentaciju je ovako nešto bilo nepoznanica na ovom SP a meni se čini da je za Muslinovog vakta i zahvaljujući Dušanu Tadiću pre svega postojala tendencija da takve akcije prerastu u rutinu.

И видело се на крају, пред пенале, да од 22 њих на терену само још Лука Модрић (ипак он игра за један Реал) има снаге да усправно као човек оде у свлачионицу.


Modrić je bio kao onaj plišani zeka što reklamira baterije...
vcucko vcucko 23:26 07.07.2018

Re: Две школе

Atomski mrav
Хрватски изједначујући гол - предивна минијатура и тренутна инспирација и импровизација само двојице играча - Манџукића и Крамарића.


Ja bih ipak rekao da je za hrvatsku reprezentaciju ovako nešto više rutina nego trenutna inspiracija. Za našu reprezentaciju je ovako nešto bilo nepoznanica na ovom SP a meni se čini da je za Muslinovog vakta i zahvaljujući Dušanu Tadiću pre svega postojala tendencija da takve akcije prerastu u rutinu.

Videlo se čim su krenuli po levoj strani da će biti gol. Bio je neki duel glavom na centru i ruski desni bek je ostao napred, znači van igre. Krenula su tri na dva i to - pogotovo na ovom nivou takmičenja - mora da bude gol. To je osnovno šta se radi na treningu u napadu. Ako dva puta na utakmici dođeš u tu situaciju, bar jedan gol je obavezan, inače sedi kući i plači. Sa dva gola si već pobedio.

Mešati naše jade u ovaj nivo fudbala je deplasirano. Kod nas ni četiri na dva nisu nikakva garancija da će uopšte da dođu do pozicije za šut (bilo par puta u finišu protiv KostaKurte, tuga za gledati).
tasadebeli tasadebeli 23:54 07.07.2018

Re: Две школе

vcucko

Mešati naše jade u ovaj nivo fudbala je deplasirano. Kod nas ni četiri na dva nisu nikakva garancija da će uopšte da dođu do pozicije za šut (bilo par puta u finišu protiv KostaKurte, tuga za gledati).



Који ниво фудбала, Чучко?

Хрватска је пред почетак првенства била 20. на Фифиној ранг листи (да подсетим, Костарика коју смо ипак добили је била 23. на тој листи), а Русија је 70. на тој листи.

Ми смо 34.

једино ако под тим

naše jade


не подразумеваш сву ону вишеслојност негативних појава у ономе што зовемо српски фудбал почев од проблема у главама играча (највише са самопуздањем, али и са односом према репрезентацији и према фудбалу уопште), преко корумпиране до сржи и до најнижих нивоа читаве (читаве! ) фудбалске инфраструктуре*, па до разних фаљија и буразера.

Ако на то мислиш, онда си у праву.

То јесу наши јади.


_______________________________________________________________________________

* - Данас сретнем мајку мог ученика (од септембра сам разредни осмацима, дакле дечак 13-14 година) и жена ми се похвали... Каже, пребацили су сина из локалног малог клуба у крају Београда где живе и у којем је до сада тренирао фудбал у Графичар јер се тамо ипак не плаћају тренинзи. каже, потегли су неке везе, али успело им је.

(Сва поносна и срећна као да је сина уписала на факултет на буџет, бре!)

Па је л' се тако стварају играчи?


Ономад ми се отац и мајка дечака истих година жале како породицу дечакови тренинзи и опрема (дечко је голман) месечно коштају 200 евра. А њих нема пас за шта да уједе. Али се напињу до максимума јер им сви говоре да је дечко велики таленат (и јесте, слажем се), па се они надају да ће их дечко једног дана све извући из депресије граха и купуса.

И дечко је већ са 14 година свестан свега тога.

И људског шљама у клубу који га тренира и узима им паре за то и свега.

Па је л' се тако добијау велики играчи једног дана?
vcucko vcucko 00:31 08.07.2018

Re: Две школе

tasadebeli

Који ниво фудбала, Чучко?

Хрватска је пред почетак првенства била 20. на Фифиној ранг листи (да подсетим, Костарика коју смо ипак добили је била 23. на тој листи), а Русија је 70. на тој листи.

Ми смо 34.
__

Ономад ми се отац и мајка дечака истих година жале како породицу дечакови тренинзи и опрема (дечко је голман) месечно коштају 200 евра. А њих нема пас за шта да уједе. Али се напињу до максимума јер им сви говор да је дечко велики таленат (и јесте, слажем се), па се они надају да ће их дечко једног дана све извући из депресије граха и купуса.

И дечко је већ са 14 година свестан свега тога.

И људског шљама у клубу који га тренира и узима им паре за то и свега.

Па је л' се тако добијау велики играчи једног дана?

Nivo fudbala 1/4 finala SP, Taso. Da trčiš kao navijen a smisleno 120 minuta, recimo. I da situaciju tri na dva koristiš rutinski. I jedno i drugo je za nas mislena imenica, znaš i sam.

Oko ovog drugog, stvaranje igrača. Pa upravo si opisao mehanizam i motive stvaranja igrača koji jedu loptu po Latinskoj Americi (Bra, Arg, Uru... Mex). Mehanizam koji traje već sto godina. OK, oni nisu dobro prošli na ovom SP. Možda Latinosi više nikad i ne uđu u 1/2 finale, to ne možemo znati. Ali skoro vek tako i nikako drugačije stvaraju brigade igrača koji čine srž svetskog reprezentativnog i evropskog klupskog fudbala. I koji su osvojili 9 od 20 SP.
A šta je osvojila Jugoslavija (i K i SFR) za to vreme? Dva četvrta mesta. Jedno 1930. kad su igrali oni koji su upšte uspeli da stignu u Urugvaj. I jedno 1962., kad se Vlatko Marković posle hvalio da je namerno napravio penal protiv Čeha (igrao rukom) da ne bi mrska mu Juga igrala finale Pa posle za nagradu bio prvi predsjednik Hrv. Nogometnog Saveza. (ovo i a propos ovog lomatanja tzv. građanske srbije da mahnu repom pred Hrvatima i njihovim pobjedama, eble ih iste).
Ali kod nas eto bio human sistem stvaranja igrača...
Atomski mrav Atomski mrav 00:54 08.07.2018

Re: Две школе

Па је л' се тако добијау велики играчи једног дана?


Pa sad, umeli smo mi i još uvek umemo da napravimo dobre igrače. Čileanci i ove nove mlade generacije koje su osvojile svetsku i kontinentalnu titulu... Ivica Osim je na SP u Italiji i dalje forsirao metuzaleme ali je već generacija kojoj nisu dali da nastupa na EP u Švedskoj '92 mnogo obećavala, to je bila generacija Čileanaca. Rekao bih da dok se tim mladim igračima bave fudbalski stručnjaci, tu bude i rezultata. Kad ih se posle dočepa fudbalska mafija, onda kreće sunovrat.

Mada, ni to više izgleda ne važi... čuo sam par horor priča od klinaca u uzrastu kadeta koji su imali "sreću" da treniraju u nekim od naših "najvećih" klubova... strašno je šta se radi, klinci se tretiraju kao meso.
tasadebeli tasadebeli 01:03 08.07.2018

Re: Две школе

vcucko

Nivo fudbala 1/4 finala SP, Taso. Da trčiš kao navijen a smisleno 120 minuta, recimo. I da situaciju tri na dva koristiš rutinski. I jedno i drugo je za nas mislena imenica, znaš i sam.



Да, знам... Али мислим да је и то више проблем у глави него нешто друго...


Ali kod nas eto bio human sistem stvaranja igrača...


Мислио сам на селекцију...

Систем Чији родитељи имају пара или имају боље везе свакако није добар.

На то сам мислио.
tasadebeli tasadebeli 01:43 08.07.2018

Re: Две школе

Atomski mrav
Па је л' се тако добијау велики играчи једног дана?


Pa sad, umeli smo mi i još uvek umemo da napravimo dobre igrače. Čileanci i ove nove mlade generacije koje su osvojile svetsku i kontinentalnu titulu... Ivica Osim je na SP u Italiji i dalje forsirao metuzaleme ali je već generacija kojoj nisu dali da nastupa na EP u Švedskoj '92 mnogo obećavala, to je bila generacija Čileanaca. Rekao bih da dok se tim mladim igračima bave fudbalski stručnjaci, tu bude i rezultata. Kad ih se posle dočepa fudbalska mafija, onda kreće sunovrat.

Mada, ni to više izgleda ne važi... čuo sam par horor priča od klinaca u uzrastu kadeta koji su imali "sreću" da treniraju u nekim od naših "najvećih" klubova... strašno je šta se radi, klinci se tretiraju kao meso.





И ја сам се наслушао свега и свачега...


Већ дуго дуго пребирам по глави... Некако имам утисак да је кључни моменат када ми од неких талентованих играча којима се прогнозира велика будућност направимо неког просечног фудбалера који заврши у нафташкиим бившим СССР републикама онај моменат када тај дечко прелази из оног узратса 19-20 година у тзв. младу репрезентацију до 21 године.

Некако сам стекао утисак да се баш ту догоде оне кључне ствари које га после упропасте као играча.


Rekao bih da dok se tim mladim igračima bave fudbalski stručnjaci, tu bude i rezultata.



Рекох већ, поменути Милојко Пантић уме да прича паметне ствари када се држи само и искључиво фудбала. Па сам га тако чуо како он тренере дели на ствараоце (који праве, стварају играче кроз утакмице) попут Венгера и шахисте (који се баве више тактиком са већ готовим играчима) попут Муриња.


Знаш како је БАСК први и једини пут био првак Друге лиге пре 5-6 година?

(Али се није пласирао у Прву лигу јер је са политичких врхова стигао бефел да се фузиноше са ФК Нови Пазар како би и пазарска "торцида" - чуј, торцида; к'о Хајдук некада у СФРЈ - имала прилику да гледа прволигашки фудбал).


Тако што су довели за тренера Благоја Пауновића (Вељковог оца) који се читав живот бавио Партизановим подмлатком. Па он довео све те некадашње клинце за собом, не само из Партизана, него уопште оне који су расли уз њега по тим омладинским, кадетским и пионирским лигама у Србији.

Били су убедљиво први тада у Другој лиги Србије.

А све са играчима "отпацима" које је покојни Благоје годинама пре тога пратио какви су, а други клубови их нису хтели.

БАСК после те играче продавао већима од себе.

Слично је урадио и Милојевић по доласку у Чукарички пошто је клуб преузео као власник Обрадовић купивши Чукарички после проглашеног стечаја.

(Увек се слатко смејем када нам противнички навијачи данас добацују:"Јебо вас Жика Муштикла!" А Жика и Мали Муштикла, син му Саша Михајловић, нису у клубу већ 6 година. )

Отуд у Чуки под Милојевићем првобитно браћа Срнић, Стојиљковић, Филип Стојковић, Андрија Павловић,...

Јер су их пре 4-5 година третирали као "месо".

Сад их Милојевић све вуче за собом и у Звезду.

А Чукарички те играче касније продавао по иностранству одакле их опет данас у Србију доводе Звезда и Партизан за скупе паре иако су их првобитно отерали са свог прага.
omega68 omega68 07:18 08.07.2018

Re: Две школе

тренирао фудбал у Графичар

Имама неку информацију коју морам да проверим:
Да ли је Иван Богданов , заиста, неки фактор у том клубу?
Ако је то тачно, онда не треба даље разбијати главу где је проблем нашег фудбала.
А тај Графичар има уговор о сарадњи са Терзићем.
tasadebeli tasadebeli 10:07 08.07.2018

Re: Сви љајићи Србије

omega68
тренирао фудбал у Графичар

Имама неку информацију коју морам да проверим:
Да ли је Иван Богданов , заиста, неки фактор у том клубу?
Ако је то тачно, онда не треба даље разбијати главу где је проблем нашег фудбала.
А тај Графичар има уговор о сарадњи са Терзићем.




Не знам, право да ти кажем. Нисам чуо...

Али да станује у комшилуку, то да. (ЛИНК)

Ово са Терзићем је врло вероватно.


Ivan Bogdanov, “srpski huligan” od oca Pozeka i majke Fanike! (ЛИНК)



Ivan Bogdanov zvani Ica Ultras (30), vođa huligana koji su u utorak prekinuli meč Italija – Srbija, uhapšen je u ponedeljak ujutro u Đenovi i prebačen u zatvor "Marasi". Tetovirani grmalj, koga su kamere snimile kako sa ograde stadiona komanduje divljanjem huligana, uhapšen je dok se krio u prtljažniku autobusa koji je navijače prevozio u Srbiju! Kako je juče saopšteno, Bogdanov je u Italiju otišao još u subotu, 9. oktobra, tri dana pre utakmice sa Italijom. Osnovano se sumnja da je on u Đenovi tri dana pripremao incidente i sa italijanskim saučesnicima na tribine stadiona uneo štangle i pirotehniku.


Ivan Bogdanov Ica potiče iz prosečne beogradske porodice. Otac Pozek preminuo je pre pola godine, živi na Dedinju, elitnom delu Beograda, u ulici Bulevar Aleksandra Karađorđevića, preko puta ambasade Izraela. Jedan od prvih komšija Bogdanova je ministar policije Ivica Dačić, koji stanuje samo tri ulaza dalje! Bogdanov je završio srednju školu i po struci je drvni tehničar. Jedno vreme radio je kao obezbeđenje u poznatim prestoničkim kafićima i splavovima, a najduže u "Grin baru" na Adi Ciganliji. Pokojni otac i majka Fanika su tokom devedesetih imali kiosk brze hrane ispred škole "Vojvoda Radomir Putnik", ali su ga zatvorili. Navijač od malih nogu, Ivan je imao zapaženu ulogu i 5. oktobra 2000, kada je bio u grupi koja je zauzela stanicu policije u ulici Majke Jevrosime! U MUP Srbije postoji podebeo dosije o Bogdanovu, a do sada je protiv njega podneto najmanje pet krivičnih prijava. Njegovo ime se nalazi na spisku vođa Zvezdine navijačke grupe "Ultra bojs", zajedno sa Markom Vučkovićem, Veljkom Stajićem, Markom Mitrovićem i Miroslavom Jankovićem. Republički tužilac zatražio je od Ustavnog suda zabranu ove, ali i još 13 navijačkih grupa Crvene zvezde, Partizana i Rada.


Bogdanov je 2006. učestvovao u linčovanju navijača slovenačkog Maribora, koji je u Beogradu igrao utakmicu Intertoto kupa protiv fudbalera Zete iz Golubovaca. "Zajedno sa grupom navijača Zvezde, autom je presreo kombi kod zgrade na Hajduk Veljkovom vencu kod broja 4 u kome su bili navijači Maribora. Zasuli su ih kamenicama, napali metalnim štanglama i demolirali vozilo. Ovaj incident snimile su kamere sa zgrade Vlade Srbije koja se nalazi u blizini i na osnovu tog snimka protiv Bogdanova je podneta prijava!", otkriva sagovornik dnevnog lista "Press".

I tako, još jednom se potvrdilo pravilo kakvih je puna istorija: da su najveći homofobi u stvari latentni homoseksualci (statistike tvrde da preko 80% učesnika navijačkih nereda nema devojku), da su najzloglasniji Hitlerovi saradnici bili polujevreji, da najgorljiviji članovi KKK-a u Americi imaju neku babu crnkinju, da se "srpske patriote" prezivaju Ulemek, a funkcioneri Hrvatske strane prava – Srb! Da su "janjičari" uvek gori od Turaka, kako je to još narodna pesma opisala… A oni koje psiholizi, "analitičari" i pojedini TV-voditelji nazivaju "decom koja su na ulice izašla zbog socijalnog revolta" – žive na Dedinju i voze džipove!



Ђенова, 2010.





стадион Партизана, дрон, 2014.





стадион Звезде 2015.






А за убиство Бриса Татона су били, мислим, неки други.

Не знам који, али углавном нису ови који су осуђени.
tasadebeli tasadebeli 10:39 08.07.2018

Сви љајићи и све чуме Србије

omega68
тренирао фудбал у Графичар

Имама неку информацију коју морам да проверим:
Да ли је Иван Богданов , заиста, неки фактор у том клубу?
Ако је то тачно, онда не треба даље разбијати главу где је проблем нашег фудбала.
А тај Графичар има уговор о сарадњи са Терзићем.




А знаш да је власник (неформални) БАСК у време када је клуб био први у Другој лиги (и у исто време тај лик био у неким органима ФК Партизан), па БАСК изборио пласман у Прву лигу, али онда стигла наредба одозго да се БАСК фузионише са Новим Пазаром и тако Пазар уђе у Прву лигу, а БАСК пошаљу у Трећу луигу у ствари онај Бојан Радовановић?

Дипос (Дипломатски станови), ДС, хотел "Престиж" и спортски терени на Царевој ћуприји.

Онај што хтеде пре месец-два пар пута да се баца са крова тог свог хотела држећи испред себе Вучићеву слику?


2018.


Radovanović četvrti put na krovu hotela, počeo štajk glađu, preti da će da skoči

Тanjug / V. N. | 23. maj 2018. 08:55 > 10:07 |

Jutros su u hotel "Prestiž" stigli izvršitelji, koji rade po nalogu suda, koji je naložio da Radovanović mora da plati dug od 300.000 evra. Dragan Silić tvrdi da Radovanović ismeva državu i pravosudne sudske presude

BEOGRAD - Vlasnik hotela "Prestiž" Bojan Radovanović po četvrti put se popeo na krov tog hotela i preti da će skočiti.


Jutros su u taj hotel stigli izvršitelji, koji rade po nalogu suda, koji je naložio da Radovanović mora da plati dug od 300.000 evra.

Jutrošnja situacija je, kako javlja reporter TV Prva, radikalnija od prethodnih jer Radovanović ovoga puta ne želi da siđe s krova, a ujedno je i počeo štrajk glađu.

PROČITAJTE JOŠ - Vlasnik hotela "Prestiž" ponovo preti da će skočiti sa krova; Stefanović: Moramo da poštujemo odluke suda

Osim izvršitelja, ispred hotela su i vatrogasna ekipa, koja u okviru svoje opreme imaju i jastuk, za slučaj da vlasnik hotela "prestiž" ipak odluči da skoči.

Stigla je i Hitna pomoć, kao i policija.


RADOVANOVIĆ ISMEVA DRŽAVU I PRAVOSUDNE SUDSKE PRESUDE

Kako su “Novosti” nedavno objavile, Bojan Radovanović, vlasnik beogradskog hotela "Prestiž", kako tvrdi Dragan Silić, oštećena strana, ismeva državu i pravosudne sudske presude.

Silić je rekao da je Radovanović tri puta uspeo da izbegne izvršitelje koji su bezuspešno pokušavali da uđu u njegov objekat i zaplene ga zbog duga od 300.000 evra. "Čak je nosio i majicu sa likom predsednika Aleksandra Vučića, kako bi se predstavio kao čovek blizak šefu države." - smatra naš sagovornik.

- Njegov plan je da se, čim izvršitelji pokucaju na vrata, penje na krov, preti da će skočiti i tako sprečava izvršitelje da obave svoj posao. Tako odugovlači ceo postupak - tvrdi Silić.

Silić je inače, kako nam je rekao, od Radovanovića kupio ovaj hotel 31.10.2011. godine, za 2,2 miliona evra. U tu sumu je uračunato i prethodno pozajmljenih 300.000 evra. Po kupovini hotel je iznajmio - dao na korišćenje Radovanoviću.

- Kada sam kupio hotel platio sam državi porez na prenos vlasništva od 200.000 evra. Takođe, sve ove godine plaćam godišnji porez na imovinu, a da nemam pravo na objekat - ogorčen je on.

Inače, Radovanovićevo ime, prema rečima Silića se vezuje za brojne afere, od bankarskih do građevinskih, a protiv njega je podneto 40 prijava za razna dela. U žižu javnosti je dospeo 2011. godine kada je uhapšen zbog prevare banaka od kojih je, pomoću lažne dokumentacije, uzeo više od pet miliona evra kredita.

Prema rečima Silića vezan je i za brojne malverzacije u građevinskoj i fudbalskoj mafiji, kao i za pronevere državnog novca na Kosovu i Metohiji.

- Njemu treba stati na put- kaže Silić, oštećena strana. - Ako već preti samoubistvom, onda treba da se odvede u psihijatrijsku bolnicu, kako pravila i nalažu i da se utvrdi da li je bolestan. Ovako izigrava i zakon i državu.




2011.


Uhapšen Bojan Radovanović (ЛИНК)


Lažirao dokumentaciju Radovanović se sumnjiči da je nelegalno podigao pet miliona evra kredita u jednoj italijanskoj banci. Ovo je tek početak istrage pošto se sumnja da je Radovanović na ovaj način podigao još nekoliko kredita, ali i da nije radio sam

Predsednik Fudbalskog kluba „Novi Pazar" Bojan Radovanović uhapšen je juče u svojoj kući u Beogradu zbog sumnje da je, kako saznaje Press u beogradskoj policiji, podnošenjem fiktivne dokumentacije nelegalno podigao kredite u ukupnom iznosu od pet miliona evra u jednoj italijanskoj banci.
Za sada još nije poznato gde je Radovanović uložio ovaj novac, a ne isključuje se ni mogućnost da je njime pokrivao druge kredite i dugove.
Uzeo ukupno tri kredita
Akciju hapšenja izveli su pripadnici Drugog odeljenja beogradske policije, a osumnjičeni Bojan Radovanović, kome je određen pritvor, sutra će biti priveden istražnom sudiji Višeg suda u Beogradu, uz prijavu koja ga tereti za prevaru, falsifikovanje isprava i nezakonito pribavljanje imovinske koristi. Prema nezvaničnim informacijama, to je tek početak istrage, pošto se sumnja da je Radovanović na ovaj način podigao još nekoliko kredita, ali i da nije radio sam.
Press već pisao o ovom „biznismenu"


Naš list je još 2007. godine pisao da se Bojan Radovanović nalazio pod policijskom istragom zbog navodne umešanosti u mahinacije u Diplomatsko-stambenom preduzeću (DIPOS). Radovanović je ranije bio pomoćnik direktora DIPOS-a i član Upravnog odbora FK „Partizan", a istovremeno i predsednik FK BASK. Policija je istraživala njegove veze sa brojnim firmama koje su od DIPOS-a dobijale novac za renoviranje diplomatskih objekata.
- Tačno je da je policija istraživala poslovanje DIPOS-a, ali tom istragom nije utvrđeno ništa sumnjivo u preduzeću. Takođe, finansijska policija je bila i u BASK-u, gde je proveravala isplate igračima, ali je nađeno da je u klubu sve kristalno čisto - pravdao se tada Radovanović.


Radovanović je, kako navodi naš izvor iz policije, od 2008. do 2011. godine uzeo tri kredita od banke. Dva su bila u vrednosti od po 1,5 miliona evra, dok je treći iznosio dva miliona evra.
- Za sve kredite predao je lažnu dokumentaciju - o prihodima, o objektima na koje je stavio hipoteku, kao i o solventnosti svojih firmi. Nedavno je prestao da plaća rate za kredite, banka je krenula u svoja potraživanja i ubrzo došla do podataka da je sva dokumentacija koju im je podneo Radovanović lažna - objašnjavaju u policiji i dodaju:
- Nakon toga, banka kod koje se zadužio podnela je prijavu, a policija je ubrzo ušla u trag prevari. Jedna od hipoteka bila je na hotelu „BASK prestiž" na beogradskom Hipodromu, čija je procenjena vrednost navodno bila pet miliona evra, pošto taj hotel ima 5.000 kvadrata, čija tržišna vrednost iznosi hiljadu evra po kvadratu. Međutim, taj objekat nije valjano uknjižen, tako da nije mogao da bude garancija, odnosno pod hipotekom kako je naveo Radovanović.

Pazarci zatečeni


Takođe, očekuje se i finansijska istraga Radovanovićevog poslovanja, jer se još ne zna na koji je način iskoristio pet miliona evra od kredita, a postoje informacije da je on, osim ugostiteljskog i fudbalskog biznisa, ušao i u posao sa nekretninama.
U FK „Novi Pazar", gde je Radovanović izabran za predsednika 20. jula ove godine, kažu da su „iznenađeni i zatečeni njegovim hapšenjem".
Inače, Bojan Radovanović je vlasnik privrednog društva „BASK Prestiž DOO Beograd" koje je, prema podacima Narodne banke Srbije, u blokadi od 10. juna 2011. godine.



2012.



Ko je Radovanović, čovek iz svih "čorbi" (ЛИНК)


24.10.2012. | 11:29 > 11:42


U gotovo svakoj aferi otvorenoj u poslednje vreme javlja se isto ime Bojan Radovanović, od bankarskih i građevinskih afera, preko Kosova, do eksplozije i pretnje samoubistvom u Beogradu.

Biznismen Bojan Radovanović (41), zbog kojeg je Almes Nedin pre dva dana navodno hteo da skoči sa bivše zgrade Generalštaba u Beogradu, jedna je od najkontroverznijih ličnosti u poslednjih nekoliko meseci u srpskim medijima, piše "Press".

U žižu javnosti dospeo je u decembru 2011, kada je uhapšen zbog prevare banaka od kojih je, pomoću lažne dokumentacije, uzeo više od pet miliona evra kredita. U međuvremenu je njegovo ime dovođeno u vezu sa brojnim malverzacijama u građevinskoj i fudbalskoj mafiji, kao i o mućkama koje su se dešavale sa državnim parama na Kosovu i Metohiji.

Iz Tužilaštva za organizovani kriminal nisu odgovorili da li je Bojan Radovanović u proceduri za dobijanje statusa svedoka saradnika a u policiji je rečeno da su na njegovom slučaju radili inspektori Drugog odeljenja beogradske policije, koji su ga i uhapsili, dok je sve druge istrage preuzeo SBPOK.

Nezvanično, protiv njega postoji više od 40 različitih prijava koje su podnosili policija, budžetska inspekcija, Poreska uprava...

Zbog toga on mesecima unazad pokušava da obezbedi sebi povlašćeni status pred Tužilaštvom za organizovani kriminal. Radovanović je izneo mnogo saznanja, koja su trenutno na proveri, od čega zavisi da li će biti svedok saradnik. Inače, Radovanović je na slobodi i "bezbednosno je pokriven".

Radovanović duguje mnogima. Nije vratio kredit od 80 miliona dinara Fondu za razvoj, bankama duguje milione.

Radovanović je bio član UO FK „Partizan" dok su u tom klubu glavni bili Žarko Zečević i Nenad Bjeković, pa zatim predsednik FK BASK, dok je na čelu FK „Novi Pazar" bio u vreme hapšenja. Zna dosta o fudbalskoj mafiji, o funkcionisanju klubova, o sprezi kriminala i fudbala.

Kao vlasnik preduzeća Masters, Radovanović zna dosta o poslovima građevinske mafije. Radovanovićevo preduzeće trebalo je da učestvuje zajedno sa preduzećem Daki u izgradnji naselja Lamela u Kosovskoj Mitrovici, za šta je preko Koordinacionog tela država obezbedila 459 miliona dinara. Umesto stanova, izgrađen je pretkrivični postupak. Inače, neke od Radovanovićevih firmi registrovane su u Kragujevcu, pa je nedavno pomenut u okviru napada gradonačelnika Verka Stevanovića na načelnika policije Ivana Đorovića, piše taj list.

Kao jedan od pomoćnika direktora DIPOS-a, Radovanović je bio pod proverama zbog mahinacija u tom preduzeću.

Radovanović se pominje i u jednom pokušaju ubistva, koje je završilo kako nehotično samoubistvo. Kako piše "Blic", upravo je Radovanović bio meta bombe iz automobila u kojem je u Beogradu raznesen Nikšićanin Boško Raičević.

Prema policijskoj istrazi, Raičević je pretio Radovanoviću da će mu razneti hotel "Prestiž" na Carevoj Đupriji zbog nevraćanja duga od 300.000 evra. Eksploziv iz automobila je, tako bio namenjen Radovanovićevoj imovini a aktiviran je slučajno, na jednom semaforu tokom vožnje beogradskim Dorćolom, i tom prilikom je poginuo Raičević.




2014.


PREVARANT UCENJIVAO IZ ZATVORA: Ako mi ne vratite pare, završićete kao Čović! (ЛИНК)

CRNA HRONIKA

14.09.2014. 01:55h


Radovanović, koji se sumnjiči za mahinacije na Kosovu, slao pisma dužnicima i tražio pare kako se ne bi našli u istom košu sa Nebojšom Čovićem

BEOGRAD - Bojan Radovanović, jedan od osumnjičenih u istrazi o zloupotrebama oko izgradnje stanova na Kosovu i Metohiji, obmanjivao je svoje dužnike da je postao svedok-saradnik u ovom slučaju i slao im preteća pisma u kojima je poručivao da mu vrate dug, ili će i oni biti umešani u aferu „Čović“. U pismima do kojih je Kurir došao Radovanović, koji je poznat po brojnim aferama, prijatelju kog oslovljava sa „Brate“ navodi ko mu je sve dužan i daje precizne instrukcije kako da im pročita pismo u četiri oka, a zatim ga uništi. Između ostalog, piše i ovo:

Rok od pet dana

- Krenulo je. Nema nazad, biću zaštićeni svedok i nemam šta da izgubim. Moram da dam imena i cifre. Imate rok od pet dana da vratite pare i onda vas neću pomenuti. U suprotnom, bićete prijavljeni i uhapšeni za „slučaj Čović“, i to za korupciju za radove na Domu kulture, Stadionu i zgradi u Leposaviću, kao i za korupciju u Zvečanu - navodi se u pismu.

Najkonkretniji bio je u pismu koje je poslao izvesnom P. M. iz Kraljeva, od kog je tražio dug od 50.000 evra za prodaju njegove kuće u Sušici na KiM.
- Ja sam za tebe dao proviziju Čoviću. Vrati mi moje pare. U suprotnom, moraću i taj posao da prijavim Tužilaštvu za organizovani kriminal. O svemu sam se dogovorio. Ostalo je još samo da im napišem na kojim je kupovinama kuća i radovima bilo korupcije - piše Radovanović. Na isti način od još nekoliko osoba tražio je da mu vrate novac u iznosu od 20.000 do 200.000 evra.

Šestoro pod istragom

Inače, ova pisma Radovanović je slao početkom 2012. godine, dok je boravio u pritvoru nakon što je uhapšen zbog štete koju je naneo Unikredit banci.
Bojan Radovanović, podsetimo, obuhvaćen je istragom koju je Specijalno tužilaštvo pokrenulo protiv Nebojše Čovića, bivšeg šefa Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju, kao i Dragana Kalabe, Anđelke Radenković, v. d. zamenika direktora Republičkog fonda za zdravstveno osiguranje, zatim Idriza Šijaka i još jednog osumnjičenog koji je u bekstvu. Oni se sumnjiče da su od 2003. do 2005. godine zloupotrebama tokom izgradnje stambenih objekata, koji nikad nisu izgrađeni, prisvojili više od 850 miliona dinara..



Mahinacije
POMINJAO I KALANOVIĆKU

Bojan Radovanović u pismu na osam rukom pisanih strana poručio je prijatelju da ode kod izvesne S. P. u Zvečane i da joj da rok od osam dana da mu vrati dug od 20.000 evra kako ne bi bila prijavljena za zloupotrebe oko radova na KiM, ali i kriminal u Fondu za razvoj. Dao je instrukcije i da joj kaže da o tome „ne priča sa Kalanovićkom“. Verica Kalanović iz USR, podsetimo, nekadašnja je članica Upravnog odbora Fonda za razvoj.



Zaćutao
ČOVIĆ SE NE JAVLJA

Kurir je i juče pokušao da dobije komentar Nebojše Čovića o istrazi koja je protiv njega pokrenuta, međutim tokom celog dana nije se javljao na telefon.



Radovanović

LIK I DELO

- Nekadašnji predsednik FK Bask i Novi Pazar
- U decembru 2011. bio hapšen zbog sumnje da je oštetio Unikredit banku za 4,8 miliona evra
- Kao jedan od pomoćnika direktora DIPOS bio pod proverama zbog mahinacija u tom preduzeću
- Vlasnik je beogradskog hotela „Prestiž“, u kojem je, kako je prijavio policiji, nekoliko osoba nedavno pokušalo da ga reketira
- Navodno je Tužilaštvu nudio da raskrinka i fudbalsku mafiju



2018.


ZAŠTO NEKO NE POMOGNE OVOM ČOVEKU? Bojan Radovanović je četiri puta pretio samoubistvom, i NIKO NIŠTA NE PREDUZIMA! (ЛИНК)


Posle nekoliko sati pregovora i medijske pažnje ponovo je sišao sa krova

Objavljeno: 24.05.2018. 15:50h

Tokom jučerašnjeg dana u Beogradu se ponovo odigrala prava drama na krovu hotela Prestiž.

Bojan Radovanović, vlasnik hotela, po četvrti put je pretio da će izvršiti samoubistvo.







Пази, да му помогне!

Дивном човеку, поштеном Србину и гласачу на изборима.






Ухватио се са свим љајићима и осталим чумама Србије, они га искористили, обрисали буљу њиме, па он сада кука и плаче. Ал' било му лепо док је трајало...


Иначе, видим данас у вестима да је један од хероја петооктобарске револуције из 2000, Човић, чије се име повезује у свему са овим Радовановићем, постао председник управног одбора спортског друштва Црвена звезда. (Шкундрић остаје председник скупштине спортског друштва.) (ЛИНК)



Што волим кад човек дође са села у град, па се обогати!






П.С. -






omega68 omega68 12:47 08.07.2018

Re: Сви љајићи и све чуме Србије

Нашем ногомету ( стара србска реч која се још користи у јужној Србији)нема спаса.
Негативна селекција, непотизам - Љајић мора да игра све док му је роЂак министар ), борба кланова ( босански против црногорског, зведини против партизанових ), уплив прљавог капитала који мора да се опере...
Ко жели да остане здрав у мозак нека гледа неке бетон лиге или да пређе на неке друге спортове.
Док се не приватизују титови близанци који не само што деле Србију на непомирљивље делове, него су извор највећег криминала нама нема напретка у спорту за који смо исто тако талентовани као за одбојку или кошарку.
Дакле, нас криминалци уништавају и траће нам драгоцено време и националне ресурсе.Не само у спорту, али то је друга тема
Atomski mrav Atomski mrav 13:14 08.07.2018

Re: Две школе

Тако што су довели за тренера Благоја Пауновића (Вељковог оца) који се читав живот бавио Партизановим подмлатком. Па он довео све те некадашње клинце за собом, не само из Партизана, него уопште оне који су расли уз њега по тим омладинским, кадетским и пионирским лигама у Србији.


Sećam se toga. Respekt i za Blagoja i za Veljka. Iver ne pada daleko od klade.
tasadebeli tasadebeli 22:05 08.07.2018

Re: Сви љајићи и све чуме Србије

omega68
Нашем ногомету ( стара србска реч која се још користи у јужној Србији)нема спаса.
Негативна селекција, непотизам - Љајић мора да игра све док му је роЂак министар ), борба кланова ( босански против црногорског, зведини против партизанових ), уплив прљавог капитала који мора да се опере...
Ко жели да остане здрав у мозак нека гледа неке бетон лиге или да пређе на неке друге спортове.
Док се не приватизују титови близанци који не само што деле Србију на непомирљивље делове, него су извор највећег криминала нама нема напретка у спорту за који смо исто тако талентовани као за одбојку или кошарку.
Дакле, нас криминалци уништавају и траће нам драгоцено време и националне ресурсе.Не само у спорту, али то је друга тема






То са приватизацијом близанаца ће тешко да иде. Видиш да ни председнимк државе нема снаге ни подршке за то. (ЛИНК)


tasadebeli tasadebeli 22:12 08.07.2018

Re: Две школе

Atomski mrav
Тако што су довели за тренера Благоја Пауновића (Вељковог оца) који се читав живот бавио Партизановим подмлатком. Па он довео све те некадашње клинце за собом, не само из Партизана, него уопште оне који су расли уз њега по тим омладинским, кадетским и пионирским лигама у Србији.


Sećam se toga. Respekt i za Blagoja i za Veljka. Iver ne pada daleko od klade.






Зато, због таквих људи каквих ипак има у нашем фудбалу поред свег оног шљама којег помињемо, због таквих људи који ту ипак само раде свој посао најбоље што могу и поред свих ометања то и покажу и докажу с времена на време, мени буде некако неправедно када крене свеопшта паушална осуда српског фудбала са пљувањем по свима и са захтевима да се све то погаси и укине, па испочетка, од аматера.

Не мора. Довољно је да се доследно примене постојећи закони и да се трулежни део у српском фудбалу одсече.

Е, сад... Како би то изгледало у пракси и ко је ту јачи, држава или организовани криминал који је са својим људима ушао и у институције те државе...

То је већ посебно питање.
tasadebeli tasadebeli 23:01 07.07.2018

Само да приметим

За Милојка Пантића и остале медијске Мице Трофртаљке:

Нешто много има овде у мом комшилуку тих националиста и клерофашиста...

Урлало се, чак и пуцало из ватреног оружја, све се тресло и орило од радости, када су Руси изједначили у продужетку.

Изгледа да Србија ипак није подељена, него јединствена?
Atomski mrav Atomski mrav 23:06 07.07.2018

Re: Само да приметим

Изгледа да Србија ипак није подељена, него јединствена?

Hoćeš da kažeš da je tvoj komšiluk jedinstven? Mada i tu grešiš, pripadnici građanske Srbije ne vole da šenluče poput kleronacionalinsta i šovinista.
tasadebeli tasadebeli 23:21 07.07.2018

Re: Само да приметим

Atomski mrav
Изгледа да Србија ипак није подељена, него јединствена?

Hoćeš da kažeš da je tvoj komšiluk jedinstven? Mada i tu grešiš, pripadnici građanske Srbije ne vole da šenluče poput kleronacionalinsta i šovinista.



Па видим ја по презименима на интерфону... Све неки Калабићи, Ђујићи, Михајловићи,... Па на другом спрату Љотићи, Недићи,... На трећем Ражнатовићи, Симатовићи,... на четвртом Ашанини, Божовићи,... На петом

Још нам само Голубићи фале!

А Мустафу имамо. једног, нека је он нама жив и здрав. У поткровљу.

Како се ја ту затекох, немам појма...







tasadebeli tasadebeli 23:15 07.07.2018

1/4 и 1/2

Француска - Уругвај 2:0

Бразил - Белгија 1:2

Шведска - Енглеска 0:2

Русија - Хрватска 2:2 (пемналима Хрватска иде даље)



Полуфинале:


Француска - Белгија (10. јул у 20:00)

Хрватска - Енглеска (11. јул у 20:00)



П.С. - Чучко, у праву си. Ипак је један део костура по квалитету екипа много јачи од другог дела костура. Није баш избалансирано...

Па ће се зато у финалу сада наћи и једна екипа (Хрватска, Енглеска) која по свом квалитету сигурно не заслужује то финале (и једни и други уз много много среће стигоше и до међусобног полуфинала) када погледаш ко је све до сада отпао, а много је квалитетнији од њих (Бразил, Аргентина).

Вероватно се ишло мало и на руку домаћину првенства који се, ето, као најгоре рангирана репрезентација на листи ФИФА (70. место; Србија је на 34. месту) ипак нађоше у четвртфиналу и замало да стигну и до полуфинала.
Atomski mrav Atomski mrav 23:22 07.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Па ће се зато у финалу сада наћи и једна екипа (Хрватска, Енглеска) која по свом квалитету сигурно не заслужује то финале (и једни и други уз много много среће стигоше и до међусобног полуфинала) када погледаш ко је све до сада отпао, а много је квалитетнији од њих (Бразил, Аргентина).


Ajde Brazil, ali po čemu je Argentina kvalitetnija od Engleske ili Hrvatske? Obična raštimovana banda, uostalom videli smo kako su prošli u direktnom okršaju sa Hrvatskom.

Mislim, ako bismo tako gledali - čemu uopšte kvalifikacije za SP i utakmice po grupama? Hajde odmah da se igra četvrtfinale i da u njemu budu Brazil, Argentina, Urugvaj, Meksiko, Nemačka, Francuska, Španija i Portugal. O tome da li bi se žreb bio dirigovan (u smislu da igraju Južna Amerika protiv Evrope u svim duelima ili obrnuto - da se obezbedi da finale bude Južna Amerika protiv Evrope) bi se moglo diskutovati. Ili da u četvrtfinalu budu samo prvih osam ekipa sa FIFA rang liste...
vcucko vcucko 23:48 07.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

tasadebeli

П.С. - Чучко, у праву си. Ипак је један део костура по квалитету екипа много јачи од другог дела костура. Није баш избалансирано...

Па ће се зато у финалу сада наћи и једна екипа (Хрватска, Енглеска) која по свом квалитету сигурно не заслужује то финале (и једни и други уз много много среће стигоше и до међусобног полуфинала) када погледаш ко је све до сада отпао, а много је квалитетнији од њих (Бразил, Аргентина).

Вероватно се ишло мало и на руку домаћину првенства који се, ето, као најгоре рангирана репрезентација на листи ФИФА (70. место; Србија је на 34. месту) ипак нађоше у четвртфиналу и замало да стигну и до полуфинала.

Ruskoj zbornaji niko ne može ič da prigovori. Po prijateljskim utakmicama u poslednje dve godine niko im nije davao šanse ni da prođu grupu. A uradili su to pa još i isključivo voljom i taktikom srušili Španiju. Uz malo prisebnosti mogli su isto i večeras, nije prošlo, jbg. E tu je jedino odstupanje kod dva dela kostura - ova Hrvatska je bolja od Španije. I mislim ni od koga sa one strane. Možda su egal sa Argentinom koja je Franuskoj dala tri gola i koja nije veze imala sa onom Argentinom koju su pobedili u grupi; Meksiko bi ih moguće odvalio kao i u Brazilu pre 4 godine; Kristinin Portugal ne bi prošli nema boga; Japan sa igrom kao protiv Belgije bi ih glat izbacio - nabrajam ekipe iz onog jačeg dela koje su ispale u 1/8.

Da rezimiram: Rusija je u 1/8 izbacila brljivu i provaljenu Španiju, jedinu od "velikih" koju je mogla da izbaci. I Rusiji i Hrvatskoj se žreb otvorio kao retko kad. Englezi su danas imali lakši trening i to im je glavna prednost za 1/2. Rusima je možda i bolje da ne dožive da ih Englezi, već i zbog fizičkog stanja, ne razvale usred Moskve (Tasa se sigurno seća, kao nas u Bg kad su se Ravnić i Elsner dodavali u 16) pa onda i recimo Belgija za treće mesto. Sad, što se meni ne sviđa da nisu zaustavili Hrvate u (ne)zasluženom pohodu po lakšoj strani - jbg to je moj problem.
tasadebeli tasadebeli 00:10 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Atomski mrav

Ajde Brazil, ali po čemu je Argentina kvalitetnija od Engleske ili Hrvatske?



Само сам констатовао која је репрезентација по именима играча и по пласману на тој Фифиној ранг листи (која је и мерило за оне шешире при извлачењу група, зар не?) квалитетнија.

Немачка 1.

Бразил 2.

Белгија 3.

Португал 4.

Аргентина 5.

Швајцарска 6.

Француска 7.

Пољска 8.

Чиле 9.

Шпанија 10.

Енглеска 12.

Данска исто 12. (дели место са Енглеском)

Уругвај 14.

Мексико 15.

Колумбија 16.

Италија 19.

Хрватска 20.

Русија 70.


А све ово остало што си рекао стоји.

осим:


Obična raštimovana banda, uostalom videli smo kako su prošli u direktnom okršaju sa Hrvatskom.



Једна утакмица није довољан показатељ квалитета екипе.


Ако тако меримо, по једној текми, онда је вечерашња утакмица Хрвата и Руса по квалитету била трећелигашки фудбал у односу на оно што су синоћ одиграли Бразил и Белгија. Или у односу на фудбал у текми Француска - Аргентина. Или на оно на почетку Шпанија - Португал.

Буквално онда, мерено по томе, по тим појединачним текмама, Руси и Хрвати вечерас су трећелигаши.

Питање!

Шта су Енглези без Кејна?

Исто што и Хрвати без Модрића.

Дакле, њима двојици и једни и други да дижу споменике испред својих ногометних удруга јер без њих не би никако стигли до полуфинала ни једни ни други.

Код Француза, Белгијанаца, Аргентинаца, Бразилаца,... то већ није случај.


Изем ти било коју екипу у којој све зависи само од једног играча и све се врти око њега јер су свих осталих десеторица по квалитету и класи далеко далеко испод тог појединца.
Atomski mrav Atomski mrav 00:42 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Изем ти било коју екипу у којој све зависи само од једног играча и све се врти око њега јер су свих осталих десеторица по квалитету и класи далеко далеко испод тог појединца.


Zato mislim da će Francuzi da osvoje prvenstvo. OK, možda bi to išlo malo teže bez Mbapea ali mi se čini da su oni najviše tim a najmanje skup pojedinaca. I Nemačka 2002. godine bez Balaka u finalu nije mogla ni da primiriši Brazilu. Urugvaj bez Kavanija nije imao ni promil šanse protiv Francuske. Hoću da kažem da je teško naći tim koji nema jednog tako istaknutog prvotimca.
Atomski mrav Atomski mrav 00:44 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Једна утакмица није довољан показатељ квалитета екипе.


Argentina je odigrala ceo turnir loše. Mesi, koji je taj one-man team, se nije video.
Mogu da budu i prvi na FIFA rang listi, sa takvom igrom nisu zaslužili ni plasman u osminu finala.
Atomski mrav Atomski mrav 00:46 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

онда је вечерашња утакмица Хрвата и Руса по квалитету била трећелигашки фудбал у односу на оно што су синоћ одиграли Бразил и Белгија. Или у односу на фудбал у текми Француска - Аргентина. Или на оно на почетку Шпанија - Португал.


Ili Belgija - Japan.
Ali kad se igra u stilu "svi u odbranu, jedan je Hase", kao što je Zbornaja večeras igrala (i protiv Španije), onda nije ni moglo biti bolje. It takes two to tango.
Atomski mrav Atomski mrav 00:47 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Tasa se sigurno seća, kao nas u Bg kad su se Ravnić i Elsner dodavali u 16)

Toga se i ja sećam
tasadebeli tasadebeli 00:55 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Atomski mrav

Mesi, koji je taj one-man team



Па није меси никада био тај one-man team за Аргентину. Није ни за кога. Ни за Барсу. И ја бих био Меси са Инијестом иза леђа.

Он је одличан играч, али ако нема потребну подршку... Ништа.

(И у томе се, по мени, рауликује од Роналда.)

Mogu da budu i prvi na FIFA rang listi, sa takvom igrom nisu zaslužili ni plasman u osminu finala.



Па ако реално гледамо, нису ни Хрвати заслужили полуфинале са овакве две последње одигране утакмице.

Ни Руси четвртфинале.

Него фактор среће, костур разигравања после група итд.
tasadebeli tasadebeli 00:57 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Atomski mrav

Hoću da kažem da je teško naći tim koji nema jednog tako istaknutog prvotimca.



Мораш да имаш, наравно. Него би и остали требало ипак да буду квалитетнији од ових Енглеза које гледамо поред кејна или Хрвата поред Модрића.
tasadebeli tasadebeli 00:59 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Atomski mrav
Tasa se sigurno seća, kao nas u Bg kad su se Ravnić i Elsner dodavali u 16)

Toga se i ja sećam



На жалост, и ја.

Дуго нам памћење...
Atomski mrav Atomski mrav 01:14 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Мораш да имаш, наравно. Него би и остали требало ипак да буду квалитетнији од ових Енглеза које гледамо поред кејна или Хрвата поред Модрића.


Slažem se ali primećujem i jednu razliku - kod Engleske, ostatak ekipe igra za Kejna a kod Hrvatske Modrić igra za ostatak ekipe.
Atomski mrav Atomski mrav 01:15 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Па ако реално гледамо, нису ни Хрвати заслужили полуфинале са овакве две последње одигране утакмице.

Ни Руси четвртфинале.

Него фактор среће, костур разигравања после група итд.


Da nije tako, Italijani ne bi osvojili nijednu titulu...

Opet, mislim da Hrvati nisu totalni "krivci" za lošiji kvalitet poslednje dve utakmice već da su to pre svega Danci i Rusi sa svojim taktikama. Ali su i Francuska i Belgija ostavile bolji utisak i od Engleske i od Hrvatske.
tasadebeli tasadebeli 01:45 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Atomski mrav
Мораш да имаш, наравно. Него би и остали требало ипак да буду квалитетнији од ових Енглеза које гледамо поред кејна или Хрвата поред Модрића.


Slažem se ali primećujem i jednu razliku - kod Engleske, ostatak ekipe igra za Kejna a kod Hrvatske Modrić igra za ostatak ekipe.



Точно!
omega68 omega68 07:12 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

Хм, тад сам био у војсци и ту утакмицу сам гледао као трпезарац у шумама СлоУвеније.
vcucko vcucko 10:03 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2



Vidim ja, biće ovde malo žešćeg reseta. Samo vi čačkajte mečku.
tasadebeli tasadebeli 11:23 08.07.2018

Re: 1/4 и 1/2

vcucko


Vidim ja, biće ovde malo žešćeg reseta. Samo vi čačkajte mečku.



Šta znači ime Domagoj? (ЛИНК)

Domagoj je staro hrvatsko muško ime.Poznato je još iz 9. stoljeća po imenu kneza Dalmatinske Hrvatske – knezu Domagoju

Ime je sastavljeno od dviju riječi: dom i goj sa značenjem mir (uzgajanje) pa bi prijevod kućni mir ili kućni odgoj.

alselone alselone 10:26 08.07.2018

Da me nije ražalovalo

sada bih pisao o tome šta Elon Mask radi na spasavanju onih dečaka iz podzemne pećine.

Priča je fascinantna! Čovek je apsolutni genije, i tek ga sada obožavam do imbecilnosti.
tasadebeli tasadebeli 11:12 08.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

alselone
sada bih pisao o tome šta Elon Mask radi na spasavanju onih dečaka iz podzemne pećine.

Priča je fascinantna! Čovek je apsolutni genije, i tek ga sada obožavam do imbecilnosti.



Па пиши, брате, ко ти брани? (ЛИНК - кад већ волиш)
nikvet pn nikvet pn 11:16 08.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo


Ајд код Зили. Знам, мрско је из Баната тражити помоћ али шта се мора...
tasadebeli tasadebeli 11:24 08.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

nikvet pn

Ајд код Зили. Знам, мрско је из Баната тражити помоћ али шта се мора...



Па може и овде, брате, нико му не брани...

А има и Алс ауторску, колико се сећам.

А ако су му укинули ономад при његовом привременом добровољном повлачењу са Блога Б92, угостићу га ја као госта аутора, није проблем.

Рекох већ, моје блогодвориште је агапе.
Milan Novković Milan Novković 11:30 08.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

Ovde klinci na mestima moraju ...

Poptuno sam zaboravio najopasnije, jaku struju, jezivo sve ovo ...

"...there's a strong current and "trying to get them back out, we’re basically fighting a flood -- we’re working in an environment where the force is so great that (the rescue divers are) trying to figure out constantly how to make their bodies function through it, and continue to breathe," he says.

"Trying to pull themselves back along the line, and be able to carry the boys with them, is an enormous effort."..
."
Milan Novković Milan Novković 11:33 08.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

alselone
...Čovek je apsolutni genije, i tek ga sada obožavam do imbecilnosti. ..

Pogledaj tanane linije između domena povrh istih temelja:

- Njegovi biznisi su piramidalna šema ...

- ... kao i raznorazne kažnjive Dafine i Jezde po svetu ...

... ali on jeste genije, on je piramidu iz-i-do-dekorisao tako da gura civilizaciju napred.
alselone alselone 19:17 08.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

Pogledaj tanane linije između domena povrh istih temelja:

- Njegovi biznisi su piramidalna šema ...

- ... kao i raznorazne kažnjive Dafine i Jezde po svetu ...

... ali on jeste genije, on je piramidu iz-i-do-dekorisao tako da gura civilizaciju napred.


Moguce, ja i verujem da je vecinja njegovih biznisa (za sada) generator gubitaka, ali je cinjenica to sto kazes, da on gura civilizaciju napred. I to radi sa sarmom. :) Nije sarma nego šarm.
Milan Novković Milan Novković 20:59 08.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

alselone
...Nije sarma nego šarm.

Treba samo, nekako, zaobići politički korektne

(mislim da je B92 blog počeo da koristi heuristiku za brisanje/reshufle/visibility komentara

alselone alselone 08:13 10.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

alselone alselone 08:15 10.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

Mada se mora i dodati da su timovi najboljih ronioca na terenu. Ima i tvojih komsija Milane.

Here's the 2 British men who are leading the rescue operation for the Thai football team. John Volanthen and Rick Stanton. They are universally regarded as the best cave divers in the world.

Milan Novković Milan Novković 11:02 10.07.2018

Re: Da me nije ražalovalo

alselone
Mada se mora i dodati da su timovi najboljih ronioca na terenu. Ima i tvojih komsija Milane.

Here's the 2 British men who are leading the rescue operation for the Thai football team. John Volanthen and Rick Stanton. They are universally regarded as the best cave divers in the world.


Oni su i otkrili klince i trenera.

Trivija: Volanthen nam je kolega

Ima puno zaljubljenika u pećinarstvo po svetu, i vanredno dobrih (Srkijev kolega i moj kum, onaj što sve nas zove "brka", pa tako počeo i ja Srkija da zovem, pa prgavi što je pretukao neodgovornog vlasnika dal agresivnog Pit Bulla tako što je uzeo psa za noge pa sa njim počeo da tuče vlasnika ... je isto zaljubljenik, eno ga već deceniju lepi fotke po Fejsu ... dosta njih je ponosno, i ja ih vanredno cenim, na svoje korene u Gorskoj Službi za spašavanje (tako je i ženu, ovu sada, našao, dal se nešto bila sludila u planini. Pričao davno priče, iako sam ja duduk pa većinu zaboravio - oni su potpuno emotivno navijeni na tu obavezu da pomažu ...

A Britanci:

- Prvo imaju kilavu klimu i zaljubljuju se u pećinarstvo po Engleskoj i >Velsu gde je pećinska voda jako hladna - prirodne pećine, pa stari potopljeni rudnici

- Em su "nacija" koj avoli da promisli sve debelo - mene uglavnom nervirali nas tu temu u IT-ju pošto dok se oni dov+govore možeš da uradiš posao.

- Fora je u IT-ju što smeš da imaš bagove, u pećinarstvu ne
omega68 omega68 12:52 08.07.2018

Полуфинала

Онамо навијам за оне који имају више белаца, а овамо...Енглеска - Хрватска...
избор између рака и леукемије
vcucko vcucko 13:07 08.07.2018

Re: Полуфинала

omega68
Eнглеска - Хрватска...
избор између рака и леукемије

Samo prospeš flajku ovoga na teren i štura
Nećeš pogrešiti sigurno
vcucko vcucko 14:04 08.07.2018

Re: Полуфинала

omega68
Онамо навијам за оне који имају више белаца,

Postoje velike razlike između tih "šarenih" reprezentacija.

Engleska i Francuska (plus Španija, donekle i Portugal) su držale pola sveta. Tzv. imperije gde sunce nikad ne zalazi. Pa je i normalno da imaju stanovništvo, samim tim i igrače svih boja, oblika i haplogrupa

Belgija je, koliko znam, držala samo DRKongo (to je ono In-Za-In-Za-ire). A igrači su im sa svih strana, samo ne od tamo. Znači ekonomska imigracija slučajnog tipa. Švica tek, njihovi nisu ni rođeni tamo, čisti gastosi.

To je razlika.

Sinoć smo u jednoj od glavnih uloga videli Brazilca u ruskoj reprezentaciji, znači ima toga svuda. I Srbija je u ženskoj košarci angažovala Page.

Par zanimljivosti o Mariu Fernandesu (sa portala Goal - World Cup":

In March 2009 Fernandes signed his first senior contract with Gremio. A great start for a great player. But the very next day he went missing. Neither club management, nor his friends, nor his family could find him. The police got involved, and Fernandes was found three days later and hundreds of miles from Porto Alegre, where Gremio play.

After signing his contract Fernandes fell into a depression and travelled to Jundiai to visit his uncle, making stops every few hundred miles. When he was found he was exhausted and hungry.


“I got unbelievably homesick, so I left for a few days,” he said in a recent interview.

“Why didn’t I tell the club? To be honest, I don’t want to talk about this. But I will say one thing: this isn’t funny. I sympathise with Jesus Navas, who found it hard to leave his home at the start of his career.”

After undergoing psychotherapy to deal with his depression, Fernandes played some great football in the Brazilian league, but times were still tough. Mario didn’t watch his diet, he drank, he went clubbing and neglected his daily fitness regime.


“I would drink so much that I would sometimes show up drunk to training,” he said.

“I was 19, I lived alone in Porto Alegre. I ate pizza and McDonald’s every day. The Gremio dietitian came to me and said I would only eat on-site from then on,” he added.

This lifestyle, of course, brought Fernandes to the point of catastrophe. At 21 he was called up to the Brazil squad, but after partying the night before, missed his flight. Fernandes was stripped of his spot in the national team for the next three years.

Fernandes’ wanton nature did not deter CSKA president Yevgeni Giner. The Army Men are lauded for their ability to get the most out of their scant transfer budget (Yury Zhirkov was signed for almost nothing from Spartak Tambov, Pontus Wernbloom was brought in just to attract fellow Swede Rasmus Elm, Ahmed Musa was sold on to Leicester and brought back on loan, and so on). But the club paid $15 million (£9.4m) for Mario Fernandes in 2012 – a very high fee for the time.


The fee paid was a gesture of trust in the defender. And Fernandes justified that trust. As the deal was being concluded, the player was approached by Real Madrid.

“Several days after we signed the agreement with Gremio and Mario, Real approached the club and the player,” CSKA’s then Chief Scout Anton Yevmenov said.

“Real offered Gremio more than we did, and they offered Mario much more. His agent showed me the figures when Mario was already training at CSKA and preparing for the season. He said that even if Real had made their offer a little earlier, he would still have come to CSKA.

"Because he understood that, at Real, he would have been a fringe player at best, whereas we had assured him that he would be an immediate starter for us. He would have the chance to make further progress, and Real would have to come back for him. And he would be able to go there with Champions League experience under his belt.”


Fernandes did indeed get an immediate starting spot at CSKA, and he played some excellent football. Most surprisingly of all, Fernandes, so far from his beloved home, significantly changed his lifestyle.

Lokomotiv Moscow winger Maicon took Fernandes to the city’s Brazilian Evangelical Church, which proved a life-changing experience.

“I am an Evangelical,” Fernandes later said. “We base our faith only on Biblical canon. I respect all kinds of Christianity, we all believe in the same God. But, again, don’t think I’m some kind of perfect person. I’m not. I have simply changed.”

In 2015 Fernandes was once again called up to the Brazil squad. However, he had developed a comfortable life in Russia and had already spoken to CSKA CEO Roman Babayev about his chances of getting Russian citizenship.


The right-back’s choice of national team was also affected by circumstances. He had only played once for Brazil, in a friendly match. Russia had become his home, his beloved club and his church were there, and this impacted his decision.

Fernandes received a Russian passport, and shortly afterwards he was called up to represent his new country.

Several people back in Brazil consider him a traitor, but Fernandes doesn’t care. He is happy and firm in his convictions.

This calmness helps the defender to make important decisions that affect his game. During the last 16 match with Spain, Fernandes completed the second-most tackles out of any player, kept Nacho and Marco Asensio firmly in his pocket, and was one of the few Russian players who attempted to go forward and attack Hierro’s team.

In the group stage clash with Egypt, Fernandes provided an assist for the second goal, a fine pass into the box which allowed Denis Cheryshev to slot home at his leisure.


It’s unlikely CSKA would have achieved what they have over the past five years were it not for Fernandes. And Russia certainly wouldn’t have made it to the World Cup quarter final.

As for Real Madrid, they are sure to come calling sooner or later.

“I lead a calm life. Every day I go to training, then go home,” Fernandes said recently. And this is good. Try watching Mario play, and you will be just as calm as him.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:44 09.07.2018

Re: Полуфинала

Engleska i Francuska (plus Španija, donekle i Portugal) su držale pola sveta. Tzv. imperije gde sunce nikad ne zalazi. Pa je i normalno da imaju stanovništvo, samim tim i igrače svih boja, oblika i haplogrupa


чекај, ти му објашњаваш да је нормално да су репрезентације расно помешане? и океј ти је расизам, само зато што је проруски? Батјушке, а нацоши... него, како мирите овај евангелизам, то је исто одувек оруђе западне колонизације било, па чак и код Руса приликом напада на Кину 1899-1901.
vcucko vcucko 12:31 09.07.2018

Re: Полуфинала

Srđan Fuchs
Engleska i Francuska (plus Španija, donekle i Portugal) su držale pola sveta. Tzv. imperije gde sunce nikad ne zalazi. Pa je i normalno da imaju stanovništvo, samim tim i igrače svih boja, oblika i haplogrupa


чекај, ти му објашњаваш да је нормално да су репрезентације расно помешане? и океј ти је расизам, само зато што је проруски? Батјушке, а нацоши... него, како мирите овај евангелизам, то је исто одувек оруђе западне колонизације било, па чак и код Руса приликом напада на Кину 1899-1901.

Gospode Bože...

O čemu ti pričaš? Meni OK rasizam?

Ukazujem čoveku na razliku između reprezentacija Francuske i npr. Švajcarske. Jer to što radi Švajcarska (i još neki) nije fer. Znači bogat si i kupićeš reprezentaciju u fudbalu. Kao Katar u rukometu (a za sledeće SP verovatno i u fudbalu). Onda bolje da ukinu reprezentativni fudbal, adio. Ima samo Liga šampiona za milenijal generaciju i tačka. Bolje nego Katar protiv Kuvajta u sledećem finalu.
Napisa čovek navijaće za tim koji ima više belaca. A nas .ebu pa rasturaju belci, što belji i svetlije kose to gori. I s tim u vezi intervenišem. A ti me optužuješ da podržavam rasizam? Jezuš Marija.

I gde u ovoj priči o Fernandešu vidiš rasizam?! Čovek se rasturao od pića, duvke i ko zna kakvih demona, bio na rubu one strane, totalni fijuk. Pa došao v Rasiju, kolega Brazilac (iz suparničkog kluba!) ga odveo u cit. Brazilsku evangelistički crkvu u Moskvi (tamo ima raznih crkava, ali Brazilska može da bude samo neki stan iznajmljen za potrebe posoljstva i ponekog fuzbalera) i danas je čist ko devojčica od sedam leta - šta ima loše u toj priči?
Posle svega, čovek je u fazonu: stan - metro - stadion - metro - stan, sjajno. On se napio-naduvao-na...-sve-i-svašta za pet života. Još da je dao onaj penal bilo bi idealno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:33 10.07.2018

Re: Полуфинала

vcucko


I gde u ovoj priči o Fernandešu vidiš rasizam?! Čovek se rasturao od pića, duvke i ko zna kakvih demona, bio na rubu one strane, totalni fijuk. Pa došao v Rasiju, kolega Brazilac (iz suparničkog kluba!) ga odveo u cit. Brazilsku evangelistički crkvu u Moskvi (tamo ima raznih crkava, ali Brazilska može da bude samo neki stan iznajmljen za potrebe posoljstva i ponekog fuzbalera) i danas je čist ko devojčica od sedam leta - šta ima loše u toj priči?
Posle svega, čovek je u fazonu: stan - metro - stadion - metro - stan, sjajno. On se napio-naduvao-na...-sve-i-svašta za pet života. Još da je dao onaj penal bilo bi idealno



ne vidim u priči o fernandešu rasizam već u ovome, "e neću valjda za čamuge", s tim što se Tasa frajeriše pred momcima i devojkama premda ne verujem da mu je srce rasističko, za ovog tvog drugog saratnika ne bih rekao da je naivan imalo. simpatična priča za fernandeša. jebi ga, da je duvao pažljivao, ograničeno i bez mešanja sa alkoholom, izlečio bi dušu bez potrebe da se učlanjuje u sektu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:36 10.07.2018

Re: Полуфинала

posebno što ni Putin nije rasista. pomenuo si gore da karikiram kada sam se zezazo kako bog nije zaštitio kolektiv (pravoslavnu rusku repku), već pojedinca (Subu pravoslavnog u moru ujaka) kada sam rekao da je "Rusija pravoslavna". primeti da nisam upotrebio termin "pravoslavnohrišćanska", već samo "pravoslavna", što onda uključuje i Azerbejdžanca i Jermenina i Jevrejina i koga god hoćeš. više o "Orthodoxy and Russian idealism" pogledaj kod Nikolaja Berđajeva.
vcucko vcucko 07:00 10.07.2018

Re: Полуфинала

Srđan Fuchs
simpatična priča za fernandeša. jebi ga, da je duvao pažljivao, ograničeno i bez mešanja sa alkoholom, izlečio bi dušu bez potrebe da se učlanjuje u sektu.

Mislim da sam se ovde jedini usudio da napišem "protestantizam je bedan izgovor za veru"
Ali i među njima treba praviti razliku. Jedno su tako neka dobrovoljna pevačka društva, kao što su (mislim, nemam pojma) ti brazilski evangelisti. Drugo su opasne, invazivne sekte, da ih ne nabrajam (subotari, svedoci, oni mnogoženci iz Jute što šetaju sa knjigom i izigravaju anđelčiće...).
Baš me zanima tvoje mišljenje sa izvorišta, u stvari definicija sekte.
Nevezano za Marija Fernandeša.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana