Budućnost

sram nas bilo, Izraele / shame on us, Israel

Srđan Fuchs RSS / 05.08.2018. u 23:21

prvo me je zvao b92, a ja nisam reagovao jer nisam b92

ondak me je zvao Princi, a ja nisam reagovao jer nisam mario za njega (Princi je iz porodice stradalih u Holokaustu)

 

ondak me je zvala Komisija za Staro Sajmište, a ja nisam mario jer nisam u komisiji

ondak me je zvao drugar, vladika, a ja nisam mario za njega jer je on hrišćanin a ja jevrejin

______

 

Oнда су надлетали авиони Израелских ваздушних снага, продати госпоји из Натоа, слаткици једној која је притом и криптоусташкиња, са све црним кошуљама доле, презадовољним у свом дијаболичном пиру.
 
Потом сам се сетио свог деде који је фасовао, као скелетон, метак у главу неуспешно пробијајући опсаду Јасеновца, над којим си ти данас надлетао, Бенјамине. Онда ме је растужио Принци, чији деда је додавао воду и храну јеврејским заточеницима на Старом Сајмишту. Онда ме је растужио владика, којем је убијено 350 чланова комплетне шире и уже породице на Козари и по јасеновачким стратиштима. Претходно ме је растужио мој друг са Б92, који ме је питао: "Серђо, где је лимит?"
 
После, чак је и Аца звао, за свој грош, па су му рекли: "Зашто ти ниси купио авионе па да надлећемо над тобом?"
 
Онда сам ја пропао у земљу, и жарко жалио над Тобом, безумни Бенјамине. Где је лимит? Је л' немаш пара, хоћеш да ти Србија накупи?
 
Срамно и тужно. Извини, Србијо. У име нормалног Израела.
 
 


I can’t believe this but Israeli Air Force planes will participate tomorrow in the events in Croatia to mark “Operation Storm “ in which 250,000 Serbs were expelled from their homes in Croatia. Until today, no country has participated in this event!! Horrible!!!

25d28cd82f88bb1c534b.jpeg 

אחי, חולצות האלו אומרות: ״בשביל הבית, מוכנים״. זוהי קריאה אוסטשית שתחתיה אוסטשה הוציאו להורג אנשים ביסנובץ, לא רחוק מאיפה שחיל האוויר טס לפני כמה ימים. יום מאוד עצוב עבורי

 

i don't feel angry, or anything. whom my planes are threatening to, to my filip and hanit? i am just very, very sad. i thought when you sent Rivlin that you are going to stop the Croatian Holocaust Denial once and for good. then, couple of days later, our army has joined the festivities together with the neo-Nazis who celebrate the regime that has killed my almost entire family (Jewish, needless to say). let's just close the Yad Vashem, and go make the bizz with the cryptonazi g-ments around the globe. :( deeply, deeply sad situation. 


 
67090.jpg

The Jasenovac camp complex consisted of five detention facilities established between August 1941 and February 1942 by the authorities of the so-called Independent State of Croatia. As Germany and its Axis allies invaded and dismembered Yugoslavia in April 1941, the Germans and the Italians endorsed the proclamation of the so-called Independent State of Croatia by the fanatically nationalist, fascist, separatist, and terrorist Ustaša organization on April 10, 1941.

After seizing power, the Ustaša authorities erected numerous concentration camps in Croatia between 1941 and 1945. These camps were used to isolate and murder Jews, Serbs, Roma (also known as Gypsies), and other non-Catholic minorities, as well as Croatian political and religious opponents of the regime. The largest of these centers was the Jasenovac complex, a string of five camps on the bank of the Sava River, about 60 miles south of Zagreb. It is presently estimated that the Ustaša regime murdered between 77,000 and 99,000 people in Jasenovac between 1941 and 1945.

In late August 1941, the Croat authorities established the first two camps of the Jasenovac complex—Krapje and Brocica. These two camps were closed four months later. The other three camps in the complex were: Ciglana, established in November 1941 and dismantled in April 1945; Kozara, established in February 1942 and dismantled in April 1945; and Stara Gradiška, which had been an independent holding center for political prisoners since the summer of 1941 and was converted into a concentration camp for women in the winter of 1942.

The camps were guarded by Croatian political police and personnel of the Ustasa militia, which was the paramilitary organization of the Ustaša movement.

Conditions in the Jasenovac camps were horrendous. Prisoners received minimal food. Shelter and sanitary facilities were totally inadequate. Worse still, the guards cruelly tortured, terrorized, and murdered prisoners at will.

Between its establishment in 1941 and its evacuation in April 1945, Croat authorities murdered thousands of people at Jasenovac. Among the victims were: between 45,000 and 52,000 Serb residents of the so-called Independent State of Croatia; between 12,000 and 20,000 Jews; between 15,000 and 20,000 Roma (Gypsies); and between 5,000 and 12,000 ethnic Croats and Muslims, who were political and religious opponents of the regime.

The Croat authorities murdered between 320,000 and 340,000 ethnic Serb residents of Croatia and Bosnia during the period of Ustaša rule; more than 30,000 Croatian Jews were killed either in Croatia or at Auschwitz-Birkenau.

Between 1941 and 1943, Croat authorities deported Jews from throughout the so-called Independent State to Jasenovac and shot many of them at the nearby killing sites of Granik and Gradina. The camp complex management spared those Jews who possessed special skills or training, such as physicians, electricians, carpenters, and tailors. In two deportation operations, in August 1942 and in May 1943, Croat authorities permitted the Germans to transfer most of Croatia's surviving Jews (about 7,000 in total), including most of those still alive in Jasenovac, to Auschwitz-Birkenau in German-occupied Poland.

As the Partisan Resistance Movement under the command of Communist leader Josip Tito approached Jasenovac in late April 1945, several hundred prisoners rose against the camp guards. Many of the prisoners were killed; a few managed to escape. The guards murdered most of the surviving prisoners before dismantling the last three Jasenovac camps in late April. The Partisans overran Jasenovac in early May 1945.

Determining the number of victims for Yugoslavia, for Croatia, and for Jasenovac is highly problematic, due to the destruction of many relevant documents, the long-term inaccessibility to independent scholars of those documents that survived, and the ideological agendas of postwar partisan scholarship and journalism, which has been and remains influenced by ethnic tension, religious prejudice, and ideological conflict. The estimates offered here are based on the work of several historians who have used census records as well as whatever documentation was available in German, Croat, and other archives in the former Yugoslavia and elsewhere.

As more documents become accessible and more research is conducted into the records of the Ustaša regime, historians and demographers may be able to determine more precise figures than are now available.


68290a.jpg
Ustasa (Croatian fascist) camp guards order a Jewish man to remove his ring before being shot. Jasenovac concentration camp, Yugoslavia, between 1941 and 1945.
78512.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ustasa (Croatian fascist) guards force a prisoner into a pit to be shot. Jasenovac concentration camp. Yugoslavia, probably 1942.

64309.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A Ustasa (Croatian fascist) guard stands amid corpses at the Jasenovac concentration camp, Yugoslavia, 1942.

85198.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Roma (Gypsies) being deported to Kozare and Jasenovac, both Croatian concentration camps. Yugoslavia, July 1942.

85815.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Serbs interned in the Jasenovac concentration camp in Croatia. Jasenovac, Yugoslavia, between 1941 and 1945.


88261.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A referral slip ordering Samuel Hirschenhauser to Jasenovac. June 24, 1942.

Za Dom Spreman, Mr. Netanyahu? -_-
 


Komentari (447)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

c_h.arlie c_h.arlie 08:43 09.08.2018

Re: .

predatortz

Vrednujem kao pogresno. Ja bih voleo da je situacija sledeca: drzava ima svoje predefinisano pismo i to je cirilica, ali svaki gradjanin ima pravo da zatrazi dokumentaciju na latinici i ima pravo da dostavi svoj odgovor na latinici. Dodatno, u regionima (jaka Srbija) gde su izrazene manjine, ima se dozvoliti i ova komunikacija na manjinskom jeziku.


Sve ovo je već dozvoljeno zakonom.
Voleo bih da neko uporedi prava manjina u Srbiji, sa pravima manjina u EU. Napominjem da su Hrvatska i Mađarska u EU.
A ni drugde ne cvetaju cvećke.
Evo primer moje švece od tetke. Ona se '86. udala u Holandiju, za Holanđanina. Po prirodi je snob i trudila se da se što više integriše, da bude u svemu kao "oni". Posle X godina (ne znam koliko, ali je to dugo trajalo) dobila je njihovo državljanstvo i pasoš. Službenik joj je skrenuo pažnju da jeste posala državljanin, ali da Holanđanka neće postati nikad. Taj blagi rasizam, kvazi-elitizam, je osećala, a oseća i dan danas, i na poslu i u frizerskom salonu, i na dodeli diplome svojoj kćerki koja je tamo pobucala nekakve bio-hemije...
Ne znam da bi neko na našim univerzitetima iskazao blagi prezir majci devojke koja diplomira kao student generacije, pa je na prijemu lagano šikanira jer je recimo Mađarica udata za Srbina.
Mi toliki džiberi nismo!

Pozdravi ti sestru i reci joj da toj budalčini od carinika kaže da može da duva.
Kaži joj još - da je boli patka da bude Holanđanka - a i zašto bi to bila ?
Dovoljno joj je da bude državljanka Holandije - i Srpkinja.
alselone alselone 08:45 09.08.2018

Re: .

Mi toliki džiberi nismo!


Nismo, i mi treba da radimo onakako kako treba da se radi a ne uskurac drugima.
Ali ima tu jos nesto. Lako je Holandjanima, Francuzima, Svedjanima ili Norvezanima da budu nacionalisti i da dozvoljavaju i neguju samo smo svoje. Jer svi hoce da budu oni, naravno iz ekonomskih razloga. Pa se onda dodvoravaju. MI ako bismo toliko digni nosine samo bismo isprovocirali veci konflikt i oterali i ovo malo ljudi sto imamo. A i ne bi nam dozvolilo nego bi bilo po svim medijima u svetu, znas kako to vec ide.

Znas kako, Madjar nikad nece postati Srbin, da mu jebesmater i zabranis i latinicu, i jezik i sta god hoces. Onda bolje biti covek i dati tom coveku prostor da zivi dostojno gradjaninu. Slicno ti je i u Svabiji, Turcin nikad nece postati Svabo. Cak se i Angela bunila zbog manjka asimilacije. Ali nece, on je dosao tamo da radi i zaradi, a ne da peva Ich liebe Deutschland.

Madjare pod Orbanom i Hrvate generalno, ne bih komentarisao, to su poluotvoreno fasisticke ideologije kada se pogleda implementacija prava, ne "papir".
predatortz predatortz 08:53 09.08.2018

Re: .

Znas kako, Madjar nikad nece postati Srbin, da mu jebesmater i zabranis i latinicu, i jezik i sta god hoces


Mađar i ne treba da postane Srbin, niti bilo ko da mu u Srbiji treba da uskraćuje pravo na jezik, veru, kulturu, običaje. Mađar je ovde, u neke krajeve, malo ranije sjahao nego mi.

Mislim da niko ne planira da Mađarima, i drugim zajednicama gde su u znatnom procentu, uskraćuje pravo na jezik i pismo.
Popunjavanje tih obrazaca ćirilicom se odnosi na nas Srbe, i ja sa tim nemam problem.
Ako neki Srbin ima problem sa tim što obrazac mora da popuni ćiriličnim pismom, onda je to teranje maka na konac i pišanje u vetar.
alselone alselone 08:55 09.08.2018

Re: .

Ako neki Srbin ima problem sa tim što obrazac mora da popuni ćiriličnim pismom, onda je to teranje maka na konac i pišanje u vetar.


Slazem se, al ko mu jebe mater, pardon my frenc, nek radi kako hoce.
Milan Novković Milan Novković 09:37 09.08.2018

Re: .

alselone
Oću da kažem,


Srki, tvoje iskustvo je bas upecatljivo. Uvek je nekako usmereno u jednom pravcu. Ne sumnjam da je to tako, nego mi je samo zanimljiva ta verovatnoca da od 200k izbeglica koji su se napatili i koji su imali jako velikih problema da vrate imovinu, koje su tamo zajebavali i sikanirali ko idiote, koji i dalje imaju neresena pitanja - tvoji kontakti bas imaju pozitivno iskustvo.

To je bas lepo. Voleo bih da je vise takvih.

To je ono što ebe naše koke, mislim Srkijeve, moje, tvoje .... nejasni obrisi nejasnih obrisa, kontekstova (ako me vidi Free kako motam reči ima da me nema, osim ako mu, jelte, Srki NovosadskoBeogradskoSrpskoJevrejski nije izdao radni nalog i posao ga na službeni put - esam vam ikad rekao da prezirem banovanja, brisanja, tužakanja moderaciji i nedavanja autorskih opcija?! Jesam, ali možda ne znate da umem da isključim prezir i gotivim ljude i pored tih sitnih mana)

I moj komšija je imao zapaljenu ženu i petoro dece od strane ustaša u Lici na početku WW2, ali nije pričao o tome, bilo paripo decenija iza njega i skrasio se i snašao u Prigrevici, oženio ponovo i nama klincima pričao samo o ženama

Ali ja, Sale, razumem šta ti pričaš i isto osećam, kao i ti, samo sam mnogo matoriji pa neminovno i nešto lukaviji, cenim da ne trebaju navodnici, i drugačije se angažujem.

U pravu si, Srki možda ne kapira šta to znači imati sređen život u rodnom kraju pa biti proteran. Kod nas u Prigrevici, kod mog ćaleta i keve, da se ne "kitim" sad ja lažnim perjem, je bilo 5 izbeglica posle oluje, 4 posle Borova pre toga.

Kod jednih je u Prigrevici bilo 26 izbeglica, spavali na onom tavanu gde se stavljaju kukuruzi, sa letvama i svežim vazduhom ispod sebe.

Ovde na blogu se ljudi neempatijski zaleću, iako imaju sasvim normalnu empatiju, i zaborave da pokušaju da zamisle probleme tih nekih "deplorables", kao ih Killari zove u US, ili drugosrbijanci u Srbiji.
mesan mesan 09:41 09.08.2018

Re: .

alselone
како ти вреднујеш законско потискивање латинице?
Ако вреднујеш као nonissue/ОК/нормално/пожељно, питам те онда шта кажеш на наше Дубровчане и дела им? Нећеш рећи да су они бескарактерни сигурно.
Како Срби и Србија јачају одбацивањем тога?


Vrednujem kao pogresno. Ja bih voleo da je situacija sledeca: drzava ima svoje predefinisano pismo i to je cirilica, ali svaki gradjanin ima pravo da zatrazi dokumentaciju na latinici i ima pravo da dostavi svoj odgovor na latinici. Dodatno, u regionima (jaka Srbija) gde su izrazene manjine, ima se dozvoliti i ova komunikacija na manjinskom jeziku.

Hvala, na sličnoj smo liniji onda
Nisam shvatio u tvojoj idealnoj situaciji: da li bi izbacio učenje latinice u osnovnoj školi?
Ako ne bi, možda je kontradiktorno da država ima predefinisano pismo a da državne škole podučavaju neko drugo pismo za srpski jezik.

Konačno, ne vidim svrhu da se danas autobusi u NS prevode na ćirilicu, a pošto su to i tvoje komšije pitanje je relevantno i za tebe.
Rešenje bi možda bilo da autobusi budu privatizovani pa da rade u korist mušterija, a ne (trenutno radikalske) vlasti.
mesan mesan 09:51 09.08.2018

Re: .

predatortz
Popunjavanje tih obrazaca ćirilicom se odnosi na nas Srbe, i ja sa tim nemam problem.
Ako neki Srbin ima problem sa tim što obrazac mora da popuni ćiriličnim pismom, onda je to teranje maka na konac i pišanje u vetar.

Слажем се са свиме што си рекао на тему, укључив да требамо бити поносни на третман мањина, то сам прво овде и рекао, и разлог је што се јављам на тему.

За цитирани део међутим нисам сигуран --- не видим сврху, циљ тога да Срби себи избацују законски из употребе једно писмо.
Наравно да они то могу, али шта је сврха тога, шта се тиме добија (а шта губи)?
У коначници каква визија ту постоји --- ево ја примећујем да се са учења ”језика средине” прешло на учење веронауке, 21.век, сад следи неучење латинице, дакле чему Срби ту теже и зашто?
predatortz predatortz 09:56 09.08.2018

Re: .

За цитирани део међутим нисам сигуран --- не видим сврху, циљ тога да Срби себи избацују законски из употребе једно писмо.
Наравно да они то могу, али шта је сврха тога, шта се тиме добија (а шта губи)?
У коначници каква визија ту постоји --- ево ја примећујем да се са учења ”језика средине” прешло на учење веронауке, 21.век, сад следи неучење латинице, дакле чему Срби ту теже и зашто?


Nisam preterano u temi, ali nigde nisam pročitao da se planira izbacivanje latinice iz obrazovnog sistema.
Ako nečija razmišljanja idu u tom pravcu, onda je taj dobro opičen.

Ja sam skapirao da se zvanična komunikacija na relaciji građanin-država hoće da prebaci na ćirilično pismo, u cilju očuvanja tradicije, kulture, identiteta. Tu ne nalazim ništa sporno.

Što se manjina tiče, tu ne treba ništa menjati. Neće Srbija biti ništa manje država ako omogući svojim građanima da se koriste jezikom i pismom svog naroda. Naprotiv biće veća, pa i u očima tih građana.
alselone alselone 09:59 09.08.2018

Re: .

Nisam shvatio u tvojoj idealnoj situaciji: da li bi izbacio učenje latinice u osnovnoj školi?


Nemoj me dalje hvatati na propitivanje. Mislim da sam sasvim lepo i ljubazno objasnio svoj stav i da je jasan onome ko zeli da ga procita.
alselone alselone 10:01 09.08.2018

Re: .

Ali ja, Sale, razumem šta ti pričaš i isto osećam, kao i ti, samo sam mnogo matoriji pa neminovno i nešto lukaviji, cenim da ne trebaju navodnici, i drugačije se angažujem.



Pokrivamo ceo spektar reacija. Ti se Srkiju obracas kao zabludelom sinu, polako i stalozeno ne pecajuci se na provokacije a ja mu se obracam kao drugu zajebantu koji voli da troluje naokolo radujuci se svaki put kad kaze nesto uzinat.
mesan mesan 10:11 09.08.2018

Re: .

c_h.arlie

Наши разговори су екстремно непродуктивни, но испоштоваћу (наша лепа српска језика) те.
Zašto je problem da svi natpisi budu na ćirilici ?

То треба да се запитају Срби, а свакако делује ретроградно сваком несрбину.
Da nije ćirilica šugava ?

Она је важније српско писмо, сматрам.
Zbog čega svi građani Srbije ne bi trebalo da znaju da čitaju ćirilicu ?
Zbog čega je fantastično bogatstvo zanje i latinice ?

Зато што јесте --- на ком си ти писму учио занат, гледао каталоге, путовао у иностранство?
Ја сам увек жалио сваог Мађара који се није потрудио да научи ћирићицу, али не сматрам да је нормално данас увести то као морање.
Čime smo mi zaslužili tu sreću da budemo bolji od Engleza, Italijana, Francuza i Nemaca - jadnih naroda koji ne znaju latinicu i ćirilicu istovremeno ?

Својом историјом на међи европског истока и запада.
Zašto Srbe smatraš maloumnima imputirajući da se odriču Ruđera Boškovića zbog latinice ?

Гледам дугорочне последице.
Наши бескорисни ”језичари” већ сад губе битку за те писце, а камоли кроз пет генерација кад латиница у свести постане подметачина Ватикана.
(kao braća Hrvati sa njihovim glede, izvješćima, zrakomlatima, ... i sličnim).

На ову тему --- језик је исто што технологија, речи настају ради комуникације концепата, активности.
Група која не ствара нове ствари, која не контролише релевантне активности и не генерише сопствени тренутни стил живота, та група ће природно увозити туђице ради прецизне комуникације.

Джабе се смејете тиквама из круга двојке (менађери, брејнсторминзи, итд.) они морају уводити много туђица ЗАТО ШТО су увезли туђе активности.
Можеш ти да се трудиш са чврсницима и злакоматима, но ако држиш корак са туђим кативностима, увешћеш туђи језик за њих.

mesan mesan 10:14 09.08.2018

Re: .

alselone
Nisam shvatio u tvojoj idealnoj situaciji: da li bi izbacio učenje latinice u osnovnoj školi?


Nemoj me dalje hvatati na propitivanje. Mislim da sam sasvim lepo i ljubazno objasnio svoj stav i da je jasan onome ko zeli da ga procita.

Нема потребе за негативношћу --- ево ја сматрам да би лудо било укидати то из наставе, исто мисли и предатор. Надам се да ће и кроз више година остати тако јак консензус.
c_h.arlie c_h.arlie 10:34 09.08.2018

Re: .

mesan
c_h.arlie

Наши разговори су екстремно непродуктивни, но испоштоваћу (наша лепа српска језика) те.
Zašto je problem da svi natpisi budu na ćirilici ?

То треба да се запитају Срби, а свакако делује ретроградно сваком несрбину.
Da nije ćirilica šugava ?

Она је важније српско писмо, сматрам.
Zbog čega svi građani Srbije ne bi trebalo da znaju da čitaju ćirilicu ?
Zbog čega je fantastično bogatstvo zanje i latinice ?

Зато што јесте --- на ком си ти писму учио занат, гледао каталоге, путовао у иностранство?
Ја сам увек жалио сваог Мађара који се није потрудио да научи ћирићицу, али не сматрам да је нормално данас увести то као морање.
Čime smo mi zaslužili tu sreću da budemo bolji od Engleza, Italijana, Francuza i Nemaca - jadnih naroda koji ne znaju latinicu i ćirilicu istovremeno ?

Својом историјом на међи европског истока и запада.
Zašto Srbe smatraš maloumnima imputirajući da se odriču Ruđera Boškovića zbog latinice ?

Гледам дугорочне последице.
Наши бескорисни ”језичари” већ сад губе битку за те писце, а камоли кроз пет генерација кад латиница у свести постане подметачина Ватикана.
(kao braća Hrvati sa njihovim glede, izvješćima, zrakomlatima, ... i sličnim).

На ову тему --- језик је исто што технологија, речи настају ради комуникације концепата, активности.
Група која не ствара нове ствари, која не контролише релевантне активности и не генерише сопствени тренутни стил живота, та група ће природно увозити туђице ради прецизне комуникације.

Джабе се смејете тиквама из круга двојке (менађери, брејнсторминзи, итд.) они морају уводити много туђица ЗАТО ШТО су увезли туђе активности.
Можеш ти да се трудиш са чврсницима и злакоматима, но ако држиш корак са туђим кативностима, увешћеш туђи језик за њих.


Na žalost !
Ključna pitanja koja ja postavim, sa tvoje strane ostaju bez odgovora.
A elementarno - i početno je ... zašto da mi Srbi imamo dva pisma ? Zašto nam se to uporno nameće, toliko uporno kao nikome drugome ?
Sledeće je - zašto je retrogradno da svi koji sa nama žive uče ćirilicu - i znaju je, čak, i bolje od latinice ?
I najsledeće - zbog čega svi natpisi u državi Srbiji ne bi bili na ćirilici - uključivši i natpise na/u autobusima u Novom Sadu ?
O stereotipima koje gajiš prema Srbima, ne bih - dovoljno ih iskazuješ sam.
predatortz predatortz 10:50 09.08.2018

Re: .

A elementarno - i početno je ... zašto da mi Srbi imamo dva pisma ? Zašto nam se to uporno nameće, toliko uporno kao nikome drugome ?


Imali su i Hrvati, i još neki drugi kojim taman upamtim kako se zovu, a oni to promene. A onda su došli stručnjaci koji su ih ubedili da je to nepotreban luksuz.

Pokretač međunarodnog skupa održanog u HAZU bio je akademik i ugledni sveučilišni profesor (ali i potpredsjednik Matice hrvatske) Stjepan Damjanović, kojeg pitamo zbog čega jedan dio Hrvata nikako ne prihvaća činjenicu da je ćirilica i hrvatsko pismo? – Dio Hrvata ne zna ništa o svojoj povijesti, pogotovo ne zna da su Hrvati jako puno svojih tekstova (u mnogim stoljećima i na mnogim prostorima) napisali ćirilicom. Dio tih tekstova pisan je posebnim tipom ćirilice koji rado zovemo bosančicom. Pisali su njome bosanski franjevci, Dubrovčani, Dalmatinci, Slavonci... Pisali su liturgijske katoličke tekstove, vjeronaučne, pravne, beletrističke

Pročitajte više na: https://www.vecernji.hr/vijesti/hrvati-su-cirilicom-pisali-katolicke-tekstove-djela-na-cakavici-626763 - www.vecernji.hr
vcucko vcucko 11:10 09.08.2018

Re: .

mesan
eво ја сматрам да би лудо било укидати то из наставе, исто мисли и предатор. Надам се да ће и кроз више година остати тако јак консензус.

Ne vidim da je ikome to palo na pamet i da je uopšte tema.
Možda u onoj ustanovi iz "Cuckoo's Nest-a", tako nešto.

Doduše: mora da je lep osećaj kad si dovoljno velik, jak, bitan, šta god. Pa je Rusija skroz pokrivena natpisima "Мак-Доналд'с", "Раифаизен" или "Банк Интеза", "Кока-Кола"/"Пепси" и слично
Znači nije merenje čije pismo je bolje i lepše, nego čisto poslovno odmeravanje snaga. Ti hoćeš na moje tržište, ja hoću tvoj proizvod, ali ući ćeš pod mojim uslovima, dakle između ostalog ćirilica. Ako nećeš, produži na Grenland
nikvet pn nikvet pn 11:36 09.08.2018

Re: .

alselone

Ja bih voleo da je situacija sledeca: drzava ima svoje predefinisano pismo i to je cirilica, ali svaki gradjanin ima pravo da zatrazi dokumentaciju na latinici i ima pravo da dostavi svoj odgovor na latinici.


Баш то.

Негде осамдесетих истекла ми лична карта и издају само латиничне. У срцу Србије?! То нећу, не може, оћу ћириличну. (Колико да зезам кро-пандуре на летовању како су неписмени). Шалтеруша моја школска избечи очи:
- А где да ти нађем ћириличну машину?!
Три месеца сам чекао и најзад добио.

Као базном ћилиричару не допада ми се талибановање и кажњавање латинице.
mesan mesan 11:38 09.08.2018

Re: .

vcucko
mesan
eво ја сматрам да би лудо било укидати то из наставе, исто мисли и предатор. Надам се да ће и кроз више година остати тако јак консензус.

Ne vidim da je ikome to palo na pamet i da je uopšte tema.
Možda u onoj ustanovi iz "Cuckoo's Nest-a", tako nešto.

Doduše: mora da je lep osećaj kad si dovoljno velik, jak, bitan, šta god. Pa je Rusija skroz pokrivena natpisima "Мак-Доналд'с", "Раифаизен" или "Банк Интеза", "Кока-Кола"/"Пепси" и слично
Znači nije merenje čije pismo je bolje i lepše, nego čisto poslovno odmeravanje snaga. Ti hoćeš na moje tržište, ja hoću tvoj proizvod, ali ući ćeš pod mojim uslovima, dakle između ostalog ćirilica. Ako nećeš, produži na Grenland

To je bilo pitanje svrhe, tj. vizije iza ovoga: ako država smatra da sva zvanična komunikacija treba da je na jednom pismu, i gura preduzetnike na to jedno pismo, zašto bi ta ista država želela (i traćila resurse na) podučavanje drugog pisma?
Ako je vizija očuvanje ćirilke (poželjno!) onda je ovakva negacija srpske latinice meni besplodna. Bolje bi im bilo da prepisuju jutjub, na kojem vise deca lenjih roditelja, da se bave izdavanjem kniga, da ozbiljnije rade na pravopisu i popularizaciji istog, da prave krasnopisna takmičenja, itd.

PS: E u Odesi sam prvo video Гарру Поттер, i danas me uveseljava sećanje :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:50 09.08.2018

Re: .

(ako me vidi Free kako motam reči ima da me nema, osim ako mu, jelte, Srki NovosadskoBeogradskoSrpskoJevrejski nije izdao radni nalog i posao ga na službeni put - esam vam ikad rekao da prezirem banovanja, brisanja, tužakanja moderaciji i nedavanja autorskih opcija?! Jesam, ali možda ne znate da umem da isključim prezir i gotivim ljude i pored tih sitnih mana)


Преш'о све црвене линије...ал' кол'ко памтим, ако сам ослободио Рипера, пуштио сам и Фрија Менделу Вона Би. Соришка, ал' ми не мо'ш у кућу банути и понашати се к'о кабадахија у њој а да не ризикујеш да те ја шутнем напоље и закључам авлију за тобом. А шта британске лоле презиру ментално или не боле ме бриге. Ипак је то најбездушнији народ на планети. Ни за под нокат нашим Пригревчанима.
Milan Novković Milan Novković 13:46 09.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
(ako me vidi Free kako motam reči ima da me nema, osim ako mu, jelte, Srki NovosadskoBeogradskoSrpskoJevrejski nije izdao radni nalog i posao ga na službeni put - esam vam ikad rekao da prezirem banovanja, brisanja, tužakanja moderaciji i nedavanja autorskih opcija?! Jesam, ali možda ne znate da umem da isključim prezir i gotivim ljude i pored tih sitnih mana)


Преш'о све црвене линије...ал' кол'ко памтим, ако сам ослободио Рипера, пуштио сам и Фрија Менделу Вона Би. Соришка, ал' ми не мо'ш у кућу банути и понашати се к'о кабадахија у њој а да не ризикујеш да те ја шутнем напоље и закључам авлију за тобом. А шта британске лоле презиру ментално или не боле ме бриге. Ипак је то најбездушнији народ на планети. Ни за под нокат нашим Пригревчанима.

I dalje, da se malo korigujem s izuzetkom onih koji ne razmisle, ne znaju i povedu se za prebrzim emocijama, banovanje i brisanje su za prezir.

Full stop što se mene tiče.

Ovde mi nemamo svoje kuće, to je jeftina floskula fašistoida, fašista, kripto-fašista i sličnih.

Britanci nisu najbezdušniji narod na planeti - to su brze floskule instant idiota.
Britanci, npr, ako ne računamo statistical outlier nekih jako malih zemalja, za iole veću zemlju, naprotiv, najviše pomažu i u novcu i vremenu.

Ali imaju i umeju da imaju najbezdušnije pojedince, to stoji - recimo teško je zamisliti gore ljude od Blera, imaju, naravno, na hiljade ili desetine hiljada takvih ljudi.

A B92 (i njihova je kuća, nije moja ili tvoja, mi smo samo dobili autorske opcije u javnom prostoru) - jbg, jedan im je bio Dejan Restak, prepametan i prekreativan, ovo sad neki nedorasli klinci.

Mnogi ljudi bez autorskih opcija su višestruko sposobniji od prosečnih nas koji ih imamo, IQ 7 je potreban da se to primeti.
c_h.arlie c_h.arlie 13:55 09.08.2018

Re: .

Milan Novković

...
I dalje, da se malo korigujem s izuzetkom onih koji ne razmisle, ne znaju i povedu se za prebrzim emocijama, banovanje i brisanje su za prezir.
...

Сагласан !
Bravo Milane jabuko sa grane.
Ne zbog mene - što reče Spiridon da je postalo uobičajeno da me svako malo banuju.
Ne sumnjam da znaju zašto to rade.
Milan Novković Milan Novković 14:03 09.08.2018

Re: .

c_h.arlie
Milan Novković

...
I dalje, da se malo korigujem s izuzetkom onih koji ne razmisle, ne znaju i povedu se za prebrzim emocijama, banovanje i brisanje su za prezir.
...

Сагласан !
Bravo Milane jabuko sa grane.
Ne zbog mene - što reče Spiridon da je postalo uobičajeno da me svako malo banuju.
Ne sumnjam da znaju zašto to rade.

Ja ću u svoju bucket list staviti "Banovati Emsija", pošto je stavka unikatna, bar što se bucket lists tiče.

I onda ću te na kratko banovati, samo da to štikliram, ti se nećeš ljutiti
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:04 09.08.2018

Re: .

Да, а то бављење туђим ајкјуом ми посебно има мирис "јапаја" британске кујне. Њивом, добро, кућом је преамбициозно.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:12 09.08.2018

Re: .

Него, да кажем само - добио сам потврду од другара из Вашингтона: јесте био шамар за српско пропалестинско гласање у UN-у. Што каже Бане Саншајн: "Удри га само, нек' га заболи."

Соу мач бибијан.

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:33 09.08.2018

Re: .

alselone
Ne bi, ali ne bi ni najurili ovolike Srbe kad im je teledirigovano balvanisanje dokurčilo. Malo bismo se natezali sa njima i razišli se u nekom dogovoru. Ne bi niko bio super srećan, ali ne bi bilo klanja ni proterivanja


Balvana ne bi bilo da nije bilo 1,000,000 mrtvih oko WWII, sto po kucama, sto po logorima. Malo bismo se natezali sa njima i razisli se u nekom dogovoru. Niko ne bi bio super srecan ali ne bi bilo ni ponovo klanja, ni proterivanja kao 50 godina ranije.


Slobo, izađi iz Alsea, i povedi Spomenku Jović i Milorada Komrakova.

Alse, pa jel moguće da mi ti, tako mlad, i nesporno pamentan, prodajaš Slobinu žvaku iz devedesetih? Ne, definitivno se sve vratilo kako je bilo, samo njega nema. Užas.
alselone alselone 14:34 09.08.2018

Re: .

Alse, pa jel moguće da ti, tako mlad, i nespotno pamentan, mi prodajaš Slobinu žvaku iz devedesetih?


A je l' moguce da ti meni prodajes Tudjmanovu?
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:44 09.08.2018

Re: .

alselone
Alse, pa jel moguće da ti, tako mlad, i nespotno pamentan, mi prodajaš Slobinu žvaku iz devedesetih?


A je l' moguce da ti meni prodajes Tudjmanovu?


Eto, vidiš, kako si i ti uspeo da se zaraziš tim sranjem iz devedesetih, stvarno mi je nejasno.
alselone alselone 14:47 09.08.2018

Re: .

Eto, vidiš, kako si i ti uspeo da se zaraziš tim sranjem iz devedesetih, stvarno mi je nejasno.


Eto vidis ti. Bas ono sto sam napisao juce:

- kada ti spominjes balvane, to je istina a kada ja spominjem genocid nad Srbima onda sam nacionalista
- kada ti spominjes Slobinu propagandu, onda je to istina, a kada ja spominjem Tudjmanovu onda sam ponovo ja nacionalista



Sto je najgore, ja zapravo ne mislim potpuno ovo sto sam napisao, samo sam ti odgovarao istom merom da vidis kako idiotska tumacenja mogu da zvuce, ali ti zapravo mislis to sto si napisao. Taj deo je najtuzniji.
angie01 angie01 14:49 09.08.2018

Re: .

Balvana ne bi bilo da nije bilo 1,000,000 mrtvih oko WWII, sto po kucama, sto po logorima.


zar pocinioci tih zlocina nisu neki drugi ljudi, od tih komsija devedesetih-kao sto su neki drugi muslimani bili stanovnici Srebrenice, od onih za vreme Turaka, na ciju se osvetu pozivalo u onom masakru,....po ovoj logici nigde vise ne bi trebalo da je mir, nego bi uvek postojao neki razlog u proslosti, zbog koga bi neki narodi treblo da su u ratu,...nije proslo vreme plamenskih sukoba, sta li?!

...nego zakuvale glavesine, al sa tudjim mesom....
alselone alselone 14:52 09.08.2018

Re: .

zar pocinioci tih zlocina nisu neki drugi ljudi, od tih komsija devedesetih-kao sto su neki drugi muslimani bili stanovnici Srebrenice, od onih za vreme Turaka, na ciju se osvetu pozivalo u onom masakru,....po ovoj logici nigde vise ne bi trebalo da je mir, nego bi uvek postojao neki razlog u proslosti, zbog koga bi neki narodi treblo da su u ratu,...nije proslo vreme plamenskih sukoba, sta li?!


Mene stvarno jako cesto cudi kako vi matori i pametni ljudi tako naivno gledate na rat.

A i zasto si izabrala bas ovo pitanje. Zasto nisi pitala da li su babe i dede koji su pobijeni u Oluji bili isti oni koji su sekli balvane?

angie01 angie01 14:57 09.08.2018

Re: .

ako država smatra da sva zvanična komunikacija treba da je na jednom pismu, i


ne znam stavrno sto bi se Srbija odricala i latinice, koju uredno moze da svojata, s obzirom da ima verziju sa kvacicama za potrebna slova- ja to vidim srpska cirilica, srpska latinica, bogdatevidi:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:59 09.08.2018

Re: .

srdjan.pajic
alselone
Ne bi, ali ne bi ni najurili ovolike Srbe kad im je teledirigovano balvanisanje dokurčilo. Malo bismo se natezali sa njima i razišli se u nekom dogovoru. Ne bi niko bio super srećan, ali ne bi bilo klanja ni proterivanja


Balvana ne bi bilo da nije bilo 1,000,000 mrtvih oko WWII, sto po kucama, sto po logorima. Malo bismo se natezali sa njima i razisli se u nekom dogovoru. Niko ne bi bio super srecan ali ne bi bilo ni ponovo klanja, ni proterivanja kao 50 godina ranije.


Slobo, izađi iz Alsea, i povedi Spomenku Jović i Milorada Komkrakova.

Alse, pa jel moguće da ti, tako mlad, i nespotno pamentan, mi prodajaš Slobinu žvaku iz devedesetih? Ne, definitivno se sve vratilo kako je bilo, samo njega nema. Užas.


Tvampe, Bibi i Terezo,
izađite iz srleta i milančeta i ostavite vojvođanske majstore na miru.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:59 09.08.2018

Re: .

alselone
Eto, vidiš, kako si i ti uspeo da se zaraziš tim sranjem iz devedesetih, stvarno mi je nejasno.


Eto vidis ti. Bas ono sto sam napisao juce:

- kada ti spominjes balvane, to je istina a kada ja spominjem genocid nad Srbima onda sam nacionalista
- kada ti spominjes Slobinu propagandu, onda je to istina, a kada ja spominjem Tudjmanovu onda sam ponovo ja nacionalista




Ma slobodno ti spominji genocid i Jasenovac i dok čekaš u redu za semafor, ja ti samo kažem da je balvanisanje bilo podstaknuto i organizovano iz Beograda, pri čemu je to stradanje Srba u 2.sv. ratu vrlo podmuklo iskorišćeno od strane naših nacoša. To nije Tuđmanova propaganda, to je prosto tako bilo. I na kraju je dovelo do toga da je nešto što je moglo da bude miran razlaz završi sa proterivanjem onoliko ljudi koje sad svaki nacoš žali. I sad zamisli situaciju u kojoj ti RTS svaki dan od jutra do mraka puni mozak za tim glupostima, pri tome masno lažu o situaciji na terenu, nije čudo da se toliko ljudi napalilo. Ali to je, bre, bilo devedesetih godina, kako si ti dospeo da zvučiš ko neki dedekanja za Kališa iz onog vremena, a nisi bio svemu tome direktno izložen, to je meni nejasno.



angie01 angie01 15:01 09.08.2018

Re: .

A i zasto si izabrala bas ovo pitanje.


zato sto je to pocetak,...ja svakako ne pravdam ni ono sto se desilo posle balvana,( samo, kada dozvolis da se zapali plamen, tesko savladavas stihiju koja nabuja), meni je ceo taj uzas besmislen i nepotreban,...racun za sva opravdanja je toliko veliki i krvav, da mi nije jasno da se i dalje prica o nekim "nepremostovim razlozima",...a radi se samo o bolesnoj zagrizenosti i interesima,...nespoobnosti i nedostatku volje da se stvari resavaju drugacije.
alselone alselone 15:06 09.08.2018

Re: .

I na kraju je dovelo do toga da je nešto što je moglo da bude miran razlaz


A kako jebem mu sve zivo i mrrrrrtvo (akcenat onog dede sto prodaje pilice za vreme picijeg gripa) ti ovo mozes da znas???

I to ne samo da znas da je moglo, nego si apsolutno siguran da su samo i jedno balvani bili prepreka za to.

Neozbiljan si.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:08 09.08.2018

Re: .


Ma slobodno ti spominji genocid i Jasenovac i dok čekaš u redu za semafor, ja ti samo kažem da je balvanisanje bilo podstaknuto i organizovano iz Beograda, pri čemu je to stradanje Srba u 2.sv. ratu vrlo podmuklo iskorišćeno od strane naših nacoša.


Slobodno ti ne spominji hrvatski nacizam i život preostale šačice Srba u Hrvatskoj i njihovu egzistenciju, kao i Srba na KiM, u najbizarnijoj za XXI vek strahovladi, i krkarovska objašnjenja da Alseova i moja deca zaslužuju u danas jednoj premirnoj Vojvodini kolektivno šamaranje zato što je šešelj bio nacista.
Milan Novković Milan Novković 15:14 09.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Да, а то бављење туђим ајкјуом ми посебно има мирис "јапаја" британске кујне. Њивом, добро, кућом је преамбициозно.

Ne bavi se britanska kujna tuđim IQom, nego ja tvojim i IQom ljudi što vode B92 blog.

Pitaćeš se šta mi je sada - pa to što ti postaješ nepodnošljiv, do granice gde te je nemoguće ignorisati, i gde u sve više komentara lepiš sve više etiketa ljudima i grupama kojima ti ne pripadaš, ili se, dok ti je potrebno, povučeš iz tih grupa, fluidno.

Mislim, hoećš li više ikad prestati da kenjaš i postaneš onaj normalan Srki sa početka blogovanja.

Ako nećeš - kenjaj malo više po ljudima što se prezivaju Fuchs, i što imaju jevrejskih gena u sebi, što žive u tvojoj oklolini, i slično, ravnoteže radi, pošto to nećeš od mene i sličnih doživeti.

Od nekih hoćeš, ali onda se njima direktno obraćaj.

Šaraj malo više dok pišaš sa balkona.
angie01 angie01 15:16 09.08.2018

Re: .

A kako jebem mu sve zivo i mrrrrrtvo


ono sto je isto jezivo, je sto ova nasa deca bivaju trovana istom tom nacionalistickom ljutom travom,...pazi, moj mladji sin, koji nikada nesto slicno nije mogao da cuje u kuci, dodje jedan dan iz skole i pocne neku pricu o Siptarima, ovo/ono, (pazi, on, koji je u razredu imao crne, zute, crvene i nije ni primetio, sa svima je bio super drug)...mi zgranuti,...posle se ispostavilo, da njegovi drugari, sve fina deca, dolaze sa nekim mantrama, koje razmenjuju,...ono, ne mozes vise da kontrolises razmisljanja generacija,...mediji, zuta stampa, skola- gde je u osnovnoj, nastavnica geografije, krajnje simpa zenica, mom sinu zamerila sto je ziveo u neprijateljskoj Kanadi, odakle dolazi svo zlo, pa i gejevi,....je l kapiras ti koliko je sve to besmisleno,...a jednom kada zaprljas umove, tesko je to posle popraviti.


moja baka Nemica, koja je ovde, nicim izazvana, spominjana u krajnje ulicarsko/perverznom kontekstu najgore vrste, samo zbog svoje nacionalnosti, inace, bila divna, humana, sposobna , vredna i pozrtvovana zena,....iako su joj neke od clanova familije streljali, jer nisu hteli ni u jednu vojsku, a neke proterali, bez bilo kakve krivice, bez surevnjvosti nas je ucila, brat neka ti je mio, ma koje vere bio- i tako se celog zivota ponasala, prepoznavala je dobre i lose ljude, a ne ove ili one vere.
predatortz predatortz 15:17 09.08.2018

Re: .


zar pocinioci tih zlocina nisu neki drugi ljudi, od tih komsija devedesetih-kao sto su neki drugi muslimani bili stanovnici Srebrenice, od onih za vreme Turaka,


Nemoj da misliš da hoću da zapodenem svađu sa tobom, ali imam par stvari da ti kažem na ovu temu.

Te komšije iz '91. su oživele ikonografijui onih iz '41. - iste pesme, iste parole, iste oznake na kapama. Ti bi im verovala?
Doki smo mi, Srbi u Hrvatskoj i Bosni, naivno verovali u opstanak Jugoslavije, Hrvati i Muslimani su pravili i naoružavali svoje vojske, sačinjavali spiskove onih Srba za koje misle da ih treba ubiti, zatvoriti i onih za koje smatraju da će biti lojalni. Hrvatska je, dok je još bila u Jugoslaviji, kupovala oružje, uniforme, štampala priručnike kako postupati sa oficirima JNA i njihovim porodicama.

Potom, tvoja omiljena tema - Srebrenica. Znaš li ti koliko je Srba zverski mučeno, ubijeno, zaklano, koliko sela zapaljeno do jula '95. od strane 28. divizije ABiH?
Ko je to uradio, ako je ta Srebrenica bila hipi komuna a svi u njoj civili i deca?
Pa ti tvrdiš kako su pobijeni civili, deca a čak i Tribunal u Hagu priznaje činjenicu da su mesecima oko Srebrenice vođene borbe na razbijanju zaostalih delova 28. divizije. Po tebi ispade da su se oko Srebrenice Srbi sami ubijali, a onda došla srpska vojska među hipike i sve ih postreljala. Niko od tih hipika nije bio vojnik, imao ruke krvave do ramena, silovao, klao, palio?

Zbog čega su, ako su hteli mirno razdruženje, Hrvati i Muslimani pravili paravojske? Zbog čega su, ako nisu hteli da što više etnički očiste teritoriju pod svojom kontrolom, u zatvore i logore smeštali i one lojalne Srbe koji su ostali u Sarajevu, Zenici, Tuzli, Zagrebu, Osijeku, Splitu...? Koja je krivica tog i takvog Srbina, koji je ostao u svojoj kući, u svojoj zgradi, nije se odazvao ni Martiću ni Mladiću? Čime je on zaslužio da ga odvedu na Kazane i da mu ritualno odseku glavu i bace ga u ambis?
Znaš li ti koji su deveti krug pakla proživljavali oni Srbi koji su ostali u Hrvatskoj i Federaciji? Znaš li da taj pakao, istina blaži, žive i danas? Da očas plane štala, kuća, obije se crkva, osvane preteći grafit?
Znaš li da su u Hrvatskoj, sedamdesetih godina, obeležavane srpske kuće, da su dobijali letke da se sele za Srbiju? To se zvalo "Hrvatsko proleće" i vesnik nekakvih promena. Kakvih? Hrvatskoj bez Srba?
Znaš li ti da se Aija u famoznoj "Islamskoj deklaraciji" zalagao za šerijatsko uređenje Bosne?
Ti bi prihvatila takvog predsednika, onog koji se otvoreno zalaže da te zabule, čador na glavu da ti stave, a da politički islam bude jedina ideologija u toj simpatičnoj Bosni, gde je raja super i gde imaju super ćevape i svi se dobro druže i poštuju, a onda zli Srbi dođu i to razjebu.

Nemate vi pojma ni o Bosni, ni o Hrvatskoj, ni o životu Srba na tim prostorima.
Nemate vi pojma koliko je tu bilo zameteno pod tepih, da bi se takvi kao vi igrali bratstva-jedinstva.
Ono, ja tebi malo pokoljem bližu i dalju rodbinu, pa smo posle braća uz uslov da ti ne smeš puno da talasaš o toj svojoj rodbini. Pa ćemo lepo da živimo. Ja ću da se pravim da te nisam klao, ti ćeš da se praviš da nije bilo tih tvojih po jamama, pa ćemo da đuskamo u miru i ljubavi. Doduše, moje selo će da ima i struju, i telefon, i ambulantu, i dom kulture. Tvoje će malo da čeka, pa ću ja malo da ti se rugam kako si pasivna seljančura, ali sve je to drugarski.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:17 09.08.2018

Re: .

alselone
I na kraju je dovelo do toga da je nešto što je moglo da bude miran razlaz


A kako jebem mu sve zivo i mrrrrrtvo (akcenat onog dede sto prodaje pilice za vreme picijeg gripa) ti ovo mozes da znas???

I to ne samo da znas da je moglo, nego si apsolutno siguran da su samo i jedno balvani bili prepreka za to.

Neozbiljan si.


A kako ti možeš da ne znaš šta će da se desi ako nekom istovariš balvane na puteve, naoružaš i na pobunu mu pokreneš dobar deo stanovništva? Ti kao da si samo retvitovao onaj Dežulovićev tekst, valjda da mene ubediš koliko si ovako jedan jako objektivan bloger a ne samo trol kao ja, a da ga nisi zapravo ni pročitao. Slavuja da mu jebem, tako se ne možemo plodno raspravljati! (eto, sad si me iznervirao, zaboravih da stavim smajlija!
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:23 09.08.2018

Re: .

Te komšije iz '91. su oživele ikonografijui onih iz '41. - iste pesme, iste parole, iste oznake na kapama. Ti bi im verovala?


I onda ih ti prevoziš preko svoje teritorije da idu tamo da se kolju sa Babinim talibanima, i još jedni druge učite ustaške i četničke pesmice i držite se za ruke. Sam si se ovde hvalio time. Ma idi begaj, predatore, koga ti mažeš ovde?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:28 09.08.2018

Re: .

Milan Novković


Mislim, hoećš li više ikad prestati da kenjaš i postaneš onaj normalan Srki sa početka blogovanja.

Ako nećeš - kenjaj malo više po ljudima što se prezivaju Fuchs, i što imaju jevrejskih gena u sebi, što žive u tvojoj oklolini, i slično, ravnoteže radi, pošto to nećeš od mene i sličnih doživeti.



Ne znam o čemu pričaš/projektuješ. Ako misliš na Rubena Fuksa iz BG-zajednice, nismo rodbina. Tj. jesmo ali udaljena. Ako si mislio na Mišu Fuksa, osnivača Fox Enterprise-a, ne poznajemo se, mada jesmo Ungari podrijetlom. Vidim da nije lako ignorisati me.
predatortz predatortz 15:30 09.08.2018

Re: .

srdjan.pajic
Te komšije iz '91. su oživele ikonografijui onih iz '41. - iste pesme, iste parole, iste oznake na kapama. Ti bi im verovala?


I onda ih ti prevoziš preko svoje teritorije da idu tamo da se kolju sa Babinim talibanima, i još jedni druge učite ustaške i četničke pesmice i držite se za ruke. Sam si se ovde hvalio time. Ma idi begaj, predatore, koga ti mažeš ovde?


Da, prevozili smo ih preko naše teritorije dok je bio aktuelan sporazum Karadžić-Boban.
Babo nije komandovao talibanima, nego jedinicama sa kojim sam takođe sarađivao. Te jedinice su ratovale protiv Alijinih islamskih fanatika i nad tim narodom u i oko Kladuše, nad Muslimanima, su činjeni teški ratni zločini od strane Muslimana. Oči su im na nož vadili, za karambolke džipova su ih vezali pa mrtve vozili kroz Bihać.

Znaš šta je tvoj problem?

Malo znaš o Bosni, a voliš mnogo da sereš.

Dokaz?
Pomešao si Babu (Fikreta Abdića) i Aliju. Znači, negde si nešto čuo, usput pokupio, ali pokopčao ko je tu ko nisi.

No to te ne sprečava da držiš lekcije onima koji znaju i koji su direktni učesnici.

angie01 angie01 15:35 09.08.2018

Re: .

Doki smo mi, Srbi u Hrvatskoj i Bosni, naivno verovali u opstanak Jugoslavije,


dok su vodje iz Beograda, imale ideju....

ja u svomjim komentarima, ne branim ni jednu stranu, ali se rat odvojao van Srbije-da je bilo volje i razume sa svih strana, razlaz, ako je bio neminovan, mogao se dogovoriti i drugacije.



Potom, tvoja omiljena tema - Srebrenica


dalekobilo- ona se samo izdvojila velicinom zlocina.


Zbog čega su, ako su hteli mirno razdruženje, Hrvati i Muslimani pravili paravojske?

pretpostavljam, jer je Srbija pokazala da ne zeli razlaz,...i Slovenija je pribegla oruzanom raskidu ugovora,....

Znaš li ti koji su deveti krug pakla proživljavali oni Srbi koji su ostali u Hrvatskoj i Federaciji? Znaš li da taj pakao, istina blaži, žive i danas?


ne znam je l tu brojis i opsadu Sarajeva, Pale, snajperiste,...

Nemate vi pojma ni o Bosni, ni o Hrvatskoj, ni o životu Srba na tim prostorima.


rekoh ti da imam komsije, izbegle, one sa kamiona i traktora,...svi kazu, da nisu trebali nista zapocinjati i da bi bilo bolje po njih, da su sada u svojim kucama.

Nemate vi pojma koliko je tu bilo zameteno pod tepih, da bi se takvi kao vi igrali bratstva-jedinstva.


ja se ne igram bratstva i jedinstva, nije mi normalan pokolj u 21. veku, medju ljudima koji imaju isto poreklo, predke, istoriju, kulturno nasledje, geografiju,...koliko sam sabrala, sve u i zakuvali oni sa partijskim knjizicama, koju niti ja, niti bilo ko moj nije imao...
Milan Novković Milan Novković 15:38 09.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Milan Novković


Mislim, hoećš li više ikad prestati da kenjaš i postaneš onaj normalan Srki sa početka blogovanja.

Ako nećeš - kenjaj malo više po ljudima što se prezivaju Fuchs, i što imaju jevrejskih gena u sebi, što žive u tvojoj oklolini, i slično, ravnoteže radi, pošto to nećeš od mene i sličnih doživeti.



Ne znam o čemu pričaš/projektuješ. Ako misliš na Rubena Fuksa iz BG-zajednice, nismo rodbina. Tj. jesmo ali udaljena. Ako si mislio na Mišu Fuksa, osnivača Fox Enterprise-a, ne poznajemo se, mada jesmo Ungari podrijetlom. Vidim da nije lako ignorisati me.

Ne mislim ni na jednog Fuksa, ne mislim na Jevreje, ne mislim na Novosađane, ne mislim na Izraelce, pisce, istoričare, ljude iz turizna, Srbe i Srbijance iz Južne Srbije, Beograda ... ja ne mislim tako, većina ljudi ne misli tako, svi smo slična na kraju krajeva, dobri u proseku, ne podsmevamo se drugima, ne lepimo im etikete, pametni i kreativni.

Samo sam ti dao primer kako se ti obraćaš ljudima na blogu, sistematski ih provocirajući i lepeći im nešto.

Nije te lako ignorisati, pre neki dan negde naletim na komentar gde si dokačio IT, al ajde, to je sad popularno. I potpuno je nebitno što svako može da se bavi IT-jem, najmanji troškovi, imamo blogera čija će deca moći sa 13 godina zarađivati prvo kintu, netrivijalnu (sa 13-15 smo i mi poneki, sad matori, počinjali).

Jednom pre toga si dokačio svih 80 miliona ljudi u Srbiji (jedne te iste više puta), i zbog Južne Srbije sam jedva oćutao da ti odgovorim, jedva, ... bar da ukapiram šta ti je drive ili cilj ne bi mi bilo krivo, ili da te se ne sećam kao cool lika.
predatortz predatortz 15:43 09.08.2018

Re: .

ne znam je l tu brojis i opsadu Sarajeva, Pale, snajperiste,...


Opsada grada je ratna radnja stara koliko i gradovi
Snajperiste su imali svi.
Recimo, sarajevske Romea i Juliju (Boška i Admiru) je ubio Nedžad Herenda, snajperista Ševa, jedinice direkto podređene Aliji Izetbegoviću. Zbog čega rahmetli Aliji nije suđeno za snajperske kampanje protiv civila? Misliš da srpski civili na Grbavici nisu ginuli od muslimanskih snajperista? Pitaj našu natašu kako joj je ubijena baba u Neđarićima.

Pustite ljudi patetiku...
angie01 angie01 15:50 09.08.2018

Re: .

Pustite ljudi patetiku...


meni su tamo bili stric, strina, brat, prijatelji...- znam o cemu govorim, ....strina umrla u stanu bez prozora u izresetanoj zgradi iz koje nije mogla da izadje,....na nasoj zvanicnoj tv, je bio snimak u to vreme, kako radovan, kao da vodi turisticku turu, pokazuje odakle, gde i kako se gadja, pa da proba i reporter,...a on citao stihove,...
predatortz predatortz 15:57 09.08.2018

Re: .


meni su tamo bili stric, strina, brat, prijatelji...-


Mojoj majci su u Pofalićima, maja '92. ubili strica, dva brata od strica i njihove žene. Jedna od njih je bila Muslimanka. Nisu bili pripadnici ni jedne vojne formacije, nisu mrdnuli iz svoje kuće. Planirali su da ostanu u gradu u kom su rođeni i živeli. Stradali su sa oko 200 svojih komšija, 16.maja '92. Ne znam da li je neko čitao stihove dok se to događalo, ali me zanima u čemu je razlika kada to radi Radovan, u odnosu na to kada to radi Alija? Mislim na ubistva civila.
angie01 angie01 16:39 09.08.2018

Re: .

maja '92.


rekoh vec, kad zapalis plamicak i u njega duvas da se razgori, onda ne mozes da kontrolises stihiju, kada nabuja,...


sto se citanja poezije tice- ja nekako kritikujem rat kao opciju, a ti nekako pravdas nasu stranu.
predatortz predatortz 16:52 09.08.2018

Re: .

sto se citanja poezije tice- ja nekako kritikujem rat kao opciju, a ti nekako pravdas nasu stranu.


Ne pravdam ja našu stranu. Tu je mnogo stvari učinjeno da ni mnogo bolji oratori od mene neke stvari ne mogu opravdati. Niti bi mi obraz dozvolio da pravdam ono što za pravdanje nije.
Samo sam protiv crno belog pristupa celoj toj priči.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:52 09.08.2018

Re: .

Samo sam ti dao primer kako se ti obraćaš ljudima na blogu, sistematski ih provocirajući i lepeći im nešto.


Isključivo i striktno u samoodbrani od smradova. Sa lepim ljudima samo ljubljana.
mesan mesan 16:55 09.08.2018

Re: .

angie01
A kako jebem mu sve zivo i mrrrrrtvo


ono sto je isto jezivo, je sto ova nasa deca bivaju trovana istom tom nacionalistickom ljutom travom,...pazi, moj mladji sin, koji nikada nesto slicno nije mogao da cuje u kuci, dodje jedan dan iz skole i pocne neku pricu o Siptarima, ovo/ono, (pazi, on, koji je u razredi imao crne, zute, crvene i nije ni primetio, sa svima je bio super drug)...mi zgranuti,...posle se se ispostavilo, da njegovi drugari, sve fina deca, dolaze sa nekim mantrama, koje razmenjuju,...ono, ne mozes vise da kontrolises razmisljanja generacija,...mediji, zuta stampa, skola- gde je u osnovnoj, nastavnica geografija, krajnje simpa zenica, mom sinu zamerila sto je ziveo u neprijateljskoj Kanadi, odakle dolazi svo zlo, pa i gejevi,....je l kapiras ti koliko je sve to besmisleno,...a jednom kada zaprljas umove, tesko je to posle popraviti.


moja baka Nemica, koja je ovde, nicim izazvana, spominjana u krajnje ulicarsko/perverznom kontekstu najgore vrste, samo zbog svoje nacionalnosti, inace, bila divna, humana, sposobna , vredna i pozrtvovana zena,....iako su joj neke od clanova familije streljali, jer nisu hteli ni u jednu vojsku, a neke proterali, bez bilo kakve krivice, bez surevnjvosti nas je ucila, brat neka ti je mio, ma koje vere bio- i tako se celog zivota ponasala, prepoznavala je dobre i lose ljude, a ne ove ili one vere.

Najrelevantniji i najsmisleniji komentar na blogu još od početka sa hrvatskim fudbalerima —- vredan višestrukih citiranja radi preispitivanja nas i sudbine koja nas čeka.

Beskrajno poštovanje za baku, i ja poznajem nekolicinu sličnih osoba.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:56 09.08.2018

Re: .

Gde sam dokačio IT? Toliko lud nisam, ipak, hvala ti što otkrivaš hlače? Kakva južna priča. Ne znam o čemu pričaš, moraš biti malo određeniji, pošto, kako si rekao, ja sam glup a ti cool.
Milan Novković Milan Novković 17:01 09.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Samo sam ti dao primer kako se ti obraćaš ljudima na blogu, sistematski ih provocirajući i lepeći im nešto.


Isključivo i striktno u samoodbrani od smradova. Sa lepim ljudima samo ljubljana.

Ja uopšte ne pričam o tvom svađanju sa pojedincima, na tu temu sam samo izneo moj opšti stav o brisanju i banovanju.

Ja pričam o lepljenju etiketa grupama ljudi.
Milan Novković Milan Novković 17:11 09.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Gde sam dokačio IT? Toliko lud nisam, ipak, hvala ti što otkrivaš hlače? Kakva južna priča. Ne znam o čemu pričaš, moraš biti malo određeniji, pošto, kako si rekao, ja sam glup a ti cool.

Ja ne otkrivam nikakve hlače i nisam ti ta vrsta sparing partnera.

Ti toliko toga uvredljivog trtljaš, da ti je postalo normalno i svakodnevno i pretpostavljam da zaboraviš pet minuta pošto se istreseš. Ne mogu zamisliti osobu koja bi ti bila značajno "određenija" tako što će da pamti pa iznosi detalje.

Evo, već me mrzi da proveravam gore šta sam konkretno rekao, da se glupo ponašaš - da, da je to naglašeno poslednjih godina, da, da sam ja cool ne - ako se stiče takav utisak mislio sam da je većina cool, kojoj i sam pripadam, i ti nisi više u toj grupi.

Na jedan tvoj posebno "potentan" komentar gde si dotakao Južnu Srbiju sam ti onomad tu, par komentara ispod tebe, skrenuo pažnju na, onomad, verovatno sarkastičan način, pre pola godine-godinu, npr.

I, eto, očigledno da to nisi zapamtio pošto mi sad tražiš detalje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:23 09.08.2018

Re: .

Dokaz?
Pomešao si Babu (Fikreta Abdića) i Aliju. Znači, negde si nešto čuo, usput pokupio, ali pokopčao ko je tu ko nisi.


Ma, Alija, Boban, Babo, Mladić, Karadžić, isti kurac drugo pakovanje. Ti si vozio ustaše, i slizavao se sa njima, i to ti je bilo ok, a kad Izraelac vozi avion iznad Knina 23 godine posle, onda histerišeš ovde ko nenormalan, kao da si u najmanju ruku sam pobegao iz Jasenovca.

O ratu u Bosni znam sasvim dovoljno, i nemam potrebu da se bavim mistifikacijama, sentimentalnim epsko-lirskim ulepšavanjem.
alselone alselone 17:28 09.08.2018

Re: .

Slavuja da mu jebem, tako se ne možemo plodno raspravljati! (eto, sad si me iznervirao, zaboravih da stavim smajlija!


Ja se dalje necu ni raspravljati osim ako je o pecanju.

predatortz predatortz 17:30 09.08.2018

Re: .


O ratu u Bosni znam sasvim dovoljno


Znaš qratz moj!
Ma, Alija, Boban, Babo, Mladić, Karadžić, isti kurac drugo pakovanje.


Ajde?!


Ti si vozio ustaše

Nisam bio vozač. U tom momentu sitan pporučnik, ali ne i vozač. Vojska, verovao ili ne, izvršava zadatak.


onda histerišeš ovde ko nenormalan, kao da si u najmanju ruku sam pobegao iz Jasenovca.

Tata ti je nenormalan!
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:39 09.08.2018

Re: .

alselone
Slavuja da mu jebem, tako se ne možemo plodno raspravljati! (eto, sad si me iznervirao, zaboravih da stavim smajlija!


Ja se dalje necu ni raspravljati osim ako je o pecanju.



Neću ni ja, samo da odgovorim predatoru!
predatortz predatortz 17:41 09.08.2018

Re: .

srdjan.pajic
alselone
Slavuja da mu jebem, tako se ne možemo plodno raspravljati! (eto, sad si me iznervirao, zaboravih da stavim smajlija!


Ja se dalje necu ni raspravljati osim ako je o pecanju.



Neću ni ja, samo da odgovorim predatoru!


Ne moraš, puca mi ona stvar za tvoj odgovor.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 09.08.2018

Re: .

Znaš qratz moj!


Znam, a za cimanje qurca i (i bolove u istom) vidi na drugom šalteru.

Ajde?!


Aha.


Nisam bio vozač. U tom momentu sitan pporučnik, ali ne i vozač. Vojska, verovao ili ne, izvršava zadatak.


A i u opisu zadatka ti je bilo da se slizavaš sa prevoženim ujacima, učiš koljačke i druge junačke pesmice, i držite se za ruke? Mislim, kako te nije sramota, ja iskreno ne razumem?

Tata ti je nenormalan!


Nije ti moj tata ništa napisao, nego ja, udri po meni lično, a ne ovako ko neka džiberčina.

Bili Piton Bili Piton 18:01 09.08.2018

Re: .

predatortz


Malo znaš o Bosni, a voliš mnogo da sereš.





Ne trpam vam se u razgovor ali ću ovo reći, pre neki dan žustra rasprava na zidu kod drugara iz vojske (gračanički musliman, ne propušta priliku da me nazove "bratom" što češće, samo zato što dobro zna dve stvari - da ga ne mrzim, i da mi je žao zbog svega, to mu je dovoljno za bratstvo kao i meni uostalom) - stavlja dakle Edin tačku na neku raspravu o Bosni rečenicom sve tri strane u Bosni su htele krv i ubijanje. To je u principu sve što o Bosni treba znati, ostalo su nijanse, što reče onaj.

freehand freehand 18:49 09.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Samo sam ti dao primer kako se ti obraćaš ljudima na blogu, sistematski ih provocirajući i lepeći im nešto.


Isključivo i striktno u samoodbrani od smradova. Sa lepim ljudima samo ljubljana.

Ne bih se uopšte uključivao u ovo, ali najveći problem sa tobom je što lažeš, i to bez prestanka, a sve se uvijajući ko zgažena glista u te svoje kostime/identitete - srpski, jevrejski, roditeljski, ljubavnički, hipički, kulerski... Po potrebi presvlačiš te kostime a najgore kad se zajebeš pa ne znaš ni koja je predstava ni koji čin, ni šta si obukao ni koju repliku izgovaraš.
Ja te, na primer, nikad nisam uvredio niti se ponašao kao kabadahija na tvom blogu, sem ako pod tim ne podrazumevaš iznišenje drugačijeg mišljenja i adekvatan odgovor na tvoja vređanja. Nikad te nisam banovao, nikad ti obrisao ni jedan komentar. Zato na mojim blogovima stoje još uvek tvoja uletanja kad me prvo kod sebe pobrišeš i banuješ da ne mogu da odgovorim, a onda uletiš sa uvredama i bulažnjenjem. Jebiga, to ti stoji kao spomenik, to kod mene ne možeš da brišeš.
Interesantno je samo da niko u celoj ovoj priči nije pomenuo jevrejski genocid nad Arapima koji još traje. Od formiranja države Izrael na tuđoj zemlji i uz ogroman egzodus do danas sa državom aparthejda, otimanjem teritorija, ubijanjem civila bez stida i kazne. I to u stotinama i hiljadama i desetinama hljada.
A za osude Izraela glasali su SVI, stotinama puta u ovih sedam decenija. Sem Ujka Sema koji voli svoje kurvine sinove koji mu i služe kao teminator na daljinski. I to terminator zaogrnbut u holokaust, drugi po redu.
Prvi put Jahve svojeručno, jebiga.
Mislim, jebeš Arape, oni valjaju da se čovek sa njima slika za fejsbuk da bi bio kul lik, al inače - Arapi, čemu?

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:21 09.08.2018

Re: .

Ne trpam vam se u razgovor


U, jak nam razgovor...
alselone alselone 19:30 09.08.2018

Re: .

U, jak nam razgovor...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:23 09.08.2018

Re: .

Baš, smorilo pred kraj.

Inače, ekskluzivno! Skandalozno! Neverovatno!

Aca je na raskršću - moraće da prelomi. Nema više na dve stolice. Srbija mora da seče, ili Vladu, ili Anđu i Dončeta. Sledi ofanziva na više frontova (CG, KiM).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:26 09.08.2018

Re: .

milanče i đole, a da se raziđemo kao drugari, evo ja se neću više trpati na vašim temama, i vi nemojte na mojim? može? mogu i ja sada da izbacujem spisak koliki ste vi gadovi povremeno od ljudi, ali ne vidim svrhu. imate ponekada i lepih momenata. da se razilazimo, može?
Milan Novković Milan Novković 20:36 09.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
milanče i đole, a da se raziđemo kao drugari, evo ja se neću više trpati na vašim temama, i vi nemojte na mojim? može? mogu i ja sada da izbacujem spisak koliki ste vi gadovi povremeno od ljudi, ali ne vidim svrhu. imate ponekada i lepih momenata. da se razilazimo, može?

Ne može, aman:

- Prvo, ja ne mislim da si ti gad. Nisam znao da ti misliš da ja jesam (povremeno) pa mi je sad još interesantnije da krenem da branim nedužne ljude kojima lepiš etikete. Ja to o tebi nisam mislio ni povremeno.

- Drugo, ti si meni bio simpatičan mnogo češće od ponekad (imao lepih momenata), davno si stistematski i sve vreme bio simpatičan. Opet, nisam znao da ja u tvojim očima imam lepih momenata samo ponekad, što sugeriše da su u večini vremena ružni.

- Treće, moj prezir prema brisanju i banovanju dolazi još od roditeljskog vaspitanja - mene je učilo da poštujem sebe i druge oko sebe, pa kako branim svoju slobodu izražavanja tako branim i tuđu - i inema dilova sa fašistoidnim kada su slobode u izražavanju u pitanju.

Elem, namerno sam naduvao ove tri stavke da ti dam primer koliko se ti agresivno frljaš kad pišeš, bez mnogo obzira kako će to drugi pročitati i koga i kako ćeš da dotakneš


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:40 09.08.2018

Re: .

Milan Novković
Srđan Fuchs
milanče i đole, a da se raziđemo kao drugari, evo ja se neću više trpati na vašim temama, i vi nemojte na mojim? može? mogu i ja sada da izbacujem spisak koliki ste vi gadovi povremeno od ljudi, ali ne vidim svrhu. imate ponekada i lepih momenata. da se razilazimo, može?

Ne može, aman:

- Prvo, ja ne mislim da si ti gad. Nisam znao da ti misliš da ja jesam (povremeno) pa mi je sad još interesantnije da krenem da branim nedužne ljude kojima lepiš etikete. Ja to o tebi nisam mislio ni povremeno.

- Drugo, ti si meni bio simpatičan mnogo češće od ponekad (imao lepih momenata), davno si stistematski i sve vreme bio simpatičan. Opet, nisam znao da ja u tvojim očima imam lepih momenata samo ponekad, što sugeriše da su u večini vremena ružni.

- Treće, moj prezir prema brisanju i banovanju dolazi još od roditeljskog vaspitanja - mene je učilo da poštujem sebe i druge oko sebe, pa kako branim svoju slobodu izražavanja tako branim i tuđu - i inema dilova sa fašistoidnim kada su slobode u izražavanju u pitanju.

Elem, namerno sam naduvao ove tri stavke da ti dam primer koliko se ti agresivno frljaš kad pišeš, bez mnogo obzira kako će to drugi pročitati i koga i kako ćeš da dotakneš




kasno je sada. čeprkanje po tuđem mozgu, prezir, ignorancija. zbogom.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 22:23 09.08.2018

Re: .

Milan Novković

esam vam ikad rekao da prezirem banovanja, brisanja, tužakanja moderaciji i nedavanja autorskih opcija?! Jesam, ali možda ne znate da umem da isključim prezir i gotivim ljude i pored tih sitnih mana



I dalje, da se malo korigujem s izuzetkom onih koji ne razmisle, ne znaju i povedu se za prebrzim emocijama, banovanje i brisanje su za prezir.



A B92 (i njihova je kuća, nije moja ili tvoja, mi smo samo dobili autorske opcije u javnom prostoru) - jbg, jedan im je bio Dejan Restak, prepametan i prekreativan, ovo sad neki nedorasli klinci.


moj prezir prema brisanju i banovanju dolazi još od roditeljskog vaspitanja - mene je učilo da poštujem sebe i druge oko sebe, pa kako branim svoju slobodu izražavanja tako branim i tuđu - i inema dilova sa fašistoidnim kada su slobode u izražavanju u pitanju.



Дозволи један савет на основу личног искуства...

Будеш ли наставио овако и оволико да истичеш колико презиреш брисање и бановање, бићеш банован и брисан са Блога Б92 исто као и ја.

Не мораш баш превише да забадаш прст да би се и сам уверио да ли је то истина или не, ја ћу ти то рећи:

Сујета баш уме да подстакне људе на осветољубивост.
alselone alselone 07:20 10.08.2018

Re: .

Ne bih se uopšte uključivao u ovo, ali najveći problem sa tobom je što lažeš, i to bez prestanka, a sve se uvijajući ko zgažena glista


Ne bih se ni ja uključivao u ovo da ti ne lažeš bez prestanka a tek što se uvijaš to je posebna priča. Kako možeš biti toliki licemer da se žališ što si banovan a da mene držiš banovanog i to 5 godina bez prestanka? To je ultimativni nivo licemerja. Ako već banuješ, onda bar ćuti ako neko tebe banuje. Ali ne, licemerko voli na obe stolice, smeta mu kad mu neko radi ono isto kao on drugima, pa pošto ne može da trpi - banuje, ali voli i da se uvija kada neko njega blokira.

A tek zašto si me blokirao, to je posebna priča. Da li sam te uvredio? Nisam. Da li sam ti rekao psovku, ružnu reč? Nisam. Da li sam otkrio nešto iz privatnog života? Nisam. Pa šta sam onda uradio? Uradio sam to da sam te 2012. zajebavao što si za Borisom Tadićem vrištao ovde ko ciganka kad brata ženi (da budem do kraja tačan, isprva te nisam ni zajebavao nego pokušao lepo i normalno, ali je tebi jako važno da se posvadjas sa svima koji su protiv Tadića, pa makar to bili i ljudi koje znaš. Posle toga smo prešli u režim zajebavanja).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:30 10.08.2018

Re: .

dolazi još od roditeljskog vaspitanja - mene je učilo da poštujem sebe i druge oko sebe, pa kako branim svoju slobodu izražavanja tako branim i tuđu - i inema dilova sa fašistoidnim kada su slobode u izražavanju u pitanju.


Taske,

U Britaniji kod laburista očito postoji problem definisanja šta je sloboda izražavanja a šta sloboda preispoljnog bezobrazluka i umišljene visine. freeju je ukinuto drugo, a ne prvo. Ima čovek slobodu da izrazi šta mu je volja ali nema da me vređa. Dalje, riper i cane su banovani jer su mi ukaljali sveto ime, ruku na srce, uradili su to i Billy i Blogi, al' njih volim pa sam im oprostio, a Billy je zauzeo i pomirljiv stav - drugo, Billy je branio svoju ortakinju, BoLeta, ne znajući pritom da smo se mi izmirili. BoLe ne voli nešto drugo kod mene, što je okej, ja mislim da greši. Kako god, BoLe je jedina od svih imenovanih koja je, u svađi, rekla jasno, jednostavno i iskreno - izvini. I to kao žena! Drugar i srce jedno veliko i to samo pokazuje koliko su žene uzvišenija bića od nas! Zato što je iskrena. Ovi ostali nisu nikada (Billy je kažem pribegao vređanju ali je i povukao nipodaštavajući ton kada je shvatio da BoLe i ja nismo u zloj krvi).

Čakija i Tebe sam banovao korektivno - tebe zato što nisi pustio diskusiju o Savi Nemanjiću, a o Čakija sam se jedino ogrešio, zbog čega mu se izvinjavam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:47 10.08.2018

Re: .

alselone


Ne bih se ni ja uključivao u ovo da ti ne lažeš bez prestanka a tek što se uvijaš to je posebna priča. Kako možeš biti toliki licemer da se žališ što si banovan a da mene držiš banovanog i to 5 godina bez prestanka? To je ultimativni nivo licemerja. Ako već banuješ, onda bar ćuti ako neko tebe banuje. Ali ne, licemerko voli na obe stolice, smeta mu kad mu neko radi ono isto kao on drugima, pa pošto ne može da trpi - banuje, ali voli i da se uvija kada neko njega blokira.

A tek zašto si me blokirao, to je posebna priča. Da li sam te uvredio? Nisam. Da li sam ti rekao psovku, ružnu reč? Nisam. Da li sam otkrio nešto iz privatnog života? Nisam. Pa šta sam onda uradio? Uradio sam to da sam te 2012. zajebavao što si za Borisom Tadićem vrištao ovde ko ciganka kad brata ženi (da budem do kraja tačan, isprva te nisam ni zajebavao nego pokušao lepo i normalno, ali je tebi jako važno da se posvadjas sa svima koji su protiv Tadića, pa makar to bili i ljudi koje znaš. Posle toga smo prešli u režim zajebavanja).


Freele je klasičan egocentrik - kod njega je prosto za izučavanje kako može ljudska sujeta da izrikošetira, umesto najobičnijeg "oprosti, žao mi je." Treba svi kod BoLeta da idu na časove iskrenosti i ljudskog ponašanja.

milanče,
što se nas tiče, završili smo. možeš da pokupiš svog drugara đoleta i da ideš na bazen i pivo, na moju sajbernjivu nemoj više dolaziti, najuljudnije te molim (brata Prigrevčanina, za londonskog hipstera me boli uvo, taj nije morao ni da se uključuje).

Alse,
tu mi je drugar jedan, Srbino-Amerikanac. Radi za SD njihov. Mogli bismo jednu kahvu radnu da popijemo. Nemam srpski fontele (zaboravio u kancu u tlv), pa ako si rad da se sahvatamo po mesindžerima.

Drugovi,
ovim oglašavam sednicu zatvorenom.

Live long and prosper.
May the Force be with us.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 07:51 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Srđan Fuchs
dolazi još od roditeljskog vaspitanja - mene je učilo da poštujem sebe i druge oko sebe, pa kako branim svoju slobodu izražavanja tako branim i tuđu - i inema dilova sa fašistoidnim kada su slobode u izražavanju u pitanju.


Taske,

U Britaniji kod laburista očito postoji problem definisanja šta je sloboda izražavanja a šta sloboda preispoljnog bezobrazluka i umišljene visine. freeju je ukinuto drugo, a ne prvo. Ima čovek slobodu da izrazi šta mu je volja ali nema da me vređa. Dalje, riper i cane su banovani jer su mi ukaljali sveto ime, ruku na srce, uradili su to i Billy i Blogi, al' njih volim pa sam im oprostio, a Billy je zauzeo i pomirljiv stav - drugo, Billy je branio svoju ortakinju, BoLeta, ne znajući pritom da smo se mi izmirili. BoLe ne voli nešto drugo kod mene, što je okej, ja mislim da greši. Kako god, BoLe je jedina od svih imenovanih koja je, u svađi, rekla jasno, jednostavno i iskreno - izvini. I to kao žena! Drugar i srce jedno veliko i to samo pokazuje koliko su žene uzvišenija bića od nas! Zato što je iskrena. Ovi ostali nisu nikada (Billy je kažem pribegao vređanju ali je i povukao nipodaštavajući ton kada je shvatio da BoLe i ja nismo u zloj krvi).

Čakija i Tebe sam banovao korektivno - tebe zato što nisi pustio diskusiju o Savi Nemanjiću, a o Čakija sam se jedino ogrešio, zbog čega mu se izvinjavam.




Укапирао сам и из првог пута, без понављања, да се односи на мене... Тасу Дебелог... Због Саве Немањића...



Па знаш како је то, брате... Побратиме?

Не могу и нећу да говорим у Савино име, али зато могу у своје, па ти онда кажем да као што ти никако не волиш да неко каља твоје свето име, ни ја никако не бих волео да неко по овом ријалитију званом Блог Б92 каља Савино име.


А сасвим сам сигуран да би на том посту о Сави било увек спремних кандидата за ту врсту дискусије. Таквих никада и не недостаје на овом ријалитију званом Блог Б92.

И то сам ти тако и рекао када си ме питао зашто сам тај пост закључао за коментарисање.

Због излога јефтиних слаткиша.







А ово што сам цитирао Новковића, не односи се само на тебе него генерално онако на све који банују и бришу по Блогу Б92 због чега смо сада већ увелико стигли до фарсе. Надреалне фарсе. Тј. Блог Б92 само одсликава ту надреалну фарсу у којој иначе живимо ван Блога Б92.

Па сам човека цитирао јер и ја презирем бановања и брисања сваке врсте.

Једино што за разлику од Новковића, ја тај свој презир према онима који банују и бришу не умем да искључим.

Мало-мало, па тај презир прокључа из мене.

Због тога ми је вероватно и сада банован тај ник Таса Дебели па се овде дописујем са тобом под врло неинвентивним ником који сам видео и ископирао од... Кроса? Можда?

(Уосталом, погледај само тему овог твог поста... Мени је ова вест о којој си ти писао потпуно надреална... Надреална фарса...

Мени тешко да поверујем у то што читам... Покушавам, али ми не иде...)

Ето, управо тако сада изгледа Блог Б92 захваљујући полуписменим домаћицама и доконим "пензиионерима" који се баве уређивачком политиком ове друштвене мреже која је можда некада и имала углед у Србији и у региону, а сада је богами на нивоу неког ријалитија.

Али, ако је то био циљ полуписмених домаћица и доконих "пензионера", онда нека им буде. Циљ су постигли.

Што рече Бранко Миљковић:"Ако смо пали, били смо паду склони."





freehand freehand 08:43 10.08.2018

Re: .

Freele je klasičan egocentrik - kod njega je prosto za izučavanje kako može ljudska sujeta da izrikošetira, umesto najobičnijeg "oprosti, žao mi je."

Ti si onaj što mu smeta kopanje po glavi?
Ništa meni u životu nije lakše nego da se izvinim kad uvidim da sam pogrešio.
Tebi da se izvinjavam? Ne postoji ni jedan razlog, još ti se obraćam iranim rečima.
svog drugara đoleta

Debilčina debilska je, na primer, sasvim ok.
predatortz predatortz 08:54 10.08.2018

Re: .


Znam, a za cimanje qurca i (i bolove u istom) vidi na drugom šalteru.


Čovek koji pomeša Babu i Aliju, a voli da priča o ratu u BiH, se u mom kordinatnom sistemu zove nadobudni seronja.


A i u opisu zadatka ti je bilo da se slizavaš sa prevoženim ujacima, učiš koljačke i druge junačke pesmice, i držite se za ruke?


Za ručice ste se držali vi sa Babama u crnom i raznim drugim filijalama. Ok, babe su za to uzimale kintu, vi ste , kao i ja, bili glupa pešadija. Tako, nemoj da mi sereš o stvarima o kojim pojma nemaš. Ti bi im se, da si bio u mojoj poziciji, sigurno najebao majke. Pobio ih k'o Bata Zver Švabe! Pa, što nisi jarane? Bilo je prilika da se takvi kao ti okupite oko ideje i da se najebete majke i meni i ujacima. Niste imali muda za to i živite sa tim po Amerikama, Kanadama, Australijama, gde su zborna mesta tih vaših elitnih jedinica za odbranu od ustaša i četnika.
Tastatura trpi sve, pa i takve junačine koje su uvek i svugde dosledne.

Nije ti moj tata ništa napisao, nego ja, udri po meni lično, a ne ovako ko neka džiberčina.


Za ovo si 100% u pravu i iskreno se izvinjavam tvom ocu.
freehand freehand 08:59 10.08.2018

Re: .

Niste imali muda za to i živite sa tim po Amerikama, Kanadama, Australijama, gde su zborna mesta tih vaših elitnih jedinica za odbranu od ustaša i četnika.

Umesto u Beogradu gde je zborno mesto elitnih jedinica Baba u crnom.
predatortz predatortz 09:03 10.08.2018

Re: .

freehand
Niste imali muda za to i živite sa tim po Amerikama, Kanadama, Australijama, gde su zborna mesta tih vaših elitnih jedinica za odbranu od ustaša i četnika.

Umesto u Beogradu gde je zborno mesto elitnih jedinica Baba u crnom.


Ako aludiraš na to što ja živim u Beogradu, ja sam u Beograd došao debelo nakon rata. Imaš neki problem sa tim?
freehand freehand 09:09 10.08.2018

Re: .

predatortz
freehand
Niste imali muda za to i živite sa tim po Amerikama, Kanadama, Australijama, gde su zborna mesta tih vaših elitnih jedinica za odbranu od ustaša i četnika.

Umesto u Beogradu gde je zborno mesto elitnih jedinica Baba u crnom.


Ako aludiraš na to što ja živim u Beogradu, ja sam u Beograd došao debelo nakon rata. Imaš neki problem sa tim?

Ma ne, Beograd je ok. Amerike i Australije su katastrofa al samo od onog nekog datuma. Zaboravio sam kog tačno.
A to jalijaško "imaš problem s tim" mora da podseca noge, od toga i hrabri preblede.
predatortz predatortz 09:20 10.08.2018

Re: .


Ma ne, Beograd je ok.


Nemoj da se praviš glup! Ja sam Srkiju rekao da su takvi kao on imali priliku da se organizuju i da oružjem brane svoje stavove i od ustaša, i od ovakvih kao što sam ja. Nisu to uradili jer nisu mogli da se okupe oko svojih ideja, ili nisu imali muda da to učine.

Potom, ne dozvoljavam sebi luksuz da mi o ratu u kom sam učestvovao, sa visina Olimpa, sere čovek koji nema pojma ko je Fikret Abdić, a ko Alija Izetbegović.

Ameriku i Australiju slobodno zameni sa Brazilom, Peruom, Kinom, Urugvajem, Holandijom, Španijom ili bilo kojom drugom državom na planeti. Poslužile su za primer da su ovakvi kao Srđan izabrali da odu umesto da se bore za svoje ideje. To poštujem. I moj kum, kog neizmerno volim, je izabrao isto. Samo, kum mi ne sere o ratu u kojem nije učestvovao.

A što se mene i Beograda tiče... Ja Beograd i Banjaluku gledam kao na deo jedinstvenog nacionalnog, kulturnog, političkog i ekonomskog prostora kojeg smatram za svoj.
Ima me i RS i ovamo. Imam adrese i tamo i ovde, plaćam porez i tamo i ovde, glasam tamo, ovde se baš i ne pretržem po tom pitanju. To su moji stavovi, moje ideje i spreman sam, ako zatreba, opet da ih branim. Ne sumnjaj u to ni jedan sekund.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:21 10.08.2018

Re: .

Bili Piton
predatortz


Malo znaš o Bosni, a voliš mnogo da sereš.





Ne trpam vam se u razgovor ali ću ovo reći, pre neki dan žustra rasprava na zidu kod drugara iz vojske (gračanički musliman, ne propušta priliku da me nazove "bratom" što češće, samo zato što dobro zna dve stvari - da ga ne mrzim, i da mi je žao zbog svega, to mu je dovoljno za bratstvo kao i meni uostalom) - stavlja dakle Edin tačku na neku raspravu o Bosni rečenicom sve tri strane u Bosni su htele krv i ubijanje. To je u principu sve što o Bosni treba znati, ostalo su nijanse, što reče onaj.



Zanimljiv članak
iz Slobodne Dalmacije sa generalom HV i komandantom odbrane Zadra


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:27 10.08.2018

Re: .

Bottom line ove priče je da se Izrael osvetio Srbiji za antiizraelsko ponašanje u UN-u, po cenu toga da se poistoveti sa kriptonacističkim režimom. No, može li Srbija da glasa drugačije u UN-u, recimo evo juče je Rusija blokirala antisrpsku rezoluciju na SB-u UN-a. Amerika često blokira slične rezolucije koje su uperene protiv Izraela. U svakom slučaju, veoma nesrećan slučaj, i rasprostiranje ledene zavese II hl. rata.
predatortz predatortz 11:45 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Bottom line ove priče je da se Izrael osvetio Srbiji za antiizraelsko ponašanje u UN-u, po cenu toga da se poistoveti sa kriptonacističkim režimom. No, može li Srbija da glasa drugačije u UN-u, recimo evo juče je Rusija blokirala antisrpsku rezoluciju na SB-u UN-a. Amerika često blokira slične rezolucije koje su uperene protiv Izraela. U svakom slučaju, veoma nesrećan slučaj, i rasprostiranje ledene zavese II hl. rata.


Sve ovo je deo novih pritisaka na Srbiju, da bi se oslabile pozicije oko Kosova i RS. Produkt ovakvih akcija će biti taj da se Srbija više okrene Rusiji i Kini, pa i Turskoj, jer neće imati baš previše izbora.

I ovo sa izraelskim avionima u službi umivanja neoustašluka, i prisustvo onog crnogorskog jade od oficira, naoko izgleda bezazleno.
Ali, sve su to poruke. Primljene su.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:59 10.08.2018

Re: .

predatortz

Sve ovo je deo novih pritisaka na Srbiju, da bi se oslabile pozicije oko Kosova i RS. Produkt ovakvih akcija će biti taj da se Srbija više okrene Rusiji i Kini, pa i Turskoj, jer neće imati baš previše izbora.

I ovo sa izraelskim avionima u službi umivanja neoustašluka, i prisustvo onog crnogorskog jade od oficira, naoko izgleda bezazleno.
Ali, sve su to poruke. Primljene su.


Meni je to nekako prirodnije okruženje za Srbiju, uzev u obzir celokupni sentiment u srpskom narodu, i da je Zapadna Alijansa neprekidno vređa i ponižava, samo što Vučić nema herca da prelomi. A tražiće se uskoro od njega, ne više okretanje nego celokupna rešenost. Pročitaj ovaj intervju iz Sl. Dalmacije.
predatortz predatortz 12:05 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
predatortz

Sve ovo je deo novih pritisaka na Srbiju, da bi se oslabile pozicije oko Kosova i RS. Produkt ovakvih akcija će biti taj da se Srbija više okrene Rusiji i Kini, pa i Turskoj, jer neće imati baš previše izbora.

I ovo sa izraelskim avionima u službi umivanja neoustašluka, i prisustvo onog crnogorskog jade od oficira, naoko izgleda bezazleno.
Ali, sve su to poruke. Primljene su.


Meni je to nekako prirodnije okruženje za Srbiju, uzev u obzir celokupni sentiment u srpskom narodu, i da je Zapadna Alijansa neprekidno vređa i ponižava, samo što Vučić nema herca da prelomi. A tražiće se uskoro od njega, ne više okretanje nego celokupna rešenost. Pročitaj ovaj intervju iz Sl. Dalmacije.


Pročitao. Ima tu dosta logike. Sloba jeste učinio sve da Srbi iz Hrvatske napuste Hrvatsku. Verovatno bez rata to ne bi mogao da postigne. A Srbiju je osvežio novim, potentnim materijalom i delimično usporio demografsku katastrofu.

A što se tiče ovog prirodnijeg okruženja... Nit' sam siguran da je prirodnije, nit' sam siguran da je pametniji izbor. No, čini mi se da će preovladati. Naročito od kad saznah o dilu oko vojne i namenske industrije koji se pravi sa Kinom.
freehand freehand 12:17 10.08.2018

Re: .

Nemoj da se praviš glup! Ja sam Srkiju rekao da su takvi kao on imali priliku da se organizuju i da oružjem brane svoje stavove i od ustaša, i od ovakvih kao što sam ja. Nisu to uradili jer nisu mogli da se okupe oko svojih ideja, ili nisu imali muda da to učine.

Izvini, pravio sam se glup pa nisam uspeo da se setim da su pacifisti i antiratni aktivisti mogli da se lepo naoružaju i tako naoružani krenu da se bore za svoje ideje. A ni muda nisu imali, naročito Babe u crnom. Jer da su imale ta muda bile bi Dede u crnom, al da se ne pravim glup, jelda.
Ameriku i Australiju slobodno zameni sa Brazilom, Peruom, Kinom, Urugvajem, Holandijom, Španijom ili bilo kojom drugom državom na planeti. Poslužile su za primer da su ovakvi kao Srđan izabrali da odu umesto da se bore za svoje ideje. To poštujem. I moj kum, kog neizmerno volim, je izabrao isto. Samo, kum mi ne sere o ratu u kojem nije učestvovao.

Neću ja ništa da zamenjujem, ti si taj koji kopa po privatnim stvarima - i gde je ko otišao i zašto je otišao. Realno, odakle tebi (i meni, samo ja to ne dovodim u pitanje) pravo da uopšte pitaš tako nešto?
Ja sam to pitao domaćina više puta ali samo zato što se hvali svojim borbenim moralom u novoj domovini. Pajić to nikad nije radio, dapače.

Ne sumnjaj u to ni jedan sekund.

Vau...
predatortz predatortz 12:20 10.08.2018

Re: .


Izvini, pravio sam se glup pa nisam uspeo da se setim da su pacifisti i antiratni aktivisti mogli da se lepo naoružaju i tako naoružani krenu da se bore za svoje ideje


Ipak si glup!
Pacifisti, generalno, osuđuju rat. Ne rade to selektivno, osuđujući i kriveći samo jednu stranu.

Aj' zdravo!
freehand freehand 12:22 10.08.2018

Re: .

Ipak si glup!
Pacifisti, generalno, osuđuju rat. Ne rade to selektivno, osuđujući i kriveći samo jednu stranu.


Zaboravio sam. Imaš neki transparent protiv rata u Vijetnamu na kome se pominje Vietkong?
Aj' zdravo!

Zdravo druže.
Milan Novković Milan Novković 12:33 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
...
milanče,
što se nas tiče, završili smo. možeš da pokupiš svog drugara đoleta i da ideš na bazen i pivo, na moju sajbernjivu nemoj više dolaziti, najuljudnije te molim (brata Prigrevčanina, za londonskog hipstera me boli uvo, taj nije morao ni da se uključuje).
....

Ne, nismo završili. Ti možda jesi, ali ja nisam.

Ovo nije nikakva tvoja kuća, niti tvoja njiva da bi mene oterao na tu foru.

Ti si ovde u relativno širokom srpskom javnom prostoru, i, po mom mišljenju, praviš štetu.

Odavno si prešao granicu fašistoidnog i zašao u fašizam, samo, plašim se, ne iz ideoloških razloga nego prozaično-sebičnih. I ne samo sa brisanjima i banovanjima nego i raznim drugim "mislima".

Vidim negde pišeš Izrael se sveti Srbiji za UN:

- Hajde što Izrael, pre svega, pokušava da proda pola milijarde dolara aviona Hrvatskoj, i zbog toga izigrava hrvatskog prijatelja, a većinu ionako zabole za Srbe proterane iz tih krajeva ...

- Nego kakve veze imaju veze i vezice u glasanjima u UN - valjda glasamo po savesti koja je iznad nekih minimalnih civilizacijskih standarda, zar bi svet trebao da bude trange-frange viler-diler teren gde trgujemo tuđim životima i nekom minimalno pristojnom egzistencijom.

Ja svoju decu ne zapošljavam preko veze u City-ju nego, nego idu kao i drugi na konkurse da ne bi nefer uzeli mesto boljima od sebe - to su ti Srbi iz Krajine koje ja znam, iako, kao svuda i tamo ima raznih.

Ja sam soft-srpski nacionalista, ni u snu mi ne pada na pamet da moje dete uzme posao hrvatskom preko moje veze, ni u snu, neka ga dobije dete sposobnije za taj posao, a ja ću za svoje vredno raditi i pomoći im novčano ako i kad zatreba.

Jeste, hoće da dovlače i avione ka Kosovo, uvek ima pritisaka, ali Izrael "slavi" Oluju zbog novca, pola milijarde, i to ti je 99% razlog.

I, moguće, ti će ti avioni bombardovati ženu i decu, ili tu u Novom Sadu bliske prijatelje, ako ih imaš.

A možda će vam samo srušiti poneki most.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:41 10.08.2018

Re: .

predatortz
Nit' sam siguran da je prirodnije, nit' sam siguran da je pametniji izbor. No, čini mi se da će preovladati. Naročito od kad saznah o dilu oko vojne i namenske industrije koji se pravi sa Kinom.


Srbima zapadni driling očito godi, jer su sposobni i vredni, samo kada im se uvede disciplina. No, što se države tiče, 75 godina je dominantna anti-zapadna ideologija, mi smo još 1996. na manevrima ratovali protiv SAD i Hrvatske (dobro, ratovali smo protiv fruškogorskih borova, ali smo zamišljali da su to faking jenkiz n ustašiz),



tako da to za današnju državu, vojsku, policiju... predstavlja prirodno okruženje na koje su naviknuti, a Zapad ne ide na ruku, ne nudi ništa konkretno, dok je na Istoku Srbija slobodna. Siromašna, ali slobodna (na Zapadu je siromašna i neslobodna i samo je nešto drnda neko). Manje će moći da se kenja protiv režima, a sve ostalo joj je naruku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:45 10.08.2018

Re: .

Odavno si prešao granicu fašistoidnog i zašao u fašizam, samo, plašim se, ne iz ideoloških razloga nego prozaično-sebičnih. I ne samo sa brisanjima i banovanjima nego i raznim drugim "mislima".


edit: kada komentar počne u ovako frihendovskom stilu, obično izgubim entuzijazam za dalje čitanje. redefiniši iskaz pa ću pročitati tvoje projekcije.

očito da se percepcije fašisoidnog u UK i IL razlikuju suštinski. po meni je bavljenje tuđom inteligencijom, i sklonost ka ignorisanju čisti oblik fašizma. čitaj malo valtera benjamina o estetici fašizma (fašizam u umetnosti, filosofiji, kulturi, itd.)
freehand freehand 13:01 10.08.2018

Re: .

edit: kada komentar počne u ovako frihendovskom stilu, občino izgubim entuzijazam za dalje čitanje. redefiniši iskaz pa ću pročitati tvoje projekcije.

Evo nešto i kao odgovor na fuksovštinu:
Extended-protected article
List of United Nations resolutions concerning Israel
Za rezolucije SB UN Srbija se ne pita. A nebrojene su one koje su Amerikanci zaustavili da bi sačuvali svoje kučkine sinove.

Što se fašzma tiče - jedna od nekoliko zemalja koje sprovode aparthejd i genocid na taj način praktikujući fašizam na dnevnoj osnovi - pogodi koja je?

P.S,.



The United Nations General Assembly has adopted a number of resolutions saying that the strategic relationship with the United States encourages Israel to pursue aggressive and expansionist policies and practices.[3] The 9th Emergency Session of the General Assembly was convened at the request of the Security Council when the United States blocked efforts to adopt sanctions against Israel.[4] The United States responded to the frequent criticism from UN organs by adopting the Negroponte doctrine of opposing any Security Council resolutions criticizing Israel that did not also denounce Palestinian militant activity.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:04 10.08.2018

Re: .

ja sam isto ovo odgovorio izraelcima danas, samo nefašističkim jezikom.

tako da je suštinski tačno, samo što je po estetici - totalitarno.

fuksovštinu


svoje kučkine sinove


milanče, anything to add ovom obliku izražavanja? sloboda govora? ne, vi ste dakle pod uticajem određene ideologije, ne mogu da procenim koje, ali da je totalitarna u načinu obraćanja, totalitarna je - gola fašisoidnost. fascism is in the eye of beholder.
freehand freehand 13:07 10.08.2018

Re: .

fuksovštinu

u ovako frihendovskom stilu

svoje kučkine sinove

President Franklin D. Roosevelt (FDR) supposedly remarked in 1939 that "Somoza may be a son of a bitch, but he's our son of a bitch."


Edit:

milanče, anything to add ovom obliku izražavanja? sloboda govora? ne, vi ste dakle pod uticajem određene ideologije, ne mogu da procenim koje, ali da je totalitarna u načinu obraćanja, totalitarna je - gola fašisoidnost. fascism is in the eye of beholder.

Folirant besprizrni...
Prvo kuka na čačkanje po mozgu jer neko pokuša da dokuči tvoje ponašanje,a onda za mene napiše da sam egocentrik...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:07 10.08.2018

Re: .

the United States encourages Israel to pursue aggressive and expansionist policies and practices


slažem sa UN-om u ovoj oceni. mislim da to neće doneti nikakvog dobra izraelu, na duže staze.
freehand freehand 13:14 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
the United States encourages Israel to pursue aggressive and expansionist policies and practices


slažem sa UN-om u ovoj oceni. mislim da to neće doneti nikakvog dobra izraelu, na duže staze.

To je izrečćeno i napisano i izglasano u desetinama i desetinama rezolucija generalne skupštine, ogromnom većinom, jer su sve one u savetu bezbednosti Amerikanci blokirali.
I to je modus na kome Izrael funkcioniše od sog osnivanja, na tuđoj zemlji i uz ogromno etničko čišćenje/genocid nad Palestincima i drugim Arapima.
To što su Jevreji žrtve Holokausta ne daje im nikakvo pravo da žive kao zemlja agresor i sprovode genocid.
A to rade i danas u Gazi. Sad, ovog momenta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:16 10.08.2018

Re: .

freehand

To je izrečćeno i napisano i izglasano u desetinama i desetinama rezolucija generalne skupštine, ogromnom većinom, jer su sve one u savetu bezbednosti Amerikanci blokirali.
I to je modus na kome Izrael funkcioniše od sog osnivanja, na tuđoj zemlji i uz ogromno etničko čišćenje/genocid nad Palestincima i drugim Arapima.
To što su Jevreji žrtve Holokausta ne daje im nikakvo pravo da žive kao zemlja agresor i sprovode genocid.
A to rade i danas u Gazi. Sad, ovog momenta.


kritika i osuda, legitimno. edit: genocid ne sprovode. ko živi mirno i ne drnda izrael, može da radi šta hoće, uključujući i da bude multimilioner.

rešenje?

pal/arab strana - čista od greha?
freehand freehand 13:20 10.08.2018

Re: .

rešenje?

Za početak povlačenje sa okupiranih teritorija, oslobađanje Gaze od ropstva i terora, prekid sa fašističkim metodama prema nejvrejskom stanovništvu.
Bes rađa bes. Šaron i netanjahu to popraviti neće.
pal/arab strana - čista od greha?


Niko nije čist od greha. A Arapi i Jevreji su familija, sami moraju da nađu rešenje. I bili su blizu u jednom momentu. A gola sila ga sigurno neće doneti. Deca koja rastu u mržnji i teroru u sebi nose agresiju i žeđ za osvetom. jednog dana neće moći da budu ubijana baš tako jeftino i bez povratnog računa.
predatortz predatortz 13:21 10.08.2018

Re: .


rešenje?


Palestinska država i fer razgraničenje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:23 10.08.2018

Re: .

slažem se sa obojicom.

Ing. Frihendovič, potpitanje, pošto je tu oficir Preda - da li je u Srebrenici počinjen genocid?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:26 10.08.2018

Re: .

predatortz

rešenje?


Palestinska država i fer razgraničenje.



ovde postoje dva problematična faktora - ja sam inače zadrti rabinista - percepcija hamasa, i ekstremna nacionalistička desnica kod nas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana