Budućnost| Društvo| Mediji| Politika| Religija

Pitanje i komentari

tasadebeli RSS / 29.08.2018. u 11:09
19eed8f_25790-ljwcsh.jpg
 
 
 
Предстоји ли у Републици Србији сукоб Државе и Цркве око решавања питања Косова и Метохије?
 
 Ако да, шта онда и како даље?
 
Ако не, шта онда и како даље?
 
 
 
1371741303.jpg 
 


Komentari (498)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:18 31.08.2018

Re: M'da !

Mada, liči mi da nas neće puno ni pitati.


No, dobro, rekli smo šta smo imali o ..onome, ovo bih da te pitam

No, imam drugo pitanje za sve koji su za zamrznuti konflikt.


Pitanje za tebe glasi, kako taj koflikt rešiti?
Milsiš li da bi priznanjem Kosova, učlanjenjem u NATO ili kao već, bio rešen konflikt između Alnbanaca i Srba?
Ne verujem.
Taj konflikt je suštinskiji od neke odluke nekog političara, i nekog potpšisa na nekom papiru.
Šta god da se potpiše konflikt ostaje, s tim što bi ga potpis možda malo dublje zamrzao.

I zato ne treba previše nade polagati u konačno rešenje, jer ono ne postoji.
Povući granicu po etničkoj liniji je pametno ali ne i dovoljno, posle mora sledi dobro naoružavanje (muške dece) jer rat ni tad nije isključen.
predatortz predatortz 20:18 31.08.2018

Re: M'da !

Ali vidiš, imaš ljude čiju to decu ne može da pipne, i njima je sve to skroz okej.


Zašto si uporan u stavu da devojka ne može biti žrtva rata? Bezbroj je načina da to postane. Nekad i veća nego muškarac.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 31.08.2018

Re: M'da !

Ali evo odustao si. Pa što, majstore?


Dosadno mi više, iskreno.
Ne može se ovde lagati, Makso, sve je zapisano, i ono što sam ja pisao i ono što si ti.
Neka ljudi neka presude, meni je stvarno ovo dosadilo.
c_h.arlie c_h.arlie 20:20 31.08.2018

Re: M'da !

maksa83
. Oni će uraditi ono što oni budu hteli. Misliš da su mene otac i majka bodrili da ostanem u ratu? Kumili su me Bogom da se pozovem na indeks! Znaš koliko sam ih zarezivao? Ja sam ti kao oni studenti koji su klisnuli u partizaniju. Zato i znam da me sinovi neće puno zarezivati oko takvih stvari.

Ne bih ja baš upoređivao tvoju situaciju, ti si ratovao zato što si morao - jedno jutro si se probudio i od tog dana se nišanio sa komšijama. , Ovde se radi o jednoj vrlo planiranoj militarizaciji društva zarad - na površini - tripa o Svetoj Zemlji a ispod površine imaš jednu mnogo veću eksplicitnu nameru da se od ovoga opet pravi trusno područje i da se opet sjebe još 30 godina zarad kremljanskih igara. Pa ja ne bih da to bude 30 godina moje dece, ne bih da to bude ni sekund moje dece, jer je tih govana bilo dovoljno, tj. dosta je što je moja generacija razjebana orgijanjem udruženih balkanskih debila. Ali vidiš, imaš ljude čiju to decu ne može da pipne, i njima je sve to skroz okej.

Saglasan !
Ko nije spreman da se lično angažuje o tim stvarima ne bi trebalo ni da govori.
Nije to zajebancija za kukavice.
Ko jebe predatorza kada se probudio u krivo vreme.

No, pošto ti već niko do sada nije rekao, da ti to kažem ja - mislim da bi iz diskusije trebalo da isključiš decu.
Moju svakako - ako si na moju u ovim svojim 'komentarima' mislio.
maksa83 maksa83 20:23 31.08.2018

Re: M'da !

Dosadno mi više, iskreno.
Ne može se ovde lagati, Makso, sve je zapisano, i ono što sam ja pisao i ono što si ti.

Nene, čekaj sad, nemoj da bežiš.

Je l' zapisano i:

kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju,

Ili si masno slagao?
maksa83 maksa83 20:24 31.08.2018

Re: M'da !

No, pošto ti već niko do sada nije rekao, da ti to kažem ja - mislim da bi iz diskusije trebalo da isključiš decu.

Pa to neće moći, jer ti celu pizdariju ostavljaš u amanet deci, i to ne tvojoj nego mojoj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:26 31.08.2018

Re: M'da !

Ili si masno slagao?

Ne može se ovde lagati, Makso, sve je zapisano, i ono što sam ja pisao i ono što si ti.


:)
maksa83 maksa83 20:45 31.08.2018

Re: M'da !

Ne može se ovde lagati, Makso, sve je zapisano, i ono što sam ja pisao i ono što si ti.


Sigurno.

Nego taj citat, hoće li?

kako su rodetelji ženske dece manje vredni, manje prava imaju,

angie01 angie01 20:47 31.08.2018

Re: M'da !

Anđo, sejo, evo i tebi ću da nacrtam.


vidi huci- jos uvek ne shvatas, ili samo picis, bez obzira,...prvo, mene bas briga sta ti mislis- narocito, kada se ovako ponasas, ucitavas i etiketiras,...hocu reci, to sto ti imas radikalna , zaostala shvatanja, mene ne bi sprecilo da sa tobom normalno i sa uvazavanjem razgovaram,...a preskacem te i izbegavam- jer si bezobrazan,... ti ne uvazavas one sa suprotnim misljenjem, nego im nesto spinovano nameces i vredjas, a u vrlo losoj obradi.

znaci- za tvoju info, ja sam oduvek htela cerku, o tome ovde vise puta u nekim prigodnim momentima pisala- znaci, cerka mi je tiha patnja,...ne pravim razliku medju polovima, narocito u tom pravcu koji si naveo, nego mi je ceznja u suprotnom,...

...a ne mislim da bilo cije dete treba da obuce uniformu i uzme pusku i prezirem one koji u ime nekih svojih stavova, podrzavaju opciju da tudja deca u neki rat idu- znaci, svi koji misle da treba- nek se prijave za prve redove, ako vec zagovaraju da je to ono sto nam treba,...posle svih takvih besmislenih sranja i racuna koji je placen.

...to sto ti foliras, da eto, ako bi tvoja cerka htela, pustio bi, slozio bi se- to je licemerna laz, niti je ona blesava da tako nesto zeli, niti bi ti- kao i svako odgovorni roditelj- dozvolio da ti dete bude u takvom uzasu, sa neizvesnim posledicama,...znaci, ne pricaj gluposti, ni o drugima, ni o svojoj deci,...

...e, da...lazes i da sam podrzala nesto sto maxa nije ni rekao, nego si se ti izgubio u prevodu i razumevanju, doduse namerno ucitavajuci mu,...tako da, aj zdravo- ovakav manir/bezobrazluk, nije vredan paznje.
c_h.arlie c_h.arlie 21:06 31.08.2018

Re: M'da !

maksa83
No, pošto ti već niko do sada nije rekao, da ti to kažem ja - mislim da bi iz diskusije trebalo da isključiš decu.

Pa to neće moći, jer ti celu pizdariju ostavljaš u amanet deci, i to ne tvojoj nego mojoj.

Ja sa tvojom decom, niti bilo čijom, nemam nikakve veze. Ti svojoj ostavljaš u amanet. Ti, i samo ti, si za njih odgovoran. No, ovo bi bilo jedino što sam rekao o tvojoj deci - dao sam sebi malo pravo pošto ti stalno govoriš o mojoj - i koječijoj drugoj. No - to je od mene poslednje.
Stoga, da te podsetim još jednom - ne bi bilo loše da moju isključiš iz rasprave.

Mora da se zna red !

Što se tiče izvinjenja koje si dužan, više nekima drugima, čak, nego meni - ali svejedno ... ukoliko ti je problem da to uradiš javno, a mislim da ne bi trebalo da ti bude - možeš da pošalje izvinjenje i preko 'privatne poruke'.

To što masiraš Hučija da ti navede citat - nije valjda da tražiš da ti baš citira jednu rečenicu.
Pa nemoj da zezaš čoveka - sve što si napisao je egzemlar histeričnih uvreda usled gubljenja kontrole (o čemu te huči nekoliko puta opominje). Svaka rečenica u tredu 'vrca' od diskvalifikacije.
Obično tako histerično gubljenje kontrole iskazuju ordinarne kukavice - i, što ne reći, jezgrovitije (delimično na fonu tvoje 'priče') - pičke.

Uputstva sam ti dao - do tebe je.
Sada više nemam vremena da se zezam sa tobom - trenutno nisi dostojan.
Odoh da gledam Nadala - ko zna šta može da bude do kraja pošto je Kačanov dobio prvi set.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 31.08.2018

Re: M'da !

.lazes i da sam podrzala nesto sto maxa nije ni rekao,


A ako ne citiram i ti smatraš da se nije desilo? :)

Prelistaj malo komentare, ima ih još koji su čitali, zamolite njih da vam citiraju, mene mrzi.

Ustvari, da se nije desilo ono što se jeste desilo tvrdite ti Maksa i Srki, sve ljuta druga Srbija i sve ljuti borci za ravnopravnosttrtemrte....
Ostali, bogami....ma pričitaj komentare.
Kako lako puca ljuštura :)
ako bi tvoja cerka htela, pustio bi, slozio bi se- to je licemerna laz

Ma ti to bolje od mene znaš, naravno:)

to sto ti imas radikalna , zaostala shvatanja,


Ona o ravnopravnosti polova?:)
Ajd ćao Anđo
tasadebeli tasadebeli 21:14 31.08.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man


maksa83


c_h.arlie


angie01


deca



Јој, људи моји, нисам се до сада мешао у ову расправу јербо немам своје деце, али то не значи да немам деце уопште јербо на сву децу гледам к'о онај мој десетар из ЈНА на папуче: Нема ту моје дете, твоје дете, све су то наша деца.

Па ми зато не замерите што се уопште и сада мешам у ову вашу расправу, али ја бих да ми децу оставимо да расту на миру.

А они ће већ и сами, када порасту, мислити о овоме о чему причамо шта буду мислили.

Било би лепо када би та наша деца данас расла онако мирно и безбрижно као ми што смо расли јер је свет тада био другачији, али на жалост није тако.

Па зато онда не морамо барем ми да их цимамо. Нека их, нека расту на миру колико год дуго могу, тј. докле год могу. И докле треба да расту.

Не замерите...

Ухватио ме сада већ неиздрж, па се јавих... Због деце.
maksa83 maksa83 21:23 31.08.2018

Re: M'da !

Mora da se zna red !

Dosadan si bre. Gori si od one kutlače što zaglavi fijoku.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:58 01.09.2018

Re: M'da !

Ko nema sinove a 'oće da uvodi vojni rok i opet ratuje po regionu tuđom decom može da se nosi u pizdu materinu pošto se onako svojski naglabao noge od stola.

Eto, to je neki lični stav oca dva muška deteta.

Edit: vidim da se nisam dobro izrazio, tj. da ne ostanem nedorečen - treba mu dodatno jebati mater krvoločnu a usranu i kukavičku.


e a vidi, ja bas imam jednog sina i mislim da je uvodjenje vojnog roka skroz ok stvar. iako ne zivimo ovde, ako bude po mom sadasnjem uverenju sasvim ce biti na mestu da prodje neku sestomesecnu obuku.

mislim kad je njegov cale mogao da ima sest meseci ucesca u ratu protiv nato (pored sest redovnog odsluzenja), moze i on bas sest mirnodopskih meseci, sta ce da mu fali.

jel sad ja mogu da prodjem bez dodatnog jebanja materi krvolocne a usrane i kukavicke?

srdjan.pajic srdjan.pajic 06:08 01.09.2018

Re: M'da !

mislim kad je njegov cale mogao da ima sest meseci ucesca u ratu protiv nato (pored sest redovnog odsluzenja), moze i on bas sest mirnodopskih meseci, sta ce da mu fali.


Izgleda da je tata bio cirke svih "sest meseci ucesca u ratu protiv nato", pošto nije primetio da to em nije bio rat nego bombardovanje, em je trajao oko dva i po meseca. A i rezultati i korist od tog tatinog učešća su evidentni i ne preterano upečatljivi.

Prema tome, pusti bre dete da živi život, juri ženske, ide u školu, počne neki bisniz, kakva vojska, kakva obuka, koji će mu to qrac u životu, realno?

anonymous anonymous 06:09 01.09.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Imaginacija mi nije jača strana.


A ni logika. A bogami ni funkcionalna pismenost:

Zato u tebi uvek vidim pre Amerikanca nego Srbina.


Rekao sam da zamiliš da ja živim u Srbiji, a ne da li sam više Amerikanac ili manje Srbin. Mada, ok, kapiram i taj fašistički Srbija Srbima odnos, nisi me iznenadio.

Ostatak neartikulisanog lupetanja koje si proizveo ne bih komentarisao, ako mi ne zameraš.



Nikome ništa ne zameram , samo razjašnjavam.

Čovek mnogo toga može da zamisli, ali činjenice su činjenice.

Jedna od njih je i mesto življenja .

Ukoliko to pre shvatiš, utoliko bolje po tebe.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:41 01.09.2018

Re: M'da !

Бог'ме, код мене је више ћера за пушку нег' син.

Али, морам да се насмејем на идеју увођења војног рока. Војска, и ово мало што је има, нема хлеба да једе. Касарне су оронуле и сиромашне. Људи који и уђу у оружане снаге, жале се на страховиту корупцију виших официрских кадрова. Требаш прво имати државу да је волиш, па тек онда и мотив да је браниш.
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:44 01.09.2018

Re: M'da !

Израел има војну обавезу и за девојке, и за младиће, а знам и много младих Јевреја из света који су тамо имали војну обуку током неких краћих боравака.

Некада сам организовала петиције против оних предвојничких пуцања у људску мету, била за цивилно служење војске, после неутрална по питању укидања војне обавезе.

Сада мислим да и у Србији треба увести универзалну војну обавезу.

(А сада пуцајте уједињени, родитељи мушке и женске деце.)
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:00 01.09.2018

Re: M'da !

Требаш прво имати државу да је волиш, па тек онда и мотив да је браниш.

Spot on, Срки.

А да направиш државу да је волиш, треба да макар не презиреш земљу и народ, још боље да их волиш.
anonymous anonymous 07:08 01.09.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca
Требаш прво имати државу да је волиш, па тек онда и мотив да је браниш.

Spot on, Срки.

А да направиш државу да је волиш, треба да макар не презиреш земљу и народ, још боље да их волиш.




anonymous anonymous 07:15 01.09.2018

Re: M'da !

Srđan Fuchs
Бог'ме, код мене је више ћера за пушку нег' син.

Али, морам да се насмејем на идеју увођења војног рока. Војска, и ово мало што је има, нема хлеба да једе.


Tako je, Srki.

Možeš da se nasmeješ, možeš da budeš za ili protiv.

Ali nikako ne možeš da spočitavaš onome ko je za " da je žedan tudje krvi "

To je najbesramnije iščitavanje nenapisanog, kako bi se nosilac drugačijeg, legitimnog, mišljenja diskvalifikovao i omalovažio.

Glavni tok rasprave na ovom blogu zasnivao se upravo na tome.

Agresija je projektovana tamo gde nije postojala.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:28 01.09.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca


А да направиш државу да је волиш, треба да макар да не презиреш земљу и народ, још боље да их волиш.


Тешко је то направити. Ја сам и сам у војсци имао дубоки проблем да не презирем шабане и да видим нешто људско у њима. Ево јуче, били по Фрушкој Гори, по природи, клопали. Били и у манастиру једном - леп манастир, позна немањићка култура, деца чак била добра (иначе им се по црквама и катедралама укључи мајчин антихрист па се јурцају и играју шуге око олтара и тако - у Ријеци се ћерка у катедрали попела на неку фотељу од белог кашмира на коју никада нико није сео од Ивана Павла Двојке и - оставила отисак сандала на светој фотељи), и увече се вратимо у своју шумску избу када тамо - екипа младих шабана у кући поред прави турбо-фолк журку. Дакле, на наш мир они узвраћају најтежим могућим обликом шабане. Син после поновио да ће отићи из земље када одрасте, јер у овој агресији не жели да живи.
martin_krpan martin_krpan 07:42 01.09.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca
Израел има војну обавезу и за девојке, и за младиће, а знам и много младих Јевреја из света који су тамо имали војну обуку током неких краћих боравака.

Некада сам организовала сам петиције против оних предвојничких пуцања у људску мету, била за цивилно служење војске, после неутрална по питању укидања војне обавезе.

Сада мислим да и у Србији треба увести универзалну војну обавезу.

(А сада пуцајте уједињени, родитељи мушке и женске деце.)



dragosevacsutra dragosevacsutra 09:07 01.09.2018

Re: M'da !

Zavisi o čemu. Evo ovako generalno - ko god bi da odlučuje i ima sudove o stvarima a potpuno je izolovan od posledica tih sudova i odluka, tj. prebacuje ih na druge treba da se nosi u pizdu materinu. Najgori ljudi su mlatioci gloginja tuđim kurcem. Naj-go-ri.


jel se to odnosi i na recimo dobar broj blogera koji bi da priznaju kosovo sto pre a potpuno su izolovani od posledica te odluke, npr...

jel su i oni naj-go-ri

?

dragosevacsutra dragosevacsutra 09:08 01.09.2018

Re: M'da !

Izgleda da si u pravu a mislim da će naposletku tako i biti (makar na Balkanu). Jedina žrtva čitavog procesa biće jedna od najtemeljnijih evropskih vrednosti - koncept multikulturalizma, koji će i drugde ozbiljno biti doveden u pitanje. Sve je očiglednije da za to još nismo dovoljno zreli.


ajde, a u kojoj jedinoj zemlji na balkanu danas postoji 'multikulturalizam'?

hoces hint?

dragosevacsutra dragosevacsutra 09:10 01.09.2018

Re: M'da !

Tj. ako nemaš šta da izgubiš, a nije ti problem da neko drugi izgubi, onda si prosto - seronja. To je sve vrlo simpl šit.


a ako je taj neki drugi npr srbin iz gracanice, sta is onda ti?

dragosevacsutra dragosevacsutra 09:34 01.09.2018

Re: M'da !

Dogodine u Prizrenu !



bilo na partizanovom stadionu pre desetak godina u nekom predkolu kvalifikacija za ligu sampiona - grobari razvili transparent 'Dogodine u Kninu'.

Neko im ovde prokomentarisa (mislim da je anfak) - 'a u ligu sampiona, ka'ce te?'

dragosevacsutra dragosevacsutra 09:38 01.09.2018

Re: M'da !

Da, stvarno se terajte.




za sve komentare ovde, hoochi
c_h.arlie c_h.arlie 10:16 01.09.2018

Re: M'da !

maksa83
Mora da se zna red !

Dosadan si bre. Gori si od one kutlače što zaglavi fijoku.

M'da !
Znam to - posebno kada takve kao ti (ti nisi nužno takav, samo si povodljiv - jer još nisi završio fazu individuacije, odnosno, formairanja vlastitog stava o životu i svemiru) suočim sa njihovim nepromišljenim izjavama.
Bilo kako bilo - pružio sam ti šansu da mi se izviniš, makar preko privatne poruke - ako već nemaš snage javno. Pitaj neke na blogu kako se to radi - bilo privatnom porukom, bilo javno. Kažu da nije mnogo bolelo.

Ti i ja nećemo nikada biti slični - i to ne bi bilo dobro.
Jer ja nikada nikome, ni zbog kakvog razloga, prvo što kažem nije - da se goni u pičku materinu.
Jer - to nije lepo ... na prvu loptu.
Čak i u realnom životu ja dajem ljudima šansu da se koriguju.
Osim ako ne bi da me biju.

Do tebe je !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 01.09.2018

Re: M'da !

krpane, šovinisto bosanski. pravi si boske, i to onaj najgori, sa međedima što se rve. bio normalan dečko, a sada se proseljačio pod stare dane.
martin_krpan martin_krpan 14:35 01.09.2018

Re: M'da !

Srđan Fuchs
krpane, šovinisto bosanski. pravi si boske, i to onaj najgori, sa međedima što se rve. bio normalan dečko, a sada se proseljačio pod stare dane.


Šta se sa tobom dešava Srđane, i za koga radiš sad? Jel radiš i za Ruje sad ko rahmetl Zeev Avni? Učinilo mi se da si demokrata a ispostavlja se da si klerikalna dalabu, a još radiš za kintu. Udbo-Kačavenda kombinacija, nema dalje.

FREE PALESTINE!!!

predatortz predatortz 14:42 01.09.2018

Re: M'da !

иначе им се по црквама и катедралама укључи мајчин антихрист па се јурцају и играју шуге око олтара и тако - у Ријеци се ћерка у катедрали попела на неку фотељу од белог кашмира на коју никада нико није сео од Ивана Павла Двојке и - оставила отисак сандала на светој фотељи)


A da ti to malo, onako vaspitno?
Mislim, čisto da te ozbiljnije shvati kad joj objašnjavaš da crkva nije mesto za igranje trule kobile.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:57 01.09.2018

Re: M'da !

predatortz


A da ti to malo, onako vaspitno?
Mislim, čisto da te ozbiljnije shvati kad joj objašnjavaš da crkva nije mesto za igranje trule kobile.


teško, pankerski su to geni s obe strane. to kulja iz krvi, ne pomažu tu ni bog ni sveti otac. bili su mirni sada po fruškoj. nego, viđe li Mile što podiže vilu kod vel. remete? dole đakuzi, zenbe, separei... a pored kuće kopiju gračanice podigao?! koji je to trip - komunistočetnik, saint mile?

mariopan mariopan 18:05 01.09.2018

Re: M'da !

maksa83
Makso, ovo ti je totalno debilno.

Meni je recimo debilno da odrastao čovek ne razumeti vrlo, vrlo, vrlo prost moralni kod - koliko si sebe i tebi fundamentalno bitnih stvari spreman da žrtvuješ za nešto toliko vredi tvoj sud o tome.

Tj. ako nemaš šta da izgubiš, a nije ti problem da neko drugi izgubi, onda si prosto - seronja. To je sve vrlo simpl šit.

Makso, lepo si ovo boldovano napisao samo ja to čitam drugačije, onako kako bi čitao neko čijeg se života ovo tiče, neko ko može sve da izgubi dok se mi ovde zajebavamo sa njegovim životom a to nas ništa ne košta?

..ovaj blog izgleda sve seronja do seronje?
predatortz predatortz 18:34 01.09.2018

Re: M'da !


..ovaj blog izgleda sve seronja do seronje?


Zato i rekoh - bolna tema za sve nas i pišemo pod emotivnim nabojem.

Ja, uzmi me za primer, znam šta je logično i racionalno. Opet, znam i da je lako tuđe kuće i tuđu dedovinu deliti.
Kago god, ne valja!
mariopan mariopan 18:42 01.09.2018

Re: M'da !

predatortz
hoochie coochie man
Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?


Ne mogu da te prepoznam.

Što bi sve podrazumevalo rat, ili, da li od svega, baš svega, iz čega bi i rat mogao proisteći trebalo odmah i neizistavno odustati?

I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.


Ovo što Čarli lupeta, a znam da se zajebava, ne može bez rata. A od rata, kojeg ne možeš da dobiješ, treba odustati. A i pobeda bi, pametan si čovek, za deceniju, dve, prerasla u poraz.

Nisi u pravu, zašto svi pominjete rat?

Zamrznut konflikt uspešno funkcioniše na Kipru zašto se ta mogućnost za Kosovo i Metohiju potpuno izbacuje iz priče?
predatortz predatortz 18:52 01.09.2018

Re: M'da !

mariopan
predatortz
hoochie coochie man
Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?


Ne mogu da te prepoznam.

Što bi sve podrazumevalo rat, ili, da li od svega, baš svega, iz čega bi i rat mogao proisteći trebalo odmah i neizistavno odustati?

I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.


Ovo što Čarli lupeta, a znam da se zajebava, ne može bez rata. A od rata, kojeg ne možeš da dobiješ, treba odustati. A i pobeda bi, pametan si čovek, za deceniju, dve, prerasla u poraz.

Nisi u pravu, zašto svi pominjete rat?

Zamrznut konflikt uspešno funkcioniše na Kipru zašto se ta mogućnost za Kosovo i Metohiju potpuno izbacuje iz priče?


Zamrznuti konflikt, pretpostavljam, dok se ne promeni odnos snaga u svetu. E sad, da li će se i kad ptomeniti do te mere da Ameri, Englezi, Nemci, Turci, Francuzi... povuku priznanje?
I onda? Kako onda privoleti Albance, koji će tad ko zna koliko desetina godina, živeti mimo Srbije, njenih zakona i njene vlasti, da se vrate u pravni i teritorijalni okvir?
Bez rata?
Teško!
Onda, dobijemo taj rat i uguramo ih nazad. Biće mirni, poštovati zakone?
Teško!
A tek ne smem da zamislim situaciju da budu mirni, vredno rade, plaćaju poreze, kupuju zemlju i imanja na jugu Srbije. Tek to ne valja.

mariopan mariopan 19:01 01.09.2018

Re: M'da !

predatortz
Kako bi to nekakva pobeda Srba, za deceniju dve prerasla u poraz, a isto ne važi , recimo, i za Albance ?


Boje od mene je to objasnio jedan nemački general. On je rekao da na pitanju Kosova i Srbi i Albanci pokazuju koliko su glupi. Srbi, zbog upornog insistiranja na tome da zadrže nešto što ne mogu da kontrolišu. Albanci, zbog toga što su nestrpljivi i što ne mogu da čekaju pedeset godina, pa da dobiju Srbiju.

A taj Nemac vidovit
Najbolja je nemačka medecina.

Dva puta su probali tu svoju medecinu da prodaju svetu i nije im se svidelo....jedino je u pravu za nestrpljenje ali ne Albanaca. Ne razumem zašto Srbija srlja da rešava taj problem kad je najslabija u svojoj istoriji i ima idiota za predsednika? Zašto ne čeka, može joj se?
Po rezoluciji 1244 Kosovo JESTE Srbija koliko god se vi gicali da nije i zato nas gnjave da se sami odreknemo nečega što NISMO IZGUBILI U RATU iako nas ubeđuju da jesmo.
Ili je u pitanju baš taj istorijski momenat da iskoriste idiota da im potpiše ono što niko normalan ne bi?
c_h.arlie c_h.arlie 19:09 01.09.2018

Re: M'da !

mariopan
predatortz
Kako bi to nekakva pobeda Srba, za deceniju dve prerasla u poraz, a isto ne važi , recimo, i za Albance ?


Boje od mene je to objasnio jedan nemački general. On je rekao da na pitanju Kosova i Srbi i Albanci pokazuju koliko su glupi. Srbi, zbog upornog insistiranja na tome da zadrže nešto što ne mogu da kontrolišu. Albanci, zbog toga što su nestrpljivi i što ne mogu da čekaju pedeset godina, pa da dobiju Srbiju.

A taj Nemac vidovit
Najbolja je nemačka medecina.

Dva puta su probali tu svoju medecinu da prodaju svetu i nije im se svidelo....jedino je u pravu za nestrpljenje ali ne Albanaca. Ne razumem zašto Srbija srlja da rešava taj problem kad je najslabija u svojoj istoriji i ima idiota za predsednika? Zašto ne čeka, može joj se?
Po rezoluciji 1244 Kosovo JESTE Srbija koliko god se vi gicali da nije i zato nas gnjave da se sami odreknemo nečega što NISMO IZGUBILI U RATU iako nas ubeđuju da jesmo.
Ili je u pitanju baš taj istorijski momenat da iskoriste idiota da im potpiše ono što niko normalan ne bi?

Mudro zboriš mariopan !

Usput - žena (mi) se jutros vratila iz Grčke - i rekla da su, npr. u Solunu, sve ove trivijalne cene (giros, nes kafa i sl.) manje nego u Beogradu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:15 01.09.2018

Re: M'da !

predatortz
vojska bez čestite obuke, piloti bez naleta, omladina bez patriotizma,


Zene bez lepote nezenje bez para...
mariopan mariopan 21:09 01.09.2018

Re: M'da !

predatortz
mariopan
predatortz
hoochie coochie man
Klasika! Adolescenti i trćepozivci su najratoborniji. Prve razumem, nedozreli su. Ali, koji andrak je ovim drugim?


Ne mogu da te prepoznam.

Što bi sve podrazumevalo rat, ili, da li od svega, baš svega, iz čega bi i rat mogao proisteći trebalo odmah i neizistavno odustati?

I to, treći poziv, još ako nema sinove, gubi pravo na stav...gadno malo jbg.


Ovo što Čarli lupeta, a znam da se zajebava, ne može bez rata. A od rata, kojeg ne možeš da dobiješ, treba odustati. A i pobeda bi, pametan si čovek, za deceniju, dve, prerasla u poraz.

Nisi u pravu, zašto svi pominjete rat?

Zamrznut konflikt uspešno funkcioniše na Kipru zašto se ta mogućnost za Kosovo i Metohiju potpuno izbacuje iz priče?


Zamrznuti konflikt, pretpostavljam, dok se ne promeni odnos snaga u svetu. E sad, da li će se i kad ptomeniti do te mere da Ameri, Englezi, Nemci, Turci, Francuzi... povuku priznanje?
I onda? Kako onda privoleti Albance, koji će tad ko zna koliko desetina godina, živeti mimo Srbije, njenih zakona i njene vlasti, da se vrate u pravni i teritorijalni okvir?
Bez rata?
Teško!
Onda, dobijemo taj rat i uguramo ih nazad. Biće mirni, poštovati zakone?
Teško!
A tek ne smem da zamislim situaciju da budu mirni, vredno rade, plaćaju poreze, kupuju zemlju i imanja na jugu Srbije. Tek to ne valja.


Zašto ne možeš da zamisliš, pa Albanci žive i sada u Srbiji, vredno rade, plaćaju poreze...podbunjuju ih političari radi svojih interesa kao i uvek.
Nas ovde podbunjuju da im damo šta god požele jer eto ih sutra u Beogradu baš na tvom pragu.
I zato da im damo tuđe pragove jer su nas naplašili ratom, decu nam ismevaju jer ne znaju šta je patriotizam, ne vole svoju zemlju i ne znaju da je brane? Pa onda ne treba ni da je imaju.

NE davati ništa makar koliko nam zavrtali ruke jer ovo je "prodavanje cigle" diplomatija.

Nećeš ciglu dobiješ bombardovanje....nećeš ciglu - dobiješ sankcije, Hag, satanizovanje celog naroda fašističkim metodama i oprost grehova svim zločincima koji su ubijali Srbe...e sad se batinaš umorio i izgubio živce.

Zašto onda baš sad da kupujemo ciglu? Otkud to baš sad? Jer mi nećemo dobiti ništa to je jasno od početka. Ako se neko i iscenjkao uradio je to lično za sebe.
Jednog dana saznaćemo i za koliko nas je taj "neko" prodao. Sve se na kraju sazna.
Mene samo buni to što se brzelja da se sve to završi baš sada. Zašto?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 01.09.2018

Re: M'da !

onda? Kako onda privoleti Albance, koji će tad ko zna koliko desetina godina, živeti mimo Srbije, njenih zakona i njene vlasti, da se vrate u pravni i teritorijalni okvir?
Bez rata?
Teško!


Dobro, i šta je po tebi rešenje koflikta?
Šta je to što definitivno rešava stvar?
predatortz predatortz 21:34 01.09.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
onda? Kako onda privoleti Albance, koji će tad ko zna koliko desetina godina, živeti mimo Srbije, njenih zakona i njene vlasti, da se vrate u pravni i teritorijalni okvir?
Bez rata?
Teško!


Dobro, i šta je po tebi rešenje koflikta?
Šta je to što definitivno rešava stvar?


Sad će svi da graknu da sam fašista, ali Balkanu je potrebno novo razgraničenje, po etničkim linijama, uz uvažavanje stanja na terenu. Kao što je govorio Đinđić, ako se deli Srbija, ako tu ne važi Badinter, deli se i BiH. Negde izgubiš, negde dobiješ. Pare i jare, očigledno, ne može. Treba lobirati u tom pravcu.
mariopan mariopan 21:43 01.09.2018

Re: M'da !

predatortz
hoochie coochie man
onda? Kako onda privoleti Albance, koji će tad ko zna koliko desetina godina, živeti mimo Srbije, njenih zakona i njene vlasti, da se vrate u pravni i teritorijalni okvir?
Bez rata?
Teško!


Dobro, i šta je po tebi rešenje koflikta?
Šta je to što definitivno rešava stvar?


Sad će svi da graknu da sam fašista, ali Balkanu je potrebno novo razgraničenje, po etničkim linijama, uz uvažavanje stanja na terenu. Kao što je govorio Đinđić, ako se deli Srbija, ako tu ne važi Badinter, deli se i BiH. Negde izgubiš, negde dobiješ. Pare i jare, očigledno, ne može. Treba lobirati u tom pravcu.

Dobro, aj šale radi podeli Vojvodinu po etničkim linijama?

Pa samo u mojoj ulici bi bilo desetak "republika".
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 01.09.2018

Re: M'da !

ali Balkanu je potrebno novo razgraničenje, po etničkim linijama, uz uvažavanje stanja na terenu.


Da, to jeste rešenje, ali se to ne može postići tako što će se prihvatiti da Kosovo nije Srbija.
"Kosovo je Srbija", tj taj zamrznuti konflikt je adut u rukama Srbije za pregovore o tim granicama.
U svim pregovorima nešto mora da se da, a šta bi Srbija mogla da ponudi u nekim eventualnim (ja verujem izvesnim) budućim pregovorima ako bi sad pustila Kosovo?

Zbog toga je zamrznuti konflikt Srbiji potreban, a Albancima smeta.

Posebno zbog toga što ni potpis o kome Albanci sanjaju ne bi srpskoalbanski konflikt konačno rešio.

Dogodine u Prizrenu je parola koja ne treba da bude parola sprskih vlasti, ali uopšte ne smeta da se više čuje u Srbiji.
predatortz predatortz 21:52 01.09.2018

Re: M'da !

mariopan
predatortz
hoochie coochie man
onda? Kako onda privoleti Albance, koji će tad ko zna koliko desetina godina, živeti mimo Srbije, njenih zakona i njene vlasti, da se vrate u pravni i teritorijalni okvir?
Bez rata?
Teško!


Dobro, i šta je po tebi rešenje koflikta?
Šta je to što definitivno rešava stvar?


Sad će svi da graknu da sam fašista, ali Balkanu je potrebno novo razgraničenje, po etničkim linijama, uz uvažavanje stanja na terenu. Kao što je govorio Đinđić, ako se deli Srbija, ako tu ne važi Badinter, deli se i BiH. Negde izgubiš, negde dobiješ. Pare i jare, očigledno, ne može. Treba lobirati u tom pravcu.

Dobro, aj šale radi podeli Vojvodinu po etničkim linijama?

Pa samo u mojoj ulici bi bilo desetak "republika".



Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 01.09.2018

Re: M'da !

Dobro, aj šale radi podeli Vojvodinu po etničkim linijama?


Ne misli se da svaki pojedninac ili svaka grupica bude u svojoj nacionalnoj državi, a u Vojvodini nema spora o tome ko čini većinu.
mesan mesan 23:59 01.09.2018

Re: M'da !

predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:34 02.09.2018

Re: M'da !

Izgleda da je tata bio cirke svih "sest meseci ucesca u ratu protiv nato", pošto nije primetio da to em nije bio rat nego bombardovanje, em je trajao oko dva i po meseca. A i rezultati i korist od tog tatinog učešća su evidentni i ne preterano upečatljivi.


tebi je tata ocigledno bio cirke kad te pravio.

jel hoces skeniranu vojnu knjizicu mozda? da iole imas predstavu o tom stvarima znao bi sta znaci upis 'sest meseci ucesca u ratu', a ne znas jer ti je dupe zbrisalo prvom prilikom.

bolidu debilni.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:42 02.09.2018

Re: M'da !

Zamrznuti konflikt, pretpostavljam, dok se ne promeni odnos snaga u svetu. E sad, da li će se i kad ptomeniti do te mere da Ameri, Englezi, Nemci, Turci, Francuzi... povuku priznanje?
I onda? Kako onda privoleti Albance, koji će tad ko zna koliko desetina godina, živeti mimo Srbije, njenih zakona i njene vlasti, da se vrate u pravni i teritorijalni okvir?


sto moramo da ih privoljevamo na bilo sta? kada se priznanja povuku, a povlace se itekako... tretiracemo ih bas kao kiprani svoje turke.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:07 02.09.2018

Re: M'da !

predatortz
Sad će svi da graknu da sam fašista, ali Balkanu je potrebno novo razgraničenje, po etničkim linijama, uz uvažavanje stanja na terenu. Kao što je govorio Đinđić, ako se deli Srbija, ako tu ne važi Badinter, deli se i BiH. Negde izgubiš, negde dobiješ. Pare i jare, očigledno, ne može. Treba lobirati u tom pravcu.

Наравно да ниси фашиста, али ја једноставно мислим да ниси у праву.

Мало је у ствари разочаравајуће што се иза твог залагања за “разграничење” са Албанцима (што је у ствари еуфемизам за предају КиМ, а можда и општине са албанском већином ван КиМ) промолила фантазија о етничком разграничењу у БиХ.

Те две ствари јесу повезане, али не на начин како их ти видиш, већ баш супротно.

На страну да интерес Србина из БиХ и не може да се остварује на штету Србина са КиМ јер је српски интерес јединствен, у овом тренутку, однос снага је такав да “силе које имају моћ” не желе даље цепање БиХ. Не улазећи у то шта предаја КиМ значи интерно за српску државу, а посебно за српски народ, ограничићу се на то како предаја КиМ може бити перцепирана споља.

Уколико Србија одустане од КиМ, манифестоваће своју немоћ, послушност и подређеност, не. “разумност” и “кооперативност”, а то се не награђује концесијама, већ даљим захтевима. После предаје КиМ, ниједан даљи захтев мене не би изненадио, нити би га било тешко испунити. Ја мислим да би управо предаја КиМ закуцала ексер у ковчег даљег осамостаљења Српске, не само у овом тренутку, већ и у будућности.

Са друге стане, неодустајањем од КиМ, држава Србија се показује као принципијелна, ако не и моћна, и као неко ко не испуњава све што некоме падне на памет да му тражи.

Сада се, и на спољном плану, и на унутрашњем плану, ствари одвијају у српску корист, чак и економски, Србија веома споро, али исто тако веома постојано, надокнађује заостатак у односу, рецимо на Хрватску. Са те стране, тренутак да се срља је потпуно погрешан јер је евидентно да ће Србија већ за 5, 10 или 15 година бити у још бољој преговачкој позицији него што је сада.

Једноставно, уколико се сада не одустане ид КиМ, отвориће се сутра и нове могућности за Српску.
maksa83 maksa83 08:49 02.09.2018

Re: M'da !

Сада се, и на спољном плану, и на унутрашњем плану, ствари одвијају у српску корист, чак и економски, Србија веома споро, али исто тако веома постојано, надокнађује заостатак у односу, рецимо на Хрватску.

Ovo je potpuna nebuloza.
tasadebeli tasadebeli 08:54 02.09.2018

Re: M'da !

mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)




А колико је стварно шарена та мапа?


Била на телевизији анкета прављена на улицама Новог Сада:

- Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?


Па немој ми рећи да не верујеш ни попису Статистичког завода који линкујеш јер не одговара твојој слици стварности?



Клик на сваки слик на дну овог линка (попис из 2011.) ради увећања тих мапа. Па малкице упоредне анализе тих сличица да видимо на чему смо... Да не би спиновали стварност зарад сопствених визионарских балона...
tasadebeli tasadebeli 09:18 02.09.2018

Re: M'da !

martin_krpan
Srđan Fuchs
krpane, šovinisto bosanski. pravi si boske, i to onaj najgori, sa međedima što se rve. bio normalan dečko, a sada se proseljačio pod stare dane.


Šta se sa tobom dešava Srđane, i za koga radiš sad? Jel radiš i za Ruje sad ko rahmetl Zeev Avni? Učinilo mi se da si demokrata a ispostavlja se da si klerikalna dalabu, a još radiš za kintu. Udbo-Kačavenda kombinacija, nema dalje.

FREE PALESTINE!!!










Срђане, не дирај ми Мартина!

Такви људи као Мартин ( "нисам ја први поч'о, међед је први мене нап'о" - јебеш га, међеди заштићена врста, ако гекнеш међеда, 10 000 јеврића казна) увек су добродошли за оно што нас чека. Вазда тако било кроз историју...


И генерално гледано, бре, сви смо ми овде на Балкану фини неки и културни људи... Господа... И патриоте, брате... И љубазни и предусретљиви, широка срца и натуре... А не к'о они плавокрвни бледуњави Еуропљани племенитог подријетла који живот проводе у шопинг моловима...



principessa_etrusca principessa_etrusca 09:47 02.09.2018

Re: M'da !

maksa83
Сада се, и на спољном плану, и на унутрашњем плану, ствари одвијају у српску корист, чак и економски, Србија веома споро, али исто тако веома постојано, надокнађује заостатак у односу, рецимо на Хрватску.

Ovo je potpuna nebuloza.

Шта тачно, Максо?

Да је глобална констелација повољнија за Србију него што је била 1999, или да Србија споро, али недвосмислено смањује привредно заостајање за Хрватском?
mesan mesan 10:58 02.09.2018

Re: M'da !

tasadebeli
mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)




А колико је стварно шарена та мапа?


Била на телевизији анкета прављена на улицама Новог Сада:

- Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?


Па немој ми рећи да не верујеш ни попису Статистичког завода који линкујеш јер не одговара твојој слици стварности?



Клик на сваки слик на дну овог линка (попис из 2011.) ради увећања тих мапа. Па малкице упоредне анализе тих сличица да видимо на чему смо... Да не би спиновали стварност зарад сопствених визионарских балона...


Podaci koje sam dao su apsolutno tačni, uključiv mapu sa opštinama,
evo ga Stat iz 2011.
Mapa po naseljima je naravno još šarenija.

Drugo, eksplicitno rekoh da ne vidim razlog za deljenja, uključiv autonomiju sa kojom se sprdaš.

Treće, o kakvim “trendovima” pričaš — jedan činjenični je da je od prethodnog popisa 2002. do ovog 2011. procentualni pad populacije kod Madjara veći nego kod Srba. Tome se raduješ?

Jedina neistina je predatortzova, da je Srba u Vojvodini 80%, po gornjem popisu je 67%.

Toliko o bulšitu i prodavanju magle u balonima.
c_h.arlie c_h.arlie 12:10 02.09.2018

Re: M'da !

mesan
tasadebeli
mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)




А колико је стварно шарена та мапа?


Била на телевизији анкета прављена на улицама Новог Сада:

- Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?


Па немој ми рећи да не верујеш ни попису Статистичког завода који линкујеш јер не одговара твојој слици стварности?



Клик на сваки слик на дну овог линка (попис из 2011.) ради увећања тих мапа. Па малкице упоредне анализе тих сличица да видимо на чему смо... Да не би спиновали стварност зарад сопствених визионарских балона...


Podaci koje sam dao su apsolutno tačni, uključiv mapu sa opštinama,
evo ga Stat iz 2011.
Mapa po naseljima je naravno još šarenija.

Drugo, eksplicitno rekoh da ne vidim razlog za deljenja, uključiv autonomiju sa kojom se sprdaš.

Treće, o kakvim “trendovima” pričaš — jedan činjenični je da je od prethodnog popisa 2002. do ovog 2011. procentualni pad populacije kod Madjara veći nego kod Srba. Tome se raduješ?

Jedina neistina je predatortzova, da je Srba u Vojvodini 80%, po gornjem popisu je 67%.

Toliko o bulšitu i prodavanju magle u balonima.

Jedina etnička šarolikost je moguća tamo gde su Srbi većina.
Srbi znaju da vode računa o svojim sugrađanima neSrbima.
Gde god Srbi nisu bili većina, etnički su očišćeni.
Jedino Srbima ne smeta što njihovi sugrađani neSrbi čak ne znaju niti srpski jezik - ili, ako ga znaju, znaju veoma loše.
Baš nedavno, odlučim da, sa ženom, odem na kafu do Subotice.
Fenomenalan grad na samom severu severne srpske pokrajine.
Fenomenalna šarolikost.
Potom smo otišli na Palić, pa onda kod 'Abrahama' (iz Madžarske proteranih Jevreja) na Horgoškom putu - na juneći perkelt.
A-joj ljudi - milina kako smo se najeli.
Potom smo trknuli na popodnevnu kafu do drugog simpatičnog gradića - Sente, preko Kanjiže.
Na žalost, nije svuda ovako lepo kao na severu severne srpske pokrajine.
Ne odnose se svi ka svojim građanima koji nisu oni kao što se odnose Srbi.
U Mažarskoj Srba nema.
Šačica preostalih (Vujicsics együttes, Söndörgő Együttes) svira tambure i zna nekoliko srpskih pesama - ali to više pevaju napamet, jer gotovo da ne znaju 'govorni' srpski.
mariopan mariopan 12:22 02.09.2018

Re: M'da !

mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)

Koji spisak?
predatortz predatortz 12:23 02.09.2018

Re: M'da !

Jedina neistina je predatortzova, da je Srba u Vojvodini 80%, po gornjem popisu je 67%.


Popis je bio 2011., ovo su sadašnje procene da je broj Srba sad preko 75 do 80%. Naime, znatno je pao broj Hrvata i Mađara.
No, i da je kao po popisu, gde je 2/3 nekih, bilo kojih, tu nema šta da se deli.
mariopan mariopan 12:38 02.09.2018

Re: M'da !

mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)

Da, u više vojvođanskih opština nisu većina ali u celoj Vojvodini jesu, još uvek i ne u tako visokom procentu kao što kaže Predatorz, međutim, veći je problem što te Srbe već 20 godina snažnom kampanjom razni mešetari ubeđuju da bi im bez Srbije bilo bolje.

Svesni da bez tih Srba Vojvodinu ne mogu odcepiti računaju na srpsku glupost i da će to Srbi sami odraditi u korist svoje štete. Lukavo i nije nemoguće da im uspe.

c_h.arlie c_h.arlie 12:41 02.09.2018

Re: M'da !

mariopan
mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)

Da, u više vojvođanskih opština nisu većina ali u celoj Vojvodini jesu, još uvek i ne u tako visokom procentu kao što kaže Predatorz, međutim, veći je problem što te Srbe već 20 godina snažnom kampanjom razni mešetari ubeđuju da bi im bez Srbije bilo bolje.

Svesni da bez tih Srba Vojvodinu ne mogu odcepiti računaju na srpsku glupost i da će to Srbi sami odraditi u korist svoje štete. Lukavo i nije nemoguće da im uspe.


Ma !
Da prostiš - mogu ti da duvaju.
tasadebeli tasadebeli 13:38 02.09.2018

Re: M'da !

mesan
tasadebeli
mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)




А колико је стварно шарена та мапа?


Била на телевизији анкета прављена на улицама Новог Сада:

- Шта ви мислите о аутономији Војводине?

- А што ћ', болан, Војвод'ни аутономија?


Па немој ми рећи да не верујеш ни попису Статистичког завода који линкујеш јер не одговара твојој слици стварности?



Клик на сваки слик на дну овог линка (попис из 2011.) ради увећања тих мапа. Па малкице упоредне анализе тих сличица да видимо на чему смо... Да не би спиновали стварност зарад сопствених визионарских балона...


Podaci koje sam dao su apsolutno tačni, uključiv mapu sa opštinama,
evo ga Stat iz 2011.
Mapa po naseljima je naravno još šarenija.

Drugo, eksplicitno rekoh da ne vidim razlog za deljenja, uključiv autonomiju sa kojom se sprdaš.

Treće, o kakvim “trendovima” pričaš — jedan činjenični je da je od prethodnog popisa 2002. do ovog 2011. procentualni pad populacije kod Madjara veći nego kod Srba. Tome se raduješ?

Jedina neistina je predatortzova, da je Srba u Vojvodini 80%, po gornjem popisu je 67%.

Toliko o bulšitu i prodavanju magle u balonima.



А шта си ти то прочитао у том мом коментару? Никакве трендове ја нисам помињао. Само сам окачио линкове на званичне податке Статистичког завода Србије по попису из 2011. године.

Дао линк на исто оно место (Википедија) на које си и ти дао линк са оном великом сликом.

Само, ја сам дао линк на Википедију са званичним подацима Статистичког завода Србије, а не као ти линк на аутора мапе Лазара Илића.


Demografija Vojvodine (ЛИНК)



А на том мом линку на званичне податке Статистичког завода можеш лепо да одеш на пододељак за "Popis stanovništva 2011. godine" на дну стране и да видиш следеће сличице:


1) Етничка мапа Војводине (попис 2011. године) (ЛИНК)


2) Процентуално учешће Срба у градовима и општинама Војводине (попис 2011. године) (ЛИНК)


3) Процентуално учешће Мађара у градовима и општинама Војводине (попис 2011. године) (ЛИНК)



4) Језици војводине (попис 2011. године) (ЛИНК)


5) Религије у Војводини (попис 2011. године) (ЛИНК)


Што се све заједно никако не слаже са твојом тврдњом:

mesan

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)



Или, друже, све заједно краће речено:

Званични подаци Статистичког завода Србије се не слажу са оним што си ти тврдио у том свом коментару позивајући се при томе на незваничне етничке мапе Војводине анонимних аутора који су те мапе правили тобож по попису из 2011. године.

Зато сам се јавио на тај твој коментар који је такав или због твог незнања или због твог безобразлука у спиновању стварности у жељи да се буде у праву.

Тако да, друћже, твоју тврдњу како си дао апсолутно тачне податке можеш да пкачиш мачку о реп.

Поготово што су ти ти подаци из анонимних, незваничних извора.

О дељењима ни ја не причам јер не желим да делим своју фамилију.

Тачно је ово што тврдиш да Срби чине 65% становништва Војводине, али није тачно да Срби не чине апсолутну већину у већем броју општина у Војводини.

И да, слажем се са овим што си рекао, само што ја то мислим за тај твој коментар:


Toliko o bulšitu i prodavanju magle u balonima.
mesan mesan 14:59 02.09.2018

Re: M'da !

tasadebeli
Тачно је ово што тврдиш да Срби чине 65% становништва Војводине, али није тачно да Срби не чине апсолутну већину у већем броју општина у Војводини.

Аман човече, видиш ли ти мапу коју сам качиш?
Да ти помогнем, апсолутна већина значи >50%, а релативна већина (”plurality”) значи да је више од осталих али мање од 50%.

Сигуран сам да си случајно погрешио.

tasadebeli
Само, ја сам дао линк на Википедију са званичним подацима Статистичког завода Србије, а не као ти линк на аутора мапе Лазара Илића.

Одлично, хвала, и ја сам дао званичне податке у свом другом коментару, а те ”анонимне” податке у првом --- јер сам их прво нашао а визуелно препознао да су коректни.

Огласио сам се ради корекције чињеничних неистина и извртања, којима се ДССовци иначе служе у митоманским наративима и омалавожавању несрба (не верујем да је предатортз имао ту мотивацију).
mesan mesan 15:04 02.09.2018

Re: M'da !

predatortz
Jedina neistina je predatortzova, da je Srba u Vojvodini 80%, po gornjem popisu je 67%.


Popis je bio 2011., ovo su sadašnje procene da je broj Srba sad preko 75 do 80%. Naime, znatno je pao broj Hrvata i Mađara.
No, i da je kao po popisu, gde je 2/3 nekih, bilo kojih, tu nema šta da se deli.

Pa da, regioni u kojima je većina neko iz one 1/3 mogu da se neutrališu raznim metodama
mesan mesan 15:13 02.09.2018

Re: M'da !

tasa
А ти, Чарли, немој да генерализујеш и пуковникујеш!

c_h.arlie
Taso, bez veze me opominješ

tasa
Извини, нећу више...

Tasa u startu odustaje od inkluzivne nastave

c_h.arlie
Jedina etnička šarolikost je moguća tamo gde su Srbi većina.
Srbi znaju da vode računa o svojim sugrađanima neSrbima.
Gde god Srbi nisu bili većina, etnički su očišćeni.

Molim da se ovakve šovenske bljuvotine i idiotarije ne vezuju uz moje komentare, naročito ne boleštine koje sam već činjenično osporavao (zezneš čoveka jedanput...).

predatortz predatortz 16:16 02.09.2018

Re: M'da !

Pa da, regioni u kojima je većina neko iz one 1/3 mogu da se neutrališu raznim metodama


Drugima je to pis ov kejk, mi mnogo komplikujemo oko toga. Bar ovde u Srbiji. Preko smo manje komplikovali i manje se opterećivali raznim normama. Učili od susjeda.
tasadebeli tasadebeli 16:25 02.09.2018

Re: M'da !

mesan
tasadebeli
Тачно је ово што тврдиш да Срби чине 65% становништва Војводине, али није тачно да Срби не чине апсолутну већину у већем броју општина у Војводини.

Аман човече, видиш ли ти мапу коју сам качиш?
Да ти помогнем, апсолутна већина значи >50%, а релативна већина (”plurality”) значи да је више од осталих али мање од 50%.

Сигуран сам да си случајно погрешио.

tasadebeli
Само, ја сам дао линк на Википедију са званичним подацима Статистичког завода Србије, а не као ти линк на аутора мапе Лазара Илића.

Одлично, хвала, и ја сам дао званичне податке у свом другом коментару, а те ”анонимне” податке у првом --- јер сам их прво нашао а визуелно препознао да су коректни.

Огласио сам се ради корекције чињеничних неистина и извртања, којима се ДССовци иначе служе у митоманским наративима и омалавожавању несрба (не верујем да је предатортз имао ту мотивацију).



Ти и ја говоримо исту ствар (када су те мапе у питању), то покушавам да ти кажем.

Једино што су ти ту исту ствар покрио неадекватним текстом у том коментару на који сам се јавио.

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).

О томе ти причам.

А шта је за тебе апсолутна, а шта релативна већина када је становништво у питању?

Зар ти термини апсолутна (50% + 1,...) и релативна већина (50% - 1,...) који се користе најчешће у политичком животу око избора не важе исто тако и за популацију?

(Можда се зато не разумемо.)


Погледај мапу:




Од 45 општина у Војводини Срби су већинско становништво са преко 50% у 33 општине.

А ти рече:

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).


?????


Огласио сам се ради корекције чињеничних неистина и извртања,



Па ја сам се баш због тога у твом коментару и јавио.

(А остатак ове цитиране реченице са политикантским етикетама бих занемарио. Немој да причамо на том нивоу, молим те, ако уопште желиш да те уважавам као достојног саговорника.)


Чек', чек'...


А можда си ти под тим "више општина" мислио на тих 12 као на више од 2-3, пар њих, неколико, а не у смислу да Срби у већини општина нису по броју становника у апсолутној већини?



Ако си на то мислио, онда те ја нисам разумео, па ти се и извињавам онда што сам погрешно прочитао о чему то говориш.


Јес да ми се браћа од стричева сви редом зову Србивоје, Златоје, Зоран, Никола, Данило, али 'aјд онда за све четири моје стрине из Санада крај Чоке... И у знак извињења теби...


Ееее, нине моје...



mesan mesan 16:56 02.09.2018

Re: M'da !

tasadebeli
А можда си ти под тим "више општина" мислио на тих 12 као на више од 2-3, пар њих, неколико, а не у смислу да Срби у већини општина нису по броју становника у апсолутној већини?

Ако си на то мислио, онда те ја нисам разумео, па ти се и извињавам онда што сам погрешно прочитао о чему то говориш.

Јесте --- у смислу ”више њих”!
Е да се коначно и споразумемо, извини што је моје писање некад нејасно!


tasadebeli
А шта је за тебе апсолутна, а шта релативна већина када је становништво у питању?

Зар ти термини апсолутна (50% + 1,...) и релативна већина (50% - 1,...) који се користе најчешће у политичком животу око избора не важе исто тако и за популацију?

Јесте, и на неким мапама (мислим и на првој цитираној у читавом низу коментара) је приказана та мера: ко је већина и каква је то већина.
То јесте груба мера, али је јасна.
На пример, на њој можеш видети да су Мађари у неким општинама (више од једне ) већина, и то апсолутна. На пример 80%, а Срби и остали чине 20% (то је број који знам, али наранво није исписан на тој мапи).

Ова последња мапа коју си ставио има детаљније проценте, али само за Србе.
Тако видиш да су у неким општинама они мањина, али не видиш шта то значи, за разлику од примера из претходног параграфа. На пример може да значи да се такмиче са 10 других националности, и свака од њих се врти око 10%, па су тако испали мањина.

Све најбоље!
mesan mesan 17:13 02.09.2018

Re: M'da !

mariopan
mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)

Koji spisak?

Здраво, слажем се с тобом око ”мешетара” (разни Чанкови) и сматрам такође да нема разлога сада за било какво дељење --- но, твој списак:
Nećeš ciglu dobiješ bombardovanje....nećeš ciglu - dobiješ sankcije, Hag, satanizovanje celog naroda fašističkim metodama i oprost grehova svim zločincima koji su ubijali Srbe...e sad se batinaš umorio i izgubio živce.

сам поменуо јер ми је деловао апологетски према српским властима, у смислу да она ништа лоше не раде него јој се свашта ”деси”. Ипак треба бити на опрезу од српских власти, као што недавни пример сучељавања ћирилице и латинице показује.
mariopan mariopan 17:56 02.09.2018

Re: M'da !

mesan
mariopan
mesan
predatortz
Što bih delio Vojvodinu? Tamo je 80% Srba. S kim to da delim i zašto?

Čudno da ne znaš, Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina (ni relativna, kamoli apsolutna).
Šarena mapa(LINK)
A oko onog "zašto" --- ja trenutno ne vidim razlog, no tipično je da se vlastima Srbije svašta dešava ničim izazvano, zbog Vatikana, ili usled opravdane neinformisanosti (vidi npr. mariopankin hronološki spisak)

Koji spisak?

Здраво, слажем се с тобом око ”мешетара” (разни Чанкови) и сматрам такође да нема разлога сада за било какво дељење --- но, твој списак:
Nećeš ciglu dobiješ bombardovanje....nećeš ciglu - dobiješ sankcije, Hag, satanizovanje celog naroda fašističkim metodama i oprost grehova svim zločincima koji su ubijali Srbe...e sad se batinaš umorio i izgubio živce.

сам поменуо јер ми је деловао апологетски према српским властима, у смислу да она ништа лоше не раде него јој се свашта ”деси”. Ипак треба бити на опрезу од српских власти, као што недавни пример сучељавања ћирилице и латинице показује.

Nisam nameravala da ređam redom samo sam nabacala ono čega sam se na brzinu setila, šta su nam prodavci cigle radili ne bi li nas privoleli da im damo šta traže.
Ne brini, znam vrlo dobro šta su sve radile i srpske vlasti i šta sada rade, ništa mi ne vredi da idem na proteste i da trubim ovde protiv njih već mi je dosadilo pa me i zato nema na blogu.

međutim, ja patriotizam ne smatram za šovinizam ili fašizam. Čovek mora da voli svoju zemlju, svoj dom, i da je brani ako bude napadnut. Ako neće onda je ne zaslužuje.
Koji mir za sebe ćemo kupiti ako damo sve što neko zatraži, čime ćemo ga platiti, čijom nesrećom ga kupujemo?

I šta ćemo da im damo kad zatraže još?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:41 02.09.2018

Re: M'da !

Srbi u više vojvođanskih opština nisu većina


Više od koliko?
Od jedne?

Simpatično je ovo što radiš.
Simpatično je kad se oseti nemoć kod onoga koji ti loše misli.
Vidi se da puca od jeda, mržnje, hteo bi nekako da napakosti al nema načina pa samo kipti od besa.

Neko kaže da su Srbi većina, odmah skočiš..nije tačno!
Drugi kaže Srbija je multietnička, to opet, ni to nije tačno!
:)

Pa šta je tačno?

Milsim osim činjenice da ti mrziš Srbiju, ali ta činjenica je nebitna.
anonymous anonymous 18:52 02.09.2018

Re: M'da !

mariopan


...ja patriotizam ne smatram za šovinizam ili fašizam. Čovek mora da voli svoju zemlju, svoj dom, i da je brani ako bude napadnut. Ako neće onda je ne zaslužuje.
Koji mir za sebe ćemo kupiti ako damo sve što neko zatraži, čime ćemo ga platiti, čijom nesrećom ga kupujemo?

I šta ćemo da im damo kad zatraže još?


Kao melem za dušu.

Potisnuti sentiment koji treba ....osvestiti,spoznati,isceliti.



mesan mesan 19:46 02.09.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man

Neko kaže da su Srbi većina, odmah skočiš..nije tačno!

Rečeno je da nema šta da se deli jer su većina.
To je prilično nepromišljeno, a može preći u opasno, te sam dao podatke za promišljanje.
A rekao sam dvaput da ja lično ne bih delio ništa.
Gde si video bes, pakost, zlo, ne znam, ne na mojoj strani.
Drugi kaže Srbija je multietnička, to opet, ni to nije tačno!

Dobro znaš da ne mislim tako, lepo smo pričali na onom blogu sa svilenim bubama. Pripisaću tome da si malo uzbudjen Maksinim porukama pa vetriš energiju.

Inače, Maksa je 100% u pravu, a i ti si samo što pričaš o drugoj, dakle promašenoj temi.
Svako ima podjednako teoretsko i praktično pravo na mišljenje i govor.
Ali odrastao čovek mora prihvatiti postojanje kritike svoje reči, srazmerno sadržaju reči.
Kraj.

Kao primer: ako, recimo, neka londonska baba agituje da deca u Srbiji budu orna za rat, ima joj se reći da su joj reči krvoločne, licemerne, zlotvorne, te da ih primeni na svoje unuke u Londonu.
Ona nema šta da kuka na postojanje te kritike.
Može da pojasni, argumentuje svoje reči, ali naravno ne mora.



Milsim osim činjenice da ti mrziš Srbiju.

Mrzim šovinizam. Na srpskom blogu gde se priča o uticaju Srba na Srbiju, naravno da najviše ima srpskog.
tasadebeli tasadebeli 19:54 02.09.2018

Re: M'da !

mesan

Јесте --- у смислу ”више њих”!
Е да се коначно и споразумемо, извини што је моје писање некад нејасно!



Ма ја сам тај који је ускотрачан и чита не вадећи разумевање прочитаног из "кутијице", па коментарише на прву лопту.



'Ајде, да те мало насмејем кад већ испадох такав и рекох "кутијице"... Тј. "коцкице"...

Једног лета одем ја с маторима код мојих у Санад код Чоке. Имао сам 14-15 година. И кренемо један дан, звезда упекла, на купање на Тису. Сви мушкићи у фамилији, стричеви, мој матори, моја браћа, понеки комшија... Сигурно нас десетак-петнаест. На таљигама. Са све печеним прасетом (лака летња храна за плажу, да се прегризе за маренду и некако прегура време до ручка да не буду дерани гладни од пливања). И с балончићима вина, наравно, јер да је вода добра, у њој би крекетали људи, а не жабе (копирајт бај један мој стриц од њих четворице).

Плажица сјајна, песак. Уживамо све у шеснаест. У једном моменту видим да Тисом стижу неки гумени чамци и у њима група њих исто тако шаролика по годинама и исто тако као и моја фамилија (ја личим на фамилију) сви коцкасти, без вратова, набијени, подлактица им к'о моја бутина, шири него виши...

(К'о бугарска или турска рвачка репрезентација, боже ме се прости.)

И у једном моменту укапирам да сам у води сам, да су сви моји изашли из воде и постројили се у стрелце на једној страни плаже, а да су придошлице исто тако стали на другој страни плаже. Гледају се и ћуте. Шта ћу, да не будем најгори од све деце изађем из воде и ја, прикучим се буразеру који ми је вршњак па смо кроз свашта заједнички пролазили (и с којим сам се у та времена често тукао онако из досаде, док нас очеви благонаклоно гледају - "пусти их, нек' се ћелиће, јебо им ја матер" систем ) и питам га тихо:

- О чему се ради?

Он не скида поглед са придошлица, само просикће кроз зубе:

- Оно су Маџари из Сенте.

- Аааааа..., кажем ја, а и даље ништа не капирам.

После сам схватио да је то у ствари исто као и са нама са Бановог брда и Жарковцима.

Нисмо се тада потукли, на сву срећу, само се меркали тако неко време док они нису сели у своје гумењаке, па кренули даље...

А пази, све моје стрине су Мађарице. Тј. једна је Румунка, а три Мађарице.



maksa83 maksa83 19:56 02.09.2018

Re: M'da !

Шта тачно, Максо?

Да је глобална констелација повољнија за Србију него што је била 1999, или да Србија споро, али недвосмислено смањује привредно заостајање за Хрватском?

Oba.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:21 02.09.2018

Re: M'da !

Inače, Maksa je 100% u pravu,


Šta sam imao da kažem Maksi rekao sam mu, trebao si i ti ako si imao šta, ne znam što se sad vraćaš na tu temu.

Rečeno je da nema šta da se deli jer su većina.


Pa jesu, naravno da jesu.
Tvojom antilogikom idući, sve se može dovesti u pitanje pa i to da li su Srbi većina u Srbiji, jer uvek se na takvu konstataciju može reći ono što si ti rekao za Vojvodinu, u više opština nisu.
I tačno je da nisu, ali to nikako ne utiče na činjenicu da su Srbi većina i u Vojvodini i u Srbiji.

Otkud onda poriv da se pokuša osporiti neosporno ističući detalje kojijesu tačni ali koji nikako ne ne menjaju situaciju?
Pa otud što realna situacija ne odgovara željama.

Mrzim šovinizam. Na srpskom blogu gde se priča o uticaju Srba na Srbiju, naravno da najviše ima srpskog.


srpskog patriotizma.
Pa naravno da ga ima, i treba da ga ima, gde bi trebalo da ga bude više nego na srpskom blogu gde se priča o Srbiji?

A to što ti zalaganje za srpskre interese zoveš šovinizmom, i to ide u onaj korpus neostvarenih želja i frustracija povodom toga.


Ako nisam u pravu hajd objasni šta je šovinističko na ovom blogu.
alselone alselone 20:32 02.09.2018

Re: M'da !

Opšte je poznata hvala kako je Vojvodina multietnička i svi to spominju u kontekstu koji njima odgovara. Ali to nije najveći kvalitet Vojvodine.

Glavni kvalitet Vojvodine je najveći procenat naplate struje, najveći procenat naplate komunalija, najmanje divljih deponija itd, itsl.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:34 02.09.2018

Re: M'da !

Glavni kvalitet Vojvodine je najveći procenat naplate struje, najveći procenat naplate komunalija, najmanje divljih deponija itd, itsl.


Nekako mi je to suviše mekano, fali nota bunta.

Šalim se bre :)
maksa83 maksa83 20:38 02.09.2018

Re: M'da !

Glavni kvalitet Vojvodine je najveći procenat naplate struje, najveći procenat naplate komunalija, najmanje divljih deponija itd, itsl.

i šunka, i šunka!
alselone alselone 20:41 02.09.2018

Re: M'da !

i šunka, i šunka!


Šunku su nam oteli Janezi. Nabolja šunka koja može danas da se kupi u prodavnici je slovenačka.
alselone alselone 20:42 02.09.2018

Re: M'da !

Nekako mi je to suviše mekano, fali nota bunta.


Bunt je bio i biće čim bude trebalo. Kad ustanu sremski partizani!!!

(ovo te dvojako pogadja, znam)
c_h.arlie c_h.arlie 21:03 02.09.2018

Re: M'da !

Meni se od čitave severne srpske pokrajine, najviše dopada Banat.
Kada god pređem Dunav, ja se osetim lepo.
Pre neki dan sa gostovao u Frihendovom Pančevu, u 'Vetrenjači', na ručku - i potom produžio na popodnevnu kafu u Kovačicu.
Žao mi što nisam mogao da trknem u Sefkerin gde je Milutin učestvovao sa svojom ekipom na takmičenju u kuvanju pasulja.
Inače - nadam se da će u doglednom periodu ta sprdnja od komunjarske ujdurme zvana pokrajinom (kojom su komunjare sve učinile da 'sjebu' Srbe) biti ukinuta.
E, da - samo da pružim još jednom podršku Hučiju i da zatraži eksplicitno od Makse da mu se izvini.
Što se tiče Mesana, šteta je za njega samoga što toliko mrzi Srbe.
To, naprosto, kipi.
Na žalost, ja ne mogu da mu pomognem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:08 02.09.2018

Re: M'da !

ovo te dvojako pogadja, znam)


Ono drugo posebno:)

u snu se ne snili*

*način na koji je moja baba terala demone
mesan mesan 21:10 02.09.2018

Re: M'da !

tasadebeli
Једног лета одем ја с маторима код мојих у Санад код Чоке.


Ogrejala me tvoja pričica

Eh kad se setim pokliča Srbi protiv Mađara (inače, siguran sam da je ono vrlo retko u lokalu) --- dakle, Srbi protiv Mađara krenulo na časovima fizičkog, gde je mali fudbal bio za odmeravanje umeća a "između dve vatre" je služilo za destilovanu, svojeručno ispostavljenu agresiju usled nemogućnosti verbalnih prepucavanja.
Zahvaljujući tim prvim spoznajama, ratovanje smo podigli na viši nivo: organizovane tuče, epske --- naš junak egal njihovom, osrednja pešadija u istovetnom broju, po jedan nespretni lik koji je dvaput ponavljao razred i na svim su mu pantalonama nogavice kratke, a pod obavezno i jedan pajac sa svake strane, da bude najsrčaniji i najglasniji, ali iskusno ispari u akciji. Poljanče, sjurivanje, štapovi, karate, pocepane majice, i glavni junaci na obe strane šepaju kući uzdignutih glava.


Moji omiljeni trenuci tog nadmetanja su bili, a ti kao jezičar ćeš ceniti, da slušam smešni akcenat mađarskog portparola tokom ozbiljnih pregovora u školi povodom predstojećeg obračuna, i takođe nespretno psovanje srpskog pajaca na mađarskom jeziku.
Dok idemo kući posle tuče, vežba se ona eksplozivna, u uzlaznom tonu kriknuta reč "baszom...", kao pokušaj prodiranja u nedokučeni um protivnika. (Neću ovom prilikom dati prevod, ali poznata ti je šarolika galerija mađarskih psovki? )

Ta početna drugarstva su sazrela uz odbojku i fudbal Srbi protiv Mađara, kada je počelo uzajamno hvaljenje najistaknutijih sportskih talenata.
Još malo kasnije se počelo sa komplikovanim strategijama prodiranja u njihov kamp uz neprobojnu odbranu našeg kampa, govorim naravno o žemskinjama.
E tu smo mi dvojezični bili taktički najvažniji.


Svako ko voli ljude i muziku bi trebao da ceni ovaj kratki filmić, a siguran sam da ti hoćeš (to mesto još uvek radi!):



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:12 02.09.2018

Re: M'da !

E, da - samo da pružim još jednom podršku Hučiju i da zatraži eksplicitno od Makse da mu se izvini.



ili prvo ja da nađem citat? :)

alselone alselone 21:20 02.09.2018

Re: M'da !

Чоке


Pola familije moje žene je iz Čoke. Matori u jednom momentu za poslom prešao u Sombor varoš (što u aprilu zazeleni) a ostatak ostao. Onda se taj ostatak u medjuvremenu ugasio i ostala neka imanja i neke kuće. I onda su oni čuvali ta imanja i kuće, trebaće jednom deci, pa deci nisu trebala, pa trebaće jednom unucima, pa unicima po svemu sudeći neće trebati. I onda su sve to prodali i za sve to kupili jednu Dačiju. Rumunjsku. Dačiju.

E, to je tema a ne prebrojavanje koga ima više po kućama, jebem li mu trunje.
mesan mesan 21:37 02.09.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
Tvojom antilogikom idući, sve se može dovesti u pitanje pa i to da li su Srbi većina u Srbiji

Moje hipotetičko razmišljanje je i logično i istorijski potvrđeno:
Srbi su bili većina i u SRJ, pa se opet Kosovo otcepilo, zašto? Pogađaš, zato jer su lokalno neki drugi bili u većini.

No, to mi i nije bitno, reagujem kad se Vojvodina onako u prolazu, preko ramena, piše za razne potrebe kao "srpska".
E pa nije samo to, ima tu i drugih, i to podosta u nekim delovima, imamo svi bogatu istoriju, te pored svih loših trenutaka opstajemo zajedno.
Tako da se manite tog vašeg omalovažavajućeg i olakog četkanja srpskom četkicom.
I već treći put, ne želim da se iko cepa, ali želim da se uvaži to što tu postojimo mi svi, ljudi, a ne neki pogodni srbo/nesrbo štikliri iz DSS proglasa.

Šta je tvoja želja, da voliš i razumeš ljude koji s tobom žive u državi, ili da po svaku cenu i na svakoj temi samo slušaš pohvale o Srbima?

Mrzim šovinizam. Na srpskom blogu gde se priča o uticaju Srba na Srbiju, naravno da najviše ima srpskog.


srpskog patriotizma.

Ako nisam u pravu hajd objasni šta je šovinističko na ovom blogu.
Ima i patriotizma naravno.
Onaj Filip Vukša je za mene najveći srpski patriota još od Milutina Milankovića, voleo bih opet da vidim pohvalni blog o njemu.
Za suprotni primer na ovom tasinom blogu, evo, ono carlijevo da je suživot nemoguć kod nesrba.
Grozomorno, besmislen šovinizam, čemu?
maksa83 maksa83 21:47 02.09.2018

Re: M'da !

Za suprotni primer na ovom tasinom blogu, evo, ono carlijevo da je suživot nemoguć kod nesrba.

Zapravo je - koliko god bilo glupo i ružno - dobra vest što je to napisao.

Kad sam ga ostavio ulazio je u 38. sat cičanja i treskanja nogicama i traženja nekog izvinjenja, znači da ga je neko resetovao...

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 02.09.2018

Re: M'da !

Šta je tvoja želja, da voliš i razumeš ljude koji s tobom žive u državi, ili da po svaku cenu i na svakoj temi samo slušaš pohvale o Srbima?


Moja želja?
Srbija najjača sila na svetu, najbogatija, i veća (makar malo veća) od Rusije.

Mislim da je kategorija želja u politici pogrešna, tu pre želje mora da bude interes, racionalan, realan, ostvariv (ne obavezno lako ostvariv). Nacionalni i državni interes, a to nije prost zbir pojedinačnih interesa građana Srbije.
Nekad se pojedinačni i grupni interesi raziđu pa, npr, lični kaže da ne treba da bude rata (da muška deca ne bi ginula) a nacionalni i državni nalažu rat.
Puna je istorija toga.

Da li volim i razumem ljude koji žive u Srbiji?
Ne znam, neoderđeno pitanje, neke da neke ne.

preko ramena, piše za razne potrebe kao "srpska".

Pa čija je?
Jel to srpska pokrajina ili nekog drugog?

Smeta pridev srpsko, srpska, srpski ? :)
Vidim, ali moraćeš da živiš s tim da je Vojvodina srpska.
ima tu i drugih, i to podosta u nekim delovima, imamo svi bogatu istoriju, te pored svih loših trenutaka opstajemo zajedno.

U Srbiji.

Onaj Filip Vukša je za mene najveći srpski patriota još od Milutina Milankovića, voleo bih opet da vidim pohvalni blog o njemu.

Kako ti se Pupin ne omače?

A Karađorđe, Miloš, Sinđelič, Mišić, Stepa, Milunka Savić, (da preskočim Dražu) Đinđić....to ništa, to nije patriotizam?

Vukša, dečko ganja neke svoje tripove, neka ga, ali da su u Srbiji svi poput njega, odavno bi Srbije nestalo.
ono carlijevo da je suživot nemoguć kod nesrba.
Grozomorno, besmislen šovinizam, čemu?


A gde to ima suživota?
Kod Slovenaca, Hrvata, Albanaca, muslimana....
Razmisli malo o tome.
Razmili šta bi se ovde na ovom (srpskom) blogu pisalo da se ovde dešava ono što se tamo dešava ili se dešavalo.
zilikaka zilikaka 22:34 02.09.2018

Re: M'da !

, to je tema a ne prebrojavanje koga ima više po kućama, jebem li mu trunje.

U toj istoj Čoki lane zastanemo da pazarimo doručak i sitnice za dan na terenu. U centru pored pekare radnja ali ona što prodaje najjeftinije proizvode. Ima jeda il dve vrste praškka, kafe, slatkiše nekih proizvodječa koji samo liče na ono što bi trebalo.
...iznenadilo me koliko sam stvari pazarila za tako malo para al mi ostao opor ukus u ustima jer sam videla da je to mesto gde se masovno snabdevaju tamošnji žitelji. Ma kojim jezikom govorili.
Da, i to jeste tema jer se tamo kuće ubrzano prazne. Većina je uzela madjerski pasoš a mnogi su gidinama negde napolju.
Medicinskih sestara nema ispod 50 godina a radnici se teško pronalaze. Ostaju oni koji su prestareli ili koji baš ne umeju ni da odu.
tasadebeli tasadebeli 22:42 02.09.2018

Re: M'da !

mesan

Eh kad se setim pokliča Srbi protiv Mađara (inače, siguran sam da je ono dž vrlo retko u lokalu)



То се ја зезам. То и није заправо Џ, али не знам како да га означим. Ниједан од мојих стричева (као ни мој ћале рођен и одрастао у Бгд.) није правио разлику између ч, ћ, ђ, џ него је све то био један глас, нешто између, за који немам знак да га обележим.

И то сам приметио само код стричева, не и код осталих Санађана. Ваљда то у мојој фамилији нешто генетски, шта га знам...


Ogrejala me tvoja pričica


Имам још једну. (Ти стричеви су иначе били поприлични брзањци, онако преки, са кратким фитиљем, за разлику од мог маторог који им је био брат од тетке, рођене сестре њихове мајке, па смо се због тога често смејали јер би бубнули нешто онако неочекивано због тога...)

Елем, једаред стрина однела завесе у комшилук на прање (покварила јој се машина за веш), а стриц баш тада довео кући нас са станице, тек смо допутовали. И када смо ушли у кућу и стриц видео прозоре без завеса, само је јаукнуо болно:

"Ух, матер јој јебем маџарску, оставила ме је!!!"

Обожавао је стрину. И остали су заједно до краја.

Један је био мој Раде bácsi.

Као што је један био и мајстор Шен.





(Ово је, иначе, снимак са пробе.)
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:02 02.09.2018

Re: M'da !

Kao primer: ako, recimo, neka londonska baba agituje da deca u Srbiji budu orna za rat, ima joj se reći da su joj reči krvoločne, licemerne, zlotvorne, te da ih primeni na svoje unuke u Londonu.


Ти си, Грухоњићу? Ај’ се смири мало.
tasadebeli tasadebeli 23:04 02.09.2018

Re: M'da !

alselone
Чоке


Pola familije moje žene je iz Čoke. Matori u jednom momentu za poslom prešao u Sombor varoš (što u aprilu zazeleni) a ostatak ostao. Onda se taj ostatak u medjuvremenu ugasio i ostala neka imanja i neke kuće. I onda su oni čuvali ta imanja i kuće, trebaće jednom deci, pa deci nisu trebala, pa trebaće jednom unucima, pa unicima po svemu sudeći neće trebati. I onda su sve to prodali i za sve to kupili jednu Dačiju. Rumunjsku. Dačiju.

E, to je tema a ne prebrojavanje koga ima više po kućama, jebem li mu trunje.



Знам...

И у праву је Зиликака, убрзано се тамо празни од становништва.

Али није другачије ни у Шумадији, Источној Србији, Западној Србији,...

Само да ти кажем нешто... Није много боље, изгледа, ни тим Јанезима које помињеш по питању шунке. Чујем прекјуче од једног Јоже (дошао нам човек у госте) из Пивке да се она Илирска Бистрица у којој сам служио ЈНА 1983/84. такође испразнила, остали само стари људи јер се некадашња фабрика из Бистрице из доба СФРЈ затворила и сада сви радно способни иду у Љубљану да раде. (Ријека им је упола ближа, али то је друга држава, јбг.)


За ово си у праву:


Šunku su nam oteli Janezi. Nabolja šunka koja može danas da se kupi u prodavnici je slovenačka.



А у Бгд. најбоља нека немачка шунка.

Најбоља шунка у СФРЈ је била из Петриње (Гавриловић) коју су они правили и паковали у конзерве од 5 кг за америчку војску, па слали на Ријеку где је америчка војна комисија то прегледала. Па све оно што не би прошло преглед тамо (улубљене конзерве итд.), изашло би на југо-тржиште као чувена "прашка" шунка.


Иначе, прича са откупом сировина у Србији (са све Војводином) и онда продајом готових производа на српском тржишту је такође стара прича још из доба СФРЈ. Исто је било и крајем седамдесетих и почетком осамдесетих у СФРЈ, слушао са то тада од тих мојих стричева који су радили кооперације за неке словеначке и хрватске фирме.

А исто то сам тада слушао и са друге стране наших река и од друге стране (четвртине) фамилије из Шумадије где су им Словенци откупљивали воће, а онда продавали оне фруктал сокове на српском тржишту.

То су ти, Алсе, неке старе вишедеценијске везе са том данашњом шунком у Војводини коју помињеш.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 02.09.2018

Re: M'da !

где су им Словенци откупљивали воће, а онда продавали фруктал сокове на српском тржишту.


A onda Srbi kupe ceo Fruktal :)
tasadebeli tasadebeli 23:15 02.09.2018

Re: M'da !

hoochie coochie man
где су им Словенци откупљивали воће, а онда продавали фруктал сокове на српском тржишту.


A onda Srbi kupe ceo Fruktal :)



Јбг... Никад не реци никад.


"Kolo od sreće uokoli vrteći se ne pristaje: tko bi gori, eto je doli, a tko doli gori ustaje."


"O lijepa, o draga, o slatka slobodo, dar u kom sva blaga višnji nam bog je do. Uzroče istini od naše sve slave, uresu jedini od ove Dubrave, sva srebra, sva zlata, svi ljudski životi ne mogu bit plata tvoj čistoj ljepoti."





EDIT: Молим, да не би дошло до неког неспоразума, узети у обзир да су ова помињања националности када причамо о шункама и соковима у Србији међу шљивама врло условног карактера, тек бесмислена ознака за нешто што мора имати име али га нема и потпуно су безначајна за ту наднационалну причу о шункама и соковима.

Ја то само да нагласим да не бисмо сад опет кренули у четнике и партизане јербо је то заиста бесмислено у 2018. години и ја одбијам да учествујем у том на силу наметнутом продуженом грађанском рату.



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:23 02.09.2018

Re: M'da !

"Kolo od sreće uokoli vrteći se ne pristaje: tko bi gori, eto je doli, a tko doli gori ustaje."


Ovo me potseća na detinjstvo.
Kad kod čujem ovo ko bi doli sad je gori, setim se da je u mojoj porodici to prepričavano kao pesmica koju su neki partizani negde u mom selu pevali.

Uglavnom, moji su to pevanje karikirali i rugali se partizanima (krišom, naravno)
Tek mnogo kasnije sam saznao da to nije nikakva partizanska pesma, ali refleks je ostao.
c_h.arlie c_h.arlie 07:31 03.09.2018

Re: M'da !

mesan

...
Za suprotni primer na ovom tasinom blogu, evo, ono carlijevo da je suživot nemoguć kod nesrba.
Grozomorno, besmislen šovinizam, čemu?

Čekaj - ti hoćeš da i od tebe insistiram da mi se izviniš !?

Pa zašto ne opovrgneš moju tezu o 'mogućnosti življenja Srba sa neSrbima, jedino ako su Srbi većina'.
Dao sam ti, između ostaloga, primer srpskih tamburaša iz Madžarske - gde ih je ostala šačica - nedovoljna za tamburaški orkestar.
Mogao bi ti (i) da se izviniš kada bi bio čovek - to nije vezano za to da li si Srbin ili neSrbin. Niti znam šta si, niti me zanima.
Vidiš kako Maksu žulja (ispod) što zna da bi (ne trebalo, nego) morao da se izvini - a da nema snage - jer je kukavica - ili, kako bi se to kolokvijalno reklo, pička.
Na žalost, to su kvaliteti višega reda koje mnogi, na svoju žalost, nisu u stanju da dostignu.
No, moje je da podsetin.
Jer - mora da se zna red.
c_h.arlie c_h.arlie 07:39 03.09.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca
Kao primer: ako, recimo, neka londonska baba agituje da deca u Srbiji budu orna za rat, ima joj se reći da su joj reči krvoločne, licemerne, zlotvorne, te da ih primeni na svoje unuke u Londonu.


Ти си, Грухоњићу? Ај’ се смири мало.

Čekaj !
To ti je još neko rekao ?!
Pa zar je moguće da se taj primitivizam tako naglo širi ?!

Kako Bagra lako pokaže svoje pravo lice !

Stra-šno !
alselone alselone 09:29 03.09.2018

Re: M'da !

U toj istoj Čoki lane zastanemo da pazarimo doručak i sitnice za dan na terenu.

Glavno da si u Čoki bila, s pogrešne strane Tise. Što u Senti nisi bila?

alselone alselone 09:30 03.09.2018

Re: M'da !

Најбоља шунка у СФРЈ је била из Петриње (Гавриловић) коју су они правили и паковали у конзерве од 5 кг за америчку војску, па слали на Ријеку где је америчка војна комисија то прегледала. Па све оно што не би прошло преглед тамо (улубљене конзерве итд.), изашло би на југо-тржиште као чувена "прашка" шунка.


NIje to pravio samo Gavrilović. Na primer Panonka iz Sombora je pravila isto to. To su one šunke što su imale opnu od želea. Uf! Obožavao sam ih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana