Gost autor

Rezolucija 1244: vrbov klin, a ne Sveto pismo

Nebojsa Krstic RSS / 03.09.2018. u 09:59

Prenosim tekst Orhana Dragaša zato što mislim da je veoma važan u smisli razbijanja predrasuda i opismenjavanja onih koji Rezoluciju 1244 ili nisu pročitali ili je nisu razumeli, pa zbog toga pogrešno misle da taj dokument štiti srpski interes na Kosovu i Metohiji.

 Evo teksta:

Dobar deo nevolja sa kojima se Srbija danas suočava u pronalaženju rešenja za pitanje Kosova proističe iz dugogodišnjeg slepog verovanja da je Rezolucija 1244 Saveta bezbednosti UN nekakvo čvrsto sidro koje drži Kosovo vezano za Srbiju. Brojka 1244 postala je, korak po korak, mit skoro iste magijske snage kao brojka 1389. Ustvari, reč je o kratkom i jasnom tekstu, dostupnom besplatno, na internetu, koji je od te 1999. godine mogao ne samo da pročita, već i da napamet nauči baš svako ko je poželeo da nešto kaže o Kosovu i o Srbiji, a takvi su u Srbiji – gotovo svi. Malo je, međutim, onih koji su otvorenog uma zaista pročitali famoznu Rezoluciju i pokušali da je racionalno postave u životni kontekst, kojem su lično bili izloženi. Bilo je, izgleda, lakše da se napisano ne pročita, već da se još 1999. godine prihvati Miloševićeva "pobednička" manipulacija o tome da se Rezolucijom 1244 čuva suverenitet i teritorijalni integritet SRJ/Srbije i da je ova odluka Saveta bezbednosti ustvari pečat na pravednu borbu Srbije i njenog naroda. I da se takvog tumačenja Miloševićeve gubitničke politike, bez ikakve nove provere, držimo evo već skoro 20 godina. A za to vreme, Kosovo je sve jače učvršćivalo svoju nezavisnost, a Srbija je sve ubedljivije gubila vezu sa svojom Pokrajinom. Danas, u predvečerje velikih odluka, bilo bi veoma korisno da se hladne glave okanemo Rezolucije 1244 kao uzdanice u pokušaju da od Kosova sačuvamo šta se može. Jer, treba da se konačno zapitamo – zašto i kosovski Albanci isturaju baš Rezoluciju 1244 kada brane svoju stvar i zašto je svaka država koja je priznala kosovsku nezavisnost, učinila to pozivajući se upravo na Rezoluciju 1244. Zašto je ta odluka Saveta bezbednosti, kod mnogih u Srbiji, i dalje Sveto pismo?

Najpre, Rezolucija 1244 nije pala s neba, nije "tikva bez korena". Nešto više od godinu dana pre nego što je doneta, prethodile su joj čak četiri rezolucije Saveta bezbednosti, koje su se ticale konflikta na Kosovu, civilnih žrtava, izbeglica i upozorenja da je mir opasno narušen. Savet bezbednosti je sve ove odluke donosio pozivajući se na Glavu 7 Povelje UN, koja govori o učešću Svetske organizacije u rešavanju oružanih konflikta.

Prva od četiri rezolucije koje su prethodile 1244, doneta je u martu 1998. godine, dakle godinu dana pre bombardovanja. Već tada, Savet bezbednosti ozbiljno je upozorio Srbiju da njene snage prestanu da koriste nasilje protiv civila, a uz to i OVK da obustavi svoje akcije. SR Jugoslaviji tada je uveden embargo na uvoz oružja, a SAD su zamrzle imovinu i račune onima koji su bili bliski Vladi i Miloševiću. Savet bezbednosti je već tada zatražio od Tužilaštva Tribunala u Hagu da prikuplja informacije o eventualnim zločinima počinjenim nad civilima na Kosovu. Gde ćete jače upozorenje da s vašom politikom nešto nije u redu, naročito ako se ima u vidu da je za ovu Rezoluciju (br. 1160) glasala i Rusija (neće biti protiv niti jedne od četiri sledeće rezolucije posvećene Kosovu).

Već u narednoj rezoluciji br. 1199 od 23. septembra 1998. godine, Savet bezbednosti osuđuje upotrebu sile srpskih snaga bezbednosti i Vojske, što je rezultiralo izgnanstvom 230.000 kosovskih Albanaca (podatak tadašnjeg generalnog sekretara UN Kofija Anana)! Ponovo Savet bezbednosti poziva na mirno, političko rešenje, koje će Kosovu obezbediti  "autonomiju i samoopredeljenje", obratite pažnju, jer će ove pre-1244 odluke i preporuke kasnije izroditi pravni okvir za proglašenje kosovske nezavisnosti. Još jednom, sve članice Saveta bezbednosti (i Rusija) glasaju za ovu rezoluciju, osim Kine, koja tradicionalno ovo smatra unutrašnjim, a ne međunarodnim pitanjem.

Samo mesec dana kasnije, Savet bezbednosti već dramatično konstatuje da je mir ugrožen, poziva se ponovo na Glavu 7 Povelje UN, traži od SRJ da sprovede ranije rezolucije, a povod je bio masakr u selu Gornje Obrinje na Kosovu, gde su srpske snage bezbednosti ubile više od 20 albanskih civila, među njima i žene i decu. Savet bezbednosti prihvata i podržava dogovor da na Kosovo dođe Verifikaciona misija OEBS-a, čiji je šef bio Vilijem Voker.

I naposletku, usred bombardovanja, 14. maja 1999. godine, Savet bezbednosti novom rezolucijom dramatično upozorava na humanitarnu katastrofu na i oko Kosova i traži pristup svom osoblju na ugroženim područjima.

Posle tri meseca bombardovanja, stiže "besmrtna" rezolucija 1244, koja podseća i poziva se na sva ova prethodna upozorenja i posebno na Glavu 7 Povelje UN, koja ovlašćuje Svetsku organizaciju da pre nego što posegne za oružjem, upotrebi ne-oružane metode da razreši konflikt koji preti miru. Upravo je to i činjeno pre bomardovanja (embargo na oružje, stalna upozorenja, pozivanje na političke razgovore, upućivanje humanitarnih misija…), ali o to smo se oglušili.

Rezolucija 1244, naše "Sveto pismo", kaže da je mir narušen "aktima nasilja protiv stanovnika Kosova" koje su, dakle, počinile vladine snage, kao i "teroristički akti bilo koje strane". Ista ta rezolucija, naš plot za koji se držimo već dve decenije, na mnogo mesta daje rešenja za Kosovo iz Sporazuma u Rambujeu, koji je Srbija trijumfalno odbila da potpiše. Ipak, prihvatila ga je naknadno, kroz delove Rezolucije 1244 i posle uništavanja zemlje u tromesečnom bombardovanju.

Tačno je, Rezolucija 1244 uvažava suverenitet i teritorijalni integritet tadašnje SRJ, ali i traži "potpuno poštovanje" Sporazuma iz Rambujea! I upravo u tom sporazumu predviđa se da se za Kosovo, posle isteka tri godine, pokreće međunarodni mehanizam koji će utvrditi njegov konačni status. I pogledajte na osnovu čega – "volje naroda, mišljenja relevantnih autoriteta, Helsinškog završnog akta i učešća svih strana u sprovođenju Sporazuma u Rambujeu". Dakle – volje naroda Kosova (Albanci), principa samoopredeljenja (Helsinški završni akt). I otuda Rezolucija 1244 može biti sasvim legitimino "Sveto pismo" i za kosovske Albance i njihovo proglašenje nezavisnosti, kao i za sve one u svetu koji su tu nezavisnost priznali.

Rezolucija 1244, dakle, nije nikakvo sidro koje Kosovo veže za Srbiju, pre će biti da je "vrbov klin" za koji se Srbija uhvatila daleke 1999. godine, na talasu propagande jedne gubitničke i katastrofalne politike, koja je bezglavo tražila izgovor za sopstveni poraz. Ona ne treba da bude nikakvo naše "Sveto pismo", jer njen značaj u današnjim realnim političkim odnosima je ravan nuli, a još važnije je to što ovaj dokument nije dobar zaštitnik interesa Srbije. Ova rezolucija živi na tome što je jedina preostala politička kopča koja spaja interese nekih u Srbiji i svih u Kremlju, i u tome leži jedina tajna njene dugovečnosti. Ukoliko se okanemo od brojke 1244, kao argumenta u zaista teškoj i odsudnoj fazi borbe za trajni mir među Srbima i Albancima, biće to velika usluga i Srbiji i našim naslednicima.

 

Orhan Dragaš, Alo, 3.9. 2018. 



Komentari (160)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:08 03.09.2018

*

Ne brinem se uopšte, kada nama ionako vodi stvar najbolji student pravnog fakulteta, ikad. Ko bolje razume, ako ne on, i ko bolje zna, ako ne on; mislim to o "vrbovom klinu" i "Svetom pismu". Bez panike!



mariopan mariopan 11:13 03.09.2018

Šta kaže...

Ma blago nama kada pitanje Kosova rešava i Krstić, cirkus je sada valjda kompletan?

Ili nije...?
krlejemojidol krlejemojidol 12:45 03.09.2018

Re: Šta kaže...

Sad ćete lepo ti i ovaj iznad da budete obrisani i banovani.
Tako vam i treba kada se sprdate sa svetinjom (Kosovom, ne Krletom). Najveći umovi koje Srbija ima su se uhvatili u koštac sa najvećim problemom, a vi se sprdate. Umesto da pomognete i da predložite jedan odbor za Kosovo na čijem čelu bi bio potpisnik bloga sa neograničenim budžetom kojim će raspolagati prema interesima (Kosova, ne svog džepa).
karabasbarabas karabasbarabas 20:16 03.09.2018

Re: Šta kaže...

mariopan
Ma blago nama kada pitanje Kosova rešava i Krstić, cirkus je sada valjda kompletan?

Ili nije...?


Shomi Cicva?
veselica veselica 12:12 03.09.2018

ovo s Kosovom

ko s Mekejnovom sahranom, meksička serija.

edit

naravno, tek sad pročitala: lepo je čovek objasnio da šta ima da se ljutimo što južna pokrajina nije naša i, bogu hvala, neće biti.
reč Kosovo ne mogu više da čujem, posebno kad se setim, a ja sasvim malo znam, koliko nas ta varka miliona biliona miliona koštala/košta da je održavamo u kao životu.
(samo da me ne čuje vulin, toga se bojim).

ništa, Krstića za prvog ambasadora Srbije u Prištini.
martin_krpan martin_krpan 15:07 03.09.2018

Re: ovo s Kosovom

Krstića za prvog ambasadora Srbije u Prištini.


Podržavam ovu ideju.
Bili Piton Bili Piton 00:16 04.09.2018

Re: ovo s Kosovom

veselica


ništa, Krstića za prvog ambasadora Srbije u Prištini.


Ja mislim da nam se smeši novi Bujke ali videćemo.
zemljanin zemljanin 13:58 03.09.2018

1244

postoji pregrst pravnih dokumenata koji su iznad rezolucije 1244 tako da taj *patriotizam* u odricanju sopstvene teritorije je samo jeftina propaganda ... ne mora se biti neprijatelj sa albancima sa KiM ali ta teritorija ima status *privremeno okuprane* i to je nepovredivo pravo drzave Srbije ..
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:09 03.09.2018

Re: 1244

zemljanin
postoji pregrst pravnih dokumenata koji su iznad rezolucije 1244 tako da taj *patriotizam* u odricanju sopstvene teritorije je samo jeftina propaganda ... ne mora se biti neprijatelj sa albancima sa KiM ali ta teritorija ima status *privremeno okuprane* i to je nepovredivo pravo drzave Srbije ..

Тачно тако.
veselica veselica 14:20 03.09.2018

Re: 1244

Тачно тако.


blago tebi što si razumela.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:49 03.09.2018

Re: 1244

blago tebi što si razumela.


Искрено ми је жао ако ти ниси.
veselica veselica 17:48 03.09.2018

Re: 1244

važno da je iskreno
šta si ti shvatila pa rekla Тачно тако ( ćirilica rulz) iz ovoga:


ta teritorija ima status *privremeno okuprane* i to je nepovredivo pravo drzave Srbije ..

da, tačno, upravo po rezoluciji 1244 o kojoj se i radi u ovom postu i kaže da - 1244 - nije sveto pismo odnosno da je vrbov klin za koji smo se uhvatili, posebno ministar vojni, dakle po rezoluciji koju su pojele godine/skakavci/EU, a doneta je maltene za jednokratnu upotrebu, više kao privremeno rešenje da bi rat stao/prestao.

sad Savez za Srbiju ( čitaj novi dos ) maše njom upravo kao svetim pismom i nabija izdaju Kosova Vučiću, oni isti koji su ismevali ludu žigon i ludog sergeja i ostale za "Kosovo je srce Srbije", e sad su se setili da je baš njima Kosovo srce Srbije, a svečano ih zabole nego daj da ga TU (S)RUŠIMO, to je ahilova peta da se poetski odrazim.

odvratni licemeri.

a Vučić je van konkurencije, nit ga gledam niti slušam.
ako ćemo stvarno iskreno.

zemljanin zemljanin 18:29 03.09.2018

Re: 1244

ta teritorija ima status *privremeno okuprane* i to je nepovredivo pravo drzave Srbije ..

da, tačno, upravo po rezoluciji 1244 o kojoj se i radi u ovom postu i kaže da - 1244 - nije sveto pismo odnosno da je vrbov klin za koji smo se uhvatili, posebno ministar vojni, dakle po rezoluciji koje su pojele godine/skakavci/EU, doneta je maltene za jednokratnu upotrebu, više kao privremeno rešenje da bi rat stao/prestao.

dokumenti koji su iznad rezolucija SB UN definisu medjunarodne granice i prava drzava ... 1244 je, kako navodis, privremeno resenje koje na Srbiju i na pravo ima minimum efekta i ne obavezuje Srbiju na prihvatanje ili priznanje ...
pojasnjavanje 1244 u periodu u kom AV vodi kampanju o nekom razgarnicenju je propaganda ... ko nije shvatio onda - nece ni sada ...

1244 je posledica neregularnih aktivnosti svih ucesnika u sukobu ... to moze da nam se svidja ili ne ali sve dok sama Srbija ne odluci da se razgranici sa KiM, bilo kakva rezolucija ili papir - nemaju nikakvog dejstva u smislu granica i za Srbiju je to *privremeno okupirana teritorija*.

EDIT. na kraju to je do ljudi koji zive u Srbiji, ako smatraju da treba da se razgranicavaju - neka bude ... to ima skoto pa nikakav efekat na mene, ali mi je bilo indikativno izvlacenje i tumacenje rezolucija, kako onomad tako i danas, pri tome se zanemaruju osnovna prava iz same povelje UN ...
veselica veselica 19:38 03.09.2018

Re: 1244

pojasnjavanje 1244 u periodu u kom AV vodi kampanju o nekom razgarnicenju je propaganda ... ko nije shvatio onda - nece ni sada ...


ne vodi on nikakvu kampanju, on mora da reši pitanje odnosa s Kosovom, mora.
naravno, pozivanje na bezvrednost (ili neka mnogo lakša reč) rezolucije trebalo bi da mu olakša praktično posao poraza; otud je Krstić upravo sada i objavio taj, po meni, korektan tekst.


dok sama Srbija ne odluci da se razgranici sa KiM, bilo kakva rezolucija ili papir - nemaju nikakvog dejstva u smislu granica i za Srbiju je to *privremeno okupirana teritorija*.


više fatamorgana.

pri tome se zanemaruju osnovna prava iz same povelje UN ...


uspeo si da me nasmeješ
zemljanin zemljanin 20:45 03.09.2018

Re: 1244

postoje situacije koje se ne mogu resiti ili resavati u nekom vremenu ... jedino sto se moze uraditi je odrzati stanje do povoljnijeg trenutka ... realno stanje u GS i SB je da Kosovo nije priznata drzava niti ce biti u dogledno vreme ... nekima to odgovara, Srbiji medju njima, a nekima ne, pogotovo Kosovu ... na Srbiji je da odrzava takvo stanje do promene situacije, kad god to bilo, pravo je na njenoj strani ... Kosovu to nikako ne odgovara i naravno rade sve sto mogu da to promene ... u takvoj, pat poziciji, neki tamo AV bi da izmisli toplu vodu i da direktno da legitimitet okupiranoj teritoriji, nekim razgranicavanjem tj. odricanjem dela teritorije ... spinovanjem sa rezolucaijama i voljom velikih je unutrasnja manipulacija ... niko ne moze naterati Srbiju da prizna otudjenje dela teritorije osim nje same ...

pa moze li Ukrajina bez Krima, naravno da DA, ali sam siguran da se nece razgranicavati sa Rusijom ... pa uzmi Izrael, bile sluge vazda, evo dobise drzavu i sad terorisu sve oko sebe ... pa jel treba Palestina da se razgranicava sa njima?

pitanje drzave se ne resava u generaciji vec u generacijama ... opet, ako je to narodu Srbije jasno i ako se slaze sa tim - onde neka bude tako ...
veselica veselica 21:10 03.09.2018

Re: 1244

u takvoj, pat poziciji, neki tamo AV bi da izmisli toplu vodu i da direktno da legitimitet okupiranoj teritoriji, nekim razgranicavanjem tj. odricanjem dela teritorije ...


mislim da grešiš.

niko ne moze naterati Srbiju da prizna otudjenje dela teritorije osim nje same ...


baš smo videli na primeru Ukrajine koja je imala samo Putina protiv sebe a mi gotovo celu Evropu.



za vrlo uljudnu komunikaciju.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 03.09.2018

Re: 1244

mislim da grešiš.


A šta bi Srbija dobila priznavanjem?
Nadam se da fraza "rešavanje vekovnog problma" neće biti odgovor.

Za nepriznavanje postoje konkretni razlozi, čekanje bolje prilike, poštovanje principa, nepristajanje na menjanje granice....

A šta se dobija priznavanjem?
zemljanin zemljanin 22:41 03.09.2018

Re: 1244

veselica


veselica veselica 08:49 04.09.2018

Re: 1244

hoochie coochie man
mislim da grešiš.


A šta bi Srbija dobila priznavanjem?
Nadam se da fraza "rešavanje vekovnog problma" neće biti odgovor.

Za nepriznavanje postoje konkretni razlozi, čekanje bolje prilike, poštovanje principa, nepristajanje na menjanje granice....

A šta se dobija priznavanjem?


pa nije Kosovo tezga na pijaci, mnogo smo se mi i previse cenjkali, promenila se vremena, ni slavija nije sto je bila a kamoli odnos snaga u, recimo, evropi.
mi se ne pitamo nista, nista.
da budemo srecni s nekom vrstom autonomije severa na sta haradinaj ne pristaje nikako i nikad, a sto bi onda ubrzalo ulazak u EU, o parama koje se kao u bunar bez dna bacaju u Kosovo da i ne govorim.
silni nasi biznismeni su bas tamo i tako stekli famozni prvi milion.
Kosovo nije Srbija ma koliko gledali da ce kisa padati u Pristini.



c_h.arlie c_h.arlie 08:56 04.09.2018

Re: 1244

veselica
hoochie coochie man
mislim da grešiš.


A šta bi Srbija dobila priznavanjem?
Nadam se da fraza "rešavanje vekovnog problma" neće biti odgovor.

Za nepriznavanje postoje konkretni razlozi, čekanje bolje prilike, poštovanje principa, nepristajanje na menjanje granice....

A šta se dobija priznavanjem?


pa nije Kosovo tezga na pijaci, mnogo smo se mi i previse cenjkali, promenila se vremena, ni slavija nije sto je bila a kamoli odnos snaga u, recimo, evropi.
mi se ne pitamo nista, nista.
da budemo srecni s nekom vrstom autonomije severa na sta haradinaj ne pristaje nikako i nikad, a sto bi onda ubrzalo ulazak u EU, o parama koje se kao u bunar bez dna bacaju u Kosovo da i ne govorim.
silni nasi biznismeni su bas tamo i tako stekli famozni prvi milion.
Kosovo nije Srbije ma koliko gledali da ce kisa padati u Pristini.




Jebote !
veselica veselica 09:07 04.09.2018

Re: 1244

Jebote !


Samo ti falis, ionako si svuda s tries jebote komentara.
Ides mi na sve zivce. Ovo ti se poslednji put obracam.
c_h.arlie c_h.arlie 10:41 04.09.2018

Re: 1244

veselica
Jebote !


Samo ti falis, ionako si svuda s tries jebote komentara.
Ides mi na sve zivce. Ovo ti se poslednji put obracam.

Morao sam da ti se obratim - jer tako visokoumne komentare dostižete samo ti i Onaj.
Nije to mala rabota.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:16 04.09.2018

Re: 1244

veselica
hoochie coochie man
A šta bi Srbija dobila priznavanjem?
Nadam se da fraza "rešavanje vekovnog problma" neće biti odgovor.

Za nepriznavanje postoje konkretni razlozi, čekanje bolje prilike, poštovanje principa, nepristajanje na menjanje granice....

A šta se dobija priznavanjem?


pa nije Kosovo tezga na pijaci, mnogo smo se mi i previse cenjkali, promenila se vremena, ni slavija nije sto je bila a kamoli odnos snaga u, recimo, evropi.
mi se ne pitamo nista, nista.
da budemo srecni s nekom vrstom autonomije severa na sta haradinaj ne pristaje nikako i nikad, a sto bi onda ubrzalo ulazak u EU, o parama koje se kao u bunar bez dna bacaju u Kosovo da i ne govorim.
silni nasi biznismeni su bas tamo i tako stekli famozni prvi milion.
Kosovo nije Srbija ma koliko gledali da ce kisa padati u Pristini.

То да се не питамо ништа, блатантно није тачно јер нам и даље заврћу руке за неке потписе и признања, али то се све дешава по инерцији из прошлости. Сви ти који нам у овом тренутку ишта траже, реално уопште не би требало да се баве Косовом јер сами имају преча посла, а бављење нама дође као гурање главе у песак.

Глобалисти, требало би да је евидентно свима (мада увек има оних који спорије схватају), полако, али сигурно губе трку. Ти пак, овде демонстрираш размишљање затворено inside the box, што је, претпостављам резултат дрила који си прошла. А времена се мењају, и мењају се у српску корист.

Опусти се и ти, сада није 1999, и нико нас неће поново бомбардовати.

Заиста, шта је најгоре што може да се деси ако не предамо КиМ?

Србе сада увелико плаше неким огромним (непознатим) бројем Албанаца на КиМ који се надувава до 2М, као ако се сада не разграничимо, узеће нам и Ниш, а можда нас избаце и из Београда за неку деценију. Албанци се расистички приказују као нека дивља примитива која не зна за контрацепцију, већ се размножава да би на тај начин преузимала територије.

На КиМ не да нема 2М, већ је питање да ли их има и 1М. И биће их све мање јер се и Албанци селе где им је боље, а боље им је у Женеви, него у Гњилану (упркос томе што у Гњилану столује Џејмс Лајон, некадашња "звезда" овог блога).

И да додам у вези са
( ćirilica rulz)
.

У праву си, ћирилица заиста рулз.
maksa83 maksa83 13:07 04.09.2018

Re: 1244

На КиМ не да нема 2М, већ је питање да ли их има и 1М.

Je l' da ste svi šokirani što je izvor ove erotiĆne fantAzije - Sprdnjik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 04.09.2018

Re: 1244

mi se ne pitamo nista, nista.


Pa kako, bre?

To da se ne pitamo ništa je naprosto ignorisanje činjenica.
Ne pitamo se a pregovaramo, ne pitamo se a traže da pristanemo, obećavaju, prete, pritiskaju da pristanemo, a ne pitamo se.
To nije moguće, jednostavna logika to eliminiše, a iz nekog razloga se istrajava na tvrdnji da se ne pitamo.

Ti pomenu gore Krim, e to je situacija kad se neko ne pita, ovog puta Ukrajina.
Ostala je bez dela teritorije i niko je ništa ne pita, niko od nje ne traži da pristane, da potpiše, niko joj ništa ne obećava, niko sa njom ne pregovara ni o čemu.
Jednog dana joj je saopšteno da Krim više nije deo Ukrajine i kvit.
Mogu da plaču, da se ljute, da se samuubiju, ali da ih neko nešto pita, da o nečemu odlučuju, pregovaraju, e to ne može.

Sa Srbijom to nije slučaj, ona se pita, ona pregovara, a kako svaki pregovori podrazumevaju i neke dobiti za pregovarače, pitam, šta bi Srbija dobila pristankom?
veselica veselica 19:10 04.09.2018

Re: 1244

Ne pitamo se a pregovaramo, ne pitamo se a traže da pristanemo, obećavaju, prete, pritiskaju da pristanemo, a ne pitamo se.


Pozoriste, skupo pozoriste, mnogi su se obogatili tokom tih dugih pregovora. Kad se setim, recimo, onog smrada Solane.



Nada je - na moje iznenadjenje - aktuelni razlaz u Pristini, porasli apetiti i oni se svadjaju. To moze da bude nasa sansa u pregovorima.


dragosevacsutra dragosevacsutra 02:09 05.09.2018

Re: 1244

postoji pregrst pravnih dokumenata koji su iznad rezolucije 1244


pa i ne bas... iznad 1244 je jedino povelja UN...

elem, nije mnogo ni bitno, bitno je da Orah i Krlo poznaju pravo bolje od ICJ

Further, it bears recalling that the tenth preambular paragraph of resolution
1244 (1999) also recalled the sovereignty and the territorial integrity
of the Federal Republic of Yugoslavia.
dragosevacsutra dragosevacsutra 02:12 05.09.2018

Re: 1244

doneta je maltene za jednokratnu upotrebu


nesto se oduzila ta jednokratna upotreba...

dragosevacsutra dragosevacsutra 02:24 05.09.2018

Re: 1244

mi se ne pitamo nista, nista.


i sta je onda problem teto?

just (let them) do it... ako se ne pitamo nista.
veselica veselica 06:30 05.09.2018

Re: 1244

nesto se oduzila ta jednokratna upotreba...


kao los sex.
veselica veselica 06:31 05.09.2018

Re: 1244

dragosevacsutra
mi se ne pitamo nista, nista.


i sta je onda problem teto?

just (let them) do it... ako se ne pitamo nista.


ti ko vulin čiko, malo bi da zveckaš migovima.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:57 05.09.2018

Re: 1244

ti ko vulin čiko, malo bi da zveckaš migovima.



Ako hoces mogu da ti nadjem posao na aerodromu

c_h.arlie c_h.arlie 15:13 03.09.2018

M'da !

Ovaj uvodni tekst je tipičan bulšit ljudi koji pripadaju komunjarskoj školi mišljenja 'da se nije potrebno držati zakona kao pijan plota'.
Kasnije su to neki unapredili time 'da kome je do morala, taj to može pronaći u Crkvi'.

Videli smo dokle nas je to dovelo.
Do dna dna.
martin_krpan martin_krpan 15:39 03.09.2018

Kosovo = Srbija

Za pismene i poštene ljude koji žele da razumiju Kosovo u periodu 1980-1990, preporučujem sjajnu knjigu Darka Hudelista: Kosovo - bitka bez iluzija. Ljotićevci nek mi se napasu garavijeh jaja odmah i nek ne čitaju dalje.

Ono što daje jedan dodatni tač ludilu srpske političke scene, je činjenica, da kvazi demokratska opozicija kritikuje Vučića zbog jedine stvari koju Vučić radi perfektno: Rješavanje pitanja Kosova i skidanje balasta oko vrata srpskog naroda od 1389 do danas (priznavanje, sa Sjeverom Kosova ili bez nije ni bitno). Možda Krle zna sa kakvim Vučić kartama igra i bilo bi interesantno kada bi dao neke informacije.

Vučiću se može i treba zamjeriti učešće u ratovima 90-ih, govor iz Gline 1995, itd... a to opozicija ne pominje. Zbog toga će Vučić da vlada 100 godina, i to tako treba.

c_h.arlie c_h.arlie 17:40 03.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

martin_krpan
Za pismene i poštene ljude koji žele da razumiju Kosovo u periodu 1980-1990, preporučujem sjajnu knjigu Darka Hudelista: Kosovo - bitka bez iluzija. Ljotićevci nek mi se napasu garavijeh jaja odmah i nek ne čitaju dalje.

Ono što daje jedan dodatni tač ludilu srpske političke scene, je činjenica, da kvazi demokratska opozicija kritikuje Vučića zbog jedine stvari koju Vučić radi perfektno: Rješavanje pitanja Kosova i skidanje balasta oko vrata srpskog naroda od 1389 do danas (priznavanje, sa Sjeverom Kosova ili bez nije ni bitno). Možda Krle zna sa kakvim Vučić kartama igra i bilo bi interesantno kada bi dao neke informacije.

Vučiću se može i treba zamjeriti učešće u ratovima 90-ih, govor iz Gline 1995, itd... a to opozicija ne pominje. Zbog toga će Vučić da vlada 100 godina, i to tako treba.


Ne znam koji su ti ovde ljotićevci - no mi se čini, da bi tebi neki drugi mogli da ponude da se (i) ti napaseš garavijeh jaja (a možda i onih manje garavih).
Usput - vodi Vučića kući.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:03 03.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Rješavanje pitanja Kosova i skidanje balasta oko vrata srpskog naroda od 1389 do danas


A to tako može, potpiše se nešto i gotovo.
I kroz sve te vekove niko da se seti toga?

milanb milanb 21:33 03.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

martin_krpan


Ко је тебе шта питао о Косову, одјеби у троскоцима у твоју Усташију.
Bili Piton Bili Piton 01:15 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

milanb
martin_krpan


Ко је тебе шта питао о Косову, одјеби у троскоцима у твоју Усташију.


Ko ono reče nešto o tankoj drugosrbijanskoj glazuri

srdjan.pajic srdjan.pajic 07:03 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Bili Piton
milanb
martin_krpan


Ко је тебе шта питао о Косову, одјеби у троскоцима у твоју Усташију.


Ko ono reče nešto o tankoj drugosrbijanskoj glazuri



Biće da je to bila ona naci-baba iz Londona, što prebrojava Albance kao da su bacili (germs) ili pacovi, i daljinski signalizira "juriš" imaginarnim patriotskim jedinicama kad Albancima broj padne ispod kritičnog. Što reče neko: sačuvaj me bože onih koji nepristojne stvari zastupaju na pristojan način.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:45 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Ko ono reče nešto o tankoj drugosrbijanskoj glazuri


Ko god da je rekao bio je u pravu
Vidi
ona naci-baba iz Londona,


a onda
Preporuka: 7

Bili Piton Bili Piton 19:13 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

hoochie coochie man


Ko god da je rekao bio je u pravu


Ja nisam za to da se ovde krljamo, ali mi na pamet ne pada da budem ni redar ni tetkica. Ima ovde ko to predano radi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:54 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

hoochie coochie man
Ko ono reče nešto o tankoj drugosrbijanskoj glazuri


Ko god da je rekao bio je u pravu
Vidi
ona naci-baba iz Londona,


a onda
Preporuka: 7



Dobro, ajde, nije baba, bar ne u fiziološkom smislu. A ti i dalje prebrojavaš preporuke, i nerviraš se što tebi niko nijednu da da, a tako pametno komentarišeš. Da nisi ipak malo mator za to? Ali, jebi ga, život je nekad surov.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

nerviraš se što tebi niko nijednu da da


To, pogodio si.

Znaš, kad imam dilemu obrnem uloge da vidim kako funkcioniše stvar.

Sad sam npr zamsilio tebe i tvoju rekciju u situaciji da babom neko, čarli npr (što se nikada neće desiti) nazove neku tvoju miljenicu, drugosrbijanku.
Praštalo bi od zgražavanja i pridika o lepom ponašanju.

Onda pomislim koji to debili mogu da kucnu preporuku na ono što si napisao, i prilično sam siguran da j etu makar jedna drugosrbijanka koja bi kukumakala akobi neko njoj to rekao, pošto kukumače za mnogo manje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:11 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

li mi na pamet ne pada da budem ni redar ni tetkica.


Ma naravno, samo pokazujem kako puca glazura.
Bili Piton Bili Piton 20:19 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

hoochie coochie man


Onda pomislim koji to debili mogu da kucnu preporuku na ono što si napisao


Ne znam kako drugi ali ja ne lupam preporuku uvek i samo na kompletan komentar, možda mi se dopadne i samo neki njegov deo.

Pajiću naravno da sam dao preporuku uprkos tome što ja Prinčipesu ne doživljavam kao babu, moj doživljaj nje je posve drugačiji, ali to je sasvim individualna stvar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:24 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

uprkos tome što ja Prinčipesu ne doživljavam kao babu


Ne radi se o doživljavanju nego o načinu da se neko uvredi.
I uvrede mogu biti ok, ali ovako niske, ne.

Manjak kreativnosti na jednoj, i pucanje tanke glazure na drugoj strani, dovode dovde, da iz druge, uglađene, Srbije sa svim zubima, progovori prava priroda.
Bili Piton Bili Piton 20:31 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

hoochie coochie man
uprkos tome što ja Prinčipesu ne doživljavam kao babu


Ne radi se o doživljavanju nego o načinu da se neko uvredi.
I uvrede mogu biti ok, ali ovako niske, ne.

Manjak kreativnosti na jednoj, i pucanje tanke glazure na drugoj strani, dovode dovde, da iz druge, uglađene, Srbije sa svim zubima, progovori prava priroda.


Ja se trudim da sam s njom što ljubazniji, a nisam video da joj je iko rekao da odjebe u troskocima, to bi bilo baš ružno reći i njoj i bilo kome drugome, zar ne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

nisam video da joj je iko rekao da odjebe u troskocima


Često to pročitam ovde i uvek mi je ružno.
Ali to je samo ponavljanje odavno izanđale fraze, za koju je nekad neko pogrešno pomislio da je duhovita, a neko to još uvek misli, ali u "baba" nema ni traga bilo kakvoj duhovitosti, niti pokušaja, ima samo najprimitivnije uvrede žena.
c_h.arlie c_h.arlie 20:40 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Bili Piton
hoochie coochie man
uprkos tome što ja Prinčipesu ne doživljavam kao babu


Ne radi se o doživljavanju nego o načinu da se neko uvredi.
I uvrede mogu biti ok, ali ovako niske, ne.

Manjak kreativnosti na jednoj, i pucanje tanke glazure na drugoj strani, dovode dovde, da iz druge, uglađene, Srbije sa svim zubima, progovori prava priroda.


Ja se trudim da sam s njom što ljubazniji, a nisam video da joj je iko rekao da odjebe u troskocima, to bi bilo baš ružno reći i njoj i bilo kome drugome, zar ne.

Njaoooo, Bili !
Pa ne dolikuje ti da se (ti) služiš takvim fazonima.
Ili hoćeš kao Maksa, eksplicitni citat.

Tu ženu raznorazni primitivci nižega reda, vređaju - rutinski.

Страшно !
martin_krpan martin_krpan 20:42 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

kukumakala akobi


Jel to ovaj?



Vidim neka ložiona na bakutanere je u pitanju. To je vjerovatno uticaj Radoša Bajića.
Bili Piton Bili Piton 20:45 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

hoochie coochie man
ali u "baba" nema ni traga bilo kakvoj duhovitosti


Srdjan je povukao to gornje baba. To smo isposlovali i ja se nadam da je to formalno sad u redu.

Ja bih sad da se vratim u svoj kut i da nastavim da štedim reči.
Bili Piton Bili Piton 20:47 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

c_h.arlie

Njaoooo, Bili !



Mooooolim, alapačo. Dugo te nije bilo, već petnaest minuta.
c_h.arlie c_h.arlie 20:57 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Bili Piton
c_h.arlie

Njaoooo, Bili !



Mooooolim, alapačo. Dugo te nije bilo, već petnaest minuta.

Izvini se !

Vidim da ni tebe ne nedostaje.
Bili Piton Bili Piton 21:00 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

c_h.arlie

Izvini se !



Aaaa, ti si danas redar? I svaki dan? E ja danas nisam dežurni, bar ne za izvinjenja.
c_h.arlie c_h.arlie 21:04 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Bili Piton
c_h.arlie

Izvini se !



Aaaa, ti si danas redar? I svaki dan? E ja danas nisam dežurni, bar ne za izvinjenja.

Znam ja da izvinjenje nije lako.
No, naučićeš - a kada naučiš, smanjiće se i (sama) potreba za izvinjavanjem.
Bili Piton Bili Piton 21:07 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

c_h.arlie

Znam ja da izvinjenje nije lako.
No, naučićeš - a kada naučiš, smanjiće se i (sama) potreba za izvinjavanjem.


I redar i vaspitač, pravi je as medju nama, veruj da sam impresioniran.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Srdjan je povukao to gornje baba.


Ok, i meni se dopalo to povlačenje makar i nevoljno.
Ali ne predaje se Druga Srbija tako lako
ložiona na bakutanere


nema veze sa tobom, naravno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:20 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

hoochie coochie man
Srdjan je povukao to gornje baba.


Ok, i meni se dopalo to povlačenje makar i nevoljno.
Ali ne predaje se Druga Srbija tako lako
ložiona na bakutanere


nema veze sa tobom, naravno.


Ma kakvi nevoljno, sve bih učinio samo da tebe s kinem sa...grbače. Pa ti si ovde prvi među najglasnijim narikačama kad te spopadnu duševne boli što neko insistira na političkoj korektnosti. I sad kad ja malo prilagodim nivo izražavanja na onaj koji vi, desničari, bolje razumete, odjednom frka i panika, nežne dušice vam u nosu.

I stvarno ne razumem ovoliku tvoju opsesiju preporukama, toliko da već opasno smaraš, još će ljudi početi da ti se pravdaju što su ti komentari dosadni i ne mnogo pametni, pa su nekom drugom morali da daju preporuku.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 04.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

I stvarno ne razumem ovoliku tvoju opsesiju preporukama,


jel se to zove projekcija, ono kad neki svoj problem vidiš kod drugog?

Čoveče, mene preeporuke interesuju toliko da ih retko kad kome kucnem, a ti već stoti put ponavljaš da mene to zanima.
I verovatno očekuješ da se ja sad pravdam kako to nije tako, pa da onda imaš temu i da vrtiš priču.
Klinački jbg.


Kad pročitam esktremno gadan komentar pogledam ima li reakcija na njega, i ima li iko ko TO podržava.
E to je razlog što sam preporuke ispod onog komentara pogledao.

I ne radi se o političkoj korektnosti, ne ni o mizoginiji, što bi ti drugome nakačio, radi se, Srki, o najobičnijem prostakluku.
Nemoj to zavijati u oblande korektnosti, protiv koje je biti sasvim u redu, to je prostakluk i ništa više.

A kad nekome prostakluk ne smeta....
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:53 05.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Čoveče, mene preeporuke interesuju toliko da ih retko kad kome kucnem, a ti već stoti put ponavljaš da mene to zanima.


Pa, to je zato što ih pominješ već ne znam koliko puta, i kao i sad, kinjiš i prozivaš one koji su dali preporuke nekom komentaru koji se tebi ne sviđa. Znam da je nekad teško videti sebe, pogotovu ako si dosta umišljen, ali zato ti ja ovde služim, da ti malo pomognem.

A naci-baba jeste prostakluk, pažljivo i namenski odabran za datu priliku.

alselone alselone 16:39 05.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

srdjan.pajic



Mani to, da te pitam nešto drugo. Kako se radi sa maćkama što se tiče izlazaka napolje. Da li im se dozvolja ili ne? Oceli da pobegnu, da li ce se vratiti? Da li mačke imaju osećaj kuće, doma, svoje teritorije?

Ovi moji histerično zatvaraju vrada kao da je mačak Hudini pa će da se provuče na najmanji pomen prostora.
c_h.arlie c_h.arlie 16:45 05.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

srdjan.pajic
Čoveče, mene preeporuke interesuju toliko da ih retko kad kome kucnem, a ti već stoti put ponavljaš da mene to zanima.


Pa, to je zato što ih pominješ već ne znam koliko puta, i kao i sad, kinjiš i prozivaš one koji su dali preporuke nekom komentaru koji se tebi ne sviđa. Znam da je nekad teško videti sebe, pogotovu ako si dosta umišljen, ali zato ti ja ovde služim, da ti malo pomognem.

A naci-baba jeste prostakluk, pažljivo i namenski odabran za datu priliku.


Naravno da je prostakluk - kakav i dolikuje, tebi i tebi sličnima.

Stra-šno !
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 05.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

alselone
srdjan.pajic



Mani to, da te pitam nešto drugo. Kako se radi sa maćkama što se tiče izlazaka napolje. Da li im se dozvolja ili ne? Oceli da pobegnu, da li ce se vratiti? Da li mačke imaju osećaj kuće, doma, svoje teritorije?

Ovi moji histerično zatvaraju vrada kao da je mačak Hudini pa će da se provuče na najmanji pomen prostora.


Ne saplići me, bre, ovde, dok driblam ovog hučija!

(a i boljim se da otkucam dugačak odgovor bez dodirnih tačaka sa Rezolucijom 1244, pa će domaćin da nas pobriše kao Maksu kad okači Tadića u siledžijki).

Ajmo kod prinčipese na blog, pa ću tamo lepo da ti odgovorim, vidiš da je sad izvukla onu avet DSS-ovsku, Samardžića (on ti je ko DSS-ovski Benon). Jebote, pitam se ko će još da izmili ispod kamena da i on nešto kaže o Kosovu i Metohiji?




alselone alselone 21:04 05.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

Ajmo kod prinčipese na blog, pa ću tamo lepo da ti odgovorim, vidiš da je sad izvukla onu avet DSS-ovsku, Samardžića (on ti je ko DSS-ovski Benon). Jebote, pitam se ko će još da izmili ispod kamena da i on nešto kaže o Kosovu i Metohiji?


Aj vazi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:15 05.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

A naci-baba jeste prostakluk, pažljivo i namenski odabran za datu priliku.


A prilika bila takva?
Pa dobro, to onda menja stvar.

Nadam se, onda, da razumeš da je u redu ako prilika naloži pa se kaže Kurva del Ponte, nedojebane babe u crnom, histetrične ženetine iz NVO...i slične mudrosti.
Stvarno ne bi bilo u redu da ti to osudiš.

Nego, ne znam da li znaš, ali bio jednom jedan čovek koji je govorio da nema takvih vremena i takve prilike koje opravdavaju da ljudi budu neljudi, i da su oni koji se za svoju neljudskost vade na prilike i vremena neljudi u svakoj prilici i svim vremenima.

To o prilikama, a o preporukama

Jesli li primetio da nema javne podrške tvojim prostaklucima, osuda ima, ali zato ima prikrivene podrške.
I ja verujem da su to iskrene podrške, da ti koji te preporukama podržavaju zaista misle da je ok neistomišljenika vređati po bilo kakvoj osnovi, polnoj, starosnoj, nacionalnoj, geografskoj (bosančica)....

I imaju prvo na to, problem je mimikrija, želja da se prikaže onakvim kakav nisi, pokušavaju oni kojima su prostakluci daragi stave maske druge, tobož umivene, Srbije.
Bili Piton Bili Piton 22:23 05.09.2018

Re: Kosovo = Srbija

srdjan.pajic
(on ti je ko DSS-ovski Benon). Jebote, pitam se ko će još da izmili ispod kamena da i on nešto kaže o Kosovu i Metohiji?



U njegovu odbranu - on se dugo bavi KiMom. I upravo je primer autentičnog DSS djindjićofoba, jedan je od onih koji su od njega navukli komplekse za ceo život.

Vidim danas i Sladjana Milošević se nalupetala na fejsu "dokle ćemo više trpeti to poltronstvo Djindjiću", valjda treba nekom da opravdava tu svoju nacionalnu penziju dodeljenu joj - ček ček - da, za Koštunjava vakta, mislim da se ne varam.
alselone alselone 18:12 03.09.2018

Enemy of the state

Je l' moguce da vam je ovaj covek najveci neprijatelj trenutno?

stefan.hauzer stefan.hauzer 06:02 04.09.2018

Re: Enemy of the state

Rezolucija 1244, dakle, nije nikakvo sidro koje Kosovo veže za Srbiju, pre će biti da je "vrbov klin" za koji se Srbija uhvatila daleke 1999. godine, na talasu propagande jedne gubitničke i katastrofalne politike, koja je bezglavo tražila izgovor za sopstveni poraz.


Meni je ovaj deo zanimljiv; pošto se negde u to vreme tadašnji ministar informisanja stambeno obezbedio. Posle je vitlao tom 1244 stvarju kao da je božemeoprosti 42, a ne "Sveto pismo", čuj mene "Sveto pismo", kada je sve vreme mislio na "vrbov klin".
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:32 04.09.2018

Re: Enemy of the state

Je l' moguce da vam je ovaj covek najveci neprijatelj trenutno?


Ево шта је домаћин о томе мислио некад, а шта мисли сада:

nimark nimark 07:01 05.09.2018

Re: Enemy of the state

I posle kad takvoj kreaturi kažeš da je prodana duša, da se prodao za malo para ili funkciju, da bi prodao i rođenu majku, onda se takva kreatura nađe uvređenim. Krstiću, jako si duboko zaglibio, tebi nema pomoći. Samo zapamti jednu stvar, ako ikad dođe do novog 5. oktobra, neće se završiti samo na par šamara koje je dobio Milanović iz RTS. Biće mnogo gore jer je narod shvatio da zato što 5. oktobra posao nije dovršen do kraja sad imamo tvog šefa, tebe i ostale isprdke vlasti iz 90-ih sada opet na vlasti.
nsarski nsarski 15:08 05.09.2018

Re: Enemy of the state

Re: Enemy of the state

Je l' moguce da vam je ovaj covek najveci neprijatelj trenutno?



Ево шта је домаћин о томе мислио некад, а шта мисли сада:


Učinilo mi se da bi ovaj savet bio sasvim prigodan:

`I quite agree with you,' said the Duchess; `and the moral of that is
--"Be what you would seem to be"--or if you'd like it put more simply--
"Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to
others that what you were or might have been was not otherwise than what
you had been would have appeared to them to be otherwise."'
(Alice in Wonderland, ch. 9.)
Milan Novković Milan Novković 17:45 05.09.2018

Re: Enemy of the state

nsarski
...if you'd like it put more simply...


Ovo me podseća, na koga drugog nego, Deridu, pa tek onda post-strukturalizam.

Ai n isam hteo o tome (jel živ Domazet, veseo i pametan čovek koji nas je jednom voleo, i sad nas više ne voli - tipičan primer singulariteta u kontinuitetu, al evo finog post-strukturalnog primera iz pop-kulture pre nego što se vratim na čemu god sam hteo da ostanem:

Bill: You know, sweetie, Mommy's kinda mad at Daddy.
BB: Why, Daddy? Were you being a bad daddy?
Bill: I'm afraid I was. I was a real bad daddy. Our little girl learned about life and death the other day. (to B.B.) Wanna tell Mommy about what happened to Emilio?
BB: ....I...killed him.
Bill: Emilio was her goldfish.
BB: Emilio was my 'goldfiss'.
Bill: She came running into my room holding the fish in her hand, crying, "Daddy daddy, Emilio's dead." And I said, "Really, that's so sad. How did he die?" And what did you say?
BB: I stepped on him.
Bill: Actually, young lady, the words you so strategically used were, "I accidentally stepped on him." To which I queried, "Just how did your foot accidentally find its way into Emilio's fishbowl?" And she said, "No, no, no. Emilio was on the carpet when I stepped on him." Mmm. The plot thickens. "And just how did Emilio get on the carpet?" And Mommy, you would've been so proud of her. Heh. She didn't lie, she said she took Emilio out of his bowl and put him on the carpet. And what was Emilio doing on the carpet?
BB: Flapping.
Bill: And then you stomped on him.
BB: Uh-huh.
Bill: And when you lifted up your foot what was Emilio doing then?
BB: Nothing.
Bill: He stopped flapping, didn't he? (BB nods) She told me later, that the second she lifted up her foot and saw Emilio not flapping, she knew what she had done. Is that not the perfect visual image of life and death? A fish flapping on the carpet and a fish not flapping on the carpet. So powerful that even a four-year-old with no concept of life or death knew what it meant.
(a new scene: Bill is tucking BB into bed.)
Bill: You loved Emilio, didn't you?
BB: Uh-huh.
Bill: Well, I love Mommy too. But I did to Mommy what you did to Emilio.
BB: You stomped on Mommy?
Bill: Worse. I shot Mommy. Not pretend shooting like we were just doing. I shot her for real.
BB: Why? Did you want to see what would happen?
Bill: No, I knew what would happen to Mommy if I shot her. What I didn't know is when I shot Mommy what would happen to me.
BB: What happened?
Bill: I was very sad. And that's when I learned, some things, once you do, they can never be undone.


Nema mnogo boljih primera (ovo nagađam) singulariteta u egzistenciji od onih koji se komešaju u zemlji čuda između artikulabilnog i neartikulabilnog, sa začinom iracionalnog, a iskrenog u svemu.

I nebitno je što sam onomad na silu čitao Deridu samo zato što sam negde našao da ga ne čitaju ni čudni ljudi francuski, zato što je nerazumljiv, nisam dugo ni izdražavao pošto bi mi obično prebrzo odvukla pažnju neka sedma repšriza Star Treka od prethodne večeri, nego mi je fascinantno bilo da je kasnije došla jedna profesorica u njegovu odbranu u Philosophy Now i u kratko člnaku skrenula pažnju na fenomem aforementioned podprostora da nam nešto klikne i odjednom se desi poststrukturalna tranzicija u glavi i mi nešto što nismo voleli zavolimo.

Ali ni to mi nije tema, sad kad smo u temu uveli i Domazeta, nego jedna seminalna knjiga

Creating Language
Integrating Evolution, Acquisition, and Processing


Na kojoj, isto tako, ne mogu da se zadržim previše zato što sam na godišnjem

Šalim se pomalo, setio sam se, otprilike (pa onda postaje lako naći i iskopirati:

"Language is easy for us to learn and use not because our brains embody knowledge of language, but because language has adapted to our brains."

I zato su svetovi čuda čudni i lepi
zilikaka zilikaka 18:37 03.09.2018

Ne doznajem se u politiku

Nego mi nije jasno zbog čega tačno pitanje statusa Kosova mora da se reši ove godine ili vrlo uskoro.
veselica veselica 19:46 03.09.2018

Re: Ne doznajem se u politiku

..
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:27 03.09.2018

Re: Ne doznajem se u politiku

veselica
..

Шта је сад?

Могерини није више амбициозна, Харадинај опасан, или...

veselica veselica 08:31 04.09.2018

Re: Ne doznajem se u politiku

odlicne ste vas dve, mrtva trka za najbolju u skoli.


abrakadabra abrakadabra 10:48 04.09.2018

Dogodine u Jerusalimu

Susrećem se sve češće sa vizijom "tvrde" struje u Srbiji da od Kosova ne treba odustati nikad i to se podupire drevnom jevrejskom uzrečicom "Dogodine u Jerusalimu" a koja se posle nekoliko desetina vekova zaista i obistinila polovinom dvadesetog veka.Ali meni Priština više liči na Konstatinopolj nego na rečeni Jerusalim. Što će reći-nikad više.

Srbi su u mnogo talasa napuštali Kosovo.Od dolaska osmanlija srpski korpus na Kosovu je počeo da se rasipa.Pod Arsenijem Čarnojevićem se odselilo mnogo,mnogo naroda. Posle njega je nastupilo još više manjih seoba.Krajem 19 veka Branislav Nušić je kao srpski konzul na Kosovu pored opisa naroda i običaja zabeležio i statistički strukturu stanovništva. Tada smo već bili manjina.(45%?).Posle drugog svetskog rata migracija se nastavila neprekidno sve do pogroma 2004. Srba na Kosovu sada ima između 120 i 200 hiljada .
Nisam dovoljno maštovit da zamislim scenario gde srbi dobrovoljno dolaze da žive na Kosovo.
I zato sam već odavno za podelu.
Sa druge strane- zaista ne verujem u Vučićeve politike i mislim da nećemo dobiti zapravo ništa a priznaćemo nepovratno neku teritoriju na koju imamo nekakvo pravo i na kojoj živi dve stotine hiljada srba.
c_h.arlie c_h.arlie 10:58 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

abrakadabra
Susrećem se sve češće sa vizijom "tvrde" struje u Srbiji da od Kosova ne treba odustati nikad i to se podupire drevnom jevrejskom uzrečicom "Dogodine u Jerusalimu" a koja se posle nekoliko desetina vekova zaista i obistinila polovinom dvadesetog veka.Ali meni Priština više liči na Konstatinopolj nego na rečeni Jerusalim. Što će reći-nikad više.

Srbi su u mnogo talasa napuštali Kosovo.Od dolaska osmanlija srpski korpus na Kosovu je počeo da se rasipa.Pod Arsenijem Čarnojevićem se odselilo mnogo,mnogo naroda. Posle njega je nastupilo još više manjih seoba.Krajem 19 veka Branislav Nušić je kao srpski konzul na Kosovu pored opisa naroda i običaja zabeležio i statistički strukturu stanovništva. Tada smo već bili manjina.(45%?).Posle drugog svetskog rata migracija se nastavila neprekidno sve do pogroma 2004. Srba na Kosovu sada ima između 120 i 200 hiljada .
Nisam dovoljno maštovit da zamislim scenario gde srbi dobrovoljno dolaze da žive na Kosovo.
I zato sam već odavno za podelu.
Sa druge strane- zaista ne verujem u Vučićeve politike i mislim da nećemo dobiti zapravo ništa a priznaćemo nepovratno neku teritoriju na koju imamo nekakvo pravo i na kojoj živi dve stotine hiljada srba.


Možda (?) nisi neki pobočnik, ali nije da se ne trudiš.

Dogodine u Prizrenu !
abrakadabra abrakadabra 11:13 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Gospodine Charlie nisam najbolje razumeo vašu repliku osim onog dela gde ste izrazili želju da sledeće godine budete u Prizrenu...i radite tačno šta?I sa kim?
st.jepan st.jepan 14:04 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Dogodine u Prizrenu !

A zašto, Čarli druže, tek dogodine?
Otidni odmah - čarobna je u Prizrenu jesen.
Gostovao sam u Bogosloviji nekoliko davnih septembarskih dana, znam.
A i Dečane neizostavno treba da vidiš - javlja mi se, video si ih samo na sliku.

Ako mi se krivo javlja, izvini, za mene si vox populi, average Emsi, ja to statistički.

Jer evo, pre desetak dana, od ranog jutra pa do večeri, boravio sam u Studenici. Što u Manastiru, što ispod Manastira, uz onaj prelep potočić, tik do parkirališta. Na koje (parkiralište) je za sve to vreme stalo ukupno 6 (šest) automobila.
I iz njih izašlo 19 (devetnaest) osoba.
Od kojih 12 Kineza,
A bila nedelja, prelep dan - i topao i svež.

Btw, ti Kinezi bili su više zainteresovani za mog Lakija no za Manastir. Isprva, imponovalo mi je njihovo ushićenje, živo komentarisanje, dečja cika i zazivanje ostalih iz grupe da Zlaćanoga vide, a onda mi se upalila lampica - postao sam vrlo uznemiren.

c_h.arlie c_h.arlie 14:40 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

st.jepan
Dogodine u Prizrenu !

A zašto, Čarli druže, tek dogodine?
Otidni odmah - čarobna je u Prizrenu jesen.
Gostovao sam u Bogosloviji nekoliko davnih septembarskih dana, znam.
A i Dečane neizostavno treba da vidiš - video si ih, javlja mi se, samo na sliku.

Ako mi se krivo javlja, izvini, za mene si vox populi, average Emsi, ja to statistički.

Jer evo, pre desetak dana, od ranog jutra pa do večeri, boravio sam u Studenici. Što u Manastiru, što ispod Manastira, uz onaj prelep potočić, tik do parkirališta. Na koje (parkiralište) je za sve to vreme stalo ukupno 6 (šest) automobila. I iz njih izašlo 19 (devetnaest) osoba. Od kojih 12 Kineza,
A bila nedelja, prelep dan - i topao i svež.

Btw, ti Kinezi bili su više zainteresovanih za mog Lakija no za Manastir. Isprva, imponovalo mi je njihovo ushićenje, živo komentarisanje i zazivanje ostalih iz grupe da Zlaćanog vide, a onda mi se upalila lampica - postao sam vrlo uznemiren.



Da.
Kakav populi, takav i vox.

Poznata je meni slična gostoljubivost prema Srbima od strane neSrba iz raznih krajeva bivše države.
Toliko su bili gostoljubivi da tamo Srba više nema.

Deskriptivno rečeno --- kao kad Srbin dođe iz Dalmacije u Beograd i kaže sav ushićen ... Jebote, rekao sam jedanput 'bre' na plaži - i zamisli, nisu mi zaplili automobil nego samo malo, tričava 2 metra (dužna) povukli šrafcigerom po levoj strani - i samo jedan kamen u šoferšajbni. Divni ljudi.

No, sva ta dostignuća neSrba prema Srbima se negde pišu ... pri tome najmanje mislim na primer koji sam naveo.
Što bi rekao Pesnik - ćeraćemo se još !
c_h.arlie c_h.arlie 14:41 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

abrakadabra
Gospodine Charlie nisam najbolje razumeo vašu repliku osim onog dela gde ste izrazili želju da sledeće godine budete u Prizrenu...i radite tačno šta?I sa kim?

Ako niste razumeli, to znači da Vama nije ni namenjeno.
st.jepan st.jepan 15:01 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

c_h.arlie
st.jepan
Dogodine u Prizrenu !

A zašto, Čarli druže, tek dogodine?
Otidni odmah - čarobna je u Prizrenu jesen.
Gostovao sam u Bogosloviji nekoliko davnih septembarskih dana, znam.
A i Dečane neizostavno treba da vidiš - video si ih, javlja mi se, samo na sliku.

Ako mi se krivo javlja, izvini, za mene si vox populi, average Emsi, ja to statistički.

Jer evo, pre desetak dana, od ranog jutra pa do večeri, boravio sam u Studenici. Što u Manastiru, što ispod Manastira, uz onaj prelep potočić, tik do parkirališta. Na koje (parkiralište) je za sve to vreme stalo ukupno 6 (šest) automobila. I iz njih izašlo 19 (devetnaest) osoba. Od kojih 12 Kineza,
A bila nedelja, prelep dan - i topao i svež.

Btw, ti Kinezi bili su više zainteresovanih za mog Lakija no za Manastir. Isprva, imponovalo mi je njihovo ushićenje, živo komentarisanje i zazivanje ostalih iz grupe da Zlaćanog vide, a onda mi se upalila lampica - postao sam vrlo uznemiren.



Da.
Kakav populi, takav i vox.

Poznata je meni slična gostoljubivost prema Srbima od strane neSrba iz raznih krajeva bivše države.
Toliko su bili gostoljubivi da tamo Srba više nema.

Deskriptivno rečeno --- kao kad Srbin dođe iz Dalmacije u Beograd i kaže sav ushićen ... Jebote, rekao sam jedanput 'bre' na plaži - i zamisli, nisu mi zaplili automobil nego samo malo, tričava 2 metra (dužna) povukli šrafcigerom po levoj strani - i samo jedan kamen u šoferšajbni. Divni ljudi.

No, sva ta dostignuća neSrba prema Srbima se negde pišu ... pri tome najmanje mislim na primer koji sam naveo.
Što bi rekao Pesnik - ćeraćemo se još !

Impresioniran sam:!
Pogodio si srž onoga što sam teo da reknem.
I ujedno, vrlo ubedljivo potvrdio tačnost moje (ne preterano smele) pretpostavke da nikada nisi video ni Ljevišku, ni Dečane, ni Gračanicu...
Bojim se, ni Studenicu, Sopoćane, Manasiju...
A "trebao si"!
c_h.arlie c_h.arlie 15:16 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

st.jepan
c_h.arlie
st.jepan
Dogodine u Prizrenu !

A zašto, Čarli druže, tek dogodine?
Otidni odmah - čarobna je u Prizrenu jesen.
Gostovao sam u Bogosloviji nekoliko davnih septembarskih dana, znam.
A i Dečane neizostavno treba da vidiš - video si ih, javlja mi se, samo na sliku.

Ako mi se krivo javlja, izvini, za mene si vox populi, average Emsi, ja to statistički.

Jer evo, pre desetak dana, od ranog jutra pa do večeri, boravio sam u Studenici. Što u Manastiru, što ispod Manastira, uz onaj prelep potočić, tik do parkirališta. Na koje (parkiralište) je za sve to vreme stalo ukupno 6 (šest) automobila. I iz njih izašlo 19 (devetnaest) osoba. Od kojih 12 Kineza,
A bila nedelja, prelep dan - i topao i svež.

Btw, ti Kinezi bili su više zainteresovanih za mog Lakija no za Manastir. Isprva, imponovalo mi je njihovo ushićenje, živo komentarisanje i zazivanje ostalih iz grupe da Zlaćanog vide, a onda mi se upalila lampica - postao sam vrlo uznemiren.



Da.
Kakav populi, takav i vox.

Poznata je meni slična gostoljubivost prema Srbima od strane neSrba iz raznih krajeva bivše države.
Toliko su bili gostoljubivi da tamo Srba više nema.

Deskriptivno rečeno --- kao kad Srbin dođe iz Dalmacije u Beograd i kaže sav ushićen ... Jebote, rekao sam jedanput 'bre' na plaži - i zamisli, nisu mi zaplili automobil nego samo malo, tričava 2 metra (dužna) povukli šrafcigerom po levoj strani - i samo jedan kamen u šoferšajbni. Divni ljudi.

No, sva ta dostignuća neSrba prema Srbima se negde pišu ... pri tome najmanje mislim na primer koji sam naveo.
Što bi rekao Pesnik - ćeraćemo se još !

Impresioniran sam:!
Pogodio si srž onoga što sam teo da reknem.
I ujedno, vrlo ubedljivo potvrdio tačnost moje (ne preterano smele) pretpostavke da nikada nisi video ni Ljevišku, ni Dečane, ni Gračanicu...
Bojim se, ni Studenicu, Sopoćane, Manasiju...
A "trebao si".

A kako si ti to zaključio ?!
Vidovit si - ili šta ?
I - koliko si Srba sreo na tom svom putovanju - ima li ijednog van manastira ?
A trebalo bi.

Makarsku nisam video - osim u prolazu kada sam iz Budve išao ka Istri.

Ni tada nisam podnosio to bacanje u more vozila beogradskih registracija.
st.jepan st.jepan 16:53 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

A kako si ti to zaključio ?!

Iskustveno, indukcijom.
Da si ih ikada stvarno posetio (eventualno pubertesko protrčavanje u okviru školske ekskurzije se ne broji), da te je dakle pravoslavna (ili koja bilo) duhovnost ikada dotakla, zvučao bi manje mantrasto i šuplje.
Makarsku nisam video - osim u prolazu kada sam iz Budve išao ka Istri.
Ni tada nisam podnosio to bacanje u more vozila beogradskih registracija.


Ništa ne sputava tvoje asocijacije, zar ne?
Izvini, ne umem ja s tim da se nosim, nisam stručan, begam,
c_h.arlie c_h.arlie 20:38 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

st.jepan
A kako si ti to zaključio ?!

Iskustveno, indukcijom.
Da si ih ikada stvarno posetio (eventualno pubertesko protrčavanje u okviru školske ekskurzije se ne broji), da te je dakle pravoslavna (ili koja bilo) duhovnost ikada dotakla, zvučao bi manje šuplje i mantrasto.
Makarsku nisam video - osim u prolazu kada sam iz Budve išao ka Istri.
Ni tada nisam podnosio to bacanje u more vozila beogradskih registracija.


Ništa ne sputava tvoje asocijacije, zar ne?
Izvini, ne umem ja s tim da se nosim, nisam stručan, begam,

Šta ti znači ovo da nisi stručan ?

Misliš li da bih ja trebalo tebi da se ispovedam, gde sam bio kao gimnazijalac - a gde kasnije ?
Imaš ti neke druge pa se ispovedaj njima - i oni tebi.
Ja imam, takođe, neke druge - zna se koje.

Sa tobom ja, ipak, ne bih da pričam o Kosovu.

Pokušao sam da nametnem to o čemu bih da pričam sa tobom - a ti reče da nisi stručan.
Pa ako nisi stručan - ostruči se. Barem o tome ima materijala koliko hoćeš.
freehand freehand 21:51 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Jer evo, pre desetak dana, od ranog jutra pa do večeri, boravio sam u Studenici. Što u Manastiru, što ispod Manastira, uz onaj prelep potočić, tik do parkirališta. Na koje (parkiralište) je za sve to vreme stalo ukupno 6 (šest) automobila.
I iz njih izašlo 19 (devetnaest) osoba.
Od kojih 12 Kineza,
A bila nedelja, prelep dan - i topao i svež.

Btw, ti Kinezi bili su više zainteresovanih za mog Lakija no za Manastir. Isprva, imponovalo mi je njihovo ushićenje, živo komentarisanje, dečja cika i zazivanje ostalih iz grupe da Zlaćanoga vide, a onda mi se upalila lampica - postao sam vrlo uznemiren.

Obišao sam ja većinu mesta koja pominješ a u Studenici sam bio mnogo, mnogo puta uključujući i sabore pred manastirom kad je znalo da se skupi baš mnogo sveta.
Šta ćemo sad iz ovoga zaključiti i kakva je tu paralela sa kosovom rad bih bio znati?
Čarli nije bio u Dečanima te Kosovo valja zaboraviti što selduje i Studenici obzirom da sve manje naroda živi u okolnim selima ili je poruka ipak nešto drugo?
st.jepan st.jepan 22:15 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Šta ćemo sad iz ovoga zaključiti i kakva je tu paralela sa kosovom rad bih bio znati?

Zaključivanje nepotrebno, jer nema veze s Kosovom već s podjebavanjem Čarlija, koji se (ovde i svukud) busa, a kosovske svetinje najverovatnije nije posetio ni onda kad se to bez problema moglo.

Edit:
A cenim to što Čarli ne laže (mislim, čak, da nikad ne laže).
Nije rekao "bio sam", već je izvrdavao. Onako kako je umeo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:40 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

abrakadabra
Gospodine Charlie nisam najbolje razumeo vašu repliku osim onog dela gde ste izrazili želju da sledeće godine budete u Prizrenu...i radite tačno šta?I sa kim?




(Ma to čarli mrmlja nešto bezveze i neartikulisano, moguće je da je zapalio džoint. Ne obraćati pažnju).
freehand freehand 22:43 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

srdjan.pajic
abrakadabra
Gospodine Charlie nisam najbolje razumeo vašu repliku osim onog dela gde ste izrazili želju da sledeće godine budete u Prizrenu...i radite tačno šta?I sa kim?




(Ma to čarli mrmlja nešto bezveze i neartikulisano, moguće je da je zapalio džoint. Ne obraćati pažnju).

Ma jok. Čarli parafrazira stotinama i hiljadama godina ponavljanu jevrejsku mantru, kojoj se, začudo, retko ko rugao i smejao, a najmanje sami Jevreji. Čak ni drugojevreji nisu običavali.
Bili Piton Bili Piton 22:54 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

freehand

Čarli parafrazira stotinama i hiljadama godina ponavljanu jevrejsku mantru


Izvini, jel to treba da je izgovor za spamovanje ad nauseam na jednom, doduše zabačenom i sve jadnijem internet mestu?
freehand freehand 22:59 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Bili Piton
freehand

Čarli parafrazira stotinama i hiljadama godina ponavljanu jevrejsku mantru


Izvini, jel to treba da je izgovor za spamovanje ad nauseam na jednom, doduše zabačenom i sve jadnijem internet mestu?

Ne znam šta me pitaš. Čitam citirano i o tome govorim. Mislim, mogao bih i ja tebe da pitam - jel to što pišeš izgovor da se raspravom o Čarliju i spamovanju baci koprena preko hroničnog vučićevanja, da se Vlasi ne dosete?
Bili Piton Bili Piton 23:02 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

freehand
Bili Piton
freehand

Čarli parafrazira stotinama i hiljadama godina ponavljanu jevrejsku mantru


Izvini, jel to treba da je izgovor za spamovanje ad nauseam na jednom, doduše zabačenom i sve jadnijem internet mestu?

Ne znam šta me pitaš. Čitam citirano i o tome govorim. Mislim, mogao bih i ja tebe da pitam - jel to što pišeš izgovor da se raspravom o Čarliju i spamovanju baci koprena preko hroničnog vučićevanja, da se Vlasi ne dosete?


Pitam te vrlo jasno - da li to što Čarli ponavlja nekoliko rečenica iz svog ograničenog repertoara u nedogled - a što je po definiciji spamovanje - opravdavaš time što on samo "parafrazira stotinama i hiljadama godina ponavljanu jevrejsku mantru"?

Na ovo drugo ću se vratiti kad mi odgovoriš.
freehand freehand 23:17 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Pitam te vrlo jasno - da li to što Čarli ponavlja nekoliko rečenica iz svog ograničenog repertoara u nedogled - a što je po definiciji spamovanje - opravdavaš time što on samo "parafrazira stotinama i hiljadama godina ponavljanu jevrejsku mantru"?

Da li je to što Čarli ponavlja neke svoje rečenice u nedolged spamovanje? Često jestte. Jer bneka od njegovih često ponavljanih u nekom kontekstu to nije.
Da li je ovo za šta mu se rugaju a na šta sam i ja reagovao u konteksttu teme i rasprave spamovanje? Ne, dapače.
vrlo pažljivo slušam i čitam ozbiljne ljude i komentare kad je ova tema u pitanju, i najviše volim kad pročitam nekog ozbiljnog i pametnog ko iznosi i obrazlaže teze sa kojima se ne slažem. Ali nivo sa kojim se ovde rzruga i tom Čarlijevom lapidarnom ukazivanju na dubinu problema daleko je i od ozbiljnog i od promišljenog.
Daklem, šta sad?
Hoće li se klon i Pajić rugati i Jevrejima a ti to podržati?
Bili Piton Bili Piton 23:39 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

freehand
Ali nivo sa kojim se ovde rzruga i tom Čarlijevom lapidarnom ukazivanju na dubinu problema daleko je i od ozbiljnog i od promišljenog.


Izvini ali po mom mišljenju mnogo je veći problem u konstantnom ometanju ikakve smislene i hladnokrvne rasprave ozbiljnih i pametnih ljudi koje ti inače voliš da čitaš (kao i ja), a koje je direktna posledica lapidarnosti koju pominješ. Mislim da se tu odlično razumemo, ili bi trebalo da se razumemo.

freehand
Daklem, šta sad?


Ništa. Ultra desnica sve jača u Nemačkoj.

Ono što ti dugujem, u vezi sa koprenama - suviše me dobro poznaješ da znaš da ja ne vučićujem ni lud ni pijan, niti ovde zamazujem ičije oči. Naprotiv, samo pokušavam da na miru blogujem.
freehand freehand 23:54 04.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Izvini ali po mom mišljenju mnogo je veći problem u konstantnom ometanju ikakve smislene i hladnokrvne rasprave ozbiljnih i pametnih ljudi koje ti inače voliš da čitaš (kao i ja), a koje je direktna posledica lapidarnosti koju pominješ. Mislim da se tu odlično razumemo, ili bi trebalo da se razumemo.

Pa ovde nije bilo nikakve rasprave, kamoli nekih glava. Krstić propagandistički preneo plitak pamflet a ostaci ostataka blogeraja dohvatili se sa ličnim netrpeljivostima u jeftinoj predigri za Maksino omiljeno četnici-partizani.
Čarlijevo "Dogodine u Prizrenu" još nekako i najdublje zvuči, u ndeostatku podsećanja i autora i domaćina na šizofreno Vučićevo ringišpilsko ludiranje u kome jednog dana nariče nad surovom realnošću i razmenjuje naše za naše, a onda sutradan kano klisruina raskrečen pred hordama urla nešto "NIKAD!" i "NIKO!".
elem, i to tvoje je sad već na ličnom nivou, što ja obzirom na Čarlijev smarački potencijal razumem, samo što ovde nisi u pravu.



niti ovde zamazujem ičije oči.

To ti kažem.
Bili Piton Bili Piton 00:15 05.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

freehand

Čarlijevo "Dogodine u Prizrenu" još nekako i najdublje zvuči, u ndeostatku podsećanja i autora i domaćina na šizofreno Vučićevo ringišpilsko ludiranje u kome jednog dana nariče nad surovom realnošću i razmenjuje naše za naše(...) što ja obzirom na Čarlijev smarački potencijal razumem, samo što ovde nisi u pravu.



Ovako: da li to najdublje zvuči u kontekstu drugih izgovorenih ili neizgovorenih gluposti ovde je u krajnjoj liniji nebitno. Ono ponavljanjem (u jedinstvenom, prepoznatljivom, podbadačkom da ne redjam dalje kakvom maniru) postaje spam, ma koliko duboko ono moglo biti. Utoliko jesam u pravu.

Zbog tog ponavljanja (koje ide iz bloga u blog u svojim transfiguracijama) ovde, konkretno, imamo slučaj da do ringišpila nismo ni stigli jer mu se ne može prići.

A imamo i slučaj taj, posledični, da je baš zbog tog manira mnogi ozbiljan i pametan čovek otišao s bloga jer je prosto odustao, ne prija mu. I ko mu to može zameriti.

veselica veselica 06:52 05.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Pa ovde nije bilo nikakve rasprave, kamoli nekih glava. Krstić propagandistički preneo plitak pamflet a ostaci ostataka blogeraja dohvatili se sa ličnim netrpeljivostima..


Sve dok ti nisi stigao da uneseš razum i obaveštenost i, naravno, strogo držiš teme.



Aj ponovo, jedva čekam da izgubimo izgubljeno Kosovo, neću da Vučić više baca sako i leži na podu.
Mnogo mi žao i ogromnih para koje kao godinama idu ljudima dole, a završavaju u džepovima znanih i neznanih bisnismena. Nigde se nije kralo pod firmom zaštite Srba na Kosovu kao tamo, obaška što moram da gledam onog mučenog djurića kako, u ime patriotizma, trči maraton u Briselu.

Da skratim: I rest my case.


c_h.arlie c_h.arlie 06:52 05.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

Bili Piton
freehand

Čarlijevo "Dogodine u Prizrenu" još nekako i najdublje zvuči, u ndeostatku podsećanja i autora i domaćina na šizofreno Vučićevo ringišpilsko ludiranje u kome jednog dana nariče nad surovom realnošću i razmenjuje naše za naše(...) što ja obzirom na Čarlijev smarački potencijal razumem, samo što ovde nisi u pravu.



Ovako: da li to najdublje zvuči u kontekstu drugih izgovorenih ili neizgovorenih gluposti ovde je u krajnjoj liniji nebitno. Ono ponavljanjem (u jedinstvenom, prepoznatljivom, podbadačkom da ne redjam dalje kakvom maniru) postaje spam, ma koliko duboko ono moglo biti. Utoliko jesam u pravu.

Zbog tog ponavljanja (koje ide iz bloga u blog u svojim transfiguracijama) ovde, konkretno, imamo slučaj da do ringišpila nismo ni stigli jer mu se ne može prići.

A imamo i slučaj taj, posledični, da je baš zbog tog manira mnogi ozbiljan i pametan čovek otišao s bloga jer je prosto odustao, ne prija mu. I ko mu to može zameriti.


Pod hitno da se vrati taj ozbiljan i pametan čovek !

Slažem se sa tobom da sam veoma često izgovorio 'Gluposti', 'Pojasni' i 'Сагласан !''. Šta mogu - kada volim sintetičko-sinergički način izražavanja.
U principu, niti jedno od rečenoga nije, uglavnom, do mene.

Ne znam da li sam ovo pričao (ili tako nekako kaže Lane Gutović), no, veoma često sam doživljavao da su takvi kao ti želeli da me prevaspitavaju - želeći da mi začepe usta, pa bogami - skoro i faktički.
Zanimljivo je da nisu pri tome videli nikakav problem - sa sobom.

Na žalost, uz dužan respekt ka 'tvojim najboljim namerama' u vezi očuvanja 'čistote' (ahhh, kako to izbije ... kad - tad) ovoga bloga, ja ću se ipak držati Prvoga Amandmana - da ti pojasnim, pošto tražiš da se raspišem i budem deskriptivniji, a to je ... da ću ja pisati šta hoću i na način koji ja hoću.
Izuzetak od toga šta hoću je da ja nikome neću, za razliku od tebe i tebi sličnima, uputiti uvredu.
Ako i reagujem - onda zahtevam izvinjenje.
Jer - neko mora da vas nauči redu.
No, to ne znači da ponekada neću da odgovorim slično vašem primitivnom napadu. Pa i ja sam samo čovek. Kakav takav - koliko god tebi (i tebi sličnima bilo teško da prihvatite).
Rekao si da sam vapitač - pa eto.
Ovo redar nisam razumeo - šta to znači.
Jer - ja, za razliku od nekih drugih, 'ratujem' sam.

Eee, da, zaboravih ... vidi, šta bi ti rekao kada bih ja tebi rekao (ahhh, koja vratolomija jezika) da ja, takođe, znam ljude koji su napustili blog - ali, gle čuda, zbog takvih kao što si ti ... zbog te paradigme koju oličavate u 'naci-babama iz Londona' kada padne envelopa koju neuspešno navlačite.

Mora da se zna red !

Frihend - sledeći puta imaš kafu kada dođem u grad na Tamišu. Bravo - tako postupa principijelan čovek - bez obzira na sve.

Usput --- eeeee, da još Tim rokne Nadala, to bi bilo štogod.
c_h.arlie c_h.arlie 06:55 05.09.2018

Re: Dogodine u Jerusalimu

veselica
Pa ovde nije bilo nikakve rasprave, kamoli nekih glava. Krstić propagandistički preneo plitak pamflet a ostaci ostataka blogeraja dohvatili se sa ličnim netrpeljivostima..


Sve dok ti nisi stigao da uneseš razum i obaveštenist i, naravno, strogo držiš teme.



Aj ponovo, jedva čekam da izgubimo izgubljeno Kosovo, neću da Vučić više baca sako i leži na podu.
Mnogo mi žao i ogromnih para koje kao godinama idu ljudima dole, a završavaju u džepovima znanih i neznanih bisnismena. Nigde se nije kralo pod firmom zaštite Srba na Kosovu kao tamo, obaška što moram da gledam onog mučenog djurića kako, u ime patriotizma, trči maraton u Briselu.

Da skratim: I rest my case.



Šta se brineš za 'rasipanje' para na Kosovu kada možeš da se brineš za mnogo, mnogo veće rasipanje para u ostalom delu Srbije ?
Čudnovato.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana