Sport

US Opet 2018

NNN RSS / 05.09.2018. u 19:45

Imao sam gotov tekst (u glavi, a to je najvažnije) za završnicu ovogodišnjeg US Opena vezan njujorško rivalstvo Đokovića i Federera, ali je Brizbejnski kralj vlage (:P) - Milman raspršio moje planove (donekle), tako da ćemo te pikanterije ostaviti za neku drugu priliku. U projektovanom četvrtfinalu smo uskraćeni za reprizu finala iz 2015. (ovako je bilo na kraju, bitnije je kako se do toga došlo B-))

6774070-3x2-940x627.jpg 

ali imamo reprizu iz 2014. (Čilić - Nišikori), takođe Tim je, pomalo iznenađujuće, sprečio reprizu finala iz 2017. ali smo zato dobili epski meč u četvrtfinalu, koji je posle skoro 5 sati završen promašenim smečom u korist Nadala koga u polufinalu čeka DelPotro (kao i prošle godine) - njih dvojica su i na Vimbldonu imali epski maraton, pa možemo sebi da dozvolimo velika očekivanja :)
Delpo deluje svežije, Nadal je u poslednja 3 meča na terenu proveo preko 12 i po sati, ali sigurno neće popustiti do poslednje kapi znoja (evo gomile njegovih peškira posle 4 seta sinoć!)

DmTibHEXgAA7LGu.jpg

Ono o čemu se najviše priča ovih dana je velika sparina u NjuJorku.
Temperature svakodnevno idu preko 30 stepeni, a vlažnost popodne raste do preko 80%, čak je Federer, koji je tokom karijere delovao potpuno imuno na vremenske prilike, rekao da nije mogao da dođe do daha zbog vrućine i vlage!

roger-federer.jpg?w=610 

Možda je i to uzrok čemernog prvog servisa ispod 50% i nezamislivih 77 neznuđenih grešaka + što je Milman odigrao partiju života. To otprilike pokazuje kako izgleda kada je legenda u kanalu, a igrač oko 50. mesta leti - slično smo imali u 1. kolu kada se Đoković mučio protiv Fučoviča, a kada su se zdravstvene okolnosti obrnule bio je "krompir".

Najekstremnija situacija je bila u 1. kolu kada je bilo 6 predaja zbog iscrpljenosti (što je i logično jer se tada igralo najviše mečeva), sada je ulog mnogo veći, a i preostali igrači su manje ..čkice :D

2015Sep04071735_486374166.jpg

Večeras se Nišikori i Milman uzdaju u vlagu (trenutno je 64% i raste!). Tamo odakle dolazi Japanac (Macue) prosečna vlažnost je oko 80%, pa se on nada da nekako pregura ove "suve" uslove dok uveče ne poraste vlažnost :P
Što se Novaka tiče, on je pokazivao slabosti najverovatnije uzrokovane vremenskim uslovima,

open_heat.jpg?quality=90&strip=all&w=618&h=410&crop=1 ali je takođe pokazao i solidnu dozu sigurnosti, a povremeno i starog sjaja - prvi set proriv Gaskea je bio mala škola kako treba da se gradi poen, dozira agresivnost i koriste paralele (ko može da ih pogodi, naravno), a brejk pri kraju 3. seta protiv Souze je bio spektakularan - onakve bekhend paralele u seriji može samo Đoković da pusti!

Videćemo šta će biti u nastavku.

(opširnije u komentarima...)



Komentari (256)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 11:14 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

Ono za Kineze, btw, nije tačno.
Naravno
(ne znam ko je pustio buvu, tj. nejasno mi je kako se uopšte primila)

Masa naše planete je oko 6 puta 10 na 24. kg
Masa svih Kineza nije veća od 10 na 11. kg,
pa kada kada bi svi istovremeno skočili (sa približno istog mesta) u proseku npr. 0,6 metara,
"pomerili" bi Zemlju za 10 na -14 metara (0,01 pikometar ~ red veličine atomskog jezgra?)
dok nisam sračunao da proverim red veličine nisam imao predstavu da je ovolicko malecni uticaj kinesog skakanja
(ovo mali đokica primenjuje održanje impulsa )


Ovako je neko letos ovde pustio buvu (pa se primilo na fejsu ) da se u vodovod "IZLIO kancerogeni METAN"
NNN NNN 11:25 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

nsarski nsarski 11:27 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

Naravno
(ne znam ko je pustio buvu, tj. nejasno mi je kako se uopšte primila)

Stara je to žvaka. Čak se pre više godina diskutovalo o "Kinezima" baš na ovom blogu i ja sam izveo račun, sličan tvom, da pokažem kako je u pitanju besmislena tvrdnja.

Jbg, glupost ima osobinu da se reprodukuje u raznim vidovima tokom vremena. Kao genetski materijal, ili virus, majku ti božju!
docsumann docsumann 11:54 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

NNN
Pojavio se savet da umesto spaljivanja Nike patika, njih, tu firmu, jednostavno treba bojkotovati. To će ih najviše zaboleti. Ali, jbg, kako reče Tomas Man, "takve stvari se ne dešavaju na ovom svetu".
Da, to je kao ono "kada bi SVI ... pa nešto, nešto (Kada bi svi glasali za Šećeroskog, Pero-a... Kada bi svi Kinezi skočili u isto vreme...) - ne možete naterati entropiju da zauzme nižu vrednost


ne kupujem Najki proizvode desetak goidna unazad

kao onaj kolibri iz Filipove mađarske parabole*


* u vatrpolu to je šut u kojem fintiraš pun zamah i snažan šut ka golu, a onda na pola zamaha ispuštaš loptu u visokoj putanji i u kontra stranu od one pud koje upućuješ lažni šut (kao da si u tu stranu šutnuo)
NNN NNN 13:17 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

ne kupujem Najki proizvode desetak goidna unazad
Pa ti si više od vegetarijanca!
NNN NNN 13:57 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

moram još i ovo:


docsumann docsumann 18:50 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže


dođoh u posjed jedne zanimljive informacije.

na kojoj poziicji u NFL-u ne igra ni jedan bijelac? (nije trik pitanje)
karabasbarabas karabasbarabas 20:30 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

Bili Piton Bili Piton 21:43 09.09.2018

Re: Udarac pored mreže

Čestitam na čedu!
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:44 10.09.2018

Re: Udarac pored mreže

nsarski
P.S. Izvini, NNN, malo, samo malo sam egzaltiran. Naime, juče, dok je Novak igrao, rodilo mi se chedo u bolnici na par milja od Flushing Meadows, idući ka Ist Riveru, pa sam utripovao da možda ima nade da se globalni bulshit makar malo promeni. Ako poživi 80+ godina, on će videti 22. vek.


Срдачне честитке!
Atomski mrav Atomski mrav 00:51 11.09.2018

Re: Udarac pored mreže

* u vatrpolu to je šut u kojem fintiraš pun zamah i snažan šut ka golu, a onda na pola zamaha ispuštaš loptu u visokoj putanji i u kontra stranu od one pud koje upućuješ lažni šut (kao da si u tu stranu šutnuo)


Nešto poput suvog lista u rukometu?
Atomski mrav Atomski mrav 00:53 11.09.2018

Re: Udarac pored mreže

na kojoj poziicji u NFL-u ne igra ni jedan bijelac?


Kornerbek? Ili sejfti? Prošla su vremena Linča i Arčulete...
cassiopeia cassiopeia 09:09 07.09.2018

...

Pošto je ovo sportski blog, ja da izjavim za blogopučanstvo da sam krenula na rekreaciju.

Ima da se napravim na ribu i po do 50. rođendana.
NNN NNN 09:30 07.09.2018

Re: ...

cassiopeia cassiopeia 09:44 07.09.2018

Re: ...

NNN


c_harli.e c_harli.e 12:24 07.09.2018

Re: ...

cassiopeia
Pošto je ovo sportski blog, ja da izjavim za blogopučanstvo da sam krenula na rekreaciju.

Ima da se napravim na ribu i po do 50. rođendana.

Molim da okačiš fotografije kada se učiniš 'na ribu'.
Dosta je bilo toga 'na poverenje'.
NNN NNN 09:51 07.09.2018

Žensko finale Serena - Osaka

realno najviše su pokazale, bile su prilično ubedljive u svim mečevima i red je da međusobno odluče kome ide titula.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:31 07.09.2018

Re: Žensko finale Serena - Osaka

Dobra ova reklama (na ES) sa Congom i grizlijem :))
c_harli.e c_harli.e 19:52 07.09.2018

M'da !

Nadam se da će Nole da smaže japanca u tri seta - jer ujutro moram da pečem paprike za ajvar ... pa da, ipak, malo odspavam.
NNN NNN 21:36 07.09.2018

Re: M'da !

I ja se nadam, ali pitanje je kada će da počnu!
NNN NNN 21:34 07.09.2018

Fudbalski trol

Liga nacija

Litvanija - Srbija 0:1

trebalo je da damo bar 5 komada,
a onda od 90. minuta panično spasavamo golo dupe!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:45 07.09.2018

Re: Fudbalski trol

Litvanija je fudbalska velesila.
NNN NNN 21:12 11.09.2018

Re: Fudbalski trol

Liga nacija


Srbija - Rumunija 2:2

bili smo prilično bolji, ali smo primili neke pacerske golove, a nisamo iskoristili šanse. Ako ništa drugo, ovo je bar dalo neki takmičarski smisao nekada prijateljskim utakmicama.

...polako se vraćamo fudbalu, Zvezda rasprodala karte za LŠ
NNN NNN 22:54 11.09.2018

Re: Fudbalski trol

Liga nacija
Španci protiv Hrvata dobili prvi set sa nulom!
6:0

(Hrvati da podignu spomenik Akinfejevu i Džjubi na Trgu Bana Jelačića, bez njih ne bi (od Španaca) videli polufinale SP)

Islanđani bili na evropskom i svetskom prvenstvu i oladili se od fudbala...
nsarski nsarski 00:10 08.09.2018

Moram ovo da kažem...

Potpuno i apsolutno me iritiraju ovaj Vilander i ta plava čavka što s njim kao diskutuje igrače, mečeve, prognoziraju i, uopšte, monumentalno se foliraju, ti našminkani debili.
Sve je kao glamur, kao insight, fake, kao mi znamo, strepimo, iskreno. A u suštini, they are as sincere as Las Vegas strip show.

Ovo mi je misterija: zar to gledaoce ne vređa?
NNN NNN 02:41 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

...ali moraš da priznaš da je ime emisije potpuno sjajno!

Game,
Schett
& Mats



(inače prvobitno se zvala Game, set & Mats, ali onda su se dosetili da bi mogli da iskoriste i Barbarino prezime)

Barbara je lepa (šta se ti buniš), a i to je za televiziju mnogo bitno, i kao bivša teniserka dala je emisiji dodatnu dimenziju.
A Mats kao bivši (7-ostruki) GS šampion može iz prvog lica da komentariše (been there, done that) + što redovno motiviše Novakove navijače!
Volim kada im gostuje MekInro, on nema dlake na jeziku.
nsarski nsarski 07:35 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

Barbara je lepa (šta se ti buniš), a i to je za televiziju mnogo bitno, i kao bivša teniserka dala je emisiji dodatnu dimenziju.


Heh, ovo zaista potvrđuje staru frazu "beauty is in the eye of the beholder". Iz nekog razloga ona meni stalno izgleda kao da se nalazi pored gomile nečega što jako smrdi. Ima takav izraz lica i kiselo se smeje.

A ti "catchy" naslovi (Game, set, Mats i slično) su u istom rangu kao i reklama za najnoviji model nekog shit Fijata - the ultimate driving machine!. Stalno imam utisak da hoće nekako da me prevare.
Ja iz njihovih "analiza" nisam naučio ništa sem da su oni "lepi", razdragani i nafurani, a od tebe sam, na primer, naučio svašta interesantnog o tenisu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:01 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

Iz nekog razloga ona meni stalno izgleda kao da se nalazi pored gomile nečega što jako smrdi. Ima takav izraz lica i kiselo se smeje.


Da, da, kao indignirana je nečim, aristokratkinja šatro, a garant je čobanica s neke planine s onim čokolodama. Šatro iz Insbruka, a zapravo iz obližnjeg Neustift im Stubaitala.

PS. Za Matsa, Nole će još malo moći da mu govori: "A ti si onaj kicoš što ima duplo manje grenslemova od mene."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:07 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

A i nije joj ta surla particularly beautiful. Ja ne volim takve ljude s kerefekama na licu dok pričaju - totalna maska, i iza nje ti u sebi govori: "Ti, mali, prašnjavi, sitni crviću..."

Иза Мире
Still waters run deep


NNN NNN 13:30 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

Iz nekog razloga ona meni stalno izgleda kao da se nalazi pored gomile nečega što jako smrdi. Ima takav izraz lica i kiselo se smeje.

jao, može i tako da se gleda, sada će mi to biti stalno na umu kada je vidim

Što se Matsa tiče on je stekao "slavu" nepogrešivim pogrešnim prognozama!
(da je izvlačio iz šešira bilo bi 50:50, ali on je uspevao da ima procenat uspešnosti mnogo manji ).
U njegovu odbranu, nezahvalno je prognozirati, a on je kao neki berzanski broker pokušavao da se drži nekakve sigurice, pa je kupovao samo državne obveznice, ali je imperija Fedal propadala kada je Džoker bivao u naletu.
Sada se malo spustio, pa izbegava da tipuje, nego se drži provernih floskula "neizvestan meč" i sl.

Da budem iskren, ja ih nešto ni ne slušam nažalost (ili na sreću ), jer je zvuk na TV-u obično ili smanjen (kao npr. sinoć) zbog ukućana ili ga ni ne čujem zbog istih
...a i realno oni su nekad odmah posle meča, a tada obično odem po pivo, u toalet, na spavanje... nisam baš koncentrisan na njih, ali ono što je dobro što obično imaju neke hajlajte, pa može da se skrene pažnja na neki interesantan trenutak meča.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:53 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

Po mom misljenju bas ste preterali sa Barbarom Set. Zena ni u jednom momentu nije nikoga od tenisera/teniserki omalovazila ili bila nadmena, vrlo je korektna u komentarima niti se trpa sa misljenjem uvek.

Vilander ume da daje konfliktne izjave i ponekad izrekna budalastinu ali generalno i on je korektan (jbg. ima i on pravo na svoje teniske simpatije).

Ja ih oboje pogledam povremeno, a Mekinroa najradije slusam sa (pr)ocenama kao i Bekera - a zajedno ih najradije slusam kao komentatore..

NNN NNN 14:02 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

a od tebe sam, na primer, naučio svašta interesantnog o tenisu.

Ovo je poseban kompliment jer dolazi od najvećeg edukatora ovde!

... ovo je vetar u jedra za moju logoreju
... bio jedan poen u meču, to je bila valjda 3. brejk lopta u jednom gemu u 2. setu i ja sam se nadao da će baš tu Novak da iskoristi da bi eventualno bila u hajlajtima (i kod Matsa ) i da bi šira javnost obratila pažnju na jedan (meni bitan) detalj (ali je Novak nije iskoristio, pa sad moram ja da skrećem pažnju )...
Nišikori je odsevirao na bekhend i skroz oterao Novaka sa terena, ritern je bio standardno solidan da je Novak imao vremena da se vrati (tj. Kei nije mogao da uradi federerovsku 1-2 kombinaciju i odmah poentira na suprotnu stranu)... i dok je Novak trčao nazad, Kei je, pošto već ne može da poentira na forhend stranu, odlučio forsira behend stranu, Novak je trčao u desno i otprilike loptica ide pravo ka njemu, 99% tenisera, uključujući i Federera i Nadala i Delpa i Raonića i Čilića itd. bi sigurno zastala i napravila koji korak nazad da se izvuku na forhend. To bi im omogućilo da eventualno napadnu, ali bi ostavili potpuno nebranjenu forhend stranu (što bi im u slučaju nedovoljno uspešnog napada, naročito protiv ovakvog defanzivca, predstavljalo priličan rizik). Novak je nastavio da trči i da zauzma "busiju" na samoj sredini izvukavši se na bekhend! (Da karikiram u potpunosti: svaki rekreativac, da loptica ide u njega, bi se izvukao na forhend.) Novak ima odličan bekhend i puno poverenje u njega + što ima jasan plan i drži ga se vrlo disciplinovano, a poznat je kao teniser koji nabolje pokriva prostor i brani teren. Nažalost u kokretnom poenu nije profitirao od disciplinovanog pridržavanja plana, pa je to prošlo relativno nezapaženo, ali mene generalno oduševljava njegovo shvatanje jednakosti (koliko je to moguće) forhenda i bekhenda.

* Ovo me podsetilo na situaciju u finalu SP u fudbalu 2006. Italija - Francuska, (talijanski desni bek) Zambrota preseče loptu i povuče polukontru, ali realno nema gde skoro sam, nema nekih opcija, on zastane, vrati Pirlu u sredini (jer je Pirlo ionako mozak, pa neka on gleda šta će dalje), a Zambrota se disciplinovano vrati u formaciju! U principu, on je mogao i sam nešto da pokuša, ali u slučaju neuspha, ostaje "promaja" na toj strani i Maluda (francusko levo krilo) bi mogao da radi šta 'oće. Dakle postoji jasan plan ko šta kako i postoji sposobnost i disciplina da se plan sprovede u delo!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:43 08.09.2018

Re: Moram ovo da kažem...

Kenjali su protiv Noleta kada se patio.

Remember all when ure down, n crush'em when they don't see the danger - Don Vitto Corleone.
Kazezoze Kazezoze 14:02 08.09.2018

Mats :))

Vilander kaže kako je Nišikori morao imati plan B, biti mnogo agresivniji isl.
Ali uopšte ne vidi zašto je Nišikori nedovoljno agresivan.

Kad Novak igra u svom ritmu, kada riternom svaki put preuzima incijativu (pogotovo na drugi servis, koji je kod Nišikorija najslabiji udarac), kada su mu lopte konstantno jako duboke i teraju igrača od osnovne linije, tada ne možeš da budeš agresivan koliko god to želeo. Još ako mu i servis funkcioniše kako on želi, tada je vrlo teško naći plan B kojim bi nešto više uradio.

Nišikori je noćas igrao jako dobro, odlično se kretao, bio dobar na mreži, ali je sve to bilo nedovoljno kad Novak igra svoju igru, koja je verovatno najkompletnija na svetu. Ja sam noćas uživao gledajući fantastičan tenis.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:16 08.09.2018

Re: Mats :))

Nišikori ... bio dobar na mreži,

Да, стварно одличан, и слаби коментатори би рекли „ето, очигледно, види се где је погрешио, требало је да више излази на мрежу“, заборављајући/занемарујући да се не може изаћи на мрежу кад ти се прохте него тек кад ти противник да мало слабију лопту. А Новак циција, не даје, млати дубоко и јако.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:51 08.09.2018

Re: Mats :))

Ja sam noćas uživao gledajući fantastičan tenis.


Ja nisam. Novakov 1 servis je bio skoro pa ocajan. Uz 15 sekundi tapkanja loptice pre svakog servisa i to uglavnom loseg. Ako ovako bude servirao protiv Del Potra i out terena.. nece dobro biti. Imao je srece da je Nisikori gresio na veliko.
NNN NNN 15:03 08.09.2018

Re: Mats :))


Da je sve u agresivnosti, samo bi agresivci profitirali, pa bi(smo) svi onda bili agresivni(ji)

Baš naprotiv, prvi set je bio sjajan i drugi do pola otrilike (neverovatno duboke lopte su obojica pogađali), ali onda kada je Novak materijalizovao prednost, Nišikori (koji je bio prilično agresivan) je pokušavao da bude još agresivniji i onda je grešio još više (što se posebno videlo u 3. setu). Vremenom je kvalitet meča opadao jer je Kei pokušavao da podigne agresivnost, ali očigledno iznad svojih mogućnosti. Čak se u jednom delu 3. seta Novak prilično upasivio čekajući greške protivnika, ali se opet malo trgao pred kraj i meč završio u velikomm stilu.
Kazezoze Kazezoze 15:25 08.09.2018

Re: Mats :))

meč završio u velikomm stilu.

Bekend paralelom iz punog skreča...slično je završio jedne godine i u Londonu, ako se sećaš, u finalu završnog mastersa protiv Federera.
Na meč lopti za Novaka, Federer forhendom napada jednu kraću slajz loptu - što je najčešće gotovo siguran poen za Federera - na Novakov bekend i tada, gotovo da je napravio špagu, udara taj prepoznatljivi "Novakov skreč bekend viner".

Video sam da taj udarac koristi i onaj mali Koreanac...
NNN NNN 15:43 08.09.2018

Re: Mats :))

Naravno, to je bio poslednji poen u 2012. (od 1:47)
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:14 08.09.2018

а што не и прво место

Победом против Делпа Ђоковић би се приближио на око 1000 поена разлике Надалу у трци за прво место на крају године. С обзиром да важнији турнири до краја године носе укупно 4500 поена, сасвим довољно времена/поена за смену на врху.

Иначе, Надал, Ђковић и Федерер су се већ пласирали на завршни турнир. Остаје још само 5 места (Делпо скоро сигурно улази у тих 5).
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:17 08.09.2018

Osaka

Mala je bolja nego što asm mislio!
niccolo niccolo 22:49 08.09.2018

Re: Osaka

Odlično igra mala, udara onu loptu ko besna...potpuno zaslužena titula
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:22 08.09.2018

Re: Osaka

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:34 08.09.2018

Serena

Kakva bruka u finalu!!!!
nsarski nsarski 23:14 08.09.2018

Re: Serena

Milutin Milošević
Kakva bruka u finalu!!!!


E, ova ceremonija je vrhunska ljiga, limunada serija, "ostvaren san", touchy-feely shit, agonija i ekstaza, Mirko i Slavko. Samo je još trebalo da sirota Naomi pohvali publiku koja je, podrazumeva se, "najbolja na svetu", (jedino Novak ima psihološku snagu i stabilnost da pohvali tu nevaspitanu stoku koja na svaki njegov poen zviždi i na svaku grešku aplaudira). Ipak, Naomi je smogla hrabrosti da onom našminkanom debilu kaže da se ne slaže sa načinom na koji je on formulisao pitanje i pričala o nečemu sasvim drugom.

Ja nisam mogao do kraja da gledam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:33 08.09.2018

Re: Serena

Od starta je ušla nadmeno - gledala je ovo dete kao Tajson kada ulazi u ring; sve vreme je pokušavala da je slomi psihološki, a ne igrački. Nadigrala ju je Naomi! Da su igrale na tri seta, 3:0 bi bilo! Kako god, Karlos Ramos i Serena ne verujem da će više biti drugari.

nsarski nsarski 23:41 08.09.2018

Re: Serena

Kako god, Karlos Ramos i Serena ne verujem da će više biti drugari


Kada bi se bilo koji igrač, u bilo kom sportu, obraćao sudiji na ovakav način njegova/njena karijera bi bila završena.



Ali, jebiga, njoj se može (a on je belac pa ne sme da zucne). Ko sme da je osudi za ovakvo ponašanje a da ne bude proglašen za rasistu?
Ma, za povraćanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:58 08.09.2018

Re: Serena

Vilander krivi Ramosa, a jeste joj trener pokazivao i signalizirao šta da radi, pri rezultatu 1:0 za Serenu i 15:40, i tada joj je Ramos rekao da ne rade to i da je to nedozvoljeno a ova je ga slagala 'ladno i rekla da joj je držao samo thumbs up. Na kraju mi nije bila jasna i Chris Evert koja nije dala Naomi pehar u ruke nego je dodavala iz-ruke-u-ruku preko one g-đe Adams?!
nsarski nsarski 00:12 09.09.2018

Re: Serena

Vilander krivi Ramosa

E, ako Vilander krivi Ramosa onda je sve jasno. Oduzeo joj taj odvratni lik čistu pobedu...jadna Serena.

P.S. Voleo bih da sam večeras (noćas) u Japanu. Da pijemo sake i jedemo suši (dobro, ja bih susta) i proslavimo veličanstvenu pobedu Osake.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:41 09.09.2018

Re: Serena

nsarski


P.S. Voleo bih da sam večeras (noćas) u Japanu. Da pijemo sake i jedemo suši (dobro, ja bih susta) i proslavimo veličanstvenu pobedu Osake.


Što je najbolje, Naomi ima i američko državljanstvo, otac joj je Amerikanac i žive svi od njene 3. godine na Floridi. I tata ju je prijavio da igra za japansku a ne američku tenisku asocijaciju. Jednostavno nema drugog objašnjenja za ponašanje navijača osim da je to kulturološki. A opet, to nije neki Teksas pa da razumeš neotesanu publiku već Njujork Siti, globalna kulturna prestonica i superpolis.

Eh, i ja bih voleo klince da vodim da vide Japan. Možda u budućnosti, ako uspem neke veće pare da napravim. To je valjda najbudućnosnija zemlja na planeti!
NNN NNN 00:46 09.09.2018

Re: Serena

Serena je ubedljivo najgori gubitnik u današnjem profesionalnom sportu,
nije joj ovo prvi put da pravi cirkuz kad gubi,
više puta mi se smučila, ali kao sve se nadam proći će je, ipak je legenda ovog sporta i kada je izgubila finale Australian Opena 2016 od Anđelik Kerber je bila skroz prijatna, nasmejana i ja sam pomislio da je konačno "odrasla"... kad ono cvrcmilojka, žao mi je što je ovom detetu pokvarila ovaj momenat ostvarenja sna.

PS drago mi je što nisam gledao

Bio sam na koncertu 2Cellos
nsarski nsarski 00:54 09.09.2018

Re: Serena

A opet, to nije neki Teksas pa da razumeš neotesanu publiku već Njujork Siti, globalna kulturna prestonica i superpolis.


Šta ti imaš protiv Teksasa? Mrziš ih? Ja sam bio u operi u Hjustonu, i niko nije navijao.
A ovo što si rekao za Njujork, paaaa...ne znam...da, jeste, možda, sve zavisi...tamo svega ima, uključujući i Cynthia Nixon, za koju iz sve snage navijam. Idem tamo za par nedelja da sve ponovo proverim.

P.S. Mislim da između Njujorka i Kalkute nema velike razlike, sem što se njujorška Kalkuta nalazi u sporednim ulicama Menhetna, Kvinsa, Bruklina, itd., pa se ne vidi na razglednicama. Tu se i jede i sere i jebe i ubija i umire na ulici, isto kao i u Kalkuti koja je kloaka planete. Ako se po Njujorku krećeš helikopterom, onda sve izgleda sjajno.
nsarski nsarski 01:13 09.09.2018

Re: Serena

Bio sam na koncertu 2Cellos


Odličan izbor za večerašnje finale.
bene_geserit bene_geserit 01:58 09.09.2018

Re: Serena

nsarski
Kada bi se bilo koji igrač, u bilo kom sportu, obraćao sudiji na ovakav način njegova/njena karijera bi bila završena.

Pa nije baš tako, recimo Mekinro nije bio ništa bolji prema sudijama.

A Serena je definitivno delovala kao entitled egocentrik koji nema samokontrolu a ne kao veliki šampion. Na žalost pokvarila je finale.
Sudija je mogao bolje da iskontroliše stvari, na kraju da pokuša da je smiri (mada je tu već pukla i verovatno nije bilo pomoći).

Najpatetičniji deo je kada je prebacila celu priču na teren ženskih prava, a vidim mnogi i na rasni teren. Očekujem gomilu članaka narednih dana iz te perspektive.
nsarski nsarski 02:05 09.09.2018

Re: Serena

Pa nije baš tako, recimo Mekinro nije bio ništa bolji prema sudijama.


Da, on je bio poznat po tome, ali ne znam (Occam, Benedetto Croce!, gde je NNN sada kad je nam toliko potreban!) koliko su mu te istupe opraštali. I mislim, zaista ne znam precizno, da je onda javnost bila generalno tolerantnija prema takvim istupima. Sećam se da je, na primer, Nastase, važio za "bad boy" tenisa. I niko se nije preterano oko toga uzbuđivao. Opet, ovo je ipak nekakvo finale, kao svečanost i to, treba biti ljubazan i suzdržan, i sportski se ponašati, ali jbg.

Danas je sve rigoroznije, zahvaljujući politički korektnom nasilju, pa mi se čini da je ovaj Serenin ispad baš prevršio meru. Tako sada mislim. Meni je odvratan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:22 09.09.2018

Re: Serenar

nsarski


Šta ti imaš protiv Teksasa? Mrziš ih? Ja sam bio u operi u Hjustonu, i niko nije navijao.
A ovo što si rekao za Njujork, paaaa...ne znam...da, jeste, možda, sve zavisi...tamo svega ima, uključujući i Cynthia Nixon, za koju iz sve snage navijam. Idem tamo za par nedelja da sve ponovo proverim.

P.S. Mislim da između Njujorka i Kalkute nema velike razlike, sem što se njujorška Kalkuta nalazi u sporednim ulicama Menhetna, Kvinsa, Bruklina, itd., pa se ne vidi na razglednicama. Tu se i jede i sere i jebe i ubija i umire na ulici, isto kao i u Kalkuti koja je kloaka planete. Ako se po Njujorku krećeš helikopterom, onda sve izgleda sjajno.


Ma ne, bolan. Hjuston mu dođe nešto kao Užice kod nas... Prilično agresivno to Njujorčanstvo meni zvuči, a i izgleda. Tako se i publika ponašala, iako je druga takmičarka takođe Amerikanka... Voleo bih da napišete putopisni blog o NYC. Onako, da nam budete jedno oko u svet, šta mislite i kako osećate, ovde treba ovde ne treba, ovde nemoj jer je jamajčanska mafija, ovde je super... Gde biste kao deda vodili unučad da se igraju...

...Profesore, treba li to da počnemo da te zovemo - deda Profesore?
alselone alselone 07:58 09.09.2018

Re: Serenar

Hjuston mu dođe nešto kao Užice kod nas... Prilično agresivno to sve meni zvuči, a i izgleda.

Brate, a sto je Uzice agresivno?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:10 09.09.2018

Re: Serenar

Nejasno sam napisao pa editovao, očekivalo bi se od Hjuston/Užica da je agresivno a ono ima pank-rok scenu, dok je Njujork/Beograd agresivan i neotesan a očekivalo bi se, pošto je kosmopolis, da bude kulturan, to sam mislio.
niccolo niccolo 09:08 09.09.2018

Re: Serena

Serena je ubedljivo najgori gubitnik u današnjem profesionalnom sportu,
nije joj ovo prvi put da pravi cirkuz kad gubi,


Ma da, ona je popizdela kad je Naomi odmah vratila brejk nakon što je Serena povela 3:1 u drugom setu, pa je posle samo našla izgovor u sudiji, kao sudija me zajebo. Pa nije, sestro, zajebalo te to što ne možeš da uzmeš gejm na svoj servis...

Edit: ps Čestitke Profesoru
bene_geserit bene_geserit 09:14 09.09.2018

Re: Serenar

Srđan Fuchs
Sve ste pomešali, očekivalo bi se od Hjuston/Užica da je agresivno a ono ima pank-rok scenu, dok je Njujork/Beograd agresivan i neotesan a očekivalo bi se, pošto je polis, da bude kulturan, to sam mislio.

Sad si sve razjasnio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:20 09.09.2018

Re: Serena

niccolo
Serena je ubedljivo najgori gubitnik u današnjem profesionalnom sportu,
nije joj ovo prvi put da pravi cirkuz kad gubi,


Ma da, ona je popizdela kad je Naomi odmah vratila brejk nakon što je Serena povela 3:1 u drugom setu, pa je posle samo našla izgovor u sudiji, kao sudija me zajebo. Pa nije, sestro, zajebalo te to što ne možeš da uzmeš gejm na svoj servis...

Edit: ps Čestitke Profesoru


Da, da, počelo je na 1:0 i 15:40 sa Muratogluovim uputstvima (opomena), onda ga je izvređala kada ju je ribrejkovala Naomi za 3:2
(Lomljenje reketa, gubljenje poena), i konačno kada je izvređala sudiju Ramosa kažnjena je ceo Naomin gejm-servis za 3:5, a njujorška publika je počela da divlja i da unižava Naomin uspeh, koja je međutim, kao Ghost Samurai, hladnokrvno odservirala na 5:4 za istoriju i ponos Japana - prvi Grand Slam winner u 98-ogodišnjoj istoriji japanske teniske asocijacije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 09.09.2018

Re: Serenar

bene_geserit
Srđan Fuchs
Sve ste pomešali, očekivalo bi se od Hjuston/Užica da je agresivno a ono ima pank-rok scenu, dok je Njujork/Beograd agresivan i neotesan a očekivalo bi se, pošto je polis, da bude kulturan, to sam mislio.

Sad si sve razjasnio.


Uglavnom, Ameri agresivni kao Pruska postali.
nsarski nsarski 09:40 09.09.2018

Re: Serena

Edit: ps Čestitke Profesoru


Hvala svima, mada nisam siguran da u celoj stvari ima neke moje zasluge.
A i ta nesrećna navika socijalnog uvažavanja, sa titulama i slično, mi baš i nije mila, zapravo. Da citiram čoveka koji se zove Paul Simon - you can call me Al.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:43 09.09.2018

Re: Serena

Sum good job for the future of Serbianity, Al!

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:47 09.09.2018

Re: Serena

duplo
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:55 09.09.2018

Re: Serena

Vilander krivi Ramosa, a jeste joj trener pokazivao i signalizirao šta da radi, pri rezultatu 1:0 za Serenu i 15:40, i tada joj je Ramos reka


Pa nije tacno. Ti kao da cujes ono sto bi hteo da cujes a ne sta je receno.

Rekao je upravo da je sudija u pravu (i jeste u pravu) ali da je trebalo da pokusa da smiri ovu zahuktanu Serenu (sto verovatno i nije bilo moguce jer je zena psiho nestabilna i to ne od juce..) kao i to da je Naomi Osaka bila bolja u svakom pogledu i da bi pobedila u svakom slucaju..

Enivej, tovari(te) ga (i sve one koji su vam nesimpaticni, i ja to radim kad je Vilander u pitanju i kad lupeta) za ono sto govore, nema potrebe izmisljati i paranoisati.


PS. A sudija je latino a ne waspovac da mu neko uspesno´ lepi rasizam.

PPS. Da, publika se obrukala, no nije im prvi put, snimak Sereninog trenera kao joj daje signale je vise puta pusten na monitorima na tribinama da su mogli svi da vide. Zvizdati pobedi Japanke zbog toga sto je sasvim ispravno kaznjena njihova teniserka je najblaze receno skandalozno.

A Serena se obrukala nevidjeno jer je njen trener sam izjavio da joj jeste signalizirao u toku meca (kako da negira kad su ga kamere snimile), znaci lazov je ona i to dokumentovano. Jos je na terenu i pretila sudiji povrh svega - toliko neprofesionalno ponasanje jedne super zvezde tenisa, 36 joj je godina i profesionalka je a ne pocetnica da pravi skandal nevidjenih razmera, no bogatstvo, slava i neurotican karakter cini svoje..







niccolo niccolo 09:56 09.09.2018

Re: Serena

sa titulama i slično

Čekaj, ja sam to uvek doživljavao kao tvoj blogonadimak, a ne titulu...mislim svakako ne bih nekoga zvao profesorom zato što je zaista profesor. Čak šta više, jedini koga van bloga zovem profesor uopšte nije profesor, nego je jedno vreme nosio neku bradicu pa je nekome zaličio na kakvog profesora, te ga iz zajebancije tako prozvasmo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:10 09.09.2018

Re: Serena

apacherosepeacock


Rekao je upravo da je sudija u pravu (i jeste u pravu) ali da je trebalo da pokusa da smiri ovu zahuktanu Serenu (sto verovatni i nije bilo moguce jer je zena psiho nestabilna i to ne od juce..) kao i to da je Naomi Osaka bila bolja u svakom pogledu i da bi pobedila u svakom slucaju..

Enivej, tovari(te) ga (i sve one koji su vam nesimpaticni, i ja to radim kad je Vilander u pitanju i kad lupeta) za ono sto govore, nema potrebe izmisljati i paranoisati.



"malo je serenina a malo i ramosova greška", jer je nije smirio, to je rekao. kako da je smiri kada ova arlauče na njega i vređa? istina je je da je kompletno serenina greška, i nimalo ramosova, a posebno ne ovog deteta.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:13 09.09.2018

Re: Serena

Zvizdati pobedi Japanke

koja je pritom i poluamerikanka. kada bi holandezi zviždali tvom detetu, isto bih ih napao. odosmo na farewell od Štranda: Dunav 23, napolju 25, vodostaj blizu dva metra, pravi uslovi za picigen!

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:18 09.09.2018

Re: Serena

"malo je serenina a malo i ramosova greška", jer je nije smirio, to je rekao. kako da je smiri kada ova arlauče na njega i vređa? istina je je da je kompletno serenina greška, i nimalo ramosova, a posebno ne ovog deteta.


To je receno u kontekstu onog drugog slucaja na ovom istom GS kada je sudija sisao sa sudijske stolice i krenuo da tesi tenisera koji je gubio mec i koji je posle toga mec preokrenuo u svoju korist.

Znaci rec je bila o nedostatku nekog opsteg pravilnika sta sudija mora/ne sme da radi dok sudi.. a koje bi moralo da postoji za sve sudije i svaki mec isto. O tome on.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:25 09.09.2018

Re: Serena

Srđan Fuchs
Zvizdati pobedi Japanke

koja je pritom i poluamerikanka. kada bi holandezi zviždali tvom detetu, isto bih ih napao. odosmo na farewell od Štranda: Dunav 23, napolju 25, vodostaj blizu dva metra, pravi uslovi za picigen!


Pa ocigledno je ne dozivljavaju kao svoju, mada u nekim ranijim godinama umela je ta ista americka publika da navija i za Sereninu protiv igracicu..

Pa ti znaj.

Ono sto me izzivciralo je da je ocigledno Serena lagala i ponasala se ne neprofesionalno vec primitivno i skandalozno i da bi svaki drugi igrac bio izvizdan da je to isto uradio/la, bre na velikom skrinu im je, publici prikazano da joj trener sugerise poteze - ali ne, publika podivljala.

Ma svasta..

Nadam se da ce Serena biti kaznjena vise od ovog sto je dobila na mecu kad se sve razmotri posle zavrsetka turnira.
mirelarado mirelarado 12:13 09.09.2018

Re: Serena

Nadam se da ce Serena biti kaznjena vise od ovog sto je dobila na mecu kad se sve razmotri posle zavrsetka turnira.


I ja se nadam, ali mislim da bi trebalo kazniti i organizatore turnira, čak i da nije bilo ovog Sereninog rijalitija. Njujorška publika uopšte nije teniska publika, sve vreme se ponaša poput pijanih zgubidana ispred seoske prodavnice, a ne razumem zbog čega nijednom ne čuh ono čuveno sudijsko jasno i glasno quiet-please-thank you sa drugih turnira. Izgleda da tu publiku tenis privlači samo zato što se u tom sportu vrti ogromna lova, sama igra ih uopšte ne zanima.
NNN NNN 13:31 09.09.2018

Re: Serena

Najpatetičniji deo je kada je prebacila celu priču na teren ženskih prava, a vidim mnogi i na rasni teren.


Uh, ovo bi bilo baš über-jadno!

apacherosepeacock apacherosepeacock 14:13 09.09.2018

Re: Serena

ja bas volim sto je ovako postupila, jedino ona ima hrabrosti da se svadja na ovakav nacin i steta sto nije jos malo pretila, sve ostale teniserke su mutave manje vise i dosadne
(djole, 09. septembar 2018 01:51)

Ovo je tenis, sinak. Rvanje u kavezu bilo na drugom kanalu.
Komentar poslat iz B92 Android aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-ko-tunjo-i-pokvareni-daljinac, 9. septembar 2018 11:34)

NNN NNN 15:32 09.09.2018

Re: Serena

nsarski
Bio sam na koncertu 2Cellos


Odličan izbor za večerašnje finale.

Pogodilo se da se poklopilo sa ženinim rođendanom
a u četvrtak 13. za moj rođendan će da bude Femi Kuti isto na Kalemegdanu!

Inače "organizacija" bila ispod svake kritike!
Par desetina hiljada ljudi je morao da uđe bukvalno na jedan ulaz na kome samo 2 redara puštaju ljude (ostalih 20-ak redara pozadi ne radi ništa i češa kurac umesto da otvore još bar 5 ulaza i da ljudi koliko-toliko dostojanstvano uđu) pa se za ulaz čekalo oko sat vremena u ludačkoj gužvetini, i još ti posle kažu "što niste došli ranije?"
Pa došli smo pre sat vremena!!!

Inače momci su super, 2Cellos čine trojica muzičara (imaju i bubnjara i to odličnog!) i neverovatno je koju količinu muzike proizvodi taj trojac
niccolo niccolo 16:20 09.09.2018

Re: Serena

a u četvrtak 13. za moj rođendan će da bude Femi Kuti isto na Kalemegdanu!

U, odlično, onda da zajedno slavimo tvoj rođendan
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:30 09.09.2018

Re: Serena

Meni jednu kartu za ispred/ispod stejdža. /

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:28 09.09.2018

Re: Serena

Serena
"Videla sam kako muškarci govore sudijama gore stvari... Oduzeti mi čitav gem zato što sam rekla da je lopov, za mene je to seksistička odluka. Sudije nikada ne oduzimaju gemove muškarcima zbog toga. Posle toga sam poludela, ali nastaviću da se borim za ženska prava u tenisu", rekla je Serena posle meča i nastavila:

"Prošla sam kroz ovako nešto i nadam se da će ovo biti samo primer za neke druge teniserke da izraze svoje emocije, da budu jake žene. Meni danas to nije prošlo, ali će drugima to uspeti".
blogovatelj blogovatelj 20:01 09.09.2018

Re: Serenar

Nejasno sam napisao pa editovao, očekivalo bi se od Hjuston/Užica da je agresivno a ono ima pank-rok scenu, dok je Njujork/Beograd agresivan i neotesan a očekivalo bi se, pošto je kosmopolis, da bude kulturan, to sam mislio.


Ponovo ti sipali drogu u sok?
karabasbarabas karabasbarabas 20:28 09.09.2018

Re: Serena

nsarski
Pa nije baš tako, recimo Mekinro nije bio ništa bolji prema sudijama.


Da, on je bio poznat po tome, ali ne znam (Occam, Benedetto Croce!, gde je NNN sada kad je nam toliko potreban!) koliko su mu te istupe opraštali. I mislim, zaista ne znam precizno, da je onda javnost bila generalno tolerantnija prema takvim istupima. Sećam se da je, na primer, Nastase, važio za "bad boy" tenisa. I niko se nije preterano oko toga uzbuđivao. Opet, ovo je ipak nekakvo finale, kao svečanost i to, treba biti ljubazan i suzdržan, i sportski se ponašati, ali jbg.

Danas je sve rigoroznije, zahvaljujući politički korektnom nasilju, pa mi se čini da je ovaj Serenin ispad baš prevršio meru. Tako sada mislim. Meni je odvratan.


Mekinro je svojevremeno najuren sa AO 90. Licno ga sudija isprasio nakon tri opomene.


docsumann docsumann 20:32 09.09.2018

Re: Serenar

Ponovo ti sipali drogu u sok?


Elon Mask napušen...

Bili Piton Bili Piton 21:48 09.09.2018

Re: Serena

apacherosepeacock


Ovo je tenis, sinak. Rvanje u kavezu bilo na drugom kanalu.



Genijalno.

Meni mnogo slatka Osaka, baš mi je ugodna oku, tako pomalo egzotična.

Najgore što je sve na kraju bilo about Serena a ne about her.
mirelarado mirelarado 22:32 09.09.2018

Re: Serena

Najgore što sve se na kraju bilo about Serena a ne about her.


Da, neoprostivo. I ona smušeno-smotana dodela trofeja na kraju... ma rebnula bih organizatore samo tako!

A mlada Japanka odigrala je maestralno. Nadam se da su trijumfi i trofeji tek pred njom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:39 10.09.2018

Re: Serena

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:44 10.09.2018

Re: Serenar

blogovatelj


Ponovo ti sipali drogu u sok?

Ti bi morao, pošto je nauka ustanovila već, više da konzumiraš, kod vas barem nije problem nabaviti, pošto deluje ublažujuće/blagotvorno na agresivne psihoze.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:36 10.09.2018

Re: brat teslista - tajmaut

docsumann
Ponovo ti sipali drogu u sok?


Elon Mask napušen...



Super! Inače, dole je rapidno odmakla dekriminalizacija. Inicijalni plan je bio da lekari daju recepte samo u retkim slučajevima, međutim lekari su delovali kao ljudine i u svih 50 hiljada koji su se obratili, ljudi su i dobili preskripcije. Kako u tom delu društva vlada uglavnom socijalistički duh, ovi koji dobijaju im i pretekne. Onda su napravili aplikaciju, telegras se zove, u koji je ulogovano preko 200k ljudi, možeš da nabaviš u bilo kom delu zemlje, bilo kada, najčistiji oblik Mare. Nikakva hemijska sranja, ništa što utiče negativno na mozak, srce ili kreativnost. Murija je pokušala nešto da hapsi, nahvatalii su par desetina ljudi, onda smo izašli na trgove nas par desetina hiljada, za sve naučnicima koji su otkrili i laboratorijski stabilizovali dušekorisnu količinu kanabinoida - i ostavili nas na miru. To Blogi ovde ne zna kako da reši ličnu averziju, pa projektuje, jebi ga, Bog da mu duši prosti.

PS. zato, kada sletiš u TLV, don't drink and drive, install Telegrass n fly!
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:53 10.09.2018

Re: Serena

mirelarado

A mlada Japanka odigrala je maestralno. Nadam se da su trijumfi i trofeji tek pred njom.


Да поменемо и њеног тренера Александра Бајина, још једног Србина у високом тенису који је скоро десет година био Серенин тренинг партнер.
NNN NNN 10:41 10.09.2018

Re: Serena

principessa_etrusca
mirelarado

A mlada Japanka odigrala je maestralno. Nadam se da su trijumfi i trofeji tek pred njom.


Да поменемо и њеног тренера Александра Бајина, још једног Србина у високом тенису који је скоро десет година био Серенин тренинг партнер.

Za Sašu već sada može da se kaže da je teniska legenda,
prilično je mlad, a prepun iskustva koje je stekao radeći sa Serenom i sada je to uspeo da prenese na Naomi (koja za razliku od svog idola deluje prijatno i simpatično).
Pre neki dan je Ozmo radio interviju s njim.
A ovo je deo intervjua koji su radili za vreme RG
Napreduje možda malo brže nego što sam očekivao. Ipak, čak i pre nego što sam počeo da radim s njom, video sam potencijal i znao sam da je opasna igračica. Za sada je problem kontinuitet, kada i to savladamo, moći će da ide duboko u žreb na svakom turniru. Znam da sam se pre čudio kako još nije uzela neku veliku titulu i naravno da sam srećan što se to dogodilo sa mnom. Za sada saradnja nije mogla da bude mnogo bolja, ali ima stvari kojima nismo i nikada nećemo biti zadovoljni jer uvek treba težiti još boljem

+ deo jedan o Naomi
Ona je slatka i jednostavna devojka. Eto, posle te titule u Indijan Velsu, nije da smo išli negde da slavimo i ludujemo, isti dan smo leteli za Majami, sledeći dan trenirali, nije išla ni sebi da kupi nešto... Da sam ja sa 20 godina dobio takvu lovu, sigurno bih se malo drukčije ponašao. Ona je malo povučenija, lepo je vaspitana kod kuće, familija joj je fina i srećan sam i ponosan na njeno ponašanje na terenu i van njega.

O svom pristupu:
Osnovni princip jeste da moram da živim tako da dajem primer, a druga stvar jeste da je meni igračica uvek na prvom mestu, nisam npr. bio na sestrinoj svadbi. Igračicama moraš da daš osećaj da su one najvažnije osobe u životu... Nema porodice, nema devojaka, nego taj teniski život oko kojeg se sve vrti, nema slobodnog dana. Dalje, važno je da budem pozitivan, što nije uvek toliko lako. Kombinacija tri navedena principa mislim da daju rezultat i da su veoma važni za igrača“

...jer ljudi ne klikću na linkove (a ovo ionako nije na linku koji sam postavio )
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:04 10.09.2018

Re: Serena

Интересантна тривија је да ли Наоми носи име по Наоми Клајн? Родитељи јој делују довољно kool да би могли бити алтер-глобалисти.

Него, каква разлика у церемонији доделе с Нолетом као шампионом у односу на Серену! Колико узајамног поштовања с људима, колико љубави и пажње за Делпа! Стварно, предивно једно биће Ђоко, The Player! Велика ствар за Србију што је наш!
NNN NNN 17:08 10.09.2018

Re: Serena

Колико узајамног поштовања с људима, колико љубави и пажње за Делпа!

Da ne zvučim licemerno, ali stvarno mi bilo žao Delpa (kad sam video na kraju onolikog čoveka kako plače)! Još pred kraj meča dok se mučio, razmišljao sam kako će ipak da bude presrećan sutra kad se malko odmori i razmisli koliki je put prešao u poslednjih nekoliko godina, od talentovanog džina koji je 2009. ovde osvojio tutulu zaustavivši Federera, preko nekoliko godiuna u vrhu uz sitne povrede, pa onda serija operacija i skoro dve godine neigranja, kada je bukvalno karijera visila o koncu i nije bilo verovatno da će se ikada vratiti na vrhunski nivo i onda sada ponovo titule finala ... pre 3-4 godine da mu je neko ponudio, verovatno bi bio presrećan da zna da će uopšte moći da igra.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:26 11.09.2018

Re: Serena

Za Sašu već sada može da se kaže da je teniska legenda,
prilično je mlad, a prepun iskustva koje je stekao radeći sa Serenom i sada je to uspeo da


..a i kamerman ga je forsirao cesce nego Meril Strip :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:28 11.09.2018

Re: Serena

Da ne zvučim licemerno, ali stvarno mi bilo žao Delpa (kad sam video na kraju onolikog čoveka kako plače)! Još pred kraj meča dok se mučio, razmišljao sam k


Ne zvucis, i meni bilo zao sto je bas njega Novak odrao a ne nekog drugog.
Kakav zlatan i fin momak Del Potro, cudo jedno.
mirelarado mirelarado 17:01 11.09.2018

Re: Serena

i meni bilo zao sto je bas njega Novak odrao a ne nekog drugog.
Kakav zlatan i fin momak Del Potro, cudo jedno


Upravo tako. I njegov povratak u teniski vrh nakon dve godine odsustvovanja i zdravstvenih problema, operacija, pravi je podvig.
alselone alselone 16:00 09.09.2018

Statistika

Nešto me zanima već duže vremena i nemam koga da pitam a ni da izgugla, i malopre mi padne napamet da zapravo mogu tebe da pitam. :)

Radi se o statistici i verovatnoci da je Nole na pocetku karijere skoro svaki put bio ukrsten sa Federerovom polovinom zreba. Secam se da su jednom Djokovici doveli i neku matematicarku da prica o verovatnoci takvog zreba svaki put, ali sam zaboravio sta je ona pricala. Secas se ti nesto oko toga?

Sportski pozdrav. :)
NNN NNN 19:48 09.09.2018

Re: Statistika

Na nekom od ranijih blogova (ne znam ni da li je bio moj) sam kukao na lošu statistiku (previše mala verovatnoća da bi bio baš toliko loš žreb!), ne znam da li bi mi bilo brže da nađem taj komentar ili da ponovo iskucam glavno, ali javljam uskoro detalje.
alselone alselone 19:55 09.09.2018

Re: Statistika

Kul, hvala ti. Je l' se ostriš?
Ja sam decu istrčavao malopre ko ptičare, nebili malo ranije zaspali. Nadam se miru i tišini bar set, dva da pogledam (i sebe sam istrčao pa sumnjam da ću preko ponoći izdržati).
NNN NNN 20:07 09.09.2018

Re: Statistika

Ako za lošiji žreb ispravno pretpostavimo da je u Nadalovoj polovini na RG,
a u Federerovoj na ostalim GS
i ako zanemarimo situacije kada je to nemoguće jer on i najteži mogući protivnik zauzimaju prva dva mesta u žrebu,
našao sam neku statistiku koju sam vadio posle AO ove godine,
i za esencijalan deo uzmemo od 2008. (kada su već imali razlog da mu podmeću klipove u točkove - neznajući da ga time čine jačim na duže staze )
ispada da je u 24 od 31 GS bio u lošijoj polovini žreba, što je prilično neverovatno ako bismo bacali pravedan novčić!
blogovatelj blogovatelj 20:14 09.09.2018

Re: Statistika

Ja sam decu istrčavao malopre ko ptičare,


U ravnici si, pa ti je malo teže da ih istrčavaš uzbrdo.
Za takve situacije preporučujem vođenje na Frušku Goru, pa ih onda naložiš da se trkaju u vis do neke tačke. Više puta. A trku podesiš tako da mlađem detetu daš fore tačno onolioko koliko treba da bi trka bila neizvesna.
Kad posle takvog drila dođu kući, najedeš ih proteinima i masnoćama. Onda malo slažu lego kocke, a posle toga se otkinu od spavanja.
NNN NNN 20:36 09.09.2018

Re: Statistika

Ako dodamo i ova tri posle kada je, po ovim kriterijumima, imao dobar žreb na RG i V, a loš na US i GS od pre 2008. ukupno bi trebalo da bude 33/46

ali da sad ne gledam sve pojedinačno potpuno,
od 2008-2017 po pojedinačnim GS je otprilike izgledalo ovako
AO ista polovina kao Federer 6/9 sve osim 2012, 2014. i 2017.
RG ista polovina kao Nadal 7/8 sve osim 2009. (ovaj je posebno bizaran, svaki put su bili u istoj polovini osim 2009. kada je Nadal bio povređen i rano ispao, a ovde čak u računicu nisu ušli ni 2006. i 2007. kada je ispadao od Nadala, a čak je bilo još gore, jer kada nije mogao da bude u polovini sa Nadalom, jer su prva dva nosioca - onda mu je upadao Federer kao sledeći najteži 2011, 2012 i 2014!)
W ista polovina kao Federer 7/9 sve osim 2013. i 2014.
USO ista polovina kao Federer 4/5 sve osim 2013.
(čak i ovde može da se dodatno "ocrni" situacija, znajući da je 2013. Federer bio "u kanalu" najveći deo sezone, pa to što nisu bili u istoj polovini na W i US i nije toliko olakšanje)

Ovo bi trebalo da je ukratko, valjda nisam nešto ispustio, a nemam sad entuzijazma da detaljnije kopam.

Ovde bi na kraju trebalo da bude neki punch line, ali mi izmiče poenta
alselone alselone 09:22 10.09.2018

Re: Statistika

NNN
Ako dodamo i ova tri posle kada je, po ovim kriterijumima, imao dobar žreb na RG i V, a loš na US i GS od pre 2008. ukupno bi trebalo da bude 33/46

ali da sad ne gledam sve pojedinačno potpuno,
od 2008-2017 po pojedinačnim GS je otprilike izgledalo ovako
AO ista polovina kao Federer 6/9 sve osim 2012, 2014. i 2017.
RG ista polovina kao Nadal 7/8 sve osim 2009. (ovaj je posebno bizaran, svaki put su bili u istoj polovini osim 2009. kada je Nadal bio povređen i rano ispao, a ovde čak u računicu nisu ušli ni 2006. i 2007. kada je ispadao od Nadala, a čak je bilo još gore, jer kada nije mogao da bude u polovini sa Nadalom, jer su prva dva nosioca - onda mu je upadao Federer kao sledeći najteži 2011, 2012 i 2014!)
W ista polovina kao Federer 7/9 sve osim 2013. i 2014.
USO ista polovina kao Federer 4/5 sve osim 2013.
(čak i ovde može da se dodatno "ocrni" situacija, znajući da je 2013. Federer bio "u kanalu" najveći deo sezone, pa to što nisu bili u istoj polovini na W i US i nije toliko olakšanje)

Ovo bi trebalo da je ukratko, valjda nisam nešto ispustio, a nemam sad entuzijazma da detaljnije kopam.

Ovde bi na kraju trebalo da bude neki punch line, ali mi izmiče poenta


Hvala na ovome. Situacija je sa ove distance smesna.
Secam se i nekih analiza koje su ukljucivale i masterse, pa je cela statistika jos neverovatnija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana