Budućnost

Nemoć ili...

zilikaka RSS / 08.09.2018. u 00:29

Prošle nedelje osvanula je vest da je na Zvezdari ubijen Zoran T. (58) poznati građevinski investitor. Ubistvo je počinila Stojanka S. (69) , penzionerka. To se dogodilo na ulici, gde ga je ona sačekala kad je dolazio na obližnje gradilište i usmrtila iz nekoliko hitaca pištoljem.
Uz uobičajene slike, kako uviđaja tako i hapšenja osumnjičene, objavljeno je nekoliko navodnih razgovora sa bližnjima iz kojih se moglo saznati da je ubijeni tog jutra, kao i inače, raspoložen napustio kuću ne sluteći ništa, a da osumnjičenu komšije opisuju kao smirenu i prijatnu ženu koja ni mrava pre toga nije zgazila 

Nekoliko dana kasnije pojavljuju se vesti da je ubijeni investitor devet puta osuđivan u Jagodini, gde je ranije živeo, za razna krivična dela, ali da su kazne bile ili uslovne ili novčane. Među delima za koja je osuđivan su: falsifikovanje isprava, nanošenje lakih telesnih povreda, kršenje zakona o izgradnji, teško delo protiv sigurnosti zbog neobezbeđivanja gradilišta i slično

Takođe se objavljuje da su u Beogradu podnete brojne prijave protiv njega, neke od policije a većina od privatnih lica
Pominju se i Prvo i Drugo osnovno tužilaštvo i da su prijave podnošene za dela prinude, nedozvoljene gradnje, ugrožavanje bezbednosti, privatne prevare...
Neke od prijava su bile odbačene, od nekih je tužilaštvo odustalo, neke se nalaze u fazi predistrage ali ni jedan postupak po bilo kojoj od prijava nije okončan. I tako godinama.
Navodi se da je i Stojanka S. sa ubijenim imala višegodišnji spor oko svoje porodične kuće u kojoj je živela, a na čijem placu je ubijeni imao nameru da zida zgradu. Kako ona nije žele da mu je ustupi, navodno je zbog toga od njega trpela stalna maltretiranja i pretnje i da je o tome podnosila prijave nadležnim organima.

Mediji su se takođe potrudili da pronađu snimke stare devet godina, gde su akteri napadnuti bračni par sa Zvezdare. Ljudi su pretrpeli batine i stan im je potpuno demoliran posle upada nepoznatih napadača. Odmah zatim se saznaje da je druga strana ubijeni investitor koji izjavljuje da jeste angažovao ljude da ih isele ali da nije istina da su bili pretučeni, a razlog je bio početak gradnje na mestu njihove kuće.
Posle svih ovih objavljenih vesti reakcije javnosti su gotovo u potpunosti na strani Stojanke S.
Ljudi je vide kao ženu koja je dugogodišnja žrtva nasilnika i kao paradigmu malo mirnog čoveka koji je primoran da se poslednjim sredstvima bori za svoj opstanak jer sistem ne želi da ga zaštiti.

 

Mene lično je cela ova priča potresla jer sam i sama u jednom periodu života bila izložena maltretiranju slične vrste zbog sličnog razloga, te mi je dobro poznat osećaj nemoći u toj situaciji.

Srećna okolnost u mojoj priči je bila što se dotični bio zamerio i sebi sličnima, te su oni rešavajući svoj problem, kako se to inače u tim krugovima radi, i mene rešili bede. Upravo zbog ličnog iskustva racionalni deo mene zna da za ubistvo sledi kazna ali emotivni ne može da osudi Stojankin postupak.


...a da je tužilaštvo bar po nekoj od prijava sprovelo postupak kako dolikuje...



Komentari (366)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 18:11 08.09.2018

Nego,

Ostadoh dužna od jutros priču o pokušaju otimanja iz komšiluka.
U pitanju je selo iz Prve kolonizacije, kad su dobrovoljci iz I Sv. rata dobijali plac za kuću i po 7 jutara zemlje da se nasele u Banatu.
Za taj poso ondašnja država je angažovala francuske urbaniste, da odrede gde i kako šta, a mislim da su doseljenici dobili i nešto drva za građu i možda nešto crepa. Možda.
Kuće su sami zidali i tako je nastalo selo.
Inače, tamo se zadržao dugo ne samo konzerviran jezik nekadašnjeg kraja, svima drugima arhaičan, nego i neka goršačka čestitost, Uglavnom.

Dakle u tom selu je trenutno u toku komasacija zemljišta. Tom komasacijom je napravljeno da neki veliki vlasnici, čak negde ima i vrlo krupnog kapitala, objedine svoje parcele kako im zgodno, a na račun sitnijih.

Formalno je ispoštovano površina za površinu u odgovarajućoj klasi, ali meštani odlično znaju da nije isto imati zemlju kod sela ili negde daleko, ili pak imati (što je načešći slučaj) zaparložene parcele u p.m. pa za njih uzeti zglavnu zemlju na idealnom mestu. (uzgred, te zaparložene parcele su pod sumnjivim okonostima bile kupljene u bescenje)

Najgore što im je taj plan predstavljem kao nešto na čega moraju da pristanu jer je u pitanju "državni interes".
Kako može biti interes države kad su sve privatni vlasnici, nikom nije jasno, tek, stvar je počela da se zahuktava. Sinoć su u selu imali sastanak, njih poprilično, i rešeni su da budu solidarni i da se ne daju.

Naravno da sam na njihovoj strani. Ne samo jer mislim da su potpuno u pravu, nego što ako njih prođu, po ostalim selima će sličnu stvar sasvim glatko ponoviti.
I mnogo gore.
gedza.73 gedza.73 20:23 08.09.2018

izvini Zili

ima li neki arheolog na blogu?
zilikaka zilikaka 20:26 08.09.2018

Re: izvini Zili

gedza.73
ima li neki arheolog na blogu?

Ja ne znam da ima, al ostaje da se javi ako postoji.
..a što bih izvinjavala?
Ništa ovo ne remeti.
gedza.73 gedza.73 09:42 09.09.2018

Re: izvini Zili

Ja ne znam da ima, al ostaje da se javi ako postoji.

ima izgleda od svakakve fele na blogu al' arheologa ni za lek.

gledam čoveka koji proizvodi luk i papriku. veći deo izvozi.
Ima specijalne prikolice sa ublaživačima koje su osnov transporta u mrskim Amerikama, još omraženijoj Kanadi.
Koristi ih mesec dana u toku godine.

Al' u Srbiji ne može da ih registruje jer po novom pravilniku nisu prepoznate. Neki 'stručnjak' (možda prerušen Albanac pa nas namerno zajebava) je tako napisao i amin.
Dali su mu predlog da iseče nadogradnju, ode na tehnički, registruje pa ponovo navari.

Srbija treba i mora da propadne. svaki put kad vidim koliko sami radimo protiv sebe padne mi na pamet 'okupacija' 'tutorstvo' pa se ne čudim što se diktatura tako lako prima kod nas.

mi za bolje i nismo.
predatortz predatortz 10:00 09.09.2018

Re: izvini Zili

Srbija treba i mora da propadne. svaki put kad vidim koliko sami radimo protiv sebe padne mi na pamet 'okupacija' 'tutorstvo' pa se ne čudim što se diktatura tako lako prima kod nas.


Eno predsednik nam se igra Ramba po Kosovu, Vulin preti da će da pali tenkove. Igraće se tako dan, dva. Posle će da strada narod po enklavama.

Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim da li su nam na vlasti kreteni, ili izdajnici koji dobijaju naloge da vuku ovako kretenske poteze, ali nešto od to dvoje jeste.
gedza.73 gedza.73 10:08 09.09.2018

Re: izvini Zili


Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim da li su nam na vlasti kreteni, ili izdajnici koji dobijaju naloge da vuku ovako kretenske poteze

Vulin je sigurno u prvoj grupi. Vučić ima mesijanski sindrom.
Oni prethodni su bili napaljeni japiji koje je zapad mazio po glavi kako bi srećno balavili.
u kombiniaciji sa unutrašnjim uređenjem i državnim sistemom loše nam se piše. Zli dani tek predstoje.
zilikaka zilikaka 11:15 09.09.2018

Re: izvini Zili

Eno predsednik nam se igra Ramba po Kosovu, Vulin preti da će da pali tenkove. Igraće se tako dan, dva. Posle će da strada narod po enklavama.

Ne mogu sa sigurnošću da tvrdim da li su nam na vlasti kreteni, ili izdajnici koji dobijaju naloge da vuku ovako kretenske poteze, ali nešto od to dvoje jeste.

Oba.
Eto čak i taj nesretni Vulin nije samo kreten. Da jeste on bi bio zaludjen svojim tripovima i tumarao okolo u uniformi s vojnog otpada. Ovako, on pored sakupljanja uniformi uredno sakuplja i nekretnine.
Kolko god lud bio, ta kolekcionarska crta ga dr_i u vertikali.
martin_krpan martin_krpan 13:41 09.09.2018

Re: izvini Zili

Zli dani tek predstoje.




A-krute yebo šta da očekujemo
st.jepan st.jepan 12:55 09.09.2018

...

Zoran T. (58) poznati građevinski investitor.

Jednom takvom (isto poznatom), kao i fukari iz Sekretarijata za urbanizam, smrsio sam pre petaestak godina konce.
Namerio čovek da gradi oko i iznad mog stana, smeštenog u sredini jedne velike krovne terase. Problem mojih prozora, ucrtanih u "postojeće stanje", rešio je traljavo ih izbelivši običnim korektorom. Na osnovu tog dirljivog falsifikata, dobio je građevinsku dozvolu.
Naravno, oborio sam je.
I još naravnije, već sutradan su dvojica oborila mene.
Dok sam silazio Čuburskom, čuo sam ih kako za mnom trče i nešto nerazumljivo viču, a onda mi jedan od njih, snažanim šutom u leđa, trotoar tresnuo u lice. Potom me drugi malo šutirao u glavu.
OK, primio sam poruku - odmah odgovorio:
"Ovo će te bogme koštati! Oko mene, možeš da zidaš samo za mene. I to o svom trošku".
Nije me iznendilo kad se posle samo dve nedelje pojavio s novom dozvolom, po kojoj mu je dozvoljena gradnja na delu terase na kojoj nema mojih prozora.
I tu sam, dabome, oborio.
Najpre pismenim prigovorom, a onda i zaurlavanjem po Sekretarijatu:
"Sve ću bre da vas pohapsim! U lancima ću vas sprovedem ovim hodnicima!
Nisu smeli da zovu obezbeđenje, znali su da imam original nacrta i falsifikovanu verziju.
Potom sam svaku priču s rečenom fukarom počinjao crtajući joj po vazduhu lanac.
Samo mesec ili dva kasnije, počeli su radovi po novom (trećem) rešenju. Koje je uključivalo i proširenje mog stana za 56 kvadrata. O trošku investitora, razume se.
predatortz predatortz 13:08 09.09.2018

Re: ...

Samo mesec ili dva kasnije, počeli su radovi po novom rešenju. Koje je uključivalo i proširenje mog stana za 56 kvadrata. O trošku investitora, razume se.


Ako sam dobro skapirao, ti si se sa njim uortačio i postao saučesnik?
Ja se tim ne bih hvalio.
st.jepan st.jepan 13:18 09.09.2018

Re: ...

predatortz
Samo mesec ili dva kasnije, počeli su radovi po novom rešenju. Koje je uključivalo i proširenje mog stana za 56 kvadrata. O trošku investitora, razume se.


Ako sam dobro skapirao, ti si se sa njim uortačio i postao saučesnik?
Ja se tim ne bih hvalio.


Ne, uradio sam ono što se realno moglo.
Da dokažem naručenost premlačivanja, nije bilo šanse - napadaće sam jedva i video, i to s leđa, dok su bežali uz ulicu.
Dokaz o muljačini mi ništa ne bi vredeo, jer investitor je imao jake veze, a gradska fukara je mogla da se vadi da korekciju nacrta nije primetila.

Edit:
Prosto, ni investitor ni službenički ološ nisu mogli znati ko iza mene stoji. Dabome, iza mene nije stajao niko, ali kad se neko ponaša kao tada ja, šta zaključiti osim da iza njega stoji neko mnogo jak?
aureus aureus 13:32 09.09.2018

Re: ...

predatortz
Samo mesec ili dva kasnije, počeli su radovi po novom rešenju. Koje je uključivalo i proširenje mog stana za 56 kvadrata. O trošku investitora, razume se.


Ako sam dobro skapirao, ti si se sa njim uortačio i postao saučesnik?
Ja se tim ne bih hvalio.

Полако.
Тукли су га, а он, не само да је сачувао то што је имао (на шта су били насрнули) него је још добио проширење! И то прилично проширење, још о трошку силника.

Стјепане, да си био дио политичке елите Србије након НАТО бомбардовања, ти би изгледа нашао начина да сачуваш Косово и још би Србији припојио Македонију.
st.jepan st.jepan 13:37 09.09.2018

Re: ...

Стјепане, да си био дио политичке елите Србије након НАТО бомбардовања, ти би изгледа нашао начина да сачуваш Косово и још би Србији припојио Македонију.




Šta Kosovo, šta Makedonija, do Tokija, bre!
aureus aureus 13:57 09.09.2018

Re: ...

st.jepan
Стјепане, да си био дио политичке елите Србије након НАТО бомбардовања, ти би изгледа нашао начина да сачуваш Косово и још би Србији припојио Македонију.



Само се ти смиј.
Србија је добила батине и - и - и? Никаква корист.
А ти си у тој истој Србији добио батине и, у нимало лаким околностима, извукао максималну корист.
st.jepan st.jepan 14:27 09.09.2018

Re: ...

ти си у тој истој Србији добио батине и, у нимало лаким околностима, извукао максималну корист.

Jbg, dišpet!
Nekad mi koristi, često bog'me šteti.
A smejao sam se, jer za političara, baš zbog tog dišpeta, nisam.

Edit:
Možda bih i bio uspešan, al ne u timu, već samo kao jedini, apsolutni gazda.
aureus aureus 14:57 09.09.2018

Re: ...

st.jepan

Možda bih i bio uspešan, al ne u timu, već samo kao jedini, apsolutni gazda.

А диктатура је просвијећена онолико колико је просвијећен диктатор.
zilikaka zilikaka 16:48 09.09.2018

Re: ...


aureus
st.jepan

Možda bih i bio uspešan, al ne u timu, već samo kao jedini, apsolutni gazda.

А диктатура је просвијећена онолико колико је просвијећен диктатор.

Nemoj ako boga znaš.
Nije mi što bi svi špartali okolo ko puževi s kućicama, nego što ja ne umem da crtam. Kud ću takva...


principessa_etrusca principessa_etrusca 20:56 09.09.2018

Re: ...

Prosto, ni investitor ni službenički ološ nisu mogli znati ko iza mene stoji. Dabome, iza mene nije stajao niko, ali kad se neko ponaša kao tada ja, šta zaključiti osim da iza njega stoji neko mnogo jak?

I like your style.
zovitemegrunf zovitemegrunf 18:40 09.09.2018

Lokacija

Kada se ukrste slike, izvori Bljuc i Google Earth, vidi se da ubistvo nije bilo u Bulevaru kao su novinčine objavile, nego u uličici koja se zove Vučićev prolaz. Evo niko to nije smeo da pomene, pa ću ja.

A od dileme ubiti ili pobeći čuva me looda sreća da je lokacija na kojoj živim toliko bitna za infrastrukturu da investitori ne mogu da joj priđu. Bar ovi domaći, o kojima pričamo. Pa dok ta infrastruktura dođe na red, nauživaćemo se Grunfovica i ja. A ako krene Beograd na brdu, onda, jbg.
zilikaka zilikaka 19:29 09.09.2018

Re: Lokacija

Kada se ukrste slike, izvori Bljuc i Google Earth, vidi se da ubistvo nije bilo u Bulevaru kao su novinčine objavile, nego u uličici koja se zove Vučićev prolaz

Ne znam za ubistvo nego mene zanimalo kakva je to nekretnina zbog koje je maltretirao tu ženu. Skromna prizemna kuća, više kućica sa malom ali marljivo sređenom baštom.
Očigledno nečiji dom.
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:56 09.09.2018

Re: Lokacija

Ne znam za ubistvo nego mene zanimalo kakva je to nekretnina zbog koje je maltretirao tu ženu. Skromna prizemna kuća, više kućica sa malom ali marljivo sređenom baštom.
Očigledno nečiji dom.


Ne znam, za konkretan slučaj, ali gledam svakodnevno oko sebe kako to ide. Nestaju kućice kakve opisuješ i nastaju monstrumi od cca 5 spratova, sagrađeni tako da zauzmu celu parcelu, a balkoni su obično iznad trotoara.

Poznajem ljude koji su drage volje ušli u kojekakve šeme sa investitorima. Kako je ko prošao, priča je za sebe. Ovde je, izgleda kurcšlus nastao zato što neko nije hteo da se seli, a batica je imao svoje planove.

Ja živim u kućici slobodici i sticajem okolnosti sam zaštićen, rekoh gore. Jer, samo Duško Dugouško pobeđuje u igri sa investitorima, da ne jurim linak.
aureus aureus 20:23 09.09.2018

Re: Lokacija

zovitemegrunf
Jer, samo Duško Dugouško pobeđuje u igri sa investitorima

Наравно. Иза Душка Дугоушка стоји Никола Симић.
zilikaka zilikaka 20:29 09.09.2018

Re: Lokacija

Jer, samo Duško Dugouško pobeđuje u igri sa investitorima, da ne jurim linak.

Znamo.
Nego povodom tih zgrada, ima tu još svašta. Širina ulica, a pretpostavljam i kanalizacija i vodovod u najmanju ruku su dimenzionisani za određen broj potrošača, a onda se pojavi nekoliko destina puta više.
Zgrade se pakuju gusto, stanovi u njoj često budu baš male kvadrature, jer se takvi najbolje prodaju i eto ti problema.
Jedno vreme su čak samo te male stanove i zidali pa su im valjda uveli neko ograničenje, al kad pogledaš šta se prodaje, vidiš da je sve preko 40 kvadrata već dvosoban a preko pedeset trosoban stan.
Sobice budu kolko da stane krevet, sve prostorije su svedene na minimum al profilisano za višečlanu porodicu, a voda i kanalizacija se troše prema broju osoba.

Hajde što tu garant dobijaš problem sa prolazom vozila, što se pojavljuje gomila njih koja treba da prakira a nema gde, nego me zanima da li se i za ovo drugo zlopate.

...mada, i slučaj da ti neposredno pored dvorišta sazidaju takvu zgradu gde cela jedna strana gleda tebi u dvorište baš nije rešenje. Nedavno se to ovde desilo pa je čovek na kraju prodao kuću da pobegne ali po znatno nižoj ceni nego što bi bila da nema komšija.
Naravno, sad će i tu kod njega zidati nešto slično.
zovitemegrunf zovitemegrunf 20:50 09.09.2018

Re: Lokacija

Hajde što tu garant dobijaš problem sa prolazom vozila, što se pojavljuje gomila njih koja treba da prakira a nema gde, nego me zanima da li se i za ovo drugo zlopate.


Nisam čuo za probleme sa vodovodom i kanalizacijom. Prolaz vozila i parkiranje, šta da ti kažem, haotično. Postoji neki propis o obaveznim garažama, a sad, tek ovi se ne drže zakona k'o pijan plota.

Gledam parkiranje u Mirijevu. Naselje sagrađeno krajem osamdesetih, bombonica, bar ga ja tako vidim. Bila je planirana ekspanzija, pa krenulo... Oko urbanizovanog naselja kreću da niču prvo kuće nevoljnika koji dolaze sa raznih strana, a onda i invstitori stasali, pa počeli da dižu zgradurine. Oko lepog naselja nastalo još jedno, divlje. A parkinge niko nije pravio, investitori ostave jedva sokače, a ne da prave parking.

Sada svi stanovnici tih lepota parkiraju na parkinzima ispred tuđih kuća, sranja koliko hoćeš. U Ljubljani je to rešeno da su stanari dobili vlasništvo na parkinzima, ogradili i zdravo. Kad kreneš u goste, juri javni parking, pa gde ga nađeš.

bene_geserit bene_geserit 20:27 09.09.2018

Američki drugi amandman Ustava

Joj jedan korak i ljudi će ovde da ukapiraju suštinu američkog drugog amandmana.
Njegova svrha je da američke Stojanke mogu da se brane od tiranina (u kom god obluku taj došao) od koga država ne želi ili ne može da ih zaštiti (a često tiranin dođe u obliku države).
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:06 11.09.2018

Re: Američki drugi amandman Ustava

bene_geserit
Joj jedan korak i ljudi će ovde da ukapiraju suštinu američkog drugog amandmana.
Njegova svrha je da američke Stojanke mogu da se brane od tiranina (u kom god obluku taj došao) od koga država ne želi ili ne može da ih zaštiti (a često tiranin dođe u obliku države).


E, da mi je da vidim i to da se neko od uživalaca prava zagarantovanog 2. Amandmanom u samoodbrani uopšte seti da ima utoku, da ne očekujem previše da ume i da je koristi, pod stresom, dakle da mu ne ispadne iz gaća ili drhtave ruke, ili da ne upuca odmah sebe i sve okolo što mrda, bilo da je u pitanju napasnik, terorista, Crnac, predstavnik otuđene vlasti, ili slučani prolaznik. A da nije (pokojni, sic!) Kris Kajl ili tako neki mornarički baja.

Ja sam jednom sproveo malo istraživanje među mojim drugarima i poznanicima koji imaju utoke (možda njih desetak), koliko često idu u streljanu da vežbaju, i ne samo da stiskaju triger ko majmuni, nego, i ono, taktika. To drugo - niko, a ovo prvo uglavnom se svodi na odlazak jednom godišnje u Nacionalnu šumu, obično o prazniku, gde u drvo, obično pod dejstvom alkohola, isprazne par šaržera i to je to. Mada ovde sad ni to ne mogu da rade, jer je deep state zabranio budalama da pucaju sa olovnim zrnima u njihovoj šumi, zbog zagađenja, samo bakar dakle, a to je obično skuplja municija, pa ovi onda ne vežbaju ni toliko. O streljanama koje naplaćuju po 500-600 dolara godišnju članarinu, pa o kupovini municije za vežbu, a koja nije baš jeftina, da ne pričamo. Tako da je sva ta priča o samoodbrani sebe, i svojih najmilijih, da ne pričam o samoorganizovanju u milicije ako dođe do stani pani, čista sviraža.





bene_geserit bene_geserit 08:37 11.09.2018

Re: Američki drugi amandman Ustava

Ako ti drugi amandman smeta savetujem sledeće:
1. prodaš samostrel
2. proveriš kakva je zakonska procedura menjanja ustava i pokreneš kampanju za promenu
3. ako je procedura previše komplikovana, da umanjiš problem organizuješ kurs sa nazivom "kako da vam samostrel ne ispadne iz gaća - iz perspektive srpskog Viljema Tela - rakija besplatna", siguran sam da će svi ti lokalni Dok Holideji da dođu zbog besplatne radže. Na kraju kursa im daš test, ono kad se pojavljuju mete sa slikom, ako je terorista ili neko ko nosi Make Amerika great again kapu a oni ga upucaju plus poen, ako je Serena Williams ili zec minus poen. Ili obrnuto, kako već hoćeš.

Nego srećom vi u Koloradu imate deep state da se brine o zagađenju šume metcima, kod nas ne mogu postignu od regulisanja kravljeg prdeža i farbanja ulica u belo da smanje akumuliranje toplote.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:37 11.09.2018

Re: Američki drugi amandman Ustava

3. ako je procedura previše komplikovana, da umanjiš problem organizuješ kurs sa nazivom "kako da vam samostrel ne ispadne iz gaća - iz perspektive srpskog Viljema Tela - rakija besplatna", siguran sam da će svi ti lokalni Dok Holideji da dođu zbog besplatne radže. Na kraju kursa im daš test, ono kad se pojavljuju mete sa slikom, ako je terorista ili neko ko nosi Make Amerika great again kapu a oni ga upucaju plus poen, ako je Serena Williams ili zec minus poen. Ili obrnuto, kako već hoćeš.


E, nudio sam, ali niko neće, svi prefereriraju duge cevi, i pevaju kao papagaji istu pesmu - "kad vlast krene na nas, kao u Kini i Rusiji, sa tenkovima i avionima, da imamo sa čime da im se suprotstavimo, taj tvoj samostrel je tu beskoristan". I svi imaju one AR-15, za nedajbože, a moja svastika je uzela i onu neku dugačku cev za to čudo, jer što je sigurno, sigurno je. Pusti, to nam je militantno krilo familije, niko ne sme kod njih u goste da ide.
zilikaka zilikaka 07:19 11.09.2018

Moram još ovo

Probudim se noćas, a pošto sam sinoć kasno ovde komentarisala, ostane u pozadinskom procesu taj "problem" da vrti.
I budim se sa idejom da Stojanku treba podržati gradjanskom akcijom širokih razmera. Da svakog ponedljka u podne (recimo) ljudi na par minuta stave neko vidljivo obeležje na sebe kojim će izraziti solidarnost i vršiti pritisak na državu da nešto promeni po pitanju lokalnih kabadahija
Za obeležje mi palo na pamet traka il neka vrpca oko glave a za ime akcije "Minut za Stojanku - život za nas"
veselica veselica 07:23 11.09.2018

Re: Moram još ovo

zilikaka
Probudim se noćas, a pošto sam sinoć kasno ovde komentarisala, ostane u pozadinskom procesu taj "problem" da vrti.
I budim se sa idejom da Stojanku treba podržati gradjanskom akcijom širokih razmera. Da svakog ponedljka u podne (recimo) ljudi na par minuta stave neko vidljivo obeležje na sebe kojim će izraziti solidarnost i vršiti pritisak na državu da nešto promeni po pitanju lokalnih kabadahija
Za obeležje mi palo na pamet traka il neka vrpca oko glave a za ime akcije "Minut za Stojanku - život za nas"



zilikaka zilikaka 07:29 11.09.2018

Re: Moram još ovo

Da nastavim (problem kod dužih komentara sa telefona, moram da razdvajam)

Akciju sam bila osmislila da se pokreće i širi drußštvenim mrežama a da se dešava svuda na javnim mestima, gde se ko kad zatekne. Zato je obeležje jednostavo ine ište posebnog truda.
Naravno da je jutro donelo iotrežnjenje da ovon8je film nego realanživot i da nema šansi ovako nešto ostvariti, nego eto ako neko treba ideja za film a i htela da živopišem kako je meni samoj sa sobom. I tako od malena.
veselica veselica 07:50 11.09.2018

Re: Moram još ovo

a i htela da živopišem kako je meni samoj sa sobom. I tako od malena.



sweet64 sweet64 10:36 11.09.2018

Re: Moram još ovo

Da svakog ponedljka u podne (recimo) ljudi na par minuta stave neko vidljivo obeležje na sebe kojim će izraziti solidarnost i vršiti pritisak na državu da nešto promeni po pitanju lokalnih kabadahija


A šta ja da radim kome je lokalni kabadahija država?
zilikaka zilikaka 10:50 11.09.2018

Re: Moram još ovo

A šta ja da radim kome je lokalni kabadahija država?

Ne znam za tvkj slučaj al moje iskzstvo govori da sa državom možeš dobiti rat, ako niko nije lučno zainteresovan i ako si uporan kao mazga.
nikvet pn nikvet pn 11:46 11.09.2018

Re: Moram još ovo


Зили... Блогоколега је под палмом...
zilikaka zilikaka 12:44 11.09.2018

Re: Moram još ovo

nikvet pn

Зили... Блогоколега је под палмом...

Uh, shvatam. Baš specifična situacija.
Nemam šta drugo osim da izjavim da saosećam sa njim.
Sigurna sam da lude akcije ništa ne bi pomogle al trenutno nemam ideju ni šta bi.
st.jepan st.jepan 15:52 11.09.2018

...

Moj dugogodišnji FB friend Dragan Azdejković, slikar (ne znam ga lično, ali po njegovom pisanju, stekao sam utisak da je čestit čovek):
Investitor Z.T koji je nedavno ubijen je nas investitor koji nam je sagradio skoro dva puta veci prostor na Zvezdari nego gde smo do pre god. dana ziveli u centru,- nas cetvoro u malom neuslovnom stanu od 45 m2. To je trebala da bude varijanta zamene uz njegovu doplatu. Ponekad je malo kasnio sa ratama i po nesto sa izgradnjom,- ali uglavnom je sve dogovoreno ispostovao Ovo je Srbija i nije sve zavisilo od njega.- i sto se tice izgradnje a i isplate . Ne znam kakav je bio prema drugima,- mi smo Imali sasvim fer odnos, a cuo sam od nekih njegovih majstora da je od vlasnika placeva vise puta bio ucenjivan jer nisu ispostovali ugovore koje su predhodno potpisali. Koliko je to istina,-ne znam, kao ni sve to sto se pise u novinama, a sto je u par izdanja uradjeno na prilicno vulgaran i nehuman nacin bez cvrstih dokaza .


zilikaka zilikaka 17:09 11.09.2018

Re: ...

Interesantno.
Nema razloga da mu ne veruješ. S druge strane evo ovde mu se javio i zemljak koji zna kakav je status imao u rodnom kraju.
Pazi, evo i ja sam tokom života imala posla i sa krimmosima koji su iza sebe imali robijaški staž a eto prema meni su bili korektni i manje - više održali reč.
Jedino što ih eto razlikuje od drugih je što su imali potrebu da glasno primete kako su mogli da neki deo dogovora ne ispune al eto nisu.
st.jepan st.jepan 17:47 11.09.2018

Re: ...

Znam, ali nisam to okačio zbog svedočenja o korektnom odnosu u konkretnom slučaju, već zbog ove rečenice:
cuo sam od nekih njegovih majstora da je od vlasnika placeva vise puta bio ucenjivan jer nisu ispostovali ugovore koje su predhodno potpisali.

Sasvim je moguće - ovdašnji svet mahom nije preterano kvalitetan, a značaj raznih potpisanih papiruški shvata tek onda kad dođe do deložacija i sličnih, ničim izazvanih svireposti.
Preovlađuje ono čuveno "će oprOste".
Ako su mediji korektno izveštavali o slučaju prebijanja one porodice 2009, jasno je da su ti ljudi sa investitorom Z.T. već potpisali ugovor, a onda ipak nisu hteli da se isele. OK, posvuda biva, ali u pravim državama ne biva da (kao u ovom slučaju) nadležni oštećenom kažu "snađi se sam".
zilikaka zilikaka 17:59 11.09.2018

Re: ...

Ako su mediji korektno izveštavali o slučaju prebijanja one porodice 2009, jasno je da su ti ljudi sa investitorom Z.T. već potpisali ugovor, a onda ipak nisu hteli da se isele.

Jeste al bilo tu i nešto između rečeno. Da su se oni prvo iselili ali on odugovlačio sa gradnjom, pa više nisu imali para za iznajmljivanje nego se vratilia onda shvatili da ni taj ugovor nije onaj koji su potpisali nego se pojavilo još nekakvih suvlasnika ili suinvestitora.

Ako ovako iz nagsđanja probaš da protumačiš, moglo bi da liči da su oni prvo potpisali neki ugovor gde jedan ulaže kuću i plac a drugi zida i dogovore se za suvlasnički odnos (da prepostavimo pola-pola). Onda prvo nikad da počne gradnja, što ovom iseljenom pravi troškove, a onda saznaje da postoji neki drugi ugovor (na kojem je navodno njihov potpis falsifikovan) gde su njih četvoro suinvestitori. Po logici stvari, njihov deo nije više pola nego četvrtina.

...naravno da je sve ovo čista pretpostavka. Ono što pak znamo je da ubijeni već kažnjavan za falsifikovanje isprava, pa bi moglo da bude blizu istine.
st.jepan st.jepan 18:25 11.09.2018

Re: ...

OK, nisam pomno pratio, ali sećam se da su pominjane još neke komšije koje su potpisali iste ugovore sa istim investitorom. Rećeno je da su ti ljudi bili besni na ove prebijene, jer nikako da se isele, pa stoga gradnja nikako da počne.
...naravno da je sve ovo čista pretpostavka. Ono što pak znamo je da ubijeni već kažnjavan za falsifikovanje isprava, pa bi moglo da bude blizu istine.

Da, najverovatnije jeste tako, al ja sam fucking libra, uvek volim i odovud, i odonud.

Edit:
Po logici stvari, njihov deo nije više pola nego četvrtina.

Ne. Delovi ne moraju biti (i najčešće nisu) jednaki.
zilikaka zilikaka 18:48 11.09.2018

Re: ...

Ne. Delovi ne moraju biti (i najčešće nisu) jednaki.

MA nagadjamo skroz nego mi je nelogično zašto bi neko plasirao nov ugovor, navodno falsifikat, ako početni udeli ostaju isti?
I zašto bi to bilo kome posle smetalo?

Mada, stvarno predaleko odlazimo u nagađanju.

st.jepan st.jepan 19:01 11.09.2018

Re: ...

zašto bi neko plasirao nov ugovor, navodno falsifikat, ako početni udeli ostaju isti?

Pa najverovatnije (a to je čest slučaj) zato što je još neko morao da uleti s novcem koji je investitoru nedostajao.
A falsifikat potpisa... Teško, jako teško, jer takvi se ugovori obavezno overavaju. U sudovima ili kod notara.
zilikaka zilikaka 19:22 11.09.2018

Re: ...

Uh, baš ga zakomplikovasmo.
Ipak, ako se vratiš na glavni dogadjaj, ne zvuči blisko pameti da neko (ko inače nema nasilničku istoriju) reši da ubije nekog drugog zato što pretthodno nije uspeo da ga uvrne za neki dogovor.
st.jepan st.jepan 20:25 11.09.2018

Re: ...

ne zvuči blisko pameti da neko (ko inače nema nasilničku istoriju) reši da ubije nekog drugog zato što pretthodno nije uspeo da ga uvrne za neki dogovor.

Naravno, ne.
Ovaj slučaj se, čak i meni, čoveku spremnom da sve relativizuje, čini prilično jasnim.
Ipak, oprez: nikad ne zaboravljati da skoro niko nije (ili bar nije sve vreme) ni totalni zlikovac, ni totalni pravdenik i žrtva.
freehand freehand 14:08 13.09.2018

Reč Predsednika

O babi, dosiejima, bolesnicima i opoziciji:
"Oni slave babu koja je ubila čoveka, hoćete da vam iznesem dosije i da vam kažem koga je sve ta baba pokušala da ubije u životu. Oni pravdaju ubistvo. Jeste se pitali kako je porodici ubijenog. I zato prihvatam na sebe sve, svi ti patološki slučajevi i bolesnici neka se iživljavaju na meni svakoga dana i oni i njihovi mediji i sve drugi, i Srbija mora da pobedi takve i mora da bude normalna zemlja", kazao je Vučić.

On je naveo i da su predstavnici sadašnje opozicije dok su bili na vlasti stavili pečat na nezavisnost Kosova i dodao da on, otkako je na valsti, nikada nije za nekoga rekao da su izdajnici i plaćenici.


LINK
zilikaka zilikaka 14:30 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

Da li da se smejem il da plačem...

Eto, ne znam ko je sve "slavio" al mora da je na pogrešnoj strani.
Da, zaista bi bilo interesantno saznati kako neko ko je više puta pokušao da ubije nije ni jednom krivično gonjen
Znači, opet tužilaštvo i državni organi.
...a lepo sam rekla "da je samo tužilaštvo..."
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:33 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

O babi, dosiejima, bolesnicima i opoziciji:

Малопре сам и ја ово видела и копирала са намером да поделим овде.

Еклатантан пример утицаја на судску власт!

И сада, после ове изјаве, како Стојанка уопште може да има непристрасно суђење у Србији?

А и шта ће нам судови, када Вучић ради и њихов посао, а у слободно време прелистава наше досијее (hoćete da vam iznesem dosije i da vam kažem koga je sve ta baba pokušala da ubije u životu).
nsarski nsarski 15:35 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

hoćete da vam iznesem dosije i da vam kažem koga je sve ta baba pokušala da ubije u životu


Ovaj post zilikake je posebno na udaru. Reko AV da je "baba" manje-više serijski ubica u pokušaju, a sada joj je uspelo. Uzmi se u pamet, zili, mogu neki namrgođeni, nepoznati ljudi da ti zvone na vrata. A onda - džaba ti logika...
zilikaka zilikaka 15:58 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

Šta ću.
Eto, očigledno da ON lično pažljivo prati šta se ovde piše al nismo svi sreće da im uvaži ideje i predloge.
Neko mora i da promaši temu.
Eh, živote...
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:25 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

Reko AV da je "baba" manje-više serijski ubica u pokušaju, a sada joj je uspelo.


Вежбала "баба" марљиво до седамдесете.
freehand freehand 16:32 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

principessa_etrusca
Reko AV da je "baba" manje-više serijski ubica u pokušaju, a sada joj je uspelo.


Вежбала "баба" марљиво до седамдесете.

Sve je to ok, ali jese li svesni koliko je on zakonskih i etičkih normi i standarda predsednik države u ova dva pasusa prekšio?

P.S. Svaki bih treći dan pisao blog o Vučiću i njegovoj Srbiji-prćiji u velikom dnevniku uvreda, no mi se ne da preganjati sa budalama... Ovo je njihvo vreme, gmazova i beskičmenjaka, hulja i nitkova.
zilikaka zilikaka 16:35 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

principessa_etrusca
Reko AV da je "baba" manje-više serijski ubica u pokušaju, a sada joj je uspelo.


Вежбала "баба" марљиво до седамдесете.


Kako god, izgleda da ih je postupak potresao. Kao novina u mogućim ishodima.

...a tako ih krenulo sa investiranjem i lepo se opustili...

nsarski nsarski 16:37 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

al nismo svi sreće da im uvaži ideje i predloge.

Da, nečije blogove uvažava, a nečije ne. Oh, živote, more uzburkano!
freehand freehand 21:15 13.09.2018

Re: Reč Predsednika

principessa_etrusca
Sve je to ok, ali jese li svesni koliko je on zakonskih i etičkih normi i standarda predsednik države u ova dva pasusa prekšio?

Па он је осведочени специјалиста за нетактичне, неправничке и навијачке изјаве.

Pa recimo da je on ovom izjavom bar jednom nogom u krivičnom delu. A to je malo gore toga što si nabrojala.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:40 14.09.2018

Re: Reč Predsednika

freehand
principessa_etrusca
Sve je to ok, ali jese li svesni koliko je on zakonskih i etičkih normi i standarda predsednik države u ova dva pasusa prekšio?

Па он је осведочени специјалиста за нетактичне, неправничке и навијачке изјаве.

Pa recimo da je on ovom izjavom bar jednom nogom u krivičnom delu. A to je malo gore toga što si nabrojala.

И до сада је било кривичних елемената у ономе што је говорио и радио. У том смислу, ово му није "the first", далеко од тога. Он уосталом крши Устав сваки дан.
freehand freehand 10:46 14.09.2018

Re: Reč Predsednika

principessa_etrusca
freehand
principessa_etrusca
Sve je to ok, ali jese li svesni koliko je on zakonskih i etičkih normi i standarda predsednik države u ova dva pasusa prekšio?

Па он је осведочени специјалиста за нетактичне, неправничке и навијачке изјаве.

Pa recimo da je on ovom izjavom bar jednom nogom u krivičnom delu. A to je malo gore toga što si nabrojala.

И до сада је било кривичних елемената у ономе што је говорио и радио. У том смислу, ово му није "the first", далеко од тога. Он уосталом крши Устав сваки дан.

Eto, a u smislu čuvene mudrosti da su "svi isti" pokušavam da zamislim Tadića kako nesrećnog preduzimača i investitora zove "nevinim i poštenim čovekom", gospođu koja ga je upucala "babom" i serijskim ubicom u pokušaju, usput preteći mašući i tvojim i mojim dosijeom.
Pa mi ne ide.
maksa83 maksa83 11:06 14.09.2018

Re: Reč Predsednika

usput preteći mašući i tvojim i mojim dosijeom.

Znao sam da imaš dosije. Salijeri.
freehand freehand 11:10 14.09.2018

Re: Reč Predsednika

maksa83
usput preteći mašući i tvojim i mojim dosijeom.

Znao sam da imaš dosije. Salijeri.

I medecinski i krivični. Samo to je manji problem od toga što nisi znao da i ti imaš dosije. U stvari - oba.
Uta-ta.
freehand freehand 14:22 14.09.2018

Vestern

Premišljao sam da li da ovo uopšte kačim, ali kad je već takva tema.
Gospođa je dosta talentovana, rekao bih, obzirom da se u dostupnim podacima ne pominje nikakva obuka ni treninzi.

zilikaka zilikaka 16:21 14.09.2018

Re: Vestern

Gospođa je dosta talentovana, rekao bih, obzirom da se u dostupnim podacima ne pominje nikakva obuka ni treninzi.

Nema tu talenta, moj komšija. Garant je ono što je (pre)trpela učinilo svoje.

E, sad, ko je kakav tip ličnosti i kako se ispoljava u ekstremnim situacijama, to mogu stručnjaci da vezu.

Pošla je rešena da to uradi i uradila je do kraja.
veselica veselica 14:35 14.09.2018

kasnim ali šta ću, s puta:

Vučić: baba pa baba!

eto vam penzioneri&penzionerke ŠTA o vama misli predsednik države.
aj što se temeljno prčka u pravosudje, ali njegov rečnik - kao predsednika - čista je bruka.

užas i kako misli i kako govori i šta radi.
veselica veselica 14:41 14.09.2018

..

..
predatortz predatortz 15:35 14.09.2018

Suncetijebem!

Izašao snimak! Stojanka k'o profi! U svakom slučaju, sposobnija od onih Putinovih kilavih GRU-ovaca.

Koliko li je ovoj ženi dozlogrdilo, kad je ispoljila onoliku rešenost i hladnokrvnost?!

veselica veselica 15:56 14.09.2018

Re: Suncetijebem!

Stojanka k'o profi!




Ma ko je to snimio pod uslovom da se uopšte radi o autentičnom snimku? I što tek danas da objave? Naravno i proglase šizofrenikom.
Pa ti kaži A!
zilikaka zilikaka 16:24 14.09.2018

Re: Suncetijebem!

I što tek danas da objave? Naravno i proglase šizofrenikom.


Ma neka je proglase, to može samo njoj lično da bude olakšavajuće.

A to da li je neko normalan je za ozbiljno vaganje.

U svakom slučaju i ti neki sledeći koji posegnu da otimaju i maltretiraju mogu da se zamisle jer nikad ne znaju koja prikrivena boljka leži u svakom od nas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana