Gost autor| Ljudska prava| Reč i slika

...i gde je Pišta?

zilikaka RSS / 20.09.2018. u 15:33

Great_Horned_Owl_In_Blue_Sky_Background_600.jpg

Pred kraj partijskog sastanka u Mađarskoj.
Predsedavajući:
- Ima li pitanja?
Javlja se Pišta:
- Imam ja jedno.
- Izvoli druže Pišta.
- Hteo bih da znam zašto vagoni odlaze puni u SSSR a vraćaju se prazni.
- Druže Pišta, o tome ćemo na narednom sastanku.

Sledeći put, opet na istom mestu.
Predsedavajući:
- Ima li pitanja ?
Šandor:
- Imam ja dva. Zašto vagoni odlaze puni u SSSR i vraćaju se prazni i gde je Pišta?

Krkar, pripadnik naše male blogozajednice banovan je pre nekoliko meseci, ni sam ne zna kad i zašto. Poslednje njegovo pojavljivanje ovde bilo je posredno, preko one poruke koju sam ja prenela. Tad je bio privremeno banovan.

Ubrzo po objavljivanju poruke mu ukinulo ban ali se on svejedno nije više oglašavao.
Neko vreme nakon toga, možda nedelju-dve, kad je pokušao ponovo da se uloguje shvatio je da ne može ali i da je njegov nalog izbrisan sa spiska blogera. Ostalo je potpuno nejasno zašto ovo, osim ako nije plod nekakve naknadne pamet ili lične sujete Supermoda, jer se poruka koju sam objavila, a koja je nakon toga uklonjena, dobrim delom odnosila i na njegov način uređivanja ovog mesta.

Ako mene pitate, Krkar je umeo da bude i grub i prelazi granice pristojnog razgovora. Umeo je i da postavi temu sa kojom ni sam nije znao šta hoće, al sve to posebno i zajedno su umeli još mnogi, da ne kažem većina.

Ono po čemu se svakako izdvajao je da se iz mnogih njegovih postova imalo svašta novo naučiti. Kad hoće, umeo je i šta i kako da napiše, za klasu bolje od velike većine.
Sviđao se on nekom ili ne, teško je ne priznati da je svojim pojavljivanjem ovde doneo novi kvalitet.

Dakle, šta god da je razlog ovakve odluke moderacije, trebalo bi da ima na umu da je time Blog na gubitku.
Ako je još ikom tamo do ovog mesta uopšte stalo.



Komentari (614)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 21.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

Vidim sad objavljuje - ili ga prenose - na onim srbin-info i vidovdan portalima. Realno, on tamo prirodno i pripada, ne ovde.


I ne znam zašto me ne iznenađuje što je prinčipesa toliko opčinjena Lambrozom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:41 21.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

EDIT: Извини, Зили, на овом едитовању, али тек сада ми паде на памет да ти можда ниси видела оно што сам написао пре неки дан Пајићу...


(nisam ni ja video, izvini, preskočio sam ceo taj komentar, pod izgovom: ko je lud da čita ove voluminozne izlučevine, i još da gleda nepovezane jutjub klipove kojima obično začiniš stvar. Ali sad kad sam video, nije mi žao što sam preskočio i ovo opšte mesto kojim si opteretio ovaj naš zajednički prostor).
mariopan mariopan 07:15 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

zilikaka
Ja nisam, mora da je Krkar, jer sam mu ostavila da koristi na ovom postu moj nalog. Nije me obavestio o tome.


Ja sam. I ovaj kurvinski protivzakoniti nik sam sad banovao. A sad idem da banujem još jedno govno fašističko.

Krkar

Koliko sam shvatila Krkar je sam odlučio da "na svom blogu ne dolazi"? Nije banovan?
Ali blog mu još uvek treba?
Pošto nije banovan nego je sam otišao mislim da može sa moderacijom da se dogovori o vraćanju na blog?

Kakav god bio, a bio je, mislim da ovaj problem ne možemo mi blogeri da rešimo nego moderacija i sam Krkar.

Ako skine načas krunu sa glave, lepo se pokaje i obeća da neće nikad više...i eventualno kleči u ćošku još neko razumno vreme?
veselica veselica 08:41 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

Ako skine načas krunu sa glave, lepo se pokaje i obeća da neće nikad više...i eventualno kleči u ćošku još neko razumno vreme?


Ti ko s marsa da si pala.



mariopan mariopan 09:18 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

veselica
Ako skine načas krunu sa glave, lepo se pokaje i obeća da neće nikad više...i eventualno kleči u ćošku još neko razumno vreme?


Ti ko s marsa da si pala.




Ma dobro znam.....
veselica veselica 10:03 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

Ma dobro znam.....



spinoza spinoza 10:09 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

freehand
Таса је, значи, први страдао.

Zakomplikovao si ga do granica nerazumljivog, al da podvučemo na ovom mirnom protestnom skupu za demokratska prava dobrog Čarlsa Mensona da je on priliku da se obrati urbi et orbi iskoristio da jednome zapreti batinama a drugoga, u duhu slobode koji se ovde vije, banuje sa tuđeg moderatorskog panela.
Sa čime se i domaćica a sve u duhu miroljubive koegzistencije i mira u svetu, jednakosti i prava na slobodnu reč - složila.
Зили се збунила и изгубила контролу, а у заједничком светлу модерног доба "... конфузије циљева и перфекције начина …".

Ако то не приметимо баш гласно сваки пут направићемо значајан корак унапред.

Ако то не приметимо уопште понекад направићемо три корака унапред
freehand freehand 10:13 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

spinoza
freehand
Таса је, значи, први страдао.

Zakomplikovao si ga do granica nerazumljivog, al da podvučemo na ovom mirnom protestnom skupu za demokratska prava dobrog Čarlsa Mensona da je on priliku da se obrati urbi et orbi iskoristio da jednome zapreti batinama a drugoga, u duhu slobode koji se ovde vije, banuje sa tuđeg moderatorskog panela.
Sa čime se i domaćica a sve u duhu miroljubive koegzistencije i mira u svetu, jednakosti i prava na slobodnu reč - složila.
Зили се збунила и изгубила контролу, а у заједничком светлу модерног доба "... конфузије циљева и перфекције начина …".

Ако то не приметимо баш гласно сваки пут направићемо значајан корак унапред.

Ако то не приметимо уопште понекад направићемо три корака унапред

Eh, nisam ja Spinoza da bih dolazio na mesto da bih neprimećivao u cilju koračanja unapred
spinoza spinoza 11:42 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

freehand
spinoza
freehand
Таса је, значи, први страдао.

Zakomplikovao si ga do granica nerazumljivog, al da podvučemo na ovom mirnom protestnom skupu za demokratska prava dobrog Čarlsa Mensona da je on priliku da se obrati urbi et orbi iskoristio da jednome zapreti batinama a drugoga, u duhu slobode koji se ovde vije, banuje sa tuđeg moderatorskog panela.
Sa čime se i domaćica a sve u duhu miroljubive koegzistencije i mira u svetu, jednakosti i prava na slobodnu reč - složila.
Зили се збунила и изгубила контролу, а у заједничком светлу модерног доба "... конфузије циљева и перфекције начина …".

Ако то не приметимо баш гласно сваки пут направићемо значајан корак унапред.

Ако то не приметимо уопште понекад направићемо три корака унапред

Eh, nisam ja Spinoza da bih dolazio na mesto da bih neprimećivao u cilju koračanja unapred

Гледам у последњих 12 сати како ми аматери у размишљању размишљамо о размишљању (чак можемо да замислимо да, иако аматери, не реагујемо емотивно на, нпр, блогу)

Пошто сам аматер контекст ме, наравно, баца тамос-вамос ко Ђоковић Надала, или Јужни Океан/Антарктик Океан (српски?!) оне соло играче што покушавају да поставе светски рекорд на путу око света у јахти.

Прво, синоћ, после гледања 8 сезона једне серије, од по, рецимо, 13-15 епизода, у 12-16 дана, начи у абсолут-категорија-гледач-серија маниру, где се жарим-палим ко каљава пећ, скочим у неореалистични свет Ла Страда филма, који ми се уреже у сферу свести као прозрачни прозор да бих гледао у свој прошли и садашњи неореализам.

Последњих 30 минута одспавам.

Јутрос укључим вести - то је сад једном у 20-30 дана потез, кењају нешто о речима којима се Доналд Туск осврнуо на речи које је изрекла Тереза Меј, а која је тим речима "дуплирала" улоге у Брексит преговорима (дуплирала је нашу немогућност да категоризујемо ово медијско у чему данас живимо).

Ко је рекао "категорија"?! Неорелазимам води до аристотеловог реализма у осврту на категорије - запнеш за камен, станеш, размислиш, он је у природи, мртав, има димензије, тврдоћу … лепо узмеш фиоку (мош и да јој залепиш епитет "онтолошка" и ставиш га тамо, типа "мртве, тврде, непокретне ствари споља" (бирај име, у ствари).

Него срљам пред руду, није ми још време за категорије, одгледам рекламу за емисију после вести о кувању, тамо жена воли скалопс/шкољке, не воли њоке, тема за размишљање, наравно.

Вратим се на Ла Страду, одгледам, прозор се одмах отворио али по гледању и затворио, осетим да ми због година и некретања мишићи и тетиве забораве на коске понекад, разгибам се, вежбам мало и организам ко организам, живне, пун елана размишљам шта ћу све данас да маестрално урадим, ал дођем овде, ај да погледам, видим твој одговор па кажем да ти одговорим на одговор …

… лажем, пре тога сам, у оном елану, отишао и улио себи два јаја на око - на небо ме подигне свест и понос да их беспрекорно правим, ставим тањир преко тигања па ми одоздо не загоре, и чекам да буду перфектна одозго пошто тањир успорава хлађење површине, успут загрејем тањин.

Понос ми даље расте пошто тањир, мокар одоздо због кондензације, ставим на два листа кухињског папира за упијање, он није испрљан пошто је вода дестилована, и користим га после за брисање нечега у кухињи - минимум рада.

Мислиш да бих писао оволики коментар да нисам оволико одлетео у облаке сав пун себе. Не бих, и срећан сам што сам оволико пун себе свако мало.

И онда је дошао Кант и рекао стани Мишко, не мени него Аристотелу, и не баш он, он је само заокружио причу и рекао да немош реалност тако да се дели у својој немушној природи, па рекао дај концепт овде, концепт онде па из њих да правимо категорије.

И ми то живимо, ми аматери, концептуални приступ категоријама, па онда "емотивнији" међу нама умеју то да зачине и модулишу емотивнијим деловима наших некатегоризованих емоција.

Када неко после Канта дође и каже "скептицизам" то дође као вегетаријанство, али не зато што тако волимо и то јесмо него зато што не умемо да ловимо.

То што умемо да живимо са сулудом нелогичношћу где нам осврт на протеклих 12 или 24 сата показује једно о нашим "концептима", а нека блоговања, нпр, друго, је само доказ да је мајка еволуција знала шта ради.

Подарила нам је црни појас у игнорисањима својих незнања и мана. Да не умемо то да радимо заувек бисмо остали заробљени у нелогичностима.

Па би сваки Мишко пресрећан поред својих мана лахко могао да буде пресрећан и поред туђих - ово је закључак, не наставак претходног пасуса.

А его и тестостерон би могли да рабимо у ситуацијама типа ајд да видимо ко може да поједе више кнедли од шљива, док једном од нас трешти 10 беовенових контрабасова у позадини, а дугом Чак Бери пошто је попио неки енергетски напитак
freehand freehand 11:56 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

Па би сваки Мишко пресрећан поред својих мана лахко могао да буде пресрећан и поред туђих.

Pa bi sve to bilo kako kažeš - uključujući i šigelajer (nemački izraz, a zašto nemci jaja na oko zovu jajima u ogledalu? kaže moj prijatelj da je to onda kad ti stomak toliko poraste da je stavljanje ogledala dole, pred noge, jedini način da ih vidiš) - dakle toliko o Kantu, da se vratimo Šopenhauer i njegovoj zameni mana za manire: nisu, dakle, mane u pitanju, sa manama je lako. Svi ih imamo, samospoznaja, socijalne veštine i empatija nam pomažu da sem svojih razumevanja imamo i za tuđe. mane su humanost, vrline su za robote.
al opet, ovde nije reč o manama, nego o svesnom i namernom maltretiranju svih oko sebe i tihom - a nekad i glasnom - pristajanju većine na to.
Ok, idemo na Miloša Jovančevića - pravila su tu da se ruše, ali ako se ta pravila stalno i neprekidno namerno krše i to maltretiranjem drugih - onda nešto debelo, ipak, nije u redu sa kršiocem. Pa koliko nam god veliki Grunf objašnjavao kako je kul solidarisati se sa siledžijom jer je jači od žrtve - kant, volter i ja kažemo - jebeš to. Može, al odosmo nekud gde se to ne događa uz pristanak stada.
makar nas smatrali drvenim namćorima i kvariigrama.

P.S. Knedle od šljiva su kul! Odmah uz tufahije ako mene pitaš. I kolenicu sa renom.
mirelarado mirelarado 12:01 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

скочим у неореалистични свет Ла Страда филма, који ми се уреже у сферу свести као прозрачни прозор да бих гледао у свој прошли и садашњи неореализам.



spinoza spinoza 12:04 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

freehand
….. koliko nam god veliki Grunf objašnjavao ....

Па добро, ту се разилазимо, ја мислим да се велики Грунф само збунио, а излазити из збуњозе уз помоћ "објашњавања" је мана


(наводнике сам ставио у нади да их нећеш приметити)
mariopan mariopan 13:00 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

freehand
Knedle od šljiva su kul! Odmah uz tufahije ako mene pitaš.



Pravim sad, samo da mi se skuva krompir.

Elem, skoro dobijem komliment od poznavaoca da nikada bolje knedle nije jeo dok nije probao moje, a svecki je čovek.

Problem sa komplimentima te vrste je da od tada samo ja pravim knedle, bar jednom nedeljno po 40 komada, i nikad nam nije dovoljno jer podelimo ali i pojedemo da nije normalno koliko.

Sad pravim samo za mene i drugaricu koja će doći večeras, jedno dvaes komada.
freehand freehand 13:02 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

mariopan
freehand
Knedle od šljiva su kul! Odmah uz tufahije ako mene pitaš.



Pravim sad, samo da mi se skuva krompir.

Elem, skoro dobijem komliment od poznavaoca da nikada bolje knedle nije jeo dok nije probao moje, a svecki je čovek.

Problem sa komplimentima te vrste je da od tada samo ja pravim knedle, bar jednom nedeljno po 40 komada, i nikad nam nije dovoljno jer podelimo ali i pojedemo da nije normalno koliko.

Sad pravim samo za mene i drugaricu koja će doći večeras, jedno dvaes komada.

Daj koordinate i pravi 80 (doalzi i Milanče putem teleporta)!
alles_atze alles_atze 13:18 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

predatortz
freehand
Таса је, значи, први страдао.

Zakomplikovao si ga do granica nerazumljivog, al da podvučemo na ovom mirnom protestnom skupu za demokratska prava dobrog Čarlsa Mensona da je on priliku da se obrati urbi et orbi iskoristio da jednome zapreti batinama a drugoga, u duhu slobode koji se ovde vije, banuje sa tuđeg moderatorskog panela.
Sa čime se i domaćica a sve u duhu miroljubive koegzistencije i mira u svetu, jednakosti i prava na slobodnu reč - složila.


Da, lepo si to primetio.
Ako je on, sa tuđeg naloga, krenuo da banuje - potez je krajnje šupački.
To je Krkar - izrekne gomilu pametnih stvari, a onda napravi tako džukački potez, da sve to neutrališe.

No, to već rekoh u mom komentaru.


Domaćice, kod tebe je i kući dozvoljeno da oni koji su ti simpatični isteruju goste koji su ti manje simpatični?


Moj "ahmak u mozak" tj moj TeZe-DJIKANE, koliko moras da budes glupak a da si ucitelj, nastavnik iliti profesor (kao sto je nas Tasa debeli) na nekoj srbskoj skoli pa da te neko indirektno banuje. To je- moras da priznas - veliki komlimenAt.
spinoza spinoza 13:20 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

mirelarado
скочим у неореалистични свет Ла Страда филма, који ми се уреже у сферу свести као прозрачни прозор да бих гледао у свој прошли и садашњи неореализам.




Сећам се да ти волиш филм, из неког давног блога, не знам ког, и неког давног коментара, исто не знам ког
mariopan mariopan 13:27 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

freehand
mariopan
freehand
Knedle od šljiva su kul! Odmah uz tufahije ako mene pitaš.



Pravim sad, samo da mi se skuva krompir.

Elem, skoro dobijem komliment od poznavaoca da nikada bolje knedle nije jeo dok nije probao moje, a svecki je čovek.

Problem sa komplimentima te vrste je da od tada samo ja pravim knedle, bar jednom nedeljno po 40 komada, i nikad nam nije dovoljno jer podelimo ali i pojedemo da nije normalno koliko.

Sad pravim samo za mene i drugaricu koja će doći večeras, jedno dvaes komada.

Daj koordinate i pravi 80 (doalzi i Milanče putem teleporta)!


Kreneš za Zrenjanin pa kad budeš negde kod Ečke javiš se na pp pa dobiješ aTresu i gomboce te čekaju. Ne zezam se.
Samo javi da li stvarno dolaziš da ubacim još jedno kilo krompira da se kuva za još jednop 20 komaTa gomboce koliko procenjujem da će da mi treba?
Milančetu ćemo da pošaljemo Emajlom?
freehand freehand 13:28 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

mariopan
freehand
mariopan
freehand
Knedle od šljiva su kul! Odmah uz tufahije ako mene pitaš.



Pravim sad, samo da mi se skuva krompir.

Elem, skoro dobijem komliment od poznavaoca da nikada bolje knedle nije jeo dok nije probao moje, a svecki je čovek.

Problem sa komplimentima te vrste je da od tada samo ja pravim knedle, bar jednom nedeljno po 40 komada, i nikad nam nije dovoljno jer podelimo ali i pojedemo da nije normalno koliko.

Sad pravim samo za mene i drugaricu koja će doći večeras, jedno dvaes komada.

Daj koordinate i pravi 80 (doalzi i Milanče putem teleporta)!


Kreneš za Zrenjanin pa kad budeš negde kod Ečke javiš se na pp pa dobiješ aTresu i gomboce te čekaju. Ne zezam se.
Samo javi da li stvarno dolaziš da ubacim još jedno kilo krompira da se kuva za još jednop 20 komaTa gomboce koliko procenjujem da će da mi treba?
Milančetu ćemo da pošaljemo Emajlom?

Danas sigurno ne, ali ta te nesrećazaobići neće, verovatno već za sledeći vikend.
spinoza spinoza 13:29 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

mariopan
...Milančetu ćemo da pošaljemo Emajlom?

Страшно, блог је све суровији
mariopan mariopan 13:31 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

freehand
mariopan
freehand
mariopan
freehand
Knedle od šljiva su kul! Odmah uz tufahije ako mene pitaš.



Pravim sad, samo da mi se skuva krompir.

Elem, skoro dobijem komliment od poznavaoca da nikada bolje knedle nije jeo dok nije probao moje, a svecki je čovek.

Problem sa komplimentima te vrste je da od tada samo ja pravim knedle, bar jednom nedeljno po 40 komada, i nikad nam nije dovoljno jer podelimo ali i pojedemo da nije normalno koliko.

Sad pravim samo za mene i drugaricu koja će doći večeras, jedno dvaes komada.

Daj koordinate i pravi 80 (doalzi i Milanče putem teleporta)!


Kreneš za Zrenjanin pa kad budeš negde kod Ečke javiš se na pp pa dobiješ aTresu i gomboce te čekaju. Ne zezam se.
Samo javi da li stvarno dolaziš da ubacim još jedno kilo krompira da se kuva za još jednop 20 komaTa gomboce koliko procenjujem da će da mi treba?
Milančetu ćemo da pošaljemo Emajlom?

Danas sigurno ne, ali ta te nesrećazaobići neće, verovatno već za sledeći vikend.

Samo se javi dobrodošao u svako doba.
freehand freehand 13:33 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

spinoza
mariopan
...Milančetu ćemo da pošaljemo Emajlom?

Страшно, блог је све суровији

Prepričaću ti. Da ti bude još teže.
mariopan mariopan 13:38 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

spinoza
mariopan
...Milančetu ćemo da pošaljemo Emajlom?

Страшно, блог је све суровији

mariopan mariopan 13:39 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

freehand
spinoza
mariopan
...Milančetu ćemo da pošaljemo Emajlom?

Страшно, блог је све суровији

Prepričaću ti. Da ti bude još teže.

djuro.vilovic djuro.vilovic 19:35 22.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

Pa koliko nam god veliki Grunf objašnjavao kako je kul solidarisati se sa siledžijom jer je jači od žrtve
lako za grunfa, al to ti je u kanonu Leke GJ.
veselica veselica 13:38 23.09.2018

Re: Парада за Кркара у земљи поноса

Сећам се да ти волиш филм, из неког давног блога, не знам ког, и неког давног коментара, исто не знам ког





pa secer i med.
predatortz predatortz 08:28 21.09.2018

Da i ja rečem...

Nisam znao da je banovan, mislio sam da je sam otišao jer se ovo mesto polako gasi.

Ne znam zbog čega je banovan, razloga za to je nekad bilo milijardu. U nekim njegovim rečenicama se moglo naći i po nekoliko razloga za trajni ban, a da ne govorim o celokupnom opusu.

No, banovan je kad nije uradio ništa, bar ne ništa spektakularno.
To je malo bzv, što bi rekli današnji klinci.

Samo još jedan od dokaza da se ovim mestom ne upravlja disklejmerom, nego simpatijama, interesima, spletkama...

No, ni to nam nije ništa novo.

A Krkar?
Najobrazovanija prostačina sa kojom sam imao priliku da razgovaram. Preko ovog mesta, lično se upoznali nismo. Šteta, jer ima šta da kaže, ima šta od njega da se nauči. Ako ništa drugo, da te pokrene na razmišljanje. A onda lupi nešto toliko prostački, da sve pametno što je rekao pada u vodu. I tako u krug...

Što bi rekli Zemunci, davao je neku živinu ovom mestu.
Meni je rekao toliko prostačkih stvari, da bih slagao kad bih rekao da mi nedostaje komunikacija sa njim. No, ovom mestu će nedostajati neko poput njega. I to osetno.

gedza.73 gedza.73 09:54 21.09.2018

Re: Da i ja rečem...

A Krkar?
Najobrazovanija prostačina sa kojom sam imao priliku da razgovaram. Preko ovog mesta, lično se upoznali nismo. Šteta, jer ima šta da kaže, ima šta od njega da se nauči.

Da se zapljunem.
I Krkara i Princija da vrate. Vrapca više da ne banuju.

od kad je blogovskog veka i sveta bilo je šorki i pičkaranja (daleko od 'svi smo fini, vaspitani i obrazovani'... mislim da je Sergej banovan zbog crnohumornog vica). Strongmen je imao dobre blogove o životu u Americi pa otiš'o. Čini mi se da je jedna ekipa odjurila Čedomira Antića (nekako mi u sećanju da je bio autor na blogu), druga Milićku. al' bi mogli da vrate bar one koji žele da pišu.

bem ga prvi ja imam opsesiju koja, prečesto, zakrči blogove (narkomanski jače od mene) a valjda što nit smrdim nit mirišem pa me ne diraju. ali realno ne vidim da nešto doprinosim diskusijama.

al' ima blogera koji znaju da drže banku u društvu. I trezni kad se zapričaju a i pijani kad počnu sa maltretiranjem ostalih gostiju.







veselica veselica 09:22 22.09.2018

Re: Da i ja rečem...

bem ga prvi ja imam opsesiju koja, prečesto, zakrči blogove (narkomanski jače od mene) a valjda što nit smrdim nit mirišem pa me ne diraju. ali realno ne vidim da nešto doprinosim diskusijama.




to se vika - prostodušnost.

riply riply 10:22 21.09.2018

i đe je Elis?

i Elis Bektaš je maknut, nešto to nije prošlo primjećeno.I on ej ovom mjestu davao različitost.
maksa83 maksa83 10:30 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

i Elis Bektaš je maknut, nešto to nije prošlo primjećeno.I on ej ovom mjestu davao različitost.

Elis živo i zdravo tvita.

Biću slobodan da prenesem jedan njegov uradak odande:


gavros gavros 11:51 21.09.2018

Re: i đe je Elis?



I na Fejsu je paralelno aktivan - ne vjerujem da je banovan ovdje, samo se dugo nije javljao.
predatortz predatortz 13:11 21.09.2018

Re: i đe je Elis?


Biću slobodan da prenesem jedan njegov uradak odande:


Da, određeni krugovi u BiH imaju problem sa Gačanima. Upućeni znaju i zašto.
maksa83 maksa83 13:18 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

Da, određeni krugovi u BiH imaju problem sa Gačanima. Upućeni znaju i zašto.

Ne znam šta de se desi ovde meni će vr' vr' vr' vr'ova bloga biti ono tvoje i njegovo sa Deda Mrazom i "de ga ne ubi '92.". Ne znam zašto ali to mi je najsmešnija stvar koja se ovde desila, valjda zato što od teškog mraka napavi nešto urnebesno.
predatortz predatortz 13:22 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

maksa83
Da, određeni krugovi u BiH imaju problem sa Gačanima. Upućeni znaju i zašto.

Ne znam šta de se desi ovde meni će vr' vr' vr' vr'ova bloga biti ono tvoje i njegovo sa Deda Mrazom i "de ga ne ubi '92.". Ne znam zašto ali to mi je najsmešnija stvar koja se ovde desila, valjda zato što od teškog mraka napavi nešto urnebesno.


elis i ja smo isto godište, isto su nam tekli školski dani, u isti rat smo vođeni, ali na različitoj strani...
mi se kapiramo u mnogo stvari koje su nam zajedničke.
jbga, ta jedna - zaraćena strana, nam je bila različita.
iste vaške su nas jele, i to je bio sirovi vojnički humor koji je univerzalan.
maksa83 maksa83 18:45 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

Ne znam šta de se desi ovde meni će vr' vr' vr' vr'ova bloga biti ono tvoje i njegovo sa Deda Mrazom i "de ga ne ubi '92.".

E da, dodajem kao ravnopravan onaj momenat kad je floki gledao GoT na torentu i spojlovao da je ledeni čika rokn'o zmaja. To je isto bilo urnebesno.

alselone alselone 18:53 21.09.2018

Re: i đe je Elis?



I meni je to vrh vrhova iako ni sam ne znam zasto.
Verovatno savrsen tajming i decija dobrodusnost u tom komentaru.
alselone alselone 18:54 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

I dodao bih onaj momenat kada je Sveps pitao Krla da li je primetio da vise ne ide na posao.
floki floki 19:15 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

pa dobro bre, jel mora redaljka opet? :)

samo da prijavim da sam ukiselio prvu turu kupusa i da je ispao super, pogotovo za sarmu gastarbajtersku :)
jedino sam glavice kupusa morao da kupim u turskom supermarketu, jer su ove glavice po švapskim radnjama pretvrde...

švabe za kiseljenje koriste zemljane ćupove i zovu ih gärtopf, emajlirano bude iznutra, pa sam i to kupio...
alselone alselone 19:35 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

jedino sam glavice kupusa morao da kupim u turskom supermarketu


Iju bruke! Daj biznis da krenemo, ja ti saljem iz Fjutoga a ti tamo preprodaj nasima. Pa nece valjda nas covek jesi turskijeg kupusa?!
floki floki 20:43 21.09.2018

Re: i đe je Elis?

хе, не помињи фјутог, ја сам ти иначе несуђени фјутошски зет :)

то препродавање би ваљда најбоље ишло да дигнем тезгу пред франкфуртском црквом овде (има нова направљена, али у њој нисам још ниједном био, у старој јесам)
па кад се окупе о неком празнику а ја поређам главице...
или би ме неко од ових мафијаша из офенбаха рекетирао одмах или би се потукле муштерије међусобно ко ће више да купи, нема треће
zilikaka zilikaka 10:35 21.09.2018

Moderatorska sujeta

Krkar je

24.4.2018. zamolio sam zili da na Crossovom blogu objavi moju poruku:

-----
“Iako višestruko prozvan ne mogu da se javim jer sam banovan. A banovan sam zato što sam ispičkarao Tasu koji se hvali svojim navodnim patriotizmom – pazi Ljotićevac a patriota srbski! – a meni kurvinski podmeće nepatriotizam i rezervne domovine. Samo da izjavim na zapisnik da sam ja, iako Srbin nisam, veći patriota i poštovalac države Srbije od rečenog Tase jer ja nikoga u ime Srbije-po-tumačenju-matorih-kenjaca-koji-ni-za-šta-sposobni-nisu ne šaljem u ratove da gine za bilo kakve nebulozne ideje koje njihovi autori bez muda i morala sprovoditi neće.

Koristim ovu priliku da pesmom Što Momčilu do koljena bilo, Vukašinu po zemlji se vuče pozdravim novog Supermoda, formalnog naslednika Vesne Dozet, koji je odbanovao Ljotićevca Tasu Sa Dva Nika a banovao mene koji se najmanje 6 merseci, mrzi me da brojim, ne javljam eda ne bih zasmetao svestranom napretku bloga pod novim vlasnikom i novim magacionerom. I samo da mu kažem da mu se Blog otkako je došao pretvorio u brlog, velikom zaslugom njegove nesposobnosti i nedoslednosti u moderaciji.

A da ne nagađate previše, otišao sam iz principa i jasno rekao da se neću vratiti dok se ne odbanuje Princi/Wu o kojem kao o čoveku i dalje mislim sve najgore ali banovan je čisto da bi novi Supermod pokazao da je fudbal njegov i da će on da igra makar svi crkli.

Pa eto, sigrajte se.”

-----

Poruka je obrisana bez ikakvog komentara.

Alal ti ćufte, Supermode!

Da si bar muško pa da kažeš jesam, uradio sam to-i-to iz tog-i-tog razloga. Nego kao četni ćata kad kurvinski nekog ko je lepši i/ili pametniji od njega rasporedi na izdvojenu stražu pa se pravi lud.

Krkar
martin_krpan martin_krpan 11:32 21.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Ljotićevca Tasu Sa Dva Nika


Apelujem na blog moderaciju da instalira besplatni telefon za pomoć na koji se bolesnici sa dva nika mogu javiti. Bilo bi zgodno 555-333 ako je broj slobodan.

predatortz predatortz 11:34 21.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Zamoljen da prenesem, a ja duševan skoro k'o domaćica...

Dakle, dame i gospodo, gospodin Tasa poručuje:

А што се ти, Кркиша, тол'ко једиш

Edit: (u Tasketovom maniru ):

Poruka treba da glasi:

А што се ти, Кркиша, тол'ко једиш?


(copyright by Никола Пашић Јаши Продановићу у Скупштини)

A sad, od mene, obojici:

Deco, deco, heb'o vas čika Jova Zmaj!
zilikaka zilikaka 11:38 21.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

predatortz
Zamoljen da prenesem, a ja duševan skoro k'o domaćica...

Dakle, dame i gospodo, gospodin Tasa poručuje:

А што се ти, Кркиша, тол'ко једиш


Ne može Tasa ni preko posrednika. Jednostavno - nije za među ljude.

A ti pošten četnik da spadneš da budeš ljotićevski kurir!

Krkar
predatortz predatortz 11:42 21.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

zilikaka
predatortz
Zamoljen da prenesem, a ja duševan skoro k'o domaćica...

Dakle, dame i gospodo, gospodin Tasa poručuje:

А што се ти, Кркиша, тол'ко једиш


Ne može Tasa ni preko posrednika. Jednostavno - nije za među ljude.

A ti pošten četnik da spadneš da budeš ljotićevski kurir!

Krkar


Pošten četnik poručuje obojici:

Man'te se, ljudi, detinjarija!
zilikaka zilikaka 12:10 21.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Pošten četnik poručuje obojici:

Man'te se, ljudi, detinjarija!


Stvarno.
Draže im da se pobiju ispred ulaza i povaljaju po prašini, neg leba da jedu.

Ja ne stizem da pratim, tek ovlas i iskreno se nadam da necu zatecj skroz usprevrtane stolove popodne.
freehand freehand 12:22 21.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Ja ne stizem da pratim, tek ovlas i iskreno se nadam da necu zatecj skroz usprevrtane stolove popodne.

A kda zatekneš bićeš načisto zgranuta uz jedno I-ju?!
qrlederupe qrlederupe 12:32 21.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Koristim ovu priliku da pesmom Što Momčilu do koljena bilo, Vukašinu po zemlji se vuče pozdravim novog Supermoda, formalnog naslednika Vesne Dozet, koji je odbanovao Ljotićevca Tasu Sa Dva Nika a banovao mene koji se najmanje 6 merseci, mrzi me da brojim, ne javljam eda ne bih zasmetao svestranom napretku bloga pod novim vlasnikom i novim magacionerom. I samo da mu kažem da mu se Blog otkako je došao pretvorio u brlog, velikom zaslugom njegove nesposobnosti i nedoslednosti u moderaciji.


A znači ima nešto i da se moderiše na ovom blogopatrljku? Kako li se samo ne umore od tolike rabote!

alles_atze alles_atze 09:43 22.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

zilikaka
predatortz
Zamoljen da prenesem, a ja duševan skoro k'o domaćica...

Dakle, dame i gospodo, gospodin Tasa poručuje:

А што се ти, Кркиша, тол'ко једиш


Ne može Tasa ni preko posrednika. Jednostavno - nije za među ljude.

A ti pošten četnik da spadneš da budeš ljotićevski kurir!

Krkar


Hoho...

Genijalno! Bravo Krkisa i srdacan pozdrav.
veselica veselica 09:23 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

A da ne nagađate previše, otišao sam iz principa i jasno rekao da se neću vratiti dok se ne odbanuje Princi/Wu o kojem kao o čoveku i dalje mislim sve najgore ali banovan je čisto da bi novi Supermod pokazao da je fudbal njegov i da će on da igra makar svi crkli.


boldovano tačno, lično mislim da je skot neopevani, ali ono italic ti netačno.
netačno.
taj skot je sto posto prekršio disklejmer ( i da je samo disklejmer !!) pa ko hoće nek grca i dalje za njim.

kad sam se već javila za reč, da rečem: menjam sto frija za tebe (spinoza is out of competition), ali nisam ja moderacija niti me iko išta pita, ako ne računam dežurnu drukaricu maksu, u suštini najzlobniju osobu bloga 92, mada mali jeste ponekad vrlo duhovit.

nije poziv malecki, nije.
ajaooojjj i ccc i ajaooojjj, pa on mene ne vidi.


spinoza spinoza 09:48 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

veselica
...spinoza is out of competition...

Спиноза, the trubadur, увек је такав био, надам се да се не љути што сам му искористио име за друштвено умрежавање


veselica veselica 09:58 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

spinoza
veselica
...spinoza is out of competition...

Спиноза, the trubadur, увек је такав био, надам се да се не љути што сам му искористио име за друштвено умрежавање




Ma gde ljutim?!



A s muzikom si me našao. I sa Estasom.
Liči na mladog Kasela.
zilikaka zilikaka 10:04 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

kad sam se već javila za reč,


Sad dosta bilo.
Nemam vremena da pratim i ne treba mi rusvaj više.
veselica veselica 10:19 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

zilikaka
kad sam se već javila za reč,


Sad dosta bilo.
Nemam vremena da pratim i ne treba mi rusvaj više.


Stvarno si mustra bačka: kad su ti moji komentari bili dobrodošli na blogu o onoj nesretnici Stojanki ( jer si se PLAŠILA pa ti svaki stav sličan tvom bio za brojanje dok nam Vučić nije objasnio i mrak progutao slučaj), e tamo si se ladno nadovezivala; na ovom blogu nikad odnosno sad prvi put.
Jel si rekla RAZNO?
Jel ti TEK sad dosta?
Lukava si ti lija a sve kao mašinac/lafica, sve šta ko pije/jede/plaćam.....

U pravu je Predator kojeg si, ono posprdno, nazvala Bosanac.
Banuj ženo, tvoja prćija.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:54 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

veselica
A da ne nagađate previše, otišao sam iz principa i jasno rekao da se neću vratiti dok se ne odbanuje Princi/Wu o kojem kao o čoveku i dalje mislim sve najgore ali banovan je čisto da bi novi Supermod pokazao da je fudbal njegov i da će on da igra makar svi crkli.


boldovano tačno, lično mislim da je skot neopevani, ali ono italic ti netačno.
netačno.
taj skot je sto posto prekršio disklejmer ( i da je samo disklejmer !!) pa ko hoće nek grca i dalje za njim.

kad sam se već javila za reč, da rečem: menjam sto frija za tebe (spinoza is out of competition), ali nisam ja moderacija niti me iko išta pita, ako ne računam dežurnu drukaricu maksu, u suštini najzlobniju osobu bloga 92, mada mali jeste ponekad vrlo duhovit.

nije poziv malecki, nije.
ajaooojjj i ccc i ajaooojjj, pa on mene ne vidi.

Принципијелни Кркар и друге бајке.

На овој Зилиној блог-сцени коју је целу заузела звезда Кркар, Принцијев случај је остао у сенци и добро је да си нас подсетила - он јесте прекршио дисклејмер (а начин на који га је прекршио је од најгоре slimy/љигаве врсте).
veselica veselica 11:08 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Принцијев случај је остао у сенци и добро је да си нас подсетила - он јесте прекршио дисклејмер (а начин на који га је прекршио је од најгоре slimy/љигаве врсте).




Bravo!
zilikaka zilikaka 11:13 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Принцијев случај је остао у сенци

Post je bio otvoreno pitanje modetaciji o razlogu i povodu banovanja Krkara, ne o Princiju.
Imate bogufala skoro svi pravo da objavljujete, pa pišite šta vas interesuje.
Niko ovde ne radi po porudžbini.
Bar ne porudžbini blogera.
Što se samog Princijevog postupka tiče - objavljivanja ličnih podataka, isto to je uradila i ovde prisutna, sad presvučena osoba, nešto ranije, i drugom blogeru, te nema potreba za krokodilskim suzama.

Kao što nema potrebe da se nakon četiri dana sve vreme prisutni vraćaju na već ugašenu temu.
veselica veselica 11:33 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

te nema potreba za krokodilskim suzama.





Prvo, ti si blog dala/otvorila/posvetila krkaru a kao fol moderaciji, u stvari ono nepismeno si verovatno ti sastavila/dodala sve žickajući da se on odbanuje.

Drugo, sam krkar je uveo princija u priču i moj komentar je bio plasiranje njegovog citata na koji sam se, eto danas jer mi dosadno i kiša pada, osvrnula, sve u očekivanju da će se odazvati. ON, krkar, kome si dala ključeve bloga.
Što se prčkaš sad?
What's given/given.

Tebi se nisam obratila a ovo će biti, po svoj prilici, i poslednji put.
U pravu je prinčipesa: vrlo trapavo si sve ovo izvela.

I ja ne znam o kome ti -
isto to je uradila i ovde prisutna, sad presvučena osoba, nešto ranije, i drugom blogeru..

Pazi šta pišeš, makar i na tudjem blogu kao što je ovaj, jel tako?




zilikaka zilikaka 11:36 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Tebi se nisam obratila a ovo će biti, po svoj prilici, i poslednji put.

Iskreno se nadam. Držim te za reč.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:07 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Post je bio otvoreno pitanje modetaciji o razlogu i povodu banovanja Krkara, ne o Princiju.
Imate bogufala skoro svi pravo da objavljujete, pa pišite šta vas interesuje.
Niko ovde ne radi po porudžbini.
Bar ne porudžbini blogera.

Овом последњом реченицом ме остављаш у недоумици о томе чија поруџбина може бити услишена.
Što se samog Princijevog postupka tiče - objavljivanja ličnih podataka, isto to je uradila i ovde prisutna, sad presvučena osoba, nešto ranije, i drugom blogeru, te nema potreba za krokodilskim suzama.

То је урадио млади Бојан Југовић, сада Гаврош, али не из злоће и љигаво као Принци, већ, нека ми опрости, из глупости, тако да су та два прекршаја наизглед иста, али суштински сасвим различита.

А што се крокодилских или других суза тиче, Принција је Кркар увео у причу и увезао њихова два случаја у један, док мене Принцијева судбина уопште не занима.

Што се твоје трапавости тиче, ја не волим кише око Крагујевца.

Сматрам да је Ламбросово одстрањивање губитак за блог и то кажем јасно и гласно, као што је све што је он овде написао, слагала се са њим или не, написао јасно и гласно. Са његовим ставовима можеш да дискутујеш, док Кркар неистомишљенике игнорише, етикетира, псује и банује, и тиме тотално деградира културу дијалога.
zilikaka zilikaka 12:17 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

То је урадио млади Бојан Југовић, сада Гаврош,


Hint: qqriq
Bili Piton Bili Piton 13:08 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

principessa_etrusca


Сматрам да је Ламбросово одстрањивање губитак за блог и то кажем јасно и гласно, као што је све што је он овде написао, слагала се са њим или не, написао јасно и гласно. Са његовим ставовима можеш да дискутујеш, док Кркар неистомишљенике игнорише, етикетира, псује и банује, и тиме тотално деградира културу дијалога.


Dobro bre Prinčipesa, pomisliću da si Lambros in drag.

S Lambrosovim stavovima si mogla da diskutuješ ali samo u prazno jer se on vrlo retko javljao da ih brani, što ne čudi, jer, zaboga, treba sići s tih olimpijskih visina medj plebs.

Jedino o čemu je srazmerno dobro pisao su bili pederi. I imao je dobar blog o Džudi Garland, što me je prilično začudilo jer Madonisti eventualno tolerišu još samo Šer - i nikog više.

A ti ga voliš jer ste na istoj ultranacionalističkoj lajni, ne vidim drugi razlog. Možda neko studentsko drugovanje s istorije umetnosti, nagadjam. A ovi jadnici s vidovdana što ga prenose će imati vrlo rude awakening kad ga provale da se hefta pod kičmu (a otuda, rekao bih, i većina njegovih unutrašnjih konflikata).
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:25 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Bili Piton

Ламброс јесте сасвим over the top, али у томе је чар његовог писања. Он је пристрасан, рецимо његова занетост Израелом је сасвим субјективна и сасвим некритична. Код њега нема ништа политички коректно, о било чему да пише. А као геј особу, не бих никада могла да га замислим у улози плаћеног активисте, какав је Аздејковић.
Bili Piton Bili Piton 13:41 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

principessa_etrusca
Bili Piton

Ламброс јесте сасвим over the top, али у томе је чар његовог писања. Он је пристрасан, рецимо његова занетост Израелом је сасвим субјективна и сасвим некритична. Код њега нема ништа политички коректно, о било чему да пише. А као геј особу, не бих никада могла да га замислим у улози плаћеног активисте, какав је Аздејковић.



PC ne postoji zabadava. Užasno ju je teško dostići, treba puno truda, ozbiljnosti i umeća. A pritom je strašno kvarljiva i pipava roba i kao takva je idealna i laka meta za napad. Ali ne postoji zabadava and you know it.
veselica veselica 13:42 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

zilikaka
То је урадио млади Бојан Југовић, сада Гаврош,


Hint: qqriq




Ovaj ti pikado u stilu one kečige ili kad ste se ko ludi na brašno smejali pijanom dragu i prasku.
Ne znam šta mi manje smešno. Ali da kažemo, recimo, da imate smisao za humor.
Recimo.

Ja jok. Takav nemam. Vuče mi na farmu. Kao i celi tvoj blog u šta se pretvorio, očigledno sad bez krkara kome sam pisala i očekivala njegov odgovor.

Tebe nikad ništa nisam pitala, smatrajući da je on gazda na kafanu.





principessa_etrusca principessa_etrusca 14:58 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

Bili Piton
PC ne postoji zabadava. Užasno ju je teško dostići, treba puno truda, ozbiljnosti i umeća. A pritom je strašno kvarljiva i pipava roba i kao takva je idealna i laka meta za napad. Ali ne postoji zabadava and you know it.

То о чему говориш се зове пристојност.
Bili Piton Bili Piton 16:39 24.09.2018

Re: Moderatorska sujeta

principessa_etrusca
Bili Piton
PC ne postoji zabadava. Užasno ju je teško dostići, treba puno truda, ozbiljnosti i umeća. A pritom je strašno kvarljiva i pipava roba i kao takva je idealna i laka meta za napad. Ali ne postoji zabadava and you know it.

То о чему говориш се зове пристојност.


Pa jeste, ovo o čemu govorim jeste pristojnost, na drugom planu.
karabasbarabas karabasbarabas 14:11 21.09.2018

Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa

Rekonstrukcija>

-Tip celu deceniju povraca po blogu najodvratnije psovke po svakom za koga mu prdne da mu ne odgovara, nikom nista zato sto pise poucne blogove (moze se nauciti sta je to ad hominem, npr)
- Progoni fasiste a istovremeno prica koga sve treba satrti sa lica zemlje. Naravno prvi u redu stoje Srbi iz Hrvatske koji su sva klanja i progon zasluzili jer su setali mini suknju u mracnom sokaku.
- Konacno se neko doseti da ga banuje.
- Napravi se blog o tome "zasto bas sad" i "kome smeta jak ljak".
- On se javi na isti taj blog i da bar jos pet povoda da se banuje, sa sve psovanjem majki i pretnjama fizickim nasiljem.
- Nastavlja se business as usual, kao da se nista nije desilo sem povremenih "ma dobar je moj Djoka samo nemoj da ga diras kad popije ima tesku ruku"


Sindrom zrtve porodicnog nasilja. Zalosno.
mariopan mariopan 07:55 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa

karabasbarabas
Rekonstrukcija>

-Tip celu deceniju povraca po blogu najodvratnije psovke po svakom za koga mu prdne da mu ne odgovara, nikom nista zato sto pise poucne blogove (moze se nauciti sta je to ad hominem, npr)
- Progoni fasiste a istovremeno prica koga sve treba satrti sa lica zemlje. Naravno prvi u redu stoje Srbi iz Hrvatske koji su sva klanja i progon zasluzili jer su setali mini suknju u mracnom sokaku.
- Konacno se neko doseti da ga banuje.
- Napravi se blog o tome "zasto bas sad" i "kome smeta jak ljak".
- On se javi na isti taj blog i da bar jos pet povoda da se banuje, sa sve psovanjem majki i pretnjama fizickim nasiljem.
- Nastavlja se business as usual, kao da se nista nije desilo sem povremenih "ma dobar je moj Djoka samo nemoj da ga diras kad popije ima tesku ruku"


Sindrom zrtve porodicnog nasilja. Zalosno.


Najzad pravi komentar, da ne kažem dijagnoza
nikvet pn nikvet pn 09:45 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa




Дааа... Па добро. Већина овдашња каже: форма је важнија.

Важно је да је све лепо-фино спаковано а што је унутра празнина или можда опак смрад то нема везе.

Магла је лепа-бела-чиста а ми гуске кроз њу летимо, певамо и уживамо... Но треба каткад и слетети.

Је ли Кркар претерано пљувао, псовао, претио, вређао? Јесте. А је ли донео овде нека нова сазнања? Јесте итекако. Ако то ставимо на лични кантар шта ће да претегне?

Формалистима претеже поган језик, суштинцима преовлађују сјајна факта. Али зашто би то био разлог за сукоб? Формалисти боље да обиђу његове блогове, минирано. Једнако као што суштинци ладно прескачу празнословне ауторе.

И мирна Бачка.
freehand freehand 09:55 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa


Формалистима претеже поган језик, суштинцима преовлађују сјајна факта. Али зашто би то био разлог за сукоб? Формалисти боље да обиђу његове блогове, минирано. Једнако као што суштинци ладно прескачу празнословне ауторе.

Ne znam za Bačku, ali meni nekako, da prostiš, ovaj tvoj komentar izgleda kao esencija praznoslovlja. Pa da te pitam još jednom, malo direktnije: kad bi tebi, na primer, neko ovde "jebao majku i oca u usta" - da li bi ti to doživljavao kao suštinu ili kao formu? Ili bi vagao u odnosu faktografski doprinos jebača blogu pa se prema tome opredeljivao da li da jebača smatraš primitivnom džukelom ili razbaršenom misliocu, da li se ljutiš ili samo nelagodno osmehneš?
predatortz predatortz 10:10 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa


Је ли Кркар претерано пљувао, псовао, претио, вређао? Јесте. А је ли донео овде нека нова сазнања? Јесте итекако. Ако то ставимо на лични кантар шта ће да претегне


Gorak utisak! Jebeš svo znanje, kad ljudima psuješ majku, sa tako eksplicitnim detaljima o načinu na koji bi to da uradiš da bi se i Ciganin s mečkom našao zatečen tolikim prostaklukom. O iseravanju po grobovima predaka neću ni da govorim.
Ako ne umemo civilizovanije, ne trebamo nikako.
Svi se furaju da je ovo mesto posebno, neka mikro luča...
Jes', do mojega! Ako jedni drugima psujemo majku u usta i seremo se po grobovima, onda smo, dame i gospodo, još jedna "Farma".
Onda gubimo pravo da kritikujemo iste pojave, gubimo pravo na mnogo toga.
Moja baba bi rekla:
Džaba deblo, kad je zeblo!
Naučili smo mi mnogo ovde od raznih ljudi, ali niko nam majku ne jeba, da budem banalan jer drugačije ne može da se precizno opiše.
Evo i ovo sa Zili. Poštovanje treba da bude obostrano. Ti meni daš kjuč od kuće, ja ti vređam i rasterujem goste.
Vidim da Zili ceni Krkara, ali ne vidim da on ceni nju. Obrisao je blatnjave cipele o njeno gostoprimstvo.
Eto, to je moj utisak.
mariopan mariopan 10:10 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa

nikvet pn



Дааа... Па добро. Већина овдашња каже: форма је важнија.

Важно је да је све лепо-фино спаковано а што је унутра празнина или можда опак смрад то нема везе.

Магла је лепа-бела-чиста а ми гуске кроз њу летимо, певамо и уживамо... Но треба каткад и слетети.

Је ли Кркар претерано пљувао, псовао, претио, вређао? Јесте. А је ли донео овде нека нова сазнања? Јесте итекако. Ако то ставимо на лични кантар шта ће да претегне?

Формалистима претеже поган језик, суштинцима преовлађују сјајна факта. Али зашто би то био разлог за сукоб? Формалисти боље да обиђу његове блогове, минирано. Једнако као што суштинци ладно прескачу празнословне ауторе.

И мирна Бачка.


Grešiš, ne kaže to većina.

Većina se slaže da je Krkar ovo mesto razmrdao iz učmalosti i da je znanje koje je pokazao iz raznih oblasti dragoceno, obogatilo je one koji žele više od lake zabave na blogu.

Istovremeno je ispuštao toksični otpad koji je nekim ljudima došao do guše bez obzira na dobit koju ima od dobre krave Krkara.

Da se ne uhvati žabokrečina i da bara ne počne da smrdi mora se povremeno protresti, uzburkati, prevrnuti naglavačke...da bi se prodisalo.

Suprotno uverenju da imam nešto protiv Krkara na ovom blogu da izjavim za zapisnik da nemam. Uspešno se nosim sa njegovim karakterom, on kaže šta misli i ja njemu šta mislim. Ako počne da vređa ja odem i mirna Bačka, a to može svako.

Zabrinula bih se kada bi svi počeli isto da mislimo i govorimo. Istovremeno, dok čitamo šta drugi imaju da kažu, menjamo svoje stavove ako saslušamo i argumente druge strane, ako su argumenti a ne uvrede, ma koja tema da je u pitanju, ako hoćemo da budemo pošteni i prema sebi i prema drugima.

Zato sam generalno protiv banovanja.
Pa i protiv banovanja Krkara kao takvog.

principessa_etrusca principessa_etrusca 10:28 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa

Основни Кркаров проблем није “простаклук”, односно простачки речник који је већина апострофирала и зове га “формом”.

Форма су у ствари Кркареви информативни текстови у које су упаковани његови погледи, који су ваљда суштина његовог писања.

А много је било отвореног нацизма у његовом писању, дегутантног зезања на рачун “недокланог народа” и ниједна пропуштена прилика са се излије витриол на “републику шумску”. И све то упаковано у текстове о камионима, авионима, шерпама, лонцима и ватрогасцима.

Још једном, против сам бановања у принципу, али свих банованих.
mariopan mariopan 11:02 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa

principessa_etrusca
Основни Кркаров проблем није “простаклук”, односно простачки речник који је већина апострофирала и зове га “формом”.

Форма су у ствари Кркареви информативни текстови у које су упаковани његови погледи, који су ваљда суштина његовог писања.

А много је било отвореног нацизма у његовом писању, дегутантног зезања на рачун “недокланог народа” и ниједна пропуштена прилика са се излије витриол на “републику шумску”. И све то упаковано у текстове о камионима, авионима, шерпама, лонцима и ватрогасцима.

Још једном, против сам бановања у принципу, али свих банованих.

Što se tiče Krkarove subverzivne delatnosti davno je pročitan, džabe maše onim kviskom (ljotić precrtan) da se Vlasi ne dosete.

Prijatelje volim da držim blizu ali neprijatelje još bliže.

Protiv banovanja podrazumeva se za sve, ne samo neke.

Pozdrav
nikvet pn nikvet pn 14:32 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa

freehand
Pa da te pitam još jednom,


Баш те занима Фри како бих ја реаговао на шлајмару овде?

Много просто. Било давно. Принцеза-на-зрну-грашка ме је нешто запљунула са круг-двојкашке висине као и Консиљере као потенцијални директор Агенције за врапце. Других сукоба немам, нисам дуел играч. Проблем лако решен, нисам их удостојио одговора нити даљег читања.

Што бих и теби и Супермоду препоручио, ако би ме се питало. Пусти свакога да за својим асталом држи банку како год воли. Код Кркара се ето пљује, псује, прди и банује; па нека га, седаш на свој ризик. Или обиђеш па одеш лепо код Косте-Бобић-Акимова да се науживаш. Ништа под морање, нека цвета хиљаду цветова.
Bili Piton Bili Piton 14:44 22.09.2018

Re: Sprdacina dostojna Dnevnog Telegrafa

nikvet pn
Код Кркара се ето пљује, псује, прди и банује;




Ko je prdnuo?! Nikove na sunce !

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:51 21.09.2018

Питање за Зили

Имам утисак да си веома благонаклона према Кркару.

Шта си конкретно хтела овим блогом?
alselone alselone 15:57 21.09.2018

Re: Питање за Зили

Mogu ja da pogodom, posto sam taman hteo ovo da napisem.

Tema, bar kako je ja tumacim, nije Krkar nego moderacija.
nsarski nsarski 16:14 21.09.2018

Re: Питање за Зили

Tema, bar kako je ja tumacim, nije Krkar nego moderacija.


Znači, skoro nevidljiva (podvodna) sila se meša u našu stvarnost. Kao što se Putin lično umešao u post-uragansku situaciju u Severnoj Karolini (kažu da on vozi ovu podmornicu na donjoj slici, dok Tramp igra golf).

Trump je izjavio da ga je posebno uzbudila situacija oko Lake Norman, jer mnogo voli taj kraj. (Raspitivao se kod zvaničnika: "Kako je prošao Lake Norman? Ne mogu da vam kažem zašto, ali volim taj deo Severne Karoline." )




Dok u međuvremenu...









P.S. EDIT, EDIT, EDIT...

Tek sad videh da pišem Alseu, pa da te razveselim budući da si u tim krajevima...witz...


All a guy in Lubbock needs for a good time is a female cousin and a case of Stag.

(Stag je verovatno najgore pivo na svetu).
spinoza spinoza 16:19 21.09.2018

Re: Питање за Зили

alselone
Mogu ja da pogodom, posto sam taman hteo ovo da napisem.

Tema, bar kako je ja tumacim, nije Krkar nego moderacija.

Ако није проблем да је и ја само мало проширим на "кажњавање".

С једне стране ја га видим превише на блогу, и то ми је тужно, и поред свих својих мана и непознавања себе у пракси бар овако у теорији могу да кажем да сам ја велики противник кажњавања где су "кривице" унутар неких граница.

На жалост, не знам много ни о Фуковом ни о Ничеовом скептицизму када је кажњавање у питању, али да сам скептик до коске јесам.

Пошто мало знам боље да ископирам реч две, и јефтиније је него да трошим своје речи:

"More than any thinker before or since, Nietzsche understood the way punishment is “overdetermined by utilities of every sort” and survives now under this, now under that interpretation of its purposes—because the desire to punish (and thereby subordinate, coerce, transform) other persons is so deeply rooted in human nature"

Ако се осврнемо на ово болдовано, ја мислим да у њнему нема мало, него опасно много уживања у кажњавању од стране онога ко кажњава.

И потпуно је мрачно ово болдовано, по мом мишљењу, па, ма колико кажњавање било неминовни на блогу понекад, ја мислим да га има редовима величина више него што је здраво и потребно, ако је уопште тако лако сортирати разна здравља и ставити једно испред другог.

Даље, из туђег осврта на Фукове мисли, иако изгледају блаже на први поглед скрећу пажњу на нешто ванредно стратегијски и дугорочно деструктивно:

"What emerges from his account is the view that what passes for the justification of punishment (as with any other social practice) is inextricably tied up with assumptions, beliefs—in short, with ideology—that have no independent rational foundation."

veselica veselica 16:24 21.09.2018

Re: Питање за Зили

Имам утисак да си веома благонаклона према Кркару.




Ti si čist genije.


Bili Piton Bili Piton 16:31 21.09.2018

Re: Питање за Зили

principessa_etrusca
Имам утисак да си веома благонаклона према Кркару.



Pusti njega, nego, šta ćemo s Trizom? Eno žena, nakon što se protiv svoje volje nagutala Mocart-kugli, pobacala sve igračke iz ogradice i kmeči. Pa jel to lepo, reci ti meni
zilikaka zilikaka 16:36 21.09.2018

Re: Питање за Зили

principessa_etrusca
Имам утисак да си веома благонаклона према Кркару.

Шта си конкретно хтела овим блогом?


Htela da pitam moderaciju koji je kriterijum za odstranjivanje s obzirom na sve navedene okolnosti.
Mislila sam da je to nekako jasno, al eto da ponovim

Što se blagonaklonosti tiče, mošbiti da si u pravu. On je jedan, (ali nikako jedini) bloger kojeg sam ovde upoznala a sa kojim sam privatno nastavila kontakt, s vremena na vreme.
Kad nekog lično upoznaš onda ovaj ovde vitruelni lik drugačije doživljavaš.
Kako bilo, i ko mi verovao, slično bih učinila za više njih ovde.

...a s obzirom da priča nije taze, neposredni povod za ovo je što me njegovo nedavno pominjanje na nekom od postova navelo da treba stvar odraditi do kraja. Da se kaže šta ima ko hoće, pa posle nek bude kako bude.
angie01 angie01 16:37 21.09.2018

Re: Питање за Зили

principessa_etrusca
Имам утисак да си веома благонаклона према Кркару.

Шта си конкретно хтела овим блогом?


hebigasad,...a ti si bila blagonaklona prema feliksuoskaru,...pa si jos prozivala, nabedjivala,...i ne samo ti- a bilo je jasno sta se i zasto dogodilo.

nisam primetila da je zili bilo koga prozivala, nabrajala, klevetala,...objasnila je zasto je blog napisala- nije jasno zasto je krkar uklonjen s bloga- bio je banovan, pa vracen i onda neko vreme nije ucestvovao, ali je zato uklonjen,...pa pokusava da se to razjasni.

...da se to nedajboze desilo tasi- izvini, al jesi primer, sam si se napravio takvim,...ovde bi bilo treskanja, naricanja sve do prekosutra, ucitavanja, pisani spiskovi, izmisljale krivice, povracalo po blogu i sve one uobicajene kerefeke koje smo vise puta ovde gledali i to sa sve ekipicom, zastavicama i pistaljkama....znaci, ne bi moglo da se zivi, a sve sa duplim nikovima, za koje se takodje narice da su nuzni,...bogtemazo, pa u cemu je onda fora, lebati....
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:39 21.09.2018

Re: Питање за Зили

pobacala sve igračke iz ogradice i kmeči.

Па видиш да јој не дају кандиране трешње.

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:03 21.09.2018

Re: Питање за Зили

Da se kaže šta ima ko hoće, pa posle nek bude kako bude.

Неки покушај петиције да се Кркар врати, па да модерација "пресуди"?

Мислим да ово радиш веома трапаво и да би било ефикасније да се ангажујеш за једну ширу амнестију.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:20 21.09.2018

Re: Питање за Зили

angie01


Ја сам генерално против бановања и ућуткивања, али и за поштовање правила блога и уобичајених правила пристојности, и мислим да се непотребно много бавимо Кркаревим појединачним случајем.

Има више људи чије је одстрањивање било губитак за блог, рецимо Алекс Ламброс.

Он је био један од интересантнијих блогера и једини је десничарску геј заједницу. Opinionated, свакако, али никада никога није директно вређао, нити његов "говор мржње" у јеку исламских терористичких напада може да се мери са континуираним Кркаровим наци-испадима.

A банован је, колико знам, јер се 1 (један) блогер осетио увређен.
zilikaka zilikaka 17:36 21.09.2018

Re: Питање за Зили

нити његов "говор мржње" у јеку исламских терористичких напада може да се мери са континуираним Кркаровим наци-испадима.


Koštuničarska srbočetnička apologetika i zagovaranje šovinizma i fašizma.

Džaba ti škola, ništa nije postigla. Ko Vladeta Janković - ne bi svojim rukama pile zaklala ali da huškaš da se kolju ljudi - uopšte ti ne smeta.

Dok god je mikofo.

Krkar
zilikaka zilikaka 18:01 21.09.2018

Re: Питање за Зили

Мислим да ово радиш веома трапаво и да би било ефикасније да се ангажујеш за једну ширу амнестију.

Da ti pošteno kažem, ne znam ni da li treba amnestija ni što je meni sve ovo trebalo.

Možda proradila ona crta uzinat mnogima koji dozvoljavaju sebi da presudjuju ko je s kim dobar, ili nije. Tako je nekako i počeo ovde kermes sa jednim drugim kolegom, mislim da će se prepoznati ako pročita.

Kako bilo, bar posle ovog posta neće biti nagađanja ko je otišao a ko uklonjen odavde. I kojim povodom.

...eno pomenuše Eiza, i meni žo što ga nema al je on sam otišao. Vidim, nalog mu još postoji.
To je ono što reče Rednek, da li oni hoće da se vrate.
Ne znam ja ni za Krkara, nego ume da ga se onako usput opljune a da on ne samo što nije ovde neg ne može ni da oće.

...jedino znam da je ovo prvi ali i poslednji put da nekom ustupim nalog.
Ne zbog drugog nego nikad ne znaš koji su novi komentari. Nema šansi da nešto ne propustiš.
Bili Piton Bili Piton 18:04 21.09.2018

Re: Питање за Зили

principessa_etrusca
десничарску геј заједницу


Uh, bljuv. Ako je ta zajednica kao onaj idiot Majlo-sa-grčkim-prezimenom - a jeste - ja tačno znam šta njoj treba. Treba je svirepo zaskočiti, da se poslužim replikom iz Fosijevog Kabarea.

A банован је, колико знам, јер се 1 (један) блогер осетио увређен.


Meni se čini da nije tako. Ako misliš da si bolje upućena, hajde onda navedi koji je to jedan uvredjeni bloger (bio). Nikove na sunce !
spinoza spinoza 18:10 21.09.2018

Re: Питање за Зили

zilikaka
...jedino znam da je ovo prvi ali i poslednji put da nekom ustupim nalog.
Ne zbog drugog nego nikad ne znaš koji su novi komentari. Nema šansi da nešto ne propustiš.

Дозволите, другарице Зиликака, један прост stratеgem/stratagem:

- Отвориш још један налог под, рецимо, ницком Mary Douglas

- Као Маry читаш, док Зиликаку, пардон мај френч, рабе гости аутори
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:14 21.09.2018

Re: Питање за Зили

Meni se čini da nije tako. Ako misliš da si bolje upućena, hajde onda navedi koji je to jedan uvredjeni bloger (bio). Nikove na sunce !

Као што рекох, колико ја знам, тај блогер је Џи Крос (сада корисничко име 1) и колико се сећам, било је нешто у вези са породичним пореклом.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 21.09.2018

Re: Питање за Зили

zilikaka
нити његов "говор мржње" у јеку исламских терористичких напада може да се мери са континуираним Кркаровим наци-испадима.


Koštuničarska srbočetnička apologetika i zagovaranje šovinizma i fašizma.

Džaba ti škola, ništa nije postigla. Ko Vladeta Janković - ne bi svojim rukama pile zaklala ali da huškaš da se kolju ljudi - uopšte ti ne smeta.

Dok god je mikofo.

Krkar


E, kad pomenu mikofo i DSS, jel zna neko šta bi sa onom lujkom, Alečkovićkom, što je kupila (ili dobila na poklon, ne mogu sad da se setim) ono dete sa Kosova, pa je kukakala posle na TV-u (a i ovde, posredstvom prinčipese) kad joj ga je mrska država oduzela, valjda u cilju preprodaje istog, kako je tvrdila? Možda je bilo u vestima, no sam propustio.
Nešto sam se tog slučaja setio kad je Prinčipesa ovde opisivala kako obija štiklice po Kosovu, pomaže Srbima, uživa u pogledu na lepe predele, i planira, dobro, ajde, mašta, o tome kako da se preseli iz gadnog i nebezbednog Londona u prelepo Štrpce.
Bili Piton Bili Piton 18:18 21.09.2018

Re: Питање за Зили

principessa_etrusca
и колико се сећам, било је нешто у вези са породичним пореклом.


Može biti ali to je već širi problem ljudi s našeg podneblja, koji najčešće nemaju ni strpljenja a ni potrebne elokvencije da jedni druge učtivo oteraju u PM (i da na tome ostane).


spinoza spinoza 18:20 21.09.2018

Re: Питање за Зили

Bili Piton
principessa_etrusca
и колико се сећам, било је нешто у вези са породичним пореклом.


Može biti ali to je već širi problem ljudi s našeg podneblja, koji najčešće nemaju ni strpljenja a ni potrebne elokvencije da jedni druge učtivo oteraju u PM (i da na tome ostane).




Добра идеја за блог: Идиот`с гајд то учтиво терање у ПМ
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:22 21.09.2018

Re: Питање за Зили

...jedino znam da je ovo prvi ali i poslednji put da nekom ustupim nalog.
Ne zbog drugog nego nikad ne znaš koji su novi komentari. Nema šansi da nešto ne propustiš.


Što, zili, ovo je odličan eksperiment u blogovanju, do sada još neviđen, svaka čast što si se setila i organizovala.

Ne znam da li si stvarno zabranila Fuksa, i zbog čega, ali samo da kažem da mi je, ako je tako, žao što si to uradila, i da je isto tako bezveze, zapravo još gore, što je on na to odgovorio istom merom, iako nisi imala priliku da se tamo kod njega javiš i kažeš nešto u svoju odbranu, ili da bar, kao čovek, prekršiš disklejmer, pa da te banuje.
Bili Piton Bili Piton 18:23 21.09.2018

Re: Питање за Зили

srdjan.pajic

Nešto sam se tog slučaja setio kad je Prinčipesa ovde opisivala kako obija štiklice po Kosovu, pomaže Srbima, uživa u pogledu na lepe predele, i planira, dobro, ajde, mašta, o tome kako da se preseli iz gadnog i nebezbednog Londona u prelepo Štrpce.


Izgiboh.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:26 21.09.2018

Re: Питање за Зили

pa je kukakala posle na TV-u (a i ovde, posredstvom prinčipese) kad joj ga je mrska država oduzela, valjda u cilju preprodaje istog, kako je tvrdila? Možda je bilo u vestima, no sam propustio.

Свирање без граница! Промашио си суштину када сам објавила тај текст, и промашујеш је и сада.

Мила Алечковић није споменута ниједном речју, већ се тај текст искључиво тицао детета које је без најаве и припреме изведено из куће која је до тада била једини дом који је имала, што ваљда ни ти не желиш ниједном детету.

Уосталом, ево тог текста.

Institucionalno zlostavljanje najslabijih - imamo li zakone? (ЛИНК)

spinoza spinoza 18:26 21.09.2018

Re: Питање за Зили

srdjan.pajic
...jedino znam da je ovo prvi ali i poslednji put da nekom ustupim nalog.
Ne zbog drugog nego nikad ne znaš koji su novi komentari. Nema šansi da nešto ne propustiš.


Što, zili, ovo je odličan eksperiment u blogovanju, do sada još neviđen, svaka čast što si se setila i organizovala.

Ne znam da li si stvarno zabranila Fuksa, i zbog čega, ali samo da kažem da mi je, ako je tako, žao što si to uradila, i da je isto tako bezveze, zapravo još gore, što je on na to odgovorio istom merom, iako nisi imala priliku da se tamo kod njega javiš i kažeš nešto u svoju odbranu, ili da bar, kao čovek, prekršiš disklejmer, pa da te banuje.

Срки, ти се по капирању дешавања на блогу приближаваш мом капирању филмова, где ми после 5-10 минута жена или ћерка морају објашњавати шта се дешава …

… иако се за злато бори и Блоги са даром за проваљивање ко је чији клон

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana