Društvo| Ljudska prava

DNOVINARI

angie01 RSS / 26.09.2018. u 16:50

 

 0402-678x381.jpg

 

Nas medijski prostor, vec duze vreme orkestrira Laz.

Iz centara moci, politike, biznisa, sponzorise se kreiranje laznih informacija, koje se pakuju u  eksplozivne  formate, ciji prasak u dodiru sa citaocima,  obavlja prljavi posao manipulacije, diskreditacije, razracunavanja, zastrasivanja, samaranja,…po potrebi.

U sveopstoj tabloidizaciji, potpuno je spusten kriterijum, i bez moralnih skrupula, bez profesionalnog kodeksa, pravila i normi, intenzivno se radi na hipnotisanju i paralisanju citalaca, izmisljenim sadrzajima, porucenim iz agende odredjene interesne gupe.

Nikome nije bitno sto je tacnost onoga sto u odredjenom tekstu stoji  diskutabilna,  sto nisu ponudjeni nikakvi dokazi, ni pokrice za izrecene reci, sto su ponudjeni izvori anonimni,  a nikako relevantni, sto nije dat prostor svim stranama u prici da se izjasne, kako ona ne bi bila subjektivna projekcija, dovoljno je da je postignut zeljeni stapen skandaloznosti i  senzacionalizma i da je pogodjena  zeljena meta.

Cinjenice citaocima i onako su manje vazne od emotivne reakcije koja je izazvana, jer laz ide na prvu loptu , kao ubod igle u venu, posle cega sledi siranje bure probudjenih osecanja,  jer je tecnost iz infuzije krenula kroz sistem. Polje delovanja dilera ovakve vrste psihosupstanci su dnovinari, spacificna vrsta beskrupuloznih mutanta, odgajanih u specijalnim uslovima gasenja slobode govora i suzbijanja kriticne svesti.

Ako se jos radi o oponentu mocnicima i jos im se dira interesni prostor, onda se ne preza ni od cega, nego se sunovrat novinarstva pokaze u svom punom sjaju.

Bez bilo kakve kontrole,( iste one, koja vec decenijama kroz svoje filtere propustljivosti nikako ne propusta vazne i dramaticne dogadjaje i dokaze  o njima,  ignorisuci  cinjenicu, da objektivno izvestavanje o vaznim stvarima koji se ovog drustva ticu, ispunjava osnovne funkcije ozbiljnog novinarstva  i na taj nacin ono pomaze, sluzi drustvu),

optuzuje se, proziva, slaze nepostojeca prica, sa intonacijom nepirkosnovene autenticnosti, u koju niko ne treba da sumnja.

To sto se ponudjenom neistinom krse necija prava i slobode, ugrozva na bilo koji nacin neciji zivot, degradira, nedozvoljeno ulazi u privatnost,  sto se na taj nacin dezavuise javnost, ne izaziva nikakav osecaj stida, krivice, niti ce stici zasluzena kazna za krsenje pravila novinarstva i zakona, jer sprega izmedju mocnika i vlasnika medija funkcionise besprekorno.

Eventulana nemogucnost izbegavanja demantija i izvinjenja, zavrsavaju se smanjivanjem registra jacine, pa ovaj vazan preokret za formiranje jasne i istinite price, prolazi skoro necujno i neprimeceno, zaglusen  vec  uzburaknim targetiranim odijumom javnosti, koji ce i posle spustanja podignute prasine, zadrzati sumnju, tako da,  na ovaj nacin obavljen prljavi zadatak, uvek daje dobre rezultate.

Jedan od poslednjih slucajeva erozije novinarske scene, u kome se desilo uigrano zatrpavanje djubretom vrtlog ludila,  koji je bio spreman da se zavrti oko neistomisljenika i nacini mu stetu, je morbidan napad tabloida  Srpski Telegraf na glumca Sergeja Trifunivica i njegovu fondaciju “Produzi zivot”, koja skuplja dobrovoljne priloge za lecenje bolesne dece i koja je do sada tim novcem omogucila lecenje 63 deteta, jer drzava ima pametnije nacine za trosenje para, kao sto je donacija za rijaliti Zadruga, ili za novogodisnju rasvetu od leta pa dokle moze, ili uz nju, najskuplju jelku na svetu.

Elem, sve je pocelo tako, sto je Sergej javno sugerisao vladi Srbije/AV, da donira novac iz budzeta koji je vec bio obezbedjen, za petoro dece sa spiska fondacije koja su bila na cekanju, sto je i ucinjeno, da bi par dana kasnije, Srpski Telegraf optuzio Sergeja i njegovu fondaciju za prevaru i objavio tim povodom izjavu majke jedne od devojcice sa spiska, koja navodno sokirana tvrdi da, da njoj nikakav novac nije potreban, niti ga je trazila i da je njena cerka vec na besplatnom lecenju u Memfisu.

Kako je dnovina izasla sa laznom optuzbom, oglasila se ista majka iste devojcice, ali sada u stvarnom soku onim sto je procitala i nacinom na koji je zloupotrebljena ona i njeno dete.

“Natpisi koji su izašli u Srpskom telegrafu su apsolutno netačni i čista laž. Ovom prilikom želim da se izvinim Fondaciji 'Podrži život', jer zbog agresivnosti bolesti našeg deteta smo morali da direktno iz Istanbula dođemo u Ameriku. Što se tiče Fondacije 'Podrži život', imamo sjajnu saradnju i hvala što su bili uz nas kad nam je bilo najteže. A što se tiče plasiranja lažnih priča u novinama, biće pokrenuta krivična”, poručuje Jelena Petrović. (N1)

I posle demantija, glavni urednik Srpskog telegrafa Milan Ladjevic,izlazi u javnost sa tvrdnjom, da je izjava majke koju su objavili autenticna, a da je ovu drugu, u kojoj negira onu prvu, dala pod pretnjom, kao i da je od strane fondacije, Sergeja i njegove olos elite, (kako je nazvao one koji su na Sergejevu stranu u ovom klevetnickom slucaju stali), preceno i novinarki koja je u slucaj bila ukljucena, kao i da je bila ismevana  i vredjana.

Besramno se pozvao i na jedan slicno  skandalozan slucaj od pre par godina, kada je na slican nacin optuzena porodica Ognjanovic,- koja je na zalost izgubila dete u situaciji, gde je novac za lecenje kasno prikupljen  donacijama, a da se vreme izgubilo u trazenju pomoci na drugi, ( institucionalni) nacin,- da je zloupotrebila novac sa racuna, koji su gradjani namenski uplatili. Hajka na nesrecne roditelje je trajala mesecima, iako su oni negirali navode dnovinarke koja je o njihovom slucaju “brinula”.

 I kako to obicno biva sa paljenjem benzina u fake news svemiru, javnost se podelila, na one koji su se sramnom progonu pridruzili i na one koji su lazno optuzenu porodicu – i to u tragicnom i bolnom periodu, nakon gubitka deteta, jer je ocigledno neko bacio oko na skupljene pare-branili.

Iako je, naravno utisano, posle dugo vremena provlacenja ovih ljudi kroz masinu za mlevenje, dokazano da njihove krivice nije bilo i da je ceo progon baziran na lazima, niko se za ceo uzas kroz koji su prosli, nije ni izvinio, niti su akteri celog projekta kaznjeni i evo sada, i dalje bivaju naznaceni, kao da su upravo pravi primer za slucaj malverzacije parama  uplacenih u humanitarne svrhe….kako to vec odjekuje eho, u pecinama secanja, davno izrecene klevete…bas velika svinjarija- mada mi nije jasno, zasto je formiran ovaj izraz sa losim znacenjem, kada su svinje dobrocudne zivotinje, koje samo iz sopstvenog uzivanja prave bezazleni nered tamo gde obitavaju, sto ne ugrozava nikog, kako je to slucaj, kada je covek u pitanju.

Naravno da je prica iz Telegrafa budalastina, jer se novac iz ove fondacije uplacuje direktno klinikama na koju se deca upucuju na lecenje i finansisko poslovanje ove organizacije je potpuno transparentno.

Takodje je jasno da se ovde radi o obracunu sa neistomisljenikom, koji pri tome nema dlake na jeziku, pa lako izgovara neke recenice o propustima i losim stvarima, a kako je poznata licnost, izgovoreno stize i do javnosti i pored svih postavljenih prepreka.

Ono sto pak ovu klevetu izdvaja od mnogih slicnih, je morbidnost same ideje da se diskredituje humanitarni rad organizacije ciji je rad vec dokazan time sto je spasla vise od sezdesetoro dece, iste one, u koju se drzava i njeni zaposlenici samo glasno kunu, a dozvoljavaju- da ne upotrebim adekvatniju rec- da dnovinari bez casti, postenja, odgovornosti, skrupula i profesionalnog integriteta, ovakvim ‘akcijama’ naprave sum sumnje u javnosti, koji uvek ostaje i posle svih dokaza da je laz u pitanju i time na najmonstruozniji nacin, dovede u pitanje dalje poverenje gradjana, koji svoj novac na osnovu istog tog poverenja doniraju.

Gusta, lepljiva i zagusljiva zavesa otrovnog smoga, jednom pustena u javni prostor, tesko se spira i najacim sredstvima ciscenja, koliko god ribao, brisao, grebao, uvek ostane po neki dronjak da zauvek ispusta po malo smrdljivog plina, koji se ne zaboravlja, ostaje u inficiranoj svesti, da odrzava zapaljanje.

 

……………

 

Zato, produzi zivot, na 5757

 

 



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:52 26.09.2018

iz Danasa,

Strašno je što je Srpski telegraf izmislio celu aferu, zloupotrebio moje dete i izvrnuo moje reči, samo da bi se „obračunao“ sa Sergejem Trifunovićem. NJihov tekst je skandalozan i zbog toga će biti tuženi – kaže za Danas Jelena Petrović, majka šestogodišnje Petre koja je trenutno na lečenju u Memfisu.

Petra se od 2015. godine bori sa jednim od najtežih oblika tumora, neuroblastoma. Novac za njeno lečenje koje je bilo moguće samo u inostranstvu počeo je da se skuplja preko fondacije Podrži život, koju je osnovao Sergej Trifunović, i fondacije Aleksandra Šapića – Budi human.

S obzirom da su roditelji bili predani detetu, organizaciji prikupljanja novca posvetila se Petrina tetka, Svetlana Bogdanović. Ona kaže za naš list da je Petra prvobitno bila poslata na kliniku u Turskoj, gde je lečenje započeto, a potom je nastavljeno u američkoj klinici gde su troškovi lečenja besplatni.

– Moja je greška što fondaciju nisam obavestila da je Petra krajem maja otputovala u SAD i da za njeno lečenje trenutno ne treba da se sakuplja novac. Zato se Petrino ime još nalazi na sajtu fondacije. Međutim, novac je tu i biće iskorišćen za lečenje nekog drugog deteta. Niko ga nije „proneverio“, kako izmišlja Srpski telegraf – kaže za Danas Svetlana Bogdanović. Ona dodaje da je bila šokirana naslovnom stranom jučerašnjeg Srpskog telegrafa i da će tužiti novine i novinarku koja je tekst pisala.

– Rekla sam joj isto što sada pričam i vama. Da nije bilo Sergejeve fondacije, odnosno da smo čekali pomoć države, moja Petra sada ne bi bila živa. Kako bi otišla u Tursku i započela lečenje? Rekla sam i da ne želim da slike moje sestričine budu objavljene u novinama, ali oni su je stavili na naslovnu stranu – ističe Bogdanović. Najstrašnije je, dodaje, što će poverenje naroda u humanitarne organizacije sada biti poljuljano i što će možda zbog toga neko dete u budućnosti ostati bez novca za lečenje.

– Celu noć nisam mogla da spavam nakon ovog skandala. Nemam više ni reči ni suza. Tužićemo ih, ali nije poenta u tome, već u strašnim posledicama koje ovakvo pisanje može da proizvede. Sav novac koji se sakupi preko fondacija Podrži život i Budi human je transparentan. Uplaćuje se direktno klinikama, a ne roditeljima „na ruke“. Koliko oni čine za bolesnu decu u Srbiji je nemerljivo i zato je ovakvo pisanje zastrašujuće i opasno – naglašava Bogdanović.

Da je jedina „greška“ fondacije to što Petrino ime još uvek stoji na sajtu, potvrdila nam je i sekretarka fondacije Katarina Danojlić.

– Novac je u fondaciji, gde je oduvek i bio. I biće iskorišćen za lečenje deteta kome bude potreban. A dece, nažalost, uvek ima. Tokovi novca u fondaciji uvek mogu da se provere, ali lakše je izmišljati i blatiti. A posledice su nemerljive – ističe Danojlić.

Napadi režimskim medija na Sergeja Trifunovića i njegovu fondaciju započeli su nakon što je sakupljen novac za lečenje četvorogodišnjeg Dušana Todorovića. Novac je sakupila upravo fondacija Podrži život, a nakon objave o tome, oglasio se i predsednik Srbije Aleksandar Vučić, velikodušno najavljujući da će država obezbediti sredstva. Trifunović je to nazvao jeftinim političkim marketingom, pitajući kako za jedno dete ima novca a za drugo ne, jer je generalni sekretar Nikola Selaković u maju u ime predsednika odbio da da pomoć majci jedne bolesne devojčice, navodeći da to nije u nadležnosti predsednika i da bi time prekršio Ustav.

I Fondacija tuži Srpski telegraf

Sergej Trifunović je otvoreno govorio o dvostrukim aršinima i licemerju predstavnika vlasti, zbog čega je dospeo na naslovne strane režimskih tabloida kao „ološ“, „narkoman“ ali i neko ko „vara na bolesnoj deci“. On je za naš list najavio da će fondacija tužiti Srpski telegraf zbog skandaloznog teksta u kojem su zloupotrebljena deca.

Istinomer
angie01 angie01 16:56 26.09.2018

Re: sa N1

http://rs.n1info.com/a421321/Vesti/Tabloid-napao-Sergeja-Trifunovica-i-Fondaciju-Podrzi-zivot.html

i moram da izdvojim,

Izjavu glavnog urednika Srpskog telegrafa Milana Lađevića prenosimo u celosti:

“'Srpski telegraf' je prethodnih dana izveštavao o slučaju malog Dušana, kome je hitno bila potrebna pomoć. Pozvali smo sve naše čitaoce da se uključe u tu akciju, koju je vodila fondacija 'Podrži život'. Kad je objavljeno da je novac sakupljen i da će sredstva koja je država izdvojila biti prosleđena na račune još pet porodica, to jest petoro mališana kojima je život ugrožen, pokušavali smo da dođemo u kontakt sa tim porodicama kako bismo pisali o njihovim slučajevima. Tako smo u ponedeljak došli i do roditelja male Petre Petrović. Kad su se javili, bili su iznenađani da će neki novac otići na njihov račun i rekli su nam da se oni od maja nalaze sa detetom u bolnici 'Sent Džud', u kojoj je lečenje besplatno. S obzirom na to da smo već imali aferu sa prodicom Ognjanović, smatrali smo da je ovo tema od javnog interesa i da o tome treba pisati jer nije normalno da neko na portalu svoje fondacije četiri meseca sakuplja novac za dete koje se već uveliko leči, ponavljam, besplatno. Oba roditelja su nam dala izjavu, koju smo u celosti preneli. Uredno smo pozvali glumca Sergeja Trifunovića, koji je novinarku uputio na izvesnu Katarinu Danojlić iz fondacije, a ona potom, dalje, na upravnika Radomira Antonovića, koji je rekao da su 'zaboravili da ažuriraju sajt!?'. Sinoć oko 19.30 novinarku su zvali roditelji male Petre, koji su molili da se njihova izjava ipak ne objavljuje jer su ih zvali iz fondacije Podrži život i zapretili im da povuku svoju reč, pošto 'ni za njih neće biti dobro, dok će, s druge strane, oni pretrpeti veliku štetu'. S obzirom na to da im je novinarka pročitala njihovu izjavu pre objavljivanja, na koju nisu imali primedbi, kao i to da su sinoć potvrdili da je sve to tačno, ali da ipak skinemo tekst, mi na to nismo pristali. Tako da nema reči o zloupotrebi izjave porodice Petrović, već jednostvano nismo, kao oni, podlegli pretnjama i pritiscima. Što se tiče novinarke Miljane Leskovac, mogu samo da kažem da se ona nije ni čula sa porodicom, već koleginica Ana Vušović Marković, koja godinama prati zdravstvene teme. Koleginica Leskovac je pomagala oko teksta, zvala je predstavnike fondacije 'Podrži život', pa je zato potpisana zajedno sa Anom. No svejedno Sergej Trifunović i njegovi kerberi sa društvenih mreža verbalno su linčovali Miljanu Leskovac, šerujući njene slike uz preteće komentare i pogrdne nazive, čak i na osnovu njenog fizičkog izgleda. Dan pre toga objavio je brojeve mobilnih telefona novinara koji su mu tražili izjavu. Ali to svakako više govori o toj ološ-eliti i mržnji koju seju nego o bilo čemu drugom. Kad su u pitanju pretnje tužbom Sergeja Trifunovića, to neće biti prvi put. I mi jedva čekamo da konačno presavije tabak i na sudu dokaže da nismo bili u pravu. Kao i uvek, mi za naše tvrdnje imamo i konkretne dokaze, koje ostavljamo za sud. Od pisanih tragova do audio-zapisa.”
angie01 angie01 09:21 27.09.2018

ako nekog zanima,

evo sajta fondacije Podrzi zivot, na kome se lepo vidi kako rade, sta su uradili i kako funckionisu,

PODRZIZIVOT

...i da nije normalno da se uopste dozvoli, a kamo li organizuje, da se ovakvo sranje posipa po ljudima i organizaciji koji su nasli nacina da nada, u najosetljivijem i najvaznijem segmentu drustva, postane stvarnost,....za samo 4 godine, koliko postoje, uspeli su da prikupe novac za vise od sezesetoro dece i posalju ih na potrebno lecenje...naravno, zahvaljujuci poverenju i humanosti ljudi i organizacija koje novac doniraju.

Hvala im!
iqiqiq iqiqiq 10:39 27.09.2018

Re: ako nekog zanima,

a samo da pitam pošto ne pratim svakodnevno vesti jel su se UNS i NUNS oglasile povodom ovoga...mislim ima li neke institucije, SANU ...

ako oni kojima je posao da brinu o medijima, ministarstvo itd neće

misha.m misha.m 13:46 27.09.2018

Re: ako nekog zanima,

Novinarske organizacije vode računa o pravima novinara. ne previše o njihovim obavezama i moralu.

Možda je trebalo da se oglase, ali nisu oni prvi koji je trebalo da reaguju.

Nije jasno na koje Ministarstvo mislite - ono za Kulturu? tek oni nisu pozvani da se mešaju u uređivačku politiku privatnih medija, evo onomad zamalo spališe Ministra kad je predlagao da se rijaliti programi stave pod pretplatu (čitaj - pod šifru).
angie01 angie01 13:55 27.09.2018

Re: ako nekog zanima,

Nije jasno na koje Ministarstvo mislite - ono za Kulturu? tek oni nisu pozvani da se mešaju u uređivačku politiku privatnih medija, evo onomad zamalo spališe Ministra kad je predlagao da se rijaliti programi stave pod pretplatu (čitaj - pod šifru).


e, hebiga sada- to ministarstvo se zove za kulturu i informisanje- sto bi znacilo, da je isti ministra odgovoran i za ovu oblast:))
bookez bookez 14:33 27.09.2018

Re: sa N1

angie01


... i konkretne dokaze, koje ostavljamo za sud. Od pisanih tragova do audio-zapisa.”


Ja bih rekao da je ovo relativno jednostavan problem. Ili su roditelji rekli što je napisano ili nisu. Kako postoji audio-zapis, to će za utvrdjivanje činjenica biti potrebno cirka, pa 10 godina sudjenja.
iqiqiq iqiqiq 14:50 27.09.2018

Re: ako nekog zanima,

misha.m
Novinarske organizacije vode računa o pravima novinara. ne previše o njihovim obavezama i moralu.

Možda je trebalo da se oglase, ali nisu oni prvi koji je trebalo da reaguju.

Nije jasno na koje Ministarstvo mislite - ono za Kulturu? tek oni nisu pozvani da se mešaju u uređivačku politiku privatnih medija, evo onomad zamalo spališe Ministra kad je predlagao da se rijaliti programi stave pod pretplatu (čitaj - pod šifru).


ja verujem da su ovde određeni zakoni povređeni, nisu privatni mediji valjda izuzeti od važeće regulative, sada je pitanje zašto pojedinac, jedan po jedan, da tužaka novine, zašto se novinarska struka ne popdigne na viši nivo, tome treba da služe UNS i NUNS, da govna iz svojih redova izbace---primera radi Lekarska komora izbacuje lekare koji se okrše o etiku, Inženjerska komora takođe itd

Neka im se čuje glas, UNS i NUNS neka izađu i kažu ovo nisu novinari i ovo nisu dnevne novine, postoje valjda minimumi standarda

Samo u diktatorskim režimima institucije tipa NUNSa i UNSa nemaju uticaja niti značaja, a mi nismo jel u diktaturi, nego u demokratiji
angie01 angie01 13:40 28.09.2018

Re: ako nekog zanima,

Fondacija “Podrži život”, u kontekstu novonastalih događaja, iznosi sledeće:

Da posluje isključivo u skladu sa pozitivno-pravnim normama u Republici Srbiji, Zakona o zadužbinama i fondacijama i da shodno tim pravnim aktima reguliše sva pitanja u vezi sa svojim radom i finansiranjem istog. Shodno tome, Fondacija je dostupna kontroli od strane državnih organa. Povodom toga Fondacija se više neće obazirati na tendenciozna pisanja tabloidnih medija, niti odgovarati na pitanja istih.
Ističemo da je Fondacija, od završetka akcije za Dušana Torodovića (od 15. septembra, pa do danas, 25. septembra) prikupila 13.779.299,00 RSD i 56.000,00 EUR, dok je iz budžeta Republike Srbije uplaćeno 29.663.000,00 RSD.
Fondacija je od 15.09.2018. godine uplatila 1.502.147,00 RSD i 118.001,00 EUR za lečenje dece.
Sredstva iz Fondacije će, kao i do sada, uvek biti usmerena za lečenje, pa stoga pozivamo sve roditelje čijoj deci je potrebna pomoć da nam se obrate. Apelujemo da i dalje nastavite sa slanjem SMS poruka na 5757 i uplatama na naše račune.

Obavestenje - demanti na sporan tekst u ST
mariopan mariopan 19:34 28.09.2018

Re: ako nekog zanima,

DROGIRAJTE SE.

NE DOZVOLITE DA VAŠA DECA MISLE DA STE POTPUNO SVESNO TRPELI OVA SRANJA.

(To mi sin poručio)
angie01 angie01 20:24 28.09.2018

Re: ako nekog zanima,

DROGIRAJTE SE.

NE DOZVOLITE DA VAŠA DECA MISLE DA STE POTPUNO SVESNO TRPELI OVA SRANJA.


pa, hebote, s nama nesto opasno nije u redu.


eto, kada i deca vide.
spinoza spinoza 21:31 28.09.2018

Re: ako nekog zanima,

mariopan
DROGIRAJTE SE.

NE DOZVOLITE DA VAŠA DECA MISLE DA STE POTPUNO SVESNO TRPELI OVA SRANJA.

(To mi sin poručio)

Jezivo crn i poražavajući humor.
angie01 angie01 22:02 28.09.2018

Re: ako nekog zanima,

Jezivo crn i poražavajući humor.


porazavajuca istina.
mariopan mariopan 09:44 29.09.2018

Re: ako nekog zanima,

spinoza
mariopan
DROGIRAJTE SE.

NE DOZVOLITE DA VAŠA DECA MISLE DA STE POTPUNO SVESNO TRPELI OVA SRANJA.

(To mi sin poručio)

Jezivo crn i poražavajući humor.

Naša stvarnost.
angie01 angie01 13:36 29.09.2018

Re: ako nekog zanima,

Nije jasno na koje Ministarstvo mislite


skoro da nije ni vazno...

Ksendza

‏ @Ksenija71806612

"Humanitarne organizacije za lecenje dece, napravljene su po savetu stranih agentura, da bi udarili na emocije gradjana i samog predsednika. Gde ide novac, to ne znamo"
Loncare, jos jednom, dzukelo!

angie01 angie01 13:38 29.09.2018

Re: ako nekog zanima,

mariopan
spinoza
mariopan
DROGIRAJTE SE.

NE DOZVOLITE DA VAŠA DECA MISLE DA STE POTPUNO SVESNO TRPELI OVA SRANJA.

(To mi sin poručio)

Jezivo crn i poražavajući humor.

Naša stvarnost.


Ksendza

‏ @Ksenija71806612
16h16 hours ago

"Mi smo u sustini jedan slugeranjsko - podanicki narod koji, pri tom, ume da bude i dousnicki, bez obzira na sve slobodarske tradicije."
Poslednji aplauz za gospodina Ejdusa.
Atomski mrav Atomski mrav 01:54 30.09.2018

Re: ako nekog zanima,

angie01
DROGIRAJTE SE.

NE DOZVOLITE DA VAŠA DECA MISLE DA STE POTPUNO SVESNO TRPELI OVA SRANJA.


pa, hebote, s nama nesto opasno nije u redu.

eto, kada i deca vide.


Da parafraziram odlomak iz Balkanskog Špijuna - unuci će nam pljuvati po slikama, deca neće smeti jer ćemo još uvek biti živi...
mariopan mariopan 19:00 26.09.2018

...

preporučila, samo mi je teško da komentarišem.
angie01 angie01 19:33 26.09.2018

Re: ...

samo mi je teško da komentarišem.


teska bedastoca, mariopan,...jer nije u pitanju samo poznati glumac.

...juce sam videla na kajronu neke tv, koji je brzo promakao, isto demanti o zloupotrebi nekih para za koje je bio na slican nacin optuzen nas blogokolega g Sabic,....botemazo, i nikom nista, ovako se svinjski obracunavaju sa neistomisljenicima,...a po sistemu, drz'te lopova...

...isto tako, ne znam, gde su drzavne institucije, udruzenja novinara, ovi/oni,...brate, ovde bi trebalo da se postavi medijski ombucman, sud, pa po kratkom postuku.
angie01 angie01 19:45 26.09.2018

Re: poruka Petrinog oca, Sergeju

angie01 angie01 19:46 26.09.2018

Re:umesto izvinjenja i kazne,

iqiqiq iqiqiq 10:16 27.09.2018

Re: Re:umesto izvinjenja i kazne,

uvek sam se iznova čudila mnogim ljudima koji stanuju i spavaju u istom gradu u kom i ja...uzmimo na primer da je novinar kako tako došao do diplome, osim ako dotične novine nisu otišle dalje od toga i zaposlile nekoga ko zna da čita i piše, koliko toliko.

E sad takav novinar dobije u zadatak da blati neku osobu koja mu ništa nije skrivila u životu, ali to je radni zadatak. Verovatno se odmah izgovara na nejač u kući i zarad hleba nasušnog napiše članak. Pretpostavljam da pod pretnjom gladi, nezaposlenosti, itd. mnogi pokleknu. Ali ne razumem te novinare koji ostrašćeno dokazuju da im je posao na mestu, pa onda u naslovnoj strani svojih novina stavljaju takve epitetet OLOŠ!!!

Ne znam, čak da nikada nije ni uspeo u svojoj profesiji, nije dobio diplomu itd, pa neko minimalno kućno vaspitanje, školsko vaspitanje, ne dozvoljava da crno na belo vređaš nepoznatu osobu.

I tako, takvi ljudi žive, rade, obitavaju i spavaju na ovim prostranstvima, neki paralelni svetovi.

Hvala Andji što reaguješ, pa i ostali, da znam da sam u nekoj manjini koju ovakve stvari vređaju, a hvala Sergeju na energiji i integritetu, nadam se da neće dozvoliti da ga ovakve stvari lično pogode. Desile bi se svakom od nas, ako ili kada jednog dana budemo meta ljudi koji su zalutali u novinarsku profesiju.
angie01 angie01 13:05 27.09.2018

Re: Re:umesto izvinjenja i kazne,

uvek sam se iznova čudila mnogim ljudima koji stanuju i spavaju u istom gradu u kom i ja.




a hvala Sergeju na energiji i integritetu, nadam se da neće dozvoliti da ga ovakve stvari lično pogode. Desile bi se svakom od nas, ako ili kada jednog dana budemo meta ljudi koji su zalutali u novinarsku profesiju.


mene bas nanerviralo ovo smetliste- Sergeju to sve ne treba, ali se ukljucio kada je shvatio da moze nesto da uradi, ulozio je svoje ime, poznatost, poverenje i onda ovakvi ljudi, sa dna kace, krenu da posipaju talog, da zasmrdi sto vise- za posledice ni ne mari, sto je stetu nacinio coveku, kome treba da se pokloni i zahvali za to sto cini, jos likuje,....a za to sto ce mozda recidiv da bude smanjena angazovanost oko donacija, sto ce opet neku decicu kojoj je pomoc potrebna, dodatno da ugrozi....to mu nije ni na kraj pameti,...pazi pameti...i ja se zatrcala...
iqiqiq iqiqiq 14:33 27.09.2018

Re: Re:umesto izvinjenja i kazne,

.a za to sto ce mozda recidiv da bude smanjena angazovanost oko donacija, sto ce opet neku decicu kojoj je pomoc potrebna, dodatno da ugrozi.


pa nažalost, posle ovoga, ja verujem SAMO Sergiju, pa ću nastaviti samo njegovoj organizaciji da šaljem pare, jer čim ga toliko blate, znači da je pošten i radi donatorski posao kako treba, ne daje nikakvim partijskim članovima itd novac koji je namenjen deci
tasadebeli tasadebeli 19:46 26.09.2018

Таблоидиотизација

U sveopstoj tabloidizaciji,


Таблоидиотизацији.

Или што би рекао Бујошевић у свом последњем интервјуу, свеопштој кретенизацији.


"Vreme apsolutne kretenizacije


"Da je Tijanić uradio ono što smo moj tim i ja uradili u poslednje tri godine, teško da bi iko u Srbiji došao do reči. Potpuno je tačno što je Tijanić rekao da će bez dobrog Javnog servisa Srbija biti umobolna država. Mi smo uradili sve da Srbija ne bude takva. I to je jedan od najvećih uspeha RTS-a u ovo vreme apsolutne kretenizacije i medija i društva. Tijanić je imao sreće da nije živeo u ovoj kretenizaciji, koju je najavio u svom obraćanju studentima novinarstva, čiji su uzroci bahatost, neznanje koje ne zna za sebe, loš ukus, želja za brzom zaradom i nažalost moderne tehnologije, omogućujući svakom idiotu da misli da je Hegel", rekao je u intervjuu za Nedeljnik Dragan Bujošević.



Или што би рекао гос'н Бобић, етаблирани розе ријалити.
angie01 angie01 19:47 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Или што би рекао Бујошевић


sram ga bilo!
tasadebeli tasadebeli 19:50 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

angie01
Или што би рекао Бујошевић


sram ga bilo!



Није битно КО је рекао, већ ШТА је рекао.

u ovo vreme apsolutne kretenizacije i medija i društva. Tijanić je imao sreće da nije živeo u ovoj kretenizaciji, koju je najavio u svom obraćanju studentima novinarstva, čiji su uzroci bahatost, neznanje koje ne zna za sebe, loš ukus, želja za brzom zaradom i nažalost moderne tehnologije, omogućujući svakom idiotu da misli da je Hegel


Заборавих у претходном, за читав текст:
Bili Piton Bili Piton 20:40 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

tasadebeli

Таблоидиотизацији.



Sad ovog leta sam bio 7 nedelja u Bgd - to samo da staneš pred kiosk da kupiš cigare ili dopuniš bus plus, pa to malo u čekanju dok ti padne pogled na izloženu tiskovinu...iskreno ja ne znam kako svi do sad niste potpuno pošizeli. Mislim jeste pošizeli potpuno, ali još se dobro i držite kad se sve sabere.
angie01 angie01 20:50 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

већ ШТА је рекао.


Mi smo uradili sve da Srbija ne bude takva.


sta je uradio, on i njegov tim?
tasadebeli tasadebeli 20:53 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Bili Piton
tasadebeli

Таблоидиотизацији.



Sad ovog leta sam bio 7 nedelja u Bgd - to samo da staneš pred kiosk da kupiš cigare ili dopuniš bus plus, pa to malo u čekanju dok ti padne pogled na izloženu tiskovinu...iskreno ja ne znam kako svi do sad niste potpuno pošizeli. Mislim jeste pošizeli potpuno, ali još se dobro i držite kad se sve sabere.





У праву си.

(Ја се исто не могу начудити насловним странама док купујем цигаре...)

И стварно смо ми још и добри ако све то узмеш у обзир. Нисмо још увек пролупали онолико колико се творци свега тога надају и желе нам да пролупамо.

(Пре бих рекао да им је жеља дас потпуно анестезирају толиким "сензацијама", па да скроз отупимо и да онда они могу да раде буквално све што им падне на памет.)

П.С.- Причао сам вам већ о оне две баке у аутобусу... Читале то што се купује на киоску а нису новине, па онда дискутују на тему харп (а баш нека снежна мећава захватила део САД) и то тако гласно јер су наглуве, па их читав бус слуша:

"Јес, јес, кажем ти ја... Американци су то хтели послат' на нас, ал' су прет'сли погрешно дугме, па им се вратило..."

Никада се нисам возио у веселијем бусу ГСП у којем се, онако препуном, толико људи смејало од свег срца.


angie01 angie01 20:53 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

iskreno ja ne znam kako svi do sad niste potpuno pošizeli.


skoro svako ko kupi neki dnevni list, dok stojim na trafici i kupujem cigarete, uzme informer, ili kurir,...bogtemazo, pa to ko da si trovac, a navikli zavisnici traze jos, dodju svaki dan po svoju dozu.
michiganac michiganac 22:03 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

angie01
iskreno ja ne znam kako svi do sad niste potpuno pošizeli.


skoro svako ko kupi neki dnevni list, dok stojim na trafici i kupujem cigarete, uzme informer, ili kurir,...bogtemazo, pa to ko da si trovac, a navikli zavisnici traze jos, dodju svaki dan po svoju dozu.


Godine, decenije (zlatnog doba) mrmota: Srbija će biti najbolja u svemu!



..i tako Bili na koncu bejase uhvatio maglu.. (na vrijeme)
nask nask 22:54 26.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Sad ovog leta sam bio 7 nedelja u Bgd - to samo da staneš pred kiosk da kupiš cigare


Ја се исто не могу начудити насловним странама док купујем цигаре...


skoro svako ko kupi neki dnevni list, dok stojim na trafici i kupujem cigarete, uzme informer, ili kurir,...bogtemazo, pa to ko da si trovac, a navikli zavisnici traze jos, dodju svaki dan po svoju dozu.


Zato sam ja prestao da pušim.


Bili Piton Bili Piton 00:45 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

tasadebeli


(Пре бих рекао да им је жеља дас потпуно анестезирају толиким "сензацијама", па да скроз отупимо и да онда они могу да раде буквално све што им падне на памет.)




Da naravno, upravo to. Već se dešava, taj proces se zapravo privodi kraju.

Ali ima nešto mnogo gore. Najgori problem koji ja tu vidim je da nove generacije sve ubrzanije uče (i nauče) da je sasvim ok da se laže, vara i krade, i to onako siledžijski. I tu nisu samo tabloidi krivi, oni su tu više dekor - generacijama se to prećutno toleriše, i zato danas imamo sebičnosti, prevare i podmitljivosti više nego ikad.

Dalje zaključke nek donosi ko hoće...
tasadebeli tasadebeli 06:38 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Bili Piton
tasadebeli


(Пре бих рекао да им је жеља дас потпуно анестезирају толиким "сензацијама", па да скроз отупимо и да онда они могу да раде буквално све што им падне на памет.)




Da naravno, upravo to. Već se dešava, taj proces se zapravo privodi kraju.

Ali ima nešto mnogo gore. Najgori problem koji ja tu vidim je da nove generacije sve ubrzanije uče (i nauče) da je sasvim ok da se laže, vara i krade, i to onako siledžijski. I tu nisu samo tabloidi krivi, oni su tu više dekor - generacijama se to prećutno toleriše, i zato danas imamo sebičnosti, prevare i podmitljivosti više nego ikad.

Dalje zaključke nek donosi ko hoće...



Да. И то се прихвата као сасвим нормалан, уобичајен саставни део читаве циркусијаде овог нашег времена у којем живимо и у којем су медији преузели контролу над приватношћу појединаца. Као да смо сви у неком излогу...

А при томе до истине никоме није стало. Битан је шоу, представа, спектакл...

Томе учимо децу захваљујући таквој атмосфери у друштву.

Па нисам ја без разлога читаву серију постова посветио булшиту.
(ЛИНК)






Зато смо и дошли до оваквог дновинарења, како каже Анђа.


Пример број 1:

Саопштење Телевизије Прва као одговор на саопштење Моностарства просвете

Podsetimo, saopštenje je usledilio pošto je Prva TV pomogla da se reši problem osnovca koji je u školi trpeo nasilje vršnjaka.

U programu su govorili dečаk i njegova majka, kao i direktorka škole.


“I pored toga što Ministarstvo poziva roditelje da se ne obraćaju medijima i pokušava da ih spreči u tome, javnost mora da sazna za ovakve dogadjaje. Prva televizija poziva roditelje da nam i dalje pišu i da nas obaveštavaju o svakom vršnjačkom nasilju koje se svakodnevno dešava u školama u Srbiji. Ministarstvo prosvete očigledno ima nameru da takva dešavanja zataška i sakrije od očiju javnosti. Mi ne! Uvek ćemo otkrivati i govoriti čemu su izložena naša deca, naročito ako izostaje reakcija nadležnih”, navodi Prva televizija.



Па онда следи ЕПП за сам тај медиј:

Koliko smo dece izgubili zbog nasilja nad njima, koliko je roditelja tražilo, a nije dobilo pomoć škole, kakve su procedure i propisi, kakve su kazne za maloletne nasilnike, saznajte u vestima Prve televizije u 18h.



Пази, тврде да су помогли да се случај реши иако и сами кажу у свом саопштењу:

Ministrastvo navodi da su posle toga trojicu dečaka koje je rukovodstvo škole označilo kao nasilnike u poslednjih nedelju dana dva puta napala druga učenici 'želeći da zaštite' druga koji se pojavio na televiziji.






А ови из Министарства лепо кажу у саопштењу:



Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja apeluje na roditelje da svaki slučaj vršnjačkog nasilja odmah prijave nadležnima u školi koju dete pohađa.

To se navodi u saopštenju i ističe se da to treba učiniti poštujući jasno propisane procedure, uz apel na roditelje da sa školom ostvare “otvorenu, konstruktivnu saradnju”.

“Na taj način omogući će da zaposleni i stručni timovi što pre reaguju, zaštite dete i pomognu u rešavanju problema. Od škola očekujemo da efikasno i stručno reaguju, u skladu sa propisima i svojom ulogom. Ministarstvo prosvete ni na koji način ne želi da sprečava roditelje i medije da javno govore o vršnjačkom nasilju, međutim to je potrebno uraditi veoma pažljivo, kako se ne bi proizvele posledice koje mogu da budu i mnogo gore. Zajedno treba da uradimo sve što možemo uvažavajući najbolji interes sve dece”, navodi se u saopštenju.


Ало, бре! Медији!

Па шта вам је циљ?

Да повећате себи гледаност преко мртвих?

Колико треба још да изгубимо грађана ове земље, не само деце, због таквог понашања медија у осетљивим ситуацијама?

Уместо да се укључе у решавање проблема, медији га својим понашањем само даље компликују. И онда то правдају "потребом" јавности да зна "истину".

А истина је, наравно, само то што ти медији кажу.

Додуше, најобичнијим булшитом кроз спиновање. Али важан је спектакл.

(Довољно је било само погледати Јутарњи програм двоје "виспрених" водитеља који су у студио довели директорку школе, а онда се, вероватно по задатку који су добили, лицемерно посрали и на њу и на школу и на српску просвету уопште.)


Пример број 2:

Обрати, молим те, пажњу на изјаве Амиџића у овој емисији на РТС 1. Класичан пример булшита.

Бат, ху керс... Важан је спектакл. Па макар и преко мртвих...

Шоу маст гоу он. Хлеба и игара и да нико не улаже напор у размишљање у каквом то свету и окружењу живи.




vrabac_onaj vrabac_onaj 07:10 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Bili Piton
tasadebeli

Таблоидиотизацији.



Sad ovog leta sam bio 7 nedelja u Bgd - to samo da staneš pred kiosk da kupiš cigare ili dopuniš bus plus, pa to malo u čekanju dok ti padne pogled na izloženu tiskovinu...iskreno ja ne znam kako svi do sad niste potpuno pošizeli. Mislim jeste pošizeli potpuno, ali još se dobro i držite kad se sve sabere.


Ма јок бре.
Просто игноришеш, не примечујеш као кад прођеш поред радње у којој се продаје роба која те ич не занима.
И онда се то сасвим лако подноси, односно нема шта да се подноси пошто си га искључио из свести.
angie01 angie01 07:56 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Просто игноришеш,


pa, taj deo nije nikakav problem- to vecina i radi, samo sto se celo sranje i dalje desava, zagadjuje, siri se....
Bili Piton Bili Piton 14:14 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

vrabac_onaj


Ма јок бре.
Просто игноришеш, не примечујеш као кад прођеш поред радње у којој се продаје роба која те ич не занима.
И онда се то сасвим лако подноси, односно нема шта да се подноси пошто си га искључио из свести.


Dragi Vrapče, moguće je ignorisati jednom, dva puta, pet...mada je i to nezdravo po mom mišljenju - ono, band-aid solution to a skin cancer problem.

Pedeseti put već nije lako ignorisati, i ne da je nezdravo nego je direktno ubistveno. Direktan teror sopstvenih sunarodnika - to ume da pokrene, i pokreće, čitav niz vrlo negativnih emotivnih stanja.
freehand freehand 14:16 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Pedeseti put već nije lako ignorisati, i ne da je nezdravo nego je direktno ubistveno. Direktan teror sopstvenih sunarodnika - to ume da pokrene, i pokreće, čitav niz vrlo negativnih emotivnih stanja.

Dovolno je ignorisati prva dva puta, posle više nema veze
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:40 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

Bili Piton

Dragi Vrapče...

Direktan teror sopstvenih sunarodnika - to ume da pokrene, i pokreće, čitav niz vrlo negativnih emotivnih stanja.


Eto Bilija patriote i mene izdajnika :)

Dobro, ovo se zezam, ali sad ozbiljno.

Veliki procenat tih mojih sunarodnika je glasao za ovo što trenutno imamo u zemlji. Takođe, niko ih ne tera da kupuju Informer ili gledaju informativni program na Pinku a još manje ih tera da veruju u to što tamo pročitaju ili čuju. Ako je njima tako dobro, nemam ja tu neke zamerke.

Što se tiče onog dela populacije koji je kao protiv a uglavnom samo dramosera i histeriše, o njima nemam nešto bolje mišljenje nego o ovim prvim.

Tako da, dobri moj Bili, meni ostaje da gledam da se propisno parkiram, čistim zimi sneg ispred zgrade (za razliku od večine komšiluka), redovno i pošteno plaćam porez i ostale dažbine, pomognem lokalnoj ciganskoj sirotinji u kraju kad i kako mogu...
U ovakvoj konstelaciji snaga u populaciji, mislim da je od mene dovoljno.

Eto, tako ti stoje stvari, bar u mojim očima, dobri moj Bili.

P.S.
Moram da priznam da mi je malo zabolo oči ono "sunarodnici". Što reče jedan moj prijatelj, inače istoričar: "Ovo je odavno prestalo da bude narod i postalo je populacija. Razlika između ta dva pojma je ogromna."
Bili Piton Bili Piton 22:03 27.09.2018

Re: Таблоидиотизација

vrabac_onaj


Eto Bilija patriote i mene izdajnika :)


Ja nikad nisam krio da sam closeted patriota. Naopak, po nekim - nazovimo ih - ustaljenim merilima, koja su i sama više mit nego praksa - ali ipak patriota
anonymous anonymous 20:13 26.09.2018

Одбрана и последњи дани ....

... једне контроверзне личности.



angie01 angie01 20:53 26.09.2018

Re: Одбрана и последњи дани ....

da, da,...marketinske agencije su tu, jos od ds-a uradile glavni posao.

...iako tvrde da nemaju pojma o cemu se to prica.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:00 26.09.2018

Ништа ново

Напад на Сергеја Трифуновића и његову фондацију безочним таблоидним лажима је само један у низу напада које већ годинама воде таблоиди по налогу и за рачун власти.

Вук Јеремић, његова жена, Бошко Обрадовић, владика Амфилохије, отац Сава Јањић, покојни Оливер Ивановић, повереник Шабић, Саша Радуловић, Саша Јанковић, само су неки од оних који су били мета и који су вучени по блату.

А што су таблоидни наслови дегутантнији, надреалнији и сулудији, они само најављују све ближи и ближи крај.
angie01 angie01 21:24 26.09.2018

Re: Ништа ново

А што су таблоидни наслови дегутантнији, надреалнији и сулудији, они само најављују све ближи и ближи крај.


ono sto je tu sporno, da li ce i oni sledeci da samo preuzmu upravljac za namestenu konstrujciju- jer i ovu sa medijima i tabloidima je sproveo ds.

trebalo bi da se formira neko nezavisno telo, koje ce da kaznjava ovakve stvari.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:42 27.09.2018

Re: Ништа ново

angie01
А што су таблоидни наслови дегутантнији, надреалнији и сулудији, они само најављују све ближи и ближи крај.


ono sto je tu sporno, da li ce i oni sledeci da samo preuzmu upravljac za namestenu konstrujciju- jer i ovu sa medijima i tabloidima je sproveo ds.

trebalo bi da se formira neko nezavisno telo, koje ce da kaznjava ovakve stvari.

Наравно да је важно да постоје регулаторна тела за сваку област, да имају стварни утицај и моћ и да су независна и непристрасна.

На последњем Бобићевом блогу о Пинку цитирала део чланка са Вике о Офкому, регулаторним телу у УК за бродкастере, али и друге комуникације, фиксну и мобилну телефонију, пошту итд, али ту је дискусија замрла.

За штампане медије у УК, то је PSO, Press Standards Organisation.

Да не звучим као покварена плоча, али може много да се научи уз туђих искустава, а најјефтиније је учити на туђим грешкама.
freehand freehand 07:47 27.09.2018

Re: Ништа ново

ono sto je tu sporno, da li ce i oni sledeci da samo preuzmu upravljac za namestenu konstrujciju- jer i ovu sa medijima i tabloidima je sproveo ds.



Možeš da budeš urednik Informera i funkcioner SNS.
Inače, Beba Popović bio je Đinđićeva desna ruka za medije, drugosrbijanska peruška i Vučićev majstor iz senke.
angie01 angie01 08:01 27.09.2018

Re: Ништа ново


Možeš da budeš urednik Informera i funkcioner SNS.


ne mozes odbraniti neodbranjivo, tako sto ces svaki put da skaces k'o oparen, kad ti se pomenu ljubimci,...al celu konstrukciju koja i sada funkcionise, pa i ovu, je postavljena pre 2012....aktuelni su samo preuzeli i dodali svoj smek....a tu ti ja nisam nista kriva.
freehand freehand 08:09 27.09.2018

Re: Ништа ново

angie01

Možeš da budeš urednik Informera i funkcioner SNS.


ne mozes odbraniti neodbranjivo, tako sto ces svaki put da skaces k'o oparen, kad ti se pomenu ljubimci,...al celu konstrukciju koja i sada funkcionise, pa i ovu, je postavljena pre 2012....aktuelni su samo preuzeli i dodali svoj smek....a tu ti ja nisam nista kriva.

Da išta znaš o tome što pričaš znalabi da je "cela konstrukcija" postavljena kad su napravljene prve novine, znala bi šta znači "cicvarićevština", možda bi znala i za tabloide u SFRJ, možda bi znala i kad je nastao Pink, a možda bi - ali samo možda - umela da napraviš razliku između tabloida na kioscima ilaži kao osnove sistema vlasti.
Al tebi tu ne da ne mogu da pomognem ja, već tu pomoći nema.
Naročito oko činjenice da se svakim skretanjem pažnje sa SNS kao monster-fenomena i spremnosti frtaljintelektualaca na kolaboraciju kao srži problema u stvari učvršćuješ ovaj antiintelektualni i antietički zulum koji hara Srbijom.
Pridrži Selakoviću taj plakat, dok si u radnji.
angie01 angie01 08:20 27.09.2018

Re: Ништа ново

Da išta znaš o tome što pričaš


ti pricas neke druge stvari, a ja podvlacim tesko prelazenje granice u svakodnevnom "izvestavanju", gde su posledice i steta velike,...pink je sluzio svima i tako ce dok bude postojao,....

Istrazivanje BIRNA

nejasan mi je tvoj gnev, prema svakom ko pomene i zasluge predhodne vlasti, ti bi da se samo kritikuje ova, koja je i po meni najstrasnija, ali, izvini, ovi tvoji su se bas potrudili da pomognu u tome...a sto je tu bas nesimpaticno, je cinjenica da bi trebalo da su "moji"/"nasi",....a ono ispalo duplo golo....sto se mene tice, meni je gore kada me izda neko "moj".
angie01 angie01 08:28 27.09.2018

Re: Ништа ново

Да не звучим као покварена плоча, али може много да се научи уз туђих искустава, а најјефтиније је учити на туђим грешкама.


naravno da postoje modeli koji su se vec pokazali da funkcionisu i da ne treba izmisljati toplu vodu- samo se brinem, da to nikoga ne zanima,...zasto do sada niko nije postavio takvo jedno regulatorno telo, kada je ocigledno da je neophodno...
freehand freehand 08:38 27.09.2018

Re: Ништа ново

ti pricas neke druge stvari, a ja podvlacim tesko prelazenje granice u svakodnevnom "izvestavanju", gde su posledice i steta velike,...pink je sluzio svima i tako ce dok bude postojao,....

Rekoh da nemaš pojma o čemugovoriš. Sve vreme dok je Đinđić bio predsednik vlade, pa Živković, pa dok je Tadić bio predsednik republike, pa doke DS bila noseći deo vlade medijski prostor bio je pun kritičkih tekstova i napada i na stranku i na njene funkcionere.
Podmetanje priče o medija marketingu zamena je teza istandardni vučićevski bulšit.
ali, izvini, ovi tvoji su se bas potrudili da pomognu

Zato ovi tvoji sve rešavaju tiptop. Zajedno sa Bebom Popovićem.
angie01 angie01 08:42 27.09.2018

Re: Ништа ново

Zato ovi tvoji sve rešavaju tiptop. Zajedno sa Bebom Popovićem.


there, there...

...ovi su razradili, napreduju- napredno...
freehand freehand 08:49 27.09.2018

Re: Ништа ново

angie01
Zato ovi tvoji sve rešavaju tiptop. Zajedno sa Bebom Popovićem.


there, there...

...ovi su razradili, napreduju- napredno...

Beba smislio, Beba razradio. Drugosrbijanština tamo, drugosrbijanština vamo.
angie01 angie01 09:06 27.09.2018

Re: Ништа ново

Drugosrbijanština tamo, drugosrbijanština vamo.


sad vec zvucis k'o filozof iz Londona,...
freehand freehand 09:09 27.09.2018

Re: Ништа ново

angie01
Drugosrbijanština tamo, drugosrbijanština vamo.


sad vec zvucis k'o filozof iz Londona,...

Jebiga, Londonom na Jajince.
spinoza spinoza 13:15 27.09.2018

Re: Ништа ново

freehand
angie01
Drugosrbijanština tamo, drugosrbijanština vamo.


sad vec zvucis k'o filozof iz Londona,...

Jebiga, Londonom na Jajince.

Samo vas posmatram, ali sa Zen mirom, ako smem da se pohvalim

A neću da komentarišem, em je Angie postala jako stroga u poslednje vreme, a ti si se, garant, rodio namrgođen i odmah strogo progovorio tipa "Šta je ovo ...", ... samo rizikujem da dobijem batine
zilikaka zilikaka 21:01 26.09.2018

Štetočine

Bljutavo je koliko daleko idu i nd interesuju ih posledice.
Na kraju ove priče stoje deca kojima treba pomoć, al to ih ne zanima.
Jeste da ne pomažu al zato odlično uništavaju.

Destruktivci u najgorem smislu.

angie01 angie01 21:31 26.09.2018

Re: Štetočine

Destruktivci u najgorem smislu.


meni je uvek bilo odvratno, kada sa nekog drveta vire u kucu nekog poznatog i onda sa, prakticno "ukradenom" slikom, izmisljaju neke nebuloze, sa naslovom, skandalozno, necete verovati,....poslednja, najodvratnija takva situacija je bila, kada je nazalost preminulo dete poznatom glumcu, a vrlo povucenom, narocito za medije- znaci, covek se generalno ne eksponira, radi svj posao i to je to,...kad neki bezocni dnovinar, neposredno posle tragedije, ladno namesti ceku pored zgrade gde glumac stanuje i fotografise ga, kada se glumac pojavio na prozoru i sutradan u dnovinama ispod te fotke,ide price o njegovom emotivnom stanju, onako petparacki sroceno- ma dno dna, kojim pravom...postoji valjda neki kodeks, neka linija preko koje ne sme...
zilikaka zilikaka 22:01 26.09.2018

Re: Štetočine

kada sa nekog drveta vire u kucu nekog poznatog i onda sa, prakticno "ukradenom" slikom, izmisljaju neke nebuloze,

Jeste to ružno, al kad si javna ličnost moraš da naučiš da nosiš i teret toga.
Daleko ga opravdavam, nego mi je šteta koja se napravi pojednincu u javnosti nemerljiva sa ovim, gde ljuljaju celu jednu humanitarnu organizaciju, i to za bolesnu decu, zbog nekih svojih jeftinih poena.
zilikaka zilikaka 22:01 26.09.2018

Re: Štetočine

greška, duplo
angie01 angie01 22:10 26.09.2018

Re: Štetočine

nego mi je šteta koja se napravi pojednincu u javnosti nemarljiva sa ovim, gde ljuljaju celu jednu humanitarnu organizaciju, i to za bolesnu decu, zbog nekih svojih jeftinih poena.


to je nesporno- samo sam dala jos jedan primer nedopustivog izvestavanja- kojim pravom se izmislja prica o necijem bolu i ko ima potrebu da uoste ulazi u u tu sferu privatnosti.

javna licnost daje intervju, kada ima/zeli sta da kaze,...

jedno je kada recimo, Britni Spirs, zove novinare da je slikaju dok bez gaca izlazi iz automobila, jer joj treba neka senzacija, makar i tako bedna, jer joj je karijera u krizi, a drugo je kada novinari na aerodromu sacakuju poznate na izlazu, jer im je neko od sluzbenika dojavio u kom avionu ce neko poznat stici, pa ih oni prepadnu sa decom, familijom pri povratku iz nekog privatnog filma, a ako nece da sa njima tada pricaju i bune se, oni sutradan sa tim istim fotkama iznad teksta, izmisljaju kako je taj neko ovo ili ono, a obavezno ruzno.
iqiqiq iqiqiq 10:30 27.09.2018

Re: Štetočine

javna licnost daje intervju, kada ima/zeli sta da kaze,...

malo je javnih ličnosti čije mišljenje je meni bitno, merodavno i želim da ga čujem, verovatno zato ja i nisam neko ko će redovno kupovati novine...

eh koliko sam nevidljivih ljudi upoznala koji su imali mnogo toga da kažu i čije mišljenje bi bilo lepo odštampati u nekim novinama, srećom postoji alternativa, to su ovi blogovi i društvene mreže, gde se još ponekad može izdvojiti nešto mudro i kvalitetno

ostale javne ličnosti i njihove novine, samo da kažem, neka hvala, kratak je život da ga na to trošim

tako da jeste novinarska profesija muka, ili ideš ono go with the flow, pa se valjaš u blatu ili pokušavaš da održiš standard, ostaješ dosadan većini, a zarada nikakva...

i onda spadneš na to da kao novinar komentarišeš događaje iz Zadruge (ne pušim, ali nije kiosk jedino mesto gde tabloidni naslovi iskaču, uzmite samo domaće internet sajtove sa pregledom štampe)
tasadebeli tasadebeli 21:11 26.09.2018

Контратег

И да потврдим ово што Били каже да се ми још увек добро и држимо када се узме у обзир све ово...


Надам се само да ово о чему је писала Анђа неће видети много родитеља из моје школе...

Наиме, сутра увече је у мојој школи журка чији приход од карата иде у добротворне сврхе фондацији "Подржи живот" (деца ми рекоше да је то за малог Душана). Журку организовали и све припремили осмаци којима сам разредни. Ништа им ја нисам сугерисао, појавили се сами одједном са идејом и тражили да им помогнем. Цело одељење прионуло на посао, замолили неке наставнике да сутра увече дежурају, једна мама се побринула да одштампа карте, један тата се побринуо за осветљење и озвучење, наставник физичког за сокиће и кексиће из радње јер он има ауто, ја немам итд...

Око 120 деце купило карте (карта 250 динара). Чисти приход од журке за фондацију око 30 000, како смо рачунали клинци и ја.

Све су клинци организовали, дежурства наставника, припрема сале за журку, чишћење сале после журке итд. И то све клинци сами, само дођу код мене и кажу шта су и како су смислили да бих им био логистичка подршка. поред родитеља који ту учествују.

И сад читам ово о чему је Анђа писала и већ размишљам какав текст да спремим за оне родитеље (а биће их сигурно; не много, али биће их) који ће допустити да их овакви медији таблоидиотизују и који ће затим доћи у школу да се побуне против организације журке. (Неки од њих и по политичкој линији, знам их који су...)

Тужно, тужно...
angie01 angie01 21:19 26.09.2018

Re: Контратег

bravo za decu- ljudi su u sutini humani, sto pokazuje da se uvek organizuju kada je nekom pomoc potrebna,....a ovo sto rade tabloidi, je zastrasujuce pogubno po drustvo.

taso, pozdravi decicu, a ako neko od roditelja nesto zameri, jer je nacuo- sto se nadam da nece, procitaj im pismo oca Sergeju, koje sam nakacila u komentaru i otvoreno im kazi o cemu se radi....ne znam samo da li je to dozvoljeno u skoli sa rezimskim direktorima.
tasadebeli tasadebeli 21:29 26.09.2018

Re: Контратег

angie01

ne znam samo da li je to dozvoljeno u skoli sa rezimskim direktorima.



Увек имам за такве ситуације ону припремљену реченицу коју сам научио напамет још почетком деведесетих да је у школама законом забрањено бављење политиком.

Ма... И ти директори школа у Србији су онолико режимски колико неки режим траје. Онда постану режимски у неком другом режиму. Ако хоће добро и себи и школи.

То мора тако у Србији ако се неко прихвати тог посла (и при томе не мислим на оне амбициозне каријеристе који газе преко мртвих него на оне директоре школа који нису заборавили да буду и педагози).

Није њима лако на тој позицији ко се озбиљно тога прихватио. Амортизер су између свих учесника укључених у процес (деце, родитеља, запослених, Министарства, закона и прописа,...), па врло често буду као онај боксерски џак за ударање што виси са плафона. Али да не ширимо сада ту причу.
angie01 angie01 22:01 26.09.2018

evo i slucaj Janka Baljka

Bili Piton Bili Piton 00:50 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

angie01
https://talas.rs/2018/09/25/janko-baljak-odgovornost-za-javnu-rec/

obavezno procitajte


Mali Pajkić a veliko djubre.
milos_mijatovic milos_mijatovic 09:10 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Неко ми једном рече да су Пајкићеви родитељи били добри са сваком влашћу у последњих 30 година. Ако је то тачно (можда овде има неко ко је боље информисан од мене, па ме евентуално исправи), онда је ово што он ради само природан наставак.

У сваком случају, могао бих да се кладим да ће се дечко без проблема снаћи и када више не буде Вучића.
angie01 angie01 09:42 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Неко ми једном рече да су Пајкићеви родитељи били добри са сваком влашћу у последњих 30 година


Nebojsa je ranije licio na nesto sasvim drugo,

Године 1971. напушта Босну и одлази у Београд на студије драматургије. Постаје уредник спољног програма СКЦ-а 1977. и заједно са Момом Рајином ради на афирмацији Новог таласа.[2]

Заједно са Мишом Радивојевићем написао је сценарио за култни филм Дечко који обећава. Након тога је 1984. године снимљен још један веома успешан филм по његовом сценарију, Давитељ против давитеља, овај пут у сарањи са Слободаном Шијаном. Написао је и сценарио за филмове Уна, Шест дана јуна, Краљева завршница, Ремингтон, До краја и даље и Последњи валцер у Сарајеву.[3]

Писао је музичке и филмске критике за часопис Џубокс, а већ годинама је професор драматургије на Факултету драмских уметности у Београду.


al hebiga, kvarljiva roba,...njegova bivsa zena Biljana Maxic, koja je u zlatno vreme bloga bila clan ovog portala, je krajnje cool lik- inace je autor kultnog filma, Kakao je propao rokenrol,...
angie01 angie01 14:16 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Mali Pajkić a veliko djubre.


on sere po ljudima, najglupljim, ali zato opasnim "fazonima"- sramno, a besmisleno je sto neko toliko neduhovit i neharizmatican uopste vodi emisiju , ciji format bi trebalo da nosi upravo to, duhovitost i harizma-kojima pokusava da ih degradira, a ujedno orkestrira progon protiv njih,

a krle i pedjica ga brane i terciraju mu- ne zaboravite.
Bili Piton Bili Piton 14:41 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

angie01


a krle i pedjica ga brane i terciraju mu- ne zaboravite.


Ja sam - verovatno naivno - prvo pomislio da Pedjica troluje sve u 16, toliko mi je to bio nonsens - ali ne! On to mrtav ozbiljan.

Baš je ružno ostario Pedjica.
milos_mijatovic milos_mijatovic 15:38 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Bili Piton
angie01


a krle i pedjica ga brane i terciraju mu- ne zaboravite.


Ja sam - verovatno naivno - prvo pomislio da Pedjica troluje sve u 16, toliko mi je to bio nonsens - ali ne! On to mrtav ozbiljan.

Baš je ružno ostario Pedjica.


Од Крлета се то могло очекивати, али Пеђа ме је баш разочарао.
milos_mijatovic milos_mijatovic 15:45 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

angie01
Mali Pajkić a veliko djubre.


on sere po ljudima, najglupljim, ali zato opasnim "fazonima"- sramno, a besmisleno je sto neko toliko neduhovit i neharizmatican uopste vodi emisiju , ciji format bi trebalo da nosi upravo to, duhovitost i harizma-kojima pokusava da ih degradira, a ujedno orkestrira progon protiv njih,

a krle i pedjica ga brane i terciraju mu- ne zaboravite.


Када би Пинк пословао тржишно, не би он могао ни случајно могао да води такву емисију.

П.С. Хвала на одговору на мој претходни пост - човек свакога дана научи нешто ново.
angie01 angie01 16:43 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka


Baš je ružno ostario Pedjica.


pri tome, ugasila mu se duhovitost- ne ide to po zadatku....
angie01 angie01 16:45 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Од Крлета се то могло очекивати,


da, da,...on je i ovde podmetao lazne price i navode...
freehand freehand 19:18 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

angie01
Од Крлета се то могло очекивати,


da, da,...on je i ovde podmetao lazne price i navode...

Za razliku od Azdejkovića koji je učestvovao u kampanji za izbor Tomislava Nikolića.
Samo malo blaže od Vesne Pešić.
Ono što sebe, iz nekog nepoznatog razloga, smatra kremom građanske Srbije.
Bajčetina edišn.
angie01 angie01 21:59 27.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Za razliku od Azdejkovića koji je učestvovao u kampanji za izbor Tomislava Nikolića.


pa, tada se jos uvek nadao....


Samo malo blaže od Vesne Pešić.


ovo smo pretresli vise puta, a nikad ne zaboravis da pomenes, k'o krle.

nije ona ucestvovala u kampanji, nego je u ocaju rekla da je to jedina opcija da se skinu ovi tvoji- jer nije bilo drugih kandidata.
freehand freehand 07:35 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

pa, tada se jos uvek nadao....

Za tako nešto nije potrebna nada.
ovo smo pretresli vise puta, a nikad ne zaboravis da pomenes, k'o krle.

Pa šta da radim kad znam da ćeš ti da se umešaš ko Maja Gojković?
nije ona ucestvovala u kampanji, nego je u ocaju rekla da je to jedina opcija da se skinu ovi tvoji- jer nije bilo drugih kandidata.

Standardna naprednjačka laž i glupost. Gospođa Pešić učestvovala je javno i direktno agitujući i pozivajući građane da glasaju za vašeg kandidata Tomislava Nikolića. Jeste bila histerična kao i obično, ali teško da je u pitanju bio očaj.
Pre fras od nade da je moguće da ipak na izborima pobedite.
angie01 angie01 08:31 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Standardna naprednjačka laž i glupost.

za vašeg kandidata Tomislava Nikolića.

znam da ćeš ti da se umešaš ko Maja Gojković?


free, dragi, ( copyright by Dusan Masic),

upravo radis ono sto je tema ovog posta,
bezobrazno kleveces neistomisljenika.
freehand freehand 08:39 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

upravo radis ono sto je tema ovog posta,
bezobrazno kleveces neistomisljenika.

Ajde?!
Čudo je to ogledalce.
angie01 angie01 09:04 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Čudo je to ogledalce.


ti svakako znas, da ja niti sam sns postovalac, niti tomin glasac.

to sto sam rekla nesto sto ti se ne svidja i neodgovara ti, ne daje ti za pravo da me ubacujes u naprednu ekipu.
freehand freehand 09:13 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

to sto sam rekla nesto sto ti se ne svidja i neodgovara ti, ne daje ti za pravo da me ubacujes u naprednu ekipu.

1. Vesna Pešić učestvovala je javno i direktno u kampanji za izbor Tomislava Nikolića za izbor predsednika Srbije u drugom krugu. A i Dačića i Vučića poredila sa Čerčilom i De Golom.
2. Ako postoje "moji" onda postoje i "tvoji". Ne znam šta je sporno?
3. Ako ti mene uporediš sa Krstićem jer ti je tako zgodno zašto meni ne bi bilo zgodno da tebe p0oredim sa Majom Gojković ako mi se čini najprikladnijom?

Pratiš, ne pratiš?
Nisam ni čekivao.
angie01 angie01 09:20 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Pratiš, ne pratiš?
Nisam ni čekivao.


jeste, ja gloopa, ne mogu da uklavirim tvoje jeftino podmetanje i spin,...a da krle na isti nacin konstruise svoje izjave-konstruise.
freehand freehand 09:21 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

angie01
Pratiš, ne pratiš?
Nisam ni čekivao.


jeste, ja gloopa, ne mogu da uklavirim tvoje jeftino podmetanje i spin,...a da krle na isti nacin konstruise svoje izjave-konstruise.

To ti kažem, Majo.
angie01 angie01 09:39 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

To ti kažem, Majo.


ocigledna razlika je, sto ti fakat koristis istu tehnologiju ucitavanja, kao savetnik,...koju upotrebljavas kada se nesto kaze sto ti neodgovara.

...a ja nikakve lazi, ni napade, ni iskljucivanja,.... ni stavove, ne upraznjavam kao maja, niti sam clan njene, niti bilo koje druge opcije.

( sad ti meni malo sns, malo drugosrbijanstina:),... ( a svakako sam glupa, neznalica, nepismena,...kao i svi oponenti kada se napadaju u istom maniru,...samo se nisi dotakao jos mog fizickog izgleda, ono ruzna, klempava, celava,...)...

a ovaj niz je upravo tako poceo, sto sam ja nesto prokomentarisala, a ti meni ucitao.
maksa83 maksa83 11:34 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Prestanite.

Zvučite kao ova dvojica.

freehand freehand 12:25 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

maksa83
Prestanite.

Zvučite kao ova dvojica.


Koeko?
P.S. I gde si ovo pokupio?
Počinjem da patim zbog tog bloka kod Krstića.
freehand freehand 12:31 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

ocigledna razlika je, sto ti fakat koristis istu tehnologiju ucitavanja, kao savetnik,...koju upotrebljavas kada se nesto kaze sto ti neodgovara.

Pa da, ima ta tehnologija savetnikova a ima i ova koju koristite ti, Marko Đurić, Aleksandar Martinović i Maja Gojkvić. Savetnik nije mnogo pametan al je ipak nešto originalniji. On spinuje a ti lažeš oko očiglednosti.
...a ja nikakve lazi, ni napade, ni iskljucivanja,.... ni stavove, ne upraznjavam kao maja, niti sam clan njene, niti bilo koje druge opcije.



Dobro je, Endži. Podrazumeva se da si ti uvek u pravu i nek bude da nisi sposobna da skapiraš šta pišeš.
angie01 angie01 13:14 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Zvučite kao ova dvojica.




...ne znam, ko sam tu ja,...jer je situacija otprilike takva, da zato sto mu diram u prvog, on mi odgovara kao sto to ima obicaj drugi.
angie01 angie01 13:17 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

a ima i ova koju koristite ti, Marko Đurić, Aleksandar Martinović i Maja Gojkvić. Savetnik nije mnogo pametan al je ipak nešto originalniji. On spinuje a ti lažeš oko očiglednosti.


jujujujujuju...znaci, glupa/ruzna-to mora zajedno:), neznalica, nepismena i jos laze.
freehand freehand 13:17 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

angie01
Zvučite kao ova dvojica.




...ne znam, ko sam tu ja,...jer je situacija otprilike takva, da zato sto mu diram u prvog, on mi odgovara kao sto to ima obicaj drugi.

angie01 angie01 13:30 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

free, draga,

ja sam se u slucasju sporne strele izjasnila- protiv,

....a ovaj vas preletacevic, mi je isao na nerve u svakoj verziji- tako da,...ko prstom u pekmez.
freehand freehand 13:55 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

ja sam se u slucasju sporne strele izjasnila- protiv,

Jel zna Biljka Preletačevićka za to?
....a ovaj vas preletacevic, mi je isao na nerve u svakoj verziji- tako da,...ko prstom u pekmez.

Bio Đinđićev i naš ali sad je vaš.
angie01 angie01 13:59 28.09.2018

Re: evo i slucaj Janka Baljka

Jel zna Biljka Preletačevićka za to?


sto bi to trebalo mene da se tice?


ali sad je vaš.


mozda je nas- napredan,...moj sigurno nije, jer ja nisam nicija-nikada bila.
kick68 kick68 22:28 26.09.2018

Sergej

je trenutno u Kanadi. Kad se vrati nek lepo savije tabak (bapski izraz, pojma nemam zasto se tako kaze:), pa nek ih tuzi za sve pare. Em radi njihov posao za dz, em trpi maltretiranja.
angie01 angie01 22:58 26.09.2018

Re: Sergej

Kad se vrati nek lepo savije tabak


shvatila sam da ce ih tuziti fondacija i majka, koju su u tekstu zloupotrebili.

....sto njih zabole- platice, ako treba, al je prljavi posao obavljen, u tome je sustina,...a i pitanje je, ko ce eventualnu kaznu da plati.
misha.m misha.m 13:49 27.09.2018

Re: Sergej

kick68
(bapski izraz, pojma nemam zasto se tako kaze:)

Nekad je hartija išla u velikim formatima - tabacima.

Izraz je nastao tako što se za pisanje tužbi uzimao tabak, presavijao da odgovarajući format i onda pisalo do mile volje.

angie01
....sto njih zabole- platice, ako treba, al je prljavi posao obavljen, u tome je sustina,...a i pitanje je, ko ce eventualnu kaznu da plati.


Platićemo opet mi, jer će neka opština da im dodeli pare za projekat "xyz" iz oblasti kulture i informisanja (iz budžeta te opštine, grada, možda i Republike).
nask nask 22:44 26.09.2018

Nisu tabloidi

nego onaj iskompleksirani govnar iz 45. bloka koji nikad nije naučio da igra basket i koji je popio ꝏ broj banana na terenčetu. Bez obzira na tadašnjih 2m, a sada barem 10m nizine.
angie01 angie01 22:59 26.09.2018

Re: Nisu tabloidi

ne razumem o kome pricas.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana