Ljubav| Satira

..

Spiridon RSS / 12.10.2018. u 18:02

i kazem sebi, sto puta:"Neces pisati petkom uvece. Zazalices sutraaa"! Ali ne, moja neprincipijelan mi to ne dozvoljava!

 

elem, ova pica sa Lidlom. Rekao sam sebi da mi iz inostranstva ne treba to da komentarisemo jer nije lepo. Gledam par prijatelja ... izlete se. Onako, podrugljivo. I ja razmisljem ... da li postoji linija dostojanstva u nasem narodu? Mislim na ovoga koji komentarise, a ne na onog jadnika koji jurisa na pile. Ali nekako toga zaista ima svuda, ako hocemo posteno. Deo narod je generalno stoka. Kako u Beogradu, tako i u Nevadi. Jbt. mi jos nemamo "rednekse " 

 

e sad, nije fora da ja relativizujem pricu (a mnogi to ovde rade pa iz zabave loze narod.). To je uvek bio neki los tip sa strane koji te lozi ..udari ga mamu mu jebem. A nekako on uvek izvuce dupe. 

 Nastaviće se...

 



Komentari (433)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 22:47 12.10.2018

Re: Воз

да бисмо се ми мало проредили


I posle rata bejbi bum. Sve su to samo privremene mere. A kako stvari stoje nosioci Y hromozoma će ubrzo postati totalno nekorisni pa samim time i nepotrebni.
tasadebeli tasadebeli 22:48 12.10.2018

Re: Воз

nask
да бисмо се ми мало проредили


I posle rata bejbi bum. Sve su to samo privremene mere. A kako stvari stoje nosioci Y hromozoma će ubrzo postati totalno nekorisni pa samim time i nepotrebni.



И ја слутим такав ток историје...
gavros gavros 21:09 12.10.2018

Moj prilog

zabavi petkom uveče na Blogu B92






stefan.hauzer stefan.hauzer 21:39 12.10.2018

*


I ja sam sebi rekao; dovoljno će biti samo jedna čaša vina (ali ona nikad neće biti dovoljna!). I rekli su mi da nikad ne započinjem rečenicu sa "i". I ja sam je opet započeo.





gedza.73 gedza.73 21:51 12.10.2018

Samo da kaparišem

snimak



za neki sličan događaj u našim školama. nema potrebe za deranžiranjem i zgražavanjem. To se, još i gore, dešava svuda po svetu.
tasadebeli tasadebeli 22:47 12.10.2018

Re: Samo da kaparišem

gedza.73
snimak



za neki sličan događaj u našim školama. nema potrebe za deranžiranjem i zgražavanjem. To se, još i gore, dešava svuda po svetu.


Геџо, тога је одувек било, има га и сада и биће га. И у Србији и ван Србије.

(А један од кључних проблема данас су медији који, жељни сензација, спектакла, који им продају простор за рекламе, око оваквих ствари подижу прекомерну галаму која у крајњем производу само погоршава ствари на терену и отежава решавање тих проблема. * )

Могу да ти кажем да је, по мени, основна грешка у полазним претпоставкама Протокола УНИЦЕФ за спречавање вршњачког насиља подељеног школама широм света, па и у Србији (моја школа је била једна од првих 10 у Србији које су ушле у тај програм Министарства "Школа без насиља" пре подоста година.)

У тим Протоколима дословце пише одмах на самом почетку:

"Полазећи од претпоставке да се насиље може искоренити..."

А ја ти под пуном одговорношћу, после 25 година рада са клинцима у школи, силних неких обука за превенцију малолетничке делинквенције на којима сам учествовао заједно са инспекторима МУП, специјалистима за ту област, итд, тврдим да се насиље међу клинцима (као уосталом и међу онима пунолетнима) не може ИСКОРЕНИТИ, али се може КОНТРОЛИСАТИ.

Међутим, због погрешне полазне претпоставке, силна нека енергија оде улудо потрошена у погрешном правцу када је контролисање насиља међу малолетницима у питању.

И шта нам онда преостаје у тој ситуацији?

Па игноришемо те разноразне бескорисне папире и ратујемо сами против тога, свако појединачно, на свој начин, стављајући се у кожу тих клинаца и присећајући се како је нама било када смо били у њиховим годинама, како смо се осећали, како размишљали, и онда од случаја до случаја осмишљавати стално нове и нове прилазне стратегије и тактике у томе, а све полазећи од полазне претпоставке да се ниједно људско биће не роди са злом у себи и да буде лош човек, већ да га оно његово непосредно окружење доведе до тога.

_____________________________________________________________________________________

* - Већ сам вам причао да је мене са 12-13 година код Аутокоманде пред неки Дерби гомила гробара тукла и шутирала када сам пао на земљу зато што су ме угледали самог са Звездиним шалом око врата па хтели да ми отму, да су ми на другој години гимназије држали утоку уперену у главу у школском вц Тринаесте београдске, "зезања ради", како су ми рекли, да су ми са 17 година код Пете економске локални домороци у по бела дана држали скакавац под грлом да не бих реаговао док они лемају моја два другара са којима су се замерили, да сам на четвртој години гимназије, Земунске, ишао на сахрану мог друга којег је разуларена гомила због ситне чарке на журци негде на Коњарнику избола ножевима на аутобуској станици у 10 увече на очиглед многих одраслих чекача аутобуса од којих нико није реаговао...

А пази, уопште нисам био неки проблематичан тип нити сам то тражио по улицама и у школама. Једноставно, то ми се догађало. И то је само мали део те слике из тог доба.

Само медији тада о томе и нису баш толико извештавали, него су пуштали стручне и надлежне да се тиме на миру позабаве.

Говоримо о годинама 1975-1985 за које ћеш данас на медијима од скоро сваког психолога и педагога запосленог у Министарству просвете или у мноштву НВО које се баве нашим школством, чути како се тада "сигурно и безбедно живело и како је ово вршњачко насиље данас катастрофално јер тога, по њиховим речима, у оним годинама није било.

(Па се ја онда питам, а ко је све оно наведено доживљавао са 12, 13, ... 14, ... 18, 20 година. Ја или неко други?)

Е, па то што они тврде једноставно није тачно.

И докле год ми овде у Србији будемо слушали наметнуте нам разноразне протоколе из иностранства (јер неко у Србији узима дебеле паре за то) и не будемо поштовали и користили сопствено нагомилано педагошко искуство у раду са клинцима, не само по питању насиља међу малолетницима него уопште, ситуација ће се само погоршавати.


Извините на дужини коментара, али ово је тема којом се свакодневно врло озбиљно бавим, па ето... Испаде чаршаф иако нисам хтео.
gedza.73 gedza.73 06:28 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

Геџо, тога је одувек било, има га и сада и биће га. И у Србији и ван Србије

"Полазећи од претпоставке да се насиље може искоренити..."

Društvo se kvari. Deca idu naoružana noževima u školu, u grad. Upucavaju se, počinju da diluju drogu, prebijaju...
Postaje tako uređeno da je to normalno ponašanje.

onda ti prvi truperi počinju lepo da žive, povlače druge da se ugledaju na njih.

naravno da se po favelama ubijaju dileri u uličnim obračunaima, naravno da se skupe klinci pa pretuku slučajnog prolaznika u metrou, naravno da ima vršačkog nasilja ali ovo kod nas se polako otrže kontroli.

I nimalo me ne teši što je isto 'svuda u svetu'. Ako je isto što se, čak i na blogu potezano, čovek oseća sigurnije u tom svetu?



Tako da i ovi naši 'jedno pile po čoveku' redovi nisu tek prosto 'tako je svuda u svetu'.
tasadebeli tasadebeli 08:18 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

gedza.73

Društvo se kvari. Deca idu naoružana noževima u školu, u grad. Upucavaju se, počinju da diluju drogu, prebijaju..



Било исто тако, Геџо, и када сам ја имао 12, 15, 20, 25 година... Али није било медија жељних спектакла и сензације зарад старог модела владања "хлеба и игара".

Једино је данас гудро много јефтинија на тржишту (закони понуде и потражње), па онда и сиротиња може без проблема да дође до ње. (Када сам ја био тинејџер, само су деца ондашњих пуниша и главоња могла себи на лак начин да приуште тај "спорт".)

Postaje tako uređeno da je to normalno ponašanje.


Е, за то се треба обратити електронским медијима са националним фреквенцијама или дотираним од стране Служби папирним медијима жељним спектакла који такво понашање фаворизују као пожељно у овом друштву. (А утицај медија на формирање тих узуса понашања у друштву је огроман. Увек је и био.)

То јест, требало би надлежни да се позабаве таквим медијима, али надлежни то не смеју јер онда улазе у нечије сфере утицаја и интереса неких који су много моћнији од државних институција.

Погледај само последњи случај са покушајем да се укаже на сву штетност коју ријалити телевизијски програми, на којима се фаворизује то дно дна људског шљама и понашања као пожељни модел социјализације у Србији, имају на ово друштво. Пре ће бити да ће на крају бити смењен министар који је рекао отворено шта мисли о томе него што ће тим и таквим медијима са националном фреквенцијом бити забрањено емитовање тих програма и штампање таквих новина или макар наплаћен већи порез ако их већ емитују или продају на киосцима.

Одмах су читаву причу пребацили на политички терен. Типа, јесте пуштамо ми ријалитије, али ко је први почео.

А какве везе има ко је први почео, дај сада да их укинемо када већ видимо колико су штетни.

Али не може шут са рогатим. Не иде. Колико год добра намера стајала иза.





Много интереса је ту уплетено, и то интереса оних који су овде моћнији од државних институција. Отприлике иста прича као и око оне препродаје младих фудбалера по нашим фудбалским клубовима, то јест веш-машинама за прање пара.

(Знаш чији је ФК Бродарац? И ФК Пролетер Нови Сад? Кокезин. Али Кокеза је ту ситна риба и само онај видљиви човек у свему томе са одговарајућом функцијом у институцији (ФСС). Моћнији играчи стоје иза њега.)

onda ti prvi truperi počinju lepo da žive, povlače druge da se ugledaju na njih.


Нисам ја мислио на врх пирамиде, њих је мало и има их свугде, не само у Србији, већ на ову обичну рају, ситну рибу пљуцкавицу којој се улива у главу свакодневно да је то модел успеха у српском друштву.

naravno da se po favelama ubijaju dileri u uličnim obračunaima, naravno da se skupe klinci pa pretuku slučajnog prolaznika u metrou, naravno da ima vršačkog nasilja ali ovo kod nas se polako otrže kontroli.


Наравно да се отрже контроли. Механизми не функционишу јербо је систем прописима везао руке онима који би требало тиме да се баве.

Знаш, када су мене приводили у тинејџерским годинама овде у МУП Чукарице (или у коњички клуб "Алекса Дундић" доле код штала код Хиподрома, испод новог моста јер су и тамо имали просторије), молио сам их да ме бију, само да ми не зову ћалета и кеву. Лакше сам подносио батине него срамоту пред маторцима. И тукли ме пандури, брате. На памет ми после није падало да правим те исте глупости.

Данас клинце не смеш ни да такнеш, ни руком да додирнеш без присуства родитеља. Онда позовеш родитеље, они дођу, па пошто су оверпротектид над својим чедом (јер у себи носе осећај кривице да му не пружају довољно љубави у свакодневном породичном животу због сопствене презаузетости свакодневним преживљавањем), сажале се и нападну тебе што си клинца уопште и привео и "дижеш фрку због то мало дроге" (речи једне мајке дилера од 16 година на школској дисциплинској комисији јербо је мали диловао по школи).

Уместо да ти родитељи препусте малкице преваспитавање тог свог малолетног чеда када већ њима није успело док су се тиме бавили. Ако су се уопште и бавили откако су га родили.

Па када на то додаш да сваки држављанин Србије има неког свог стрику, течу, ујака или кума на значајном месту који ће да му учини да прође јефтино за све глупости које он или његово дете направи, те да институције чак и када обављају свој посао како треба, трпе политички притисак због тих фамилијарно-кумовских веза, буде ти јасно зашто се све то отрже контроли. Сваке године помало, али све више и више како године пролазе.

I nimalo me ne teši što je isto 'svuda u svetu'.


Наравно. Јер када бих тако мислио, било би ми свеједно.

А није ми свеједно.
vcucko vcucko 08:57 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

tasadebeli


Нисам ја мислио на врх пирамиде, њих је мало и има их свугде, не само у Србији, већ на ову обичну рају, ситну рибу пљуцкавицу.


Bingo, to je suština.
Glavonje će uvek i svuda da dobiju/otmu svoj deo. I u Švajcarskoj i na Zapadnom Irijanu. Postoje razlike u načinu, ali u osnovi je isto. I ne utiče previše na opštu sliku, jer tu opštu sliku stvara ona većina, što bi uBosni rekli fukararaja.

U opšte prihvaćenoj vizuri, kao uspešna se računaju ona društva koja uspevaju da pod kontrolom drže svoju fukaruraju. Ono "mirni!" i "mrš' u kućicu". Pogotovo ako ih, kao anglosasi, na vreme brejnvoširaju tako da skakuću na jednoj nozi i viču "srećesrećaradost". Moj kum, već 20 godina u USA, rođeni Puležan, po tom osnovu (jezičko-zavičajnom) smo se i upoznali u BG. Imao je uspone i padove, svašta nešto, pričao mi je svojevremeno - kad je zaglavio par meseci u nekom proizvodnom pogonu za obradu drveta, tako nekako. Kaže, kume, to šta sam tamo video i doživeo, to nema u "Uljaniku", tamo je svaki fizikalac prof. dr za ove. Svako veče lupaš glavom u zid i upinješ svaku gangliju samo da pobegneš iz Mordora. A u pitanju je širi Seattle, "Boeing" fabrika na pljucomet. Imidž nekakvog američkog hipsterskoj raja.
Zato su USA jake, ne zbog cveća i pleh muzike.
tasadebeli tasadebeli 09:07 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

vcucko

U opšte prihvaćenoj vizuri, kao uspešna se računaju ona društva koja uspevaju da pod kontrolom drže svoju fukaruraju.


Бинго.

Али када у неким друштвима онај сналажљивији (мада не и паметнији и образованији) део те фукарараје заседне на врх пирамиде и постане пожељни модел понашања, то је онда знак не да су ствари измакле контроли, него да је све отишло у три лепе материне.





Потоњи ваздуплохови су само последица једног дуготрајног процеса. Вишедеценијског процеса који називамо негативна селекција.
angie01 angie01 10:20 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

Društvo se kvari. Deca idu naoružana noževima u školu, u grad. Upucavaju se, počinju da diluju drogu, prebijaju..

Било исто тако, Геџо, и када сам ја имао 12, 15, 20, 25 година... Али није било медија жељних спектакла и сензације зарад старог модела владања "хлеба и игара".


ma, gde je to bilo isto- leba ti,..pa "bitange" iz kraja u odnosu na ove sada su bile male bebe,...oni opsani u skoli, su potpuno smesni sa svojim prestupima, za koje su ozbiljno kaznjavani u odnosu na ove sada sta sve rade- a nista,....koji su to klinici prepadali ljude nozevima u centru grada i otimali vrednosti?,...ili trcali za autobusom sa pistoljem u dzepu?..

...pri tome, ti nisi imao 12, 15, 20, 25,...devedesetih, kada je sve pocelo da se uoblicava u ovo sada, a ni tada nije bilo ovako gadno....
gedza.73 gedza.73 11:00 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

Онда позовеш родитеље, они дођу, па пошто су оверпротектид над својим чедом (јер у себи носе осећај кривице да му не пружају довољно љубави у свакодневном породичном животу због сопствене презаузетости свакодневним преживљавањем)

Pričao sam sa Albancem koji je imao problema sa mucanjem. Prvo su ga meltretirali u rodnom mestu a onda i vršanjci u školi na Zapadu.
Međutim nakon tog tinejdžerskog maltretiranja kad dođu u odraslo doba država kaže 'e sad si ga najebo ako udariš drugog' (što naravno nije eliminisalo nasilje ali faktor kazne igra bitnu ulogu u smanjenju nasilja)

ispada da smo postali svet zato što imamo redove pred prodavnicama kao da je isto kad se SUV-om zapuca 200 km u pogranični nemački ili italijanski deo kako bi se uštedelo na nedeljnoj kupovini 300 franaka ili kad afroamerikanka (PC) pođe sa kuponima za sniženje do prodavnice pa usput potroši goriva u vrednosti šestomesečne prosečnu afričke plate samo dok isparkira kamionet iz dvorišta.


Nas ubi 'vajdičica' ugrađena u vaspitanje i mentalitet, ubi nas želja da nam neko kontroliše i sređuje život, da se ravnjamo prema najgorem a ne prema najboljem (pa dokle doguramo). Takav sistem je i iznedrio naše trenutno društvo. Sa tendencijom da nastavimo dalje propadanje. Bez želje za bilo kakvom promenom osim da se država pobrine za nas.

Jeste bilo kriminalaca, i biće, jeste korupcija na Zapadu ali najširi sloj to ne oseća u meri u kojoj se oseća u Srbiji.

Sad se kao meri samilost odnosom prema pilićarima. Država treba da ima jasan sistem, po utvrđenim parametrima, po kome se određuje ko je socijalno ugrožen, siromašan i da takvim osobama pomogne.

Zdravi, pravi imaju široko polje da sebi na zakonske načine poboljšaju kvalitet života.

Ej čovek sedi na birou deset godina.


tasadebeli tasadebeli 20:02 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

angie01
Društvo se kvari. Deca idu naoružana noževima u školu, u grad. Upucavaju se, počinju da diluju drogu, prebijaju..

Било исто тако, Геџо, и када сам ја имао 12, 15, 20, 25 година... Али није било медија жељних спектакла и сензације зарад старог модела владања "хлеба и игара".


ma, gde je to bilo isto- leba ti,..pa "bitange" iz kraja u odnosu na ove sada su bile male bebe,...oni opsani u skoli, su potpuno smesni sa svojim prestupima, za koje su ozbiljno kaznjavani u odnosu na ove sada sta sve rade- a nista,....koji su to klinici prepadali ljude nozevima u centru grada i otimali vrednosti?,...ili trcali za autobusom sa pistoljem u dzepu?..

...pri tome, ti nisi imao 12, 15, 20, 25,...devedesetih, kada je sve pocelo da se uoblicava u ovo sada, a ni tada nije bilo ovako gadno....



Енџи, не причам о деведесетима него о периоду 1975-1985, када сам ја имао између 11 и 21 године.

(Рекох ти већ, много сам матор. )

Ех, сад и ти почела да ме убеђујеш као ти психолози и педагози из НВО и Министарства када се појављују на медијима како нисам доживео нешто што сам доживео.

А при томе, понављам, уопште нисам био неки проблематичан лик који је тражио да учествује у таквим стварима.

(Ја, бре, не идем ни на Звездине утакмице још откако се на Северу половином осамдесетих појавио Аркан са својима и све циганске навијачке групе ујединио у Делије. Толико сам био добро дете... )

"bitange" iz kraja u odnosu na ove sada su bile male bebe,


Некада је то било питање части, данас је то бизнис.

Од оваквих ликова који су углавном моје годиште ми је данас мука када их видим на улици. И обрачунавао бих се с њима на улицама без милости када их не би штитиле неке безбедносне структуре ове земље јер и они имају свој део колача у том бизнису. (ЛИНК)

Због много гудро на тржишту и контроверзних бизнисмена. Оно што је некада било много ређе на улицама Србије и Југославије и што су из иностранства углавном доносила деца наших дипломата и политичара са дипломатским пасошима за сопствену употребу и за круг својих блиских познаника, данас је постала врло профитабилна привредна грана у Србији. Нагли бум је доживела у другој половини осамдесетих и почетком деведесетих.

Ко се овде сећа хапшења ложача у подруму у једној пословној згради у Змај Јовиној (у тој згради биле канцеларије Унион инжењеринга, међународно врло моћне финансијски и признате ДБ-овске фирме из СФРЈ) половином осамдесетих зато што се испоставило да је ложач (који се није звао Пера) диловао гудро? После се испоставило и да је ложач по националности био припадник једне од наших братство-јединствених националних мањина, али нећу сада овде да вам кажем које јер ће опет кренути оно тупљење о туморима на Балкану.

И све је то тако увезано једно с другим (гудро-оружје-"навијачи"-безбедносне структуре-политичке структуре) да је много тешко то распетљати данас и лечити му узроке.

Лечимо само последице, јбг. (ЛИНК)
tasadebeli tasadebeli 20:27 13.10.2018

Re: Samo da kaparišem

gedza.73

Nas ubi 'vajdičica' ugrađena u vaspitanje i mentalitet, ubi nas želja da nam neko kontroliše i sređuje život, da se ravnjamo prema najgorem a ne prema najboljem (pa dokle doguramo).






И ситносопственички менталитет сакупљачког карактера који живот проводи по принципу у се, на се и пода се чији производ је и вишедеценијска негативна селекција.

Једна примедба ако допустите, колега!

Не бих се ја равнао баш са првима, Геџо.

Знаш шта каже Селенић у "Очеви и оци"?

(приближно, не знам од речи до речи)

Срби увек своје институције праве као да су први у свету уместо да их праве као да су други или трећи, тј. хоће да каже примерено месту на којем реално јесу.

Зато Србима институције у друштву и не функционишу и Срби увек имају велике идеје и велике замисли у чије остваривање крену са пуно ентузијазма, али тај почетни ентузијазам брзо и спласне.

(Вероватно када се суочимо са величином те наше замисли. - моје мишљење)
angie01 angie01 23:12 12.10.2018

,

https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3136305/ovo-je-pravi-uzrok-haosa-u-lidlovim-prodavnicama-oni-su-placali-ljudima-da-kupuju-piletinu-a-posledice-mogu-biti-katastrofalne

sad, da l je ovo istina, ili pokusaj pranja slike koja je napravljena,...kako god, i jedno i drugo su posledica siromastva,...a i stanja svesti,...ko jos stoji za namernice u redu od 4 ujutro, kakav god da je pospust,...i to u tolikom broju,...pa i devedesetih, kada nije bilo ulja recimo, u mojoj pekabeti su komsinice grabile po 5, 6 flasa, iako su imale pravo na 2,( i bolelo ih dupe, ako neko zbog toga nece uzeti ni jednu),....jer je sledece ulje stizalo u toj nekoj dinamici, da su ti te dve flase ok,...ja nikada nisam uzela ni te dve i iako kuvam svaki dan, dobacivala sam dok ne nabavim sledecu...
gedza.73 gedza.73 07:08 13.10.2018

Re: ,

angie01
Pored sveže piletine, prvi kupci nemačkog trgovinskog lanca otimali su se i za svinjsko mese po ceni od 300 dinara za kilogram


ne znam tačnu trenutnu cenu ali svinje u klasi su negde oko 1.5 € po kg (proveriću).
Uz rastur i plaćanje usluge registrovanoj kasapnici (čvarci, šnicle spakovane, osušena slanina, kobasice, roštilj meso, kavurma) od 2 000 do 3 500 dinara a pride znaš šta si i od koga kupio (veterinarska potvrda o kontroli) ti se makljaš po marketima od pola noći?

nego 'gde si bio? bio sam u redu za Lidl pile' je ipak neprocenjiv društveni događaj.






vcucko vcucko 07:53 13.10.2018

Re: ,

angie01
https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3136305/ovo-je-pravi-uzrok-haosa-u-lidlovim-prodavnicama-oni-su-placali-ljudima-da-kupuju-piletinu-a-posledice-mogu-biti-katastrofalne

sad, da l je ovo istina, ili pokusaj pranja slike koja je napravljena,...kako god, i jedno i drugo su posledica siromastva,...a i stanja svesti,...ko jos stoji za namernice u redu od 4 ujutro, kakav god da je pospust,...i to u tolikom broju,...pa i devedesetih, kada nije bilo ulja recimo, u mojoj pekabeti su komsinice grabile po 5, 6 flasa, iako su imale pravo na 2,( i bolelo ih dupe, ako neko zbog toga nece uzeti ni jednu),....jer je sledece ulje stizalo u toj nekoj dinamici, da su ti te dve flase ok,...ja nikada nisam uzela ni te dve i iako kuvam svaki dan, dobacivala sam dok ne nabavim sledecu...

Naravno da se te besmisleno velike količine kupuju radi preprodaje, to je jasno i retardu i ne vidim neko epohalno otkriće u tom članku. Ono što sledi je problem.
Postoje dve osnovne mogućnosti. Prva je ovo navedeno u članku: prodaja na tezgi (ili sa kartona na ulici, svejedno). To je siva zona per se. Onaj ko prodaje i onaj koji kupuje znaju da su u prekršaju (krivici ako je veća količina). Ali to je kod nas tako, oduvek su se prasići prodavali iz gepeka, sa nekim zamrljanim pečatom (verovatno nađenim na otpadu) ili bez ikakvog. U neku ruku, učesnici u transakciji zaslužuju jedni druge. To je ona maligna permisivnost sistema, koja na duže staze dovodi do razaranja i obesmišljavanja svega.
Meni je čak veća enigma i bes druga opcija: kako, na koju foru i kakvim papirom (ako nije toaletni) može fiskalni račun iz Lidla da bude validan dokument za ulaz robe u STR?! Koja elementarna institucionalna evidencija ili kontrola može to da prihvati i, samim tim, mene, tebe i bilo koga ko nešto pazari u tom STR da označi kao saučesnika u kriminalu. Isto se tako kupuje i u Tempu itd. A ja kad kompletiram neku nabavku, naša interna fin. služba mi zakera (da se ne izražavam) što je na 14. papiru (od 22) pečat slabije vidljiv ili tako neku grrmrrfrr.
Pa onda kažu veliki lanci će da zatvore male radnjice. Ako!
nikvet pn nikvet pn 09:01 13.10.2018

Re: ,

vcucko

Pa onda kažu veliki lanci će da zatvore male radnjice. Ako!


Овде се нећемо сложити.

Од њиве до трпезе има два светска пута, условно речено. Један је мега-гига, други је назовимо га домаћински. Првим путем се од монокултура на мегафармама и фабрикама долази до огромне количине јевтине хране за маркете. Други је храна са потписом која иде на пијацу и мале радње. И један и други вид имају својих предности и мана те се потрошач опредељује сходно своме џепу и навикама. Паметна држава генерално подржава оба начина. Они имају различит свеукупни утицај на друштво па се уз помоћ пореза и субвенција форсира мање или више овај или онај вид. Негде претегне мегапроизводња (англофони) негде храна са потписом (франкофони нпр.).

Код нас се стихијски протежира први вид на штету овог другог који нашем поднебљу и прехрамбеним навикама много више одговара.
vcucko vcucko 09:44 13.10.2018

Re: ,

nikvet pn
vcucko

Pa onda kažu veliki lanci će da zatvore male radnjice. Ako!


Овде се нећемо сложити.


Da, ali to o čemu pišeš je sasvim drugi par rukava. Te male radnje koje prodaju kako kažeš "hranu sa potpisom" nisu i ne mogu biti konkurentne sa cenom, baš nikako. Znači to su skupe radnje u kojima pazari elita (ma šta ta reč podrazumevala). Ja pre svega mislim na male radnje koje kupuju u Lidlu (Tempu,...) pa preprodaju tu istu jeftinu hranu iz marketa. Što kad čuju za akciju dođu u zoru i pokupe pun kombi. Onda kažu - eto ja sam došao u zoru i doneo ti robu preko puta kuće, hoću svoj deo. Nisi ti zemljače meni ništa odradio, samo si mene (tebe, bilo koga) fizički sprečio da kupimo to isto u marketu po akcijskoj ceni. O finansijsko-fiskalnoj nebulozi da ne pričam.
Pričamo, čini mi se, o različitim stvarima.
To što oni rade je najbliže onome što rade tapkaroši, kad je neka velika utakmica.
angie01 angie01 10:03 13.10.2018

Re: ,

Naravno da se te besmisleno velike količine kupuju radi preprodaje


...posto ne koristim zamrzivac, nemam bas neko iskustvo,...al koliko se secam, da su neke zene preko sindikata kupovale tako pilice pa ga onda stekovale u zamrzivac...oprostite mi svi, koji to mozda radite,a ja mozda gresim,...ja ne mogu da zamislism to pile kada se odledi....

drugo, nije mi jasno, na pijacama ima super piletine od privatnih odgajivaca, koji su prosli i inspekciju, nema bojazni da nesto s mesom nije u redu,...

...i ono sto mi takodje deluje blesavo,...pa bolje smanji porciju-u odnosu na cenu koju mozes da platis- nego sve ovo sto se nabrojalo...
nask nask 12:18 13.10.2018

Re: ,

ja ne mogu da zamislism to pile kada se odledi


Generalno je svo meso iz uvoza u nekom momentu bilo zamrznuto. Neretko i domaće, a pogotovo piletina.
angie01 angie01 13:05 13.10.2018

Re: ,

Generalno je svo meso iz uvoza u nekom momentu bilo zamrznuto. Neretko i domaće, a pogotovo piletina.


zato ja meso iskljucivo kupujem u malim mesarama, koje imaju svoju proizvodnju.
adviser adviser 13:36 13.10.2018

Re: ,

vcucko
nikvet pn
vcucko

Pa onda kažu veliki lanci će da zatvore male radnjice. Ako!


Овде се нећемо сложити.


Da, ali to o čemu pišeš je sasvim drugi par rukava. Te male radnje koje prodaju kako kažeš "hranu sa potpisom" nisu i ne mogu biti konkurentne sa cenom, baš nikako. Znači to su skupe radnje u kojima pazari elita (ma šta ta reč podrazumevala). Ja pre svega mislim na male radnje koje kupuju u Lidlu (Tempu,...) pa preprodaju tu istu jeftinu hranu iz marketa. Što kad čuju za akciju dođu u zoru i pokupe pun kombi. Onda kažu - eto ja sam došao u zoru i doneo ti robu preko puta kuće, hoću svoj deo. Nisi ti zemljače meni ništa odradio, samo si mene (tebe, bilo koga) fizički sprečio da kupimo to isto u marketu po akcijskoj ceni. O finansijsko-fiskalnoj nebulozi da ne pričam.
Pričamo, čini mi se, o različitim stvarima.
To što oni rade je najbliže onome što rade tapkaroši, kad je neka velika utakmica.

Da.
Tako su i mene navukli neki da nakupujemo karti za neku utakmicu reprezentacije, mislim da se igralo na Partizanovom stadionu, pa smo prošli, što bi klinci rekli - do jaja.
Mnogo je sigrunije bilo nakupovati karti, pa tapkati, u pokojnom bioskopu 20. oktobar, kada npr. glumi Silvija Kristel.
Bili Piton Bili Piton 19:06 13.10.2018

Re: ,

nikvet pn
Паметна држава генерално подржава оба начина





edit - samo da dodam, propustio sam - Lidl NIJE velikoprodajna radnja, kupovina an gro je izuzetak, ne pravilo.
vcucko vcucko 11:36 14.10.2018

Re: ,

Bili Piton
nikvet pn
Паметна држава генерално подржава оба начина


edit - samo da dodam, propustio sam - Lidl NIJE velikoprodajna radnja, kupovina an gro je izuzetak, ne pravilo.

Nije izuzetak nego protivzakonito.

Vlasnik STR, mitski bizmismen, robu za svoju radnju mora da nabavlja preko registrovane veleprodajne kuće. Ovako direktno krši propise, ekonomija vulgaris. Ako bi neko ozbiljan pročešljao te knjige našao bi ili da je ulaz napravljen na osnovu fiskalnog računa iz Lidla, ili da ulaz nije ni napravljen i da se ta roba prodaje ispod tezge. I jedno i drugo je dovoljno da se STR istog momenta zakatanči, a mitski bizmismen da sve stenjući otplaćuje kaznu godinama. Obaška što je PDV dva puta naplaćen krajnjem kupcu, koji (drugonaplaćeni) PDV bi u ozbiljnoj zemlji mogao da bude proknjižen samo kao neki nedefinisan vanredni prihod i upotrebljen isključivo u random humanitarne svrhe, odlukom nadležnih organa.

Znam da ovo, posebno poslednja rečenica, deluje pretenciozno u našoj nedefinisanoj-teritoriji-omeđenoj-granicama-drugih-država. Ali to nije razlog da se i dalje, do samouništenja, insistira na pogubnoj permisivnosti tipa "narod je gladan, neka ih". Ovi što u Lidlu kupuju an gro sigurno nisu gladni, nego su prestupnici, kriminalci. A može da se doda i debelokoža bagra.
zemljanin zemljanin 11:57 14.10.2018

Re: ,

vcucko
Bili Piton
nikvet pn
Паметна држава генерално подржава оба начина


edit - samo da dodam, propustio sam - Lidl NIJE velikoprodajna radnja, kupovina an gro je izuzetak, ne pravilo.

Nije izuzetak nego protivzakonito.

Vlasnik STR, mitski bizmismen, robu za svoju radnju mora da nabavlja preko registrovane veleprodajne kuće. Ovako direktno krši propise, ekonomija vulgaris. Ako bi neko ozbiljan pročešljao te knjige našao bi ili da je ulaz napravljen na osnovu fiskalnog računa iz Lidla, ili da ulaz nije ni napravljen i da se ta roba prodaje ispod tezge. I jedno i drugo je dovoljno da se STR istog momenta zakatanči, a mitski bizmismen da sve stenjući otplaćuje kaznu godinama. Obaška što je PDV dva puta naplaćen krajnjem kupcu, koji (drugonaplaćeni) PDV bi u ozbiljnoj zemlji mogao da bude proknjižen samo kao neki nedefinisan vanredni prihod i upotrebljen isključivo u random humanitarne svrhe, odlukom nadležnih organa.

Znam da ovo, posebno poslednja rečenica, deluje pretenciozno u našoj nedefinisanoj-teritoriji-omeđenoj-granicama-drugih-država. Ali to nije razlog da se i dalje, do samouništenja, insistira na pogubnoj permisivnosti tipa "narod je gladan, neka ih". Ovi što u Lidlu kupuju an gro sigurno nisu gladni, nego su prestupnici, kriminalci. A može da se doda i debelokoža bagra.

sve se moze uvesti u legalnost (formalnu) pa cak i navedeno, mada sumnjam da preduzetnik X, moze i hoce da dobaci dotle ...

EDIT. a bez obrzira na istinitost napisanog, moj komentar je nepotreban i van smisla jer si ti u pravu ... necu da brisem jer treba da se zna
milisav68 milisav68 12:27 14.10.2018

Re: ,

vcucko
Vlasnik STR, mitski bizmismen,

Svi privatnici su prevaranti, komunjaro.

Nemaš pojma kako funkcionišu, i zašto opstaju male STR.Opstaju zahvaljujući sveskama i "upisu" do penzije/plate.Mnoge su i propale zbog toga.

A više cene su mit.I po velikim marketima imaš različite cene, pa akcije, pa ti trči od jednog do drugog, pa kupuj jeftinije - ako imaš vremena, snage, a i para za kartu ili za gorivo.

nask nask 20:03 14.10.2018

Re: ,

Ma sve te prčvare i njihove prčvranice bi ja ko D-Fens



Alo bre gde će vam duša. Pravda za malog čoveka.
tasadebeli tasadebeli 23:34 12.10.2018

Жута штампа и жуте стране

Рекоше ми да су све новине, сви дневни листови на киосцима, на дан отварања Лидла у Србији били на жућкастом папиру, као облик рекламирања отварања овог трговинског ланца, нешто као стигао вам циркус у град или поново ради биоскоп.

Нисам обратио пажњу. Нисам ни знао за то, рекоше ми данас.

Је л' то тачно?
maksa83 maksa83 23:44 12.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Рекоше ми да су све новине, сви дневни листови на киосцима, на дан отварања Лидла у Србији били на жућкастом папиру, као облик рекламирања отварања овог трговинског ланца, нешто као стигао вам циркус у град или поново ради биоскоп.

Nisu bili u žućkastom papiru, nego su s-v-i preko c-e-l-e naslovne strane imali Lidl reklamu, osim Informera koji je jedini ostao na Braniku Otadžbine pa je reklamu imao samo na otpr. 1/4 naslovne, a ostalo je bila neka uobičajea Informer ... Informacija.

Ja slikao:



tasadebeli tasadebeli 00:17 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

maksa83
Рекоше ми да су све новине, сви дневни листови на киосцима, на дан отварања Лидла у Србији били на жућкастом папиру, као облик рекламирања отварања овог трговинског ланца, нешто као стигао вам циркус у град или поново ради биоскоп.

Nisu bili u žućkastom papiru, nego su s-v-i preko c-e-l-e naslovne strane imali Lidl reklamu, osim Informera koji je jedini ostao na Braniku Otadžbine pa je reklamu imao samo na otpr. 1/4 naslovne, a ostalo je bila neka uobičajea Informer ... Informacija.

Ja slikao:



Аха, схватам. Хвала. Ако си сликао. За документацију.
adviser adviser 06:00 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

maksa83
Рекоше ми да су све новине, сви дневни листови на киосцима, на дан отварања Лидла у Србији били на жућкастом папиру, као облик рекламирања отварања овог трговинског ланца, нешто као стигао вам циркус у град или поново ради биоскоп.

Nisu bili u žućkastom papiru, nego su s-v-i preko c-e-l-e naslovne strane imali Lidl reklamu, osim Informera koji je jedini ostao na Braniku Otadžbine pa je reklamu imao samo na otpr. 1/4 naslovne, a ostalo je bila neka uobičajea Informer ... Informacija.

Ja slikao:




Da.
Pre neki dan, u šetnji, na kiosku kupujem flašicu vode.
I dok sam čekao, bacim pogled na izložene tzv. novine.
I zgrozim se samo od naslova --- ko te splačine može da čita - i još da plati.
tasadebeli tasadebeli 08:33 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

adviser
maksa83
Рекоше ми да су све новине, сви дневни листови на киосцима, на дан отварања Лидла у Србији били на жућкастом папиру, као облик рекламирања отварања овог трговинског ланца, нешто као стигао вам циркус у град или поново ради биоскоп.

Nisu bili u žućkastom papiru, nego su s-v-i preko c-e-l-e naslovne strane imali Lidl reklamu, osim Informera koji je jedini ostao na Braniku Otadžbine pa je reklamu imao samo na otpr. 1/4 naslovne, a ostalo je bila neka uobičajea Informer ... Informacija.

Ja slikao:




Da.
Pre neki dan, u šetnji, na kiosku kupujem flašicu vode.
I dok sam čekao, bacim pogled na izložene tzv. novine.
I zgrozim se samo od naslova --- ko te splačine može da čita - i još da plati.



Увек има оних који ће то да плате. Људи су вазда гладни сензација и спектакла, нарочито негативних прича, у својим испразним и досадним животима какве су сами себи створили.

Мени је много занимљивије питање ко је то "испројектовао" да једне дневне новине (ма чуј само, молим те, новине; како то звучи понижавајуће за оне истинске новине и новинаре) могу саме себе да издржавају ако примерак свог листа на киоску продају за по 9 динара?

У Србији то не може. То значи да онда неко суфинансира, дотира, штампање и продају тих сплачина.

Ко?

А ако је то тачно да за 9 динара један дневни лист у Србији опстаје, онда такве људе који су то осмислили, одмах у Министарство финансија и у Народну банку јербо су махери за економију и финансије прве врсте.



docsumann docsumann 08:47 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Informer ... Informacija.


Informeracija
Bili Piton Bili Piton 19:11 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

adviser

Pre neki dan, u šetnji, na kiosku kupujem flašicu vode.
I dok sam čekao, bacim pogled na izložene tzv. novine.
I zgrozim se samo od naslova --- ko te splačine može da čita - i još da plati.


Eto Čaki, lepo Maksa reče da koliko god da smo na suprotnim polovima jedan od drugog ti i ja, imamo zajedničkih crta (ti ćeš reći da je to zato što smo obojica Srbi ili već nešto u tom stilu, whatever). Nego sad nema Vrapca da ti kaže ono što je meni rekao pre par nedelja, kad sam essentially napisao isti komentar kao i ti sad - a rekao mi je, u prevodu, "ma opusti se, boli te kurac".
maksa83 maksa83 19:23 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

У Србији то не може. То значи да онда неко суфинансира, дотира, штампање и продају тих сплачина.

Ко?


Da, to deluje kao nerazrešiva misterija...

Bili Piton Bili Piton 19:25 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Ponekad se zapitam zna li vrli Vlado kolika je starleta ovde u nas.
maksa83 maksa83 19:42 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Ponekad se zapitam zna li vrli Vlado kolika je starleta ovde u nas.

Ali "Putin nam daje S-300 na lizing"...

Sirijsli, dud...


milisav68 milisav68 20:00 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Ja slikao:

Ja nisam, pokupio na nekoj mreži, pa da se ne baci:



Lidl ovo, narod ono, a gorivo up!
gedza.73 gedza.73 20:05 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Lidl ovo, narod ono, a gorivo up!

kažu nema vode u Dunavu pa moraju da prebacuju na leđima. A kreće sezona oranja.
aureus aureus 22:46 13.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

milisav68

Lidl ovo, narod ono, a gorivo up!

Može i jeftinije. K'o u stara dobra vremena.

milisav68 milisav68 08:00 14.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

aureus
Može i jeftinije. K'o u stara dobra vremena.

Ne može, napredovalo se tehnološki.

Nema više Yuga i Rakovice.

Mislim, nije baš da nema, ali je statistički po potrošnji - zanemarljivo.
mariopan mariopan 12:50 14.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

adviser
maksa83
Рекоше ми да су све новине, сви дневни листови на киосцима, на дан отварања Лидла у Србији били на жућкастом папиру, као облик рекламирања отварања овог трговинског ланца, нешто као стигао вам циркус у град или поново ради биоскоп.

Nisu bili u žućkastom papiru, nego su s-v-i preko c-e-l-e naslovne strane imali Lidl reklamu, osim Informera koji je jedini ostao na Braniku Otadžbine pa je reklamu imao samo na otpr. 1/4 naslovne, a ostalo je bila neka uobičajea Informer ... Informacija.

Ja slikao:




Da.
Pre neki dan, u šetnji, na kiosku kupujem flašicu vode.
I dok sam čekao, bacim pogled na izložene tzv. novine.
I zgrozim se samo od naslova --- ko te splačine može da čita - i još da plati.

Plati Lidl i takozvana Država?
tasadebeli tasadebeli 11:03 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

maksa83
У Србији то не може. То значи да онда неко суфинансира, дотира, штампање и продају тих сплачина.

Ко?


Da, to deluje kao nerazrešiva misterija...









Марти Мистерија, бре!

П.С. - А Ало и Курир, Данас и Правда, Дневник и Бљуц, па од телевизија N1, Студио Б, ТВ Прва, Пинкуша?

Све сами "независни" медији!

Пази, одговорно ти тврдим, када би сви они били малко мање "независни" а малко више професионални по питању новинарства и информисања пучанства Србије, Информер не би никада имао овакву прођу међ' грађанством као што је данас има.

А овако...

Таблоидиотизацијом се одговара на таблоидиотизацију. (Нова народна пословица.)





( Претпрошле фудбалске сезоне Родићев Курир, пардон Вождовац, одигра за све паре и туче Вучићеву Звезду из ината 3:2 два кола пре краја само да би на крају сезоне Партизан био првак. )

П.П.С. - Ово није била никаква одбрана Информера којег не да не волим него га се мало и гадим, право да ти кажем, него само покушавам реално да сагледам тај медијски простор Србије.

Политика, Вечерње новости и РТС су и даље једини информативни медији у Србији који могу себе заиста тако да називају, па макар били и навијачки расположени када је у питању политичка сцена Србије, тј. макар се и додворавали властима (које су смењиве природе, зар не?) да би опстали.

Али су и поред тога они сачували онај минимум минимума професионалног поштења.

И зато и јесу једини прави информативни медији у Србији у 2018. години.

Они сви остали горе побројани су пука партијска гласила и ништа више са свим оним својим пратећим елементима који су им потребни за продубљивање простоте и примитивизма грађана и даљу таблоидиотизацију и пасивизацију јавног мњења.


maksa83 maksa83 13:47 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Пази, одговорно ти тврдим, када би сви они били малко мање "независни" а малко више професионални по питању новинарства и информисања пучанства Србије, Информер не би никада имао овакву прођу међ' грађанством као што је данас има.

Da, jasno mi je da si ih sve potrpao u isti koš, ali se najblaže rečeno ne slažem sa tom ocenom.

Mislim da je za prođu Informera, Alo! i sl. treša ipak ključno što su a) dotirani pa jeftini, b) imaju tzv. klickbait naslove i - ovo je jako važno - c) obrati pažnju gde pomenuti stoje. Uvek na prominentnom mestu, uvek napred, uvek istaknuti, praktično ti viču u lice kad priđeš trafici, tako je čak i u radnjama koje drže štampu. Pitao sam jednom jednu ženu u kiosku zašto to tako, kaže "ne znam, nama kažu da moramo tu da ih stavimo, valjda su platili da tu stoje". Istina je da se taj "prodakt plejsment" stvarno plaća u npr. supermarketima, zna se koliko košta da ti nešto stoji u onim gondolama do kase, koliko da stoji pored market leadera, koliko u onim korpama za tzv. "impulsnu kupovinu", itd. I sad, reci ti meni - ko to plaća - za dnevnu novinu koja košta 20 dinara?

Политика, Вечерње новости и РТС су и даље једини информативни медији у Србији који могу себе заиста тако да називају,


Šališ se?
freehand freehand 13:52 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Da, jasno mi je da si ih sve potrpao u isti koš, ali se najblaže rečeno ne slažem sa tom ocenom.

Kaže se "Odgovorno se ne slažem!"
Jako zvuči a ne obavezuje ni na šta.

Bajdvej - nije ta slagalica uopšte teška. Pratiš pare i vidiš šta kome i koliko država - od opštine do parlamenta ivlade, javna preduzeća inkluziv - plaća i dotira.
A onda pogleaš malo i raspored oglašivača na dobrovoljnoj osnovi. I više nema nikakvih zagonetki.
maksa83 maksa83 14:10 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Kaže se "Odgovorno se ne slažem!"

Ali zamisli - Danas i Informer, N1, Pink - Tasi to sve isto...

Sin mog bivšeg (neće više da radi, hoće da gaji unuke i neguje bolesnu ženu) zubara je "novinar" u Informeru. Pera je divan čovek, vredan, apolitičan, pošten ali mu ovaj bilmez srce slomio, ne pričaju više zbog cele svinjarije. Sreća pa ima i dve sjajne ćerke koje su završile medicinu i stomatologiju, s tim da će i sa njima po svoj prilici uskoro da se gleda preko Skajpa.

freehand freehand 14:18 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

maksa83
Kaže se "Odgovorno se ne slažem!"

Ali zamisli - Danas i Informer, N1, Pink - Tasi to sve isto...

Sin mog bivšeg (neće više da radi, hoće da gaji unuke i neguje bolesnu ženu) zubara je "novinar" u Informeru. Pera je divan čovek, vredan, apolitičan, pošten ali mu ovaj bilmez srce slomio, ne pričaju više zbog cele svinjarije. Sreća pa ima i dve sjajne ćerke koje su završile medicinu i stomatologiju, s tim da će i sa njima po svoj prilici uskoro da se gleda preko Skajpa.


Zamišljam, i zamišljam i da se ne pominju ni Vreme ni NIN. Ali sve je to ista priča "ne mogu oni mene zajebati, sve ja to znam, svi su oni ista bagra" i tandarabroć.
A nekad je bilo jednostavno: činjenice su svetinja, komentari mogu da budu kakvi hoćeš. I to je osnovna i suštinska razlika između istih medija. Nego džaba.
tasadebeli tasadebeli 20:04 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

maksa83

c) obrati pažnju gde pomenuti stoje. Uvek na prominentnom mestu, uvek napred, uvek istaknuti, praktično ti viču u lice kad priđeš trafici, tako je čak i u radnjama koje drže štampu.



Нисам на то обратио пажњу. Баш ћу од сада да гледам...

А слажем се за под а) и б). У праву си.

РТС


Šališ se?



Пристојни су, Максо. Макар су пристојни.

Барем нам сервирају још штогод осим спинованих дневних вести.

А ваде их у томе други и трећи програм. И радијски и телевизијски.

Сећаш се овог Спириног блога? (ЛИНК)

То је ишло на РТС.

Или Неонска дуга Жикице Симића.

То ми је било на памети када сам то написао, не толико суви информативни програм типа ТВ Дневник у пола осам.

(Нисам то јасно назначио у претходном коментару.)
tasadebeli tasadebeli 20:10 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

freehand

Zamišljam, i zamišljam i da se ne pominju ni Vreme ni NIN. Ali sve je to ista priča "ne mogu oni mene zajebati, sve ja to znam, svi su oni ista bagra" i tandarabroć.




Тандараброћ или не, мени, на жалост, они јесу сви исти. Пуки инструмент за манипулацију.

И ово је такође са Другог програма Радио Београда.


freehand freehand 20:12 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

tasadebeli
freehand

Zamišljam, i zamišljam i da se ne pominju ni Vreme ni NIN. Ali sve je to ista priča "ne mogu oni mene zajebati, sve ja to znam, svi su oni ista bagra" i tandarabroć.



Мени, на жалост, јесу. Пуки инструмент за манипулацију.

И ово је такође са Другог програма Радио Београда.



Sve isto kao i učitelji i nastavnici. Ubice dečije psihe i ribari dečijih duša.
Ali meni nisu.
tasadebeli tasadebeli 20:21 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

freehand
tasadebeli
freehand

Zamišljam, i zamišljam i da se ne pominju ni Vreme ni NIN. Ali sve je to ista priča "ne mogu oni mene zajebati, sve ja to znam, svi su oni ista bagra" i tandarabroć.



Мени, на жалост, јесу. Пуки инструмент за манипулацију.

И ово је такође са Другог програма Радио Београда.



Sve isto kao i učitelji i nastavnici. Ubice dečije psihe i ribari dečijih duša.
Ali meni nisu.



Па добро, нисмо сви исти нити исто мислимо, фала драгом богу, каже ти рибар дечјих душа и убица дечје психе.

А чије душе ти пецаш по овом Блогу Б92 толике године?


freehand freehand 20:39 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

А чије душе ти пецаш по овом Блогу Б92 толике године?

Vidi, pokušao sam da ti preko profesije ukažem koliko ti je stav o medijima besmislen A ti opet, po svom starom nakaradnom običaju sve spuštaš na lični nivo.
Ali si spreman da skičiš i kmečiš i pišeš blogove-tugovanke i blogove-jadikovke i blogove-kletve bude li ti odgovoreno.
A biće, ja nemam mnogo obzira prema skribomanima i logoreičnim smaračima-folirantima, bez obzira koliko su spremni da sve posuvrate kao pocepane hulahopke i koliko su im stavovi dupeglava.
Daklem, možemo da se držimo onoga o čemu pričamo a možeš i da pokušaš sa svojim špiclovskim manirima.
Your turn.
tasadebeli tasadebeli 21:09 15.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

freehand

Your turn.



Thanks.


Vidi, pokušao sam da ti preko profesije ukažem koliko ti je stav o medijima besmislen A ti opet, po svom starom nakaradnom običaju sve spuštaš na lični nivo.



Ја спуштам на лични ниво, а ти мени указујеш колико ми је став бесмислен помињући моју професију?

Добра ти фора.

Daklem, možemo da se držimo onoga o čemu pričamo a možeš i da pokušaš sa svojim špiclovskim manirima.


Ко је ту заиста шпицлов, велико је питање.

Рекох већ то горе, добра ти фора.

Ali si spreman da skičiš i kmečiš i pišeš blogove-tugovanke i blogove-jadikovke i blogove-kletve bude li ti odgovoreno.


А примећујем и да се истанчано и одмерено изражаваш у комуникацији са саговорником и баш се трудиш да га не увредиш. Што би рекли, асертивно из све снаге колико се снаге за то уопште и може извући из сујете једног егоисте.(ЛИНК)

И то ти је добра фора.

A biće, ja nemam mnogo obzira prema skribomanima i logoreičnim smaračima-folirantima, bez obzira koliko su spremni da sve posuvrate kao pocepane hulahopke i koliko su im stavovi dupeglava.



Видиш, и ја имам исти проблем када си ти у питању.

Само ја онда обично кажем таквима до виђења, пријатно и одем.

Можда баш зато неких нових турнова са тобом на Блогу Б92 неће ни бити. барем не са моје стране.

Пише ти, уосталом, то све у мом последњем блогу (моја корешпонденција са Анђом), па да се не понављам сад овде.


П.С. - Отвори линк, мојне си стипса без обзира на сујету.

There are many advantages of assertiveness in communication, most notably these:

Assertiveness helps us feel good about ourselves and others
Assertiveness leads to the development of mutual respect with others
Assertiveness increases our self-esteem
Assertiveness helps us achieve our goals
Assertiveness minimises hurting and alienating other people
Assertiveness reduces anxiety
Assertiveness protects us from being taken advantage of by others
Assertiveness enables us to make decisions and free choices in life
Assertiveness enables us to express, both verbally and non-verbally, a wide range of feelings and thoughts, both positive and negative
adviser adviser 11:54 16.10.2018

Re: Жута штампа и жуте стране

Bili Piton
adviser

Pre neki dan, u šetnji, na kiosku kupujem flašicu vode.
I dok sam čekao, bacim pogled na izložene tzv. novine.
I zgrozim se samo od naslova --- ko te splačine može da čita - i još da plati.


Eto Čaki, lepo Maksa reče da koliko god da smo na suprotnim polovima jedan od drugog ti i ja, imamo zajedničkih crta (ti ćeš reći da je to zato što smo obojica Srbi ili već nešto u tom stilu, whatever). Nego sad nema Vrapca da ti kaže ono što je meni rekao pre par nedelja, kad sam essentially napisao isti komentar kao i ti sad - a rekao mi je, u prevodu, "ma opusti se, boli te kurac".

Ne razumem.
Kakve veze imamo ti i ja ?
Pored toga, ja nisam ni na kakvom polu, nego u blizini 45. paralele.
docsumann docsumann 08:46 13.10.2018

ništa ljudsko nije mi usko


potrošačka stampeda, bilo za jeftinijom piletinom, bilo za najnovijim modelom ajfona, nisu ništa u odnosu na ono u šta sve ljudi mogu da se pretvore.

Kormakov "Put" je jedna od onih knjiga koja me snagom i sugestivnošću prikaza vrlo moguće postapokaliptične budućnosti, dobrano potresla u razmišljanjima kakva smo mi to vrsta i u šta smo sve stanju da se pretvorimo, samo ako nas okolnosti na to pritjeraju.
kad ljudi krenu da love ljude, a ne da jure za piletinom u celofanu, tad neće biti nikog da se podmjeva njihovom padu.
tasadebeli tasadebeli 08:47 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

docsumann

potrošačka stampeda, bilo za jeftinijom piletinom, bilo za najnovijim modelom ajfona, nisu ništa u odnosu na ono u šta sve ljudi mogu da se pretvore.

Kormakov "Put" je jedna od onih knjiga koja me snagom i sugestivnošću prikaza vrlo moguće postapokaliptične budućnosti, dobrano potresla u razmišljanjima kakva smo mi to vrsta i u šta smo sve stanju da se pretvorimo, samo ako nas okolnosti na to pritjeraju.
kad ljudi krenu da love ljude, a ne da jure za piletinom u celofanu, tad neće biti nikog da se podmjeva njihovom padu.




mlatisa mlatisa 10:31 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Kormakov "Put" je jedna od onih knjiga koja me snagom i sugestivnošću prikaza vrlo moguće postapokaliptične budućnosti, dobrano potresla u razmišljanjima kakva smo mi to vrsta i u šta smo sve stanju da se pretvorimo, samo ako nas okolnosti na to pritjeraju.
kad ljudi krenu da love ljude, a ne da jure za piletinom u celofanu, tad neće biti nikog da se podmjeva njihovom padu.


Вала баш! Кога мрзи да чита постоји и добра екранизација



Не могу а да не поменем и занимљиву чињеницу везану за Лидл. У улици Саве Машковића су посекли сво дрвеће са једне стране да би се направио прилаз Лидлу. И дрвољуби ништа. Шта им је? Да им се није нешто десило?


angie01 angie01 10:39 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

И дрвољуби ништа. Шта им је? Да им се није нешто десило?


prvo, tako nesto nije za ironisanje, jer je prestrasno, sa sve posledicama, koje ova bagra niti zna niti ih je briga,...a drugo, oni drvece seku nocu, kao sto i sve ostale sumnjive radnje rade tako- kao lopovi.
docsumann docsumann 11:25 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Вала баш! Кога мрзи да чита постоји и добра екранизација


vjerujem, al one scene koje sam sebi izgenerisao u glavi čitajući te stranice ne bih mjenjao za 4 oskara

posebno ona, u onoj ,ispostaviće se, privremeno napuštenoj, usamljenoj kući, gdje u podrumu otkrivaju, osakaćene ljude u lancima, al ostavljene u životu kako bi do kraja sa njih skidali svježe meso...pa kad usred tog užasa provale da se domaćini vraćaju.

kakav intezitet, kako moćne scene, ne znam kad me uz neki film adrenalin tako drmao.
genijalna knjiga. i kratka (za mrzitelje duge forme)
vcucko vcucko 13:29 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

docsumann

potrošačka stampeda, bilo za jeftinijom piletinom, bilo za najnovijim modelom ajfona, nisu ništa u odnosu na ono u šta sve ljudi mogu da se pretvore.

Kormakov "Put" je jedna od onih knjiga koja me snagom i sugestivnošću prikaza vrlo moguće postapokaliptične budućnosti, dobrano potresla u razmišljanjima kakva smo mi to vrsta i u šta smo sve stanju da se pretvorimo, samo ako nas okolnosti na to pritjeraju.
kad ljudi krenu da love ljude, a ne da jure za piletinom u celofanu, tad neće biti nikog da se podmjeva njihovom padu.

Slažem se što se tiče poruke. Ali đavo mi ne da mira pa moram: sam film je jedna velika logička (u stvari anti-logička) nebuloza. Prvo i osnovno: dečak je i do tada rastao u tom i takvom svetu, znači morao bi da ima kakvu-takvu elementarnu prilagođenost. Ali on deluje kao da je vremeplovom prebačen iz neke današnje elitne škole za bogate, totalno bez kontakta sa realnošću i bilo kakvim zlom.
Plus baš previše totalno besmislenih dešavanja. Ubiju ljudoždera, ovi njegovi čuju pucanj i ne dođu da vide šta se desilo. Od ubijenog ne uzmu oružje, a imaju samo jedan metak. Idu u ljudoždersku kuću da traže hranu (?!).
Naravno, ako mislimo na isti film (beše Vigo Mortensen?)...

P.S. tek sad vidim da si mislio na knjigu, a ja o filmu. Knjigu nisam čitao, ne znam ima li objašnjenja za ove (i još mnoge) nebuloze iz filma i ima li nebuloza uopšte.
kick68 kick68 13:40 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

jerujem, al one scene koje sam sebi izgenerisao u glavi čitajući te stranice ne bih mjenjao za 4 oskara

posebno ona, u onoj ,ispostaviće se, privremeno napuštenoj, usamljenoj kući, gdje u podrumu otkrivaju, osakaćene ljude u lancima, al ostavljene u životu kako bi do kraja sa njih skidali svježe meso...pa kad usred tog užasa provale da se domaćini vraćaju.

kakav intezitet, kako moćne scene, ne znam kad me uz neki film adrenalin tako drmao.
genijalna knjiga. i kratka (za mrzitelje duge forme)


Pa dobro docs, je l' mora sad to detaljno podsecanje od ranog (za mene) jutra?
Knjigu upravo zbog te scene nisam citala. Kad su me koleginice pitale da li gledam Handmaid's tale, rekla sam da sam knjigu procitala, a sve to da gledam - ne mogu:)
Ta postapokalipticna buducnost je i te kako moguca. Covek je coveku soylent green:).
kick68 kick68 13:44 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Prvo i osnovno: dečak je i do tada rastao u tom i takvom svetu, znači morao bi da ima kakvu-takvu elementarnu prilagođenost. Ali on deluje kao da je vremeplovom prebačen iz neke današnje elitne škole za bogate, totalno bez kontakta sa realnošću i bilo kakvim zlom.

Zato postoi fraza: odgajati dete pod staklenim zvonom:)
docsumann docsumann 16:10 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Prvo i osnovno: dečak je i do tada rastao u tom i takvom svetu, znači morao bi da ima kakvu-takvu elementarnu prilagođenost. Ali on deluje kao da je vremeplovom prebačen iz neke današnje elitne škole za bogate, totalno bez kontakta sa realnošću i bilo kakvim zlom.


u knjizi se nigdje ne navodi koliko već dugo su glavni lik i dječak zajedno, niti prije koliko vremena je nestao svijet za koji znamo.
po onome što sam po osjećaju povezao, razdoblje u kojem se radnja odvija moglo bi da traje od pola godine do par godina.

u knjizi je taj ubijeni ljudoždre bio izdvojen od glavne kolone, a i oni su se odmah dali u bijeg nakon pucnja,. tako da se tačo i ne zna da li su ih jurili i kako. našli ih zasigurno nisu

dalje, po knjizi oni nisu pojma imali u kakvu su kuću ušli. mislili su da je napuštena, pa su se dali u običajenu potragu za nečim korisni, što je evantualno promaklo ranijim posjetiocima.
i dječak ga tad preklinje da ne otvara podrumska vrata (dječak je inače uvijek imao nepogrešivu intuiciju za takve stvari), ali muškarac nije odolio znatiželji, razvalio ih je vrata i otvorio najgrozomorniji zamislivi horor - ostavu živog ljudskog mesa.
zemljanin zemljanin 16:28 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

u knjizi se nigdje ne navodi koliko već dugo su glavni lik i dječak zajedno, niti prije koliko vremena je nestao svijet za koji znamo.
po onome što sam po osjećaju povezao, razdoblje u kojem se radnja odvija moglo bi da traje od pola godine do par godina.

vise na stranu onog *par godina* ali figurativnih par ... malo preterano apokaliptican i siv ali bez osude ... ovi *dobri* i *humani* bi da niko drugi ne postoji sem njih jer iovako je sve sranje ... ovi *losi* primenjuju prakticni pristup *prezivljavanju* ... sustinski i jedni i drugi ce nestati/izumreti u do dve generacije tako da moze biti dobar horor ali, sto se mene tice, nista vise od toga ... tipa orke i hobiti, ali nije epska vec horor fantastika
docsumann docsumann 17:09 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

sustinski i jedni i drugi ce nestati/izumreti u do dve generacije tako da moze biti dobar horor ali, sto se mene tice, nista vise od toga ...


taj roman ima neku bazičnu jednostavnost, postavka priče je tako wellknown, gotovo opšte mjesto sf literature, takoreći.
piščev stil je takođe svden, sa povremenim poetskim fleševima. dobro izbalansiran kontrast između animalnosti golog preživljavanja i povremenih uzleta duha iznad sveopte pustoši.

cijenim da je autentičnost priče-radnje, životna detaljnost i organski realizam, ono što, s zanatske strane, člini ovaj roman posebnim (inače dobitnik Pulicerove Nagrade)
a sama tema je toliko univerzalna i tako dobro istretirana, da je ovo jedan od onih sf klasika, koji posve neprimjetno pokriva i mjesto na polici namjenjeno klasičnoj književnosti.
zemljanin zemljanin 17:20 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

da je ovo jedan od onih sf klasika,

dobro, drugacije dozivljavamo pricu ... ali nikako se ne bih slozio da to spada u sf ... nekako je to postala praksa, da sve sto nije sada, trpa se u sf ...
vcucko vcucko 17:32 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

docsumann


u knjizi se nigdje ne navodi koliko već dugo su glavni lik i dječak zajedno, niti prije koliko vremena je nestao svijet za koji znamo.
po onome što sam po osjećaju povezao, razdoblje u kojem se radnja odvija moglo bi da traje od pola godine do par godina.


U filmu je dečak eksplicitno predstavljen kao Vigov sin, takođe bez objašnjenja šta je bilo do tada.
Znači pisanu zloslutnu alegoriju su pretočili u angažovano/avanturistički horor film, što objašnjava mnoštvo logičkih i smislenih rupa
docsumann docsumann 17:45 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

zemljanin
da je ovo jedan od onih sf klasika,

dobro, drugacije dozivljavamo pricu ... ali nikako se ne bih slozio da to spada u sf ... nekako je to postala praksa, da sve sto nije sada, trpa se u sf ...


ne insistiram na sf odrednici, al neki vid fantastike (anticipativna fantastika ) ipak jeste.
no nebitno, bez obzira na žanr, roman ima klasične literane vrijednosti koje su mu i namakle zasluženu slavu.
mirelarado mirelarado 19:46 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

ne insistiram na sf odrednici, al neki vid fantastike (anticipativna fantastika ) ipak jeste.
no nebitno, bez obzira na žanr, roman ima klasične literane vrijednosti koje su mu i namakle zasluženu slavu.


Distopija. Klasična, rekla bih.
zemljanin zemljanin 19:51 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

mirelarado

Distopija. Klasična, rekla bih.

da, to je tacnije i od sf i od horor fantastike
maksa83 maksa83 19:59 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

da, to je tacnije i od sf i od horor fantastike

Kad smo kod tog pisca (Kormak MekKarti), ja bih da preporučim predstavu "Voz" u Zvezdara Teatru, po njegovom komadu "Sunset Limited" - Voja Brajović i Sergej Trifunović. Kome je Zvezdara Teatar daleko kao zemljaninu može da pogleda isti film sa Semjuel L. Džeksonom i Tomi Li Džounsom u istim ulogama. Ali ko može nek' pogleda predstavu u Zvezdara Teatru.

Počinje tako što Sergej peva i svira na gitari In My Time Of Dying, ali ne onu verziju koju su Cepelini (najveće lopovčine u istorij muzike) pokrali nego Dilanovu, sporiju:



zemljanin zemljanin 20:07 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

maksa83

Kad smo kod tog pisca (Kormak MekKarti), ja bih da preporučim predstavu "Voz" u Zvezdara Teatru, po njegovom komadu "Sunset Unlimited" - Voja Brajović i Sergej Trifunović. Kome je Zvezdara Teatar daleko kao zemljaninu može da pogleda isti film sa Semjuel L. Džeksonom i Tomi Li Džounsom u istim ulogama. Ali ko može nek' pogleda predstavu u Zvezdara Teatru.

Počinje tako što Sergej peva i svira na gitari In My Time Of Dying, ali ne onu verziju koju su Cepelini (najveće lopovčine u istorij muzike) pokrali nego Dilanovu, sporiju:

eto nas u Srb, krajem novembra, pa ko zna
docsumann docsumann 20:12 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

mirelarado
ne insistiram na sf odrednici, al neki vid fantastike (anticipativna fantastika ) ipak jeste.
no nebitno, bez obzira na žanr, roman ima klasične literane vrijednosti koje su mu i namakle zasluženu slavu.


Distopija. Klasična, rekla bih.


distopija da, al nije klasična.
ovdje ne postoji prikaz društva čiji nam se užasi smješe iz budućnosti.
ustvari, na sceni je potpuni raspad civilizacije, čovječanstva i čovječnosti.
nema nikakvog društva, sem lutajućih skupina ljudoždera u neformalnim vojnim grupacijama.
mad max, samo sa većim stepenom sveopšte destrukcije, manje pompezan i heroičan, više naturalan i pesimističan, ali ipak s nekakvim slabašnim treptajem svjetlosti na dnu bunara.

antianarhijska distopija, možda.

dok u Mad Maxu, postoje novi začeci ljudskih zajednica, ovdje do udruživanja dolazi samo zarad predatorske supremacije nad drugim ljudima.

ljudi su za izbjegavanje
maksa83 maksa83 20:13 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

eto nas u Srb, krajem novembra, pa ko zna

Da se ispovedim - božemeoprosti živim na 5 minuta laganog hoda od Zvezdara Teatra, a idem u pozorište otpr. 1-2 puta godišnje, i svaki put kad izađem pomislim "škk, zašto ja ovo ne radim češće, mnogo mi se sviđa", ali ostane tako, 1-2 puta godišnje. Ne umem to da objasnim, valjda brzo zaboravim koliko mi se svidelo. Otpr. kao što jednom godišnje pojedem nešto u Meku zato što mi treba 12 meseci da zaboravim zašto ne jedem u Meku (spoiler alert - zato što je odvratno).
Bili Piton Bili Piton 20:18 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Zvezdara je bila all the rage tamo kasnih osamdesetih. Svaka predstava se reklamirala u etru, svakodnevno i intenzivno, ono što bi se danas zvalo saturation marketingom. Sala bila prepuna. Mnoštvo odličnih predstava, sjajan prostor.

Tačno tako i ja dvaput godišnje udjem u mek pa uzmem tri dupla čizburgera da se utešim, a u Beogradu nikad - to bi stvarno bio greh, pored onakvog roštilja.
zemljanin zemljanin 20:33 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

tamo '90ih, obicno u Atelje, mada par puta godisnje i u ZvezdaraTeatar i u onu malu salu Narodnog ... voleo sam pozoriste, jedna od stvari koja nedostaje ...

realno, nema sanse da odem na tu predstavu jer treba ispostovati familiju, prijatelje, resiti neke papire i iskljuciti neki hardve/sistem koji sam tu ostavio da sljaka pod burazom itd. ... jbg. 15+godina a i uzeli smo fiksni povratak zbog guzve pred K.Bozic ... mada, kod nas se nikad ne zna
Bili Piton Bili Piton 20:34 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

mirelarado


Distopija. Klasična, rekla bih.


Da se zasladimo, ipak.


docsumann docsumann 20:45 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Da se zasladimo, ipak.


i malo zakiSJelimo ... omiljeni italijanski techno dj međ' srbima i njima sličnim narodima, 90-tih

Bili Piton Bili Piton 20:52 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Mislio sam da je Karola više house (tribal, afro) DJ (mada su tu granice dosta blurred) jer mi je par puta vratio odličan sheet reaction za neke moje uratke koji su u tačno tom domenu.

Marko's OK.

Edit - da, ovo je tech-house.
adviser adviser 21:33 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

maksa83
eto nas u Srb, krajem novembra, pa ko zna

Da se ispovedim - božemeoprosti živim na 5 minuta laganog hoda od Zvezdara Teatra, a idem u pozorište otpr. 1-2 puta godišnje, i svaki put kad izađem pomislim "škk, zašto ja ovo ne radim češće, mnogo mi se sviđa", ali ostane tako, 1-2 puta godišnje. Ne umem to da objasnim, valjda brzo zaboravim koliko mi se svidelo. Otpr. kao što jednom godišnje pojedem nešto u Meku zato što mi treba 12 meseci da zaboravim zašto ne jedem u Meku (spoiler alert - zato što je odvratno).

Vi iz brdsko-planinskih područja !
Dva puta mi se zadesi da dođem kod drugara u Đevđelijsku - i dok mi raspravljamo Borlan-Delfi-Paskalu i sličnom (uvek sam ga zezazo da je 'radikal' što neće da se privoli carstvu), nakon nekoliko sati kod njega, nakon pedesetak do sto popušenih cigareta u stanu zatvorenih prozora - izađemo napolje, kada napolju - sneg.
Onda sam ga ja posle zezao da kod njega ne dolazim bez lanaca stavljenih na točkove.

Eee, da - poslednji puta sam u tom pozorištu bio pre cca 3 godine - odvezao ženu i njenu žensku ekipu na neku predstavu koja se odužila - tako da sam jedno trideset puta obišao kvart u krug - i napravio oko 9 kilometara večernje šetnje.
maksa83 maksa83 21:57 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Eee, da - poslednji puta sam u tom pozorištu bio pre cca 3 godine - odvezao ženu i njenu žensku ekipu na neku predstavu koja se odužila - tako da sam jedno trideset puta obišao kvart u krug

To si značio bio ti. O-vo-lic-ko je falilo da zovem policiju.
michiganac michiganac 22:12 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

KaCmo kod muvija i SF-a, evo jedna vrlo solidna preporuka sa optimistickom perspektivom nasuprot distop. fatalizmu - makar za jedno vece izbaviti se neg. primisli (:


-
Za fanove 'Contact'-a iz '97, blogovske math geek-ove i sl. A ni Dzilijanka se jos ne predaje.. (ima i jedan kratak kadar gdje je diskretno oplela Edisona u korist nase gore lista)
Bili Piton Bili Piton 22:18 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

michiganac
A ni Dzilijanka se jos ne predaje


Ona je bila baš dobra nedavno na neočekivanom mestu, u nekoj ekranizaciji Agate Kristi sa Glen Klouz - bila vrlo kemp i vrlo ubedljiva. Svestrana žena.
tasadebeli tasadebeli 22:39 13.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

mlatisa



Не могу а да не поменем и занимљиву чињеницу везану за Лидл. У улици Саве Машковића су посекли сво дрвеће са једне стране да би се направио прилаз Лидлу. И дрвољуби ништа. Шта им је? Да им се није нешто десило?





Ево, ми овде у крају тренутно потписујемо петицију да се не проширује коловоз на рачун тротоара и дрвореда у улици поред ограде обданишта (!) зато што се неки пуниша дочепао плаца на којем хоће да зида седмоспратницу.

Борба траје непрестана, а да ли ће нешто од тога и да буде...
mirelarado mirelarado 00:47 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Bili Piton
mirelarado


Distopija. Klasična, rekla bih.


Da se zasladimo, ipak.




Bombona! :)
bene_geserit bene_geserit 03:53 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Ja nekako imam problem sa tim distopičnim serijama i filmovima (a verovatno 80% svega novog je takvo).
Suviše mi to nekako pesimističko. Do nivoa da mislim da se to namerno radi. Kad odgledaš 50 takvih serija i filmova zanima me kako to utiče na mozak.

Nego, za nostalgične, jestel videli da se snima 4-ta sezona Veronike Mars posle svih ovih godina pauze. Omiljena serija kod mene u kući kod svih generacija.
docsumann docsumann 08:02 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Ja nekako imam problem sa tim distopičnim serijama i filmovima (a verovatno 80% svega novog je takvo).
Suviše mi to nekako pesimističko.


pa definicija, tebra.
to ko da kažeš da su ti horori suviše mračni ili jezivi
mlatisa mlatisa 08:25 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Ево, ми овде у крају тренутно потписујемо петицију да се не проширује коловоз на рачун тротоара и дрвореда у улици поред ограде обданишта (!) зато што се неки пуниша дочепао плаца на којем хоће да зида седмоспратницу.


Од петиције мислим да је слаба вајда. Треба се угледати на Филипов пример:

Tužio sam gradskog sekretara!

Тужба је уродила плодом. Сада тамо постоји још један пешачки прелаз са све лежећим полицајцем. Дакле, тужба(тужбе). Наравно, није њих суд на то натерао, него негативни публицитет. А мало се и плаше судова, пошто су ссудови за тај ранг "инвеститора" релативно ван утицаја. Што ће рећи сликај, фотке, блог, тужба, адвокат. И ако може нека срцепаратељна прича налик оној о платанима и врапцима.
alselone alselone 09:22 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

Кога мрзи да чита постоји и добра екранизација


The Road je jedan od najupečatljivijih filmova koje sam gledao!
docsumann docsumann 11:26 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

alselone
Кога мрзи да чита постоји и добра екранизација


The Road je jedan od najupečatljivijih filmova koje sam gledao!


to tvrdim za knjigu.

jedna od onih kojih čiji te duhovi iznebuha zapahnu i godinama nakon što si je pročitao.


EDIT: a činimi se da sam je čitao u pdf-u, hrvatski prevod - Cesta
alselone alselone 11:52 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

jedna od onih kojih čiji te duhovi iznebuha zapahnu i godinama nakon što si je pročitao.


Film sam pogledao neko vreme pošto sam dobio sina i taman kad mi je "kliknulo" očinstvo duboko u svesti. Film sam pustio bez nekih očevivanja, neko mi je rekao da je OK pa sam krenuo da gledam. Posle 15 minuta sam se razbudio, na pola sam već sedeo a na kraju sam ostao kao šlogiran sa otvorenom viilicom dok mi curi pljuvačka.

Razbio me.

Ta scena o kojoj pričaš mi se vrati ponekad, kao što kažeš, u formi nekog duha, i dan danas.

Dodatnu težinu filmu daje i mali broj glumaca. Nema puno akcije, nema puno likova i to dodatno povećava nelagodnost, napetost, neizvesnost.
gavros gavros 12:18 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

maksa83
eto nas u Srb, krajem novembra, pa ko zna

Da se ispovedim - božemeoprosti živim na 5 minuta laganog hoda od Zvezdara Teatra, a idem u pozorište otpr. 1-2 puta godišnje

ja živim na 5 minuta laganog hoda od prnjavorskog Doma kulture u kojem se ništa ne dešava Lažem, preksinoć bila predstava Frenki i Džoni sa Slobodom Mićalović, jedva sam našao mjesto - nagrnuo čitav grad na kulturno uzdizanje!
zemljanin zemljanin 12:37 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

docsumann
alselone
Кога мрзи да чита постоји и добра екранизација


The Road je jedan od najupečatljivijih filmova koje sam gledao!


to tvrdim za knjigu.

jedna od onih kojih čiji te duhovi iznebuha zapahnu i godinama nakon što si je pročitao.


EDIT: a činimi se da sam je čitao u pdf-u, hrvatski prevod - Cesta

e pa to je to ... bio sam siguran da postoji razlog razlicitog dozivljaja ... citao sam u originalu

zajebanciju na stranu, knjiga nije za osudu i nipodastavanje, jednostavno citao sam mnogo varijacija na slicnu temu i atmosferu a i ocekivao sam nakon sivoce i pepela, dopunske horor efekte ...
gavros gavros 17:38 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

The Road je jedan od najupečatljivijih filmova koje sam gledao!


Pogledaću... zaintrigirali ste me s ovom pričom...
mariopan mariopan 21:20 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

docsumann
Вала баш! Кога мрзи да чита постоји и добра екранизација


vjerujem, al one scene koje sam sebi izgenerisao u glavi čitajući te stranice ne bih mjenjao za 4 oskara

posebno ona, u onoj ,ispostaviće se, privremeno napuštenoj, usamljenoj kući, gdje u podrumu otkrivaju, osakaćene ljude u lancima, al ostavljene u životu kako bi do kraja sa njih skidali svježe meso...pa kad usred tog užasa provale da se domaćini vraćaju.

kakav intezitet, kako moćne scene, ne znam kad me uz neki film adrenalin tako drmao.
genijalna knjiga. i kratka (za mrzitelje duge forme)

E hvala ti što si ovo napisao, SIGURNO je neću čitati, meni je dosta i ova scena, puna kapa....sad idem da lalam i sanjam horor.
bene_geserit bene_geserit 21:44 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

docsumann
pa definicija, tebra.
to ko da kažeš da su ti horori suviše mračni ili jezivi

Nemam ja ništa protiv bilo kog žanra (recimo horore, oni snime, ja ne gledam, svi srećni).
Ali većina novijih visokobudžetnih stvari koje se snime su sve neke distopije.
Tako da nemaš izbora nego da gledaš.

Ne znam da li se takve stvari planski snimaju, i da li nas pripremaju za sranja koja dolaze (ili možda ne dolaze). Ili kroz to guraju totalitarnu državu, carbon takse i slično.
Holivud je vazda bio moćno propagadno oruđe.
A gledanje gomile tih distopija filmova i serija utiče na glavu.
Jukie Jukie 23:35 14.10.2018

Re: ništa ljudsko nije mi usko

mlatisa

Не могу а да не поменем и занимљиву чињеницу везану за Лидл. У улици Саве Машковића су посекли сво дрвеће са једне стране да би се направио прилаз Лидлу. И дрвољуби ништа. Шта им је? Да им се није нешто десило?

"Ulica" Save Maškovića sa Lidl strane je bila toliko uska da sam ja morao postrance da prolazim, mali trotoar pa odmah ograda (i ta ograda tu stoji odavno). Nije problem drveće duž ulice nego su posekli mnogo lepo žbunje koje je bilo koridor za seobu nekih ptičica itd. ali kome ti da kažeš "posekoše neke žbuniće tako do visine grudi!" a da ne dobiješ odgovor "ali tamo možda ima zmija! Šta ako moje dete bude na manje od 20 metara od zmije? pašće nebo na zemlju!"
Черевићан Черевићан 10:45 13.10.2018

срознас

тога је одувек било

малко нам се по јебао баланс
девијантног и нормалне схеме,
но весело похрлимо.... к'сутра
недореке ускладиће време,

(а можда и неће ,ак' oмане Среће)
docsumann docsumann 11:30 13.10.2018

lidl dildo


lidl dildo
lidl dildo

lidl dildo
da bi
libido nabildo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana