Gost autor

Pismo iz Marseja o žutim prslucima

Filip Mladenović RSS / 06.12.2018. u 13:31

Marsej, 1. decembar 2018.
Marsej, 1. decembar 2018.
Smatram da događaji u Marseju i Francuskoj zadnjih par tjedana zaslužuju malo više pozornosti nego šta im pružaju hrvatski mediji. Probat ću ih zapakirati u vidu nekakvog osvrta, više pregleda događanja nego neke dublje analize, krenuvši sa lokalne marsejske razine prema događajima na nacionalnom nivou.

Petog novembra u 9 sati, nekih dva tjedna prije početka pobune žutih prsluka protiv Macronove neoliberalne politike, u centru Marseillea je došlo do spontanog urušavanja tri stambene četverokatnice. Dvije zgrade su se srušile u roku od nekoliko sekundi, treća je srušena par sati kasnije jer je predstavljala opasnost. Osam ljudi poginulo je u svojim krevetima, u agoniji kakvu teško možemo zamisliti. Jedna od zgrada bila je u gradskom vlasništvu. Reakcija gradskih vlasti, onih koji su svojom nebrigom dopustili da dođe do ovog užasa, bila je mlaka ili nikakva. Ulica u kojoj se ova drama odvila, rue d'Aubagne, nastanjena je većinom imigratima i stanovnicima afričkog podrijetla. Jako živa i životopisna ulica, kojom sam u zadnjih par godina prošao bezbroj puta, dio je jednog od mnogih marsejskih radničkih kvartova („quartier populaire") u centru grada koji gradskim vlastima predstavljaju ogroman trn u oku. Jer, jebiga, svako mjesto u kojem ljudi nesmetano žive svoj život predstavlja neiskorištenu investiciju i propalu priliku za gradnju hotela i Zara trgovina. Jedna od zgrada, što je javnost saznala nedugo nakon urušavanja, bila je od strane nadležnih službenika još 2005. (!!) godine gradskim vlastima označena kao neposredna opasnost.

Uslijedio je niz prosvjednih akcija građana kojima se tražilo, između ostalog, odstupanje gradskih vlasti i korumpiranog gradonačelnika Gaudina (Sarkozyjevi Republikanci, na vlasti od 1995.). Priikom prvog „marša bijesa" 10ak tisuća građana, došlo je do urušavanja jednog balkona na ruti marša što je ozlijedilo nekoliko osoba. Smiješno da nije tužno. Drugi prosvjed rezultirao je pendrečenjem mirnih prosvjednika od strane interventhin CRS pandura, velikim brojem razbijenih glava (između njih i poznanici od 50ak godina), i iživljavanjem BAC civilaca nad manjim izoliranim grupama.

Na zadnjem u nizu prosvjeda, organiziran prošle subote za pravo na dostojanstven smještaj, ali i kontra prošlotjednog policijskog nasilja, sudjelovalo je 15ak tisuća ljudi. Na pokoji projektil CRS kornjače odgovorile su jurišanjem na povorku i ispucavanjem rijeka suzavaca, što je bilo dočekano otporom i gradnjom barikada na glavnim gradskim ulicama. Kulminiralo je paljenjem božićnog sajma, policijskog auta, pljačkanjem trgovina, i smrću jedne 80-godišnjakinje koja je u svom stanu preminula od posljedica suzavca. Dvadesetak prosvjednika, u medijima prozvani „razbijačima" („casseurs", termin koji francusko mediji jako vole koristiti), je uhapšeno, od kojih je većina u vrlo kratkom postupku osuđena na zatvorske kazne do dvije godine.

U subotnji kaos bili su uključeni i malobrojni sindikalisti, kao i „gilets jaunes". E sada, koja je priča sa žutim prslucima? Direktan povod pobune, koja je krenula prije neka dva tjedna blokiranjem prometnica u cijeloj Francuskoj, bila je najava drastičnog povećanja cijena goriva, odnosno uvođenja „poreza na benzin" koji bi dugoročno, preko leđa radničke klase, trebao financirati prijelaz na ekološke izvore energije.

Uzroci su, međutim, mnogo dublji i proizlaze iz neliberalne politike „predsjednika bogatih" Macrona, koji od početka svog mandata ne prestaje udarati na standard najsiromašnijih slojeva francuskog društva u korist onih najbogatijih. Ono što puno ljudi smatra „pravim nasiljem", puno većim od nekoliko zapaljenih auti u bogataškim kvartovima, je politika koja je dovela do toga da devet milijuna ljudi živi ispod praga siromaštva, 200 000 bez krova nad glavom, dok se korporacijama opraštaju dugovi i porezi u visini od 80 milijardi eura a razlika između bogatih i siromašnih drastično raste. Zvuči poznato?

Prosvjednici, uniformirani u žute prsluke koji su obavezna stavka u svakom autu, jako su miješani. Između desničara i anarhista u prvim se redovima zatekla i masa revoltiranih crnaca, bijelaca i arapa, bez ikakvih političkih pozadina ili iskustva u prosvjedma, koji se na minimalcu trude preživjeti do kraja mjeseca dok mi se davno izborena socijalna prava smanjuju ili ukidaju.

Subotnji nemiri u Marseilleu bili su najžešći u zadnjih nekoliko desetljeća, ali su neusporedivi sa scenama ludila iz Pariza. Na više lokacija stotine revoltiranih žutih prsluka, nezaštićeni i neopremljeni, samo sa kamenjem u rukama odbili su napade zloglasnih CRS-ovca ignorirajući pritom oblake suzavca i potencijalne zatvorske kazne. Natjerani na povlačenje od strane organiziranih i jebeno ljutih masa, panduri su bijes usmjerili na nesretne pojedince uhvaćene u sporednim ulicama, gdje su osmorica ovih muškarčina snimljena kako bjesomučno premlaćuju 20-godišnjeg klinca. Slične scene policijskog nasilja preplavile su cijelu zemlju proteklih tjedana i sigurno su jedan od motivatora neviđenog bijesa prosvjednika, dok Macron potpaljuje situaciju uporno braneći svoje okupacijske snage i nudeći bonuse policajcima koji su sudjelovali u neredima.

Dok ovo tipkam, stotine marsejskih srednjoškolaca okupiraju svoje ustanove i barikadiraju prilazne ulice zapaljenim kontejnerima tražeći reforme obrazovnog sustava, a vlada se napokon oglašava najavljujući odgodu „poreza na benzin". Vidjeti ćemo hoće li ovo biti dovoljno da smiri revolt koji je uzeo dosta jaki zamah čiji bijes seže mnogo dalje od razloga koji se serviraju preko medija. Predviđam zanimljiv tjedan u kojem će nešto morati puknuti, na jednu ili drugu stranu.

Anton Divić, Marsej, 4. decembar 2018. 

 

Atačmenti



Komentari (168)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 21:32 10.12.2018

Re: ..

vcucko
Zamisli na šta bi ličila planeta da svaki Indus vozi svoja kola i, uopšte, da prosečno troši resursa koliko Amerikanac?!

I da peru sudove i veš...

Zato Japanci prerađuju svoje đubre u hranu.

Klasično licemerje.
angie01 angie01 14:51 08.12.2018

,

hit sezone, rasprodaja...

kamilo_emericki kamilo_emericki 14:55 08.12.2018

Re: ,

Nada umire poslednja
veselica veselica 20:52 08.12.2018

priznajem,

razbili me ovi u parizu, u francuskoj, a posebno u parizu.
oni kamenicama koje vade iz plocnika, policaja na njih oko sto puta suzavcem, o ladnim smrkovima da ne govorim - jer nece valjda toplim kako u slobino vreme rece kreten broj 1.

iskreno se nadam da ce ljudi izdrzati - ima jako puno mladih i na tviteru ne mogu da se dogovore ko su oni - nezadovoiljni mladi francuzi, migranti, pominju se i soros&jevreji - ali boli me uvo za to, na tviteru pise ko sta hoce, svetska tracaonica, nego mi da protest uspe.

sad i zvanicno nije vise protest zutih prsluka, nego protest, bunt, pa i revolucija ako cemo pravo jer traze ostavku makrona.

koliko me to raduje, lik je djavo, toliko i plasi posto se onda radi o pokusaju drzavnog udara kada je gotovo sve dozvoljeno.

za sad je jedino jasno da bunt nece stati, nastavlja se sutra.
ma koliko pateticno zvucalo, ja sam svim srcem uz francuski narod koji je ceo hladni decembarski dan na kisi, ne odlazi, bori se, tamo je, ostaje, ko zna i sta noc donosi.
tasadebeli tasadebeli 21:25 08.12.2018

Re: priznajem,

veselica
razbili me ovi u parizu, u francuskoj, a posebno u parizu.
oni kamenicama koje vade iz plocnika, policaja na njih oko sto puta suzavcem, o ladnim smrkovima da ne govorim - jer nece valjda toplim kako u slobino vreme rece kreten broj 1.

iskreno se nadam da ce ljudi izdrzati - ima jako puno mladih i na tviteru ne mogu da se dogovore ko su oni - nezadovoiljni mladi francuzi, migranti, pominju se i soros&jevreji - ali boli me uvo za to, na tviteru pise ko sta hoce, svetska tracaonica, nego mi da protest uspe.

sad i zvanicno nije vise protest zutih prsluka, nego protest, bunt, pa i revolucija ako cemo pravo jer traze ostavku makrona.

koliko me to raduje, lik je djavo, toliko i plasi posto se onda radi o pokusaju drzavnog udara kada je gotovo sve dozvoljeno.

za sad je jedino jasno da bunt nece stati, nastavlja se sutra.
ma koliko pateticno zvucalo, ja sam svim srcem uz francuski narod koji je ceo hladni decembarski dan na kisi, ne odlazi, bori se, tamo je, ostaje, ko zna i sta noc donosi.





tasadebeli tasadebeli 21:28 08.12.2018

Re: priznajem,

Е да, Веселице!

Моји клинци у школи слушају и ово...


dostojanstven dostojanstven 05:47 09.12.2018

Re: priznajem,

veselica

...

iskreno se nadam da ce ljudi izdrzati - ima jako puno mladih i na tviteru ne mogu da se dogovore ko su oni - nezadovoiljni mladi francuzi, migranti, pominju se i soros&jevreji - ali boli me uvo za to, na tviteru pise ko sta hoce, svetska tracaonica, nego mi da protest uspe.
...

A uspehom ima da se matra šta?
veselica veselica 08:28 09.12.2018

Re: priznajem,

A uspehom ima da se matra šta?


sta mislis?
dostojanstven dostojanstven 08:36 09.12.2018

Re: priznajem,

veselica
A uspehom ima da se matra šta?


sta mislis?

Ne znam.
aureus aureus 18:36 09.12.2018

Re: priznajem,

dostojanstven

A uspehom ima da se matra šta?

Paa...

Uspehom se smatra valjanje u mraku.
Sutra u kafani opisaću podvig - nekom meni bliskom, sujetnom ludaku.
angie01 angie01 22:07 08.12.2018

,


07.12.2018. |11:24 >11:42
|
31
Figaro: Lov na izdajnike poprima novu dimenziju u Srbiji
Autor:
Beta



Lov na "izdajnike naroda" poprima novu dimenziju u Srbiji, gde je ovladala atmosfera koja podseća na '90-te godine, kada je aktuelni predsednik (Aleksandar) Vučić bio ministar informisanja kod Slobodana Miloševića, piše francuski list Figaro.

U opširnom tekstu pod naslovom "Srbija: Povika na medije i protivnike", francuski list prenosi, kako navodi, delove manifesta ekstremnodesničarske organizacije Nacionalna avangarda i dodaje da su najviši zvaničnici Srbije pozdravili u oktobru tu nevladinu organizaciju na okruglom stolu koji je organizovala o bezbednosti Srbije.

Figaro piše da je u prvom redu na okruglom stolu bio državni vrh Srbije, Vučić, premijerka Ana Brnabić, ministar odbrane Aleksandar Vulin i predstavnik Bezbednosno informativne agencije (BIA) Marko Parezanović koji je tada rekao da Srbiji prete "uništenje i subverzije od ljudi koje pripadaju opozicionim strankama, određenim medijima i NVO koje rade za inostranstvo".

List ocenjuje da se time u Srbiju vraća stari slogan lova na "izdajnike nacije" što dobija novu dimenziju poslednjih meseci, stvarajući atmosferu straha koja podseća na mračne '90-te, kada je aktuelni predsednik Vučić, tada član Srpske radikalne stranke bio ministar za informisanje u vlasti Slobodana Miloševića.
oliver ivanović
Izvor: AFP/Armend Nimani

U opširnom tekstu Figaro piše da je 2018. godina počela ubistvom kosovskog opozicionog lidera Olivera Ivanovića posle intenzivne kampanje kleveta u režiji Vučićeve Srpske napredne stranke koje su prenošene preko medija u njegovoj službi.

Vlast se potom "okomila" na oca Savu, igumana manastira Visoki Dečani koji je optužen za izdaju jer se protivi ideji o razmeni teritorija (između Kosova i Srbije) koju zagovara Vučić, a nastavljeno je napadom na glumca Sergeja Trifunovića, aktivnog opozicionara koji je ocrnjen i optužen za malverzacije u fondu koji je osnovao za pomoć bolesnoj deci, piše Figaro.

Prošle nedelje, opozicionar i poslanik Borko Stefanović završio je s okrvavljenom glavom od udaraca metalnim šipkama u Kruševcu gde je trebalo da održi tribinu, dodaje list.
psi su pušteni, ilustrovana
Izvor: N1

Figaro navodi i da su se Danas, NIN i Vreme, "jedini nezavisni štampani mediji koji opstaju uprkos političkim pristicma" našli direktno na meti napada u tekstu "Psi su pušteni" objavljenom na naslovnoj strani provladinog nedeljnika Ilustrovana politika što je osudila i međunarodna organizacija za zaštitu novinara "Reporteri bez granica" kao "poziv na ubistvo i linč".

Ta organizacija je ocenila da je atmosfera sve zategnutija od dolaska na vlast Aleksandra Vučića koji koristi državne medije da zastraši novinare nazivajući ih "izdajnicima" i "špijunima koji rade za inostranstvo".

List podseća i na slučaj s Danasom i karikaturom Predraga Koraksića Koraksa kome je zabranjena izložba u više gradova i prenosi ocene novinara Jugoslava Ćosića i pisca Filipa Davida da režim na "kalkulisan i direktan način" pokušava da teroriše medije i celokupno društvo.
jugoslav ćosić
Izvor: N1

Ovaj sistem će učiniti sve da proguta one koje ne može da kontroliše, rekao je Ćosić koji je naveo primer Telekoma čiji je država većinski akcionar, koji je kupio drugog kablovskog operatera u zemlji, Kopernikus. "Telekom Srbija, čiji kablovski operater MTS ne nudi N1 u svom paketu, pobrinuće se da ni Kopernikus ne nudi taj program, tako da će oko 200.000 domaćinstava biti uskraćeno", rekao je.

"Nalazimo se usred '90-te godine. Ništa se nije promenilo", ocenio je pisac Filip David, aludirajući na konflikte na Balkanu posle pada gvozdene zavese, dok je za Radeta Radovanovića, novinara i dramaturga, "sadašnja situacija još gora: onda su mediji koji su bili smeli u kritici, imali barem podršku iz inostranstva", navodi Figaro.

Figaro zaključuje da Evropska unija, u čije članstvo Srbija želi da uđe, ostaje ipak oprezna jer je Evropski parlament u nedavno usvojenoj rezoluciji o napretku Srbije na evropskom putu naveo da "pretnje, zastrašivanja i nasilje prema novinarima i medijima izazivaju zabrinutost".
aureus aureus 22:14 08.12.2018

Re: ,

angie01
Figaro piše da je u prvom redu na okruglom stolu bio državni vrh Srbije, Vučić, premijerka Ana Brnabić, ministar odbrane Aleksandar Vulin i predstavnik Bezbednosno informativne agencije (BIA) Marko Parezanović koji je tada rekao da Srbiji prete "uništenje i subverzije od ljudi koje pripadaju opozicionim strankama, određenim medijima i NVO koje rade za inostranstvo".

Hehe...pa ovog Parezanovića i ovu njegovu rečenicu je citirao i Tim Sebastijan u onom intervjuu sa Anom Brnabić.
List ocenjuje da se time u Srbiju vraća stari slogan lova na "izdajnike nacije"

Vraća se, da. Sve je više lova na izdajnike.
A to se vidi i u komentarima širom intereta - olako se poteže ta riječ "izdajnik" i njome razni ljudi udaraju po glavi.
aureus aureus 22:07 08.12.2018

Protesti u Beogradu

tasadebeli tasadebeli 22:25 08.12.2018

Re: Protesti u Beogradu

aureus
Na ovom nalogu.



Нашао!


Pronađite grešku...




АндОРиди.



angie01 angie01 22:38 08.12.2018

Pozdrav Parizu iz Beograda

anonymous anonymous 23:16 08.12.2018

Re: Pozdrav Parizu iz Beograda




...i od Srba sa Kosova.
anonymous anonymous 22:51 08.12.2018

PROTEST

Protiv koga ?






Na 2,04.
anonymous anonymous 22:55 08.12.2018

Re: PROTEST

Talas suverenizma zapljuskuje Evropu .




Protesti u Bg imaju sasvim drugu logiku.

aureus aureus 23:07 08.12.2018

Re: PROTEST

anonymous
Talas suverenizma zapljuskuje Evropu .


Je li to dobro?
anonymous anonymous 23:16 08.12.2018

Re: PROTEST

aureus
anonymous
Talas suverenizma zapljuskuje Evropu .


Je li to dobro?


Bem li ga ....videćemo.

Demonstranti kažu - ovo nije naša Francuska .
anonymous anonymous 23:55 08.12.2018

Re: PROTEST

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:49 09.12.2018

Re: PROTEST

Andrej Nikolaidis: "Sveti Augustin je učio kako je distribucija pravde jedino što iskupljuje državu, jedino što državu razlikuje od razbojničke družine. Ma kako se ona zvala – Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Francuska ili Turska, država koja ne razumije da ljudi mogu bez države, ali ne mogu bez pravde, ne razumije ništa."
nsarski nsarski 02:14 09.12.2018

Re: PROTEST

Filipe, nadam se da nisi ljut na mene, kako mi je to preneo Anonimni?
dostojanstven dostojanstven 05:45 09.12.2018

Re: PROTEST

Filip Mladenović
Andrej Nikolaidis: "Sveti Augustin je učio kako je distribucija pravde jedino što iskupljuje državu, jedino što državu razlikuje od razbojničke družine. Ma kako se ona zvala – Crna Gora, Bosna i Hercegovina, Francuska ili Turska, država koja ne razumije da ljudi mogu bez države, ali ne mogu bez pravde, ne razumije ništa."

Ma, koga briga kako je u tim državama.
Povedimo mi računa o Srbiji.
tasadebeli tasadebeli 09:21 09.12.2018

Re: PROTEST

Filip Mladenović

Andrej Nikolaidis



Филипе, је л' то онај пацифиста што је својевремено зажалио што није употребљен пронађени експлозив у дворани "Борик" у Бањалуци на прослави 20 година постојања Републике Српске?

И што тврди да јје Србија као и Иран?

Савјетник Ранка Кривокапића?

А све то у духу Светог Августина?

А у чијем ли је духу проповедао Свети Августин, мајка му стара?

Za ropstvo kaže da je opravdano, jer je posledica prvobitnog greha i trajaće koliko i svet(do Strašnog suda). Tek u nebeskom carstvu ljudi će se izjednačiti. Ovo kršenje hrišć. načela jednakosti, Avgustin opravdava time što, iako je ropstvo protivno prirodnom pravu, ono odgovara pozitivnom pravu i mora se poštovati.
anonymous anonymous 07:54 09.12.2018

Suzavac demokratija


anonymous anonymous 08:22 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija


Donald J. Trump

Verified account

@realDonaldTrump
14h14 hours ago
More
Very sad day & night in Paris. Maybe it’s time to end the ridiculous and extremely expensive Paris Agreement and return money back to the people in the form of lower taxes? The U.S. was way ahead of the curve on that and the only major country where emissions went down last year!
aureus aureus 08:54 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija

anonymous

@realDonaldTrump
14h14 hours ago

Very sad day & night in Paris. Maybe it’s time to end the ridiculous and extremely expensive Paris Agreement and return money back to the people in the form of lower taxes? The U.S. was way ahead of the curve on that and the only major country where emissions went down last year!

He's very sad.
Very very sad.

No, he's not, it's a sad day and night in Paris.

Trump actually likes this.

Recently Macron's behavior has left a bit to be desired.
anonymous anonymous 09:26 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija

aureus
anonymous

@realDonaldTrump
14h14 hours ago

Very sad day & night in Paris. Maybe it’s time to end the ridiculous and extremely expensive Paris Agreement and return money back to the people in the form of lower taxes? The U.S. was way ahead of the curve on that and the only major country where emissions went down last year!

He's very sad.
Very very sad.

No, he's not, it's a sad day and night in Paris.

Trump actually likes this.

Recently Macron's behavior has left a bit to be desired.


Kad se udruže levica i desnica - nešto se očigledno veliko /epohalno događa.

Putin i Trump na istoj strani.
tasadebeli tasadebeli 09:35 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija

anonymous
aureus
anonymous

@realDonaldTrump
14h14 hours ago

Very sad day & night in Paris. Maybe it’s time to end the ridiculous and extremely expensive Paris Agreement and return money back to the people in the form of lower taxes? The U.S. was way ahead of the curve on that and the only major country where emissions went down last year!

He's very sad.
Very very sad.

No, he's not, it's a sad day and night in Paris.

Trump actually likes this.

Recently Macron's behavior has left a bit to be desired.


Kad se udruže levica i desnica - nešto se očigledno veliko /epohalno događa.

Putin i Trump na istoj strani.



Пази, Чарли на Спирином блогу мудро каже:

Ma!
Dok je desnice ruke, nema zime.


Е сад... На нама је само још да се договоримо ко је од ове двојице, Трамп или Путин, левица, а ко је десница.

Рука.

Већ сам ти једаред рекао да је преко пута студентског клуба на Филолошком факултету још половином осамдесетих било исписано:

"Левица - десница - масница"



anonymous anonymous 09:42 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija

tasadebeli


Е сад... На нама је само још да се договоримо ко је од ове двојице, Трамп или Путин, левица, а ко је десница.

"Левица - десница - масница"

Ma, naravno sve je uslovno rečeno.

Blok je u stvari - suverenistički.

A revolt - pokret besnih !

Podvučeno žutim.
aureus aureus 09:43 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija

anonymous

Kad se udruže levica i desnica - nešto se očigledno veliko /epohalno događa.

Putin i Trump na istoj strani.

Је л' то неко од њих двојице љевичар?
anonymous anonymous 09:52 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija

aureus
anonymous

Kad se udruže levica i desnica - nešto se očigledno veliko /epohalno događa.

Putin i Trump na istoj strani.

Је л' то неко од њих двојице љевичар?


Pogled uvek zavisi - od stajne tačke.
tasadebeli tasadebeli 09:56 09.12.2018

Re: Suzavac demokratija

anonymous
tasadebeli


Е сад... На нама је само још да се договоримо ко је од ове двојице, Трамп или Путин, левица, а ко је десница.

"Левица - десница - масница"

Ma, naravno sve je uslovno rečeno.

Blok je u stvari - suverenistički.

A revolt - pokret besnih !

Podvučeno žutim.


Питање је само да ли ће превладати грамзивост или памет оних који у рукама имају силу.

До сада смо кроз историју имали различитих искустава са тим.

Но! Без обзира на то!



veselica veselica 09:01 09.12.2018

porno porno

Iz opravdanog straha od prelivanja "revolucije" ( a počelo je, počelo ), čitam jutros ovo:

U Parizu je od jutros u toku velika operacija raščišćavanja posledica antivladinih protesta "žutih prsluka".

Demonstranti su se na jučerašnjim protestima, četvrtog vikenda zaredom, sukobili sa francuskom policijom na koju su bacali razne predmete, a palili su i automobile i razbijali izloge i restorane.

cc, jadna policija.
anonymous anonymous 09:51 09.12.2018

Bratstvo i jedinstvo...

...se to zvalo - kod nas.

Liberté, égalité, fraternité - kod njih.


Bratstvo i solidarnost je najpre razbijeno kod nas.

Sada prepoznaju da ga više nema - ni kod njih.

Bes je rezultat - i uzrok revolta .

veselica veselica 10:59 09.12.2018

beograd je svet

sad sam malo više razgledala sinoćni protest u beogradu.. osim da je došlo zaista puno ljudi i to po lošem vremenu/kiši, ne vidim ništa posebno..
došli da se (pri)sete mladjih dana, vremena s pištaljkama, poveli decu kao garant mirne šetnje, ne znam kom je maloumniku palo na pamet da za govornike uopšte pozovu miru karanović i manitog vujoševića, dobro da su odustali, ali koji je autoritet mladji trifunović da (o)drži banku..
meni to liči na vežbanje, da ne kažem rekreaciju. uverena sam da su se i djilas i borko zaprepastili tolikim odzivom ljudi kojima je i ova naša, kako/tako sklepana opozicija -
nada.

prošetali, dali besu oduška, pa ok.
sledeći protest će biti tačniji pokazatelj, to hoću da kažem.
ovo mi kao prva proba.

mislim da je prilično tačne ocene dao čeda, nepozvani čeda.
tasadebeli tasadebeli 11:05 09.12.2018

Re: beograd je svet

veselica
sad sam malo više razgledala sinoćni protest u beogradu.. osim da je došlo zaista puno ljudi i to po lošem vremenu/kiši, ne vidim ništa posebno..
došli da se (pri)sete mladjih dana, vremena s pištaljkama, poveli decu kao garant mirne šetnje, ne znam kom je maloumniku palo na pamet da za govornike uopšte pozovu miru karanović i manitog vujoševića, dobro da su odustali, ali koji je autoritet mladji trifunović da (o)drži banku..
meni to liči na vežbanje, da ne kažem rekreaciju. uverena sam da su se i djilas i borko zaprepastili tolikim odzivom ljudi kojima je i ova naša, kako/tako sklepana opozija-nada.

prošetali, dali besu oduška, pa ok.
sledeći protest će biti tačniji pokazatelj, to hoću da kažem.
ovo mi kao prva proba.

mislim da je prilično tačne ocene dao čeda, nepozvani čeda.






Морам да ти пренесем шта управо написах на Спирином порно блогу:


Београд није Мали Париз

Када буде тај ваш политчки (политикантски?) протест прерастао у социјални револт против свих (СВИХ) слојева политичке и финансијске елите у Србији (што значи и против ових "опозиционара" на челу колоне грађана - Ђиласа, а нарочито Кене ) која апсолутно контролише ситуацију захваљујући апсолутној контроли над медијима, можда ћу вам се онда и придружити.

А овако... За сада од та посла нема ништа.

veselica veselica 11:10 09.12.2018

Re: beograd je svet






Морам да ти пренесем шта управо написах на Спирином порно блогу:


Београд није Мали Париз

Када буде тај ваш политчки (политикантски?) протест прерастао у социјални револт против свих (СВИХ) слојева политичке и финансијске елите у Србији (што значи и против ових "опозиционара" на челу колоне грађана - Ђиласа, а нарочито Кене ) која апсолутно контролише ситуацију захваљујући апсолутној контроли над медијима, можда ћу вам се онда и придружити.

А овако... За сада од та посла нема ништа.





Al naslov!

tasadebeli tasadebeli 11:41 09.12.2018

Re: beograd je svet

veselica





Морам да ти пренесем шта управо написах на Спирином порно блогу:


Београд није Мали Париз

Када буде тај ваш политчки (политикантски?) протест прерастао у социјални револт против свих (СВИХ) слојева политичке и финансијске елите у Србији (што значи и против ових "опозиционара" на челу колоне грађана - Ђиласа, а нарочито Кене ) која апсолутно контролише ситуацију захваљујући апсолутној контроли над медијима, можда ћу вам се онда и придружити.

А овако... За сада од та посла нема ништа.





Al naslov!




Шта да ти кажем...

Пази извештај на Ал Џазири из Београда синоћ:






...Сада из опозиције кажу да ово није политички скуп, да је ово пре свега један грађански протест против насиља, миран протест... како кажу из Савеза за Србију, који практично стоји иза овог опозиционог протеста...










Исто као и за извештај оне мале СНС-овке, Барбаре, на Студију Б синоћ.

У овој Србији већ толико дуго хебе луд збуњеног да не може ни пристојан новинарски извештај да се направи.

Па не, стварно... Ко овде не полуди, тај стварно није нормалан.

Упропастише нас психијатријски случајеви које смо бирали за националне и политичке вође и њихови психијатри који су нам били гуруи промена, ове јебене транзиције не само у економији, него и у политици, култури, религији,... Тужној транзицији духа у Србаља на почетку 21. века.


WТF is проф. др Веселин Савић?!

prevrat / 2. septembra 2015.

Пре читања ( пролог ):

Ја, блогер омега68 под пуном блогерском одговорношћу изјављујем да ми није намера да било шта или за било чији рачун спинујем, учитавам а богами ни да наводим воду на неку воденицу.Можда нисам достојан теме али је то ипак било јаче од мене.
Ово је само моје виђење…



Чланак у новинама је почињао:

Тек изашли роман Вука Драшковића „Доктор Арон“ (издавач „Српска реч“) биће велико изненађење за читаоце поклонике његовог пера и не мањи изазов за критичаре.Роман се рачва у неколико рукаваца отварајући низ историјских, филозофских, националних и религијских тема, а у центру збивања је чудесни београдски неуропсихијатар Арон Тодорић. У његов дом долазе пацијенти и познаници разних фела, академици, писци, професори, историчари, адвокати, новинари, дисиденти, али и чудаци од којих је један умислио да је Наполеон лично, а други да му је у израслину на врату полиција убацила прислушни уређај. Они жучно расправљају о актуелним друштвеним проблемима и сваки од њих носи неку своју интимну муку. И њихов домаћин чува тајну коју писац постепено и зналачки открива. Радња се догађа пре Титове смрти и после ње.
* У лику Арона Тодорића, познаваоци београдских интелектуалних кругова могу лако препознати неуропсихијатра Веселина Савића и његово окружење. Чиме вас је тај човек инспирисао?

– Са доктором Веселином Савићем, непоновљивим чудаком и чаробњаком, дружио сам се скоро две деценије. Окупљао је око себе духовну елиту, и дисидентску и режимску, ондашње Југославије. Био је геније и зато смо говорили да је луд. Он ме је инспирисао да обликујем лик мог доктора Арона, а то је трајало дуго. Пре него што се родио у овом роману, Арон се оглашавао на страницама „Ножа“, „Молитве“, „Руског конзула“ и „Мете“, али без имена или под другим именима.

Бинго.Најзад сам се сетио ( иако нисам београдски , а још мање добро обавештени круг! )

Пре неколико година сам у локалним новинама читао о мистериозном доктору Савићу који је словио за гуруа и духовног вођу опозиције Титу и комунистичком систему у Југославији и то још за време Брозовог живота.За мене који сам мислио да сам обавештен човек јер дуго пратим збивања на политичкој сцени ,а често сам се и блиско дружио са многим актерима исте, то је био фрапантан текст који је у мени изазвао земљотрес.Кога год сам нешто питао у вези тога – или нису знали или су се правили блесави.Мој закључак је био да је то нека страшно важна тема и да , вероватно, може да заљуља много тога , кад му време није.

Временом сам и даље памтио детаље, али сам заборавио име које се најзад појавило као инспирација за једно књижевно дело.

Дакле, знате ли ко је довео Слободана Милошевића на власт?

Ако није легенда и ако је ово што ја мислим да знам, тачно – довео га је професор Веселин Савић.

Ко је он и зашто се све у вези њега крије и прећуткује?

Неки извори кажу да је још пре 2. Светског рата био левичар и организовао студентске демонстрације, али га је Тито оцрнио као троцкисту. Други кажу да је са другом Валтером радио за НКВД и да је после рата прешао на страну ЦИА да за њих, као генијални неуропсихијатар, обавља врло важне ствари . Ти исти су склони да верују да је знао све о другу Старом и да га је овај због тога , али и због дотичне службе толерисао. Пред сведоцима му је доктор , кажу, псовао све по списку , а једном је Председниковом сину Жарку који је дошао да тражи помоћ јер ћалета боли глава рекао:

-Боли га глава? И треба да га боли глава! Јебе се мени што њега боли глава.

Жарко је репетирао пиштољ али га је дрскост доктора смирила.

Легенда каже да је био вербално бруталан, да је викао док прича , псовао, да га је болело уво за све и да је стално носио пиштољ са собом.

Имао је посебне методе лечења: доведу му једног који виче да је цар Душан! Он се издере на њега

-Како ти јебем ли ти мајку лажовску кад сам ја цар Душан ?

Лудак, прибијен уза зид процеди…упоран…“Ја сам се први сетио…“

Знате ли како је настао израз “салонски политичар“?

У стану доктора Веселина се , наводно, скупљала интелектуална , дисидентска, партизанска и свакаква друга елита.Он је имао задатак да их проучава , да прави психолошке профиле и да на крају одреди ко може да преузме одговорност да Србију преведе из комунизма у демократију.Он и његов колега кога је одабрао, Јован Рашковић, виде катастрофу која се спрема и покашавају да је предупреде.

То је већ део књиге коју су, опет наводно, написали Едвард Рудек и Патрик Монро, а која се зове

“Теорија српске завере“.( Ако су лагали мене и ја лажем Вас )

Едвард Рудек је Чех и агент КГБ-а, а коаутор књиге Патрик Монро је амерички обавештајац, који је Рудека превео на Запад. По преласку на Запад, Рудек не ради само за Американце већ и за Совјете, пуних двадесет година се налази на двоструком платном списку. Рудеков задатак у Америци је праћење антикомунистичке емиграције.

Пратио је, поред осталих, и Србе. До пада Берлинског зида Рудек је двоструки агент, а када је случај откривен брзо је заташкан. Захваљујући Рудеку и његовој архиви, аутори сматрају да имају право, веће од других балканолога у Америци, на разматрање „скорашњег случаја паљења балканског бурета барута“.

Управо доктор Савић је, сматрајући да ће то бити згодно прелазно решење, лансирао анонимног банкара, безличног апартчика, по имену – Слободан Милошевић.
Немогуће је разумети српску филозофију и геополитичку стратегију без познавања дела Јована Цвијића и његових студија српског националног карактера. Из Цвијићевих опсервација ће српски психијатри црпети енергију „за српску хомогенизацију деведесетих“.

Код Јована Цвијића можемо прочитати:

“Динарски човек гори од жеље да освети Косово, да обнови стару српску царевину о којој стално сања, чак у најтежим приликама у којима би свако други очајавао… Због тога је готово неограничени дух пожртвовања и самоодрицања: у току историје динарски су се људи жртвовали до исцрпљења целог народа…“
Хомогенизација је започела када се на Косову појавио Слободан Милошевић, случајно или по сценарију?

Монро и Рудек су, својевремено, код Србина по имену Брејс Јовановић, који је амерички издавач Ђиласових дела, упознали Милована Ђиласа. Али их је много више од њега интересовао ексцентрични, контроверзни српски психијатар – др Веселин Савић.
По Ђиласовим речима, др Савић је и за Русе и за Американце био човек од највећег поверења, три пута је преживео клиничку смрт, његови експерименти са ментално оболелима далеко превазилазе границе званичне науке. И Американци и Руси су га позивали на вештачења најкомпликованијих научних и шпијунских афера. Био је стручњак за спиритизам, мистицизам, хипнозу и друге дисциплине које савремена наука сматра непознатим.

У Савићевом салону се први пут чуло за непознатог банкара по имену Слободан Милошевић. Постоји вероватноћа да су се Савић и Милошевић упознали у Америци. Велико је питање да ли је др Савић убедио Американце да је Милошевић добар као прелазно решење у „вађењу Србије из мочваре комунизма“, или су Американци затражили од др Савића да уради психолошки профил Милошевића. Многи од тих докумената су још под шифром, недоступни, али један није. Веселин Савић пише о Милошевићу:

„Слободан Милошевић је врло занимљива особа са јаким егом и јаком ауром. Његов карактер мешавина је сасвим антиномичних особина које на први поглед могу изгледати конфузно, али су заправо идеалне за разбијање комунизма. Јаке социјалне и комунистичке идеје помешане су са архетипским националним осећањима, стога је моје мишљење да овај човек више него ико други из партије може извести промену над народом чије је ментално стање исто тако ровито и у супротностима. Потенцијални проблеми се тичу његове супруге за коју је инфантилно везан. Проблем самоубистава у његовој породици би могао постати предност – јер је то нека врста комплекса и решености да никада не оконча на тај начин…“

Др Савић није био фасциниран Милошевићем, а овај је опет знао да је према замисли др Савића епизодиста, спона између комунизма ка антикомунизму. Милошевић се убрзо отргао контроли и пошто је преузео полуге власти, узео у своје руке тајну полицију, није му било тешко да изгуби наклоност психијатра који га је довео на власт, анимирајући колективно несвесно нације. Антиномичне црте Милошевићевог карактера су се показале кобне по нацију – он никако није успевао да нађе баланс између комунистичких и националних идеја. Др Савић деведесетих почиње да га руши, али убрзо умире. Упозоравао је Милошевића на последице, чак је рекао и да ће Америка на крају бомбама засути Србију.

Када је умро др Савић, поље да се Пентагон и светска заједница нагоде са исламским светом и направе од Срба “жртвену јагњад” је отворено, пишу Монро и Рудек.
Када је одбачен од др Савића, који је први открио шта се спрема Србији и који је покушао да се супротстави сценарију, Милошевић се обратио најбољем Савићевом ученику – др Јовану Рашковићу.

Источњачку гандијевску идеју отпора, “српског устанка без оружја”, могли би да спроведу у дело само Јован Рашковић и његов учитељ др Савић. Људи из српске емиграције, али и људи из америчке администрације, говорили су да је др Рашковић “најзначајнија фигура новонастале ситуације”. Али, др Рашковић није имао лидерских амбиција и убрзо је уклоњен.

Е сад , како и зашто су питања која превазилазе оквире овог блога и ту ни онај наслов горе , а ни пролог не могу да оперу аутора ако би се неко осетио увређеним.Неки актери су још живи, па зато за додатна објашњења упућујем на књигу поменутог двојца ( ако уопште постоји, хе хе хе ).

Трећи психијатар у овом низу, пишу Рудек и Монро, Радован Караџић, није визионар попут својих претходника. Он је човек акције, то је сав његов значај. Ако је Милошевић рођен у косовском епском циклусу – Караџић се тренутно налази у хајдучком. Он је психијатар који “живи мит који је сам произвео”, који верује у реконструкцију српског митског времена. Он се одлучио на експеримент “најпре са сопственим народом а потом и са самим собом”. Због његовог бомбардовања Сарајева Срби су изгубили медијски рат, као што је, из угла тактике, то бомбардовање бесмислено. Међутим, када се прочита Цвијићева карактерологија не чуди што су Срби за средиште војних пунктова изабрали руралне пунктове.

На крају, можда све ово и није тачно.Можда су ово све потурања разних служби неискусним блогерима и лудацима који воле теорије завере. Али шта ако је тачно?
Шта све још имамо да сазнамо?



veselica veselica 12:02 09.12.2018

Re: beograd je svet

legendarni dr Savić, lečio ne samo vuka manitoga nego i mnoge glumce, obožavao ga taj umetnički svet. bio šarmer, kažu.

poznajem njegovu ćerku, super je..

edit

dr vesko sve pogodio za slobu i miru i na dobar način, kratko a jasno, to napisao. ukupno, ceo tekst omegin krajnje zanimljiv. prvi put čitam slavnog kolegu.

tasadebeli tasadebeli 12:38 09.12.2018

Re: beograd je svet

veselica
legendarni dr Savić, lečio ne samo vuka manitoga nego i mnoge glumce, obožavao ga taj umetnički svet. bio šarmer, kažu.

poznajem njegovu ćerku, super je..

edit

dr vesko sve pogodio za slobu i miru i na dobar način, kratko a jasno, to napisao. ukupno, ceo tekst omegin krajnje zanimljiv. prvi put čitam slavnog kolegu.





Наравно да је Веско погодио када је знао у душу ( ) све ове наше калифе Харуне ал Пусахе и Изногуде који се непрекидно појављују већ деценијама као на некој индустријској фабричкој траци.
nsarski nsarski 15:14 09.12.2018

Re: beograd je svet

Наравно да је Веско погодио када је знао у душу...

Gospodin Veselin Savić, koga poznajem još iz najranijeg detinjstva, je bio obično ljusko smeće i verni vojnik Službe. Ostalo o njemu se dalje lako može zaključiti.
tasadebeli tasadebeli 15:41 09.12.2018

Re: beograd je svet

nsarski
Наравно да је Веско погодио када је знао у душу...

Gospodin Veselin Savić, koga poznajem još iz najranijeg detinjstva, je bio obično ljusko smeće i verni vojnik Službe. Ostalo o njemu se dalje lako može zaključiti.



А како би другачије знао у душу све те наше калифе и Изногуде?


All I ever wanted in my life was to be a Catholic priest. Live in a church, serve God... I had one FUCKING weakness, and they defrocked me.

not2old2rock not2old2rock 17:39 09.12.2018

Re: beograd je svet

tasadebeli


...Сада из опозиције кажу да ово није политички скуп, да је ово пре свега један грађански протест против насиља, миран протест... како кажу из Савеза за Србију, који практично стоји иза овог опозиционог протеста...


Исто као и за извештај оне мале СНС-овке, Барбаре, на Студију Б синоћ.




Pile u kučinama 1, i pile u kučinama 2, to što (trenutno) ne čine jednaku štetu, ne znači da ne bi, kad bi dobili (neki ponovo) priliku.
Problem je što će ova mala za koju godinu sa sve diplomom bup, a po "zasluzi" da bude urednik (!) na tom istom Studiju B, jer bahatosti nema kraja. Jednostavnije, vremena je malo, a glupaka i beskrupuloznih bitangi o - ho - ho.



P.S. Da li bi neko bio ljubazan da mi otkrije tajnu ovog linkovanja, kačenja klipova i ostalih ... Za Youtube ne bi trebalo da je komplikovano, kliknem na znak YT, predhodno iskopiram link i skinem s sa https i nekad hoće, nekad neće...


veselica veselica 18:55 09.12.2018

Re: beograd je svet

nsarski
Наравно да је Веско погодио када је знао у душу...

Gospodin Veselin Savić, koga poznajem još iz najranijeg detinjstva, je bio obično ljusko smeće i verni vojnik Službe. Ostalo o njemu se dalje lako može zaključiti.



easy.
jednom sam, samo jednom u zivotu, kratko razgovarala sa dr Savicem, upravo u tom salonu koji se gore u tekstu pominje.
radi se o najlepsoj zgradi u nekad Proleterskih brigada a danas Krunskoj.
bili smo jos vrlo mladi, maltene deca, kada je on iznenada dosao s posla. pamtim da su ga se svi plasili jer je bio nepredvidiv.
kasnije se otselio.
kako sam gore napisala, vise glumaca mi je kasnije s ljubavlju pricalo o njemu.
njegova cerka, a moja prijateljica u tom dobu, mogucno da cita to sto si napisao.







korisnickoime-1 korisnickoime-1 19:06 09.12.2018

Re: beograd je svet

radi se o



Ne kaze se " radi se o" nego " rec je o"
veselica veselica 19:13 09.12.2018

Re: beograd je svet

malo morgen, sto bi rekao, je li..
angie01 angie01 19:31 09.12.2018

Re: beograd je svetjavascript:;javascript:

Da li bi neko bio ljubazan da mi otkrije tajnu ovog linkovanja, kačenja klipova i ostalih


kopiras adresu strane koju hoces, ili klipa i kliknes na ikonu za link- ona pored drvcata za slike, tu kopiras u ponudjeni prostor i onda na ok,...pojavice ti se negde pred kraj ovako postavljene zagrade ] [ i u taj prostor izmedju, ukucas neku naznaku vezanu za ono sto linkujes,onda objavis i pojavice ti se u komentaru samo to sto si ukucao kao link,...cesto ti se ne pojavi odmah u komentaru, posle pritiska na gumbic ok, kopirana adresa i te zagrade, onda klikni jos jednom na ok, pa ce ti se u tvom prostoru za komentar, ta adresa duplirati, ali ce prilikom objavljivanja postati sama link, bez dupliranja, i bez potrebe da bilo sta ukucavas.



mozes i da umesto ukucanog teksta, postavis sliku izmedju zagrada, tako sto kliknes u taj prostor izmedju, kliknes na ikonu za slike i onda u nju ubacis kopiran Image Location:),...onda umesto na link, u komentaru kliknes na sliku i dobijes ono ispod linka-znaci, klikni na sliku koju sam postavila.
milisav68 milisav68 21:43 09.12.2018

Re: beograd je svet

not2old2rock

[youtube]http://www.youtube.com/watch?time_continue=174&v=j9BPFZT-ZR4[/youtube]

P.S. Da li bi neko bio ljubazan da mi otkrije tajnu ovog linkovanja, kačenja klipova i ostalih ... Za Youtube ne bi trebalo da je komplikovano, kliknem na znak YT, predhodno iskopiram link i skinem s sa https i nekad hoće, nekad neće...

https://www.youtube.com/watch?v=j9BPFZT-ZR4

Ovo moje je link na ceo klip, a ti si verovatno išao na share i start at, i kada sam kopirao tvoj link otišao mi je na sam kraj klipa.

Kopiraj moj link, klikni na jućub ikonicu - paste - ok, izbriši s u http i pojaviće se video.


nsarski nsarski 22:36 09.12.2018

Re: beograd je svet

njegova cerka, a moja prijateljica u tom dobu, mogucno da cita to sto si napisao.


Jbg, takav je život. Žao mi je, ali kolateralna šteta je neizbežna.
Zamisli kako se oseća Joška Broz kada čita i sluša sve što se o tatku govori i piše. Ostale primere možeš da zamisliš sam.
not2old2rock not2old2rock 00:41 10.12.2018

Re: beograd je svetjavascript:

angie01

kopiras adresu strane koju hoces, ili klipa i kliknes na ikonu za link- ona pored drvcata za slike, tu kopiras u ponudjeni prostor i onda na ok,...pojavice ti se negde pred kraj ovako postavljene zagrade ] [ i u taj prostor izmedju, ukucas neku naznaku vezanu za ono sto linkujes,onda objavis i pojavice ti se u komentaru samo to sto si ukucao kao link,...cesto ti se ne pojavi odmah u komentaru, posle pritiska na gumbic ok, kopirana adresa i te zagrade, onda klikni jos jednom na ok, pa ce ti se u tvom prostoru za komentar, ta adresa duplirati, ali ce prilikom objavljivanja postati sama link, bez dupliranja, i bez potrebe da bilo sta ukucavas.



mozes i da umesto ukucanog teksta, postavis sliku izmedju zagrada, tako sto kliknes u taj prostor izmedju, kliknes na ikonu za slike i onda u nju ubacis kopiran Image Location:),...onda umesto na link, u komentaru kliknes na sliku i dobijes ono ispod linka-znaci, klikni na sliku koju sam postavila.


otvori mi oči
angie01 angie01 01:41 10.12.2018

Re: beograd je svetjavascript:

otvori mi oči


ko ce, ako necu ja
veselica veselica 10:58 10.12.2018

Re: beograd je svet

nsarski
njegova cerka, a moja prijateljica u tom dobu, mogucno da cita to sto si napisao.


Jbg, takav je život. Žao mi je, ali kolateralna šteta je neizbežna.
Zamisli kako se oseća Joška Broz kada čita i sluša sve što se o tatku govori i piše. Ostale primere možeš da zamisliš sam.


Ti si medju poslednjima s kojima bih ulazila u sukob, smatram te ekstra blogerom i, cini mi se, finim covekom.
I sve je tacno sto kazes za Josku, recimo. Ali Joska nije moj prijatelj nit poznanik.

Ona jeste.

G.Cross G.Cross 19:12 09.12.2018

Kakvo drustvo !?

;;;
veselica veselica 21:22 09.12.2018

filipe

živ li si?
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:30 10.12.2018

Re: filipe

Naravno.
Pripremam se za intervju sa gospodjicom Barbarom...
veselica veselica 11:00 10.12.2018

Re: filipe

Filip Mladenović
Naravno.
Pripremam se za intervju sa gospodjicom Barbarom...






Kazu da umem da izvucem iz ljudi i najgore i najbolje. Kazu.

Eto tebe duhovitog.

dostojanstven dostojanstven 12:00 10.12.2018

Re: filipe

Filip Mladenović
Naravno.
Pripremam se za intervju sa gospodjicom Barbarom...

Možda ne bi bilo loše da intervjuišeš onu koja je sedela u studiju Studija B i mudro klimala glavom, dok je Barbara 'izveštavala'. Ona mi se čini informisanijom.
Barbara je beznačajna.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:40 10.12.2018

Re: filipe

Razmisliću o tom predlogu...
veselica veselica 09:31 12.12.2018

ha!

makron održao govor koji kao da mu je vučić pisao.
štancovano sve to, ista mustra uvek.

jedva čekam petak/subotu!

Milan Novković Milan Novković 18:20 12.12.2018

Re: ha!

veselica
makron održao govor koji kao da mu je vučić pisao.
štancovano sve to, ista mustra uvek.

jedva čekam petak/subotu!


Iako bi smenjeni Macron, kao NATO čovek, pa NATO projektuje vlast preko svega i svačega, Bilderberga ovom prilikom (čitaj CIA i MI6, oni su osnovali Bilderberg), bio zamenjen drugim NATO čovekom, i već neki od najboljih prognoziraju ko bi to mogao biti, recimo Jean-Michel Blanquer ...

... ovi će ga čuvati koliko mogu, ali je interesantno to ako bi ova stara neoliberalna i neocon garda morala popustiti pred pritiskom naroda...

Jedan od tih boljih ovde objašnjava kome je Macron dužan:


Who does Emmanuel Macron owe? by Thierry Meyssan

veselica veselica 20:01 12.12.2018

Re: ha!

eeee Milanče, hvala za tekst: kad čitam takve stvari, skroz se uplašim i dodje mi da se zatvorim u svoj mali život, ni da virnem.
taj zakulisni svet, ti arhitekti koji nas drndaju i bacaju kako hoće a mi se kao nešto bunimo, nešto mislimo.
uzas, što bi reklo malo moje dete.



nego, tražila te ja po blogu ali si uvek bio negde gde mi se ili nije išlo ili nije bilo primereno da te pitam pa čekala da ti okačiš post.


jel si otvorio šampanjac?



veselica veselica 20:20 12.12.2018

Re: ha!

Jean-Michel Blanquer ...


strahota na samu pojavu.


... ovi će ga čuvati koliko mogu, ali je interesantno to ako bi ova stara neoliberalna i neocon garda morala popustiti pred pritiskom naroda...


pa to, TO!
pad makrona ne bi ugrozio postojanje EU ali bi je dobro protresao, mnogo su se osilile te birokrate koje super žive na naš/njihov račun.
a vidi nas kao srećne: otvorili dva nova poglavlja, nešto bzvz.

pre će(mo) priznati kosovo nego srediti pravosudje, toliko o zemlji srbiji.
Milan Novković Milan Novković 21:39 12.12.2018

Re: ha!

veselica
...jel si otvorio šampanjac?

Ne još

Ovo je neka nova verzija porođaja, Porođaj 2.0, pa su joj rok, koji je tek sutra, pokušali pomeriti na prošli petak.

Al klincu se nije još izlazilo (od prekosutra im naplaćujem penale za promašeni rok)
veselica veselica 21:59 12.12.2018

Re: ha!

Milan Novković
veselica
...jel si otvorio šampanjac?

Ne još

Ovo je neka nova verzija porođaja, Porođaj 2.0, pa su joj rok, koji je tek sutra, pokušali pomeriti na prošli petak.

Al klincu se nije još izlazilo (od prekosutra im naplaćujem penale za promašeni rok)


Neka.
Sa srećom......

veselica veselica 22:00 12.12.2018

Re: ha!

Ovo je neka nova verzija porođaja,



predatortz predatortz 00:00 13.12.2018

Re: ha!

veselica
Ovo je neka nova verzija porođaja,





Ta verzija se kod nas zove "dođi da te porodim sutra, dežurni sam".
Sve one stare doktrine i zablude po kojim žena treba da dobije trudove, da se otvori prirodno i slične budalaštine su odbačene kao prevaziđene.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana