Gradjanske inicijative

Porno izveštavanje

Spiridon RSS / 08.12.2018. u 23:13

 

ovo ni Dušan Mitević ne bi zaposlio



Komentari (422)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dostojanstven dostojanstven 12:32 11.12.2018

Re: Пунктум

tasadebeli
Џабе смо се ми нешто као мењали на улици 5. октобра 2000.

У главама остало све исто као и пре 5. октобра.

Зато се сада и враћамо у деведесете.

У оно пре деведесетих је, хвала богу, ипак немогуће да се вратимо.

Mada, još uvek mnogi veruju da će dragi drug Tita da vaskrsne.
highshalfbooze highshalfbooze 15:57 11.12.2018

Re: Пунктум

У главама остало све исто као и пре 5. октобра.

Ma kakav 5. oktobar.

Evo, ti voliš klipove

angie01 angie01 17:32 11.12.2018

evo barbarine poslodavke,



gospodzo, vi niste iz sveta novinarstva, jer to sto radite je samo najgora politicka propaganda i da, nasilje je i fizicko i psihicko, a upravo su demonstracije, koje ste vi lazno opisali i klevetnicki definisali, pokusavajuci da obmanete javnost, bile protiv nasilja, koje se dogodilo zbog drugacijeg misljenja,...da udruzenje nije reagovalo- ali ne na Sergejeve tvitove, sa kojima oni nemaju nista, nego na vase sramno izvestavanje u kome ste optuzili gradjane Srbije,( koji samo imaju drugacije misljenje od vaseg, za koje se pak zalazete, kako kazete), da su nasilnici, lopovi, siledzije, silovatelji, koji su isto tako, majke, ocevi, sinovi, cerke,...(da li mislite da njihova osecanja nisu bitna, kao vasa npr, a narocito gradjanska prava, koje set visestruko povredili u vasem prilogu),- sto bi sve, da je tacno, bilo u obavezi za reagovanje od nekih drugih drzavnih sluzbi,...i sada vi mislite da imate pravo da nekom delite lekcije iz vaspitanja,...pa pogledajte samo ovaj klip i prebrojte kolicinu uvreda, kleveta i pretnji, koje ste prilicno nepismeno izgovorili....na vasoj bratskoj televiziji,...koja valjda, kao i vasa podleze nekom zakonu za emitere i kodeksu novinarstva.


"Prvi znak ljudske gluposti je potpuno odsustvo stida", rekao je Frojd.
bene_geserit bene_geserit 20:19 12.12.2018

Re: evo barbarine poslodavke,

He, he, ova je glavna urednica Studija B.
A i što ne bi bila, posle svih Bidža, Velja, Palmi i ostalih čuda koji su za nešto pitali u zemlji Srbiji, što ne bi i ova.

Najbolje je kad je okrenula priču na feminističku stranu.
Nego, kako možeš ovako nešto ozbiljno da tretiraš i kao polemišeš i odgovaraš? Zar nekome treba da se objašnjava (dobro, osim Čarliju) koji je ovo nivo izvrtanja teza, hipokrizije, laganja, zastrašivanja, patologije?
freehand freehand 20:26 12.12.2018

Re: evo barbarine poslodavke,

bene_geserit
He, he, ova je glavna urednica Studija B.
A i što ne bi bila, posle svih Bidža, Velja, Palmi i ostalih čuda koji su za nešto pitali u zemlji Srbiji, što ne bi i ova.

Najbolje je kad je okrenula priču na feminističku stranu.
Nego, kako možeš ovako nešto ozbiljno da tretiraš i kao polemišeš i odgovaraš? Za nekome treba da se objašnjava (dobro, osim Čarliju) koji je ovo nivo izvrtanja teza, hipokrizije, laganja, zastrašivanja, patologije?

Ozbiljno grešiš. Ovde je Čarli sve (konačno) shvatio, bar po njegovim komentarima ovde. Drugi su neki ostali na ameboidnom nivou poimanja realnosti.
aureus aureus 02:39 13.12.2018

Re: evo barbarine poslodavke,

Ivan Ivanović u gostovanju na N1 rekao da bi pravi novinari uvijek trebalo da izađu i da se ograde od onog što nije novinarstvo i od onih koji nisu novinari, i da na taj način ukažu šta jeste a šta nije novinarstvo.

- Šta za tebe znači biti pošten novinar?
- To je onaj kome je istina na prvom mjestu.

Pričao je malo i o tome kako vidi rad na Prvoj kad u januaru dođe novi vlasnik.



Naravno, iskritikovao je malu Barbaru i rekao da bi ona trebalo da radi nešto drugo u životu.
freehand freehand 20:47 11.12.2018

Od osmog mnuta

... spedijalno za Tasu:

Bili Piton Bili Piton 20:55 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Joj i ona muče, obesiću se.
freehand freehand 20:57 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton
Joj i ona muče, obesiću se.

Odgledaj. Ima razloga.
Bili Piton Bili Piton 21:04 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
Bili Piton
Joj i ona muče, obesiću se.

Odgledaj. Ima razloga.


Ne muogu.

To umetnuto u je baš taj jezik koji više ne razumem i ne mogu da slušam.
freehand freehand 21:07 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton
freehand
Bili Piton
Joj i ona muče, obesiću se.

Odgledaj. Ima razloga.


Ne muogu.

To umetnuto u je baš taj jezik koji više ne razumem i ne mogu da slušam.

Šta znam, meni pomogne kad pomislim da možda ipak ovi koji jednače sve i svašta pričajući kako su svi isti -obnovim gradivo i ptovrdim da govore čist idiotski bulšit pguban i za društvo i za sve građane.
softelectronics_e softelectronics_e 21:34 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
Bili Piton
freehand
Bili Piton
Joj i ona muče, obesiću se.

Odgledaj. Ima razloga.


Ne muogu.

To umetnuto u je baš taj jezik koji više ne razumem i ne mogu da slušam.

Šta znam, meni pomogne kad pomislim da možda ipak ovi koji jednače sve i svašta pričajući kako su svi isti -obnovim gradivo i ptovrdim da govore čist idiotski bulšit pguban i za društvo i za sve građane.

U pravu si!
Nisu svi isti.
Najgori su oni koji su prokurvali demokratiju, pa sada imamo ovo.
freehand freehand 21:44 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Najgori su oni koji su prokurvali demokratiju, pa sada imamo ovo.

Ja sam se krstio levom i desnom kad sam video Koštuncu sa Dačićem, Nikolićem i Šešeljem, Zukorlićem, Milom, Natašom Kandić i Vesnom Pešić. Baš mi je blo neobično da gledam tu družinu.
softelectronics_e softelectronics_e 22:01 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
Najgori su oni koji su prokurvali demokratiju, pa sada imamo ovo.

Ja sam se krstio levom i desnom kad sam video Koštuncu sa Dačićem, Nikolićem i Šešeljem, Zukorlićem, Milom, Natašom Kandić i Vesnom Pešić. Baš mi je blo neobično da gledam tu družinu.

Da.
E, vidiš, ja se uopšte nisam krstio kada su sveci iz demokratkse stranke otimali mandate u skuštini, a njihov vrhovni svetac se sprdao Tunjavom da se Ustav ne maže na hleb, a da oni kojima je do morala idu u crkvu.
Meni je bilo mnogo pre sve jasno.
Pozdravio te zamenik predsednika stranke i vlade Čeda.
freehand freehand 22:06 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

softelectronics_e
freehand
Najgori su oni koji su prokurvali demokratiju, pa sada imamo ovo.

Ja sam se krstio levom i desnom kad sam video Koštuncu sa Dačićem, Nikolićem i Šešeljem, Zukorlićem, Milom, Natašom Kandić i Vesnom Pešić. Baš mi je blo neobično da gledam tu družinu.

Da.
E, vidiš, ja se uopšte nisam krstio kada su sveci iz demokratkse stranke otimali mandate u skuštini, a njihov vrhovni svetac se sprdao Tunjavom da se Ustav ne maže na hleb, a da oni kojima je do morala idu u crkvu.
Meni je bilo mnogo pre sve jasno.
Pozdravio te zamenik predsednika stranke i vlade Čeda.

I šta to govori o vezi Koštunice sa Milom, Muamerom i Montgomerijem - da ne pominjemo sad Čedu i Bebu koj igraju za situ momčad?
angie01 angie01 23:39 11.12.2018

Re: Od osmog mnuta

ne osecaju se dobro ni svi oni koji su nazivani nasilnicima, silovateljima,....

...znaci,i vi radite po nalogu!

...da li imamo pravo na svoje misljenje- pa ne mozes da lazes u izvestaju o nekom dogadjaju, kao novinar, to nije misljenje, to je laz.
Bili Piton Bili Piton 02:15 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Ovo malo što sam video pre nego što sam prekinuo - gde ova urednica nadvikuje čoveka s kojim sedi za stolom "oćete da vam objasnim ili ne" - "pa vi ste mene prekinuli"...ovaj čovek je suviše fin, ne zna on s ovakvim svetom. Ja se ne bih uzdržao na njegovom mestu, počeo bih da se derem, svašta bih joj rekao i to onako divljački ali bez greške. Ko si ti, urednica petorazredne televizije da meni išta objašnjavaš? Nadvikao bih je (a imam glasinu vrlo autoritativnu, bogu fala), napustila bi studio da ode negde da se isplače, popije nešto za smirenje i da me se seća do kraja života.

Na to konstantno režanje čoveku jedino što ostaje je da pokaže natrag zube, nema drugo.
softelectronics_e softelectronics_e 07:48 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton
Ovo malo što sam video pre nego što sam prekinuo - gde ova urednica nadvikuje čoveka s kojim sedi za stolom "oćete da vam objasnim ili ne" - "pa vi ste mene prekinuli"...ovaj čovek je suviše fin, ne zna on s ovakvim svetom. Ja se ne bih uzdržao na njegovom mestu, počeo bih da se derem, svašta bih joj rekao i to onako divljački ali bez greške. Ko si ti, urednica petorazredne televizije da meni išta objašnjavaš? Nadvikao bih je (a imam glasinu vrlo autoritativnu, bogu fala), napustila bi studio da ode negde da se isplače, popije nešto za smirenje i da me se seća do kraja života.

Na to konstantno režanje čoveku jedino što ostaje je da pokaže natrag zube, nema drugo.

Mislim da postoji mnogo efektivniji način od ovoga koji predlažeš.
Sa takvima, koji pređu granicu, jednostavno prestaneš da opštiš.
Znam provereno.
gedza.73 gedza.73 08:06 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

ova urednica nadvikuje čoveka

ima 'silu' iza sebe. ako nešto mrzim to su takvi ljudi. Ljudi koji imaju zaleđinu u državnom aparatu pa misle kako mogu da rade šta hoće i kako hoće.
uvek se setim reči Dejana Mijača u jednoj polemici sa nekim SPS-ovcem.
-Tebi da uzmu partijsku knjižicu ti bi bio ništa.
tasadebeli tasadebeli 08:20 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
... spedijalno za Tasu:




А што "специјално за мене"?

Какве везе ја имам са најновијим медијским чегртаљкама и звечкама за инфантилно пучанство?


П.С. - Покушао сам да слушам, Фри, од осмог мунута како си ми рекао. Па је одмах ова бланђинка рекла:"Дошла је до мене показивајући ми своје слике..."

И ја онда одмах искључио.

Па ја клинцима у школи дајем кечеве због тога. Градиво 6. разреда основне школе.
nsarski nsarski 08:34 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

ako nešto mrzim to su takvi ljudi. Ljudi koji imaju zaleđinu u državnom aparatu pa misle kako mogu da rade šta hoće i kako hoće.


Ovakvi likovi?

tasadebeli tasadebeli 08:41 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

nsarski
ako nešto mrzim to su takvi ljudi. Ljudi koji imaju zaleđinu u državnom aparatu pa misle kako mogu da rade šta hoće i kako hoće.


Ovakvi likovi?



Рекох ти...

Влас'.

Без Т.

Као што код неких домаћица у рецептима пише Колачи с мас'.

Овај ти је Медији с влас'.
gedza.73 gedza.73 08:53 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta


Ovakvi likovi?


prototip korisnog idiota. a ista fela su i oni što mu povlače konce.
freehand freehand 09:26 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton
Ovo malo što sam video pre nego što sam prekinuo - gde ova urednica nadvikuje čoveka s kojim sedi za stolom "oćete da vam objasnim ili ne" - "pa vi ste mene prekinuli"...ovaj čovek je suviše fin, ne zna on s ovakvim svetom. Ja se ne bih uzdržao na njegovom mestu, počeo bih da se derem, svašta bih joj rekao i to onako divljački ali bez greške. Ko si ti, urednica petorazredne televizije da meni išta objašnjavaš? Nadvikao bih je (a imam glasinu vrlo autoritativnu, bogu fala), napustila bi studio da ode negde da se isplače, popije nešto za smirenje i da me se seća do kraja života.

Na to konstantno režanje čoveku jedino što ostaje je da pokaže natrag zube, nema drugo.

Ima tu nešto važnije i grđe od tog pojavnog oblika i decibela: način na koji se zamenjuju teze. Način na koji se operiše lažima bez treptaja. Spremnost da se bez obzira na sve gradi i tera svoja priča. Rodonačelnik toga u našem medijskom prostoru bio je Šešelj, treba se setiti i advokata Barovića i Vladete Jankovića koji ga, ostavši bez reči, naziva "pajacem".
I valja gledati kako svi oni u tome podržavaju Vučića, sa njegovim čuvenim "Hvala vam na tom pitanju"; "A ako ste hteli da me pitate (ne nisam!)" i "A šta je trebalo da..."
Pogledajte Marka Đurića [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S8sSZT3fUfE[/youtube] - ista matrica, isti način, isti bezobrazluk i bezočnost.
I opet - šta je u svemu tome zajedničko? Masakr istine. Jer ovo nema veze ni sa ideologijom, ni sa politikom, ni sa ličnim stavom.
Ovboga nikad ranije nije bilo - sem u pojedinačnim i retkim, efemernim slučajevima. Danas je to vladajući princip vladajuće bande.
Nadvikivanje sa budalom nikad nije dalo drugi rezultat sem da i tebe prikaže kao budalu i to se dešava sa svima koji pokušavaju da koriste njihov rečnik i način. Od Trifubovića na dalje.
predatortz predatortz 09:58 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Ovo malo što sam video pre nego što sam prekinuo - gde ova urednica nadvikuje čoveka s kojim sedi za stolom "oćete da vam objasnim ili ne" - "pa vi ste mene prekinuli"...ovaj čovek je suviše fin, ne zna on s ovakvim svetom. Ja se ne bih uzdržao na njegovom mestu, počeo bih da se derem, svašta bih joj rekao i to onako divljački ali bez greške. Ko si ti, urednica petorazredne televizije da meni išta objašnjavaš? Nadvikao bih je (a imam glasinu vrlo autoritativnu, bogu fala), napustila bi studio da ode negde da se isplače, popije nešto za smirenje i da me se seća do kraja života.


Nemo' se ljutiš, ali si ti onda kandidat za novog Vučićevića.
freehand freehand 10:03 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Nemo' se ljutiš, ali si ti onda kandidat za novog Vučićevića.

Nemoj ni ti da se ljutiš ali Vučiževića Vučićevićem ne čini vika. To je samo jedan od alata koje koristi. Suština Vučićevića su laž i beskrupuloznost. Potpuno i apsolutno odsustvo svakog morala.
predatortz predatortz 10:23 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
Nemo' se ljutiš, ali si ti onda kandidat za novog Vučićevića.

Nemoj ni ti da se ljutiš ali Vučiževića Vučićevićem ne čini vika. To je samo jedan od alata koje koristi. Suština Vučićevića su laž i beskrupuloznost. Potpuno i apsolutno odsustvo svakog morala.


Stoji! No, kad svoje stavove braniš arlaukanjem, sem što se ne razlikuješ od onih koji te na taj način napadaju, rizikuješ da će malo ko imati volje da ih sasluša i razmisli o njima.
freehand freehand 10:35 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

predatortz
freehand
Nemo' se ljutiš, ali si ti onda kandidat za novog Vučićevića.

Nemoj ni ti da se ljutiš ali Vučiževića Vučićevićem ne čini vika. To je samo jedan od alata koje koristi. Suština Vučićevića su laž i beskrupuloznost. Potpuno i apsolutno odsustvo svakog morala.


Stoji! No, kad svoje stavove braniš arlaukanjem, sem što se ne razlikuješ od onih koji te na taj način napadaju, rizikuješ da će malo ko imati volje da ih sasluša i razmisli o njima.

To je nesporno. Smao što su ljudi najčešće potpuno zatečeni količinom bezobrazluka sa druge sttrane pa nekad reaguju krajnje emotivno i iracionalno.
tasadebeli tasadebeli 10:36 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

predatortz
freehand
Nemo' se ljutiš, ali si ti onda kandidat za novog Vučićevića.

Nemoj ni ti da se ljutiš ali Vučiževića Vučićevićem ne čini vika. To je samo jedan od alata koje koristi. Suština Vučićevića su laž i beskrupuloznost. Potpuno i apsolutno odsustvo svakog morala.


Stoji! No, kad svoje stavove braniš arlaukanjem, sem što se ne razlikuješ od onih koji te na taj način napadaju, rizikuješ da će malo ko imati volje da ih sasluša i razmisli o njima.






А пошто сви то раде, онда више нико никог и не слуша. И постане сасвим свеједно ШТА се говори, него се све претвори искључиво у оно КО говори. И нико онда више и не слуша ШТА се говори.

Тако да ова Фријева прича

Nemoj ni ti da se ljutiš ali Vučiževića Vučićevićem ne čini vika. To je samo jedan od alata koje koristi. Suština Vučićevića su laž i beskrupuloznost. Potpuno i apsolutno odsustvo svakog morala.


стварно стоји и што се мене тиче.

Али у створеној, верујем сасвим намерно и свесно створеној атмосфери у којој нико никог више и не слуша, и то што Фри каже, на жалост, постаје само једна испражњена флоскула без значења. На жалост.

(Не помињем без разлога лупање у празне канте, шерпе, лонце...)

А не би смело тако да буде ако желимо да мењамо ствари...

Морамо да мењамо тај језик медија. Морамо.

Никако да не пристајемо на исти онај језик каквим се служе они чије су одлике

laž i beskrupuloznost. Potpuno i apsolutno odsustvo svakog morala.
freehand freehand 10:40 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Али у створеној, верујем сасвим намерно и свесно створеној атмосфери у којој нико никог више и не слуша, и то што Фри каже, на жалост, постаје само једна испражњена флоскула без значења. На жалост.

Izvini, ovo nisam razumeo: kako stvorena atmosfera od mijih reči čini floskulu?
angie01 angie01 10:43 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Masakr istine


to je sustina svega ovoga, koju ste nekako zanemarili kroz ovih 300 komentara,....sto ova urednica, pozivajuci se na izmisljeno nasilje prema svojoj novinarki, ladno preskace stvarno nasilje, koje je njena pulenka izvrsila,...i svi krenu da se pravdaju, kako osudjuju reakcije...ili, kakva je novinarka barbarica, slicke sa fejsa, ovo, ono,...a kam gi nimalo naivne optuzbe i lazi koje je iznela.

-Tebi da uzmu partijsku knjižicu ti bi bio ništa.


partokratija, kao najgori oblik feudalizma.

počeo bih da se derem, svašta bih joj rekao i to onako divljački ali bez greške.


bili, jako si naivan- ne kazem da ja nisam- ali tu nije uopste fazon u dranju i nadvikivanju, tu je pojnt u tome da je ona to, a ti nisi.


najludji mi je deo sa drugacijim misljenjem, kako urednica televizije naziva ortodoksnu laz, kelvetu i vredjanje,...

ovakve stvari nisu za polemiku, kao sto je to omogucila tv priva- nego za bezrezervnu osudu profesije i sankcionisanje.
tasadebeli tasadebeli 10:53 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
Али у створеној, верујем сасвим намерно и свесно створеној атмосфери у којој нико никог више и не слуша, и то што Фри каже, на жалост, постаје само једна испражњена флоскула без значења. На жалост.

Izvini, ovo nisam razumeo: kako stvorena atmosfera od mijih reči čini floskulu?



То што си ти рекао итекако има своје значење, огромно значење, али се оно (значење речи) потпуно утопи и изгуби у свеопштој какофонији, буци, аралукања и релативизовања те истине коју си рекао. Остане само звук речи, а значења нигде нема, утопљена је у ставовима какофоничара и арлаукатора којима уопште и није важно да ли су њихови ставови и искази истинити или не, него им је једино важно да у томе свему буду "најгласнији" јер ће тако онда најбоље продати своју "робу".

А то занемаривање истине у сврху продаје сопствене "робе" (данас је и политика роба, зар не?) и јесте оно што већ одавно називамо булшитом.

(Па шта мислиш, зашто сам се ја толико емотивно везао за ту тему булшита коју вам овде помињем свако мало... Бавим се деконструкцијом булшита. Почев од језика, па надаље... То ми је сада постало већ помало и хоби.)
gedza.73 gedza.73 10:54 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Ovboga nikad ranije nije bilo - sem u pojedinačnim i retkim, efemernim slučajevima.

Jel' beše Zoran Živković na nekoj konferenciji - tribini maltretirao novinare?
inače ta 'istina' je vrlo rastegljiv pojam. i uvek postoje glasnovornici poput 'Vučićevića' (podobni, državni novinari i oni koji za jedan besplatan ručak i čašu vina objavljuju naručene tekstove i razvlače po blatu ljude koji su se usudili da kritikuju vlas') koji u javni diskurs uvedu takve 'istine'.

ispada da to što su nekada režimski novinari bili profesionalci a ne 'tehnički neispravni' poput ove male opravdava činjenicu da rade na 'aport'. vesićevo 'pitaj me o tome i tome' novinarki u emisiji je decenijski prisutno kod nas.




freehand freehand 10:58 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

koju ste


Sreća te si ti tu kao korektiv
partokratija, kao najgori oblik feudalizma.

freehand freehand 11:02 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

То што си ти рекао итекако има своје значење, огромно значење, али се оно (значење речи) потпуно утопи и изгуби у свеопштој какофонији, буци, аралукања и релативизовања те истине коју си рекао.

Razumeš li ti da je upravo ovo što pišeš i u nebrojenim varijacima ponavljaš upravo ta relativizacija i da obasemišljavanje i utapanje u sveopštoj kakofonji upravo tako počinje, sa ti si u pravu ali?
A smisao skvikne načisto kad pritrči i vazda spremni kolega Gedža.73 sa nekim od "Zoan Živković konferencija za novinare"neoborivih argumenata?
angie01 angie01 11:30 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Sreća te si ti tu kao korektiv


sta ces, neko mora:)

...jer sve te budalastine okolo, koje su zaokupile paznju svekolikog pucanstva, skrecu paznju sa onog sto je tu najbitnije, a ti si ga izdvojio.


partokratija, kao najgori oblik feudalizma.


sta se smejes,...feudalac je bio stvarni vlasnik svojih feuda i njima upravljao kako je hteo,...a mi u "demokratiji" imamo organizovane izbore, gde na osnovu ponudjenih lazi, izaberemo nekog sa spiska, koji se posle ponasa kao da je vlasnik drzave i svega u njoj...on kaze sta moze, sta ne moze, on kaze ko je kriv, a ko nevin, on daje i ne daje, njegovi su povasceni, ostali su raja, on odlucuje o svemu, bez obzira na vazece zakone, pravila...
gedza.73 gedza.73 11:34 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta


Gedža.73 sa nekim od "Zoan Živković konferencija za novinare"neoborivih argumenata?


nema to veze sa 'neoborivim argumentima' već sa sistemom i uređenjem. konstrukcija 'pojedinačni, retki i efemerni slučajevi' kad su 'naši' u pitanju se očas posla pretvore u 'princip vladajuće bande'.

zato su se ovi i ukotvili ovoliko duboko. naučio narod da ih biješ pa to ti je.



još kad te bije 'tvoj' em ti lepo, em te manje boli.
aureus aureus 11:38 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Ево, Б92 доноси наслов "Вучић: кренули су од мале Барбаре".

Вучић говори да се опозиција служи насиљем, да врши страховиту агресију на политику и да непристојно напада новинаре.
Навео је случајеве кад је власт пострадала од атака опозиције (твит против Ане Врнабић, напади на Мају Гојковић...) што "није нико осудио", а кренули су у протесте јер је један од лидера опозиције задобио "лаке тјелесне повреде" (добио би веће да се полиција није умијешала, додао је Вучић).

Ово је толико одвратно да је на неки начин смијешно.
freehand freehand 11:42 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

zato su se ovi i ukotvili ovoliko duboko. naučio narod da ih biješ pa to ti je.

Ne, ukotvili su se zato što imaju uvek skoro polovinu biračkog tela na svojoj strani, za ostatak ste tu vi relativizatori, vazda spremni da priskočite kad je krtično da visokomudrenim izbalansiranim komentarima level "manje boli kad te tvoj bije" naročito naglašavajući svoju "nemačka medecina" i "a vidi Toskanu" nepristrasnost.
angie01 angie01 11:44 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

inače ta 'istina' je vrlo rastegljiv pojam.


pa i nije, nego se na toj premisi i zasnivaju sve lazi, upakavone u pravu na drugacije misljenje, na kome se ovde insistira.

ne moze drugacije misljenje, citaj laz, da pokrije istinu- da je bilo na skupu oko 15 000 ljudi, da je i pored pojavljivanja nekih opozicionara, prostest organizovan kao gradjanski, a protiv nasilja, da nije bilo nikakve tuce kisobranima, niti maltretiranja penzosa na Dorcolu i da niko nije pozivao na nasilje, silovanja i slicno,...nego da je celo okopljanje upravi i bilo protiv pravog nasilja, onog koje se stvarno dogodilo i dogadja.
aureus aureus 11:57 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
zato su se ovi i ukotvili ovoliko duboko. naučio narod da ih biješ pa to ti je.

Ne, ukotvili su se zato što imaju uvek skoro polovinu biračkog tela na svojoj strani, za ostatak ste tu vi relativizatori, vazda spremni da priskočite kad je krtično da visokomudrenim izbalansiranim komentarima

Чини се да је ово тачно.
Људи стално заборављају да једна ДС ни на врхунцу моћи ни кад је била најбоља (не поклапају се нужно те двије ствари) није имала подршку коју су имали радикали и социјалисти.
Шешељ је могао да подригне и да добије милион гласова, Тома Николић такође. И онда кад Тома Николић промијени мишљење, тих милион људи такође промијени мишљење.

А ових милион је тврдо језгро. Гдје су још они који нагињу ка ретроградним политикама, који воле чврсту руку, (само)обмањивање и који су пријемчиви на популизам?
Гдје су још они који су се читав живот повлачили пред јачим, гдје су они који ће све своје неморалне потезе објашњавати тиме да су морали, да имају дјецу, болесну тетку и тако даље?
Гдје су још они који...?
- Добро, доста!
tasadebeli tasadebeli 11:59 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
То што си ти рекао итекако има своје значење, огромно значење, али се оно (значење речи) потпуно утопи и изгуби у свеопштој какофонији, буци, аралукања и релативизовања те истине коју си рекао.

Razumeš li ti da je upravo ovo što pišeš i u nebrojenim varijacima ponavljaš upravo ta relativizacija i da obasemišljavanje i utapanje u sveopštoj kakofonji upravo tako počinje, sa ti si u pravu ali?
A smisao skvikne načisto kad pritrči i vazda spremni kolega Gedža.73 sa nekim od "Zoan Živković konferencija za novinare"neoborivih argumenata?



Па извини, није ми намера уопште била да релативизујем то што си ти рекао јер мислим исто то што и ти.

Намера ми је била да сасвим отворено разговарамо о теми коју смо начели.

Али видим по овом твом питању, последњој реченици, да си ти изгледа све то и све људе са којима комуницираш на Блогу Б92 већ ионако унапред, пре било какве комуиникације са било ким, уредно поспремио у неке своје "фиокице" у глави које онда отвараш по потреби и вадиш одатле оно што мислиш да ће ти користити у арлаукању.

Претпостављам да сам ја у "фиокици" на којој пише љотићевци и остала досадна гамад?

Такође, свако опонирање, свака критичка примедба, резултује оптужбама за предрасудно мишљење, које је унапред осуђено као контра-друштвено (контра новом систему вредности).


Јбг. Заборави онда да смо и почели да се овде дописујемо... Не исплати се онда губити време ако то тако код тебе функционише.

Онда ми се заиста више исплати да заћутим него да било шта покушавам да причам с тобом.


Коначно, није ли ћутање као избор, имајући у виду обесмишљеност јавног простора, једини начин да се не учествује у својеврсној производњи буке? Није ли оно, упркос хорским оптужбама за дефетизам и неодговорност интелектуалаца, управо последња одбрана могућности отпора свеопштој културној патологији која, упркос својеврсној принуди умрежавања, опозива концепт заједнице као хоризонт смисла?"



П.С. - Није ваљда да ти Блог Б92 заиста доживљаваш као некакву огласну пропагандну таблу на којој свако промовише своју поличку (политикантску?) опцију за коју навија, то јест као некакав утицајни медиј попут телевизија или неких других места на нету на којима свака изговорена/написана реч има свој циљ да допринесе победи Наших против Њиихових и где мора строго да се пази шта се прича да се не би нанела нека штета сопственој политичкој (политикантско-кафанској?) страни у Србији?

Ја Блог Б92 уопште не доживљавам тако. Више ми је некако као неко ћакулање са друштвом на некој седељци. Само је виртуелно. И што рече not2old2rock тамо код Билија Питона, понеки пут и чујем нешто што до сада нисам знао, понеки пут ми буде пријатно, понеки пут ми буде непријатно...

Као што то уосталом и буде са седељкама са ћакулањем... Не може се баш увек бирати друштво.


not2old2rock

Rado se priključujem i nije bitno ko je to prvi pokrenuo, mada mi je bitno da se zna da sam ja prvi pokazao širinu.
Nekolicini je dosta konstantnog otvaranja bloga s bajonetom na pušci, to prosto nema smisla. Neki misle da to baš tako treba, ali sam ubeđen da su u manjini.
Pre nekoliko dana otvorih muzički blog i videh koliko ljudima nedostaje malo zdravog, opuštenog razgovora, bez "krkarovštine"! Nekoliko (baš lepih!) fotografija, i toliko klipova i rečenica o koncertu podiglo je neke koji to vole, ali i neke koji pojma nisu imali o kome se radi i to mi deluje kao osnova za pristojan razgovor ovde, što nije malo!

Zar ne bi to trebala da bude suština komunikacije među ljudima kao svesnim bićima (dobro, ne spadaju baš svi u ovu grupu, ali da počnemo od nečega?)

angie01 angie01 12:03 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Kako je kazao, "nikada se ne slikaju kada stoje, jer tada mogu 2,5 čoveka u zimskom odelu da stoje na jednom kvadratnom metru, a kada šetate jedna osoba zauzme 5 do 6 kvadratnih metara. Zato se uvek slikaju u pokretu. I kada je 1.000 ljudi izgleda kao million”.



"Ivana je održala lekciju svima, pa i meni i svima drugima koji su se trudili da nešto tu odgovaramo. Uvek smo bili nedovolljno jaki i hrabri. Ona je pokazala da ženska hrabrost neretko prevazilazi mušku, i odgovorila kako je svaki čovek pomislio, kao i svaka žena, ali malo ko bi to rekao javno. Posebno su mi jadni oni koji su posle toga krenuli u dodatne napade na nju. Kapa dole za hrabrost, za to kako je štitila i svoju kuću, novinarku i sebe. Što se hrabrosti tiče, mogli bi i možemo mnogo da naučimo", zaključio je Vučić.
freehand freehand 12:04 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Али видим по овом твом питању, последњој реченици, да си ти изгледа све то и све људе са којима комуницираш на Блогу Б92 већ ионако унапред, пре било какве комуиникације са било ким, уредно поспремио у неке своје "фиокице" у глави које онда отвараш по потреби и вадиш одатле оно што мислиш да ће ти користити у арлаукању.

Претпостављам да сам ја у "фиокици" на којој пише љотићевци и остала досадна гамад?

Ti si u stvari ona plavuša sa Studia BV. Nema druge.
softelectronics_e softelectronics_e 12:06 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

angie01
Kako je kazao, "nikada se ne slikaju kada stoje, jer tada mogu 2,5 čoveka u zimskom odelu da stoje na jednom kvadratnom metru, a kada šetate jedna osoba zauzme 5 do 6 kvadratnih metara. Zato se uvek slikaju u pokretu. I kada je 1.000 ljudi izgleda kao million”.



"Ivana je održala lekciju svima, pa i meni i svima drugima koji su se trudili da nešto tu odgovaramo. Uvek smo bili nedovolljno jaki i hrabri. Ona je pokazala da ženska hrabrost neretko prevazilazi mušku, i odgovorila kako je svaki čovek pomislio, kao i svaka žena, ali malo ko bi to rekao javno. Posebno su mi jadni oni koji su posle toga krenuli u dodatne napade na nju. Kapa dole za hrabrost, za to kako je štitila i svoju kuću, novinarku i sebe. Što se hrabrosti tiče, mogli bi i možemo mnogo da naučimo", zaključio je Vučić.

Oooo, dragi gospode Bože!
Pa ovaj ne vadi.
tasadebeli tasadebeli 12:24 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
Али видим по овом твом питању, последњој реченици, да си ти изгледа све то и све људе са којима комуницираш на Блогу Б92 већ ионако унапред, пре било какве комуиникације са било ким, уредно поспремио у неке своје "фиокице" у глави које онда отвараш по потреби и вадиш одатле оно што мислиш да ће ти користити у арлаукању.

Претпостављам да сам ја у "фиокици" на којој пише љотићевци и остала досадна гамад?

Ti si u stvari ona plavuša sa Studia BV. Nema druge.









Ал' боље знам граматику од ње!


angie01

Kako je kazao, "nikada se ne slikaju kada stoje, jer tada mogu 2,5 čoveka u zimskom odelu da stoje na jednom kvadratnom metru, a kada šetate jedna osoba zauzme 5 do 6 kvadratnih metara. Zato se uvek slikaju u pokretu. I kada je 1.000 ljudi izgleda kao million”.




Ствар перспективе.

Очи варљиве...

А јесте приметили да председника увек сликају из доњег ракурса?

Има то своје зашто. Прво, увек изгледа већи него што јесте. А друго, доњи ракурс је старо опробано средство у хорор и саспенс филмовима за изазивање осећања страха и напетости код публике (стара филмаџијска фора.)

Јбг... Велика илузија...





Тако су и они Марвеловци цртали Конана у стрипу.

Обично се људска фигура црта у разнмерама 1 глава : труп (3 главе) : ноге (4 главе). Ал' су Конану увек додавали још по једну главу у дужини ногу да би изгледао виши и већи.

Зато је Шварценегер после морао да носи штикле у филму да би се постигао исти ефекат.
aureus aureus 13:06 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

angie01
Kako je kazao, "nikada se ne slikaju kada stoje, jer tada mogu 2,5 čoveka u zimskom odelu da stoje na jednom kvadratnom metru, a kada šetate jedna osoba zauzme 5 do 6 kvadratnih metara. Zato se uvek slikaju u pokretu. I kada je 1.000 ljudi izgleda kao million”.

Vučiću, ne mora baš pešes kvadratnih metara po čojku ni u kretanju.



Evo, ovdje ima dosta podataka o gustinama.
A možete konsultovati i čuvenog "Nojferta".

A što se stajanja tiče, možete se i sami sjetiti - lifta.
gedza.73 gedza.73 13:27 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta


freehand
ukotvili su se zato što imaju uvek skoro polovinu biračkog tela na svojoj strani

istina.
za ostatak ste tu vi relativizatori

Demokratska opcija je izgubila dve grupe birača (a ti opet možeš da cediš detalje).
u jednu spadaju preletači (ako se dobro sećam vesti celi odbori DS-a su prelazili u SNS... i to uglavnom državni službenici).
Druga su razočarani glasači.

SNS glasače teško možete da pridobijete. Ove skočidevojke iz prve grupe bi uradile ponovo isto ali tek kad vide rezultate nakon izbora (ko će da formira vladu). Ostalo je da pridobijete apstinente.

to sa retorikom 'naši si grešili ali ne ovoliko' i 'vi Vensa Pešić relativizatori' ne biva. Sad sam ja kriv što je DOS blok nizao aferu do afere pa takvim ponašanjem namestio VUčiću pobedu? glavni argument pred izbore im je bio ako Radikali dođu na vlast nema ulaska u EU. jebali ih savetnici.

vazda spremni da priskočite kad je krtično da visokomudrenim izbalansiranim komentarima level "manje boli kad te tvoj bije" naročito naglašavajući svoju "nemačka medecina" i "a vidi Toskanu" nepristrasnost.


svaki posao koji odradim je škola više. uvek vidim greške (koje se pojavljuju koliko god pažljiv bio) i svaki put znam da može bolje pa se trudim da tako i bude.

zabole me tuki što drugi otaljava posao ili radi nekvalitetno. to nije opravdanje za moj rad.

u stvari radite kako mislite da treba. meni ni iz džepa ni u džep.

angie01
pa i nije, nego se na toj premisi i zasnivaju sve lazi, upakavone u pravu na drugacije misljenje, na kome se ovde insistira.

da me ne shvatiš pogrešno. meni je ova 'mala' smešna a urednica Studija B odvratni neprofesionalac i Nula od novinara.

i sve u svemu nije ispalo loše. Ovo njihovo 'vađenje' je mnoigo više pomoglo protestu nego njima.
aureus aureus 13:59 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

gedza.73
Sad sam ja kriv što je DOS blok nizao aferu do afere pa takvim ponašanjem namestio VUčiću pobedu?

Eh, kakva su to vremena bila.
Da se podsjetimo originalnog i jedinog DOS-a.

1) Aleksandar Pravdić, potpredsjednik, član DSS-a, izašao iz vlade 31. avgusta 2011, sjećamo se zbog čega,
2) Obren Joksimović, ministar, DSS, podnio ostavku kad je DSS otišla u opoziciju,
3) Vuk Obradović, potpredsjednik, član SD-a, 12. decembra 2001. smijenjen zbog "seks-afere",
4) Momčilo Perišić, potpredsjednik, PDS, 1. aprila 2002. podnio ostavku zbog optužbe za špijunažu,
5) Goran Novaković, ministar, podnio ostavku juna 2002. jer je bilo dogovoreno da na funkciji bude godinu dana...

Uglavnom, ljudi podnosili ostavke ili bili smjenjivani iz ovih ili onih razloga.
Sad ne postoji razlog zbog kojeg bi neko podnio ostavku ili bio smijenjen.

P.S. DOS je postojao još samo za vrijeme Z. Živkovića. Tokom Živkovićevog kratkog mandata na čelu Vlade Srbije, ostavku je podnio i ministar Veselinov, nakon pritiska javnosti, zbog smrti jedne osobe koju je izazvao vozač Veselinova.
nsarski nsarski 14:10 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Sad ne postoji razlog zbog kojeg bi neko podnio ostavku ili bio smijenjen.


Kako ne postoji?! Pa zar nije Bata Santos izdržao godinu i po dana bez funkcije? To je za njih kao da je izdržavao robiju.
freehand freehand 15:43 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Ostalo je da pridobijete apstinente.

Vama je ostalo da se čvrsto držite i ne pištate. Organi reda i oružane formacije će vam u tome svakako pomoći.
u stvari radite kako mislite da treba. meni ni iz džepa ni u džep.

Hvala, takođe. I vi nastavite sa dorbim obavljanjem posla. Ili kako mislite, ako se to tako kaže.

freehand freehand 15:54 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

aureus
gedza.73
Sad sam ja kriv što je DOS blok nizao aferu do afere pa takvim ponašanjem namestio VUčiću pobedu?

Eh, kakva su to vremena bila.
Da se podsjetimo originalnog i jedinog DOS-a.

1) Aleksandar Pravdić, potpredsjednik, član DSS-a, izašao iz vlade 31. avgusta 2011, sjećamo se zbog čega,
2) Obren Joksimović, ministar, DSS, podnio ostavku kad je DSS otišla u opoziciju,
3) Vuk Obradović, potpredsjednik, član SD-a, 12. decembra 2001. smijenjen zbog "seks-afere",
4) Momčilo Perišić, potpredsjednik, PDS, 1. aprila 2002. podnio ostavku zbog optužbe za špijunažu,
5) Goran Novaković, ministar, podnio ostavku juna 2002. jer je bilo dogovoreno da na funkciji bude godinu dana...

Uglavnom, ljudi podnosili ostavke ili bili smjenjivani iz ovih ili onih razloga.
Sad ne postoji razlog zbog kojeg bi neko podnio ostavku ili bio smijenjen.

P.S. DOS je postojao još samo za vrijeme Z. Živkovića. Tokom Živkovićevog kratkog mandata na čelu Vlade Srbije, ostavku je podnio i ministar Veselinov, nakon pritiska javnosti, zbog smrti jedne osobe koju je izazvao vozač Veselinova.


Jedna od najvećh vučićevskih podmetačina ("a šta je trebalo, da me ubiju/je ubiju/ga ubju" ) i zamena teza sastoji se u vrednosnim postulatima i zakljčcima koji se iz njih izvlače.
Polazi se u toj odvratnoj propagandističkoj splačini od teze kako neko/nešto (čovek, organizacija/situacija) nije idealno, pa se iz toga izvede zaključak da čim nije savršeno mora da je katastrofalno. Pa iz toga (njima i plitkim umovima koji ih otvorenih usta slušaju i gutaju budalaštine) sledi zaključak kako i ne postoji dobro i loše, i sve je isto i svi su isti.
Pa što bi se onda bilo šta menjalo.
E u Srbiji do 2012. bilo je i korupcije i kriminala, ali to su bile devijacije a ne princip.
Od 2012. korupcija i kriminal su modus vivendi i modus operandi vlasti koju je Srvja izabrala. Ko tu razliku ne vidi ili je glup ili je zao.
Trećemogućnosti nema.
gedza.73 gedza.73 16:17 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

DOS je postojao još samo za vrijeme

DOS sam zbirno pomenuo kao kontrateg radikalima, SPS-u i ko je već u njihovoj grupi.

VUk Obradović (iako o oficirima imam generalno loše mišljenje... bez nekog posebnog razloga, jednostavno mi se ne sviđaju) mislim da je stradao na pravdi boga. samo osećaj, ništa više.

ono što sam 'teo (da ne širim na ovom blogu afere poput pravosudne, klozeta od 75 iljada eura) reći da se ne dobijaju glasači time što na 'Dinkić lažno obećao iljadu eura za gospođu' kažeš 'eto ga sad je prešao u SNS' već jbg. zajebali smo stvar, dopustili smo svojim članovima da vršljaju i riju po državnoj svojini, videli smo kako to izgleda kad se otrgne kontroli, platili smo grešku na izborima ali dajte se ljudi u pamet ovi će da sjebu državu do kraja.

mi se obavezujemo da ćemo... pa odrade izstraživanje šta najviše kod sistemskog uređenja smeta građanima i na to tipuju. i to ne maloj grupi tviter sektaša već narodu (od krezubih do neopredeljenih)

što štrajkovi uglavnom propadnu? prvi zahtev plate (potpuno legitimno uopšte ne sporim). onda se štrajk zadrži u uskom amiškom krugu.

kad bi se krenulo od pritiska na ministarstvo oko obrazovnog programa, pogboljšanju uslova rada (ka nastavnicima i ka deci), prosejavanja nastavnog kadra (kolege između sebe na dobre i loše)... pa tako zdravstvo, sudstvo imali bi podršku celog društva. e tu već ne mogu da se zatvaraju oči niti da se friziranim člancima smiri bunt.

sa čime da dobiješ izbore? Čeda Jovanović je u onom opštem prestrojavanju svih stranaka na desno nacionalno video da nema šanse da se progura kroz gužvu. provalio da ima bar pet posto ljudi koji će da glasaju za njega ako... pa stavio manjine, LGBT i neko levičarenje pomešano sa ekstremnim liberalnim kapitalizmom u program... i prošo.

Čovek trgovac prodao robu (jes da je bio kratak rok trajanja ali to je već prodavčev stil života).

Ovim tempom VUčić će da padne sam i to tek ciklus, dva nakon rešavanja Kosova.
freehand freehand 16:22 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Čovek trgovac prodao robu (jes da je bio kratak rok trajanja ali to je već prodavčev stil života).

Ja bih na tvom mestu bio neviđeno skrhan što nisam svoja razmšljanja spakovao bar u priručnik ako već ne i u neki udžbenik. Eto Čeda kao da je iz tog nenapisanog udžbenika učio i držao ga se ko Jevanđelja. Stvarno je malo trulo što te se ni za dan bezbednosti setio (ako nije).
gedza.73 gedza.73 16:28 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta


Ja bih na tvom mestu bio neviđeno skrhan što nisam svoja razmšljanja spakovao bar u priručnik ako već ne i u neki udžbenik. Eto Čeda kao da je iz tog nenapisanog udžbenika učio i držao ga se ko Jevanđelja. Stvarno je malo trulo što te se ni za dan bezbednosti setio (ako nije).

verovatnije je da sam loše napisao komentar pa ga je teže shvatiti. jer bilo bi baš glupo da novinar ne čita sa razumevanjem.

samo sam napisao kako mi se čini da je čeda prošao cenzus. ne kažem ni da je dobro ni da je loše. težak foler ako me već pitaš pored cele te ekipe od Latinke, Kapičića pa nadalje.

freehand freehand 16:32 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

verovatnije je da sam loše napisao komentar pa gaje teže shvatiti. jer bilo bi baš glupo da novinar ne čita sa razumevanjem.

Ne znam za novinare ali ja obično slutim šta bi tu moglo da bude smisao, pa mi sve izgleda da Čeda politiku pravi baš kkako ti savetuješ u tom zvanrednom komentaru i priručniku za pragmatičnu politiku.
gedza.73 gedza.73 16:39 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

pa mi sve izgleda da Čeda politiku pravi baš kkako ti savetuješ u tom zvanrednom komentaru i priručniku za pragmatičnu politiku.

brkaš, brkaš. jedno je unutrašnja politika, drugo spoljna.

Opozicija ne može da skine Vučića Čedinim rezonom. Mora da bude daleko više poštenija i iskrenija (društveno - politički stroga prema svojim greškama ili kako se već pričalo nekada na drugarskim sastancima) nego što je bila u periodu svoje vladavine. i manje elitistička.
Bili Piton Bili Piton 20:24 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

angie01

bili, jako si naivan- ne kazem da ja nisam- ali tu nije uopste fazon u dranju i nadvikivanju, tu je pojnt u tome da je ona to, a ti nisi.


Fora je u tome što taj polusvet nije navikao da im se neko suprotstavi, nego samo gazi jer se trenutno oseća moćnim. A neko da im se suprotstavi, i to na način koji jedino razumeju, živi ne bi ostali.

Jedini način u Srbiji da te neko ne zajebava u zdrav mozak je da izbiješ na loš glas u smislu "nemoj s njim da se kačiš, nezgodan je". Žao mi je, ali taj divlji zapad je sad tu i nema nazad do daljnjeg.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:59 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

A neko da im se suprotstavi, i to na način koji jedino razumeju, živi ne bi ostali.


Ni ja ne vidim drugu mogućnost osim da se takvima uzvrati istom merom.

I tu više nije reč o istini ili neistini, to prestaje da bude važno, jedino što je tu bitno je da se takvi poraze na njihovom terenu, terenu osećaja dominacije, jer dok god se to ne desi oni se osećaju pobednicima, oni kao dominiraju, ma kakve gluposti da su izgovarali.

E kad tu budu poraženi, kukaće na nepravdu, na neuvažavanje, na ovo ili na ono, ali osetiće se poraženim ali pripaziće sledeći put.

Ako dva puta dožive poraz neće se usuditi više, a i šefovi ih više neće slati na televizije.

Hoćeš li da razgovaramo normalno?
Ako hoćeš u redu, razgovaraćemo normalno kakvi god da su ti stavovi i šta god da zastupaš
A ako hoćeš da budeš bezobrazna, e pa videćeš kako se to radi.

Bili Piton Bili Piton 21:10 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

hoochie coochie man

A ako hoćeš da budeš bezobrazna, e pa videćeš kako se to radi.



I tu ne mogu a da ne izgube, jer, ne treba zaboraviti, svi su oni ponaosob apsolutni, apsolutni ništaci, ili ništarije, kako se govorilo u srećnije doba pre nego što se Djuka rodio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

I tu ne mogu a da ne izgube, jer, ne treba zaboraviti, svi su oni ponaosob apsolutni, apsolutni ništaci, ili ništarije,


Sigurno, ova posebno.

Ona nema stav, nikakav, on ne zastupa ništa svoje, nema ona gabarite za to, sve što ona radi je to da podilazi nekome tako što će pokušavati unizi nekog drugoga, plitko je to, a sve čime raspolaže su drskost i bezobrazluk.

Tu je treba gađati, da se rasplače.

(mene je u nepun minut koliko sam izdržao da je slušam uspela da iznervira toliko da sam poželeo da se pojavi neko ko će je bukvano rasplakati od podjebavanja)
Bili Piton Bili Piton 21:26 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

E pa eto, razumemo se onda.

I ovo nije ništa mizoginično, mislio sam i o tome. Treba pogledati još mnogo neprijatniji Vučićev sukob s nekim lepuškastim voditeljem sa RTSa. Taj čovek da je ustao i rekao, izvinite, vi ste se raspričali pa tako i nastavite i izašao iz studija izgubio bi i posao, možda bi mu i porodica bila ugrožena i šta sve ne, ali bi ispao heroj, autentični, jer ne bi dopustio da ga neko onako ponižava na radnom mestu. A gde ima jedan takav, naći će se i drugi, i treći itd.
aureus aureus 21:37 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton

Fora je u tome što taj polusvet nije navikao da im se neko suprotstavi, nego samo gazi jer se trenutno oseća moćnim. A neko da im se suprotstavi, i to na način koji jedino razumeju, živi ne bi ostali.

Jedini način u Srbiji da te neko ne zajebava u zdrav mozak je da izbiješ na loš glas u smislu "nemoj s njim da se kačiš, nezgodan je". Žao mi je, ali taj divlji zapad je sad tu i nema nazad do daljnjeg.

Чуо сам да тако поступа овај Стаматовић из Чајетине, једне од три општине у Србији гдје напредњачка коалиција није на власти. Они дођу с црним џиповима, овај доведе своје момке у џиповима.
Можда је измишљотина.
Углавном, на локалу разбија Вучића омјером 2:1 или чак 3:1.

А ви причате о тв емисијама?
Ништа онда.
Bili Piton Bili Piton 21:41 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

aureus


А ви причате о тв емисијама?
Ништа онда.


Pričamo o bezobrazluku generalno i kako se s njim jedino može.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta

I ovo nije ništa mizoginično, mislio sam i o tome.


Ma kakvi, nema naravno, i meni se to motalo po glavi.
I još nešto, kaže (mada taj deo nisam čuo, ali ima ga i u naslovima) da će svaki put kad srtene S Trifunovića da mu lupi šamar.

Alo, ribo, pa šta očekuješ da on tad radi?
Da ćuti i trpi dok ga ti šamaraš?
angie01 angie01 22:12 12.12.2018

Re: Od osmog mnuta




Fora je u tome što taj polusvet nije navikao da im se neko suprotstavi, nego samo gazi jer se trenutno oseća moćnim. A neko da im se suprotstavi, i to na način koji jedino razumeju, živi ne bi ostali.


ja ti kazem samo, da bi se ti zgrozio posle prve runde, jer nisi to,...a njima je to prirodno.
veselica veselica 10:28 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton
Ovo malo što sam video pre nego što sam prekinuo - gde ova urednica nadvikuje čoveka s kojim sedi za stolom "oćete da vam objasnim ili ne" - "pa vi ste mene prekinuli"...ovaj čovek je suviše fin, ne zna on s ovakvim svetom. Ja se ne bih uzdržao na njegovom mestu, počeo bih da se derem, svašta bih joj rekao i to onako divljački ali bez greške. Ko si ti, urednica petorazredne televizije da meni išta objašnjavaš? Nadvikao bih je (a imam glasinu vrlo autoritativnu, bogu fala, napustila bi studio da ode negde da se isplače, popije nešto za smirenje i da me se seća do kraja života.

Na to konstantno režanje čoveku jedino što ostaje je da pokaže natrag zube, nema drugo.


tek sad ugledala ovaj tvoj kometar i vidim kolege te maze/paze kao starog blogera, može biti i druga/prijatelja u RL.
meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.
žensko - žensko. možda baš i zato.

Bili Piton Bili Piton 19:40 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.
freehand freehand 20:07 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.

Kuku, kad Emsi ovo pročita.. Biće tu držanja za rukle na Uvačkom jezeru i džema od šipuraka u jeseni rane Mislim, samo strejt i planktonski, da se razumemo
softelectronics_e softelectronics_e 20:42 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.

Kuku, kad Emsi ovo pročita.. Biće tu držanja za rukle na Uvačkom jezeru i džema od šipuraka u jeseni rane Mislim, samo strejt i planktonski, da se razumemo

Ne razumem zašto neki ljudi frustracije leče vređanjem drugih.
Pa šta i da je neko neudavana ili neženjen?
Zašta bi to trebalo da diskvalifikuje ikoga?
freehand freehand 20:47 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

softelectronics_e
freehand
Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.

Kuku, kad Emsi ovo pročita.. Biće tu držanja za rukle na Uvačkom jezeru i džema od šipuraka u jeseni rane Mislim, samo strejt i planktonski, da se razumemo

Ne razumem zašto neki ljudi frustracije leče vređanjem drugih.
Pa šta i da je neko neudavana ili neženjen?
Zašta bi to trebalo da diskvalifikuje ikoga?

Čoveče, kolika je dubina frustracija kad neko u jednom romantičnom držanju za urke vidiš samo uvredu?
ecce-florian ecce-florian 21:22 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

žensko - žensko. možda baš i zato.

au

ako sam dobro pazio, ovde je jedini ko je želeo da udeli ( bar jedan) šamar bila urednica ( majka i žena nadasve)

podsetilo me na onaj čuveni primer Žižeka iz Nasilja

cit

....Gore Vidal. On je vulgarnom i nasrtljivom novinaru koji ga je izravno pitao je li njegov prvi spolni partner bio muškog ili ženskog roda, ogovorio na idealan način: »Bio sam dovoljno pristojan pa nisam pitao.«....


softelectronics_e softelectronics_e 21:27 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
softelectronics_e
freehand
Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.

Kuku, kad Emsi ovo pročita.. Biće tu držanja za rukle na Uvačkom jezeru i džema od šipuraka u jeseni rane Mislim, samo strejt i planktonski, da se razumemo

Ne razumem zašto neki ljudi frustracije leče vređanjem drugih.
Pa šta i da je neko neudavana ili neženjen?
Zašta bi to trebalo da diskvalifikuje ikoga?

Čoveče, kolika je dubina frustracija kad neko u jednom romantičnom držanju za urke vidiš samo uvredu?

Nisam ja komentariso to što si ti rekao nego što je neko neku ženu procenio kao neudavanu - a to nisi bio ti.
Ja imam neudavanih prijateljica i neženjenih prijatelja - a verujem da ih imamo svi.
Bili Piton Bili Piton 21:34 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

ecce-florian


[i]....Gore Vidal.




Sjajan lik.
nsarski nsarski 22:21 13.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Ma, sve je to OK, nego ja živ nisam da saznam da li je novinarka Barbara dala intervju našem Filipu. (On je rekao da se sprema za to).

U pitanju je ljuta dijalektika suprotnosti pred njim: da li zaštititi mladu koleginicu ili insistirati na objektivnom izveštavanju?
veselica veselica 09:26 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.



Oooooo, ozbiljan slučaj. Probaj s vijagrom.
Probaj.

veselica veselica 09:30 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

ecce-florian
žensko - žensko. možda baš i zato.

au

ako sam dobro pazio, ovde je jedini ko je želeo da udeli ( bar jedan) šamar bila urednica ( majka i žena nadasve)

podsetilo me na onaj čuveni primer Žižeka iz Nasilja

cit

....Gore Vidal. On je vulgarnom i nasrtljivom novinaru koji ga je izravno pitao je li njegov prvi spolni partner bio muškog ili ženskog roda, ogovorio na idealan način: »Bio sam dovoljno pristojan pa nisam pitao.«....






šta se ti prčkaš? našla te tema?
veselica veselica 09:33 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

freehand
softelectronics_e
freehand
Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.

Kuku, kad Emsi ovo pročita.. Biće tu držanja za rukle na Uvačkom jezeru i džema od šipuraka u jeseni rane Mislim, samo strejt i planktonski, da se razumemo

Ne razumem zašto neki ljudi frustracije leče vređanjem drugih.
Pa šta i da je neko neudavana ili neženjen?
Zašta bi to trebalo da diskvalifikuje ikoga?

Čoveče, kolika je dubina frustracija kad neko u jednom romantičnom držanju za urke vidiš samo uvredu?


friki ,
pardon žuto pseto, šta smo rekli? u čošak s prnjicom na gubici.
oko podne otspavaj, ima još nečeg osim bloga.


veselica veselica 09:35 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

softelectronics_e
freehand
softelectronics_e
freehand
Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.

Kuku, kad Emsi ovo pročita.. Biće tu držanja za rukle na Uvačkom jezeru i džema od šipuraka u jeseni rane Mislim, samo strejt i planktonski, da se razumemo

Ne razumem zašto neki ljudi frustracije leče vređanjem drugih.
Pa šta i da je neko neudavana ili neženjen?
Zašta bi to trebalo da diskvalifikuje ikoga?

Čoveče, kolika je dubina frustracija kad neko u jednom romantičnom držanju za urke vidiš samo uvredu?

Nisam ja komentariso to što si ti rekao nego što je neko neku ženu procenio kao neudavanu - a to nisi bio ti.
Ja imam neudavanih prijateljica i neženjenih prijatelja - a verujem da ih imamo svi.


emsi, začepi! samo na ovom blogu imaš tri nika.
aman!
veselica veselica 09:37 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Ma, sve je to OK, nego ja živ nisam da saznam da li je novinarka Barbara dala intervju našem Filipu. (On je rekao da se sprema za to).





Nisu shvatili.

ecce-florian ecce-florian 12:37 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

@v
šta se ti prčkaš? našla te tema?


mi se poznajemo?
softelectronics_e softelectronics_e 17:35 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

veselica
softelectronics_e
freehand
softelectronics_e
freehand
Bili Piton
veselica



meni ti zvučiš frustrirano i agresivno, spreman da tabaš.


Ni više ni manje od drugih ovde kad im tako naidje.

Ti meni zvučiš kao spinster, pa šta.

Kuku, kad Emsi ovo pročita.. Biće tu držanja za rukle na Uvačkom jezeru i džema od šipuraka u jeseni rane Mislim, samo strejt i planktonski, da se razumemo

Ne razumem zašto neki ljudi frustracije leče vređanjem drugih.
Pa šta i da je neko neudavana ili neženjen?
Zašta bi to trebalo da diskvalifikuje ikoga?

Čoveče, kolika je dubina frustracija kad neko u jednom romantičnom držanju za urke vidiš samo uvredu?

Nisam ja komentariso to što si ti rekao nego što je neko neku ženu procenio kao neudavanu - a to nisi bio ti.
Ja imam neudavanih prijateljica i neženjenih prijatelja - a verujem da ih imamo svi.


emsi, začepi! samo na ovom blogu imaš tri nika.
aman!

Jebote patak!
blogovatelj blogovatelj 19:44 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

oko podne otspavaj


Pravilno je odspavaj. Jednačenje suglasnika po zvučnosti.
Pitaj Tasu ako meni ne verueš.
veselica veselica 20:19 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

Pravilno je odspavaj


U pravu si.

Bili Piton Bili Piton 21:32 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

veselica



Oooooo, ozbiljan slučaj. Probaj s vijagrom.
Probaj.



Sad si i lekove počela da prepisuješ, ti baš imaš lofty mišljenje o sebi.

Ja kad bih bio tako slobodan kao ti pomenuo bih bensedin, ili šta već ima.
tasadebeli tasadebeli 21:49 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

blogovatelj
oko podne otspavaj


Pravilno je odspavaj. Jednačenje suglasnika po zvučnosti.
Pitaj Tasu ako meni ne verueš.


Јес, јес, то му дође оДступање од једначења сугласника по звучности (у писању, тј. правопису). Изузетак од правила.

Д се испред С и Ш никада не пише као Т.
Bili Piton Bili Piton 21:53 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

tasadebeli
blogovatelj
oko podne otspavaj


Pravilno je odspavaj. Jednačenje suglasnika po zvučnosti.
Pitaj Tasu ako meni ne verueš.


Јес, јес, то му дође оДступање од једначења сугласника по звучности (у писању, тј. правопису). Изузетак од правила.

Д се испред С и Ш никада не пише као Т.


Ja to sve po sluhu čujem, da me pitaš koje je to pravilo pojma imao ne bih.
I pamtim kako izgleda tekst - a u mladosti sam dosta pismenih knjiga pročitao i to mi se urezalo. I naravno učim od boljih od sebe uvek.
veselica veselica 23:37 14.12.2018

Re: Od osmog mnuta

tasadebeli
blogovatelj
oko podne otspavaj


Pravilno je odspavaj. Jednačenje suglasnika po zvučnosti.
Pitaj Tasu ako meni ne verueš.


Јес, јес, то му дође оДступање од једначења сугласника по звучности (у писању, тј. правопису). Изузетак од правила.

Д се испред С и Ш никада не пише као Т.



superrrr da ste me se setili, na onom AA blogu trešti od grešaka, svaki drugi komentar, al tamo nešto ne ispravljate. blog je i inače poznat po pismenosti, da ne krenem sad sa imenima.........potrajalo bi a žurim na triler.



da kažemo da vam ovde bio merak, a ja ne bežim od grešaka.
nego zadjite malo livadom....

over&out
ecce-florian ecce-florian 13:06 12.12.2018

ostavke!!!!

mene ne čudi da postirač posta do sada nije podneoo ostavku na post i isti obrisao kako ova šačica narkomana ne bi imala prostor za verbalne napade na slobodne novinarke, ali me čudi da moderacija nije to učinila institucionalno

zar stvarno treba urednica druge kuće da (hrabro)dodje i podeli šamare u odbrani novinarke , istine i svih nas
aureus aureus 13:13 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

ecce-florian
mene ne čudi da postirač posta do sada nije podneoo ostavku na post i isti obrisao kako ova šačica narkomana ne bi imala prostor za verbalne napade na slobodne novinarke, ali me čudi da moderacija nije to učinila institucionalno

Zanimljiv primjer podstrekivanja na bazi čuđenja.

Nedavno je jedan tako podstrekivao moderaciju i puf - nesta Dostojanstven - pojavi se Softelectroncs_e.
ecce-florian ecce-florian 13:20 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

na bazi čuđenja.

svaki pošten gradjanin i bloger bi se začudio

desk npr radi svoj posao profesionalno

softelectronics_e softelectronics_e 14:25 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

aureus
ecce-florian
mene ne čudi da postirač posta do sada nije podneoo ostavku na post i isti obrisao kako ova šačica narkomana ne bi imala prostor za verbalne napade na slobodne novinarke, ali me čudi da moderacija nije to učinila institucionalno

Zanimljiv primjer podstrekivanja na bazi čuđenja.

Nedavno je jedan tako podstrekivao moderaciju i puf - nesta Dostojanstven - pojavi se Softelectroncs_e.

Ja se izvinjavam, no pošto sam pomenut da kažem.
Ne znam ko je dostojanstven, no moj nik nije Softelectroncs_e, nego softelectronics_e.
Što se tiče teme ovoga bloga, mogu samo da kažem da će nam amaterizam doći glave.
I kao što je mera uspinjanja svakoga čoveka njegov nivo nekompetencije, kako izreka kaže --- da se svaki čovek uspinje do maksimuma njegove nekompetencije, mislim da su postojeći, u svim sferama, odavno dostigli svoj maksimum.
ecce-florian ecce-florian 14:30 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

Ja se izvinjavam, no pošto sam pomenut da kažem.

skraćeno :
po poslovniku
aureus aureus 14:36 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

softelectronics_e

Ja se izvinjavam, no pošto sam pomenut da kažem.
Ne znam ko je dostojanstven, no moj nik nije Softelectroncs_e, nego softelectronics_e.

Vidiš, ja sam takođe aureus ali više volim da se piše Aureus, sa velikim početnim slovom, kao što je red.
Kad sam pravio nalog ispostavilo se, ako se dobro sjećam, da ne mogu da izaberem veliko slovo.
ecce-florian ecce-florian 14:48 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

jedno slovo može mnogo da znači

Ba ba ba bar ba ra An

nije isto što i

ba ba ba bar ba rI an
softelectronics_e softelectronics_e 16:29 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

aureus
softelectronics_e

Ja se izvinjavam, no pošto sam pomenut da kažem.
Ne znam ko je dostojanstven, no moj nik nije Softelectroncs_e, nego softelectronics_e.

Vidiš, ja sam takođe aureus ali više volim da se piše Aureus, sa velikim početnim slovom, kao što je red.
Kad sam pravio nalog ispostavilo se, ako se dobro sjećam, da ne mogu da izaberem veliko slovo.

Ma nisam ti rekao samo zbog toga.
No, i zbog toga si pogrešio na još jednom mestu - izostavio si slovo i. (...nics_e, a ne ...ncs_e).
bene_geserit bene_geserit 20:38 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

softelectronics_e
I kao što je mera uspinjanja svakoga čoveka njegov nivo nekompetencije, kako izreka kaže --- da se svaki čovek uspinje do maksimuma njegove nekompetencije

Dobro bre Čarli, razmisli malo. Kako može neko da se uspne do "maksimuma njegove nekompetencije". Ljudi napreduju dokle god su kompetentni za posao koji rade a prestanu da napreduju kada počnu da rade posao za koji više nisu kompetentni, ali nema nazad na staru platu i staro zvanje.
Što znači da se uspnu do prvog nivoa na kome nisu kompetentni i to je to. OK, poneko može još malo na gore ako izdrži dovoljno dugo, pravilno bira potčinjene principom "gluplji od sebe" da ga ne ugroze i ako je u pitanju organizacija birokratskog tipa. Ali nikako ne do "maksimum nekompetencije".
aureus aureus 21:28 12.12.2018

Re: ostavke!!!!

softelectronics_e
aureus
softelectronics_e

Ja se izvinjavam, no pošto sam pomenut da kažem.
Ne znam ko je dostojanstven, no moj nik nije Softelectroncs_e, nego softelectronics_e.

Vidiš, ja sam takođe aureus ali više volim da se piše Aureus, sa velikim početnim slovom, kao što je red.
Kad sam pravio nalog ispostavilo se, ako se dobro sjećam, da ne mogu da izaberem veliko slovo.

Ma nisam ti rekao samo zbog toga.
No, i zbog toga si pogrešio na još jednom mestu - izostavio si slovo i. (...nics_e, a ne ...ncs_e).

Може ли се твој ник писати на ћирилици и ако може - како је исправно?
softelectronics_e softelectronics_e 09:40 13.12.2018

Re: ostavke!!!!

bene_geserit
softelectronics_e
I kao što je mera uspinjanja svakoga čoveka njegov nivo nekompetencije, kako izreka kaže --- da se svaki čovek uspinje do maksimuma njegove nekompetencije

Dobro bre Čarli, razmisli malo. Kako može neko da se uspne do "maksimuma njegove nekompetencije". Ljudi napreduju dokle god su kompetentni za posao koji rade a prestanu da napreduju kada počnu da rade posao za koji više nisu kompetentni, ali nema nazad na staru platu i staro zvanje.
Što znači da se uspnu do prvog nivoa na kome nisu kompetentni i to je to. OK, poneko može još malo na gore ako izdrži dovoljno dugo, pravilno bira potčinjene principom "gluplji od sebe" da ga ne ugroze i ako je u pitanju organizacija birokratskog tipa. Ali nikako ne do "maksimum nekompetencije".

Ako nisi shvatio - nisi.
tasadebeli tasadebeli 13:31 12.12.2018

Чудотворци

Ових дана нигде краја ишчуђавањима

Сви се нешто чуде и крсте.

Мора да у овој Србији има много чудотвораца?


Mihajlovićeva o Ilustrovanoj politici: To je sramotno (ЛИНК)









Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana