Budućnost| Društvo| Politika

Dve reke

freehand RSS / 16.12.2018. u 14:12

Dok se nosilac propale politike, sateran u ćošak, bori da sačuva srpski narod od koalicionih partnera svoje partije koji bi da sve srpsko pobju i rasteraju sa Kosova, Baš kao onomad Dragutin Zelenović u skupštni Srbije dok su ustaše klale po Stocu a opozicija tražila izbore. I baš kao Dragan Jočić onomad kad je opozicja pitala o Legiji a Hilandar goreo - izdajnici opet otvoreno nasrću na sve svetinje, raspoređeni tako da izgleda da ih je mnogo iako ih je šačica, po jedan na sedam kvadratnih metara..  

 

sns-miting-680x430.jpg 

I kao da se grudva zakotrljala, a  Vučić zna koliko mu je krov strm, dok polako ostaje gole guzice na vetrometini. Stara je izreka da neke ljude možeš da lažeš sve vreme, da sve ljude možeš da lažeš neko vreme ali da ne možeš sve ljude lagati sve vreme. Polako se runi i ruši ekvilibrijum u kome je gola laž osnovni metod komunikacije u javnom diskursu a "prijatelji" iz inostranstva jedan po jedan prestaju da odgovaraju na panične pozive.  Šokantna će biti spoznaja da Tramp nije Srbin, da Angela nije ovca a da Putin nije veverica.

Oproban je metod da se u situaciji u kojoj je medijski mrak gust kao testo a partijski batinaši se sa policajcima zovu kolegama posegne za još jednim izborima sa referendumskim pitanjem: da li si ZA li PROTIV Vučića. I dok se ulcama Beograda ori "VUČIĆU PEDERU" on upravo to, izbore, i najavljuje.DuiX7FBXgAEWL0w.jpg:large 

Samo, ovoga puta kao da neće ići baš sve tako lako. Potrošila se podmetačina sa svi su isti floskulom, popustila je hipnoza koja je tako mnogo građana tako dugo držala a odjednom su i reflektori onoga što se kolokvijalno zove Međunarodnom zajednicom i naročito tela EU počeli neprijtano da blješte u oči. Medijska slika Srbije  više ne liči na ono što su svetski mediji prikazivali - i češće prećutkivali - do pre samo nekoliko meseci.  

Vučić diliveri junit , očgledno, ne fercera kako je obećano a naručioci ako i ne mogu da nađu efikasnijeg bar oslobođeni iluzija o njegovom ispunjavanju obećanja ne moraju da trpe baš najvećeg nitkova u političkoj ponudi Srbije. I kao da će - ako iko - u Briselu, Berlinu i Parizu pred te buduće izbore sa uvažavanjem biti primani neki drugi politički faktori iz Srbije. Naravno - oni će tada biti izdajnici, no to neće bitno menjati na stvari. Opet, Putin i Moskva mnogo su puta pokazali da se ne pecaju na bućkala i da vrlo dobro umeju da razlikuju iskrenost i laž, a svakako im neće biti interes da daju okrilje lažljivim luzerima. 

Pred nama je, dakle, zanimljiva zima i još zanimljivije proleće. 

 

Naravno i to: I tako za političke smatrače ostaju samo dva pitanja: hoće li, kad momenat dođe, zli Lignjoslav srpske politike posegnuti za silom, i ko će od pacova sa njegove crvotočne političke barke i kojim redom skakati u vodu.

Da, svakako i nezaoblazno: hoće li im sa obale i okolnih čamaca pružati ruke ili ih odgurivati veslima.

 

 



Komentari (525)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 18:47 17.12.2018

Pošteno

Saša Janković objavio da se povlači iz politike
Predsednik Pokreta slobodnih građana i Građanskog bloka 381 Saša Janković je objavio da se povlači sa tih funkcija, kao i iz aktivnog političkog života.


LINK

i tako je zilotski opozicioni pokret neokaljanih a sveznajućih potrošio još jedno "novo lice politike u Srbiji".
Bili Piton Bili Piton 19:14 17.12.2018

Re: Pošteno

Znači stvarno mi je jedina uteha to da su oni što su bili za Belog ispali još mnogo veće budale, samo su izgleda manje skloni da to sebi i priznaju. I time sam sve rekao, što se tiče ikakvih budućih ispadanja budala, sopstvenih ili tudjih.
freehand freehand 19:21 17.12.2018

Re: Pošteno

Bili Piton
Znači stvarno mi je jedina uteha to do su oni što su bili za Belog ispali još mnogo veće budale, samo su izgleda manje skloni da to sebi i priznaju. I time sam sve rekao, što se tiče ikakvih budućih ispadanja budala, sopstvenih ili tudjih.

Ne znam baš šta si hteo da kažeš, ali...



Taj Trifunović i taj Teodorović - to su oni isti što su pre par dana govorili na "Đilasovom mitingu", zalažući se za ujedinjavanje protiv zla.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:34 17.12.2018

Re: Pošteno

"novo lice politike u Srbiji".




stefan.hauzer stefan.hauzer 19:39 17.12.2018

Re: Pošteno

Taj Trifunović i taj Teodorović - to su oni isti što su pre par dana govorili na "Đilasovom mitingu", zalažući se za ujedinjavanje protiv zla.


u još jednom političkom galimatijasu koji će nas razočarati, ali do sad bi trebalo da smo navikli na razočarenja. Što se tiče naših budućih generacija, nadam se da će one na vreme ukapirati, da je dobra vlast samo ona koja je smenjiva, jer dobra vlast ne postoji, ona je mit, kao i "novo lice u politici".
predatortz predatortz 19:44 17.12.2018

Re: Pošteno

Saša Janković objavio da se povlači iz politike


Novi raspored?
Jbga, takav mu pos'o...
softelectronics_e softelectronics_e 19:54 17.12.2018

Re: Pošteno

stefan.hauzer
Taj Trifunović i taj Teodorović - to su oni isti što su pre par dana govorili na "Đilasovom mitingu", zalažući se za ujedinjavanje protiv zla.


u još jednom političkom galimatijasu koji će nas razočarati, ali do sad bi trebalo da smo navikli na razočarenja. Što se tiče naših budućih generacija, nadam se da će one na vreme ukapirati, da je dobra vlast samo ona koja je smenjiva, jer dobra vlast ne postoji, ona je mit, kao i "novo lice u politici".

Pa dobro!
Šta da radimo mi sada?
Buduće generacije će se već snaći nekako.
aureus aureus 19:57 17.12.2018

Re: Pošteno

Јанковић се повлачи из политике у моменту кад је коначно дефинисао своју политику, кад му политика има и главу и реп, и кад је стекао бар мало политичког искуства.
Занимљиво да је његова политичка опција по неким последњим истраживањима имала 3,5%, дакле, није била претјерано далеко од цензуса.
Једнако је занимљиво да се повлачи сад кад дјелује да се нешто већи проценат грађана коначно буди.

Како год, један је од ријетких у политици Србије који се из политике повукао релативно брзо, не дозволивши да претрпи серију изборних пораза и падне на ниво статистичке грешке.
softelectronics_e softelectronics_e 20:00 17.12.2018

Re: Pošteno

aureus
Јанковић се повлачи из политике у моменту кад је коначно дефинисао своју политику, кад му политика има и главу и реп, и кад је стекао бар мало политичког искуства.
Занимљиво да је његова политичка опција по неким последњим истраживањима имала 3,5%, дакле, није била претјерано далеко од цензуса.
Једнако је занимљиво да се повлачи сад кад дјелује да се нешто већи проценат грађана коначно буди.

Како год, један је од ријетких у политици Србије који се из политике повукао релативно брзо, не дозволивши да претрпи серију изборних пораза и падне на ниво статистичке грешке.

kako došo, tako i ošo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:03 17.12.2018

Re: Pošteno

Šta da radimo mi sada?


Šta god želiš, ali prvo moraš da ugasiš komp, odeš do žene i kažeš joj da je voliš i da ti je i dalje neodoljiva:)
Bili Piton Bili Piton 20:08 17.12.2018

Re: Pošteno

freehand

Ne znam baš šta si hteo da kažeš, ali...


Znaš znaš nego vrdaš nešto od juče. Evo i tebi nešto da gledaš, a nije Bakić.


kesić#157
aureus aureus 20:08 17.12.2018

Re: Pošteno

softelectronics_e
aureus
Јанковић се повлачи из политике у моменту кад је коначно дефинисао своју политику, кад му политика има и главу и реп, и кад је стекао бар мало политичког искуства.
Занимљиво да је његова политичка опција по неким последњим истраживањима имала 3,5%, дакле, није била претјерано далеко од цензуса.
Једнако је занимљиво да се повлачи сад кад дјелује да се нешто већи проценат грађана коначно буди.

Како год, један је од ријетких у политици Србије који се из политике повукао релативно брзо, не дозволивши да претрпи серију изборних пораза и падне на ниво статистичке грешке.

kako došo, tako i ošo.

Њет. Дошао је апелом, а отишао сам. (Да ли је служба уплела прсте у нешто од тога, то је друго питање.)
С друге стране, Коштуница је у једном моменту по истраживањима имао 70-80% подршке (крајем 2000.), свијет му је указао почасти као човјеку који је срушио Милошевића, касније је био и предсједник владе Србије, додуше на једвите јаде и са све мањом подршком, а онда је почео да пуца и пуца и пуца.
Кад је коначно сопствену странку оборио испод цензуса (2014) - рекао је "сад је доста, одлазим".
А Борису Тадићу још увијек није доста.
softelectronics_e softelectronics_e 20:22 17.12.2018

Re: Pošteno

stefan.hauzer
Šta da radimo mi sada?


Šta god želiš, ali prvo moraš da ugasiš komp, odeš do žene i kažeš joj da je voliš i da ti je i dalje neodoljiva:)

Normalno!
Već me zove da odem da se ušuškam pored nje - pa šta bude posle.
Samo dok mi se još par minuta sušne kosa - i ulećem (pod jorgan).
aureus aureus 20:27 17.12.2018

Re: Pošteno

softelectronics_e

Već me zove da odem da se ušuškam pored nje - pa šta bude posle.

Ех, шта ће бити...Спавање, к'о и обично.
freehand freehand 20:31 17.12.2018

Re: Pošteno

Znaš znaš nego vrdaš nešto od juče. Evo i tebi nešto da gledaš, a nije Bakić.

Ajde, Bili, nisam vrdao ni pred dušmanima pa ću sad pred tobom.
O čemu je reč?
Ašto se ovog ovde tiče - vidiš da štedim onaj nežni drugosrbijanski segment tvoje podvojene duše.
Bili Piton Bili Piton 20:31 17.12.2018

Re: Pošteno

aureus
softelectronics_e

Već me zove da odem da se ušuškam pored nje - pa šta bude posle.

Ех, шта ће бити...Спавање, к'о и обично.


Saznaćemo u sutrašnjem javljanju, hteli ili ne.
Bili Piton Bili Piton 20:32 17.12.2018

Re: Pošteno

freehand
vidiš da štedim onaj nežni drugosrbijanski segment tvoje podvojene duše.


Svi smo nažalost ne podeljeni nego raspolućeni, ali to je odavno tako
softelectronics_e softelectronics_e 20:33 17.12.2018

Re: Pošteno

Bili Piton
aureus
softelectronics_e

Već me zove da odem da se ušuškam pored nje - pa šta bude posle.

Ех, шта ће бити...Спавање, к'о и обично.


Saznaćemo u sutrašenjem javljanju, hteli ili ne.

Već oko pola 6 ujutro bi mogao da bude dupli izveštaj.
PS. Odoh da odbolujem Jankovićev resign.
Bili Piton Bili Piton 20:36 17.12.2018

Re: Pošteno

softelectronics_e

PS. Odoh da odbolujem Jankovićev resign.


Napraviš li video blog o tome, šibni, objaviću ga.
freehand freehand 20:36 17.12.2018

Re: Pošteno

stefan.hauzer
Taj Trifunović i taj Teodorović - to su oni isti što su pre par dana govorili na "Đilasovom mitingu", zalažući se za ujedinjavanje protiv zla.


u još jednom političkom galimatijasu koji će nas razočarati, ali do sad bi trebalo da smo navikli na razočarenja. Što se tiče naših budućih generacija, nadam se da će one na vreme ukapirati, da je dobra vlast samo ona koja je smenjiva, jer dobra vlast ne postoji, ona je mit, kao i "novo lice u politici".

Da parafraziram deo jednog tvita - ali prosto je neverovatno kojom je brznom i lakoćom ono što sebe zove liberalnom, levičarskom, građanskom Srbijom u stanju da strpa u usta, sažvaće i ispljune svoje "novo lice" koje je netom u mukama porodila.
Inače grešiš. Postoje i dobre vlasti koje vode dobre politke. Sem ukoliko se u maniru ovdašnje drugosrbijanštine pod "dobra" ne podrazumeva "savršena".
Dobra vlast radi za dobro građana vodeći društvo u dobrom smeru.
A to uopšte nije tako komplikovano, ako deo ili većina kulturne elite tih građana nisu kapriciozne budale i licemeri.
Da stavim ovde disklejmer mimo običaja - nigde u gore navedenom nema tebe.
aureus aureus 20:38 17.12.2018

Re: Pošteno

Bili Piton
aureus
softelectronics_e

Već me zove da odem da se ušuškam pored nje - pa šta bude posle.

Ех, шта ће бити...Спавање, к'о и обично.

Saznaćemo u sutrašnjem javljanju, hteli ili ne.

Чини ми се да углавном не желимо, али...има нас свакаквих.
freehand freehand 20:38 17.12.2018

Re: Pošteno

Bili Piton
softelectronics_e

PS. Odoh da odbolujem Jankovićev resign.


Napraviš li video blog o tome, šibni, objaviću ga.

Pornografija je zabranjena na ovom mestu. Čak i bez sodomije.
blogovatelj blogovatelj 20:40 17.12.2018

Re: Pošteno

Novi raspored?
Jbga, takav mu pos'o...


freehand freehand 20:42 17.12.2018

Re: Pošteno

Њет. Дошао је апелом, а отишао сам. (Да ли је служба уплела прсте у нешто од тога, то је друго питање.)

I ovde da izjavim na zapisnik: glasao sam za Jankovića kao predsednčkog kandidata i opet bih, uz svaki put ponovljenoj isttoj situaciji.
Niti sam niti bih bio član ili simpatizer te grupe nadrndanih samozaljubljenih zilota kojima je bio na čelu
aureus aureus 20:50 17.12.2018

Re: Poštenо

freehand
Њет. Дошао је апелом, а отишао сам. (Да ли је служба уплела прсте у нешто од тога, то је друго питање.)

I ovde da izjavim na zapisnik: glasao sam za Jankovića kao predsednčkog kandidata i opet bih, uz svaki put ponovljenoj isttoj situaciji.
Niti sam niti bih bio član ili simpatizer te grupe nadrndanih samozaljubljenih zilota kojima je bio na čelu

Оном Теодоровићу се на лицу види задовољство кад га ословљавају са "академик".

А што се Јанковића тиче, небитно какав је он сам, његов избор (који се, као што знамо, није десио) представљао би начин да не дође до појачавања Вучићеве аутократије.
Политичка логика каже да би морало да дође до некаквог мијешања карата, а на крају крајева - и кохабитација је један од начина да се спријечи самовоља ауторитарног појединца.

Све су то људи превидјели, па су једни гласали за Вучића, а други у великом броју остали код куће.
freehand freehand 20:55 17.12.2018

Re: Poštenо

А што се Јанковића тиче, небитно какав је он сам, његов избор (који се, као што знамо, није десио) представљао би начин да не дође до појачавања Вучићеве аутократије.
Политичка логика каже да би морало да дође до некаквог мијешања карата, а на крају крајева - и кохабитација је један од начина да се спријечи самовоља ауторитарног појединца.

Све су то људи превидјели, па су једни гласали за Вучића, а други у великом броју остали код куће.

A mnogo je verovatnije je da bi se ova kartonska građevina vlasti SNS urušila sama od sebe sa momentom prvog ozbiljnog poraza, što bi Vučićev neizbor bio u svom najcrnjem vidu. Veliko bi pitanje da li bi oni uspeli da se konsoliduju kad lađa krene ka dnu, a ja čisto sumnjam u to. No da ne smatramo dalje o nečemu što se nije dogodilo.
Bili Piton Bili Piton 20:56 17.12.2018

Re: Poštenо

aureus


А што се Јанковића тиче


Pričajte šta oćete ali da neko izradi 16 posto (toliko je bilo, zar ne) na izborima i da to posle tako spektakularno u najkraćem mogućem roku prokocka - za to baš treba ili vrlo loša sreća ili da si amater, ja ne vidim treće.

Da li bih se ponovo maltretirao da glasam tako za nekoga pa da to ode u vetar, pa, ne bih. Suviše poštujem sebe.


korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:07 17.12.2018

Re: Pošteno

blogovatelj
Novi raspored?
Jbga, takav mu pos'o...




Ovaj komentar zasluzuje VIP opciju.
Mislim Predatorov.
aureus aureus 21:08 17.12.2018

Re: Poštenо

freehand
А што се Јанковића тиче, небитно какав је он сам, његов избор (који се, као што знамо, није десио) представљао би начин да не дође до појачавања Вучићеве аутократије.
Политичка логика каже да би морало да дође до некаквог мијешања карата, а на крају крајева - и кохабитација је један од начина да се спријечи самовоља ауторитарног појединца.

Све су то људи превидјели, па су једни гласали за Вучића, а други у великом броју остали код куће.

A mnogo je verovatnije je da bi se ova kartonska građevina vlasti SNS urušila sama od sebe sa momentom prvog ozbiljnog poraza, što bi Vučićev neizbor bio u svom najcrnjem vidu. Veliko bi pitanje da li bi oni uspeli da se konsoliduju kad lađa krene ka dnu, a ja čisto sumnjam u to. No da ne smatramo dalje o nečemu što se nije dogodilo.

Тако је. Како би се карте промијешале - не знам, али би морале да буду промијешане.
Овако читава опозициона сцена (а и читаво друштво) игра реми са Вучићем, а овај међу четрнаест карата има пет џокера, он дијели карте и још су код њега папир и оловка.
А Гашић и Стефановић тобож незаинтересовано сједе иза опозиције.
freehand freehand 21:09 17.12.2018

Re: Poštenо

Da li bih se ponovo maltretirao da glasam tako za nekoga pa da to ode u vetar, pa, ne bih. Suviše poštujem sebe.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?time_continue=39&v=aA5rKQrWB8I[/youtube]
aureus aureus 21:14 17.12.2018

Re: Poštenо

Bili Piton
aureus


А што се Јанковића тиче


Pričajte šta oćete ali da neko izradi 16 posto (toliko je bilo, zar ne) na izborima i da to posle tako spektakularno u najkraćem mogućem roku prokocka - za to baš treba ili vrlo loša sreća ili da si amater, ja ne vidim treće.

Da li bih se ponovo maltretirao da glasam tako za nekoga pa da to ode u vetar, pa, ne bih. Suviše poštujem sebe.

Шта си ти тачно очекивао?

Јанковић је могао и након избора да каже: "Жао ми је, људи, али 16 посто није побједа, нисмо успјели. Нек сљедећи пут неко други покуша."
Он је у вријеме предсједничких избора иоанако био политички новајлија, без инфраструктуре, а са стотинама месија који су били спремни да вуку на своју страну и да буше.
Bili Piton Bili Piton 21:17 17.12.2018

Re: Poštenо

aureus

Шта си ти тачно очекивао?


Da se taj za današnje prilike ogroman politički kapital ne proćerda tako lakomisleno, samo to.
aureus aureus 21:20 17.12.2018

Re: Poštenо

Bili Piton
aureus

Шта си ти тачно очекивао?

Da se taj za današnje prilike ogroman politički kapital ne proćerda tako lakomisleno, samo to.

Још увијек је нејасно шта је конкретно Јанковић требало да уради.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:20 17.12.2018

Re: Pošteno

Inače grešiš. Postoje i dobre vlasti koje vode dobre politke.


Moguće
anonymous anonymous 21:20 17.12.2018

Re: Pošteno

aureus

Једнако је занимљиво да се повлачи сад кад дјелује да се нешто већи проценат грађана коначно буди.





Još jedno dva-tri miliona da otvori oči ...
Bili Piton Bili Piton 21:21 17.12.2018

Re: Poštenо

aureus
Bili Piton
aureus

Шта си ти тачно очекивао?

Da se taj za današnje prilike ogroman politički kapital ne proćerda tako lakomisleno, samo to.

Још увијек је нејасно шта је конкретно Јанковић требало да уради.


Ne znam ni ja da ti kažem konkretno, ali, očigledno, više onoga što nije i manje onog što jeste.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:22 17.12.2018

Re: Poštenо

aureus
freehand
А што се Јанковића тиче, небитно какав је он сам, његов избор (који се, као што знамо, није десио) представљао би начин да не дође до појачавања Вучићеве аутократије.
Политичка логика каже да би морало да дође до некаквог мијешања карата, а на крају крајева - и кохабитација је један од начина да се спријечи самовоља ауторитарног појединца.

Све су то људи превидјели, па су једни гласали за Вучића, а други у великом броју остали код куће.

A mnogo je verovatnije je da bi se ova kartonska građevina vlasti SNS urušila sama od sebe sa momentom prvog ozbiljnog poraza, što bi Vučićev neizbor bio u svom najcrnjem vidu. Veliko bi pitanje da li bi oni uspeli da se konsoliduju kad lađa krene ka dnu, a ja čisto sumnjam u to. No da ne smatramo dalje o nečemu što se nije dogodilo.

Тако је. Како би се карте промијешале - не знам, али би морале да буду промијешане.
Овако читава опозициона сцена (а и читаво друштво) игра реми са Вучићем, а овај међу четрнаест карата има пет џокера, он дијели карте и још су код њега папир и оловка.
А Гашић и Стефановић тобож незаинтересовано сједе иза опозиције.



Rece, negde gore, verujem da je bio Anonimus, da je SNS stravicno dobro organizovana. I u pravu je i nije.

Postoji armija lokalnih knezova iliti sto bi se reklo tajkuna koji kontrolisu svoje atare do najmanjih firmi pa i skola , bolnica itd.
Oni to rade za sebe i svoju korist a ne za SNS. SNS je za njih vozilo ( vehicule) da drmaju svojim feudima a ne suprotno. Obicno se misli da SNS koriste te ljude. Upravo suprotno za njih je SNS samo nacin da vladaju.
Ako bi se pojavio neko ko bi im dao i veci deo kolaca odbacili bi oni SNS sa sve Vucicem za par dana.

Problem ovde je da zbog nacina na koji ovi knezovi kontrolisu Vucica i posledicno celu Srbiju je da jedini koji ima sansu da pobedi Vucica je neko gori od njega.

I da ne bude sve tako crno , nije ovo samo u Srbiji nego u celom delu EVrope gde su pokusali da transplantuju demokratiju odlukom eto od danas ste demokratske zemlje, isto je u Poljskoj,Madzarskoj, Rumuniji , Hrvatskoj, Baltickim zemljama.


Jel ima resenja ? Follow the money.
aureus aureus 21:22 17.12.2018

Re: Pošteno

anonymous
aureus

Једнако је занимљиво да се повлачи сад кад дјелује да се нешто већи проценат грађана коначно буди.


Još jedno dva-tri miliona da otori oči ...

Како оно ти кажеш?
Народ није глув ни слијеп?
Тако је и Бели причао пред предсједничке изборе.
freehand freehand 21:27 17.12.2018

Re: Poštenо

I da ne bude sve tako crno , nije ovo samo u Srbiji nego u celom delu EVrope gde su pokusali da transplantuju demokratiju odlukom eto od danas ste demokratske zemlje, isto je u Poljskoj,Madzarskoj, Rumuniji , Hrvatskoj, Baltickim zemljama.


Jel ima resenja ? Follow the money.

Kao da si propustio Francusku i Belgiju? A bogami i Austriju?

Nego drugo nešto bih pitao: čemu to luodvanje sa dvostrukim nalogom?
anonymous anonymous 21:27 17.12.2018

Re: Pošteno

aureus
anonymous
aureus

Једнако је занимљиво да се повлачи сад кад дјелује да се нешто већи проценат грађана коначно буди.


Još jedno dva-tri miliona da otori oči ...

Како оно ти кажеш?
Народ није глув ни слијеп?
Тако је и Бели причао пред предсједничке изборе.


Nerealni optimizam je često kontraproduktivan.
aureus aureus 21:28 17.12.2018

Re: Pošteno

anonymous
aureus
anonymous
aureus

Једнако је занимљиво да се повлачи сад кад дјелује да се нешто већи проценат грађана коначно буди.


Još jedno dva-tri miliona da otori oči ...

Како оно ти кажеш?
Народ није глув ни слијеп?
Тако је и Бели причао пред предсједничке изборе.


Nerealni optimizam je često kontraproduktivan.

А депресивни оптимизам?
anonymous anonymous 21:32 17.12.2018

Re: Poštenо

korisnickoime-1

Jel ima resenja ? Follow the money.


Aj da i ja jednom ukažem na dobar pravac tvog razmišljanja.

Naravno da stvar nije nimalo jednostavna kao što se nekima čini.

Iza Vučića je ogromna mašina koju pokreću novac, moć, uticaji, veze, pritisci, ucene,obećanja ....
Bili Piton Bili Piton 21:32 17.12.2018

Re: Pošteno

aureus

А депресивни оптимизам?




Ima čitava scena u "Ko se boji Virdžinije Vulf" konstruisana oko ovakvih igara reči.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:32 17.12.2018

Re: Poštenо

freehand
I da ne bude sve tako crno , nije ovo samo u Srbiji nego u celom delu EVrope gde su pokusali da transplantuju demokratiju odlukom eto od danas ste demokratske zemlje, isto je u Poljskoj,Madzarskoj, Rumuniji , Hrvatskoj, Baltickim zemljama.


Jel ima resenja ? Follow the money.

Kao da si propustio Francusku i Belgiju? A bogami i Austriju?

Nego drugo nešto bih pitao: čemu to luodvanje sa dvostrukim nalogom?



Hvala na pitanju.

Ja se cesto ne slazem sa samim sobom pa sam demokratski odlucio da imam viseglasje. Na kraju , cemu diskriminacija , svi moji ja imaju pravo glasa.

Ako ti kazes ludovanje to govori o tebi Ja bih zvao demokratijom , visestranacki sistem je passe. Nama treba viselicnostni sistem.
anonymous anonymous 21:33 17.12.2018

Re: Pošteno

aureus


А депресивни оптимизам?


E, sad si lupio.

Drveno gvožđe.

Bili Piton Bili Piton 21:35 17.12.2018

Re: Poštenо

anonymous


Iza Vučića je ogromna mašina koju pokreću novac, moć, uticaji, veze, pritisci, ucene,obećanja ....


i ne samo iza vučića, to se jednim objedinjenim terminom zove politika svuda u svetu.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:38 17.12.2018

Re: Poštenо

Kao da si propustio Francusku



Pa Francuska je izmislila demokratiju prijatelju. Odmah nakon sto su pobili plemstvo.

Ozbiljno, jedna od gresaka je da poredimo sta se dogadja kod nas sa onim sto se dogadja u zapadnoj Evropi. To je neuporedivo. Na zalost na nasu stetu.
gedza.73 gedza.73 21:38 17.12.2018

Re: Poštenо

aureus
Још увијек је нејасно шта је конкретно Јанковић требало да уради.

saću ja k'o Filip.

DW
Šetnja, uzbudljiva k`o podgrejana sarma

piše Predrag Dragosavac

Ozbiljna politika, bar u Švedskoj, podrazumeva jasno definisane strateške ciljeve, istrajnu postojanost u borbi da se bar neki od tih ciljeva ostvare, principijelnost i vernost temeljnim vrednostima i uverenjima. Ozbiljna politika i ozbiljna politička kultura podrazumevaju, takođe, elementarno poštovanje političkih rivala i neistomišljenika, dijalog, kulturu dijaloga.

Pre i posle svega, ozbiljna politika u Švedskoj često podrazumeva i spremnost na kompromis sa neistomišljenicima i protivnicima. Odluke od opšteg i javnog značaja tiču se svih. Što je širi konsenzus oko strateškog pravca i suštinskih odluka, to je društvo stabilnije, postojanije i sigurnije u kretanju ka zacrtanom cilju (ili ciljevima).
...
Nije da masovnost demonstracija i njihov naboj u Švedskoj ne igraju nikakvu ulogu. Naglasak, međutim, obično nije na brojnosti učesnika; mnogo češće je na (političkoj) poruci, na proklamovanom cilju, a onda i na sposobnosti da se politička poruka artikuliše u kontinuiranu dugoročnu akciju kojom se stremi cilju.
...
Sistem je kapilarno premrežen udruženjima. Na hiljade ih je. Za sve i svašta. Ta udruženja, pa i pojedinci, snagom svojih uverenja, argumentima, angažmanom utiču na „javni diskurs“. Ozbiljna politika u Švedskoj podrazumeva aktivno učešće građana i pojedinaca. Ne samo izlazak na glasanje ili u šetnju jednom u četiri godine.
...
Politički stav i angažman se iskazuju svakodnevno ... držanjem na oku i prozivanjem svojih političkih predstavnika, isterivanjem svojih zakonom zagarantovanih prava na sve raspoložive načine
...


Političke partije i pokreti u Švedskoj nisu od danas do sutra. To su pojave „dugog trajanja“. Nastale su da bi se borile za interese različitih društvenih slojeva – kapitalista i posednika, radnika, seljaka, građanstva… Poverenje su gradile i grade na postojanosti svojih principa i na delatnom kontinuitetu. Verne su svojoj „bazi“. Njihova organizaciona struktura „kumulira“ iz generacije u generaciju.

Mi takvih partija i organizacija nemamo.


Na sceni, sa svih njenih strana, uglavnom imamo one koji su se pokazali kao neprincipijelni, nelojalni svojim sopstvenim organizacijama i najbližim saradnicima, nejasnih i nepostojanih uverenja, netransparentnih namera, alergični na iole jače ličnosti u svom neposrednom okruženju, nesposobni da prihvate kritiku, čak i kad je konstruktivna i dobronamerna…

Imamo autoritarnost u različitim pakovanjima i odelima. Jedino to nam ne manjka. U svemu ostalom smo deficitarni.


Socijaldemokratija u Švedskoj je svoj istorijski uspeh u prošlosti (iz)gradila difuznošću pluralističkog (demokratskog) pokreta i obrazovanjem i emancipacijom masa. Od „masa“ su stvarani obrazovani, samosvesni i politički osvešćeni pojedinci. Ti pojedinci su opet kroz masovni difuzni i demokratski pokret isterivali svoja prava. Nisu „zahtevali“ i molili za sitniš i mrvice; organizacijom i organizovanom borbom su osvajali prostore slobode. Pismenost i obrazovanje masa bili su put „promena“.
Bili Piton Bili Piton 21:40 17.12.2018

Re: Poštenо

Čitao sam sarmu danas. Dobra je, ali autor previdja dve stvari: prvo, ono nije sarma nego kobasica, ko će sve to da iščita makar i u kamenu bilo uklesano. Drugo, sarma je uvek bolja podgrejana.
freehand freehand 21:44 17.12.2018

Re: Poštenо

saću ja k'o Filip.

Normalno, trebalo je da se posluša Gedža. Da sve bude kao u Toskani gde svaki mali Toskanac ima mali podrumčić i vinarijicu i malo preduzećence i sve je kao u Buldožerovoj pesmi o Sloveniji. Sem kad eksplodiraju bombe po železničkim stanicama.
Ili treba da bude kao u Švedskoj, to jest da se posluša ovaj Dragosavac.
Ako to ne može onda da se sedi kući, pokrije ušima i pažljivo prati šta Gedža u novoj epizodi smatra o smislu života, proizvodnji automobila a sa posebnim osvrtom na kumrovačku letnju školu.
I da se sa dobrodošlicom čeka neki dobri okupator, pa ako i strelja malo već ćemo naći način da dokažemo kako su krivi neki crvendaći.
freehand freehand 21:47 17.12.2018

Re: Poštenо

Pa Francuska je izmislila demokratiju prijatelju.

Jel tako? Lažu znači za Grčku?
sweet64 sweet64 21:51 17.12.2018

Re: Pošteno

Bili Piton
freehand

Ne znam baš šta si hteo da kažeš, ali...


Znaš znaš nego vrdaš nešto od juče. Evo i tebi nešto da gledaš, a nije Bakić.


kesić#157


Zar je moguće da si već, pretpostavljam bez gledanja, onog doduše malo bajatog duela između Šuleta i Jova, podlegao, toj kvalifikaciji da je Jovo Bakić neka nevaspitana kreatura. Kako ko i iz kog ugla gleda. Mene još više učvrstio u uverenost da je Šule kako god Mašinstvo završio pokupio sve manire novokomponovanih menađera (po gazdi bloga to ga pravo delegira za potencijalnog predsednika) sa sve floskulama i čak stigao da bude tadašnji glavni konkurent Šapiću, a dovoljno dugo je u DS- u da je stigao na red za predsednikovanje, kao antiharizmatična ličnost uz pripreme pred emisiju da bude strpljiv, dobronameran i kulturan, ne gubi živce i tome slično, upravo paradigma "istosti".
Jovo Bakić je nastupio sasvim iskreno i otvoreno, do neprijatnosti, ali tako nastupaju samo osobe koje su sigurne u ono što izgovaraju pogotovu sa moralnog aspekta a i stoje iza svojih reči bez previše kalkulacija. A to ga defakto diskvalifikuje za ulogu ozbiljnog političara u ovoj imitaciji od zemlje. Nažalost. A on je to, neka bude staro ali nepotrošeno lice političke scene.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:53 17.12.2018

Re: Poštenо

freehand
Pa Francuska je izmislila demokratiju prijatelju.

Jel tako? Lažu znači za Grčku?



E znao sam da ces da to kazes :)

A ti znas lepo da su oni samo izmisli rec. Ono sto se smatra modernom demokratijom nema skoro nikakve veze sa onim sto su Grci zvali demokratijom. Ali0 to dobro dodje za prozivanje. Ozbiljno Free , steta je mozes ti bolje nemoj da zakeras radi zakeranja.

Bili Piton Bili Piton 21:55 17.12.2018

Re: Pošteno

sweet64


Zar je moguće da si već, pretpostavljam bez gledanja, onog doduše malo bajatog duela između Šuleta i Jova, podlegao, toj kvalifikaciji da je Jovo Bakić neka nevaspitana kreatura


Nipošto.
freehand freehand 22:02 17.12.2018

Re: Poštenо

A ti znas lepo da su oni samo izmisli rec.

Ne, to sam sad naučo, majke mi.
Ono sto se smatra modernom demokratijom nema skoro nikakve veze sa onim sto su Grci zvali demokratijom.

Ja mislim da ti hodaš nepoznatim predelima gde to što se ne bojiš nije vrlna..
freehand freehand 22:04 17.12.2018

Re: Pošteno

po gazdi bloga to ga pravo delegira za potencijalnog predsednika

To je otprlike taj nivo. Jovo Bakić takođe umeće, izmišlja a i laže da ne trepne. Adekvatan mu je adokvat i promoter.
gedza.73 gedza.73 22:10 17.12.2018

Re: Poštenо

Bili Piton
sarma je uvek bolja podgrejana.


nešto ne volim sarmu.

freehand
Da sve bude kao u toskani gde svaki mali Toskanac ima mali podrumčić i vinarijicu i malo preduzećence... ako to ne može onda da se sedi kući, pokrije ušima i pažljivo prati šta Gedža u novoj epizodi smatra o smislu života, proizvodnji automobila a sa posebnim osvrtom na kumrovačku letnju školu.
I da se sa dobrodošlicom čeka neki dobri okupator, pa ako i strelja malo već ćemo naći način da dokažemo kako su krivi neki crvendaći.

primetio sam ja da ti ništa ne shvataš nego mi pre bilo malo glupo da ti kažem.

Ili treba da bude kao u Švedskoj

otkud ti to? ja sam da sve bude kao u Severnoj Koreji... eventualno Rusija ili neki militanti kalifat.
pazi ova Koreja je opasno primamljiv model. posebno što nema bombi a i Lazanski tvrdi da je mnogo lepa zemlja za život.

Normalno, trebalo je da se poslušaju Gedža i ovaj DRagosavac.

kažem ja da si sve pogrešno shvatio. Trebali smo da poslušamo Šutanovca pa da svi kupimo vračarske livade, ionako u tom trenutku njive nisu imale neku cenu a to u međuvremeno skočilo. laka para. al' jbg. mi nešto tu pametovali, dok smo ispametovali proš' voz.

aureus aureus 22:13 17.12.2018

Re: Poštenо

freehand
Pa Francuska je izmislila demokratiju prijatelju.

Jel tako? Lažu znači za Grčku?

A Island ima parlament od 930. godine (najstariji aktivni na svijetu).
Francuska je bivša apsolutna monarhija, kod njih su Lujevi uredbe završavali rečenicom "Tako mi se svidjelo".
Meni se katkad čini da su oni i u republici odabrali polupredsjednički sistem jer su navikli bili da imaju jednog u kojeg će da gledaju.
Ali su, naravno, u međuvremenu postali i revolucionari.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:21 17.12.2018

Re: Poštenо

freehand
A ti znas lepo da su oni samo izmisli rec.

Ne, to sam sad naučo, majke mi.
Ono sto se smatra modernom demokratijom nema skoro nikakve veze sa onim sto su Grci zvali demokratijom.

Ja mislim da ti hodaš nepoznatim predelima gde to što se ne bojiš nije vrlna..


Mislis, dakle postojis i to je nesto.

Ako hoces da razgovaramo o Heraklitovoj deklaraciji o univerzalnim ljudskim pravima mozemo I o tome. Ali nemoj molim te.
freehand freehand 22:25 17.12.2018

Re: Poštenо

korisnickoime-1
freehand
A ti znas lepo da su oni samo izmisli rec.

Ne, to sam sad naučo, majke mi.
Ono sto se smatra modernom demokratijom nema skoro nikakve veze sa onim sto su Grci zvali demokratijom.

Ja mislim da ti hodaš nepoznatim predelima gde to što se ne bojiš nije vrlna..


Mislis, dakle postojis i to je nesto.

Ako hoces da razgovaramo o Heraklitovoj deklaraciji o univerzalnim ljudskim pravima mozemo I o tome. Ali nemoj molim te.

Misliš na Deklaraciju o pravima čoveka i građanina? Ok, al ipak neću, kad već moliš.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:28 17.12.2018

Re: Poštenо

freehand
korisnickoime-1
freehand
A ti znas lepo da su oni samo izmisli rec.

Ne, to sam sad naučo, majke mi.
Ono sto se smatra modernom demokratijom nema skoro nikakve veze sa onim sto su Grci zvali demokratijom.

Ja mislim da ti hodaš nepoznatim predelima gde to što se ne bojiš nije vrlna..


Mislis, dakle postojis i to je nesto.

Ako hoces da razgovaramo o Heraklitovoj deklaraciji o univerzalnim ljudskim pravima mozemo I o tome. Ali nemoj molim te.

Misliš na Deklaraciju o pravima čoveka i građanina? Ok, al ipak neću, kad već moliš.


To piso Heraklit ? Jel imas neki link ?


freehand freehand 22:30 17.12.2018

Re: Poštenо

To piso Heraklit ? Jel imas neki link ?

Nije, Heraklit je diktirao a pisao je Smrda Mudić.
michiganac michiganac 22:37 17.12.2018

Re: Poštenо

Оном Теодоровићу се на лицу види задовољство кад га ословљавају са "академик".


A mi ovde smo, jelte, dostojni da mu popljujemo zvanje?

Ili samo posredno pljujemo po SANU kao instituciji koja je odavno izgubila kredibilitet, pa je eto i njega izabrala?

Ili pak samo cinjenicu da je lakomisleno uletio u to nebrano grozdje sa Jankovicem?

Sta je, uopste, toliko sporno u (njegovom) 'akademstvu'?


Uostalom, i onaj Pavicevic iz Zivkovicevog tabora onomad se zalagao za uvodenje zakona o akademskom integritetu i postovanje principa akademske cestitosti. Recimo da jako cijenim taj njegov napor. Ne vidim da su Teodorovicevi stavovi tu na bilo koji nacin u suprotnosti sa njegovim, osim ako ne mislis da je trebao da se povuce kao i Pavicevic nakon sto je na Zivkovicevoj listi dozivio krah i odmaglio potom u CG.. (k vama?!), a ne da i dalje pruza ovakav otpor.

Licno, nemam utisak da je samozaljubljenik. Stavise - da je jedan od rijetkih ciji je obraz ostao neukaljan.


Ali tak'i su ti Srbi - diskredituj odmah one sto nesumnjivo iole vrijede - zato je i Vucic tu gdje jeste.

aureus aureus 22:47 17.12.2018

Re: Poštenо

michiganac
Оном Теодоровићу се на лицу види задовољство кад га ословљавају са "академик".


A mi ovde smo, jelte, dostojni da mu popljujemo zvanje?

Ili samo posredno pljujemo po SANU kao instituciji koja je odavno izgubila kredibilitet, pa je eto i njega izabrala?

Ili ipak samo cinjenicu da je lakomisleno uletio u to nebrano grozdje sa Jankovicem?

Sta je, uopste, toliko sporno u (njegovom) 'akademstvu'?

Nemam pojma da li je nešto sporno ili nije, samo mi liči na pauna kad ga neko oslovi sa "akademik Teodorović".

On lakomisleno uletio u nebrano grožđe sa Jankovićem?

A prije toga je uletio u nebrano grožđe sa DJB-om?

Ulazi u organizacije i napušta ih posle dva-tri mjeseca, naravno, obavezno - javno objašnjavajući zbog čega, a nakon toga nastavlja da vodi borbu samostalno dok ne ugleda neku novu organizaciju u koju će da uđe i izađe.
freehand freehand 22:53 17.12.2018

Re: Poštenо

Uostalom, i onaj Pavicevic iz Zivkovicevog tabora onomad se zalagao za uvodenje zakona o akademskom integritetu i postovanje principa akademske cestitosti. Recimo da jako cijenim taj njegov napor. Ne vidim da su Teodorovicevi stavovi tu na bilo koji nacin u suprotnosti sa njegovim, osim ako ne mislis da je trebao da se povuce kao i Pavicevic nakon sto je na Zivkovicevoj listi dozivio krah i odmaglio potom u CG.. (k vama?!), a ne da i dalje pruza ovakav otpor.

Licno, nemam utisak da je samozaljubljenik. Stavise - da je jedan od rijetkih ciji je obraz ostao neukaljan.


Ali tak'i su ti Srbi - diskredituj odmah one sto nesumnjivo iole vrijede - zato je i Vucic tu gdje jeste.

Vladimir Pavićević je jedan od eklatantnih primera ispraznosti i licemerja. Uostalom, jesi li čitao ovo?

Zašto se potpredsednik Nove stranke iznenada iščlanio iz partije čiji je osnivač
Etika odgovornosti profesora Pavićevića
I onda sledi šok: Mediji objavljuju da bivši funkcioner Nove stranke podržava kandidaturu za predsednika DS-a Dragana Šutanovca. Dakle, Vlada Pavićević je još uvek član Nove, nema vremena za rad u stranci, ali podržava kandidata stranke koja je odredila sudbinu da najaktivniji narodni poslanik ostane ispod crte


KLIK
Pročitaj, Kukusigameni je briljantan.
A ti si klikeraš, prepoznaćeš gde si se prevario.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:55 17.12.2018

Re: Poštenо

Ono sto se smatra modernom demokratijom nema skoro nikakve veze sa onim sto su Grci zvali demokratijom.

nema, danas demokratiju često brkaju sa liberalnim kapitalizmom.
freehand freehand 22:56 17.12.2018

Re: Poštenо

Ulazi u organizacije i napušta ih posle dva-tri mjeseca, naravno, obavezno - javno objašnjavajući zbog čega, a nakon toga nastavlja da vodi borbu samostalno dok ne ugleda neku novu organizaciju u koju će da uđe i izađe.

Jankovića napustio jer je hteo da se udružuje sa Đilasom pa se zaleteo da govori sa kamiona na "Đilaasovim demonstracijama". Opasno čvrst karakter ja jasnim inegritetom
Najgore od svega je što je sa tog kamiona pričao besmislice, al eto - svi dobronamerni pa viču TO i BRAVO.
michiganac michiganac 23:04 17.12.2018

Re: Poštenо

A prije toga je uletio u nebrano grožđe sa DJB-om?


Za ovo nisam bio upoznat. Moj je utisak da je covjek pun ogorcenja prema aktuelnoj polit. zbilji s utiskom da je - ne dogorilo, vec pregorilo iza nokata, pa se pred ovim SNS-cunamijem hvata za slamke koje iole nesto znace. Bez apsolutno ikakve licne prijeke potrebe i koristi, buduci i sam u posljednjim decenijama zivota, rijesene egzistencije (a i djeca su mu koliko sam razumio odavno negdje izvan Srbije - bori se za onu drugu koja su ipak jos tu).
michiganac michiganac 23:12 17.12.2018

Re: Poštenо

Uostalom, jesi li čitao ovo?


Ne, nemam toliko vremena da ispratim domace medije, ali hvala na tekstu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:16 17.12.2018

Re: Poštenо

Moj je utisak da je covjek pun ogorcenja prema aktuelnoj polit. zbilji s utiskom da je - ne dogorilo, vec pregorilo iza nokata, pa se pred ovim SNS-cunamijem hvata za slamke koje iole nesto znace


Neverovatno je da se čak to se zamera, a to se zove iskrenost.

freehand freehand 23:19 17.12.2018

Re: Poštenо

michiganac
Uostalom, jesi li čitao ovo?


Ne, nemam toliko vremena da ispratim domace medije, ali hvala na tekstu.

Pa tu imaš sve ako te nteresuje Pavićević i njegova etika odgovornosti.
aureus aureus 23:22 17.12.2018

Re: Poštenо

Moj je utisak da je covjek pun ogorcenja prema aktuelnoj polit. zbilji s utiskom da je - ne dogorilo, vec pregorilo iza nokata, pa se pred ovim SNS-cunamijem hvata za slamke koje iole nesto znace.

On nastupa sa jednom moralnom i profesionalnom superiornošću, te od takvog čovjeka (a pogotovo u tako zrelim godinama) ne očekujem da se hvata za slamke nego da ukaže na čvrsto tlo.
angie01 angie01 00:09 18.12.2018

Re: Poštenо

Pa tu imaš sve ako te nteresuje Pavićević i njegova etika odgovornosti.


ne znam, kako tako olako govoris o coveku, koji jedini u toj stranci u skupstini imao neke suvisle nastupe i pri tome, nije dopustio da ga vladajuci spuste na svoj nivo komunikacije- odlican je bio,...objasnjenje koje je dao kuku- koji je meni izuzetno drag- je stranacki stav,...isto tako je ovde objasnio jednom, apropo kritika upucenih Zoranu Zivkovicu, da po njihovom statutu on moze biti samo dve godine predsednik stranke,..kad ono,...iz svega tamo recenog, a i na drugim mestima, meni je jasna odluka Pavicevica, jer je prosto izigran od strane sopstvene stranke u korist ds-a, pa je, bez da je pljuvao Novu, samo izasao i podrzao istog onog, zbog koga je skrajnut...kad su se vec njegovi tako izjasnili.
Bili Piton Bili Piton 02:03 18.12.2018

Re: Poštenо

angie01
Pa tu imaš sve ako te nteresuje Pavićević i njegova etika odgovornosti.


ne znam, kako tako olako govoris o coveku, koji jedini u toj stranci u skupstini imao neke suvisle nastupe


Mariniku si zaboravila.
freehand freehand 08:28 18.12.2018

Re: Poštenо

jer je prosto izigran od strane sopstvene stranke u korist ds-a, pa je, bez da je pljuvao Novu, samo izasao i podrzao istog onog, zbog koga je skrajnut...kad su se vec njegovi tako izjasnili.

angie01 angie01 09:42 18.12.2018

Re: Poštenо

Mariniku si zaboravila.


dobro, da.



jer je prosto izigran


mozes da se bacas na ledja, al cinjenica je da je covek ostavio profesuru, ukljucio se kvalitetno, dao znacajan doprinos, mnogo veci od Zivkovica, koji samo nervira sve naokolo,( ne znam da l sad treba da pomenem i Sutanovca:), da je umeo i da sroci i poentira kako treba, ponekad sa elegantnom ironijom koja je podvlacila sustinu,...istom takvom ironijom, se posluzio i u svom odlasku, posto je neadekvatno pozicioniran u odnosu na svoje rezultate,...hebiga, videla se razlika, postao je popularan, izdvojio se...

...branis opciju, isto kao sto je krle branio/brani av politiku,...
kukusigameni kukusigameni 10:15 18.12.2018

Re: Poštenо

michiganac
Uostalom, i onaj Pavicevic iz Zivkovicevog tabora onomad se zalagao za uvodenje zakona o akademskom integritetu i postovanje principa akademske cestitosti. Recimo da jako cijenim taj njegov napor. Ne vidim da su Teodorovicevi stavovi tu na bilo koji nacin u suprotnosti sa njegovim, osim ako ne mislis da je trebao da se povuce kao i Pavicevic nakon sto je na Zivkovicevoj listi dozivio krah i odmaglio potom u CG.. (k vama?!), a ne da i dalje pruza ovakav otpor.


Pa i sada se Nova zalaže za te principe.

U akcionom planu "Šta da se radi", jedna od tačaka glasi:

15. Reforme u oblasti prosvete, nauke i kulture jesu esencija napretka društva i upravo zato moraju biti prioritet u političkom delovanju, što do sada nije bio slučaj. Udvostručiti finansijska sredstva za prosvetne, naučne i kulturne institucije koje svojim istraživanjima, programima i projektima obezbeđuju realan napredak Srbije u pomenutim oblastima. Izvršiti reviziju i poništavanje falsifikovanih diploma i uspostaviti akademsku čestitost kao primarni princip. Definisati jasne propise poštovanja autorskih prava.

Eh da, pozdrav svima, koliko vas ima.
aureus aureus 11:04 18.12.2018

Re: Poštenо

angie01
mnogo veci od Zivkovica, koji samo nervira sve naokolo

Mene Živković ne nervira.
Šta više, volim da čujem poneki njegov nastup, kako u skupštini tako i u medijima, bez obzira što on sam ne predstavlja vrhunac ničega - ni pameti, ni znanja, ni inteligencije, ni verbalne vještine; ima nečeg skoro očaravajućeg u jednostavnosti s kojom nastupa: on je bio predsjednik vlade Srbije - a ponaša se potpuno normalno, čak i kad je lajav i živčan, a u ovakvim okolnostima ima određeno i pravo da takav bude. Zamjeram mu brzopletost, pa i naivnost*, ima dosta mana ali prelaznu ocjenu sigurno može dobiti. Od bivših visokopozicioniranih političara u novijoj istoriji Srbije (predsjednici, premijeri) jedino s njim mogu da zamislim da popijem kafu jer nije izvještačen i nedodirljiv, nije čudan i tvrd k'o Koštunica, niti je egoističan i naporan kao Tadić - taj samo objašnjava kako je u svemu bio u pravu. Dobro, u obzir dolazi i Žarko Korać, ali on je bio v.d. predsjednika vlade jedan dan.

*) Sjećam se kad je "Kurir" nakratko postao tobož normalan i antirežimski i počeo da zove opozicionare. Pomislio sam: "Živkoviću, ne idi tamo i nemoj ih hvaliti, ne tamo, ne idi, ne, ne, ne, ne..."
docsumann docsumann 11:05 18.12.2018

Re: Poštenо

A mnogo je verovatnije je da bi se ova kartonska građevina vlasti SNS urušila sama od sebe sa momentom prvog ozbiljnog poraza, što bi Vučićev neizbor bio u svom najcrnjem vidu. Veliko bi pitanje da li bi oni uspeli da se konsoliduju kad lađa krene ka dnu, a ja čisto sumnjam u to. No da ne smatramo dalje o nečemu što se nije dogodilo.



tako, evo, i mi u CG čekamo, ada šta ćemo, da se samouruši ta kartonska anarhija (igra riječi od katunska nahija) DPS vlastokratije...mora bit da koriste i neke tvrđe materijale. ljudske kosti?
aureus aureus 11:20 18.12.2018

Re: Poštenо

docsumann
A mnogo je verovatnije je da bi se ova kartonska građevina vlasti SNS urušila sama od sebe sa momentom prvog ozbiljnog poraza, što bi Vučićev neizbor bio u svom najcrnjem vidu. Veliko bi pitanje da li bi oni uspeli da se konsoliduju kad lađa krene ka dnu, a ja čisto sumnjam u to. No da ne smatramo dalje o nečemu što se nije dogodilo.



tako, evo, i mi u CG čekamo, ada šta ćemo, da se samouruši ta kartonska anarhija (igra riječi od katunska nahija) DPS vlastokratije...mora bit da koriste i neke tvrđe materijale. ljudske kosti?

Muka sa DPS-om je što je on pozicioniran u centru političke scene Crne Gore i što on određuje i kreira procese, a pošto to radi jako dugo (oni su u višepartijski sistem ušli iz vladajućih, komunističkih cipela) onda i sama Crna Gora poprilično liči na DPS.
Drugo, Crna Gora je mala, tu je samo 620 hiljada stanovnika, lakše je vladati tako malim brojem ljudi, to je k'o neki grad, Zagreb, recimo, na čijem se čelu, nekim čudom, posle svakih izbora već 18 godina nađe Bandić.
Mnogo veća i brutalnija sila mora da se upotrebi da bi se vladalo Srbijom, pogotovo ako kaniš imati 60% glasova i ako hoćeš da si vlast u svim opštinama.
angie01 angie01 11:29 18.12.2018

Re: Poštenо

Mene Živković ne nervira.


uvazavam, svako ima pravo na svoj dozivljaj,...meni je on krajnje dosledan:)) u svom manirizmu,...vise mi se svidjaju ljudi koje je okupio,( sa sve nasim qq, koji je stvarno super lik), Pavicevic je svakako bio hit u toj stranci,...a to kako je zbog toga prosao, meni licno mnogo govori.

razlika u onome sto je ostajalo u sali parlamenta, posle Pavicevicevih nastupa i Zivkovicevih, je drasticna- meni je to najvaznije.

isto tako mi je indikativan taj manir obaveznog sledbenistva, cak i kada za to nema razloga- na protestu povodom ukudanja Utiska, recimo, bilo je dosta vidjenih ljudi, da tako kazem, i ovih i onih i to je lepo, jer svi su pokazali da su tu zbog istog razloga, koji je svima koristan,...e, a kada se pojavio Zoki, on je insistirao, da clanovi njegove stranke uredno idu za njim u formaciji:), sto je bilo smesno, s obzirom na mali prostor oko zgrade B92- sto znam, jer sam sa dvojicom njih stajala, pre nego su bili opomenuti da su "izasli iz vrste"...i ja ostadoh s policijom, koja je "cuvala":).

onda primer, na onom mitingu u Hali Sportova, na kojoj se pretstavljao Jankovic- dosli silni ljudi, nezadovoljni, uguseni i najzad probudjeni nekom novom mogucnoscu, napunili halu, dosli svi oni poznati sto su bili potpisnici, slogan je bio, ljudi koje smo cekali ste vi/mi, sa idejom da nema vodja, glavnih i sporednih, da je zadatak zajednicki,...kad ono, nikako da pocne, pa se ceka, ceka, niko ne zna sta, jer su svi tu:)),...kad ono, kada je vec postalo besmisleno, otvara se spalir i kao Napoleon ulazi Sutanovac, sa pripremljenim tapsanjem i uzvicima odusevljenja svojih sledbenika i onda u tom igrokazu, on sa izmisljenom vaznoscu biva spaecijalno smetan u prvi red,...e onda je moglo da pocne, (tu negde uz njega i Zivkovic),...meni je to bio glavni utisak....kako je sve posle proslo sa tom idejom- eto, znamo.


alselone alselone 11:42 18.12.2018

Re: Poštenо

Udvostručiti finansijska sredstva za prosvetne, naučne i kulturne institucije koje svojim istraživanjima, programima i projektima obezbeđuju realan napredak Srbije u pomenutim oblastima. Izvršiti reviziju i poništavanje falsifikovanih diploma i uspostaviti akademsku čestitost kao primarni princip. Definisati jasne propise poštovanja autorskih prava.


Ovo bi zaista bilo divno da se dogodi ali nešto sumnjam.

Ovi trenutni ni akreditaciju već dve godine ne mogu da izvedu a da ne pričamo o projektima ministarstva nauke koji nisu obnovljeni već više od 5 godina.
kukusigameni kukusigameni 11:43 18.12.2018

Re: Poštenо

angie01
isto tako mi je indikativan taj manir obaveznog sledbenistva, cak i kada za to nema razloga- na protestu povodom ukudanja Utiska, recimo, bilo je dosta vidjenih ljudi, da tako kazem, i ovih i onih i to je lepo, jer svi su pokazali da su tu zbog istog razloga, koji je svima koristan,...e, a kada se pojavio Zoki, on je insistirao, da clanovi njegove stranke uredno idu za njim u formaciji:), sto je bilo smesno, s obzirom na mali prostor oko zgrade B92- sto znam, jer sam sa dvojicom njih stajala, pre nego su bili opomenuti da su "izasli iz vrste"...i ja ostadoh s policijom, koja je "cuvala":).


Verovatno ti je tako izgledalo, ne sumnjam. Ipak, da li si pomislila da taj skup nije imao nikakvu organizaciju i da je možda neko imao ideju da bi mogli "ubačeni elementi" da polupaju tamo sve i svašta, pa da je krajnje suvislo držati se u grupi, makar kada si politička organizacija.

angie01
onda primer, na onom mitingu u Hali Sportova, na kojoj se pretstavljao Jankovic- dosli silni ljudi, nezadovoljni, uguseni i najzad probudjeni nekom novom mogucnoscu, napunili halu, dosli svi oni poznati sto su bili potpisnici, slogan je bio, ljudi koje smo cekali ste vi/mi, sa idejom da nema vodja, glavnih i sporednih, da je zadatak zajednicki,...kad ono, nikako da pocne, pa se ceka, ceka, niko ne zna sta, jer su svi tu:)),...kad ono, kada je vec postalo besmisleno, otvara se spalir i kao Napoleon ulazi Sutanovac, sa pripremljenim tapsanjem i uzvicima odusevljenja svojih sledbenika i onda u tom igrokazu, on sa izmisljenom vaznoscu biva spaecijalno smetan u prvi red,...e onda je moglo da pocne, (tu negde uz njega i Zivkovic),...meni je to bio glavni utisak....kako je sve posle proslo sa tom idejom- eto, znamo.


Isto, pogrešan utisak. Naime, imao sam priliku da dočekam Šutanovca koji je zbog kršenja nekog dogovora u vezi konvencije (ne sećam se tačno šta je bilo u pitanju) umalo odustao od ulaska u salu. Čak sam i učestvovao u pregovaranju i ubeđivanju oko tog problema, koji je eto, na sreću rešen.

Btw, ideja Saše Jankovića je bila da lideri sede u prvom redu, a on negde u publici. I tako je i bilo.

Da zaključim, bez Utiska nedelje stvaraju se pogrešni utisci.

aureus aureus 11:46 18.12.2018

Re: Poštenо

angie01
Mene Živković ne nervira.

uvazavam, svako ima pravo na svoj dozivljaj,...meni je on krajnje dosledan:)) u svom manirizmu,...

Ma, prija s vremena na vrijeme vidjeti opozicionara koji se nije plašio Miloševića niti se plaši Vučića, koji nije pesimista i evroskeptičan, takvih je k'o pljeve.
- Pleve.
- U vrijeme straha, pesimizma, sluđenosti, zbunjenosti i beznađa, cinizma - dobro je imati takve na političkoj sceni. On kao i mnogi drugi ima problem što je već nešto bio (gradonačelnik, ministar, predsjednik vlade) a opozicioni birači neće više takve.
Ovi što glasaju za vlast nemaju problem što im se predsjednik pred NATO bombardovanje useljavao u stančinu dobijenu od države ne bi li lakše podnio katastrofu koju je njegova opcija kreirala.
kukusigameni kukusigameni 11:48 18.12.2018

Re: Poštenо

alselone
Udvostručiti finansijska sredstva za prosvetne, naučne i kulturne institucije koje svojim istraživanjima, programima i projektima obezbeđuju realan napredak Srbije u pomenutim oblastima. Izvršiti reviziju i poništavanje falsifikovanih diploma i uspostaviti akademsku čestitost kao primarni princip. Definisati jasne propise poštovanja autorskih prava.


Ovo bi zaista bilo divno da se dogodi ali nešto sumnjam.

Ovi trenutni ni akreditaciju već dve godine ne mogu da izvedu a da ne pričamo o projektima ministarstva nauke koji nisu obnovljeni već više od 5 godina.


Znam. Žena mi radi u nauci.

Inače, pregledom prošlogodišnjeg i ovog budžeta, mogu odgovorno da tvrdim da se žmureći mogu naći sredstva za dupliranje u ovim sektorima.

Tako bi u kulturi umesto da se svađaju oko ove cifre, šta kome kako kad, stvaraoci i oni koji baštine kulturu dobili sadašnju ukupnu svotu svaki.

Ili, društvenjaci i prirodnjaci.

Ili, visokoškolci i nižeškolci.

Moraš da mi veruješ na reč jer zaista je mučno ponovo preturati po budžetu.
alselone alselone 12:02 18.12.2018

Re: Poštenо

Inače, pregledom prošlogodišnjeg i ovog budžeta, mogu odgovorno da tvrdim da se žmureći mogu naći sredstva za dupliranje u ovim sektorima.


Nadam se da si u pravu jer su plate na univerzitetu sramotno male, pa se nemali broj profesora i asistenata odlučuje da potpuno ili delimično (što zapravo ni nije loše, naprtotiv, ako je kontrolisano) pređe u privredu kako bi dopunili budžet, e, pa to onda degradira kvalitet nastave iz koje onda izlaze manje obrazovani i kompetentni i vrtimo se u krug.

Predložio bih vam još nešto da uvrstite u program - sredjivanje budžetskih kvota na državnim fakultetima. Država praktično ulaže veliki novac za školovanje stručnjaka koji joj ne trebaju. Trebalo bi recimo na 5 godina, koliko je proces akreditacije, raditi analizu koji profili su potrebni i koliko, pa stoga i dodeljivati kvote. Ovako školujemo kadar koji kasnije čući na birou ili okreće burgere što bi rekao bene.
kukusigameni kukusigameni 12:06 18.12.2018

Re: Poštenо

alselone
sredjivanje budžetskih kvota na državnim fakultetima


Tačno.

Lično se zalažem za mnogo veću autonomiju univerziteta.

Ono što danas imamo je izbegavanje baš ovoga što si ti napisao.

alselone alselone 12:15 18.12.2018

Re: Poštenо

Lično se zalažem za mnogo veću autonomiju univerziteta.


Odlično.
Poslednje godine su donele smanjenje autonomije. Na primer, senat fakulteta je nekada imao 9 predstavnika katedri, profesora, dva predstavnika studenata (obično politički aktivisti) i 4 predstavnika države (političara).

Danas senat broji 9 predstavnika katedri, 2 predstavnika studenata i 8 predstavnika države. Pa su političke odluke mnogo lakše za sprovođenje.
kukusigameni kukusigameni 12:21 18.12.2018

Re: Poštenо

alselone
Lično se zalažem za mnogo veću autonomiju univerziteta.


Odlično.
Poslednje godine su donele smanjenje autonomije. Na primer, senat fakulteta je nekada imao 9 predstavnika katedri, profesora, dva predstavnika studenata (obično politički aktivisti) i 4 predstavnika države (političara).

Danas senat broji 9 predstavnika katedri, 2 predstavnika studenata i 8 predstavnika države. Pa su političke odluke mnogo lakše za sprovođenje.


Još kad bi se i univerzitet borio za širu autonomiju...
angie01 angie01 12:25 18.12.2018

Re: Poštenо

bez Utiska nedelje stvaraju se pogrešni utisci.




sad, sta cu, ja mogu da imam samo moje utiske.

i da je možda neko imao ideju da bi mogli "ubačeni elementi" da polupaju tamo sve i svašta, pa da je krajnje suvislo držati se u grupi, makar kada si politička organizacija.


a do tog poziva, su svi stajali krajnje opusteno, sa sve policijom koja se dosadjivala, jer nista na neki incident nije ukazivalo, jos onoliko poznatog sveta, koji isto tako nije bio ni u kakvoj frci, s obzirom da je skup bio vise nego miran i anemican.


Čak sam i učestvovao u pregovaranju i ubeđivanju oko tog problema, koji je eto, na sreću rešen.


mozda, dobro,...al onda ne ulazis kao sam car, sa sve propratnim elementima, ne bi li se okupljenima predstavilo, ko je tu u stvari glavni- jer nije, sto se posle na izborima i pokazalo.

ja ti sve govorim kao posmatrac, koji je ocekivao nesto novo, obecavajuce, sa vidljivom mogucnoscu ostvarivanja, al nisam.
alselone alselone 12:26 18.12.2018

Re: Poštenо

Još kad bi se i univerzitet borio za širu autonomiju...


Opšta letargija kao i svugde...
alselone alselone 12:38 18.12.2018

Re: Poštenо

Kuku, još jedno pitanje - po statutu Živković više ne može da se kandiduje za predsednika strane, je l' tako? Ako jeste - kada su vam stranački izbori?
kukusigameni kukusigameni 12:41 18.12.2018

Re: Poštenо

alselone
Kuku, još jedno pitanje - po statutu Živković više ne može da se kandiduje za predsednika strane, je l' tako? Ako jeste - kada su vam stranački izbori?


Ne može. Redovno za dve godine.
gedza.73 gedza.73 12:58 18.12.2018

Re: Poštenо

aureus
Dobro, u obzir dolazi i Žarko Korać

na stranu neslaganja oko nekih političkih stavova Korać je vaspitan i odmeren političar.

čak sam ga pre neki dan sa zadovoljstvom odslušao. rekao dosta pametnih stvari.

još ga se sećam iz nekog dečijeg programa. Njega i Vladete Jankovića.

jedan od dobrih preseka stanja u društvu je menjanje stranke neke doktorke u čačku.
žena ispričala, ako se dobro sećam, da je morala u stranku kako bi joj odobrili specijalizaciju na koju čeka par godina iako ima sve preduslove i kvalifikacije za nju.

verovatno ispod tog pokrivača ima još svašta ponešto ali ovo je javno priznanje da je sistem totalno upropašten.

zabaciš na stranačku udicu sendvič, specijalizaciju, stalno zaposlenje i čekaš koliko će somova da se u'vati na bućkalo. dok dlanom o dlan ti se istranžiran pečeš na jakoj vatri u tiganju.


Živkoviću jedino skidam kapu što redovno nervira Ristićevića.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:01 18.12.2018

Re: Poštenо

alselone
Još kad bi se i univerzitet borio za širu autonomiju...


Opšta letargija kao i svugde...


Zato što su je potrošili, da bi sopstvenoj deci ostavili katedre u amanet. Ne svi, naravno.
alselone alselone 13:09 18.12.2018

Re: Poštenо

Zato što su je potrošili, da bi sopstvenoj deci ostavili katedre u amanet. Ne svi, naravno.

A i to je tačno. Nepotizam ko i u drugim državnim firmama.
aureus aureus 13:17 18.12.2018

Re: Poštenо

gedza.73
aureus
Dobro, u obzir dolazi i Žarko Korać

na stranu neslaganja oko nekih političkih stavova Korać je vaspitan i odmeren političar.

čak sam ga pre neki dan sa zadovoljstvom odslušao. rekao dosta pametnih stvari.

Која емисија?

Жарко Кораћ је политичар кога можеш да замислиш у било којој нормалној земљи са стабилном демократијом. И не би се осрамотио. (Морао би да продужи панталоне.)
То је један од филтера које ваља примјењивати.

Можда му је мана што је каткад превише мекан и што више личи на професора него на политичара, но - то је и до тога што је политичка сцена у Србији дефинитивно преагресивна и пуна чудака и особа проблематичног понашања.
alselone alselone 13:19 18.12.2018

poyy svima



Hteo sam da napišem nešto o modernizaciji i setih se ove najbolje izjave svih vremena. Ostaviću je ovako samu da uživate.
angie01 angie01 13:23 18.12.2018

Re: Poštenо

Можда му је мана што је каткад превише мекан и што више личи на професора него на политичара,


njemu je mana, sto nastupa, kao da se obraca normalnim ljudima, koji imaju iste dobre interese i namere, Pavicevic je tu apsolvirao u odnosu na njega, iako su oboje profani, tako sto je svoje, takodje uljudno obracanje, prilagodio sagovornicima.
angie01 angie01 13:24 18.12.2018

Re: poyy svima

alse- to je paradigma nase stvarnosti.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana