Društvo| Gost autor| Gradjanske inicijative

Ibarski mars

angie01 RSS / 15.01.2019. u 14:54

Gost autor: Marka Zvaka, Lokalni front

 

 

 

Vidimo se u sredu!



Komentari (295)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:46 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Tačno je, baš asocira na taj mit, ali više to pravi problema ovim Kraljevčanima nego mitu.



hoochie coochie man hoochie coochie man 21:55 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Ja mislim da njima i nije cilj da svima pašu, već samo nekima, a što je više takvih, to bolje


Naravno, to je politika, demokratija, sloboda, ovo ono.
Može se u demokratiji biti crven, a u crvenom ne može demokrata.
:)
Ali ne izgleda mi da će baš previše ljudi na svoju stranu tako prevesti, pa ako im je cilj da bude što više onda imaju problem.

Dobro je što se to dešava, dobro, jer imamo nesreću da opet moramo tako, na o-ruk, a bolje bi bilo da se to radi kao što je bog zapovedio, stranke, programi, uticajne ličnost, pa da se prebrojavamo.

Čudna malo situacija, ima nezadovoljnih ljudi, ne malo, a opozicione stranke ne uspevaju da ih animiraju.
Kako će se to sve završti ni da naslutim ne mogu.
niccolo niccolo 21:59 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Tačno je, baš asocira na taj mit

Ma to samo vas matorce, nama mladima igmanski ne bi u životu pao na pamet...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:01 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Ma to samo vas matorce, nama mladima igmanski ne bi u životu pao na pamet...


Stvarno?
Jbt, menio odmah proradila asocijacija (i odmah simpatije za stepen niže)

Ibarski - igmanski, kako da ne proradi?
Ili sam ja stvarno mator :)
niccolo niccolo 22:04 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Stvarno?

Barem meni apsolutno ništa nije značilo. Doduše, u moje vreme se maksimalno preskakao drugi svetski, verovatno zbog toga...

Edit: Izvini, ti domaći aspekti drugog svetskog su preskakani
Bili Piton Bili Piton 22:05 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

hoochie coochie man

Naravno, to je politika, demokratija, sloboda, ovo ono.
Može se u demokratiji biti crven, a u crvenom ne može demokrata.


Ovi su pak žuti s crnim, crveno verovatno svesno izbegavaju. Drugo, demokratija je fluidna, pa tako i u nijansama crvenog ima onih koje su autokratske i one koje to nisu, te koje nisu su mnogo bliže političkom centru i time ne mogu da trpe tu diskvalifikaciju. One autokratske ne uzimam ni u obzir, naravno, ali ove druge su mi sasvim prihvatljive.

hoochie coochie man
Čudna malo situacija, ima nezadovoljnih ljudi, ne malo, a opozicione stranke ne uspevaju da ih animiraju.


To može da znači i da ti nezadovoljni ne znaju tačno šta hoće u svom nezadovoljstvu, nisu sposobni da ga dobro artikulišu jer je ono, jednostavno, sveprožimajuće.


freehand freehand 22:10 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Ovi su pak žuti s crnim, crveno verovatno svesno izbegavaju.

Ma kakvi izbegavaju, sem žutog i crnog valjda je jasna i ta socrealstička linija u dizajnu. ali ljudi ni na koji način nisu opterećeni ideologijom niti je Lokalni front ideološka organizacija, bez obzira na političke simpatije i orijentacje svakog od njh pojedinačno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

tako i u nijansama crvenog ima onih koje su autokratske i one koje to nisu, te koje nisu su mnogo bliže političkom centru i time ne mogu da trpe tu diskvalifikaciju.


Znaš kako kažu, zbog mog Nikole sam omrznuo i Svetog Nikolu, ili, koga su zmije ujedale... udri dok je mala :)
To može da znači i da ti nezadovoljni ne znaju tačno šta hoće u svom nezadovoljstvu, nisu sposobni da ga dobro artikulišu jer je ono, jednostavno, sveprožimajuće.


E baš to bi trebalo da bude posao stranaka, da artikulišu, masa kao takva, neorganizovana, neartikulisana, ma kako velika bila ostaje samo masa, a politika, vlast, država su ozbiljnije stvari.
Ma, imamo problem sa strankama i liderima, vidi se to, kako ga rešti, ebem li ga.
Ja se nekoliko puta zaletao, ne bih više (koga su zmije ujedale...:)
zilikaka zilikaka 22:31 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

bolje bi bilo da se to radi kao što je bog zapovedio, stranke, programi, uticajne ličnost, pa da se prebrojavamo.

Ja pa smatram da je bolje ovako.
Da bi osnovao stranku treba ti mnogo toga. Običan smrtnik iz čista mira to ne može bez podrške nekog moćnijeg.
A da bi dobio podršku (i čiju) on mora nešto da pruži za uzvrat.
I eto još jedne u nizu marioneta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 15.01.2019

Re: relativizovanje svega


Ja pa smatram da je bolje ovako.


Teško.
Hajd da proverimo.
Recimo skupi se dovoljno nezadovoljnih, milon, dva, tri, koliko god treba, stignu u Beogard, vlast se preda, izađe Vučić na terasu i kaže, ok, gotovo je, jači ste, odlazim.
I šta se dešava potom?
Ko uzima vlast, ko pravi valdu, ko rešava stvar?
predatortz predatortz 22:40 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Ko uzima vlast, ko pravi valdu, ko rešava stvar?


Najbolji pitomci službi, vojnih i civilnih. Kao i uvek.
zilikaka zilikaka 22:46 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Polako, ovo je mnogo daleko od takvog ishoda.
Daj p rvo da izrodimo dovolljno sposobnih, čestitih i nezavisnih mladih pojedinaca.
Možda uspeju da ojačaju a da ih pri tome ne kupe.
Stvarno mi dosta potrošenih vodja koji za sobom šlepaju razne Sline.
Nek deca sebi prave državu kakva im treba, kad mi već nismo umeli.

zilikaka zilikaka 22:49 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

predatortz
Ko uzima vlast, ko pravi valdu, ko rešava stvar?


Najbolji pitomci službi, vojnih i civilnih. Kao i uvek.

Upravo to.
Zato i treba što više ovakvih 'divljaka"
freehand freehand 22:50 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Možda uspeju da ojačaju a da ih pri tome ne kupe.

Teško da će ako im se usput tako prilježno bude merila sposobnost, čestitost i nezavisnost. Naročito ako se toga poduhvate samozvan čestiti, nezavisni i sposobni procenitelji a svi su, Bogu hvala takvi kad treba druge da procenjuju. Pa onda svako dohvati sovj nebaždareni instrument , meri u svojim jedinicama i rezultate saopštava kao jedino ispravne.
Po pravlu se pet takvih inače ne slaže ni u čemu sem da su kandidati katastrofa.
Bili Piton Bili Piton 22:54 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

hoochie coochie man

Ma, imamo problem sa strankama i liderima, vidi se to, kako ga rešti, ebem li ga.
Ja se nekoliko puta zaletao, ne bih više (koga su zmije ujedale...:)


Pa zato što je kod nas to svedeno samo i isključivo na borbu za vlast (i privilegije, sounds familiar? thought so). Ne i za bilo kakve konkretne političke ciljeve, okvire, smerove, ne. Samo i jedino za vlast, to jest privilegije.

Mi drugačije numemo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Najbolji pitomci službi, vojnih i civilnih. Kao i uvek.


A i odgovara im situacija kad se ne zna ko je tu glavni, kao ovo sad, ako zatreba lako poture svog i završe posao.

Kada bi se znalo ko im je protivnik prvo bi njega morali nekako da reše, a to može da bude i komplikovano.
predatortz predatortz 23:15 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Stvarno?
Jbt, menio odmah proradila asocijacija


I meni.
Jbga, kad smo generacija silovana takvim pričama.
Danas školstvo nije sjajno, ali bar ne truju decu ideološkim dogmama.
Jedino, da mene pitaju, veronauci i građanskom trebaju reći maršupičkumaterinu iz škole.
zilikaka zilikaka 23:19 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Naročito ako se toga poduhvate samozvan čestiti, nezavisni i sposobni procenitelji a svi su, Bogu hvala takvi kad treba druge da procenjuju.

Ako mene pitaš, a pitaš, ja ti Komšija imam jasan kriterijum. Voše cenim jednog ko uradi makar i sitnicu, nešto stbarno pomeri na bolje, od armije govornika i ideologa.
Recimo, onaj dečko, Vukša beše?
E, takvih mi ištemo. Al takve i nemilosrdno lome, čim se ispile.
A ako se napravi bar početak nekog spremanja, ideologa ćemo naći.
Makar ćemo prepisati od nekog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:21 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Jedino, da mene pitaju, veronauci i građanskom trebaju reći maršupičkumaterinu iz škole.


Uvedeno na prečac, za jednoktarnu upotrebu, tako se meni činilo, a evo još traje.
Valjda će se naći neko pametan da decu ratosilja tih glupsoti.
Bili Piton Bili Piton 23:22 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

predatortz
Stvarno?
Jbt, menio odmah proradila asocijacija


I meni.
Jbga, kad smo generacija silovana takvim pričama.
Danas školstvo nije sjajno, ali bar ne truju decu ideološkim dogmama.
Jedino, da mene pitaju, veronauci i građanskom trebaju reći maršupičkumaterinu iz škole.


Meni je prva asocijacija na igmanski marš onaj poster za film sa Božidarkom Frajt (?)

I to je bilo pre više decenija, pretpostavljam da je to Endži iskopala iz sećanja više kao igru reči po zvučnosti, bez ikakvih drugih implikacija.

Jedino, da mene pitaju, veronauci i građanskom trebaju reći maršupičkumaterinu iz škole


Čoveče čak i jedno domaćinstvo je manje beskorisno kao predmet. Da ne govorim da pažnja deci popušta posle dva i po časa i da su do kraja nastave neupotrebljivi za bilo šta, i sad treba da slušaju gluposti.
predatortz predatortz 23:27 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

hoochie coochie man
Jedino, da mene pitaju, veronauci i građanskom trebaju reći maršupičkumaterinu iz škole.


Uvedeno na precac, za jednoktarnu upotrebu, tako se meni činilo, a evo još traje.
Valjda će se naći neko pametan da decu ratosilja tih glupsoti.


Neće skoro, bar se meni tako čini.
Nemaju gde sa viškom kadra, pa tovare na građansko. Veroučitelji su tek priča za sebe.
Moji se izdelili (prava Srbadija) - jedan ide na građansko, drugi na veronauci. Ono što mi pričaju da "uče" na tim časovima, to je za rubriku "verovali ili ne".

zilikaka zilikaka 23:35 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Moji se izdelili (prava Srbadija) - jedan ide na građansko, drugi na veronauc

Moj do prošle godine bio na gradjanskom al došo kući prošlog juna i saopštio da hoće veronauku.
Muž i ja u zabezek. Ne zato što imamo šta protiv, nego što znamo da noga od stolice ima više duhovnosti od njega.
Dobro, kažemo, al otkud to.
Pa ovaj sa veronauke ne dolazi na časove, a i kad dodje nikad ne upisuje odsutne. Taman lepo imam vremena da na miru odem po užinu i pojedem ko čovek.
Eto, vrlo koristan predmet.
freehand freehand 23:38 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

E, takvih mi ištemo. Al takve i nemilosrdno lome, čim se ispile.
A ako se napravi bar početak nekog spremanja, ideologa ćemo naći.
Makar ćemo prepisati od nekog.

Ali pošto takvog išteš napravićeš od njega ideologa i govornika koji neće raditi ono zbog čega ga išteš.
Vreme je da odrasteš, komšika. :)
Politika traži celog čoveka a naš je posao da pravimo filtre koji će u nju propuštati one dobre, i posle toga seckalicu koja će na sitnu šajbnu puštati one što se provuku a ne valjaju.
Ali suština je da se posao građana ne završava izborima. bar ne u državama kojima bi, kako se to tako često ovde govori, i ova naša morala biti nalik.
predatortz predatortz 23:42 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Pa ovaj sa veronauke ne dolazi na časove, a i kad dodje nikad ne upisuje odsutne. Taman lepo imam vremena da na mru odem po užinu i pojedem ko čovek.
Eto, vrlo koristan predmet.


Slična priča. Ovaj naš uđe u razred, kaže im: "Ša ima, Zemunci", pa se do'vati telefona. Njih pusti da prepisuju domaće, a ponekad im ispriča i neku biblijsku pričicu.

A "građanka" je, kažu klinci, malo neurotična i stalno se zbog nečeg dernja na klince. Kvisling tražio da se vrati na veronauku, ali mu ne dozvoljavaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:55 15.01.2019

Re: relativizovanje svega

Nemaju gde sa viškom kadra, pa tovare na građansko.


Pa po deci.
Ne znam, ali to mi baš mnogo smeta.
Moje su odavno to otarasile, tek uvedeno bilo, obe iz nekog razloga to građansko birale, ali da je glupost, baš je glupost.

I kad divanite o klincima, mene moja ćera jutros budi u šest sati.
Nije mi bi bilo jednostavno kad sam video da je ona, a zove iz Amerike.

Kad, stigao joj mejl da joj je odobrena neka druga viza za koju je aplicirala, pa nije mogla da izdrži a da se odmah ne pohvali :)
angie01 angie01 00:09 16.01.2019

Re: relativizovanje svega

, pretpostavljam da je to Endži iskopala iz sećanja više kao igru reči po zvučnosti, bez ikakvih drugih implikacija.


nije endzi- ova setnja Lokalnog fronta se tako zove, jer hodaju/marsiraju Ibarskom magistralom- eno, postavila sam i plakat.


Čoveče čak i jedno domaćinstvo je manje beskorisno kao predmet.


domacinstvo je odlican predmet- da se prepravi program za danasnje potrebe, bio bi vrlo svrsishodan, jer bi pomagao u osamostaljivanju,...gradjansko da ima bolji plan i program, mogao bi konacno da postavi neke moralne norme, pravila ponasanja i sl....kao sto bi mogao da deci,u odnosu na uzrasat, razresava razne probleme kroz primere i prakticne info, kojima se niko ne bavi, nije ni bitno vise zasto i time pomogne da deca lakse savladaju odrastanje, drustvo u kome zive i uzajamne odnose.
Bili Piton Bili Piton 00:20 16.01.2019

Re: relativizovanje svega

angie01

domacinstvo je odlican predmet- da se prepravi program za danasnje potrebe, bio bi vrlo svrsishodan, jer bi pomagao u osamostaljivanju,...gradjansko da ima bolji plan i program, mogao bi konacno da postavi neke moralne norme, pravila ponasanja i sl....kao sto bi mogao da deci,u odnosu na uzrasat, razresava razne probleme kroz primere i prakticne info, kojima se niko ne bavi, nije ni bitno vise zasto i time pomogne da deca lakse savladaju odrastanje, drustvo u kome zive i uzajamne odnose.


U principu sve je toćak koji je neko drugi već izmislio. Ko ima najbolje obrazovanje u Evropi? Finci. Treba to iskopirati u što je veće mogućoj meri ili se makar usmeriti u analizu zašto je tako kako jeste kod njih a kod nas nije. To medjutim zahteva pravi, stvaran angažman, a ne neko apstraktno mentalno resetovanje koje se ovde predlaže kao rešenje, iako je zapravo uvijena pretnja.
tasadebeli tasadebeli 08:14 16.01.2019

Re: relativizovanje svega

dragosevacsutra
and the point is... exactly what?

a da ne pricamo kakva je ovo relativizacija igmmanskog marsa.







Мислиш оно кад су ишли по лед за виски за Чичу?









Еееее, али Чича је пио само оригинал виски. Није пио овај виски као ми данас, овај шверцовани виски из Бугарске што када га попијеш, онда светлиш у мраку још јаче него што светли Кип слободе емигрантима, "политичкима", а у ствари финансијско-буђеларскима, на уласку када се имигрира у Стејтсе.

Не вреди ти да постављаш овде оваква питања, друже.

Са сировинским саставом негативне селекције нема никаквог дијалога који би имао било какав смисао и циљ.

Они знају шта им је речено и нема ту шта да мисле. Само искључе мозак и раде онако како им је казано, односно преко медија наређено.

Што рече Цане Партибрејкер, "пар идиота нам мењају начин живота."

Тако му то дође. И прође.

А ми останемо да се питамо шта после тих идиота да радимо пошто су успели све да засеру док су били овде.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:03 16.01.2019

Re: relativizovanje svega

hoochie coochie man

Ja pa smatram da je bolje ovako.


Teško.
Hajd da proverimo.
Recimo skupi se dovoljno nezadovoljnih, milon, dva, tri, koliko god treba, stignu u Beogard, vlast se preda, izađe Vučić na terasu i kaže, ok, gotovo je, jači ste, odlazim.
I šta se dešava potom?
Ko uzima vlast, ko pravi valdu, ko rešava stvar?

Znaci li to da sadasnja vlast ostaje dok im ne dosadi.
Nisu rijesenje opozicione partije, nisu rijesenje spontani pritesti.
Ima li cetvrta varijanta?
Milan Novković Milan Novković 21:24 16.01.2019

Re: relativizovanje svega

zilikaka
...Voše cenim jednog ko uradi makar i sitnicu, nešto stbarno pomeri na bolje, od armije govornika i ideologa....

To je cool basic instinct, naravno, ali samo zato što, u proseku, armija govornika i ideologa nije cool

Samo ima i govornika i ideologa koji mnogo urade sa tim što rade, i pomeraju stvari na bolje.

Elem, ja znam da ti ovo znaš, nego moram negde da komentarišem
angie01 angie01 22:39 15.01.2019

,


Aleksandar Ivanović
‏ @saleivanovic

Porodica Ivanović dolazi 16. januara na skup povodom godišnjice od ubistva Olivera.

Važno nam je da se ne zaboravi i da se sazna ko je i zbog čega odlučio da mu oduzme život.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:56 15.01.2019

*

Mene trenutno mnogo brine šta će biti sa Terezom? Tragična ličnost. Dođe mi skoro da zaplačem koliko joj ne ide u poslednjih godinu dana. Bukvalno fijasko za fijaskom.
freehand freehand 22:58 15.01.2019

Re: *

stefan.hauzer
Mene trenutno mnogo brine šta će biti sa Terezom? Tragična ličnost. Dođe mi skoro da zaplačem koliko joj ne ide u poslednjih godinu dana. Bukvalno fijasko za fijaskom.

Napravi koncert u Areni i mirna Bačka
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:11 15.01.2019

Re: *

Ja sam više za intimnija mesta i atmosfere.
angie01 angie01 23:14 15.01.2019

Re: *

Ja sam više za intimnija mesta i atmosfere.


al bez Tereze.
cassiopeia cassiopeia 10:01 16.01.2019

Re: *

zvezdica


Dobro, bre, Hauzere, kud zvezdicu turi u naslov, sad kad idem na find * ne iskaču samo novi komentari, već i tvoje učim napamet...i ove iza tebe
mesan mesan 11:16 16.01.2019

Re: *

cassiopeia
zvezdica


Dobro, bre, Hauzere, kud zvezdicu turi u naslov, sad kad idem na find * ne iskaču samo novi komentari, već i tvoje učim napamet...i ove iza tebe

Draga Kasiopejo, u find stavi čitavu reč: "$novo" (stavih dolar umesto zvezdice, da ne budem kao Hauzer), ili stavi barem dva znaka: "zvezdicu" i "n".
Mada, tupim, bolje ti je da znaš napamet Hauzerove komentare
cassiopeia cassiopeia 13:02 16.01.2019

Re: *

Mada, tupim, bolje ti je da znaš napamet Hauzerove komentare


Zezam ga malo, uvek kucam zvezdica novo...jutros zbrzala, pa stavila samo zvezdicu i krenula da učim napamet
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:02 16.01.2019

Re: *

Hajde svi znamo da moji komentari obogaćuju ovo mesto



angie01 angie01 14:24 16.01.2019

Re: *

Hajde svi znamo da moji komentari obogaćuju ovo mesto



angie01 angie01 15:01 16.01.2019

Re: *

bolje ti je da znaš napamet Hauzerove komentare


...kao i tvoje:).
alselone alselone 08:59 16.01.2019

Podrška!

Samo napred moomci!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:28 16.01.2019

Re: Podrška!

alselone alselone 15:05 16.01.2019

Re: Podrška!

Čekam par dana nešto da istrolujem, sve me mrzi da pišem, pa ako domaćica dozvoljava, taman bih ovde nastavio.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:06 16.01.2019

Re: Podrška!

Jel čemu?
angie01 angie01 15:07 16.01.2019

Re: Podrška!

alselone
Čekam par dana nešto da istrolujem, pa ako domaćica dozvoljava, taman bih ovde nastavio.


uvek- kakav je to blog bez trolova,...ko pihtije bez luka- a to je cista jeres.
Bili Piton Bili Piton 15:24 16.01.2019

Re: Podrška!

angie01
alselone
Čekam par dana nešto da istrolujem, pa ako domaćica dozvoljava, taman bih ovde nastavio.


uvek- kakav je to blog bez trolova,...ko pihtije bez luka- a to je cista jeres.


Evo ja ću pošto me uhvatio neizdrž, na ivici sam da otvorim blog sprdačine na temu sutrašnjeg Ukazanja. pa šta košta da košta.



alselone alselone 15:44 16.01.2019

Re: Podrška!

Evo ja ću pošto me uhvatio neizdrž, na ivici sam da otvorim blog sprdačine na temu sutrašnjeg Ukazanja. pa šta košta da košta.


Aj udri ti, ja ću kasnije, ipak moram da pičim sad...
Bili Piton Bili Piton 15:50 16.01.2019

Re: Podrška!

alselone
Evo ja ću pošto me uhvatio neizdrž, na ivici sam da otvorim blog sprdačine na temu sutrašnjeg Ukazanja. pa šta košta da košta.


Aj udri ti, ja ću kasnije, ipak moram da pičim sad...


Završio sam i prelomio - neće biti sprdačine iz poštovanja prema blogerskim rusofilima, ko to može znati, možda i od njih bude neke koristi jednom. A dovoljno me vole ionako
gedza.73 gedza.73 18:22 16.01.2019

Re: Podrška!

Evo ja ću pošto me uhvatio neizdrž, na ivici sam da otvorim blog sprdačine na temu sutrašnjeg Ukazanja.



Jovan Jovanović Zmaj : RUSKOJ DIPLOMATIJI


I svršeno je – maćijskom merom,
I potpisano zlaćanim perom,
I proslavljeno gospodskim pirom,
I srpska propast zove se mirom,
I crvak nema kome bi s’ vajk’o,
- Hvala ti, hvala srpska nemajko!
Blažen ko u te nade polaže, -
Al’ dalje nek’ ti Aksakov kaže!

Iz srpske krvi zaraza niče,
A Srbin treba tome da kliče!!!
(Kako će klicat’ te usne blede –
Na njima samo kletve se lede!)
Srpski su lanci sad malo širi –
Da kroz njih lakše otrov propiri;
Malo su širi, al’ mnogo tvrđi, -
Novi su kovi na staroj rđi,
A mi smo s tebe mnogima mrski.
- Hvala, nemajko uzdanja srpski’!
Blažen ko u te nade polaže, -
Al’ dalje nek’ ti Aksakov kaže!

Danak je samo toliko svan’o
Da s’ vidi srpstvo raskomadano;
Da s’ vide rane gde su – gde nesu,
Pa tamo nove da se nanesu.
A noć ste razgnat’ tol’ko pomogli,
Da ne bi Srbi ni snevat mogli,
Rad čega pade, oh, žrtva mnoga,
Sanak jedinstva – života svoga.
Al’ ko bi s’ više, i kome vajk’o?
Hvala ti, hvala, srpska nemajko,
Blažen ko u te nade polaže, -
Al’ dalje nek’ ti Aksakov kaže!

Ja da ti rečem što bih ti rek’o,
Ne bi me čula, ti si daleko;
A ko je bliži, samo bi klic’o,
Klic’o, - jer to je nama proric’o:
„Da ti ne radiš za brata, sina, - ”
„Da j’ tvoja pomoć vrboklina, - ”
„Da su ti grudi sebično stenje”,
„Da nama nije tamo spasenje”.
Al’ tu mu radost neću da pravim,
U sebi gorke prekore davim;
Gorki mi udes ćutat’ nalaže, -
Al’ zato nek’ ti Aksakov kaže!

Oskvrnjen oltar slovenskog hrama –
(Al’ tu barem nema našega srama).
- Tvrda se vera više ne blista,
(Al’ naša savest barem je čista).
No kud to ide, kuda li vodi?
Kako l’ će tako seme da rodi?
Kome l’ se sveće izdajstvom pale?
Kopa l’ se jama samo za male?
Il’ će se kajat’ i oni veći?
Svako bi Srpče moglo ti reći,
I reklo bi ti, - al’ ne pomaže...
Pa nek’ ti i to Aksakov kaže!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 16.01.2019

Re: Podrška!


Nađe li je Gedžo? :)

Prelistamo samo sto pedesatak godina unazad i eto nama dokaza ko su nam dušmani.

Koliko su naivni (da li samo naivni) ovi što u Putinu vide boga, još više su naivni (dali samo naivni) ovi koji u njemu vide đavola.

U Srbiju dolazi jedan od najvažnijih političara sveta, jel to nešto loše?
Koliko je država u svetu koje bi odbile posetu Putina, i koje joj ne bi pridavale važnost?

Srbija za svoju politiku ima podršku jedne od najuticanijih i najmoćnijih država sveta.
Jel i to loše, da li bi bolje prolazila bez te podrške?
gedza.73 gedza.73 18:55 16.01.2019

Re: Podrška!

Prelisamo samo sto pedesatak godina unazad i eto nama dokaza ko su nam dušmani


A samo neku deceniju kasnije nam Amerikanci pomogli oko Vršca.

u stvari mi zanimljivi delovi pesme

I svršeno je – maćijskom merom,
I potpisano zlaćanim perom,
I proslavljeno gospodskim pirom,
I srpska propast zove se mirom,
I crvak nema kome bi s’ vajk’o,
- Hvala ti, hvala srpska nemajko

Danak je samo toliko svan’o
Da s’ vidi srpstvo raskomadano;
Da s’ vide rane gde su – gde nesu,
Pa tamo nove da se nanesu

i
No kud to ide, kuda li vodi?
Kako l’ će tako seme da rodi?
Kome l’ se sveće izdajstvom pale?
Kopa l’ se jama samo za male?
Il’ će se kajat’ i oni veći?


U Srbiju dolazi jedan od najvažnijih političara sveta, jel to nešto loše?

Uopšte ne mislim da je loše. Samo mi zanimljiv odnos emocije - pragmatizam.
To što su Rusi uradili pre vek i po (mada su nas mnogo grđe naguzili sa onim njihovim crvenim pulenima), danas isto rade Amerikanci.

Srbija za svoju politiku ima podršku jedne od najuticanijih i najmoćnijih država sveta?
Jel i to loše, da li bi bolje prolazila bez te podrške?

Imam jednog rođaka. on se tako vezuje za svoje mušterije da je to čudo jedno. odma' postaju prijatelji. kad kupi auto prodavac mora da sedi u vrhu sofre na svadbi. dobar dan... pošto - poto... dogovor... doviđenja

ta podrška je odlična stvar, dobro je kad 'mali' imaju zaleđinu, još je bolje kad se to poklopi sa interesima velikih pa debelo zalegnu za tebe ali jel' moramo da budemo Albanci pa spomenik Klintonu ovde, Medlin Olbrajt onde, američke zastave svuda po ulici a onda muškarci plemenski zaigraju na sred glavnog prištinskog trga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 16.01.2019

Re: Podrška!

Nije nepoznato da su Rusi i tad, kad je taj "mir" potpisan, bili na strani Bugara, a bili bi i sad, kad bi srpski i bugarski interesi bili suprotstavljeni, u to ne treba sumnjati.

Samo mi je neozbiljan pristup u kom se današnja politika Rusije prema Srbiji meri tim metrom, i što se pred posetu Putina pominje sanstefanski mir od pre sto pedeset godina.
Ako se već pominje istorija hajd da pomenemo još nešto, i hajd da je pominjemo svima.
Rusiji bi se i dalo naći nešto pozitivno prema Srbiji, ali kako bi prolazili ostali, kukala im majka.



mada su nas mnogo grđe naguzili sa onim njihovim crvenim pulenima


To nisu radili Rusi, to su radikli komunisti, ja to tako vidim, a može se prilično dobro braniti to viđenje.
Samo mi zanimljiv odnos emocije - pragmatizam.


Da, ja navijamn za pragmatizam, a emocije selu daju ime Putinovo, ali emocije su i te koje se prisećaju Zmaja.
Samo sa drugim predznakom, ali emocije.
alselone alselone 19:15 16.01.2019

Re: Podrška!

ja ću kasnije


Šta sam hteo da kažem - e, da, hteo sam da kažem kako je za emancipaciju žena zaslužniji Dizni poslednjih 30 godina (ne i ranije, razumljivo) sa svojim princezama, nego svi palamuderi okolo.

Gledali smo pre neko veče crtani Brave.


Crtani je savršen, priča, likovi, sve a i posle toliko godina (prvi posle Wall-e) ima ponovo dušu. Merida (princeza iz crtaća) je proglašena za 11. Diznijevu princezu.
Svako ko ima malu ćerku devojčicu treba da joj pusti ovaj film. Veliki deo stvari koje bih hteo da joj kažem, rečene su kroz priču.

gedza.73 gedza.73 19:36 16.01.2019

Re: Podrška!

hcm
ali emocije su i te koje se prisećaju Zmaja.
Samo sa drugim predznakom, ali emocije.

Meni pesma od pre vek i po daje sliku sveta koji je bio isti onda kao i danas. Više nauk i upozorenje a manje emocije.

To nisu radili Rusi, to su radikli komunisti

Vladimir Putin... Rodio se u Lenjingradu i nakon studija godine 1975. postao agentom KGB... Od godine 1998. je bio načelnik FSB, službe koja je u Rusiji naslijedila bivši sovjetski KGB.


Rusiji bi se i dalo naći nešto pozitivno prema Srbiji, ali kako bi prolazili ostali, kukala im majka.

odnosi su se svodili uglavnom 'sad za sad' pa reset kad se ponovo poklope interesi velikih.
iz neke ne velike a opet solidne kilmetražice sa ljudima odmah dižem gard kad krene priča
'brate ja sam pošten, da ti dođeš,vidiš gde živim i radim...'

a 'pozitivno' je u stvari relativno. Nemačka nas krvnički pobila, SSSR oslobodio pa se opet masovno bežalo u Nemačku i pod američke kredite...

Inače mi je Putin na skali predsednika (bez obzira na komunistički pedigre) pre porodice BUš Idiota i Trampa klovna (Klintona i Obamu da ne spominjem)
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:59 16.01.2019

Re: Podrška!

Dizni


Iako je ovo pre svega Pixar. :)

Mislim da je to još jedna od animacija koju su podržali kreatori (ili jedni od) Toy Story-a: John Lasseter, Pete Docter i Andrew Stanton. Uopšte, najkreativnija ekipa koja se ikad okupila na jednom mestu - ekipa koja je radila Toy Story. Genijalci.
alselone alselone 21:50 16.01.2019

Re: Podrška!

Iako je ovo pre svega Pixar. :)

Mislim da je to još jedna od animacija koju su podržali kreatori (ili jedni od) Toy Story-a: John Lasseter, Pete Docter i Andrew Stanton. Uopšte, najkreativnija ekipa koja se ikad okupila na jednom mestu - ekipa koja je radila Toy Story. Genijalci.


Da se nadjemo na Disney/Pixar? :) Meni je ovo pre svega diznijevski crtani, iako ga je implementirao Pixar (ali izdao Dizni), posto je potpuno nesvojstven Pixaru. Na primer, to je prvi put da oni u Diznijevom fazonu rade film u kom je zenski lik glavni. I na kraju, sto je ona svrstana u listu Diznijevih princeza.

Meni je simpatično za posmatrati pad Elze posle ovog crtanog. Više nije toliko kul. A pre toga je bilo Elza sve, Elza trenerka, Elza pižama, Elza posteljina, Elza igračka...
alselone alselone 21:53 16.01.2019

Re: Podrška!

Toy Story

Meni je Toy Story yet another film. Ne znam zašto ali me uopšte nije dojmio, ni onda kada sam blio klinac i kada je izašao prvi deo a ni danas.
Milan Novković Milan Novković 22:28 16.01.2019

Re: Podrška!

alselone
...Ne znam zašto ali me uopšte nije dojmio, ni onda kada sam blio klinac i kada je izašao prvi deo ...

Ovo je strašno, ja sam već tada bio mator (kao da nam time-lines ne teku paralelno)

Btw, pošto Floki Inc ćuti i falšira, Star Trek Discovery S2 kreće za dan-dva, valjda
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:44 16.01.2019

Re: Podrška!

alselone
Toy Story

Meni je Toy Story yet another film. Ne znam zašto ali me uopšte nije dojmio, ni onda kada sam blio klinac i kada je izašao prvi deo a ni danas.


Da, to je već stvar ukusa, ali Toy Story ipak nije još jedan film, obzirom na njegov uticaj i činjenicu da je izmenio čitav svet animiranih filmova. Ništa više nije bilo isto, nešto tako. Plus, ne bi verovao kakva se ekipa tad okupila i šta su tek radili posle njega. Wall E, Up, Monster inc... na primer. Iako sam skoro čitao članak da je Toy Story 4 dokaz da je Pixar ostao bez inspiracije. Što je mnogo, mnogo je. :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:50 16.01.2019

Re: Podrška!

Inače sam hc anime fan. :)
angie01 angie01 22:55 16.01.2019

Re: Podrška!

to je već stvar ukusa,


ja bih preporucila,



kao uostalom i sve ostale filmove koje je napravio interplanetarni genije, Hayao Miyazaki
Bili Piton Bili Piton 05:55 17.01.2019

Re: Podrška!

Alse - kačio sam na fejsu, vidiš, trebalo bi da se povežemo - ima odlična mema (tako ja to zovem) s klinkom koja pokazuje srednji prst a na majici joj piše "fuck the princess, i wanna be a scientist".
tasadebeli tasadebeli 07:50 17.01.2019

Re: Podrška!

Bili Piton
Alse - kačio sam na fejsu, vidiš, trebalo bi da se povežemo - ima odlična mema (tako ja to zovem) s klinkom koja pokazuje srednji prst a na majici joj piše "fuck the princess, i wanna be a scientist".



Е, то ја зовем добрим домаћим и школским васпитањем!




alselone alselone 09:12 17.01.2019

Re: Podrška!

Btw, pošto Floki Inc ćuti i falšira, Star Trek Discovery S2 kreće za dan-dva, valjda


Ja sam gledao ovih dana Escape at Dannemora i baš mi se svidelo.

alselone alselone 09:13 17.01.2019

Re: Podrška!

Da, to je već stvar ukusa, ali Toy Story ipak nije još jedan film, obzirom na njegov uticaj i činjenicu da je izmenio čitav svet animiranih filmova.


Razumem šta kažeš ali ja ga baš zbog toga nisam voleo. Prvo, zato što je Dizni prekinuo sa onim predivnim ručnim crtežima i prešao na nedoraslu 3D animaciju pa je sve izgledalo prilično skrnavo a drugo i zato što su prešli sa priča sa porukama na zezatorske priče.

alselone alselone 09:18 17.01.2019

Re: Podrška!

Hayao Miyazaki


Ja sam njih obo-ža-vao dok nisu napravili crtani japanskom nacističkom konstruktoru aviona za vreme WWII.
alselone alselone 09:24 17.01.2019

Re: Podrška!

Alse - kačio sam na fejsu, vidiš, trebalo bi da se povežemo - ima odlična mema (tako ja to zovem) s klinkom koja pokazuje srednji prst a na majici joj piše "fuck the princess, i wanna be a scientist".


E, baš tako.
Slično sam i ja shvatio pre godinu dana. Pita ona mene tako ona dečija pitanja, tipa "tata, ko je napravio ovu loptu", "ko je napravio ovaj smoki" i ja sam na to odgovarao mahinalno, kako su i meni odgovarali "neke čike u fabrici". Dok jedan dan ona meni nije rekla nešto kao "ovu bojicu su napravile čike u fabrici", pa sam konačno čuo šta pričam. E q moj i čike više. Od tog momenta sve prave tete po fabrikama.
alselone alselone 09:26 17.01.2019

Re: Podrška!

odlična mema


Ima ona grupa na FB - Ekstra Mema.
Nisu toliko dobri kao što im je ime, ali imaju dobrih fora.
4krofnica 4krofnica 09:43 17.01.2019

Re: Podrška!

alselone
Btw, pošto Floki Inc ćuti i falšira, Star Trek Discovery S2 kreće za dan-dva, valjda


Ja sam gledao ovih dana Escape at Dannemora i baš mi se svidelo.



oh Patriša i del Toro, kakav sjajan tandem.
konačno nakupih malo vremena pa sam uzela neke serije da gledam,
Ozark, prva sezona je od-li-čna. počela i drugu ali krenuli nešto da se nadmudruju, ne oseća se više frka i borba za opstanak te porodice, sve se upeglalo i usporilo, dosadno.
Black Mirror novi standardno dobar, plus ona interaktivna epizoda gde moraš da se vraćaš ako ne odlučiš kako su zacrtali (ILI hoće da kažu da je to život: nema mnogo biranja sem prividno, pokušaš tamo vamo da se promuvaš ali put i cilj ti je već zacrtan:). nije loša ideja, mada više volim da mi se ispriča priča.
Novi True Detective nije loš početak, mašala za Maheršalu.


angie01 angie01 10:16 17.01.2019

Re: Podrška!

Ja sam njih obo-ža-vao dok nisu napravili crtani japanskom nacističkom konstruktoru aviona za vreme WWII.


ko pravio, Miyazaki?
alselone alselone 10:20 17.01.2019

Re: Podrška!

angie01
Ja sam njih obo-ža-vao dok nisu napravili crtani japanskom nacističkom konstruktoru aviona za vreme WWII.


ko pravio, Miyazaki?



Da. Film se zove The Wind Rises.

A look at the life of Jiro Horikoshi, the man who designed Japanese fighter planes during World War II.

Director: Hayao Miyazaki
Writers: Hayao Miyazaki (comic), Hayao Miyazaki (screenplay)
alselone alselone 10:34 17.01.2019

Re: Podrška!

oh Patriša i del Toro, kakav sjajan tandem.


Zaista sjajan. Oni su izneli celu seriju, kao na primer ona dva ludaka u True Detective S1.
angie01 angie01 14:46 17.01.2019

Re: Podrška!

The Wind Rises.


aa, mislis na film koji je izgubio Oskara od Frozen,...ili tako nekako,...nisam ga gledala celog-samo neke inserte,...ali znam o cemu se radi i da ga je kritika i publika u velikom broju proglasila za mozda najbolji i najozbiljniji crtani film evr,...sad sta mu zameras tacno, ne kapiram,...sto je glavni junak konstruisao i borbene avione za avijaciju svoje zemlje-koji su korsceni u ratu,...iako mu je motiv bio da izume i napravi nesto savrseno,...ovo improvizujem, nesto je slicno rekao,...i pri tome je zalio sto su avioni bili upotrebljeni na nacin koji jesu,...kako je vec prikazano u filmu radjenom po scenariju koji je napisan po knjizi koja prati bio aviokonstruktora,...


alselone alselone 15:05 17.01.2019

Re: Podrška!

sad sta mu zameras tacno, ne kapiram


Upravo to što si rekla. Ali ako ne kapiraš, bolje da ne diskutujemo dalje.

Od toliko tema za crtaće, izabrati lika koji je konstruisao borbene avione za zločinački nacistički režim koji je te avione koristio za sejanje smrti i to sve romantizovati je po meni deo "novog vala" koji pere abolira nacističke režime i vraća nacizam na mala vrata, pogotovo u Evopi i teška svinjarija, da upotrebim taj eufemizam.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:37 17.01.2019

Re: Podrška!

kritika i publika u velikom broju proglasila za mozda najbolji i najozbiljniji crtani film evr


Daleko od toga, ali trebalo je da bude njegov najličniji film. Pored svega toga nije ni blizu dobar kao na primer Groblje svitaca, koji je crtani da se smrzneš i nije ga radio Mijazaki (znam da znate). Iako je meni the Wind Rises lep crtani.

Plus za sve ljubitelje anima, ko nije gledao One Punch Man, ćelava mu keva. :)

angie01 angie01 16:51 17.01.2019

Re: Podrška!

Upravo to što si rekla. Ali ako ne kapiraš, bolje da ne diskutujemo dalje.


nije problem-,...je l si ga odgleado?...video si to nesto sto ti je promenilo misljenje o autoru?

hocu reci, da ima bilo kakvih elemenata koji aboliraju nacisticke rezime, tesko da bi bio prihvacen, nagradjivan i slicno,....baska sto je sam autor covek u sasvim drugom fazonu,...al dobro,...ovo samo da nabacim kao moguce razloge, u slucaju da ga nisi gledao, da mu ipak das sansu tako sto bi ga odgledao, pa tek onda zakljucio sta god,....evo, ja cu prvom prilikom.
angie01 angie01 16:55 17.01.2019

Re: Podrška!

kritika i publika u velikom broju proglasila za mozda najbolji i najozbiljniji crtani film evr



Daleko od toga, ali trebalo je da bude njegov najličniji film.


tako sam citala na raznim mestima, kada se pojavio i krenuo u zivot pred publikom i na festivalima....mi u kuci smo navijali za njega na dodeli Oskara, iako ga nismo odgledali celog,...naravno, zbog obozavanja autora i svih njegovih ranijih dela.


gedza.73 gedza.73 09:23 16.01.2019

jedina

stvar koja bi promenila društvo su multiplikovane Zilikake.

Pera Ložač možda nije mitska ličnost

stalan pritisak na državu po određenim oblastima sa jasnim pitanjima i zahtevima sve dok se sistem ne zarola.
Onda više nije bitno, osim partijskim truperima, da li se političari Mike ili Laze.

Doduše Kurta i Murta se solidarno čvrsto drže principa (iako uzajamno optužuju suprtoan tabor kako su svi lopovi i kriminalci... čak sam ubeđen da snsovci ne bi došli nikada na vlast da se 'demokratska' opcija tokom vlasti ponašala baš kao SNS danas) u kome

Zanimljiva je i priča o sudbini Gorana Miloševića, čoveka koji je otkrio malverzacije i koji je zbog toga dugo bio bez posla, kao primer kako u našem društvu prolaze uzbunjivači... Pljačka koju su izveli radnici javnog preduzeća "Putevi Srbije"

POSLEDNjIH 12 godina, od kada sam kao direktor Hitne pomoći upozorio na "trgovinu smrću", stigmatizovan sam, ostao sam bez posla, ugroženo mi je zdravlje, zbog pretnji sam napustio zemlju. Lekari koje sam prijavio za korupciju i oni koji su učestvovali u montiranju procesa protiv mene su napredovali.

Ovo je rekao dr Borko Josifovski, bivši direktor beogradske Hitne pomoći, koji je dobio sudski spor protiv države


Opština Rača otpustila je uzbunjivača Tomislava Veljkovića koji je otkrio korupciju u opštinskom Javnom komunalnom preduzeću "Rača" koje je utrošilo 600.000 evra na gradnju nepostojeće fabrike za preradu vode

Zoranu Čvoroviću, asistentu magistru na Pravnom fakultetu u Kragujevcu, kome je prošlog utorka Lokalni antikorupcijski antiforum (LAF) dodelio godišnje priznanje za borbu protiv korupcije, odlukom Gradskog veća priznanje mu je oduzeto iz, kako kažu, proceduralnih razloga...

Zoran Čvorović nije prošao u trci za reizbor u zvanje asistenta na Pravnom fakultetu u Kradujevcu...
Od tih 10 koji su bili protiv mog reizbora, devet su akteri afere, a jedan je bivši asistent jednog od optuženih i svi su oni vraćeni na posao - kaže Čvorović za „Blic nedelje“ i dodaje da nije ponovo izabran za asistenta samo zato što je ukazivao na to da akteri afere „Indeks“ upravljaju fakultetom.


Protiv aktiviste Filipa Vukše i UG “Imamo plan” inspekcija je pokrenula postupak jer su samoinicijativno sredili dva stajališta gradskog prevoza.





cassiopeia cassiopeia 10:04 16.01.2019

Re: jedina

jedina
stvar koja bi promenila društvo su multiplikovane Zilikake.


Baš sam to htela i sama da napišem. Naši mali koraci i upornost jedino još mogu ovde nešto da menjaju.
Bili Piton Bili Piton 10:18 16.01.2019

Re: jedina

gedza.73


Protiv aktiviste Filipa Vukše i UG “Imamo plan” inspekcija je pokrenula postupak jer su samoinicijativno sredili dva stajališta gradskog prevoza.


Naravno. čovek okačio red vožnje, kome još to treba? Samo da nas podseća na to koliko nam je javni prevoz jadan, nikakav i netačan, bolje da ne znamo.


gedza.73 gedza.73 10:27 16.01.2019

Re: jedina

cassiopeia
Naši mali koraci i upornost jedino još mogu ovde nešto da menjaju.

na konkrentne probleme i po zakonskim osnovama.

Bili Piton
Samo da nas podseća na to koliko nam je javni prevoz jadan, nikakav i netačan, bolje da ne znamo.

Samo se dobro obucite dok čekate autobus, niko više ne plaća prevoz! Gradonačelnik Jagodine, Dragan Marković Palma izjavio je da će ovaj grad platiti prevoz za sve stanovnike, a njih je oko 80.000.


panem et circenses
angie01 angie01 10:38 16.01.2019

Re: jedina

čovek okačio red vožnje, kome još to treba?


...i od svojih para u svom slobodnom vremenu, popravljao neka ruinirana stajalista.
zilikaka zilikaka 20:16 16.01.2019

Re: jedina

jedina
stvar koja bi promenila društvo su multiplikovane Zilikake.

Oprosti mu, Bože, ne zna šta govori.

I nisam ja za ono dole nabrojano društvo jer ni jednog trenutka nisam sebe ugrozila niti šta rizikovala.
Samo sam dosadna.
Milan Novković Milan Novković 21:28 16.01.2019

Re: jedina

zilikaka
...
Samo sam dosadna.

Strpljiva
G.Cross G.Cross 21:36 16.01.2019

Govorite jedni sa drugima ljudi

stvar koja bi promenila društvo su multiplikovane Zilikake.

Pera Ložač možda nije mitska ličnost


Jasno.

Ja sam daleko i mozda ne osecam tu svu pozitivnu energiju koja se siri Srbijom pa mozda gresim.

Ljudi ( masa, glasaci itd) ne postoje , postoje jedinke koje se priklanjaju grupi.

Razlog za jedinke da se priklone odredjenoj grupi je prilicno slozeno pitanje.


Treba shvatiti jednostavnu istinu. Ne postoji vise glasackih vecina. Postoji samo jedna vecina, ali se ona menja zavisno od verovanja i interesa svih pojedinaca koji su njen deo.

To su ljudi ( masa, glasaci itd) ne poslednjim izborima osetili i kaznili.
Ti ljudi , opet su sastavljeni od pojedinaca koji donose racionalne odluke; oni nisu glasali ZA oni su glasali PROTIV .

Ogromna pozitivna energija posleoktobarske Srbije je protracena gramzivoscu i nesposobnoscu onih koje je sudbina dovela na mesta koje nisu zasluzivali.


Danas se opet trazi od tih istih ljudi-glasaca da glasaju PROTIV ( i na cudesan nacin ZA one PROTIV kojih su glasali pre neku godinu)


Pozitivna energija ulice je uvek dobro dosla ali nju neko sposoban sa jasnim ciljem i pozitivnim namerama mora da usmeri i osnazni inace ce da umre.

Sam lopovluk, nesposobnost i glupost vladajuce klike nece sama po sebi dovesti do pada Vucica.

Ali sa druge strane jos veca nesposobnost i jos veci lopovluk Vucicevih dahija ne opravdavaju lopovluk i nesposobnost onih koje su glasaci vec kaznili zbog toga.

Ljudi ( masa, glasaci ) nece glasati za one koji su ih vec zajebali zato sto su ih i oni drugi za koje su glasali jos vise zajebali.

Ko god veruje da ima snage da promeni Srbiju PRVO mora da razgovara sa tim ozlojedjenim, obeshrabljenim ljudima koji su bili petooktobarci pa glasali za Vucica.


Jeste Pera lozac, odnosno Zili je buducnost Srbije. Fokus na jedan problem i bespogovorna upornost dok se on ne resi.

Ostavljam namerno po strani sve price o Sluzbama jer je njihova najveca snaga u slabosti civilnog drustva da im postavi granice.

I na kraju verujem da dosta od ovih blogera koji sada pljuju po pokusajima Srbije da se oslobodi gluposti, lopovluka i nesposobnosti su bili veliki vernici u Oktobar ( ne ruski nego srpski) pa su se razocarali na vrlo pogresan nacin.

Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist





zilikaka zilikaka 21:37 16.01.2019

Re: jedina

Milan Novković
zilikaka
...
Samo sam dosadna.

Strpljiva

Pa sad, kad bi pitali one kojima se obraćam (a nisu mi prvi, a verovatno ni poslednji), sigurno ne bi rekli "opet ona strpljiva Zilikaka"
vcucko vcucko 16:24 17.01.2019

Re: jedina

Bili Piton
gedza.73


Protiv aktiviste Filipa Vukše i UG “Imamo plan” inspekcija je pokrenula postupak jer su samoinicijativno sredili dva stajališta gradskog prevoza.


Naravno. čovek okačio red vožnje, kome još to treba? Samo da nas podseća na to koliko nam je javni prevoz jadan, nikakav i netačan, bolje da ne znamo.



Realno ne treba. Budući ne verujem da je od početka vremena (uvođenja gradskog prevoza kao takvog) ispoštovan. Znači, ne treba.
A nije ni humano.
To je isto kao da stojiš ispred izloga poslastičarnice, nemaš para za par krempita, a oni još napune izlog tortama i kolačima, slatkim pitama, palačinkama... i kažu ti: evo za šta još nemaš para, crkni.

angie01 angie01 11:12 16.01.2019

zasto Ibarski mars,


Oliver Ivanović
Zavet golorukog majstora


Oliver Ivanović je ubijen pre godinu dana. Njegove ubice nisu pronađene i osuđene. Ako tako ostane, pobediće sve ono protiv čega se taj smeli čovek borio, piše Dragoslav Dedović.



Upoznao sam se sa Oliverom Ivanovićem kada sam ga predložio kao gosta na jednoj tribini Fondacije Hajnrih Bel u Berlinu. Mogla je to biti 2007. godina.

On se u političkim diskusijama snalazio kao riba u vodi. Govorio je tečno i engleski i albanski. Svoje stavove je, dakle, umeo da saopšti i komšiluku i svetu, tako da ga i komšiluk i svet razumeju. U odnosu na poprilično mrzovoljnu kastu srpskih političara, bio je majstor vedre komunikacije. Čovek koji je bio rodom iz kosovske provincije, učinio mi se tada veštijim i boljim političarem od mnogih krupnih zverki pozicije i opozicije koje sam na osnovu posla tada upoznavao unutar „kruga dvojke“.

Još jedna bitna odlika tog čoveka bila je umeće brzog razmišljanja. Hitar, precizan i pametan, sled misli kojim je uspevao da parira u žestokim diskusijama nije bio baš svakidašnja pojava. Na berlinskoj tribini zastupao je stav da bi Kosovo trebalo da se zadrži u državnom okviru Srbije, ali je pokazao mnogo više detaljnog znanja o stremljenjima i realnim životnim problemima albanskog stanovništva, rekao bih i neuobičajenu meru prirodne empatije. Pitao sam se, zašto čovek takvog kapaciteta nije postao nešto više u srpskoj politici. Biće da razlog treba tražiti u srpskoj politici, a ne u njemu.

Crnogorsko poreklo, kosovsko detinjstvo

Roditelji Olivera Ivanovića su bili prosvetni radnici poreklom iz Crne Gore, iz Kuča. Mada su život proveli na Kosovu, oboje su, po svojoj volji, sahranjeni u Podgorici. Oliver je rođen u selu Rznić kod Dečana, završava osnovnu i srednju mašinsku školu u Titovoj Mitrovici, upisuje se na Vojnu akademiju u Zagrebu. Želja mu je bila da postane pilot.

Trenira karate. Napušta Vojnu akademiju, jer je imao urođen oštećen vid. Završava mašinski fakultet, a potom i ekonomiju u Mitrovici i Prištini. Sledi niz poslova u nekoliko preduzeća, dolaze i prve rukovodeće funkcije.

Neko vreme je bio član Socijalističke partije, ali nije bio u prvim redovima. Ostalo je zabeleženo da političar postaje 1999. godine na molbu Srba koji su branili most koji razdvaja srpski od albanskog dela Mitrovice.

„Na svoju sramotu, iako ovaj grad volim više nego bilo koji drugi, bio sam spreman da odem. Vratili su me momci koji su bili odlučniji od mene i sigurniji da će po svaku cenu ostati ovde. Njih dvadesetak došlo je kod mene sa idejom da me nagovore jer, ako ništa drugo, ’znam sa strancima’“ – osvrnuo se pošteno na te trenutke.



Kada je 1999. godine formirano Srpsko nacionalno veće, postao je predsednik Izvršnog odbora veća za severno Kosovo. Smenjen je 2001. Njegove kolege su izjavile da je zastupao stavove koji nisu bili većinski i da ih je tvrdoglavo branio.

Čini mi se da mu je to ubeđenje da je ispravno ono što kažu činjenice i savest, a ne to za čim se povodi većina naposletku došlo glave.

Od državnog sekretara do državnog neprijatelja

Mada je stalno politički aktivan, na veliku binu vraća se 2008, kada je postao državni sekretar u Ministarstvu za Kosovo i Metohiju, u Vladi Mirka Cvetkovića. Na tom mestu je ostao četiri godine, do dolaska naprednjačko-socijalističke koalicije na vlast. Tada je imao jasan stav da bi podela Kosova bila loš scenario.

„Podela nije samo crtanje nove mape, to su živi ljudi. Južno od Ibra ima 65.000 do 70.000 Srba i veliki broj njih bi se iselio“, rekao je maja 2011. Ostao je dosledan u takvom držanju sve do svoje smrti, čime je docnije teško iznervirao Aleksandra Vučića i njegove kosovske sledbenike.

„Osećam se bezbedno, ne plašim se nikoga i ničega… Ali poruku sam razumeo.“

Na prvim izborima posle potpisivanja Briselskog sporazuma Oliver Ivanović je bio najizgledniji kandidat u Severnoj Mitrovici. Koštunica je pozivao na bojkot izbora. Ljudi pod fantomkama razbijali su glasačke kutije.

Dušan Janjić je svojedobno za DW u vezi sa tim rekao: „Beograd prema njemu ima amoralan odnos i kada je reč o sudskom procesu koji se protiv njega vodi. A Ivanović je trebalo da pobedi na prvim izborima koji su usledili nakon Briselskog sporazuma, ali je Beograd to sprečio uz pomoć OEBS. Dakle, on je poznat, živi u Mitrovici, a sa druge strane ne mogu da ga nazovu izdajnikom i kao takav predstavlja pretnju za one koje podržavaju Vučić i Beograd.“

Od januara 2014. godine pritvoren je u Kosovskoj Mitrovici, zbog optužbi za ratni zločin nad civilnim stanovništvom u južnoj Kosovskoj Mitrovici aprila 1999. te za zločine u severnom delu grada godinu dana kasnije. Štrajkovao je glađu zbog odbijanja da ga puste da se brani sa slobode. Osnovni sud u Kosovskoj Mitrovici osudio ga je januara 2016. za prvu tačku optužnice na devet godina zatvora, dok je ostalih optužbi oslobođen.

Godinu dana kasnije, februara 2017. ukinuta je prvostepena presuda i naloženo novo suđenje koje je počelo u martu. Oliver Ivanović je prebačen u kućni pritvor. Aprila te godine ukinut mu je kućni pritvor, mogao je da se brani sa slobode.

Naprednjačka pljuvačina

Ne znamo da li je tačno da se protiv njega vodio montirani proces, kao što je svo vreme tvrdio. Ali je izvesno da je njegovo sudsko višegodišnje uklanjanje sa političke scene najviše odgovaralo lokalnim političarima lojalnim Aleksandru Vučiću. Oni su bez pritvorenog Olivera Ivanovića ostvarili potpunu dominaciju među srpskim biračima na izborima 2014. Pošto je pušten na slobodu nekoliko meseci pred izbore 2017, nije imao vremena da ozbiljnije mobiliše birače.

„Podela nije samo crtanje nove mape, to su živi ljudi“

U oktobru 2017, bio je nosilac liste „Sloboda, demokratija, pravda – Oliver Ivanović“, koja je osvojila tri odbornička mesta u skupštini severne Kosovske Mitrovice. Ipak, on je kao političar očigledno nekome smetao. Njemu je jula 2017. zapaljen lični automobil. Docnije će se pokazati da je to bila tipična mafijaška opomena, slična onoj filmskoj, kada neko ko se zameri „sindikatu“ pronađe odsečenu konjsku glavu u krevetu.

Beogradski mediji bliski vlastima razvlačili su ga po svom blatu. U vrućoj fazi predizborne kampanje direktor Vladine Kancelarije za Kosovo i Metohiju Marko Đurić je gostujući na televiziji Pink, sa imenom Olivera Ivanovića povezao „politiku razaranja srpskih interesa“. Isti dan, ta medijska kuća emitovala je reklamni spot u kojem se kaže da je Oliver Ivanović „15 dana plakao za svojim automobilom“, te da je nepošten čovek koji ima podršku Prištine.

Još dva sećanja na Olivera

Nakon susreta u Berlinu slučajno sam posle nekoliko godina sreo Olivera u Beogradu. Bila je to verovatno 2013. Nije više bio državni sekretar, a još nije bio u zatvoru. Radio Beograd nas je pozvao u istu emisiju. Pozdravili smo se kao stari drugari. Obećali smo da ćemo ostati u kontaktu. Nisam slutio šta će budućnost doneti, jer da jesam, rekao bih tom čoveku koliko ga cenim. Ovako, diskutovali smo o evropskoj i srpskoj politici prema Kosovu. Njegovi stavovi su bili kao i uvek – jasni, argumentovani i retorički dobro izbalansirani.

Kada su ga optužili nisam verovao u njegovu krivicu. Naravno, dovoljno sam iskusan da znam, da čovek u nekim situacijama ne može garantovati ni sam za sebe, a kamoli za druge. Intuicija mi je ipak govorila da je optužnica rezultat klasičnog tajnoslužbaškog podmetanja. Jer kad su zvanični Beograd i zvanična Priština skoro podjednako srećni da je neko u zatvoru, on je sigurno nevin.



Naš treći razgovor, avgusta 2017, bio je na daljinu – dao mi je intervju pet meseci pre nego što će ga mučki ubili. O procesu koji se tada vodio protiv njega rekao je: „Pretpostavka nevinosti uopšte nije postojala. Postojala je samo potreba da budem osuđen, kako god i za bilo šta. Samo da me se eliminiše sa političke scene. Očigledno sam smetao. Ali, kao što vidite, na nogama sam. I neću dozvoliti da me bilo ko izbaci iz političke igre“.

Na jednom mestu je objasnio vrednosti za koje se zalaže: „Mi moramo da popravimo vladavinu prava i ljudske slobode zbog toga što je to našim građanima važno, a ne zato što to traži neki birokrata iz EU, ili ko već.“ Paljevinu automobila je prokomentarisao ovako: „Osećam se bezbedno, ne plašim se nikoga i ničega… Ali poruku sam razumeo. Poruka je: „Ne kandiduj se na izborima koji su 22. oktobra.“ Ipak se bez oklevanja kandidovao.

Put prazne šake

Možda je ta vrsta hrabrosti svojstvena sportistima. Bio je majstor i instruktor karatea, međunarodni karate sudija, kao i predsednik karate kluba „Trepča“. Karatedo ili karate – u prevodu „put prazne šake“, jeste bio put samokontrole, fer-pleja, doslednosti. Takvog borca su mogli ubiti samo s leđa.

Drago mi je što njegova udovica sa decom živi bezbedno i radi za Vladu Srbije. Žao mi je što je preuzela retoriku svojih poslodavca koja nikada nije bila retorika njenog pokojnog supruga. I što poneko iz opozicije dobacuje prostački kao na vašaru.

Ali da zaključimo: Ko god traži da se pronađu i kazne ubice Olivera Ivanovića – i to ne samo puki izvršioci, već i nalogodavci – zastupa ideje za koje se Oliver borio. Ko god taj zahtev posmatra kao političku manipulaciju i sam je izmanipulisan. Ili je u prećutnom savezu sa manipulatorima.

(DW)
angie01 angie01 21:17 16.01.2019

Re: zasto Ibarski mars,

angie01 angie01 22:33 16.01.2019

Re: zasto Ibarski mars,

angie01 angie01 22:34 16.01.2019

Re: zasto Ibarski mars,

angie01 angie01 22:36 16.01.2019

Re: zasto Ibarski mars,

angie01 angie01 00:34 17.01.2019

Re: zasto Ibarski mars,

freehand freehand 23:04 16.01.2019

Danas

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana