Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Drago Kovacevic RSS / 28.04.2008. u 12:25

Jučer sam na Dnevniku RTS, tamo negde pred kraj, čuo nemušto saopštenje generalnog direktora javnoga servisa koje je čitao namršteni voditelj.... a kome je, čini mi se, bilo neugodno to čitati. No, moralo se izgleda.

Saopštenje je došlo niotkuda. Nije mu prethodila vest o događaju koji je "inspirisao" saopštenje, a iz njega je trebalo da se razume kako je "neki član izbornog štaba LDP -a sa Voždovca" fizički napao direktora RTS-a Aleksandra Tijanića, te da je on, jeli, u najboljoj tradiciji nesalomive junačine odbio te napade, kaznio napadača i nakon toga odlučio da zatraži policijsku zaštitu i stalnu policijsku pratnj, jer kad već to ima Beba ili Čeda, što ne bi i on.

Kasnije sam, gledajući druge vesti, a i kontaktirajući ljude koji bi mogli znati o čemu se radi, saznao šta se zapravo dogodilo.

Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.

Roberta Tomaša poznajem. Član je i aktivista SDU na Voždovcu i radili smo zajedno u kampanji za parlamentarne izbore u januaru 2007. godine. Mogu reći da se radi o mirnom, vrednom, savesnom i korektnom čoveku i prosto mi zvuči neverovatno da bi on mogao biti izazivač konflikta. Pogotovo je u sferi nemogućega poverovati da je fizički nasrnuo na Tijanića koji je od njega teži jedno 50 kilograma.

E, sad. Siledžija Tijanićevog kalibra je odmah po incidentu otišao u RTS i započeo spinovanje.U saopštenje je ubacio sve, od Vladimira Popovića, preko Čede do Biljane Kovačević- Vučo, jer je to normalno, jeli, pošto je čovek koga je pretukao "član izbornoga štaba LDP-a".Usput je obavestio javnost da mu nužno treba stalna policijska zaštita od "tih siledžija". Pošto Robertu Tomašu ne piše na čelu ime i izborni štab u kome je angažovan, a na Autokomandi gde je imao susret bliske vrste sa Tijanićem bio je potpuno privatno i u društvu supruge, neko je morao Tijaniću dojaviti ko je čovek koga je upravo prebio. Strašno je ako je to uradio onaj kome je Robert prijavio incident, a prijavio ga je policiji.

Ima tu i onoga "da se svako češe tamo gde ga svrbi". Tijanić je isto tako, pre samo mesec dana u prostorijama suda, u Palati pravde, napao i udario čoveka iz sličnih razloga. Nije mu se dopalo kako ga je pogledao, a i primetio ga je u grupi koja je došla na suđenje što ga on ima sa Biljanom Kovačević - Vučo, vezano za ineče dobru knjigu koju je YUKOM objavio, vezano za njegovo javno delovanje. Ono što je indikativno jeste činjenica da je nakon toga incidenta u Palati pravde imao je ista objašnjenja kao i jučer, i da je sebe predstavio preko svog privatnoga "javnoga" servisa, kao žrtvu.

Dakle, od verbalnog nasilja i primitivizma kojim već godinama truje javni prostor u Srbiji, Tijanić je krenuo u široku kampanju fizičkoga nasilja. Za sada bira samo one koji ga "mrko pogledaju" i koji su jedno 50 kilograma lakši od njega. Jer, da nije tako, napao bi i Predraga Sarapu, recimo, koji ga isto tako po nekada neblagonaklono pogleda. Ali, Sarapa je slične kilaže i bio bi veliki rizik nasrnuti na njega.

No, nije ovde problem samo u Tijaniću. Veći je problem u onima koji ga drže mimo ikakvih zakona na mestu gde donosi ogromnu društvenu štetu. A drže ga ljudi koji drže i vlast. Koštunica, Tadić, Velja, Nikolić. Čitav vladajući deo političke klase. U upravnom odboru njegovog servisa su mu naročito skloni ljudi iz SANU i crkve. Za njega su tamo ( izbor je bio jednoglasan), ruku podigli i članovi DS-a, Dragor Hibner i Boško Mijatović. Nikada nikoga iz DS-a nisam čuo da je ikada zucnuo protiv Tijanićevog primitivizma i načina kako vodi RTS. On je čak na slavama i godišnjiciama DS-a, jedan od viđenijih gostiju. Misli li Boris Tadić da će sa Tijanićem "osvojiti Evropu"...

Svakodnevno čitamo i slušamo,, gledamo i događa nam se pred vlastitim očima nasilje. Deca se tuku po osnovnim školama bejbol palicama, srednjoškolci se obračunavaju pištoljima, dvadesetogodišnjaci pale benzinom vršnjaka jer ne posti, na žurkama i klubovima bodu se noževima, u Subotici zato što je žrtva druge nacije, u Kragujevcu ili gde već, jer ima bolju garderobu.

Kad čelni čovek najznačajnije medijske institucije se, na javnom mestu pobije dva puta za mesec dana samo zato što mu se ne sviđaju pogledi prolaznika, onda to više nije samo njegov problem. Onda je to zaista društveni problem prve vrste. Jer  to su akti koji direktno utiču na količinu nasilja oko nas. Ako na te očigledne stvari ćute oni koji ga drže na toj poziciji, onda oni ne rade ništa drugo nego svesno podstiču nasilje. Kako njegovo, tako i u društvu uopšte. Samo što anonimni nasilnici nemaju u rukama tako moćno sredstvo poput javnoga servisa.

 



Komentari (128)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub dragoljub 12:38 28.04.2008

nekad bilo

pouzdano znam da je u onoj komunističkoj YU bio na snazi zakon po kome ako neko skupi određen broj tuča 3-5;mislim iliviše od 10 za 6 meseci automatski ide u zatvor na neko vreme .e sad dal taj zakon važi još i ako važi dal se primenjuje na direktore ?:))))
Zeks Zeks 12:39 28.04.2008

dragi Drago

Slazem se sa Vama!
Ali mislim i da bi bilo bolje da neko ovakav tekst ,malo dotera,lektorise i stilizuje pre objavljivanja!
dragoljub dragoljub 12:43 28.04.2008

Re: dragi Drago

Zeks
Slazem se sa Vama!
Ali mislim i da bi bilo bolje da BS ovakav tekst ,malo dotera,lektorise i stilizuje pre objavljivanja!


????????????????
Zeks Zeks 12:54 28.04.2008

Re: dragi Drago

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dragoljub dragoljub 13:01 28.04.2008

Re: dragi Drago

Zeks
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ja samo pitam.vidim gore da izašo konkurs za moderatora pa reko dal izađe i za kolektora:)))
Lektorka Lektorka 13:25 28.04.2008

Re: dragi Drago

ahm.
?
:)
dragoljub dragoljub 13:34 28.04.2008

Re: dragi Drago

Lektorka
ahm.
?
:)


nisam ja ništa....on....)))
Zeks Zeks 13:41 28.04.2008

Sta treba?

Hm...Hm...na vezi sam
dragoljub dragoljub 13:47 28.04.2008

Re: Sta treba?

Zeks
Hm...Hm...na vezi sam

ja nisam pazio načasu pa sad begam:))))
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:51 28.04.2008

Re: dragi Drago

Dragi Drago,
Zeks, nakon citanja vaseg teksta, predlaze da je trebalo da BS vas tekst malo dotera, lektorise i stilizuje pre objavljivanja.
Da sam na vasem mestu ja bih se naljutio, ispalo je da ste vi nedovoljno pismeni da to sami artikulisete i uradite. A to kazem zato sto sam bas lepo poceo da citam vas tekst i smejao se u sebi rekavsi sebi: Da li se moze zamisliti roman ili prica koja pocinje ovako kako Drago pise:
Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.
U fikciji (prici ili romanu) to bi izgledalo ovako: "Lice NN je napalo lice MM, coveka koga ne poznaje i sa kojim se slucajno sreo na izlazu iz cvecare, jer mu se nije svideo nacin na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je hogarovski strasno lice NN uputilo jagnjece mirnom licu MM - tek onako, iz cistog mira. I onda je doslo do tuce... bla, bla, bla". A da li bi to bilo zanimljivo stivo za citanje, sami citaoci bi odredili. U svakom slucaju, mislim da ne bi bilo dobro da se bavite literaturom.
A onda kazete nesto sto je zaista neverovatno:
Roberta Tomaša poznajem. Član je i aktivista SDU na Voždovcu i radili smo zajedno u kampanji za parlamentarne izbore u januaru 2007. godine. Mogu reći da se radi o mirnom, vrednom, savesnom i korektnom čoveku i prosto mi zvuči neverovatno da bi on mogao biti izazivač konflikta. Pogotovo je u sferi nemogućega poverovati da je fizički nasrnuo na Tijanića koji je od njega teži jedno 50 kilograma


Citajuci policijske hronike, i naivan covek (bio sam do sada sklon da verujem da vi niste od njih) moze da uvidi da nakon stravicnih ubistava i svakojakih maltretiranja koja se povremeno dogadjaju, komsije izvrsitelja obicno kazu da tu osobu znaju kao "mirnog, vedrog, savesnog i korektnog coveka i da prosto zvuci neverovatno da bi on mogao biti izazivac konflikta". Daleko od toga, jer on ni mrava ne bi zgazio.
Nije mi namera da branim Tijanica. Ali pisanje coveka vaseg ranga i integriteta na blogu B92 da on (Tijanic) ide okolo i bije one koji ga mrko pogledaju, u to mozete ubediti samo - male Djokice, a nadam se da tako nisko ne drzite citaoce vaseg teksta.
Na kraju da kazem i ovo. Drago, ponekad s interesom citam vase tekstove, ali ovog puta ste bas prekardasili norme normalnog blogerskog pisanja. Da li znate sta na engleksom znaci rec "bias"? E ovaj vas tekst je toliko "biased", toliko pisan sa usadjenim predrasudama, da je mucno citati cak i dobronamernom citaocu.
A opet, treba pratiti sta "oni drugi rade" i dokle mogu da idu...
Pozdrav,
dragan7557 dragan7557 13:52 28.04.2008

Re: dragi Drago

Ko i kako pravi kulturu nasilja.



GIANT OF CROATIAN JOURNALISM = GIGANT hrvatskog novinarstva
Izvor : Vikipedia po citatu Spitske Nedeljna Dalmacija
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:08 28.04.2008

Re: dragi Drago

Samo jedno pitanje Vladimire...
Da li ste ikada čuli da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope, sa nekim pobio. Verovatno niste, ili pak jeste...? Ako niste, onda sigurno ne možete ni zamisliti da nakon toga uzme sebi za pravo da piše javna saopštenja za medij koji vodi i optužuje žrtvu uz niz konstrukcija, svestan da ne'e trpeti nikakve posledice.E, to se u Srbiji događa dva puta mesečno. I to stvarno jeste ya literaturu.
Zeks Zeks 14:17 28.04.2008

Basss zanimljivo....

Da li smo "culi da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope,sa nekim pobio?
Nisam.
"Onda sigurno ne mozete ni zamisliti da nakon toga ume sebi za pravo da pise javna saopstenja za medij koji vodi i optuzuje zrtvu uz niz konstrukcija,svestan da nece trpeti nikakve posledice"
Ovo citam,al' da razumem - nikako.
Literatura,nema sta!
Nenad M. Nenad M. 14:27 28.04.2008

Re: dragi Drago

Nije mi namera da branim Tijanica.


mozda ti nije bila namera ali cinis upravo to. Ne znam kako tise dopada sto direktor javnog servisa izgovara - Jebo te Ceda i Beba. U normalnim zemljama bi to bio dovoljan razlog za smenu al ovako...
dragoljub dragoljub 14:27 28.04.2008

Re: dragi Drago

"Lice NN je napalo lice MM, coveka koga ne poznaje i sa kojim se slucajno sreo na izlazu iz cvecare, jer mu se nije svideo nacin na koji ga je ovaj pogledao

pročitaj ovaj link upravo se to meni desilo jednog lepog dana u beogradu
samo zbog mrkog pogleda
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:42 28.04.2008

Re: dragi Drago

Drago,
Da li ste ikada čuli da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope, sa nekim pobio. Verovatno niste, ili pak jeste...?

Bio bih neiskren ako bih rekao da jesam.
Ali narod kaze "za svadju je potrebno - dvoje". OK, "good manners" odnosno pravila lepog ponasanja vise su obavezivala Tijanica da se vise kontrolise - jer je on javna licnost, ali vec su neki komentatori napred rekli da je jagnjence Robert Tomas priznao da je vrlog gospodina Tijanica psovao... Da li direktor javnog servisa treba da ima trpljivost ovce i da se pravi da ne vidi kada ga neko gleda u oci i psuje... Da li ti sebe zamisljas kao takvog na celu RTS, jednog lepog dana? Kao coveka koga oni koji se ne slazu s tobom psuju kada ides ulicom, mozda i gadjaju jajima i paradajzom, mozda i sutaju, a ti ces biti miran kao sfinga... Da li? Otrezni se covece, neslaganje sa necijim direktorskim poslom se izrazava na drugi nacin, a ne verbalnim pa i faktickim nasiljem!
Srecom, izbori su na pragu, najverovatnije ce g. Tijanic biti pomeren (sto ce retko ko zazaliti) i neka onda bude srece za celu Srbiju, neka novi direktor bude ovca koja ce da trpi sve...
Ovo kazem zato sto se u civilizovanim zemljama podjednako kaznjava izazivanje zlocina kao i izvrsenje zlocina. Ako te neko pljune u lice taj sigurno racuna da ce primiti samar zbog toga. Da nije Tomasa i njemu slicnih, ne bi bilo incidenata, a izbori ce verovatno dovesti, kao sto sam rekao, do promene na vrhu RTS. Ali nadobudni Tomas nije mogao da ceka, pa mi ga nije zao ako je dobio dobru samarcinu... (Pomalo se cudim samom sebi, jer sam do sada sam za sebe verovao da sam pacifista!).
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:47 28.04.2008

Re: Basss zanimljivo....

hej zeks,
dosadan si.
i nemoj da se praviš lud.
jer i tovoje kucanje nje bez mahane.
AlexDunja AlexDunja 16:49 28.04.2008

Re: dragi Drago

I to stvarno jeste ya literaturu.

e, drago:))
ne bih se slozila.
vidi kakva literatura nam treba:

teoretski predgovor
prikazivati apsurd pomocu apsurda je apsurd!
s umetnicke tacke gledista sasvim neproduktivno.
zato sam u nekim svojim delima dosao do
metoda antiapsurda.
sta je to?
objasnicu.
18 baba pada kroz prozor,to je apsurd.
jedna baba,ali rumena,zdrava,vesela,pomalja se kroz
prozor i mase unuku prateci ga u skolu,to je
antiapsurd.
koskin tek onako ubija moskina.
koskin tek onako daje moskinu sto rubalja,to je
antiapsurd.
vi cete reci:to nije istina!u zivotu se tako nesto ne
desava! u zivotu babe kroz prozor prete svojim
unucima i vicu na njih da ce ih istuci ako opet zalepe za pod
njihove papuce i ako se vrate sa jedinicama!
u zivotu koskini tek onako ubijaju desetine i desetine
i stotine moskina,o tome vise ni novine ne pisu,dosadilo im!
iz "teoretskog predgovora"
za zbirku kratkih prica "antiapsurd"
alekseja slapovskog
pozz:)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:54 28.04.2008

Re: dragi Drago

U normalnim zemljama bi to bio dovoljan razlog za smenu al ovako...

u normalnim zemljama bi bilo normalno (i obavezno) da direkror jedne institucije (koja bi trebalo da ima i obrazovni karater), bude i formalno i faktički obrazoven.
što ovde nije slučaj. prošlo je vreme samoukih.
znaš, možda možeš i sam da naučiš da sviraš manolinu, štagod, al je lakše ako to radi neko kome je to posao.
dosta više na časnu reč.

p.s. molim da mi komentar niko sem lektorke ne ispravlja:)) naročito ne zeks.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:58 28.04.2008

Re: dragi Drago

u zivotu koskini tek onako ubijaju desetine i desetine
i stotine moskina,o tome vise ni novine ne pisu,dosadilo im!

Razumeo sam poruku AD....o))
pozz
ivana23 ivana23 17:00 28.04.2008

Re: dragi Drago

u normalnim zemljama bi bilo normalno (i obavezno) da direkror jedne institucije (koja bi trebalo da ima i obrazovni karater), bude i formalno i faktički obrazoven

O obrazovnom karakteru RTS-a brine se valjda urednik tog sektora. Direktor (ma ko bio, nema veze sa tim).
Zeks Zeks 17:09 28.04.2008

Nije bitno o cemu se pise

bitno je kako se pise...


Exituse ako sam ti dosadan- ne citaj me!
Ja citam i komentarisem.To je smisao bloga!
Bili Piton Bili Piton 17:18 28.04.2008

Re: dragi Drago

ivana23
obrazovnom karakteru RTS-a brine se valjda urednik tog sektora. Direktor (ma ko bio, nema veze sa tim).


Ne znam koliko je Tijanic obrazovan (ne pratim njegov lik i delo osim kad sam primoran na to) - ali moji roditelji, ljudi kojima se vrlo da verovati, oboje novinari u penziji i izvanredno pametni, nacitani, liberalni i umereni tipovi, tvrde (i to vrlo zustro) - da je on nekada davno bio odlican novinar tj. da je vrlo dobro pisao, makar se oni iks ipsilon puta ne slagali s tim sto je pisao.

DISCLAIMER: Ovo iznad je samo prilog ovoj diskusiji, da ne ispadne da ga na bilo koji nacin branim i da mi se ne bi odmah skakalo u oci.
JJ Beba JJ Beba 17:34 28.04.2008

Re: Basss zanimljivo....

Zeks
Da li smo "culi da se direktor nekog javnoga servisa u bilo kojoj zemlji Evrope,sa nekim pobio?Nisam."Onda sigurno ne mozete ni zamisliti da nakon toga ume sebi za pravo da pise javna saopstenja za medij koji vodi i optuzuje zrtvu uz niz konstrukcija,svestan da nece trpeti nikakve posledice"Ovo citam,al' da razumem - nikako.Literatura,nema sta!

JJ Beba JJ Beba 17:36 28.04.2008

Re: dragi Drago

Zeks
Slazem se sa Vama!Ali mislim i da bi bilo bolje da neko ovakav tekst ,malo dotera,lektorise i stilizuje pre objavljivanja!

Zeks Zeks 17:37 28.04.2008

Da

Bas tako!
JJ Beba JJ Beba 17:41 28.04.2008

Re: Da

Zeks
Bas tako!

Dolybell Dolybell 20:34 28.04.2008

Re: dragi Drago

kolektora:)))


e al ga potrefi !
mayo1 mayo1 21:42 28.04.2008

Re: dragi Drago

Ne znam koliko je Tijanic obrazovan (ne pratim njegov lik i delo osim kad sam primoran na to) - ali moji roditelji, ljudi kojima se vrlo da verovati, oboje novinari u penziji i izvanredno pametni, nacitani, liberalni i umereni tipovi, tvrde (i to vrlo zustro) - da je on nekada davno bio odlican novinar tj. da je vrlo dobro pisao, makar se oni iks ipsilon puta ne slagali s tim sto je pisao
.

S ovime bih se složio.
Ne znam kakav je danas, ali ja ga se sjećam po prilično dobrim i britkim tekstovima, mislim u zagrebačkom "Danasu", bio mi je uz Jelenu Lovrić i Tanju Torbarinu jedan od omiljenih novinara.
Ako se ne varam, u "Nedjeljnom popodnevu" TV Zg imao je zanimljiva javljanja iz Beograda.

oldtajmer oldtajmer 21:56 28.04.2008

Re: dragi Drago

Ovo kazem zato sto se u civilizovanim zemljama podjednako kaznjava izazivanje zlocina kao i izvrsenje zlocina. Ako te neko pljune u lice taj sigurno racuna da ce primiti samar zbog toga. Da nije Tomasa i njemu slicnih, ne bi bilo incidenata


Ako nije izreceno sa velikom dozom ironije, ovo je jedna od najvecih gluposti (i neistina) koju sam ikada cuo.

Ako te neko pljune u lice, a ti ga osamasris, misils da taj treba krivicno da odgovara? Ako je tako, drago mi je sto ti ne pises zakone ni u jednoj "civilizovanoj" zemlji, jerbo mozes proveriti da takvi zakoni u "civilizovanom" svetu NE POSTOJE.
Bili Piton Bili Piton 01:03 29.04.2008

Re: dragi Drago

mayo1
S ovime bih se složio. Ne znam kakav je danas, ali ja ga se sjećam po prilično dobrim i britkim tekstovima, mislim u zagrebačkom "Danasu", bio mi je uz Jelenu Lovrić i Tanju Torbarinu jedan od omiljenih novinara.Ako se ne varam, u "Nedjeljnom popodnevu" TV Zg imao je zanimljiva javljanja iz Beograda.


Da, upravo na to doba mislim, kao i na njegov input u "Danasu". Cudesno je sta 20 godina moze da ucini od coveka pod odredjenim okolnostima.
irvas irvas 02:06 29.04.2008

Re: dragi Drago

Nije mi namera da branim Tijanica. Ali pisanje coveka vaseg ranga i integriteta na blogu B92 da on (Tijanic) ide okolo i bije one koji ga mrko pogledaju, u to mozete ubediti samo - male Djokice, a nadam se da tako nisko ne drzite citaoce vaseg teksta.

ma ne vladimire, tijanic je ustvari jedan gospodin koji se nikada ne ponasa bahato i kojeg ceo grad zna kao vrlo stalozenog i kulturnog coveka. ovo su samo lazne optuzbe ekstremista iz LDP-a.
irvas irvas 02:17 29.04.2008

Re: dragi Drago

Srecom, izbori su na pragu, najverovatnije ce g. Tijanic biti pomeren (sto ce retko ko zazaliti) i neka onda bude srece za celu Srbiju, neka novi direktor bude ovca koja ce da trpi sve...

ma ne, dovescemo mladjeg i jaceg direktora :)
steta sto je ulemek u zatvoru.
dragan7557 dragan7557 10:36 29.04.2008

Re: dragi Drago

Ne znam koliko je Tijanic obrazovan


Srednjoškolski u Đakovici. Sa srednjom stručnom spremom (fakultet nikada nije završio; izvor answers.com i drugi) je bio ministar i sve ostalo pa čak i direktor Nacionalnog Servisa(?????????) TV.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:37 29.04.2008

Re: dragi Drago

ma ne, dovescemo mladjeg i jaceg direktora :)
steta sto je ulemek u zatvoru.

a i završio je srednju muzičku školu i objavio nekoliko knjiga.
podoban.
adam weisphaut adam weisphaut 12:42 28.04.2008

Misli li?

Nikada nikoga iz DS-a nisam čuo da je ikada išta zucnuo protiv Tijanićevog primitivizma i načina kako vodi RTS. On je čak na slavama i godišnjiciama DS jedan od najviđenijih gostiju. Misli li Boris Tadić da će sa Tijanićem "osvojiti Evropu"...

dragan7557 dragan7557 13:25 28.04.2008

Re: što propusti....


Dakle,

što propusti ministar Iliću,
to dočeka Aca Tijaniću......
LILLY LILLY 13:14 28.04.2008

Drago,

ako nije tajna, od koga ste saznali sta se zapravo dogodilo tog, kako vidimo, kobnog sinoc?

Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

p.s.
Za onog prebijenog momka, koji nije "postio", ima i drugacijih vesti, sto pretpostavljam, znate
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:27 28.04.2008

Re: Drago,

p.s.
Za onog prebijenog momka, koji nije "postio", ima i drugacijih vesti, sto pretpostavljam, znate

Za tog momka je ključna vest da je zapaljen.....a u ovom što sam pisao nije od nikavoga značaja to koju vrstu posta nije upražnjavao...

ako nije tajna, od koga ste saznali sta se zapravo dogodilo tog, kako vidimo, kobnog sinoc?

Od više ljudi sa Voždovca čija vam imena neće ništa značiti...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:42 28.04.2008

Re: Drago,

Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

A kako ti ovo zvuči..prosto na fenomenološkoj ravni..
Čačak: Krštenje Roma na pijaci
28. april 2008. | 11:30 -> 13:57 | Izvor: B92, FoNet
Čačak -- Kandidati za odbornike Grupe građana Za Čačak krstili su dvojicu Roma na stočnoj pijaci, nadležni za romska pitanja oštro su reagovali.
adam weisphaut adam weisphaut 13:58 28.04.2008

Re: Drago,

Drago Kovacevic
Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

A kako ti ovo zvuči..prosto na fenomenološkoj ravni..
Čačak: Krštenje Roma na pijaci
28. april 2008. | 11:30 -> 13:57 | Izvor: B92, FoNet
Čačak -- Kandidati za odbornike Grupe građana Za Čačak krstili su dvojicu Roma na stočnoj pijaci, nadležni za romska pitanja oštro su reagovali.

QQ Drago, takvu vest da objaviš na Vaskrsni ponedeljak, sad će da se odma javi neko da su mu povređena religijska osećanja
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:11 28.04.2008

Re: Drago,

adam weisphaut
Drago Kovacevic
Pitam, jer me, onako fenomenoloski, zanima sta sve jedan pogled moze da uradi.

A kako ti ovo zvuči..prosto na fenomenološkoj ravni..
Čačak: Krštenje Roma na pijaci
28. april 2008. | 11:30 -> 13:57 | Izvor: B92, FoNet
Čačak -- Kandidati za odbornike Grupe građana Za Čačak krstili su dvojicu Roma na stočnoj pijaci, nadležni za romska pitanja oštro su reagovali.

QQ Drago, takvu vest da objaviš na Vaskrsni ponedeljak, sad će da se odma javi neko da su mu povređena religijska osećanja

Pa zbog fenomenologije, Adame....o))
goran_rs goran_rs 14:35 28.04.2008

Re: Drago,

Ovakvi blogovi,neprovereni i jednostrani,polako ali sigurno idu gde im je mesto.Niti ce ih ko citati,niti ce ko imati sta da komentarise,osim da se smeje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:57 28.04.2008

Re: Drago,

Ovakvi blogovi,neprovereni i jednostrani,polako ali sigurno idu gde im je mesto.Niti ce ih ko citati,niti ce ko imati sta da komentarise,osim da se smeje.

vidim da čitaš. divim se tvom mazohizmu.

nego kaži ti nama šta ima novo na tv bijeljina?
štrika li se tamo kod bjelice?
nestade mi kanal a nisam skinula mustru.
goran_rs goran_rs 19:22 29.04.2008

Re: Drago,

Exitus Letalis
Ovakvi blogovi,neprovereni i jednostrani,polako ali sigurno idu gde im je mesto.Niti ce ih ko citati,niti ce ko imati sta da komentarise,osim da se smeje.vidim da čitaš. divim se tvom mazohizmu.
nego kaži ti nama šta ima novo na tv bijeljina?štrika li se tamo kod bjelice?nestade mi kanal a nisam skinula mustru.

Veruj mi,tvoja misljenja,komentare i sl uopste ne citam,a procitao sam ih 20-tak.Ista si kao i ovaj blog,jednostrana.cak ise necu ni citati ako mi odgovoris,ni toliko.
tigrks tigrks 13:29 28.04.2008

Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.

Pa neće biti da je baš ovako. Danas sam u nekim vestima video izjavu Roberta Tomaša. Prilično nemušto je opisao događaj. Međutim, najpre je rekao da je ugledavši Tijanića, i onako, više za sebe, opsovao ga... i odatle je sve počelo. Daleko od toga da pravdam siledžiju Tijanića, on je nesreća za ovu zemlju, ali očigledno je da i gospodin Tomaš u ovom događaju nije baš nevinašce.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:36 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

tigrks
Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.

Pa neće biti da je baš ovako. Danas sam u nekim vestima video izjavu Roberta Tomaša. Prilično nemušto je opisao događaj. Međutim, najpre je rekao da je ugledavši Tijanića, i onako, više za sebe, opsovao ga... i odatle je sve počelo. Daleko od toga da pravdam siledžiju Tijanića, on je nesreća za ovu zemlju, ali očigledno je da i gospodin Tomaš u ovom događaju nije baš nevinašce.

Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....
dragoljub dragoljub 13:39 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....

mene podseća na ono što sam opisao kod unfa,ista meta isto odstojanje:))))
tigrks tigrks 13:46 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....

Baš tako. Pitanje je samo ko ovde relativizuje?
Ja prenosim ono što sam video, izjavu Roberta Tomaša. Na osnovu te izjave osuđujem i Tomaša, a ne samo Tijanića. Mogu da prihvatim da tebi izjava g. Tomaša ne deluje nemušto, ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:00 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

tigrks
Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....

Baš tako. Pitanje je samo ko ovde relativizuje?
Ja prenosim ono što sam video, izjavu Roberta Tomaša. Na osnovu te izjave osuđujem i Tomaša, a ne samo Tijanića. Mogu da prihvatim da tebi izjava g. Tomaša ne deluje nemušto, ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.

Ne, izjavio je da je napravio neprijatnu grimasu.....
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:08 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.

I to je opravdanje (ili dovoljan razlog) da direktor javnog servisa udara prolaznika!? I da ostane direktor. i da niko ne razmislja o ostavci, o smeni....
A zna da je "Cedin" (''Jebo te Ceda"
Ako su ti Cedini nasilni lako cemo sa njima, jednostavno ih ne glasamo i to je to. A sta cemo sa nasilnikom koji trosi nase pare?
I da budem iskren, i do sada je bio bahat ali sad vec izaziva.
napolitanac napolitanac 14:39 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Ne placam TRS.Ne gledam je. Verujem Vam da se takvo saopstenje culo sa ekrana Kossturdistana,na kojem "pijani bivo" baca u depresiju milionsko gledaliste. Iskreno,koga moze ta "nemoralna gromada", "vonj svinjski" ,"bizgov guzati" big deddy ...ostaviti ravnodusnim makar ili u prolazu na Vozdovcu ili u ZOO vrtu,ili...
Da doticni ima uverenje da kao kostunicid moze das napada i klevece to takodje nije nista novo.
Prisecanje : "Nas su uvukli u ulicnu tucu ,u kojoj oni koriste noge,motke,nozeve,pistolje,udaranje ispod pojasa,prevare ,obmane,a nama dozvoljavaju da koristimo samo reci".
Citat pozajmlljen iz cuvenog Identiteta i ne treba posebno isticati jer se prepoznaje kosovski (kos kao pica ,a ne teritorija) govor.
Sta sad bi? I Bi Rec.Dan sveti. Vaskrsnji.Osoba RT dozvoli sebi da kaze samo reci,onako kao za sebe, a AT ga propusta kroz hriscanske pesnice. Pesnicom na rec. Ko koga danas uvlaci u ulicnu tucu?!
tigrks tigrks 15:05 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

"nemoralna gromada", "vonj svinjski" ,"bizgov guzati" big deddy ...ostaviti ravnodusnim makar ili u prolazu na Vozdovcu ili u ZOO vrtu,ili...

Čemu znaci navoda?
napolitanac napolitanac 15:15 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Ne karikiram. Citiram.Kad citirate druge ,onda su nuzni znaci navoda. Mozda ste u pravu,ako se ima u vidu da su navedeni termini vec postali deo vokablara kada se govori o doticnom.
tigrks tigrks 15:28 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

ali definitivno je on izjavio da je ugledavši Tijanića opsovao.
I to je opravdanje (ili dovoljan razlog) da direktor javnog servisa udara prolaznika!? I da ostane direktor. i da niko ne razmislja o ostavci, o smeni....
A zna da je "Cedin" (''Jebo te Ceda"
Ako su ti Cedini nasilni lako cemo sa njima, jednostavno ih ne glasamo i to je to. A sta cemo sa nasilnikom koji trosi nase pare?
I da budem iskren, i do sada je bio bahat ali sad vec izaziva.
Nisam uopšte napisao da je to dovoljan, ili potreban razlog, niti bilo kakav razlog.
Napisao sam samo činjenice, ali tebi očigledno ne smetaju sopstvene psovke, gnušaš se samo tuđih.
O bahatosti i sirovosti Tijanića ne bih, i mene neograničeno iritira njegova arogancija i prostakluk, činjenica je da njemu i ne treba povod za bahatost, ali je takođe i činjenica da je u ovoj situaciji imao šlagvotrt. Dobar ili loš, nije od značaja.
trener trener 15:40 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

na kojem "pijani bivo" baca u depresiju milionsko gledaliste. Iskreno,koga moze ta "nemoralna gromada", "vonj svinjski" ,"bizgov guzati" big deddy ...ostaviti ravnodusn


tigrks tigrks 15:48 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Pitanje je postavljeno baš u tom kontekstu.
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:01 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

Evo, ovo je model za relativizaciju....Osuđuješ Tijanića ali sugerišeš da je bio izazvan....
I ne zvuče izjave tako kako si opisao....

ma drago, trebalo je da ubije boga u njemu.
vidiš kako je bio fini i uzržo se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:33 28.04.2008

Re: Ko i kako pravi kulturu nasilja...

ali tebi očigledno ne smetaju sopstvene psovke, gnušaš se samo tuđih.

Gde sam ja opsovao?
I nisu psovke problem vec bahatost direktora javnog servisa i to sto mu cak ni tuca pripadnika clanova jedne partije nije prvi put.
A slagvort moze da bude i kos pogled, izgleda.
Treba paziti kako cemo da pogledamo onog koga placamo inace slede batine?
Cista relativizacija.
Nenad M. Nenad M. 14:23 28.04.2008

(ne)javni servis

E, sad. Siledžija Tijanićevog kalibra je odmah po incidentu otišao u RTS i započeo spinovanje.


nisam gledao vesti do kraja ali sam video nesto jos indikativnije za pricu. Izvestaj o Cedinoj poseti Slovenije bio je tek posle Karica i Marjana Ristivojevica. Biljana je po obicaju poslednja od svih kandidata za gradonacelnika iako po istrazivanjima ima min 2x vise od Obradovica. Upitnik i Kljuc od pre neki dan da i ne pominjem.

I eto, na blogu svi osudjuju ponasanje ldp-a a nikome ne pada na pamet da se pozabavi nekorektnoscu na javnom servisu i to upravo prema ldp-u.
ducaty ducaty 14:26 28.04.2008

...

Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.


Vi izgleda bolje znate sta se desilo i od samog Roberta Tomasa koji je juce u vestima, veoma jasno i slikovito, opisao sta se desilo: "Ja sam se namrštio i on je primetio da sam imao grimasu koja nije bila prijatna prema njemu. Žena mi je rekla da uđem u kola a ja sam rekao: 'Ma ko ga j...'. On je čuo šta sam rekao i odgovorio: 'J... te Čeda i Beba', a ja sam odgovorio: 'J... tebe Koštunica i Velja Ilić'. On je nasilnički krenuo prema meni i napao me".
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:37 28.04.2008

Re: ...

ducaty
Aleksandar Tijanić je napao Roberta Tomaša, čoveka koga ne poznaje i sa kojim se slučajno sreo na izlazu iz cvećare, jer mu se nije svideo način na koji ga je ovaj pogledao. Napadu je prethodilo nekoliko psovki koje je Tijanić uputio Tomašu.


Vi izgleda bolje znate sta se desilo i od samog Roberta Tomasa koji je juce u vestima, veoma jasno i slikovito, opisao sta se desilo: "Ja sam se namrštio i on je primetio da sam imao grimasu koja nije bila prijatna prema njemu. Žena mi je rekla da uđem u kola a ja sam rekao: 'Ma ko ga j...'. On je čuo šta sam rekao i odgovorio: 'J... te Čeda i Beba', a ja sam odgovorio: 'J... tebe Koštunica i Velja Ilić'. On je nasilnički krenuo prema meni i napao me".

E, i...
Dakle, iskopali ste razlog....
Čak kad bi to spustili na nivo dva srednjoškolca, ja bih mogao reći - pa nije rekao njemu nego ženi...
Nije u tome poanta..ovo je tekst prvenstveno o indukciji nasilja.
tigrks tigrks 15:40 28.04.2008

Re: ...

E, i...
Dakle, iskopali ste razlog....
Čak kad bi to spustili na nivo dva srednjoškolca, ja bih mogao reći - pa nije rekao njemu nego ženi...
Nije u tome poanta..ovo je tekst prvenstveno o indukciji nasilja.

Ti inače imaš naviku svašta da kažeš, i ostaneš "živ"...
I nema nikakvog "kopanja" za razlog, a ako ti ne vidiš dobro, a i čuješ loše to je već u domenu medicine.
Za indukciju je neophodan induktor.
Bili Piton Bili Piton 15:52 28.04.2008

Re: ...

ducaty
i on je primetio da sam imao grimasu koja nije bila prijatna prema njemu.


Izem ti elokventnu formulaciju.

Drugim recima, izbekeljio mu se. Kao klinci u petom osnovne.

Uz sve sto mislim o Tijanicu (a jadan je i bedan do jaja, najradije bih ga zatvorio u kavez sa sve mlatilicom za muve oko vrata) - da se ovaj nije pravio frajer ovaj ga ne bi sakom u glavu vec bi, najverovatnije, prosao pored njega kao pored turskog groblja i mirna Backa. To je cinjenica, stagod ko mislio o svemu.

E sad, sto su svi, na celu sa Tijanicem, isfrustrirani i "trigger happy" i samo cekaju priliku da nekog poprcaju ili polome, druga je stvar, to nije nista novo u zemlji bizona.
adam weisphaut adam weisphaut 16:03 28.04.2008

Re: ...

Uz sve sto mislim o Tijanicu (a jadan je i bedan do jaja, najradije bih ga zatvorio u kavez sa sve mlatilicom za muve oko vrata) - da se ovaj nije pravio frajer ovaj ga ne bi sakom u glavu vec bi, najverovatnije, prosao pored njega kao pored turskog groblja i mirna Backa. To je cinjenica, stagod ko mislio o svemu.

Što me ovo podseća na ono da nije noslia mini suknju, niko je ne bi ni silovao.
Bili Piton Bili Piton 16:05 28.04.2008

Re: ...

adam weisphaut
Što me ovo podseća na ono da nije noslia mini suknju, niko je ne bi ni silovao.


Nije bas tako, Adame. Razumem sta hoces da kazes ali nije bas tako.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:08 28.04.2008

Re: ...

tigrks
E, i...
Dakle, iskopali ste razlog....
Čak kad bi to spustili na nivo dva srednjoškolca, ja bih mogao reći - pa nije rekao njemu nego ženi...
Nije u tome poanta..ovo je tekst prvenstveno o indukciji nasilja.

Ti inače imaš naviku svašta da kažeš, i ostaneš "živ"...
I nema nikakvog "kopanja" za razlog, a ako ti ne vidiš dobro, a i čuješ loše to je već u domenu medicine.
Za indukciju je neophodan induktor.

Nevrevatan si...I šta kažeš, za indukciju treba induktor....
Ako direktor javnoga servisa ima dve tuče mesečno i o tome obaveštava javnost konstruišući i pravdajući svoje prostakluke i primitivizam, te hvaleći se kako prebija sve okolo, šta je on nego neko ko indukuje nasilje.
Da mu ništa drugo ne računamo...
Ako vlada i stranke iz vlasti podržavaju takvog direktora, ako on ima podršku ljudi iz SANU i crkve koji mu sede u upravnom odboru, šta drugo rade oni nego direktno indukuju nasilje.
Mudra glavo...o))
tigrks tigrks 17:32 28.04.2008

Re: ...

Nevrevatan si...I šta kažeš, za indukciju treba induktor....

Za tebe sam sigurno neverovatan, i to mi je vrlo drago, Drago.
Roberta Tomaša poznajem. Član je i aktivista SDU na Voždovcu i radili smo zajedno u kampanji za parlamentarne izbore u januaru 2007. godine. Mogu reći da se radi o mirnom, vrednom, savesnom i korektnom čoveku i prosto mi zvuči neverovatno da bi on mogao biti izazivač konflikta.

To što je tebi neverovatno da je izazivač ovog konflikta Robert je verovatno posledica neke vrste slepila. Kakvog?
Odgovor na to pitanje ti znaš najbolje.
Ti dogadjaj poistovećuješ sa posledicom. Što i nije samo po sebi negativno. Negativno je što to upotrebljavaš u javnom govoru zanemarujući i zaobilazeći istinu.
Dolybell Dolybell 00:06 29.04.2008

Re: ...

"Ja sam se namrštio i on je primetio da sam imao grimasu koja nije bila prijatna prema njemu. Žena mi je rekla da uđem u kola a ja sam rekao: 'Ma ko ga j...'. On je čuo šta sam rekao i odgovorio: 'J... te Čeda i Beba', a ja sam odgovorio: 'J... tebe Koštunica i Velja Ilić'. On je nasilnički krenuo prema meni i napao me".


E, ako je to tema ovog bloga, stvarno mu nivo pada
pada pada........a to što se dogodilo je stvarno nivo
o kome samo "Kurir" i slični mogu da pišu i daju mu značaj.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:28 29.04.2008

Re: ...

Dolybell
"Ja sam se namrštio i on je primetio da sam imao grimasu koja nije bila prijatna prema njemu. Žena mi je rekla da uđem u kola a ja sam rekao: 'Ma ko ga j...'. On je čuo šta sam rekao i odgovorio: 'J... te Čeda i Beba', a ja sam odgovorio: 'J... tebe Koštunica i Velja Ilić'. On je nasilnički krenuo prema meni i napao me".


E, ako je to tema ovog bloga, stvarno mu nivo pada
pada pada........a to što se dogodilo je stvarno nivo
o kome samo "Kurir" i slični mogu da pišu i daju mu značaj.

Nije to tema...to je povod.
Tema je nasilje i indukovanje nasilja....
Ako misliš da nije problem činjenica da direktor javnog servisa i ličnost od političkog značaja za srpske prilike, ima dve tuče mesečno o kojima objavljuje javna saopštenja, a da to nema nikakvog odjeka na one koji ga tamo drže, onda ništa....onda stvarno pada nivo svega i svačega...
irvas irvas 02:23 29.04.2008

Re: ...

Nije bas tako, Adame. Razumem sta hoces da kazes ali nije bas tako.

kako to mislis "nije bas tako"?
ajde objasni bili, ako mozes? rekao si da se "ovaj nije pravio frajer" ne bi dobio batine. sta to znaci? po meni je to isto kao ovo sto je adam rekao: da se nije pravila riba, ne bi bila silovana.

Bili Piton Bili Piton 03:04 29.04.2008

Re: ...

irvas
kako to mislis "nije bas tako"?ajde objasni bili, ako mozes? rekao si da se "ovaj nije pravio frajer" ne bi dobio batine. sta to znaci? po meni je to isto kao ovo sto je adam rekao: da se nije pravila riba, ne bi bila silovana.


Evo da probam:

Riba koja ide u minicu ekvivalent je Roberta Tomasa koji jede pljeskavicu ili naprosto gleda svoja posla, ne obracajuci paznju na AT koji se tu mota.

Riba koja, medjutim, nekome ko prilazi flesuje sise ima sve sanse da je taj neko capi za dupe, i ekvivalent je Roberta Tomasa koji, po sostvenim konfuznim recima, "pravi grimasu koja nije bila prijatna prema njemu" (Tijanicu), sa ociglednom namerom da ovaj to i vidi. Trenutak kasnije to se i potvrdjuje, kada ovaj svojoj zeni dobacuje (opet, cujno i tendenciozno) - "ko ga jebe", ili sta je vec konkretno bio slucaj. Sta se posle dogodilo dogodilo bi se bilo kojoj dvojici tikvana i za taj deo price Tijanic i Tomas kao konkretni likovi vise nisu ni bitni.


U tom smislu mislim da "nije bas tako" kao sto Adam kaze, to jest da mu analogija nije bila dobra.

Ponavljam, na kraj pameti mi nije da branim Tijanica, naprosto sagledavam stvar iz svih uglova i ovo mi se cini najsmislenijim.

Izvinjavam se zbog slikovitosti, u funkciji su izrazajnosti a ne nuzno vulgarnosti.
Dolybell Dolybell 04:24 29.04.2008

Re: ...

Tema je nasilje i indukovanje nasilja....




Ne vidim razlog da se na temu nasilja pominje Tijanić,
s obzirom da sam videla da su se svi za njega zakačili,
i ne odustaju. ....
I negativna reklama je reklama, i ja samo tako mogu da shvatim
sve komentare dosada.

Pravo nasilje:

(Ne radi link ikona)
http://www.blic.co.yu/hronika.php?id=39807
dragan7557 dragan7557 10:44 29.04.2008

Re: ...

Čak kad bi to spustili na nivo dva srednjoškolca,


Ne znam šta je onaj drugi od čkole završio al' Aleksandar Tijanić jeste završio srednju školu u Đakovici.
ducaty ducaty 13:48 29.04.2008

Re: ...

Dolybell
"Ja sam se namrštio i on je primetio da sam imao grimasu koja nije bila prijatna prema njemu. Žena mi je rekla da uđem u kola a ja sam rekao: 'Ma ko ga j...'. On je čuo šta sam rekao i odgovorio: 'J... te Čeda i Beba', a ja sam odgovorio: 'J... tebe Koštunica i Velja Ilić'. On je nasilnički krenuo prema meni i napao me".


E, ako je to tema ovog bloga, stvarno mu nivo pada
pada pada........a to što se dogodilo je stvarno nivo
o kome samo "Kurir" i slični mogu da pišu i daju mu značaj.


Ako je tema nasilje onda je autor trebao da osudi obe strane, i da (ako je vec moralo) napise sta se stvarno desilo, a ne sta bi autor voleo da se desilo. Ovde je bukvalno napisano kako bahati Tijanic napada neduzne prolaznike na ulici koji se mrste...
tamper tamper 15:34 28.04.2008

Dvojac

Za batine treba makar dva ucesnika (ok znam da se mazohisti nece sloziti ali ovde mislim na uobicajena ponasanja).
Obojca su se poneli kao dva pijanca sa flasom piva ispred lokalnog marketa (u seoskim sredinama to su nekad bile zadruge ili zadruzne radnje).
Nije mi bas logicno da je Tijanic isao u cvecaru da bi se pripremio za ulicnu tucu.
A ni drugi ucesnik ne verujem da je jeo pljesku da bi skupio snagu i hrabrost za tucu (ok mozda da je u pljeski bilo luka o cemu ne pisu mediji mozda bi imao vise sansi).
Tako da imam utisak da ovo nije bila zakazana tuca (znaci nista od snimka na Youtube).
Dvojca na slicnom mentalnom nivou se mrstili jedan na drugog pa je onaj iz vece kategorije pobedio (vece kategorije tezinski).
Kako stvari stoje konstantno ulazenje u fizicke obracune na kraju se mozda i obije o glavu Tijanicu.
A isto tako stalni sukobi sa Tijanicem LDP-u ne cine nikakvo dobro po pitanju imidza.Sad ce osim "belog" da im prisiju i da su u krizi pa zato napadaju ljude.
Sve ovo je nazalost ogledalo nase kulture.Zasnovane na psovkama i nasilju.
Radujem se 12-tom maju jer ce dotle svi valjda potrositi svoje zalihe gluposti kojima nas bombarduju svakodnevno sto iz placenih termina sto sa bilborda i dodataka u novinama.
tigrks tigrks 15:43 28.04.2008

Re: Dvojac

Dvojac

Temper, svaka ti je na mestu.
adam weisphaut adam weisphaut 15:40 28.04.2008

Oglasio se i Gospodar...

B92 Info Vesti Politika
Premijer: Zaštiti Tijanića
28. april 2008. | 15:29 | Izvor: B92
Beograd -- Predmijer Srbije i lider Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio je da mu je neobjašnjivo zašto pojedine političke partije atakuju na Aleksandra Tijanića.

Koštunica kaže da je Tijanić, pored toga što je direktor Radiotelevizije Srbije, i novinar, a "novinari se u obavljanju svoje profesije po pravilu štite". "Ne vidim zašto taj princip, koji važi za sve druge, ne bi važio i za Tijanića. Mora da važi i za njega", rekao je Koštunica na konferenciji za novinare koalicije DSS-Nova Srbija.

Ističući da je njegov stav oduvek bio da se ni na koji ne mogu dovoditi u pitanje samostalnost i sloboda medija, on je konstatovao da bi novinari trebalo da zaštite Tijanića od napada, kojima je bio izložen u više navrata, "isto tako kao što svakog svog kolegu štite u obavljanju profesije".

Dopisnici bez granica

* Komentari: 1
* Hronološki
* Preporučeni
* Pošaljite komentar

Zaista, dokle će zli čedisti da nastave da napadaju Sašine pesnice?
Dokle?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:55 28.04.2008

Re: Oglasio se i Gospodar...

Ma nije samo Koštunica zaštitnik...
Vidiš kako se "tadićevci" polomiše da kažu kako ga inače ne vole, ali da je sada bio u pravu...o))
adam weisphaut adam weisphaut 15:59 28.04.2008

Re: Oglasio se i Gospodar...

Drago Kovacevic
Ma nije samo Koštunica zaštitnik...
Vidiš kako se "tadićevci" polomiše da kažu kako ga inače ne vole, ali da je sada bio u pravu...o))

Ah ta dražesna nemušnost, to mora da im je ostalo od kohabitacije
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:11 28.04.2008

Re: Oglasio se i Gospodar...

adam weisphaut
Drago Kovacevic
Ma nije samo Koštunica zaštitnik...
Vidiš kako se "tadićevci" polomiše da kažu kako ga inače ne vole, ali da je sada bio u pravu...o))

Ah ta dražesna nemušnost, to mora da im je ostalo od kohabitacije

Pre bih rekao da je zaziranje od alternative..o))
Pa uporavo se spremaju za još jedan mandat i Koštunici i Tijaniću. Po formuli, glasovi Tadiću a vlast Koštunici..o))
Vračarac Vračarac 08:05 29.04.2008

Re: Oglasio se i Gospodar...

Ma nije samo Koštunica zaštitnik...
Vidiš kako se "tadićevci" polomiše da kažu kako ga inače ne vole, ali da je sada bio u pravu...o))

Ko o čemu, Drago o "Tadićevcima"
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 15:55 28.04.2008

Mogu samo da kazem

kako Tijanica nije sramota da bude na celu televizije, samo toliko. Ne zelim da vredjam kao sto bi on mozda uradio, ali kao sto bi on rekao samo da mu postavim dijagnozu.
Dawngreeter Dawngreeter 16:09 28.04.2008

Fight (with Tijanić) Club

A da mi napravimo negde neko udruzenje ljudi koji bi takodje da "neprijatno gledaju" Tijanica, samo nisu imali priliku da ga vide uzivo, eventualno da potpisu sa "jeb'o ga Kostunica", pa da covek odma ima listu ljudi koje ce da juri i bije. Moje ime pise u mom profilu, adresu necu navoditi ali to valjda nije problem javnim servisasima da saznaju. Takodje mogu odmah reci da imam sedamdesetak kila i da, pored toga sto su me jednom ranije tukli, nemam nikakvog iskustva u tabanju. Stvarno sam laka meta.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:13 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Dawngreeter
A da mi napravimo negde neko udruzenje ljudi koji bi takodje da "neprijatno gledaju" Tijanica, samo nisu imali priliku da ga vide uzivo, eventualno da potpisu sa "jeb'o ga Kostunica", pa da covek odma ima listu ljudi koje ce da juri i bije. Moje ime pise u mom profilu, adresu necu navoditi ali to valjda nije problem javnim servisasima da saznaju. Takodje mogu odmah reci da imam sedamdesetak kila i da, pored toga sto su me jednom ranije tukli, nemam nikakvog iskustva u tabanju. Stvarno sam laka meta.

Ti si taman idealan tip za Tijanićeva junačenja..o))
Dawngreeter Dawngreeter 16:24 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Pa to kazem, da pomognemo coveku. Sigurno ima jos ovakvih kao ja. A i pravo da ti kazem, osecam neku grizu savesti jer stvarno u opste ne palim televizor pa makar na ovaj nacin da podrzim nas javni servis koji pripada svim gradjanima Kostunistana.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:51 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Dawngreeter
Pa to kazem, da pomognemo coveku. Sigurno ima jos ovakvih kao ja. A i pravo da ti kazem, osecam neku grizu savesti jer stvarno u opste ne palim televizor pa makar na ovaj nacin da podrzim nas javni servis koji pripada svim gradjanima Kostunistana.

Sa svim što si napisao sam solidaran...Jedino mi ne ide zajedno ovo - Košttunistan i građani -...o))
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:10 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Dawngreeter
A da mi napravimo negde neko udruzenje ljudi koji bi takodje da "neprijatno gledaju" Tijanica, samo nisu imali priliku da ga vide uzivo, eventualno da potpisu sa "jeb'o ga Kostunica", pa da covek odma ima listu ljudi koje ce da juri i bije. Moje ime pise u mom profilu, adresu necu navoditi ali to valjda nije problem javnim servisasima da saznaju. Takodje mogu odmah reci da imam sedamdesetak kila i da, pored toga sto su me jednom ranije tukli, nemam nikakvog iskustva u tabanju. Stvarno sam laka meta.

a da staviš fotku, neki krupni plan, pa da izlepimo po bandreama ))
Dawngreeter Dawngreeter 17:39 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Exitus Letalis
a da staviš fotku, neki krupni plan, pa da izlepimo po bandreama ))


Vidis, eto ideje :)




Ako neko zeli da se pridruzi klubu, evo template za download u koji samo treba da ubaci svoju fotku na kojoj neprijatno gleda :)
edi-va edi-va 20:04 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Dawn opaka ti ova slidza ... ima da se smrzne Tijanic samo kad ti vidi friz, jer ce da pomisli da sa sobom nosish luk i strelu:)
Dawngreeter Dawngreeter 20:09 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Dovoljno zanimljivo, u posedstvu sam luka i par komada strela :)
JJ Beba JJ Beba 20:24 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

u posedstvu sam luka

crni ili beli?
predlažem: na tijanića lukom. prazim
)
edi-va edi-va 20:26 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Dovoljno zanimljivo, u posedstvu sam luka i par komada strela :)


vi'sh da sam pogodila:)))

evo ja skinula ovaj template, samo ne znam koju slichku da postavim ... imam sjajnu ideju, no bojim se da bih izazvala erupciju burnih reakcija, pa ne bih ... bash:)
Dawngreeter Dawngreeter 20:26 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Pa ima i crni i beli. Onako seckano, crni za uz rostilj, beli za uz pecene paprike :)

A prazi, naravno, samo za teske konfrontacije.
edi-va edi-va 20:31 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

predlažem: na tijanića lukom. prazim


Dawngreeter Dawngreeter 20:37 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Sjajno! :))))

Al' ja sam se ipak nadao ljudskim fotkama
edi-va edi-va 20:39 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Al' ja sam se ipak nadao ljudskim fotkama


dzej-dzej me skrenula s puta, a jeste bila ljudska fotka, ali ne moja (na zalost to nisam ja!!!), ali je fotkaaaa ... :)
JJ Beba JJ Beba 21:31 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Dawngreeter
Sjajno! :))))Al' ja sam se ipak nadao ljudskim fotkama

Dawn, što da se mučimo da bijemo tijanića, viš u kolkog cipova je narsto, a ima i utoku.
Lukom možemo i nadaljinu: kao kamenicom ali i da ga oduvamo .)))
Bolje na finjaka, da ne trošimo snagu, na pamet da ga pobedimo.
najniži udarci su oni glavom
:))
Beingness Beingness 21:39 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club







Malo kliše, a?
JJ Beba JJ Beba 22:12 28.04.2008

Re: Fight (with Tijanić) Club

Beingness
Malo kliše, a?

pa ona ga neće uplašiti. oni su u ljubavi.
viš kao je zamutila očima?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana