Društvo| Obrazovanje| Život| Životni stil

dobar čovek

njanja_de.manccini RSS / 20.01.2019. u 22:29

Budi primer za ugled

 ...

Atačmenti



Komentari (166)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marco_de.manccini marco_de.manccini 01:23 22.01.2019

Re: O+

ali ono sto je kod tebe znacajno je retka krvna grupa

Да, свака част на донацијама (обојици, наравно), али сам збуњен овом опаском, зар није О+ прилично добро заступљена група?

Ове табеле (клик) имплицирају да је удео те групе у популацији негде од мало преко четвртине у Индији, Пакистану, Чешкој Мађарској, ... до преко 70 одсто у јужноамеричким земљама као Перу, Чиле и Еквадор.

За Србију проценат је 32, за Холандију 40, ...

Да поновим, ови проценти нимало не умањују ничије добро дело, само сам збуњен одакле то раширено веровање да је О ретка група. У Србији је, на пример, чак и О негатив чешћа од AB позитив.
zemljanin zemljanin 01:33 22.01.2019

Re: O+

u smislu univerzalnog davaoca tj da sve druge grupe Rh+ mogu da prime tu krv ... O- je bas, bas univerzalni davaoc za sve Rh faktore svih grupa ... moja je AB- sto znaci da se moze dati samo osobama sa AB+ i AB- ...

PS. ali trebalo je da stoji univerzalna a ne retka - to je moja greska
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:47 22.01.2019

Re: O+

А, да, то ко коме даје је различито од заступљености. Твоја група је у ствари веома ретка.

Мада, бар овде у мом селу, те крвне групе си изгубиле значај, сад деле све то на много мање подгрупе и веома су пажљиви с тим. У ствари, ја и не знам крвне групе моје деце, кад су се родила рекли су нам да је то прегруба подела и да практично више и не игра улогу, да они чак и у хитним случајевима веома брзо одређују те фине подгрупе и користе одговоарајућу крв донора.
zemljanin zemljanin 01:55 22.01.2019

Re: O+

da, to je podrobnija informacija ... kad dajes krv, njih interesuje ova gruba podela pa onda oni dalje to po protokolu
softelectronics_e softelectronics_e 05:49 22.01.2019

Re: O+

nask
97 + dvadesetak u SFRJ i SRJ. Mala stvar za svakog pojedinca sa eventualnim velikim značenjem za onog koga je zadesila nevolja.

A ti Docse, sunce ti porubim, sa tim DMT-om se polako pretvaraš u Čarlija sa njegovim kačamakom.

Izvini se!
nask nask 13:35 22.01.2019

Re: O+

Izvini se!


Dragi DMT i kačamak, primite moje iskreno izvinjenje. A tebe bi lično zamolio da preneseš moje izvinjenje kačamaku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:09 23.01.2019

Re: O+

A tebe bi lično zamolio


Х ! Бих !

docsumann docsumann 08:12 23.01.2019

Re: O+

Х ! Бих !


dragi kačamače...
gedza.73 gedza.73 10:57 23.01.2019

Re: O+

moja je AB- sto znaci da se moze dati samo osobama sa AB+ i AB-

AB +.
Svako može da odvoji malo svog vremena i da da krv. nečiji život možda bukvalno zavisi od tih par minuta slobodnog vremena.
mariopan mariopan 16:22 23.01.2019

Re: O+

gedza.73
moja je AB- sto znaci da se moze dati samo osobama sa AB+ i AB-

AB +.
Svako može da odvoji malo svog vremena i da da krv. nečiji život možda bukvalno zavisi od tih par minuta slobodnog vremena.


AB+ rekoše mi da je retka pa mi zato uvek uzmu.

Svako može da da krv ako je zdrav, bukvalno nekom život znači.
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:46 23.01.2019

Re: O+

Проценти за Србију
31.92% О+
35.28% А+
12.60% B+
04.20% AB+
06.08% O-
06.72% A-
02.40% B-
00.80% AB-
zemljanin zemljanin 20:52 23.01.2019

Re: O+

jedno je statistika rasporeda krvnih grupa a drugo je rezon kod primljene krvi ... najvrednija ili najkorisnija je grupa O zbog univerzlnosti primaoca ... ako bolnica rapolaze sa vecom kolicinom O kr. grupe moze da podmiri sve potrebe svih drugih grupa ... to nije slucaj sa ostalim grupama ... tako da, gledajuci sa aspekta upotrebne vrednosti, najcenjeniji su davaoci O grupe ... i njihova zastupljenost nije proporcinalna udelu u ukupnom stanovnistvu.
49 41 49 41 23:23 21.01.2019

Good, the Bad, the Ugly

sve u Areni,

na sceni... gladijatorskoj - ulicnoj

https://youtu.be/g6tR78d0cmA

sa svedocima il bez njih.



zemljanin zemljanin 00:08 22.01.2019

Re: Good, the Bad, the Ugly

sve u Areni,



pustim ovaj video zeni i kako je ona skolovana plesacica, pitam je jel' bi mogli mi ovako ... na ~01:15 je umrla od smeha
49 41 49 41 01:15 22.01.2019

Re: Good, the Bad, the Ugly

zemljanin
sve u Areni,



pustim ovaj video zeni i kako je ona skolovana plesacica, pitam je jel' bi mogli mi ovako ... na ~01:15 je umrla od smeha


Zivot je ARENA, velika il mala; bilo gde ... pa i krevetska

https://youtu.be/6lAKlYTQVKYhttps://youtu.be/6lAKlYTQVKY

49 41 49 41 19:49 23.01.2019

Re: Good, the Bad, the Ugly

zemljanin
sve u Areni,



pustim ovaj video zeni i kako je ona skolovana plesacica, pitam je jel' bi mogli mi ovako ... na ~01:15 je umrla od smeha


Iz prilozenog se da zakljuciti, da te zena treba poslati na kurs plesa; naravno vecih plesnih perfomansi-od njenih skola.
zemljanin zemljanin 20:55 23.01.2019

Re: Good, the Bad, the Ugly

49 41
zemljanin
sve u Areni,



pustim ovaj video zeni i kako je ona skolovana plesacica, pitam je jel' bi mogli mi ovako ... na ~01:15 je umrla od smeha


Iz prilozenog se da zakljuciti, da te zena treba poslati na kurs plesa; naravno vecih plesnih perfomansi-od njenih skola.

... ma pre ce biti da bi trebali oboje na redukciju godina, ono 50% ... onda bi sve bilo lakse
Черевићан Черевићан 11:11 22.01.2019

ипак

jos uvek mislim

доброта,баш широк је појам
и речима..... тектек описива,
у овоме слуђеном нам свету
глуми нас је, често подесива
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 13:56 22.01.2019

Re: ипак

Love all, trust a few,
Do wrong to none: be able for thine enemy
Rather in power than use, and keep thy friend
Under thy own life's key: be cheque'd for silence,
But never tax'd for speech.



All's Well That Ends Well
Shakespeare
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 23.01.2019

Re: ипак

njanja_de.manccini

Do wrong to none: be able for thine enemy

All's Well That Ends Well
Shakespeare


Oво be able садржи Universe of meanings.
Bili Piton Bili Piton 12:11 23.01.2019

Re: ипак

Srđan Fuchs
njanja_de.manccini

Do wrong to none: be able for thine enemy

All's Well That Ends Well
Shakespeare


Oво be able садржи Universe of meanings.


A ima nešto i u tome što je engleski THE language of evasion
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:29 22.01.2019

*

A loš za neugled.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:22 23.01.2019

Re: *

Budi loš u nedogled
A dobar u dubogled
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:33 23.01.2019

univerzitetska biblioteka

ljudi, jel ovo stvarno plan Beogradske univerzitetske biblioteke?

https://dlc-staging.library.columbia.edu/carnegie/cul:5x69p8d0qd

Carnegie bio dobar neki čovek (mada je to kontroverzna tema). Dao novac da se pravi ova biblioteka.

49 41 49 41 02:06 23.01.2019

Re: univerzitetska biblioteka

njanja_de.manccini
ljudi, jel ovo stvarno plan Beogradske univerzitetske biblioteke?

https://dlc-staging.library.columbia.edu/carnegie/cul:5x69p8d0qd

Carnegie bio dobar neki čovek (mada je to kontroverzna tema). Dao novac da se pravi ova biblioteka.



Koliko mene oko sluzi to je tlocrt biblioteke "Svetozar Markovic", jedno od velepnih starih
izdanja, spolja i narocito iznutra.
cassiopeia cassiopeia 08:26 23.01.2019

Re: univerzitetska biblioteka

ljudi, jel ovo stvarno plan Beogradske univerzitetske biblioteke?


Jeste. Može da se vidi na Google Maps.

O Karnegiju na sajtu biblioteke

I ulica pored je Karnegijeva. :)
myredneckself myredneckself 15:22 23.01.2019

Re: univerzitetska biblioteka

njanja
dobar čovek

Živimo u vremenu kad se i dobrota, i moral smatraju zastarelim kategorijama, pa ogroman broj modernih ljudi sve češće uopšte ne obraća pažnju na njih.

njanja, dugo te nema, svraćaj bar ponekad.
softelectronics_e softelectronics_e 18:59 23.01.2019

Re: univerzitetska biblioteka

myredneckself
njanja
dobar čovek

Živimo u vremenu kad se i dobrota, i moral smatraju zastarelim kategorijama, pa ogroman broj modernih ljudi sve češće uopšte ne obraća pažnju na njih.

njanja, dugo te nema, svraćaj bar ponekad.

Ja obraćam.
myredneckself myredneckself 23:43 23.01.2019

Re: univerzitetska biblioteka

softelectronics_e
myredneckself
njanja
dobar čovek

Živimo u vremenu kad se i dobrota, i moral smatraju zastarelim kategorijama, pa ogroman broj modernih ljudi sve češće uopšte ne obraća pažnju na njih.

njanja, dugo te nema, svraćaj bar ponekad.

Ja obraćam.

bravo
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:44 25.01.2019

Re: univerzitetska biblioteka

njanja, dugo te nema, svraćaj bar ponekad.


moram da priznam da nemam vremena. nekako kako sam matorija sve manje vremena imam. ne znam kako se to desilo.
alselone alselone 06:40 24.01.2019

Pitanje

Da li psi trpe ugnjetavanje zbog podrazumevanog pola?

The Guardian.
cassiopeia cassiopeia 08:59 24.01.2019

Re: Pitanje

alselone
Da li psi trpe ugnjetavanje zbog podrazumevanog pola?


Mnogo teoretisanja oko jednostavnih stvari. Ispada da ako je pas/muškarac osetljiv, empatičan i brižan, da nije dovoljno muško. E, da ti kažem, da odatle i potekoše sva sranja. Ne radi se o tome da ti činjenica da si takav umanjuje muškost, već da ti daje ljudskost i dobrotu.

A da se psi maltretiraju zbog izneverenih očekivanja zbog dodeljenih rodnih uloga, to stoji. U Grčkoj, npr. jedno vreme su bile popularne rase poput mađarske vižle, nemačkog kratkodlakog pointera... rezultat je da su mnogi odbačeni i pušteni na ulicu, ako se nisu pokazali dobrim u lovu. Mađarska, kao postojbina vižli, puna je tužnih priča. Maltretiranih pasa koji se plaše pucnja, ženki koje se nemilice koriste za priplod ne bi li se zaradio novac, bez brige o zdravlju ni ženke, ni potomaka.

Ima na fb grupa Vizlamentes UK koji zbrinjavaju takve pse iz Mađarske. Počela sam da izbegavam da gledam te slike i čitam priče, ne mogu da se oporavim po par dana.
alselone alselone 09:22 24.01.2019

Re: Pitanje

A da se psi maltretiraju zbog izneverenih očekivanja zbog dodeljenih rodnih uloga, to stoji. U Grčkoj, npr. jedno vreme su bile popularne rase poput mađarske vižle, nemačkog kratkodlakog pointera... rezultat je da su mnogi odbačeni i pušteni na ulicu, ako se nisu pokazali dobrim u lovu.


Ne razumem, zasto su odbaceni zbog rodnih uloga? Da li se za lov koriste samo muzjaci?
Bili Piton Bili Piton 09:23 24.01.2019

Re: Pitanje

cassiopeia


Mnogo teoretisanja oko jednostavnih stvari. Ispada da ako je pas/muškarac osetljiv, empatičan i brižan, da nije dovoljno muško.


Jao što sam video memu, upišao sam se: mačka kaže: psi su možda lojalniji ali mačke nikada neće otkriti gde ste sakrili drogu"
cassiopeia cassiopeia 09:35 24.01.2019

Re: Pitanje

Da li se za lov koriste samo muzjaci?


Ne, ima i ženki. Ali se mužjaci često odbacuju kad se ne pokažu u lovu (to im je glavni razlog odbacivanja), a ženke ako su bolešljive i više ne mogu da imaju štence.
alselone alselone 09:40 24.01.2019

Re: Pitanje

Ne, ima i ženki. Ali se mužjaci često odbacuju kad se ne pokažu u lovu (to im je glavni razlog odbacivanja), a ženke ako su bolešljive i više ne mogu da imaju štence.


Ja bih rekao da su oni odbačeni zbog kerećih uloga, ne zbog rodnih uloga.
cassiopeia cassiopeia 09:42 24.01.2019

Re: Pitanje

Bili Piton
mačka kaže: psi su možda lojalniji ali mačke nikada neće otkriti gde ste sakrili drogu"



Hahaha, pa sjajno.

Ja skoro odgledala snimak gde dva psa sede jedan do drugog i gazda pita ko je pocepao patiku i ladno jedan pokaže šapom na drugog.

Probaću da nađem.
cassiopeia cassiopeia 09:44 24.01.2019

Re: Pitanje

Ja bih rekao da su oni odbačeni zbog kerećih uloga, ne zbog rodnih uloga.


Mož' biti da sam ja to pobrkala.
vcucko vcucko 10:39 24.01.2019

Re: Pitanje

cassiopeia
Bili Piton
mačka kaže: psi su možda lojalniji ali mačke nikada neće otkriti gde ste sakrili drogu"



Hahaha, pa sjajno.

Ja skoro odgledala snimak gde dva psa sede jedan do drugog i gazda pita ko je pocepao patiku i ladno jedan pokaže šapom na drugog.

Probaću da nađem.

cassiopeia cassiopeia 10:50 24.01.2019

Re: Pitanje

vcucko




To je nekad bilo, danas su najbolji prijatelji.

softelectronics_e softelectronics_e 11:04 24.01.2019

Re: Pitanje

cassiopeia
alselone
Da li psi trpe ugnjetavanje zbog podrazumevanog pola?


Mnogo teoretisanja oko jednostavnih stvari. Ispada da ako je pas/muškarac osetljiv, empatičan i brižan, da nije dovoljno muško. E, da ti kažem, da odatle i potekoše sva sranja. Ne radi se o tome da ti činjenica da si takav umanjuje muškost, već da ti daje ljudskost i dobrotu.

A da se psi maltretiraju zbog izneverenih očekivanja zbog dodeljenih rodnih uloga, to stoji. U Grčkoj, npr. jedno vreme su bile popularne rase poput mađarske vižle, nemačkog kratkodlakog pointera... rezultat je da su mnogi odbačeni i pušteni na ulicu, ako se nisu pokazali dobrim u lovu. Mađarska, kao postojbina vižli, puna je tužnih priča. Maltretiranih pasa koji se plaše pucnja, ženki koje se nemilice koriste za priplod ne bi li se zaradio novac, bez brige o zdravlju ni ženke, ni potomaka.

Ima na fb grupa Vizlamentes UK koji zbrinjavaju takve pse iz Mađarske. Počela sam da izbegavam da gledam te slike i čitam priče, ne mogu da se oporavim po par dana.

Ja sam usvojio jednu uličnu macu.
Napravio sam joj vratanca kako bi mogla da ulazi (i izlazi) u suteren kada god hoće.
Pridružio joj se i komšijin Sivko - jedan zanimljiv mačor.
Na raspolaganju im je oko 80 kvadratnih metara stambenog prostora.
Maca je baš zanimljiva.
Jer - nema šanse da izađem iz dvorišta autom, a da me ona ne isprati.
Takođe, uvek me dočeka pri dolasku.
Bili Piton Bili Piton 11:27 24.01.2019

Re: Pitanje

Na stranu sve ali što sam matoriji sve više ljubavi osećam prema životinjama, to valjda ide rutinski s godinama. I prema psima i mačkama i pticama i egzotičnijim živuljkama, a posebno poštovanje imam prema gicama i pilićima, koje jedino sebi dozvoljavam da jedem i to samo dok ne smisle veštačko meso koje može da prevari.
nikvet pn nikvet pn 12:07 24.01.2019

Re: Pitanje

alselone
Da li se za lov koriste samo muzjaci?


За лов се користе и мужјаци и женке ловних раса. Упоредно гледано мушки радни наступ је оштрији, агресивнији, бржи али дивљач их лакше зезне. Женски наступ доследнији, упорнији, детаљнији. У коначном салду женски учинак је већи; женке су дефинитивно бољи ловци.

То је константа, није се променило а шта јесте?

Некад је ловац сам своје штене обучавао, данас то раде одгајивачи. Одраслијег пса 6-12 месеци обуче и спреме за продају. Та продаја, као и свака, тражи добру жваку плус кратак бљесак у пољу на проби. Купци су новокомпоновани ловци који траже брзо, сјајно, бајно; неће женке јер су захтевније... У таквој тријажи преостану потенцијално сјајни примерци ловних паса који као непродата роба у недостатку љубави и стрпљења тужно заврше.
Bili Piton Bili Piton 12:32 24.01.2019

Re: Pitanje

nikvet pn
женке су дефинитивно бољи ловци.




The female of the species is more deadlier than the male. Ima čak i pop pesmuljak na tu temu.
alselone alselone 16:21 24.01.2019

Re: Pitanje


To je nekad bilo, danas su najbolji prijatelji.

zemljanin zemljanin 16:50 24.01.2019

Re: Pitanje

jedna lasta ne cini prolece
te, ikea, zivotinjke nemaju veze sa ponasanjem vrsta ali su lepe za drustvene mreze
alselone alselone 17:00 24.01.2019

Re: Pitanje

te, ikea, zivotinjke nemaju veze sa ponasanjem vrsta ali su lepe za drustvene mreze


Pa naravno, nisam ja ovo ni postavio kao primer da vuk i panter mogu da spavaju zajedno nego kao smesnu i simpaticnu sliku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:05 24.01.2019

Re: Pitanje

Bili Piton
Na stranu sve ali što sam matoriji sve više ljubavi osećam prema životinjama, to valjda ide rutinski s godinama. I prema psima i mačkama i pticama i egzotičnijim živuljkama, a posebno poštovanje imam prema gicama i pilićima, koje jedino sebi dozvoljavam da jedem i to samo dok ne smisle veštačko meso koje može da prevari.


Same here, vidiš da sam spreman da zalegnem ovde u odbranu onih daveža i moralnih nazovi vertikala vegana, jer mislim da su oni uglavnom dosta iskreni u tom odnosu prema životinjama. I trudim se da tu ljubav i poštovanje usadim i u moje klinke. Tako da kad vidimo mrava na stazi, ne idemo odma da ga zgnječimo, nego kažemo da i on ima male mravce kod kuće koji ga čekaju i pustimo ga da odmili u travu svojim poslom. E sad, zašto onda pojedemo krilce od pileta, ili parče krmenadle, to imamo malo teškoća da objasnimo, pogotovu što u kući imamo primerak živog i zdravog vegetarijanca koji mesa ne ište od svoje 14. godine, i ništa joj ne fali, štaviše onomad se popela na Denale, samo na žitaricama.
alselone alselone 17:07 24.01.2019

Re: Pitanje

dosta iskreni u tom odnosu prema životinjama


I ja sam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:09 24.01.2019

Re: Pitanje

alselone
dosta iskreni u tom odnosu prema životinjama


I ja sam.


Jesi, ko francuska sobarica.
alselone alselone 17:12 24.01.2019

Re: Pitanje

Jesi, ko francuska sobarica.

Sta je tu neiskreno? Ja jedem neke životinje. Iskreno to volim da radim i iskreno mislim da je to zdravo i moralno u redu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:03 24.01.2019

Re: Pitanje

Sta je tu neiskreno? Ja jedem neke životinje. Iskreno to volim da radim i iskreno mislim da je to zdravo i moralno u redu.


jedan dobar quote lokalnog radio voditelja (englez, naravno) - bolje zvuci uzivo.

'people accuse me that I don't like animals. On the contrary, they are really nice, and delicious!'.

alselone alselone 18:13 24.01.2019

Re: Pitanje

dragosevacsutra
Sta je tu neiskreno? Ja jedem neke životinje. Iskreno to volim da radim i iskreno mislim da je to zdravo i moralno u redu.


jedan dobar quote lokalnog radio voditelja (englez, naravno) - bolje zvuci uzivo.

'people accuse me that I don't like animals. On the contrary, they are really nice, and delicious!'.


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:13 24.01.2019

Re: Pitanje

alselone
Jesi, ko francuska sobarica.

Sta je tu neiskreno? Ja jedem neke životinje. Iskreno to volim da radim i iskreno mislim da je to zdravo i moralno u redu.


Ma, znam, i Bambija bi pojeo, jebote!
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 01:41 25.01.2019

Re: Pitanje

kako trolujete brate slatki
ništa ste niste promenili.

https://twitter.com/SlenderSherbet/status/1087482593510080513
vcucko vcucko 09:39 25.01.2019

Re: Pitanje

srdjan.pajic
alselone
Jesi, ko francuska sobarica.

Sta je tu neiskreno? Ja jedem neke životinje. Iskreno to volim da radim i iskreno mislim da je to zdravo i moralno u redu.


Ma, znam, i Bambija bi pojeo, jebote!

Današnje svinje, goveda i plići su samo groteskni mutanti. Pokretna skladišta mesa, ništa više. Plus krave prde za sve pare (oće da unište ozonski omotač ili kako se to već zove).
Kažu svinja pametna. Naravno, kad ukrštaju najbolje osobine glede mesa i masti. Pa inteligencija dođe kao kolateralna korist (odn. u ovom slučaju šteta). A da im usade gen da budu gluplje, valjda bi poskupelo proizvodnju? Greed.
(ako ima neki genetičar neka me demantuje, ismeje, šta god, po ovom pitanju prihvatam - ali ovi što rade sa buksnama i kablovima neka ćute).
Divljač u šumi je nešto sasvim drugo.
Kako god, glodare mi ne dirajte.
Ovi kod tebe, što love veverice. Kako bi ja to lepo popeo na drvo pa M70AB2 i da vidiš.

Atomski mrav Atomski mrav 11:43 25.01.2019

Re: Pitanje

'people accuse me that I don't like animals. On the contrary, they are really nice, and delicious!'.


I don't have a problem with alcohol. I like to drink!
nikvet pn nikvet pn 12:05 25.01.2019

Re: Pitanje

vcucko
Današnje svinje, goveda i plići su samo groteskni mutanti. Pokretna skladišta mesa, ništa više.


За пилиће ајде де, има елемената али за ово остало кажи да си се зезао.

Дивно би било када би ми, људи, о биљкама знали бар половину колико о њима зна једна обична овца...

Јован Туцаков
zemljanin zemljanin 13:00 25.01.2019

Re: Pitanje

ali ovi što rade sa buksnama i kablovima neka ćute

vcucko vcucko 13:20 25.01.2019

Re: Pitanje

nikvet pn
vcucko
Današnje svinje, goveda i plići su samo groteskni mutanti. Pokretna skladišta mesa, ništa više.


За пилиће ајде де, има елемената али за ово остало кажи да си се зезао.

Дивно би било када би ми, људи, о биљкама знали бар половину колико о њима зна једна обична овца...

Јован Туцаков

Domaća svinja je, ciljanim uzgojem i ukrštanjem plus genetska modifikacija, nastala svesnim delovanjem ljudi, od divljeg vepra. To je, verujem, činjenica. Isto važi za domaće govedo i divljeg bivola.
Znači, takve kakvi su danas, oblikovali su ih ljudi. Upravo da bi bili to što jesu, pokretni magacini mesa (masti, kostiju, kože... škembića) za koji magacin nije potreban dodatni izvor energije (struja, freon, pm).
Da ih ljudi takve nisu oblikovali, ne bi ni postojali. Lavi i tigri love divlje bivole da bi ih jeli, ali takve kave su. Sigurno ih ne modifikuju genetski, ne bi li ih načinili mesnatijima.
O tome pričam i ne vidim zašto bih se zezao
Besramni lov na divljač (upucati srnu ili zeca radi nekakvog qrčenja pa se slikati sa desetak njih naslaganih u blatu, a onda navaliti na pečenu prasetinu i pivo)- ajde da kažemo da je i to nečije pravo. Ali je i moje pravo da ih prokomentarišem. Vezano uz ono penjanje na drvo i kalaš.
Dno ljudske vrste.
Neka uzmu nož i krenu na zverku koja može da uzvrati, neka budu Rambo - e onda kapa dole. A i adrenalin bi ih opičio samo tako, garantujem.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:37 25.01.2019

Re: Pitanje

Neka uzmu nož i krenu na zverku koja može da uzvrati, neka budu Rambo - e onda kapa dole. A i adrenalin bi ih opičio samo tako, garantujem.


Eh, ja baš čitam detetu Tarzana, i upravo smo na tom delu, kad mali Taki otkrije čari omiljenog četničkog instrumenta i onda kreće da hara po šumi, kolje sve živo, i lava, i gorilu, i partizane i ranjenike (ovo sam ja malo nakitio, to jest dodao povijesne činjenice, da detetu priča bude interesantnija). Posle otkrije i laso, te mu u džungli po ubitačnom kapacitetu više ravnog nema. Dobro, posle se malo upristojio, kad je naučio da čita, ali i dalje nije bilo zajebavanja sa njim, pogotovu kad mu je onaj čobanin skenjao kevu kopljem, dobro, surogat kevu, majmunicu Kalu.
vcucko vcucko 16:25 25.01.2019

Re: Pitanje

srdjan.pajic
Neka uzmu nož i krenu na zverku koja može da uzvrati, neka budu Rambo - e onda kapa dole. A i adrenalin bi ih opičio samo tako, garantujem.


Eh, ja baš čitam detetu Tarzana, i upravo smo na tom delu, kad mali Taki otkrije čari omiljenog četničkog instrumenta i onda kreće da hara po šumi, kolje sve živo, i lava, i gorilu, i partizane i ranjenike (ovo sam ja malo nakitio, to jest dodao povijesne činjenice, da detetu priča bude interesantnija). Posle otkrije i laso, te mu u džungli po ubitačnom kapacitetu više ravnog nema. Dobro, posle se malo upristojio, kad je naučio da čita, ali i dalje nije bilo zajebavanja sa njim, pogotovu kad mu je onaj čobanin skenjao kevu kopljem, dobro, surogat kevu, majmunicu Kalu.

Dočim bi sve to bilo u redu, samo da je upotrebio lovački karabin?
Ua lovci!
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:44 25.01.2019

Re: Pitanje

Dočim bi sve to bilo u redu, samo da je upotrebio lovački karabin?
Ua lovci!


E, ne žesti se, ja sam na tvojoj strani, ne volim lovce uopšte, mada imam alat, za nedajbože, ako mora da se odstreli neka veverica da se prehrani porodica, dok ne porastu kupus i prokelj, ali za sada idem samo u streljanu i gađam krugove na papiru (pričam o streličarstvu). Ali jedan je Tarzan...osim toga, kasnije je i karabin koristio, ako se dobro sećam u jednoj knjizi je i u ratu bio (na ovoj našoj, partizanskoj, strani, ne na strani kolaboracionista i domaćih izdajnika, razume se).
docsumann docsumann 18:56 25.01.2019

Re: Pitanje

Divljač u šumi je nešto sasvim drugo.


cijenim da i jedni i drugi jednako pate kad ih kolju
nikvet pn nikvet pn 19:14 25.01.2019

Re: Pitanje

vcucko

Ua lovci!


Убре Чучко, немој тако паушално богаму, звучи ко кад би реко: Уа црнци! па да ти заврат седну политкомесари модерни овдашњи.

srdjan.pajic
Tarzan... je i u ratu bio (na ovoj našoj, partizanskoj, strani,


Тарзан против Сила Осовине
Bili Piton Bili Piton 23:00 25.01.2019

Ode Mak :(

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana