Politika

Platforma vs unutrašnji monolog

niccolo RSS / 14.02.2019. u 21:43

Ima ona epizoda Simpsonovih kada Liza oslobodi jednog delfina i on onda predvodi napad delfina protiv ljudi. Na kraju delfini oteraju ljude u vodu, a Homer kaže - mora se priznati da su više želeli pobedu.

 

Izgleda da su predstavnici nelegalne države Kosovo (i Metohija, prim. prev.) na pragu usvajanja plaftorme za dijalog sa Srbijom, kao zvaničnog, formalnog dokumenta o okvirima unutar kojih će se njihovi predstavnici kretati u tom dijalogu.
 
Zanimljivo je da i predstavnici Srbije već duže vremena govore da se sa Kosovom mora razgovarati, zbog budućnosti. Zbog toga su u jednom momentu nameravali da pokrenu nešto što su nazvali unutrašnji dijalog, ali ni do kakvog dijaloga nije došlo (osim u slučaju da uzmemo da je neki predstavnik Srbije podvojena ličnost, tada je možda i bilo unutrašnjeg dijaloga raznih njegovih ličnosti između sebe). A pogotovo se ne planira donošenje bilo kakvog formalnog dokumenta.
 
Pa ništa, samo sam hteo da podsetim na tu epizodu Simpsonovih...
 
 

 



Komentari (366)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 18:20 15.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

I još nešto, veoma je uputno da, kad se dođe na nečiji rođendan, da se uglavnom priča o manama slavljenika.

O, ljudi...
Kakva pretjerana završnica komentara u kojem se ionako dosta pretjerivalo.
softelectronics_e softelectronics_e 18:21 15.02.2019

Re: Eee, da.

tasadebeli
JJ Beba

a i onaj tasadebeli zakljucao svoj blog sa njegovim monarhističkim zastavama, da ne možemo da kažemo koju :)






Živela Srbija!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:22 15.02.2019

Re: Eee, da.

Kakva pretjerana završnica komentara u kojem se ionako dosta pretjerivalo.


A meri li taj tvoj kantar za preterano i ono šti ti pišeš?
aureus aureus 18:24 15.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
Kakva pretjerana završnica komentara u kojem se ionako dosta pretjerivalo.


A meri li taj tvoj kantar za preterano i ono šti ti pišeš?

Naravno.
Ja sam i čitao Sretenjski ustav.

A ti?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 15.02.2019

Re: Eee, da.

Takav autokrata, diktator poput Miloša Obrenovića koji 'je jedva dočekao da ukine ustav' je skinut s vlasti i proteran iz zemlje. Kao i onaj drugi Obrenović koji se posle vratio malo pametniji.

Aleksandra sam prepoznao, ko je drugi
?


Ajd gedžo razjasni ovo.

Je ne znam nijednog Aleksandra koji je proteran iz zenlje.
Znam za Miloša i Mihaila.
Jedan Aleksandar je skinut sa vlasti i sam se povukao u inostarnstvo, drugi ubijen.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:28 15.02.2019

Re: Eee, da.

Ja sam i čitao Sretenjski ustav.

A ti?


Nisam, čekam tebe da mi ga prepričaš.
JJ Beba JJ Beba 18:36 15.02.2019

Re: Eee, da.

Kneževina Srbija je do 1878. god imala status "nadgledane autonomije" iliti "nezavisnosti" u okviru Turske carevine (što se danas nudi Kosovu kao jedan od plana, ako ga imaju)
Mjčica Rusija i maćeha Turska naviše su uticale da se Ustav povuče
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:42 15.02.2019

Re: Eee, da.

Mjčica Srbija i maćeha Turska


:)

Ma greška, verovatno.

Majčici tad nije odgovaralo ni da Srbija postoji, pa na tom kongresu koji pominješ je bila protiv, nema tu spora.

Nego što ti, Bebo, okači samo link, daj prekopiraj onaj blog, nije predugačak a sjajan je, ne klikću ljudi na linkove.
Hteo ja ali mi bilo glupo.
JJ Beba JJ Beba 19:08 15.02.2019

Re: Eee, da.

Ma greška, verovatno.

jeste. promenila, hvala hoochie
JJ Beba JJ Beba 19:09 15.02.2019

Re: Eee, da.

Nego što ti, Bebo, okači samo link, daj prekopiraj onaj blog, nije predugačak a sjajan je, ne klikću ljudi na linkove.
Hteo ja ali mi bilo glupo.

ma ne mogu bre... koga to više zanima?
a ne raspravlja mi se ono sa krljanjem u noge :))
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:20 15.02.2019

Re: Eee, da.

koga to više zanima?


ok, ako tako misliš.

Sjajna priča o ustavu i o stvarnim manama Srbije.
Ne ovo površno što se ovde vidi.


gedza.73 gedza.73 19:28 15.02.2019

Re: Eee, da.


freehand
Aleksandra sam prepoznao, ko je drugi?

MIloš i Mihailo.

Okupatorska guzica je raskriljena kapija u tom smeru.

Miloš Obrenović je naredio ubistvo Karađorđa i odneo njegovu glavu Turcima kao znak dobre saradnje. Miloš Obrenović je uglavnom bio dobar turski podanik.
Miloš Obrenović je izdejstvovao Srbiji slobodu.

Miloš Obrenović je
a) okupatorski guzoljub
b) starosavni izdajnik
c) ratni zločinac ljotićevac
d) pragmatičan političar

Dragoljub
istoriju trba čitati onako kako jeste a ne kako nam odgovara

Zimije su bile odvojene od muslimana (naseljeni po gradovima) i narod drugog reda (beže iz gradova). Zanatlije i vlasi su bili malobrojni. Grci i Cincari. srpsko muslimansko.
ima negde, ne mogu da pronađem, procenat Srba po gradovima i po selima. gde su se nalazile crkve i manastiri? u krugu dvojke?
a jeste moja greška 'zabranjen života Srbima u gradovima' posebno u periodu od tri i po veka... ostalo od Kradžićevog opisa da ne smeš imati boljeg konja, lepšu kuću ili bogatije odelo od Turčina.

ja sam čitajući istoriju na niš( pravilan padeški oblik) saznao da u u 16 ili 17 veku ujednom trenutku, ne sećam se koliko je tačno trajao taj trenutak , verovatnostotinak godina, u niš nije bilo nijedne hrišćanske glave, što ne znači da nije bilo srba poturica, za men su i poturice srblji


za mene ste vi od Niš (pravilan padeški oblik?) Bugari još od Berlinskog kongresa.
tasadebeli tasadebeli 19:55 15.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
Nadam se da ne zvučim kao preoštar kritičar Sretenjskog ustava.


Taman.
Dovoljno da se zna da si pljucnuo, da se registruje (gde treba, ako treba)

Kritika je jedna stvar, unižavanje druga. Obe dopuštene, izbor je na svakom.

Ustavu koji je tad bio među tek nekoliko na svetu, koji je bio i među najboljim na svetu, koji je bio prvi ustav tvoje(?) zemlje, tražimo zamerke jer nije predvideo rad NVO i istopolne brakove.

Ne može to bez nekog razloga.

I još nešto, veoma je uputno da, kad se dođe na nečiji rođendan, da se uglavnom priča o manama slavljenika.

Možda je zato Tasa i zaključao blog.






По правилу, закључавам све своје блогове за које мислим да нема шта да им се додаје или одузима, те да су сами себи, такви какви су, сасвим довољни.

Јер, као што то Коџа лепо рече ономад:







Пунктум.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:15 15.02.2019

Re: Eee, da.

Nije bilo baš lako ugledati se na zemlju koja tokom nekoliko desetljeća svrgava i pogubljuje apsolutističkog monarha, uspostavlja republiku, prolazi kroz građanske sukobe, a onda porađa Napoleona, pa onda ima Burbonsku restauraciju, pa onda Julsku monarhiju (traje u vrijeme donošenja Sretenjskog ustava), pa onda opet revoluciju (1848) i uspostavljanje Druge republike...i sve to do polovine XIX vijeka.



Vidi se da se sprema uvod u istoriju drzave i prava. Svaka cast mladicu, nadamo se da ce bar osmica da padne.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:18 15.02.2019

Re: Eee, da.

jedan radikalni ogranak je jebo samo đe je tlo kamenito i tvrdo



Mislis u crnoj gori?
milisav68 milisav68 20:27 15.02.2019

Re: Eee, da.

aureus
Ranije sultan, danas knjaz. Tu nema iskoraka.

Ma jok uopšte, bilo valjda nešto između sultana i naroda.

Kanda bi se obradovao da se vrate.
JJ Beba JJ Beba 20:28 15.02.2019

Re: Eee, da.

ok, ako tako misliš.

evo po malo pričamo

priča o Sretnskom ustavu nije samo priča o jednom modernom, evropskom ustavu u kome su Srbi bili viđeni i predstvaljeni kao mirotvorci, kao narod koji ide napred u evropu svog vrenena, to je, za mene i priča i o tome kako je dan njegove proslave (15. feb) uzet kao zamena za da Dan Republike koji je ukinut (iako smo još uvek, i ako ćemo biti nadam se Republika). to je priča kako ovaj dan postao zamena za 29. novembar, kako je ovaj praznik postao low budget 29.novembar ili 29. novemnar za siromašne :)

ja to, kao i niz drugih događaja u nizu, kao što su promena naziva ulice Bulevar AVNOJa, uzimanje, ne Sretenskog ustava za nacionalni praznik, već bacanje težišta na Orašac, pa himna i zastava koje su monarhističke, dakle sve to vidim kao postupke koje vode ka ukidanju Republike.
i pošto je to velika tema, važna tema, zahteva mnogo vremena, zato neću ozbiljno da postavljam blog o tome. Možda jednom kad budem imala više vremena i živaca :)
ovako može malo
aureus aureus 20:31 15.02.2019

Re: Eee, da.

milisav68
aureus
Ranije sultan, danas knjaz. Tu nema iskoraka.

Ma jok uopšte, bilo valjda nešto između sultana i naroda.

Kanda bi se obradovao da se vrate.

Milisave, jesi li to i ti izludio?

Pusti me da gledam Kup Radivoja Koraća. Ne ide dobro. Zvezda gubi 12 razlike početkom drugog poluvremena.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:38 15.02.2019

Re: Eee, da.


Miloš Obrenović je


Zoran Djindjic

JJ Beba JJ Beba 20:54 15.02.2019

Re: Eee, da.

dragosevacsutra

Miloš Obrenović je


Zoran Djindjic


čoveče šta to pričaš!!!

polse Drugog srpskog ustnka Miloš Obrenović je bio vlasnik Srbije, njegova reč je bila neprokosnoveni zakon. On i njegovi knezovi su u skoro 2 decenije bezakonja svih oblika, grabeža, privilegija, prinuda stekli ogromno bogatsvo. postali su tajkuni svoga doba i tek posle Miletine bune Miloš je bio primoran da uvede zakone i Ustav.

Slovo o slobodi

.."gdi jedan ili više po svojoj volji zapovedaju, zakon ne slušaju, no ono što hoće čine; tu je umro vilajet, tu nema slobode, nema sigurnosti, nema dobra,već je onde pustaijluk i ajdukluk, samo pod drugim imenom"
jadragoljub jadragoljub 20:54 15.02.2019

Re: Eee, da.

Dragoljub
istoriju trba čitati onako kako jeste a ne kako nam odgovara


Zimije su bile odvojene od muslimana (naseljeni po gradovima) i narod

drugog reda (beže iz gradova). Zanatlije i vlasi su bili malobrojni. Grci

i Cincari. srpsko muslimansko.
ima negde, ne mogu da pronađem, procenat Srba po gradovima i po selima. gde su se nalazile crkve i manastiri? u krugu dvojke?
a jeste moja greška 'zabranjen života Srbima u gradovima' posebno u periodu od tri i po veka... ostalo od Kradžićevog opisa da ne smeš imati boljeg konja, lepšu kuću ili bogatije odelo od Turčina.


znaš veliki je to perio 350g., koliko smo stvarno bili pod turcima,

vremenom je variralo tako da ti procenti ne odražavaju svo vreme već

određeni period.niš je verujem tipičan primer, pročitaš zone i sve znaš,

s'druge strane u niš se pričalo srpski, ti turci su bili sa ovog tla,

samo su službenici vlasti dolazili iz stambola. jeste narod bežao i

pravio sela u vr planine bežeći od turaka, ali to je u sištini počelo tek

sa propadanje same carske vlasti i turske, nekih~stotinak godina možda i

manje(početak bune na dahije)turska vlast je vrlo dobro vodila računa o

podanicima nemuslimanima da imaju sigurnost i zaštitu imovine, jer kako

bi ubirali porez, od koga ako bi kabadahije sve raznele i opljačkale,

zato i nije biolo ozbiljne pobune, osim kad je austrija zaratila sa

turskom a mi se priključilipa morali da napustimo kosovo.


mislim odbaciti nacionalni zanosi čitati. u niški arhiv ma dosta

dokumenata iz turskog doba sa popisima, porezima. e sad ko će to da

izgubi 10 godine da sve iščita i stvori prikaz.


ovako podguzni istoričari čupaju extreme koji odgovaraju dnevnoj politici

i obmanjuju narod.

ne tvrdim ja da nam je pod turcima bilo dobro, naprotiv imali smo nesreću

da nas porobi jedna sila koja je vrlo brzo propala u tehnološko pa i u

sociološkom pogledu i stvori nas ovako zulave da ni kad smo slobodni ne

umemo da se ponašamo kao slobodni. to što smo potkopavali tursku , a pre

toga i vizantiju nikako ne opravdava što smo nastavili sa potkopavanjem

države i onda kad je bila naša tvorevina.

ali rezolucija 21-2 treće kad već, SPC o tome da samo pravoslavni može da

bude srbin a ne musliman ili katolik nas sjebala, nisu nama hrvati uzeli

dubrovnik već ga je od nas oterala baš ta rezolucija i SPC.

kao što se neko ovde iščuđava što muslimani žele i smatraju da imaju

kontakte sa turskom jer imaju verske pa i kulturne bliskosti sa njom,

čime bi nas ta kulturno verska komunikacija ugrozila, dal neko ima

fantaziju da će da dozovu neke osmanjlije da nas ponovo porrobe, kako da

prelete preko blgarske.

pa i mise stalno nešto nabijamo ruslandu u dupe tvrdeće kako imamo

zajedničko nešto al nas ti ruslanđani ne jebu 3% , vidi propast prvog

srpskog ustanka, sem kad treba da iizigravamo budale i kontriramo celom

svetu za njihovu korist a našu štetu.

ovo za berlinski kongres ću ti odbijem na glupost.
gedza.73 gedza.73 21:13 15.02.2019

Re: Eee, da.

JJ Beba
pa himna i zastava koje su monarhističke, dakle sve to vidim kao postupke koje vode ka ukidanju Republike.

ma ne brini Bebo neće sigurno. verujem i da antikomunisti nisu za monarhiju.

samo su to neke istorijske činjenice koje su se desile tako kako su se desile. Seljak je dig'o bunu, seljak oslobodio Srbiju, seljak postao kralj (kralj koji je počeo posao u garaži današnjim žargonom).
ne bi moglo da se živi od ostatka Balkana da su imali sličnu istoriju. a nama bi kao bilo milo što su nam se komšije same hrabro i junački oslobađale od Austrougara, Turaka, Mletaka...

Drugo porediš Dan Republike države koja ne postoji u čijem je stvaranju učestvovalo par jednopartijskosovjetskih Srba i Dan državnosti Srbije u čijem je stvaranju učestvovalo dve, tri hiljade Srba.

Od mesta gde je stvorena moderna Srbija dvaesdevetonovembarci su napravili buvljak i javni pisoar, spomenik šumadijskim ratnicima su oskrnavili i prepravili.

Kad mogu predsednici USA da se zaklinju na Bibliji koji je problem kruna na zastavi (i meni se više sviđa ona sa maslinovom grančicom ali čisto sumnjam da bi maslinova grančica mogla da se izbori sa jataganom) ili himne država koje se pozivaju na Boga, kralja, osvajanje tuđih zemalja, svoju superiornost i naše koja uopšte nije loša.


pošto je to velika tema, važna tema, zahteva mnogo vremena, zato neću ozbiljno da postavljam blog o tome

a ionako svi stojimo čvrsto iza svojih busija :))

Dragoljub
ovo za berlinski kongres ću ti odbijem na glupost.

šta ti misliš da su Rusi odabrali Niš za bazu onako bez veze?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 15.02.2019

Re: Eee, da.

evo po malo pričamo


A vidi, meni se onaj blog, on mi je u fokusu, dopada pre svega što o ustavu govori pozitivno, ali što ističe stvarne, suštinske probleme srpske države.

Ali ne to što je tebi najbitnije, republika monarhija, jer to je naprosto stanje stvari, monarhija jeste ukinuta nasilno i protiv volje građana, ili makar ne uzimajući u obzir tu volju, a sa druge strane, povratak na monarhiju je malo verovatan i teško da bi doneo išta dobro, tako da današnja republika mora i treba da bude naslonjena na tu monarhiju.
Ne treba na toj liniji praviti presek.

Ono što jeste problem je što se u Srbiji patriotizam više vezivao za teritoriju, za neku i maginarnu Srbiju, a manje za naciju.
Tako smo dospevali u situaciju da se pod Srbijom formalno smatrale neke ogromne teritorije, koje nisu bile logično srpske.

Čuveno "levo od Vardara" recimo, pa sever Albanije, pa se onda i Jugoslavija sa srpskom dinastijom.
Sve se to moralo od strane drugih doživeti kao neki srpksi imperijalizam, a što je dovelo do toga da nas mnogi, iako bez neke realne osnove, smatraju lošim momcima.
Da je bilo pameti, ili sreće, da se ta "maslnova grančica" primi, da ne talambasamo po Makoedoniji, Abaniji, Zagorju, Soči.... da smo gledali gde je i kolika je stvarna, logična, Srbija, niko nas ne bi mogao optuživati za imperijaliste, što suštinski nikad nismo ni bili ni mogli biti, previše smo sitni za tako nešto, nego bi nam ostalo ono što zaista jesmo imali, za ove prostore ipak slavnu prošlost i državotvornost.

Ta megaomanija za teritorijama nas je ubila.
niccolo niccolo 21:20 15.02.2019

Re: Eee, da.

Mogli su, mada bih im ja, na primer, najviše zamerio što se nisu ugledali na ustave dvadesetog veka. Mislim - kad se već zamera sebrima i raji s početka devetnaestog veka što im se ne zamera ozbiljno a ne vako pilićarski'?

Saglasan. Inače je taj Ustav bio napredniji od onoga koliko su Srbi bili napredni u to vreme. Bez obzira na njihovu naprednost, u 19. veku jesmo išli kao država i društvo napred, uz sve probleme i padove...

jedan radikalni ogranak je jebo samo đe je tlo kamenito i tvrdo.

Brate, ili treba raditi kako bog zapoveda ili ne treba raditi uopšte
JJ Beba JJ Beba 21:27 15.02.2019

Re: Eee, da.

Ali ne to što je tebi najbitnije, republika monarhija,

ono je blog iz 2008 a ja i dalje mislim divno o tom Ustavu o toj zastavi koju sam izabrala kao svoju, o zaboravljenom Dimitriju Davidiviću koga niko ne spomnje.

Sretenski ustav, Republiku i raznorazni sled događaja, rehabilitacije, knjige koje izlaze itd posmatram u ovom svetlu sumraka republike
jer ja sam nepoklolebljiva republikanka :)
niccolo niccolo 21:28 15.02.2019

Re: Eee, da.

ali što ističe stvarne, suštinske probleme srpske države.

Pa šta si se stis'o, evo kaži ovde kako vidiš suštinske probleme srpske države, pa da debatujemo...
aureus aureus 21:30 15.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
megaomanija za teritorijama nas je ubila.

Ima nade.
Mada ovih dana ima i hakera koji čovjeku preuzmu nalog i komentarišu umjesto njega.
jadragoljub jadragoljub 21:33 15.02.2019

Re: Eee, da.

niccolo
ali što ističe stvarne, suštinske probleme srpske države.

Pa šta si se stis'o, evo kaži ovde kako vidiš suštinske probleme srpske države, pa da debatujemo...

pa mi suštinskih problema nemamo , jedino ovi okolo imaju suštinske probleme s nama.
gedza.73 gedza.73 21:33 15.02.2019

Re: Eee, da.

Prvi Ustav FNRJ jednoglasno je proglašen na zajedničkoj sednici oba doma Ustavotvorne skupštine. Rađen je po ugledu na Ustav SSSR-a iz 1936 (Staljinov ustav).



Sretenjski ustav iz XIX veka rađen po uzoru na francuski a jugoslovenski ustav iz XX veka po uzoru na Staljinov.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 15.02.2019

Re: Eee, da.

jer ja sam nepoklolebljiva republikanka :)


Pa ko te takvu ne bi voleo :)
Pa šta si se stis'o, evo kaži ovde kako vidiš suštinske probleme srpske države, pa da debatujemo...


Pročitaj komentar :)
megaomanija za teritorijama

Ima nade.
Mada ovih dana ima i hakera koji čovjeku preuzmu nalog i komentarišu umjesto njega.


A imai onih koji izbrišu kreditnu istoriju :)
JJ Beba JJ Beba 21:38 15.02.2019

Re: Eee, da.


Drugo porediš Dan Republike države koja ne postoji

ali smo i dalje Republika

istorijski značaj odluka AVNOJa je bio u ukidanju monarhije i proglašenju Republike. Ove istorijske odluke (1943. i 1945) ne mogu se identifikovati sa komunizmom i komunističkom ideologijom. Francuzi su svog monarha giljotinirali vek pre toga i sve vreme su bili simbol napretka, a i dan danas izgradjuju svoje republikansko uverenje, a preostali monasi po raznim parlamentarnim monarhijama više su ukrasi nego što imaju neku vlast. osiromašena, opljačkana Jugoslavija nije mogla sebi to da priušti sa naradom koji je do tada vodio i građanski rat. U uslovima tadašnje Jugoslavije u kjojij je živelo više naroda postijanje monarhije jednog naroda nad drugim je bilo neodrživo.
niccolo niccolo 21:40 15.02.2019

Re: Eee, da.

pa mi suštinskih problema nemamo , jedino ovi okolo imaju suštinske probleme s nama.

Što bi se reklo, mi bismo bili idealni susedi kada ne bismo imali susede

megaomanija za teritorijama

Ima tu jedna stvar o kojoj ljudi ne žele da diskutuju - sad poslednji put je to bio Tasa pre neki dan - o prirodnom priraštaju i stopi iseljavanja, te o tezi kako treba samo da čekamo pošto vreme radi za nas. S tim je u vezi i onaj paradoks koji ja vidim - čak ni Srbi ne žele da žive u državi Srbiji, a istovremeno smatraju da bi drugi trebalo da žive u toj državi.
gedza.73 gedza.73 21:46 15.02.2019

Re: Eee, da.

istorijski značaj odluka AVNOJa je bio u ukidanju monarhije i proglašenju Republike.

samo da su još malo izdržali i da ih bog požive duže



Ove istorijske odluke (1943. i 1945) ne mogu se identifikovati sa komunizmom i komunističkom ideologijom


ali sa Staljinom mogu. ne mogu Bebo na tu stranu ubi me :))

U uslovima tadašnje Jugoslavije u kjojij je živelo više naroda postijanje monarhije jednog naroda nad drugim je bilo neodrživo.


Tu se slažem. Koji mu đavo trebala Jugoslavija. Sad bi išli ko gospoda na more u italijanski Split.

JJ Beba JJ Beba 21:49 15.02.2019

Re: Eee, da.

ali sa Staljinom mogu. ne mogu Bebo na tu stranu ubi me :))

ne idem ja na tu stranu. samo analiziram, filoSofiram :)
jadragoljub jadragoljub 21:50 15.02.2019

Re: Eee, da.

te o tezi kako treba samo da čekamo pošto vreme radi za nas

to smo već pasovali pa oni što nisu teli da čekaju uzeše sve.
čak ni Srbi ne žele da žive u državi Srbiji, a istovremeno smatraju da bi drugi trebalo da žive u toj državi.

e to je ono što opšti s'naše kokoške.
mi mu dođemo ko onaj što 'nit glođe, nit drugome daje'.
gedza.73 gedza.73 21:54 15.02.2019

Re: Eee, da.

ne idem ja na tu stranu. samo analiziram, filoSofiram :)

moram još ovaj ustav, isto je dobar.

Одређено је да се председник бира сваке четврте године и исто лице могло је бити бирано два пута узастопно. Међутим, "за избор на положај председника републике нема ограничења за Јосипа Броза Тита".


Republika a za Tita nema ograničenja. al' su opravili monarhiju svaka im čast.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 15.02.2019

Re: Eee, da.

čak ni Srbi ne žele da žive u državi Srbiji, a istovremeno smatraju da bi drugi trebalo da žive u toj državi.


Ja ovde vidim dve ukrštene teme, jedna je iseljavanje, globalni problem, (mislim lokalnoglobalni) a druga teranje drugih da žive u Srbiji.

A tu, opet, dolazimo do cene koju plaćamo za onu megalomaniju.

Kad uzmeš nešto što definitivno ni po jednom osnovu ne može biti tvoje, (srednjvekovna Srbija nije osnov) onda ćeš to kad tad morati da izgubiš, ali tu se, izgleda, stvar ne završava, nego ta inercija gubljenja se proširuje i na ono što bi bilo tvoje da nisi bio alav.

Hteli smo Zagreb pa ostali i bez Knina, hteli Štip pa ostali i bez Peći.
Sviđalo se to nama ili ne, stabilne države su samo nacionalne države, sva preigravanja se na kraju skupo plate.

Nema šanse da mi prisilimo Albance da žive u Srbiji, nema tog standarda, tih para, plata, to je gotovo.
Ali sreća u svem u tome da postoji Republika Srpska, da smo zajedno sa njom ipak značajna nacija i država na Balkanu.
Jer bez nje, ujedinjena "prirodna" Albanija je otprilike egal današnjoj Srbiji.

Dakle još ima šanse, samo treba pameti.
freehand freehand 22:07 15.02.2019

Re: Eee, da.

Ima tu jedna stvar o kojoj ljudi ne žele da diskutuju - sad poslednji put je to bio Tasa pre neki dan - o prirodnom priraštaju i stopi iseljavanja, te o tezi kako treba samo da čekamo pošto vreme radi za nas. S tim je u vezi i onaj paradoks koji ja vidim - čak ni Srbi ne žele da žive u državi Srbiji, a istovremeno smatraju da bi drugi trebalo da žive u toj državi.

To nema veze ili ima, ali jako malo - sa društvenim uređenjem i konkretnom vlašću u ovoj državi. Jer da nije tako ne bi se to isto događalo u Rumuniji od momenta kad je UŠLA u EU a građani dobili pasoše i širom otvorene kapije, ili sa Hrvatskom u poslednje tri godine. Mislim, volim i ja da šutnem ovu vlast i po toj osnovi, ali njihova je krivica možda u tom poslednjem argumentu koji neko kome se ipak ne ide fali da bi se odlučio.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:08 15.02.2019

Re: Eee, da.

čoveče šta to pričaš!!!

polse Drugog srpskog ustnka Miloš Obrenović je bio vlasnik Srbije, njegova reč je bila neprokosnoveni zakon.


pa pricam - da se ubrzalo vreme. ono sto je bilo dvaes't godina u devetnaestom veku stane u dve u 21. ...

freehand freehand 22:10 15.02.2019

Re: Eee, da.

dragosevacsutra
čoveče šta to pričaš!!!

polse Drugog srpskog ustnka Miloš Obrenović je bio vlasnik Srbije, njegova reč je bila neprokosnoveni zakon.


pa pricam - da se ubrzalo vreme. ono sto je bilo dvaes't godina u devetnaestom veku stane u dve u 21. ...


Dabre, Peconi, Nini, Drakulić Bubalo, Parivodić, Nenad Popović i ekipa - mora da si na njih mislio?
aureus aureus 22:11 15.02.2019

Re: Eee, da.

niccolo
o prirodnom priraštaju i stopi iseljavanja, te o tezi kako treba samo da čekamo pošto vreme radi za nas.

Srbija posljednjih godina prirodnim putem gubi oko pola procenta stanovništva.
Koliko još gubi kroz migracije, nije lako reći.

Inače, pojedini krajevi Srbije su baš slabo naseljeni, recimo istok zemlje.
U četiri vezana okruga (Braničevskom, Borskom, Zaječarskom i Pirotskom) na površini od 13 756 kilometara kvadratnih, što je površina Crne Gore, živi još manje stanovnika nego u slabo naseljenoj Crnoj Gori - tek 513 hiljada, po popisu iz 2011.

E, ali je zato teritorija samoproglašenog Kosova baš dobro naseljena.
S tim što se i ona raseljava.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:16 15.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73


Republika a za Tita nema ograničenja. al' su opravili monarhiju svaka im čast.



Е јебига Геџо опет ништа не схваташ.

Битно је да нема круне на застави. Капираш?

Ја предлажем, каква бре маслина, што више зачинског биља на застави.
На пример, босиљак, рузмарин, мајоран, лорбер...

И Џејми Оливер као доживотни конзул Србије - да нам кува и да имамо с ким да размењујемо рецепте.
freehand freehand 22:20 15.02.2019

Re: Eee, da.

Miloš Obrenović je naredio ubistvo Karađorđa i odneo njegovu glavu Turcima kao znak dobre saradnje. Miloš Obrenović je uglavnom bio dobar turski podanik.
Miloš Obrenović je izdejstvovao Srbiji slobodu.

Miloš Obrenović je
a) okupatorski guzoljub
b) starosavni izdajnik
c) ratni zločinac ljotićevac
d) pragmatičan političar

Bože, kako ovo voli i kako je to krunski agument svakom kvislingu do dana današnjeg...
JJ Beba JJ Beba 22:25 15.02.2019

Re: Eee, da.

Ја предлажем, каква бре маслина, што више зачинског биља на застави.
На пример, босиљак, рузмарин, мајоран, лорбер...

vrabac_onaj vrabac_onaj 22:27 15.02.2019

Re: Eee, da.

JJ Beba




Добро, може и та коприва.

Обожавам чорбу од коприве.
JJ Beba JJ Beba 22:29 15.02.2019

Re: Eee, da.


Добро, може и та коприва.

Обожавам чорбу од коприве.

i ja
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:42 15.02.2019

Re: Eee, da.

Dabre, Peconi, Nini, Drakulić Bubalo, Parivodić, Nenad Popović i ekipa - mora da si na njih mislio?


ne bas - mislio sam na ovu ekipu

vcucko vcucko 22:44 15.02.2019

Re: Eee, da.

jadragoljub
(Srbima zabranjen život u gradovima)

abe kako ti to čitaš istoriju, na preskok ili samo pamtiš ono što ti odgovara, kao da si radikal pa stalno govoriš poluistine.
ja sam čitajući istoriju na niš( pravilan padeški oblik) saznao da u u 16 ili 17 veku ujednom trenutku, ne sećam se koliko je tačno trajao taj trenutak , verovatnostotinak godina, u niš nije bilo nijedne hrišćanske glave, što ne znači da nije bilo srba poturica, za men su i poturice srblji.već početkom 18 veka ili krajem 17 se vraćaju hrišćani u grad, dubrovačka zajednica verovatno prva a sa njom i trgovci srbi, bilo kako bilo skraja 17 i početka 19 veka srba je itekako bilo po gradovima u svim klasama. to nam najviše i potvrđuje događaj na čukur česmi u beogradu, odakle i kome je taj srpski dečak išo po vodu? iz priče se da naslutiti da je za svoju kuću ili gazdu-zanatliju ako je bio šegrt.
istoriju trba čitati onako kako jeste a ne kako nam odgovara, pa zato i napadaš komuniste da su istoriju tumačili samo po svom, mada je ovu istoriju niša pisala komunistička inteligencija ali joj niko nje zamerio na netačnost i bar što se tiče podataka do 20.v. ali to nije tema.

Ne znam te knjige istorijske na Niš, ali Suljo kad je zauzeo Beograd i postao Veličanstveni, Srbe je zatekao samo van grada, na području današnje Savamale. Tu su se bavili oko luke. I toliko su mu se svideli da ih je sve poveo sa sobom na Bosfor, da rade to isto.
Princ Eugen kad je sticao slavu po Beogradu, Srbe je mogao da sretne samo ako je išao u neki šverc komerc preko Kumbare.
Prvi Srbi posle onih Suljinih, a koji su videli Beograda, bili su Čarapićevi ustanici kad su probijali Stambol kapiju, uz Čamdžijinu pesmu.
Beograd je istorijski mnogo bitniji i širi pojam od Srbije kao takve, na žalost.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:00 15.02.2019

Re: Eee, da.

vcucko

Ne znam te knjige istorijske na Niš, ali Suljo kad je zauzeo Beograd i postao Veličanstveni, Srbe je zatekao samo van grada, na području današnje Savamale. Tu su se bavili oko luke. I toliko su mu se svideli da ih je sve poveo sa sobom na Bosfor, da rade to isto.
Princ Eugen kad je sticao slavu po Beogradu, Srbe je mogao da sretne samo ako je išao u neki šverc komerc preko Kumbare.
Prvi Srbi posle onih Suljinih, a koji su videli Beograda, bili su Čarapićevi ustanici kad su probijali Stambol kapiju, uz Čamdžijinu pesmu.
Beograd je istorijski mnogo bitniji i širi pojam od Srbije kao takve, na žalost.


Није на одмет мало се информисати пре изношења оваквих тврдњи.

На том простору забележено је 1528/30. године четрнаест српских махала...

Далеко од тога да су Срби били једини народ у Београду, нису били ни већински током дугог периода, али су били констатно присутни.
gedza.73 gedza.73 23:06 15.02.2019

Re: Eee, da.

vrabac_onaj
Е јебига Геџо опет ништа не схваташ.

Битно је да нема круне на застави. Капираш?


da nas nema trebalo bi nas izmisliti. Odlična nam je država koja usvoji 'demokratski' Staljinov ustav, koja je republika sa jednom jedinom partijom i doživotnim vođom?




paralelna stvarnost.
nsarski nsarski 23:09 15.02.2019

Re: Eee, da.

paralelna stvarnost.


U međuvremenu, negde u Srbiji:

freehand freehand 23:12 15.02.2019

Re: Eee, da.

nsarski
paralelna stvarnost.


U međuvremenu, negde u Srbiji:


Jeste, i umesto da se slavi dan usekovanija vožda Georgija Petrovića i slanje njegove tintare u STambol - slave se nekakvi ustanci i drugi antidržavni i antinarodni činovi i postupci.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:13 15.02.2019

Re: Eee, da.

U međuvremenu, negde u Srbiji:


ne postoji smiley kojim se moze verno preneti emocija za ovako nesto.
aureus aureus 23:15 15.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Nema šanse da mi prisilimo Albance da žive u Srbiji, nema tog standarda, tih para, plata, to je gotovo.
Ali sreća u svem u tome da postoji Republika Srpska, da smo zajedno sa njom ipak značajna nacija i država na Balkanu.
Jer bez nje, ujedinjena "prirodna" Albanija je otprilike egal današnjoj Srbiji.

Ako zanemarimo kojekakve karte koja svaka budaletina voli da crta i pogledamo gdje su to Albanci stvarna većina ili bar značajna manjina, vidjećemo otprilike ovo:



Ako znamo da je površina Albanije malo ispod 29 hiljada kvadratnih kilometara, onda bi Velika Albanija, stvorena pripajanjem krajeva gdje su danas Albanci neki faktor - imala otprilike pedesetak hiljada kvadratnih kilometara.

Srbija bez Kosova je još uvijek 50% veća čak i od takve Velike Albanije, a uz to - bolje je pozicionirana na mapi Balkana, jer kroz nju prolaze logične kontinentalne veze centralne i zapadne Evrope sa Turskom i Grčkom, dok je Albanija, bilo sadašnja bilo Velika, nekako skrajnuta.

Kad ovo znamo, onda postaje malo jasnije zašto se velikim silama nikad nije dopadala ideja da Srbija pređe preko Drine, bez obzira na prisustvo Srba s druge strane Drine: prosto takva Srbija na karti djeluje malo...prevelika i preuticajna.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:15 15.02.2019

Re: Eee, da.

Jeste, i umesto da se slavi dan usekovanija vožda Georgija Petrovića i slanje njegove tintare u STambol - slave se nekakvi ustanci i drugi antidržavni i antinarodni činovi i postupci.


bilo je slicnih povoda koji su se slavili - 28. juna (recimo 2002...).

gedza.73 gedza.73 23:18 15.02.2019

Re: Eee, da.

U međuvremenu, negde u Srbiji:


meni je to nekako logičan pravac našeg kretanja.



vrabac_onaj vrabac_onaj 23:18 15.02.2019

Re: Eee, da.

dragosevacsutra
Jeste, i umesto da se slavi dan usekovanija vožda Georgija Petrovića i slanje njegove tintare u STambol - slave se nekakvi ustanci i drugi antidržavni i antinarodni činovi i postupci.


bilo je slicnih povoda koji su se slavili - 28. juna (recimo 2002...).



Вероватно мислиш 2001?
freehand freehand 23:20 15.02.2019

Re: Eee, da.

bilo je slicnih povoda koji su se slavili - 28. juna (recimo 2002...).

Gde se to slavilo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:34 15.02.2019

Re: Eee, da.

Albanska nacija i država su u ekspanziji, nesporno, gde bi se linije povukle sad niko ne zna, a u Crnoj Gori verovatno do pred Podgoricu, u Makedoniji imaju preveliki uticaj. Nedostaje im kulturno nasleđe i zato će prisvajati tuđe. Moraju. Zato će Pećka patrijarčija postato ili "kosovski" spomenik kulture ili će je nestati, nema druge. Sve to treba imati u vidu kad se razmišlja o nekoj budućnosti.

I zato nema razloga da se žuri sa Kosovom, jer koliko god čudno zvučalo ipak da, Srbima vreme ide na ruku, samo ako bude mudrosti da se to ne upropasti (opet)

BiH je sve manje funkcionalna, i na aparatima je. Kad bi je skinuli sa tih međunarodnih aparata male su šanse da bi opstala. A u takvoj, mogućoj iako ne i obaveznoj, situaciji veoma teško je naći argumente da se Srbija i Srpska na neki, bilo koji formalan način ne povežu, posebno ako bi se nekako povezale teritorije sa Albancima.

Ta situacija ide na ruku Srbima, ili mogu da postanu velika država, ili da budu brana albanskoj ekspanziji.
Nema ko drugi to da uradi osim Srba, i to mora da nam bude adut.
aureus aureus 00:05 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
Albanska nacija i država su u ekspanziji, nesporno, gde bi se linije povukle sad niko ne zna, a u Crnoj Gori verovatno do pred Podgoricu

Albanci u Crnoj Gori nisu ni u kakvoj ekspanziji.
1981. godine, Crna Gora je imala 584 hiljade stanovnika - i skoro 38 hiljada Albanaca (6,5%). 30 godina kasnije, 2011. godine, Crna Gora je imala 620 hiljada stanovnika, dakle 36 hiljada više, ali zato 20 posto manje Albanaca (4,9%). Albanci su većina u jednoj jedinoj opštini, Ulcinju.

Osim toga, Crna Gora i Albanija su obje članice NATO-a, a nije baš uobičajeno da se članice tog vojnog saveza međusobno čerupaju.

Nadalje, čak i da nema tog saveza, Grčka, kao ipak respektabilna vojna sila Albancima bi na sjeveru zemlje dala - šipak, tačno.

Za čerupanje ostaju praktično samo Srbija i Sjeverna Makedonija.
Sjeverna Makedonija sve manje.
jadragoljub jadragoljub 00:09 16.02.2019

Re: Eee, da.

vcucko


abe cucko, 350 godina je upitanju, naravno da se smenjivalo sve i svašta.
naravno da su upočetku srbi bili proterivani ili sami bežali ali su sekasniije i vraćali.
pa nišku sabornu crkvu su dizali pod turcima a ne posle turaka, a razlog je bio jer su postojeća pantalejska, i ne znam dal je svetinikolska već bila vraćena hrišćanima jer je bila pretvorena u džamiju, e onda su rekli srblji da im treba veća, saborna crkva, koja može da primi sav taj srbalj.
nema razloga da to važi samo za niš.

a i vrabac ti eno šalje dokumente
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:17 16.02.2019

Re: Eee, da.

lbanci su većina u jednoj jedinoj opštini, Ulcinju.


A Tuzi?
Pitam, ne znam.

U sadašnjem poretku stvari promena nema, nije to sporno.
Ono što mi se čini važnijim od trenutnog političkog mozaika, NATO neNATO, prespanski sporazum, ovo ono, jer su to lakše promenljive stvari od npr stvari koja se zove težnja nacija za ujedijenjem u jednu državu.

Jer zamisli da se ta kataklizma dogodi pa da se članice NATO međusobno sporečkaju, sve ovo o čemu pričaš pada u vodu.

A šta je garant da se to neće desiti?
Mala je nada to da se dosad nije desilo, nije to adut na kome se sme zasnovati postojanje države.
Makedoniji i Crnoj Gori želim sve najbolje, i što se mene tiče, neka im je bog u pomoći.
aureus aureus 00:41 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man

Jer zamisli da se ta kataklizma dogodi pa da se članice NATO međusobno sporečkaju, sve ovo o čemu pričaš pada u vodu.

Ne baš. Albanci više nisu ni u populacionoj ekspanziji. Nekad bilo.
Recimo, broj stanovnika Albanije je u vrijeme Envera Hodže rastao, rastao i rastao...
1990. Albanija je imala maksimalnih 3,28 miliona stanovnika. Iseljavanje na Zapad i smanjeno rađanje (fertilitet u Albaniji nije dovoljan za prostu reprodukciju) srezalo je Albaniji preko 10 posto stanovništva.

Za Crnu Goru sam već objasnio.

Na Kosovu je, fertilitet još uvijek dovoljan za prostu reprodukciju, a uz par drugih činilaca (prethodni bum i produžen životni vijek) prirodni priraštaj je još uvijek pozitivan, ali samo blago - nema više buma.
Međutim, odlazak vani je preveliki. Dovoljno je pogledati zvanične podatke iz Njemačke i Austrije, na primjer.

Što se tiče Albanaca u Makedoniji, tu postoji izvjestan problem sa podacima, pošto Makedonija dugo nije radila popis.
Međutim, na nivou politike, stvari su sređenije.
2001. je bio konflikt, čak i oružani, ali je vremenom došlo do smirivanja.
Sad kad je Zaev dozvolio upotrebu drugih jezika u opštinama gdje je jedna nacionalna zajednica zastupljena sa više od 20 posto i kad se albanski može govoriti u skupštini i na sjednicama vlade, zaista ostaje malo stvari zbog kojih bi Albanci u Makedoniji mogli da internacionalizuju svoje pitanje i nekog ubijede da su diskriminisani. Još Makedonija ima potpisan Prespanski sporazum za Grčkom, koji je, kako smo rekli, ujedno i sporazum o strateškom partnerstvu, a sa Bugarskom ima sporazum o prijateljstvu.


Srbija. Srbija je izvukla deblji kraj.

A Tuzi?
Pitam, ne znam.

Tuzi su odnedavno gradska opština u sastavu Glavnog grada Podgorice. Dakle, u sastavu višeopštinskog glavnog grada (tri opštine - Podgorica, Golubovci, Tuzi).
Nema tu mnogo stanovnika (oko 5 hiljada) ni površine. Da, tu su većina takođe Albanci, a Tuzi su ionako nekad bili opština (do 1958) ali im je taj status ukinut, da bi im sad, nakon dvije decenije obećanja, bio vraćen.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:52 16.02.2019

Re: Eee, da.

Вероватно мислиш 2001?


da, thanks! typo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:02 16.02.2019

Re: Eee, da.

Gde se to slavilo?


kod tebe, kuci, pretpostavljam.
milisav68 milisav68 08:11 16.02.2019

Re: Eee, da.

aureus
Srbija. Srbija je izvukla deblji kraj.

Još od 1914.

Sad joj nije ništa.
niccolo niccolo 08:11 16.02.2019

Re: Eee, da.

volim i ja da šutnem ovu vlast i po toj osnovi

Moj cilj uopšte nije da šutnem vlast, po meni je to sveopšta tema ako smo pametni i vidimo šta se događa, bez obzira da li je ovaj ili onaj na vlasti. Kao što kad stignem da budem na protestima to radim upravo jer želim da se menjaju stvari koje dovode do priraštaja/iseljavanja kakve imamo, a ne zato što pokušavam da dovedem Đilasa ili Boškića na vlas' (o čemu smo takođe skoro sad divanili)...
softelectronics_e softelectronics_e 08:25 16.02.2019

Re: Eee, da.

niccolo
volim i ja da šutnem ovu vlast i po toj osnovi

Moj cilj uopšte nije da šutnem vlast, po meni je to sveopšta tema ako smo pametni i vidimo šta se događa, bez obzira da li je ovaj ili onaj na vlasti. Kao što kad stignem da budem na protestima to radim upravo jer želim da se menjaju stvari koje dovode do priraštaja/iseljavanja kakve imamo, a ne zato što pokušavam da dovedem Đilasa ili Boškića na vlas' (o čemu smo takođe skoro sad divanili)...

Ne znam da li mogu da ti verujem?
softelectronics_e softelectronics_e 08:34 16.02.2019

Re: Eee, da.

JJ Beba

Drugo porediš Dan Republike države koja ne postoji

ali smo i dalje Republika

istorijski značaj odluka AVNOJa je bio u ukidanju monarhije i proglašenju Republike. Ove istorijske odluke (1943. i 1945) ne mogu se identifikovati sa komunizmom i komunističkom ideologijom. Francuzi su svog monarha giljotinirali vek pre toga i sve vreme su bili simbol napretka, a i dan danas izgradjuju svoje republikansko uverenje, a preostali monasi po raznim parlamentarnim monarhijama više su ukrasi nego što imaju neku vlast. osiromašena, opljačkana Jugoslavija nije mogla sebi to da priušti sa naradom koji je do tada vodio i građanski rat. U uslovima tadašnje Jugoslavije u kjojij je živelo više naroda postijanje monarhije jednog naroda nad drugim je bilo neodrživo.

Ukinuli monarha, ustoličili faraona.

Nisam siguran što bi ti Englezi odgovorili na to da njihovu kraljicu proglasiš ukrasom - bili laburisti ili konzervativci.

Usput --- najprosperitetnije, a ako hoćeš, verovatno i najdemokratskije zemlje, u modernom svetu, su - monarhije.
Jebote - danska princeza u kolicima zakačenim za bicikl, u po zime, vozi sama svoju decu u vrtić.
Milsim - ovo sa danskom princezom nema mnogo veze sa monarhijom - republikom. Više ima veze sa domaćom gologuzijom i kalakurcijom, koja već na nivou mesne zajednice mora da ima posline, guvernante, šofere, batlere, ...
niccolo niccolo 08:47 16.02.2019

Re: Eee, da.

Ne znam da li mogu da ti verujem?

freehand freehand 10:06 16.02.2019

Re: Eee, da.

niccolo
volim i ja da šutnem ovu vlast i po toj osnovi

Moj cilj uopšte nije da šutnem vlast, po meni je to sveopšta tema ako smo pametni i vidimo šta se događa, bez obzira da li je ovaj ili onaj na vlasti. Kao što kad stignem da budem na protestima to radim upravo jer želim da se menjaju stvari koje dovode do priraštaja/iseljavanja kakve imamo, a ne zato što pokušavam da dovedem Đilasa ili Boškića na vlas' (o čemu smo takođe skoro sad divanili)...

Nisam ni govorio o tvom cilju već vrlo raširenom uverenju.
aureus aureus 10:28 16.02.2019

Re: Eee, da.

niccolo
Kao što kad stignem da budem na protestima to radim upravo jer želim da se menjaju stvari koje dovode do priraštaja/iseljavanja kakve imamo, a ne zato što pokušavam da dovedem Đilasa ili Boškića na vlas'

Ako nastaviš da šetaš, zaista se može desiti da dovedeš Đilasa i Boškića na vlast.
I da u Srbiji ustoličiš antievropsku i prorusku struju, što smatra gospodin Čedomir Jovanović, lider LDP-a, koji je u emisiji kod Marića ukazivao na veze Mlađana Đorđevića, Đilasovog saradnika i predsjednika Srpskog koda sa ruskim Institutom za strateške studije...
aureus aureus 10:29 16.02.2019

Re: Eee, da.

milisav68

Sad joj nije ništa.

Milisav u filmskom modu.
anonymous anonymous 14:14 16.02.2019

Re: Eee, da.

aureus
nsarski
Evo ja onda da kažem na ovom mestu: Ko ne voli svoju majku više nego druge majke, i svoju zemlju više nego druge zemlje, taj ne voli ni svoju majku ni svoju zemlju - Šarl DeGol

Zemlja je strukturalno nesposobna da uzvrati ljubav; možeš je voljeti kao što voliš kompaniju, uličnu banderu ili plazma keks. Svejedno, ona nije ljudsko biće niti kakvo drugo biće - jednostavno ne uzvraća.
A i Isus je ljude uputio na ljude, rekao im je da ljube bližnjeg svog a ne da ljube zemlju.

Ne kažem da je Isus oko svega bio u pravu, ali ovdje bih stao na njegovu stranu a protiv De Gola.

Tražiti od ljudi da vole zemlju, a da čak ne pitaju kakva je, u stvari je isto kao od čovjeka tražiti da bezuslovno voli svoju zemlju, da je tretira kao svoje čedo - koje, kakvo god da je, zaslužuje ljubav, kao što majka voli svoje dijete kakvo god da je. Ali, to je nemoguće - zemlja (uglavnom) nije tvoje dijete. Osim ako je nisi sam stvarao, u njoj si se samo rodio ili se nekad u životu obreo u njoj. Naposlijetku, zemlja ti je nametnuta kategorija, jer vjerovatno ne postoji kutak na zemaljskoj kugli na kojem možeš da se rodiš a da odmah po rođenju ne dobiješ "svoju zemlju". Mnogi su iz svoje zemlje pobjegli glavom bez obzira, ne samo ovdje i ne samo u ovom vremenu.


Jboteee...

kakav komentar .


aureus aureus 14:20 16.02.2019

Re: Eee, da.

anonymous

Jboteee...

kakav komentar .



Nema potrebe da se tol'ko psuje.

Učestvujte u debati, što bi rekla novinarka RTS-a.

Zapravo, bolje da ti, Anonimuse, ne učestvuješ u debati.
anonymous anonymous 14:34 16.02.2019

Re: Eee, da.

aureus
anonymous

Jboteee...

kakav komentar .



Nema potrebe da se tol'ko psuje.

Učestvujte u debati, što bi rekla novinarka RTS-a.

Zapravo, bolje da ti, Anonimuse, ne učestvuješ u debati.


I neću.

Teško da bi se imalo šta kasti, posle ovog tvog kom.

Nastaviću da volim, kamenje, pesak i prašinu - zemlje.


aureus aureus 14:36 16.02.2019

Re: Eee, da.

anonymous

Teško da bi se imalo šta kasti, posle ovog tvog kom.

Hvala.
I drugi su bili oduševljeni njime.
anonymous anonymous 14:56 16.02.2019

Re: Eee, da.

aureus
anonymous

Teško da bi se imalo šta kasti, posle ovog tvog kom.

O, hvala.
I drugi su bili oduševljeni njime.


Baš si naporan.
Zahvali se za preporuke.


Za Hrista su samo hrišćani bili braća, ne i - nehrišćani.

Druga teza :

Prelazak sa politeizma na monoteizam je najveći kulturno - civilizacijski promašaj.

Izmenjena je svest o stvarnosti, ustoličen piramidalni hijerarhijski poredak i od pater familijasa, preko rimskog imperatora sve do USA Imperije,to viđenje da Jedan treba da vlada - pogubno je uticalo na humanitet .

Doprinos Isusa i njegovog bratstva treba staviti pod znak pitanja.

Za promišljanje.

Usput

"Zemlja" , nisu prašina, teritorija i ...granice.

Ne znam nikog drugog osim tebe koji bi to razumeo samo tako.


freehand freehand 15:00 16.02.2019

Re: Eee, da.

Izmenjena je svest o stvarnosti, ustoličen piramidalni hijerarhijski poredak i od pater familijasa, preko rimskog imperatora sve do USA Imperije,to viđenje da Jedan treba da vlada - pogubno je uticalo na humanitet .

Kakve to veze ima sa hrišćanstvom? Rimska imperija nastala je pre hrišćanstva i sam Avgust kao slika iprilika ovoga što si napisao sa hrišćanstvom nema ama baš nikakve veze.
aureus aureus 15:01 16.02.2019

Re: Eee, da.

anonymous

Prelazak sa politeizma na monoteizam je najveći kulturno - civilizacijski promašaj.

Čini se da razbijaš srpstvo i pravoslavlje.
maksa83 maksa83 15:05 16.02.2019

Re: Eee, da.

freehand
Izmenjena je svest o stvarnosti, ustoličen piramidalni hijerarhijski poredak i od pater familijasa, preko rimskog imperatora sve do USA Imperije,to viđenje da Jedan treba da vlada - pogubno je uticalo na humanitet .

Kakve to veze ima sa hrišćanstvom? Rimska imperija nastala je pre hrišćanstva i sam Avgust kao slika iprilika ovoga što si napisao sa hrišćanstvom nema ama baš nikakve veze.

Da pogodim, ovo raskošno baratanje istorijom sveta, činjenicama i njihovo povezivanje može biti samo anonimbus...

freehand freehand 15:07 16.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
freehand
Izmenjena je svest o stvarnosti, ustoličen piramidalni hijerarhijski poredak i od pater familijasa, preko rimskog imperatora sve do USA Imperije,to viđenje da Jedan treba da vlada - pogubno je uticalo na humanitet .

Kakve to veze ima sa hrišćanstvom? Rimska imperija nastala je pre hrišćanstva i sam Avgust kao slika iprilika ovoga što si napisao sa hrišćanstvom nema ama baš nikakve veze.

Da pogodim, ovo raskošno baratanje istorijom sveta, činjenicama i njihovo povezivanje može biti samo anonimbus...


Jebiga, ne bih da cinkarim ali ne mogu ni da slažem. U pravu si.
maksa83 maksa83 15:09 16.02.2019

Re: Eee, da.

Jebiga, ne bih da cinkarim ali ne mogu ni da slažem. U pravu si.

Ali brrrate, Aatahualpa, japanski carevi, Maharadže ... sve to produkt hrišćanstva i monoteističkih religija.
freehand freehand 15:12 16.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Jebiga, ne bih da cinkarim ali ne mogu ni da slažem. U pravu si.

Ali brrrate, Aatahualpa, japanski carevi, Mahataradže ... sve to produkt hrišćanstva.

Jes, rekao bi čovek čitajući Anonimijusa da je svet pre hrista bio jedna velika hipi komuna a da je sa njim nastao i princip jednoboštva. On kad odvali to ne čini prosto, ko obična neznalica, nego multitisciplinarno.
zilikaka zilikaka 15:17 16.02.2019

Re: Eee, da.

Aatahualpa, japanski carevi, Mahataradže ... sve to produkt hrišćanstva.

I Kama Sutra?
anonymous anonymous 15:20 16.02.2019

Re: Eee, da.

freehand
Izmenjena je svest o stvarnosti, ustoličen piramidalni hijerarhijski poredak i od pater familijasa, preko rimskog imperatora sve do USA Imperije,to viđenje da Jedan treba da vlada - pogubno je uticalo na humanitet .

Kakve to veze ima sa hrišćanstvom? Rimska imperija nastala je pre hrišćanstva i sam Avgust kao slika iprilika ovoga što si napisao sa hrišćanstvom nema ama baš nikakve veze.


U starom Rimu, svaka porodica imala je pre pojave hrišćanstva svoja božanstva.

Imperija sa svojim pretenzijama morala je izgraditi ideologiju zasnovanu na dominanti jednog boga , kao pandanu jednom imperatoru.

U odsustvu mas medija,nametanje jednobožačke religije, značilo je ono isto što današnji mas manipulatori postižu svojim manipulacijama i simulakrumima.

Unifikaciju misli i porobljavanje duha.

U ime onog UNI.


aureus aureus 15:23 16.02.2019

Re: Eee, da.

zilikaka
Aatahualpa, japanski carevi, Mahataradže ... sve to produkt hrišćanstva.

I Kama Sutra?

Kama sutra malo sutra!
freehand freehand 15:23 16.02.2019

Re: Eee, da.

anonymous
freehand
Izmenjena je svest o stvarnosti, ustoličen piramidalni hijerarhijski poredak i od pater familijasa, preko rimskog imperatora sve do USA Imperije,to viđenje da Jedan treba da vlada - pogubno je uticalo na humanitet .

Kakve to veze ima sa hrišćanstvom? Rimska imperija nastala je pre hrišćanstva i sam Avgust kao slika iprilika ovoga što si napisao sa hrišćanstvom nema ama baš nikakve veze.


U starom Rimu, svaka porodica imala je pre pojave hrišćanstva svoja božanstva.

Imperija sa svojim pretenzijama morala je izgraditi ideologiju zasnovanu na dominanti jednog boga , kao pandanu jednom imperatoru.

U odsustvu mas medija,nametanje jednobožačke religije, značilo je ono isto što današnji mas manipulatori postižu svojim manipulacijama i simulakrumima.

Unifikaciju misli i porobljavanje duha.

U ime onog UNI.



Pa si ti izabrao da za ovu priliku to ne bude Avgust pre Hrista nego Hrist al tri-četiri veka kasnije?
gedza.73 gedza.73 15:27 16.02.2019

Re: Eee, da.



kako je ona gospodžica postala direktorka Vinče i ko joj je dopustio da onako vršlja po firmi?



Članovi katedre za matične ćelije, njih devetotoro, medju kojima je i njen dosadašnji šef, dr Stojković, danas su od dekana FMN javno (u otvorenom pismu) zatražili da „preispita svoju odluku o smeni“ na čelu te katedre, koju je, kako navode, doneo „bez prethodnog razgovora sa profesorom Stojkovićem“.

jel' su čoveka smenili zbog političke podobnosti? ili što je neznalica?

šta se dešava sa bata bajom iz Grocke?

maksa83 maksa83 15:31 16.02.2019

Re: Eee, da.

jel' su čoveka smenili zbog političke podobnosti? ili što je neznalica?

Pojavio se na protestima u Leskovcu, a to je no-no...
freehand freehand 15:32 16.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
jel' su čoveka smenili zbog političke podobnosti? ili što je neznalica?

Pojavio se na protestima u Leskovcu, a to je no-no...

Nemoj Gedžu da zbunjuješ, sad će da se smori načisto.

P.S. To je kao kad bi sad Anonimiusu pomenuo Kserksa pa gledao kako se vrti u krug sve pišući i brišući nove komentare dok mu ne iscuri baterija.
anonymous anonymous 15:35 16.02.2019

Re: Eee, da.

maksa83
Jebiga, ne bih da cinkarim ali ne mogu ni da slažem. U pravu si.

Ali brrrate, Aatahualpa, japanski carevi, Maharadže ... sve to produkt hrišćanstva i monoteističkih religija.


Čudan si ti lik.

Najpre iščitaš moje komentare koje inače ne čitaš i to - pogrešno.

A onda sam upišeš tekst koji nema nikakve veze sa mojim komentarom, pa se onda sa njim svađaš.

I na takvu budalaštinu se onda nadovezuju i drugi.

Doduše, Free te prati u stopu.

Sa svojim glupim Avgustom - kojeg ja nigde nisam pomenuo.


gedza.73 gedza.73 15:38 16.02.2019

Re: Eee, da.

freehand
maksa83
jel' su čoveka smenili zbog političke podobnosti? ili što je neznalica?

Pojavio se na protestima u Leskovcu, a to je no-no...

Nemoj Gedžu da zbunjuješ, sad će da se smori načisto.

neče se smori.

Mene zanima što se ne gađaju takvi ziceri?

Čovek je svetski stručnjak a naspram njega je N.N. lice koje postavlja partija na vlasti.
da li je partija na vlasti postavila i direktorku Vinče?

freehand freehand 15:42 16.02.2019

Re: Eee, da.

neče se smori.

Mene zanima što se ne gađaju takvi ziceri?

Čovek je svetski stručnjak a naspram njega je N.N. lice koje postavlja partija na vlasti.
da li je partija na vlasti postavila i direkotrku Vinče? oće li njoj da zakucaju sudski izvršitelji na vrata kako bi vratila pare?

kakvi ziceri? Ta smena i ta drektorka su slika i prilika Srbije evo 7 godina, u svakom mestu i na svim nivoima.
Al to više niko ne sme da pomene - u stvari ja bar ne smem - jer će da dođe horda Gedža sa onim "svi su isti" i "a Kena?".
PRVo što su naprednjaci uradili kad su došli na vlast bila je izmena zakona o NBS da bi se na njeno čelo postavila Jorgovanka Tabaković. Od tada do danas sve je neprekidan niz istog, a ti si se, posle milion "svi su isti" komentara sad setio zicera?
anonymous anonymous 15:47 16.02.2019

Re: Eee, da.

anonymous


Prelazak sa politeizma na monoteizam je najveći kulturno - civilizacijski promašaj.

Izmenjena je svest o stvarnosti, ustoličen piramidalni hijerarhijski poredak i od pater familijasa, preko rimskog imperatora sve do USA Imperije,to viđenje da Jedan treba da vlada - pogubno je uticalo na humanitet .



Сита Рам Гоел, још један хиндуски историчар из 20. века, је писао:

„Имао сам прилику да прочитам примерак књиге кад је [Рам Своруп] завршио писање 1973. године. Била је то дубока студија монотеизма, централне догме ислама и хришћанства, као и моћна презентација онога што монотеисти денунцирају као хиндуистички политеизам. Никада нисам читао ништа слично томе. То је за мене било откривање да монотеизам није религиозни концепт већ империјалистичка идеја. Морам признати да сам ја до тада био склон монотеизму. Никада нисам мислио да је многострукост богова природни и спонтани израз еволуиране свести.”


Da pogodim, ovo raskošno baratanje istorijom sveta, činjenicama i njihovo povezivanje može biti samo anonimbus...


Ne Maks, ovo je neko drugi promišljao ....

...A ti si se svojim lepršavim stilom i uvažavajućim stavom ponovo zaleteo i pao ... u ambis.

Ne znam samo odakle ti tolika snaga da svaki put iznova pokušavaš... ?


Usput

Slobodan sam da ovo napišem , jer znam da nećeš da pročitaš.

gedza.73 gedza.73 16:10 16.02.2019

Re: Eee, da.

Ta smena i ta drektorka su slika i prilika Srbije evo 7 godina, u svakom mestu i na svim nivoima.

kojih bre sedam godina? zadnjih sedamdeset sedam. ko Zabavnik.

Al to više niko ne sme da pomene - u stvari ja bar ne smem - jer će da dođe horda Gedža sa onim "svi su isti" i "a Kena?".

a ti se Fri plašiš Gedže.

i ne bi' ti pomenuo Kenu, pomenuo bih ti direktorku Narodne lutrije.

poenta je u nečemu drugom. ali ti izgleda ne shvataš da je nikakva promena otišli oni, došli moji ako suštinski sve ostaje isto.

SNP Naši su heroji otpora protiv režima jer zvižde premijerki na tribini a huligani i siledžije kad zvižde tribini Peščanika?
freehand freehand 16:21 16.02.2019

Re: Eee, da.

gedza.73
Ta smena i ta drektorka su slika i prilika Srbije evo 7 godina, u svakom mestu i na svim nivoima.

kojih bre sedam godina? zadnjih sedamdeset sedam. ko Zabavnik.

Al to više niko ne sme da pomene - u stvari ja bar ne smem - jer će da dođe horda Gedža sa onim "svi su isti" i "a Kena?".

a ti se Fri plašiš Gedže.

i ne bi' ti pomenuo Kenu, pomenuo bih ti direktorku Narodne lutrije.

poenta je u nečemu drugom. ali ti izgleda ne shvataš da je nikakva promena otišli oni, došli moji ako suštinski sve ostaje isto.

SNP Naši su heroji otpora protiv režima jer zvižde premijerki na tribini a huligani i siledžije kad zvižde tribini Peščanika?

kad pročitam neki od ovakvih bulšitova uvek se setim Đinđića i onog njegovog "Kad nam je bilo dobro?" Koje se završava, otprilike sa međusobnim ubijanjem Obrenovića i Karađorđevića i zaključkom da palamuderskom majndsetu ne samo da nikad nije bilo dobro nego nikad i ne može biti dobro, zato što to i jeste osnovni zaključak da ne može biti dobro jer su svi isti i zato ne vredi ništa ni pokušavati.
nego sedneš na basamak, grickaš slamku i pljuckaš na budale koje nisu pametne ko ti pa bi nešto da mrdaju.
Samo ne razumem čemu onda pominjanje Keninog kolege i žutog lopova doktora Stojkovića i direktorke Vinče, to mi je misterija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:55 16.02.2019

Re: Eee, da.

Da, tu su većina takođe Albanci,


Dakle dve sa većinskim albanskim stanovništvom.
Na to i činjenica da to nisu izolovane enklave već se takav nacionalni sastav naslanja na Albaniju, što će reči kotinuelna teritorija sa većinskim albanskim stanovništvom, nešto poput situacije da Kosovom.
Opasna kombinacija.

A ako se zapitamo koliko je opština sa malim procentom stanovništva koje pripada naciji po kojoj se država zove, znači crnogorskoj naciji, videćemo da opet imamo nezgodnu situaciju po Crnogorce i Crnu Goru.

Isticanje stranih (čitaj albanskih) zastava je već moralo da bude dozvoljeno, u Makedoniji je i jesik postao zvanični, da li je tu kraj?
Što bi bio?

Ne treba mnogo pameti da bi se shvatilo da albansko pitanje nije rešeno, nije ni srpsko, za razliku od hrvatskog ili slovenačkog. U toj situaciji očekivati da se to pitanje zatvori nekim sporazumom koji je i u trenutku donošenja bio vrlo sumnjivog legitimiteta, ili pristupanjem nekoj organizaciji, i to mimo procedure i bez konsultovanja građana, je preoptimistično.

Ja mogu da shvatim tvoju želju da Srbiji ide što lošije, da se još čerupa, otud valjda i naivan zaključak da samo ona ostaje za čerupanje, mogu čak da poverujem da si u svojoj želji da to tako bude uveren da je to istina, ali činjenice govore nešto drugo.

Govore da ako bude pucalo, a otvorena pitanja, nerešena albanska, srpska, muslimanska.... pitanja na Balkanu, jesu mogući okidači za pucanje, sigurno nikoga neće poštedeti.
A kako bi u tom lomu prošla država u kojoj većina stanovništva ne pripada matičnoj naciji, tj naciji po kojoj država nosi ime, ne zna se, ali logika ne govori ništa dobro za nju.

Uteha da je članstvo u NATO stvar zacementiralo za sva vremena, liči na guranje glave u peask.
Ali ako to guranje obezbeđuje makar privid nekog mira, pobede, nekog uspeha, super, ne treba je ni vaditi iz peska, a kad dođe vreme da to više ne radi, taj koga to snađe neka gleda šta ga je snašlo i šta mu je činiti.

vrabac_onaj vrabac_onaj 17:06 16.02.2019

Re: Eee, da.

hoochie coochie man
Da, tu su većina takođe Albanci,


Dakle dve sa većinskim albanskim stanovništvom.
Na to i činjenica da to nisu izolovane enklave već se takav nacionalni sastav naslanja na Albaniju, što će reči kotinuelna teritorija sa većinskim albanskim stanovništvom, nešto poput situacije da Kosovom.
Opasna kombinacija.



Tu još slobodno računaj Plav i Gusinje tj. opštine Plav i Gusinje.

Naime tamošnje stanovništvo više naginje Albaniji i Kosovu nego Crnoj Gori i Srbiji.
gedza.73 gedza.73 17:09 16.02.2019

Re: Eee, da.

freehand
Samo ne razumem čemu onda pominjanje Keninog kolege i žutog lopova doktora Stojkovića i direktorke Vinče, to mi je misterija?

kako ja sad da ti pomognem kad ti sam ne vidiš razliku između direktorke Vinče, Kene i doktora Stojkovića?

nego sedneš na basamak, grickaš slamku i pljuckaš na budale koje nisu pametne ko ti pa bi nešto da mrdaju.

još kad bi mi objasnio što se stalno potezalo pitanje šestog oktobra (dok je bio znasekonavlasti a neki su 'teli da mrdaju) pa da meznem i malkice slanine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana