Astrologija| Budućnost| In memoriam| Kultura

Šabanizacija

freehand RSS / 19.02.2019. u 00:41

Proces kulturnog genocida najvećim delom  je završen momentom izbora Tomislava Nikolića za prdesednika Srbije. 

Finalni čin obavljen je izborom Aleksandra Vučića za njegovog naslednika, a sahrana Šabana Šaulića u Aleji zaslužnih građana  biće samo razmeđa između tragedije i farse, onad dva oblika istorijskih epoha koje se kod nas stalno smenjuju jednom u dva veka ostavljajući nekoliko decenija za normalan život i prosperitet. 

%C5%A0aban-%C5%A0auli%C4%87-Kad-bi-%C4%8Da%C5%A1a-znala-Laku-no%C4%87-ljubavi.jpg?x38675

Nema mnogo onih čije je ime postalo pridev svima jasan i metafora oko koje nema dileme. Štaviše, možda ih je moguće izbrojati na prste jedne ruke  u svetskim okvirima.

Šaban Šaulić nedvosmisleno je jedan od njih. A nekako mislim  da bi u ovom momentu Bogdan Tirnanić rekao nešto poput toga da je Šaban bio taj koji je svojom pojavom prelomio sudbinu države i kulturnog prostora. On, Diskos, i Radio Šabac.,

Kad je narodu dato da bira.  

Tagovi



Komentari (545)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 21:10 19.02.2019

Re: U nedelju

Lagerfeld je bio opasan tata u svetu mode, svidjalo se nekom ili ne-Respect!

Ma naravno, nego Nikolo povukao paralelu pa se ljudi primili.
Advokatska posla, uvek znaju kako da skrenu temu.
angie01 angie01 21:12 19.02.2019

Re: U nedelju

Ovo je bila preemptivna odbrana)


ko da mi uzme sa moga tela Kosovo...

...mada vise lici na "Najamnika".
niccolo niccolo 21:17 19.02.2019

Re: U nedelju

85 godina i više od jedne kolekcije mesečno?! Respect s moje strane.

Ajde, ajde, nije kao da ju je on lično šio. Uostalom, ovo su moderna vremena, otvori čovek Paint* ili tako neki program i nacrta šta mu dođe. A najverovatnije je imao neke pomoćnike koji nacrtaju većinu umesto njega, on doda par poteza kičicom, potpiše se i proda za stotine miliona dolara.

* Brate, postoji li još uvek Paint?
4krofnica 4krofnica 21:23 19.02.2019

Re: U nedelju

Lagerfeld je bio opasan tata u svetu mode, svidjalo se nekom ili ne-Respect!


matori je bio u fazonu practice what you preach i sam bi menjao težinu u zavisnosti od onoga šta je želeo da nosi tj koga (to u modnom smislu ne znači neki seks nego brend) kad mu se dopadnu neke slim varijante on smrša i obrnuto ka debljanju.. jer, po njemu, telo služi da nešto nosi i da mu dobro stoji.


aureus aureus 21:23 19.02.2019

Re: U nedelju

niccolo
A najverovatnije je imao neke pomoćnike koji nacrtaju većinu umesto njega, on doda par poteza kičicom, potpiše se i proda za stotine miliona dolara.

Ili nađe neku vitku manekenku, nabaci neko platno na nju, uzme makaze i na licu mjesta reže...
Ovdje još malo, ovdje ćemo da napravimo nabor. Ajde, okreni se. Tu mi fali jedna linija, možda ipak da podignemo ovo ovako...
niccolo niccolo 21:25 19.02.2019

Re: U nedelju

Ili nađe neku vitku manekenku

Na početku si dobro krenuo...

nabaci neko platno na nju, uzme makaze i na licu mjesta reže...

...ali si onda skrenuo u pogrešnom pravcu...
aureus aureus 21:29 19.02.2019

Re: U nedelju

niccolo
Ili nađe neku vitku manekenku

Na početku si dobro krenuo...

nabaci neko platno na nju, uzme makaze i na licu mjesta reže...

...ali si onda skrenuo u pogrešnom pravcu...

Nađe neku vitku manekenku.
Obuče je u jednu od svojih prethodnih kolekcija.
Stavi olovku iza uha, uzme makazice i počne da mijenja.
Kad tako isprepravlja 25 odjevnih kombinacija, nazove Milano, objavi da ima novu kolekciju i zakaže Fashion Week.
niccolo niccolo 21:31 19.02.2019

Re: U nedelju

Nađe neku vitku manekenku.

Ovako?
aureus aureus 21:32 19.02.2019

Re: U nedelju

niccolo
Nađe neku vitku manekenku.

Ovako?

Gdje si je naš'o?
zilikaka zilikaka 21:33 19.02.2019

Re: U nedelju

A najverovatnije je imao neke pomoćnike koji nacrtaju većinu umesto njega, on doda par poteza kičicom, potpiše se i proda za stotine miliona dolara.

Imala kuma svojevremneno priču o Panjkoviću i njegovoj "Akademiji".
Prvo, pošto je ona zubar, bilo zezanje da su kolege, jerbo oboje vuku poreklo od berbera, al ono što je bilo glavno je da on sam u salonu ništa ne radi.
Jedni peru kosu, drugi šišaju, farbaju, neki feniraju...al na samom kraju on priđe s četkom, napravi nekoliko poteza sav posvečen...i to njegovo se zvalo Final touch, i koštalo je ko đavo, al se mušterije onoliko lepile.
niccolo niccolo 21:33 19.02.2019

Re: U nedelju

Gdje si je naš'o?

Gde i sve drugo - na internetu.
angie01 angie01 21:34 19.02.2019

Re: U nedelju

jer, po njemu, telo služi da nešto nosi i da mu dobro stoji.


kada se bavis modom, to ima smisla.
mirelarado mirelarado 21:35 19.02.2019

Re: U nedelju

85 godina i više od jedne kolekcije mesečno?! Respect s moje strane.

Ajde, ajde, nije kao da ju je on lično šio. Uostalom, ovo su moderna vremena, otvori čovek Paint* ili tako neki program i nacrta šta mu dođe. A najverovatnije je imao neke pomoćnike koji nacrtaju većinu umesto njega, on doda par poteza kičicom, potpiše se i proda za stotine miliona dolara.




Kako god okreneš, svi ti kreatori visoke mode zapravo su lakeji onih 1% čovečanstva što poseduje koliko i preostalih 99%. Pomalo me Karl i podsećao na nakinđurenu pudlicu. A hiperprodukcija, po meni, nije dokaz vrhunske umetnosti, ali jeste potvrda poslovnog umeća.
angie01 angie01 21:43 19.02.2019

Re: U nedelju

Panjkoviću

i to njegovo se zvalo Final touch, i koštalo je ko đavo, al se mušterije onoliko lepile.


khm, zavisi koje:))- on je prilicno van vinkla, umisljen i stalno nesto filozofira, napravio kurs za frizere i to se zove akademija Panjkovic:)) i izdaje diplome- a praksa im je to sto si opisala,...pocetnice rade musterije besplatno, kako bi se vezbale, postoji telefnon na koji zakazes, pa sta ti bog da,...ali i to nadgleda neki njegov posilni.

poznate radi on sam.
aureus aureus 21:43 19.02.2019

Re: U nedelju

niccolo
Gdje si je naš'o?

Gde i sve drugo - na internetu.

Evo i ja sam otkrio jednu na kojoj bi Karl Lagerfeld mogao raditi.
Da je imao sreće da poživi još koju godinu.



Ili je ovo, u stvari, neka šabanija?
JJ Beba JJ Beba 21:43 19.02.2019

Re: U nedelju

matori je bio u fazonu

imao je onu kretenski izjavu o Adel da je predebela.

angie01 angie01 21:46 19.02.2019

Re: U nedelju

Ajde, ajde, nije kao da ju je on lično šio.


do te tacke treba stici.
angie01 angie01 21:53 19.02.2019

Re: U nedelju

Kad tako isprepravlja 25 odjevnih kombinacija, nazove Milano, objavi da ima novu kolekciju i zakaže Fashion Week.




...tako mali Djokica zamislja Fashion Week.
aureus aureus 22:05 19.02.2019

Re: U nedelju

angie01
Kad tako isprepravlja 25 odjevnih kombinacija, nazove Milano, objavi da ima novu kolekciju i zakaže Fashion Week.

...tako mali Djokica zamislja Fashion Week.

Dobro, bre, Angie i Niccolo, mnogo vi zanovijetate.
Te skrenuo pogrešno, te ne ide to tako sa Fashion Weekom...
niccolo niccolo 22:23 19.02.2019

Re: U nedelju

Niccolo

Što sad ja, nisi me citirao?

aureus aureus 22:27 19.02.2019

Re: U nedelju

niccolo
Niccolo

Što sad ja, nisi me citirao?


Provjeravam da li čitaš redom.

Osim toga, nisi citirao pravilno.
niccolo niccolo 22:35 19.02.2019

Re: U nedelju

Nadrealno.

Ovaj PS sam tek sad video. Saglasan sa Šarskim da je naslovna strana Danasa potpuno nadrealna gledajući ove ostale...
aureus aureus 22:40 19.02.2019

Re: U nedelju

mirelarado mirelarado 22:48 19.02.2019

Re: U nedelju

JJ Beba
matori je bio u fazonu

imao je onu kretenski izjavu o Adel da je predebela.



JJ, ovo će ti se sigurno dopasti. Ovako je njujorški street art umetnik video Lagerfelda i Anu Vintur:


JJ Beba JJ Beba 14:23 20.02.2019

Re: U nedelju

JJ, ovo će ti se sigurno dopasti. Ovako je njujorški street art umetnik video Lagerfelda i Anu Vintur:


maksa83 maksa83 14:41 20.02.2019

Re: U nedelju

Lik je težak bolesnik ali tetovaže je radio neko ko zna.

There's more where this came from.

gedza.73 gedza.73 20:34 20.02.2019

Re: U nedelju

To je kao kad meanićar uBosni značajno cokne jezikom i kaže:

Fauveee je fauveee, jarane!


'bosanska azbuka počinje sa fau a završava se sa ve'

Ima jedna makedonska, šoferska (kad su podobijali Skanije)
'dobra je Skanija, samo da joj je motor od fapče'
blind.willie blind.willie 21:09 20.02.2019

Re: U nedelju

jadragoljub jadragoljub 08:16 21.02.2019

Re: U nedelju

Nemački lekari ubili Šabana!"

sad smo stigli do toga da ga je ubio turčin.nijedno dno nije dovoljno duboko da ga naši novinarčići ne bi produbili još malo, verovatno ni Marijina pukotina nije dovoljno duboka za naše novinarčiće, ako i zaslužuju i da ih se pežorativno nazove novinarima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:07 21.02.2019

Re: U nedelju

JJ, ovo će ti se sigurno dopasti. Ovako je njujorški street art umetnik video Lagerfelda i Anu Vintur:

taj lagerfeld je upropasto šanel na sve načine. netalentovani debil. a ta ogromna produkcija (fast fashion) odeće nema veze sa modom. tačnije, ima isto toliko koliko i fast food sa ishranom. industrija u najgorem smislu, koja truje, zagađuje, prenatrpava, loše utiče na mentalno i fizičko zdravlje. inače, jedan deo knjige Gomora govori o visokoj modi, odlično (i depresivno) štivo. posle te knjige nemaš više nikakve iluzije. nije sasvim prijatan osećaj, ali bar znaš na čemu si. ima taj autor i novu knjigu, Nula nula nula. za nju još nemam snage.
nsarski nsarski 16:25 22.02.2019

Re: U nedelju

angie01
Kad tako isprepravlja 25 odjevnih kombinacija, nazove Milano, objavi da ima novu kolekciju i zakaže Fashion Week.




...tako mali Djokica zamislja Fashion Week.

Vako?

aureus aureus 21:20 19.02.2019

Lončar

(Sa N1)

To su deca sa najtežim oboljenjima za koju je kranje neizvesno šta će biti i kad ima želju da hoće da vidi predsednika - a videli ste i onaj dečko Ognjen koji hoće da se slika sa njim, e onda kad ispoštujete sve to, onda je valjda najmanja stvar ispuniti želju tom detetu, mislim da to nije prevelika želja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 19.02.2019

Re: Lončar

Jebem li ti lebac!

Od ovoga se ne može ni smisliti groznije.
zilikaka zilikaka 21:49 19.02.2019

Re: Lončar

hoochie coochie man
Jebem li ti lebac!

Od ovoga se ne može ni smisliti groznije.

Ja još odbijam da se ubacim u priču.
Iskreno, plašim se šta ću tamo sve naći.
angie01 angie01 21:51 19.02.2019

Re: Lončar

hoochie coochie man
Jebem li ti lebac!

Od ovoga se ne može ni smisliti groznije.


potpisujem.
freehand freehand 21:52 19.02.2019

Re: Lončar

zilikaka
hoochie coochie man
Jebem li ti lebac!

Od ovoga se ne može ni smisliti groznije.

Ja još odbijam da se ubacim u priču.
Iskreno, plašim se šta ću tamo sve naći.

Ništa čega do sad nije bilo. Nego će sve novi i novi da se iščuđavaju.
G.Cross G.Cross 21:57 19.02.2019

Re: Lončar

angie01
hoochie coochie man
Jebem li ti lebac!

Od ovoga se ne može ni smisliti groznije.


potpisujem.


Na zalost moze. I hoce.
G.Cross G.Cross 21:51 19.02.2019

Raspad se ubrzava

Ma Saban je Tolstojevski u poredjenju sa influenserkinjama i ovim djubretom koje zovu pevaljkama.
Daleko od toga da mi se Saban svidjao ja samo optimisticki izjavljujem " moze gore ,moze mnogo gore" .

Saban je otisao, mi sa ovim idiotima , nisam siguran kako se zovu ali je sigurno onaj kepec kod lepe brene, moramo nacionalno muzicki da odrobijamo nas komadic vecnosti.


Anyway , pokoj mu dusi. Sabanu, ne kepecu.


EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.
freehand freehand 22:19 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.

Nisam hteo ništa da te upitam, naročito ne za "moje" žute prsluke. mada bih sad i mogoa, možda, da pitam gde su oni tvoji sa avionima i krstarećim raketama, napadaju li nekoga po Evropi, Africi i Aziji?
freehand freehand 22:22 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

G.Cross
freehand
EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.

Nisam hteo ništa da te upitam, naročito ne za "moje" žute prsluke. mada bih sad i mogoa, možda, da pitam gde su oni tvoji sa avionima i krstarećim raketama, napadaju li nekoga po Evropim, Africi i Aziji?


Zaboravio si da kinje crnce.

Nisam, čak nisam zaboravio da uz jeftina podmetanja idu još jeftinije doskočice.
G.Cross G.Cross 22:25 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Moja po koji put ko zna molba za moderatore da pomere dugme "obavestite moderatora" negde drugo. Ili da zive sa svima ovim obavestavanjima greskom.

zilikaka zilikaka 22:29 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

moramo nacionalno muzicki da odrobijamo nas komadic vecnosti.

Ne bojim se ja ovih novih. Oni su kratkog veka, ko i pesme im. Roba za jednokratnu upotrebu.
Bojim se onih koji ih zapošljavaju i fabrikuju. Njima poso odlično ide i nema razloga da ne potraju.
Jedino da se nadamo da će zbog zatvorenosti jednog momenta i ta mašinerija sa njima zajedno fizički izumreti.
Al to je priča za neke druge generacije.
G.Cross G.Cross 22:30 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

freehand
G.Cross
freehand
EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.

Nisam hteo ništa da te upitam, naročito ne za "moje" žute prsluke. mada bih sad i mogoa, možda, da pitam gde su oni tvoji sa avionima i krstarećim raketama, napadaju li nekoga po Evropim, Africi i Aziji?


Zaboravio si da kinje crnce.

Nisam, čak nisam zaboravio da uz jeftina podmetanja idu još jeftinije doskočice.



Koja podmetanja? Da si ti bio vatreni podrzavalac ( valjda se tako kaze) ideja zutih prsluka? Pa to je bilo samo pre par nedelja. Valjda se secas ?
predatortz predatortz 22:31 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

G.Cross
Moja po koji put ko zna molba za moderatore da pomere dugme "obavestite moderatora" negde drugo. Ili da zive sa svima ovim obavestavanjima greskom.



Brate i sapatniče!
Ako moderatori imaju uvid u to ko pritišće taj odvratni gumbić, verovatno misle da sam najveća drukara na blogu.

Dakle, ako ovo čitaju - svako obaveštenje dobijeno od mene je uvek i isključivo greška.
Pomerite tu opciju, ili živite sa trapavošću nas koji kuckamo sa telefona.

freehand freehand 22:33 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Koja podmetanja? Da si ti bio vatreni podrzavalac ( valjda se tako kaze) ideja zutih prsluka? Pa to je bilo samo pre par nedelja. Valjda secas ?

Ne. Ja čak i ne znam šta su ideje žutih prsluka, niti verujem da je to neka koherentna grupa koja ima nekakve zajedničke deje, sem, možda, da je većini dosta globalističkog neoliberalnog ludila.
Ali to što se ja ne sećam tebe ne može da spreči da nađeš neki od komentara iz kojih se jasno vidi to što govoriš i ovde me obrukaš tako dokazujući da ne izmišljaš ti već ja.
freehand freehand 22:34 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

predatortz
G.Cross
Moja po koji put ko zna molba za moderatore da pomere dugme "obavestite moderatora" negde drugo. Ili da zive sa svima ovim obavestavanjima greskom.



Brate i sapatniče!
Ako moderatori imaju uvid u to ko pritišće taj odvratni gumbić, verovatno misle da sam najveća drukara na blogu.

Dakle, ako ovo čitaju - svako obaveštenje dobijeno od mene je uvek i isključivo greška.
Pomerite tu opciju, ili živite sa trapavošću nas koji kuckamo sa telefona.


Ignorišemo, no sikiriki
zilikaka zilikaka 22:38 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

verovatno misle da sam najveća drukara na blogu.

Ne bih ja tek tako davala ocene.
Ima nas još sa vrlo ozbiljnom kandidaturom.
Poslednjih dana nisam, al ima kad me krene...
Jedino se plašim da nemamo kome da uputimo apel.
Ovo mesto je tehnički zanemareno pre mnogo godina.
nsarski nsarski 22:45 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.


Ako si imao na umu verbalne napade i psovanje Alain Finkielkrauta - čoveka koji, uz B. Anri-Levija (bliskog prijatelja i mislioca slične provenijencije), još nije video rat i destrukciju koja mu se nije dopala - zagovornika kolonijalizma, ličnog prijatelja Franje Tuđmana, humaniste i bulšitera opšte prakse, onda je malo preterano reći da je u pitanju "napad na Jevreje", već obična sloboda govora.

Možda je najstrašnija stvar vezana za pomenute likove/filozofe, koji su savršen primer sposobnosti da se neprekidno proizvodi bombastično pseudo-intelektualno đubre, to da su oni takođe visoko uvaženi od strane akademske i naučne zajednice. To je zastrašujuće.

Da li je, dakle o "napadu" na Msje Alaina reč, ili je nešto drugo u pitanju?

G.Cross G.Cross 22:48 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

zilikaka
verovatno misle da sam najveća drukara na blogu.

Ne bih ja tek tako davala ocene.
Ima nas još sa vrlo ozbiljnom kandidaturom.
Poslednjih dana nisam, al ima kad me krene...
Jedino se plašim da nemamo kome da uputimo apel.
Ovo mesto je tehnički zanemareno pre mnogo godina.


Jel se secas frke kad su "redizajnirali" sajt?
Toliko njih su ga mrzeli a bio super design.
Jedino sto je to bilo pre pojave "pametnih" telefona. Kladim se da vise od 70 posto komentara dolazi sa telefona.

Ali razumem da sa stanovista ROI nema smisla da se investira u Blog B 92.
G.Cross G.Cross 22:51 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

nsarski
EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.


Ako si imao na umu verbalne napade i psovanje Alain Finkielkrauta - čoveka koji, uz B. Anri-Levija (bliskog prijatelja i mislioca slične provenijencije), još nije video rat i destrukciju koja mu se nije dopala - zagovornika kolonijalizma, ličnog prijatelja Franje Tuđmana, humaniste i bulšitera opšte prakse, onda je malo preterano reći da je u pitanju "napad na Jevreje", već obična sloboda govora.

Možda je najstrašnija stvar vezana za pomenute likove/filozofe, koji su savršen primer sposobnosti da se neprekidno proizvodi bombastično pseudo-intelektualno đubre, to da su oni takođe visoko uvaženi od strane akademske i naučne zajednice. To je zastrašujuće.

Da li je, dakle o "napadu" na Msje Alaina reč, ili je nešto drugo u pitanju?



Oladi.
freehand freehand 22:55 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

G.Cross
nsarski
EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.


Ako si imao na umu verbalne napade i psovanje Alain Finkielkrauta - čoveka koji, uz B. Anri-Levija (bliskog prijatelja i mislioca slične provenijencije), još nije video rat i destrukciju koja mu se nije dopala - zagovornika kolonijalizma, ličnog prijatelja Franje Tuđmana, humaniste i bulšitera opšte prakse, onda je malo preterano reći da je u pitanju "napad na Jevreje", već obična sloboda govora.

Možda je najstrašnija stvar vezana za pomenute likove/filozofe, koji su savršen primer sposobnosti da se neprekidno proizvodi bombastično pseudo-intelektualno đubre, to da su oni takođe visoko uvaženi od strane akademske i naučne zajednice. To je zastrašujuće.

Da li je, dakle o "napadu" na Msje Alaina reč, ili je nešto drugo u pitanju?



Oladi.



nsarski nsarski 23:07 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Oladi.


Heh, I like your argument, ali on mi ništa ne govori osim :"nemoj da postavljaš takva pitanja".
Kod svakog svesnog bića takav odgovor odmah pali sve alarmne uređaje.

Vidiš, ja sam naišao na tekst u Haaretz-u, gde se govori o tom incidentu, evo ovde
French Jewish Philosopher Alain Finkielkraut Attacked by Yellow Vest Protesters in Paris
(detaljnije, napad je izgledao ovako: Demonstrators cornered the French thinker and yelled profanities )

pa sam pomislio da možda imaš informacije o nekim dodatnim i ozbiljnijim, na primer fizičkim, napadima na više ljudi. Simple as that.

P.S. U vezi sa gornjim, da te podsetim na poznate stihove "Sticks and stones may break my bones but words will never hurt me."

G.Cross G.Cross 23:16 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

nsarski
Oladi.


Heh, I like your argument, ali on mi ništa ne govori osim :"nemoj da postavljaš takva pitanja".
Kod svakog svesnog bića takav odgovor odmah pali sve alarmne uređaje.

Vidiš, ja sam naišao na tekst u Haaretz-u, gde se govori o tom incidentu, evo ovde
French Jewish Philosopher Alain Finkielkraut Attacked by Yellow Vest Protesters in Paris
(detaljnije, napad je izgledao ovako: Demonstrators cornered the French thinker and yelled profanities )

pa sam pomislio da možda imaš informacije o nekim dodatnim i ozbiljnijim, na primer fizičkim, napadima na više ljudi. Simple as that.



Oni nisu napali njega zbog njegovog misljenja nego zato sto je Jevrej.
Ali ako se ti i free ne slazete ja se izvinjavam.
Profesore nedostaju nam vasi postovi o fizici. Ovo o politici Vam ne ide bas najbolje.
Cak i uz podrsku padanja od smeha barda Freehanda.
nsarski nsarski 23:28 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Oni nisu napali njega zbog njegovog misljenja nego zato sto je Jevrej.
Ali ako se ti i free ne slazete ja se izvinjavam.
Profesore nedostaju nam vasi postovi o fizici. Ovo o politici Van ne ide bas najbolje.


Pa, koliko sam razumeo iz Haaretz-a, Filozof je u početku podržavao žute prsluke, ali je posle napravio radikalan zaokret. Razumljivo da su demonstranti razočarani i da su ga psovali. Nisam baš ubeđen da to ima mnogo veze sa njegovim Jevrejstvom.

Fri je čovek koji o žutim prslucima ima svoje mišljenje, ja svoje. Nema smisla da nas mešaš.

A što se tiče novih blogova o nauci, jedan se u meni krčka već nekoliko meseci i mislim da će uskoro videti svetlost dana. Radi se o milenijumskom problemu (Birch&Swinnerton-Dyer pretpostavka - on nedostaje celoj kolekciji), razgovarao sam sa Markom, koji je istinski expert in residence, ali on mi je velikodušno prepustio da sam o tome napišem nešto. (Thank you for nothing, Marko ). Potrudiću se.
G.Cross G.Cross 23:42 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

nsarski
Oni nisu napali njega zbog njegovog misljenja nego zato sto je Jevrej.
Ali ako se ti i free ne slazete ja se izvinjavam.
Profesore nedostaju nam vasi postovi o fizici. Ovo o politici Van ne ide bas najbolje.


Pa, koliko sam razumeo iz Haaretz-a, Filozof je u početku podržavao žute prsluke, ali je posle napravio radikalan zaokret. Razumljivo da su demonstranti razočarani i da su ga psovali. Nisam baš ubeđen da to ima mnogo veze sa njegovim Jevrejstvom.

Fri je čovek koji o žutim prslucima ima svoje mišljenje, ja svoje. Nema smisla da nas mešaš.

A što se tiče novih blogova o nauci, jedan se u meni krčka već nekoliko meseci i mislim da će uskoro videti svetlost dana. Radi se o milenijumskom problemu (Birch&Swinnerton-Dyer pretpostavka - on nedostaje celoj kolekciji), razgovarao sam sa Markom, koji je istinski expert in residence, ali on mi je velikodušno prepustio da sam o tome napišem nešto. (Thank you for nothing, Marko ). Potrudiću se.


Da prvo ih je podrzavao a onda je shvatio o cemu je rec. I ekstremisti su mogli to da prihvate ili da ga napadnu zbog cinjenice da je Jevrej.
Ne bih se slozio da je to prihvatljivo.

Jedva cekam tvoj novi blog o nauci.

O tebi i freeju, ne bih se mesao.nek vam je srecno. Salim se.


nsarski nsarski 23:55 19.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

I ekstremisti su mogli to da prihvate ili da ga napadnu zbog cinjenice da je Jevrej.


Iskren da budem, ja mislim da su ga napali najpre zato što je prevrtljiva pyčka a izdaje se za filozofa koji barata večnim i univerzalnim moralnim kategorijama. Misliš da su Anri-Levija napali u Beogradu zato što je Jevrejin, ili zato što je rekao da je bombardovanje bilo korisno za Srbe?



Znaš, te diskvalifikacije zasnovane na anti-semitizmu su u modi, jer to je najefikasniji način da prekineš svaku diskusiju u korenu. Stara fora.
Evo je Šulamit Aloni, bivša Izraelska ministarka, koja objašnjava takve "anti-semitske optužbe": It's a trick. We always use it.



I još da dodam: ja nemam velike simpatije za te koji lupaju i razbijaju po Francuskoj, kakogod se zvali.

G.Cross G.Cross 00:04 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

nsarski
I ekstremisti su mogli to da prihvate ili da ga napadnu zbog cinjenice da je Jevrej.


Iskren da budem, ja mislim da su ga napali najpre zato što je prevrtljiva pyčka a izdaje se za filozofa koji barata večnim i univerzalnim moralnim kategorijama. Misliš da su Anri-Levija napali u Beogradu zato što je Jevrejin, ili zato što je rekao da je bombardovanje bilo korisno za Srbe?



Znaš, te diskvalifikacije zasnovane na anti-semitizmu su u modi, jer to je najefikasniji način da prekineš svaku diskusiju u korenu. Stara fora.
Evo je Šulamit Aloni, Izraelski ministar, bivši: It's a trick. We always use it.



I još da dodam: ja nemam velike simpatije za te koji lupaju i razbijaju po Francuskoj, kakogod se zvali.



Pa ta cinjenice da je Pička im nije smetala dok ih je podržavao. Tek kad je obrnuo ćurak im je zasmetalo što je prevrtljiva Jevrejska pička.

Nemam ni ja nikakve simpatije prema tzv žutim prslucima. Znam sve iz mog sela koji su. Čegović su i tako to. To samo Free ima :)
freehand freehand 00:10 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Nemam ni ja nikakve simpatije prema tzv žutim prslucima. Znam sve iz mog sela koji su. Čegović su i tako to. To samo Free ima :)

Evo pišem drugi komentar i još uvek čekam da nečim potkrepiš tvoju tvrdnju o mom vatrenom poborništvu bilo čega oko žutih prsluka.
Mada se i ne nadam previše, šta će argumenti autoru pilićarskih komentara sastavljenih od izmišljotina, izvrtanja i kvalifikacija, i jeftinih prostačkih kvazišala?
nsarski nsarski 00:14 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Pa ta cinjenice da je Pička im nije smetala dok ih je podržavao. Tek kad je obrnuo ćurak im je zasmetalo što je prevrtljiva Jevrejska pička.


Ma, ja mislim da je u pitanju klasičan francuski bordel, ili javna kuća. Odgovarao im je kad ih je podržavao (daj šta daš!), sada je napravio U turn, e, jbg, ti si đubre! Onda se babojebac (vlažni Makaron) energično umešao i od sitnice napravio Događaj. Da se i njegova čuje.

A zašto bordel, tj kurvarluk? Pa, u celoj stvari najbolje prolazi "naš" Slavuj (dobro, Slavoj), bivši predavač škole u Kumrovcu, bulšiter najvišeg ranga, nit je Jevrejin nit Rus, a zemljak sa Melanijom, nudi se svima, on se polako probija da postane Mudrac Novog Doba. Odlično plaćen. To je umetnost, bato! Ostali su amateri.
G.Cross G.Cross 00:17 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

freehand
Nemam ni ja nikakve simpatije prema tzv žutim prslucima. Znam sve iz mog sela koji su. Čegović su i tako to. To samo Free ima :)

Evo pišem drugi komentar i još uvek čekam da nečim potkrepiš tvoju tvrdnju o mom vatrenom poborništvu bilo čega oko žutih prsluka.
Mada se i ne nadam previše, šta će argumenti autoru pilićarskih komentara sastavljenih od izmišljotina, izvrtanja i kvalifikacija, i jeftinih prostačkih kvazišala?



Oladi
tasadebeli tasadebeli 01:25 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

G.Cross

Profesore nedostaju nam vasi postovi o fizici. Ovo o politici Vam ne ide bas najbolje.



И то ти је аргумент?

Е бре, Кросе, ти када гурнеш самог себе с леђа у неко блато, то обавезно буде живо блато које те вуче надоле и гута те.

Не замери, ништа лоше не мислим, него се питам како се никада не научиш на сопственим претходним грешкама...

Сујета?

К'о да си стварно постао Кркар током оног зезања под ником Кориничко име 1.


maksa83 maksa83 05:59 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Iskren da budem, ja mislim da su ga napali najpre zato što je prevrtljiva pyčka a izdaje se za filozofa koji barata večnim i univerzalnim moralnim kategorijama. Misliš da su Anri-Levija napali u Beogradu zato što je Jevrejin, ili zato što je rekao da je bombardovanje bilo korisno za Srbe?

Hehe, uvek se razveselim kad vidim ovu sliku, manje zbog utortanog Levija, više zbog face mog druga Bogdana kog dovedu da simultano prevodi svaki put kad ovaj (ili neki drugi Francuz) dođe. Mislim da mu je (Bogdanu) ovo već drugi "brush with cake" koji je imao.

Levija gađaju tortama manje više gde god se pojavi prevashodno zato što je corporate bitch i što bi kod nas rekli teška pizda od čoveka.
aureus aureus 12:22 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

maksa83

Levija gađaju tortama manje više gde god se pojavi prevashodno zato što je corporate bitch i što bi kod nas rekli teška pizda od čoveka.

Jednom je Levi na nekoj tribini kazao da je Sarkozi oženio njegovog sina. "Kako oženio?", upitao je moderator.
- Bio je svjedok na njegovom vjenčanju. Oprostite, engleski...
alselone alselone 12:27 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Levija gađaju tortama manje više gde god se pojavi prevashodno zato što je corporate bitch i što bi kod nas rekli teška pizda od čoveka.


Amateri. Zna se ko je prvi popio tortu u facu.

alselone alselone 12:29 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Iskren da budem


Iskren da budem, Fracuzi znaju veoma kul da izgledaju u starosti, ovom tipu cak i torta dobro stoji.
nsarski nsarski 12:33 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

aureus
maksa83

Levija gađaju tortama manje više gde god se pojavi prevashodno zato što je corporate bitch i što bi kod nas rekli teška pizda od čoveka.

Jednom je Levi na nekoj tribini kazao da je Sarkozi oženio njegovog sina. "Kako oženio?", upitao je moderator.
- Bio je svjedok na njegovom vjenčanju. Oprostite, engleski...


Ma, bre, to su mu najmanji gresi. Recimo, on je bio važan faktor u nagovaranju Amera i Francuza da bombarduju i unište Libiju. Današnja devastirana zemlja Libija je rezultat "demokratizacije" bombama. Evo ga detaljniji članak iz Njujorkera Did Bernard-Henri Lévy Take NATO to War?

In the runup to France’s military engagement against Qaddafi’s regime in Libya, that trend seems to have taken a strange practical twist: the French writer Bernard-Henri Lévy—who began his career, in the seventies, as a political philosopher and has been an extraordinarily prominent media figure—played a vigorous role in rallying the French government, and perhaps even our own, to the cause of military intervention on behalf of the Libyan uprising.

Isti scenario kao sa Venecuelom danas:

My attention was piqued by his surprising presence in a March 10th article in Le Monde, about France’s breaking of diplomatic relations with Qaddafi’s government and recognition of the National Transition Council as Libya’s legitimate government. The announcement was made in Paris after the French President, Nicolas Sarkozy, met with three representatives of the Council. The article adds:
Soon thereafter, Bernard-Henri Lévy, who was present at that meeting, specified that the new Libyan ambassador to France would be accredited “in the coming days.” He added, “The French embassy in Libya will be transferred from Tripoli to Benghazi.

“We are the first to say that Qaddafi is no longer the legal representative. It’s an event of major importance,” said the philosopher, according to whom the head of state “affirmed this, at the beginning of the meeting, very forcefully. The emissaries were surprised by the clarity of the French position.”
nsarski nsarski 14:24 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Levija gađaju tortama manje više gde god se pojavi prevashodno zato što je corporate bitch i što bi kod nas rekli teška pizda od čoveka.


Nije loše pročitati:

Zašto svi mrze Bernarda Anri-Levija?

(intervju s njim; ima i ponešto o bombardovanju Srbije i njegoih saveta kako je to trebalo temeljitije uraditi).
docsumann docsumann 15:53 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Zna se ko je prvi popio tortu u facu.


freehand freehand 20:04 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

G.Cross
nsarski
EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.


Ako si imao na umu verbalne napade i psovanje Alain Finkielkrauta - čoveka koji, uz B. Anri-Levija (bliskog prijatelja i mislioca slične provenijencije), još nije video rat i destrukciju koja mu se nije dopala - zagovornika kolonijalizma, ličnog prijatelja Franje Tuđmana, humaniste i bulšitera opšte prakse, onda je malo preterano reći da je u pitanju "napad na Jevreje", već obična sloboda govora.

Možda je najstrašnija stvar vezana za pomenute likove/filozofe, koji su savršen primer sposobnosti da se neprekidno proizvodi bombastično pseudo-intelektualno đubre, to da su oni takođe visoko uvaženi od strane akademske i naučne zajednice. To je zastrašujuće.

Da li je, dakle o "napadu" na Msje Alaina reč, ili je nešto drugo u pitanju?



Oladi.

Generalno ne obraćam pažnju na preporuke al ovo me je baš ubolo u oko: i da ponovim - jedino što bih predložio uredništvu jeste da se preporuke personalizuju. Ne žalim razočaranje samo da saznam kojih je osam blogera preporučilo ovaj bulšit od komentara za koji ne mogu da odlučim da li je jadniji sa stanovišta pameti ili morala. Mislim, na splačinu o žutim prslucima i antisemitizmu Profa se potrudi da odgovori uz reference i dobije jedno šabansko "oladi". I osmoro se sa tim saglasi?!
Car je Šaban, adekvatan.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:03 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

nsarski
I ekstremisti su mogli to da prihvate ili da ga napadnu zbog cinjenice da je Jevrej.


Iskren da budem, ja mislim da su ga napali najpre zato što je prevrtljiva pyčka a izdaje se za filozofa koji barata večnim i univerzalnim moralnim kategorijama. Misliš da su Anri-Levija napali u Beogradu zato što je Jevrejin, ili zato što je rekao da je bombardovanje bilo korisno za Srbe?



Znaš, te diskvalifikacije zasnovane na anti-semitizmu su u modi, jer to je najefikasniji način da prekineš svaku diskusiju u korenu. Stara fora.
Evo je Šulamit Aloni, Izraelski ministar, bivši: It's a trick. We always use it.



I još da dodam: ja nemam velike simpatije za te koji lupaju i razbijaju po Francuskoj, kakogod se zvali.


O gospodinu "filozofu" malo Francuza misli nesto dobro. Ulazio je on u sukob i sa drugim pokretima koji su trazili malo vise socijalne pravde a Onfre (Michel Onfray) ga je prozvao u direktnom programu zbog njegovih simpatija prema nekim osudjenicima. Polancki, Stros-Kan, izmedju ostalih.
Misljenje o BHL je jos gore ali oni to uvijek pripisuju svom porijeklu a ne svom dijelovanju. U Francuskoj postoji odredjeni nivo antisemitizma ali taj antisemitizam jos nisam vidio prema nekim uspijesnim umijetnicima, novinarima ili knjizevnicima.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:24 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

alselone
Levija gađaju tortama manje više gde god se pojavi prevashodno zato što je corporate bitch i što bi kod nas rekli teška pizda od čoveka.


Amateri. Zna se ko je prvi popio tortu u facu.


Belgijanac Noel Godin je autor ovog mazanja, jednog od 30, koliko ih je napravio. Gejts je bio 22. u redu cekanja, a BHL najcesca musterija, 7 puta. O mazanje BHL ima cak i sansona koju je Fri jednom kacio a BHL je cak pokusao cenzurisati tu sansonu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:00 20.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

Ma, ja mislim da je u pitanju klasičan francuski bordel, ili javna kuća. Odgovarao im je kad ih je podržavao (daj šta daš!), sada je napravio U turn, e, jbg, ti si đubre! Onda se babojebac (vlažni Makaron) energično umešao i od sitnice napravio Događaj. Da se i njegova čuje.


samo me zanima neki link gde se vidi da ga oni napadaju zato sto je jevrej.

a u medjuvremenu, za promenu nije lose kad se vide demonstracije isped UN a da nisu tibetanci, asrafovci, siptari i ostale borkinje za ljudska prava.

protest protiv francuske policije

bene_geserit bene_geserit 04:23 21.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

... kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.

Reko baš da proverim koliko je to jevreja napadnuto, kad ono jedan.
Jel mu razbijena glava, kad ono nisu ga ni napali stvarno, već verbalno.
A onda rekoh da proverim onaj deo "napali ga zato što je jevrej", kad ono i to je problematično.

Pa dobro bre, zbog čega je vest da je neko nekog negde psovao?
Umiru onolika deca po Jemenu pa nema vesti, a ovo je vest?
Da li bi bila vest da nije u pitanju Jevrej? Recimo da su nekog Srbina psovali, jel bi to bila vest. Pa i mi smo najebali u istoriji prilično, konkurentni smo jevrejima što se toga tiče, ako te to kvalifikuje.
alselone alselone 09:05 21.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

kamilo_emericki
alselone
Levija gađaju tortama manje više gde god se pojavi prevashodno zato što je corporate bitch i što bi kod nas rekli teška pizda od čoveka.


Amateri. Zna se ko je prvi popio tortu u facu.


Belgijanac Noel Godin je autor ovog mazanja, jednog od 30, koliko ih je napravio. Gejts je bio 22. u redu cekanja, a BHL najcesca musterija, 7 puta. O mazanje BHL ima cak i sansona koju je Fri jednom kacio a BHL je cak pokusao cenzurisati tu sansonu.



U jea, covece, nisam imao pojma da je tip toliki profesionalac u mazanju tortama i da ih je toliko (miro)pomazao.
softelectronics_e softelectronics_e 19:17 21.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

zilikaka
verovatno misle da sam najveća drukara na blogu.

Ne bih ja tek tako davala ocene.
Ima nas još sa vrlo ozbiljnom kandidaturom.
Poslednjih dana nisam, al ima kad me krene...
Jedino se plašim da nemamo kome da uputimo apel.
Ovo mesto je tehnički zanemareno pre mnogo godina.

Podsvest čini čuda.
Ja nikada, ni slučajno, nisam pritisnuo taj taster.
softelectronics_e softelectronics_e 19:00 22.02.2019

Re: Raspad se ubrzava

freehand
G.Cross
nsarski
EDit: Freehande ,ako po obicaju hoces da me upitas kako su tvoji zuti (prsluci) u Francuskoj, eno napadaju Jevreje po ulicama :) . Rade svoj posao.


Ako si imao na umu verbalne napade i psovanje Alain Finkielkrauta - čoveka koji, uz B. Anri-Levija (bliskog prijatelja i mislioca slične provenijencije), još nije video rat i destrukciju koja mu se nije dopala - zagovornika kolonijalizma, ličnog prijatelja Franje Tuđmana, humaniste i bulšitera opšte prakse, onda je malo preterano reći da je u pitanju "napad na Jevreje", već obična sloboda govora.

Možda je najstrašnija stvar vezana za pomenute likove/filozofe, koji su savršen primer sposobnosti da se neprekidno proizvodi bombastično pseudo-intelektualno đubre, to da su oni takođe visoko uvaženi od strane akademske i naučne zajednice. To je zastrašujuće.

Da li je, dakle o "napadu" na Msje Alaina reč, ili je nešto drugo u pitanju?



Oladi.

Generalno ne obraćam pažnju na preporuke al ovo me je baš ubolo u oko: i da ponovim - jedino što bih predložio uredništvu jeste da se preporuke personalizuju. Ne žalim razočaranje samo da saznam kojih je osam blogera preporučilo ovaj bulšit od komentara za koji ne mogu da odlučim da li je jadniji sa stanovišta pameti ili morala. Mislim, na splačinu o žutim prslucima i antisemitizmu Profa se potrudi da odgovori uz reference i dobije jedno šabansko "oladi". I osmoro se sa tim saglasi?!
Car je Šaban, adekvatan.

Ja se nisam saglasio!

Te da dodam - za mene je Levi đubre.
I to mi je mnogo važnije od toga da je Jevrejin ili ne.
freehand freehand 00:25 20.02.2019

Šabanizacija pro

Ono što se sa ovom zemljom desilo sa izborom Tomislava Nikolića, pa Jorgovanke Tabaković - a to je bio prvi potez nove vlasti - šabainzacija je level pro, do sada nezabeležena. Na sivm nivoima i u svakom mogućem društvenom i državnom sektoru i kutku javnog života.
Ali bojim se da većina nije svesna šta nas sve u smislu bruke tek čeka kad dođe vreme da stranci koji su sa našim naprednjačkim kadrovima prvenstveno Nikolićem i Vučićem imali posla počnu otvoreno da govore o tim svojim iskustvima.
Prosto ne smem da zamislim kako su izgledali razgovori i pregovori koje su oni vodili. Sudeći po javnim nastupima i poznatim kompetencijama u takvim prilikama reč je o hororu neslućenih razmera za čast i dostojanstvo jedne države.
A izgleda mi da na to, obelodanjivanje takvih stvari zbog prestanka potrebe da ih se štiti kao predstavnike države, nećemo dugo čekati.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 04:25 20.02.2019

.

da je Šaban bio taj koji je svojom pojavom prelomio sudbinu države i kulturnog prostora. On, Diskos, i Radio Šabac.,

a južni vetar? oni su bili alternativa. skroz neslušljiva produkcija koja je bila zabranjivana na radio beogradu i tv kao "turcizam"(?). prava jugoslovenska šatra.

Nedeljnik: Kako to da imamo treću generaciju gastarbajtera koji natucaju naš jezik, rodili su se u Beču, Minhenu, Parizu... a isključivo slušaju narodnjake?

Mile Bas: Pa šta da slušaju. Upravo su oni najvernija publika. To je jedino što ih povezuje s poreklom. Kad je bio rat i kad se pojavio internet, rekao sam: onog trenutka kada taksista u Njujorku, poreklom iz Tuzle, ima načina da stavi Južni vetar u svoj uređaj u automobilu, tog trenutka smo mi pobedili. Jer imamo 20 miliona ljudi u inostranstvu, nebitno da li su iz Tetova, Beograda, Ljubljane... sve su to "južnovetrovci".
freehand freehand 08:25 20.02.2019

Re: .

a južni vetar? oni su bili alternativa. skroz neslušljiva produkcija koja je bila zabranjivana na radio beogradu i tv kao "turcizam"(?). prava jugoslovenska šatra.

Južni vetar i Lepe Brene su posledica i nastavak, oni su grunuli na otvorena vrata koja su prethodno razvalili Raka Marić i Džara.
maksa83 maksa83 08:34 20.02.2019

Re: .

Južni vetar i LKepe Brene su posledica i nastavak, oni su grunuli na otvorena vrata koja su prethodno razvalili Raka Marić i Džara.

Ne znam jesam pominjao knjigu Three Body P... zapravo onu drugu - Kako Smo Propevali. Tamo SVE piše. Od Silueta preko Štulića i Bijelog Dugmeta i Šabana i jednog i drugog pa do EKV i okolo. Sve. Pošto baš nisam iz tog sveta meni je npr. deo o Silvani Armenulić bio zanimljiv.
freehand freehand 08:42 20.02.2019

Re: .

maksa83
Južni vetar i LKepe Brene su posledica i nastavak, oni su grunuli na otvorena vrata koja su prethodno razvalili Raka Marić i Džara.

Ne znam jesam pominjao knjigu Three Body P... zapravo onu drugu - Kako Smo Propevali. Tamo SVE piše. Od Silueta preko Štulića i Bijelog Dugmeta i Šabana i jednog i drugog pa do EKV i okolo. Sve. Pošto baš nisam iz tog sveta meni je npr. deo o Silvani Armenulić bio zanimljiv.

Vidiš, nikako da otvorim tu knjigu, a mislim da je imam.
BTW - znao sam tipa koji je decenijama nosio ozbiljno ulupano čelo, rupu koju su klinci mogli za klikere da koristte a nastalu bliskim susretom sa drvetom kad je onomad sa Silvanom krenuo na neki vikend negde na Avali...
maksa83 maksa83 08:45 20.02.2019

Re: .

Vidiš, nikako da otvorim tu knjigu, a mislim da je imam.

Ako je imaš i otvoriš je nećeš umeti da staneš. Nije džabe dobila nagradu Desimir Tošić.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:10 20.02.2019

Re: .

Ne znam jesam pominjao knjigu Three Body P



članak za tebe,
JJ Beba JJ Beba 14:19 20.02.2019

Re: .

Južni vetar i Lepe Brene su posledica i nastavak, oni su grunuli na otvorena vrata koja su prethodno razvalili Raka Marić i Džara.


evo kako je uvedena cenzura tj porez na kič tj šta je prelilo čašu

tad sam kao pripravnik radila u Borbi u agenciji ja advertajzing, koji bio u povoju (pred mene sedi čuveni Sakan) I moj kolkega krenuo da radi spot tj najavu za neku pesmu, 10 sek za PGP, zamolio ga njegov prijatelj tadašnji direktor marketinga PGPa Vlada Jovanovič (kasnije muž Vesne Zmijanac). Tada još nismo počeli Boris/Tucko prodakšn (a ja i nisam radila spotove za narodnjake) i uzme taj moj kolega da napravi tu najavu za jednu mladu početnicu, ništa spec, da bude bez mnogo troškova. Odvede umetnicu pored nekog plota, pusti play back i ona krene da trese, da se drma. Sise sine razvaljuju na sve strane, on ih meto u pri plan, sineeee pogibija. Krene najava pred dnevnik , sise se tresu, digla se kuka i motika. zabrane tu najavu, uvedu porez na šund.
Pevaćica je bila tada mladjana Biljana Jeftić
JJ Beba JJ Beba 14:36 20.02.2019

Re: .

freehand
a južni vetar? oni su bili alternativa. skroz neslušljiva produkcija koja je bila zabranjivana na radio beogradu i tv kao "turcizam"(?). prava jugoslovenska šatra.

Južni vetar i Lepe Brene su posledica i nastavak, oni su grunuli na otvorena vrata koja su prethodno razvalili Raka Marić i Džara.

Dzara je radio Čolu, Dugme, Mišu Kovača, našetao utakmice, bolelo ga dupe za narodnjake.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:37 20.02.2019

Re: .

softelectronics_e softelectronics_e 14:40 20.02.2019

Re: .

maksa83
Vidiš, nikako da otvorim tu knjigu, a mislim da je imam.

Ako je imaš i otvoriš je nećeš umeti da staneš. Nije džabe dobila nagradu Desimir Tošić.

Ne znam da li sam te pitao da pošalješ pdf?
aureus aureus 14:49 20.02.2019

Re: .

Nadao sam se da će oštra kritika poštedjeti Lepu Brenu, ali džaba.

Sad samo čekam ko će da opauči Draganu Mirković.
aureus aureus 14:55 20.02.2019

Re: .

JJ Beba
Sise sine razvaljuju na sve strane, on ih meto u pri plan, sineeee pogibija. Krene najava pred dnevnik , sise se tresu, digla se kuka i motika. zabrane tu najavu, uvedu porez na šund.
Pevaćica je bila tada mladjana Biljana Jeftić

Mladost - grudost.

Porez na šund, a sise bile prave.
Šta su onda silikonske, ultrašund?
JJ Beba JJ Beba 15:01 20.02.2019

Re: .

stefan.hauzer

)
ovo je mala maca za ono drmanje :)

a Vlada je tu kalio "znanje" koje je kasnije upotrebio na ženi mu Vesni Zmijanac, sa kojom je razbio ceo Yu prostor
Posle se razveo, otišo u Berkli, doktorirao
JJ Beba JJ Beba 15:02 20.02.2019

Re: .

aureus
JJ Beba
Sise sine razvaljuju na sve strane, on ih meto u pri plan, sineeee pogibija. Krene najava pred dnevnik , sise se tresu, digla se kuka i motika. zabrane tu najavu, uvedu porez na šund.
Pevaćica je bila tada mladjana Biljana Jeftić

Mladost - grudost.

Porez na šund, a sise bile prave.
Šta su onda silikonske, ultrašund?

hahahah nema više, neukus su doveli do mere uspeha
maksa83 maksa83 15:06 20.02.2019

Re: .

softelectronics_e
maksa83
Vidiš, nikako da otvorim tu knjigu, a mislim da je imam.

Ako je imaš i otvoriš je nećeš umeti da staneš. Nije džabe dobila nagradu Desimir Tošić.

Ne znam da li sam te pitao da pošalješ pdf?

Moj šašav princip (i krajnji domet mog patriotizma) je da ne piratujem domaći softver, muziku, knjige.
aureus aureus 15:15 20.02.2019

Re: .

JJ Beba

a Vlada je tu kalio "znanje" koje je kasnije upotrebio na ženi mu Vesni Zmijanac, sa kojom je razbio ceo Yu prostor

Uh, kad se samo sjetim ovog spota sa Vesnom Zmijanac.

freehand freehand 16:35 20.02.2019

Re: .

JJ Beba
freehand
a južni vetar? oni su bili alternativa. skroz neslušljiva produkcija koja je bila zabranjivana na radio beogradu i tv kao "turcizam"(?). prava jugoslovenska šatra.

Južni vetar i Lepe Brene su posledica i nastavak, oni su grunuli na otvorena vrata koja su prethodno razvalili Raka Marić i Džara.

Dzara je radio Čolu, Dugme, Mišu Kovača, našetao utakmice, bolelo ga dupe za narodnjake.

Džara je prototip jugoslovenskog menadžera sedamdesetih. Uvek tu da pomera granice, u svemu čega se dohvati.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:36 20.02.2019

Re: .

Moj šašav princip (i krajnji domet mog patriotizma) je da ne piratujem domaći softver, muziku, knjige.

bilo bi super kada bi autori zaista imali neku hasnu od toga, ali je uglavnom imaju izdavači.

saću da kupim knjigu.

btw, već sam pominjala knjigu (tj. muzikološki diplomski rad) koji je izdao rts, Između politike i tržišta, o muzici koja se puštala na radijima i televizijama u ex-yu, odličan pregled situacije. nisam iznenađena što je južni vetar probijao rekorde u prodaju ploča i kaseta.

freehand freehand 16:44 20.02.2019

Re: .

btw, već sam pominjala knjigu (tj. muzikološki diplomski rad) koji je izdao rts, Između politike i tržišta, o muzici koja se puštala na radijima i televizijama u ex-yu, odličan pregled situacije. nisam iznenađena što je južni vetar probijao rekorde u prodaju ploča i kaseta.

Možemo jednom o tome kad bude prilika. Ali za ovaj momenat - nekad su produkcijske kuće slale sva nova izdanja radio stanicama, molile i podmićivale muzičke urednike da bi puštali nove pesme a njihovoj sreći nigde kraja nije bilo kad bi neko od pulena bio pozvan da gostuje. Onda se sve izokrenulo, pa smo dobili ovo što imam danas.
Jebiga, imao sam priliku da vidim Cecu kad je bila cvetak zanovetak, da Džeja zamolim da sačeka ispred zgrade, i da me Bora Drljača pita - odakle si ti ako ne znaš ko sam ja?!
Pa eto, i da poznajem i Džegera i Peru Janjatovića kao hroničare ovoga o čemu govorimo.
angie01 angie01 16:55 20.02.2019

Re: .

bilo bi super kada bi autori zaista imali neku hasnu od toga, ali je uglavnom imaju izdavači.


izdavaci su danas uglavnom entuzijasti, narocito za ovakva izdanja- oni moraju da plate urednika, autora, likovno graficko uredjenje, ilustratora, ili ilustrativni materijal, lekturu, korekturu, pripramu, stampu, papir, karton, ili sta vec za koricu, povez, otpremu, lagerovanje- sve stavke zavise od raznih faktora, da ne davim,...i posle jos knjizaru prilicno veliki procenat, koji svako malo neko ne isplacuje-(tako je pukla knjizara Plato)...jedini izdavaci koji zaradjuju, su oni koji imaju dil-model koji je ustanovljen i funkcionise odobrenjem iz ministarstva- za izdavanje udzbenika-zbog velikih i sigurnih tiraza.
angie01 angie01 17:21 20.02.2019

Re: .

stefan.hauzer


eh, kada se pojavila Bilja, nije bilo vestackih dida, pa je ona bila sa svojim prirodnim, veliki hit,...neki moj kolega sa faksa a iz Dalmacije, cini mi se da se zvao Mladen, bio je opcinjen njenom pesmom, evo ti srce na dlanu i tvrdio je da nema romanticnijih stihova u literaturi od,

Evo ti srce na dlanu
uzmi ga, nek bude tvoje
evo ti dusa i telo
evo ti sve sto je moje

softelectronics_e softelectronics_e 18:17 20.02.2019

Re: .

maksa83
softelectronics_e
maksa83
Vidiš, nikako da otvorim tu knjigu, a mislim da je imam.

Ako je imaš i otvoriš je nećeš umeti da staneš. Nije džabe dobila nagradu Desimir Tošić.

Ne znam da li sam te pitao da pošalješ pdf?

Moj šašav princip (i krajnji domet mog patriotizma) je da ne piratujem domaći softver, muziku, knjige.

Nije problem, platiću ti.
aureus aureus 20:22 20.02.2019

Re: .

maksa83
meni je npr. deo o Silvani Armenulić bio zanimljiv.

Silvana Armenaulić je takođe voljela da pokazuje grudi. Doduše, nije tresla s njima kao Biljana Jevtić, ali ovo treba da se zna.

Dobro je pjevala.
Inače, čovjeku koji joj je napisao "Šta će mi život" trebalo je dosta da uopšte dođe do televizije.
A znamo kakav je muzičar bio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana