Astrologija| Budućnost| In memoriam| Kultura

Šabanizacija

freehand RSS / 19.02.2019. u 00:41

Proces kulturnog genocida najvećim delom  je završen momentom izbora Tomislava Nikolića za prdesednika Srbije. 

Finalni čin obavljen je izborom Aleksandra Vučića za njegovog naslednika, a sahrana Šabana Šaulića u Aleji zaslužnih građana  biće samo razmeđa između tragedije i farse, onad dva oblika istorijskih epoha koje se kod nas stalno smenjuju jednom u dva veka ostavljajući nekoliko decenija za normalan život i prosperitet. 

%C5%A0aban-%C5%A0auli%C4%87-Kad-bi-%C4%8Da%C5%A1a-znala-Laku-no%C4%87-ljubavi.jpg?x38675

Nema mnogo onih čije je ime postalo pridev svima jasan i metafora oko koje nema dileme. Štaviše, možda ih je moguće izbrojati na prste jedne ruke  u svetskim okvirima.

Šaban Šaulić nedvosmisleno je jedan od njih. A nekako mislim  da bi u ovom momentu Bogdan Tirnanić rekao nešto poput toga da je Šaban bio taj koji je svojom pojavom prelomio sudbinu države i kulturnog prostora. On, Diskos, i Radio Šabac.,

Kad je narodu dato da bira.  

Tagovi



Komentari (545)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 20:47 20.02.2019

Re: .

angie01
neki moj kolega sa faksa a iz Dalmacije, cini mi se da se zvao Mladen, bio je opcinjen njenom pesmom, evo ti srce na dlanu i tvrdio je da nema romanticnijih stihova u literaturi od,

Evo ti srce na dlanu
uzmi ga, nek bude tvoje
evo ti dusa i telo
evo ti sve sto je moje


Dobra joj je i ona "Kleo se, kleo se u ljubav, vernost i sreću, što sam mu ludo verovala - sebi oprostiti neću! "

Link

U dosta hitova tih godina je učestvovao i Dragan Stojković Bosanac.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 20.02.2019

Re: .

Dobra joj je i ona "Kleo se, kleo se u ljubav, vernost i sreću, što sam mu ludo verovala - sebi oprostiti neću


Ta je najbolja.
Atomski mrav Atomski mrav 20:46 21.02.2019

Re: .

U dosta hitova tih godina je učestvovao i Dragan Stojković Bosanac.


Jašta. Čuj samo ovaj foršpil:



Edit: samo za Ribozoma - prevod ove pesme na Norveški:

https://lyricstranslate.com/en/hej-zoro-ne-svani-hei-daggry-la-det-ikke-demre.html


Hei, daggry, la det ikke demre!

Veien kaller på meg, jeg må dra avsted,
Snøen er forsvunnet,
Og foran huset til min kjæreste
Står et hvitt akasietre i blomst.

Ref.
Hei, daggry, hei, daggry, hei, daggry,
La det ikke demre, la det ikke demre, la det ikke demre!
Min gamle kjærlighet, bli hos meg!

I lysningen i skogen står en kvinne
Likesom en blomsterkledd gudinne,
Med sin hvite hånd vinker hun merkelig,
Som om jeg aldri vil komme tilbake.

Ref.

Tiden gikk, en mann kom
Og stanset foran huset hennes,
Men mitt livs akasietre
Kjente ikke stakkaren igjen.

Ref.
Atomski mrav Atomski mrav 20:47 21.02.2019

Re: .

Pevaćica je bila tada mladjana Biljana Jeftić


Biki - Siki
docsumann docsumann 21:41 21.02.2019

Re: .


od narodnjaka sam volio samo Tomu. Tomu su ustvari svi obožavali, i pankeri i metalci.

ali je bilo pokoja pjesam da mi legne tu i tamo od drugih izvođača. neko je već spominjao Hanku i Crne kose sjaj
freehand freehand 21:44 21.02.2019

Re: .

docsumann

od narodnjaka sam volio samo Tomu. Tomu su ustvari svi obožavali, i pankeri i metalci.

ali je bilo pokoja pjesam da mi legne tu i tamo od drugih izvođača. neko je već spominjao Hanku i Crne kose sjaj

Zavisi šta zoveš "narodnjacima". Mislim, staviti Šaulića po bilo kom osnovu ispred Cuneta je blasfemija. Sem po pitanju frizure.
Atomski mrav Atomski mrav 21:48 21.02.2019

Re: .

Mislim, staviti šaulića po bilo kom osnovu ispred Cuneta je blasfemija. Sem po pitanju frizure.


Što se mene tiče, Cune pa mnogo praznih mesta ispod njega a dalje me ni ne interesuje...
alselone alselone 21:51 21.02.2019

Re: .

Atomski mrav
Mislim, staviti šaulića po bilo kom osnovu ispred Cuneta je blasfemija. Sem po pitanju frizure.


Što se mene tiče, Cune pa mnogo praznih mesta ispod njega a dalje me ni ne interesuje...


Tozovac ima neke lepe pesme, dingospo je a i devedesetih je bio jedan od malobrojnih narodnjaka, ako ne i jedini, koji je javno pričao protivU Slobe. Zaslužio moje poštovanje do kraja.
freehand freehand 21:53 21.02.2019

Re: .

Atomski mrav
Mislim, staviti šaulića po bilo kom osnovu ispred Cuneta je blasfemija. Sem po pitanju frizure.


Što se mene tiče, Cune pa mnogo praznih mesta ispod njega a dalje me ni ne interesuje...

Eh, ima tu i Vasilije Radojčić, i Nade Mamule, i Nedeljka Bilkića, i Safeta Isovića, i Staniše Stošića, da ne pominjem Sinana neumrlog.

I kad već rekoh Nada Mamula - znate ono kad Zagor Te Nej dođe u Sarajevo, pa pravo na vrata Hanke Paldum.
- Dobar dan, dobar dan.
- Izvinite, pevate li Vi ono "Zvijezda tjera mjeseca"?
- Da, što?

- Pa dobro, majku mu, čemu ono "Zagoru ga zatjera"?
Atomski mrav Atomski mrav 22:00 21.02.2019

Re: .

Eh, ima tu i Vasilije Radojčić, i Nade Mamule, i nedeljka Bilkića, i Safeta Isovića, i Staniše Stošića, da ne pominjem Sinana neumrlog.


Čast svima njima, ali Cune je Cune.

P.S. Moja baba je obožavala, ali o-b-o-ž-a-v-a-l-a Safeta Isovića. Odličan pevač, svakako, ali imao je neku boju glasa od koje sam se ježio.

P.P.S. Pre neki dan sam na TV gledao i slušao Bilkićevu suprugu, Dušicu. Žena fenomenalno peva, a nikad pre toga nisam čuo za nju. Dočim se neki i neke što sriču i nariču ne skidaju sa malih ekrana naših TV prijemnika...

P.P.P.S. Sinana nikad nisam gotivio ali nema sumnje da je jedan od najčešćih uzročnika ciroze jetre na našim prostorima, uz pokojnog Šabana.
freehand freehand 22:05 21.02.2019

Re: .

P.S. Moja baba je obožavala, ali o-b-o-ž-a-v-a-l-a Safeta Isovića. Odličan pevač, svakako, ali imao je neku boju glasa od koje sam se ježio.

Moj ćale je otkidao na Nedžada Salkovića.
P.P.S. Pre neki dan sam na TV gledao i slušao Bilkićevu suprugu, Dušicu. Žena fenomenalno peva, a nikad pre toga nisam čuo za nju. Dočim se neki i neke što sriču i nariču ne skidaju sa malih ekrana naših TV prijemnika...

Ona i Nedeljko zajedno su nastupali, imao sam čast i zadovoljstvo da ih gledam u Domu kulture na Ušću, neke... Eto nek bude početak sedamdesetih, kad su glumci poput Đokice Milakovića, Rade Savićević, Mije i Čkalje i pevači poput Nedeljka i Dušice i pmenutog Safeta Isovića obilazili provinciju i uveseljavali plebs.
U odnosu na ovo danas to je bila umetnost vekova.
Atomski mrav Atomski mrav 22:07 21.02.2019

Re: .

U odnosu na ovo danas to je bila umetnost vekova.

Da, ovo je doba Zvezda Granda i Kursadžija.
freehand freehand 22:10 21.02.2019

Re: .

Atomski mrav
U odnosu na ovo danas to je bila umetnost vekova.

Da, ovo je doba Zvezda Granda i Kursadžija.

Nope... Za ovo danas i Zvezde Granda bile su umetnost vekova. Još se srozalo.
angie01 angie01 22:11 21.02.2019

Re: .

Atomski mrav
Mislim, staviti šaulića po bilo kom osnovu ispred Cuneta je blasfemija. Sem po pitanju frizure.


Što se mene tiče, Cune pa mnogo praznih mesta ispod njega a dalje me ni ne interesuje...


eto, slazem se.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:28 21.02.2019

Re: .

Safeta Isovića

da, ni meni nije ležao, kao ni cune, ali zato staniša stošić jeste. čovek je neverovatno pevao i imao prelepu boju, nekako nenametljivu, toplu, možeš satima da ga slušaš, pod uslovom da ne uveneš posle treće vranjanske.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:45 22.02.2019

Re: .

ali zato staniša stošić jeste. čovek je neverovatno pevao i imao prelepu boju, nekako nenametljivu, toplu, možeš satima da ga slušaš, pod uslovom da ne uveneš posle treće vranjanske.



aureus aureus 15:08 22.02.2019

Re: .

freehand

I kad već rekoh Nada Mamula - znate ono kad Zagor Te Nej dođe u Sarajevo, pa pravo na vrata Hanke Paldum.
- Dobar dan, dobar dan.
- Izvinite, pevate li Vi ono "Zvijezda tjera mjeseca"?
- Da, što?

- Pa dobro, majku mu, čemu ono "Zagoru ga zatjera"?

Dobar.


docsumann docsumann 08:57 23.02.2019

Re: .


Zavisi šta zoveš "narodnjacima".


narodnjake
kick68 kick68 05:49 20.02.2019

Kad smo

freehand freehand 08:31 20.02.2019

Re: Kad smo

kick68
vec dotakli temu:
Zbog gripa zabranjene posete bolnicama, osim ako niste predsednik Vučić
Izneverovah:(

Nema tu ništa neverovatno, sve se uklapa idealno u opštu sliku.
Fali jutrošnji Informer na čijoj naslovnoj strani dominira natpis DETE ČUDESNO IZLEČENO VUČIĆEVIM DODIROM, a onda da sledeće nedelje oživi Šabana i obrnuli smo igricu.
niccolo niccolo 10:17 20.02.2019

Re: Kad smo

a onda da sledeće nedelje oživi Šabana

Jel još nekome smešna vest da je sudar izazvao Turčin - što bi rekla Riblja Čorba, u Africi opet državni udar, umorni Turčin izazv'o sudar...
nikvet pn nikvet pn 10:31 20.02.2019

Re: Kad smo

kick68

Zbog gripa zabranjene posete bolnicama, osim ako niste predsednik Vučić


Не може нам вирус ништа...
Atomski mrav Atomski mrav 10:35 20.02.2019

Re: Kad smo

umorni Turčin izazv'o sudar...


Pa kad nema turskog motela...

Milan Novković Milan Novković 21:47 20.02.2019

Re: Kad smo

niccolo
a onda da sledeće nedelje oživi Šabana

Jel još nekome smešna vest da je sudar izazvao Turčin - što bi rekla Riblja Čorba, u Africi opet državni udar, umorni Turčin izazv'o sudar...

Kad ste već potegli Turčina i oživljavanje Šabana evo jedno šabansko pitanje: jel krenuo/kreće da se radi turski tok u Srbiji ovih dana (nije nikakvo trik pitanje), evo malopre odslušah na Ron Paul Liberty Report, kao i činjenicu da to naša MSM braća Srbi tamo u US na MSM neće čuti?

Pa, kad smo već kod šabanizacije nešabana - šta je sa kineskom prugom dal dole od Soluna pa gore do Mađarske - dal i koje deonice se rade, ne samo u Srbiji?
G.Cross G.Cross 22:26 21.02.2019

Re: Kad smo

Milan Novković
niccolo
a onda da sledeće nedelje oživi Šabana

Jel još nekome smešna vest da je sudar izazvao Turčin - što bi rekla Riblja Čorba, u Africi opet državni udar, umorni Turčin izazv'o sudar...

Kad ste već potegli Turčina i oživljavanje Šabana evo jedno šabansko pitanje: jel krenuo/kreće da se radi turski tok u Srbiji ovih dana (nije nikakvo trik pitanje), evo malopre odslušah na Ron Paul Liberty Report, kao i činjenicu da to naša MSM braća Srbi tamo u US na MSM neće čuti?

Pa, kad smo već kod šabanizacije nešabana - šta je sa kineskom prugom dal dole od Soluna pa gore do Mađarske - dal i koje deonice se rade, ne samo u Srbiji?


Cim se zavrsi kanal Morava-Solun pocece i ta prica. Cemu zurba. Kinezi racunaju u stolecima a ne ko mi od prvog do prvog.
Черевићан Черевићан 15:51 20.02.2019

ко пева зло ли мисли

ili....na razmeđi

да ли Битних вољa или срећа пуста
заслужна Алеја испод свода неба,
(круна Kраља ...знано му одличје)
реални будимо - изборити треба
munjara munjara 06:47 21.02.2019

stazama revolucije

tasadebeli tasadebeli 23:42 21.02.2019

Re: stazama revolucije

munjara












mlinarslavko mlinarslavko 08:55 21.02.2019

Kapitalizam - Komunizam

Ljudi videli svirajući gastarbajterima šta je kapitalizam i osamdesetih to počeli da koriste ovde, roditelji pankera čuvali sve moguće lepe pozicije na državnim jaslama komunizma. Nisu se bunili, znali su šta se dešava i kakvo zlo nailazi, njihova deca pankeri ih nisu pitali zašto to dopuštaju, lakše je bilo okriviti za sve gastarbajtere, Brenu i Šabana.

munjara munjara 18:26 21.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

lakše je bilo okriviti za sve gastarbajtere, Brenu i Šabana

Novinarke Borbe u buržujskoj dekadenciji gleda na plebs gore neg djeca međuratnih buržuja, uvjek mi je bila nadrealna ćinjenica da oni čiji su roditelji bili ili ćekali da postanu "članovi saveta revolucije" isfuravaju američku subkulturnu dekadenciju. Il kad se iz otetih vila čitajući Praksis zgražaju nad lavima,vranama,harpijama i vilama krvavo zarađenih gastarbajterskih kuća, kao đe je tu van der Rohe.
sad se kao zgražaju kako je pink izmislio kim kardšijan ,madonu i keti peri.
tasadebeli tasadebeli 09:20 22.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

mlinarslavko


Ljudi videli svirajući gastarbajterima šta je kapitalizam i osamdesetih to počeli da koriste ovde, roditelji pankera čuvali sve moguće lepe pozicije na državnim jaslama komunizma. Nisu se bunili, znali su šta se dešava i kakvo zlo nailazi, njihova deca pankeri ih nisu pitali zašto to dopuštaju, lakše je bilo okriviti za sve gastarbajtere, Brenu i Šabana.




munjara

lakše je bilo okriviti za sve gastarbajtere, Brenu i Šabana


Novinarke Borbe u buržujskoj dekadenciji gleda na plebs gore neg djeca međuratnih buržuja, uvjek mi je bila nadrealna ćinjenica da oni čiji su roditelji bili ili ćekali da postanu "članovi saveta revolucije" isfuravaju američku subkulturnu dekadenciju. Il kad se iz otetih vila čitajući Praksis zgražaju nad lavima,vranama,harpijama i vilama krvavo zarađenih gastarbajterskih kuća, kao đe je tu van der Rohe.
sad se kao zgražaju kako je pink izmislio kim kardšijan ,madonu i keti peri.




Ма пусти!

Курчева работа! Него мора да се цивилизујемо!






Али,


ланч пакет и обилазак Куће цв(иј)ећа!





Мајсторе!





Делим слику где год стигнем и још увек се смејем! (ЛИНК)


П.С. -



Кауфензи Комунајзер, бите!




freehand freehand 16:15 22.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

munjara
lakše je bilo okriviti za sve gastarbajtere, Brenu i Šabana

Novinarke Borbe u buržujskoj dekadenciji gleda na plebs gore neg djeca međuratnih buržuja, uvjek mi je bila nadrealna ćinjenica da oni čiji su roditelji bili ili ćekali da postanu "članovi saveta revolucije" isfuravaju američku subkulturnu dekadenciju. Il kad se iz otetih vila čitajući Praksis zgražaju nad lavima,vranama,harpijama i vilama krvavo zarađenih gastarbajterskih kuća, kao đe je tu van der Rohe.
sad se kao zgražaju kako je pink izmislio kim kardšijan ,madonu i keti peri.

Uvek su mi najdraži bili ovi komentari i jebitačne misli a propos nečijeg porekla, gde je čovek obavezno determinisan onim "ko je tata, ko je mama", što je bulšit samo po sebi.
Jebiga, ako Boris Tadić kaže "odem da se posavetujem sa ocem, i njegovim najboljim p'rijateljima Dobricom Ćosićem i Dragoljubom Mićunovićem" - kako to njega determiniše? Pretpostavljam da je iz ugla svakg inferiornog i uskraćenog ledepeovca, radikala i belog orla (po pravilu 3 u 1) definitivno poreklom i vaspitanjem džukela i da im je tu žiža slaganja, bez ostatka.
ali realno - čemu to sranje?
Deca intelektualaca generalno imaju zajedničke predispozicije bez obzira na sistem, kao i deca vojnih lica. I to nema nikakve veze sa ideologijm, sem ako je neko opsednut takvim sranjem.
pnbb pnbb 22:00 22.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

gde je čovek obavezno determinisan onim "ko je tata, ko je mama", što je bulšit samo po sebi.

bice da je ovo tema za neki drugi blog, ali...
mislim da je covek mnooogo determinisan time ko su tata i mama.
hocu reci, ne u smislu ' jel znas ti ko sam ja' , ili ' ciji sam ja' .. pa mozda i u tom
bene_geserit bene_geserit 04:33 23.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

freehand
munjara
... uvjek mi je bila nadrealna ćinjenica da oni čiji su roditelji bili ili ćekali da postanu "članovi saveta revolucije" isfuravaju američku subkulturnu dekadenciju. Il kad se iz otetih vila čitajući Praksis zgražaju nad lavima,vranama,harpijama i vilama krvavo zarađenih gastarbajterskih kuća, kao đe je tu van der Rohe.

Uvek su mi najdraži bili ovi komentari i jebitačne misli a propos nečijeg porekla, gde je čovek obavezno determinisan onim "ko je tata, ko je mama", što je bulšit samo po sebi.

Misliš deca komunističkih funkcionera nisu determinisana time što su uživali u otetim vilama koje su im posle ostavljene u nasledstvo, u letovanjima, zimovanjima, školovanju u inostranstvu, završenim raznim umetnostima i sl. (nije problem od čega će da se živi) a sve na račun položaja roditelja u komnjarskoj oligarhiji?

Pa zar ti nisi ovde zagovarao teoriju da je sreća bitan ako ne i najbitniji faktor u tome koliko je neko "uspešan" (šta god to bilo), a de ćeš veću sreću nego da su ti mama i tata (pokrali šta su stigli i) omogućili (ti) da ne brineš o egzistenciji već da možeš da se ostvariš u čemu već želiš.
freehand freehand 09:59 23.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

Pa zar ti nisi ovde zagovarao teoriju da je sreća bitan ako ne i najbitniji faktor u tome koliko je neko "uspešan" (šta god to bilo), a de ćeš veću sreću nego da su ti mama i tata (pokrali šta su stigli i) omogućili (ti) da ne brineš o egzistenciji već da možeš da se ostvariš u čemu već želiš.

Gde sam ja to i kad zagovarao? Sreća je svakako jedan od faktora i u životu i u biznisu, ali nije niti može biti osnov jednog ili drugog.
Misliš deca komunističkih funkcionera nisu determinisana time što su uživali u otetim vilama koje su im posle ostavljene u nasledstvo, u letovanjima, zimovanjima, školovanju u inostranstvu, završenim raznim umetnostima i sl. (nije problem od čega će da se živi) a sve na račun položaja roditelja u komnjarskoj oligarhiji?

Tako je, umesto da to budu deca Džordža Buša starijeg ili krunisanih glava čija bogatstva sežu generaciju-dve dublje a potiču u dlaku kao i sadašnja bogatstva u novom kapitalizmu na ovim našim prostorima. Druga i treća generacija Karića, Ražnatovića, Rankovića (Peconija) biće elita po tvom ukusu, kao i ona iz druge polovine devetnaesttog veka ili ona nastala posle prvog svetskog rata na čistoj pljački i špekulaciji. Samo neuporedivo bogatija i nastala gotovo isključivo na nedelima.
bene_geserit bene_geserit 10:38 23.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

Šta sad ubacuješ decu kapitalističke elite, i oni će da budu determinisani time ko im je mama i tata.
Nego ovo je priča bilo o ovoj komunističkoj eliti.
freehand freehand 10:40 23.02.2019

Re: Kapitalizam - Komunizam

bene_geserit
Šta sad ubacuješ decu kapitalističke elite, i oni će da budu determinisani time ko im je mama i tata.
Nego ovo je priča bilo o ovoj komunističkoj eliti.

Pa ne, bila je priča o roditeljima kao determinanti kao i uvek.
jadragoljub jadragoljub 08:09 22.02.2019

ete

freehand freehand 18:56 22.02.2019

Bečka škola

I da pred kraj ne zaboravimo i taj zapadni, kvazibečki krak šabanizacije, šabanizaciju sa šustiklama poput Garavog sokaka i Frajli, kvazišlager kič i neukus uvezen preko Lajbaha i Agrama, ništa manje tup i ništa manje odvratan.
softelectronics_e softelectronics_e 19:11 22.02.2019

Re: Bečka škola

freehand
I da pred kraj ne zaboravimo i taj zapadni, kvazibečki krak šabanizacije, šabanizaciju sa šustiklama poput Garavog sokaka i Frajli, kvazišlager kič i neukus uvezen preko Lajbaha i Agrama, ništa manje tup i ništa manje odvratan.

Da - jebote!
A te frajle su mi baš, baš bljak.
A gledao sam ih samo po par sekunda kada su neke reklame ili kada skeniram - pa ne uspem da prebacim dovoljno brzo.
alselone alselone 08:52 23.02.2019

Re: Bečka škola

freehand
I da pred kraj ne zaboravimo i taj zapadni, kvazibečki krak šabanizacije, šabanizaciju sa šustiklama poput Garavog sokaka i Frajli, kvazišlager kič i neukus uvezen preko Lajbaha i Agrama, ništa manje tup i ništa manje odvratan.





Pričali ti da se na splavovima pušta?
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:29 22.02.2019

samo da uzmem levi's komentar

dragosevac, kazakstanac

maksa83 maksa83 22:20 22.02.2019

Re: samo da uzmem levi's komentar

dragosevac, kazakstanac

Misliš prvokazah.

(-anci mogu da budu samo sa prefiksom drugo-)
freehand freehand 01:00 23.02.2019

A u okviru šabanizacije

... neko od eksperata, koliko me sećanje služi izvesni G.Kros pre kratkog vremena mene direktno a ostale posredno ubeđivao je kako izbora u Srbiji neće biti uskoro. Jer blabla.
Ok, još ovog da ubedi pa ih možda i ne bude: elem Vučić najavio zaustavljanje šabanizacije (uz palauz na komemoraciji nesrećnom Šabanu):

Pristojna Srbija će pobediti

Не знам кад ће бити избори, али биће брзо, рекао је вечерас председник Србије Александар Вучић и додао да је победа, "никад убедљивија", пристојне Србије гаранција за будућност.
munjara munjara 08:05 23.02.2019

totalitarizam

Ono što ti free ne želiš shvatiti je da ne može država da se bavi moralnim ili kulturnim inžinjeringom. to što nekome šaban izaziva kulturno zgražanje ne znači da neki "kosijaneri " to ne izazivaju nekom drugom. Ko je taj ko u državi donosi vrednosne sudove . drugo je pitanje jel šabanizacija bila državni projekt ili je to bila "kontrarevolucija" na umjetničke tokove koje su proguravale "omladinske organizacije" , kolko se ja sečam dok je drug Cvijetin bio vd Pokojnika postpunk vrednosti su bile željene smjernice avangarde proleterijata ( a dekadencija ko obiteljska vrednost).
ko su ti komesari koji trebaju odredit šta če se slušat dok obitelj babi slavi posljednju pomast

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana