Društvo

Jutke

niccolo RSS / 01.03.2019. u 21:08

Jutka podnosi ostavku. Naravno, ne zato što je seksualni manijak ili zato što je zloupotrebljavao svoj položaj čineći i druga krivična dela, već zato što „se te činjenice koriste protiv predsednika“.

 

Obrazloženje koje je dao perfektno oslikava SNS vladavinu – dokle god činjenje krivičnih dela od strane članova SNSa ne smeta njihovom predsedniku, krivična dela nisu problem. Kada to, ili bilo šta drugo, počne da smeta, svaki njihov član je spreman „da se žrtvuje“.

 

 

Osnovno je pitanje da li želimo društvo u kome jedna pravila važe za naše kučkine sinove, a druga za tuđe ili društvo u kome se ista pravila primenjuju za sve. A još osnovnije je zbog čega većina nema nikakav problem da živi u društvu poput prvog ili barem šta ih sprečava da urade ono što je potrebno da se do društva poput drugog dođe.

 



Komentari (263)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 21:14 01.03.2019

M'da!

I šta će sada biti?
zilikaka zilikaka 21:22 01.03.2019

Re: M'da!

softelectronics_e
I šta će sada biti?

Nestaće još jedan blog.
aureus aureus 21:28 01.03.2019

Re: M'da!

zilikaka
softelectronics_e
I šta će sada biti?

Nestaće još jedan blog.

Da.
Jedan je već nestao.
Nadam se da nije zato što sam postavio sliku Bakua, glavnog grada bratske države Azerbejdžan. Kome smeta Baku?
neogeosoc neogeosoc 21:29 01.03.2019

Re: M'da!

A živa nisam šta će tek one da mu kažu?



softelectronics_e softelectronics_e 21:32 01.03.2019

Re: M'da!

zilikaka
softelectronics_e
I šta će sada biti?

Nestaće još jedan blog.

Koji blog je nestao - i zašto?!
aureus aureus 21:41 01.03.2019

Re: M'da!

neogeosoc
A živa nisam šta će tek one da mu kažu?

Reći će: Cenimo to što oklevetani Jutka zbog našeg predsednika podnosi ostavku.

niccolo niccolo 21:50 01.03.2019

Re: M'da!

aureus
neogeosoc
A živa nisam šta će tek one da mu kažu?

Reći će: Cenimo to što oklevetani Jutka zbog našeg predsednika podnosi ostavku.


Vala baš...
alselone alselone 21:54 01.03.2019

Re: M'da!

Ali stvarno ljudi, frenologija dušu dala za SNS.
niccolo niccolo 22:04 01.03.2019

Re: M'da!

Ali stvarno ljudi, frenologija dušu dala za SNS.

Da, da ne živimo to, da nam je neko pričao, bili bismo u fazonu a jesteee sad...
freehand freehand 22:10 01.03.2019

Re: M'da!


Da, da ne živimo to, da nam je neko pričao, bili bismo u fazonu a jesteee sad...

Pa ja sam pričao. Udavio pričajući.
Bajdvej - general Obradović je morao da podnese ostavku -na mesto ministra! - u vreme vladavine DOS, i to za izmišljen mobing
aureus aureus 22:13 01.03.2019

Re: M'da!

Niccolo se pita: zašto ćutke gledamo na Jutke?
niccolo niccolo 22:16 01.03.2019

Re: M'da!

general Obradović je morao da podnese ostavku -na mesto ministra!

Zar nije na kraju bio smenjen, krenuo da da ostavku pa se predomislio?
freehand freehand 22:18 01.03.2019

Re: M'da!

aureus
Niccolo se pita: zašto ćutke gledamo na Jutke?

To treba da se zapita onaj ko ćutke gleda na Jutke. A svi ostali zašto su ćutali kad su u oči skakali onima koji o Jutkama i nihovom tati progovori. To je glavnije. Jutke su sranje, Lokalne budale i greške u sistremu koje sam sistem sažvaće i isplkjune, ako taj sistem nije Vučićev sistem u kome su baš takvi - siledžije, lopovi, osuđivani silovatelji, trovači, sve najgore od sveg najgoreg upravo uporišta sistema. E onda je to već nešto drugo. Onda Jutke i Gašići odu da tihuju bez funkcije nekoliko meseci dok se malo smiri galama pa se vrate, na primer, za šefa BIA.
Tu je nikolo potpuno u pravu, ako sam dobro razumeo: Jutke su ogledalo ovog sistema i ove države danas.
freehand freehand 22:20 01.03.2019

Re: M'da!

niccolo
general Obradović je morao da podnese ostavku -na mesto ministra!

Zar nije na kraju bio smenjen, krenuo da da ostavku pa se predomislio?

E sad se baš i ne sećam tačno, ali su mu definitivno namestili, a i jedno i drugo (ostavka ili smena zbog nećkanja) govori upravo suprotno o toj vlasti od onoga što joj se tako često pripisuje.
niccolo niccolo 22:23 01.03.2019

Re: M'da!

a i jedno i drugo (ostavka ili smena zbog nećkanja) govori upravo suprotno o toj vlasti od onoga što joj se tako često pripisuje

To da, nego je meni važno jer se sećam da je Đinđić tada rekao nešto u stilu, čak i ako nije istina, šteta je napravljena i ne može i dalje da bude ministar. To je bio prvi i poslednji slučaj da je neko otišao zbog objektivne odgovornosti, koliko ja pamtim...
aureus aureus 22:27 01.03.2019

Re: M'da!

freehand
Vučićev sistem u kome su baš takvi - siledžije, lopovi, osuđivani silovatelji, trovači, sve najgore od sveg najgoreg upravo uporišta sistema. E onda je to već nešto drugo. Onda Jutke i Gašići odu da tihuju bez funkcije nekoliko meseci dok se malo smiri galama pa se vrate, na primer, za šefa BIA.

Zato kažem, Srbija samu sebe nepotrebno muči sa Vučićem.
Svi koji su protiv njega, umjesto što dan i noć povlače paralele između ovoga danas i onoga prije 10 godina, valjalo bi da gledaju kako da Vučić što prije ode da okopava svoj vinograd (Freehand bi rekao - da okopava u zatvoru), da dođe bar malo normalnija vlast, da se predahne i nakon toga - odjuri u svijetlu budućnost.
freehand freehand 22:28 01.03.2019

Re: M'da!

niccolo
a i jedno i drugo (ostavka ili smena zbog nećkanja) govori upravo suprotno o toj vlasti od onoga što joj se tako često pripisuje

To da, nego je meni važno jer se sećam da je Đinđić tada rekao nešto u stilu, čak i ako nije istina, šteta je napravljena i ne može i dalje da bude ministar. To je bio prvi i poslednji slučaj da je neko otišao zbog objektivne odgovornosti, koliko ja pamtim...

Veselinov. A bilo je još.
niccolo niccolo 22:29 01.03.2019

Re: M'da!

Veselinov

A, jeste
niccolo niccolo 22:30 01.03.2019

Re: M'da!

da se predahne i nakon toga - odjuri u svijetlu budućnost

Moje pitanje je više da li želimo u svijetlu budućnost. I zašto ne.
alselone alselone 22:32 01.03.2019

Re: M'da!

niccolo
Veselinov

A, jeste


Malo njih je otišlo mirno, ako se pogleda unazad. Mirno su otišli samo Koštunica i Tadić. Tadić kasnije počeo da se blamira ko tinejdžer kada ga ostave posle drugog seksa. Koštunica se oženio i kulira.

Sećate se te priče, pričao sam je onomad. Firma iz BG ima stariju ženu, skoro baku, knjigovođu. I ona se jedan dan ne pojavi na poslu, pa se ne javi, pa tako i sutra, prekosutra, par dana. Ljudi se zabrinuli. Konačno se ona pojavi ali samo da kaže da više neće raditi. Pitaju je oni - pa zašto, šta se desilo.

Kaže ona - udala sam se za Voju Koštunicu. Firma - koma.
aureus aureus 22:33 01.03.2019

Re: M'da!

niccolo
da se predahne i nakon toga - odjuri u svijetlu budućnost

Moje pitanje je više da li želimo u svijetlu budućnost. I zašto ne.

Neki stvarno ne žele.
A neki koji žele izbjegavaju da oznoje guzicu, da prostite na izrazu.
Ili kako je to Đinđić rekao tokom turneje "Srbija na dobrom putu": ljudi bi htjeli da legnu u krevet i da se ujutru probude u sređenoj državi. Ali nemoj samo oni da prljaju ruke.
antioksidant antioksidant 22:36 01.03.2019

Re: M'da!

niccolo
general Obradović je morao da podnese ostavku -na mesto ministra!

Zar nije na kraju bio smenjen, krenuo da da ostavku pa se predomislio?

to šabić mnogo bolje zna
niccolo niccolo 22:40 01.03.2019

Re: M'da!

Kaže ona - udala sam se za Voju Koštunicu.

Hahahahaha, sjajno. Ne sećam se da si pričao ranije...

Mirno su otišli samo Koštunica i Tadić.

Pa ceo taj period, uz sve svoje mane, je bio period sa brojnim primerima odraslog načina rešavanja stvari. Tj. bolje rečeno ne divljačkog ponašanja...uzmi tu i mirno i racionalno razdvajanje sa CG i ova dva tvoja primera. Zato sam ja saglasan kad Freehand insistira da se ne može govoriti kako su svi bili isti, jeste da je i onda bilo raznih problema, ali suštinske razlike između jednih i drugih postoje.
aureus aureus 22:42 01.03.2019

Re: M'da!

Mirno je otišao i Zoran Živković.
Otišao bi i Zoran Đinđić da ga nisu ubili.
freehand freehand 22:43 01.03.2019

Re: M'da!

niccolo
da se predahne i nakon toga - odjuri u svijetlu budućnost

Moje pitanje je više da li želimo u svijetlu budućnost. I zašto ne.

Mislim da mogu jasno da prepoznam nekoliko desetina iz prvog, nekoliko stotina iz drugog i nekoliko hiljada iz trećeg ešelona kojima je teško da zamisle budućnost svetliju od ove sadašnjosti.
U koju su kročili iz mutne prošlosti a iz koje bi mogli da stupe samo u crni mrak.
freehand freehand 22:46 01.03.2019

Re: M'da!

Pa ceo taj period, uz sve svoje mane, je bio period sa brojnim primerima odraslog načina rešavanja stvari. Tj. bolje rečeno ne divljačkog ponašanja...uzmi tu i mirno i racionalno razdvajanje sa CG i ova dva tvoja primera. Zato sam ja saglasan kad Freehand insistira da se ne može govoriti kako su svi bili isti, jeste da je i onda bilo raznih problema, ali suštinske razlike između jednih i drugih postoje.

Suština je seledeća: barabe, lopovi, gangsteri, lažovi na ministarskim mestima postojali su i u to vreme, baš kao i tabloidi i laži, ali to su bile devijacije, a ne sistem. Sad je sve posuvraćeno: laž je suština a sve pozitivne stvari su devijacija.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:18 01.03.2019

Re: M'da!

Da, da ne živimo to, da nam je neko pričao, bili bismo u fazonu a jesteee sad...


Najjače kad debil isključi signal da emisiju ne vidi 5 hiljada ljudi, a ostalih 5 miliona gledaju, i pomisli da će nešto da postigne time.

Ozbiljan, mnogo ozbiljan debil mora da se bude da toliko sranje napraviš a da ne ukapiraš da efekta ne može da ima.
angie01 angie01 23:18 01.03.2019

Re: M'da!

zilikaka
softelectronics_e
I šta će sada biti?

Nestaće još jedan blog.


... jutka ce osvanuti na nekom boljem mestu- kao keramicar....a nista od procesuiranja i sankcionisanja,....to sto je dao ostavku i to zakasnelu je sramota, jer je trebalo da bude smenjen i da tuzilastvo odradi svoje,...isto je vazuplohov odlepraso, snimci sa lica mesta prvo cenzurisani, pa naknadno snimljeni novi,...

...danas citam, kako je neka zena bila godinama zlostavljana i kada je konacno pobegla od muza, ona je pronasao i silovao zajedno sa kummom i jos nekim kretenom, a sve pred maloletnim detetom- i bez obzira sto je slucaj prijavila, dete potvrdilo,...tuzilastvo jos uvek ( produzeno) istrazuje,...ono, nikom nista...
nsarski nsarski 23:42 01.03.2019

Re: M'da!

To da, nego je meni važno jer se sećam da je Đinđić tada rekao nešto u stilu, čak i ako nije istina, šteta je napravljena i ne može i dalje da bude ministar. To je bio prvi i poslednji slučaj da je neko otišao zbog objektivne odgovornosti, koliko ja pamtim...


Interesantan je slučaj bivšeg ministra finansija Dušana Vujovića. Za njega su svi govorili da je pravi stručnjak, da zna svoj posao, i nema razloga da u to sumnjamo. Deluje sasvim očekivano ako se pogleda njegova biografija.

On je podneo ostavku na ministarsku funkciju "iz ličnih razloga", štagod to značilo. U svakom slučaju, povukao se svojom voljom bez drame i pompe.

Pre par dana se Vujović oglasio u javnosti konstatacijom da će Srbija, ovim tempom razvoja, stići zemlje "stare Evrope" (kako ih je nakad nazvao Ramsfeld) za 150 godina, ili više. Opet, nema razloga da sumnjamo u njegovu procenu - ona može da bude preterana, ali u svakom slučaju govori da smo veoma daleko od svih bajki i švedskih standarda kojima nas obasipaju. On nema nikakav interes da mrači ili da svetli, sada kad je van sistema.
I, šta se desilo?
Premijerka i sadašnji ministar finansija su ljutito i oštro reagovali:

Neko ko je bio četiri godine član vlade i to donedavno da sada kao nezavisni ekspert može da kaže da će nam biti potrebno vek i po za ovo ili ono. Mislim da je to neozbiljno, da je neodogovrno i nije fer prema ljudima sa kojima je radio svih ovih godina - istakla je premijerka.

Eto, nije fer da se tako izražava.

LINK Oštre kritike Brnabić i Malog posle Vujovićeve izjave da će nam trebati 185 godina da stignemo EU
zemljanin zemljanin 23:55 01.03.2019

Re: M'da!

uopste ne pratim ta desavanja u Srb, ali nisam mogao da poverujem da je premijerka izjavila ono oko statistickog modela obracuna plate ... to mi je preneo neki kolega, moja reakcija je bila da su u pitanju kuloari ... onda otvorim link koji mi je poslao i sta reci ...
maksa83 maksa83 00:00 02.03.2019

Re: M'da!

to mi je preneo neki kolega, moja reakcija je bila da su u pitanju kuloari

Da, to je postao hroničan problem sa njima - "ne mogu da verujem da je to stvarno rekao/rekla", i ispostavi se da jeste.

Najnovije ludilo tog tipa je izjava Vesića da Fontana di Trevi u Rimu donosi 2 miliona EUR godišnje samo od novčića koje ljudi u nju ubacuju, i da zato treba da investiramo u fontane pošto će se od tog bacanja novčića samoisplatiti + isfinansirati izgradnju novih. Je l' da da zvuči neverovatno? Mislim, da je to rekao. A jeste..
highshalfbooze highshalfbooze 00:10 02.03.2019

Re: M'da!

Pa ceo taj period, uz sve svoje mane, je bio period sa brojnim primerima odraslog načina rešavanja stvari.

Pa ovaj o kome govoriš nije ponikao u SNS, već 5. oktobra 2000. kod Velje Ilića (to je onaj što šutira novinara 2003.)
anonymous anonymous 02:25 02.03.2019

Re: M'da!

maksa83
to mi je preneo neki kolega, moja reakcija je bila da su u pitanju kuloari

Da, to je postao hroničan problem sa njima - "ne mogu da verujem da je to stvarno rekao/rekla", i ispostavi se da jeste.

Najnovije ludilo tog tipa je izjava Vesića da Fontana di Trevi u Rimu donosi 2 miliona EUR godišnje samo od novčića koje ljudi u nju ubacuju, i da zato treba da investiramo u fontane pošto će se od tog bacanja novčića samoisplatiti + isfinansirati izgradnju novih. Je l' da da zvuči neverovatno? Mislim, da je to rekao. A jeste..





Vidi ti to ludilo ...

Klik na dedu ...





Pa razmisli o ....nazivu sindroma.
alselone alselone 06:08 02.03.2019

Re: M'da!

Hahahahaha, sjajno. Ne sećam se da si pričao ranije...


Ma da, posle smo imali onu "Ko je bolji frajer, Koštunica ili Đinđić" diskusiju. Ispostavilo se da pretežni broj žena misli da je Koštunica. Ako sam se do tada trudio da shvatim žene, od tada sam prestao.

Sve je krenulo kada je jedan moj poznanik a među osnivačima DS-a, pa ih zna sve od davnih dana, pričao u nekom društvu žena o njima pa su nekako došli do toga ko je bolji frajer. Uglavnom, sve, pa i njegova žena/devojka, ne sećam se više tačno priče, se saglasiše da je to Voja. Onda on anketirao malo okolo i u čudu shvatio da je to većinsko mišljenje.

Pitaj - iznenadićeš se.
bocvena bocvena 08:31 02.03.2019

Re: M'da!

nikad nisam čula nijednu ženu da za koštunicu kaže da je dobar frajer. nikad.

ni u šali. ma ni babe što su glasale za slobu, a danas glasaju za acu.

dočim neki veoma obrazovani muškarci i dalje imaju bromance na koštunicu.
bocvena bocvena 09:15 02.03.2019

Re: M'da!

A živa nisam šta će tek one da mu kažu?


pa kao "naša ana" - pustite institucije da rade svoj posao:)

(ovaj fazon "čuvanja leđa", kao neka podrška rečima govornika, na konferencijama sns-a...trebalo bi da izgledaq moćno, a uvek izgleda kao da je neko prdnuo na roditeljskom, pa se svi prave da nisu oni:)
niccolo niccolo 09:34 02.03.2019

Re: M'da!

highshalfbooze
Pa ceo taj period, uz sve svoje mane, je bio period sa brojnim primerima odraslog načina rešavanja stvari.

Pa ovaj o kome govoriš nije ponikao u SNS, već 5. oktobra 2000. kod Velje Ilića (to je onaj što šutira novinara 2003.)

Znam. To i jeste razlog za osnivanje stotina stranaka, svakako nije moguće da se sve one toliko razlikuju u stavu na koji način bi trebalo da se vodi zemlja. Nego se tako ostvaruju lični interesi pojedinaca. Drugim rečima, jedna od mana tog perioda je što je DOS krenuo sa koliko ono beše, 19 stranaka, pa si tu imao sve i svašta...

posle smo imali onu "Ko je bolji frajer, Koštunica ili Đinđić" diskusiju

Toga se sećam, ali ovo za knjigovođu koja se udaje za VK ne.

nikad nisam čula nijednu ženu da za koštunicu kaže da je dobar frajer. nikad.

Pa dobro, nije baš tako. Možda danas posle svega nijedna ne bi rekla, ali onomad kad je postao predsednik SRJ (ja lično čuo tad od - pazi sad - profesorke istorije (da, da, niccolo još ni na fakultet nije bio krenuo 2000) )...tad se još uvek nije u potpunosti znalo koliko je tunjav.
freehand freehand 09:37 02.03.2019

Re: M'da!

Drugim rečima, jedna od mana tog perioda je što je DOS krenuo sa koliko ono beše, 19 stranaka, pa si tu imao sve i svašta...

Možda je bila mana, ali je ujedno bio i jedini način da se pobedi Milošević. Kao što je Koštunica morao da zapuši nos na Dinkića, a Tadić i na Dinkića i na Dačića.
karabasbarabas karabasbarabas 09:45 02.03.2019

Re: M'da!

nsarski
To da, nego je meni važno jer se sećam da je Đinđić tada rekao nešto u stilu, čak i ako nije istina, šteta je napravljena i ne može i dalje da bude ministar. To je bio prvi i poslednji slučaj da je neko otišao zbog objektivne odgovornosti, koliko ja pamtim...


Interesantan je slučaj bivšeg ministra finansija Dušana Vujovića. Za njega su svi govorili da je pravi stručnjak, da zna svoj posao, i nema razloga da u to sumnjamo. Deluje sasvim očekivano ako se pogleda njegova biografija.

On je podneo ostavku na ministarsku funkciju "iz ličnih razloga", štagod to značilo. U svakom slučaju, povukao se svojom voljom bez drame i pompe.

Pre par dana se Vujović oglasio u javnosti konstatacijom da će Srbija, ovim tempom razvoja, stići zemlje "stare Evrope" (kako ih je nakad nazvao Ramsfeld) za 150 godina, ili više. Opet, nema razloga da sumnjamo u njegovu procenu - ona može da bude preterana, ali u svakom slučaju govori da smo veoma daleko od svih bajki i švedskih standarda kojima nas obasipaju. On nema nikakav interes da mrači ili da svetli, sada kad je van sistema.
I, šta se desilo?
Premijerka i sadašnji ministar finansija su ljutito i oštro reagovali:

Neko ko je bio četiri godine član vlade i to donedavno da sada kao nezavisni ekspert može da kaže da će nam biti potrebno vek i po za ovo ili ono. Mislim da je to neozbiljno, da je neodogovrno i nije fer prema ljudima sa kojima je radio svih ovih godina - istakla je premijerka.

Eto, nije fer da se tako izražava.

LINK Oštre kritike Brnabić i Malog posle Vujovićeve izjave da će nam trebati 185 godina da stignemo EU


Malo mi se pobrkalo, da li je Vujovic bio Vucicev ili Tadicev fikus?
niccolo niccolo 09:46 02.03.2019

Re: M'da!

Možda je bila mana, ali je ujedno bio i jedini način da se pobedi Milošević.

To da. I verovatno će sličan problem biti i sa onima koji pobede Vučića, tako da se može reći da je suština u tome kako izbeći ponavljanje istih grešaka.
bocvena bocvena 09:49 02.03.2019

Re: M'da!

ja lično čuo tad od - pazi sad - profesorke istorije

da je dobar frajer? ok, da im se sviđa kao političar, legalista i mačkar, ali kao dasa? kao, varala bih dečka/muža s njim:) majke mi, nikad čula.

EDIT: nije ni bitno. skreće temu na trivijalan kolosek. lepo si napisao - jutka sistem ne pada zbog osvešćenosti o seksualnom zlostavljanju na radnom mestu nego zbog štetnosti po organizaciju. sad bi bilo lepo da sve dobije sudski i zatvorski epilog. i tu pritisak javnosti ne sme da jenjava. ako oni hoće da svi doživimo amneziju, ne moramo da im tu uslugu učinimo.
freehand freehand 09:51 02.03.2019

Re: M'da!

To da. I verovatno će sličan problem biti i sa onima koji pobede Vučića

Ne verovatno, sigurno će se to dogoditi. Parlamentarna demokratija to diktira.
Ali
tako da se može reći da je suština u tome kako izbeći ponavljanje istih grešaka.

... suština je u tome da to budu GREŠKE a ne NAMERA, i da se grade institucije a ne kult ličnosti. Dakle sve suprotno od ovoga što smo dobili 2012. a što sigurno među pametnim ljudima ne može da se podvede pod proba/greška metod.
niccolo niccolo 10:03 02.03.2019

Re: M'da!

kao, varala bih dečka/muža s njim:)

Pa ne baš tako, više rečima dobar je frajer za svoje godine

Ali, kažem, to je bilo odmah nakon 5. oktobra, tako da se djelomice može razumeti.
bocvena bocvena 10:10 02.03.2019

Re: M'da!

gore u editu sam ti otpisala. valjda smo pisali u isto vreme.
niccolo niccolo 10:12 02.03.2019

Re: M'da!

jutka sistem ne pada zbog osvešćenosti o seksualnom zlostavljanju na radnom mestu nego zbog štetnosti po organizaciju. sad bi bilo lepo da sve dobije sudski i zatvorski epilog. i tu pritisak javnosti ne sme da jenjava. ako oni hoće da svi doživimo amneziju, ne moramo da im tu uslugu učinimo.

Tako je. Samo što bih ja rekao neophodno umesto lepo.
bocvena bocvena 10:14 02.03.2019

Re: M'da!

saglasna.
mariopan mariopan 10:44 02.03.2019

Re: M'da!

zilikaka
softelectronics_e
I šta će sada biti?

Nestaće još jedan blog.

niccolo niccolo 12:02 02.03.2019

Re: M'da!

Malo mi se pobrkalo, da li je Vujovic bio Vucicev ili Tadicev fikus?

Vujović sto godina radi za Svetsku banku, a ministar je bio u Vučićevo vreme.
freehand freehand 12:04 02.03.2019

Re: M'da!

niccolo
Malo mi se pobrkalo, da li je Vujovic bio Vucicev ili Tadicev fikus?

Vujović sto godina radi za Svetsku banku, a ministar je bio u Vučićevo vreme.

Uz Kori Udovički jedini pravi stručnjak i čovek od znanja u svim Vučićevim vladama. Delegiran od poslodavaca, po svoj prilici.
niccolo niccolo 12:12 02.03.2019

Re: M'da!

Delegiran od poslodavaca, po svoj prilici.

Pa da
angie01 angie01 12:22 02.03.2019

Re: M'da!

Kori Udovički



Milan Novković Milan Novković 14:30 02.03.2019

Re: M'da!

anonymous
... Klik na dedu ...


Pa razmisli o ....nazivu sindroma.

Dedo-kliktaš
highshalfbooze highshalfbooze 16:48 02.03.2019

Re: M'da!

nsarski
Pre par dana se Vujović oglasio u javnosti konstatacijom da će Srbija, ovim tempom razvoja, stići zemlje "stare Evrope" (kako ih je nakad nazvao Ramsfeld) za 150 godina, ili više.


Ja se izvinjavam što mračim, ali gospodin Vujović priča gluposti. Kada se pogleda naš rast BDP u odnosu na zemlje "stare evrope" možda daje neki privid da možemo da stignemo procentualni rast. Možda je na to mislio, ali to je samo broj na papiru. A kada se pogledaju apsolutni iznosi, onda se vidi da nema teoretske šanse da ih stignemo ikada. To je jednostavno nemoguće i nećemo moći nikada da poredimo naš standard sa njihovim.
Mi bi morali decenijama da imamo rast BDP od po 1000% (odokativno) da bi mogli da ih stignemo.
Bili Piton Bili Piton 18:21 02.03.2019

Re: M'da!

bocvena
nikad nisam čula nijednu ženu da za koštunicu kaže da je dobar frajer. nikad.

ni u šali. ma ni babe što su glasale za slobu, a danas glasaju za acu.

dočim neki veoma obrazovani muškarci i dalje imaju bromance na koštunicu.


I manje obrazovani isto.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:43 02.03.2019

Re: M'da!

maksa83
to mi je preneo neki kolega, moja reakcija je bila da su u pitanju kuloari

Da, to je postao hroničan problem sa njima - "ne mogu da verujem da je to stvarno rekao/rekla", i ispostavi se da jeste.

Najnovije ludilo tog tipa je izjava Vesića da Fontana di Trevi u Rimu donosi 2 miliona EUR godišnje samo od novčića koje ljudi u nju ubacuju, i da zato treba da investiramo u fontane pošto će se od tog bacanja novčića samoisplatiti + isfinansirati izgradnju novih. Je l' da da zvuči neverovatno? Mislim, da je to rekao. A jeste..


Nego, nevezano, a ipak povezano, ti li si bese pominjao kako Kinezi uvode Socijalnu podobnost i pratece posledice. Pa evo...

According to the National Public Credit Information Centre, Chinese courts banned would-be travellers from buying flights 17.5 million times by the end of 2018. Citizens placed on black lists for social credit offences were prevented from buying train tickets 5.5 million times. The report released last week said: “Once discredited, limited everywhere”.

Social credit offences range from not paying individual taxes or fines to spreading false information and taking drugs. More minor violations include using expired tickets, smoking on a train or not walking a dog on a leash.

The social credit system aims to incentivise “trustworthy” behaviour through penalties as well as rewards. According to a government document about the system dating from 2014, the aim is to “allow the trustworthy to roam everywhere under heaven while making it hard for the discredited to take a single step.”

svarog svarog 23:09 02.03.2019

Re: M'da!

freehand
niccolo
Malo mi se pobrkalo, da li je Vujovic bio Vucicev ili Tadicev fikus?

Vujović sto godina radi za Svetsku banku, a ministar je bio u Vučićevo vreme.

Uz Kori Udovički jedini pravi stručnjak i čovek od znanja u svim Vučićevim vladama. Delegiran od poslodavaca, po svoj prilici.


Sa ovim se nikako ne bih mogao sloziti
freehand freehand 23:09 02.03.2019

Re: M'da!

svarog
freehand
niccolo
Malo mi se pobrkalo, da li je Vujovic bio Vucicev ili Tadicev fikus?

Vujović sto godina radi za Svetsku banku, a ministar je bio u Vučićevo vreme.

Uz Kori Udovički jedini pravi stručnjak i čovek od znanja u svim Vučićevim vladama. Delegiran od poslodavaca, po svoj prilici.


Sa ovim se nikako ne bih mogao sloziti

Ok, podneću nekako.
svarog svarog 23:12 02.03.2019

Re: M'da!

Kada se pogleda naš rast BDP u odnosu na zemlje "stare evrope" možda daje neki privid da možemo da stignemo procentualni rast.


Prosecan godisnji rast Srbije poslednjih 10 godina je bio 1%. Jaz se širi
svarog svarog 23:14 02.03.2019

Re: M'da!

@freehand Svaka čast
tasadebeli tasadebeli 00:04 03.03.2019

Re: M'da!

aureus
zilikaka
softelectronics_e
I šta će sada biti?

Nestaće još jedan blog.

Da.
Jedan je već nestao.
Nadam se da nije zato što sam postavio sliku Bakua, glavnog grada bratske države Azerbejdžan. Kome smeta Baku?




Тадићу и Ђиласу?




aureus aureus 21:26 01.03.2019

Niccolo je postavio pitanje

niccolo
A još osnovnije je zbog čega većina nema nikakav problem da živi u društvu poput prvog ili barem šta ih sprečava da urade ono što je potrebno da se do društva poput drugog dođe.

Jednima odgovara jer mogu da muljaju, navikli su na muljanje, muljanje je kul, a drugi su razočarani u prethodnike.
I planiraju da ostanu razočarani još neko vrijeme.
NNN NNN 21:32 01.03.2019

Blogokolega


zilikaka zilikaka 21:49 01.03.2019

Ništa novo

Kada to, ili bilo šta drugo, počne da smeta, svaki njihov član je spreman „da se žrtvuje“.
 


Pa normalno u tom svetu. Organizacija ga je postavila i on može da izvlači korist i pravi okolo štetu svima osim samoj organizaciji.
Ako to počne, sklanja ga se.
alselone alselone 21:57 01.03.2019

Samo detaljčić da vidimo sa kim smo imali

posla.

Gospodin je vlast zajahao ispred DOS-a.

I to je ona logika koja nam je jebala majku - Samo da skinemo Slobu, sve će biti u redu samo od sebe.
antioksidant antioksidant 22:33 01.03.2019

.

Osnovno je pitanje da li želimo društvo u kome jedna pravila važe za naše kučkine sinove, a druga za tuđe ili društvo u kome se ista pravila primenjuju za sve.

na ovo pitanje odgovor se daje na izborima. neki ga daju dobrovoljno, neke izmanipulišu a za neke neko drugi da odgovor bili oni živi ili ne
niccolo niccolo 22:42 01.03.2019

Re: .

bili oni živi ili ne

Da li je istina da su uhvatili neku iz pio da je sebi isplaćivala kintu umrlih ljudi, a ona se branila da ako mogu mrtvi da glasaju, mogu i penziju da primaju? Ne može čovek više da razlikuje šta se stvarno dogodilo, a šta je vest sa njuzneta i slično...
jadragoljub jadragoljub 22:48 01.03.2019

Re: .

niccolo
bili oni živi ili ne

Da li je istina da su uhvatili neku iz pio da je sebi isplaćivala kintu umrlih ljudi, a ona se branila da ako mogu mrtvi da glasaju, mogu i penziju da primaju? Ne može čovek više da razlikuje šta se stvarno dogodilo, a šta je vest sa njuzneta i slično...

stvarno je uzimala pemzije od mrtvih a ovo, razlog, nisam do sag čuo. doduše nismam išo dalje od naslova.
antioksidant antioksidant 22:58 01.03.2019

Re: .


niccolo
bili oni živi ili ne

Da li je istina da su uhvatili neku iz pio da je sebi isplaćivala kintu umrlih ljudi, a ona se branila da ako mogu mrtvi da glasaju, mogu i penziju da primaju? Ne može čovek više da razlikuje šta se stvarno dogodilo, a šta je vest sa njuzneta i slično...

vlast se menja na kutijama a u tim sportom se trenutno samo nepomen ozbiljno bavi.
na zalost
nsarski nsarski 23:09 01.03.2019

Re: .

vlast se menja na kutijama


Da, to je tako u La-la-landu istine, poštenja, pravde i večnog sunca.

Stara izreka: kada bi izbori mogli bilo šta ozbiljno da promene, bili bi zakonom zabranjeni.

Da preciziram

maksa83 maksa83 23:39 01.03.2019

Re: .

Da preciziram

Zato se Putin ne zajebava, on lepo glavnom kandidatu mesec dana pred izbore zagasi sajt, a kad ovaj ne primi poruku samo kaže "e ... vidi ... odlučili smo da ti ne možeš da se kandiduješ za javne funkcije bikoz eto".


Edit: Kad smo kod izbora, moram da primetim da je Radule (i Krugolina potpuno sinhronizovano sa njim, što me pomalo rastužuje) upao u full retard režim. Organizuje protest ispred ambasade Francuske zato što su sahranili demokratiju i podržavaju nedemokratski režim Aleksandra Vučića. Ne kaže da će sledeće nedelje da organizuje istu stvar ispred embahade Rusije zbog onog Putinovog Ordena.

Ujedno da se izvinim svima kojima nisam verovao da je on lud ko trofazna struja. Tj. ok, znao sam da je luckast, ali ne baš da je ovako sumanut.
nsarski nsarski 23:42 01.03.2019

Re: .

maksa83
Da preciziram

Zato se Putin ne zajebava, on lepo glavnom kandidatu mesec dana pred izbore zagasi sajt, a kad ovaj ne primi poruku samo kaže "e ... vidi ... odlučili smo da ti ne možeš da se kandiduješ za javne funkcije bikoz eto".

Majstor!
freehand freehand 23:58 01.03.2019

Re: .

Ujedno da se izvinim svima kojima nisam verovao da je on lud ko trofazna struja. Tj. ok, znao sam da je luckast, ali ne baš da je ovako sumanut.

A oni, jadni, samo traže svojih 5 procenata biračkog tela... Što nije baš lako kad ne da si tvrdio da si najpošteniji od svih (što je opšte mesto) već da si JEDINI pošten na čitavoj političkoj sceni, da su samo tvoje namere bile časne kad si podržao kandidata Nikolić Tomislava i kad si prihvatio ministarsko mesto burazerski, bez izbora i procedure.
Sad je ok socijaldemokratija umesto liberalizma i anti EU umesto zakletog evropejstva.
Meni su i tada bili beskrajno smešni blogeri koji su se tako prilježno dohvatili te nove ideje, možda čak i smešniji no sad kad se ničega ne sećaju.
A Krugolina... Jebiga, mislim da je njena lojalnost za poštovanje, taman koliko je zilotizam čitave te šarene družine okupljene oko ideje o sopstvenoj moralne ekskluzivnosti za porugu i podjebavanje.
maksa83 maksa83 00:03 02.03.2019

Re: .

A Krugolina... Jebiga, mislim da je njena lojalnost za poštovanje, taman koliko je zilotizam čitave te šarene družine okupljene oko ideje o sopstvenoj moralne ekskluzivnosti za porugu i podjebavanje.

Oni su se osuli potpuno, ostali su izgleda samo Radule i Krugolina na vetrometini sa bakljama u rukama. Izgleda da je svako normalan pobegao od njih u poslednjih godinu dana. Ok, dobili su Hanu Adrović koja je inače izgleda skroz batalila svoj ugošćavam razne i ašikujem sa Internetima fazon i bacila se u DJB agitaciju full time.
freehand freehand 00:09 02.03.2019

Re: .

maksa83
A Krugolina... Jebiga, mislim da je njena lojalnost za poštovanje, taman koliko je zilotizam čitave te šarene družine okupljene oko ideje o sopstvenoj moralne ekskluzivnosti za porugu i podjebavanje.

Oni su se osuli potpuno, ostali su izgleda samo Radule i Krugolina na vetrometini sa bakljama u rukama. Izgleda da je svako normalan pobegao od njih u poslednjih godinu dana. Ok, dobili su Hanu Adrović koja je inače izgleda skroz batalila svoj ugošćavam razne i ašikujem sa Internetima fazon i bacila se u DJB agitaciju full time.

Pa ne znam ja baš da je tamo bilo nešto normalnih. Pogle samo kako se sad časte i jure po tviterima, to više nije ni za sprdnju.
Ok, eto profesor doktor Pavlović.
Kad bi se zajebavali.
freehand freehand 00:12 02.03.2019

Re: .

nsarski
vlast se menja na kutijama


Da, to je tako u La-la-landu istine, poštenja, pravde i večnog sunca.

Stara izreka: kada bi izbori mogli bilo šta ozbiljno da promene, bili bi zakonom zabranjeni.

Da preciziram


E, Profo, istovremeno je nekako čudna i tužna stvar što ti na ovoj slici baš vrišteće fali Vučić sa procentom ko Maduro.
I onda opet to glavolomno pitanje - zašto dfak Maduroa hoće da dekapitiraju a Vučića ne daju ko rođenog?!
maksa83 maksa83 00:16 02.03.2019

Re: .

Pa ne znam ja baš da je tamo bilo nešto normalnih. Pogle samo kako se sad časte i jure po tviterima, to više nije ni za sprdnju.
Ok, eto profesor doktor Pavlović.

Ma dobro bilo je tamo borderlajn slučajeva, ali bilo je i nekog re-la-ti-vno normalnog sveta (mada, što kažu - normalno je u oku posmatrača, moje normalno nije nužno tvoje normalno, i obrnuto), koliko sam ja gledao ti što su se povukli su se relativno dostojanstveno povukli, mahom su Radule i Krugolina ti koji nešto reže na bivše i kukaju kako je njima Ukralo Mandate,, no možda me utisak vara.

To što je pootpadalo u poslednjih godinu dana je mahom poispadalo is kamioneta kada je Radula Boško ugriz'o za vrat i ovaj smotao volan onako oštro desno bez žmigavca. Izgleda samo Krugolina bila vezana na suvozačkom.
aureus aureus 00:19 02.03.2019

Re: .

Čudna je ta stranka, taj DJB.
Prije nekoliko dana pohvalili su se da su postali članica neke evropske asocijacije konzervativaca i reformatora.
Konzervativaca i reformatora.
zemljanin zemljanin 00:48 02.03.2019

Re: .

DJB ... lika sam zapamtio tako sto otvorim njegov blog, dok vi spavate, i ima recimo 50 komentara, cim prodje vase jutro - 30 ... a u jeku kampanje na blogu, sto javno sto na porukama, molbe i osude nekih blogera da urusavam jedinu sansu za promene ... uvek me nasmeje prisecanje na te dane ...
maksa83 maksa83 00:56 02.03.2019

Re: .

DJB ... lika sam zapamtio tako sto otvorim njegov blog, dok vi spavate, i ima recimo 50 komentara, cim prodje vase jutro - 30

Mene je Radule permanentno banovao još dosta davno, i to kako se ispostavilo zbog nečeg što sam napisao na nekom sasvim drugom potpunno efemernom blogu (on je izgleda pažljivo ćito, ćito, ćito sve, i ono što se dešavaalo u tzv. potpalublju).

A šteta, tip nije glup, samo je ... pazi kad nemam adekvatan izraz za taj njegov sindrom.
aureus aureus 01:12 02.03.2019

Re: .

maksa83

A šteta, tip nije glup, samo je ... pazi kad nemam adekvatan izraz za taj njegov sindrom.

Neugodan i ćudljiv?
zemljanin zemljanin 01:15 02.03.2019

Re: .

pazi kad nemam adekvatan izraz za taj njegov sindrom.

trampizam ... ili hilarizam
angie01 angie01 01:21 02.03.2019

Re: .

Neugodan i ćudljiv?


nije neugodan, vrlo je fin i pristojan,...sad- fura neki svoj film,...
zemljanin zemljanin 01:41 02.03.2019

Re: .

ako u naziv stranke ubacis svoje ime i prezime - zacementirao si svoju poziciju sve dok ta stranka postoji ... nema tu izbora i reizbora vec samo jedna opcija ... a to sigurno nije slucajno ... genijalna ideja, toga se drugi ili nisu setili ili im bilo blam (moguce je i to) ... uz apsolutisticko ponasanje na blogu a nicim izazvano jer sam imao tu retku priliku da citam te komentare dok cenzura spava ... to je nacin na koji se on predstavio sa sve "preko kolena" pristupom ... ok, nekima se to dopalo i dopada
angie01 angie01 01:46 02.03.2019

Re: .

nekima se to dopalo i dopada


moj komentar se ne odnosi na desavanja na blogu....tu sam i ja brisana i banovana u vrlo specificnoj situaciji:))
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:33 02.03.2019

Re: .

Zato se Putin ne zajebava, on lepo glavnom kandidatu mesec dana pred izbore zagasi sajt, a kad ovaj ne primi poruku samo kaže "e ... vidi ... odlučili smo da ti ne možeš da se kandiduješ za javne funkcije bikoz eto".


A i Maduro je čovek ozbiljno shvatio izbore, pa naštancovao glasova za sebe koliko mu treba, da ne bude nikave sumnje u pobedu. Na ovoj mufljuskoj listi ga jedino Putin šije (77% za, izašlo oko 67% Rusa, od toga verovatno većina cirke, ušli malo da se ogreju), ako ne računamo one neke džunglaše tamo u podsaharskoj Africi koji isto tako vole da organizuju "izbore", kao vid zajebancije.
softelectronics_e softelectronics_e 07:53 02.03.2019

Re: .

maksa83
DJB ... lika sam zapamtio tako sto otvorim njegov blog, dok vi spavate, i ima recimo 50 komentara, cim prodje vase jutro - 30

Mene je Radule permanentno banovao još dosta davno, i to kako se ispostavilo zbog nečeg što sam napisao na nekom sasvim drugom potpunno efemernom blogu (on je izgleda pažljivo ćito, ćito, ćito sve, i ono što se dešavaalo u tzv. potpalublju).

A šteta, tip nije glup, samo je ... pazi kad nemam adekvatan izraz za taj njegov sindrom.

Nisi ni ti glup, ali se, ipak, ne baviš politikom.

Ono što je meni fascinantno kod pismenih ljudi, uz to dovoljno iskusnih, je - oduševljavanje sa ovim ili onim novim koji se pojave na političkoj sceni.

Tada se zapitam o njihovoj pameti i iskustvu.
softelectronics_e softelectronics_e 07:59 02.03.2019

Re: .

srdjan.pajic
Zato se Putin ne zajebava, on lepo glavnom kandidatu mesec dana pred izbore zagasi sajt, a kad ovaj ne primi poruku samo kaže "e ... vidi ... odlučili smo da ti ne možeš da se kandiduješ za javne funkcije bikoz eto".


A i Maduro je čovek ozbiljno shvatio izbore, pa naštancovao glasova za sebe koliko mu treba, da ne bude nikave sumnje u pobedu. Na ovoj mufljuskoj listi ga jedino Putin šije (77% za, izašlo oko 67% Rusa, od toga verovatno većina cirke, ušli malo da se ogreju), ako ne računamo one neke džunglaše tamo u podsaharskoj Africi koji isto tako vole da organizuju "izbore", kao vid zajebancije.

Putin je zakon!
Jesi video kako se Moskva izgradila?
A o višestruko supersoničnim raketama da ne pričamo.
Rus je to, eeeee!
zilikaka zilikaka 09:15 02.03.2019

Re: .

Da preciziram

Nije u direktnoj vezi, al gledamo pre neki dan snimak susreta Tramp-Kim, i kako prilaze jedan drugom, i kako se rukuju i slikaju i kaže leptejebo, pa ovo su dva formalna ludaka koja bi i zajedno i posebno dobili batina na svakoj pijaci...a drže pola sveta.
freehand freehand 09:18 02.03.2019

Re: .

zilikaka
Da preciziram

Nije u direktnoj vezi, al gledamo pre neki dan snimak susreta Tramp-Kim, i kako prilaze jedan drugom, i kako se rukuju i slikaju i kaže leptejebo, pa ovo su dva formalna ludaka koja bi i zajedno i posebno dobili batina na svakoj pijaci...a drže pola sveta.

Ne baš. Kim drži samo svoju zemlju.
niccolo niccolo 09:40 02.03.2019

Re: .

dobili su Hanu Adrović

Jel to ona što se Bojan palio na nju?

koliko sam ja gledao ti što su se povukli su se relativno dostojanstveno povukli

Ćuti, bio i neki moj prijatelj (možda sam pominjao i ranije, ne sećam se) kao neki tamo najniži nivo...i on prestao da ide na sastanke posle gradskih izbora...pitaj boga šta je video u njima...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:18 02.03.2019

Re: .

Ujedno da se izvinim svima kojima nisam verovao da je on lud ko trofazna struja. Tj. ok, znao sam da je luckast, ali ne baš da je ovako sumanut.

A lack of demonstrated empathy affects aspects of communal living for persons with Asperger syndrome.[11] Individuals with AS experience difficulties in basic elements of social interaction, which may include a failure to develop friendships or to seek shared enjoyments or achievements with others (for example, showing others objects of interest); a lack of social or emotional reciprocity (social "games" give-and-take mechanic); and impaired nonverbal behaviors in areas such as eye contact, facial expression, posture, and gesture.[10]

https://en.wikipedia.org/wiki/Asperger_syndrome#Mechanism
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:50 02.03.2019

Re: .

Predrag Brajovic
Ujedno da se izvinim svima kojima nisam verovao da je on lud ko trofazna struja. Tj. ok, znao sam da je luckast, ali ne baš da je ovako sumanut.

A lack of demonstrated empathy affects aspects of communal living for persons with Asperger syndrome.[11] Individuals with AS experience difficulties in basic elements of social interaction, which may include a failure to develop friendships or to seek shared enjoyments or achievements with others (for example, showing others objects of interest); a lack of social or emotional reciprocity (social "games" give-and-take mechanic); and impaired nonverbal behaviors in areas such as eye contact, facial expression, posture, and gesture.[10]

https://en.wikipedia.org/wiki/Asperger_syndrome#Mechanism


To je to, ili asperger, ili toksoplazmoza.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:03 02.03.2019

Re: .

To je to, ili asperger, ili toksoplazmoza

Само да знаш, мртав сам озбиљан.

Има Бранка Сатурн (a.k.a. Круголина) титовску причу о томе како је Радуловић у узрасту од 5 година прекинуо позоришну представу, да би спречио неправду на сцени. Нађите то на интернету, и преслушајте -- Бранка Сатурн то види као испољавање Радуловићеве неутаживе жеље за правдом, а ја као један од аспергерских синдрома.

Мало сам суров, у свему овоме, али, мислим да су они то заслужили. Извређали су многе поштене и фине људе својим антисоцијалним понашањем и нападима.
maksa83 maksa83 17:47 02.03.2019

Re: .

A lack of demonstrated empathy affects aspects of communal living for persons with Asperger syndrome

Znam preko nekoliko Aspergerovaca (u AjTi svetu ih ima više nego u generalnoj populaciji, lakše ćeš da ih sretneš nego ne, uostalom i Radule dolazi odatle) i on mi se ne uklapa baš 1:1, tj. mogao bi da bude neki blaži slučaj. Npr. niko od njih ne pokazuje ni najmanje interesovanje za muziku, a Radule svira, ovi baš ne umeju niti vole da se zezaju a Radule ume da se nasmeje i nasmeje, itd. E da, svi imaju analitički aparat za red veličine bolji od "običnih ljudi", što je često prednost a ponekad ih uvali u nevolje. Npr. to su ljudi koji bez problema napišu funkciju od nekoliko hiljada redova i ne vide u čemu je sa tim problem.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:33 02.03.2019

Re: .

i on mi se ne uklapa baš 1:1,

Јеси ли сигуран?

https://twitter.com/DostaJeBilo/status/1101892945622507521
softelectronics_e softelectronics_e 18:47 02.03.2019

Re: .

maksa83
A lack of demonstrated empathy affects aspects of communal living for persons with Asperger syndrome

Znam preko nekoliko Aspergerovaca (u AjTi svetu ih ima više nego u generalnoj populaciji, lakše ćeš da ih sretneš nego ne, uostalom i Radule dolazi odatle) i on mi se ne uklapa baš 1:1, tj. mogao bi da bude neki blaži slučaj. Npr. niko od njih ne pokazuje ni najmanje interesovanje za muziku, a Radule svira, ovi baš ne umeju niti vole da se zezaju a Radule ume da se nasmeje i nasmeje, itd. E da, svi imaju anatitički aparat za red veličine bolji od "običnih ljudi", što je često prednost a ponekad ih uvali u nevolje. Npr. to su ljudi koji bez problema napišu funkciju od nekoliko hiljada redova i ne vide u čemu je sa tim problem.

Mislim da je red da ljudima iz neAjTi sveta objasniš šta se u AjTi svetu podrazumeva funkcijom, odnosno, metodom - kako bi im bila jasna njihova dužina (od nekoliko hiljada redova).
maksa83 maksa83 18:47 02.03.2019

Re: .

Predrag Brajovic
i on mi se ne uklapa baš 1:1,

Јеси ли сигуран?

https://twitter.com/DostaJeBilo/status/1101892945622507521

Nisam rekao da nema elemenata, nego da mi nije 1:1. Ovi koje ja znam nemaju ni devojke ni žene ni decu, Radule ima porodicu. To sa francuskom ambasadom i svećama je budalaština, a nije svaka budalaština autkam Aspergera.

Evo recimo ova budaletina, garantujem ti pet miliona posto da nema Aspergera a budalaština skoro level tog Radulovog:




Ej. Hoda se po česticama.
Bili Piton Bili Piton 18:50 02.03.2019

Re: .

maksa83




Ej. Hoda se po čestitcama.


Ja ponekad pomislim da svi oni kupuju od istog dilera koji im uvaljuje koznašta umesto čarlija.
softelectronics_e softelectronics_e 18:59 02.03.2019

Re: .

Bili Piton
maksa83




Ej. Hoda se po čestitcama.


Ja ponekad pomislim da svi oni kupuju od istog dilera koji im uvaljuje koznašta umesto čarlija.

Izvini se!
Eeee, da - u relativno bliskoj zoni hrama na Vračaru sam se prvi puta sreo sa obezbeđenjem od ljudi sa četvrtastim glava i crnim radnim stolom (i za sastanke) dužine cca 10 metara.
Jedva sam izašao napolje izvinjavajući se kako ipak nisam u stanju da prihvatim projekt koji mi se nudi.
A projekt i nije bio sulud, pare nisu bile problem (koliko god kažem, samo bi posle bilo da li bi ga bilo).
maksa83 maksa83 19:10 02.03.2019

Re: .

Mislim da je red da ljudima iz neAjTi sveta objasniš šta se u AjTi svetu podrazumeva funkcijom, odnosno, metodom - kako bi im bila jasna njihova dužina (od nekoliko hiljada redova).

Ok, za normalan tj. neAjTi svet - to je otpr. kao kada bi pisao roman bez tačke, zareza i novog reda. Kad čitaš linearno ima smisla, on stvarno priča priču, ali ti apsolutno nije jasno šta se zapravo desilo na prethodnoj strani. Aspergerovci tu stvar bez problema drže u glavi, njima samo tako ima smisla. Gruba analogija.

Kad smo kod toga, nema nam blogovog_kolača?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana