Istorija| Na današnji dan

Zar već 20 godina?!

a_jovicic RSS / 23.03.2019. u 18:16

Dvadeset četvrtog marta 1999. godine u 19:45 otpočeli su vazdušni napadi na ciljeve u Saveznoj Republici Jugoslaviji u okviru NATO operacije pod kodnim nazivom "Saveznička sila" (u oružanim snagama Sjedinjenih Država vodjene pod kodnim nazivom "Plemeniti nakovanj" ) ...



Komentari (513)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

michiganac michiganac 17:23 26.03.2019

Re: Jeste 20 godina

da je tako ešto moglo da se dogodi bez plana i organizacije Velikog Ujke.
Sve su ostalo samo predstave u šatrama na tom velikom vašaru. Ljudi-zmije, komunisti-vernici, liberali koji su protiv principa jedan čovek-jedan glas, nacionalisti koji se bratime sa zverima iz suprotnog tabora, antikomunisti koji se kune u komunističke granice.
A bombardovanje - to je bio samo kolac u tu umiruću lešinu, odavno spremljen i izdeljan za tu namenu.

Exactly.


Ima u nedavno publikovanoj knjizi Dr. D.Gansera obradjeno cijelo jedno poglavlje o slucaju KiM 1998/1999, u kom se, primjera radi (kad je vec aktuelna storija o Trump-Ruje konekcijama), decidirano navodi kako je vec u rano ljeto te '98 (daleko prije nekakvog Racka, cak i one bizarne Holbrukove charapanske sjedeljke u Juniku) pao dogovor izmedju Slick Willie-a i Sredera pri posjeti ovog drugog sa svojim timom Vasingtonu, u kom su se jedan drugom obavezali kako ce ovaj prvi pripomoci drugom da dodje na vlast (njemacki parlament. izbori u jesen '98) u zamjenu da ovaj pristane na potonju NATO-akciju protiv SRJ/Srbije. Potom je Bili poslao svoje timove koji su iza kulisa odradjivali predizbornu kampanju u Njemackoj (Jochen Scholz, Ex-Bundesheer-/NATO-oficir, netom iza bombardovanja i poslanik "Die Linke" u Bundestagu):





U knjizi su citirani i navodi Roberta Bera, od prvog sletanja u Sarajevo januara '91, preko angazmana u Sloveniji koji vikend kasnije, etc.: Confession of a CIA Agent: They gave us millions to dismember Yugoslavia
Can you name the politicians in the former Yugoslavia were paid by the CIA?

Yes, although it is somewhat delicate. Stipe Mesic, Franjo Tudjman, Alija Izetbegovic, many counselors and members of the government of Yugoslavia, were paid as were Serbian generals, journalists and even some military units. Radovan Karadzic was being paid for a while but stopped accepting help when he realised he would be sacrificed and charged with war crimes committed in Bosnia. It was directed by the American administration.



Tako da mi i ovaj apel (vapaj?) dolazela za nekom novom "Jugom" zvuce toliko beslovjesno, kao i ona prva tvrdnja o iskljucivoj(!) krivici Milosevica i klike oko njega, njegove/njihove bez sumnje katastrofalne, autisticne politike, a prevashodno za rat, odn. bombardovanje iz '99. Makar 95% zlocinstava za vrijeme sukoba na KiM knjize se na period nakon 24.03.1999, kad je ovom pukao film i upao u total-mod pomracenog uma. Koliko mi je poznato, od tzv. "antibir. revolucije" i uvodjenja onih amandmana '89 na ustav SFRJ, na KiM je sprovodjena neka vrsta aparthejda, ali ne i terora. Da je bilo ovog drugog kosovski Albanci bi se digli na oruzje istovremeno dok su u Hrvatskoj i BiH bjesnili sukobi, a ne tek iza onog piramidalnog kraha banaka u Albaniji i pohare tamosnjih kasarni. Krvoprolice je prvobitno inicirano od strane OVK u brojnim sacekusama, a prva prekomjerna upotreba sile i nesrazmjerni zlocini od strane srpskih trupa pocinjeni su u proljece '98 u onim obracunima, odmazdama i djelomicnim vansudskim egzekucijama nad muskim clanovima familija glavnih operativaca OVK (Likosane, Cirez i Jasarijev Prekaz), sto bi mogli smatrati cinom uvodjenjem terora i od strane srpskih vlasti. Bar toliko ja razbiram tu situaciju, hronologiju i desavanja oko KiM.

....

Crtice na marginama:

-Krleza je, uostalom, pisao i da su "..u Becu 1878 trgovali Balkanom i Bosnom kao rasporenom krmacom na zelenoj coji.."

-James Harff iz 'Ruder Finn'-a: "Ich muss sagen, als die NATO 1999 angriff, haben wir eine Flasche Champagner aufgemacht." (jedan vise citat iz navedene knjige)
neverovatan neverovatan 17:53 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

zemljanin
Uostalom zar smatrate da je demokratski - a demokratiju ne izvlačite iz usta - da se u koncepciji bloga ovako dodeljuju autorske opcije preko veze i kako sve god dovodeći druge u startu u podređeni položaj.

moze biti da je to nasledjen koncept i prevazidjen ali nije prepreka da svako objavi nesto ako to zeli ... zelis nesto da napises - sigurno ce svaki autor da ti to omoguci ... ako komentari ili tekstovi imaju neki kvalitet ni autorska nije daleko ... a nije obaveza da to i prihvatis

nisu autorska prava problem vec isterivanje pravde
... nesto te iznervira, u stvarnosti i ili virtuelno, pa umesto da se iskulira blog barem par nedelja, ovde se onda dokazuje nesto ... a ima i tog Kalimero sindroma


Čekaj - pa zar pravda (i) nije najvažnija.
Eto, meni, npr., je isključivo pravda na umu kada počne podjebavanje.
neverovatan neverovatan 17:56 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

maksa83
Ne znam ali Vesna Dozet, nekadašnji urednik, staratelj i supermod bloga, osoba koja je dodeljivala i povlačila autorske opcije, imala je običaj da vas koji se vazda bunite naziva "oni sa samoupravljačkim ambicijama".

Što je najgore na Internetu postoji zilion alternativa - volj' ti fejsbuci, tviteri, LiveJournal (dok ga nije kupio Putin pošto ga je nervirao), pa blogger, pa blogspot, pa sad Medium, pa ovo, pa ono ... piši briši do mile volje.

Nećeš tamo, a baš ti onako jako stalo i imaš baš mnogo toga pametnog da kažeš - za sitne pare zakupiš neki hosting i domen i tamo turiš neki WordPress, štagod, pa objavljuj svaki dan pedes' puta šta ti padne na pamet, imaš i komentare pa piši briši uzdiši...

Ali shonu-klonu srce ostalo ovde...

A, u čemu je problem da neko piše baš ovde?!
neverovatan neverovatan 17:58 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

maksa83
Pa šta čekaš? Volja ti. Dobio si tapiju na blog 92 pa bi malo da čistiš?

Vidi, shone-klone (moja procena kojoj lepim verovatnoću 0.75 je da si ono što se ovde pre javljalo pod juzerom eloy ili tako nekako, ali mogao bi biti i neko drugi), to da ću da te počistim lokalno budi 100% siguran pošto si besadržajni smarač, ono što smo nekad zvali šumenko.

Nisi ni prvi ni poslednji u nizu trolova koji ovde dolaze iznova i iznova da objasne kako je ovo bezveze mesto, ali mu se - gle qrca - uvek nekako vraćaju. Fenomen koji ne mogu da objasnim, ali nije baš ni da je mnogo bitno.


Nisi u pravu!
neverovatan neverovatan 18:13 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

angie01
nisu autorska prava problem vec isterivanje pravde


...

sto se autorske opcije tice- u restakovo vreme, kada sam i ja dobila opciju pisanja- blogeri su glasali za one koje su na osnovu komentara smatrali pogodnim za tako nesto,....

...

sto se mene licno tice- ja bih svima dala opcije, ionako svako moze da gostuje, i bilo bi zanimljivo videti i neke nove tekstove, teme,...

svakako bih - da od mene zavisi- odmah dala vip,- vec dokazanim blogerima, neki i kao odlicni autori, kao stjepan, stef npr,-jukiju, mesanu, martinu, krofnici, apashi, cass,...vratila bih alsu opciju-bez obzira sto prema meni bas nije korektan,...,
...

Eeeee, ajde onda da se i ja izjasnim.
Najpre - kada se već daju te opcije za pisanje - tebi ne bih dao tu opciju. Jer to što ti pišeš je veoma 'tanko'. To su kopi pejst varijante itd... jednostavno, specifična gustina rečenog je veoma tanka.
Što se tiče ostalih blogera - šteta je što su mnogi blogeri otišli. Npr., porediti tebe i Princija je - iluzorno.
Što se tiče ostalih blogera 2 - tu postoji nekoliko kategorija.
Prva kategorija su zanimljivi ljudi, sa osnovnim kvalitetom 'oraspoloživanja' drugih ljudi. Ti su jako vredni, kao ljudi i blogeri.
Postoji i druga kategorija, ja je kolokvijalno nazivam - 'krmeljivim'. To su oni koji mrze same sebe, a kamoli druge. O njima ne bih.
I postoje oni 'srednjaci' - postojani ljudi, stabilizovani u svojim stavovima (gedžo, javi se - da prosti frihend, mada ni frihend nije loš - da prosti Srđan Fuchs) - sa kojima je sasvim solidno ukrštavanje mišljenja, premeravanje čiji je veći - dakle, nadjebavanje.
I postoje oni koji znaju - a to je ... da su svi problemi samo u njima - a ne u drugima. Ti su zaista vredni, kako na blogu - tako i u životu.
Eeee, da - te budalaštine sa tzv. VIP statusom - strašno!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:16 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Najpre - kada se već daju te opcije za pisanje - tebi ne bih dao tu opciju. Jer to što ti pišeš je veoma 'tanko'. To su kopi pejst varijante itd... jednostavno, specifična gustina rečenog je veoma tanka.


E, jebote, čarli, i ti si uzeo na nekog da šijiš đoku! Pa koga si bolje opisao u ovoj rečenici do samog sebe?
shone shone 19:26 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Fenomen koji ne mogu da objasnim, ali nije baš ni da je mnogo bitno.


Pa nemoj da se trudiš onda.
A nisi ni plaćen za to.
shone shone 19:36 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Potpuno je nebitno za priču to gde sam odrastao i osećam li ikakav hendikep, ja ti objašnjavam princip - da tu obično postoji neki urednik, kurac palac, koji se o ovakvom mestu stara i koji je tzv decision maker.


Neki Pera ložač iz tužne priče blogerke Zili...

U slučaju da imaš prigovor na njegov rad, trebalo bi da postoji neko više telo kojem bi se obratio, neki upravni odbor ili nešto slično, to svakako prvo treba proveriti pre nego što se čovek odluči za Strazbur.


Ovo bi moglo da se podvede pod duhovito.
angie01 angie01 19:39 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

E, jebote, čarli, i ti si uzeo na nekog da šijiš đoku! Pa koga si bolje opisao u ovoj rečenici do samog sebe?


97% spamova, stalkovanja i ispraznog ponavljanja, gluposti/saglasan, je pisao carli u svojih 500 inkarnacija i jos uvek se nije naucio pristojnosti, niti potrudio, ako je to uopste moguce, da nesto suvislo sroci,....ali zato je uvek prvi, da neke budalastine podrzi, sto veca glupost, to vise njegivh komentara podrske....kada ga pociste, onda su drugi krivi, a ne to sto radi,...ne znam, da l da pomenem i njegovo jutka delovanje na netu.
shone shone 19:42 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

to da ću da te počistim lokalno budi 100% siguran pošto si besadržajni smarač, ono što smo nekad zvali šumenko


Vidi, sa tobom koji si pun,,sadržaja,, nemam nameru da reskiram da se isprazniš u mojoj blizini. Budi bez brige.
neverovatan neverovatan 20:01 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

angie01
E, jebote, čarli, i ti si uzeo na nekog da šijiš đoku! Pa koga si bolje opisao u ovoj rečenici do samog sebe?


97% spamova, stalkovanja i ispraznog ponavljanja, gluposti/saglasan, je pisao carli u svojih 500 inkarnacija i jos uvek se nije naucio pristojnosti, niti potrudio, ako je to uopste moguce, da nesto suvislo sroci,....ali zato je uvek prvi, da neke budalastine podrzi, sto veca glupost, to vise njegivh komentara podrske....kada ga pociste, onda su drugi krivi, a ne to sto radi,...ne znam, da l da pomenem i njegovo jutka delovanje na netu.

Nemoj da pominješ nešto u što nisi sigurna - jer to nije lepo.
Jer ako ti pomeneš - onda ja dobijam pravo da (i) ja pomenem - jel tako?
Eeee, sada - kada već pominješ isprazno ... ono čemu ne mogu da se načudim je - kako to da to 'isprazno' "saglasan - gluposti" od toga čarlija izazove toliko 'emocija' kod nekih - a toliko isprazno?
neverovatan neverovatan 20:06 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

srdjan.pajic
Najpre - kada se već daju te opcije za pisanje - tebi ne bih dao tu opciju. Jer to što ti pišeš je veoma 'tanko'. To su kopi pejst varijante itd... jednostavno, specifična gustina rečenog je veoma tanka.


E, jebote, čarli, i ti si uzeo na nekog da šijiš đoku! Pa koga si bolje opisao u ovoj rečenici do samog sebe?

Ne kažem, ne kažem - u pravu si!
Uz jednu distinkciju - ja kopi-pejstujem samoga sebe.
Jeste da je minorno - no!
A najvažnije od svega - šta je važnije u životu od šiljenja đoke?
Evo - ti kaži.
Nije da nisi prošao štošta.
Kačamak ostavi po strani.
maksa83 maksa83 21:38 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

A, u čemu je problem da neko piše baš ovde?!

A zašto si ti rekao da ponekad oblačiš štikle kad misliš da niko ne gleda?
freehand freehand 21:42 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

maksa83
A, u čemu je problem da neko piše baš ovde?!

A zašto si ti rekao da ponekad oblačiš štikle kad misliš da niko ne gleda?

I crvene gaće sa halterima. To je hit u svetu filmskog krema. A i Tasa voli.
gedza.73 gedza.73 22:12 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

vratila bih alsu opciju

uuu on je imao odličan blog

*Digitalna mera karaktera*

dosad sam ga prepričao bar sto puta.
do njegovog bloga sam imao potpuno drugačije mišljenje o toj temi

usput ako 5G mrežu koriste pametni automobili jel' postoji teorijska mogućnost da neko preuzme kontrolu nad autom i zakuca ga u nekog drugog ko mu na primer smeta?
kamikaze na daljinac.

mis'im znam kako će Ruje prve da budu krive, drugi Kinezi, Amerikanci će po običaju kmeče...


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:15 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

mis'im znam kako će Ruje prve da budu krive, drugi Kinezi, Amerikanci će po običaju kmeče...


Pa naravno da ćemo mi prvi da kmečimo, jer će nas prve da sjebedu.

Samo, ne treba ti za to 5G, dovoljno je da imaš sinaćerku tinejdžera.
gedza.73 gedza.73 22:24 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Pa naravno da ćemo mi prvi da kmečimo, jer će nas prve da sjebedu.

treba malo da vam se utuču rogovi. mnogo ste se bre osilili, ceo svet u konstantom ratu od kad ste pobedili na there can be only one takmičenju.

mnogo bolje funkcioniše kad vas ima bar pet, šest ravnopravnih na vrhu.

Samo, ne treba ti za to 5G, dovoljno je da imaš sinaćerku tinejdžera.

aj kreni i ti da me prestravljuješ. od ove godine i to mora da me sekira.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:26 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Uz jednu distinkciju - ja kopi-pejstujem samoga sebe


Pa to je još gore, to ti je kao da množiš sa nulom! Tasa se, čovek, bar potrudi da kopipejstuje linkove do čak dva ili tri različita youtube klipa, onda obavezno Frankfurta (ne na Majni, nego onog drugog, bulšit-eksterminatora) i onu neku Tomićku valjda, i tako dalje. Ako ne umeš bolje, ugledaj se na njega, barem. I nemoj da mi drndaš andju ovde!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

aj kreni i ti da me prestravljuješ. od ove godine i to mora da me sekira.


Da ti ispričam :)

Ćera tek položila, ja u selu a ona me zove da nju i sestru odvezem do Bg.
Važi, stižem.

Ja pred zgradu a njih dve več u maminim kolima i onako kroz prozor, ej, promenjen je plan, nećeš nas ti voziti, idemo nas dve maminim kolima.
Nedelja popodne, Ibarska, a sve što imaš selo u tu konzervicu.

Nasmeješ se, kao, kažeš, super, pazite i...ništa više ne možeš.

U stanu žena se već trese, jao, pogrešila sam, nisam smela da ih pustim, ne znam kako me obrlatiše.
Šta je tu je, gotovo je, biće u redu.

Muk u stanu dok se nisu javile da su stigle.
I tako, malo po malo, i sad vozi i po Srkijevom Koloradu.
Sve to bude dobro, ali mora da se drhti malo, ne može bez toga :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:03 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Muk u stanu dok se nisu javile da su stigle.
I tako, malo po malo, i sad vozi i po Srkijevom Koloradu.
Sve to bude dobro, ali mora da se drhti malo, ne može bez toga :)


Ovde je još i gore, jer polažu vozački sa 16 godina, i onda im roditelji kupe kamion, misle, što je sigurno sigurno je, od njih se najviše plašim na putu.

Pričao sam možda, pre godinu dve, vraćao sam se sa ćerom iz poslastičarnice, i stojimo kolima na semaforu, lije kiša. I čujem škripu kočnica, i baaam!, opali nas neko, da prostiš, otpozadi. Proverim ćeru pozadi, sve je ok, samo se prepala, izađem napolje i vidim da se neko sa onim neki sportskim Subarouom, zalepio u nas. Natakao mi se na nosač za biciklu. Nije bilo mnogo strašno, više je taj drugi auto nadrljao jer mu je ta taj nosač polomio onu prednju plastiku i ušao u haubu. Nije brzo vozio, ali je proklizao na kiši i natakao se.

I iz kola izlazi totalno preplašen klinac, sav drhti, ono, baš se usrao. Ništa, pomerimo mi kola pored u neku garažu, i ja, reko, ajde da razmenimo podatke za osiguranje, i da odlučimo da li ćemo da zovemo muriju ili ne. Ovo dete samo što se nije rasplakalo kad sam pomenuo muriju. Kaže, čiko, nemojte da ih zovete, ja prvo pomislio da možda nema dozvolu, ali nije, ima, 16 godina klinja, tek položio, pa mu kupili nov auto (mislim da nije smeo ni sam da vozi, ali, eto, vozio je). I onda je zvao kevu, da dođe, da se dogovorimo.

Bi mi žao klinje, muriju, naravno, nismo zvali, i pošto smo razmenili podatke, krenemo svako na svoju stranu. I ja se onda setim da, pošto se natakao na moj nosač za biciklu, moguće da je probušio hlanjak, pa će, ako krene kući ili gde je ve' krenuo, da mu iscuri rashladna tečnost i spaliće motor, šteta, nov auto. Vratim se do njega, vidim da ne curi ništa, ali, reko, daj digni haubu da bacimo pogled, za svaki slučaj. I vidim on nešto petlja, i petlja, i na kraju kaže - ne zna gde se otvara hauba...

Posle sam sa njegovom kevom popričao, žena se bogznakako izvinjavala, platila mi štetu na kolima to jest na tom sranju za bicikle. Bio sam srećan što niko nije nastradao, a verujem i taj klinac, i pogotvu njegovi roditelji.


freehand freehand 23:07 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Posle sam sa njegovom kevom popričao, žena se bogznakako izvinjavala, platila mi štetu na kolima to jest na tom sranju za bicikle. Bio sam srećan što niko nije nastradao, a verujem i taj klinac, i pogotvu njegovi roditelji.

Ionda dođeš kući, žena pita "Gde ti je bicikl?" - a ti pljas po čelu - "Đubre malo pokvareno"...
maksa83 maksa83 23:39 26.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Ionda dođeš kući, žena pita "Gde ti je bicikl?" - a ti pljas po čelu - "Đubre malo pokvareno"...

- Tovariš... ne dela vam žmigalec.
- Jebotežmigalec đemje prikol'ca?!
neverovatan neverovatan 06:12 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

srdjan.pajic
Uz jednu distinkciju - ja kopi-pejstujem samoga sebe


Pa to je još gore, to ti je kao da množiš sa nulom! Tasa se, čovek, bar potrudi da kopipejstuje linkove do čak dva ili tri različita youtube klipa, onda obavezno Frankfurta (ne na Majni, nego onog drugog, bulšit-eksterminatora) i onu neku Tomićku valjda, i tako dalje. Ako ne umeš bolje, ugledaj se na njega, barem. I nemoj da mi drndaš andju ovde!

U pravu si!
neverovatan neverovatan 06:13 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

maksa83
A, u čemu je problem da neko piše baš ovde?!

A zašto si ti rekao da ponekad oblačiš štikle kad misliš da niko ne gleda?

U, jebote!
Pa kako si to otkrio?!
docsumann docsumann 09:58 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

vratila bih alsu opciju



uuu on je imao odličan blog

*Digitalna mera karaktera*


ma, als je kao gost (uglavnom kod sarskog) imao seriju sjajnih naučno-popularnih blogova.

nemam pojma zašto mu je oduzeta autorska licenca, al imam pojma da bi trebala da mu se vrati.
zilikaka zilikaka 10:55 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

nemam pojma zašto mu je oduzeta autorska licenca, al imam pojma da bi trebala da mu se vrati.

Da mu se vrati, dabome!
A oduzeo je bio sam sebi, prilikom jedne od prethodnih serija blogoiživljavanja, koje su umele da se dešavaju.
Popizdeo i tražio da mu ugase nalog, da ne bude deo toga.
Posle mu vratili nik ali ne i autorsku.
Moš misliti, da ga kazne, valjda.
mariopan mariopan 10:57 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

maksa83
Ionda dođeš kući, žena pita "Gde ti je bicikl?" - a ti pljas po čelu - "Đubre malo pokvareno"...

- Tovariš... ne dela vam žmigalec.
- Jebotežmigalec đemje prikol'ca?!


Vozi Haso bicikl i zaustavi ga pandur.

Nemaš svetlo na biciklu, kazna 1000 dinara.

Haso se smeje.

Nemaš mačije oči na pedalama još 1000 dinara.

Haso se smeje.

Nemaš pumpu za bicikl, još 1000, nemaš....šta se smeješ ko lud dere se pandur.

"Iza mene ide Mujo a on nema ni bicikl".
4krofnica 4krofnica 11:26 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

docsumann


nemam pojma zašto mu je oduzeta autorska licenca, al imam pojma da bi trebala da mu se vrati.


hear, hear

i da se vrati Moćna Nora!

+da se odvoji momenat za ovu Wolfgang gitaru koju svira J. White, kakva lepota!


gedza.73 gedza.73 11:59 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

hcm
Muk u stanu dok se nisu javile da su stigle.

spavanje nam počinje tek sa porukom
'stig'o sam'.
(izlasci u grad)
Sve to bude dobro, ali mora da se drhti malo, ne može bez toga :)

znam. tek krećemo u sve to.
rek'o sam mu da uči školski i da sluša.
a posle kad dobije dozvolu onda ću da mu dajem savete.
uđe ta priča negde u mali mozak.


Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


docsumann
ma, als je kao gost (uglavnom kod sarskog) imao seriju sjajnih naučno-popularnih blogova.

imao si i ti par dobrih blogova.

ja se uvek oduševim... zamišljam grupu naučnika, mladih, starih entuzijasta koji negde u ćošku svetskih dešavanja naprave nešto novo. gurnu civilizaciju napred



nano, veštačko, roveri...

a nekako tabadžije i siledžije uvek izađu u prvi plan
neverovatan neverovatan 14:52 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

docsumann
vratila bih alsu opciju



uuu on je imao odličan blog

*Digitalna mera karaktera*


ma, als je kao gost (uglavnom kod sarskog) imao seriju sjajnih naučno-popularnih blogova.

nemam pojma zašto mu je oduzeta autorska licenca, al imam pojma da bi trebala da mu se vrati.

Meni to nije potrebno.
zilikaka zilikaka 15:13 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

neverovatan
docsumann
vratila bih alsu opciju



uuu on je imao odličan blog

*Digitalna mera karaktera*


ma, als je kao gost (uglavnom kod sarskog) imao seriju sjajnih naučno-popularnih blogova.

nemam pojma zašto mu je oduzeta autorska licenca, al imam pojma da bi trebala da mu se vrati.

Meni to nije potrebno.


Čarli, nepoderiv si.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:59 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

A oduzeo je bio sam sebi, prilikom jedne od prethodnih serija blogoiživljavanja, koje su umele da se dešavaju.
Popizdeo i tražio da mu ugase nalog, da ne bude deo toga.


Pa, da, i još posle ima hrabrosti da mene proziva da sam tobože neka velika Srbenda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:02 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


Uglavnom od četnika koje su zarobili po šumama. Zato su ih obavezno šišali i brijali nakon hvatanja. Higijena je majka zdravlja i preventivno delovanje na suzbijanju zaraznih bolesti je nezamenljivo. A sad smo čak i u temi bloga. Dobro, nismo, u pod-temi smo.
neverovatan neverovatan 17:09 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

srdjan.pajic
Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


Uglavnom od četnika koje su zarobili po šumama. Zato su ih obavezno šišali i brijali nakon hvatanja. Higijena je majka zdravlja i preventivno delovanje na suzbijanju zaraznih bolesti je nezamenljivo. A sad smo čak i u temi bloga. Dobro, nismo, u pod-temi smo.

Hihihi!
freehand freehand 17:12 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

srdjan.pajic
Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


Uglavnom od četnika koje su zarobili po šumama. Zato su ih obavezno šišali i brijali nakon hvatanja. Higijena je majka zdravlja i preventivno delovanje na suzbijanju zaraznih bolesti je nezamenljivo. A sad smo čak i u temi bloga. Dobro, nismo, u pod-temi smo.

A i razlika je da li imaš ućebano krzno po temenu i bradi zbog toga što te mrzi da se pereš posle klanja i streljanja a i boli te glava od sinoćnjeg derneka sa kolegama i saborcima eses oficirima, ili nemaš vremena za higijenu jer kroz šumu i planinu bežiš od tih kosmatih gibainčara i nihovih kamarada i kolega što oovore nekim čudnim stranim jezicima.
neverovatan neverovatan 17:31 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

freehand
srdjan.pajic
Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


Uglavnom od četnika koje su zarobili po šumama. Zato su ih obavezno šišali i brijali nakon hvatanja. Higijena je majka zdravlja i preventivno delovanje na suzbijanju zaraznih bolesti je nezamenljivo. A sad smo čak i u temi bloga. Dobro, nismo, u pod-temi smo.

A i razlika je da li imaš ućebano krzno po temenu i bradi zbog toga što te mrzi da se pereš posle klanja i streljanja a i boli te glava od sinoćnjeg derneka sa kolegama i saborcima eses oficirima, ili nemaš vremena za higijenu jer kroz šumu i planinu bežiš od tih kosmatih gibainčara i nihovih kamarada i kolega što oovore nekim čudnim stranim jezicima.

Fri, pozdravio te Veljko!
freehand freehand 17:47 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

neverovatan
freehand
srdjan.pajic
Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


Uglavnom od četnika koje su zarobili po šumama. Zato su ih obavezno šišali i brijali nakon hvatanja. Higijena je majka zdravlja i preventivno delovanje na suzbijanju zaraznih bolesti je nezamenljivo. A sad smo čak i u temi bloga. Dobro, nismo, u pod-temi smo.

A i razlika je da li imaš ućebano krzno po temenu i bradi zbog toga što te mrzi da se pereš posle klanja i streljanja a i boli te glava od sinoćnjeg derneka sa kolegama i saborcima eses oficirima, ili nemaš vremena za higijenu jer kroz šumu i planinu bežiš od tih kosmatih gibainčara i nihovih kamarada i kolega što oovore nekim čudnim stranim jezicima.

Fri, pozdravio te Veljko!

Hvala tebra, i tebe Đon Vejn
bene_geserit bene_geserit 18:09 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Dakle stvarno, jednom partizan-komunista (kada se igrate partizana i četnika ili nemaca ispred zgrade), zauvek partizan-komunista.
Kako vam bre ne dosadi da pedalate to sranje koje su vam komunisti ubacili u glavu kroz marksističko obrazovanje i exYu kinematografiju?
Alo, četnici ne postoje ~75 godina, dokle više o njima?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:46 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


Paz stvarno, majku mu?
Nisam o tome do sad razmišljao, ali nema druge nego da je to od četnika na patizane prešlo preko partizanki.

gedza.73 gedza.73 18:48 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Zato su ih obavezno šišali i brijali nakon hvatanja.

ko je veći dasa?

ili


Higijena je majka zdravlja i preventivno delovanje na suzbijanju zaraznih bolesti je nezamenljivo.

to i jutarnja gimnastika.

i partizanski autfit da pohvališ. a opet se vraća u modu.


pored kape i sovjetsko ogrtanje sakoa preko ramena (bem li ga što valjda zbog dobrog modžoa)

sovjetska moda druže moj to je već nešto. odma' ti se na ulici sklanjaju i izbegavaju kontakt očima. potegne oslobodioc mašingeveru ostaneš bez brade, brkova, kose, novca, kuće, televizora... kravate...




batal' se bre partizana gledaš da te Amerikanci proteraju kao sovjetskog špijuna.
posle k'o Mira i ostali partizani jedino u MOskvu da begaš.


edit
jel' bre stvarno, postoji li neka evidencija o useljavanju partizana u USA posle rata? znam da je imalo svakavih fela od četnika preko demokrata do politički neopredeljenih (oni su za SUBNOR izgleda bili najgori) a jel pobego neki partizan preko granice ili im došlo iz dupeta u glavu tek nakon pet decenija




pogledaj leba ti razliku između dve himne. ne može da prođe bez slika Vođa LenjinaStaljinaKimDžongaTItaPoglavice pa to ti je .
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

bene_geserit
Dakle stvarno, jednom partizan-komunista (kada se igrate partizana i četnika ili nemaca ispred zgrade), zauvek partizan-komunista.
Kako vam bre ne dosadi da pedalate to sranje koje su vam komunisti ubacili u glavu kroz marksističko obrazovanje i exYu kinematografiju?
Alo, četnici ne postoje ~75 godina, dokle više o njima?


E, nemoj da se nerviraš, nagužvala ti se kukuljica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:52 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

hoochie coochie man
Huči, nešto me kopka. ako su četnici bili prljavi i masni, nisu se šišali a i brade imali otkud partizanima vaške i tifus?


Paz stvarno, majku mu?
Nisam o tome do sad razmišljao, ali nema druge nego da je to od četnika na patizane prešlo preko partizanki.



Ma kakve partizanke, dok su ovi tvoji trtili neke koze i ovce, zamišljali su da su partizanke i davali im takva imena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Ma kakve partizanke, dok su ovi tvoji trtili neke koze i ovce, zamišljali su da su partizanke i davali im takva imena.


Ček bre, Srki, zar se ovi tvoji nisu držali pravila revolucija pre svega, sve ostalo mora da čeka (dobro, izuzimajući Titu) a partizanke em mlade em ne baš patrijahalne, pre bi se moglo reći raspuštene, a rat četiri godine traje, pa morao je neko.

gedza.73 gedza.73 19:03 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Kako vam bre ne dosadi da pedalate to sranje koje su vam komunisti ubacili u glavu kroz marksističko obrazovanje i exYu kinematografiju?

ja se svaki put iznerviram kad isti čovek u sat vremena osuđuje ponašanje partije na vlasti i hvali kako je takav istovetan sistem njegove političke opcije odličan.

jedan bašbaš poznat čovek uradi intervju sa bašbaš poznatim piscem tog vremena.
('ne uvek ali često su nas urednici terali da pišemo protiv svoje svesti i savesti').

raspričaju se, bašbaš poznat novinar napiše dobar tekst, odnese uredniku urednik pročita, baci i drekne
'kako si mogao da intervjuišeš politički nepodobnog čoveka?'
Kaže babaš poznat novinar kako ga posle bilo sramota kad sretne na ulici babaš poznatog pisca (koji je rat proveo u partizanima al' je posle doživotnog Vođu za srce ujeo kritikama... i prošao kako je prošao... kako u takvim ideološki ograničenim društvima već ide).

eto mene ubi radoznalost kako neko opravdava takvo uređenje gde se gleda titovizija istovremeno se buni protiv potpuno istog sistema pinkovizije. šta on u stvari 'oće da promeni?

zato mi nikuda ne mrdamo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:18 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Ček bre, Srki, zar se ovi tvoji nisu držali pravila revolucija pre svega, sve ostalo mora da čeka (dobro, izuzimajući Titu) a partizanke em mlade em ne baš patrijahalne, pre bi se moglo reći raspuštene, a rat četiri godine traje, pa morao je neko.


Jeste, ali 'de, bre - četnici?! Pa jesi video možda našta su ličile te spodobe? Ustvari, verovatno jesi, kad si nudio one slike na uvid, sa sumnjivih albanskih veb sajtova. Ono može eventualno nekoj mečki da se svidi. Ili divljoj svinji, a nikako partizanki mladoj. Sem ako ne računaš silovanje, po čemu su ovi tvoji isto tako bili nadaleko poznati. Ako je tako, onda ok, u pravu si.
angie01 angie01 19:32 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

ko je veći dasa?


a kada je Orson Vels bio cetnik-ono je privatna slika velikog smekera, a to sto ima urednu bradu, veze nema sa poredjenjem koje hoces da podmetnes,...niti je Ricard Barton bio partizan, sem na filmu.

znaci,...izbegla sam one bas gadne, s klanjem, koje su isto slikali i one sa ss ratnom sabracom,i nasla jednu gde su se spremili za slikanje,



i partizani,




hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Pa jesi video možda našta su ličile te spodobe u Veljkovim filmovima ?


:)

Stvarno Srki, što dopstaš sebi da budeš parodija?

Milsim, imati nek stav zasnovan isključivo na komunističkoj propagandi, a pri tom nastupati kao da stvarno nešto znaš, je parodija od stava.
Al dobro, tvoje pravo.

Nego kad pomenu te slike, vidim tamo si stavio sluku Neška Nedića, da bi njome pobio moju tvrdnju o domaćinima i obrazovanima u četnicima, nasuprot polusveta u partizanima.

Pa gde bre baš njega nađe Srki, kad je on tri u jedan dokaz moje tvrdnje, iz zaista domaćinske kuće Nedića iz Lelića (moj kraj, znam o čemu pričam) školovani oficir, koga su Nemci hapsili i zatvorili u Banjicu odakle je pobegao.
A ti njegovu sliku poturaš da bi dokazao da su u četnicima bile propalice.

Moraš da paziš sa tim Srki, bilo je i u četnicima ološa, ali mora da se pazi sa odabirom, jer je tu manje tog taloga bilo.

Lako je nama koji tvrdimo da parizanima uglavnom ološ komandovao, koju god sliku da stavimo teško da pogrešimo jer je tamo uglavnom to i bilo.
Ti si odabrao malo zahtevniji zadatak, zato pazi drugi put.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:45 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Pa gde bre baš njega nađe Srki, kad je on tri u jedan dokaz moje tvrdnje, iz zaista domaćinske kuće Nedića iz Lelića (moj kraj, znam o čemu pričam) školovani oficir, koga su Nemci hapsili i zatvorili u Banjicu odakle je pobegao.
A ti njegovu sliku poturaš da bi dokazao da su u četnicima bile propalice.


Huči, ja sam se rukovodio isključivo estetskim kriterijumima, jer smo se raspravljali ko lepše izgleda, a ne ko je iz kakve familije. A ako ti misliš da ovo tvoje revizionističko trabunjanje neko shvata za ozbiljno, tu grešiš.
gedza.73 gedza.73 19:50 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

niti je Ricard Barton bio partizan, sem na filmu.

vidi stvarno. a kol'ko je koštalo njegovo angažovanje ?

.izbegla sam one bas gadne, s klanjem

ima stvarno strašnih. a jel' ima neka kako su partizani streljali glumce? U Nišu i u Beogradu?

ne može da bude loše društvo u kome se streljaju i hapse zbog drugačijeg mišljenja domaćice, privrednici, glumci... kad mogu Sovjeti a što ne bi mogli i mi?

neću endži više zezam se, konačno sam shvatio da SNS i SFRJ botovima teško možeš da objasniš da žive po milosti Vođinoj. oni se ponose istim dostignućima.
angie01 angie01 19:56 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

, konačno sam shvatio da SNS i SFRJ botovima teško možeš da objasniš da žive po milosti Vođinoj. oni se ponose istim dostignućima.


ne znam na koga tacno mislis- ja do sada, nisam videla ni jednog.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Huči, ja sam se rukovodio isključivo estetskim kriterijumima, jer smo se raspravljali ko lepše izgleda, a ne ko je iz kakve familije.


Pa što si stavio Neškovu sliku, da pokažeš kako je ružan ili šta?

Ne upravo o polusvetu i obrazovanim, domaćinskim, demokratskim slojevima smo govorili, i ko je gde bio, a ti onda okačiš sliku koja je trebalo moje tvrdnje da pobije, jer šta drugo može da bude razlog.

A kakvim ženama je mogao da se dopande taj četnički šljam, pa može se i to lako proveriti.
Pogledaj recimo ko su bile supruge Dražina, Kalabićeva, Dragiše Vasića (a svi imali brade) a ko Titina.
Ni jedan od ove trojice nije oženio sisatu čobanicu nego devojke iz dobrih kuća.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:21 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Pa što si stavio Neškovu sliku, da pokažeš kako je ružan ili šta?


Da, ružan, neuredan, zapušten. Džabe mu što je iz dobre kuće.

edit: A, evo, ne bih lenj, pošto ti više ništa ne verujem otkad si tamo na tasionom blogu uhvaćen u muvanju, te proverih. Ja sam tog tvog čedu okačio kad si ti napisao kako su četnici lepotani za kojima su žene ludele (jel treba i da citiram, ili umeš sam da nađeš?). Onda si se ti, kad ti je taj argument propao iz očiglednih razloga, prešaltovao na intelekt, poreklo, očiglednu dobroćudnost i poštenje, itd, pa sam ti ponovio istu sliku, kao i još jednu koja još bolje ilustruje stanje stvari, čisto da i taj mit razbucamo. Hebi ga, nije se svakom zalomilo da bude lep i zgodan kao major Gašpar, i to čovek ne može da bira, zato ja to i nisam prvi potencirao, nego sam se ograničio na higijenske navike. Ali je svako mogao da bira da li će da sarađuje sa okupatorom, ili će da se pridruži oslobodiocima. Ili bar da se okupa povremeno, makar u reci, i da sredi bradu i obrve, a ne da se sam sebe plaši.


angie01 angie01 20:22 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Dragiše Vasića


pa sad istine radi, Vasic je prvo bio levicar, posle se prekrstio- vrlo netipican generalno, a ne samo kao cetnik- mada se tvrdi, po raznim izvorima, da je bio ruski spijun u drazinim redovima,...a ne znam, je l mislis na zenu sto ga je prevarila sa nekim austrougarom oficirom i razvela se...


Kalabićeva,


je l na ovog kalabica mislis...


koji je pomogao da se uhvati draza...
alselone alselone 20:25 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

uuu on je imao odličan blog

*Digitalna mera karaktera*


Hvala Gedžo. Moramo mi Srbijanci da se držimo međusobno.
Hvala drugari.

Nema veze, da imam snage sada da pišem, pisao bih kod nekog, kao nekad.

Kad već pomenu omiljeni blog, taj mi jeste dobar ali moj omiljeni je onaj o dimenzijama. On je kombinacija trenutno važeće nauke, moje interpretacije kako bi svet mogao da izgleda ispor i naučne fantastike. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:26 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

je l na ovog kalabica mislis...

Nije mislio da tog Kalabića, nego na onog lepog. Intelektualca .
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:47 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

a sam tog tvog čedu okačio kad si ti napisao kako su četnici lepotani za kojima su žene ludele (jel treba i da citiram, ili umeš sam da nađeš?).


Evo našao, ne moraš da se trudiš

u tom istom komentaru gde stoji Neškova slika, na početku, stoji ovo


JA
Na drugoj strani akademici, profesori, školska i studentska omladina, seoski domačini, porodični, radni, odgovorni ljudi,


TI
Da, to se iz aviona vidi, ljudi, intelektualci, krem de la krem društva:


posle ovoga si postavio sliku
Dakle, lepotani ili domaćini, o čemu smo razgovarali kad si poturio Neškovu sliku?

Srki, Srki :)

alselone alselone 20:50 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Jeste kršteni vi ljudi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:51 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

pa sad istine radi, Vasic je prvo bio levicar,


Evo i tebe :)
Pa i Draža je bio levičar, i mnogo levičara je bilo u četnicima, šta si sad novo rekla?
Nisu četnici partisjka vojska poput parizana gde je bila dopuštena samo jedna idologija.

Vosjka kao i sve normalne vojske sveta, za razliku od nenormanih, partijskih, kakve su bile komunistička i nacistička.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

hoochie coochie man
a sam tog tvog čedu okačio kad si ti napisao kako su četnici lepotani za kojima su žene ludele (jel treba i da citiram, ili umeš sam da nađeš?).


Evo našao, ne moraš da se trudiš

u tom istom komentaru gde stoji Neškova slika, na početku, stoji ovo


JA
Na drugoj strani akademici, profesori, školska i studentska omladina, seoski domačini, porodični, radni, odgovorni ljudi,


TI
Da, to se iz aviona vidi, ljudi, intelektualci, krem de la krem društva:


posle ovoga si postavio sliku
Dakle, lepotani ili domaćini, o čemu smo razgovarali kad si poturio Neškovu sliku?

Srki, Srki :)



E, jesi funjara. Pa skrolni samo par komentara pre toga i videćeš:

JA:Ajde, vadi slike na sunce,

(slika ućebanog Kalabića, tvoja)


TI: Žene ludele za njim, luuudele.... Obrazovan, markantan, plavook, prvi auto u gradu.....Krcunu bio idol


hoochie coochie man
Alse: Jbt HCM kakvi su ti to sajtovi: http://kosovapersanxhakun.org/


Ti: Pazi stvarno :)
Nisam ni gledao koji je sajt.
Žene ludele za njim, luuudele....


Ja: Možda samo one sa slabijim higijenskim navikama. Dobro, Kalabića si već kačio, daj još nekog lepotana iz tih redova.
edit: evo da ti pomognem, pazi ove zgodne lipicanere:



I sad ide ta slika ovih tvojih lepotana, posle koje si uzeo da se vadiš i da ukazuješ na njihove druge kvalitete. Koje sam onda isto tako efektno opovrgao istom ovom slikom, i citatom koji si izneo. Znači, priča je krenula od estetike, kao što rekoh, i ne slagah.

Ja stvarno ne znam zašto ti ovo treba, mislim, ovo sitno muvanje i lažuckanje. Ustvari znam, ali ok.
angie01 angie01 21:10 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Evo i tebe :)


nenenene,...nisam ja ko ti i tvoj drug,...ovo uzmi kao slucajni iskorak,...a dosla sam zbog toga sto je gedza stavio sliku mog omiljenog i obozavanog Orsona Velsa, kao primer za cetnika:)))-...znaci samo to,...sve ostalo je bilo refleksno...tako da ne daj se ometati,...ja obicno preskacem ove bajke o lepim i dobrim cetnicima.



Pa i Draža je bio levičar, i mnogo levičara je bilo u četnicima, šta si sad novo rekla?


:)))

rekoh, prvo je bio levicar- pa se prekrstio u cetnika

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:13 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

nenenene,...nisam ja ko ti i tvoj drug,...ovo uzmi kao slucajni iskorak,...a dosla sam zbog toga sto je gedza stavio sliku mog omiljenog i obozavanog Orsona Velsa, kao primer za cetnika:)))-...znaci samo to,...sve ostalo je bilo refleksno...tako da ne daj se ometati,...ja obicno preskacem ove bajke o lepim i dobrim cetnicima.


Jeste, svi preskačete, pa onda ja, siroma, moram da se davim u ovoj hučijevoj revizionističkoj močvari i kanalizaciji. Jedino još frihend ponekad pruži ruku, ali to je sve. Pa ne mogu ni ja više!
freehand freehand 21:14 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Ustvari znam, ali ok.

Šabane... Ja mislim da od ovoga ne treba više.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:17 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Pa skrolni samo par komentara pre toga i videćeš:


Ajd nemoj se sad vaditi na tako bezvezan način.

Od početka govorim o slici na kojoj je Neško Nedić, citiram ti baš taj komentar, ti sad skroli malo gore.
Što da skrolnem bilo gde kad baš o tome pričamo?

Ti se prvi pozivaš na taj razgovor, ja o tom razgovoru govorim, ti pretiš citiranjem, ja ga citiram i to sasvim precizno, ti se sad jadno vadiš na skrolovanje, a ja funajra.

Jebiga, ako ne znaš šta si postavio, ako ne znaš čiji je pozdrav koji si proglasio fašističkim, kaži bre ne znam, zeznuo sam se, a nemoj tako funjarski druge proglašavati funjarama.

Evo ti link na ceo komentar, da ne bude kontekst, ovo ono...

[url=http://blog.b92.net/text/28860/Tisina-posle-tastine-praznine/#k2030081][/url]
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Ja stvarno ne znam zašto ti ovo treba, mislim, ovo sitno muvanje i lažuckanje. Ustvari znam, ali ok.


Ej bre Srki, jebe mi se i za četnike iza partizane, ovo što radiš je bezobrazno, u najmanju ruku.
Čoveče, odavde je krenulo

Nego kad pomenu te slike, vidim tamo si stavio sluku Neška Nedića, da bi njome pobio moju tvrdnju o domaćinima i obrazovanima u četnicima, nasuprot polusveta u partizanima.


Dakle od Neška Nedića....
Ti, vidim, pojma nemaš ni čije slike postavljaš, očekivano, ali bre daj malo pristojnosti, nemoj zbog svog neznanja i komunističke zatupljenosti mene proglašavati lažovom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

rekoh, prvo je bio levicar- pa se prekrstio u cetnika


Da, ako nisi komunista onda si desničar.
To je ta podela, tebi i ne samo tebi, svojstevna.
I tačna, nadasve.
Važi.
angie01 angie01 21:49 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Da, ako nisi komunista onda si desničar.

To je ta podela, tebi i ne samo tebi, svojstevna.


ja ti napisala kako govore cinjenice, a ti prevodis u nesto sto nema veze sa zivotom,...pa jos objasnjavas da ja i meni slicni...:)))

...evo, ja sisla na ovoj stanici-Andersenovi cetnici nisu maj kap of ti.


gedza.73 gedza.73 22:18 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

angie01
a dosla sam zbog toga sto je gedza stavio sliku mog omiljenog i obozavanog Orsona Velsa, kao primer za cetnika


Orson Welles i Vincent Price, dvije velike ikone filmske povijesti, početkom četrdesetih snimili su radiodramu 'The Chetniks', pravu odu 'spasiteljima Jugoslavije'
...
while Orson Welles played Dushan, a Yugoslav who recounts the German bombing and invasion of Belgrade on Palm Sunday on April 6, 1941. He describes the Chetniks and guerrilla leader Draza Mihailovich on whose head the Nazis placed a reward of 10 million dinars.


0:25


angie01
:)))


gedza.73 gedza.73 22:28 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

alselone
Hvala Gedžo. Moramo mi Srbijanci da se držimo međusobno

zajebavaj ti, zajebavaj. kad te budu proterali dođoši ima da trčiš kod Srbijanaca




On je kombinacija trenutno važeće nauke, moje interpretacije kako bi svet mogao da izgleda ispor i naučne fantastike. :)


piši onda blogove. od politike se nećemo leba najesti.
angie01 angie01 22:28 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Orson Welles i Vincent Price, dvije velike ikone filmske povijesti, početkom četrdesetih snimili su radiodramu 'The Chetniks


da i?,...kakve veze ima privatna fotka Orsona Velsa sa cetnicima,...ili uloga?

sto si ti stavio kao primer,...sto sve dovoljno govori o tome da si ipak svestan:))),

...evo, ja sam se bas potrudila da nadjem neku gde su se sredili za slikanje....od onoliko drugih, koje se lako nadju.
zilikaka zilikaka 22:49 27.03.2019

Re: Pravite se Toše?

zajebavaj ti, zajebavaj. kad te budu proterali dođoši ima da trčiš kod Srbijanaca

Slušaj, on u kakvom je kraju, il da pod hitno počne da vežba s guslama, il da merka tamo kod tebe plac.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:07 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

hoochie coochie man
Ja stvarno ne znam zašto ti ovo treba, mislim, ovo sitno muvanje i lažuckanje. Ustvari znam, ali ok.


Ej bre Srki, jebe mi se i za četnike iza partizane, ovo što radiš je bezobrazno, u najmanju ruku.
Čoveče, odavde je krenulo

Nego kad pomenu te slike, vidim tamo si stavio sluku Neška Nedića, da bi njome pobio moju tvrdnju o domaćinima i obrazovanima u četnicima, nasuprot polusveta u partizanima.


Dakle od Neška Nedića....
Ti, vidim, pojma nemaš ni čije slike postavljaš, očekivano, ali bre daj malo pristojnosti, nemoj zbog svog neznanja i komunističke zatupljenosti mene proglašavati lažovom.


Ma, zabole me za tog tvog Neška, baš ću da gledam sad od kog tačno štrokavog četnika kačim sliku, izabrao sam ti prvu na koju sam naišao, a sve su takve (i uvek neki ss-ovac stoji u pozadini). Ja ti kažem lepo da sam tu sliku inicijalno okačio kao ilustraciju koliko loše (gadno, štrokavo, zapušteno i podlo) izgledaju primerci tog tvog pokreta. Onda si ti nastavio da me ubeđuješ, pošto si valjda odustao od te prvobitne očigledno absurdne tvrdnje, u to kako su u četničkom pokretu bili mahom gospoda, intelektualci, deca iz dobrih porodica - a završili kao dlakavi saradnici okupatora (ovaj tvoj je, po vikipediji, poginuo na Zelengori, gde se sigurno nije borio na strani antifašista). A to koliko izgledaju kao gospoda, intelektualci i deca iz dobrih porodica ista ova slika najbolje ilustruje.

Mislim, to što to ovde preprodaješ alternativnu istoriju su priče za malu decu, i to je ok. A mufljuz si jer si iz cele te razmene komentara izvukao samo sredinu da dokažeš kako ja ne znam ko je ko među četničkom bandom (što je tačno, sem ovih par glavonja ne znam, ali nema ni veze, jer svi su isti, saradnici okupatora). Tako si isto uradio i tamo kod zili na blogu, pa sam morao da te iskritikujem. I to stvarno nije lepo ni pošteno od tebe. Mislim, kako da se onda ozbiljno raspravljam sa tobam kad stalno nešto muvaš?





bene_geserit bene_geserit 04:21 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Pajić ne može da impičuje Trampa, pa je rešio da se obračuna sa Dražom. Ili to, ili mu proradila žgaravica.

angie01
Andersenovi cetnici nisu maj kap of ti.

Ali Andersonovi partizani itekako jesu.
neverovatan neverovatan 06:00 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Ja stvarno ne znam zašto ti ovo treba, mislim, ovo sitno muvanje i lažuckanje. Ustvari znam, ali ok.


Ej bre Srki, jebe mi se i za četnike iza partizane, ovo što radiš je bezobrazno, u najmanju ruku.
Čoveče, odavde je krenulo

Nego kad pomenu te slike, vidim tamo si stavio sluku Neška Nedića, da bi njome pobio moju tvrdnju o domaćinima i obrazovanima u četnicima, nasuprot polusveta u partizanima.


Dakle od Neška Nedića....
Ti, vidim, pojma nemaš ni čije slike postavljaš, očekivano, ali bre daj malo pristojnosti, nemoj zbog svog neznanja i komunističke zatupljenosti mene proglašavati lažovom.


Ma, zabole me za tog tvog Neška, baš ću da gledam sad od kog tačno štrokavog četnika kačim sliku, izabrao sam ti prvu na koju sam naišao, a sve su takve (i uvek neki ss-ovac stoji u pozadini). Ja ti kažem lepo da sam tu sliku inicijalno okačio kao ilustraciju koliko loše (gadno, štrokavo, zapušteno i podlo) izgledaju primerci tog tvog pokreta. Onda si ti nastavio da me ubeđuješ, pošto si valjda odustao od te prvobitne očigledno absurdne tvrdnje, u to kako su u četničkom pokretu bili mahom gospoda, intelektualci, deca iz dobrih porodica - a završili kao dlakavi saradnici okupatora (ovaj tvoj je, po vikipediji, poginuo na Zelengori, gde se sigurno nije borio na strani antifašista). A to koliko izgledaju kao gospoda, intelektualci i deca iz dobrih porodica ista ova slika najbolje ilustruje.

Mislim, to što to ovde preprodaješ alternativnu istoriju su priče za malu decu, i to je ok. A mufljuz si jer si iz cele te razmene komentara izvukao samo sredinu da dokažeš kako ja ne znam ko je ko među četničkom bandom (što je tačno, sem ovih par glavonja ne znam, ali nema ni veze, jer svi su isti, saradnici okupatora). Tako si isto uradio i tamo kod zili na blogu, pa sam morao da te iskritikujem. I to stvarno nije lepo ni pošteno od tebe. Mislim, kako da se onda ozbiljno raspravljam sa tobam kad stalno nešto muvaš?






Eeee, ovo je postojanost stavova - jednom komunista, uvek komunista.
(Neću da kažem komunjara da se ne uvrediš)
gedza.73 gedza.73 07:35 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

angie01
da i?,...kakve veze ima privatna fotka Orsona Velsa sa cetnicima,...ili uloga?

Orson Vels nije bio samo glumac.
ima veze Endži, ima (iako su slike bile pokušaj zeze).
mogli su u USA da prave stripove, filmove, radio drame i o partizanima.

četres treće je podeljena Evropa.
mi smo u toj podeli pripali sovjetskoj strani. ne zapadnim saveznicima.

onda posledično dobiješ titoizam (koji nema baš nekih dodirnih tačaka sa evropskim socijalizmom ali ima sa diktaturama) u čiji se put neki i danas kunu a sa titoizmom u paketu dobiješ sve što nosi blaga verzija staljinizma (od načina razračunavanja sa političkim neistomišljenicima do partijsko političke podobnosti i vere u Vođinu nepogrešivost) pa katastrofalan privredni sistem, Miloševića, bombardovanje, opšte sjebano društvo bez cilja, pravca...

saće se vrati Mira Marković. pa svi sa njene ideološke strane mogu mirne volje da se ponose komunističkim dostignućima.

zilikaka
Slušaj, on u kakvom je kraju, il da pod hitno počne da vežba s guslama



il da merka tamo kod tebe plac.

samo ako pronađe bar jednog pretka Srbijanca
alselone alselone 08:24 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?


zajebavaj ti, zajebavaj. kad te budu proterali dođoši ima da trčiš kod Srbijanaca


Ovo mi je jedna od smešnijih minijatura.

Mada možemo mi da se zezamo koliko hoćemo na ovu temu a i da iskopavamo Dražu i partizane ali je poenta da je sve otišlo u očin. Nema više ništa ni od Kremana, tamo pre par godina u apoteci nisu imali čepiće protive temperature za bebe jer nemaju ni jednu bebu u selu pa ni ne naručuju a i na salašima na severu Bačke (di su pisme bunjevačke) nema više nikoga, mož kupiš salaš sa velikim imanjem, što je nekad ranilo dve, tri porodice, a oko 5 hiljada evra. Za 10 mož da biraš, osećaš se Džef Bezos dok je najavljivao gde će napraviti HQ2.

samo ako pronađe bar jednog pretka Srbijanca

Pa pronašao sam, samo si preskočio prvu stranu bloga.
alselone alselone 08:28 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Slušaj, on u kakvom je kraju, il da pod hitno počne da vežba s guslama,


To mi je bio strah kada sam kupovao kuću. Reko brate ako mi se sada natakari neki zemara što turira kamion pod prozorom svako jutro od 5 uz braću Bajić pojačanu na Metalika ili ako voli popit, voli zagalamit svako treće veče, ima das ubijem.

Pa sam išao noćima u tu ulicu i dve okolne, sedim u kolima pušim ili se šetam ko gluva kučka, da vidim imali li domaćina okolo.
Milan Novković Milan Novković 09:32 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

alselone
Slušaj, on u kakvom je kraju, il da pod hitno počne da vežba s guslama,


To mi je bio strah kada sam kupovao kuću. Reko brate ako mi se sada natakari neki zemara što turira kamion pod prozorom svako jutro od 5 uz braću Bajić pojačanu na Metalika ili ako voli popit, voli zagalamit svako treće veče, ima das ubijem.

Pa sam išao noćima u tu ulicu i dve okolne, sedim u kolima pušim ili se šetam ko gluva kučka, da vidim imali li domaćina okolo.

To je okej, osim ako nisi virio kroz prozore
alselone alselone 10:38 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

To je okej, osim ako nisi virio kroz prozore



U takvim delovima grada bi to bilo ravno samoumorstvu.
Kao one kuće u Americi što imaju tablu "This house does not call 911".
angie01 angie01 10:39 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

bene_geserit

Ali Andersonovi partizani itekako jesu.


vidi bene, ja tebe maksimalno preskacem- jer nisam zainteresovana za palamudjenja tog tipa razmisljanja- znaci, onoliko puta ti nisam nista rekla na khm,...mislim, misli sta hoces,...


..a ovo tvoje ubacivanje je bas u tom stilu,...evo, isto tako i gedza, huci i ostali obozavaoci lika i dela,...

...gde sam ja ikada pricala bajke o partizanima?...mislim, ta bljutava podmetacina tipa,..e ako nisi nacos, onda si komunista i slicno, samo pokazuje koliko sustinski kapirate o cemu se radi, znaci, niste zabludele ovcice,cim morate nekim nekorektnim sredstvima da se branite u razgovoru.....
angie01 angie01 10:47 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Orson Vels nije bio samo glumac.
ima veze Endži, ima (iako su slike bile pokušaj zeze).


daj bre gedzo- koprcas se u uobicajenoj smaracini,...


onda posledično dobiješ titoizam (koji nema baš nekih dodirnih tačaka sa evropskim socijalizmom ali ima sa diktaturama)


koji je to bio evropski socijalizam i tacno gde je on bio u upotrebi...


jooscout jooscout 11:03 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

alselone
ali moj omiljeni je onaj o dimenzijama.


E za taj moram lično da se zahvalim. Tokom višedecenijskog školovanja nisam uspela ni 3 dimenzije valjano da shvatim (ozbiljno, imam neku falinku u vezi sa percepcijom prostora), a posle tog bloga sam imala a-ha uvid! Ni sad ne razumem potpuno, ali makar neku predstavu imam.
alselone alselone 11:08 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

jooscout
alselone
ali moj omiljeni je onaj o dimenzijama.


E za taj moram lično da se zahvalim. Tokom višedecenijskog školovanja nisam uspela ni 3 dimenzije valjano da shvatim (ozbiljno, imam neku falinku u vezi sa percepcijom prostora), a posle tog bloga sam imala a-ha uvid! Ni sad ne razumem potpuno, ali makar neku predstavu imam.


gedza.73 gedza.73 11:54 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

alselone
Nema više ništa ni od Kremana, tamo pre par godina u apoteci nisu imali čepiće protive temperature za bebe jer nemaju ni jednu bebu u selu pa ni ne naručuju a i na salašima na severu Bačke (di su pisme bunjevačke) nema više nikoga, mož kupiš salaš sa velikim imanjem, što je nekad ranilo dve, tri porodice, a oko 5 hiljada evra.

dug je to bio proces. ljudi na selu nisu imali puteve, socijalni život nula, privreda nikakva, poljoprivreda zadružna... generacijama se iseljavalo ka velikim gradovima pa kad su gradovi postali sela beži se dalje u inostranstvo.

tek će bude veselo.

stočna proizvodnja upropaštena što zakonima što konkurencijom, mlekarstvo pred bankrotom (uslove koje proizvođači potpisuju sa mlekarama su sramotno bezobrazni), ratarstvo tanko, voćnjake (daj bože da grešim) u narednih par godina pohode skipovi za vađenje i krčenje (stižu RUsima ogromne plantaže na rod), prerada skoro da ne postoji.

moj drugar na desetak kilometara od Kg kupio 60 ari placa, voćnjak - vinograd, montažnu kuću, bunar za 6 000 eu.

u jednom selu ima samo dve firme i to rade ukućani. kroz drugo kad prođeš (tek pre par godina dobili asfalt) tuga da te u'vati kad vidiš poluurušene kuće, katance na kapijama i propale ograde.
pričam sa drugarom iz Banata pre neki dan i on je upotrebio opis 'tuga'.

u inostranstvu po nekim popizdinama gradili hotele, smetovi ko u ledenom dobu a opet dolaze turisti.
Pešter pust. nemaju puteve, nemaju vodu. niti im je država uradila niti im je dozvolila da se sami organizuju i unaprede svoj kraj na zdravim osnovama.
uvek odlučuje neka Centrala.

gadno izgleda budućnost. baš gadno.

neki lik ovih dana pred (u) bankrotu. živeo onako, čak ni preterano, malo više od proseka. zaduživanja, neplaćanja, malo luksuza... sad bukvalno nema izlaz. udario u zid. verovatno je strašan osećaj. loše procene, malo kurčenja, malo iživljavanja...

daj bože da Srbija nije u takvoj situaciji
shone shone 12:47 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

...gde sam ja ikada pricala bajke o partizanima?...


Pa počni, šta čekaš, krajnje je vremeeeeeee.
shone shone 13:00 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Alo, četnici ne postoje ~75 godina, dokle više o njima?


Pa valjda dok se ne ukine ,,komunizam,,
alselone alselone 13:16 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

gadno izgleda budućnost. baš gadno.


To je globalni trend zapadnog sveta.

Amerikanci su smislili kovanicu za to - "deaths of despair". Smrt iz očaja.

Ogleda se u samoubistvima, najdirektnijim, vatrenim oružjem, skakanjem, ili malo indirektnijim - od droga, ciroza jetre, antidepresiva i slično.

freehand freehand 17:40 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

shone
...gde sam ja ikada pricala bajke o partizanima?...


Pa počni, šta čekaš, krajnje je vremeeeeeee.

Dobro, zašto ovaj čovek još nema autorsku?
bene_geserit bene_geserit 17:46 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

To je globalni trend zapadnog sveta.
Amerikanci su smislili kovanicu za to - "deaths of despair". Smrt iz očaja.
Ogleda se u samoubistvima, najdirektnijim, vatrenim oružjem, skakanjem, ili malo indirektnijim - od droga, ciroza jetre, antidepresiva i slično.

Mislim da je fundamentalan problem u tome što smo se svi nabili u velike gradove.
To bre:
1. nije zdravo za glavu a ni za telo
2. naš čini ranjivijim na bilo koju globalnu kataklizmu (dovoljno je da nam nestane struje na par nedelja pa bi bilo ozbiljnog sranja)
3. postali smo potpuno zavisni od masproizvodnje hrane
4. postali smo potpuno zavisni od države

Mada, kad čovek pogleda, najveće stope samoubistava direktnih i indirektnih su zapravo kod inuita i indijanaca koji su potpuno sjebani a žive van velikih gradova.
Ali imaju internet pa mogu da vide da su potpuno sjebani i da žive u nedođiji.
bene_geserit bene_geserit 17:52 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

angie01
vidi bene, ja tebe maksimalno preskacem

Ja nikoga ne preskačem (sem Tase gde izgubim nit posle 10-tak redova pa ne mogu više), čak ni Čarlija, zapravo prvo pročitam šta je neko napisao pa tek onda pogledam ko je pisao.

Ako ne želiš da ti repliciraju ljudi koji imaju različito mišljenje od tvog, zbog čega uopšte učestvuješ u diskusiji? Možeš i sama sebi da pričaš ispred ogledala.
bene_geserit bene_geserit 17:54 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

freehand
shone
Dobro, zašto ovaj čovek još nema autorsku?

Jel se zna čiji alterego je "shone"?
Pošto svi znamo da se nova osoba ovde na blogu pojavi jednom u sto godina.
freehand freehand 17:56 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

bene_geserit
freehand
shone
Dobro, zašto ovaj čovek još nema autorsku?

Jel se zna čiji alterego je "shone"?
Pošto svi znamo da se nova osoba ovde na blogu pojavi jednom u sto godina.

Ja mislim da je neki Nešo.
bene_geserit bene_geserit 18:16 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

alselone
To mi je bio strah kada sam kupovao kuću. Reko brate ako mi se sada natakari neki zemara što turira kamion pod prozorom svako jutro od 5 uz braću Bajić pojačanu na Metalika ili ako voli popit, voli zagalamit svako treće veče, ima das ubijem.

Ma ne možeš nikad sve baze da pokriješ.
Nama u zadnje vreme dušu vadi komšisko kuče. U nekom trenutku je poludelo tako da je na prozaku (stvarno je na prozaku), kako mu odu gazde ujutro namesti se kod kapije (koja je je ka našoj kući) i laje ceo dan. I sad ima neku ogrlicu koja mu ne znam šta radi pa kao ne može da laje, ali zaborave da mu je stave svaki treći dan. I ko za inat to se poklopi sa danima kad ja smislim da radim od kuće (ostalim danima samo maltretira moju ženu).
A onda je počelo da prokopava ispod ograde i da dolazi kod nas u dvorište, a veliko kuče sa velikim zubima, mi se svi posakrivamo u kuću kad se to desi. A komšije nikako da stave onu mrežu da ga spreče.
Tako da nemojte da mi zamerite ako sam nervozniji neki dan na Blogu ...
angie01 angie01 18:23 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Ja nikoga ne preskačem (sem Tase gde izgubim nit posle 10-tak redova pa ne mogu više), čak ni Čarlija, zapravo prvo pročitam šta je neko napisao pa tek onda pogledam ko je pisao.


pa rekoh ti, na stavove koje iznosis, je meni licno brsmisleno da se ukljucujem i vrtim neke krugove u kome se nista nece deseti- sem smaranja,...znaci, nista licno....i cini mi se fer.


Ako ne želiš da ti repliciraju ljudi koji imaju različito mišljenje od tvog, zbog čega uopšte učestvuješ u diskusiji? Možeš i sama sebi da pričaš ispred ogledala.


ma ne, reagovala sam na bezobrazno ucitavanje, a nicim izazvano- a pri tome, ja tebi na onoliko slagvorta- nikada nista, a da ne bude ucitano, je l kapiras?
neverovatan neverovatan 18:28 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

bene_geserit
alselone
To mi je bio strah kada sam kupovao kuću. Reko brate ako mi se sada natakari neki zemara što turira kamion pod prozorom svako jutro od 5 uz braću Bajić pojačanu na Metalika ili ako voli popit, voli zagalamit svako treće veče, ima das ubijem.

Ma ne možeš nikad sve baze da pokriješ.
Nama u zadnje vreme dušu vadi komšisko kuče. U nekom trenutku je poludelo tako da je na prozaku (stvarno je na prozaku), kako mu odu gazde ujutro namesti se kod kapije (koja je je ka našoj kući) i laje ceo dan. I sad ima neku ogrlicu koja mu ne znam šta radi pa kao ne može da laje, ali zaborave da mu je stave svaki treći dan. I ko za inat to se poklopi sa danima kad ja smislim da radim od kuće (ostalim danima samo maltretira moju ženu).
A onda je počelo da prokopava ispod ograde i da dolazi kod nas u dvorište, a veliko kuče sa velikim zubima, mi se svi posakrivamo u kuću kad se to desi. A komšije nikako da stave onu mrežu da ga spreče.
Tako da nemojte da mi zamerite ako sam nervozniji neki dan na Blogu ...

Da.
Komšija preko puta nabavio ono smešno malo kuče (sa ženskim imenom vrste - pudlica) koje bi moj prethodni mačor, da je sada živ, mogao da pojede za doručak.
Ali - što laje, to nije istina.
Poslednjih nekoliko meseci se malo umirio - no, godinu pre toga nije prekidao - ali, dakle, lajao je svih 24 sata, svih 1440 minuta dnevno - i to svaki dan.
angie01 angie01 18:28 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?



shone
...gde sam ja ikada pricala bajke o partizanima?...


Pa počni, šta čekaš, krajnje je vremeeeeeee.


vidi- prvo si dupli nik, koji spamuje i jos si sta, duhovit....

obaska sto zapisavanje antifasizma i laviranje fasizma nije ni malo simpaticno ni naivno.
shone shone 18:41 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?


obaska sto zapisavanje antifasizma i laviranje fasizma nije ni malo simpaticno ni naivno.


shone shone 18:53 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Dobro, zašto ovaj čovek još nema autorsku?


shone shone 19:10 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?

Jel se zna čiji alterego je "shone"?
Pošto svi znamo da se nova osoba ovde na blogu pojavi jednom u sto godina.


alselone alselone 19:24 28.03.2019

Re: Pravite se Toše?


Ma ne možeš nikad sve baze da pokriješ.
Nama u zadnje vreme dušu vadi komšisko kuče. U nekom trenutku je poludelo tako da je na prozaku (stvarno je na prozaku), kako mu odu gazde ujutro namesti se kod kapije (koja je je ka našoj kući) i laje ceo dan. I sad ima neku ogrlicu koja mu ne znam šta radi pa kao ne može da laje, ali zaborave da mu je stave svaki treći dan. I ko za inat to se poklopi sa danima kad ja smislim da radim od kuće (ostalim danima samo maltretira moju ženu).
A onda je počelo da prokopava ispod ograde i da dolazi kod nas u dvorište, a veliko kuče sa velikim zubima, mi se svi posakrivamo u kuću kad se to desi. A komšije nikako da stave onu mrežu da ga spreče.
Tako da nemojte da mi zamerite ako sam nervozniji neki dan na Blogu ...


Probaj da proamazonuješ (ekvivalent reči proguglati) sledeće ključne reči dog repellent ultrasonic device. Postoje uređaji koji prepoznaju lavež i onda puštaju zvuke koji smetaju psima a ljudi ih ne čuju i tako im stvore uslovni refleks da ne laju. Ja sam to planirao da donesem od vas jednom kada su se doselile nove komšije i kupile prelepog Bigla ali su ga zanemarili i držali zavezanog na kratkom lancu. Onda je on siroma takođe lajao pola dana.
Ali su se kasnije dozvali pameti pa su počeli malo više pažnje da obraćaju na njega i da ga drže odvezanog pa je prestao da laje kao sumanut.
bene_geserit bene_geserit 04:49 29.03.2019

Re: Pravite se Toše?

alselone
dog repellent ultrasonic device.

Probali, ne radi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana