Nauka| Politika| Reč i slika

Prazna ljustura

Spiridon RSS / 09.04.2019. u 10:18

Uvek sam obozavao emisije o insektima i istovremeno zgrazavao nad jednom od meni najnepravednijih pojava u kome odredjena vrsta ose polaze jaja u telo svoje zrtve. Zrtva nosi u sebi tudji plod koje se polako razvija i pocinje da jede svoju zrtvu iznutra. Na kraju od zrtve ostaje ljustura, a nova osa izlazi napolje i pocinje novi ciklus.

Slobodan Milosevic nije sam otisao. Taj proces je dugo trajao i velika energija je potrosena na urusavanje njegove vlasti. Dobro se secam radikala i cele te ekipe koja je jos od 1991 minirala nasu (u mom slucaju studentsku) borbu i koja nikada nije bila uz nas. I onda uz veliki napor petog oktobra Milosevic je pao, a oni koji su za to bili najzasluzniji su kasnije ubijeni, sklonjeni, raseljeni i td. Sada Srbijom vladaju oni koji su je rusili iznutra, sve te godine. Oni koji je najmanje zasluzuju. Paraziti. Oni uzivaju plodove tudje borbe. Oni su sada izasli iz tela zrtve kao crv koga je osa ubacila podmuklim ubodom, pojeli su je iznutra i ostavili iza sebe praznu ljusturu.

E ta nepravda mene boli. 

 

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Kineski se barjak veselo vijori...

Esivido na šta se ljudi lože u XXI veku...

Mislim, ajde mi libtardi, jebo nas, al' de će im grešna duša ima ovi blogovski hard kor antikomunisti da se isposunavraćaju neće ih 5l vode i 4kg šećerukocke vratiti u vertikalu...


Da, čoveče, kuda ide ovaj svet...

Nego, jel može neko od vas što je putovao na Istok, da mi objasni sledeći fenomen: ovde kod nas u unutrašnjosti je uveliko u toku naseljavanje Kineza, kupuju nekretnine u kešu, ne pitaju šta košta, i to sve mladi bračni parovi, identični, ko u fabrici štancovani, žalio sam se benetu onomad, ali on kaže bolje kinezi, nego glupi crnci ili lenji meksikanci. E, dakle, ono što mi je zanimljivo: u prodavnici idu kao mali roboti, uvek u paru, sa telefonima u ruci, znači, muž + telefon i žena + telefon, isukan u borbenom položaju, i slikaju sve živo - ne prodavnicu, onako, za familju i komšiluk, nego svaki pojedinačni artikal, izbliza - pretpostavljam da slikaju bar kodove, pa na kineskom guglu gledaju šta je karfiol, a šta šanGarepica. Onda dođu na kasu, i tamo isto bleje u te telefone, čukaju i slikaju, kao hipnotisani dok se kasirka muči da ima objasni nešto. Engleski jako slabo govore, ako uopšte, pretpostavljam da to ima neke veze sa tim, mada je tu sve očigledno šta je šta i koliko košta. A glupo mi da ih pitam, verovatno ne bi ni razumeli.


floki floki 22:12 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Sve dok se mi nadjebavamo dal' su jači Kinezi, Rusi ili Ameri, a nemamo ni naznaku onoga što se zove definisan nacionalni interes, svima nama, ma koliko visoko videli sebe, neki kurac fali.

Koliko se sećam to smo uradili dva puta. Prvi put je Slobodan Milošević instaliranjem marioneta u pokrajinama pokušao da napravi sebi glasačku mašinu u SFRJ, i nije dobro ispalo. Onda smo probali taj nacionalni interes oružljem, i sve što smo postigli je da se krvavo raspadne jedina država ikad u kojoj su živeli svi Srbi, a sopstvenu svedemo na rupu u bulji u kojoj vlada najgori ološ a ljudi se iseljavaju u buljucima.

Ima nekih svežih predloga koji nisu glupi kao prethodna dva pokušaja?



meni jako smeta to što se na srbiju uvek praktično gleda kroz jugoslovensku prizmu, jebote, kao da je bog prvo jebenu jugoslaviju stvorio...
moram priznati da mi oni što onaj istoričar st protić priča skroz ok zvuči (iako on deluje iritantno, ali nije bitan on kao pojava)
maksa83 maksa83 22:12 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Tu grešiš!
Nismo probali, nego kasno reagovali.
Drugi su to već debelo planirali, pripremili, a nas je zateklo.

Kako nas bre zateklo jebali smo majku dok smo mi imali svo oružje - ispečatirali Vukovare, držali Sarajevo 4 godine pod opsadom, mlatili levo i desno... Da li stvarno misliš da je sve ošloukurac zato što nismo dovoljno žustro ratovali? Ovo ovako kakvo je sada je jedini mogući ishod te stvari, i ne, nisi mogao da "zaokružiš teritoriju" i kažeš "ovo je sad Srbija", to nije bilo realno dostižno ni u jednom trenutku.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:17 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Šta, misliš Grinet? Pa Grinet nije fora već brat bratu 20 godina.


E, jebi ga, pa ja nisam u Koloradu ni 20 godina (biće dogodine), a sećam se kao da je bilo pre nekoliko godina kad su me u taj Grinet vodile neke cice da mi pokažu kakva se kafica pije (i topla čokolada). I ništa specijalno, stvarno. A i to što je bilo se pokvarilo. Onda je aktuelan bio onaj neki kosta kafa, što je isto sranje kao Grinet i Starbaks samo lošije, i brzo su ga zatvorili. E, sad, ove male nove kafice koje pominješ ne znam, ali overićemo kad slećei put došem u Bgd.
maksa83 maksa83 22:22 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Onda je aktuelan bio onaj neki kosta kafa

Kosta Kafa je bio najgori krš, i crk'o je, nek' mu je teška crna zemlja. Inače, to je bila firma koju su napravili jednom od onih Bogoljub-Sreten Karić potomaka debila da je vodi zajedno sa trofejnom suprugom isto iz neke faraonske porodice, i završilo se kako je moralo da se završi kad daš debilu da glumi da ima biznis.
predatortz predatortz 22:24 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Da li stvarno misliš da je sve ošloukurac zato što nismo dovoljno žustro ratovali?


Ne, sve je otišlo u kurac jer nismo imali definisane ciljeve i utrasiran put za ostvarenje istih.

Nismo imali diplomatiju koja lobira, intelektualce koji po svetu promovišu i objašnjavaju ono za šta se zalažemo. Zbog toga je rat nepotrebno dugo trajao, a izgubili smo ga pre prvog ispaljenog metka.
Srbija se, velika ili mala, ne pravi sa glupim komunističkim oficirima na čelu vojske i policije. Hrvati su imali hrvatsku vojsku i hrvatski narod koji želi hrvatsku državu. Kod Šiptara i bosanskih muslimana je bila ista priča.
Mi Srbi smo imali jugoslovensku, pa jpš komunističku vojsku, u vakat kad je komunizam u svetu puko k'o oblanda. Vrh te vojske nije sanjao nikakvu Srbiju. Sanjao je Jugoslaviju, Titov poredak, džaba stan, čin na svake četiri godine...

Nismo mi svesni kako smo dobro prošli.
vcucko vcucko 22:26 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

srdjan.pajic

Da, čoveče, kuda ide ovaj svet...

Nego, jel može neko od vas što je putovao na Istok, da mi objasni sledeći fenomen: ovde kod nas u unutrašnjosti je uveliko u toku naseljavanje Kineza, kupuju nekretnine u kešu, ne pitaju šta košta, i to sve mladi bračni parovi, identični, ko u fabrici štancovani, žalio sam se benetu onomad, ali on kaže bolje kinezi, nego glupi crnci ili lenji meksikanci. E, dakle, ono što mi je zanimljivo: u prodavnici idu kao mali roboti, uvek u paru, sa telefonima u ruci, znači, muž + telefon i žena + telefon, isukan u borbenom položaju, i slikaju sve živo - ne prodavnicu, onako, za familju i komšiluk, nego svaki pojedinačni artikal, izbliza - pretpostavljam da slikaju bar kodove, pa na kineskom guglu gledaju šta je karfiol, a šta šanGarepica. Onda dođu na kasu, i tamo isto bleje u te telefone, čukaju i slikaju, kao hipnotisani dok se kasirka muči da ima objasni nešto. Engleski jako slabo govore, ako uopšte, pretpostavljam da to ima neke veze sa tim, mada je tu sve očigledno šta je šta i koliko košta. A glupo mi da ih pitam, verovatno ne bi ni razumeli.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

i ne, nisi mogao da "zaokružiš teritoriju" i kažeš "ovo je sad Srbija", to nije bilo realno dostižno ni u jednom trenutku.


Nije, ali si mogao da kažeš, ajd da (pokušamo makar) da se dogovorimo kako ćemo ovo što nikome ne treba, Jugoslaviju, da rastočimo ko ljudi.

Tu je srpska greška, što nisu jasno, glasno i otvoreno pričali o državi Srbiji, nezavisnoj, samostalnoj, nego o nekoj ebenoj Jugoslaviji, a Srbi, nacija, im je bila samo izgovor da tu Jugoslaviju nekako spašavaju.
Dotle je ta ludst jugoslovenska išla da su na kaju pravili i neku SR Jugoslaviju, samo da se ime sačuva.
Ebala ih (vas:) Jugoslavija.
maksa83 maksa83 22:39 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Nije, ali si mogao da kažeš, ajd da (pokušamo makar) da se dogovorimo kako ćemo ovo što nikome ne treba, Jugoslaviju, da rastočimo ko ljudi.

Kako bi u tvojoj viziji izgledala ta ostavinska rasprava, tj. šta bismo mi to tražili a da oni ostali kažu "ok, pošteno, važi"?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:39 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ebala ih (vas:) Jugoslavija.


Evo ga, počinje opet!

Daj odma onog tvog lepog Neška, da vidimo kakve smo uglađene intelektualce imali na raspolaganju. Pa da se razilazimo.
maksa83 maksa83 22:42 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Daj odma onog tvog lepog Neška, da vidimo kakve smo uglađene intelektualce imali na raspoloaganju. Pa da se razilazimo.

Jesu kačili onog Džima Morisona koji je smrsio konce Anti Paveliću?
predatortz predatortz 22:42 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ebala ih (vas:) Jugoslavija.


Za ovdašnje komuniste ideja bilo kakve Srbije je poraz njihove ideje.
Nisam siguran da oni srpsku samostalnost, državnost, jedinstvo, mrze išta manje od, recimo, Hrvata.

To se odrodilo od naroda, tradicije, kulture, običaja. To je sebe ubedilo kako je ono iznad toga.

To je srećno samo kad po Srbiji može da opljune.
jadragoljub jadragoljub 22:51 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Nije, ali si mogao da kažeš, ajd da (pokušamo makar) da se dogovorimo kako ćemo ovo što nikome ne treba, Jugoslaviju, da rastočimo ko ljudi.

Kako bi u tvojoj viziji izgledala ta ostavinska rasprava, tj. šta bismo mi to tražili a da oni ostali kažu "ok, pošteno, važi"?

e i mene to interesuje, kako bi oni vodili tu ostavinsku raspravu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:53 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Kako bi u tvojoj viziji izgledala ta ostavinska rasprava, tj. šta bismo mi to tražili a da oni ostali kažu "ok, pošteno, važi"?


Pa to niko ne zna precizno, jer niko ne može unapred da zna šta će se ispregovarati.

Ali ja teško da zamislim pregovore u kojima bi recimo Hrvatska postavila uslov da svi Srbi napuste Hrvatsku, dakle u bilo kakvim pregovorima bi Srbi ostali tamo gde ih sad nema.

Ne mogu da zamislim da muslimani postave uslov da vladaju celom BiH, dakle ovo što se moralo ratom u Bosni postizati ne bi bilo teško postići u pregovorima.

Posebno jer muslimani i nisu imali neku posebno dobru poziciju pred rat kakvu su namakli kasnije glumeći neku nevinašcad i neke žrtve.

Tako da mi je teško da smislim pregovore sa gorim ishodom odoovoga što imamo.

Ali trebalo je pregovarati o nezavisnoj Srbiji i položaju Srba u drugim nezavisnim državama, a ne sporiti im pravo da budu nezavisne, navodno zbog interesa Srba.

Tako bismo bili u istoj poziciji sa ostalima, svi hoće svoje nezavisne države, niko nikome ništa ne spori, pa bi tako i Nemačkoj i Amerima bilo teško da onako otvoreno i jsano stanu isključivo na jedu stranu.

Ovako, Hrvati hoće svoje, Srbi im to ne daju, lako im je da pristrasnost prikažu kao plemenitost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Za ovdašnje komuniste ideja bilo kakve Srbije je poraz njihove ideje.


To, to je, uveren sam, i Miloševićeva bol.
aureus aureus 22:56 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

predatortz
Ebala ih (vas:) Jugoslavija.


Za ovdašnje komuniste ideja bilo kakve Srbije je poraz njihove ideje.

Možda je ovo malko nategnut zaključak.

Jugoslaviju je stvorio srpski kralj, a komunistima je sve vrijeme bio važniji socijalizam nego sama država. Naposlijetku su i napravili platformu za njen raspad (ustav iz 1974) a oni sami se, umjesto zbijanja i jedinstva, podijelili na republičke frakcije komunističke partije.

Dodatno, u Srbiji je malo koji Srbin na popisima govorio da je Jugosloven.
Više je Jugoslovena procentualno bilo u Hrvatskoj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:56 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Daj odma onog tvog lepog Neška, da vidimo kakve smo uglađene intelektualce imali na raspoloaganju. Pa da se razilazimo.

Jesu kačili onog Džima Morisona koji je smrsio konce Anti Paveliću?


Ne znam da li je bio Džimi, jer je to čudo izgledalo ofucano kao staro ćebe, ali me je Huči svojom poslovičnom upornošću ubedio da se ispod te, khm, patine, nalazi pristojan čovek iz dobre familije, pobegao iz logora na Banjici, a, srećom, tu je na istoj slici stajao uglađeni i nasmejani oficir vermahta, lupkajući Neška ili Kalabića po guzi, da to potvrdi.
maksa83 maksa83 22:57 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ali trebalo je pregovarati o nezavisnoj Srbiji i položaju Srba u drugim nezavisnim državama, a ne sporiti im pravo da budu nezavisne, navodno zbog interesa Srba.

Ok, ako sam dobro shvatio pričaš o mirnom razlazu po AVNOJ linijama, bez "mi bismo i ovo i ono i to pošto su tamo Srbi?". Ako je tako onda ćemo bez problema da se složimo ko oko urmašica...
jadragoljub jadragoljub 23:01 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

pa nuđeno je to , sećaš se ono : asimetrična federacija, konfederacija i ko zna šta još. a da a da karlovac karlobag ogulin, tako nekako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

ali me je Huči svojom poslovičnom upornošću ubedio da se ispod te, khm, patine, nalazi pristojan čovek iz dobre familije, pobegao iz logora na Banjic


Što ja, Srki?
Nemoj da si tako povodljiv, nemoj nikome da veruješ, proveriš pa se uveriš.

E sad, tvoja muka je što kad god i gde god proveravaš vidiš da su tvoji komunisti i partizani uglavnom ološ i bagra nepismena, a ono školovano, pristojno, otišlo na drugu stranu, ali šta da ti radim.

Neško Nedić jeste bio školovani oficir a Sava Kovačević jeste bio vucibatina, ali to je nepromenljivo, s tim moraš da živiš iako verujem da ti nije lako.
maksa83 maksa83 23:03 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ne znam da li je bio Džimi, jer je to čudo izgledalo ofucano kao staro ćebe

Ja pričam o ovom mići dole, to je navodno Blagoje Jovović koji je u filmskoj akciji u Argentini ukantao Antu tako da je 2 godine kasnije od tih rana ipak otišao u kantu (pogodio ga je negde u kičmu).



Ok, nije baš Džim Morison ali mogao je da svira u nekom metal bendu, kosa ok, brkovi ok, košulja ok, samo bi morao neke helanke da obuče, tak'a su bila hevi metal vremena.

Ali rispekt za akciju (bez trunke ironije).
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ok, ako sam dobro shvatio pričaš o mirnom razlazu po AVNOJ linijama, bez "mi bismo i ovo i ono i to pošto su tamo Srbi?". Ako je tako onda ćemo bez problema da se složimo ko oko urmašica...


Sad da li bi bile baš te granice, a nije nemoguće da i bi, teško je reći.
Pregovori ko pregovori, postaviš malo više zahteve od ciljeva, postaviš i donju crtu, malo pokazuješ mišiće u pozadini, malo tražiš protivnikov mekan stomak, pa šta ispadne.

I mislim da možemo da se složimo.
predatortz predatortz 23:12 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jadragoljub
pa nuđeno je to , sećaš se ono : asimetrična federacija, konfederacija i ko zna šta još. a da a da karlovac karlobag ogulin, tako nekako.


Srbija, pri rastakanju Jugoslavije nije imala autentične predstavnike, kao što ih nije imala ni pri stvaranju avnojevske Jugoslavije.

Srbiju je predstavljao komunistički aparatčik, u senci svoje lude i frustrirane žene, podržan od KOS-a, DB-a i ostale crvene klike.
Njih Srbija ni Srbi, nisu preterano zanimali.
Njih je zanimalo da očuvaju vlast, pozicije i kapital.
Da se Vlasi ne dosete, aktivirali su bulajićevske četnike - Vuka i Šešelja,te DB falange koje su glumile nekakve garde. To, kako se iskreno zalagalo za Srbe van Srbije, vidi se po tome kako su ih lako izdali u Hrvatskoj i na Kosovu. I nas bi u RS, da nas nije preko milion pa bi bilo malo nezgodno apsorbovati nas sve, a mi nismo bili ni voljni da baš uvek slušamo Beograd.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:19 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ok, nije baš Džim Morison ali mogao je da svira u nekom metal bendu, kosa ok, brkovi ok, košulja ok, samo bi morao neke helanke da obuče, tak'a su bila hevi metal vremena.


Pa četnici, čist rokenrol :)

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:25 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ok, nije baš Džim Morison ali mogao je da svira u nekom metal bendu, kosa ok, brkovi ok, košulja ok, samo bi morao neke helanke da obuče, tak'a su bila hevi metal vremena.


A, pa nije huči ovog pominjao (moguće i jer je Crnogorac). Valjda i zato što nekako ne ide sa onom zajedničkom bežanijom naših heroja preko Blajburga, ruku pod ruku sa kolegama ujacima.
jadragoljub jadragoljub 23:34 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

autentične predstavnike,

pa gde su, kad se stvarala jugoslavija niste imali, kad se rasturala opet niste imali il nije bilo vreme, čekalo se, kad se komunistička rastakala opet niste u sebi našli nikog da vas predstavlja.
to je bre više smaranje, uvek niste imali, pa što gi ne stvoriste, kako su komunisti umeli da stvore sebi ljude a vi ne. šta ste očekivali ko da vam ih stvori.
usput šta bi sa očem nacije, sad je šta ...
ovako se sve svodi na : ovo sam teo al nisam mogo nije mi dao ovaj onaj, onaj imao onog a ja nikog, sve neka pravdanja, i uvek je neko drugi kriv i nije srbinkad propadne ideja, pre toga veliki srbin.
Atomski mrav Atomski mrav 23:36 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

E sad, tvoja muka je što kad god i gde god proveravaš vidiš da su tvoji komunisti i partizani uglavnom ološ i bagra nepismena, a ono školovano, pristojno, otišlo na drugu stranu, ali šta da ti radim.

Neško Nedić jeste bio školovani oficir a Sava Kovačević jeste bio vucibatina, ali to je nepromenljivo, s tim moraš da živiš iako verujem da ti nije lako.




Je li, kako to da ti školovani, sposobni i ne znam sve kakvi likovi (zgodni u svakom slučaju) nisu jebali kevu tim nepismenim ološkim vucibatinama i to uz svesrdnu pomoć Vermahta?
aureus aureus 23:42 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jadragoljub
autentične predstavnike,

pa gde su, kad se stvarala jugoslavija niste imali, kad se rasturala opet niste imali il nije bilo vreme, čekalo se, kad se komunistička rastakala opet niste u sebi našli nikog da vas predstavlja.
to je bre više smaranje, uvek niste imali, pa što gi ne stvoriste, kako su komunisti umeli da stvore sebi ljude a vi ne. šta ste očekivali ko da vam ih stvori.
usput šta bi sa očem nacije, sad je šta ...
ovako se sve svodi na : ovo sam teo al nisam mogo nije mi dao ovaj onaj, onaj imao onog a ja nikog, sve neka pravdanja, i uvek je neko drugi kriv i nije srbinkad propadne ideja, pre toga veliki srbin.

Što je najgore, Dragoljube, poslušaj ti Hučija kako donekle trezveno duma šta je trebalo da se radi.
Ko zna je li na taj način mislio prije 30 godina, onda kad se zakuvavalo.
Atomski mrav Atomski mrav 23:48 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

slažem se , ali ipak napraviti leteće prometalo, što bi reko jedan drugbloger, i naoružati ga oružjem i sposobnošću da samog sebe pogodi... pa to je vrhvrhova vrh.
kako sam ja između redova pročitao holanđeros je ispalio projektil , dao gas i nacrtao se ispred dotičnog projektila. to je neka ACME teknolodžika koju još jedino koja genije može da razume.




Dragoljube, kada bi avioni mogli da "daju gas i prestignu projektil", od takvih projektila ne bi bilo mnogo vajde. To može samo na filmu (tipa Hot Shots, gde Čarli Šin pritisne kočnicu i avion se ukopa u mestu).

Ono što se desilo je da je pilot izgleda upucao svoj avion mitraljezom, poput Šona Konerija u ovom klipu - jer je moguće da avion "prestigne" sopstvene metke iako meci u trenutku ispaljivanja imaju prednost, kasnije ih uspori otpor vazduha (to se već desilo jednom, doduše 1956. godine a avion je bio F-11). Druga mogućnost je da je avion bio previše blizu mete koju je pilot gađao mitraljezom te da ga je pogodio rikošetirani metak...

https://www.popularmechanics.com/military/aviation/a27078461/dutch-f-16-flew-into-its-own-gunfire/

Atomski mrav Atomski mrav 23:51 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

žalio sam se benetu onomad, ali on kaže bolje kinezi, nego glupi crnci ili lenji meksikanci.


Najebali ste kao žuti mravi. Jedini vam je spas da nekako doselite veći broj Bosanaca u Kolorado.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:53 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Što ja, Srki?
Nemoj da si tako povodljiv, nemoj nikome da veruješ, proveriš pa se uveriš.


Pa ti si me uveravao na časnu reč da znaš čoveka, to jest familiju mu, da izgled vara, a nemački oficir pored je fotošop ozne (dobro, ovo nisi tvrdio, nego pretpostavljam da to misliš). Priznao sam da sam okačio prvu sliku neurednog i štrokavog četnika na koju sam naišao, bez udubljivanja u to ko je tačno na slici i njegovu biografiju, jer smo se raspravljali o estetskim aspektima pripadnika četničkog pokreta, i to je bila odlična ilustracija. A to što je neko bio oficir ga svako ne čini intelektualcem, niti poštenim čovekom, pogotvu ako se u svom intelektualnom preduzetništvu odlučio priključiti okupatorima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:54 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

donekle trezveno


Atomski mrav Atomski mrav 23:56 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

ično čitao i gledao tijeh dana, 79 ili 80a.
gledao kako neki danski, premijer-gradonačelmik -nekakav političar javno na teveju kaže da danci neće da pružaju otpor rulićima ida se nada da ovi neće biti brutalni prema dankinjama.


To im je bila strategija i u II svetskom ratu. A i šta će drugo, zemlja ravna k'o daska, nigde mesta da se skriješ, ode meni glava... Možda bi mogli jedno vreme da se igraju žmurke po onim ostrvima i to je to.

Atomski mrav Atomski mrav 23:58 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Odn. nije fantom za svakoga


Samo F-4 je bio Fantom. F-16 je Borbeni soko (Fighting Falcon).
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:59 10.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Najebali ste kao žuti mravi. Jedini vam je spas da nekako doselite veći broj Bosanaca u Kolorado.


Iz cele bivše ex ju, ovde ima najviše Bosanaca (uglavnom muslimana, i svi rade u Targetu, mada ima i naših). I ovi koje poznajem su sasvim ok svet, ne možeš nikad da ih čuješ da kao ovi naši na blogu pene o drugoj strani, ratnoj nepravdi, velikoj srbiji, belosvetskoj zaveri, komunjarama i četnicima, srbomrzima, i tako dalje. Ljudi najebali, zbrisali odande i skućili se ovde, amerikanci.
Atomski mrav Atomski mrav 00:04 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Iz cele bivše ex ju, ovde ima najviše Bosanaca (uglavnom muslimana, i svi rade u Targetu, mada ima i naših). I ovi koje poznajem su sasvim ok svet, ne možeš nikad da ih čuješ da kao ovi naši na blogu pene o drugoj strani, ratnoj nepravdi, velikoj srbiji, belosvetskoj zaveri, komunjarama i četnicima, srbomrzima, i tako dalje. Ljudi najebali, zbrisali odande i skućili se ovde, amerikanci.


Onda mirno spavaj.

P.S. Jebeš zemlju koja Bosne nema.
anonymous anonymous 00:07 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

hoochie coochie man
Kako bi u tvojoj viziji izgledala ta ostavinska rasprava, tj. šta bismo mi to tražili a da oni ostali kažu "ok, pošteno, važi"?


Pa to niko ne zna precizno, jer niko ne može unapred da zna šta će se ispregovarati.

Ali ja teško da zamislim pregovore u kojima bi recimo Hrvatska postavila uslov da svi Srbi napuste Hrvatsku, dakle u bilo kakvim pregovorima bi Srbi ostali tamo gde ih sad nema.

Ne mogu da zamislim da muslimani postave uslov da vladaju celom BiH, dakle ovo što se moralo ratom u Bosni postizati ne bi bilo teško postići u pregovorima.

Posebno jer muslimani i nisu imali neku posebno dobru poziciju pred rat kakvu su namakli kasnije glumeći neku nevinašcad i neke žrtve.

Tako da mi je teško da smislim pregovore sa gorim ishodom odoovoga što imamo.

Ali trebalo je pregovarati o nezavisnoj Srbiji i položaju Srba u drugim nezavisnim državama, a ne sporiti im pravo da budu nezavisne, navodno zbog interesa Srba.

Tako bismo bili u istoj poziciji sa ostalima, svi hoće svoje nezavisne države, niko nikome ništa ne spori, pa bi tako i Nemačkoj i Amerima bilo teško da onako otvoreno i jsano stanu isključivo na jedu stranu.

Ovako, Hrvati hoće svoje, Srbi im to ne daju, lako im je da pristrasnost prikažu kao plemenitost.


Al si ga zamutio, a lepo si počeo.

Niko im nije branio nezavisnost.
Problem je u tome što su hteli i teritoriju - naseljenu Srbima,ali bez Srba.

A to onda nije moglo drugačije nego ...
aureus aureus 00:12 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Rješenje je tada bilo da se otcijepi ko hoće, ali da ostane da lebdi u vazduhu.
Da ne dira teritoriju.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:15 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

floki
pa ako hoće da prodaju svoj gas evropi, neka investiraju u terminale, doteraju gas i ponude ga 10% jeftinije od rusa i eto mušterija... ali jok, oni bi da reketiraju


Ne znam da li je tacno ali neki, koji tvrde da se razumiju u plinove, kazu da nije u pitanju samo cijena razlog odlucnosti Njemacke oko nabavke ruskog plina. Kazu da je Njemacka hemijska industrija dobrim dijelom pociva na destilaciji ruskog plina. Valjda samo plin sa nekog holandskog izvorista ima isti sastav kao i ruski ali je izvoriste skoro iscrpljeno.
Koliko se sjecam nije bilo velike frke oko ruskog plina dok BASF nije poceo kupovati americku hemijsku industriju.
anonymous anonymous 00:16 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

aureus
Rješenje je tada bilo da se otcijepi ko hoće, ali da ostane da lebdi u vazduhu.
Da ne dira teritoriju.


Alo, bre.

Ti spavaš u drugoj sobi.


kamilo_emericki kamilo_emericki 00:19 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jadragoljub
maksa83
Nije, ali si mogao da kažeš, ajd da (pokušamo makar) da se dogovorimo kako ćemo ovo što nikome ne treba, Jugoslaviju, da rastočimo ko ljudi.

Kako bi u tvojoj viziji izgledala ta ostavinska rasprava, tj. šta bismo mi to tražili a da oni ostali kažu "ok, pošteno, važi"?

e i mene to interesuje, kako bi oni vodili tu ostavinsku raspravu.

I mene! I mene!
bene_geserit bene_geserit 05:52 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jadragoljub
to je bre više smaranje, uvek niste imali, pa što gi ne stvoriste, kako su komunisti umeli da stvore sebi ljude a vi ne. šta ste očekivali ko da vam ih stvori.

Jel ja dobro shvatam, "vi" ste drugovi komunisti, a "mi" smo Srbi?
Pa naravno da je "Hrvatski bravar" instalirao neke nazovi srpske predstavnike kada je pravio avnojevsku Jugoslaviju. Ko je tu Srbe pitao koje predstavnike hoće?
Komunisti i jesu stvorili "ljude" koji su "predstavljali" Srbe i kad se pravilo to komunističko ruglo od države i kad se razvaljivalo.
Na žalost tih komunističkih govana i dalje ima previše okolo.
bene_geserit bene_geserit 06:06 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

žalio sam se benetu onomad, ali on kaže bolje kinezi, nego glupi crnci ili lenji meksikanci.

Alo, dokle više ovo misinterpretiranje onoga što sam ja rekao.
Dakle redom:
- crncima nije primarna karakteristika (koja se tiče komšija) to što su glupi (mada itekako jesu), već što su skloni svim oblicima kriminala a posebno ubistvima, silovanjima, pljačkama i sl.
- meksikanci nisu lenji, naprotiv, većinu fizičkih poslova oni rade; i oni su glupi, ali manje od crnaca (i njima je pola gena stiglo sa bele strane, ali deluje da je ona druga, azijska polovina kvalitetnija nego kod crnaca); dokle god ih ima u umerenim količinama korisni su jel treba neko da ti šiša travu, radi landscaping, bere povrće i voće (makar dok ne unaprede robote dovoljno)
- kinezi jesu dalekooooo bolje komšije od meksikanaca a posebno crnaca (kao da ima gorih komšija od crnaca), pametni su, nisu ni malo skloni kriminalu, ne drogiraju se, kod dece razvijaju dobar odnos prema školi (OK "malo" preteruju, ali bolje to nego da ih ne zanima uopšte kao crnce), jesu prilični nacionalisti što je dobro za njih ali ne valja za one koji upadnu u kineske grupe na poslu

Dakle sledeći put hoću da vidim "nasilni i glupi crnci", a što se potomaka Azteka i španskih kolonizatora (i čega sve ne) tiče epitet "lenji" nikako ne stoji (bez obzira što u Zagoru Čiko uvek kulira ležeći ispod kaktusa), iako jeste da vreme tretiraju prilično labavo.
alselone alselone 08:03 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jer smo se raspravljali o estetskim aspektima pripadnika četničkog pokreta


gej
alselone alselone 08:06 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ja pričam o ovom mići dole, to je navodno Blagoje Jovović koji je u filmskoj akciji u Argentini ukantao Antu tako da je 2 godine kasnije od tih rana ipak otišao u kantu (pogodio ga je negde u kičmu).


Ozbiljna država beše ta Jugoslavija.
mariopan mariopan 08:10 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

kamilo_emericki
jadragoljub
maksa83
Nije, ali si mogao da kažeš, ajd da (pokušamo makar) da se dogovorimo kako ćemo ovo što nikome ne treba, Jugoslaviju, da rastočimo ko ljudi.

Kako bi u tvojoj viziji izgledala ta ostavinska rasprava, tj. šta bismo mi to tražili a da oni ostali kažu "ok, pošteno, važi"?

e i mene to interesuje, kako bi oni vodili tu ostavinsku raspravu.

I mene! I mene!

Pa pobili bi se, kako drugačije?
predatortz predatortz 09:08 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ok, ako sam dobro shvatio pričaš o mirnom razlazu po AVNOJ linijama, bez "mi bismo i ovo i ono i to pošto su tamo Srbi?". Ako je tako onda ćemo bez problema da se složimo ko oko urmašica...


Zašto bi AVNOJ linije bile svetinja? Naročito kad se ima u vidu da Srbija nije imala autentične predstavnike na tom ionako spornom skupu.

I, kad smo već kod AVNOJ linija, zašto nisu svetinja po pitanju Kosova i Metohije? Kako god okreneš, pa i po tim avnojevskim crtama, Kosmet je bio u Srbiji?

Potom, zašto dve pokrajine u Srbiji, a ne recimo Istra u Hrvatskoj?

Mislim, glupo je za konačno rešenje prihvatiti nešto što je na tvoju štetu, nastalo bez tvoje volje (tada i danas većinske Srbije).

Potom, narod je nosioc suvereniteta. Zašto braniti jednom narodu, srpskom, da se određuje u kojoj državi hoće da živi, dok je to svim drugim dozvoljeno?
Po kom to principu Šiptari u Srbiji, kao nacionalna manjina, imaju pravo da se određuju, a Srbi u BiH, kao autohtoni narod, nemaju?

Ja znam da ovde većinu ljudi boli patka šta se dešava van beograda, da sa nipodaštavanjem gledaju i na Čačak, i na Užice, i na Valjevo... Ali, taj njihov lažni elitizam je njihov problem, ne problem naroda u celini.
maksa83 maksa83 09:13 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Zašto bi AVNOJ linije bile svetinja?

Pa zato što bi se sve ostalo pretvorilo u krvav pir. (Što se sva sreća nije desilo.)
predatortz predatortz 09:16 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Zašto bi AVNOJ linije bile svetinja?

Pa zato što bi se sve ostalo pretvorilo u krvav pir. (Što se sva sreća nije desilo.)


Znači, tvoje rešenje je da se da šta god ko traži.
Nije loše, mislim dok ne dođe do tvoje kuće.

Spiridon Spiridon 09:17 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Pekinška patka u rerni gori...


Peking, Peking kajmak mejking
maksa83 maksa83 09:33 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Znači, tvoje rešenje je da se da šta god ko traži.

Moje rešenje je (pošto sam hipik libtard) da ne započinješ krvav osvajački rat, a ako si ga već započeo da ne kukaš na nepravdu kada kapitalno popiješ po pičci. Da nisam hipik libtard rekao bih ti da ne započinješ krvav osvajački rat ako nisi pre toga obezbedio adekvatne saveznike i podršku koja će na kraju zapečatiti tvoje osvajanje. Međutim pošto, kažem, jesam hipik libtard, onda bolje da ne započinješ krvav osvajački rat.

Mogla je da ostane konfederacija, mogla je da se raspadne po šavovima bez puno furtutme kao što su se raspale ostale slepljene zemlje, a mogla je i ovako. Svako rešenje je bilo bolje od ovoga.

maksa83 maksa83 10:07 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Kako ja mogu započeti osvajački rat na svoju dedovinu, a da je pridošli islamisti brane od mene?

Možda ne bi bio u situaciji da braniš dedovinu da nisi hteo da izrežeš sebi državu od još dve republike koje se sa tim baš nisu slagale. Ako ja tebe dobro razumem ti misliš da je tvoj zajeb samo što to nisi uradio na isti način ali drugačije (što je nemoguće), tj. samo da su tu bili neki mitski Srbi i neki mitski generali i neki mitski ovi i oni i da su svi bili pravioslavni i tradicionalni ujedinjeni abismoimjebalikevu i to bi bilo to. Pa, vidi vraga - nema tih mitskih mnogo boljih Pravoslavnih i Tradicionalnih i Ujedinjenih, to ti je raspali Vuk Drašković koji je prodao pravoslavlje i tradiciju za poslovni prostor i ovi što su sad na vlasti, preimenovani SRS i zaštićeni beli međed Vjekoslav Šešelj i narod koji će da poveruje u proizvoljnu budalaštinu sa televizje, šta god da je. To je bajo - to, to imaš, sa tim radiš, i kad radiš tako kako radiš sa tim i takvim onda prođeš kako prođeš, nema tu sad "a moglo je bolje". Nije.


aureus aureus 10:35 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Kako kaže Milan St Protić, bivši političar i diplomata, takođe pravnik i istoričar, razgovarajući negdje valjda posle rata sa Robertom Badinterom, srpska strana uopšte nije javno i gdje treba (i kad treba) formulisala i plasirala ideju da bi Jugoslaviju valjalo razložiti nekako drugačije osim po tzv. avnojevskim granicama.
Ideja da su Srbi unijeli svoju državnost u državu SHS, da su prolili za nju krv i da su jedino granice međunarodno priznate srpske države bile poznate pred ulazak u zajednicu SHS (i crnogorske, no o tom nekom drugom prilikom), a sve druge su iscrtane tek kasnije, pa je stoga, ako već dolazi do raspada Jugoslavije, trebalo vratiti se na 1918. i dogovoriti drugačije granice raspada...dakle, ta ideja i s tim argumentima kolala je u jednom dijelu intelektualnih i drugih krugova, međutim, ako je vjerovati Milanu St. Protiću, ona uopšte nije iznijeta na taj način Badinterovoj komisiji.

Badinter je, zajedno sa grupom pravnika, u zlo doba došao da vidi šta se dešava i da, ako bude nužno (a očigledno je bilo), uspostavi neke principe za disoluciju Jugoslavije, iza kojih će stati međunarodna zajednica.

Da skratimo priču, političke predstavnike srpske strane pitao je šta je za njih nesporno iz Jugoslavije i oni su odgovorili Avnoj (proradila komunistička žica kod drugova iz SPS-a), a pošto je i za sve druge, iz razumljivih razloga, bio nesporan Avnoj, onda je Badinterova komisija zaključila - ako je nesporan Avnoj, onda su nesporne i njegove granice, tako da - ako se Jugoslavija već raspada onda jedino ima smisla da se raspada po tim granicama.
1918. godina, dakle, nije ni pomenuta. Nije pomenuta onda kad je to eventualno imalo smisla i na mjestu gdje je imalo smisla.

Inače, da stvari malo učinimo zanimljivijim, nisam to sam istraživao ali Žarko Puhovski izgleda jeste, i on kaže da tzv. avnojevske granice nisu nastale 1943. na Drugom zadjedanju Avnoja, nego 1945. (valjda je i rat bio završen). Nije potpuno sigurno kad i kako, na nekom sastanku drugova pobjednika na kojem nije ni vođen zapisnik, uglavnom - karte sa iscrtanim granicama su se samo jednog dana pojavile, i to je bilo to.
Međutim, pošto ih niko nije dovodio u pitanje, one su kreirale faktičko stanje.
nepopustljiv nepopustljiv 11:12 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jadragoljub
(vojno bi bandu polupali čas posla),

osamdesetih je NATOa priznala da bi ruski tenkovi za mesec ipo dana izašli na severno more i da ih oni ne bi mogli sprečiti. u ljudstvu, tenkovima i uopće u konvencionalnom ratu ništa ne bi mogla nata da spase europu.
lično čitao i gledao tijeh dana, 79 ili 80a.
gledao kako neki danski, premijer-gradonačelmik -nekakav političar javno na teveju kaže da danci neće da pružaju otpor rulićima ida se nada da ovi neće biti brutalni prema dankinjama. lično gledao u holandiji na teveju. nači ne u jugoslaviji na dnevniku već u holandiji na hilversumu1 ili 2 teveju.

A ja se pitam, zašto su mi tvoji komentari uglavnom nerazumljivi - kad ono, ti pišeš na holandskom.
nepopustljiv nepopustljiv 11:14 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Kineski se barjak veselo vijori...

Esivido na šta se ljudi lože u XXI veku...

Mislim, ajde mi libtardi, jebo nas, al' de će im grešna duša ima ovi blogovski hard kor antikomunisti da se isposunavraćaju neće ih 5l vode i 4kg šećerukocke vratiti u vertikalu...

Eeee, da.
Makso, molim objašnjenje za ovo libtardi?
Vidim da se često vajkaš ... ja kao libtard, mi kao itd...
Čisto da bih lakše shvatao kontekst.
nepopustljiv nepopustljiv 11:19 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

srdjan.pajic
maksa83
Kineski se barjak veselo vijori...

Esivido na šta se ljudi lože u XXI veku...

Mislim, ajde mi libtardi, jebo nas, al' de će im grešna duša ima ovi blogovski hard kor antikomunisti da se isposunavraćaju neće ih 5l vode i 4kg šećerukocke vratiti u vertikalu...


Da, čoveče, kuda ide ovaj svet...

Nego, jel može neko od vas što je putovao na Istok, da mi objasni sledeći fenomen: ovde kod nas u unutrašnjosti je uveliko u toku naseljavanje Kineza, kupuju nekretnine u kešu, ne pitaju šta košta, i to sve mladi bračni parovi, identični, ko u fabrici štancovani, žalio sam se benetu onomad, ali on kaže bolje kinezi, nego glupi crnci ili lenji meksikanci. E, dakle, ono što mi je zanimljivo: u prodavnici idu kao mali roboti, uvek u paru, sa telefonima u ruci, znači, muž + telefon i žena + telefon, isukan u borbenom položaju, i slikaju sve živo - ne prodavnicu, onako, za familju i komšiluk, nego svaki pojedinačni artikal, izbliza - pretpostavljam da slikaju bar kodove, pa na kineskom guglu gledaju šta je karfiol, a šta šanGarepica. Onda dođu na kasu, i tamo isto bleje u te telefone, čukaju i slikaju, kao hipnotisani dok se kasirka muči da ima objasni nešto. Engleski jako slabo govore, ako uopšte, pretpostavljam da to ima neke veze sa tim, mada je tu sve očigledno šta je šta i koliko košta. A glupo mi da ih pitam, verovatno ne bi ni razumeli.



Isto zajedno kao moja žena i ja - doduše, mi bez telefona u ruci.

Ono što obožavam, pri kupovini, da uradim ženi je ... kada ona, npr. 5 puta neki artikl premeće po rukama, pa ga ubaci u korpu, pa izvadi i vrati na policu, ... a ja, onda, namerno, kada ona ne gleda - uzmem to isto i ubacim u kolica, te prekrijem nečim da ona ne vidi, sve dok ne praznimo kolica na kasi.
I onda na kasi, gleda u to - pa kako to, otkuda to kada ja to nisam uzela itd...
A ja se pravim blesav da nemam pojma.
nepopustljiv nepopustljiv 11:26 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Tu grešiš!
Nismo probali, nego kasno reagovali.
Drugi su to već debelo planirali, pripremili, a nas je zateklo.

Kako nas bre zateklo jebali smo majku dok smo mi imali svo oružje - ispečatirali Vukovare, držali Sarajevo 4 godine pod opsadom, mlatili levo i desno... Da li stvarno misliš da je sve ošloukurac zato što nismo dovoljno žustro ratovali? Ovo ovako kakvo je sada je jedini mogući ishod te stvari, i ne, nisi mogao da "zaokružiš teritoriju" i kažeš "ovo je sad Srbija", to nije bilo realno dostižno ni u jednom trenutku.

Bravo!
Eeee, da ne bi bilo tako kako si naveo (izuzimam ovo patetično Vukovar i Sarajevo - koje ne uvažava da je u tim sredinama živelo mnogo Srba, koji su počeli da beže pre razaranja), da mi uobzirimo i ovo što, između ostalih, piše i Predatortz.
Dakle, radimo na promeni početnih uslova.
nepopustljiv nepopustljiv 11:29 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Nije, ali si mogao da kažeš, ajd da (pokušamo makar) da se dogovorimo kako ćemo ovo što nikome ne treba, Jugoslaviju, da rastočimo ko ljudi.

Kako bi u tvojoj viziji izgledala ta ostavinska rasprava, tj. šta bismo mi to tražili a da oni ostali kažu "ok, pošteno, važi"?

Minimum k'o Car Dušanovo carstvo.
Još ako bi mogli da se pripoje prostori gde su Lužički Srbi, kao i Srpske Moravice u Češkoj.
nepopustljiv nepopustljiv 11:34 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

aureus
predatortz
Ebala ih (vas:) Jugoslavija.


Za ovdašnje komuniste ideja bilo kakve Srbije je poraz njihove ideje.

Možda je ovo malko nategnut zaključak.

Jugoslaviju je stvorio srpski kralj, a komunistima je sve vrijeme bio važniji socijalizam nego sama država. Naposlijetku su i napravili platformu za njen raspad (ustav iz 1974) a oni sami se, umjesto zbijanja i jedinstva, podijelili na republičke frakcije komunističke partije.

Dodatno, u Srbiji je malo koji Srbin na popisima govorio da je Jugosloven.
Više je Jugoslovena procentualno bilo u Hrvatskoj.

Ma, njima je bio najvažniji dragi (im) drug Tito, doživotni predsednik države, doživotni predsednik SKJota, doživotni vrhovni komandant ...
Jedino mi nije jasno kako (im) je dragi drug Tito ispustio premijersku poziciju ... istina, to je ionako bila sprdnja od pozicije, jer se čak i nije zvala premijerom.
Komunisti, da li se ja dobro sećam da su čak i ministre zvali nekako drugačije?
aureus aureus 11:46 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

nepopustljiv

Komunisti, da li se ja dobro sećam da su čak i ministre zvali nekako drugačije?

Zovu i Amerikanci.
nepopustljiv nepopustljiv 11:49 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

aureus
nepopustljiv

Komunisti, da li se ja dobro sećam da su čak i ministre zvali nekako drugačije?

Zovu i Amerikanci.

Za Amerikance znam.
aureus aureus 13:53 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

nepopustljiv

Ono što obožavam, pri kupovini, da uradim ženi je ... kada ona, npr. 5 puta neki artikl premeće po rukama, pa ga ubaci u korpu, pa izvadi i vrati na policu, ... a ja, onda, namerno, kada ona ne gleda - uzmem to isto i ubacim u kolica, te prekrijem nečim da ona ne vidi, sve dok ne praznimo kolica na kasi.
I onda na kasi, gleda u to - pa kako to, otkuda to kada ja to nisam uzela itd...
A ja se pravim blesav da nemam pojma.

E jesi blesavko.
Izlažeš se dodatnim troškovima samo da bi zezao svoju ženu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:10 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
Kako ja mogu započeti osvajački rat na svoju dedovinu, a da je pridošli islamisti brane od mene?

Možda ne bi bio u situaciji da braniš dedovinu da nisi hteo da izrežeš sebi državu od još dve republike koje se sa tim baš nisu slagale. Ako ja tebe dobro razumem ti misliš da je tvoj zajeb samo što to nisi uradio na isti način ali drugačije (što je nemoguće), tj. samo da su tu bili neki mitski Srbi i neki mitski generali i neki mitski ovi i oni i da su svi bili pravioslavni i tradicionalni ujedinjeni abismoimjebalikevu i to bi bilo to. Pa, vidi vraga - nema tih mitskih mnogo boljih Pravoslavnih i Tradicionalnih i Ujedinjenih, to ti je raspali Vuk Drašković koji je prodao pravoslavlje i tradiciju za poslovni prostor i ovi što su sad na vlasti, preimenovani SRS i zaštićeni beli međed Vjekoslav Šešelj i narod koji će da poveruje u proizvoljnu budalaštinu sa televizje, šta god da je. To je bajo - to, to imaš, sa tim radiš, i kad radiš tako kako radiš sa tim i takvim onda prođeš kako prođeš, nema tu sad "a moglo je bolje". Nije.




Druže, sve si rekao. A kad krenu da lažu kako ih jako brinu Čačak, Užice i ostala Srbija, koja je zbog njihovog pljačkaškog pohoda u pokušaju završila ovako sjebana, dok tebe i ostale libtarde i žene u crnom optuže za kurobolju, to baš tera na povraćku.


predatortz predatortz 17:20 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Druže, sve si rekao. A kad krenu da lažu kako ih jako brinu Čačak, Užice i ostala Srbija, koja je zbog njihovog pljačkaškog pohoda u pokušaju završila ovako sjebana, dok tebe i ostale libtarde i žene u crnom optuže za kurobolju, to baš tera na povraćku.


A evo ga i Amerikanac što zna sve o Bosni. I ko je počeo, i ko je pljačkao, i ko se jadan samo branio...
Pričala mu teta Nataša...



Često se pitam koliki retard neko mora da bude da rat tri naroda, tri religije, koji se u Bosni ponavlja na svakih par decenija, odnosno sa svakim lomom u Evropi i svetu, svede na priču o beloj tehnici, krađama i sličnim nus pojavama svakog rata.

Retard, ili neko ko je imao koristi od te priče.
Jer, takvi su se devedesetih lepo plaćali da seru protiv svog naroda, drukaju, glume ludilo...
Posle su, većinom, nagrađeni odlaskom u pečalbu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:34 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

vede na priču o beloj tehnici, krađama i sličnim nus pojavama svakog rata.


Mislim da se ovde priča o otimanju teritorija, i pokretanju sukoba sa tom namerom pre svega, to jest, kako je kolega maksa to lepo i precizno formulisao - o krvavom osvajačkom ratu (mada ja, i haški sud, koji ti je zbog toga pohapsio i na robije oterao šefove, koje u jednom komentaru veličaš i braniš a u drugom ih pljuješ, koristimo izraz "organizovani zločinački poduhvat" ).

Vidi, tu romantiku "ratovanja" koju ti ovde prodaješ, ja ne kupujem. Tako da džabe gubiš vreme sa mnom, što si, mislio sam, do sada već bar jedno deset puta i sam zaključio i uz treskanje vratima i nuđenje spolovila na pušenje, napustio prostoriju u kojoj se relativno pristojno debatuje, i rešio da mi se više ne obraćaš. Ja te uvek iskreno podržavam u tom nastojanju.

milisav68 milisav68 17:40 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

maksa83
imaj u vidu da ih ja volim malo citrusnije/kiselkastije koje se obično vode kao Ethiopia (mada ne nužno).

Citrusnije/kiselkastije, nema veze sa vrstom kafe, već sa načinom/profilom, pečenja/prženja - to se dobija slabijim pečenjem, odnosno "sklanja" se sa vatre ranije.

E sad (ono što si pravilno povezao), ne reaguju sve kafe isto na takav način obrade, a najbolje se pokazala Etiopija (Sidamo), koja (tako obrađena) daje najbolji ukus za filter kafu tzv Chemex (a može i za espreso).
Ovi Aviatori što su se pootvarali na svakom ćošku

I Kafeterija

Tu se javlja problem - koliko para, toliko muzike - odnosno, ne ceni se dovoljno znanje barista, gde Pajić greši da sve zavisi od uređaja.

Treba znati uskladiti krupnoću meljavine i količine kafe (što recimo zavisi od atmosferskog pritiska i vlažnosti vazduha, što znači da treba štelovati mlin svakog dana/jutra, a kad se menja vreme i u toku dana).

Inače, razlika u kvaltetu kafe koja se konzumira u Evropi i USA je mala, ali se veoma razlikuje u navikama, odnosno ukusima na koje smo/oni navikli (način obrade i priprema), otud nerazumevanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Tu se javlja problem - koliko para, toliko muzike - odnosno, ne ceni se dovoljno znanje barista, gde Pajić greši da sve zavisi od uređaja.


Ma, naravno, ja se malo zajebavam sa maksom. Umeju bariste da zaseru espreso, još kako, uprkos svoj tehnologiji. Ali to je sve sad samo pitanje vremena, broja senzora i control loop-ova, kad će bariste da počnu da služe samo da blebećeš sa njima, dok ti robot pravi optimalnu kaficu.


milisav68 milisav68 17:48 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Atomski mrav
Je li, kako to da ti školovani, sposobni i ne znam sve kakvi likovi (zgodni u svakom slučaju) nisu jebali kevu tim nepismenim ološkim vucibatinama i to uz svesrdnu pomoć Vermahta?

Bio neko ko je na kraju jebao kevu tom Vermahtu.

U međuvremenu su se krili kod prijatelja u NDH.
milisav68 milisav68 17:56 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

srdjan.pajic
Ali to je sve sad samo pitanje vremena, broja senzora i control loop-ova, kad će bariste da počnu da služe samo da blebećeš sa njima, dok ti robot pravi optimalnu kaficu.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Je li, kako to da ti školovani, sposobni i ne znam sve kakvi likovi (zgodni u svakom slučaju) nisu jebali kevu tim nepismenim ološkim vucibatinama i to uz svesrdnu pomoć Vermahta?


Pa vidi, nije to ni prvi ni jedini put da zlo pobedi dobro, toliko valjda i ti znaš.
U mom selu za takve prilike smislili izreku, dođoše divlji i oteraše pitome.

Ali dobro u tome je što zlo može da pobedi, ali uglavnom privremeno, kasnije stvari dođu na svoje.
Evo tako bi sa komunistima, pobediše, zavladaše, ali prođe i njihovo, odoše u tri lepe pičke materine.
Gde im je i mesto.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:40 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks


e i mene to interesuje, kako bi oni vodili tu ostavinsku raspravu.

I mene! I mene!


A šta to očekujete, šta vas zanima?
Neko rešenje iz korpusa: EUREKA! evo ga, rešenje za sve prilike, samo ga se niko nije setio.
Mali Perica i politika.

Naravno da ne postoji niti je postojalo neko čarobno rešenje, ali je postojao drugi pristup sa strane Srbije.
Pristup u kome bi rekla ma jebala vas Jugoslavija, nas zanima samo Srbija i srpski interesi.
I da se sa tom pozicijom uđe u pregovore, kao što je ušla Hrvatska npr.

Kako bi tekli pregovori niko ne može da zna, kako bi se završili takođe je nemoguće znati, da li bi bilo rata ni to se ne zna.

Ali ako bi ga i bilo ušli bismo urat sa Hrvatskom sa istih pozicija, sa pozicija interesa svojih država, a ne da Hrvati imaju jasan cilj, jasnu nameru da naprave svoju državu, a Srbija pojma nema šta hoće.
Tako se rat ne dobija.

Ako se ne bi mogle dogovoriti granice onda bi se ušlo u rat za granice, a da je to bilo moguće, da je bilo moguće iscrtati i druge grabice, koje nisu avnojevske, imamo jasan primer Srpske.

Ja sam uveren da bi moglo da prođe bez rata, ali i ako ne bi prošlo, ako bi se moralo u rov, rat bi bio jasniji, časniji i Srbija ne bi bila tretirana kao isključivi krivac.
Makar ne onako jednoglasno u celom svetu.

A samo to je bilo dovoljno da Hrvati spuste svoje zahteve, jer oni nisu budale da misle da mogu tući Srbiju jedan na jedan, tek tako. Njima je trebala situacija koju su napravili, a Sloba im išao na ruku, da je ceo svet protiv Srba, pa kad ih proteraju, a proteraju babe, zubare i magacionere, svet ćuti.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:34 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

A šta to očekujete, šta vas zanima?


Pa ja sam očekivao nešto pametno, a ne ovaj, da prostiš, hors šit.

Znači, ispada, da se neko setio da promeni ime onog što je ostalo od Jugoslavije u Srbiju, mi bi opet krenuli u rat, sa još više entuzijazma, sad da li frontalno, ili tako što ćemo prvo da podbunimo lokalce da oni krenu da se rokaju, a posle uletimo i mi, dakle, sve kao što je i bilo, sem što smo kod ovog "mi uletimo" bili malo spuvani, slali kriminalce i državnu bezbednost da kolju po selima umesto nas, ali bi nas sad svet gledao sa uvažavanjem, a ne kao agresora. Hm...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks


srdjan.pajic
A šta to očekujete, šta vas zanima?


Pa ja sam očekivao nešto pametno, a ne ovaj, da prostiš, hors šit.

Znači, ispada, da se neko setio da promeni ime onog što je ostalo od Jugoslavije u Srbiju, mi bi opet krenuli u rat, sa još više entuzijazma, sad da li frontalno, ili tako što ćemo prvo da podbunimo lokalce da oni krenu da se rokaju, a posle uletimo i mi, dakle, sve kao što je i bilo, sem što smo kod ovog "mi uletimo" bili malo spuvani, slali kriminalce i državnu bezbednost da kolju po selima umesto nas, ali bi nas sad svet gledao sa uvažavanjem, a ne kao agresora. Hm...


Srki, ništa ti nisi razumeo.
Da sad ne vrtum istu priču pokušavajući da objasnim, moj ti je savet, prijateljksi, iskreno prijateljski, da se ne bakćeš ovakvim ozbiljnim stvarima, nego onim što ti mnogo bolje ide, a to je da me provociraš pljuvanjem po četnicima.
To često uspeš, ovo ti baš i ne ide.

Ili provociraj Predatora frižiderima (to samo u slučaju da ti je provociranje cilj, a ako stvarno to misiš, ćuti da se ne sramotiš)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:18 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks


da se ne bakćeš ovakvim ozbiljnim stvarima,


Ja sam ozbiljno očekivao da ćeš da izbriljiraš u odgovoru na maksino pitanje. Ali nisi, žao mi je.

(dobro, iskreno: nisam očekivao, ali to je manje bitno. Ti izgleda nisi ni svestan koliko te taj neočetnički pogled na svet sputava u rezonovanju. Ali, ok, šta da se radi...)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Problem je u tome što su hteli i teritoriju - naseljenu Srbima,ali bez Srba.

A to onda nije moglo drugačije nego ...

Ov tek sad videh

Nije moglo drugačije nego ratom, naravno.
Ali kakvim ratom?
Ratom koji dobijaju, i to tako da je ceo svet na njihovoj strani.
Takav rat im je Sloba priredio, i to takav da ga sigurno dobiju jer protiv sebe imaju neorganizovanu masu kojom komanduju policajac i magacioner, a proteruju starce i decu.

A da li bi to uspeli u ratu koji bi vodili protiv organizovane srpske vojske, u situaciji kad ne bi mogli da računaju na apsolutnu podršku velikih sila?
Pa ne bi, i oni bi znali da ne bi, i samim tim bi morali da odustanu od cilja etnički čiste Hrvatske i da prave neke kompromise.

Greška je tadašnju situaciju posmatrati kao jedinu moguću, i u okviru te situacije tražiti drugi ishod.

Situaciju u kojoj Hrvati dobijaju sve nije obezbedila neka hrvatska vojna sila (koja nikad nije postojala) niti neka supermudra hrvatska politika, nego joj je itekako kumovala apsolutno pogrešna politika Beograda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ja sam ozbiljno očekivao da ćeš da izbriljiraš u odgovoru na maksino pitanje. Ali nisi, žao mi je.


Ma jesam, samo ti nisi shvatio :)
predatortz predatortz 21:41 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Takav rat im je Sloba priredio, i to takav da ga sigurno dobiju


Ma jasno! Sloba je hrvatski, šiptarski i bošnjački državotvorac.
Čovek koji je završio Kominternin zadatak o suzbijanju srpskog uticaja i slabljenju srpske moći. Pre toga su dobro osakatili Srbiju. Intelektualno, ekonomski, moralno, i u svakom drugom pogledu.

Nego, da ja tebe nešto pitam:
Koji moj nama treba da se natežemo oko toga sa kojekakvim?
Realno, šta će nam to?
Ko ih bre jebe?!
Imali su svoje vreme, i oni i njihovi, pokazali su šta i koliko znaju, sve su nas u govna do grla uvalili, i još nas za to krive.
Atomski mrav Atomski mrav 21:42 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Pa vidi, nije to ni prvi ni jedini put da zlo pobedi dobro, toliko valjda i ti znaš.
U mom selu za takve prilike smislili izreku, dođoše divlji i oteraše pitome.

Ali dobro u tome je što zlo može da pobedi, ali uglavnom privremeno, kasnije stvari dođu na svoje.
Evo tako bi sa komunistima, pobediše, zavladaše, ali prođe i njihovo, odoše u tri lepe pičke materine.
Gde im je i mesto.


Dobro, neću da ti smetam, uživaj u svom la-la-lendu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:54 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Nego, da ja tebe nešto pitam:
Koji moj nama treba da se natežemo oko toga sa kojekakvim?
Realno, šta će nam to?


Ništa humanitrani rad, otvaranje očiju zabludelima, i to.
To te ne zanima?
E, a ja sam plemenit čovek :)
aureus aureus 22:05 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Samo da primjetim...i da sve može da se vrati 30 godina unazad, da može drugačije i ispočetka, neki se ne bi baš potrudili da izbjegnu rat.

Imao je kome Milošević pričati 1989. da su "ponovo pred nama borbe koje možda nisu oružane, premda ni takve nisu isključene".
Imao.
Dobio čovjek 3,2 miliona glasova godinu dana kasnije.
bene_geserit bene_geserit 22:06 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

nepopustljiv

Čarli, zbog čega su te banovali ovaj put?
Ja još nisam video da si napisao bilo šta vredno banovanja, a uporno ti novi nikovi iskaču svakih par nedelja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Samo da primjetim...i da sve može da se vrati 30 godina unazad, da može drugačije i ispočetka, neki se ne bi baš potrudili da izbjegnu rat.

Imao je kome Milošević pričati 1989. da su "ponovo pred nama borbe koje možda nisu oružane, premda ni takve nisu isključene".
Imao.
Dobio čovjek 3,2 miliona glasova godinu dana kasnije.


Naravno da je imao, i sad zamisli da se ta energija pravilno usmerila i kontrolisala.

Da je umesto budalaste Slobine priče o Jugoslaviji, budalste Vukove priče o sečenju ruku, Šešeljeve o kašikama i još mnogo glupsoti, neko rekao, ljudi, sa Jugoslavijom je gotovo, hajd da vidimo šta ćemo sa Srbijom.

Sloba i svi ostali, i Vuk i Šešelj, su se zgražavali kad je Mesić rekao da je uradio posao i da Jugoslavije više nema. Kao, dirnuo nam u Jugoslaviju sram ga bilo, to se ne sme.

A to je bilo vreme, ustvari vreme pre toga, kad se trebalo sesti sa Tuđmanom, Mesićem i razgovarati.
Ok, hoćete Hrvatsku, odlično, i mi hoćemo Srbiju, ajd da probamo da se dogovorimo.
A pozadi malo zveckaš oružjem, malo mu nabijaš na nos njegov etnički sastav koji mu baš i ne ide na ruku, malo mu podilaziš da ćeš napraviti neki ustupak, a on nije u poziciji da se kurči kao devedeset pete.

Ali ne, tad Jutel i Sloba telale o Jugoslaviji, građanisti o Jutelu, ove budale o barjacima i kašikama, a Hrvati, pametno, prave Hrvatsku.

anonymous anonymous 22:36 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Da je umesto ....


I dalje istrajavaš.
Stvarno misliš da je to moglo tako?

Sednemo ispijemo po viskić i dogovorimo se - tebi ovo, meni ono ?

Stvarno me zabrinjavaš.
anonymous anonymous 22:41 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks


Ja sam uveren da bi moglo da prođe bez rata,


Grešiš. I to - katastrofalno.

1,Nije moglo bez rata
2. Nije moglo da rat prođe bez mešanja sa strane, jer bi Srbija dobila.
3. Nije moglo bez okrivljavanja Srbije, jer bi u protivnom agresori bili na sudu.

Ovo su aksiomi.





hoochie coochie man hoochie coochie man 22:41 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Stvarno misliš da je to moglo tako?

Sednemo ispijemo po viskić i dogovorimo se - tebi ovo, meni ono ?


Tako, sednemo ispijemo i gotovo, sigurno nije moglo.

A kako jeste osim onoga što se desilo?
Ili misliš da je to bilo bogom dano, zapisano u sudbini, da niko nije pogrešio, jednostavno drugačije nije moglo?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:46 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Atomski mrav
Pa vidi, nije to ni prvi ni jedini put da zlo pobedi dobro, toliko valjda i ti znaš.
U mom selu za takve prilike smislili izreku, dođoše divlji i oteraše pitome.

Ali dobro u tome je što zlo može da pobedi, ali uglavnom privremeno, kasnije stvari dođu na svoje.
Evo tako bi sa komunistima, pobediše, zavladaše, ali prođe i njihovo, odoše u tri lepe pičke materine.
Gde im je i mesto.


Dobro, neću da ti smetam, uživaj u svom la-la-lendu.


Ni ti nisi shvatio hučija...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:54 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ni ti nisi shvatio hučija..


Al zato ja njega jesam :)
anonymous anonymous 22:54 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

hoochie coochie man
Stvarno misliš da je to moglo tako?

Sednemo ispijemo po viskić i dogovorimo se - tebi ovo, meni ono ?


Tako, sednemo ispijemo i gotovo, sigurno nije moglo.

A kako jeste osim onoga što se desilo?
Ili misliš da je to bilo bogom dano, zapisano u sudbini, da niko nije pogrešio, jednostavno drugačije nije moglo?


Jednostavno nije moglo.

Iz više razloga.

Pre svega zbog isprepletanih interesa velikih sila, koje nisu uvek na istoj strani.

I kontrole Balkana.

Zbog razbijanja i unazađivanja jednog uspešnog socijalističkog društva.
Zbog davanja lekcije drugima.
Zbog utemeljivanja nove NATO politike.
Zbog stvaranja jeftine radne snage na tlu Evrope.
Zbog neoliberalnog koncepta ekonomske politike koji zahteva čvrstu pesnicu , nestabilno i urušeno društvo ( u šoku )

Zbog promovisanja novog globalnog sukoba ( civilizacija ) umesto ranijeg ideološkog.

Zbog toga što utemeljenje novih država-nacija zahteva - MIT i RAT.

....
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:10 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Jednostavno nije moglo.


Jedna od onih teza koje se ne mogu ni dokazati ni pobiti.
Nije moglo i kvit.

Naravno, u to se ne uklapaju činjenice o stavovima, zvaničnim, javnim, evropskih država (Van Der Bruk, De Mikelis...)koje nisu odmah bile na strani Hrvata i Sloevnaca, nego ili neutralni ili takvi da su ostavljali mnogo prostora za razgovor, Amerike koja se baš nešto i nije trudila oko Jugoslavije u početku, a da su tek kasnije nedvosmisleno podržali antisrpsku stranu, ali te činjenice se lako zaobilaze tvrdnjom: ma folirali su se, to je bila maska, sve je bilo već odlučeno.

I ta tvrdnja se ne može pobiti.
Ne može se ni dokazati.

Tako da svakome odstaje da misli da Srbija nije mogla ništa pametnije da uradi od onoga što jeste, ili da jeste mogla, ali je radila pogrešno.
bene_geserit bene_geserit 23:57 11.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Pre svega zbog isprepletanih interesa velikih sila, koje nisu uvek na istoj strani.
I kontrole Balkana.
Zbog promovisanja novog globalnog sukoba ( civilizacija ) umesto ranijeg ideološkog.
Zbog utemeljivanja nove NATO politike.
Zbog davanja lekcije drugima.

Ovaj deo naravno.
Zbog razbijanja i unazađivanja jednog uspešnog socijalističkog društva.
Zbog stvaranja jeftine radne snage na tlu Evrope.
Zbog neoliberalnog koncepta ekonomske politike koji zahteva čvrstu pesnicu , nestabilno i urušeno društvo ( u šoku )

Ovaj deo je već sumnjiv.
Nije Jugoslavija bila uspešno socijalističko društvo, bila je samo najmanje neuspešno jer je bila najmanje socijalistička.
Jeftine radne snage ima gde hoćeš a transport je takoreći džaba.
Nestabilno i urušeno društvo u Evropi je korisno Amerima iz geopolitičkioh razloga (potencijalni izvor nestabilnosti ako kad EU postane konkurencija ne više kontrolisana), ali baš zbog "neoliberalnog koncepta ekonomske politike", to je onako nategnuto i ideološka fraza.
vcucko vcucko 07:09 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

anonymous

Zbog razbijanja i unazađivanja jednog uspešnog socijalističkog društva.
....

Ovo je u osnovi svega.

Da ne bi sad krenuli u drugu polemiku - ne mislim da je to društvo bilo tako uspešno po suvim ekonomskim parametrima. Naprotiv. Bilo je uspešno u smislu - eto, funkcionisao je soc. sistem bez bodljikave žice i minskih polja oko države i koji je koliko-toliko profitirao od balansiranja između blokova. U prevodu, Česi i Poljaci nisu mogli da žive u svom socijalizmu, Jugovići jesu. Bar dok je bilo nekoga sa strane da taj život refundira

A to nije smelo da se dopusti. Eksperiment završen, svako dalje postojanje bilo koga ili čega što asocira na mogućnost i održivost socijalizma je postalo suvišno i opasno. Zato samo udri, bez milosti. Što gori da isplivaju, to bolje.

Mi jesmo birali te loše, ali kod zapada je bilo i platno i makaze. Sojuz nije postojao kao faktor, tamo je Gorbi zarađivao svog Nobela, Volođa je još skupljao rasute papire i heftalice po Lubjanki. Znači zapad je mogao da išamara i pošalje u ćoše bilo koga, bez prevelike pompe. Ne da nisu hteli, nego je - sa njihovog stanovišta - sve bilo potaman.
jadragoljub jadragoljub 07:34 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Jel ja dobro shvatam, "vi" ste drugovi komunisti, a "mi" smo Srbi?

teško je da ti objasnim svoj komuniazm u ovom formatu, mislim na format bloga, al da pokušam.
u doba socijalizma, za mene je Yu bila socijalistička zemlja.
daklemi iako sam se prvih 30 godina života držao podalje od tog sistema , ibio pasivni protivnik, više kritiči raspolože, i kao takav se raovao padu onoga što se u svet zvalo komunizam.
prateći šta se dešava po celom svetu a i ono što vi libertarijanci ovde zastupate, znači vašom zaslugom sam posta simpatizer komunizma, tj socojalizma.
vi libertarijanci ste mo odbili od kapitalizma i gurnuli svet prokomunističkih ideja.

kamilo_emericki kamilo_emericki 08:06 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

hoochie coochie man
Samo da primjetim...i da sve može da se vrati 30 godina unazad, da može drugačije i ispočetka, neki se ne bi baš potrudili da izbjegnu rat.

Imao je kome Milošević pričati 1989. da su "ponovo pred nama borbe koje možda nisu oružane, premda ni takve nisu isključene".
Imao.
Dobio čovjek 3,2 miliona glasova godinu dana kasnije.


Naravno da je imao, i sad zamisli da se ta energija pravilno usmerila i kontrolisala.

Da je umesto budalaste Slobine priče o Jugoslaviji, budalste Vukove priče o sečenju ruku, Šešeljeve o kašikama i još mnogo glupsoti, neko rekao, ljudi, sa Jugoslavijom je gotovo, hajd da vidimo šta ćemo sa Srbijom.

Sloba i svi ostali, i Vuk i Šešelj, su se zgražavali kad je Mesić rekao da je uradio posao i da Jugoslavije više nema. Kao, dirnuo nam u Jugoslaviju sram ga bilo, to se ne sme.

A to je bilo vreme, ustvari vreme pre toga, kad se trebalo sesti sa Tuđmanom, Mesićem i razgovarati.
Ok, hoćete Hrvatsku, odlično, i mi hoćemo Srbiju, ajd da probamo da se dogovorimo.
A pozadi malo zveckaš oružjem, malo mu nabijaš na nos njegov etnički sastav koji mu baš i ne ide na ruku, malo mu podilaziš da ćeš napraviti neki ustupak, a on nije u poziciji da se kurči kao devedeset pete.

Ali ne, tad Jutel i Sloba telale o Jugoslaviji, građanisti o Jutelu, ove budale o barjacima i kašikama, a Hrvati, pametno, prave Hrvatsku.


U Bosni ima izreka: Puk'o top, prosao Bajram.
Sad su svi pametni i znaju sta nije trebalo raditi devedesetih. Medjutim, malo ko citira sebe iz devedesetih i moze sa ponosom reci: Evo, ovo sam ja bio tad. I to dokazati.
Prilicna doza precijenjenosti svoje moci, i ekonomske i vojne, bila je veliki handikep Srbije devedesetih. Niko u Srbiji tada nije ni pomisljao da ce Srbija doci ovdje gdje je danas. Niko. Ako je bio molim da me podsjetite pa da se izvinem.
Nisu komunisti bacali cvijece na tenkove JNA kad su krenuli na Hrvatsku, bilo je medju tim bacacima cvijeca i vlasnika partijskih knjizica, komunista nije, ali nacionalista-sovinista jeste bilo puno.
Ima u krvavom raspadu Jugoslavije i prilicna doza stranog uticaja.
U BiH je u jednom trenutku prije rata postojala sansa da ne dodje do rata (Kutiljerov plan) i svi su objavili da je dogovor postignut ali je sutradan u Sarajevo dosao americki ambasador iz Beograda i Izetbegovic jenekoliko sati poslije razgovora sa njim objavio da se povlaci iz dogovora i put ratu je bio otvoren.

PS

Familija Izetbegovic se drzi i danas tradicije lakog odustajanja od dogovora. Ovu Dodikovu izjavu jos niko nije opovrgao.
“Mi se dogovorimo s Izetbegovićem koji pristane i kaže OK, ide predsjedatelj Srbin i tri ministarstva, ide tri ministra Bošnjacima, tri Hrvatima. Zato što je predsjedatelj Srbin, Bošnjaci biraju prvi, Hrvati drugi, mi treći. I to je fer. I sve je to bilo u redu i hajdemo napraviti neku izjavu, koju napravi Bakir Izetbegović. Tu istu izjavu koju je napravio Bakir Izetbegović parafiramo ja i Čović, a on kaže ‘moram još vidjeti’.

jadragoljub jadragoljub 08:17 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

kamilo_emericki


meni je ovo najtačnij pokušaj da se racionalno objasni bosanski rat.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:18 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

vcucko
anonymous

Zbog razbijanja i unazađivanja jednog uspešnog socijalističkog društva.
....

Ovo je u osnovi svega.



A to nije smelo da se dopusti. Eksperiment završen, svako dalje postojanje bilo koga ili čega što asocira na mogućnost i održivost socijalizma je postalo suvišno i opasno. Zato samo udri, bez milosti. Što gori da isplivaju, to bolje.


Mozda je Leden doktrina u pitanju:

"Svakih desetak godina SAD mora izabrati jednu manju usr*anu zemlju i razbiti je o zid, tek tako kako bi ostatku svijeta pokazali da smo ozbiljni".
predatortz predatortz 08:19 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

Ima u krvavom raspadu Jugoslavije i prilicna doza stranog uticaja.
U BiH je u jednom trenutku prije rata postojala sansa da ne dodje do rata (Kutiljerov plan) i svi su objavili da je dogovor postignut ali je sutradan u Sarajevo dosao americki ambasador iz Beograda i Izetbegovic jenekoliko sati poslije razgovora sa njim objavio da se povlaci iz dogovora i put ratu je bio otvoren.


Ovo si jako korektno napisao.
Pritom, treba dodati i sledeće:
Ma koliko nekom neverovatno zvučalo, Srbi u BiH su bili najmanje spremni, i najmanje voljni za rat.
Hrvati su već imali vojsku i borbeno iskustvo, Muslimani su osnovali "patriotsku ligu", štabove u svakom mestu, formirali jedinice, aktivno radili na naoružavanju mnogo pre početka rata. Formalno-pravno, to je bila paravojska u SFRJ.
Mi smo se oslanjali na JNA, koja je davala tandžare, tompsone, špagine, kao de se spremamo za WWII. Uniforme, ko je imao iz rezerve. Ko nije, ima šta ima.
Potom, Srbi jedini nisu želeli nikakvo razbijanje. Želeli su da ostanu u Jugoslaviji.
Kad je rat počeo, kad se videlo da se od koncepta Jugoslavije odustalo, naravno da su svoju sudbinu vezali uz Srbiju.
Pa, uz koga će koju pičku materinu?
Uz Hrvate i Muslimane koji su ih klali kad god im se za to ukazala prilika?!
I oko tog vezivanja za Srbiju postignut je konsenzus i komunista i nacionalno opredeljenih. Samo smo na tu Srbiju gledali različitim očima. Komunisti kao na skraćenu Jugoslaviju, mi drugi kao Srbiju sa svim njenim vrlinama i manama.

Al' ajde ti to objasni likovima koji znaju sve.

Edit:

Da podvučemo:

Srbi su u BiH pristali i potpisali Kutiljerov plan, kojim su imali čak i manje nadležnosti nego što je dobijeno Dejtonom.
Toliko o našoj želji za osvajačkim ratom, agresijom (na svoju dedovinu ), velikosrpskoj zaveri i ostalim sranjima koje nam ovde spočitavaju razni kursisti.

Dakle, gospodo kursisti, mi potpisali, potpisao Alija, pa povukao potez i rekao legendarnu rečenicu:"Žrtvovat ću mir za suverenu Bosnu!"

Potom, dragi moji kursisti, 26. marta 1992. snage iz Hrvatske prelaze Savu, pridružuju im se lokalne muslimanske i hrvatske paravojske (jer je u tom momentu JNA jedina regularna vojna formacija u BiH), napadaju Sijekovac, čine zločine nad civilima. Pre toga, 1. marta, u sred Sarajeva se puca na srpske svatove i ubija se mladoženjin otac. Ubija ga Ramiz Delalić, potonji komandant brigade, ovejani predratni kriminalac i svodnik. Smetala čoveku srpska zastava, zastava jednog od tri naroda, za koju je rekao da se neće vijoriti u Sarajevu, u kom su se već uveliko vijorile vezane hrvatske i muslimanske zastave, a gradom treštale Ilahije i Kaside.

Al', jebi ga, na kursu nije tako rečeno.
Rečeno da su Srbi napali, da su planirali to decenijama, da su hteli da otmu...

nikvet pn nikvet pn 09:19 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

kamilo_emericki

Sad su svi pametni i znaju sta nije trebalo raditi devedesetih. Medjutim, malo ko citira sebe iz devedesetih i moze sa ponosom reci: Evo, ovo sam ja bio tad. I to dokazati.


Гле чуда, могу ја.

На тему економије која је у корену свакога рата.

У локалном листу имам текст објављен 24.10.1990 под насловом Последња уравниловка социјализма. Предложио сам да држава Србија сваком грађанину са правом гласа бесплатно додели обвезницу (ваучер) друштвене имовине Србије. Са њом грађанин је слободан да уђе у било коју друштвену фирму да га упишу као акционара до законом одређеног рока. Потом би друштвена имовина Србије постала акционарска. Нек се грађанство забавља имовином и зарадом уместо ратом и отимачином.

Полит-фантастика, наравно, јасно и тада али... Смислих, написах, објавих и душу спасох
nepopustljiv nepopustljiv 09:58 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

kamilo_emericki

...
Nisu komunisti bacali cvijece na tenkove JNA kad su krenuli na Hrvatsku, bilo je medju tim bacacima cvijeca i vlasnika partijskih knjizica, komunista nije, ali nacionalista-sovinista jeste bilo puno.


Gluposti!
Cveće su bacali Jugoslaveni.
Ali ne zbog toga da ti tenkovi spasu Srbe koje su 'poluustaške' falange već poprilično provocirale i ubijale - jednog tamo, dva ovamo, sve pomalo - nego zbog toga da očuvaju Jugoslaviju i bratstvo i jedinstvo.
Nebitno je to više.
Nebitno čak i zašto ti tenkovi, kada su već krenuli, nisu za 24 sata stigli do glavnog grada soc. Hrvatske i za 28 sati do varaždinskog korpusa - i tako uguše proustaške falange itd.
No, kada se sve sabere i oduzme - hrvatski i slovenački narod su zaslužili da odu od Srba. Neka se oni oduševljavaju sa Pavelićem i kim god drugim hoće - kakve veze mi Srbi imamo sa time.
Još da se preostala šačica Srba doseli u Srbiju i milina.
Mi Srbi za sebe, a oni za sebe.
Kako god bilo, verujem (nadam se?) da se Srbi više nikada neće bratimiti sa onima koji ih nisu dostojni - dosta je bilo.
aureus aureus 11:58 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

jadragoljub

teško je da ti objasnim svoj komuniazm u ovom formatu, mislim na format bloga, al da pokušam.
u doba socijalizma, za mene je Yu bila socijalistička zemlja.
daklemi iako sam se prvih 30 godina života držao podalje od tog sistema , ibio pasivni protivnik, više kritiči raspolože, i kao takav se raovao padu onoga što se u svet zvalo komunizam.
prateći šta se dešava po celom svetu a i ono što vi libertarijanci ovde zastupate, znači vašom zaslugom sam posta simpatizer komunizma, tj socojalizma.
vi libertarijanci ste mo odbili od kapitalizma i gurnuli svet prokomunističkih ideja.

Ti maltene k'o hrvatski pisac Igor Mandić.
I on je nekad gledao poprijeko na komunizam, a danas kaže da smo završili u paklu kapitalističkom.

No opet nešto razmišljam...možda i nije taj kapitalizam tako loš ako obezbijediš dovoljno luksuza i radničkih prava.
kamilo_emericki kamilo_emericki 12:55 12.04.2019

Re: Radujte se papani, otvara se Starbaks

nikvet pn
kamilo_emericki

Sad su svi pametni i znaju sta nije trebalo raditi devedesetih. Medjutim, malo ko citira sebe iz devedesetih i moze sa ponosom reci: Evo, ovo sam ja bio tad. I to dokazati.


Гле чуда, могу ја.

На тему економије која је у корену свакога рата.

У локалном листу имам текст објављен 24.10.1990 под насловом Последња уравниловка социјализма. Предложио сам да држава Србија сваком грађанину са правом гласа бесплатно додели обвезницу (ваучер) друштвене имовине Србије. Са њом грађанин је слободан да уђе у било коју друштвену фирму да га упишу као акционара до законом одређеног рока. Потом би друштвена имовина Србије постала акционарска. Нек се грађанство забавља имовином и зарадом уместо ратом и отимачином.

Полит-фантастика, наравно, јасно и тада али... Смислих, написах, објавих и душу спасох

Lagana i kontrolisana privatizacija je tad vec bila u programu savezne vlade koju je predvodio Ante Markovic. Sto nije nastavljen taj program i ko ga je sve ometao jos niko nije ozbiljno analizirao. Mozda i jeste ali ja ne znam za tu analizu.
Od ozbiljnih i vrlo kompetentnih ljudi sam cuo objasnjenje da je slovenacka tranzicija najvecim dijelom zasnovana na Markovicevom programu za Jugoslaviju.

Ovdje je prica o rijesavanju nacionalnih pitanja na prostoru Jugoslavije. Moje pitanje se odnosilo na to.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana