Društvo| Ljudska prava

1000 KAMERA, ZA POČETAK

Freedom of Information RSS / 12.04.2019. u 11:07

Oviih  dana "hit" vest bila je ona da ministar Vulin i zamenik gradonačelnika Vesić stupaju u štaj glađu. Vest je, verujem ne samo kod mene, ozbiljno poljuljala uverenje da su Beket, Jonesko ili Kliz i njegov Leteći cirkus Montija Pajtona nenadmašni u kreiranju apsurda i "otkačenog" humora. Kao što mi je potom i "lavina" izjava o pridružitvanju štrajku gladi velikog broja poslanika u državnoj skupštini i odbornika u lokalnim skupštinama prilično "izbledela" Domanovića i njegovu Stradiju, mislim na onu otimačinu oko toga ko će više puta biti žigosan na čelu.

I kad se tako "efektnim" vestima doda inače hronična kakofonija kojom fabrika laži svakkodnevno truje našu javnost nije slučajno da se ta javnost istovremeno  s vrlo,vrlo malo pažnje suočila sa nečim što ozbiljnu pažnju zaista zaslužuje.

Javnost se, i pored odgovornih nastojanja nekih specijalizovanih NVO kao što su BCBP ili SHARE da ne bude tako, prilično mirno, tiho, suočila se tim da ne zna skoro ništa o novom sistemu video nadzora čije instaliranje je započeto u Beogradu. Manje više ništa osim da se radi o moćnom sistemu jer ne samo da je reč o ogromnom broju kamera za koje je i nadležni ministar slikovito  rekao  da će"pokriti  svaku ulicu, svaki prolaz i ulaz", nego i o tzv. inteligentnom sistemu kakav kod nas, bar do sada nije primenjivan.

I uz benevolentnu pretpostavku  da će to obezbediti korisne rezultate u borbi protiv kriminala, to nas suočava,  sa neprijatnom, činjenicom  da  oni koji sistem instaliraju očigledno  "nisu raspoloženi" da daju odgovore koje duguju na dug niz pitanja.I neprijatnom i zabrinjavajućom činjenicom s obzirom na to da inteligentni sistem video nadzora predstavlja jedan od najinvazivnijih prodora u privatnost i da je podložan ozbiljnim zloupotrebama.

MUP je sve informacije o nabavci , postavljanju  i korišćenju  1000 kamera proglasilo za "tajnu"! Takva ekstravagantna "poverljivost" ,čak i za naše prilike, je apsurd koji je suvišno i komentarisati podjednako kao što  je npr. suvišno govoriti o tome da tajnost informacija o lokacijama  kamera koje automatski prepoznaju tablice ali lica  i o svrsi i načinu obrade snimljenog materijala  neminovno izaziva neprijatne asocijacije na mogućnost  tajnog praćenja i prepoznavanja ne samo prekršioca zakona nego i drugih lica, npr. političkih protivnika.

Celu stvar je dodatno apsurdnom učinilo to što je isporučilac sistema, po mnogim kontroverzna kineska kompanija Huawei, na svom veb sajtu objavila studiju našeg "slučaja" i celokupnoj internet javnosti  ponudila mnoštvo informacija koje naše ministarstvo uskratilo našoj javnosti, otvarajući tako, uz ostalo, jedno smešno pitanje -  je li normalno da o video nadzoru u Beogradu kineski građani znaju više nego Beograđani? I jedno ni malo smešno -  da li su lični podaci naših građana dostupni, i u koje svrhe, kineskoj, stranoj  kompaniji?

To što je ubrzo, po svoj prilici na molbu iz Srbije, Huawei  uklonila pomenutu studiju sa svog sajta nije odgovor na to pitanje i nije ni malo umirujuće.

Isto kao ni jedina "dostupna a informacija" iz MUP-a - "ovo je samo početak, "Siguran grad" je samo prva faza, pokrićemo celu zemlju." Takve ambicije uz opisanu tajnovitost su stvar koja zaslužuje pažnju javnosti. I najveću moguću i blagovremenu.



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:50 12.04.2019

Re: U kontekstu,

da li iko od vas zna kako Ringier Axel Springer Media Serbia funkcionishe?


Kontrola medija preko marketinskih agencija
Der Fremde Der Fremde 21:14 12.04.2019

Re: U kontekstu,

angie01
da li iko od vas zna kako Ringier Axel Springer Media Serbia funkcionishe?


Kontrola medija preko marketinskih agencija


Angy ... ... jednostavno sam znao ... :) Neizmerno ti Hvala.
Smem li da te zamolim da ako bude neophodno, uzmesh ucescha u narednih par dana na oblikovanju ... ... sorry but, ...jel moze PP?
angie01 angie01 21:26 12.04.2019

Re: U kontekstu,

.. sorry but, ...jel moze PP?


koja konspiracija:),..moze, kazi.
Der Fremde Der Fremde 18:02 12.04.2019

U kontekstu,

.... npr. Corn mouth & Zox su ono shto nikada preostali.od vas na b92 nece biti!
Der Fremde Der Fremde 18:03 12.04.2019

Re: U kontekstu,

...
Der Fremde Der Fremde 18:30 12.04.2019

U kontekstu,

Izvini Rodoljube, plz, ... u dva tvoja poslednja post-a sam maximalno pokushao da animiram prepstalu B92 zajednicu, za neshto novo ... ... ... bez ikakvog uspeha. Da, ... stojim iza toga. Zeleo bih da razumesh da ti najiskrenije zahvaljujem na tvojoj patience. Svakako, voleli bismo da te vidimo nekada kao predsednika Srbije :)
Sve najbolje
aureus aureus 22:47 12.04.2019

Režim uzvraća udarac!

N1:


Predstavnici Povereništva Srpske napredne stranke (SNS) ušli su i u radne prostorije gradonačelnika, gradskog veća i Skupštine grada Šapca. Aktivisti SNS iz Paraćina nenajavljeno ušli i u zgradu opštine Paraćin. Naprednjaci su ušli i u skupštinu beogradske opštine Stari grad.


Kako javlja TV Šabac, oni ne žele da odu i kažu da će tu sedeti do daljeg.

Izjavu za TV Šabac nisu želeli da daju, a kako kažu jedini zahtev im je prestanak navodnog nasilja opozicije u Srbiji.

Gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović izjavio je da su upadi funkcionera i članova SNS-a u službene prostorije tog grada pokazatelj da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić nastavio da donosi "bezumne odluke".

"Vulinov štrajk glađu zamenjen je sumanutom okupacijom institucija. Uzurpatori su zaposeli službene prostorije lokalnih samouprava u Šapcu, Paraćinu i na Starom gradu. Vučić se ponaša paranoično i bruka državu", rekao je Zelenović, navodi se u saopštenju njegovog Kabineta.

Članovi i simpatizeri SNS-a su posle četiri sata provedena u blokadi opštine Paraćin, svoju akciju završili i napustili zgradu lokalne samouprave.

Zaposleni u lokalnoj samoupravi su nakon toga održali sastanak i odlučili da naredna tri dana, u smenama, borave u zgradi opštine kako ne bi došlo do novih upada članova SNS-a.


...

A neki koji vole Kurtu i dalje ne vide pogubne posledice njegovog režima.
Bili Piton Bili Piton 22:58 12.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

aureus
N1:


Predstavnici Povereništva Srpske napredne stranke (SNS) ušli su i u radne prostorije gradonačelnika, gradskog veća i Skupštine grada Šapca. Aktivisti SNS iz Paraćina nenajavljeno ušli i u zgradu opštine Paraćin. Naprednjaci su ušli i u skupštinu beogradske opštine Stari grad.


Kako javlja TV Šabac, oni ne žele da odu i kažu da će tu sedeti do daljeg.

Izjavu za TV Šabac nisu želeli da daju, a kako kažu jedini zahtev im je prestanak navodnog nasilja opozicije u Srbiji.

Gradonačelnik Šapca Nebojša Zelenović izjavio je da su upadi funkcionera i članova SNS-a u službene prostorije tog grada pokazatelj da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić nastavio da donosi "bezumne odluke".

"Vulinov štrajk glađu zamenjen je sumanutom okupacijom institucija. Uzurpatori su zaposeli službene prostorije lokalnih samouprava u Šapcu, Paraćinu i na Starom gradu. Vučić se ponaša paranoično i bruka državu", rekao je Zelenović, navodi se u saopštenju njegovog Kabineta.

Članovi i simpatizeri SNS-a su posle četiri sata provedena u blokadi opštine Paraćin, svoju akciju završili i napustili zgradu lokalne samouprave.

Zaposleni u lokalnoj samoupravi su nakon toga održali sastanak i odlučili da naredna tri dana, u smenama, borave u zgradi opštine kako ne bi došlo do novih upada članova SNS-a.


...



Circo Moira Orfei.
angie01 angie01 23:14 12.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

"Vulinov štrajk glađu zamenjen je



angie01 angie01 23:23 12.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

nsarski nsarski 23:41 12.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

angie01

Dobro, bre, NG, makar su mogli da napišu SErbian. It is too fake. Ali, dobro, zezamo se.

Nego, da unesem malo optimizma u ovo mračenje. Moje lično mišljenje - kome se ne sviđa imam ja i drugo.

Dakle, ovo budalesanje od strane "vladaoca" - oće štrajkuje, neće štrajkuje, upad u Šabac, Stari Grad, etc., to je zaista težak blam. Onda pomislim: a zašto se oni toliko blamiraju? Kakva im je korist od toga? Jedno od mogućih rešenja te zagonetke je ovako: mislim da su ljudi posle toliko lažnih obećanja, laži, muljavina, krađe, samohvale, psiićke drame, mučeništva i sličnog, ipak shvatili kakve je prevara u pitanju, da sve više tonemo, a oni sve više lažu.

Ukratko, čini se da je narod (najzad!) skapirao. Jbt, on ide okolo kao jeftina kafanska pevaljka, sa sobom vuče publiku, laže, patetiše i bulšituje za sve pare. Ali, narod je uvideo - sve je to samo privid. I to njih plaši i baca u očaj. A očajni ljudi pribegavaju očajnim rešenjima. Štrajkuju glađu, raskopavaju Beograd gde se protesteri kreću, prave beskrajne igrokaze - ukratko, izgubili su razum. Jer, nadam se, duboko u sebi, znaju oni koji su ništaci i da je ovo "njihovo" na staklenim nogama.

To su bile moje vesele misli. Kome se ne sviđaju, rekoh, imam ja i druge.
Studio!
angie01 angie01 00:03 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

Ukratko, čini se da je narod (najzad!) skapirao


pa, pricala sam vec,... pre neki dan, neki ulicni prodavac- sigurno vec jedno dvais godina prodaje neke gluposti na kartonskoj kutiji, bezi od komunalaca kad naidju i tako, nije mu lako,...obracajuci se nekoj babi pored, objasnjava sa negodovanjem, a jacinom da se dobrano cuje par metera okolo, kako je sramota sto su strajkaci napali one jadne zene( sto ih je vesic izveo u prvi red odbrane), te kakvo je to nasilje, linc, silovanje i taj rad,...i ja nisam mogla da mu ocutim, jer se derao,..kazem, nemojte pricati gluposti, pa to je sve namesteno,...a on meni, pa sta ako je namesteno,...hocu reci, znaju ljudi o cemu se radi, ali se prisljamcuju i brane ovaj cirkus zbog neke sitne cari....i problem je, sto sada ima vise takvih, neukih, primitivnih, nesvesnih, nespremnih za nesto druge,...sto im je gore, oni se sve vise drze za tu inerciju- blesavo, al je tako.

a to za strajk gladju- pa jednom im je taj trik uspeo,( ne znam tacno kako, jer je meni i tada bilo smesno i jadno), kada je toma gladovao na stiroporu- posle je dobio izbore,...valjda im se cini, da je to model koji pali.
gedza.73 gedza.73 11:16 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

nsarski
Onda pomislim: a zašto se oni toliko blamiraju?

ne blamiraju se baš svi. evo čujem (al' nisam našao na netu vest) da je devojka li je, žena li je, zmaj li je osvetlala srpski obraz. Obilićka.

Iz Ministarstva spoljnih poslova je poslali u našu ambasadu u Tursku a ona
još na aerodromu popljuvala i isprozivala Turke.
dobro jeste bila pijana (a pijani miševi i mačke za rep vuku) ali, kako sam shvatio Odalovića, to je malo bilo od sreće a malo od šoka.
posle je valjda isprozivala i naše diplomatsko osoblje što po Istambulu jedu izdajničke tulumbiće i baklave.

Mada, kao što je gospodin Odalović izjavio , teško je kontrolisati pet stotina naših ljudi koji rade u diplomatskim predstavništvima.

tako da Folksvagen može da otvori fabriku u Srbiji samo ako angažuje do dvesta Srba. Preko dvesta je kolaps sistema. Na dve hiljade nemoj ni da pomišljaju. pa kad naši ne mogu da ih ukrote kako li će tek mrski Švabo.
shone shone 11:24 13.04.2019

Re:aureus


Zlaja jesi se spremio za trku zadovoljstva ili zamrzavaš zbog Vaskršnjeg posta?


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

posle je valjda isprozivala i naše diplomatsko osoblje što po Istambulu jedu izdajničke tulumbiće i baklave.


Makso, naebali smo :)
nepopustljiv nepopustljiv 19:41 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

hoochie coochie man
posle je valjda isprozivala i naše diplomatsko osoblje što po Istambulu jedu izdajničke tulumbiće i baklave.


Makso, naebali smo :)

Ti i maksa ste diplomate?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

Ti i maksa ste diplomate?!


Jok, volimo baklave, a vidiš da je to izdaja srpstva.
vcucko vcucko 19:54 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

hoochie coochie man
Ti i maksa ste diplomate?!


Jok, volimo baklave, a vidiš da je to izdaja srpstva.

Kažu da Erdoan sprema novi način kažnjavanja, izvjesni otklon u odnosu na Osmanli zeman.
Neće više da natiču na kolac, nego na baklavu
mariopan mariopan 19:57 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

posle je valjda isprozivala i naše diplomatsko osoblje što po Istambulu jedu izdajničke tulumbiće i baklave

I ja sam nadrljala.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

Neće više da natiču na kolac, nego na baklavu


Jbt!
Da je makar tulumbu odabrao, ali baklava, onako ćoskasta.
Bili Piton Bili Piton 20:36 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

hoochie coochie man
Neće više da natiču na kolac, nego na baklavu


Jbt!
Da je makar tulumbu odabrao, ali baklava, onako ćoskasta.


Tulumbe su ta crvena linija gde meni postaje nemoguće da se kontrolišem, baklave još i nekako.


nepopustljiv nepopustljiv 20:45 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

hoochie coochie man
Ti i maksa ste diplomate?!


Jok, volimo baklave, a vidiš da je to izdaja srpstva.

Ne znam kako to može da se voli - toliko nakrkanog šećera?!
Bljak!
gedza.73 gedza.73 20:46 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

hoochie coochie man
Ti i maksa ste diplomate?!


Jok, volimo baklave, a vidiš da je to izdaja srpstva.

ti ćeš da se provučeš. izgleda da je 'gospođa ministarka' slaba na šljivovicu. veće količine šljivovice.
Bili Piton Bili Piton 20:52 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

gedza.73

Mada, kao što je gospodin Odalović izjavio , teško je kontrolisati pet stotina naših ljudi koji rade u diplomatskim predstavništvima.


Pa kad ih tamo šaljemo direktno s pašnjaka, nije da je ovo sasvim netačno.
gedza.73 gedza.73 21:10 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

Pa kad ih tamo šaljemo direktno s pašnjaka, nije da je ovo sasvim netačno.




sad im vadi prosek Lazanski.

Čovek na čelu Ministarstva kaže kako ne može da kontroliše svoje zaposlene
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

ti ćeš da se provučeš. izgleda da je 'gospođa ministarka' slaba na šljivovicu. veće količine šljivovice.

Uh dobro je, još joj kažem da sam se šalio za baklave ima da me metne za konzula makar.
Rakiju neću da žalim.

I Čarli se vidim vadi, šećer, ovo ono

A ovi jadni Maksa, Bili i Mariopan nek gledaju šta će.
Još se osnvano sumnja na Mariopan da ne samo da ih jede, nego ih i pravi.
Ona je ugasila.

E srpska diplomatijo, bem te.
gedza.73 gedza.73 21:20 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

E srpska diplomatijo, bem te.

zamisli sad svetske sile kad vide kako se mi sami ophodimo prema svojoj zemlji i kako je poštujemo.

još joj kažem da sam se šalio za baklave

ja sam lupio za baklave ko zna zbog čega je napravila haos.
inače su meni te baklave preslatke.
Bili Piton Bili Piton 21:31 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

gedza.73


sad im vadi prosek Lazanski.



E pa to ti govori sve što o temi treba znati.

Nego, ja ne znam kako je on ostao živ od oduševljenja kad je saznao da ide za Moskvu. Cenim da je proslavio

gedza.73 gedza.73 21:34 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

Cenim da je proslavio

pre ovako
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

zamisli sad svetske sile kad vide kako se mi sami ophodimo prema svojoj zemlji i kako je poštujemo.


Sad malo proguglah o tome.
Pa to je neka bolesna žena, i alkoholičarka.
Ona je tamo haos napravila, u hotelu napravila cehove za koje nije imala para da plati.
Hitnu joj dovozili u hotel, izgleda zbog pijanstva.

I pazi sad, svi ti ljudi koji su imali kontakt sa njom, doktori, konobari, recepcionari, su znali da je to žena iz srpske diplomatije.
Na stranu zvanični organi Turske i drugih država, šta ti obični ljudi mogu da misle o Srbiji i Srbima nego da su divljaci i ludaci.
I da prepričavaju to što su videli svima.
gedza.73 gedza.73 21:37 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

I pazi sad, svi ti ljudi koji su imali kontakt sa njom

da je samo sa njom ni po jada.
al' sam, što kaže Čarli, saglasan sa komentarom
Bili Piton Bili Piton 21:51 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

gedza.73

pre ovako


E, to, to.
Bili Piton Bili Piton 21:55 13.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

hoochie coochie man
zamisli sad svetske sile kad vide kako se mi sami ophodimo prema svojoj zemlji i kako je poštujemo.


Sad malo proguglah o tome.
Pa to je neka bolesna žena, i alkoholičarka.
Ona je tamo haos napravila, u hotelu napravila cehove za koje nije imala para da plati.
Hitnu joj dovozili u hotel, izgleda zbog pijanstva.

I pazi sad, svi ti ljudi koji su imali kontakt sa njom, doktori, konobari, recepcionari, su znali da je to žena iz srpske diplomatije.
Na stranu zvanični organi Turske i drugih država, šta ti obični ljudi mogu da misle o Srbiji i Srbima nego da su divljaci i ludaci.
I da prepričavaju to što su videli svima.


Zar nije bila ona neverovatna priča pre par godina iz Pariza, gde su na zgradi za koju se ispostavilo da je pod zaštitom države, izbili prozore i ugradili PVC? Pa posle morali da plate da se sve vrati kako je bilo...

Moje iskustvo sa diplomatskim osobljem u ambasadi u Londonu je potvrdjeno užasno, više puta i kroz više garnitura. Poslednji put kad sam ono išao da glasam pa sam jednim uhom slušao kako se prenemažu da nemaju šta da rade a onolike im plate. Bukvalno, ne preterujem.


nepopustljiv nepopustljiv 06:53 14.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

hoochie coochie man
zamisli sad svetske sile kad vide kako se mi sami ophodimo prema svojoj zemlji i kako je poštujemo.


Sad malo proguglah o tome.
Pa to je neka bolesna žena, i alkoholičarka.
Ona je tamo haos napravila, u hotelu napravila cehove za koje nije imala para da plati.
Hitnu joj dovozili u hotel, izgleda zbog pijanstva.

I pazi sad, svi ti ljudi koji su imali kontakt sa njom, doktori, konobari, recepcionari, su znali da je to žena iz srpske diplomatije.
Na stranu zvanični organi Turske i drugih država, šta ti obični ljudi mogu da misle o Srbiji i Srbima nego da su divljaci i ludaci.
I da prepričavaju to što su videli svima.

O kojoj ženi se radi - nisam u toku?
Što se tiče Lazanskog - dakle, ko kaže da se botovanje za vlast ne isplati?!
U kojoj ambasadi će da završi naš bloger Krlo?
mariopan mariopan 11:49 14.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

gedza.73
E srpska diplomatijo, bem te.

zamisli sad svetske sile kad vide kako se mi sami ophodimo prema svojoj zemlji i kako je poštujemo.

još joj kažem da sam se šalio za baklave

ja sam lupio za baklave ko zna zbog čega je napravila haos.
inače su meni te baklave preslatke.

Nisu Gedžo, prave turske nisu preslatke jer ne ostave mnogo sirupa, nekako ih ocede......ali, kore su mikron tanke, mnogo, mnogo fila od oraha ili pistaća (moj favorit) i ne možeš da prestaneš da jedeš, bar ja ne mogu.

Išao moj sin pre neku godinu na neki sajam u Istambul poslovno, a ja bila u Atini i pakujem mu kofer za put, a on traži još jedan kofer. Pitam ga šta će mu, kaže za baklave.
Crni sine neće te pustiti u aviJon sa svom tom baklavom, on se samo smeje.

Dolazi posle pet dana i donosi pun kofer baklave, super spakovane u kutije, zavareno pakovanje u onoj foliji, ništa nije curilo. Podelili smo na tri kuće, malo u firmi da se proba...nije nirmalno koliko vrsta baklava imaju i kakve su.
nepopustljiv nepopustljiv 12:20 14.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

mariopan

...
Nisu Gedžo, prave turske nisu preslatke jer ne ostave mnogo sirupa, nekako ih ocede......ali, kore su mikron tanke, mnogo, mnogo fila od oraha ili pistaća (moj favorit) i ne možeš da prestaneš da jedeš, bar ja ne mogu.
...

Ja mnogo fila ne volim ni u bureku.
gedza.73 gedza.73 13:03 14.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

mariopan
Nisu Gedžo, prave turske nisu preslatke jer ne ostave mnogo sirupa, nekako ih ocede




nešto mi slatko ne odgovara u poslednje vreme.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:18 14.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

gedza.73
nsarski
Onda pomislim: a zašto se oni toliko blamiraju?

ne blamiraju se baš svi. evo čujem (al' nisam našao na netu vest) da je devojka li je, žena li je, zmaj li je osvetlala srpski obraz. Obilićka.

Iz Ministarstva spoljnih poslova je poslali u našu ambasadu u Tursku a ona
još na aerodromu popljuvala i isprozivala Turke.
dobro jeste bila pijana (a pijani miševi i mačke za rep vuku) ali, kako sam shvatio Odalovića, to je malo bilo od sreće a malo od šoka.
posle je valjda isprozivala i naše diplomatsko osoblje što po Istambulu jedu izdajničke tulumbiće i baklave.

Mada, kao što je gospodin Odalović izjavio , teško je kontrolisati pet stotina naših ljudi koji rade u diplomatskim predstavništvima.

tako da Folksvagen može da otvori fabriku u Srbiji samo ako angažuje do dvesta Srba. Preko dvesta je kolaps sistema. Na dve hiljade nemoj ni da pomišljaju. pa kad naši ne mogu da ih ukrote kako li će tek mrski Švabo.


daj bre neki link, nikako ne uspevam da izguglam o cemu se radi
gedza.73 gedza.73 13:45 14.04.2019

Re: Režim uzvraća udarac!

daj bre neki link, nikako ne uspevam da izguglam o cemu se radi

bio Odalović u jutarnjem programu na Prvoj. tu sam čuo. jeste malo otužna priča o njenom zdravstvenom kartonu ali je kažu napravila skandal još na aerodromu.

Blic



nepopustljiv nepopustljiv 05:46 13.04.2019

M'da!

Sve ovo što se događa je, otprilike, treći do četvrti nivo dna.
No, ovo što se događa sada, nije nastalo samo od sebe.
Naravno, to ove smešne tipove ne abolira ni od čega.
Sećam se da, dok sam pomalo pratio fudbal, da je za neki dobar dribling, komentator ushićeno 'uralo' ... lukav potez ovoga i onoga.
Uvek sam se čudio da nisu u stanju da pronađu neku drugu deskriptivnu reč - nego lukavost proglašavaju afirmativnim.
Kako lukavost može da bude afirmativna karakteristika?
Ostaje samo da verujemo da nakon tranzicije i odlaska ovih, će sledeći koji dođu makar započeti da deluju tako da povedu, najpre, računa o elementarnom - poštenju, vrednoći, radu, otvorenosti, iskrenosti - i držanju reči.
Svi biznisi i mega projekti (i kamioni i avioni, auto putevi i kanali od Dunava do Egeja) mogu da budu ostvareni u društvima koja su zasnovana na moralu.
Jer - moral prethodi svim uspesima, moral mora da bude i u svakoj bakalnici - a ne samo u crkvi.
A ovima je odbrojano - i to ne samo zbog aktivnosti opozicije (manje ili više), nego zbog njihove (same) supstance, koja je, blago rečeno, nedovoljna da upravlja osrednjim kokošinjcem - a kamoli državom.
mariopan mariopan 10:18 13.04.2019

Re: M'da!

Kako lukavost može da bude afirmativna karakteristika?


Postala je jer su je kao takvu, afirmativnu, uveli političari. Da bi njihova pokvarenost manje odudarala i bola oči.

Ima još toga:

Seti se samo lopovske privatizacije i čime su je, kojim rečima, opisivali u medijima? Prvo ih nisu zvali lopovima nego tajkunima pa onda "privrednicima"? A na sva pitanja opljačkane raje dobijali odgovor "pa snašli su se" i postali "dobitnici tranzicije"!
Ostali su "gubitnici tranzicije" što asocira na nesposobnost, lenjost, neznanje.....tuvili narodu u glavu da su sami krivi što su gubitnici.

Tako se narodu uvaljuje osećaj krivice za sopstveno stanje i siromaštvo, osećaj manje vrednosti i ubija u pojam da ako si pošten onda si budala, ako nisi lukav nisi sposoban da opstaneš u svetu koji je pokvaren i zao, kako se ne bi dosetio da su ga takvim napravili baš pokvareni političari i ti isti lopovi.

Pa tako 20-30 godina i primi se jer je sve vreme "zalivana".
gedza.73 gedza.73 11:06 13.04.2019

Re: M'da!

mariopan
Tako se narodu uvaljuje osećaj krivice za sopstveno stanje i siromaštvo, osećaj manje vrednosti i ubija u pojam da ako si pošten onda si budala, ako nisi lukav nisi sposoban da opstaneš u svetu koji je pokvaren i zao, kako se ne bi dosetio da su ga takvim napravili baš pokvareni političari i ti isti lopovi.

juče mi pod ruke dođe

Mišljenja sam da Srbi, baš kao i svi drugi narodi na ovoj zemaljskoj kugli, moraju da evoluiraju ili da izumru. Moje mišljenje je da je, kao i kod života pojedinaca, isto i kod naroda, jer život jedinke je kao i istorija naroda - problematičan. U prirodi života je da pred vas postavlja izazove. Rešavajući ih vi napredujete

...
Jedino kroz život pojedinca, vas, mene i čoveka/žene koji ovo čita. Velika je spoznaja da možemo menjati svet jedino menjajući sebe.
Bez te spoznaje, opet ćemo verovati da će nekakva revolucija promeniti stvar i doneti pravdu, opet ćemo na ulicama da menjamo i dobijamo iste ili gore i opet ćemo se vrteti ukrug i jesti sopstveni rep postavljajući stalno pitanje :
kad ćemo se kao narodu urazumiti.
Igor Đorđević


Igor Đorđević je igrao Đorđa Katića u seriji 'Koreni' i najverovatnije je ovo rekao u vreme emitovanja serije.

mariopan mariopan 12:31 13.04.2019

Re: M'da!

geđža

Igor Đorđević je igrao Đorđa Katića u seriji 'Koreni' i najverovatnije je ovo rekao u vreme emitovanja serije.


Sve je u pravu, ili da se menjamo ili propadamo, nema nam druge.
Bili Piton Bili Piton 20:40 13.04.2019

Re: M'da!

mariopan
geđža

Igor Đorđević je igrao Đorđa Katića u seriji 'Koreni' i najverovatnije je ovo rekao u vreme emitovanja serije.


Sve je u pravu, ili da se menjamo ili propadamo, nema nam druge.


Istina je da opstaju najprilagodljiviji a ne najuporniji. U našem slučaju su implikacije tog prilagodjavanja ono što nam se ne dopada, jer bi to značilo postaviti sebi neka vrlo bolna pitanja koja ne želimo da čujemo.
shone shone 11:32 13.04.2019

Pomozimo


izvor b92
Vučič: Nosim "folksvagen" sat za sreću

Beograd -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da nosi Folksvagen sat za sreću, kako bi uspeli da privučemo veliku investiciju te kompanije u Srbiju.



Zna li ko gde može da se kupi VW sat?
aureus aureus 11:36 13.04.2019

Re: Pomozimo

shone

Zna li ko gde može da se kupi VW sat?

Probaj kod Andreja.
shone shone 11:47 13.04.2019

Re: Pomozimo

Probaj kod Andreja.


Andreja Pejića?

Uvek si bio bloger od ukusa.

Anonimuse matiran si.


aureus aureus 12:02 13.04.2019

Re: Pomozimo

shone
Probaj kod Andreja.

Andreja Pejića?

A kod koga drugog?

Andrej Pejić na MoMA Volkswagen zabavi 2011. godine - LINK.
shone shone 12:08 13.04.2019

Re: Pomozimo


A kod koga drugog?


Na prvi mah pomislih, priznajem ishitreno,hvala na pojašnjenju.

aureus aureus 12:12 13.04.2019

Re: Pomozimo

shone

Na prvi mah pomislih, priznajem ishitreno,hvala na pojašnjenju.

A ne, taj je iz koristi otišao kod ovog dosadnog i štetočinskog Kurta. Ko zna, možda je i on dobio kakav sat nakon priključenja SNS-u.
shone shone 12:22 13.04.2019

Re: Pomozimo

Ko zna, možda je i on dobio kakav sat nakon priključenja SNS-u.


To ste vi rekli dragi Zlaja,ograđujem se i ne učestvujem u komentarisanju nepoznanica. Ende.
mariopan mariopan 12:26 13.04.2019

Re: Pomozimo

shone

izvor b92
Vučič: Nosim "folksvagen" sat za sreću

Beograd -- Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da nosi Folksvagen sat za sreću, kako bi uspeli da privučemo veliku investiciju te kompanije u Srbiju.



Zna li ko gde može da se kupi VW sat?

Pitaj Sinišu Malog.
49 41 49 41 13:18 13.04.2019

Kamere

Koliko znam, a sve manje znam da ista znam; NY (New York) i London (UK) su dva grada pokrivena sa najvecim brojem kamera u svetu.

"Moja" bivsa radnica, je otisla sa muzem u London 90-tih. Uspostaviljali kontakte e-mailom, Skype-om; pa gubili kao sto sam ih i sada opet izgubio sa "radara".

U jednom ranijih vidjenja-cujenja; zalila mi se da je neko izvrsio nuzdu u ulazu njihove zgrade.

Sva zgrozena-uplasena, jer su obecali da ce instalisati kameru...
Meni to izgleda normalno u 21. veku; njoj ?1?

Stoji mi u fijoci, kamera vec dugo; instalisana-downloadovana na laptop.
Dilema mi je bila, sta da mi "pokriva"; prilaz-kuci, dnevnu sobu, spavacu sobu...
-Na kraju sam se spakovao na brzinu, i otisao na balkansko putesestvije; bez nadzora.

Poverenje se stice dugo, gubi u trenutku.
romi.daba romi.daba 09:04 15.04.2019

Re: Kamere

49 41
Koliko znam, a sve manje znam da ista znam; NY (New York) i London (UK) su dva grada pokrivena sa najvecim brojem kamera u svetu.

"Moja" bivsa radnica, je otisla sa muzem u London 90-tih. Uspostaviljali kontakte e-mailom, Skype-om; pa gubili kao sto sam ih i sada opet izgubio sa "radara".

U jednom ranijih vidjenja-cujenja; zalila mi se da je neko izvrsio nuzdu u ulazu njihove zgrade.

Sva zgrozena-uplasena, jer su obecali da ce instalisati kameru...
Meni to izgleda normalno u 21. veku; njoj ?1?

Stoji mi u fijoci, kamera vec dugo; instalisana-downloadovana na laptop.
Dilema mi je bila, sta da mi "pokriva"; prilaz-kuci, dnevnu sobu, spavacu sobu...
-Na kraju sam se spakovao na brzinu, i otisao na balkansko putesestvije; bez nadzora.

Poverenje se stice dugo, gubi u trenutku.



Živiš u zabludi ako misliš da Srbiju ne nadziru kamerama i svim poslednjim sredstvima. Skoro da nema ulice Vračara ili Zvezdare do Cvetkove pijace koje nisu pokrivene kamerama - privatnim i državnim. U Britaniji građani poštuju zakone i zloupotrebe su retke, kod nas skoro svaka poštanska službenica će bez razmišljanja zloupotrebiti pristup podacima građama....

Poverenje u srpsku državu je davno nestalo.
highshalfbooze highshalfbooze 15:48 13.04.2019

Sigurna zemlja

ovo je samo početak, "Siguran grad"


A ovo je izgleda nastavak, "Sigurna zemlja"

anonymous anonymous 16:09 13.04.2019

Ухапшен ...

...Асанж, Међународни кривични суд одбио захтев за отварање истраге о ратним злочинима у Авганистану ....а и Ђилас се нешто не осећа добро.

aureus aureus 16:15 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

Dobro, bilo je jasno da Anonymous neće ni ići na proteste protiv Kurta.
anonymous anonymous 16:22 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus
Dobro,... je ...


Da,da ...


anonymous anonymous 17:23 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).
aureus aureus 17:30 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?
freehand freehand 17:49 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus
anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?

Anonimus da izađe i povede "Da sam pauk".
anonymous anonymous 18:00 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

freehand
aureus
anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?

Anonimus da izađe i povede "Da sam pauk".


Završena blamaža ?
aureus aureus 18:01 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

freehand
aureus
anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?

Anonimus da izađe i povede "Da sam pauk".

Dovoljno je da 19. izađe i bude na masovnom kontramitingu na kojem će glavni Kurto pokazati opoziciji njenog boga.
freehand freehand 18:02 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous
freehand
aureus
anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?

Anonimus da izađe i povede "Da sam pauk".


Završena blamaža ?

Pa tu si. Nisi valjda pustio skriptu na sebe?
anonymous anonymous 18:03 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus
anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?


Ima ovde čistunaca koji o tome vode računa.
Ali samo kad su u pitanju neistomišljenici.
anonymous anonymous 18:04 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

freehand
anonymous
freehand
aureus
anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?

Anonimus da izađe i povede "Da sam pauk".


Završena blamaža ?

Pa tu si. Nisi valjda pustio skriptu na sebe?

Tuj, sam.
A ti kude si ?

Tuj ili tam ?
anonymous anonymous 18:07 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus
freehand
aureus
anonymous
Ultimo día del despotismo
y primero de lo mismo
(The last day of despotism;
the first day of the same thing).

Eh, čega se sve nećemo sjetiti samo da bismo još malo održali Kurta.

A je li "the last" zadnji ili poslednji?

Anonimus da izađe i povede "Da sam pauk".

Dovoljno je da 19. izađe i bude na masovnom kontramitingu na kojem će glavni Kurto pokazati opoziciji njenog boga.

Samo ako ja nisam taj tas na vagi .



Mislim...će da pretegne ...
aureus aureus 18:07 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous
aureus

A je li "the last" zadnji ili poslednji?


Ima ovde čistunaca koji o tome vode računa.
Ali samo kad su u pitanju neistomišljenici.

Aaa, vidim da nisi čit'o Klajna.
Hoće da ispravlja, neće da čita.
anonymous anonymous 18:09 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus
anonymous
aureus

A je li "the last" zadnji ili poslednji?


Ima ovde čistunaca koji o tome vode računa.
Ali samo kad su u pitanju neistomišljenici.

Aaa, vidim da nisi čit'o Klajna.
Hoće da ispravlja, neće da čita.


Ja ti držim lekcije onako ....odokativno.


aureus aureus 18:12 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous

Samo ako ja nisam taj tas na vagi .
Mislim...će da pretegne ...

Nisi tas, nego neko mora da vodi sve te ljude kroz Beograd, da im pokaže kuda i kako. A bolje da to radi neko kome takođe ne smeta Kurto, i ko ima razumijevanja za ta travel-samoponiženja.
I da ih upozori da ne bacaju smeće okolo, jer su se u Novom Sadu baš loše ponijeli.
anonymous anonymous 18:18 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus
anonymous

Samo ako ja nisam taj tas na vagi .
Mislim...će da pretegne ...

Nisi tas, nego neko mora da vodi sve te ljude kroz Beograd, da im pokaže kuda i kako. A bolje da to radi neko kome takođe ne smeta Kurto, i ko ima razumijevanja za ta travel-samoponiženja.
I da ih upozori da ne bacaju smeće okolo, jer su se u Novom Sadu baš loše ponijeli.


Šta da čovek odgovori na ovo ?

Hoćeš da radim, a nećeš da platiš.
MNogo ti da daš jedan sendvič.
Misliš nije moralno.
aureus aureus 18:22 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous
aureus
anonymous

Samo ako ja nisam taj tas na vagi .
Mislim...će da pretegne ...

Nisi tas, nego neko mora da vodi sve te ljude kroz Beograd, da im pokaže kuda i kako. A bolje da to radi neko kome takođe ne smeta Kurto, i ko ima razumijevanja za ta travel-samoponiženja.
I da ih upozori da ne bacaju smeće okolo, jer su se u Novom Sadu baš loše ponijeli.


Šta da čovek odgovori na ovo ?

Hoćeš da radim, a nećeš da platiš.
MNogo ti da daš jedan sendvič.

Ne znam šta hoćeš od mene.
Predlažem tebe jer ja imam manje razumijevanja za kontramiting i kontramitingaše. Ti ćeš ih odvesti gdje je zakazano, a ja bih ih odveo do Lisičjeg potoka.
anonymous anonymous 18:25 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus


Ne znam šta hoćeš od mene.
Predlažem tebe jer ja imam manje razumijevanja za kontramiting i kontramitingaše. Ti ćeš ih odvesti gdje je zakazano, a ja bih ih odveo do Lisičjeg potoka.


Jasno je da je tvoje razumevanje - tanko.
Ali, ja nisam taj koji bi mogao da ti pomogne.
aureus aureus 18:28 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous
aureus


Ne znam šta hoćeš od mene.
Predlažem tebe jer ja imam manje razumijevanja za kontramiting i kontramitingaše. Ti ćeš ih odvesti gdje je zakazano, a ja bih ih odveo do Lisičjeg potoka.


Jasno je da je tvoje razumevanje - tanko.
Ali, ja nisam taj koji bi mogao da ti pomogne.

Razumijevanje mi je debelo.
A tanka je šunka u sendvičima, bar se tako neki žale.
Drugi se žale da u njihovom sendviču uopšte nema šunke.
anonymous anonymous 18:35 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus

Razumijevanje mi je debelo.
A tanka je šunka u sendvičima, bar se tako neki žale.
Drugi se žale da u njihovom sendviču uopšte nema šunke.

Opet ništa nisi razumeo.

Nije problem u tome što je tanko parče šunke ili ga nema.
U sendviču.
Nego -što uopšte nema sendviča .
aureus aureus 18:39 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous

Nije problem u tome što je tanko parče šunke ili ga nema.
U sendviču.
Nego -što uopšte nema sendviča .

To je treća varijanta. Rezervisana za one koji bi nešto treće, neki treći put, recimo za one koji bi da ovi odu a oni da se ne vrate.

Za njih i ne treba da bude sendviča jer ništa nisu ukapirali.
anonymous anonymous 18:42 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

aureus


Za njih i ne treba da bude sendviča jer ništa nisu ukapirali.


A ,varaš se.

Kad sam ja bio na onoj strani, mislim gde su demonstranti...to se jelo i pilo ...pravile žurke...pa skupi hoteli ...

E, moj brajko, tada se izlazilo na ulicu - punih stomaka.

Edit

Nego, šta ti kažeš na ovo Fuksovo blogoonanisanje.

Banovao čovek ljude, pa bloguje sam sa sobom.

Od 32 komentara - 17 njegovih.
aureus aureus 19:34 13.04.2019

Re: Ухапшен ...

anonymous

Kad sam ja bio na onoj strani, mislim gde su demonstranti...to se jelo i pilo ...pravile žurke...pa skupi hoteli ...

E, moj brajko, tada se izlazilo na ulicu - punih stomaka.

Pa kad si za 20 maraka mogao da se najedeš k'o kralj. U međuvremenu je bila stanovita inflacija, a i marke su izbačene iz upotrebe. No laže svako ko kaže da se tad bolje živjelo. Uporedi recimo političare: kakva su odijela nosili tad a kakva danas; dovoljan je bilo koji video iz devedesetih, pa i ranih dvijehiljaditih i neki iz današnjeg doba.
Moramo, međutim reći da su ovi kontramitingaši dosta slabo odjeveni. Njima baš ne cvjetaju ruže. Ali svejedno bih ih odveo do Lisičjeg potoka.

A ti da vrneš one pare što si dobio za postere i flajere jer si odlutao na pogrešnu stranu.

anonymous
Nego, šta ti kažeš na ovo Fuksovo blogoonanisanje.

Banovao čovek ljude, pa bloguje sam sa sobom.

Od 32 komentara - 17 njegovih.

Nisam bio na tom blogu pa mi je teško da komentarišem, ali znam da su na Ben-Gurionu prilično jake kontrole.
nepopustljiv nepopustljiv 18:51 13.04.2019

?

O čemu u ovih, oko, dvadesetak komentara pričaju aureus i anonymus?
aureus aureus 18:58 13.04.2019

Re: ?

nepopustljiv
O čemu u ovih, oko, dvadesetak komentara pričaju aureus i anonymus?

A šta misliš, Čarli, zašto je Anonymous napisao Freehandu "tuj ili tam"?
Je li to slučajno?
anonymous anonymous 18:59 13.04.2019

Re: ?

nepopustljiv
O čemu u ovih, oko, dvadesetak komentara pričaju aureus i anonymus?

Ni o čemu.
Što je uobičajeno na ovim prostorima.


shone shone 18:56 13.04.2019

13.04.2019...

aureus aureus 12:17 14.04.2019

Šta kažu kamere?

Koliko je ljudi bilo na protestu juče?

Ministar unutrašnjih poslova kaže oko 7 i po hiljada.

Dakle, svi su mogli da stanu na tribine hale Pionir.
Mislim da bismo morali vjerovati ministru, jer on je na suviše važnom položaju da bi mogao dopustiti sebi da bezočno laže.
shone shone 14:43 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

Šta kažu kamere?
Koliko je ljudi bilo na protestu juče?

Ministar unutrašnjih poslova kaže oko 7 i po hiljada.

Dakle, svi su mogli da stanu na tribine hale Pionir.
Mislim da bismo morali vjerovati ministru, jer on je na suviše važnom položaju da bi mogao dopustiti sebi da bezočno laže.


Kad bi se ovaj komentar preveo na ,,srpski jezik,, i da stane u jednu rečenicu suština bi bila šta dragi Zlaja?
aureus aureus 14:58 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

shone

Kad bi se ovaj komentar preveo na ,,srpski jezik,, i da stane u jednu rečenicu suština bi bila šta dragi Zlaja?

Ne slažem se sa tendencijom koja postoji u zadnje vrijeme da sve mora da stane u jednu rečenicu.

shone shone 15:35 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?


Ne slažem se sa tendencijom koja postoji u zadnje vrijeme da sve mora da stane u jednu rečenicu.


Sve što ne stane u jednu rečenicu stane u jedan brod...

aureus aureus 16:34 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

shone

Sve što ne stane u jednu rečenicu stane u jedan brod...

A mogu li svi ljudi sa protesta stati u halu Pionir, čak i da, pored tribina, popune parket?

Na osnovu dronovskih fotografija iz dva suprotna ugla (od Skupštine prema Pionirskom parku i u obrnutom smjeru) iscrtao sam približan obuhvat (uz mala zanemarivanja ljudi koji su van njega, čime se pokrivaju prazni i rjeđe okupirani pramenovi unutar obuhvata).
Okupirana površina je iznosila 19,5 hiljada kvadratnih metara.

Trivia. Krovna površina dvorane Pionir ima u osnovi oko 3,4 hiljade kvadratnih metara, a Narodne skupštine 6,1 hiljadu.
mesan mesan 16:59 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

aureus
Okupirana površina je iznosila 19,5 hiljada kvadratnih metara.

Trivia. Krovna površina dvorane Pionir ima u osnovi oko 3,4 hiljade kvadratnih metara, a Narodne skupštine 6,1 hiljadu.

Bravo aureuse, uslovno bravo naravno, pošto ne mogu da proverim tvoj proces merenja sa fotografija.
Nažalost ne možeš se nadati ushićenju kod malodušnih botina koje ovde kruže.
Za kraj, dobra vest --- crkla jedna džukela, vidi naslovnu B92.
shone shone 17:13 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

Samo prebrojavanja,podprcavanja,nadmudravanja ( svih podjednako, niko nije u ovome čist i ispravan) za šta?

Za šaku kuraca palaca.


Dvostruko više truda za dvostruko više nesreće.

Ako ne u rečenicu, stane u pesmu.


aureus aureus 17:28 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

mesan
aureus
Okupirana površina je iznosila 19,5 hiljada kvadratnih metara.

Trivia. Krovna površina dvorane Pionir ima u osnovi oko 3,4 hiljade kvadratnih metara, a Narodne skupštine 6,1 hiljadu.

Bravo aureuse, uslovno bravo naravno, pošto ne mogu da proverim tvoj proces merenja sa fotografija.

Google Maps su najednostavnija, besplatna i svima dostupna alatka za ovakve stvari i mjerenje površine se može obaviti u brauzeru, bez potrebe da se bilo šta instalira.

Kad mi se popravi internet (ne znam koji mu je vrag) okačiću slike, ako to već neko drugi do tad ne uradi.

A u međuvremenu ću pogledati košarkašku utakmicu finalne serije između Zvezde i Budućnosti koja se odigrava u - dvorani Pionir, u koju bi mogli stati svi protestanti, ako ćemo vjerovati ministru Stefanoviću. A moramo, ipak je on na važnoj funkciji, ne bi valjda brutalno lagao.

I dok se spremam za košarkašku utakmicu, razmišljam kako je to kad se na stadionu Rajko Mitić skupi sedam puta više ljudi i kako je to sve bilo kad je protiv Ferenvaroša (dok se stajalo) došlo trinaest puta više ljudi.
I kako je moguće da je Miloševića petog oktobra sa vlasti otjeralo pedesetak hiljada ljudi, manje-više, koji došli iz svih krajeva Srbije, upali u skupštinu, zapalili je i pokupili slike.

Slika od juče - LINK.
NS: Sedam i po hiljada, kažem vam. Kasnije i manje.
DJV: Za razliku od Novog Sada gde je predsednika dočekalo trideset osam hiljada Novosađana.
NS: A kako izgleda sto i više hiljada u Beogradu, opozicija će videti za nekoliko dana.
mesan mesan 17:55 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

aureus
Google Maps
Slika od juče - LINK.

Ključne su verodostojnost i interpretacija fotografija.
Npr. Zloba je svojevremeno kopi-pejstovao delove mase da popuni površinu. Deo mase mogu biti slučajni prolaznici i blokiran saobraćaj.
Deo skupine mogu biti kontraši.
Gustinu je teže proceniti kad je slikano pod uglom.
Ako se kombinuje više fotki, da li su istovremene.
Itd., nije trivijalno, iako tvoja procena jeste indikativna a ja u mnogome navijam za demonstrante.

Pikanje lopte me ič ne interesuje za razgovor, no želim ti da uživaš.
aureus aureus 18:30 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

mesan
aureus
Google Maps
Slika od juče - LINK.

Ključne su verodostojnost i interpretacija fotografija.
Npr. Zloba je svojevremeno kopi-pejstovao delove mase da popuni površinu. Deo mase mogu biti slučajni prolaznici i blokiran saobraćaj.
Deo skupine mogu biti kontraši.
Gustinu je teže proceniti kad je slikano pod uglom.
Ako se kombinuje više fotki, da li su istovremene.
Itd., nije trivijalno, iako tvoja procena jeste indikativna a ja u mnogome navijam za demonstrante.

Mogao sam da zaokružim i kažem da je okupirana površina bila oko 20 hiljada kvadratnih metara (2 ha) uz grešku od desetak procenata. Ili da budem konzervativan i kažem bar 17-18 hiljada.

No...površina je ionako manji problem. Površine na mjestima gdje se održavaju javna okupljanja građana (a ovo je jedno od njih) odavno su poznate, a oni koji su utrenirani lako mogu da ocijene koja je to površina u zavisnosti od toga koliko je zauzeto od parka, i koliko od susjednih ulica.

Pitanje gustina je znatno komplikovanije jer one nisu iste u svim dijelovima okupljene mase. I nije ista situacija kad se lagano krećeš kroz masu i kad jedva prolaziš.

Za ovaj protest od juče je karakteristično izuzetno veliko trajanje. To je trajalo satima. Nisu svi bili sve vrijeme ispred Skupštine.
zilikaka zilikaka 18:59 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

Pitanje gustina je znatno komplikovanije jer one nisu iste u svim dijelovima okupljene mase. I nije ista situacija kad se lagano krećeš kroz masu i kad jedva prolaziš.

Plus je deo prisutnih imao kišobrane, što dodatno komplikuje procenu
Kako god, mislim da je većini jasno da je tamo bio tek deo onih koji bi bili spremni da izađu da je neka ozbiljnija frka.
Svesni su i oni toga, i otuda gomila glupih i nedorađenih poteza.
A taman su i sebe ubedili da je virtuelna stvarnost koju emituju delovala kako treba.
Ozbiljno mislim.
Negde sam ubeđena da je recimo Vulin zaista ubeđen da je sad odslužio vojsku, i da je to to.
Kao kad neko upiše neki Megablent pa kao nešto izlazi i na ispite, da bi po završetku bio ubeđen da je to bilo pravo studiranje.
Ovo drugo sam imala priliku i da slušam od takvih

angie01 angie01 19:35 14.04.2019

moj Beograde, zagrli me

slike od juce,




priznatih 7 000 od juce:)


priznatih 50 000 za Novu godinu




Garfild
‏ @garfild_sr
5h5 hours ago

Nemacki Rtl javlja 85-100.000 ljudi , Orf Austrija 80.000, Italijanski Rai preko 100.000. Bez prisle, bez 500 autobusa. Evropa lepo prenela i Vućić i vlast katastrofalni, nazivaju ga diktatorom.
aureus aureus 19:58 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

Ovdje vidimo prednost košarke u odnosu na proteste. Naime, tu nema trle-vrle, sedam hiljada - četrdeset hiljada. Zna se koji je rezultat.
107:69.
+38.
25 od 30 za dva poena.

Molim lijepo.

Ovo ni Nebojša Stefanović ne može osporiti.

P.S. Angie, ta večernja slika?
mariopan mariopan 20:02 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

aureus
A mogu li svi ljudi sa protesta stati u halu Pionir, čak i da, pored tribina, popune parket?


Naravno, kad je narod onemogućen da dođe, ukinuli autobuski prevoz iz svih gradova ka Beogradu, , pretili privatnim prevoznicima, a AV za naše pare prevozi svoj putujući curkus po celoj Srbiji. Za naše pare ih iu prevozi i hrani sendvičima i poji, pa ti vidi šta sila može.

Sasvim u njegovom stilu.

I to nije za podsmevanje, znaš?
mariopan mariopan 20:09 14.04.2019

Re: moj Beograde, zagrli me

angie01



Bravo Anđo.

Ovi što seire (aureus i komp.) nikako u prebrojavanju da uračunaju masu naroda koji bi došli ali im je prevoz ukinut dekretom jer je ministar policije naredio da iz svih većih gradova ka Beogradu ne sme da krene nijedan autobus a u prigradskim naseljima je bio toliko proređen da nije bilo šanse da neko dođe osim svojim kolima.

To je i Sloba radio pa gle kako je prošao, i ovaj će tako.
freehand freehand 20:56 14.04.2019

Re: Šta kažu kamere?

aureus
Koliko je ljudi bilo na protestu juče?

Ministar unutrašnjih poslova kaže oko 7 i po hiljada.

Dakle, svi su mogli da stanu na tribine hale Pionir.
Mislim da bismo morali vjerovati ministru, jer on je na suviše važnom položaju da bi mogao dopustiti sebi da bezočno laže.

Po procenama organizatora 35.00-40.000
aureus aureus 21:40 14.04.2019

Re: moj Beograde, zagrli me

mariopan

Ovi što seire (aureus i komp.) nikako u prebrojavanju da uračunaju masu naroda koji bi došli ali im je prevoz ukinut dekretom jer je ministar policije naredio da...

Što te više posmatram, Mariopan, to mi se sve više čini da sve manje vjeruješ ministru Stefanoviću.
Šta je razlog? Je l' to što se 2005. javio u "Utisak nedelje", predstavio kao "Nebojša iz Beograda" i počeo da hvali - Vučića?
anonymous anonymous 21:42 14.04.2019

Re: moj Beograde, zagrli me

aureus
mariopan

Ovi što seire (aureus i komp.) nikako u prebrojavanju da uračunaju masu naroda koji bi došli ali im je prevoz ukinut dekretom jer je ministar policije naredio da...

Što te više posmatram, Mariopan, to mi se sve više čini da sve manje vjeruješ ministru Stefanoviću.
Šta je razlog? Je l' to što se 2005. javio u "Utisak nedelje", predstavio kao "Nebojša iz Beograda" i počeo da hvali - Vučića?


Ja znam njih 29 koji su hteli da dođu, ali im nisu dali.

Dodajte na spisak.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana