Kontemplacija, Kalkulacija, Kristalizacija

Ivan Marović RSS / 30.04.2008. u 21:23

Ovaj put o onoj odluci koju pomenuh u prošlom postu

Što kaže naš narod "dok nekom ne smrkne, drugom ne svane", ako SRS i DSS ne budu imali dovoljno glasova da formiraju vladu, imaće neko drugi. Recimo može da se desi da ZEvS ima 126 poslanika, recimo građani potpuno otkinu na Esespe i svih 66% proevropskih glasača glasa za ZEvS. Ili može da se desi da Ledepe dobije 9% (evo, promenio sam), pa da ZEvS nema doboljno da vladu formira sam ili sa manjinama, pa se formira vlada ZEvS-manjine-Ledepe. I to je OK. Ali razmotrimo sledeći scenario - DSS i SRS nemaju 126 poslanika, a s druge strane proevropske snage (ZEvS i Ledepe) takođe nemaju 126 poslanika. Dakle scenario u kome su socijalisti jezičak na vagi.

Slušao sam Vuka Drakovića danas, kaže Vuk, crvena linija je pređena kad su Koštunica i Ilić sa Trga Slobode prešli na Ušće. Nema potrebe da se ovo dalje razlaže - u Srbiji si ili na Trgu Slobode ili na Ušću i evo Koštunica i Ilić odlučiše da sa Trga Slobode pređu na Ušće. Zanemarimo za sada implikacije ovakve odluke, mada ja mislim da su se zeznuli najstrašnije i o tome sam pisao u prošlom postu, mada moram da se još jednom osvrnem na tragikomičan politički sunovrat Vojislava Koštunice.

Čovek je bio premijer Srbije od 2004, sa punim pravom je mogao da se nađe pored Tadića i Đelića juče u Luksemburgu, tamo mu je bilo mesto, jer je njegova vlada potpisnik Esespea. Ali on je odlučio da se ne pojavi, čak da napravi potpuni obrt i da osudi sporazum za koji je pre svega nekoliko meseci glasao. Mogao je s punim pravom da pobere lovorike, a on je odlučio da sa Trga Slobode odšeta na Ušće.

No vratimo se našem scenariju. Dakle niko nema 126 poslanika, Espees jezičak na vagi, od njih zavisi. Na prvi pogled možda izgleda da su im prirodni saveznici DSS i SRS, ali ako pogledamo malo pažljivije možda ćemo se malko i iznenaditi. Evo recimo da pogledamo kakav je odnos glasača Espeesa prema Esespeu, čak 81% njihovih glasača podržava potipisivanje ovog ugovora sa Evropskom unijom, za razliku od SRS-a (41%) i DSS-a (45%) čiji su glasači podeljeni (opširnije). Kako Esespe, odnosno njegova ratifikacija i implementacija postadoše tema ovih izbora, ne treba da nas začudi ako se postizborne koalicije budu pravile na linijama odnosa prema ovom ugovoru.

Ako je Koštunica mogao da sa Trga Slobode pređe na Ušće, da li Espees može sa Ušća da pređe na Trg Slobode. Mnogo se pričalo o tome da socijalisti treba da se reformišu, da odbace Miloševićevo nasleđe i da postanu jedna moderna levičarska partija. Da li je to vreme došlo? Da li se može ići u vladu sa Espeesom?

Prvo da vidimo kako to odbacivanje Miloševićevog nasleđa treba da izgleda. Naravno, postoji jedan krug političkih pregalaca dramaturške provinijencije koji bi želeli da to bude nekakav spektakl, nekakva simbolička predstava u kojoj se Ivica Dačić posipa pepelom i kleči na kukuruzu, dakle nekakva starogrčka katarza. Naravno do toga neće doći. Sa Ušća se na Trg Slobode ne ide glavnom džadom, nego nekim uličicama, mi tako sedimo na Trgu Slobode, okrenuti ka Domu JNA pijemo kaficu i gledamo u daljinu i svetlu budućnost, kad iz Čika Ljubine odjednom izroni Ivica Dačić. Tako će to da izgleda, ako do toga bude došlo. Uostalom, ni Koštunica se nije posipao peplom i kajao što je 2000. bio protiv Miloševića, nije se suočio sa svojim demokratskim zabludama i prošao kroz radikalsku katarzu, samo je počeo da se ponaša kao radikal.

Dakle, ako može da se sa Trga Slobode pređe na Ušće, može i sa Ušća da se pređe na Trg Slobode. E sad je pitanje šta mi da radimo ako nam se desi da dok sedimo na Trgu Slobode i ispijamo kafice zagledani u svetlu budućnost, ako iznenada iz Čika Ljubine izroni Ivica Dačić? Ja mislim da treba da uradimo isto što smo uradili kad nam je iz te iste čika Ljubine na Trg Slobode recimo stigao Nikola Samardžić, zaseo u vrh Ledepea i počeo da smara. Ja lično sa tim salonskim četnikom ne želim da imam ništa, ali neću ni da ga teram sa Trga Slobode. Tako neću da teram ni Ivicu Dačića, neka ga, ima slobodnih stolova, evo neka sedne sa Samardžićem. Ono što je važno u ovom trenutku je da se ratifikuje Esespe, a ne da se purifikuje Espees.

Ako vam se prevrće stomak od ovog scenarija (ili od onog prethodnog o SRS-DSS vladi) izađite 11. maja na izbore, glasajte za ZEvS da ratifikuju Esespe. Ne moram da ponavljam da mislim da bi nama najviše odgovarao dvopartijski sistem, kao u stara vremena radikali i demokrate. Nemamo dvopartijski sistem, ali zato imamo referendum, 11. maja mi građani ratifikujemo Esespe. Ako na tom referendumu pak budemo glasali za sitnu boraniju (što reće Milan Panić) onda se spremite za prevrtanje stomaka i koaliciju Čanak-Tadić-Dinkić-Drašković-Jovanović-Batić-Korać-Dačić-onaj penzioner-Palma.



Komentari (416)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gorran gorran 01:49 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ja se ne kandidujem za javne funkcije
Još samo kad bi prestao da se*e...
JJ Beba JJ Beba 01:51 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ali ovoliko....iz jedne krajnosti u drugu....

pael ti čitaš knjige? jel znaš da ljudi menjaju mišljenja?
recimo zar ne znaš da su se gotovo sve vođe studenskih demonstracija 1968. god po nemačkoj, francuskoj i americi "učipili"? Zar ne znaš da su mnogi od njih od levičara postali desničari? Sem možda Joške Fišera koji je avnzovao do zelenih? To se smatra normalnim razvojnim procesom. E vidiš kod nikole je to očito išlo obrnuto - od desnog ka liberalnom, i šta je tu problem? čovek je lepo objasnio. evo opet će:
Nikola Samardzic: "Ja pre 15 godina nisam mislio kao što mislim danas i ja se toga stidim. Ja se ne kandidujem za javne funkcije, jer smatram da nije prošlo dovoljno vremena. To treba da bude pravo i obaveza generacije koja dolazi iza mene. Pokušavam da pomognem ljudima, da im kažem da nije strašno preskočiti neku fazu svog mišljenja i promeniti se. Ljudsko znanje se razvija, Karl Poper je u Bedi istoricizma ukazivao da mi na osnovu poznavanja prošlosti ne možemo saznati budućnost, jer ne možemo predvideti na koji način će se razvijati naše buduće znanje. To je jedna od osnova liberalnog mišljenja, mi ne znamo šta ćemo misliti sutra, ali je potrebno da se suočimo sa našim bivšim načinom mišljenja zbog kojeg smo počinili određene greške. I ako ih ponovimo, one se neće ponoviti u istom obliku i ispašće smešne, kao i čitava ova politika koju Srbija nakon 1999. vodi prema Kosovu."
ljudi se menjaju. ovaj čovek se javno pokajao i o tome javno govori.

kad smo kod pokajanja, asociralo me, jel znaš da se vladika filaret pokajao i SINOD SPC mu je oprostio tenkove, krv, mitraljkeže, ratove, pucanja........

Bili Piton Bili Piton 01:52 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Exitus Letalis
jel jasnije?



Vec rekoh - koliko god dopustam i verujem da covek moze da se promeni - pa i da sazri.

Jasnije je da ne moze biti.

A ove dve boldovane njegove recenice - lepo. I u redu. Ali siguran sam da bi i on vise voleo da nikad nije morao da ih izgovori.
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:52 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ivan Marović
sonja k
Cemu ovo razapinjanje Ivane?
Nije razapinjanje, ja sam pohvalno pisao o njemu kao preletaču. Doduše ne za mojim stolom, možda za Dačićevim.

ma naravno da jeste razapinjanje.
kako se inače to zove.
nego jel bio dobrica ćosić u otporu il nije?

usput i samo usput, nikola se ne kandiduje ni za kakvu funkciju.
a sps računa ponovo na ministarska mesta.
pa neće valjda zadžaba u koaliciju.

p.s. a što se prelatača tiče, ima ih ihaj. iz otpora koliko hoćeš.
po ambasadama, na funkcijama, u upravnim odborima, poslanici, narodnjaci...
pa jel vam prebiše u požarevcu i ne samo tamo espesovci prijatelje i sad s njima.
baš dosledno.
nsarski nsarski 01:53 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

jel ti ne radi gugl?

Radi gugl, nego kad sam video da je nastala Invasion of the body snatchers ja se iskljucio, Rigor Mortis.
Ne zameri:)))
sonja k. sonja k. 01:55 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Nije razapinjanje, ja sam pohvalno pisao o njemu kao preletaču. Doduše ne za mojim stolom, možda za Dačićevim.


meni se ipak cini da si pobrkao loncice i da ne znas o cemu pises
JJ Beba JJ Beba 01:55 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

gorran
Ja se ne kandidujem za javne funkcijeJoš samo kad bi prestao da se*e...

a što ne poslušaš sam sebe?
Exitus Letalis Exitus Letalis 01:55 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Bili Piton
Exitus Letalis
jel jasnije?



Vec rekoh - koliko god dopustam i verujem da covek moze da se promeni - pa i da sazri.

Jasnije je da ne moze biti.

A ove dve boldovane njegove recenice - lepo. I u redu. Ali siguran sam da bi i on vise voleo da nikad nije morao da ih izgovori.

naravno da bi više voleo. al on je bar izgovorio.
a ovi drugi s kojima će da se pravi koalicija vrlo su ponosni na svoj učinak u prethodnom periodu.
ako je nikola samardžić najveći problem, onda smo mi na konju.
nego sve mi se čini da je pozadina neka druga.
malo je kasno da stavljam citate.
možda drugom prilikom.
i kao što sam već rekla - bolje od pogleda do ldp-a nego obrnuto.
Bili Piton Bili Piton 02:02 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

JJ Beba
pael ti čitaš knjige? jel znaš da ljudi menjaju mišljenja?


Da, i da.

Bebo, ako hoces da kazes da se "pokajao", vazi. I ja sam za. Ali uvek cu biti podozriv, sori.

(predvidjam tvoju sledecu repliku na ovo: "a prema Dacicu neces?" - odgovor: "jos i vise".


Ivan Marović Ivan Marović 02:13 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Exitus Letalis
ma naravno da jeste razapinjanje.
kako se inače to zove.
To se zove Judin poljubac :)
Exitus Letalis
nego jel bio dobrica ćosić u otporu il nije?
Evo šta on o tome onomad reče:


- Da se razjasnimo o Otporu. Nisam ja član Otpora kao organizacije jer ne želim da budem ni u jednoj političkoj ogranizaciji. Da volim političke stranke, ja bih još 1989. organizovao Socijaldemokratsku partiju, što mi je Vili Brant predlagao, učestvovao na izborima, u političkim borbama...

Kakva je onda vaša podrška Otporu?

- Moja podrška Otporu je moralna podrška, onoj omladini koja neće da živi u društvu bez nade, koja se bori za demokratsko, napredno i prosvećeno društvo. Smatram ljudskom dužnošću da pružim podršku naraštaju koji se bori za budućnost bolju od sadašnjice. Tako vraćam dug očevima i dedovima koji su mene i moj naraštaj podržali kada smo se borili i za ono "što biti ne može".
Exitus Letalis Exitus Letalis 02:17 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ivan Marović
Exitus Letalis
ma naravno da jeste razapinjanje.
kako se inače to zove.
To se zove Judin poljubac :)
nego jel bio dobrica ćosić u otporu il nije?Evo šta on o tome reče:


- Da se razjasnimo o Otporu. Nisam ja član Otpora kao organizacije jer ne želim da budem ni u jednoj političkoj ogranizaciji. Da volim političke stranke, ja bih još 1989. organizovao Socijaldemokratsku partiju, što mi je Vili Brant predlagao, učestvovao na izborima, u političkim borbama...

Kakva je onda vaša podrška Otporu?

- Moja podrška Otporu je moralna podrška, onoj omladini koja neće da živi u društvu bez nade, koja se bori za demokratsko, napredno i prosvećeno društvo. Smatram ljudskom dužnošću da pružim podršku naraštaju koji se bori za budućnost bolju od sadašnjice. Tako vraćam dug očevima i dedovima koji su mene i moj naraštaj podržali kada smo se borili i za ono "što biti ne može".

jel ovo nešto afirmativno za otoor il za dobricu?

nego u tome i jeste stvar. takvu podršku treba odbiti s gađenjem.


gorran gorran 02:17 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ja se ne kandidujem za javne funkcije
Jel to ona finta kao kad je Milo Đukanović "napustio politiku".?
Pa ga posle mi kao molimo, pa nam se on smiluje, da nam učini...
JJ Beba JJ Beba 02:40 01.05.2008

ups...

duplo
JJ Beba JJ Beba 02:40 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Bebo, ako hoces da kazes da se "pokajao", vazi. I ja sam za. Ali uvek cu biti podozriv, sori.

BT, sve je ok, budi podozriv, al bar pokušaj da shvatiš, a ne kao ovi kojima "slučaj" nikola samo služi da troluju temu.
Ovde se radi o koaliciji DS sa SPSom, Alo !!! sa SPSom, istim onim koji nam je izvodio tenkove na ulice i hteo da izvede vojsku na nas 5 oktobra. kolalicija sa istim onim SPSom pod kojim smo dožoveli najteže trenutke u životu i koje mnogi nisu preživeli; istim onim SPSom zbog koga nam se raspala zemlja, zbog koga su nam se raspali životi; zbog kojih je stotine hiljada mladih ljudi napustilo zemlju; isti onaj SPS koji je stvarao paravojne jedinice koje su ubijale tuđu decu u naše ime, isti onaj SPS koji je stvorio DB- instituciju koja je bila i još je uvek vlasnik naših života...onaj SPS koji je sa JULom opljačkao sve nas; divio se Arkanu; onaj SPS u koji nam je ispirao mozak, koji je ubijao novinare, koji je ostao nedirnut i sačuvan za vreme valadavine DS& DSS , G17 i koji se sada hvali da im je politika koju su vodiili identična sadašnjoj. to nije problem, to nije važno kao što "nije važno dal je mačka crna ili bela, važno da juri miševe" kažu oni. kako odvratno.
Ivan Marović Ivan Marović 02:43 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Exitus Letalis
jel ovo nešto afirmativno za otoor il za dobricu?
Madam Haag, brkate grandmothers and frogs, Dobrica Ćosić je podržao Otpor ali nije bio u rukovodstvu Otpora. S druge strane ja podržavam preletanje i zato je potpuno besmisleno da mi se prebacuje što je u Otporu bilo preletača. Mi smo to ohrabrivali, tako smo oborili diktatora. Mi smo Jude, a vi ste pravi puritanci, bar se tako predstavljate, pa je na vama da budete čisti. Zašto Vi, Madam Hag, branite preletače?
Bili Piton Bili Piton 02:55 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

JJ Beba
BT


Typo?



Ovde se radi o koaliciji DS sa SPSom, Alo !!!


Znam, i jezivo sto je to uopste i opcija. I ja drzim zapusen nos, kao i svi uostalom, ko vise ko manje po ovom pitanju.
JJ Beba JJ Beba 03:18 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Znam, i jezivo sto je to uopste i opcija. I ja drzim zapusen nos, kao i svi uostalom, ko vise ko manje po ovom pitanju.

nema tog zapušenog nosa koji može da opravda tu koaliciju koja nama, običnim građanima, ništa novo ni dobro neće doneti. njima hoće- kintu, položaje i neki % glasačkog tela. a nama malima, kad smo već kod nosa, doneće šupalj nos do očiju.
sonja k. sonja k. 03:23 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ivan Marović

....ja podržavam preletanje i zato je potpuno besmisleno da mi se prebacuje što je u Otporu bilo preletača. Mi smo to ohrabrivali, tako smo oborili diktatora. Mi smo Jude, a vi ste pravi puritanci, bar se tako predstavljate, pa je na vama da budete čisti.


jel moze bez besmislenog i beskonacnog ponavljanja imena Jude ili ne postoji nista pametnije od parafraziranja Loncareve kretenske izjave?
a babe i zabe mesaju oni koji tvrde da je Dacic preletac. Nigde SPS i njihov pokojnik ne lete niti prelecu - tu su gde su i bili.
Ko zeli s njima morace da preleti do njih.


Palilula Palilula 03:25 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Samo kad se setim onih likova sa sahrane SM, pa najezila sam se, koja strava...
Valjda su i oni ti reformisani.
corn mouth corn mouth 05:28 01.05.2008

invasion of the body snatchers

nsarski


kad sam video da je nastala Invasion of the body snatchers ja se iskljucio, Rigor Mortis.


ahhahah, odlican komentar, samo sto ne bi mogli da se dogovorimo ko je inficiran a ko ne. Percepcija nam je sigurno inverzna.
corn mouth corn mouth 06:19 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Madam Haag, brkate grandmothers and frogs, Dobrica Ćosić je podržao Otpor ali nije bio u rukovodstvu Otpora. S druge strane ja podržavam preletanje i zato je potpuno besmisleno da mi se prebacuje što je u Otporu bilo preletača. Mi smo to ohrabrivali, tako smo oborili diktatora. Mi smo Jude, a vi ste pravi puritanci, bar se tako predstavljate, pa je na vama da budete čisti. Zašto Vi, Madam Hag, branite preletače?

Madam Haag, DS mora u koaliciju sa SPS i to ce da se neutralise pozivanjem na biografiju Samardzica kako bi se umanjio profit LDPa od te odluke DS. Jeste, Madam Haag, ljigavko koji ce to da vam saopsti sam veroavli ili ne, ja.
vnk vnk 07:09 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Za Dobricu uvek ima mesta za Marovicevim stolom. Dobrica nikad nije voleo politiku, samo je pristao da bude Milosevicev pion. Vidim i za Dacica ce se naci hoklica.
Nenad M. Nenad M. 10:16 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

ljuta papricica

A sto salonski? Samo zato sto nije pustio bradu??!


ma jedan je Vuk Draskovic, jedan je unuk Draze Mihajlovica s kim DS bi u koaliciji, nista bez brade!
Nenad M. Nenad M. 11:08 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ivan Marović
JJ Beba
Ipak, kosalicija sa arkanovim kumom
Ćuti, biće u koaliciji i jedan što ga je krstio Amfilohije, kad smo kod kumstva i krštenja


pa u cemu je problem sto ga je krstio Amfilofije!? Kako te bre nije sramota? Krstenje je posve licni - intimni cin i nema veze sa politikom.

Ako to izjednacavas sa Arkanovim kumom koji je vrsljao po Malom Zvorniku isl. onda nista
Bili Piton Bili Piton 14:29 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

JJ Beba
nema tog zapušenog nosa koji može da opravda tu koaliciju koja nama, običnim građanima, ništa novo ni dobro neće doneti. njima hoće- kintu, položaje i neki % glasačkog tela. a nama malima, kad smo već kod nosa, doneće šupalj nos do očiju.


Mozda i nema kao sto kazes, ali ja znam jedno - a to je da cu, ako otpusim nos, da se ugusim od smrada, posto svi plivamo u govnima.

Ne slazem se uopste da treba da se pusti da dodje proruska vlast pa ce posle Srbija konacno da se "dozove pameti". Nece, ta sok-terapija jednostavno ne pali, iznemogao je pacijent, umrece na stolu.

I ja bih bio najsrecniji da u zemlji Srbiji LDP i DS dele vlast sa 80 odsto podrske ukupnog birackog tela. Ali nije tako, jbg. Mora covek da se dovija.


JJ Beba JJ Beba 14:35 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Ali nije tako, jbg. Mora covek da se dovija.

ne mora. to je stvar kičme
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:24 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

gorran
Ja se ne kandidujem za javne funkcije
Još samo kad bi prestao da se*e...

vala ni tebi ne bi bilo loše.... kako da ti kažem...
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:56 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Nenad M.
Ivan Marović
JJ Beba
Ipak, kosalicija sa arkanovim kumom
Ćuti, biće u koaliciji i jedan što ga je krstio Amfilohije, kad smo kod kumstva i krštenja


pa u cemu je problem sto ga je krstio Amfilofije!? Kako te bre nije sramota? Krstenje je posve licni - intimni cin i nema veze sa politikom.

Ako to izjednacavas sa Arkanovim kumom koji je vrsljao po Malom Zvorniku isl. onda nista


baci pogleda na kuma izdavača



KALENDAR: Agencija "Lupus" promenila je ime u "Spina", ali su adresa i telefon isti. Vlasnica Aleksandra Ivanović objavila je fotografiju svog supruga Milorada Ulemeka Legije iz 1993. godine koja je već objavljena u Arkanovom listu "Srpsko jedinstvo" (urednik Borislav Pelević)

kakav mali zvornik, bijeljina nenade

Exitus Letalis Exitus Letalis 19:57 01.05.2008

Re: Nikola Samardzic


kume, izgore ti kesa!

ljuta papricica ljuta papricica 01:26 02.05.2008

Re: Nikola Samardzic

Nenad M.

ljuta papricicaA sto salonski? Samo zato sto nije pustio bradu??! ma jedan je Vuk Draskovic, jedan je unuk Draze Mihajlovica s kim DS bi u koaliciji, nista bez brade!



Veliko izvinjenje. Previd. Nisam mislila na Nikolu, vec Slobodana Samardzica, kao cetnika.
Ivan Marović Ivan Marović 01:28 02.05.2008

Re: Nikola Samardzic

ljuta papricica
Veliko izvinjenje.
Izvinjenje prihvaćeno, ali gledaj da se ne ponovi.
Inner Party Inner Party 00:21 01.05.2008

Sve OK ali ne razumem...

kako to:

da je lose kada DSS koalira sa SRS
a
dobro je kada DS & co. koaliraju sa SPS

?!?!

PS
I koga je, bre, briga sta misli Vuk Draskovic 2008. ?!?!
Ivan Marović Ivan Marović 00:28 01.05.2008

Re: Sve OK ali ne razumem...

Inner Party
I koga je, bre, briga sta misli Vuk Draskovic 2008. ?!?!
Nije bitan Vuk nego metafora sa Trga Slobode na Ušće i obratno. Ovo što si napisao samo pokazuje da nemaš smisla za stilsko izražavanje, jer svi koji drže do jezičkoga stila moraju da kakad citiraju Vuka Draškovića.


Inner Party
kako to: da je lose kada DSS koalira sa SRS a dobro je kada DS & co. koaliraju sa SPS?!
Vrlo jednostavno: ako lisica pojede kokoš, to je dobro za lisicu, a loše za kokoš.
Inner Party Inner Party 00:44 01.05.2008

Re: Sve OK ali ne razumem...

Ivan Marović
Inner Party
I koga je, bre, briga sta misli Vuk Draskovic 2008. ?!?!
Nije bitan Vuk nego metafora sa Trga Slobode na Ušće i obratno. Ovo što si napisao samo pokazuje da nemaš smisla za stilsko izražavanje, jer svi koji drže do jezičkoga stila moraju da kakad citiraju Vuka Draškovića.




Lepo si poentirao ovde.

Ali ipak, ne slazem se sa tobom.
Politika je politika.
Posle jedanaestog videces, tebi verovatno, najodvratnije resenje ove neizvesnosti...


:- )
JJ Beba JJ Beba 02:52 01.05.2008

Re: Sve OK ali ne razumem...

koga je, bre, briga sta misli Vuk Draskovic 2008. ?!?!

Ivana je briga, ali samo kao metafora. :)
mada je za mene vuk više paradigma jednog lopovskog beograda
stefan.vizantin stefan.vizantin 03:46 01.05.2008

PREPORUKA KAO VRATA!!!

slazem se sa idejom. u politici ne treba previse moralisati ako su u pitanju visoki ulozi. ako je SPS spreman da predje sa Usca na trg onda to moze biti dobro resenje. uostalom lepo je rekao BT: svako ko prihvati 5 principa, pa ako oni to zele da prihvate...neka su i dobrodosli.
Ivan Marović Ivan Marović 03:48 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

stefan.vizantin
slazem se sa idejom. u politici ne treba previse moralisati ako su u pitanju visoki ulozi.
Kome je do morala, nek ide u crkvu. Ko to reče?
JJ Beba JJ Beba 04:05 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

u politici ne treba previse moralisati ako su u pitanju visoki ulozi

stefane koji su to visoki ulozi? mene je miloševićeva policija ispendrečila baš tog dana kada su prešli sa Ušća na Terazije. Za nas koji smo to sve prošli odvratno zvuči to što pričaš. Sve u vezi sa SPSom je previsoka cena. Ta se cena plaća tuđim bubrezima, uništenim životima, proćerdanom maldošću.....čoveče, jel si ti ikada bio na nekim od tih demonstracija na kojima smo gutali suzavac, dobijali šok bombe, gumene metke, na kojima su nas polivali vodom, ganjalai specijalci , pendrečili....jel si ti normalno, bez posledica preživeo ono odbvratno vreme hiperinflacije.......
niko nije ostao bez posledica.
jel si siguran da sa moralom dobro stojiš?
rayzippo rayzippo 04:51 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

stefan.vizantin stefan.vizantin 04:57 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

jel si siguran da sa moralom dobro stojiš?

sve sam preziveo i ne zelim da se moja zemlje vrati na pocetak. zato to i pricam. bolje je oterati Voju i jednom za svagda prekinuti sa opasnoscu zvanom povampireni Seselj nego izmisljati prazne price i moralisati kako neki ne mogu da se bave politikom zbog svoje proslosti a svi znamo da onda pola nasih politicara ne bi smelo ni da se prijavi za odbore mesnih zajednica! prema tome ako SPS prihvati nase uslove - dobrodosli! ako ne onda opozicija. kako god ne gubimo mnogo sa tim da u slucaju da se SPS odluci za prvu varijantu Srbija dobija malo na vremenu a oni prezivljavaju tranziciju i transformisu se u normalnu levicarsku partiju.
u tome svemu ne vidim nikakav problem...jer ima vec dosta preletaca i u nasim (DS) ali i u vasim (LDP) redovima :)
stefan.vizantin stefan.vizantin 05:03 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

inace ne bih se toliko bunio oko reformisanog SPS. da citiram Aliju Izetbegovica: SAMO BUDALA I MRTAV COVEK NE MENJA MISLJENJE. ovo vazi i za gosp. cetnika Nikolu Samardzica ali i za one bezbrojne koji su postali demokrate preko noci pogotovo na lokalnom nivou!
JJ Beba JJ Beba 05:22 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

bolje je oterati Voju i jednom za svagda prekinuti sa opasnoscu zvanom povampireni Seselj nego izmisljati prazne price i moralisati kako neki ne mogu da se bave politikom zbog svoje proslosti ....

pa zašto je onda SRS veća opasnos pd SPSa? Ako je to volja naroda neka pobede radikali.
I radikali ni SPS su daleko od reformisanosti. Nikakv otklon pd njihove politike nije napravljen.
jer ima vec dosta preletaca i u nasim (DS) ali i u vasim (LDP) redovima :)

ja nisam bila član ničijih redova, niti sam sada, te ne nisam ni preletač
Ivan Marović Ivan Marović 05:30 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

JJ Beba
pa zašto je onda SRS veća opasnos pd SPSa?
SRS je uvek bila veća opasnost od SPS-a, čak i u vreme Slobe. Sećate se valjda.
JJ Beba JJ Beba 05:35 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Ivan Marović

JJ Bebapa zašto je onda SRS veća opasnos pd SPSa?SRS je uvek bila veća opasnost od SPS-a, čak i u vreme Slobe. Sećate se valjda.

u moje vreme nije bilo tako. ))
radikali su samo povremeno bili u vlasti, a SPS konstantno ili samostalno ili u koaliciji.
dakle ako naraod želi, zašto ti radikali ne bi već jednom došli na vlast. sa sve šešeljom na reveru pa da i to jedanom završimo? isto ko i SPS što dolazi sa miloševićem na usnama. nema razlike
ko preživi (ovde) pričaće
stefan.vizantin stefan.vizantin 05:41 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

a zasto se Vi toliko nalazite prozvanim. na osnovu broja komentara rekao bih da dominirate ovde. jel Vas placaju da budete advokat? da li su se reformisali (SPS) ili ne videcemo uskoro. to nisam spekulisao samo sam rekao da mi oni ne smetaju jer je sadasnji SPS daleko manje zlo od onog od pre 2000e i od DSSa. ne znam da li pratite pricu (o kojoj je ovde rec):ako oni (SPS) prihvate uslove tj. podrze evropski put i ratifikaciju SAA odnosno Tadicev umereniji stav prema Kosovu onda su postaju partneri ako ne onda nikom nista. ovde nije rec o rehabilitaciji necije politike (to ni autor texta a ni moja malenkost nije navela) vec o tome da je politika posao u kome nema mnogo moljakanja i prenemaganja-ako si u prici u prici si, ako ne onda dovidjenja srecan put...
to sto smo dobijali batine i stajali u redovima za hleb tokom vladavine SPS niko nije zaboravio, naprotiv. kao sto nismo zaboravili ni Vukovu prevrtljivost ni Palminog prijatelja, ali ni uvazenog Nikolu Samardzica. sve narod pamti, ne brinite. a u ovoj situaciji, ako su isti ljudi spremni da stanu za jednu stvar (EU i poboljsanje zivota gradjana) nema nikakvog problema da to prihvatim.
Ivan Marović Ivan Marović 05:48 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

JJ Beba
u moje vreme nije bilo tako.
Ponavljam SRS je i u vreme Slobe bila veća opasnost od SPS-a. SPS je bila na vlasti, a SRS je bila opasnost. Inače, radikali ne smeju još da dođu na vlast, moramo da ih izbegnemo još najmanje dve godine, da budemo sigurni. A koja je razlika između SPS-a i SRS-a danas? Pa razlika je jedno 30%, ima razlike i to velike, SPS kao manjinski partner u koaliciji sa LDP-om, DS-om, G17plus itd. je jedno, a SRS kao većinski partner u koaliciji sa DSS-om drugo, to valjda primećuju i ljudi zaslepljeni moralom i novim vrednostima (tm).
stefan.vizantin stefan.vizantin 05:57 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

A koja je razlika između SPS-a i SRS-a danas? Pa razlika je jedno 30%

ma da. videcemo kako se stvari odvijaju. mislim da je bolje za nas da bude ovako kako ste naveli. bolje za Srbiju, bolje za EU, bolje za SPS. a naravno da treba pamtiti ko je i sta je Dacic, Vucelic & co. nisu sjajni ali u ovom trenutku mogu da budu dobar partner.
vnk vnk 07:25 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

SRS je uvek bila veća opasnost od SPS-a, čak i u vreme Slobe


Bullshit (pardon my French).

Sloba ih je koristio kako i koliko je hteo i na njih svaljivao najprljavije stvari, koje u pocetku cak ni SPS nije mogao da vari.

Ti Ivane pricas kao da nisi bio u Beogradu tih godina. Doduse, bio si mlad i zelen, 19,20 je li tako? Sad, kao zreo covek, dosteluj malo perspektivu - u pravcu cinjenica - i prekini da smaras sa postovima koji sluze za pravdanje svega sto DS godinama radi, iz licne koristi i da nerviras LDP zverinjak, kako ti ovo mesto zoves.

Ima nas, znas, koji ne moramo da budemo clanovi neke partije da bi mogli da napravimo razliku izmedju onih koji barataju cinjenicama i onih koji seru (uh opet taj moj francuski).
stefan.vizantin stefan.vizantin 07:39 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Sloba ih je koristio kako i koliko je hteo i na njih svaljivao najprljavije stvari, koje u pocetku cak ni SPS nije mogao da vari.

to je tacno ali to ne umanjuje istinitost tvrdnje da je izmedju SPS i SRS ovaj prvi danas daleko manje opasan i kao takav (ako prihvati odgovarajuce uslove) koristan partner...
Nenad M. Nenad M. 08:52 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

stefan.vizantin
inace ne bih se toliko bunio oko reformisanog SPS. da citiram Aliju Izetbegovica: SAMO BUDALA I MRTAV COVEK NE MENJA MISLJENJE. ovo vazi i za gosp. cetnika Nikolu Samardzica ali i za one bezbrojne koji su postali demokrate preko noci pogotovo na lokalnom nivou!


ako covek promeni milsjenje na bolje u cemu je problem? Ne razumem cemu to sektasenje, i lazna podela na cetnike i partizane?
Pazi, ako Vuk Draskovic, Palma, Dacic i Mrkonjic mogu lakocemo za Samardzica, pri tom covek nije bio ni poslanik, niti se danas kandiduje za neku funkiju jer je i sam svestan da jos treba da prodje vrememan kako bi se ocistio od pisanija u Pogledu. E sada, ako to neko ne zna da ceni ... ne razumem ovoliku zlonamernost na blogu pogotovo od onih od kojih se to najmanje ocekuju.
niki m niki m 09:03 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

akocemo za Samardzica, pri tom covek nije bio ni poslanik, niti se danas kandiduje za neku funkiju jer je i sam svestan da jos treba da prodje vrememan kako bi se ocistio od pisanija u Pogledu.


Ауууууу, ово је одлично!! Занима ме колико дуго траје једно просечно чишћење и да ли се на крају добија некаква ћага о прочишћењу? Наравно, и где је шалтер на ком се издају ова уверења?
Nenad M. Nenad M. 10:11 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

niki m
akocemo za Samardzica, pri tom covek nije bio ni poslanik, niti se danas kandiduje za neku funkiju jer je i sam svestan da jos treba da prodje vrememan kako bi se ocistio od pisanija u Pogledu.


Ауууууу, ово је одлично!! Занима ме колико дуго траје једно просечно чишћење и да ли се на крају добија некаква ћага о прочишћењу? Наравно, и где је шалтер на ком се издају ова уверења?


ne znam odgovor na to, Nikola ce proceniti. Naravno, neke stvari se nikada ne mogu oprostiti i zaboraviti ali pisanije u desnicarskom listu nije neki greh, ili vi mislite da je to neoprostivo?

Uostalom, ako su Vuku oprosteni svi "dobrovoljci", Canku price o vesanjima i motkama, ne vidim sta je problem sa par desnicarskih tekstova od pre 15 godina!?
Ako se neko pokaje i promeni zar to nije plus ili bi Vi da Ldp pravi lustraciju kao sto je to onomad uradila Ds. E pa nece moci!
Nenad M. Nenad M. 10:22 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Ivan Marović
JJ Beba
u moje vreme nije bilo tako.
Ponavljam SRS je i u vreme Slobe bila veća opasnost od SPS-a. SPS je bila na vlasti, a SRS je bila opasnost. Inače, radikali ne smeju još da dođu na vlast, moramo da ih izbegnemo još najmanje dve godine, da budemo sigurni. A koja je razlika između SPS-a i SRS-a danas? Pa razlika je jedno 30%, ima razlike i to velike, SPS kao manjinski partner u koaliciji sa LDP-om, DS-om, G17plus itd. je jedno, a SRS kao većinski partner u koaliciji sa DSS-om drugo, to valjda primećuju i ljudi zaslepljeni moralom i novim vrednostima (tm).


pusti snovi. Nece Dacic Canka, Vuka i Cedu, nece ni njih niko.Razlika izmedju SPS i SRS postoji al s tim sto su SPS gori sem za nekog ko ne gleda mitinge istih.
SPS puleni pricaju o DOS izdajnicima, velicaju Miru, zalazu se za prekid saradnje sa Haskim tribunalom bez koga nema ni primene SPP, pominju ukidanje stranaka, proterivanja isl + o Arkanovim ratnim pajtosima ne bih da trosim reci
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:10 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Ponavljam SRS je i u vreme Slobe bila veća opasnost od SPS-a.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:12 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

niki m
akocemo za Samardzica, pri tom covek nije bio ni poslanik, niti se danas kandiduje za neku funkiju jer je i sam svestan da jos treba da prodje vrememan kako bi se ocistio od pisanija u Pogledu.


Ауууууу, ово је одлично!! Занима ме колико дуго траје једно просечно чишћење и да ли се на крају добија некаква ћага о прочишћењу? Наравно, и где је шалтер на ком се издају ова уверења?


Занима ме који то лаксатив он користи да бисмо могли да га поделимо и другима.
Или: ако је њему дозвољено да иде путем очишћења, путем који се ређе иде, зашто не би било исто дозвољено и осталима (Шешељ, Тома, Ивица...)?
Захебанцију на страну, одувек сам био подозрив према страсним конвертитима (Савле-Павле, М. Ђилас, комунистички функционери који су постали демократски функционери...). Колико су страсно и заслепљено пристајали уз једну идеологију и идеју, по свом конвертовању једнако страсно и, што је још опасније, једнако заслепљено заступају сада ону другу. А тога се треба бојати.
Nenad M. Nenad M. 11:57 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Predrag Brajovic
niki m
akocemo za Samardzica, pri tom covek nije bio ni poslanik, niti se danas kandiduje za neku funkiju jer je i sam svestan da jos treba da prodje vrememan kako bi se ocistio od pisanija u Pogledu.


Ауууууу, ово је одлично!! Занима ме колико дуго траје једно просечно чишћење и да ли се на крају добија некаква ћага о прочишћењу? Наравно, и где је шалтер на ком се издају ова уверења?


Занима ме који то лаксатив он користи да бисмо могли да га поделимо и другима.
Или: ако је њему дозвољено да иде путем очишћења, путем који се ређе иде, зашто не би било исто дозвољено и осталима (Шешељ, Тома, Ивица...)?
Захебанцију на страну, одувек сам био подозрив према страсним конвертитима (Савле-Павле, М. Ђилас, комунистички функционери који су постали демократски функционери...). Колико су страсно и заслепљено пристајали уз једну идеологију и идеју, по свом конвертовању једнако страсно и, што је још опасније, једнако заслепљено заступају сада ону другу. А тога се треба бојати.


kljucno pitanje je - Da li Ivica, Tota, Seselj i ostali zele da ide putem ociscenja kojim bi ih ti poveo!? Ja nesto ne bih rekao da zele prateci sta isit izgovaraju
Nenad M. Nenad M. 11:57 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Predrag Brajovic
niki m
akocemo za Samardzica, pri tom covek nije bio ni poslanik, niti se danas kandiduje za neku funkiju jer je i sam svestan da jos treba da prodje vrememan kako bi se ocistio od pisanija u Pogledu.


Ауууууу, ово је одлично!! Занима ме колико дуго траје једно просечно чишћење и да ли се на крају добија некаква ћага о прочишћењу? Наравно, и где је шалтер на ком се издају ова уверења?


Занима ме који то лаксатив он користи да бисмо могли да га поделимо и другима.
Или: ако је њему дозвољено да иде путем очишћења, путем који се ређе иде, зашто не би било исто дозвољено и осталима (Шешељ, Тома, Ивица...)?
Захебанцију на страну, одувек сам био подозрив према страсним конвертитима (Савле-Павле, М. Ђилас, комунистички функционери који су постали демократски функционери...). Колико су страсно и заслепљено пристајали уз једну идеологију и идеју, по свом конвертовању једнако страсно и, што је још опасније, једнако заслепљено заступају сада ону другу. А тога се треба бојати.


kljucno pitanje je - Da li Ivica, Tota, Seselj i ostali zele da ide putem ociscenja kojim bi ih ti poveo!? Ja nesto ne bih rekao da zele prateci sta isti danas izgovaraju
vnk vnk 12:17 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

izmedju SPS i SRS ovaj prvi danas daleko manje opasan i kao takav (ako prihvati odgovarajuce uslove) koristan partner


Oni korisni nikad nisu bili. Ni za koga osim za sebe. Jedina casna stvar koju DS moze da uradi u slucaju da se ispostavi da bi im koalicija sa SPS omogucila formiranje skupstinske vecine / vlade je da prepusti vlast radikalima i njihovim sadasnjim i bivsim prijateljima. Partnerstvo sa njima bilo bi pljuvanje na grobove sirom Juge i pluvanje u lice svim pro-demokratskim glasacima.

Dobra vest i za DS i za radikale je LDP - da DS_u spase ono malo obraza sto im je ostalo tako sto ce odbiti da ucestvuje u toj nakazi od koalicije i time prakticno omoguciti formiranje jos jedne vlasti koja bi pokusala da unazadi Srbiju dugorocno [Toma, Voja, Dacic, Palma, Miskovic...], a sve puneci svoje dzepove bez dna.

Onda ce valjda i narodu jednom doci iz dupeta u glavu. Posle koliko godina, ko zna - ali doci ce.

JJ Beba JJ Beba 12:45 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Ivan Marović

JJ Bebau moje vreme nije bilo tako.Ponavljam SRS je i u vreme Slobe bila veća opasnost od SPS-a. SPS je bila na vlasti, a SRS je bila opasnost. Inače, radikali ne smeju još da dođu na vlast, moramo da ih izbegnemo još najmanje dve godine, da budemo sigurni. A koja je razlika između SPS-a i SRS-a danas? Pa razlika je jedno 30%, ima razlike i to velike, SPS kao manjinski partner u koaliciji sa LDP-om, DS-om, G17plus itd. je jedno, a SRS kao većinski partner u koaliciji sa DSS-om drugo, to valjda primećuju i ljudi zaslepljeni moralom i novim vrednostima (tm).

ma daj ivane,
radikali su vam veća opasnost od SPS zato što su veća stranka od DSa, zato što imaju veću podršku biračkog tela, dok SPS ima mnogo manje i ne preti vam ospanost od njih. radikali su se povratili iz mrtvih posle ubistva Zorana Đinđića, politika DSa ih je abolirala i sad vam smetaju dok vam nisu vam smetali da donosite sramne noćne ustave, deklaracije, ....
Vi bi u kolaiciju sa SPSom jer bi da vladate još, a istina je da su SPS i SRS ista ona vnago od pre 15 godina, da se nisu refirmisalai i da su srmota i uvreda za svakog poštenog građanina.
ako narod hoće ne vidim u čemu je problem da radikali uzmu vlast pa nek pokažu svojim glasačima kako preuzimaju odhovornost. dokle ćete da plašite ljude?
JJ Beba JJ Beba 12:48 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

a zasto se Vi toliko nalazite prozvanim. na osnovu broja komentara rekao bih da dominirate ovde

u čemu je problem? bila sam jedna od retkih kojih se ovaj sramotni spin ticao.
ovo je slobodan medij i savko ima pravo da na njemu učestvuje. nadam se da imam tvoju dozvolu da nastavim?
a za plaćanje pitaj dugu stranu.
stefan.vizantin stefan.vizantin 15:23 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

radikali su vam veća opasnost od SPS zato što su veća stranka od DSa, zato što imaju veću podršku biračkog tela, dok SPS ima mnogo manje i ne preti vam ospanost od njih. radikali su se povratili iz mrtvih posle ubistva Zorana Đinđića, politika DSa ih je abolirala i sad vam smetaju dok vam nisu vam smetali da donosite sramne noćne ustave, deklaracije, ....

Politics is the art of preventing people from taking part in affairs which properly concern them. (Paul Valery )
and
Politics is the art of the possible. (Otto von Bismarck)

KO OVO NE RAZUME NEKA SE NE BAVI POLITIKOM. PONAVLJAM: ucestvovanje u projektu podrske ulasku Srbije u EU nije rehabilitacija SPS politike. Pamtimo mi ko su oni i sta su i ako hoce da sa nama rade na zajednickoj stvari (EU integracije i bolji zivot) onda OK. ili zelite da ponovim onaj citat o moralu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:30 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

inace ne bih se toliko bunio oko reformisanog SPS. da citiram Aliju Izetbegovica: SAMO BUDALA I MRTAV COVEK NE MENJA MISLJENJE. ovo vazi i za gosp. cetnika Nikolu Samardzica ali i za one bezbrojne koji su postali demokrate preko noci pogotovo na lokalnom nivou!


ma ovde se ne radi o promeni mišljenja, nego o delanju i učinku te partije.
halo!
sankcije, rat, mrtvi na sve strane, mobilizacije, besparica...
razumeš?
promena mišljenja u njihovom slučaju ne znači ništa. samo sud i robija.
naročito što od politike ne odustaju čak ponosno kažu da sada i ds i dss slede njihovu politiku.
si čuo to?
stefan.vizantin stefan.vizantin 15:39 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

halo!
sankcije, rat, mrtvi na sve strane, mobilizacije, besparica...

ne razumem koju konekciju pokusavate da napravite izmedju bivseg potrcka Dacica i stare komunisticke garde koja je cinila SPS. izmedju njih je 2000e bio jedan okean a i danas je. taj SPS koji je to cinio je ili u Hagu ili pod zemljom ili u Rusiji. ako su ovi kooperativni (a za pare jesu verovatno) onda...uostalom na lokalnom nivou Slobine strukture se uopste nisu promenile a ovo bi bilo vracanje u normalne tokove jedne manje umerenije SPS frakcije. uostalom ovo je sve virtuelna realnost: zasto se toliko primate? ako ste nervozni (kao neki kandidati za gradonacelnika BG) nemojte da se bavite politikom. to trazi smirene ljude...
JJ Beba JJ Beba 16:20 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Politics is the art of preventing people from taking part in affairs which properly concern them. (Paul Valery )
and
Politics is the art of the possible. (Otto von Bismarck)

u jeeeee baš me zaprepasti
mi se ne bavimo poltikom, mi se bavimo našim životima
stefan.vizantin stefan.vizantin 16:40 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

u jeeeee baš me zaprepasti
mi se ne bavimo poltikom, mi se bavimo našim životima

naravno da se bavite. upravo zato vam i kazem da prihvatite ono sto vam se nudi. onaj ko se ljuti i moralise ostane na kraju i praznog stomaka i besan na sve. prvi citat je bio vezan za ustav koji je upravo onakav kakav je Srbija zasluzila. drugi je vezan za trenutnu situaciju u kojoj SAA ne moze biti ratifikovan bez SPS a kao sto sam vec vise puta kao papagaj rekao: ako oni zele da pomognu dobrodosli :)
JJ Beba JJ Beba 16:48 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

upravo zato vam i kazem da prihvatite ono sto vam se nudi

pa nude mi se i škembići pa ih ne uzimam. mrzim škembiće.
onaj ko se ljuti i moralise ostane na kraju i praznog stomaka i besan na sve. ...

jel? pa ne može cela srbija da se učlani u DS da bi napunila stomak
prvi citat je bio vezan za ustav koji je upravo onakav kakav je Srbija zasluzila. ..

ko kaže da su srbija i njeni građani zaslužili takav ustav? to je zaluga DSa, DSSa, SPSa, SRSa, G17 i inih vlastodržaca. to je bila samo njihova volja. ustav su pisali noću, za par dana, imali referndum 2 dana sa bednom izlaznošću i još su ga lažirali. ko kaže da je srbija zaslužila takav ustav?
stefan.vizantin stefan.vizantin 17:06 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

ko kaže da su srbija i njeni građani zaslužili takav ustav? to je zaluga DSa, DSSa, SPSa, SRSa, G17 i inih vlastodržaca. to je bila samo njihova volja. ustav su pisali noću, za par dana, imali referndum 2 dana sa bednom izlaznošću i još su ga lažirali. ko kaže da je srbija zaslužila takav ustav?

ove grupacija cini 90+% srpskog birackog tela. ne stoji Vam primedba. kad bude bila situacija da 90+% bude za LDP (sto se nikad nece desiti) i njihovo vidjenje ustavnog uredjenja Srbije onda mozete to da kazete. uostalom ne morate meni da prigovarate za Ustav, jer ja za njega nisam glasao ali posto znam kakav smo narod takav Ustav smo i zasluzili...
stefan.vizantin stefan.vizantin 17:08 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

jel? pa ne može cela srbija da se učlani u DS da bi napunila stomak

verujem da ni onima u LDP nije lose. ne izgledaju kao da sastavljaju kraj sa krajem...
JJ Beba JJ Beba 17:22 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

stefan.vizantin
ko kaže da su srbija i njeni građani zaslužili takav ustav? to je zaluga DSa, DSSa, SPSa, SRSa, G17 i inih vlastodržaca. to je bila samo njihova volja. ustav su pisali noću, za par dana, imali referndum 2 dana sa bednom izlaznošću i još su ga lažirali. ko kaže da je srbija zaslužila takav ustav?ove grupacija cini 90+% srpskog birackog tela. ne stoji Vam primedba. kad bude bila situacija da 90+% bude za LDP (sto se nikad nece desiti) i njihovo vidjenje ustavnog uredjenja Srbije onda mozete to da kazete. uostalom ne morate meni da prigovarate za Ustav, jer ja za njega nisam glasao ali posto znam kakav smo narod takav Ustav smo i zasluzili...

kakvih bre 90%? 90% od čega?lepo ti kaem idi odmori, počeo si da bulazniš.
stefan.vizantin stefan.vizantin 17:39 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

kakvih bre 90%? 90% od čega?lepo ti kaem idi odmori, počeo si da bulazniš.

na drugoj strani je LDP sa manje od 10%. 100-10=90. jednostavna matematika. JA VAS NISAM VREDJAO. bulaznjenje mi nije specijalnost. mada ucim od ljudi na ovom blogu. na kraju mozda i uspem da polozim kurs kod Nikole Samardzica. mozda me cak i prime u partiju. ma jok. bolje je biti sa strane tj. pustiti Nidzu da se lepo isprica Dacicem. odavno nisu porazgovarali o muslimansko-hrvatskom problemu...
JJ Beba JJ Beba 17:56 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

stefan.vizantin
kakvih bre 90%? 90% od čega?lepo ti kaem idi odmori, počeo si da bulazniš.na drugoj strani je LDP sa manje od 10%. 100-10=90. jednostavna matematika. JA VAS NISAM VREDJAO. bulaznjenje mi nije specijalnost. mada ucim od ljudi na ovom blogu. na kraju mozda i uspem da polozim kurs kod Nikole Samardzica. mozda me cak i prime u partiju. ma jok. bolje je biti sa strane tj. pustiti Nidzu da se lepo isprica Dacicem. odavno nisu porazgovarali o muslimansko-hrvatskom problemu...

nema tog kursa koji možeš uspešno da položiš sa takvim poznavanjem procentnog računa.
bolje ostani tu gde jesi. ne moraš ništa da učiš
a ako te bulažnjenje vređa izvini. ne bulazniš majkemi. samo pričaš koješta
stefan.vizantin stefan.vizantin 18:37 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

nema tog kursa koji možeš uspešno da položiš sa takvim poznavanjem procentnog računa.

ozbiljno. ako Vi tako kazete onda mora biti da je tako. steta sto mi niste Vi bas bili prof matematike...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:09 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Uostalom, ako su Vuku oprosteni svi "dobrovoljci", Canku price o vesanjima i motkama, ne vidim sta je problem sa par desnicarskih tekstova od pre 15 godina!?




evo ga i guri. al je zbriso iz zemlje. kažu da je na kubi il u rusiji, što mu dođe na isto.
svima može da se oprosti, samo ne nikoli. never!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:11 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

EDIT: ali pazi, nikoli zameraju što se promenio.
da nije, druga bi se pesma pevala.
ovde se promene nabolje kažnjavaju.
živi dokaz je premijer đinđić.
JJ Beba JJ Beba 20:21 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Exitus Letalis
EDIT: ali pazi, nikoli zameraju što se promenio.da nije, druga bi se pesma pevala.ovde se promene nabolje kažnjavaju.živi dokaz je premijer đinđić.

si videla?
ovde se ne broji kad se čovek promeni. ne može to sam od sebe; ne može da kaže izvinte ne mislim više tako. to nije mačo ovde, nije epski, nije junački.
zamisli kada bi drugi sledili tu analogiju pa počeli javno da se kaju za svoje ranije politike, da se kaju svojih stavova o karlobagu - karlovcu- virovitici; lil sačuvaj bože da neko od srba počne da se kaje za srebrenicu, vukovar...neeeee
to samo na sudu.
to je mačo
stefan.vizantin stefan.vizantin 21:01 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

si videla?
ovde se ne broji kad se čovek promeni. ne može to sam od sebe; ne može da kaže izvinte ne mislim više tako. to nije mačo ovde, nije epski, nije junački.
zamisli kada bi drugi sledili tu analogiju pa počeli javno da se kaju za svoje ranije politike, da se kaju svojih stavova o karlobagu - karlovcu- virovitici; lil sačuvaj bože da neko od srba počne da se kaje za srebrenicu, vukovar...neeeee
to samo na sudu.
to je mačo


Jel Vi to ozbiljno mislite da je se g. Samardzic promenio ili je promenio samo partiju tj. uhvatio neke druge vetrove koji sada duvaju. Jel Vi imate bilo kakvog uvida u genocidne price i glorifikovanje zlocina koje je taj covek izrekao ne tako davno. Ja njega ne napadam ali kazem da pamtim i on nikada nece moci da se opere zbog toga. Isto i Vuk, Dacic i slicni. ovde se ne radi o tome da li neko sme ili ne da se menja (kao sto sam rekao to je pozeljno ako je na bolje) vec o tome da ako je neko za zajednicku ideju on moze biti partner (ovo vazi za svakog pa i za SPS)
stefan.vizantin stefan.vizantin 21:09 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

Exitus Letalis
EDIT: ali pazi, nikoli zameraju što se promenio.
da nije, druga bi se pesma pevala.
ovde se promene nabolje kažnjavaju.
živi dokaz je premijer đinđić.


mesate jabuke i narandze. babe i zabe ili sta god zelite. niko nikom ne zamera sto se promenio, naprotiv. dobrodosli su oni koji se promene na bolje i pozele da rade sa nama na zajednickoj stvari...
JJ Beba JJ Beba 21:12 01.05.2008

Re: slobodna vožnja

ovde se ne radi o tome da li neko sme ili ne da se menja (kao sto sam rekao to je pozeljno ako je na bolje) vec o tome da ako je neko za zajednicku ideju on moze biti partner (ovo vazi za svakog pa i za SPS)

si siguran?
ovde se radi o koaliciji SPS&DS + svi oni za finansije i okolinu
stefan.vizantin stefan.vizantin 21:20 01.05.2008

Re: slobodna vožnja

si siguran?
ovde se radi o koaliciji SPS&DS + svi oni za finansije i okolinu



i sta bi ova slika tebala da predstavlja? Sloba je mrtav ako Vas nisu obavestili. SAA se nece moci ratifikovati bez SPS. mislim da ne moram dalje da Vam objasnjavam...
JJ Beba JJ Beba 21:28 01.05.2008

Re: slobodna vožnja

sta bi ova slika tebala da predstavlja? Sloba je mrtav ako Vas nisu obavestili.

to se tebi samo pričinjava. evo ga ovde sa dačićem
stefan.vizantin stefan.vizantin 21:36 01.05.2008

Re: slobodna vožnja

to se tebi samo pričinjava. evo ga ovde sa dačićem

sa nekim ljudima ocigledno ne moze da se razgovara normalno. ja o jednoj stvari Vi o necemu totalno drugom. ako je prosecan LDPovac (antiDS) takav u potpunosti razumem Tadica sto ne zeli da sa tom strankom ima prisnije odnose (ne proglasavam Vas clanom partije vec sam to rekao zbog toga sto podrzavate njihov tvrd stav).
Vi imate neke fix ideje koje ni za zivu glavu niste spremni da menjate bez obzira na ociglednu promenu okolnosti. sa takvim ljudima ne vredi razgovarati. bavite se politikom ali Vam savetujem da za svaki slucaj obezbedite neku drugu karijeru-jer u politici necete lako uspeti.
all the best,
vas DS populista sa Judinim pecatom
JJ Beba JJ Beba 21:56 01.05.2008

Re: slobodna vožnja

ja o jednoj stvari Vi o necemu totalno drugom.

ne . pričamo o istoj stvari. Ti pričaš o genijalnoj koalciji DSa + finansjije i okolina sa SPSom . i ja pričam o tome, ali da je ta koalicija uvedljiva prema građanima, jer je to isti onaj SPS na čijem je čelu bio milošević i koji se nije renovirao i promenio, sem što se dačić renovirao (oslabio) i promenio friz. To je isti onaj SPS pod čijom vladavinom su ova zemlja i njeni građani preživeli najteže, najtarumatičnije i veoma frustrirajuće godine.
Vi imate neke fix ideje koje ni za zivu glavu niste spremni da menjate bez obzira na ociglednu promenu okolnosti.

okolnosti se nisu promenile te ja misleći sopstvenom glavom zaključujem da neću da mi buduća vlada bude u koaliciji sa tom strankom. Znam da je demokratija vladvina većine i da kao manjinsko mišljenje ću morati da trpim takvu odluku biračkog tela, ali dok se ista ne desi koristim svoje demokrtasko pravo da iznesem svoje mišljenje o tome i svoje ne slaganje
bavite se politikom ali Vam savetujem da za svaki slucaj obezbedite neku drugu karijeru-jer u politici necete lako uspeti.
all the best,

ja se ne bavim politikom. svako ko misli svojom glavom ne sme da dopusti da drugi za njega donose odluke. biti apolitičan u ovoj zemlji je luksuz koji ne smemo sebi da dozvolimo

DS populista sa Judinim pecatom

ko oćemu DS populisi o Judi i salonskim četnicima
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:58 01.05.2008

Re: PREPORUKA KAO VRATA!!!

ne razumem koju konekciju pokusavate da napravite izmedju bivseg potrcka Dacica i stare komunisticke garde koja je cinila SPS. izmedju njih je 2000e bio jedan okean a i danas je. taj SPS koji je to cinio je ili u Hagu ili pod zemljom ili u Rusiji.

jel?
gde je vučelić?
gde je baki anđelković?
gde je mihajlo marković?
gde je mrkonjić?
milion ih je još uvek tu.
osim toga, dačić se čvrsto drži te politike koja je smestila hiljadu albanaca u hladnjače i druge masovne grobnice.

neću da pričam gde je milion glasača sps-a.
ako ste nervozni (kao neki kandidati za gradonacelnika BG) nemojte da se bavite politikom. to trazi smirene ljude...


niti sam nervozna, niti se bavim politikom, nego ti otvaram oči.
umesto da si zahvalan, ti me vređaš.

p.s. danas je dačić sat vremena na studiju b govorio da je milošević najveći heroj srpskog naroda. da će prekinuti potragu za njegovoj porodici.
sve najgore je govorio o evropi.
i otvoreno je rekao da je dss najbolja opcija.
a što ne znači da će ući i sa ds.

jinks jinks 07:06 01.05.2008

Politika "Jezicak na vagi"

Cini mi se da pojam politike jezicka na vagi, nesto oko cega se vrti veliki deo politicara ne samo zadnjih nekoliko godina, vec verovatno i od samih Milosevicevih pocetaka ... ko zna mozda i ranije. A mozda je to ovde postala i sama sustina politike.

Jedna varijanta je politika sa ciljem i programom ... deluje utopisticki kada se napise ... ali ako je nesto pokazalo zadnjih 20 godina to je da je politika bez nekog konkretnog cilja osudjena na stalno kruzenje u istim problemima koji se ne resavaju, vec se samo uvecavaju i umnozavaju - na serije poraza (naroda) i licnih koristi politicara. Naravno, kada ispred nege stranke postavite planove i ciljeve, vi manje vise preuzimate i odgovornost za to da li cete (i kako cete) da ostvarite to za sta ste dobili mandat ... sa nekakvim rokom u kome se ocekuje da se vide i osete promene u pravcu koji ste definisali.

Druga varijanta je politika "jezicak na vagi". O njoj je, direktno ili indirektno, pisano i u jednom od prethodnih blogova. Vi tu ne zauzimate nikakav konkretan politicki stav, niti preuzimate ikakvu odgovornost za ostvarivanje ciljeva koji ste postavili, kao ni odgovornost za metode koje koristite da bi do njih dosli. Vi se postavljate u poziciju sudije, jezicka na vagi izmedju dve suprostavljene ideje (od kojih nijedna nije dovoljno jaka da bi sama pretegla) i do besvesti maltretirate i jedne i druge, kao i sve ostale koji ne bilo koji nacin ucestvuju u igri. Sto bi se reklo postajete jezicak na vagi iliti bullshit (bullshit ne u pezorativnom vec u ontoloskom smislu).

Kao gnoseološki koncept, bullshit je stekao svoj punopravni filosofski status pre oko 25 godina, na jednom predavanju na Yale univerzitetu. Tom prilikom je Harry Frankfurt, profesor filosofije sa Princeton-a, definisao ovaj pojam u okviru dihotomije laž/istina, i došao do trojnog konstrukta (za ljubitelje klasike - trojstva) laž/bullshit/istina.

O pojmu i značenju istine u okviru filosofije morala je napisano na hiljade knjiga i istraživačkih radova, mnoge disertacije na ovu temu su odbranjene. Isto važi i za pojam i koncept laži. Ovi pojmovi su prisutni u filosofiji par milenijuma. Zbog toga je iznenadjujuće da o bullshitu ima malo toga napisanog u literaturi. Najranija distinkcija se može naći kod Platona koji razlikuje sofizam (laž), filosofiju (istinu), i retoriku (bullshit), mada on ne koristi eksplicitno ovu parentetičku terminologiju.


Ako se pod lazi i istinom posmatraju dve suprostavljene politike (ono sto je jednima laz drugima je istina i obratno), onda je politika jezicka na vagi retorika, ili bullshit. Ne znam, verovatno gresim, ali ako bi izvrteli film zadnjih decenija mozda bi moglo cak da se dodje do zakljucka da je vecina major league destruktivnih igraca zapocela svoju politicku karijeru kao klasican retoricar/bullshiter:

- zar se nisu S. Milosevic i M. Markovic pojavili kao jezicak na vagi u unutar partijskom sukobu u KPS-u krajem osamdesetih (sukobu izmedju starijeg kadra koji je polako bio prepustan zaboravu i novije generacije kom. politicara),

- i V. Seselj pa i SRS, da li sam sebe ili je u tome imao pomoc tadasnjeg rezima, gradio je stranku kao jezicak na vagi (agresivan sto je odgovaralo ondasnjim okolnostima) izmedju ondasnjeg rezima i opozicije,

- mnoge druge karijere i kompletne stranke nastale su i izgradjene na slican nacin, ne na nekim konkretnim idejama vec na pustoj retorici koja je levitirala izmedju nekih vec postojecih suprotstavljenih strana.

Ovo sto pisem je izmisljanje tople vode ... stvar je u tome sto se prica vecito ponavlja ... godine nestaju potrosene na necije ambicije da se bavi upravo ovakvom praznom politikom, da zloupotrebljava stanje u kome nijedna ideja ne moze da dobije punu vecinu, i da u tom praznom prostoru i zamrznutom vremenu, limbu, praznom retorikom zaradjuje platu i sve pratece privilegije.

Ko zna koliko njih od trenutno aktuelnih igraca (od kojih su svi manje vise bili na vlasti) jedva ceka da zasedne u takvu poziciju u kojoj nema nikave odgovornosti, a ima sve privilegije. Mozda je jedini nacin da se to izbegne upravo ono sto ste napisali:

Ne moram da ponavljam da mislim da bi nama najviše odgovarao dvopartijski sistem, kao u stara vremena radikali i demokrate. Nemamo dvopartijski sistem, ali zato imamo referendum, 11. maja mi građani ratifikujemo Esespe. Ako na tom referendumu pak budemo glasali za sitnu boraniju onda se spremite za prevrtanje stomaka


+ gubljenja jos ko zna koliko godina. Medju svima koje ste pomenuli ima ih ambicioznih i alavih ako nista drugo jednako koliko su to i oni koji zadnjih godina izigravaju jezicak na vagi. Nije tesko izracunati koliko bi to u novim godinama moglo da kosta.
stefan.vizantin stefan.vizantin 07:34 01.05.2008

Re: Politika "Jezicak na vagi"

problem sa takvim misljenjem je u tome sto je Srbija u 2008 na prekretnici-ako prevagne EU friendly varijanta onda je to put ka EU bez povratka. ako pobedi ona druga onda se sve odlaze za par godina. 90e su bile godine haosa a sada je malo drugacija situacija. uostalom prisustvo stranih trupa u neposrednoj blizini, strane investicije u zemlji i postepeno ukljucivanje zemlje u globalizacijske tokove zadnjih godina onemogucava bulshitere iz prethodne price da odigraju svoju igru opet. naprosto sada se sve odvija brze a takodje i narod je manje naivan (nadam se). svako ima svoj interes ali je jedno sigurno: biti okruzen EU a ne zeleti clanstvo odnosno saradnju sa istom je san i iluzija (odgajivaca kornjaca i macki) Kostunice Dr Vojislava i radikalska prica za neobrazovane birace...
napolitanac napolitanac 09:26 01.05.2008

Ekstraprofiteri

Ekstraprofiteri svih politickih boja ujedinite se!
Dobro je sto prespavah ovu burnu nocasnju debatu posvecenu LDP.Na Zvezdari na uranku sa Lapa Topa citam bruke nase "demokratske".
Daklem, samo vas citam OTEPEOERasu.U cemu je problem?U moralu?Manje vise. Nije samo moral kateegorija po kojoj se razlikujemo.Beketovski problem.
Iako ste osnovani sa podrskom "gradjanskog"Cosica OTEPEOERu nije smetalo da postane levo smetalo rezimu.
U ovom tekstom,(neki bi rekli i ne samo ovom) ste sterilno dosadni.Pretpostavka politicke i svake druge zrelostti je STALNOST,ili bolje reci da u velikoj meri ostanete isti. Probajte da politicki odrastete i da prihvatite da nije sve u politcki sterilnim likovima. Pesnicki receno :"stalna na tom svetu samo miena jest. I OTEPEOER je bio i los i dobar.Losi OTEOEOERassi priklonise ovoj ELDEPE,a dobri onoj DEES ili DEESES politickoj orijentaciji
Inace,stvarno sam ubedjen da je sin svoga oca BOTA I ( na arapskom Ibn) nadmasio svoga oca i njegove prijatelje.Zar nije!
Beograd,sa zvezdarske visine izgleda stravicno prazan,a kakav ce izgledati 12 maja ujutru?
stefan.vizantin stefan.vizantin 15:43 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

U ovom tekstom,(neki bi rekli i ne samo ovom) ste sterilno dosadni.Pretpostavka politicke i svake druge zrelostti je STALNOST,ili bolje reci da u velikoj meri ostanete isti.

pa u tom smislu Sloba je bio najbolji politicar koga je Srbija imala. ON NIJE MENJAO PRAVAC CAK NI KAD U ZID NOSOM U PUNOJ BRZINI UDARI. dajte molim Vas?!? pragmaticnost nije na odmet ponekad. samo se rezultat racuna nakon fudbalskog meca...ko je bio kakav ne pise nigde!
JJ Beba JJ Beba 16:26 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

samo se rezultat racuna nakon fudbalskog meca...ko je bio kakav ne pise nigde!

idi? kakava demagogija i odvratni cinizam
život nije fudbalski meč, nisi čuo? u toj igri političari drže sudbine živih , pravih , realnih ljudi u svojim rukama. odlučuju o nečijim životima. i tebi to fudbalski meč?
ako nisi znao veoma je važano kakava se utakmica igra u toj igri života. veoma je važno. no na sreću ti to nikda nećeš saznati, i jer bi onda morao da iskoristiš pertle
stefan.vizantin stefan.vizantin 16:45 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

idi? kakava demagogija i odvratni cinizam
život nije fudbalski meč, nisi čuo? u toj igri političari drže sudbine živih , pravih , realnih ljudi u svojim rukama. odlučuju o nečijim životima. i tebi to fudbalski meč?

sudbine zivih ljudi su nova radna mesta, bezvizni rezim bolje obrazovanje etc. ako je SPS spreman da radi na tome onda bivsi Slobin potrcak je vise nego dobrodosao. Vi se igrate sudbinama zivih ljudi jer nosite rane proslosti i stavljate svoj ponos ispred realnih interesa. primili ste batine,preziveli inflaciju etc. - PA STA. svi smo!
samo meni nikad ne bi palo na pamet da kukam o tome pogotovo sto ima mnogo mladih ljudi koji dok neki moralisu i kukaju jos vise propadaju. oni su bitni i buducnost a na to se odnosi primer sa utakmicom. EU je cilj pa ko god zeli da radi da se on sto pre ostvari je dobrodosao...
JJ Beba JJ Beba 17:08 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

sudbine zivih ljudi su nova radna mesta, bezvizni rezim bolje obrazovanje etc. ako je SPS spreman da radi na tome onda bivsi Slobin potrcak je vise nego dobrodosao.

bla, bla, bla, kakav populizam, uostalom kao i cela politika DSa
Vi se igrate sudbinama zivih ljudi jer nosite rane proslosti i stavljate svoj ponos ispred realnih interesa. primili ste batine,preziveli inflaciju etc. - PA STA. svi smo!

kako se ja to igram sudbinom drugih ljudi? ja nism član nijedne partije, je ne odlučujem o tuđim sudbinama vodeći ljigavu politiku kao ljudi iz partije za koju navijaš. ja samo učestvujem u demokratskom proscesu - glasam za koga hoću misleći sopstvenom glavom. gde je tu moj ponos?
batice, idi odmori, biće ti bolje
primili ste batine,preziveli inflaciju etc. - PA STA. svi smo!

pa u tome se razlikujemo - nekome je ok što su ga tukli ovi sa kojima bi da vladaju, i što su ti isti ljudi proizveli vreme i život u njemu nedostojan čoveka. u tome i jeste fora- nekome je to važno nekome nije. nekome je samo važno da vlada, a nekoga zabole za vlast.
komprende?
stefan.vizantin stefan.vizantin 17:45 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

pa u tome se razlikujemo - nekome je ok što su ga tukli ovi sa kojima bi da vladaju, i što su ti isti ljudi proizveli vreme i život u njemu nedostojan čoveka. u tome i jeste fora- nekome je to važno nekome nije. nekome je samo važno da vlada, a nekoga zabole za vlast.

nista Vi ostanite ponosni a mi DS prodane duse sa Judinim pecatom cemo da se borimo da Srbiju uvedemo u Evropu. posto je nemoguce to uciniti na velika vrata potrudicemo se da to ucinimo na mala...ako partija odluci da prekine sa moralis(r)anjem uvek je dobro dosla. znate adresu...
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:20 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

Vi se igrate sudbinama zivih ljudi jer nosite rane proslosti i stavljate svoj ponos ispred realnih interesa. primili ste batine,preziveli inflaciju etc. - PA STA. svi smo!

auuuu!
jel ti čitaš šta pišeš?
nekako ne izgleda.
kakve rane prošlosti?
zločini su u pitanju.
zločini nad civilima.
na primer, leševi u batajnici.
jel si čuo il nisi?
i šta misliš, ti ljudi nemaju porodice?
misliš da su iz jajeta.
ili nema veze jer su albanci.
strpao ih je u hladnjače i masovne grobnice režim na čijem je čelu bio
slobodan milošević a dačić nije bio aparatčik nego visoki funkcioner.
ja sam saučesnicima u zločinima ne bih ni u lift.
stefan.vizantin stefan.vizantin 21:06 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

i šta misliš, ti ljudi nemaju porodice?
misliš da su iz jajeta.
ili nema veze jer su albanci.

MORA DA JE TESKO BITI U VASOJ KOZI. Vi ne biste u lift sa ogromnim brojem Srba. svi smo saucesnici zlocina: krivi smo mi zato sto smo im dozvolili. INACE KOLIKO JE MASOVNIH GROBNICA SRBA PO BOSNI I KOLIKO JE UBIJENIH SRBA U HRVATSKOJ? KOLIKO JE ZRTAVA SILNIH RATOVA NA BALKANU? ljudi koji su tada bili na drugoj strani su sada nasi partneri-vidite da je moguce! uvek je moguce naci zajednicki jezik ZBOG TOGA STO IMA ZIVIH A ZBOG NJIH VREDI RAZGOVARATI. zrtve postovati i ne zaboraviti ali to ne treba da nas sprecava doveka da idemo napred. JA ZNAM SAMO ZA JEDNOG KOJI JE USTAO IZ MRTVIH KAKO KAZU...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:06 01.05.2008

Re: Ekstraprofiteri

Vi ne biste u lift sa ogromnim brojem Srba.

lepo sam te pitala da li čitaš to što pišeš.
rekla sam da ne bih u lift sa saučesnicima u zločinima a ti kažeš da sa ogromnim brojem srba ne bih ni u lift.
šta si, u stvari, rekao - da je ogroman broj srba saučestvovao u zločunima, jel si to rekao?
il ti je izletelo?
a ja naravno da ne bih. i dalje ostajem kod toga.
i ne izvrći stvari. govorimo o srbiji.
o tome da mi treba da rasčistimo sa zločinima i zločincima.
da li si pročitao neku optužnicu ovde na domaćim sudovima?
pa naravno da nisi. a niko se ni ne trudi da objasni koliko je članova nekih porodica
na kosovu pobijeno.
i ko je to uradio.
ne treba da nas sprečava da idemo napred ali ne treba da nas sprečava ni da sudimo i osudimo zločince.
kapiraš?
Mirjana Gabelic Mirjana Gabelic 09:33 01.05.2008

ZEvS i ostali

Vec duze vreme me cude i ljute vasi tekstovi koji su,naravno,u skladu sa onim sto DS i Tadic govore.Vi "bijete zicu" da se makar i sa socijalistima,posto - poto pravi postizborna koalicija i kao i vas predsednik sa omalovavazavanjem govorite o LDP-u (manite se ledepe) i to ide dotle da nam sad pricate bajke o SPS-- kao da se ne znamo dobro i kao da smo gluvi pa ne cujemo sta oni govore.Jedino je prirodno da sa LDP-on pravite koaliciju a ako je animozitet (ili sta vec) toliki da ste spali i na SPS samo da ne saradjujete sa Cedinom strankom onda posteno,jasno i glasno i vi i vas predsednik recite o cemu se radi nemojte da nas zamajavate i dizete nam pritisak.Ako vam se svidja SPS sami se u njega uclanite a vasi biraci ce i na osnovu vasih tekstova znati za koga da se opredele 11.maja.
Valentino Rosi Valentino Rosi 09:41 01.05.2008

Od koga Ldp krade ideje za tv-spotove ?

undefined
napolitanac napolitanac 10:36 01.05.2008

Re: Od koga Ldp krade ideje za tv-spotove

Kada smo vec kod kradje,pozdravio Vas novinar,pisac,doktor knjizevnosti i filosofije izvesni Josef Gebels.Kazu da je bio ministar propagande ,a koji je izmedju ostalog je iz reci EHRLICH nacinio slogan kojim je tamo neki propali slikar dobio veliki broj glasova na vanrednim izborima 1933,godine.
Nenad M. Nenad M. 11:02 01.05.2008

Re: Od koga Ldp krade ideje za tv-spotove

napolitanac
Kada smo vec kod kradje,pozdravio Vas novinar,pisac,doktor knjizevnosti i filosofije izvesni Josef Gebels.Kazu da je bio ministar propagande ,a koji je izmedju ostalog je iz reci EHRLICH nacinio slogan kojim je tamo neki propali slikar dobio veliki broj glasova na vanrednim izborima 1933,godine.


tako se to radi u izbornom stabu Ds-a.
Covek se registrovao pre par sati, ovo mu prvi post, pitam se sto i za koliko!? Nece ovog biti posle izbora!
Valentino Rosi Valentino Rosi 11:09 01.05.2008

Re: Od koga Ldp krade ideje za tv-spotove

Nenad M.

napolitanacKada smo vec kod kradje,pozdravio Vas novinar,pisac,doktor knjizevnosti i filosofije izvesni Josef Gebels.Kazu da je bio ministar propagande ,a koji je izmedju ostalog je iz reci EHRLICH nacinio slogan kojim je tamo neki propali slikar dobio veliki broj glasova na vanrednim izborima 1933,godine.tako se to radi u izbornom stabu Ds-a.Covek se registrovao pre par sati, ovo mu prvi post, pitam se sto i za koliko!? Nece ovog biti posle izbora!


Aha, znači Nenade nije važno da li je to tačno ili ne, važno je kad se neko registrovao-bogami ovde se dele partizanske spomenice po danu učlanjenja na ovaj Blog. Dakle, nema meni ništa od penzije i radnog staža odavle.
napolitanac napolitanac 11:18 01.05.2008

Re: Od koga Ldp krade ideje za tv-spotove

Posteno!Zeljanine VR od tebe nece ostati nista.Covek samo za odredjenu priliku.Efemerid!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana