IT

E, sad može i okolokućna zanimacija

zilikaka RSS / 20.05.2019. u 16:33

303552_314481745306834_752295750_n.jpg

Danas mi javljeno da je Predah proradio. Nadam se da će i našoj Kleinemutter uskoro pozitivno rešiti zahtev, (ako ne reše, eto nas da pišemo žalbe), pa se valja malo opustiti.

Što se mene tiče, sinoć smo dobili mnooogo kiše i ozbiljan grad. Kajsije su pretekle, a travi i tako ne može niko ništa.
Jedino što zahvaljujući dugogodišnjem nemaru i bahatosti, zbog kojeg je dozvoljeno da se nekadašnje korito reke skroz zapusti, sada imamo vodu u dnu bašte.
Postojao je tu i neki sistem kanala i kolektor koji vodi u kišnu kanalizaciju, al džaba.
Ne znam kako će proći one donje voćke, al ako se nešto ne uradi, možda zapatimo patke, pa da bar neko uživa.

Dakle, otvaram prostor za baštenske i ostale dikusije:)) 

 

 

 



Komentari (304)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 09:08 21.05.2019

Re: Gotova i serija

svidja mi se kraj, al eto taj deo izmedju kako su stigli do tog kraja mi nije baš najlepše uvezan.

Eno ispisah se gore zašto je to tako.

Čekam knjgu da ispravi.

Ne znam da li će on stvarno da ispiše neki nastavak. Ja sam uzeo da čitam u međuvremenu Fire & Blood (The Songs of Ice and Fire) koji opisuje šta se dešavalo u 300 godina pre GoT, dolazak Targerijana, itd., i nemam primjedbi.
alselone alselone 09:22 21.05.2019

Re: Gotova i serija

Ne znam da li će on stvarno da ispiše neki nastavak.

floki floki 09:42 21.05.2019

Re: Gotova i serija

alselone
misliš na to gde je ko otišao


Ja na to mislim. Mislim na finalne sudbine protagonista.


i meni je to uglavnom ok, gde je ko završio, pomalo mi škripi sa brenom ali ok...

samo mi je sve nekako "otaljano" u odnosu na ranije... vuče na sapunicu, ali dobro, što maksa gore piše, ko zna koliko je moglo bolje sa takvom startnom pozicijom...

zabava je u pitanju, pa lagano ljudi...

"billions" mi je prilično lošija sezona u odnosu na prethodne, ali ok, još uvek mogu da gledam...
Milan Novković Milan Novković 09:48 21.05.2019

Re: Gotova i serija

floki
... još uvek mogu da gledam...

Drugovi, White Collar, sasvim cool, 6es sezona, prvih 5 po 15-16 epizoda, pa ti treba dva dana za sezonu, poslednja samo 6es - 11 cool dana gledanja, plus em žena može da ti se ispriča sa drugaricama, tuitamo baci pogled na poštara, mlekadžiju ...
maksa83 maksa83 09:52 21.05.2019

Re: Gotova i serija

samo mi je sve nekako "otaljano" u odnosu na ranije... vuče na sapunicu, ali dobro, što maksa gore piše, ko zna koliko je moglo bolje sa takvom startnom pozicijom...

Ako čitaš ovaj Martinov prequel npr. tačno vidiš da su to pisali različiti ljudi ("ne zna leva šta radi desna" ) pošto ima očiglednih nekonzistentosti. Npr. 300 godina pre GoT došo prvi Targerijen i sve ih razbucao (naravno pošto ima borbenu avijaciju) i osvojio kraljevstvo, i kad se vaspostavio jedna od njegovih žena tj. sestara (što je kod Targerijana ista osoba, kao u Alabami) obilazi kraljevstvo i dođe do Zida, i sad - ha, šta se ispostavlja - zmaj koji je apsolutno pod njenom kontrolom odjednom odbija da pređe u ono iza Ledenog Zida, nema šanse, a-a, dakle ima neka fora sa Zmajevima i Onim Iza Zida, oni tamo ne idu. Međutim u seriji Denerisini zmajevi bez trunke oklevanja odu tamo (ok, i ledeni čika ga skrlja) da ona spasi ekipu, i zmaj i posle bez problema preleće zid, nema frke.

Ovaj Martinov prequel je super jer on tu može opet da se opusti i priča priče i bavi likovima pošto je kraj (koji je zapravo početak GoT) već napisan.
alselone alselone 12:44 21.05.2019

Re: Gotova i serija

Ako čitaš ovaj Martinov prequel


A neš više kolega, jednom sam se upecao i dosta je. :)

Uglavnom, kako se situacija sa serijom može prepričati.

Došao si na slavu i seo pored strike koji je već krenuo da udara. Kaže tebi striko - đesi mali, šiljiš li, da ti ispričam što sam čito knjigu. I krene da priča i to na početku super zvuči, ali on malo malo dodaje pa počinje da se gubi, lupeta, priča nepovezano, na potpitanja šta je bilo sa ovim ili onim, skreše odgovor jer je i zaboravio šta se desilo, ali i onako pjan seća se kraja i to ti ispriča i tebi na neki čudan način bude i lepo, makar što se i završila priča.
Atomski mrav Atomski mrav 13:24 21.05.2019

Re: Gotova i serija

pa počinje da se gubi, lupeta, priča nepovezano, na potpitanja šta je bilo sa ovim ili onim, skreše odgovor jer je i zaboravio šta se desilo



nepopustljiv nepopustljiv 17:47 21.05.2019

Re: Gotova i serija

maksa83
svidja mi se kraj, al eto taj deo izmedju kako su stigli do tog kraja mi nije baš najlepše uvezan.

Eno ispisah se gore zašto je to tako.

Čekam knjgu da ispravi.

Ne znam da li će on stvarno da ispiše neki nastavak. Ja sam uzeo da čitam u međuvremenu Fire & Blood (The Songs of Ice and Fire) koji opisuje šta se dešavalo u 300 godina pre GoT, dolazak Targerijana, itd., i nemam primjedbi.

Jebote!
zilikaka zilikaka 18:46 20.05.2019

Kolko da vam kažem

Meni pre par godina savetovali, i odlično je.
Ako imate kajsije koje nisu sasvim zrele. Ne mogu u sok,, pekmez, rakiju, al su zarudele i postiggle velučinu, iscepati ih i u zamrzivač.
Onda zimi voda, šećer po ukusu da provri, i tako smrznute bućnuti. Odnos voda-kajsija ko za svaki kompot.
Čim provri zajedno, skunuti s vatre i posuti cimetom.
Kad se ohladi bude sjajno.
cassiopeia cassiopeia 18:50 20.05.2019

Re: Kolko da vam kažem

Dobra fora. Volim kompot, al' nemam mere

Nego, danas sam ukapirala da je mene moj pas dresirao, umesto obrnuto. Strašno!
zilikaka zilikaka 19:00 20.05.2019

Re: Kolko da vam kažem

Nego, danas sam ukapirala da je mene moj pas dresirao, umesto obrnuto. Strašno!

Smatraj to uobičajenim.
Neverovatno kolko umeju da se foliraju da bi nešto postigli
Naša terijerka je i lažov i glumica.
cassiopeia cassiopeia 19:13 20.05.2019

Re: Kolko da vam kažem

zilikaka

Smatraj to uobičajenim.
Neverovatno kolko umeju da se foliraju da bi nešto postigli
Naša terijerka je i lažov i glumica.


Ovaj moj klempo samo što ne progovori. Stalno nešto mrmlja, ne laje, već skiči i proizvodi neke zvuke ne bi li me ubedio da nešto uradim.

Glumica Kako da ih ne voliš!
Bili Piton Bili Piton 02:30 21.05.2019

Re: Kolko da vam kažem

zilikaka

Naša terijerka je i lažov i glumica.


Naš papagajac je blago paranoičan, obožava da je u centru pažnje i sere za medalju. Kao neki blogeri, s tim što je ovde u pitanju ipak jedno milo, malo biće koje ume da pruži i ljubav, kad mu tako naidje
alselone alselone 19:53 20.05.2019

Pajo

Je l' to opet bila pucnjava u školi u Koloradu?

Praim nekog lika na LinedInu što nam je iz šire struke, pa piše kako se preselio pre 10ak godina iz UK u Kolorado i kako i dalje ne može da veruje koji nivo nasilja postoji u školama...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 20.05.2019

Re: Pajo

alselone
Je l' to opet bila pucnjava u školi u Koloradu?

Praim nekog lika na LinedInu što nam je iz šire struke, pa piše kako se preselio pre 10ak godina iz UK u Kolorado i kako i dalje ne može da veruje koji nivo nasilja postoji u školama...


Kad bre? Ono pre nedelju dve dana, ili danas nešto bilo? Nisam pratio vesti. Ma, to su slavili godišnjicu Kolumbajna. Bez zezanja, ustoličio se kult oko te obljetnice, kažu da ta škola dobija pretnje pred svaki Dan sećanja, a po nekog i uapse. Bila i ona neka lujka što je zapucala iz Floride, kupila sačmaru i onda nestala u nepoznatom pravcu u planini, pa su je posle našli upucanu pored Mt. Evans-a (lep kraj, divan za hajkovanje), i ona je nešto fejsbučila kako će da ide tamo u Kolumbajn da se nahebe svima majke, pa su je tako i ufanjali.

Nemam pojma za nasilje, ovde kod nas je uglavnom mirno, a na škole nemam primedbi. Nego, evo sad naš novi guverner uspeo da izgura zakon da u celoj državi javna obdaništa (to su ona besplatna) imaju trajati ceo dan, umesto samo pola dana, ako ne doplatiš za ostatak. I sad ga svi slavimo, mada je moje dete završilo sa obdaništem, kreće u prvi razred na jesen, tako da nema veze. Ali biće dobro za ovu drugu, sem ako ovaj ne zglajzne u međuvremenu, pa kukuljičari to vrate na staro, kako je i do sada bilo. Jedino mi je bilo malo žao jer je klinkina učiteljica, koja je vodila tu dodatnu nastavu, dobila nogu, pošto više neće imati posla. I sad joj (mi, roditelji) skupljamo pare i priloge, da preživi nekako dok ne nađe drugi posao, škola ne može da joj da poziciju kao regularnoj učiteljici, jer nema para.


bene_geserit bene_geserit 05:15 21.05.2019

Re: Pajo

srdjan.pajic
sem ako ovaj ne zglajzne u međuvremenu, pa kukuljičari to vrate na staro

Pa komunjare su vam na vlasti od 2008-me, šta se sad vadiš na konzervativce, postao si bre ko Vučić, njemu su još uvek oni prethodni krivi a na vlasti je koliko već godina.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:10 21.05.2019

Re: Pajo

bene_geserit
srdjan.pajic
sem ako ovaj ne zglajzne u međuvremenu, pa kukuljičari to vrate na staro

Pa komunjare su vam na vlasti od 2008-me, šta se sad vadiš na konzervativce, postao si bre ko Vučić, njemu su još uvek oni prethodni krivi a na vlasti je koliko već godina.


Ma to kukuljičarsko zlo se duboko zapatilo, vidiš koliko nam je vremena trebalo da ih se otarasimo, i u našim (demokratskim) redovima je bilo uljeza koji su ometali. Morali smo na kraju geja da izaberemo da to razjebe i dovede stvari u red, mislim, eto kao to rano školstvo na primer. Da deca mogu da budu u školi ceo dan, a ne da pola dana piče krvoločne igrice kod kuće, pa posle da to gradivo uvežbavaju u toku nastave. Sledeće je da raskupusa ove frakere, da mi ne buše tu u dvorištu, nego tamo sa druge strane livade, ka preriji i meth labovima.

Nego, evo, sad guraju da se legalizujju i pečurke, mislim, ove docsove, ali čini mi se da će to teže ići.

edit: Nego, ajde, ne tupi, nego daj slike tog tvog dvorišta sa kojim se hvališ, gledaj i neku palmu da uhvatiš. Ja necapah pre neku nedelju drva za sledeću zimu, ali bogami ni ova još nije prošla. Sine, crkao sam kao pas, komša i ja smo radili ceo dan, o-ki-lavio sam se. Dobio neke javore na poklon, samo da ih nacepam i poslažem da se suše, umreh, zakleo sam se svečano nad motornom testerom da neću više nikad da primam takve poklone.

Evo slika:







alselone alselone 07:59 21.05.2019

Re: Pajo

Je l' vi nemate tamo gas ili je skup pa ložite ili zato što voliš?
alselone alselone 07:59 21.05.2019

Re: Pajo

Kad bre? Ono pre nedelju dve dana, ili danas nešto bilo?

Pre cirka nedelju dana, ali sam tek čuo pre dan, dva.
nikvet pn nikvet pn 09:22 21.05.2019

Re: Pajo


Ао госн Пејџик свака част, красна слика, права српска авлија у далеком Колорадету. Тако је, захеби ти гас-солар трте-мрте да ти се недобог помрзне фамилија крупна жена ситна деца, и мачке; нема топло док не запуцкета цепанка. Биће од тебе прави срБски домаћин; туци се ти у груди партизанске ипак чучи четнаја у теби, прозрели те Хучи и Геџа одавно.
cassiopeia cassiopeia 09:24 21.05.2019

Re: Pajo

Sine, crkao sam kao pas, komša i ja smo radili ceo dan, o-ki-lavio sam se. Dobio neke javore na poklon, samo da ih nacepam i poslažem da se suše, umreh, zakleo sam se svečano nad motornom testerom da neću više nikad da primam takve poklone.



Crni Pajiću, jes' ti zato otišao u Ameriku!


Šalu na stranu, ti si čovek domaćin i svaka ti čast! Sve radiš, sečeš drva, riljaš baštu, betoniraš, stavljaš pločice... nema takog na svijet
cassiopeia cassiopeia 09:27 21.05.2019

Re: Pajo

Биће од тебе прави срБски домаћин; туци се ти у груди партизанске ипак чучи четнаја у теби, прозрели те Хучи и Геџа одавно.






angie01 angie01 10:09 21.05.2019

Re: Pajo

Pajke, ove slike ko da su sa Usca, Kalemegdana....- lov(a) na drvece u Srbiji je u toku...
bene_geserit bene_geserit 16:31 21.05.2019

Re: Pajo

Pajiću sad si me razočarao, ložiš drva a ništa carbon footprint i sl.
To ti je bre (uz kravlji prdež), najveći izvor emisije ugljen dioksida, čudi me da ove tvoje komunjare to još nisu zabranile ili makar udarile taksu da uši otpadnu.
maksa83 maksa83 16:43 21.05.2019

Re: Pajo

To ti je bre (uz kravlji prdež), najveći izvor emisije ugljen dioksida, čudi me da ove tvoje komunjare to još nisu zabranile ili makar udarile taksu da uši otpadnu.

Čekaj, bene, ne reci da si ... vegUn?

Inače, kravlji prdež nije ugljen dioksid, nego metan.
zilikaka zilikaka 16:56 21.05.2019

Re: Pajo

Inače, kravlji prdež nije ugljen dioksid, nego metan.

I kao takav može biti vrlo zanimljiv energent.
Evo da osmislimo i patentiramo gaČice s levkom i kolektorskim sistemom za krave.
Još da nam je rahmetli Princi tu, pa da odmah grunemo i ozbiljan kompresor, i lađenje, pa odmah pravimo skladište za LNG.
maksa83 maksa83 17:04 21.05.2019

Re: Pajo

Još da nam je rahmetli Princi tu

Eehhh... da minutom šutnje odamo počast palom heroju.

Da bar nije bilo uzalud, tj. da je kao Gandalf povukao zauvek neman za sobom u dubine, nego je ova samo otresla prašinu i vratila se, a princija odnelo za sva vremena.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:38 21.05.2019

Re: Pajo

bene_geserit
Pajiću sad si me razočarao, ložiš drva a ništa carbon footprint i sl.
To ti je bre (uz kravlji prdež), najveći izvor emisije ugljen dioksida, čudi me da ove tvoje komunjare to još nisu zabranile ili makar udarile taksu da uši otpadnu.


Ložim, ložim, nego šta?! A ne da mi ove vaše kukuljičarske utility kompanije zacepljuju cenu i tarife i takse kako im se oće, i još da dolaze da mi frakuju gas u dvorištu i vrtiću bez da pitaju za zdravlje. Nego lepo sekiru u ruke, i u šumu, nađem neko fino oboreno ili umrlo stablo, nežno ga posečem, i grejem se, kao naši stari :))

Zezam se, to malo drveta što se vidi na slici meni traje skoro dve godine, to je samo za ugođaj i dogrevanje dole u podrumu. Ono, dok se tamo spremaju za odbranu Winterfela, ćaskaju okupljeni oko vatrice i prisećaju se minulih dana, i kod mene u sobi isto tako pucketa vatra i kao da sam i ja tamo, u Winterfelu. Milina. Tu od nas jedino više uživaju ove naše mačke.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:41 21.05.2019

Re: Pajo

alselone
Je l' vi nemate tamo gas ili je skup pa ložite ili zato što voliš?


Mazohista.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:45 21.05.2019

Re: Pajo

Šalu na stranu, ti si čovek domaćin i svaka ti čast! Sve radiš, sečeš drva, riljaš baštu, betoniraš, stavljaš pločice... nema takog na svijet


A, ne, bašču rilja žena. Ja sam zadužen samo za inženjerske poslove i pripremu infrastrukuture: daklem da joj napravim grobove (raised bed), da sprovedem vodoinstalaciju, senzore, nadzor, isprogramiram irigaciju, a sad imam i radni zadatak da uvedem protivgradnu zaštitu, to jest da pokrijem baštu sa nekom nadstrešnicom providnog tipa.
alselone alselone 17:48 21.05.2019

Re: Pajo

kravlji prdež


Zapravo, ne radi se o prdežu nego o podrigu.
Atomski mrav Atomski mrav 18:49 21.05.2019

Re: Pajo

Da bar nije bilo uzalud, tj. da je kao Gandalf povukao zauvek neman za sobom u dubine, nego je ova samo otresla prašinu i vratila se, a princija odnelo za sva vremena.

Pritom se Gandalf još i vratio, još jači i zajebaniji nego pre... ko zna, možda jednog dana na Blogu osvane Princi the White.
nepopustljiv nepopustljiv 20:24 21.05.2019

Re: Pajo

maksa83
Još da nam je rahmetli Princi tu

Eehhh... da minutom šutnje odamo počast palom heroju.

Da bar nije bilo uzalud, tj. da je kao Gandalf povukao zauvek neman za sobom u dubine, nego je ova samo otresla prašinu i vratila se, a princija odnelo za sva vremena.

Princija se sećam.
To je bio bloger štogod.
No, ko je neman?
bene_geserit bene_geserit 05:58 22.05.2019

Re: Pajo

srdjan.pajic
ne da mi ove vaše kukuljičarske utility kompanije zacepljuju cenu i tarife i takse kako im se oće

Uspeo si da dodeliš ideološku nalepnicu Utility kompanijama, čestitam, to je već Filip nivo, on sve što mu se ne sviđa zove četnicima, evo trenutno i komunjare Mladića i Miloševića, a najbolji je sa onim "ubijali na tipični četnički način" (što su ti Bulajićevi filmovi ostavili traga).
nikvet pn nikvet pn 10:50 22.05.2019

Re: Pajo

maksa83

Inače, kravlji prdež nije ugljen dioksid, nego metan.


alselone

Zapravo, ne radi se o prdežu nego o podrigu.


Тако је, штоване колеге, ђаво је у ситницама. То и није незнатна количина, дневно буде 900 литара (кубик) пута милијарда говеда на планети звучи опако, оде озон? Оде врага, диносауруса је било много више и много дуже су прдели и подригивали па ипак нису страдали од глобалног загревања, једва их метеорит побио. А колико су тек срали, од тропских шума за њихова вакта нафта нам остала.

Крава дакле подригује континуирано, системски, пар стотина пута дневно. Када се тај одвод заустави улази у смртну опасност. То се зове thympania ruminis, надун и настаје опструкцијом једњака. Заглави се јабука, репа, крушка и крене надување; за пар сати крава дође као фића и притисак на срце-плућа је убије. То је хитна ветеринарска интервенција и треба сондом прогурати тај зачеп. Или споља избушити.

Мој претходник на селу матори доктор Личанин управо је завршио интервенцију па запалио цигарету. У штали је рокнуло ко у руднику, зли језици кажу да је избило прозоре и врата а сви присутни опрљени ко Патак Дача. Часну старину о том киксу нисам имао срца питати па ми је тако остала мистерија размера експлозије.

То ме после задуго копкало толико да сам морао да пробам. Не у штали него на ливади. То је тврда интервенције где треба јаки људи да држе крави главу и отварач за уста да не прегризе сонду. Онда иде гурање чепа низ метар и кусур једњака, треба и снага. Кад најзад прође онда прво крене зелена пена експлозивно (као случајно у метежу окренеш сонду у правцу присутног који те највише нервирао) па онда јурне гас метан. После пар минута крава се издува, притисак опадне и тек полако шишти. Тад извадим упаљач да га креснем па шта буде. Суне пламен од метар али нежан, плав ко алкохолни. Крава спашена и бљује ватру ко аждаја; моћна сцена, после сам то стално практиковао ради публике.
maksa83 maksa83 11:01 22.05.2019

Re: Pajo

Тад извадим упаљач да га креснем па шта буде. Суне пламен од метар али нежан, плав ко алкохолни. Крава спашена и бљује ватру ко аждаја; моћна сцена, после сам то стално практиковао ради публике.





Kravarys!

ili:

Šaruljys!
floki floki 11:16 22.05.2019

Re: Pajo

ћути максо јбт, ако прочита ово неки ветеринар који је гледао серију, још ће да узјаше краву :)

alselone alselone 11:19 22.05.2019

Re: Pajo

nikvet pn

Крава дакле подригује континуирано, системски, пар стотина пута дневно. Када се тај одвод заустави улази у смртну опасност. То се зове thympania ruminis, надун и настаје опструкцијом једњака. Заглави се јабука, репа, крушка и крене надување; за пар сати крава дође као фића и притисак на срце-плућа је убије. То је хитна ветеринарска интервенција и треба сондом прогурати тај зачеп. Или споља избушити.


Ili ako se najede deteline. Keva mi je pričala kako su kravu uboli nožOm na pravo mesto da joj izađu gasovi, pošto se najela deteline, jer je pretilo da će crći. I da je šibalo kao iz plinske boce.
maksa83 maksa83 11:47 22.05.2019

Re: Pajo

ћути максо јбт, ако прочита ово неки ветеринар који је гледао серију, још ће да узјаше краву :)

Malo me podsetila cela stvar na vic:

Kad sam bio mali pitao sam mog dedu - starog kauboja - kako je doživeo 112 godina, i rekao mi je: "son, tajna mogu dugog života je da od detinjstva svako jutro svoju ovsenu kašu pospem sa dva prstohvata baruta".

Kada je umro ostavio je iza sebe 3 ćerke, 5 sinova, 28 unučadi i rupu od 5m u zidu krematorijuma.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:53 22.05.2019

Re: Pajo

bene_geserit
srdjan.pajic
ne da mi ove vaše kukuljičarske utility kompanije zacepljuju cenu i tarife i takse kako im se oće

Uspeo si da dodeliš ideološku nalepnicu Utility kompanijama, čestitam, to je već Filip nivo, on sve što mu se ne sviđa zove četnicima, evo trenutno i komunjare Mladića i Miloševića, a najbolji je sa onim "ubijali na tipični četnički način" (što su ti Bulajićevi filmovi ostavili traga).


Ma, to "kukuljičari" je širi pojam, koji označava sve negativno, nazadnjačko, regresivno u društvu, usmereno prototiv najslabijih, protiv čega se svim silama treba boriti.

E, da si samo mogao da vidiš kako su skičali i otimali se kad su ih ovi naši libtardi i komunjare zviznule po prstima, rekle sikter i počele da uvode solarne panele. Ovde kod mene u opštini su čak uveli i lokalnog distributera, umesto ovih glavnih kukuljičara monopolista, ala je tu tek bilo kuknjave i pozivanja na tradicionalne vrednosti i patriotizam i bacanja anateme na svako drugo rešenje, naročito konkurenciju. A sad predu kao male mace, eno, dižu i sami elektrane na vetar i sunce, nema većih zelenih od njih. Ali ako ih samo malo pustiš da se opuste, odma će to da se, uortačeno sa ovim teksašanima što frakuju okolo, vrati na svoje: navuci kukuljicu, otvaraj rudnike uglja, dalekovod svima u bulju, Crnca u geto, Meksikanca u Tihuanu, i udri.

Jel Mladić beše onaj što je, nakon uspešnog genocida u Srebrenici, za TV stanicu, onako sav napaljan, rekao "Osvetili smo se Turcima!". Jebem li ga, ne sećam da su komunjare toliko obraćale pažnju na nacionalnu pripadnost i da su im unfinished biznisi iz prošlosti bili prioritet. Otimanje teritorija i etničko čišćenje pogotovu. A čudi me i da njegove žrtve u Bosni, redom, ne kažu da su im najmilije klali neki komunisti, nego, zna se, ćetnici. Ja sam sklon da verujem tim ljudima, a neke stvari sam i sam proverio. To što je Mladić završio školu u socijalističkoj Jugoslaviji mu nije ni malo smetalo da obrne ćurak prvom prilikom, okači kokardu i krene da se sveti "Turcima". Miloševič slično, da ne elaboriram.


zilikaka zilikaka 16:05 22.05.2019

Re: Pajo

Pajke, ako se sad iz ovog zapati čuvena četnici-partizani šorka, beri kožu na šiljak.


...učini im čovek, primi ih da imaju gde da ćakulaju o domaćinskim radovima, a oni čas posla podivljaju i počnu da prevrću stolove i gađaju se sitnim inventarom...
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:08 22.05.2019

Re: Pajo

zilikaka
Pajke, ako se sad iz ovog zapati čuvena četnici-partizani šorka, beri kožu na šiljak.


...učini im čovek, primi ih da imaju gde da ćakulaju o domaćinskim radovima, a oni čas posla podivljaju i počnu da prevrću stolove i gađaju se sitnim inventarom...


Jebote, pa to je deo tradicije na ovim blogovima na slobodnu temu. Dobro, i na svim drugim blogovima. A tradiciju treba ispoštovati.

edit: uostalom, ne vidim zašto je to manje aktuelno od ove polemike koja se razvila gore: da li krave zapravo prde ili podriguju? Izgleda da i tu ima dve jake škole oprečnog mišljenja. Fale samo ravnozemljaši, geopolitičari i antivekseri, da, i ovi hobisti skupljači teorija zavere, da ti blog bude kompletan.
zilikaka zilikaka 16:24 22.05.2019

Re: Pajo

edit: uostalom, ne vidim zašto je to manje aktuelno od ove polemike koja se razvila gore: da li krave zapravo prde ili podriguju? I

I ti kao inženjer smeš ovo da pitaš?!
Pazi, rekoše da je metan. Znači, imaš energiju pred nosom. Da si pravi, ti bi sad razmišljao kako napraviti neme maske za gospoje krave, nešto hermetično, sa cevkom za odvođenje i nepovratnom klapnicom, da ulazi vazduh za disanje, al da kad podrigne, ne izlazi kroz to rupu za vazduh. Tehnički je izvodljivo. Jedinone znam kako rešiti to što ona svako malo i jede, pa bi joj to smetalo.
...ili možda da probamo da krave "uobročimo", pa dok je ručak nema maske, al onda lepo stavimo.
EtoTO je kpnstruktivna diskusija, a ne to tvoje, čija baba peder.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:32 22.05.2019

Re: Pajo

zilikaka
edit: uostalom, ne vidim zašto je to manje aktuelno od ove polemike koja se razvila gore: da li krave zapravo prde ili podriguju? I

I ti kao inženjer smeš ovo da pitaš?!
Pazi, rekoše da je metan. Znači, imaš energiju pred nosom. Da si pravi, ti bi sad razmišljao kako napraviti neme maske za gospoje krave, nešto hermetično, sa cevkom za odvođenje i nepovratnom klapnicom, da ulazi vazduh za disanje, al da kad podrigne, ne izlazi kroz to rupu za vazduh. Tehnički je izvodljivo. Jedinone znam kako rešiti to što ona svako malo i jede, pa bi joj to smetalo.
...ili možda da probamo da krave "uobročimo", pa dok je ručak nema maske, al onda lepo stavimo.
EtoTO je kpnstruktivna diskusija, a ne to tvoje, čija baba peder.


A što mora to na usta da ide? Može da se ugradi izduvna grana direktno u želudac ili creva ili gde im je već izvorište metana. I onda krava ima pipicu sa strane, parkiraš vozilo na metan, natankuješ, i voziš dalje.

edit: i nisam ja hteo da polemišem, nego me zaskočio bene, dok izvrdava ovde da pokaže dvorište model Kalifornija, da mu se divimo, zavidimo, ili da ga ogovaramo, ili da ga, kao mene onomad čarli, preslišavamo da li je dobro ukrutio ostavu za drva.

E, da te pitam nešto ozbiljno, kad pričamo o gasovima: jel koristite vi helijum na poslu, za nešto? Znaš da je sad neka velika nestašica u toku? Ovde kod nas je jako teško dobiti bocu, ove moje mušterije ga koriste u laserima (za hlađenje plazme) i moraju već neko vreme da se baš dovijaju da nabave, za potrebe proizvodnje. To sad nešto mora jako unapred da se planira, da se nabave rezerve, inače možemo samo da zatvorimo radnju, jer je nezamenjiv u ovim primenama.

zilikaka zilikaka 16:47 22.05.2019

Re: Pajo

A što mora to na usta da ide? Može da se ugradi izduvna grana direktno u želudac ili creva ili gde im je već izvorište metana. I onda krava ima pipicu sa strane

Ovo nije loša ideja. Treba nam pomoć veterinara da razradimo, al moglo bi.
E, sad, ono drugo, da baš možeš da tankuješ kod svake krave, to ne bi moglo. MAlo je toga i pod niskim pritiskom. Moro bi ceo dan da obilaziš krave i teško da bi skupio goriva i za to, nego, lepo creva u kolektor a onda kompresor i u tank. Bogdatevidi.
Rekoh već da ovde nemamo resursa za onaj korak dalje - utečnjavanje, al jedna samoodrživa farma sa sopstvenom proizvodnjom gasa-to bi moglo.
Kolege bi pomogle oko automatike, regulacije, a sigurna sam da bi vrlo brzo sve to postala i AI farma
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:57 22.05.2019

Re: Pajo

Ovo nije loša ideja. Treba nam pomoć veterinara da razradimo, al moglo bi.
E, sad, ono drugo, da baš možeš da tankuješ kod svake krave, to ne bi moglo. MAlo je toga i pod niskim pritiskom. Moro bi ceo dan da obilaziš krave i teško da bi skupio goriva i za to, nego, lepo creva u kolektor a onda kompresor i u tank. Bogdatevidi.


A da se nekako krave crevnim vodovima povežu u array ili u matricu (u kojoj sinhrono pasu) a koja onda ima samo jedan ispust i kompresor, i tu je onda gasna stanica za punjenje tankova? Ili je bolje da svaka krava ima mali rezervoar na leđima + kompresor, koji recimo nekoliko dana puni taj rezervoar, i kad se tu nakupi, ne znam, 40 litara pod pritiskom, dovezeš auto i tankuješ. I imaš recimo lampu na kravi koja pokazije koliko je rezervoar napunjen, pa samo pune krave spopadneš. Ne znam samo da li bi krave dobrovoljno pristale na takvu vrstu eksploatacije, ili bi morale da se drže u anesteziji, bar dok traje presipanje. To je pitanje za veterinare i biologe i kravlje psihologe.

nikvet pn nikvet pn 17:03 22.05.2019

Re: Pajo


Их... Смислио Шваба да се Србин чуди.


zilikaka zilikaka 17:09 22.05.2019

Re: Pajo

Их... Смислио Шваба да се Србин чуди.

Ma pusti to, to znamo, nego mi razmatramo korak dalje. Kolko smo razumeli, čovek jeste ušao u tajnu kravljeg podriga, al nije našao način da to korisno upotrebi.
Evo, Pajke i ja upravo to razmatramo.
Tvoje bi bilo samo da nekako sračunaš kolko bi bilo tog metana po prosečnoj kravi, dnevno, i da pokažeš prstom tačku gde bi trebalo izvesti priključak, i kako ga izvesti da ne smeta (mada, ovo drugo je poznato, ima toga u medicini). Dalje je naše, nemaš brige.
nikvet pn nikvet pn 17:15 22.05.2019

Re: Pajo


О инжењерци аман. Метан је лакши од ваздуха и сад Ђуро шта? Пустиш краву да ради свој посо а изнад ње тенду да фата метан, компресујеш и вози мишко

Постројења биогаса користе каку, много јачи метански ресурс.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:20 22.05.2019

Re: Pajo

nikvet pn

О инжењерци аман. Метан је лакши од ваздуха и сад Ђуро шта? Пустиш краву да ради свој посо а изнад ње тенду да фата метан, компресујеш и вози мишко

Постројења биогаса користе каку, много јачи метански ресурс.


Jeste, ali šta ako duva vetar?
zilikaka zilikaka 17:20 22.05.2019

Re: Pajo

Пустиш краву да ради свој посо а изнад ње тенду да фата метан, компресујеш и вози мишко

Nije tsko jednostavno. Plus opasno rizikuješ da ti na najmanju varnicu odleti tenda sa okolnim kravama.
A to da lj se baš isplati, nije ni važno. Bolje nek se maju oko toga nego da nam i ovde dovuku onu tako popularnu temu.
bene_geserit bene_geserit 17:41 22.05.2019

Re: Pajo

srdjan.pajic
To što je Mladić završio školu u socijalističkoj Jugoslaviji mu nije ni malo smetalo da obrne ćurak prvom prilikom, okači kokardu i krene da se sveti "Turcima". Miloševič slično, da ne elaboriram.

Slobodno elaboriraj, baš me zanima kada je to Milošević okačio kokardu, jel imaš sliku da okačiš ili su samo tlapnje kao i obično.
Ono čega se sećam je Mladićeva ponuda Kradžiću "ti skini kokardu a ja ću petokraku" da prevaziđu podele u srpskom narodu. Mladićevih slika sa petokrakom koliko hoćeš, daj okači jednu sa kokardom.

Nego kako to da ti je OK što Turci naše zovu četnicima a nije OK što naši Turke zovu Turcima? Ili su naši "četnici" a njihovi "Turci" ili izbaci navodnike i kod jednih i kod drugih. I naši kažu da su ih klali Turci, jel si i njima sklon da veruješ? Ili tvoje verovanje kao i obično ide autošovinističkom linijom?
bene_geserit bene_geserit 17:43 22.05.2019

Re: Pajo

srdjan.pajic
to "kukuljičari" je širi pojam, koji označava sve negativno, nazadnjačko, regresivno u društvu

Što su ti marksistički udžbenici ostavili traga, vidi se po terminologiji.
bene_geserit bene_geserit 17:46 22.05.2019

Re: Pajo

srdjan.pajic
Nego, ajde, ne tupi, nego daj slike tog tvog dvorišta sa kojim se hvališ, gledaj i neku palmu da uhvatiš.

Okačiću, mada trenutno je gola zemlja, ništa još nije posađeno, ne znam koliko je zanimljivo za gledanje.
milisav68 milisav68 19:22 22.05.2019

Re: Pajo

zilikaka
Pajke, ako se sad iz ovog zapati čuvena četnici-partizani šorka, beri kožu na šiljak.

Ma, kad ti je Tramp preCednik, sve ti(mu) je oprošteno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:08 22.05.2019

Re: Pajo

bene_geserit
srdjan.pajic
Nego, ajde, ne tupi, nego daj slike tog tvog dvorišta sa kojim se hvališ, gledaj i neku palmu da uhvatiš.

Okačiću, mada trenutno je gola zemlja, ništa još nije posađeno, ne znam koliko je zanimljivo za gledanje.


Dobro, onda nema veze, ja mislio biće ono: red palmi, pa red ponderosa borova, a tamo, malo niže, uz vodu, se praćaka bela ajkula. Plus, meksikanci malčuju i sređuju vrt u sreći i zadovoljstvu i znoju lica svog.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:15 22.05.2019

Re: Pajo

bene_geserit
srdjan.pajic
to "kukuljičari" je širi pojam, koji označava sve negativno, nazadnjačko, regresivno u društvu

Što su ti marksistički udžbenici ostavili traga, vidi se po terminologiji.


Pažljivo biram reči i terminologiju, da bih te što više iznervirao.
nepopustljiv nepopustljiv 20:44 22.05.2019

Re: Pajo

maksa83
ћути максо јбт, ако прочита ово неки ветеринар који је гледао серију, још ће да узјаше краву :)

Malo me podsetila cela stvar na vic:

Kad sam bio mali pitao sam mog dedu - starog kauboja - kako je doživeo 112 godina, i rekao mi je: "son, tajna mogu dugog života je da od detinjstva svako jutro svoju ovsenu kašu pospem sa dva prstohvata baruta".

Kada je umro ostavio je iza sebe 3 ćerke, 5 sinova, 28 unučadi i rupu od 5m u zidu krematorijuma.

Poprilično glup vic.
nepopustljiv nepopustljiv 20:46 22.05.2019

Re: Pajo

srdjan.pajic
zilikaka
Pajke, ako se sad iz ovog zapati čuvena četnici-partizani šorka, beri kožu na šiljak.


...učini im čovek, primi ih da imaju gde da ćakulaju o domaćinskim radovima, a oni čas posla podivljaju i počnu da prevrću stolove i gađaju se sitnim inventarom...


Jebote, pa to je deo tradicije na ovim blogovima na slobodnu temu. Dobro, i na svim drugim blogovima. A tradiciju treba ispoštovati.

edit: uostalom, ne vidim zašto je to manje aktuelno od ove polemike koja se razvila gore: da li krave zapravo prde ili podriguju? Izgleda da i tu ima dve jake škole oprečnog mišljenja. Fale samo ravnozemljaši, geopolitičari i antivekseri, da, i ovi hobisti skupljači teorija zavere, da ti blog bude kompletan.

Zašto prozivaš Milana Novkovića?!
zilikaka zilikaka 21:17 22.05.2019

Re: Pajo

Čarli, bojim se da su tvoja tumačenja prozivanje. Meni na pamet ne bi palo takvo tumačenje.
Uzdrži se.
jadragoljub jadragoljub 21:49 22.05.2019

Re: Pajo

A to da lj se baš isplati, nije ni važno. Bolje nek se maju oko toga nego da nam i ovde dovuku onu tako popularnu temu.

ovako
slobodan prevod- krave prvi put napolju, van štale slobodne.
nepopustljiv nepopustljiv 06:01 23.05.2019

Re: Pajo

zilikaka
Čarli, bojim se da su tvoja tumačenja prozivanje. Meni na pamet ne bi palo takvo tumačenje.
Uzdrži se.

Gluposti!
alselone alselone 14:35 21.05.2019

Šahovski trol

Neki dan bazam tako po YT gledajući neke zanimljive partije i u related mi iskoči neki video sa poznatim imenom. Reko - da li je to to! Jako bih voleo da jeste.

I bilo je.

O čemu se radi.

Jako davno, pre recimo 15 godina, gledao sam jednu veoma zanimljivu partiju na jako matorom programu koji se zvao Chessmaster. Oni koji su odavno u računarstvu verovatno se sećaju ovog programa koji je bio jedan od prvih šahovskih. Ja sam imao verziju 2000 još na Atariju početkom devedesetih. Uglavnom, u partiji je igrao mladi Josh Waitzkin po kome je kasnije snimljen film Searching for Bobby Fischer jer se očekivalo da je on sledeći svetski šampion. I trebao je da bude. Ali on je bio dečak i mladi čovek kasnije koji nije voleo pozornicu, nije voleo da ga zovu prodigy pa je napustio sve to i posvetio se drugim stvarima (između ostalog postao je šampion u istočnjačkim borilačkim veštinama, napisao je knjigu o učenju itd).

U toj pomenutoj partiji on kao samo desetogodišnjak video je mat u 6 poteza koji uključuje žrtvu i kraljice i topa. Prelepo nešto.

To je bila jedna od prvih partija koju sam annotirano gledao (koji bi bio lep prevod kod nas?) i kasnije kada sam se vratio šahu zaboravio sam o kome se radilo, ali što je najzanimljivije, kada sam pogledao partiju konačno posle 15g na YT, i kada je krenula "žurka" da kažem, kada je krenuo rasplet, sećao sam se velikog dela poteza. Sve to mi je pričinilo veliku sreću. (ja sam čovek malih stvari ;D)

(naslov videa kaže da je imao 11 godina, ali to je greška, kalendarski kada se oduzmu godine ispadne 11, ali mu nije još uvek bio rođendan)



Zanimljivost iz partije je da kada je video taj mat, i kada je žrtvovao prvo topa pa i kraljicu, nije mogao da sedi više na stolici nego je potrčao dole u publiku prema tati da mu kaže šta je video i šta će biti, a ćale je zabezeknuto stajao (ni on nije mogao da sedi) i mislio da mu je sin lakomisleno prokockao pobedničku poziciju.
Milan Novković Milan Novković 14:57 21.05.2019

Re: Šahovski trol

alselone
Neki dan bazam tako po YT gledajući neke zanimljive partije i u related mi iskoči neki video sa poznatim imenom. Reko - da li je to to! Jako bih voleo da jeste.

I bilo je.

O čemu se radi.

Jako davno, pre recimo 15 godina, gledao sam jednu veoma zanimljivu partiju na jako matorom programu koji se zvao Chessmaster. Oni koji su odavno u računarstvu verovatno se sećaju ovog programa koji je bio jedan od prvih šahovskih. Ja sam imao verziju 2000 još na Atariju početkom devedesetih. Uglavnom, u partiji je igrao mladi Josh Waitzkin po kome je kasnije snimljen film Searching for Bobby Fischer jer se očekivalo da je on sledeći svetski šampion. I trebao je da bude. Ali on je bio dečak i mladi čovek kasnije koji nije voleo pozornicu, nije voleo da ga zovu prodigy pa je napustio sve to i posvetio se drugim stvarima (između ostalog postao je šampion u istočnjačkim borilačkim veštinama, napisao je knjigu o učenju itd).

U toj pomenutoj partiji on kao samo desetogodišnjak video je mat u 6 poteza koji uključuje žrtvu i kraljice i topa. Prelepo nešto.

To je bila jedna od prvih partija koju sam annotirano gledao (koji bi bio lep prevod kod nas?) i kasnije kada sam se vratio šahu zaboravio sam o kome se radilo, ali što je najzanimljivije, kada sam pogledao partiju konačno posle 15g na YT, i kada je krenula "žurka" da kažem, kada je krenuo rasplet, sećao sam se velikog dela poteza. Sve to mi je pričinilo veliku sreću. (ja sam čovek malih stvari ;D)

(naslov videa kaže da je imao 11 godina, ali to je greška, kalendarski kada se oduzmu godine ispadne 11, ali mu nije još uvek bio rođendan)



Zanimljivost iz partije je da kada je video taj mat, i kada je žrtvovao prvo topa pa i kraljicu, nije mogao da sedi više na stolici nego je potrčao dole u publiku prema tati da mu kaže šta je video i šta će biti, a ćale je zabezeknuto stajao (ni on nije mogao da sedi) i mislio da mu je sin lakomisleno prokockao pobedničku poziciju.

Eh, zbog vas "zemunaca" na blogu ja sam u bucket list dodao:
- Ponovno igranje šaha posle sad bar 35 godina
- Čitanje jedno 250 romana, neke ponovo neke po prvi put
- Besomučno čitanje dobre poezije
- Bubnjeve
- ... itd, da ne duljim

... dok bih vama, SVIMA, uključujući Mirelu, Brajovića, Šarskog, Tasu i slične dekretom naredio da pričate samo taj zemunac-sleng-i-tonalitet.

Maksu i Freeja bih drugačije "tretirao", naravno, Maksa da radi mesec dana u Android call centru i odgovara na pozive, Free da podučava blogo-društvo transcedentalnoj meditaciji i Jogi

Izvinjavam se, pardon, Zili da ispuni celu tablu rečenicom "Ja sam dobra devojčica i neću brisati i banovati na blogu"
maksa83 maksa83 15:09 21.05.2019

Re: Šahovski trol

Maksu i Freeja bih drugačije "tretirao", naravno, Maksa da radi mesec dana u Android call centru i odgovara na pozive

Jedino što me u tom scenariju teši je što znam da ta stvar ne postoji.

Da postoji, to bi izgledalo ovako nekako:


- Dobar dan, ne radi mi telefon.
- Aha ... a kako onda zovete?
- Ma radi mi telefon, ali mi ne radi ŠućMućTrtMrtPrcDrnZvrc aplikacija koju sam sajdloudovao sa kineskog sajta...
<tu-tuuu-tu-tuuuu...>


- Dobar dan, imam HTC U Android telefon.
- Ddddaaa?
- Kada odem na Settings tamo mi se pojavljuju reklame. (Tru stori, prim. ja)
<tu-tuuu-tu-tuuuu...>


- Dobar dan, imam Android telefon.
- Ddddaaa?
- Samo da kažem da je sve okej i da sam zadovoljan, i posle 2 godine je brz kao prvog dana.
- Zajebavate me?
- Da.
<tu-tuuu-tu-tuuuu...>


- Dobar dan, imam Samsung Android telefon.
- Da?
- Zanima me da li će dobiti najnoviji Android apdejt?
- Koliko je star telefon?
- 18 minuta.
- Žao mi je.
- Ali, ali...
<tu-tuuu-tu-tuuuu...>

- Dobar dan.
- Ne.
- Ali...
<tu-tuuu-tu-tuuuu...>
Atomski mrav Atomski mrav 15:34 21.05.2019

Re: Šahovski trol

- Dobar dan.
- Ne.
- Ali...
<tu-tuuu-tu-tuuuu...>


alselone alselone 15:36 21.05.2019

Re: Šahovski trol

... dok bih vama, SVIMA, uključujući Mirelu, Brajovića, Šarskog, Tasu i slične dekretom naredio da pričate samo taj zemunac-sleng-i-tonalitet.


Za sve se slažem osim za Mirelu. Ona može ali tek kada dobije VIP.
nsarski nsarski 15:49 21.05.2019

Re: Šahovski trol

Univerzalna i tačna primedba koja obara s nogu i može da se koristi na takvom poslu: "Znači, dotle je došlo?!". Radi u svim situacijama.



Druga mogućnost, koju propagira jedan sjajan lik po komentarima na novinske vesti: "Ja ništa ovo ne verujem dok ne vidim maketu!"



zilikaka zilikaka 16:36 21.05.2019

Re: Šahovski trol

Izvinjavam se, pardon, Zili da ispuni celu tablu rečenicom "Ja sam dobra devojčica i neću brisati i banovati na blogu"

Bojimsedatenisamništapitala.
A inače, evo mogu ja da igram šah. To skroz ne znam.
jadragoljub jadragoljub 21:38 22.05.2019

Re: Šahovski trol

alselone
... dok bih vama, SVIMA, uključujući Mirelu, Brajovića, Šarskog, Tasu i slične dekretom naredio da pričate samo taj zemunac-sleng-i-tonalitet.


Za sve se slažem osim za Mirelu. Ona može ali tek kada dobije VIP.

vidi tito , a ja mislio da mirela ima viajpi, kako sam živeo u zabludi, dajte na mirelu viajpi, nemoste drčni.
jadragoljub jadragoljub 21:40 22.05.2019

Re: Šahovski trol

A inače, evo mogu ja da igram šah. To skroz ne znam

mogu i ja da igram šak salseloneta, evo ima mudam sve figure i da ga tepam stablu.
bene_geserit bene_geserit 05:45 22.05.2019

Adversity Points i prijem na USA univerzit

Ovaj članak "How About Some "Adversity Points" For Hardworking Kids Of Hardworking Parents" perfektno sumira šta je sve pogrešno sa najnovijim scamom na prijemu na fakultete u USA - korišćenje Adversity Points-a.

alselone alselone 06:13 22.05.2019

Re: Adversity Points i prijem na USA univerzit

Bene brate ti o diverzitiju ko ja o šahu, entuzijazam nam ne manjka ali nas niko ne šljivi 2%.

zilikaka zilikaka 09:23 22.05.2019

Re: Adversity Points i prijem na USA univerzit

Pa teli ste slobodnu temu. Dobro, nije baš sl9bodna, više je Prolječe u mojoj bašći
cassiopeia cassiopeia 09:25 22.05.2019

Re: Adversity Points i prijem na USA univerzit

Bene brate ti o diverzitiju ko ja o šahu, entuzijazam nam ne manjka ali nas niko ne šljivi 2%.





A taman sam htela da se udubim u tvoj komentar. Juče preletela, a sad se mislim, pa nije ovo Als zadžabe pisao, de vidi šta je tu tako zanimljivo.

Inače, šah nisam nikada igrala, mislim da sam jednom probala i odustala. Suviše mi to komplikovano izgledalo.
cassiopeia cassiopeia 09:28 22.05.2019

Re: Adversity Points i prijem na USA univerzit

više je Prolječe u mojoj bašći


Meni nikao prkos iz semenki koje su pootpadale prošle godine u saksiju, tačnije žardinjeru. To se širi samo od sebe.

Bivši muž se dao u paprikarenje, stigao pre neki dan rasad iz Ćuprije, tu su one smrt papričice, naga jolokija i te takve ubistvene. Paradajz džiklja k'o lud u saksiji. Čeri ima već 4-5 plodova.
maksa83 maksa83 09:38 22.05.2019

Re: Adversity Points i prijem na USA univerzit

Bene brate ti o diverzitiju ko ja o šahu, entuzijazam nam ne manjka ali nas niko ne šljivi 2%.

Da spojimo vaše strasti, ovaj dole mali crnac je sa 13 godina dobio majstorsku titulu, ali tako što je uvek igrao kao beli, sa još jednim redom pešaka i dodatne dve kraljice. (Naravno da ne, ovo je bilo samo da se bene obraduje.)

Atomski mrav Atomski mrav 11:57 22.05.2019

Re: Adversity Points i prijem na USA univerzit

Viđao sam obrnute primere, da likovi igraju bez određenih figura. Ne znam samo da li im je dosadilo da igraju sa svim figurama pa su se odučili da igraju tu "handicap" verziju ili su im te figure jednostavno falile u garnituri.
alselone alselone 13:31 24.05.2019

Braćo

Koji auto uzeti sa 7 sedišta a da nije neki preskupi audijev ili folsvagenov džip? Imal išta normalno? To mi recite, jebeš ti ČP rasprave, ajde produktivno da pričamo, paradajiz, kola itd....
Atomski mrav Atomski mrav 13:57 24.05.2019

Re: Braćo

Volvo XC90 je zakon ali je možda i skuplji od VW/Audi SUV varijanti. Možda Škoda Kodiaq?
Od onih minivan/MPV automobila se meni nijedan realno ne sviđa... možda evenutalno VW Touran.
alselone alselone 14:06 24.05.2019

Re: Braćo

Volvo XC90 je zakon ali je možda i skuplji od VW/Audi SUV varijanti.


He, he.

Škoda je dobar izbor, i sada vozim Škodilaka ali je i dalje na dobroj ceni. Ali je vrhunski auto.
Atomski mrav Atomski mrav 14:16 24.05.2019

Re: Braćo

Taksista što nas redovno vozi do aerodroma (Beograd, Budimpešta) i nazad vozi Superb. Vrlo prostran i začuđujuće udoban auto ("testirao" sam ga kad me mučio išijas, uspeo sam da zadremam tokom vožnje). A ja sam ranije merkao Yetija, ali mi se nije dalo da ga posedujem...
alselone alselone 14:21 24.05.2019

Re: Braćo

Taksista što nas redovno vozi do aerodroma (Beograd, Budimpešta) i nazad vozi Superb. Vrlo prostran i začuđujuće udoban auto ("testirao" sam ga kad me mučio išijas, uspeo sam da zadremam tokom vožnje). A ja sam ranije merkao Yetija, ali mi se nije dalo da ga posedujem...


Škoda je zaista vrhunski auto. Gledao sam onomad neke analize Kodijaka i Q7. Razlika u lovi je vise nego duplo a zamerke su bile

- 5 decibela vise buke
- par stepeni vise vibracija

prakticno nista. A sve ostalo u klasi, pa cak i mozda neke stvari na strani Škode.

Ja trenutno imam Oktaviju, kupio sam je kad je imala 150,000 sada ima 240,000 i <kuc, kuc, kuc> odlično me služi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:48 24.05.2019

Re: Braćo

alselone
Volvo XC90 je zakon ali je možda i skuplji od VW/Audi SUV varijanti.


He, he.

Škoda je dobar izbor, i sada vozim Škodilaka ali je i dalje na dobroj ceni. Ali je vrhunski auto.


Što Kupuješ Ovako Drndav Auto?

Ovde su Tojote dosta popularne, ona Siena, na primer, često ih viđam.

E, samo da ispričam: juče šetam dete tu ispred kuće, i u dvorište mi ladno uđe neka crna teška SUVjčina, bude tu jedno par sekundi, i onda u rikverc izađe. Nisam stigao ni po Sredoja da skoknem, ali ukapiram o čemu se radi. Stariji bračni par imućnih Kineza, voze taj kamion, glanc nov, najveći koji je mogao da se kupi, i zalutali u našu ulicu pa hteli da okrenu, ali ih mrzelo da odu tamo do proširenja jedno 10 metara dalje, nego videli kod mene mesta u dvorištu, i ladno mi ga trespassovali, da prostite, U-turn, nonšalantno. Dobro, nije problem (nisu mi izlomili prskalice za travnjak), ali tako će kod nekog kukuljičara u dvorištu da se zajebu, pa da poginu.

alselone alselone 16:10 24.05.2019

Re: Braćo

i u dvorište mi ladno uđe neka crna


srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 24.05.2019

Re: Braćo

alselone
i u dvorište mi ladno uđe neka crna




Jesi vid'o, ja mislio došli da me vode, ovi ljubitelji slobodne reči i izražavanja, jer sam mnogo lajao po Trampu, a ono, braća Kinezi, izgubljeni u komšiluku ko guske u magli.

Sad sam se setio da ti nisam odgovorio na pitanje o tarifama. Dakle, ovako to izgleda na terenu. Moja mušterija pravi skoro sve u USA, sem par nekih štampi, koje pravimo u Kini, a koje sam ja dizajnirao za najjeftinije lasere, i to sam se baš polomio zadnjih godinu dana da smislim nešto što je jako jeftino, a i dalje pouzdano, manjeviše. I to je sad trebalo da krene u proizvodnju, ali je skoro cela ušteda koju sam napravio ovim tarifama anulirana. Skoro sve komponente koje možeš da kupiš na digikey, newarku, mauzeru, itd, što se pravi u kini, a to je većina stvari, je sad dodatno ocarinjeno. Tako da mi, koji proizvodimo uređaje to plaćamo, i deo tog troška onda prebacimo na mušterije, tako da smo manje konkurentni od recimo Engleza, Nemaca i ko tu još pravi lasere, niko manjeviše, ali svejedno. I sad imaš tu dva problema. Prvi je cena, a drugi je lead time. Tu je trenutno totalni haos, jer niko ne može da ti garantuje kad ćeš komponente dobiti i po kojoj ceni. Pa ti ne možeš da planiraš proizvodnju ni prodaju. Čak i ovo što se pravi u Kini, tamo je tek haos, ni oni ljudi ne mogu da naruče komponente po povoljnim cenama da nam naprave to što treba, jer su one zvanično američke, nemačke, izraelske, ali se prave u Kini tako da i njih kače njihove rođene tarife. Takođe imaju isti problem, niko ne zna kad će komponente dobiti. Znači, jebe lud zbunjenog.

Ali to je jedna strana priče. Druga je mnogo gora, a to je da je mnogo potencijalnih mušterija koje su razmatrale da kupe naše mašine, ali su bile malo nategnute sa lovom, pa se tu pregovaralo, u zadjem trenutku odlučilo da kupi jeftinije, kineske, pre nego što im skoči cena uvođenjem tarifa. E, sad, kako se rat zaoštrava, pitanje je kako će, recimo, da servisiraju te mašine, koje jesu jeftinije, ali se kvare mnogo češće i generalno su loše i na ivici upotrebljivosti.

Tako da je ovaj briljantni Trampov potez načisto sjebao ovdašnje fime u više aspekata.

Ne možeš da veruješ koliko ljudi cvile, pogotovu oni koji su bili na toj strani, ljubitelji Trampa i make america great again filozofije. Ja nemam pojma koliko će ovi moji poslodavci moći da izdrže, mislim, bilo je kriza i ranije, ali ovo još nije viđeno. Imamo neki stok, srećom, za možda par meseci da završimo ono za šta su već uzete pare, ali gomile potencijalnih mušterija smo izgubili i to se neće vratiti skidanjem tarifa. Mislim, čovek je neviđena štetočina.



alselone alselone 17:36 24.05.2019

Re: Braćo

Hvala Pajo na detaljnom odgovoru.

Verujem da si jako ljut, to je tvoj život, tvoj posao i tvoja porodica. Ali veruj, ako ti išta znači, da sam i ja prilično furious kada čujem kako političke igre i igrice upropašćavaju "malom" čoveku veliki trud.

To je kod nas bara-bar, svakih 20 leta, ali kod vas em nije bilo, em vaši poslovi treba da nose naše. Ako vaše pogase, ko će finansirati naše male poslove. Kinezi? He he he.
Atomski mrav Atomski mrav 18:14 24.05.2019

Re: Braćo

Mislim, čovek je neviđena štetočina.


Kako sam sistematski uništen od idiota...
jadragoljub jadragoljub 18:46 24.05.2019

Re: Braćo

To je kod nas bara-bar, svakih 20 leta, ali kod vas em nije bilo, em vaši poslovi treba da nose naše. Ako vaše pogase, ko će finansirati naše male poslove. Kinezi? He he he.

taman da mu kažem džaba je krečio pa otišo u usa kad i tamo isto ko da je ostao u mirijevo (odatle li beše)
milisav68 milisav68 20:00 24.05.2019

Re: Braćo

jadragoljub
To je kod nas bara-bar, svakih 20 leta, ali kod vas em nije bilo, em vaši poslovi treba da nose naše. Ako vaše pogase, ko će finansirati naše male poslove. Kinezi? He he he.

taman da mu kažem džaba je krečio pa otišo u usa kad i tamo isto ko da je ostao u mirijevo (odatle li beše)

Imam druga, radio u Libiji početkom devedesetih, pa kad im uveli sankcije, on se vrati u Srbiju (tada SRJugosalviju), a posle par meseci - uvedu nama.

Mi ga zezali da je baksuz, i da ide u USA - da sami sebi uvedu sankcije.

On otišo u Kanadu i ništa, nije do njega.

.................................

Pajiću, jel bi mogao ti da servisiraš te kineske mašine, čisto da premostiš ludilo.

Računam na srpsko iskustvo za budženje.
Atomski mrav Atomski mrav 20:16 24.05.2019

Re: Braćo

Računam na srpsko iskustvo za budženje.

Da, ali kako nabudžiti nešto što je već budženo?

zilikaka zilikaka 20:35 24.05.2019

Re: Braćo

Ja sam se ovde nagledala robe , uvezene iz Slovenije, preko Hrvatske, papiri iz Holandije, a na ventilima ulivena leeepa kineska slova.
...čisto ideja
milisav68 milisav68 20:59 24.05.2019

Re: Braćo

Atomski mrav
Da, ali kako nabudžiti nešto što je već budženo?

Aaa, mi smo budžili i zapadnu i istočnu tehnologiju.



Ili što kaže Zili, nalepnica - uvezeno iz Srbije.

Znači, ortak otvori firmu uvoz-izvoz, uveze iz PRC-a, zalepi nalepnicu i prosledi u USA.
Atomski mrav Atomski mrav 21:14 24.05.2019

Re: Braćo

Znači, ortak otvori firmu uvoz-izvoz, uveze iz PRC-a, zalepi nalepnicu i prosledi u USA.


Pa to nije budženje nego falsifikat.
milisav68 milisav68 21:46 24.05.2019

Re: Braćo

Atomski mrav
Znači, ortak otvori firmu uvoz-izvoz, uveze iz PRC-a, zalepi nalepnicu i prosledi u USA.



Pa to nije budženje nego falsifikat.

Nisam mislio na celu mašinu, nego samo za delove, i to samo ono što ne može da nabudži.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:50 25.05.2019

Re: Braćo

milisav68
Atomski mrav
Da, ali kako nabudžiti nešto što je već budženo?

Aaa, mi smo budžili i zapadnu i istočnu tehnologiju.



Ili što kaže Zili, nalepnica - uvezeno iz Srbije.

Znači, ortak otvori firmu uvoz-izvoz, uveze iz PRC-a, zalepi nalepnicu i prosledi u USA.


E, pusti, taj counterfitting je mnogo zajebana stvar ovde. Neki moj drugar je opasno najebao zbog toga, a pri tome uopšte nije bio kriv, nego je neko posumnjao da se bavi time, sine, pojeli ga advokati, upropastili mu i firmu i posao, na kraju nije imao para ni da tuži ove zbog klevete.

Od njega sam čuo foru koju praktikuju Kinezi. Naruče, na primer, tranzistore od, ne znam, NXP-ja, ili Microsemi-ja, i plate. Onda kad im tranzistori stignu, majstori zamene kutije sa falsfikatima, neprepoznatljivim golim okom, i kažu NXP-ju da su prinuđeni da vrate isporuku iz nekog levog razloga. Pošalju nazad te lepo upakovane falsifikate, NXP im vrati pare, uz neki minimalni restocking fee, a ovi originale lepo prodaju na alibabi. I zarade. Najgore je kad onda, NXP proba da proda te falsifikate nekoj drugoj mušteriji, ne znajući da su lažnjaci. Pa ih onda ta druga mušterija optuži za falsifikovanje. Mislim, mufljuzi, neviđeni, ko je sa njima petljao taj je najebao pre ili kasnije. Čak mi dođe malo drago da je ovaj naš uzeo da ih kara, doduđe, kao bivo, nije verovatno ni razmišljao koliko će stvari da upropasti, a i kako bi, nije opremljen aparatom za razmišljanje, kao što nikad nije ništa i životu uspešno napravio, niti se u bilo šta razume.
maksa83 maksa83 07:15 25.05.2019

Re: Braćo

Znači, ortak otvori firmu uvoz-izvoz, uveze iz PRC-a, zalepi nalepnicu i prosledi u USA.

Na tome se zasnivao dobar komad naše "trgovačke veštine" u pok. SFRJ. Rusi hoće da kupe nešto od Švajcaraca, Švajcarci ne mogu da im prodaju bikoz Rusija, onda prodaju nama a mi prodamo Rusima. Svi znaju šta se dešava, svi srećni.
maksa83 maksa83 07:17 25.05.2019

Re: Braćo

Onda kad im tranzistori stignu, majstori zamene kutije sa falsfikatima, neprepoznatljivim golim okom, i kažu NXP-ju da su prinuđeni da vrate isporuku iz nekog levog razloga. Pošalju nazad te lepo upakovane falsifikate, NXP im vrati pare, uz neki minimalni restocking fee, a ovi originale lepo prodaju na alibabi.

Hah, istu foru imaju Kinezi sa evropskim Amazonom. Kupe mleko za bebe u prahu, pošalju mejl da im je beba dobila proliv i da im se vrate pare, Amazon im vrati (Amazon je vrlo širokogrud kad su žalbe u pitanju, manje više će da urade sve da ne budeš zlovoljan) a Kinezi to mleko preprodaju dalje po Kini.
zilikaka zilikaka 12:19 25.05.2019

Re: Braćo

Na tome se zasnivao dobar komad naše "trgovačke veštine" u pok. SFRJ

Na tome su mnogi stekli poprilično zahvaljujući sankcijama prema nekom drugom.
Čak mi nije daleko od pameti da se to uvođenje sankcija planira kao dobar biznis među odabranima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:49 25.05.2019

Re: Braćo

zilikaka
Na tome se zasnivao dobar komad naše "trgovačke veštine" u pok. SFRJ

Na tome su mnogi stekli poprilično zahvaljujući sankcijama prema nekom drugom.
Čak mi nije daleko od pameti da se to uvođenje sankcija planira kao dobar biznis među odabranima.


This is Sparta!!!

Moja bivša firma u BGD-u (sa mnom u njoj) je opstala delom zahvaljujći sankcijama u vreme Slobe. I tome što smo jedini u zemlji umeli da pravimo te neke uređaje za primopredaju, sve to uz dobro organizovan šverc komponenti iz Austrije, i plaćanje danka u krvi ondašnjoj nazovi državi. I kad je Sloba svrgnut sa vlasti, i skinute sankcije, konkurencija došla, podmitili su koga treba u Tadićevoj vlasti i ovi moji izgubili skoro sve poslove, propali ubrzo posle toga, ljudi se razbežali, što po inostranstvu što po kojekakvim mahom stranim firmama koje su otvorile svoje centre u Beogradu.

Ne znam da li sam pričao: direktor emisione tehnike na ondašnjem RTS-u, sa kojim smo dosta radili u ta mračna Slobina vremena, inače ćale mog dobrog drugara sa faksa, je dobio nogu kad je tamo harao Tijanić. Pa aplicirao, onako pod stare dane, na lutriji za zelenu kartu, i dobio je. Došao ovde u Kolorado, sam, u nameri da radi još deset godina, koliko je minimum da dobije američku penziju. I našao posao, kod nekih baja koje prave uređaje za radio amatere, kao najobičniji tehničar, iako je inženjer, i znao je tu materiju verovatno bolje od vlasnika. Popravljao je tamo cevna pojačala i transformatore, dok i ta firma nije propala, ali je nekako dobacio do penzije. I sad je negde u Evropi, uživa sa unucima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana