Kultura

Kuda sa Borkom?

kosta.babic RSS / 30.06.2019. u 14:32

Kuda sa Borkom?

Centar za kulturnu dekontaminaciju obilježiće 1. januara 2014. dvije decenije postojanja. Nastao iz Beogradskog kruga, ali i šireg antiratnog pokreta Beograda, 

 

“Ušli smo u pozorište, seli; podigla se zavesa...”

"Marš napolje!", "Ua", zaurlali su.

-I to je scena iz Viskontijevog Sumraka bogova: tako fašizam kroz neotpor prolazi kao nož kroz sir. I to bi jednom konačno morali imenovati. Ne policijski, nego ideološki. Jer, šta će meni policija da me brani od fašista i nasilja?!

Na ulici, u prevozu, na stadionima, u kafanama. Dovoljno ih je videti kako hodaju, kako izgledaju, kako su obučeni. A onda čujem: "To su deca!"...

"Poštedite me argumenata sitne dečice", kaže Miroslav Krleža.

-Od tog Svetog Save, Žarka Lauševića koji stoji na sceni JDP-a, ansambla Zeničkog narodnog pozorišta koji plače, dogodilo se mnogo toga. Ali te pojave ne možete posmatrati izolovano; one su u kauzalitetu. I zato taj ansambl još plače. Svi mi još plačemo. Izuzev onih koji ne pamte ništa.

"Ko ne zna šta ostavlja, svejedno je što ostavlja", kaže Hamlet.

Eto, otuda ta varvarizacija koja, uzgred, nije krenula od juče.

 -Na BITEF se nije dolazilo samo da biste igrali predstave; dolazilo se i zbog toga da bi se videlo može li ta zemlja sa svojim posebnim i drugačijim socijalizmom uspeti kao njihova nada. To naročito važi za Nemce posle 1968. Hoću da kažem da je BITEF bio i veoma snažna politička scena u kojoj ste imali stalni susret različitih svetova.

Kada sam imala šesnaest godina: 1964. sam ga videla na radnoj akciji Jadran magistrala, i to na deonici Bijelo Polje – Kolašin, naselje Mladost. Još mi u ušima odzvanja ista pesma.

"Druže Titosamo piširadićemo i po kiši!
Ti nam piši sa Kardeljomradićemo i nedeljom!
Neka piše i Jovankaradićemo bez prestanka."

Ljubiša je, sećam se, stajao posred kantine i upravo organizovao svoj prvi štrajk. Tvrdio je da nas uprava loše hrani i potkrada.

A onda smo, kao studenti Akademije za pozorište, film, radio i televiziju, 1968. učestvovali u studentskim demonstracijama. Akademija se nalazila u Knez Mihailovoj, dijagonalno od Kapetan Mišinog zdanja. Imali smo geštetner, štampali letke...

Ali, tu nisu dolazili da slušaju samo Danilo Kiš, Bogdan Tirnanić, Dušan Makavejev; dolazili su i policajci u civilu.

Znali ste da su tu?

Znali smo, naravno. Iako, pre Slobodana Miloševića, naoružana policija nikada nije ušla na Beogradski univerzitet.

"Samo vi, dečice, nastavite!", govorio je Dušan Matić. "Neka svako radi svoj posao

Naravno da sam bila član SKJ. I to od svoje osamnaeste do dvadesete; ukupno dve godine.

 

 

 



Komentari (394)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 08:53 04.07.2019

Re: st.jepan

samo sam u maniru iskusnog urednika izbacio ono za šta sam mislio da je manje važno.

st.jepan st.jepan 11:22 04.07.2019

Re: Nego

Čekaj, ako sam te dobro razumeo, ti pitaš čoveka koga si debelo ispljuvao i tražio da moderacija obriše njegov post da li je on brisao tvoj komentar?

Jest da mi je ovog bloga već muka, ali hajde da razjasnimo:

Nisam tražio da moderacija obriše post!

Moj obrisani komentar, koji je, btw, ovde dobio najviše preporuka, bavio se isključivo činjenicom da je intervju koji je Borka Pavičević dala "Vremenu", tj. fragmente tog intervjua, Kosta plasirao bez ikakve naznake da tekst nije negov, dakle bez navodnika, bez taga "gost autor", bez linka ili putokaza ka originalu.

Da tekst nije njegov, čitalac shvata postepeno, jer stilom i kvalitetom, snažno odudara od stila i kvaliteta Kostinog pisanja. Tek negde oko polovine teksta, kad krene Borkin upravni govor u ženskom rodu, ovo postaje sasvim izvesno.

Taj svoj komentar "prijavio sam moderaciji" da bih joj ukazao na nedopustivo kršenje novinarske i svake druge etike, nadajući se da će upozoriti Kostu na propust i naložiti mu da iznad teksta lupi tag "gost autor", a ispod teksta navede izvor (posao od minut - dva).

Mislim da je moderacija bila dužna da tako postupi, jer je, bez obzira na samostalnost autora, odgovorna za objavljeni sadržaj. Dabome, tek od momenta kad neprimereni, nedopustivi sadržaj uoči.

Umesto tog očekivanog, podrazumevanog koraka (upozorenje Kosti), moderacija je odlučila da, brisanjem mog komentara, podrži Kostu u njegovom, možda samo nepromišljenom. ali u rezultatu nečasnom postupku.

Iskreno, nisam ni pomislio da će grešku ispraviti sam Kosta.
Naprotiv, bio sam uveren da će moje upozorenje ponosito ignorisati.

Ukratko, brisanje teksta nisam ni pomenuo.

Edit:
Pozivam moderaciju da ovo potvrdi.

st.jepan st.jepan 11:53 04.07.2019

Re: st.jepan

kosta.babic
st.jepan
Kosta, slučajno sam primetio da je moj prvi komentar na ovom blogu (odmah ispod teksta) obrisan.
Znam da ti ne brišeš (cenim!), znači pre će biti da je moderacija.
Da li si ipak ti brisnuo?
Nebitno, ali radoznao sam.

U pravu si. Ja nikad nikog na ovom blogu nisam brisao ili banovao.Svi imaju pravo na svoje mišljenje.

angie01 angie01 13:54 04.07.2019

Re: Nego

Umesto tog očekivanog, podrazumevanog koraka (upozorenje Kosti), moderacija je odlučila da, brisanjem mog komentara, podrži Kostu u njegovom, možda samo nepromišljenom. ali u rezultatu nečasnom postupku.


moje licno misljenje je, da moderacija nije imala nameru da podrzi Kostu- jer je naprosto tacno sve sto si rekao u tom komentaru- nego mi se pre cii, da nije dovoljno shvaceno o cemu se radi, nije obraceno dovoljno paznje, pa je verovatno po nekom automatizmu komentar obrisan, ako je bio prijavljen,...znaci, pre neki misanderstending, nego namera.
st.jepan st.jepan 14:08 04.07.2019

Re: Nego

angie01
Umesto tog očekivanog, podrazumevanog koraka (upozorenje Kosti), moderacija je odlučila da, brisanjem mog komentara, podrži Kostu u njegovom, možda samo nepromišljenom. ali u rezultatu nečasnom postupku.


moje licno misljenje je, da moderacija nije imala nameru da podrzi Kostu- jer je naprosto tacno sve sto si rekao u tom komentaru- nego mi se pre cii, da nije dovoljno shvaceno o cemu se radi, nije obraceno dovoljno paznje, pa je verovatno po nekom automatizmu komentar obrisan, ako je bio prijavljen,...znaci, pre neki misanderstending, nego namera.


Voleo bih da je tome tako.
Sve drugo bilo bi porazno.




freehand freehand 14:54 04.07.2019

Re: Nego

Da tekst nije njegov, čitalac shvata postepeno

Onaj sa ograničenim kognitivnim sposobnostima.
predatortz predatortz 15:07 04.07.2019

Re: Nego


Ukratko, brisanje teksta nisam ni pomenuo.


Izvini, nije mi namera da te optužujem za nešto što nisi uradio.
Negde u komentarima je bilo poziva moderaciji da se briše post
Meni se činilo da je to bilo baš u tvom komentaru. Ne tvrdim da jeste, sećanje je loš svedok.

A da tekst nije Kostin, što reče neko, videlo se već po ijekavici ako već ne po stilu, kompoziciji i pravopisu.
Dakle, videlo se iz aviona.
Tako da smatram da Kosta nije nikog obmanuo, niti mislim da je bilo namere da obmanjuje.
freehand freehand 15:10 04.07.2019

Re: Nego

Tako da smatram da Kosta nije nikog obmanuo, niti mislim da je bilo namere da obmanjuje.

Samo manir iskusnog urednika.
st.jepan st.jepan 15:18 04.07.2019

Re: Nego

A da tekst nije Kostin, što reče neko, videlo se već po ijekavici

Ovo je tačno, ali objasnio sam u (takođe obrisanom) komentaru da Kostiine tekstove čitam u dijagonali, te da sam od te uvodne rečenice registrovao samo prve dve i po reči (Centar za kult...), što mi je bilo dovoljno da zaključim da se ne radi o Borku (Stefanoviću), već o Borki (Pavičević), a onda mi je pogled skliznuo na tekst, čiji me kvalitet iznenadio, i naravno, usporio,.
predatortz predatortz 15:21 04.07.2019

Re: Nego

freehand
Tako da smatram da Kosta nije nikog obmanuo, niti mislim da je bilo namere da obmanjuje.

Samo manir iskusnog urednika.


Moje mišljenje je da je, možda nespretno, Kosta želeo da inicira priču o pokojnici postavljajući citate iz novina koje je ona davala u intervjuima.
Da su reči njene, na prvu je bilo jasno.
U naslovu je jasno istakao njeno ime.
Nameru da vređa sećanje na pokojnicu, niti se bilo ko može vređati citatima onoga što je sam javno izrekao.

Da li je prekršen kodeks vašeg esnafa, to ne znam.
Ja sam samo konzument vesti i novinarskih uradaka.
st.jepan st.jepan 15:23 04.07.2019

Re: Nego

Tako da smatram da Kosta nije nikog obmanuo, niti mislim da je bilo namere da obmanjuje.

Ne mislim ni ja da se radi o obmani, bilo bi odveć blesavo, nego o "baš me briga" brljivosti i nepristojnosti.
Jasno sam rekao: gost autor, navodnici, izvor.
freehand freehand 15:30 04.07.2019

Re: Nego

Ja sam samo konzument vesti i novinarskih uradaka.

Sa neizdrživom potrebom da komentariše i zauzima stav o svemu i svačemu.
Skroz regularno, Kostu si, eto, sačuvao.
za malo da ne pretekne.
predatortz predatortz 15:37 04.07.2019

Re: Nego

freehand
Ja sam samo konzument vesti i novinarskih uradaka.

Sa neizdrživom potrebom da komentariše i zauzima stav o svemu i svačemu.
Skroz regularno, Kostu si, eto, sačuvao.
za malo da ne pretekne.


Moguće je i to.
Ali, otkud baš ti uvek da se nadovežeš?
Mislim, kad smo već kod neizdrživih potreba.
Evo, recimo ti.
Imao si neizdrživu potrebu da nas informišeš šta bi pokojna Borka mislila o ovome da može da pročita.
Ti si neki medium?

st.jepan st.jepan 15:43 04.07.2019

Re: Nego

freehand
Da tekst nije njegov, čitalac shvata postepeno

Onaj sa ograničenim kognitivnim sposobnostima.

Ako nema nikakve naznake da je tekst tuđ, kreneš u čitanje podrazumevajući da je tekst autorov, zar ne? A onda, naletiš na kvalitet posve drugačiji od autorovog, iznenadiš se prijatno i pomisliš "vi'š kako ovaj ipak može", ali ubrzo, već posle par rečenica, shvatiš da je to ipak nemoguće.
Na tu postupnost sam mislio.
A za uvodnu ijekavicu sam već objasnio.
freehand freehand 16:08 04.07.2019

Re: Nego

Imao si neizdrživu potrebu da nas informišeš šta bi pokojna Borka mislila o ovome da može da pročita.
Ti si neki medium?

Ma kakvi. Sem što mi na pamet ne bi palo da tebe ikad o bilo čemu informišem - nikad i nigde mi na pamet nije palo da pišem nešto poput toga šta bi Borka Pavićević mislila o čemu god..
predatortz predatortz 16:21 04.07.2019

Re: Nego

freehand
Imao si neizdrživu potrebu da nas informišeš šta bi pokojna Borka mislila o ovome da može da pročita.
Ti si neki medium?

Ma kakvi. Sem što mi na pamet ne bi palo da tebe ikad o bilo čemu informišem - nikad i nigde mi na pamet nije palo da pišem nešto poput toga šta bi Borka Pavićević mislila o čemu god..


Tako je!
Ti si samo rekao da bi vaskrsla da vidi "ovo".
Kao znalac, naravno.

tasadebeli tasadebeli 18:55 03.07.2019

Ех, да! Коста!

И немој никако да бришеш овај твој пост.

Ипак је он добио чак 2 препоруке.

У овом времену на Блогу Б92 када чак и они најбољи постови и коментари којима се чува још увек оно нешто мало квалитета на Блогу Б92 добијају једва до 5 препорука, ове твоје две освојене препоруке су велике к'о кућа.


freehand freehand 19:00 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

tasadebeli
И немој никако да бришеш овај твој пост.

Ипак је он добио чак 2 препоруке.

У овом времену на Блогу Б92 када чак и најбољи постови и коментари добијају једва до 5 препорука, ове твоје две освојене препоруке су велике к'о кућа.



Dok se ne uloguje Korisničkoime3.
Biće još, dakle!
st.jepan st.jepan 19:02 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

У овом времену на Блогу Б92 када чак и најбољи постови и коментари добијају једва до 5 препорука, ове твоје две освојене препоруке су велике к'о кућа.

Moj poslednji blog 20.
predatortz predatortz 19:05 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

st.jepan
У овом времену на Блогу Б92 када чак и најбољи постови и коментари добијају једва до 5 препорука, ове твоје две освојене препоруке су велике к'о кућа.

Moj poslednji blog 20.



A sad da izmerite čiji je veći!
tasadebeli tasadebeli 19:11 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

freehand

Dok se ne uloguje Korisničkoime3.



Мислиш, мој Кум из Канаде, Ванкувера?



(Провери адресу са које се укључивао ако не верујеш. Знам поуздано да имаш кога да питаш за то.)

Неће, неће, не брини се.

Каже ми он да сте му се одавно смучили и згадили. Још пре 10 година. Тада се био нешто укључивао, на самим почецима Блога Б92, па када је видео на шта то личи, отишао одмах.

(Кум је одувек, још од првог основне, био паметнији од мене. Што, додуше, и није тешко.)

Укључивао се мој Кум ономад у оној зајебанцији са Корисничким именима 1 и 2 јер му се много допала та надреална фарса са куририма Јовицама, Мирком и Славком и слично, па се мало зезао.

После тога је и престао.

Не верујем да би се икада овде више опет укључивао.

Рекох ти и зашто.



tasadebeli tasadebeli 19:11 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

st.jepan
У овом времену на Блогу Б92 када чак и најбољи постови и коментари добијају једва до 5 препорука, ове твоје две освојене препоруке су велике к'о кућа.

Moj poslednji blog 20.



Рекао сам они најбољи постови и коментари који још увек чувају то нешто мало квалитета на Блогу Б92.
angie01 angie01 19:18 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

Рекао сам они најбољи постови и коментари.


je l, a koji su to, ako nije stjepan, kako sada pokusavas da mu lupis cvrgu- coveku, koji je ovde, kao gost autor, napisao neke od najboljih tekstova, ali je od surevnjivih obozavalaca bio sprecen da dobije opciju pisanja, koji pise jasne, zanimljive i korisne komentare u kojima ne ispoljava ulicarske manire.
shone shone 19:21 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

A sad da izmerite čiji je veći!


Moj poslednji blog 20.





Black Taso
krkar RSS / 25.10.2016. u 01:51

Komentari: 710 Čitanost: 16950 Preporuke: 57


worst-toilet-on-the-inca-trail.png

Baš si ga, da prostiš, zasrao do balčaka sa onim brisanjem komentara!

Taman se vratim s puta i ulogujem, kad ono - няма нищо! A trebali su mi komentari iz tog bloga za jednu blogoanalizu Mitova Serbskih, gluposti raznih koju raja papagajski ponavlja bez uključivanja mozga (oni koji ga imaju). Počevši od onog tvog o bombardovanju porodilišta i čegaonojošbeše.

Neće ovo na dobro da izađe. Ti obrišeš 300+ komentara (toliko je bilo kad sam poslednji put gledao, ko zna, možda si obrisao i 1000+), КретенКоста postavi Autobiografiju o Pišanju pa zabrani komentarisanje... Stvarno neće na dobro dizađe.

A i Taube se taman registrovala pod imenom i sa kolmovanim loknicama na Wella ziftcrnu kosu.


Kosta praviš sranja u kontinuitetu.
tasadebeli tasadebeli 19:25 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

angie01
Рекао сам они најбољи постови и коментари.


je l, a koji su to, ako nije stjepan, kako sada pokusavas da mu lupis cvrgu- coveku, koji je ovde, kao gost autor, napisao neke od najboljih tekstova, ali je od surevnjivih obozavalaca bio sprecen da dobije opciju pisanja, koji pise jasne, zanimljive i korisne komentare u kojima ne ispoljava ulicarske manire.



И ја сам за то да се Стјепану, као и Мирели (), већ једном да ауторска опција.

Сасвим јасно сам то рекао и на том његовом последњем посту на којем је био гост аутор (код Микелеа, чини ми се) који је он поменуо.

Само, овде не причамо о давању ауторских опција, него о препорукама оним најбољим постовима и коментарима којих на годишњем нивоу у последње време нема више од 1-2.


EDIT: Анђо! Па нас двоје смо заборавили да смо се договорили да заобилазимо једно друго у широком кругу због обостраног гађења?

Ето како то изгледа кад човек остари, па памти неке ствари из детињства и младости, а заборавља шта је рекао пре 24 сата или шта је доручковао!



Овде се од свих нас још једино Чарли сећа да је јутрос после попадије доручковао попару поплашену са нешто мало сланинице. (Мало сланинице, јер је ово време штедње на државном нивоу, па највећи терет подносе пензионери.)
angie01 angie01 19:38 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

Само, овде не причамо о давању ауторских опција, него о препорукама оним најбољим постовима и коментарима којих на годишњем нивоу у последње време нема више од 1-2.


to o opciji sam samo dodala, a reagovala sam na tvoje zajedljivo- rekao sam najbolji- kada ti je stjepan rekao da je on dobio vise preporuka od onoga sto ti kazes da je limit.


Анђо! Па нас двоје смо заборавили да смо се договорили да заобилазимо једно друго у широком кругу због обостраног гађења?


prvo- to si ti rekao,...ja slabo i ucestvujem u necemu sto ima veze sa tvojim smutljivim radnjama-kada se normalno ponasas, nisam primetila da bilo ko nesto reaguje, a da nije ok, ali ti ocigledno imas potrebu da stalno pravis neke ekscese, pa eto, bude i odgovarajucih reakcija na njih,...a onda imas post traumatski sindrom.

da me nisi sada opet klevetnicki prozvao, ne bih se ni ukljucila.
tasadebeli tasadebeli 19:45 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

angie01

prvo- to si ti rekao,



Добро, онда ћу само ја тога и да се држим.

Јер, човек се држи за реч, а во се држи...

Ма знате сви за шта се во држи, шта има ја вас да учим.

Него ми стално намећете ту улогу профе и педагога, па се ја заборавим онда и тако то крене, к'о песма лагана из груди...

"Не губимо време, не губимо над'!"
tasadebeli tasadebeli 19:48 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

shone

Kosta praviš sranja u kontinuitetu.



Да, да...

Коста је и иначе одавно нашироко познат као инцидентни и врло нетрпељиви, чак до вулгарности, карактер.




st.jepan st.jepan 20:00 03.07.2019

.

-
tasadebeli tasadebeli 20:04 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

st.jepan



Ma daj Taso, zezam se.




И ја исто.

Nije valjda da stvarno veruješ u te brojke?


Па зар ме после толико заједничких година на овом Блогу Б92 (можда и шире, али на жалост то не знамо, нисмо утврдили; ко зна да ли ћемо икада) заиста тако мало цениш?

st.jepan st.jepan 21:30 03.07.2019

.

.
tasadebeli tasadebeli 21:53 03.07.2019

Re: .

st.jepan
.



Шта ти је, Стјепане?

Пишеш па бришеш своје коментаре и остављаш тачке уместо њих?

Кажеш нешто, па промениш мишљење? Предомислиш се због нечега?

Онај први твој обрисани и у тачку претворени коментар сам успео да сачувам у цитатима.

(Кажу да је и читав свемир, универзум, васељена, настао из једне једине тачке.)

Овај други твој обрисани и у тачку претворени коментар нисам успео да сачувам у цитатима.

Био си бржи овај пут.

Ипак, запамтих да си тражио неки линк?










http://blog.b92.net/text/29003/CEVCUGA/




freehand freehand 21:57 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

Јер, човек се држи за реч

Padoh...
tasadebeli tasadebeli 22:01 03.07.2019

Re: Ех, да! Коста!

freehand
Јер, човек се држи за реч

Padoh...



Устани са колена, камараде!

Барем једном у животу буди Човек!



st.jepan st.jepan 22:13 03.07.2019

Re: .

Шта ти је, Стјепане?
Пишеш па бришеш своје коментаре и остављаш тачке уместо њих?
Кажеш нешто, па промениш мишљење? Предомислиш се због нечега?

Ma jok, nego iznenada me skolio neki umor i dosada od ovog mesta, pa sam brisnuo da ne zapodjevam dalje.
tasadebeli tasadebeli 06:35 04.07.2019

Re: .

st.jepan
Шта ти је, Стјепане?
Пишеш па бришеш своје коментаре и остављаш тачке уместо њих?
Кажеш нешто, па промениш мишљење? Предомислиш се због нечега?

Ma jok, nego iznenada me skolio neki umor i dosada od ovog mesta






Исто то и мене прожима још откако је кренуло оно о сиревима и гљивама...

Ма, да се не лажемо. Кренуло то код мене одавно на овом месту. Сиреви и гљиве су само код мене то погурали до оне капи која прелива чашу.

А има толико лепших и занимљивијих ствари на овом свету од овог места на које би требало трошити време...



kosta.babic kosta.babic 08:36 04.07.2019

Re: .

Шта ти је, Стјепане?

Пишеш па бришеш своје коментаре и остављаш тачке уместо њих?

To on da pokaže koliko je interpunkcija važna.
tasadebeli tasadebeli 20:13 03.07.2019

shone

И шта кажеш, а?







Јбг. Опет.









Него, да баталимо ми


ОВО


па да се опет прихватимо оних аналогних троколица, кликера, ролшуа,...?

Пецаљки!
shone shone 21:20 03.07.2019

Re: shone

И шта кажеш, а?




Него, да баталимо ми


shone shone 21:34 03.07.2019

Re: taske

Pogledaj - relaks za mozak, snimci fantastični.


https://vipserije.com/epizode/planet-earth-1x4/

https://epizode.ws/online-serije-sa-prevodom/dynasties/
tasadebeli tasadebeli 21:42 03.07.2019

Re: taske

shone
Pogledaj - relaks za mozak, snimci fantastični.


https://vipserije.com/epizode/planet-earth-1x4/

https://epizode.ws/online-serije-sa-prevodom/dynasties/



У првом тренутку по линку помислих да ми препоручујеш оно када када се Кристл и Алексис чупају за косу поред базена, па једна од њих каже:

"Не лај, бре!!!"

Захваљивам.

Цијеним и поштујем Пимпека као пјевача (Жуте дуње нико не пева као он), али мени је ово ипак најбоља верзија:



freehand freehand 22:07 03.07.2019

Deco, evo 20 banke

... da trčite kroz selo i delite ovaj proglas:
"Kao što je rekao i više puta ponovio drug Tasadebeli nikad više neće dolaziti na tuđe blogove, al pošto niko ne dolazi na njegov odlučio je da ponovo izvede striptiz iza poljskog klozeta nuz Kostine kuće. Sve što niste hteli da znate o sebi i drugima, Borki Pavićević, blogu b 92, kulturnoj menstruaciji i drugim nadnaravnim pojavama iz ugla finih i kulturnih srpskih domaćina i intelektualca.
Ulaz besplatan, svako pametan će poneti kišobran za odbranu od izlučevina koje tokom performansa obilato prskaju na sve strane."
tasadebeli tasadebeli 22:26 03.07.2019

Re: Deco, evo 20 banke

freehand
... da trčite kroz selo i delite ovaj proglas:
"Kao što je rekao i više puta ponovio drug Tasadebeli nikad više neće dolaziti na tuđe blogove, al pošto niko ne dolazi na njegov odlučio je da ponovo izvede striptiz iza poljskog klozeta nuz Kostine kuće. Sve što niste hteli da znate o sebi i drugima, Borki Pavićević, blogu b 92, kulturnoj menstruaciji i drugim nadnaravnim pojavama iz ugla finih i kulturnih srpskih domaćina i intelektualca.
Ulaz besplatan, svako pametan će poneti kišobran za odbranu izlučevina koje obilato prskaju na sve strane."




Хвала, камараде, хвала!

Ипак се може бити човек чак и када клечиш погнуте главе. Додуше, тада с малим ч - човек.

(Је л' се беше онај Чеховљев јунак презива Червјаков? Или ипак червјаков? )

Само, 20 банке ти је велики трошак.

Да сам на твом месту, не бих ја давао толике паре за нешто што ће за 24 сата у облачићу пинкичастог абракадабра ћирибу-ћириба вид' мама без руку дима да нестане.




freehand freehand 22:54 03.07.2019

Re: Deco, evo 20 banke

Да сам на твом месту, не бих ја давао толике паре за нешто што ће за 24 сата у облачићу пинкичастог абракадабра ћирибу-ћириба вид' мама без руку дима да нестане.


Znaš, ja mislim drugačije: neki momenti su jednostavno neprocenjivi

shone shone 22:59 03.07.2019

Re: Šabanizacija

Kao što je rekao i više puta ponovio drug Tasadebeli nikad više neće dolaziti na tuđe blogove, al pošto niko ne dolazi na njegov odlučio je da ponovo izvede striptiz


ZASVIRAJ I ZA POJAS ZADENI
G.Cross RSS / 30.08.2017. u 01:13

Njao,jao,mrnjao bla,bla pa onda suština-
Imam tužan osećaj da je ovo mesto moderisano sve više i više van samog bloga i ne u korist svih nas.

Tako da nakon 10 godina ja se još jednom razvodim .Ovaj put od svih vas što ne znači da ne možemo da ostanemo prijatelji.
Have a nice life.
Toliko toga a toliko malo vremena.


Pa onda:

KORISNICKOIME-1
G.Cross RSS / 21.04.2018. u 21:38 Komentari: 155 Čitanost: 5899 Preporuke: 6
bla.bla,njao,mrnjao pa
Ja znam za sta cu da se borim.


I šta je to Tasa uradio drugačije, novo i neobično u odnosu na mnoge ovde?
Zeza se, svi se zezate,šega komika,rutina....uz malo patetike - nije na odmet.

Tada nisi komentarisao Crossov oproštajni govor zatim period ilegale pa vaskrsenje ( a možda i jesi pa mi promaklo?).
Evo prilike.




freehand freehand 23:04 03.07.2019

Re: Šabanizacija

Evo prilike.

Samo ti navali i ne okreči se sine.
shone shone 23:06 03.07.2019

Re: Šabanizacija

Samo ti navali i ne okreči se sine.


To je sve?
Umeo si i bolje.

ne okreči se sine


Već sam okrečen, sad se sušim.
tasadebeli tasadebeli 07:15 04.07.2019

Re:

shone


Šabanizacija




Не исплати ти се овде то (Окречимо Београд!). Губиш време.



Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.



Не замери, само ти рекох шта мислим.



tasadebeli tasadebeli 07:38 04.07.2019

Re: Deco, evo 20 banke

freehand
Да сам на твом месту, не бих ја давао толике паре за нешто што ће за 24 сата у облачићу пинкичастог абракадабра ћирибу-ћириба вид' мама без руку дима да нестане.


Znaš, ja mislim drugačije: neki momenti su jednostavno neprocenjivi




Вероватно си у праву.

Питање је само да ли умемо да препознамо те тренутке.
shone shone 15:38 04.07.2019

Re:

Не исплати ти се овде то (Окречимо Београд!). Губиш време.


Šta misliš Taso da nije malo zavidan što si fakultetski obrazovan a on nije?
Ono - kompleks nedovršenih a prepametnih.
,,Čitam novine i razbijam po blogu ove profesore,,.
tasadebeli tasadebeli 16:33 04.07.2019

Re:

shone
Не исплати ти се овде то (Окречимо Београд!). Губиш време.


Šta misliš Taso da nije malo zavidan što si fakultetski obrazovan a on nije?
Ono - kompleks nedovršenih a prepametnih.
,,Čitam novine i razbijam po blogu ove profesore,,.



Ма није!

Кад је на овим просторима туђе образовање било повод за завидљивост било коме?

Него је изгледа главни проблем у томе што сам ја много глуп и ружан, а ипак се усуђујем да прозборим по коју о томе шта мислим међу елитом.

То просто не може и не сме да прође без икаквих санкција. Санкција по тог глупог и ружног.

У овом случају сам то ја, у неком другом случају неко други...

Рецимо, Коста са овим својим блогом који се усудио да својим чобанским штапом боде у дупе свете краве културе у Србији.



Moć i "krem društva" (ЛИНК)




shone shone 18:10 04.07.2019

Re:

међу елитом.


Ah ta elita





nepopustljiv nepopustljiv 19:12 04.07.2019

Re:

tasadebeli
shone
Не исплати ти се овде то (Окречимо Београд!). Губиш време.


Šta misliš Taso da nije malo zavidan što si fakultetski obrazovan a on nije?
Ono - kompleks nedovršenih a prepametnih.
,,Čitam novine i razbijam po blogu ove profesore,,.



Ма није!

Кад је на овим просторима туђе образовање било повод за завидљивост било коме?

Него је изгледа главни проблем у томе што сам ја много глуп и ружан, а ипак се усуђујем да прозборим по коју о томе шта мислим међу елитом.

То просто не може и не сме да прође без икаквих санкција. Санкција по тог глупог и ружног.

У овом случају сам то ја, у неком другом случају неко други...

Рецимо, Коста са овим својим блогом који се усудио да својим чобанским штапом боде у дупе свете краве културе у Србији.



Moć i "krem društva" (ЛИНК)





Šta ima veze što si ružan!?
shone shone 20:10 04.07.2019

Re:

Šta ima veze što si ružan!?


tasadebeli tasadebeli 20:36 04.07.2019

Re:

nepopustljiv

Šta ima veze što si ružan!?



Ма пусти, брате, не капирају они то.

Никако да им објасним да не добије онај који је леп (и паметан! ), него онај који је досадан.




tasadebeli tasadebeli 20:39 04.07.2019

Re:

shone
међу елитом.


Ah ta elita




- Чика Роџере, чика Роџере, а је л' могу ја да вам додајем лоптице за сервис?

- Не можеш, сине, тенис је бели спорт.





freehand freehand 22:07 04.07.2019

Re:

Него је изгледа главни проблем у томе што сам ја много глуп и ружан, а ипак се усуђујем да прозборим по коју о томе шта мислим међу елитом.

Biće da je to. Mada, kad pogledaš, na primer, ovaj blog i jegov razvoj primetićeš da ti niko reč nije rekao na konstataciju o neprimerenosti trolovanja na blogu-epitafu Borki Pavićević. A onda je trol počeo da kipi pa smo dobili prvo menstruaciju a onda i standardan izliv gnoja sa potapanjem širokog prostora kad trol traži pažnju sve bljujući naokolo ne bi li zakačio što više blogera i ne bi li se neko upecao da ti pravi društvo u tvom delirijumu.
Eto, ja kao krštena i empatična duša uvek nekako prvi popustim, i sad umesto zahvalnosti - šta dobijem? Brata Žunjića koji bi da zalazi u privatnost da odbrani kompadrea?
Može, vas dvojica nastavite sa tim bulšitom, baš vam lepo stoji. Ali u dvoje.
Da vidimo do kraja da li ćete i da se uzmete.
tasadebeli tasadebeli 23:50 04.07.2019

Re:

freehand

Mada, kad pogledaš, na primer, ovaj blog i jegov razvoj primetićeš da ti niko reč nije rekao na konstataciju o neprimerenosti trolovanja na blogu-epitafu Borki Pavićević.



Када лажеш, онда лажи на мало.

Немој тако на много.

Одмах се примети.




tasadebeli

Да ли може неко од вас почев од оног Алсовог о ножу и сиру да ми објасни зашто причате о сиру на посту који је, барем сам ја тако разумео, ин меморијам једном људском бићу?

Небитно је шта ко од нас мисли о том преминулом људском бићу, али причати овде о сиру у оволико коментара...

Заиста ми није јасно...

Надреална фарса?

Или је то неки тајни код у који се ми, непосвећени, не разумемо?



Kom postu?


Овом Костином на којем смо тренутно.


Tebi ovo post?


tasadebeli

Па ако ништа друго, барем сам прочитао овај интервју Борке Павићевић по први пут, па рачунам да нисам губио време.

Овде се сви ионако кунемо да долазимо да бисмо сазнали нешто ново, попричали са паметним и образованим људима, евентуално се насмејали нечијем добром смислу за хумор са пуно духа...

Сад, може бити да сам ја то погрешно читао шта други кажу.

Можда ти што тако кажу на Блогу Б92 и не мисле заиста тако.

Не знам.

У сваком случају, хвала ти на каквом-таквом одговору. Искреност ће покрити оно недоречено у њему.

Идемо даље!





Nego, ne bi se Borka potresla što joj na parastosu pričate o klopi, bila je u tom smislu sasvim neformalna jedna žena koja je volela da se smeje, naročito glupostima.



Negde ovde konstatovao sam da je ovo retko odvratan blog.

E, a kakav ti sir voliš?


Na zlikovačke provokacije ne nasedam.
O siru može jedino uz vojnu muziku (nekad se govorilo "sira i vojne muzike" )



Итд, итд, итд.

Између све лепо нафиловано сиром, гљивама, броколијем са белим луком,...

Само тек да се не би случајно проговорило о особи којој је овај "шизофрени", како га је назвао Шарски, блог епитаф и посвећен јер ће се можда наћи неко ко баш и није одушевљен ликом и делом Борке Павићевић.

Испада да је једино Филип Младеновић поменуо Борку Павићевић када ју је цитирао кроз, по свом обичају, неку паролу и Анђа је рекла покој јој души кроз ону енглеску скраћеницу RIP.

И моја маленкост се усудила да каже понешто о лику и делу покојнице.
Прво сам одговорио Кости на питање из наслова: Куда са Борком?

У сабирни центар куда уосталом идемо и сви ми. Али је то, ето, обрисано.

И мислио сам да на томе и остане.

А онда су кренули са сиром.

Па сам питао зашто се тролује са сиром и гљивама на блогу о преминулом људском бићу.

Па сам добио подјебавање.

Или надмено просеравање како се "Борка сигурно у гробу окреће када види ко је брани."

(Занимљиво како су сви љубитељи сира овде некако интимни са "Борком", па је ословљавају именом када је уопште и помену између сира и гљива. Ја покојницу нисам познавао, па нисам ни могао да будем интимус са њом. Знам је само као јавну личност са чијим се ставовима о друштву, политици, култури, образовању,... нисам слагао.)

Па сам онда опет проговорио о Борки Павићевић 100 коментара касније јер нећу да игноришем домаћина поста.

tasadebeli


kosta.babic

7.Moja ideja je bila da bez mojih komentara progovorimo o umetničkim i pozorišnim tendencijama Jugoslavije u drugoj polovini dvadesetog veka.




Позоришне тенденције, као уосталом и све друго у српској култури (и образовању! ) у другој половини 20. века, у потпуности је подвргнуто идеолошкој и политикантској комесарској менструацији чему је на, на жалост, и особа, бог да јој душу прости, којој је и посвећен овај твој пост знатно допринела својим деловањем.

Овај твој пост је одлична илустрација тога.

Но, боримо се против тога свим силама, боримо се.

У илегали кад већ морамо, али боримо се.



Наравно, и то је по старом и одавно устаљеном обичају, прошло без одјека иако заправо говори о Борки Павићевић, а не о сиру и гљивама.

Но, навикао сам.

Тако је то овде увек када неко не пристаје на узајамно миловање идиотских глава на Блогу Б92.

Оно чувено ignore сваки пут када се љубитељима сира, гљива и војне музике не свиђа то што пише на Блогу Б92, али се нема никакав аргумент којим би доказало да то што се не свиђа није истина, па је онда најбоље правити се да га не примећујеш, као да не постоји. Јер, боже мој, то није "општеуврежено и општеприхваћено" мишљење на Блогу Б92, па је онда најбоље игнорисати то што се не слаже са "општеувреженим и општеприхваћеним" мишљењем.

Кад је већ ствар таква да не можемо да га ућуткамо, забранимо, елиминишемо, онда ћемо га игнорисати.

Је л' то тај "демократски дијалог у отвореном друштву" о којем сам овде годинама читао просеравања вас љубитеља сира и гљива?



И онда се ти после свега на крају читаве баладе јавиш и бестидно лажеш.

Или ти је драже да кажем да се просераваш?

Јер то те помало и аболира од кривице пошто лажови знају да лажу и раде то сасвим свесно, а просеравачима до истине није ни стало, једино им је битно да то што се каже иде њима у прилог. Па сад, ако се то њихово просеравање поклапа са чињеницама добро је, а ако се не поклапа опет добро. Битно им је само да извуку корист од свог просеравања.

(Занемарићемо чињеницу да просеравање као такво урушава саме темеље цивилизације и културе у којој живимо. Само нека је нека корист од просеравања за просеравача. Јебеш културу и цивилизацију.)

Прилично је то твоје бедно. Баш баш онако... Фуј! Бљак!

Ваљда је то код вас љубитеља сира, гљива и броколија сасвим прихватљиви манир, како неко рече. Ваљда се то сматра друштвено пожељним и прихватљивим понашањем код вас љубитеља сира, гљива итд.


Све у свему, да закључим, овај Костин пост је била заиста једна весела песмица о убиству.

Убиству једног поста на Блогу Б92. Са предумишљајем.

Највеселија могућа песмица о убиству.

Тако сам ја видео читаву ову причу о Костином посту, епитафу Борки Павићевић.

Идемо даље.

Уз уживање у сиру званом калембер који се може јефтино наћи у Лидлу, у гљивама, броколију са белим луком, попари поплашеној сланиницом и попадији поплашеној попом,...




freehand freehand 07:00 05.07.2019

Re:

Само тек да се не би случајно проговорило о особи којој је овај "шизофрени", како га је назвао Шарски, блог епитаф и посвећен јер ће се можда наћи неко ко баш и није одушевљен ликом и делом Борке Павићевић.

И моја маленкост се усудила да каже понешто о лику и делу покојнице.

Тако је то овде увек када неко не пристаје на узајамно миловање идиотских глава на Блогу Б92.

Оно чувено ignore сваки пут када се љубитељима сира, гљива и војне музике не свиђа то што пише на Блогу Б92, али се нема никакав аргумент којим би доказало да то што се не свиђа није истина, па је онда најбоље правити се да га не примећујеш, као да не постоји.

Pa to ti kažem. Kroz osam vagona ti prolaziš prvo čekajući da te neko oslovi, a onda trčiš u kontra smeru i vičeš "VIDITE ME JA SAM GO!" pa opet na drugu stranu mašući rukama i vičući "BRLBRLBLLUAEEEEEIIIRRR!" i opet ništa.
Niko da se zakači i da ti priliku za tvoj niz od 15 komentara i 150 klipova o drugosrbijanštini i mrziteljima srpstva.
I ja se jedini podmetnem i kažem "Ajde, Taso, daj dva čaršafčića na moj račun" a ti se i na mene ljutiš.
Pa dobro, kakav si to čovek?
tasadebeli tasadebeli 08:50 05.07.2019

Re:

freehand
Само тек да се не би случајно проговорило о особи којој је овај "шизофрени", како га је назвао Шарски, блог епитаф и посвећен јер ће се можда наћи неко ко баш и није одушевљен ликом и делом Борке Павићевић.

И моја маленкост се усудила да каже понешто о лику и делу покојнице.

Тако је то овде увек када неко не пристаје на узајамно миловање идиотских глава на Блогу Б92.

Оно чувено ignore сваки пут када се љубитељима сира, гљива и војне музике не свиђа то што пише на Блогу Б92, али се нема никакав аргумент којим би доказало да то што се не свиђа није истина, па је онда најбоље правити се да га не примећујеш, као да не постоји.

Pa to ti kažem. Kroz osam vagona ti prolaziš prvo čekajući da te neko oslovi, a onda trčiš u kontra smeru i vičeš "VIDITE ME JA SAM GO!" pa opet na drugu stranu mašući rukama i vičući "BRLBRLBLLUAEEEEEIIIRRR!" i opet ništa.
Niko da se zakači i da ti priliku za tvoj niz od 15 komentara i 150 klipova o drugosrbijanštini i mrziteljima srpstva.
I ja se jedini podmetnem i kažem "Ajde, Taso, daj dva čaršafčića na moj račun" a ti se i na mene ljutiš.
Pa dobro, kakav si to čovek?



И то је то што ти имаш да кажеш пошто сам те ухватио како бесрамно лажеш?

Извучеш делић читаве приче о твом (и осталих љубитеља сира и гљива) бесрамном лагању и спиновању чињеница и онда то искористиш да се просераваш даље?

Мислим да би требало пре ја тебе да питам какав си ти то човек.

Али не мораш да ми одговориш. То је реторичко питање.

Схватио сам какав си ти то човек.

И ти и остали љубитељи сира и гљива јер се тај ваш манир, како неко рече, не показује само на овом Костином блогу епитафу Борки Павићевић него га расипате по читавом Блогу Б92.

'Ај сад удри један пошто другачије и не умеш.

Што би у том вашем свету љубитеља сира и гљива требало да значи:

Како је овај Таса добро луд!

Је л' да, то тако обично иде?

Таса прича глупости. Требају му лекићи за смирење. И слично...

(Зато што кажем како то заиста изгледа, та ваша тужна прича звана Блог Б92 на којем бисте пошто-пото да се чује само глас вас политикантских истомишљеника?)

Знам да сада то следи када се било ко расправља са тобом (и са осталим љубитељима сира и гљива) о било чему, па када избегавате да потврдите оно што је очигледно, а што вам не иде у корист.

И знам поуздано да ти добро знаш колико је такав манир какав користиш ти и остали љубитељи сира и гљива усрао овај Блог Б92 до балчака, толико да се не може стање поправити због чега су се људи масовно и разбежали одавде.

(Где вам је Наташа Тасић? Где вам је Хамлет на штиклама? То су нови блогери. Донели су неко освежење. А ево, већ избегавају Блог Б92. Скоро, па нестадоше сасвим.)

Али нема везе, ви љубитељи сира, гљива и броколија са белим луком и даље терате своју причу.

Погледај само како сте дочекали Аздејковића после годину и по дана.

Зато што више није "ваш"? Је л' то у питању?

Нажалост, много сте лошији људи од овог остатка Србије који ја видим ван Блога Б92, а на који се ви са својих "духовних висина" тако често жалите. Много лошији људи. А пледирате да представљате некакву елиту Србије, онај образовани део ове измучене земље који би требало да је води и усмерава.

Тужно. Примитивно, јадно, бедно и тужно.

Због тога што нам је елита коју ви наводно представљате таква ми и стојимо, као народ и као држава, закуцани у времену и простору деценијама. Деценијама.

Но...

Није битно.

То се само Таса (=) усудио мало да размишља.

Рекох већ:

Идемо даље.

Уз уживање у сиру званом калембер који се може јефтино наћи у Лидлу, у гљивама, броколију са белим луком, попари поплашеној сланиницом и попадији поплашеној попом,...
freehand freehand 08:55 05.07.2019

Re:

И знам поуздано да ти добро знаш колико је такав манир какав користиш ти и остали љубитељи сира и гљива усрао овај Блог Б92 до балчака. Толико да су се људи масовно разбежали одавде.

скотови

скотови

скотови

скотови

скотови

...

tasadebeli tasadebeli 09:07 05.07.2019

Re:

freehand
И знам поуздано да ти добро знаш колико је такав манир какав користиш ти и остали љубитељи сира и гљива усрао овај Блог Б92 до балчака. Толико да су се људи масовно разбежали одавде.

скотови

скотови

скотови

скотови

скотови

...





То је уследило када сам схватио да сасвим намерно усеравате и убијате Костин блог о Борки Павићевић својим сиревима, гљивама, броколијем са белим луком,... И када сам схватио зашто то радите.

А како би ти иначе скотове другачије назвао?

Треба да ствари и називамо правим именом.

Барем ћу ја то тако да радим.

Ви и даље будите "финих манира".
shone shone 09:17 05.07.2019

Re:

Da vidimo do kraja da li ćete i da se uzmete.


Možda su se i uzeli samo ti niko nije dojavio?
nepopustljiv nepopustljiv 09:19 05.07.2019

Re: Deco, evo 20 banke

freehand
... da trčite kroz selo i delite ovaj proglas:
"Kao što je rekao i više puta ponovio drug Tasadebeli nikad više neće dolaziti na tuđe blogove, al pošto niko ne dolazi na njegov odlučio je da ponovo izvede striptiz iza poljskog klozeta nuz Kostine kuće. Sve što niste hteli da znate o sebi i drugima, Borki Pavićević, blogu b 92, kulturnoj menstruaciji i drugim nadnaravnim pojavama iz ugla finih i kulturnih srpskih domaćina i intelektualca.
Ulaz besplatan, svako pametan će poneti kišobran za odbranu od izlučevina koje tokom performansa obilato prskaju na sve strane."

Ovo je trebalo da bude vickasto ... ili šta?!
shone shone 09:22 05.07.2019

Re: Tasa

Тако сам ја видео читаву ову причу о Костином посту, епитафу Борки Павићевић.


Stjepan je za sve kriv! Prvi je počeo.

Šta njega boli uvo gde je Kosti pečat?

shone shone 09:24 05.07.2019

Re:

када сам схватио да сасвим намерно усеравате и убијате Костин блог


Eh da je samo Kostin.
shone shone 09:28 05.07.2019

Re:

И то је то што ти имаш да кажеш пошто сам те ухватио како бесрамно лажеш?


Pa dobro Taske jel ti jasno da nema pomirenja.


shone shone 09:32 05.07.2019

Re: A u međuvremenu


Zatvara se industrijski simbol Beograda: Iznenada otkaze dobilo 150 radnika

Čuvena Beogradska industrija piva (BIP) će, najverovatnije, biti zatvorena veoma brzo, potvrđeno je za B92. Radnicima u proizvodnji podeljeni su otkazi, a šta će biti s ostalima još uvek je neizvesno.

"Ovde je totalni haos. Ljudi su dobili otkaze...Ne zna se šta će biti s drugima. U toku su sastanci na kojima će se to rešiti..Niko ne zna šta će biti", reklo je obezbeđenje pivare za B92.


Stvari idu svojim tokovima.
tasadebeli tasadebeli 18:45 05.07.2019

Re:

shone
И то је то што ти имаш да кажеш пошто сам те ухватио како бесрамно лажеш?


Pa dobro Taske jel ti jasno da nema pomirenja.





Нема.

А ја откако сам чуо да се Борка Павићевић упокојила, не престајем да мислим на то како је у једној јавној отвореној дебати (мислим да је гост Борке Павићевић тада био Бернар Анри Леви) Марини Рајевић која је из публике постављала питања која се Борки Павићевић изгледа нису свидела, покојница бог да јој душу прости рекла:

"Ко није са нама, тај је против нас!"

И то са изразом лица какво су, верујем, имали они егзекутори нових револуционарних власти 1944/45. године када су по ослобођењу од Немаца стрељали између 55 000 и 60 000 људи у Србији.

(Још увек се то истражује, државна комисија налази масовне гробнице, утврђује се број жртава.)

Тог момента када сам видео тај израз на лицу Борке Павићевић док у једној "отвореној демоктарској" дискусији тако то каже Марини Рајевић, оно што сам о Борки Павићевић и мислио позитивно, нестало је у потпуности.

А поштовао сам Борку Павићевић својевремено док је заједно са Љубишом Ристићем била значајно име српског позоришта осамдесетих година прошлог века.

На жалост, када сам видео у шта се та особа претворила после 5. октобра 2000. (можда и током деведесетих, али нисам тада много чуо шта је радила нити сам се интересовао), заиста сам је прецртао као некога од те "елите" ко би овој измученој Србији требало да донесе бољитак.

У праву си.

Нема са таквима помирења.







Чек' да поновим питање:

Је л' то тај "демократски дијалог у отвореном друштву" о којем сам овде годинама читао просеравања вас љубитеља сира и гљива?


Постпетооктобарци.

freehand freehand 11:11 05.07.2019

A Filip...

... svetionica pa prc!
Ključ u bravu.
tasadebeli tasadebeli 19:15 05.07.2019

Re: A Filip...

freehand
... svetionica pa prc!
Ključ u bravu.



Господе боже!

Да ли је могуће да си ти толико заглибио психички да овде сада ликујеш поводом једног ин меморијам поста?

Ау, брате рођени...

То је код тебе баш озбиљно обољење.

А ако није обољење, онда је невероватна количина примитивизма и неваспитања.

Како год...

Ружно је до неба.
alselone alselone 11:53 05.07.2019

Al-Masih ad-Dajjal

tasadebeli tasadebeli 18:27 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

freehand alselone



tasadebeli

Па сам питао зашто се тролује са сиром и гљивама на блогу о преминулом људском бићу.

Па сам добио подјебавање.

Или надмено просеравање како се "Борка сигурно у гробу окреће када види ко је брани."

Је л' то тај "демократски дијалог у отвореном друштву" о којем сам овде годинама читао просеравања вас љубитеља сира и гљива?



nepopustljiv nepopustljiv 18:39 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

tasadebeli
freehand alselone



tasadebeli

Па сам питао зашто се тролује са сиром и гљивама на блогу о преминулом људском бићу.

Па сам добио подјебавање.

Или надмено просеравање како се "Борка сигурно у гробу окреће када види ко је брани."

Је л' то тај "демократски дијалог у отвореном друштву" о којем сам овде годинама читао просеравања вас љубитеља сира и гљива?




Taso, boli te patka za takve - i njima slične!
alselone alselone 18:44 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

E, Taso, jesi ti meteoropata?
tasadebeli tasadebeli 18:48 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

nepopustljiv

Taso, boli te patka za takve - i njima slične!



Па и боли ме. За такве.

Ниси ваљда помислио да се ја нешто нервирам и узбуђујем због таквих?

Него ми, право да ти кажем, помало жао себе у Србији са таквима.

Но, боже мој. Знаш и сам да нико од нас не живи онако како хоће него онако како мора.
tasadebeli tasadebeli 18:54 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone
E, Taso, jesi ti meteoropata?



Имао сам једнога другара у гимназији који није прочитао задату лектиру Злочин и казну него смо му је препричали на брзину пред почетак часа.

Па је онда он на питање професорке која га је прозвала да одговара да ли је Раскољников био патолошки тип, одговорио:

"Па сигурно... Чим је тол' ко патио."

Шта ти мислиш, Алселоне?

Да ли су метеоропате патолошки типови?
alselone alselone 18:57 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

Шта ти мислиш, Алселоне?

Да ли су метеоропате патолошки типови?


Može biti ali ne mora da znači, kao i za svakog drugog. Ali ono što je kod njih specifično je to da im se oscilatorno dešavaju neki napadi nervoze, s vremena na vreme, ciklično, kakva je i sama priroda vremenskih uslova.

tasadebeli tasadebeli 19:02 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone
Шта ти мислиш, Алселоне?

Да ли су метеоропате патолошки типови?


Može biti ali ne mora da znači, kao i za svakog drugog. Ali ono što je kod njih specifično je to da im se oscilatorno dešavaju neki napadi nervoze, s vremena na vreme, ciklično, kakva je i sama priroda vremenskih uslova.




Чуо сам да се то исто догађа и са људским заједницама. Људским друштвима.

Вероватно и временска прогноза има удела у томе.

Невоља је што као последица те метеоропатије примењене на људска друштва у таквим тренуцима нервозе јавља вишеструко повећана стопа смртних исхода па их онда буде на хиљаде, стотине хиљада, милионе,...

Због временских прилика, наравно.

Због чега би другог?
alselone alselone 19:07 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

Вероватно и временска прогноза има удела у томе.


Ne, ne, ne prognoza, nego ostvareno vreme. Prognoza je samo ono što slušamo na vestima a to ne utiče toliko na ljude, utiče ostvarena klima.
tasadebeli tasadebeli 19:09 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone
Вероватно и временска прогноза има удела у томе.


Ne, ne, ne prognoza, nego ostvareno vreme. Prognoza je samo ono što slušamo na vestima a to ne utiče toliko na ljude, utiče ostvarena klima.



Ма знаш какви су људи...

Не треба им остварена клима.

Довољна је само и прогноза преко медија па да почну да пате и да постану патолошки типови.
alselone alselone 19:12 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

Не треба им остварена клима.

Довољна је само и прогноза преко медија па да почну да пате и да постану патолошки типови.


Treba, jer tu dolazi do izražaja biohemija koja diktira ponašanje, oni koji od prognoze podivljaju ti su padu i bili skloni.
tasadebeli tasadebeli 19:22 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone
Не треба им остварена клима.

Довољна је само и прогноза преко медија па да почну да пате и да постану патолошки типови.


Treba, jer tu dolazi do izražaja biohemija koja diktira ponašanje, oni koji od prognoze podivljaju ti su padu i bili skloni.



Ма какви.

Главни покретачи биохемије овде су, очигледно, медији.

"Наши", "њихови",...

Па када се попрцају на средини пешачког прелаза пошто се упали зелено светло за пешаке!

Перје лети на све стране!

'Ај ако те не мрзи, преслушај ову радио емисију о друштвеној елити у Срба у последњих 200 година:


Moć i "krem društva"



Баш ме занима шта ти мислиш о томе пошто си и ти, формално и неформално, и по свом статусу и улози у друштву и по образовању и интелигенцији итд. припадник те исте.

Елите.
alselone alselone 19:29 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

'Ај ако те не мрзи, преслушај ову радио емисију о друштвеној елити у Срба у последњих 200 година:


Moć i "krem društva"


Баш ме занима шта ти мислиш о томе пошто си и ти, формално и неформално, и по свом статусу и улози у друштву и по образовању и интелигенцији итд. припадник те исте.

Елите.


Teško da ću preslušati, em me tema ne zanima, em ne ne zanimaju ni gosti. Ali očekivao bih da si ti kao pripadnik elite i kao neko ko tu emisiju preporučuje nju i preslušao pa će svojim rečima ispričati kako je razumeo i šta misli o tome.
nepopustljiv nepopustljiv 19:40 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

tasadebeli
nepopustljiv

Taso, boli te patka za takve - i njima slične!



Па и боли ме. За такве.

Ниси ваљда помислио да се ја нешто нервирам и узбуђујем због таквих?

Него ми, право да ти кажем, помало жао себе у Србији са таквима.

Но, боже мој. Знаш и сам да нико од нас не живи онако како хоће него онако како мора.

M'da!
No, ljudi se, ipak, pored svega razaznaju - od pičaka.
Pravi čovek veoma često ne zna šta hoće - ali, uvek, zna šta neće.
tasadebeli tasadebeli 19:57 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone

Teško da ću preslušati, em me tema ne zanima



Где ти се денула интелектуална радозналост?

Сваки припадник интелектуалне друштвене елите би требало да је има.

Мислим на интелектуалну радозналост.

То му онда омогућује да пажљиво саслуша и оне људе са којима се не слаже у мишљењу.

Јбг.

Ако нам је сва интелектуална елита у Србији као предводница друштва тако закопчана у у се, на се и пода се, онда није ни чудо што смо већ деценијама у говнима и као друштво и као држава.


em ne ne zanimaju ni gosti.



Није ваљда да и код тебе важи да није важно ШТА је речено, већ КО је рекао?



Превише се дружиш са љубитељима сира, гљива и броколија са белим луком на Блогу Б92.


ti kao pripadnik elite



Ја нисам припадник елите у овој Србији.

Емисију јесам преслушао, али припадник елите нисам.

Ипак мислим да такве ствари треба слушати на самом извору, а не да ти неко препричава. Поготово не неко некомпетентан као што сам то ја.

Рекох већ, ја нисам део интелектуалне елите у овој Србији.

Ти јеси.
tasadebeli tasadebeli 19:58 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

nepopustljiv

M'da!
No, ljudi se, ipak, pored svega razaznaju - od pičaka.
Pravi čovek veoma često ne zna šta hoće - ali, uvek, zna šta neće.



М' да.

Тачно.
alselone alselone 20:03 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

Није ваљда да и код тебе важи да није важно ШТА је речено, већ КО је рекао?


I jedno i drugo Taso, i jedno i drugo. Nemam vremena da slušam mnoge KO pošto već znam ili naslućujem ŠTA mogu da čujem.

Život je kratak Taso. Treba birati pažljivo na šta se ulaže vreme. Ja na primer volim da ga ulažem u ljubitelje sira i gljiva, em znam KO mi priča i to mi se sviđa a i počesto mi se sviđa ŠTA pričaju.

Где ти се денула интелектуална радозналост?

Tako gde je oduvek i bila, istražuje stvari koje voli.

Ја нисам припадник елите у овој Србији.

Kako nisi? Mislim ako kažeš da ja jesam, onda jesi i ti. Je l' tako?

Емисију јесам преслушао, али припадник елите нисам.

Ипак мислим да такве ствари треба слушати на самом извору, а не да ти неко препричава. Поготово не неко некомпетентан као што сам то ја.

Ma nije tako. Sve se može prepričati, pogotovo ako ti je tako nešto i struka. Ajde, svojim rečima dva pasusa, biću ti zahvalan. Zbog mene, zbog nas, zbog Bloga B92.
tasadebeli tasadebeli 20:28 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone

I jedno i drugo Taso, i jedno i drugo. Nemam vremena da slušam mnoge KO pošto već znam ili naslućujem ŠTA mogu da čujem.

Život je kratak Taso. Treba birati pažljivo na šta se ulaže vreme. Ja na primer volim da ga ulažem u ljubitelje sira i gljiva, em znam KO mi priča i to mi se sviđa a i počesto mi se sviđa ŠTA pričaju.



Не разумем.

Унапред знаш по имену човека шта ће он да каже?

Па онда ти се то уопште не слаже са овим:


Где ти се денула интелектуална радозналост?


Tako gde je oduvek i bila, istražuje stvari koje voli.



А шта то волиш?

Узајамно миловање идиотских глава?

Па и није ти баш нека интелектуална радозналост.

Kako nisi? Mislim ako kažeš da ja jesam, onda jesi i ti. Je l' tako?


Није тако.

Зар овај Блог Б92 није једна од потврда за то?

Sve se može prepričati, pogotovo ako ti je tako nešto i struka. Ajde, svojim rečima dva pasusa, biću ti zahvalan. Zbog mene, zbog nas, zbog Bloga B92.



Може, у праву си.

Али видиш, тај мој другар што је рекао да је Раскољников патолошки тип добио је кеца на тој лектири.

Пошто сам му ја на брзака пред час препричао Злочин и казну.

После гимназије тај мој другар је уписао Правни факултет и постао интелектуална елита ове земље Србије, раме уз раме са етф-овцима, машинцима и технолозима на тој највишој лествици интелектуалне елите у Србији данас.

Од тада ја избегавам да било коме било шта препричавам осим својих сопствених доживљаја и искустава. Онако, из прве руке.

А од мене да чујете КО је ШТА рекао?

У овој и оваквој Србији?

Са оваквом интелектуалном елитом?

Богами, то нећете доживети.



alselone alselone 20:32 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

Унапред знаш по имену човека шта ће он да каже?


Pa da, šta ti je tu čudno?

А шта то волиш?



Eh, sad, šta je ovo - spomenar? Za takvo pitanje moraš da me odvedeš na večeru, pa u bioskop, pa ćemo da vidimo kasnije.

Није тако.

Зар овај Блог Б92 није једна од потврда за то?

Pa nije. Tebi Blog B92 određuje ko je elita u društvu? Dobro, ako je tako. Ti imaš autorsku opciju, ja nemam. Ti si elita.

Од мене да чујете КО је ШТА рекао?

Богами, то нећете доживети.

A to si od mene tražio da uradim?

Elita. Ti Taso ko Milojko Pantić. Njemu je najveća uvredi bila kad nekog nazove gospodinom.

Gospodine Pedersen...
tasadebeli tasadebeli 21:12 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone

Pa da, šta ti je tu čudno?


Па рекох, због интелектуалне радозналости...

Но, није важно.


Za takvo pitanje moraš da me odvedeš na večeru, pa u bioskop, pa ćemo da vidimo kasnije.



Јој, немој... Ја сам стидљив по природи и карактеру свуд по телу...

Tebi Blog B92 određuje ko je elita u društvu?



Па тако ми се спочитава овде... Како немам манире за то друштво и слично. Па сам ја помислио да је овај Блог Б92 некакво место где се окупља један делић интелектуалне елите Србије.

Грешим?


Ti imaš autorsku opciju, ja nemam. Ti si elita.


Имао си је беше му и ти, па си се одрекао?

А знаш врло добро и сам да то није никаква исказница припадности елити на Блогу Б92.

Многи имају ауторску опцију, али су само неки елита. Они имају посебне "исказнице".


Ti Taso ko Milojko Pantić.



Милојко је мој идол.

Једна од најумнијих глава опозиције Вучићу. Милојко спада у сам врх нтелектуалне елите која ће свакако одвести ову државу Србију и њене грађане у правом смеру.


Вид' му само ауторску емисију која се зове Спортска галаксија!


Супер, је л' да?

Нарочито ми се допало оно његово:

"Сви као један за слободу Србије!"



alselone alselone 21:18 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

Malo smo se tako isprazno nadgornjavali, reko da ti se malo nađem kad je već Elita sa Bloga B92 posustala, ali to nije za mene.

Ostaj mi zdrav, veseo i uzbrdo brz.
tasadebeli tasadebeli 21:41 05.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal

alselone

Malo smo se tako isprazno nadgornjavali,






Рекох већ. Сироти мали (од свих заборављени) хрчки.


reko da ti se malo nađem kad je već Elita sa Bloga B92 posustala, ali to nije za mene.



Ма хвала ти до неба.

Баш си ми значио и био од помоћи и при руци.

Ostaj mi zdrav, veseo i uzbrdo brz.


Све најбоље теби и твојима, да сте вазда здрави и насмејани, а све остало ће се већ постићи.
shone shone 08:20 06.07.2019

Re: Al-Masih ad-Dajjal


Ti imaš autorsku opciju, ja nemam. Ti si elita.


Nema, još je na probnom radu, nema ono ,,VIP u znaku,,


Многи имају ауторску опцију, али су само неки елита. Они имају посебне "исказнице".


Da,ko ti je kriv kad mastiš knjige i tastaturu.


VIP

Skraćenica od engleskog izraza "Very Important Person"
Kod nas se jednostavnije kaže "Mudo"

- U pa znaš on ti je VIP, svuda su mu širom otvorena vrata, ozbiljan baja
- Šta je on?
- VIP
- Šta ti je bre to?
- Mudo
- Aaaa, pa tako reci. Govori bre srpski da te ceo svet razume.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana