Ljudska prava

SKANDALOZNA PRESUDA sinu Željka Mitrovića!

Filip Mladenović RSS / 02.07.2019. u 09:21

 

Sudijka Prvog osnovnog suda u Beogradu Zorica Avramović, koja vodi postupak protiv Aleksandra Mitrovića (25), optuženog da je 18. jula 2013. godine izazvao saobraćajnu nesreću u kojoj je nastradala učenica Andrea Bojanić (17), jutros je u 9,40h saopštila prvostepenu presudu, nakon skoro 4 godine sudjenja!

Prema optužnici, Aleksandar Mitrović se teretio za dva krivična dela: teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja iz člana 297, stav. 4. u vezi člana 289. stav 3. u vezi stava 1. Krivičnog zakonika i krivično delo nepružanja pomoći licu povredjenom u saobraćajnoj nezgodi iz člana 296. stav 1 Krivičnog zakonika. Za ova dva krivična dela Tužilaštvo je od suda tražilo izricanje kazne zatvora u trajanju od najmanje 2 (dve) godine.

Sudijka Zorica Avramović je za prvo krivično delo osudila Aleksandra Mitrovića na 11 meseci zatvora, a za drugo krivično delo na 6 meseci zatvora.

Ove kazne je potom objedinila i izrekla kaznu od 12 meseci, ali ne zatvora, već nošenja tzv. nanogice u svom stanu!

U objedinjenu kaznu je, naravno, uračunato i vreme provedeno u pritvoru nakon gaženja Andree Bojanić i bekstva sa mesta nesreće, od 19. jula do 4. oktobra 2013. Dakle, nosiće nanogicu u svom stanu oko 9 meseci!!!!

Kakav to pravnik, sudija, čovek... možeš da budeš da doneseš SAMOSTALNO i NEZAVISNO ovakvu skandaloznu presudu?

P. S. 1

Posebno su bile iritirajuće i okolnosti izricanja presude: ispred Prvog osnovnog suda iza zgrade opštine Novi Beograd bile su primetne povećane snage bezbednosti. Umesto u velikoj sudnici, gde su do sada održana sva ročišta, sudijka Zorica Avramović je izricanje presude zakazala i održala u kabinetu 105, u koji su jedva stali advokati i tužilac.

Kada sam sudijki rekao da je slobodna velika sudnica gde su do sada održavana sva ročišta, samo me je pogledala. Naravno, Aleksandar Mitrović nije prisustvovao izricanju presude.

Samo što je sudijka pročitala presudu, glasno sam prokomentarisao: "Ovo je skandalozna presuda!"

Sudijka mi je na to odgovorila da ili ćutim u nastavku ili da odmah izadjem napolje.

Pošto sam stajao pored ulaznih vrata u skučenom kabinetu, odmah sam se dohvatio za kvaku i otišao!

P.S. 2

Pošto pojedini blogeri nisu dovoljno informisani o 2 važne činjenice za ovaj sudski slučaj - o prekoračenju brzine i o bekstvu sa mesta nesreće, evo neophodnog pojašnjenja:

U blogu "Ubistvo Andree Bojanić 18. 7. 2013.", publikovanom 28. 02. 2019. godine, citirao sam završni deo nalaza sudskih veštaka:

U Izveštaju saobraćajno-tehničkog veštačenja 4 veštaka, izmedju ostalog, zaključuju sledeće:

"...Zaustavni put automobila "BMW", za brzinu kretanja koja je bila dozvoljena u zoni mesta nezgode, od 50 km/h, pri forsiranom kočenju iznosi 28m. U situaciji da se automobil "BMW" kretao dozvoljenom brzinom od 50 km/h, te da je vozač ovog vozila reagovao kočenjem u trenutku stupanja pešaka na kolovoz, on bi svoje vozilo zaustavio neposredno ispred mesta naleta."

Dakle, Andrea Bojanić bi bila živa i slavila bi ove godine 23. rodjendan!

Takodje, bekstvo sa mesta nesreće nije samo protivzakonit i u moralnom smislu sraman čin, nego i lukav postupak koji je Aleksandru Mitroviću omogućio:

1. Da se na VMA oslobodi svih supstanci iz tela koje bi predstavljale otežavajuću okolnost;

2. Da se konsultuje sa advokatom, kako bi u policiji ispričao za sebe najpovoljniju verziju za buduće sudjenje.

 

ZAKLJUČAK 4 veštaka
ZAKLJUČAK 4 veštaka

Atačmenti



Komentari (341)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:29 03.07.2019

Re: ...

Ili košer krastavce


Koji je to sastojak za pripremu koji cini krastavac non koser?
jooscout jooscout 10:12 03.07.2019

Re: ...

apacherosepeacock
Ili košer krastavce


Koji je to sastojak za pripremu koji cini krastavac non koser?


Jao, ne ulazi u to :))) Ja pitala i zapocela treci svetski rat. AKo sam ja lepo shvatila, razlika je da je ovaj kosher sladji, i ima razlicitu kolicinu onih travki (dill ?). Bas nista ga ne cini koser u smislu zakona vec Askenazi iz NY tvrde da su izumitelji recepisa. Sladji je od nasih, vise lici na nemacke.
edit:i ima vise belog luka
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:37 03.07.2019

Re: ...

jooscout
apacherosepeacock
Ili košer krastavce


Koji je to sastojak za pripremu koji cini krastavac non koser?


Jao, ne ulazi u to :))) Ja pitala i zapocela treci svetski rat. AKo sam ja lepo shvatila, razlika je da je ovaj kosher sladji, i ima razlicitu kolicinu onih travki (dill ?). Bas nista ga ne cini koser u smislu zakona vec Askenazi iz NY tvrde da su izumitelji recepisa. Sladji je od nasih, vise lici na nemacke.
edit:i ima vise belog luka


xexe

Sve mogu da razumem oko koser zakona al koser krastavac.. (precerase)

Meni je dobra ona izreka NY Jevreja - da je pileca supa jevrejski penicilin..

PS. Da, i Holandjani kazu dille (mirodjija).
jooscout jooscout 10:39 03.07.2019

Re: ...

apacherosepeacock
jooscout
apacherosepeacock
Ili košer krastavce


Koji je to sastojak za pripremu koji cini krastavac non koser?


Jao, ne ulazi u to :))) Ja pitala i zapocela treci svetski rat. AKo sam ja lepo shvatila, razlika je da je ovaj kosher sladji, i ima razlicitu kolicinu onih travki (dill ?). Bas nista ga ne cini koser u smislu zakona vec Askenazi iz NY tvrde da su izumitelji recepisa. Sladji je od nasih, vise lici na nemacke.
edit:i ima vise belog luka


xexe

Sve mogu da razumem oko koser zakona al koser krastavac.. (precerase)

Meni je dobra ona izreka NY Jevreja - da je pileca supa jevrejski penicilin..


I koser so :) a u stvari je kosering so. Meni najludje kad kroz fabriku lekova prodje rabin da da pecat da su lekovi koser, to me mnogo oraspolozi. Tu sam i naucila da sto je koser-isto je i halal, al da obrnuto ne vazi. Sta ces, svako svoju zabavu ima.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:41 03.07.2019

Re: ...

Tu sam i naucila da sto je koser-isto je i halal, al da obrnuto ne vazi. Sta ces, svako svoju zabavu ima.



maksa83 maksa83 11:00 03.07.2019

Re: ...

I koser so :)

Košer so je isto što i ... goyim so, samo krupnija (i moguće bez nekog aditiva). Ovo znači nešto samo kad u nekom receptu kažu "prstohvat" ili "kašičica" pošto će u sitnije mlevenoj biti više soli.
jadragoljub jadragoljub 11:12 03.07.2019

Re: ...

e tebete tražim ili bilo kog ko se razume u BIOSe, u biosu imam opciju za Fan regulaciju i tri opcije normal, silent, manual, u manual opcije od 0,75 PWM do 2PWM, ta dvojka ima 4-5 opcije, pošto su vrućine samo skidanje poklopca ne donosi baš mlogo, da li nema od ovih opcija sa 2pwm povećava brzinu snagu šta već ventilatora na procesoru, prosto rečeno dal će bolje da ga hladi.
ajde majstori ovo vam je prilika da me se oslobodite, ako mi crkne procesor više me neće biti , umreću jer koga nema na netu taj ne postoji.
cassiopeia cassiopeia 11:29 03.07.2019

Re: ...

PS. Da, i Holandjani kazu dille (mirodjija).


Moja omiljena radnja kuhinjske i baštenske opreme je Dille en kamille :)
maksa83 maksa83 11:32 03.07.2019

Re: ...

Dragoljube odvrni ventilatore na najjače ako ti ne smeta buka.
predatortz predatortz 11:34 03.07.2019

Re: ...

maksa83
Dragoljube odvrni ventilatore na najjače ako ti ne smeta buka.


Dragoljube, 'rani pse i ništa ne diraj. Eventualno, usisaj prašinu sa kulera.
maksa83 maksa83 11:38 03.07.2019

Re: ...

Dragoljube, 'rani pse i ništa ne diraj. Eventualno, usisaj prašinu sa kulera.

Dodatno, ako je mašina starija od recimo 3 godine treba opet zalepiti kuler na procesor svežom termalnom pastom.
predatortz predatortz 11:41 03.07.2019

Re: ...

maksa83
Dragoljube, 'rani pse i ništa ne diraj. Eventualno, usisaj prašinu sa kulera.

Dodatno, ako je mašina starija od recimo 3 godine treba opet zalepiti kuler na procesor svežom termalnom pastom.


Da, može da se nabavi u sasvim ekonomičnom pakovanju u vidu malog šprica sa pastom. To nikad ne škodi. Kao ni usisavanje, sa akcentom na hladnjak i prednje usisne tunele kućišta gde zna da se nakupi.
jadragoljub jadragoljub 11:48 03.07.2019

Re: ...

maksa83
Dragoljube odvrni ventilatore na najjače ako ti ne smeta buka.

pa to te pitam el da stavim na manual i na 2pmw
zilikaka zilikaka 12:17 03.07.2019

Re: ...

Meni najludje kad kroz fabriku lekova prodje rabin da da pecat da su lekovi koser, to me mnogo oraspolozi. Tu sam i naucila da sto je koser-isto je i halal, al da obrnuto ne vazi. Sta ces, svako svoju zabavu ima.

A isto to novijeg datuma ti je upravljanjesistemomkvaliteta.
Armije ljudi lepo žive od izdavanja sertifikata, onaj što kupuje misli da je to nekaa garancija kvaliteta, a zapravo svi rade kako bi inače radili, nego uz to fabrikuju kojekakve zapise koji su šatro potvrda nečega.
Ko je iole u tome zna o čemu pričam.
Naravno, ovo ne važi za tehnička ispitivanja, al se time sistem kvaliteta i ne bavi. Bavi se formalnostima.
jadragoljub jadragoljub 12:29 03.07.2019

Re: ...

zilikaka
Meni najludje kad kroz fabriku lekova prodje rabin da da pecat da su lekovi koser, to me mnogo oraspolozi. Tu sam i naucila da sto je koser-isto je i halal, al da obrnuto ne vazi. Sta ces, svako svoju zabavu ima.

A isto to novijeg datuma ti je upravljanjesistemomkvaliteta.
Armije ljudi lepo žive od izdavanja sertifikata, onaj što kupuje misli da je to nekaa garancija kvaliteta, a zapravo svi rade kako bi inače radili, nego uz to fabrikuju kojekakve zapise koji su šatro potvrda nečega.
Ko je iole u tome zna o čemu pričam.
Naravno, ovo ne važi za tehnička ispitivanja, al se time sistem kvaliteta i ne bavi. Bavi se formalnostima.

mene najviše nerviraju ona mala slova na svemu, jutros sam morao da uzmem lupu da pročitam jebenu količinu vode u kojij treba da rastvorim otrov za bubašvabe muve komarce i ostale prijatelje. i onda ustanovim da je taj odnos napisan normalnim slovima ispod imena. postaosa Homer.
nepopustljiv nepopustljiv 12:39 03.07.2019

Re: ...

jadragoljub
e tebete tražim ili bilo kog ko se razume u BIOSe, u biosu imam opciju za Fan regulaciju i tri opcije normal, silent, manual, u manual opcije od 0,75 PWM do 2PWM, ta dvojka ima 4-5 opcije, pošto su vrućine samo skidanje poklopca ne donosi baš mlogo, da li nema od ovih opcija sa 2pwm povećava brzinu snagu šta već ventilatora na procesoru, prosto rečeno dal će bolje da ga hladi.
ajde majstori ovo vam je prilika da me se oslobodite, ako mi crkne procesor više me neće biti , umreću jer koga nema na netu taj ne postoji.

RIP!
jadragoljub jadragoljub 12:48 03.07.2019

Re: ...

nepopustljiv
jadragoljub
e tebete tražim ili bilo kog ko se razume u BIOSe, u biosu imam opciju za Fan regulaciju i tri opcije normal, silent, manual, u manual opcije od 0,75 PWM do 2PWM, ta dvojka ima 4-5 opcije, pošto su vrućine samo skidanje poklopca ne donosi baš mlogo, da li nema od ovih opcija sa 2pwm povećava brzinu snagu šta već ventilatora na procesoru, prosto rečeno dal će bolje da ga hladi.
ajde majstori ovo vam je prilika da me se oslobodite, ako mi crkne procesor više me neće biti , umreću jer koga nema na netu taj ne postoji.

RIP!

nisi morao uopšte da se javljaš to sam znao i bez tvoje objave.
floki floki 12:49 03.07.2019

Re: ...

glede ovih kiselih krastavaca, kod švaba iz zajebancije ima tzv. salzgurkenmeridian (linija belin-beč), istočno od toga se prave kiseli krastavci (salzgurken) gde ne ide sirće a zapadno od toga se prave kornišoni iliti essiggurken, gde ide sirće...

inače bavarci imaju i pojam weisswurstäquator (ekvator bele bavarske kobasice) koji zapišava bavarski kulturni prostor (najstroži radijus je recimo 100km okolo minKena) a u malo opuštenijoj interpretaciji sve ispod majne, jer je iznad majne pruski, strani uticaj...
nepopustljiv nepopustljiv 13:04 03.07.2019

Re: ...

jadragoljub
nepopustljiv
jadragoljub
e tebete tražim ili bilo kog ko se razume u BIOSe, u biosu imam opciju za Fan regulaciju i tri opcije normal, silent, manual, u manual opcije od 0,75 PWM do 2PWM, ta dvojka ima 4-5 opcije, pošto su vrućine samo skidanje poklopca ne donosi baš mlogo, da li nema od ovih opcija sa 2pwm povećava brzinu snagu šta već ventilatora na procesoru, prosto rečeno dal će bolje da ga hladi.
ajde majstori ovo vam je prilika da me se oslobodite, ako mi crkne procesor više me neće biti , umreću jer koga nema na netu taj ne postoji.

RIP!

nisi morao uopšte da se javljaš to sam znao i bez tvoje objave.

Šalio sam se - možda čak i neukusno.
Ali - samo sam se nadovezao.
nikvet pn nikvet pn 13:12 03.07.2019

Re: ...

zilikaka
upravljanjesistemomkvaliteta.
Armije ljudi lepo žive od izdavanja sertifikata, onaj što kupuje misli da je to nekaa garancija kvaliteta


Индулгенције, такорећи.
jadragoljub jadragoljub 18:00 03.07.2019

Re: ...

predatortz
maksa83
Dragoljube, 'rani pse i ništa ne diraj. Eventualno, usisaj prašinu sa kulera.

Dodatno, ako je mašina starija od recimo 3 godine treba opet zalepiti kuler na procesor svežom termalnom pastom.


Da, može da se nabavi u sasvim ekonomičnom pakovanju u vidu malog šprica sa pastom. To nikad ne škodi. Kao ni usisavanje, sa akcentom na hladnjak i prednje usisne tunele kućišta gde zna da se nakupi.

to radim, sem menjanja paste na šestomesečnom nivoju,i to oba kulera na procesoru i na napajanju, prošle pretprošle godine sam kupio dva dodatna 5cm koji se montiraju na kućištu , al dal zbog žakete il čega životni vek im bio između 2 i 4 meseca, mada i to zadovoljava letnje potrebe , no ove godine sam nešto indisponiran po pitanju skitnje gradom i traženja tih kulera, radnja u komšiluku se zatvorila, pobego ćovek prvo u norvešku pa posle na maltu da kreči, inženjer nečega, sam zaboravio.sad znam kako se menja pasta, menjao na prošlom, al skidanje kulera je prilično zajebana stvar , oće da pukne pljastik. da imam servisersko uputstvo ne bih se premišljao.
sad sam pronašo da je najbolje čišćenje kad ubodeš crevo na izlaz usisivača i i stegneš crevo, ko kad prskaš vodom, izduva mu dušu bez velike muke. nači što se tiče prašine to jeoket, što se tiče paste , moraću da izvršim vizuelnu inspekciju da provalim kako je to montirano.
zilikaka zilikaka 19:38 03.07.2019

Re: ...

Pazi samo da te uništiš crevo. Bolje uzmi neki konus (fišek) sa malom rupom na vrhu i navuci na crevo i stegni recimo selotejpom preko kraja creva.
Može to i od deblje hartije.
To kolko da ne napraviš štetu pa da juriš crevo za usisivač.
alselone alselone 09:08 04.07.2019

Re: ...

u njemačku imaju bolji krastavci nego u nas? Hm, svakog dana čovek ponešto nauči.


Nemačku ljubav prema kiselim krastavcima prvo sam naučio iz filma Good Bye Lenin! a kasnije sam i empirijski potvrdio.
alselone alselone 09:11 04.07.2019

Re: ...

bele bavarske kobasice


Jedno od izvikanijih jela. NIje loše, da ne grešim dušu, ali nije ni blizu statusu koji ima. Kod nas se takve kobasice jedu na kraju meseca kad nestane plate.
predatortz predatortz 09:15 04.07.2019

Re: ...

alselone
u njemačku imaju bolji krastavci nego u nas? Hm, svakog dana čovek ponešto nauči.


Nemačku ljubav prema kiselim krastavcima prvo sam naučio iz filma Good Bye Lenin! a kasnije sam i empirijski potvrdio.


Svojevremeno je moja žena vodila ekonomski deo UNDP-ovog projekta za donacije plastenika, semena i raznih stvari za poljoprivrednike nakon poplava 2014. godine.
Tada je, obilazeći da se uveri da li se donirana sredstva namenski koriste, saznala da se kornišoni u nekoj fazi uzgoja hemijski tretiraju i do pet puta dnevno.

Tu sam sa krastavčićima, a da nisu taštin uzgoj, završio za sva vremena.
alselone alselone 09:17 04.07.2019

Re: ...

Tu sam sa krastavčićima, a da nisu taštin uzgoj, završio za sva vremena.


Tako da si odlučio da jedeš samo hranu koja je ili taština ili za koju ne znaš koliko se tretira. Šalim se malo ali poenta je tu, sve se danas tretira, samo je pitanje da li znaš ili ne znaš. Što reče maksa neki dan, nekada su kamiondžije znale da stanu 200km od kuće da se najave da se vraćaju sa pita, jer ono što ne znaš ne može da te ubije, je l' tako.
predatortz predatortz 09:19 04.07.2019

Re: ...

duplo
milisav68 milisav68 09:43 04.07.2019

Re: ...

sve se danas tretira, samo je pitanje da li znaš ili ne znaš.

Tretiralo se i pre, ali je bilo više kontrolisano - u smislu proizvodnje i uvoza hemikalija.

Posle demokratskih promena je nastalo rasulo, pošto su mnoge domaće fabrike ili prodate ili uništene, a inspekciji je smanjena nadležnost, plus što se podigao prag dozvoljenog korišćenja, pa je nastao raj za uvoznike.

Sa druge strane, nije svako tretiranje hemikalija toliko štetno, već treba znati šta, kako, koliko,, i kada.

Takođe, džabe što Predina tašta ne tretira svoju baštu ni sa čim, ako komšije okolo to rade.

Ne može danas da se pobegne od hemije, ali ipak treba gledati i birati da je ima što manje, odnosno da taj što proizvodi zna šta radi.
nepopustljiv nepopustljiv 10:03 04.07.2019

Re: ...

milisav68
sve se danas tretira, samo je pitanje da li znaš ili ne znaš.

Tretiralo se i pre, ali je bilo više kontrolisano - u smislu proizvodnje i uvoza hemikalija.

Posle demokratskih promena je nastalo rasulo, pošto su mnoge domaće fabrike ili prodate ili uništene, a inspekciji je smanjena nadležnost, plus što se podigao prag dozvoljenog korišćenja, pa je nastao raj za uvoznike.

Sa druge strane, nije svako tretiranje hemikalija toliko štetno, već treba znati šta, kako, koliko,, i kada.

Takođe, džabe što Predina tašta ne tretira svoju baštu ni sa čim, ako komšije okolo to rade.

Ne može danas da se pobegne od hemije, ali ipak treba gledati i birati da je ima što manje, odnosno da taj što proizvodi zna šta radi.

Pa da!
Na pijacu je sav krompir ivanjički, kupus futoški, a sir sjenički.
I ja svim prodavcima verujem - i jedem sve.
Baš me briga da li je hemijski tretirano 53 puta ili samo 44 puta.
floki floki 10:55 04.07.2019

Re: ...

alselone
bele bavarske kobasice


Jedno od izvikanijih jela. NIje loše, da ne grešim dušu, ali nije ni blizu statusu koji ima. Kod nas se takve kobasice jedu na kraju meseca kad nestane plate.


ne znam u kojoj si varijanti jeo, tradicionalno se jedu barene bele kobasice sa slatkim senfom i perecama, zaliva se pšeničnim pivom. tipičan bavarski doručak, često ga u restoranima popodne ne možeš ni naručiti.
jesu ti tako dali?

i u toj varijanti je ok - naravno, ništa posebno, ali pristojno sasvim, malo drugačije kobasice od onih na koje sam ja pre toga bio navikao
alselone alselone 11:05 04.07.2019

Re: ...

ne znam u kojoj si varijanti jeo, tradicionalno se jedu barene bele kobasice sa slatkim senfom i perecama, zaliva se pšeničnim pivom. tipičan bavarski doručak, često ga u restoranima popodne ne možeš ni naručiti.
jesu ti tako dali?


Jesu. Često to isto maznem kada presedam u Minkenu ili tamo kod tebe.

Ali su mi perece sjajne.
I pšenično pivo je sjajno, ja ga obožavam, ali brate to ako popiješ više od jednog, pa kad nastavi da vri u stomaku još 10 sati, sutra se uprdiš kao krava u detelini.
alselone alselone 11:07 04.07.2019

Re: ...

zaliva se pšeničnim pivom. tipičan bavarski doručak


E, da, to sam samo u Bavarskoj video - ljudi piju pivo za doručak. Obećana zemlja.

Šalim se, meni to nikako nije išlo.
gedza.73 gedza.73 15:03 04.07.2019

Re: ...

nekada su kamiondžije znale da stanu 200km od kuće da se najave da se vraćaju sa pita, jer ono što ne znaš ne može da te ubije, je l' tako.


ja sam znao ovu priču za oficire kad se vraćaju sa dežurstva obično zvrcne posilni kući.

istinita priča. Nekad u čakovcu bila pošta pa su se odatle javljali kući. ali na milion poziva, ko zna koliko prekidanja dođe tek jedan obavljen razgovor.
Lik pozove i iz prve dobije kuću nevenčane žene.
-Jel' tu V.?
-Nije, otišla kod drugarice.

teorijski nemoguće, praktično neostvarljivo na drugi poziv dobija drugaricu
-Jel' kod tebe V.?
-Nije, nismo se videle nedelju dana.

Lik obavi što je morao da obavi na poslu, sedne u auto, pređe 600 km do Bg, parkira se ispred zgrade, uđe u lift, pozvoni na vrata, V. otvori, on je odvali (znam, znam) u glavu, zatvori vrata, siđe liftom, sedne u auto i ponovo pređe 600 km.

nešto kao 'Najduži penal na svetu'
floki floki 15:55 04.07.2019

Re: ...

jadragoljub jadragoljub 19:46 02.07.2019

eve recimo ja

čitam o tim saobraćajkama sa smrtnim ishodom i svi prihvataju to,kao to je saobraćajka ne ubistvo, molim, meni je to ubistvo isto kao kad kumovi pođu u lov pa jedan kum pogine. isto kao kad se drugari posvađajupa jedan udari šamar drugom a ovom pukne aneurizma pa se udaraču sudi za ubistvo iz nehata.
ajde da batalimo, ili ne diziđemo na ulicu zbog ovog slučaja volja vam. al ajd da napravimo peticiu da se izmeni zakon u tom delu i da se saobraćajka sa smrtnim ishodom prekvalifikuje u ubistvo, i to ne sa odrednicom ubistvo iz nehata, već da se sve vrste od kvalifikovanog do slučajnog- nehatnog ubistva valorizuje.
mada nema ništa ni od peticije.
mirelarado mirelarado 20:15 02.07.2019

Re: eve recimo ja

al ajd da napravimo peticiu da se izmeni zakon u tom delu i da se saobraćajka sa smrtnim ishodom prekvalifikuje u ubistvo, i to ne sa odrednicom ubistvo iz nehata, već da se sve vrste od kvalifikovanog do slučajnog- nehatnog ubistva valorizuje.


У Италији су пре пар година, 2016, преиначили закон баш овако како ти предлажеш. Убиство из нехата ако возач није под дејством алкохола или опијата. А ако јесте возио пијан или дрогиран - казна се удвостручава. Најважнију улогу одиграли су рођаци бројних жртава који су направили удружење, неколико година подизали медијску буку, покретали петиције, подстицали јавно мњење и тај притисак је уродио плодом.
G.Cross G.Cross 20:38 02.07.2019

Re: eve recimo ja

jadragoljub
čitam o tim saobraćajkama sa smrtnim ishodom i svi prihvataju to,kao to je saobraćajka ne ubistvo, molim, meni je to ubistvo isto kao kad kumovi pođu u lov pa jedan kum pogine. isto kao kad se drugari posvađajupa jedan udari šamar drugom a ovom pukne aneurizma pa se udaraču sudi za ubistvo iz nehata.
ajde da batalimo, ili ne diziđemo na ulicu zbog ovog slučaja volja vam. al ajd da napravimo peticiu da se izmeni zakon u tom delu i da se saobraćajka sa smrtnim ishodom prekvalifikuje u ubistvo, i to ne sa odrednicom ubistvo iz nehata, već da se sve vrste od kvalifikovanog do slučajnog- nehatnog ubistva valorizuje.
mada nema ništa ni od peticije.


Dragoljube, sto se mene tice, svakome moze da se desi da povredi cak i da ubije nekoga u saobracaju.

Za mene u ovom slucaju kao i pre neki dan, cinjenica da neko pobegne sa mesta udesa , ne samo pobegne nego i ne pomogne nastradalome je moralno i pravno neoprostiva.

Razvodnjavanje tipa treba nam novi zakon ili Cross je zao jer mrzi dobrog decka je nastavak farma cirkusa drugim sredstvima.
alselone alselone 20:43 02.07.2019

Re: eve recimo ja

Dragoljube, sto se mene tice, svakome moze da se desi da povredi cak i da ubije nekoga.

Za mene u ovom slucaju kao i pre neki dan, cinjenica da neko pobegne sa mesta udesa , ne samo pobegne nego i ne pomogne nastradalome je moralno i pravno neoprostiva.


Sa ovim se slažem. Mnogo puta razmišljam o tome jer mi se dešava da vozim umoran, da se intenzivno zamislim dok vozim itd. Da kucnem i zahvalim se Bogu, do sada su me refleksi i "reptilski mozak" odlično služili, par puta sam izbegao sudar kao u video igrici čistim refleksom. Ali, bez obzira, razmišljam o tome koliko sekunda nepažnje lične ili nećije tuđe može da promeni život dvema porodicama.

Jedina stvar koja može da se uradi u tom momentu, bilo ko da je kriv i bilo šta da se dogodilo je da se zaustavi i pruži pomoć.
zilikaka zilikaka 20:55 02.07.2019

Re: eve recimo ja

Jeste, malo ko nije imao slična iskustva. Mi jednom davno malo nismo ubili dementnu babu koja je išla sredinom kolovoza, a ti izlaziš iz krivine...
U ovoj priči je prvo i neoprpstivo nezaustavljanje.
Bre, udariš životinju pa staneš da vidiš kako je i šta ćeš. (Ja jednom ubila zeca, al bio visok auto pa ga dobila karterom po glavi. Ništa zgažen, bio ceo, kao nov. Dušu su mi pojeli što ga nisam strpala u gepek za večeru)
alselone alselone 21:00 02.07.2019

Re: eve recimo ja

U ovoj priči je prvo i neoprpstivo nezaustavljanje.
Bre, udariš životinju pa staneš da vidiš kako je i šta ćeš. (Ja jednom ubila zeca, al bio visok auto pa ga dobila karterom po glavi. Ništa zgažen, bio ceo, kao nov. Dušu su mi pojeli što ga nisam strpala u gepek za večeru)


To je tačno, ali ja mogu sa ove distance samo da se nadam i da verujem da bih se zaustavio sa toliko godina. Danas bi' sigurno, ali da li bih isto uradio i tada ili bih se usrao i produžio; o tome mogu samo da razmišljam.

To je ono kao kada je Predo pričao kako su u radu svi heroji dok prvi put ne čuješ "STOJ!" i čuješ zveket oružja, tada puška sama ispada iz ruke. Ne mislim da je bukvalno isto ili slično, nego samo kažem da je sličan pristup, kako o nekim stvarima možeš samo razmišljati ali da li ćeš tako i uraditi u datom momentu, teško je reći.

To ne umanjuje krivicu, zakon bi tu trebao da bude jasan, nego samo onako "ćovečanski" razmišljam.
jadragoljub jadragoljub 22:34 02.07.2019

Re: eve recimo ja

Dragoljube, sto se mene tice, svakome moze da se desi da povredi cak i da ubije nekoga u saobracaju.

svakom mož da se desi da ubije čoveka.
međutim strah od kazne sprečava ljude da se ubijaju zbog svega i svačega.
to što budale pričaju da kazna nema veze i da će ljudi da rade to što rade i pored kazne je čista glupost.
ja sam svojim ušima i očima gledao na teveju kako razmišljaju kriminalci, tip je na robiji zbog ubistva i pitaju ga šta sad misli. lepo reko - da sam bolj erazmislio trebao sam da ga zgazim kolima pa bi za saobraćajku dobio 2 godine a ne 9-10 za ubistvo. e da je za ubistvo bilo 40 malko bi se porazmislio, a normalno da je tolko i za saobraćajku.
ovako bole njega, seda za volan piči kolko oće jer zna da i ako ubije nekog ne će mu sude za ubistvo već za 'saobraćajku' dobije 2 g. i bole njega za št omađarska nema more.
gedza.73 gedza.73 14:54 04.07.2019

Re: eve recimo ja

mirelarado
ајважнију улогу одиграли су рођаци бројних жртава који су направили удружење, неколико година подизали медијску буку, покретали петиције, подстицали јавно мњење и тај притисак је уродио плодом.

u nekom kratkom vremenskom periodu su se izdešavale brojne nesreće koje su izazvali pijani vozači.
čak mi se čini da je inicijalna kapisla bila nesreća kad je sa pumpe Monfalkone pijani Ukrajinac ili Moldavac krenuo u suprotnom smeru i ubio devojčicu i njenog oca.

Za mene čovek koji sedne pijan (pa da je i minimum promila) za volan je primer klasičnog debila, idiota i siledžije u jednom. i tu nema opravdanje 'čašica je', 'blizu mi kuća', 'dobro nosim alkohol'

nulta tolerancija, rigorozne kazne.
anonymous anonymous 20:54 02.07.2019

SLIKA I PRILIKA

...ovog Bloga.

Gotovo 100 komentara.
A nikakvih informacija o činjeničnom opisu događaja, uz skandalozno nepoznavanje prava i nepodnošljivu smelost da se sudi i presuđuje.



G.Cross G.Cross 20:57 02.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

anonymous
...ovog Bloga.

Gotovo 100 komentara.
A nikakvih informacija o činjeničnom opisu događaja, uz skandalozno nepoznavanje prava i nepodnošljivu smelost da se sudi i presuđuje.





Oh izvini ja sam mislio da je cinjenica da je momak pobegao sa mesta gde je udario devojku.


Kakvo besramno spinovanje..
shone shone 23:32 02.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Gotovo 100 komentara.
A nikakvih informacija o činjeničnom opisu događaja, uz skandalozno nepoznavanje prava i nepodnošljivu smelost da se sudi i presuđuje.


Ovo će odma da iskoriste da ti sašiju kako si Pink fan.
To ti je taj bullsey o kome je Tasa pisao.

Čim nisi sa njima odma si protiv njih. Svi drugi su ,,jednoumlje,,
Otrcana doktrina.

anonymous anonymous 23:40 02.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

shone
Gotovo 100 komentara.
A nikakvih informacija o činjeničnom opisu događaja, uz skandalozno nepoznavanje prava i nepodnošljivu smelost da se sudi i presuđuje.


Ovo će odma da iskoriste da ti sašiju kako si Pink fan.



Upravo sam na žurci Zadrugara.
To je društvo.

anonymous anonymous 23:42 02.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

G.Cross
anonymous
...ovog Bloga.

Gotovo 100 komentara.
A nikakvih informacija o činjeničnom opisu događaja, uz skandalozno nepoznavanje prava i nepodnošljivu smelost da se sudi i presuđuje.





Oh izvini ja sam mislio da je cinjenica da je momak pobegao sa mesta gde je udario devojku.
Kakvo besramno spinovanje..

Matori, ja sam tvoj fan.



Imaš preporuku.
shone shone 23:51 02.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Upravo sam na žurci Zadrugara. Matori, ja sam tvoj fan.

Imaš preporuku.


Čekaj malo, pa Cros je zadrugar?
Lepi Mića?
Slutio sam.

anonymous anonymous 23:54 02.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

shone
Upravo sam na žurci Zadrugara. Matori, ja sam tvoj fan.

Imaš preporuku.


Čekaj malo, pa Cros je zadrugar?
Lepi Mića?
Slutio sam.





Misliš ovaj ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:02 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Ne spinujte, ne manipulišite, ne zamenjujte teze, nego komentarišite blog!

Zamislite da je nekim slučajem pokojna učenica Andrea Bojanić Vaša ćerka, sestra, koleginica..., da li biste publikovali ovakve slike i reči!?
anonymous anonymous 00:07 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Filip Mladenović
Ne spinujte, ne manipulišite, ne zamenjujte teze, nego komentarišite blog!

Zamislite da je nekim slučajem pokojna učenica Andrea Bojanić Vaša ćerka, sestra, koleginica..., da li biste publikovali ovakve slike i reči!?


Ja sam mislio da je tema bloga - jedna sudska presuda .

Jedna od mnogih.

Mogao bih da ti navedem stotinu žrtava udesa u saobraćaju.
Ne vidim zašto je ovaj udes poseban.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:16 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Zamislite da je nekim slučajem pokojna učenica Andrea Bojanić Vaša ćerka, sestra, koleginica...

To pomaže da se objektivnije sagleda slučaj?
Ili suprotno, to otežava objektivan sud?

Šta je tvoj cilj Filipe, objektivan ili emotivan pristup?
anonymous anonymous 00:25 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

hoochie coochie man
objektivan ili emotivan pristup?


Linkujem jednu presudu.

Troje poginulih - 1,5 godina zatvora

Da se proceni smislenost .....diskusije.
shone shone 00:33 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Ne spinujte, ne manipulišite, ne zamenjujte teze, nego komentarišite blog!


Sudijka mi je na to odgovorila da ili ćutim u nastavku ili da odmah izadjem napolje.

Pošto sam stajao pored ulaznih vrata u skučenom kabinetu, odmah sam se dohvatio za kvaku i otišao!


Ko ti je kriv kad nisi imao akjeditaciju.

U pravu si! 'Vatam se za kvaku!

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:43 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Ponovo vas molim da se bavite temom bloga, a ne autorom bloga ili nekim drugim SPIN temama!
anonymous anonymous 00:54 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Kakav to pravnik, sudija, čovek... možeš da budeš da doneseš SAMOSTALNO i NEZAVISNO ovakvu skandaloznu presudu?


Da bi razumeo pravo, krivični postupak i komentarisao jednu presudu, nije dovoljno odslušati večernji kurs i prisustvovati ponekom suđenju.

Jesam li sad u temi ?
anonymous anonymous 00:59 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Filip Mladenović
Ponovo vas molim da se bavite temom bloga, a ne autorom bloga ili nekim drugim SPIN temama!





Da, on nije tema.
shone shone 01:05 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Da, on nije tema.


SKANDALOZNA PRESUDA sinu Željka Mitrovića!

Pa zašto je u naslovu teme?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:09 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Poštovani "anonymous", čitajući Vaše komentare na blogovima koje ovde objavljujem, primećujem jasnu i za mene neshvatljivu težnju da stalno i uporno pokušavate da skrenete tok komentarisanja na marginalne, trivijalne teme, "dostojne" tabloidnog smeća.

Ako Vam to čini zadovoljstvo, ako se posle takvih komentara osećate bolje, tj. manje loše, SAMO NAPRED!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:11 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

shone
Da, on nije tema.


SKANDALOZNA PRESUDA sinu Željka Mitrovića!

Pa zašto je u naslovu teme?


Zato što kao autor bloga imam PRAVO i SLOBODU da odredjujem naslove.
shone shone 01:27 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Poštovani "anonymous", čitajući Vaše komentare na blogovima koje ovde objavljujem, primećujem jasnu i za mene neshvatljivu težnju da stalno i uporno pokušavate da skrenete tok komentarisanja na marginalne, trivijalne teme, "dostojne" tabloidnog smeća.


Anonimni očigledno čovek iz pravne struke naprotiv skreće pažnju na tvoj diletantizam koji je svojstven uprevo ,,tabloidnom smeću,, i senzacionalističkom pristupu ozbiljnim temama. Istraživačko novinarstvo mora da sakuplja validne, konkretne dokaze i informacije a tvoji tekstovi su na nivou abrova i kuloarskih rekla kazala. Kada ti neko skrene pažnju na to onda si uvređen. Ovakav pristup i te kako ide u prilog ovima koje kritikuješ i o kojima pišeš iz bloga u blog. Zato i nema rešenja. Ringešpil.

Zato što kao autor bloga imam PRAVO i SLOBODU da odredjujem naslove.

Imaš. Kao i mi da iznesemo svoje mišljenje o napisanom.
Slobodom na slobodu,spinovanjem na spinovanje,trolovanjem na trolovanje.
shone shone 01:31 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA


To što tebi zameram apsolutno ne znači da branim drugu stranu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:42 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Niti sam uvredjen niti me bilo šta može dotaći ovde. Nikoga ne cenzurišem, nikoga ne banujem, nikoga ne vredjam niti dovodim u pitanje njegov profesionalni i lični integritet.

Nasuprot tome, skriveni iza tabloidnih nadimaka, pojedini blogeri uporno i neshvatljivo nastoje da se bave autorom bloga, umesto temom bloga.

Evo, i za ovaj publikovani blog vi iznosite niz insinuacija i uvreda na račun autora, uprkos velikoj čitanosti, mnogobrojnim preporukama i pohvalnim komentarima.
shone shone 02:00 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Evo, i za ovaj publikovani blog vi iznosite niz insinuacija i uvreda na račun autora, uprkos velikoj čitanosti, mnogobrojnim preporukama i pohvalnim komentarima.


Ubrajaš u preporuke i komentare esej o krastavcima?



Ovako izgleda ozbiljan i smislen komentar:

Predrag Brajovic 20:20 02.07.2019
Re: A
Što se tiče svetla na semaforu, veštaci su utvrdili da je za pešake bilo crveno svetlo, a za vozila zeleno svetlo
Ово је кључно.
Жељко Митровић је у праву: није прекорачење брзине изазавало смрт, већ девојчино ступање на пешачки прелаз док је било зелено за возила. Возило се могло кретати и дозвољених 50 па да је убије.

Суд гледа на ствари формално.
Која радња је изазвала смрт: прекорачење брзине или ступање на коловоз при зеленом за возила?
Очито ово друго.
Да возач прође са 80 поред пешака на тротоару, ништа му се не би десило, ни да је возач возио 120.
Ако пешак закорачи на коловз, и онај са брзином 50 може да га убије.

Јасно је која радња ствара фаталну последицу.
Син је крив за прекорачење брзине.
суштину овог случаја замаглиће то што је Жељко Митровућ говно. Но, о томе суд не одлучује.


Sa njim nisi ni pokušao da polemišeš,da mu osporiš argumente etc. Prećutno si nastavio da tabloidišeš.
E o tome se radi.
I jedino što ti ne osporavam je da imaš ko što ti kažeš ,,pravo na to,,
Šta onda preostaje u takvoj atmosferi nego zajebancija.
Pritom si sam usmerio priču u tom pravcu. I to već u naslovu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 08:17 03.07.2019

Re: SLIKA I PRILIKA

Zato što kao autor bloga imam PRAVO i SLOBODU da odredjujem naslove.


kao i svi 'autori' u kuriru, alo i slicnim...

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:10 03.07.2019

O brzini i bekstvu:

U svom komentaru Predrag Brajović manifestuje nedovoljnu informisanost, a svi oni koji ga citiraju pokazuju i neinformisanost i zlu nameru.

Pošto kao novinar godinama pratim ovo sudjenje, povremeno objavljujem blogove o toj temi.

U blogu "Ubistvo Andree Bojanić 18. 7. 2013.", publikovanom 28. 02. 2019. godine, citirao sam završni deo nalaza sudskih veštaka:

U Izveštaju saobraćajno-tehničkog veštačenja 4 veštaka, izmedju ostalog, zaključuju sledeće:
"...Zaustavni put automobila "BMW", za brzinu kretanja koja je bila dozvoljena u zoni mesta nezgode, od 50 km/h, pri forsiranom kočenju iznosi 28m. U situaciji da se automobil "BMW" kretao dozvoljenom brzinom od 50 km/h, te da je vozač ovog vozila reagovao kočenjem u trenutku stupanja pešaka na kolovoz, on bi svoje vozilo zaustavio neposredno ispred mesta naleta."

Dakle, Andrea Bojanić bi bila živa i slavila bi ove godine 23. rodjendan!

Takodje, bekstvo sa mesta nesreće nije samo protivzakonit i u moralnom smislu sraman čin, nego i lukav postupak koji je Aleksandru Mitroviću omogućio:

1. Da se na VMA oslobodi svih supstanci iz tela koje bi predstavljale otežavajuću okolnost;

2. Da se konsultuje sa advokatom, kako bi u policiji ispričao za sebe najpovoljniju verziju za buduće sudjenje.

MUĆNITE GLAVOM!
pape92 pape92 12:21 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Povodom zelenog svetla. Sudija je doneo ispravnu presudu da je Mitrović kriv, o tome nema zbora. Da je jedini kriterijum crveno ili zeleno, bio bi oslobođen odmah nakon veštačenja, tačnije kazna bi bila samo za bekstvo sa mesta. Da nije tako, mogli bi da predložimo organizaciju takmičenja, ne znam, Krvavi branik, gde bi se učesnici takmičili ko će više pešaka da pobije ili osakati a da su van pešačkog ili prelaze na crveno. Ovde je reč o visini kazne za krivično delo (teško delo protiv bezbednosti javnog saobraćaja), koje je imalo za posledicu smrt pešaka. Za šta je dobio 11 meseci, preinačenih u kućni pritvor na već opisan način.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:31 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Uz to, sudski veštaci Departmana za saobraćaj Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, njih četvorica, jasno su naveli u zaključku veštačenja:

"...Zaustavni put automobila "BMW", za brzinu kretanja koja je bila dozvoljena u zoni mesta nezgode, od 50 km/h, pri forsiranom kočenju iznosi 28m. U situaciji da se automobil "BMW" kretao dozvoljenom brzinom od 50 km/h, te da je vozač ovog vozila reagovao kočenjem u trenutku stupanja pešaka na kolovoz, on bi svoje vozilo zaustavio neposredno ispred mesta naleta."

Dakle, na osnovu navedenog, Andrea Bojanić bi kao pešakinja ostala nepovredjena ili bi zadobila lakše povrede! Medjutim, zbog prebrze vožnje Aleksandra Mitrovića letela je čak 29 metara nakon udarca!
nepopustljiv nepopustljiv 12:37 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Filip Mladenović
Uz to, sudski veštaci Departmana za saobraćaj Fakulteta tehničkih nauka iz Novog Sada, njih četvorica, jasno su naveli u zaključku veštačenja:

"...Zaustavni put automobila "BMW", za brzinu kretanja koja je bila dozvoljena u zoni mesta nezgode, od 50 km/h, pri forsiranom kočenju iznosi 28m. U situaciji da se automobil "BMW" kretao dozvoljenom brzinom od 50 km/h, te da je vozač ovog vozila reagovao kočenjem u trenutku stupanja pešaka na kolovoz, on bi svoje vozilo zaustavio neposredno ispred mesta naleta."

Dakle, na osnovu navedenog, Andrea Bojanić bi kao pešakinja ostala nepovredjena ili bi zadobila lakše povrede! Medjutim, zbog prebrze vožnje Aleksandra Mitrovića letela je čak 29 metara nakon udarca!

Teška glupost!
Pa u BMW-u bi se sve odgovorne osobe samoubile da je njihovom vozilu pri toj brzini potrebno čak 28 metara za zaustavljanje.
Ima da se ukopa na par metara - kakve desetine metara.
Ma - kakvi eksperti, takve i njihove kalkulacije.
anonymous anonymous 12:46 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Filip Mladenović
U svom komentaru Predrag Brajović manifestuje nedovoljnu informisanost, a svi oni koji ga citiraju pokazuju i neinformisanost i zlu nameru.



Braja je jedan od malog broja onih koji su dali smisleni komentar u vezi presude.

A Shone - ti je sve rekao.
Dokle, više da se pačaš ...
Pravo je nauka, čoveče.

A to što ti radiš je manifestacija mržnje prema jednom čoveku i onom što on predstavlja.
Imaš na to pravo , ali razdvoji neke stvari.

I - sudske odluke se ne mogu pravno napadati zdravorazumskim mišljenjem.
To nikako da ukapširaš, ni ti, a ni mnogi drugi ovde.

predatortz predatortz 12:53 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Pravo je nauka, čoveče.


Ali prilično rastegljiva, rekao bih.
Meni nije jasno, recimo, kako se može suditi ispod zakonom propisane minimalne kazne.
Ja to posmatram ovako:

a) Neko nije kriv i sud ga oslobađa
b) Neko je kriv i sudi mu se u rasponu između minimalne i maksimalne kazne propisane za delo na koje se presuda odnosi.

Za sve nijanse između toga sam priglup.
Jer, ako sudija ima pravo da sudi ispod minimuma, a očiglednom ima, onda je definisanje minimalne kazne besmislena rabota i zavisi od ličnog utiska ili kvarljivosti onog ko donosi presudu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:55 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

anonymous
Filip Mladenović
U svom komentaru Predrag Brajović manifestuje nedovoljnu informisanost, a svi oni koji ga citiraju pokazuju i neinformisanost i zlu nameru.



Braja je jedan od malog broja onih koji su dali smisleni komentar u vezi presude.

A Shone - ti je sve rekao.
Dokle, više da se pačaš ...
Pravo je nauka, čoveče.

A to što ti radiš je manifestacija mržnje prema jednom čoveku i onom što on predstavlja.
Imaš na to pravo , ali razdvoji neke stvari.

I - sudske odluke se ne mogu pravno napadati zdravorazumskim mišljenjem.
To nikako da ukapširaš, ni ti, a ni mnogi drugi ovde.



Sudski veštaci su u zaključku (videti prezentiranu fotografiju) rekli sve o odgovornosti, kako pešakinje, tako i vozača, što je najmerodavnije za sud, pravo, pravosudnu praksu...

Citiranje nalaza 4 sudska veštaka, tzv. superveštačenje, nije ništa drugo nego novinarski profesionalizam i žurnalistička objektivnost.

Dok su Vaši komentari i komentari blogera koga navodite, primeri ljudske nemoralnosti, odsustva empatije i necivilizovanosti.

jadragoljub jadragoljub 12:59 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Za sve nijanse između toga sam priglup.
Jer, ako sudija ima pravo da sudi ispod minimuma, a očiglednom ima, onda je definisanje minimalne kazne besmislena rabota i zavisi od ličnog utiska ili kvarljivosti onog ko donosi presudu.

isto takođe i ja sam izrazito vrlo glup po tom pitanju.
al sam slušao jednu sudinicu kako obrzlaže svoju presudu ispod zakonskog minimuma time da ' zakonodavac nije predvideo sve olakšavajuće okolnosti' pa bre gusko jedna dlakava možda zakonodavac nije hteo da ih prizna i nije tvoje da koriguješ zakon već da ga primenjuješ. javnost i skupština su oni koji koriguju zakone.
mada sam načuo da to nije samo kod nas pojava, valjda se to javilo i kao problem u još nekim europama i amerikama. pojavilo jeste al sam zabravio kude.
pape92 pape92 13:06 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Teška dela protiv bezbednosti javnog saobraćaja (član 297.)
čl. 289. stav 3 (ugrožavanje javnog saobraćaja)

Ovo je izvod iz krivičnog zakonika. Za ova dela je Mitrović proglašen krivim, ta se odluka sudije nigde ne napada, naprotiv, bar ne ovde na blogu. Odbačene su teže kvalifikacije (ugrožavanje saobraćaja opasnom radnjom i opasnim sredstvom) koje nose duže zatvorske kazne. Što se tiče visine kazne, ona je određena na 11 meseci (ne računam bekstvo). Dalji izvod iz dela koji se odnosi na visinu kazne kaže:

"Ako je usled dela iz čl. 289. (ugrožavanje javnog saobraćaja) stav 3 ovog zakonika nastupila smrt jednog ili više lica, učinilac će se kazniti zatvorom od 1 do 8 godina".

Upitnosti visine kazne je opravdana, zdravorazumski i pravnorazumski.
nepopustljiv nepopustljiv 13:08 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

anonymous
Filip Mladenović
U svom komentaru Predrag Brajović manifestuje nedovoljnu informisanost, a svi oni koji ga citiraju pokazuju i neinformisanost i zlu nameru.



Braja je jedan od malog broja onih koji su dali smisleni komentar u vezi presude.

A Shone - ti je sve rekao.
Dokle, više da se pačaš ...
Pravo je nauka, čoveče.

A to što ti radiš je manifestacija mržnje prema jednom čoveku i onom što on predstavlja.
Imaš na to pravo , ali razdvoji neke stvari.

I - sudske odluke se ne mogu pravno napadati zdravorazumskim mišljenjem.
To nikako da ukapširaš, ni ti, a ni mnogi drugi ovde.


Izvini na pitanju, no - molim pojašnjenje.
Pa kakvim onda razumom, ako ne zdravim!?
Štaviše - ja bih one koji studiraju pravo forsirao da na svakoj godini uče ozbiljnu matematiku - i to tako da idu na PMF da tamo slušaju predavanja i polažu ispite.
Na taj način će dokazati da imaju zdrav razum koji zna da misli - jer, ako je igde potreban zdrav razum, onda je to u pravnim poslovima.
predatortz predatortz 13:10 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Na taj način će dokazati da imaju zdrav razum koji zna da misli - jer, ako je igde potreban zdrav razum, onda je to u pravnim poslovima.


Ni lekarima ne bi škodilo da se malo očešu o matematičku logiku.
maksa83 maksa83 13:13 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Štaviše - ja bih one koji studiraju pravo forsirao da na svakoj godini uče ozbiljnu matematiku

Ako ovo nije zagovaranje genocida onda ne znam šta je...
floki floki 13:15 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

maksa83
Štaviše - ja bih one koji studiraju pravo forsirao da na svakoj godini uče ozbiljnu matematiku

Ako ovo nije zagovaranje genocida onda ne znam šta je...


hehe, nama je na prvom semestru, mat. analiza 1, profa ilija kovačević ovako nešto rekao oko infinitenzimalnih veličina: objasniću ovo jednom i onda još jednom, pa ko ne kapira ima pravni fakultet sa druge strane trga...
anonymous anonymous 14:01 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

predatortz
Pravo je nauka, čoveče.


Ali prilično rastegljiva, rekao bih.
Meni nije jasno, recimo, kako se može suditi ispod zakonom propisane minimalne kazne.
Ja to posmatram ovako:

a) Neko nije kriv i sud ga oslobađa
b) Neko je kriv i sudi mu se u rasponu između minimalne i maksimalne kazne propisane za delo na koje se presuda odnosi.

Za sve nijanse između toga sam priglup.
Jer, ako sudija ima pravo da sudi ispod minimuma, a očiglednom ima, onda je definisanje minimalne kazne besmislena rabota i zavisi od ličnog utiska ili kvarljivosti onog ko donosi presudu.


Najmanje sam očekivao da se ti javiš.
Ali ajde.
Zaslužuješ odgovor.

Jednostavnim citatom iz Zakona.

Član 56

Sud može učiniocu krivičnog dela izreći kaznu ispod granice propisane zakonom ili blažu vrstu kazne, kad:

1) zakon predviđa da se kazna može ublažiti;

2) zakon predviđa da se učinilac može osloboditi od kazne, a sud ga ne oslobodi od kazne;

3) utvrdi da postoje naročito olakšavajuće okolnosti koje ukazuju na to da se sa ublaženom kaznom može postići svrha kažnjavanja.

Granice ublažavanja kazne

Član 57

(1) Kad postoje uslovi za ublažavanje kazne iz člana 56. ovog zakonika, sud će ublažiti kaznu u ovim granicama:

1) ako je za krivično delo kao najmanja mera kazne propisan zatvor u trajanju od deset ili više godina, kazna se može ublažiti do sedam godina zatvora;

2) ako je za krivično delo kao najmanja mera kazne propisan zatvor u trajanju od pet godina, kazna se može ublažiti do tri godine zatvora;

3) ako je za krivično delo kao najmanja mera kazne propisan zatvor u trajanju od tri godine, kazna se može ublažiti do jedne godine zatvora;

4) ako je za krivično delo kao najmanja mera kazne propisan zatvor od dve godine, kazna se može ublažiti do šest meseci zatvora;

5) ako je za krivično delo kao najmanja mera kazne propisan zatvor od jedne godine, kazna se može ublažiti do tri meseca zatvora;

6) ako je za krivično delo kao najmanja mera kazne propisan zatvor ispod jedne godine, kazna se može ublažiti do trideset dana zatvora;

7) ako je za krivično delo propisana kazna zatvora bez naznačenja najmanje mere, umesto zatvora može se izreći novčana kazna ili rad u javnom interesu;

8) ako je za krivično delo propisana novčana kazna, kazna se može ublažiti do jedne polovine najmanje mere propisane kazne.

(2) Izuzetno od stava 1. ovog člana, ne može se ublažiti kazna za krivična dela iz čl. 114, 134. st 2. i 3, 178, 179, 180, 214. st. 2. i 3, 246. st. 1, 3. i 4, 350. st. 3. i 4. i 388. ovog zakonika.

(3) Izuzetno od stava 1. ovog člana ne može se ublažiti kazna učiniocu krivičnog dela koji je ranije osuđivan za isto ili istovrsno krivično delo.

(4) Kad je sud ovlašćen da učinioca krivičnog dela oslobodi od kazne može mu kaznu ublažiti, bez ograničenja propisanih u st. 1. do 3. ovog člana.


Mislim da sam sada jasan kada kažem da se ne može zdravim razumom.

Jer razumski , ako je nešto minimum - nema ispod toga.

U ovom slučaju - pravnom - ima.


Toliko.
O pravu.
predatortz predatortz 14:03 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Mislim da sam sada jasan kada kažem da se ne može zdravim razumom.


Ne može, priznajem.
Zakoni ga ne sadrže.
shone shone 14:04 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Anonimni - pošto nisam pratio detalje i analize veštaka molim te da mi ako znaš kažeš da li je utvrđeno na snimcima da je nesretna devojčica prelazila ulicu na crveno a da je za vozača bilo zeleno. Ako je to utvrđeno onda nema dileme da je nesreću direktno uzrokovao pešak.
Sve ostalo - brzina, bežanje i ne pruženje pomoći niko ne osporava da treba kazniti. Osnovno pitanje je ko je svojim nepropisnim ponašanjem uzrokovao nesreću.
shone shone 14:08 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

U Izveštaju saobraćajno-tehničkog veštačenja 4 veštaka, izmedju ostalog, zaključuju sledeće:
"...Zaustavni put automobila "BMW", za brzinu kretanja koja je bila dozvoljena u zoni mesta nezgode, od 50 km/h, pri forsiranom kočenju iznosi 28m. U situaciji da se automobil "BMW" kretao dozvoljenom brzinom od 50 km/h, te da je vozač ovog vozila reagovao kočenjem u trenutku stupanja pešaka na kolovoz, on bi svoje vozilo zaustavio neposredno ispred mesta naleta."


Ok. Ovo je šta bi bilo da je bilo. Nisi odgovorio ključnu stvar. Da li je za devojčicu na semaforu bilo crveno svetlo a za vozača zeleno ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:08 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

shone
Anonimni - pošto nisam pratio detalje i analize veštaka molim te da mi ako znaš kažeš da li je utvrđeno na snimcima da je nesretna devojčica prelazila ulicu na crveno a da je za vozača bilo zeleno. Ako je to utvrđeno onda nema dileme da je nesreću direktno uzrokovao pešak.
Sve ostalo - brzina, bežanje i ne pruženje pomoći niko ne osporava da treba kazniti. Osnovno pitanje je ko je svojim nepropisnim ponašanjem uzrokovao nesreću.


Odgovor su dala 4 veštaka u st. 14 svog superveštačenja (videti prezentiranu fotografiju): odgovorni su i pešakinja i vozač, tj. i ona i on su se nepropisno ponašali i uzrokovali nesreću!
anonymous anonymous 14:09 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

maksa83
Štaviše - ja bih one koji studiraju pravo forsirao da na svakoj godini uče ozbiljnu matematiku

Ako ovo nije zagovaranje genocida onda ne znam šta je...


Da li se to meni čini da ja Maksim citirao Čarlija ?

Bravo za tebe, Čarli.
Pre sam očekivao priznanje Kosova , nego ovakav gest od Maksima.
shone shone 14:09 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Odgovor su dala 4 veštaka u st. 14 svog superveštačenja (videti prezentiranu fotografiju): odgovorni su i pešakinja i vozač, tj. i ona i on su se nepropisno ponašali i uzrokovali nesreću!


To je po tvojoj logici.
anonymous anonymous 14:10 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Filip Mladenović
shone
Anonimni - pošto nisam pratio detalje i analize veštaka molim te da mi ako znaš kažeš da li je utvrđeno na snimcima da je nesretna devojčica prelazila ulicu na crveno a da je za vozača bilo zeleno. Ako je to utvrđeno onda nema dileme da je nesreću direktno uzrokovao pešak.
Sve ostalo - brzina, bežanje i ne pruženje pomoći niko ne osporava da treba kazniti. Osnovno pitanje je ko je svojim nepropisnim ponašanjem uzrokovao nesreću.


Odgovor su dala 4 veštaka u st. 14 svog superveštačenja (videti prezentiranu fotografiju): odgovorni su i pešakinja i vozač, tj. i ona i on su se nepropisno ponašali i uzrokovali nesreću!


I ...???
anonymous anonymous 14:15 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

predatortz
Mislim da sam sada jasan kada kažem da se ne može zdravim razumom.


Ne može, priznajem.
Zakoni ga ne sadrže.


Nije mi prijatno da se sa tobom prepucavam.

Zakoni su itekako logički i smisleni .
Samo je za to potrebno poznavanje pravne nauke i pravne logike , i to se uči.

Da li je i tebi potrebno da objašnjavam razliku između zdravorazumskog i naučnog mišljenja i logike ?

To je bar dostupno na net-u i lako je za spoznavanje.




shone shone 14:16 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:


Nisam pravnik. Nisam expert za veštačenje. Vozim 40 godina.
Crvrno svetlo na pešačkom prelazu je isto kao i spuštena rampa na pružnom prelazu. Kada je bilo ko veštačio brzinu voza i sl. u trenutku kada je dolazilo do nesreće zbog nepoštovanja pravila pružnog prelaza. Skoro je bila nesreća sa onim autobusom koga je udario voz. Niko nije spominjao mašinovođu i njegovu odgovornost niti merio brzinu voza niti koliko je voz bacio daleko autobus.
Da usporedba je sasvim ispravna - logično i suštinski.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:20 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Pa lepo piše u zaključku superveštačenja, sa potpisom 4 sudska veštaka /citiram/:

14. Na osnovu sprovedene analize, komisija je mišljenja, da je stupanjem na kolovoz sa razdelnog ostrva, kada je na pešačkom prelazu bilo uključeno crveno svetlo, pešak izazvao opasnu saobraćajnu situaciju. Vozač automobila "BMW" se kretao brzinom veće od dozvoljene, čime je izgubio mogućnost da forsiranim kočenjem, u trenutku stupanja pešaka sa razdelnog ostrva na kolovoz, svoje vozilo zaustavi pre mesta naleta i da na taj način izbegne nezgodu.
predatortz predatortz 14:21 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Nije mi prijatno da se sa tobom prepucavam


Ne doživljavam ovo kao prepucavanje.
Iznosim laički stav, meni u mnogo čemu kod ovih citiranih članova zaista nema logike.

Okrećem na šalu.

Verujem da se ulaže veliki trud da se zakonima uobliče i one najsitnije nijanse, samo mi primena toga nekad liči na to da su neki ljudi malo izuzetiji od sankcija nego neki drugi.

Ovaj slučaj mi baš na to liči.
freehand freehand 14:23 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Zakoni su itekako logički i smisleni .

Hteo si da kažeš logični?
anonymous anonymous 14:24 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

floki
maksa83
Štaviše - ja bih one koji studiraju pravo forsirao da na svakoj godini uče ozbiljnu matematiku

Ako ovo nije zagovaranje genocida onda ne znam šta je...


hehe, nama je na prvom semestru, mat. analiza 1, profa ilija kovačević ovako nešto rekao oko infinitenzimalnih veličina: objasniću ovo jednom i onda još jednom, pa ko ne kapira ima pravni fakultet sa druge strane trga...


Dobar primer.

I ja bih dodao.

Ko ne razume pravnu nauku i logiku, sociološke i politikološke nauke i nije se ozbiljno bavio istorijom - ima računaljku ... za beskrajnu zabavu.

I dok će se retko koji pravnik ili društvenjak upustiti u diksusiju i rešavanje matematičkih zavrzlama, gotovo svaki It ili drugi matematički ekspert će bez pardona sa najviših pozicija komentarisati društvene odnose , pojave , pravo, psihologiju, filozofiju .....

I ima naravno , na to pravo.
Ali treba da bude i svestan ograničenja svog znanja.
anonymous anonymous 14:26 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

freehand
Zakoni su itekako logički i smisleni .

Hteo si da kažeš logični?

Da, to sam hteo da kažem.
Logični i logički ispravni.
shone shone 14:31 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Vozač automobila "BMW" se kretao brzinom veće od dozvoljene, čime je izgubio mogućnost da forsiranim kočenjem, u trenutku stupanja pešaka sa razdelnog ostrva na kolovoz, svoje vozilo zaustavi pre mesta naleta i da na taj način izbegne nezgodu.


Verovatno bi devojčica stradala da je udario i sa 50km što kaže Braja. Mogu da prihvatim da je pravna logika drugačija i da grešim ali meni je logično da postoji sled događaja u kome je ključni i najbitniji momenat da se nesretna devojčica našla na mestu gde joj je u tom trenutku bilo zabranjeno da bude upaljenim crvenim svetlom na semaforu.Sve ostalo je pod b,c,d.... analizu i osudu naravno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:32 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Prilikom citiranja članova 56. i 57. Krivičnog zakonika Republike Srbije propustili ste da citirate i član 54.

Opšta pravila o odmeravanju kazne

Član 54

(1) Sud će učiniocu krivičnog dela odmeriti kaznu u granicama koje su zakonom propisane za to delo, imajući u vidu svrhu kažnjavanja i uzimajući u obzir sve okolnosti koje utiču da kazna bude manja ili veća (olakšavajuće i otežavajuće okolnosti), a naročito: stepen krivice, pobude iz kojih je delo učinjeno, jačinu ugrožavanja ili povrede zaštićenog dobra, okolnosti pod kojima je delo učinjeno, raniji život učinioca, njegove lične prilike, njegovo držanje posle učinjenog krivičnog dela a naročito njegov odnos prema žrtvi krivičnog dela, kao i druge okolnosti koje se odnose na ličnost učinioca.

Kakvo je bilo držanje Aleksandra Mitrovića posle učinjenog krivičnog dela, a naročito njegov odnos prema žrtvi krivičnog dela!?

I zašto ovako paušalno, nepravnički i neprofesionalno, citirate odredjene članove Krivičnog zakonika, a druge članove, takodje veoma važne i u vezi sa temom bloga, IGNORIŠETE?
anonymous anonymous 14:33 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

predatortz
Nije mi prijatno da se sa tobom prepucavam


Ne doživljavam ovo kao prepucavanje.
Iznosim laički stav, meni u mnogo čemu kod ovih citiranih članova zaista nema logike.

Okrećem na šalu.

Verujem da se ulaže veliki trud da se zakonima uobliče i one najsitnije nijanse, samo mi primena toga nekad liči na to da su neki ljudi malo izuzetiji od sankcija nego neki drugi.

Ovaj slučaj mi baš na to liči.


Ma naravno.
Shvatio sam da se šališ.
Ali to ne bi trebalo da ide na ruku Filipu.

Zloupotrebe prava naravno ima, kabadahisanja u vožnji takođe, moralna osuda neprihvatljivih pojava, od strane društva takođe je u mnogim slučajevima itekako potrebna, ali sve treba staviti u zasebne fioke.

Razdvojiti i iznijansirati.

I kada on krene sa "skandaloznom presudom " ja mu ukažem na sličnu drastičniju, koja osporava da u njegovoj ima bilo čega skandaloznog.

Tim pre što ne poznaje sve činjenice,a ni pravo, od značaja za zaključivanje.



Filip Mladenović Filip Mladenović 14:36 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

shone
Vozač automobila "BMW" se kretao brzinom veće od dozvoljene, čime je izgubio mogućnost da forsiranim kočenjem, u trenutku stupanja pešaka sa razdelnog ostrva na kolovoz, svoje vozilo zaustavi pre mesta naleta i da na taj način izbegne nezgodu.


Verovatno bi devojčica stradala da je udario i sa 50km što kaže Braja. Mogu da prihvatim da je pravna logika drugačija i da grešim ali meni je logično da postoji sled događaja u kome je ključni i najbitniji momenat da se nesretna devojčica našla na mestu gde joj je u tom trenutku bilo zabranjeno da bude upaljenim crvenim svetlom na semaforu.Sve ostalo je pod b,c,d.... analizu i osudu naravno.


Andrea Bojanić ne bi stradala da je Aleksandar Mitrović vozio BMW džip dozvoljenom brzinom od 50 km/h. Superveštačenje, kao što sam već citirao, kaže JASNO sledeće /st. 12. na prezentiranoj fotografiji/:

"...Zaustavni put automobila "BMW", za brzinu kretanja koja je bila dozvoljena u zoni mesta nezgode, od 50 km/h, pri forsiranom kočenju iznosi 28m. U situaciji da se automobil "BMW" kretao dozvoljenom brzinom od 50 km/h, te da je vozač ovog vozila reagovao kočenjem u trenutku stupanja pešaka na kolovoz, on bi svoje vozilo zaustavio neposredno ispred mesta naleta."

Dakle, Andrea Bojanić bi bila živa i slavila bi ove godine 23. rodjendan!

predatortz predatortz 14:40 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

I kada on krene sa "skandaloznom presudom " ja mu ukažem


Novinar. Naslov prodaje njegovu robu.
Filip ima taj informerov pristup novinarstvu -tekstovi su puni velikih reči, teških kvalifikacija i tvrdnji bez dokaza.

Samo, meni presuda u vezi smrti ove nesrećne devojke nije logična. Tu su nam se stavovi, njegovi i moji, odnosno više sumnje nego stavovi, poklopili.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:44 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

Kada je sudija Zorica Avramović završila čitanje presude, ukrstio sam poglede sa prisutnim novinarima, sa advokatom, sa ocem Andree Bojanić... i iz mojih usta je iskočilo ono što su sadržali svi ti pogledi: "OVO JE SKANDALOZNA PRESUDA!"

I kao što sam već napisao u blogu, sudija je reagovala rečenicom ili da ćutim u nastavku ili da izadjem napolje.

Meni je bilo najlogičnije i najljudskije da smesta izadjem iz kabineta 105 Prvog osnovnog suda!
anonymous anonymous 14:50 03.07.2019

Re: O brzini i bekstvu:

predatortz
I kada on krene sa "skandaloznom presudom " ja mu ukažem


Novinar. Naslov prodaje njegovu robu.
Filip ima taj informerov pristup novinarstvu -tekstovi su puni velikih reči, teških kvalifikacija i tvrdnji bez dokaza.

Samo, meni presuda u vezi smrti ove nesrećne devojke nije logična. Tu su nam se stavovi, njegovi i moji, odnosno više sumnje nego stavovi, poklopili.


A šta ti tu nije logično ?
Pitaj - pokušaću da ti objasnim.

Usput

Pitanje je kakva je uopšte presuda i kakvo je obrazloženje,a nije ni pravnosnažna.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana