Ljudska prava| Mediji| Politika| Reč i slika| Život

Selitizam i plebsomanija!

Filip Mladenović RSS / 10.07.2019. u 11:36

ELITA I MASA
ELITA I MASA
Socijalističkoj Jugoslaviji i Titovoj epohi se što-šta može zameriti, ali su barem u jednoj činjenici nadmašili protekle 3 „patriotske" decenije: Brozov režim se ozbiljno bavio prosvećivanjem i obrazovanjem tzv. širokih narodnih masa.

Nasuprot tome, još od Miloševićevih mitinga na Ušću (1988.) i Gazimestanu (1989.), dakle 30 godina smo svedoci sludjivanja naroda i kretenizovanja gradjanstva. To nije ni slučajno ni stihijno, već namerno i organizovano, što zbog nastavljanja nesmetane i nekažnjene pljačke društvene svojine i državne imovine, što zbog pukog održanja na vlasti koji mesec ili godinu duže.

Tzv. tabloidi i ružičaste televizije su glavni proizvodni pogoni tog strateškog projekta sludjivanja i kretenizovanja, uprkos važećim zakonima o medijima, novinarskim kodeksima i institucijama, koje su zadužene i plaćene da primenjuju važeće zakone i kodekse ponašanja u javnom, a ne u privatnom interesu.

I šta Srbija ima posle 3 decenije ovog i ovakvog vlastodržačkog i vlastoodržavačkog projekta?

Ima sve veći odliv najobrazovanijeg stanovništa u razvijene zemlje Evrope i sveta, ima demografsku katastrofu, ima zatrovanu društvenu i kulturnu atmosferu, ima mafijaški stil vladanja i nasilje kao svakodnevni zakon životarenja u ovoj zemlji.

Da sam predsednik ili premijer Srbije, zapitao bih se ne kao političar, ne kao gradjanin, već kao LJUDSKO BIĆE: Vredi li ijedan dan proveden na vlasti ako iz dana u dan dirigovani mediji sludjuju narod i kretenizuju gradjanstvo? Ako je atmosfera u društvu toliko polarizovana i kontaminirana? Ako je stanovništvo države kojom upravljam, nakon 3 decenije organizovanog „hleba i igara" manipulisanja, spremno da za SMS poruke jednog glupirity TV programa potroši skoro 6 (šest) miliona evra!? (NAPOMENA: Do 07.07. 2019. fondaciji "Budi human" za lečenje teško bolesne dece poslato je oko 5 miliona SMS poruka kako bi se prikupio potreban novac. Dakle, skoro 4 /četiri/ puta manje nego za jedan glupirity TV program u kome se promovišu nasilje i prostota!)

Ako su Srbiji potrebni „Beograd na vodi", razvijena infrastruktura i nove investicije, ISTO TAKO su joj potrebni PROSVEĆENI i OBRAZOVANI gradjanke i gradjani, SLOBODNI i ODGOVORNI mediji i nova ulaganja u domove kulture širom Srbije, besplatno školstvo od predškolskog uzrasta do kraja studija i zaštita ne samo prirodne, već i društvene okoline!

 

Atačmenti



Komentari (395)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 14:29 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Filip Mladenović

Najkasnije do 2028. godine, dakle za samo jednu deceniju, i preostale republike Jugoslavije biće punopravne članice EU i u NATO paktu!

Te 2028. godine biću u najboljim godinama, okružen mnogobrojnom decom i unucima!

I red je bio da se ovdje unese malo optimizma!

Samo...mora li taj NATO?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:40 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Pa kad je u NATO paktu Crna Gora, red je i da drugo oko u glavi bude tamo!
shone shone 14:44 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Te 2028. godine biću u najboljim godinama, okružen mnogobrojnom decom i unucima!


I svakako na zidu kao detalj - promaklo ti.




aureus aureus 14:46 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Filip Mladenović
Pa kad je u NATO paktu Crna Gora, red je i da drugo oko u glavi bude tamo!

I Sjeverna Makedonija će uskoro, samo da sve zemlje ratifikuju protokol o njenom pristupanju u NATO i da potpisane ratifikacije pošalju Amerikancima.
shone shone 14:55 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Pa kad je u NATO paktu Crna Gora, red je i da drugo oko u glavi bude tamo!




Zlaji će se svidjeti mahrama.
aureus aureus 14:59 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

shone
Pa kad je u NATO paktu Crna Gora, red je i da drugo oko u glavi bude tamo!

Zlaji će se svidjeti mahrama.

Ne sviđa mi se.

Samo ako Srbija uđe u NATO, tamo će je takođe dočekati Hrvatska i Slovenija. Nastaće opšte veselje.
shone shone 15:03 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Samo ako Srbija uđe u NATO, tamo će je takođe dočekati Hrvatska i Slovenija. Nastaće opšte veselje.


U toplom domu tvom?
aureus aureus 15:06 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

shone
Samo ako Srbija uđe u NATO, tamo će je takođe dočekati Hrvatska i Slovenija. Nastaće opšte veselje.


U toplom domu tvom?

Ako je samo u mom - kako može biti OPŠTE?

Ne pričajmo o meni.

Filip je dao zanimljivu ideju da se ide u NATO.
predatortz predatortz 15:10 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:


Samo ako Srbija uđe u NATO, tamo će je takođe dočekati Hrvatska i Slovenija. Nastaće opšte veselje.


Ne verujem da će.
Onda će braća Kroati izgubiti na značaju, pomeriti se za jedno mesto naniže u čoporu. A zna se da braća Kroati jako vole čopor i da u čoporu nasrću na susede.

Mislim da će im život, ako se to ikad desi, biti mnogo tužan.

Zamisli, Srbija bitnija članica!

To bi ih dotuklo!
shone shone 15:37 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Filip je dao zanimljivu ideju da se ide u NATO.


Filip inače ima zanimljive ideje osim kada nisu zanimljive.
Težak je put do Pulicera.

Filipe-de su naše pare?
shone shone 15:39 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Ako je samo u mom - kako može biti OPŠTE?



Neko mora da bude prvi - kolo da povede.


nepopustljiv nepopustljiv 16:42 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Filip Mladenović
milanb
Filip Mladenović


Ironijom sudbine, sve bivše republike Jugoslavije opet će biti pod jednim državnim krovom - umesto YU zvaće se EU.



ЕУ није држава, а Србија, Македонија, БиХ, и Ц.Гора нису чланице ЕУ.Док ЕУ прерасте у неки облик савезне државе и док све бивше републике СФРЈ постану чланице ЕУ, проћи ће неколико деценија.

До тада, ти ћеш бити у вечним ловиштима.За тебе нема никакве Југославије.


Najkasnije do 2028. godine, dakle za samo jednu deceniju, i preostale republike Jugoslavije biće punopravne članice EU i u NATO paktu!

Te 2028. godine biću u najboljim godinama, okružen mnogobrojnom decom i unucima!

Nije mi jasno da ima još uvek Srba koji nikako da prihvate da su Srbi?!
Zašto im to toliko smeta?
Zbog čega ne mogu da naprave sami državu?!
Koji je to razlog da trče u tzv. integracije?
Strašno!
aureus aureus 17:02 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

Zbog čega ne mogu da naprave sami državu?!

Pa zbog čega?
Kad su se ono Srbi digli protiv Turaka i krenuli da prave svoju državu?

Davno je to bilo.

I šta je napravljeno?
shone shone 17:03 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:


"Zablude ćemo plaćati siromaštvom, trovanjem duha i položajem daleke periferije Evrope!"


Odličan citat, Filipe.

Ali šta to vrijedi kad neki neće da mućnu glavom?


Loš citat Filipe.
Kakav je to defetizam.
Ko bre siromašan? Krka se samo tako i to sve na kancerogenom ćumuru.
Samo kukate bez pokrića.Na periferiji Evrope.
Srbija najugodnija država za život i zabavu.




milanb milanb 17:20 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

nepopustljiv

Nije mi jasno da ima još uvek Srba koji nikako da prihvate da su Srbi?!
Zašto im to toliko smeta?
Zbog čega ne mogu da naprave sami državu?!
Koji je to razlog da trče u tzv. integracije?
Strašno!


Ми смо се страшно добро провели у тим наднационалним интеграцијама.Добили смо Јасеновац, Хрвата Броза као апсолутног владара, 2 покрајине, прогон српског становништва из Крајине итд.

И није нам доста, неки од нас би хтели још који пут да пробају братство са Хрватима.


Други су направили своје државе, нације, језике а нама су оставили Југословене као што је Младеновић да нам се овде пењу на главу са својом пропалом државом.


Filip Mladenović Filip Mladenović 18:11 12.07.2019

Re: Istorijske ČINJENICE:

milanb
nepopustljiv

Nije mi jasno da ima još uvek Srba koji nikako da prihvate da su Srbi?!
Zašto im to toliko smeta?
Zbog čega ne mogu da naprave sami državu?!
Koji je to razlog da trče u tzv. integracije?
Strašno!


Ми смо се страшно добро провели у тим наднационалним интеграцијама.Добили смо Јасеновац, Хрвата Броза као апсолутног владара, 2 покрајине, прогон српског становништва из Крајине итд.

И није нам доста, неки од нас би хтели још који пут да пробају братство са Хрватима.


Други су направили своје државе, нације, језике а нама су оставили Југословене као што је Младеновић да нам се овде пењу на главу са својом пропалом државом.




Pa da, sada je lakše kada nam krv piju "naši", rodoljupci i patrijote.

Dok su Srbijom vladali kojekakvi okupatori, narod je ostajao ovde, na svom ognjištu.

A od kako su Srbijom pre 3 decenije zavladali "naši", sve patrijota od patrijote, narod masovno beži u razvijene države Evrope i sveta!

Mućnite, BRE, glavom!
aureus aureus 15:38 12.07.2019

O stalnom laganju naroda

milanb milanb 17:13 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Filip Mladenović

Najkasnije do 2028. godine, dakle za samo jednu deceniju, i preostale republike Jugoslavije biće punopravne članice EU i u NATO paktu!

Te 2028. godine biću u najboljim godinama, okružen mnogobrojnom decom i unucima!

НАТО уопште није држава, нити тежи ка томе.
НАТО је један војни савез, у коме САД прете другој највећој чланици-Турској санкцијама уколико ураде нешто што није по вољи Америке.

Што се тиче чланства Србије у ЕУ 2028 године од тога нема ништа.Не тако давно, премијер Зоран Живковић је најављивао улазак Србије у ЕУ 2007 године, па је онда то померено на 2013 годину, па на 2020 годину па на 2025 годину.Сада је актуелна 2028 година, тако да је увек размак неких 9-10 година.Када дође 2020 година, датум хипотетичког уласка Србије у ЕУ ће се померити на 2030 годину, па онда на 2035 годину па на 2040 годину.
predatortz predatortz 17:29 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Што се тиче чланства Србије у ЕУ 2028 године од тога нема ништа


Nema ništa od širenja EU, generalno.
Čak, razmatraju se opcije smanjivanja broja članica.
Videli ljudi da su se zajebali sa kojekakvim Hrvatima, Mađarima, Bugarima i ostalim qrac državama.
Biće tu metle!
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:08 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Glavni motivi i razlozi ujedinjavanja Evrope su pre svega ekonomski.

A ekonomska logika je neumoljiva i blagorodna. Pogledajte samo primer Slovenije, koliko je napredovala od ulaska u EU.
shone shone 18:19 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

A ekonomska logika je neumoljiva i blagorodna. Pogledajte samo primer Slovenije, koliko je napredovala od ulaska u EU.


I to je preterivanje. Nemoj se lažemo rekoh ti,ima nas još živih svedoka.Živeo sam u Sloveniji 70 tih godina. Uvek su živeli bolje,imali bolje puteve,kuće i okućnice, vozili bolja kola, ali to je stvar nasleđenog mentaliteta i još po nečega.. Tada su imali privatne prakse dok se po srpskim kafanama hapsilo ko peva ,,oj Vojvodo Sinđeliću,, Sve je to malo austrougarsko nasleđe a malo i Brozova ujdurma.
Oni su samo nastavili da normalno napreduju sa velikom razlikom u startnoj poziciji pa se stvara takav utisak.
A i nije ih ljubio,,milosrdni anđeo,, kao nas.
A da ima i našeg masla u svemu - ima kolko ti duša ište.

PS sećam se još 60 ih se svaka manifestacija u Hrvatskoj od školskih priredbi do državnih manifestacija započinjala himnom lijepa naša pa onda Hej Slaveni. Tvrdim jer sam tada živeo i tamo u bratstvu i jedinstvu. Ni do današnjih dana niko neće da priča o tome ovde u Srbiji. Preturate praznu slamu parafrazirajući literaturu godinama cenzurisanu i baratate podacima lažirane istorije. Život je izgledao mnogo drugačije.
aureus aureus 18:25 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

shone

A da ima i našeg masla u svemu - ima kolko ti duša ište.

Ode ti u kritiku Srba i Srbije, Shone.
Pozdravljam, pozdravljam.
Nastoj da u kritici budeš pošten i uravnotežen. Ne pretjeruj.
shone shone 18:30 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Ode ti u kritiku Srba i Srbije, Shone.


Grešiš, samo nisam isključiv. Nema bezgrešnih.
Vodim računa da mi pridjevi budu umereni i neostrašćeni.
Posebno kada je moj narod u pitanju.
aureus aureus 18:40 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

shone

Vodim računa da mi pridjevi budu umereni i neostrašćeni.

Nisi ti k'o onaj zvrndov Anonimus koji je za jednog režisera rekao:
"Jeftini politikant, antigenocidni profiter , podguzna muva i klijentistički dupelizac Imperije."

Tačno je da ima stvari u kojima si gori od njega, ali dobro je da nisi k'o on ostrašćen i da cijeniš umjerenost.
Makar i u rejonu besmisla kroz koji se krećeš.
shone shone 18:47 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Makar i u rejonu besmisla kroz koji se krećeš.


Ako pod besmislom podrazumevaš boravak na ovom mestu sa posebnim osvrtom na razmenu ,,znakova sa tastature,, i sa tobom dragi Zlaja - potpuno si u pravu.

A to gori,bolji i ostale procjene su krajnje subjektivne i samim tim:

,,nisu vrijedne zanata,
ispljuni gorčinu do kraja,
gledam kako kroz zidove plešu
( gledam kako kroz monitor plešu)
kurvini sinovi!

Džoni Štulić - dooooobar!

Pazi kad nema spot na YouTube.

Naslov pesme : Kurvini sinovi

Iza prozora nemirnog sna
Osjećam njihove sjene
Gledam kako kroz zidove plešu
Kurvini sinovi

Zatvori gubicu nije vrijedna zanata
Istresi gorčinu do kraja
Na strateškim mjestima njihovi ljudi
Kurvini sinovi
Lutke od krvi bez trunke ideje
Ubiće na cesti
Loša noć bježim iz grada
Oni dolaze ...
Kurvini sinovi

Otišao sam daleko do krajnjih granica
More je uzimalo od neba
Na drugoj strani znaci oluje
Vidio sam kao plaže u tami

Hladna noć pred velike događaje
Ne želim više da se sjećam
Znali su gdje će me naći
Kurvini sinovi



Izvodjac : Azra
predatortz predatortz 18:51 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Džoni Štulić - dooooobar!


Guru!
aureus aureus 18:51 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Džoni Štulić - dooooobar!

Pusti, more, Štulića, daj nam još kakve dobre kritike srpskog društva.
Podrazumijeva se sa bude uravnotežena, precizna i sa pažljivo odabranim pridjevima. Pridjeve čak možeš izbaciti, bitno je da konstatacije piju vodu.
shone shone 18:56 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Pusti, more, Štulića, daj nam još kakve dobre kritike srpskog društva.


To je ekskluzivitet rezervisan za tebe i još po koje ovde na blogu.

anonymous anonymous 18:56 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

....
anonymous anonymous 18:58 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus
shone

Vodim računa da mi pridjevi budu umereni i neostrašćeni.

Nisi ti k'o onaj zvrndov Anonimus koji je za jednog režisera rekao:
"Jeftini politikant, antigenocidni profiter , podguzna muva i klijentistički dupelizac Imperije."

Tačno je da ima stvari u kojima si gori od njega, ali dobro je da nisi k'o on ostrašćen i da cijeniš umjerenost.
Makar i u rejonu besmisla kroz koji se krećeš.


Kako bi ti nazvao seratora koji ovo izjavi :

Vladajuća kulturna elita širi nacionalističku kulturu mržnje, etničkog čišćenja i genocida, danas podjednako kao što je to radila pod Miloševićevim režimom i za taj režim".
shone shone 19:04 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Kako bi ti nazvao seratora koji ovo izjavi :

Vladajuća kulturna elita širi nacionalističku kulturu mržnje, etničkog čišćenja i genocida, danas podjednako kao što je to radila pod Miloševićevim režimom i za taj režim".


korisnickoime-1

M'da nije njegova izjava,al je sklop isti.
Njegova misija je citiram:,,I tako, smisao mog zivora je prcanje botova Sputnjika,,.

Dakle prevedeno na srpski - prcko.
aureus aureus 19:08 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

anonymous
aureus
shone

Vodim računa da mi pridjevi budu umereni i neostrašćeni.

Nisi ti k'o onaj zvrndov Anonimus koji je za jednog režisera rekao:
"Jeftini politikant, antigenocidni profiter , podguzna muva i klijentistički dupelizac Imperije."

Tačno je da ima stvari u kojima si gori od njega, ali dobro je da nisi k'o on ostrašćen i da cijeniš umjerenost.
Makar i u rejonu besmisla kroz koji se krećeš.


Kako bi ti nazvao seratora koji ovo izjavi :

Vladajuća kulturna elita širi nacionalističku kulturu mržnje, etničkog čišćenja i genocida, danas podjednako kao što je to radila pod Miloševićevim režimom i za taj režim".

Nema šta da ga nazovem, ne poznajem ni čovjeka ni djelo mu, ali tu djeluje da je na dobrom tragu.

Kako je tebi pošlo za rukom da iz te jedne njegove rečenice zaključiš tako mnogo stvari? Pri čemu su sve negativne.

Ili je to ipak zbog toga što se drznuo da u Srbiji pravi predstavu o Srebrenici, kojom prilikom mu je pokušan prekid predstave, neodržavanje - štaveć, što si sve pozdravio i nazvao "pravom na pobunu"? a pobunjenike branio od Filipovih kvalifikacija?
aureus aureus 19:13 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

shone
Pusti, more, Štulića, daj nam još kakve dobre kritike srpskog društva.


To je ekskluzivitet rezervisan za tebe i još po koje ovde na blogu.


Šta je rezervisano? - budi malo precizniji.

Plasiranje kritike ili slušanje tvoje kritike srpskog društva, usljed čega ne možeš baš javno da kritikuješ, da ne vide drugi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:25 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

shone
A ekonomska logika je neumoljiva i blagorodna. Pogledajte samo primer Slovenije, koliko je napredovala od ulaska u EU.


I to je preterivanje. Nemoj se lažemo rekoh ti,ima nas još živih svedoka.Živeo sam u Sloveniji 70 tih godina. Uvek su živeli bolje,imali bolje puteve,kuće i okućnice, vozili bolja kola, ali to je stvar nasleđenog mentaliteta i još po nečega.. Tada su imali privatne prakse dok se po srpskim kafanama hapsilo ko peva ,,oj Vojvodo Sinđeliću,, Sve je to malo austrougarsko nasleđe a malo i Brozova ujdurma.
Oni su samo nastavili da normalno napreduju sa velikom razlikom u startnoj poziciji pa se stvara takav utisak.
A i nije ih ljubio,,milosrdni anđeo,, kao nas.
A da ima i našeg masla u svemu - ima kolko ti duša ište.

PS sećam se još 60 ih se svaka manifestacija u Hrvatskoj od školskih priredbi do državnih manifestacija započinjala himnom lijepa naša pa onda Hej Slaveni. Tvrdim jer sam tada živeo i tamo u bratstvu i jedinstvu. Ni do današnjih dana niko neće da priča o tome ovde u Srbiji. Preturate praznu slamu parafrazirajući literaturu godinama cenzurisanu i baratate podacima lažirane istorije. Život je izgledao mnogo drugačije.


Za 15 godina, koliko je članica EU, u Sloveniji je sve poraslo, osim jedne stvari - procenta nezaposlenih. On je sa 6,3% 2004. godine pao na 5.1% 2019. godine.

Stanovništvo se neznatno povećalo, pa sada Slovenija ima nešto preko 2 miliona stanovnika. Naravno, verovatno su u pitanju doseljenici, gastarbajteri.

U međuvremenu, porastao je i životni vek, pa muškarci žive u proseku četiri i po godine duže, a žene dve i po.

Broj start-ap kompanija je udvostručen, a procvetale su čak i kulturne institucije, koje imaju za 10.000 više događaja i znatno veću posetu (4,4 miliona naspram 2,7).

Bruto nacionalni prihod: zajedno 59,413 milijardi USD, po glavi stanovnika 29,520 USD. Za poredjenje, u Srbiji je 5.808 USD, dakle 5 puta manji.

Inače, od ukupno 2 miliona stanovnika Slovenije, oko 2% čine Srpkinje i Srbi. I sve ih je više, iz dana u dan!
shone shone 19:38 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

usljed čega ne možeš baš javno da kritikuješ, da ne vide drugi?


Naivan pokušaj.
shone shone 19:40 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Broj start-ap kompanija je udvostručen, a procvetale su čak i kulturne institucije, koje imaju za 10.000 više događaja i znatno veću posetu (4,4 miliona naspram 2,7).

Bruto nacionalni prihod: zajedno 59,413 milijardi USD, po glavi stanovnika 29,520 USD. Za poredjenje, u Srbiji je 5.808 USD, dakle 5 puta manji.


Znamo Filipe, a znamo i zašto je tako.

aureus aureus 20:01 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

shone
usljed čega ne možeš baš javno da kritikuješ, da ne vide drugi?


Naivan pokušaj.

Stvarno nisam bio siguran.

A sad ti ne računam i onu polukritiku u polurečenici.

Filip Mladenović
Bruto nacionalni prihod: zajedno 59,413 milijardi USD, po glavi stanovnika 29,520 USD. Za poredjenje, u Srbiji je 5.808 USD, dakle 5 puta manji.

U zadnjih 30 godina došlo je do većeg udaljavanja Slovenije i Srbije po ovom pitanju.

Citiraću Vladimira Gligorova koji je jednom pravio poređenje 1990. i 2010. Vrlo brzo ćemo moći praviti i za 2020.

- U 2010, uz veoma negativne posledice finansijske krize, slovenački je BDP bio za 57,2 odsto veći od onoga iz 1990 (u stalnim cenama). Veći porast su ostvarile Poljska i Slovačka, ali ako se izuzme efekat krize, onda Slovenija praktično deli prvo mesto sa Poljskom. Ovde je potrebno uzeti u obzir i činjenicu da je Slovenija bila daleko razvijenija, recimo po BDP/gs (BDP po glavi stanovnika), od svih drugih uporedivih zemalja u tranziciji, zbog čega bi trebalo očekivati da će manje razvijene zemlje ostvariti brži rast. To čini slovenački uspeh posebno zanimljivim, jer posredno predstavlja ocenu nasleđenih privrednih ustanova, posebno zato što je, kao što sam rekao, Slovenija izabrala da te ustanove menja postepeno. Izraženo u današnjim eurima, BDP/gs Slovenije je 2010, bio oko 17.400 eura, dok je 1990, iznosio oko 11.000 eura.

Gde se nalaze druge države nastale raspadom Jugoslavije? Hrvatski BDP je 11 odsto veći od onoga iz 1990, a makedonski 15 odsto. Ostale zemlje još uvek nisu ni izbliza dosegle nivoe razvijenosti iz 1990. Uzmimo BDP/gs: u Srbiji je iznosio oko 4000 eura u 2010, a negde iznad 5500 u 1990 (u današnjim eurima). U Hrvatskoj je bio nešto iznad 7000 eura, a 2010, nešto više od 10.000 eura. U Bosni i Hercegovini i Makedoniji je pre raspada Jugoslavije BDP/gs bio oko trećine onoga u Sloveniji, što će reći oko 3700 eura (oko 3300 u 2010, uz znatno manje stanovnika u BiH). U Crnoj Gori je BDP/gs bio oko 3400 eura 1990, ali oko 4700 eura 2010. Srbija je, opet, imala BDP/gs od oko 5500 eura BDP/gs u 1990, a danas ima oko 4000 eura.
shone shone 20:09 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Gde se nalaze druge države nastale raspadom Jugoslavije?


Znamo Zlatko, a znamo i zašto.


aureus aureus 20:17 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

shone
Gde se nalaze druge države nastale raspadom Jugoslavije?

Znamo Zlatko, a znamo i zašto.

Nisi ti dobro čitao tekst Gligorova.
Da jesi, našao bi pogrešku.
shone shone 20:21 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Nisi ti dobro čitao tekst Gligorova.


Filip Gligorov, Olimpic? Gledo sam ga kako igra. Nisam znao da je i pisao nešto. Filipike?


aureus aureus 20:38 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

U međuvremenu sam provjerio bdp po glavi stanovnika pomenutih zemalja za 2017. godinu, umanjio ga za inflaciju (2010-2017) da bi ostao u liniji sa referentnom godinom u Gligorovljevoj analizi, a to je 2010. godina.

Gligorov nije ulazio u sitna crijevca, pa je brojeve zaokruživao.

Ovako stvari stoje (1990/2017):

Slovenija: 11.000/19.200
Hrvatska: 7.000/10.820
Crna Gora: 3.400/6.230
Srbija: 5.500/4.790
S. Makedonija: 3.700/4.440
BiH: 3.700/4.260
anonymous anonymous 21:08 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus
anonymous
aureus
shone

Vodim računa da mi pridjevi budu umereni i neostrašćeni.

Nisi ti k'o onaj zvrndov Anonimus koji je za jednog režisera rekao:
"Jeftini politikant, antigenocidni profiter , podguzna muva i klijentistički dupelizac Imperije."

Tačno je da ima stvari u kojima si gori od njega, ali dobro je da nisi k'o on ostrašćen i da cijeniš umjerenost.
Makar i u rejonu besmisla kroz koji se krećeš.


Kako bi ti nazvao seratora koji ovo izjavi :

Vladajuća kulturna elita širi nacionalističku kulturu mržnje, etničkog čišćenja i genocida, danas podjednako kao što je to radila pod Miloševićevim režimom i za taj režim".


Kako je tebi pošlo za rukom da iz te jedne njegove rečenice zaključiš tako mnogo stvari? Pri čemu su sve negativne.

Ili je to ipak zbog toga što se drznuo da u Srbiji pravi predstavu o Srebrenici, kojom prilikom mu je pokušan prekid predstave, neodržavanje - štaveć, što si sve pozdravio i nazvao "pravom na pobunu"? a pobunjenike branio od Filipovih kvalifikacija?




Treba pažljivije da pratiš moje komentare.
I da razdvajaš one kojima analiziram određene pojave ili događaja od onih u kojima izražavam svoje stavove.

U ovoj i ovakvoj Srbiji ( ni boljoj ni lošijoj ) koncept građanstva i civilnog društva još uvek nije dovoljno spoznat i u praksi prisutan.

U mnogome zbog pogrešnih promotera koji su ga " zagadili " .

Dakle, sasvim je legitimno i u praksi je čest slučaj u društvima konsolidovane i razvijene demokratije i civilnog društva, da dve ili više grupa ljudi izražavaju svoje stavove, čak i uz izvestan stepen provokacije .

Sračunato - radi privlačenja pažnje javnosti i ukazivanje na postojanje i suprotstavljene opcije onoj koja je na sceni.

Granica postoji. I politička i pravna.

Kada se pređe - deluju institucije .
Tu su pravila igre jasna.

Kod nas razumevanje za slično gotovo da ne postoji i o svemu se govori kao - skandalu, osudom i teškim rečima.

I da ne bude nesporazuma , ovaj moj stav važi kako za situaciju kada se prekidala tribina osuđenih generala, tako i za ovaj događaj - performansa o predstavi koja će biti odrigrana 2020-te.


aureus aureus 21:15 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Osim toga, provokacija (za koju čak ne znam ni je li je bilo jer nisam gledao predstavu) takođe je umjetničko sredstvo.
Ali aj' ti to objasni ovima što su bježali sa časova...

Pazi, ovi su napisali: "Pobio vas Alija, vaš BALIJA".

Pa, oni vrijeđaju! Je li to pravo na pobunu?
shone shone 22:18 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Pazi, ovi su napisali: "Pobio vas Alija, vaš BALIJA".

Pa, oni vrijeđaju! Je li to pravo na pobunu?



Balija

Balija, šta je to zapravo? Koje značenje ima ovaj pojam?

Balija je pojam koji se danas na našim prostorima koristi kao pogrdan izraz za muslimane.

Svakodnevno koristimo izraze za koje ni sami ne znamo šta doslovno znače, niti iz kog jezika potiču. Takvih reči je puno, naročito na Balkanu, gde su prolazili mnogi narodi ostavljajući za sobom svoju kulturu, običaje, stvari, jezik. Jedan od takvih pojmova jeste i reč balija.

Ono što karakteriše ovu reč jeste velika primena, ali u različitim značenjima zbog čega veliki broj ljudi stalno ima nedoumicu šta je to balija.

Etimologija nas upućuje da sam pojam balija na naše prostore stigao posredstvom turskog jezika, iako reč originalno potiče iz grčkog jezika, preciznije od reči (Βάλιος), koja je označavala besmrtnog Ahilovog konja.

Vremenom Turci su preuzeli ovu reč kako bi nazvali stanovništvo planinskih krajeva koje se bavilo stočarstvom i pčelarstvom. U turskom rečniku takođe stoji da je ovaj pojam koršćen u pozitivnoj konotaciji, odnosno da označava stare ljude, vredne poštovanje i hrabre.

Početkom 90-tih godina ovaj pojam na prostorima bivše SFRJ, kreće da se koristi kao naziv za Bošnjake od strane Hrvata i nekih jugoslovenskih naroda.

Danas, u svakodnevnom govoru izraz balija se koristi u pogrdnom značenju i to da označi muslimanske seljake ili ljude iz naroda koji ne pripadaju obrazovanom stanovništvu.
Preuzeto iz velikog rečnika manje poznatih reči i izraza


,,Što je baki milo to joj se i snilo,,

Eto vidiš ja sam prvo pomislio da su ovi sa transparentom mislili na stanovništvo planinskih krajeva koje se bavilo stočarstvom i pčelarstvom.

Moraš da imaš širinu dragi Zlatko. No ja ti opraštam pošto si očigledno pod stresom zatečen događajima u aluminijumskom kombinatu u Mostaru. Stvarno neprijatna stvar to sa aluminijumom.
aureus aureus 22:30 12.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Eto vidiš ja sam prvo pomislio da su ovi sa transparentom mislili na stanovništvo planinskih krajeva koje se bavilo stočarstvom i pčelarstvom.

To su ti, more, neki mladi šovinisti, slabo ti se oni razumiju u pčelarstvo.
Nemoj se družiti s takvima da te ne bi dodatno upropastili.

Moraš da imaš širinu dragi Zlatko. No ja ti opraštam pošto si očigledno pod stresom zatečen događajima u aluminijumskom kombinatu u Mostaru. Stvarno neprijatna stvar to sa aluminijumom.

Jeste, ali vjerovatno samo privremeno.
Kombinat je propao, radnici će očigledno ostati bez posla, a vidjećemo šta će biti s dugovima.

Ruke vjerovatno trlja Elektroprivreda Federacije jer sad može 140 MWh po času nekome da proda po još boljoj cijeni.
bene_geserit bene_geserit 05:11 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Srbija je, aureuse, bastion slobode govora na prostorima exYu.
Evo ti dođeš na srpski sajt, zoveš srpske teritorije turskim imenima, objasniš nam kako postoji veza između jedenja slanine i pederastije, i svi su ljubazni prema tebi, niko ni reč da ti kaže.
Jel ima neki balijski sajt gde može srbin da ode, da im objasni da žive u staroj Srbiji, kao i da postoji veza između pederastije i jedenja ratluka i da svi budu fini prema njemu?

A da ne pominjem ovaj nazovi performans tj. provokaciju od strane hrvata. Ni manje ni više nego u Kolarcu.
Jel može neki srpski režiser da napravi performans o hrvatskim zločinima i da dobije elitni prostor da to prikaže u Zagrebu? Ili da napravi performans o balijskim zločinima i da to prikaže na elitnom prostoru u Sarajevu?
Pošto je odgovor jedno veliko NE, hoće li konačno neko da otpusti svakoga ko je umešan u dovođenje hrvata da pravi provokacije u Srbiji, što je mnogo mnogo je, ne moramo da budemo baš toliki bastion slobodnog govora.
aureus aureus 09:49 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Srbija je, aureuse, bastion slobode govora na prostorima exYu.
Evo ti dođeš na srpski sajt, zoveš srpske teritorije turskim imenima, objasniš nam kako postoji veza između jedenja slanine i pederastije (1), i svi su ljubazni prema tebi, niko ni reč da ti kaže (2).

(1) Crni Bene, kako si ti to povezao????!
Ne postoji veza između jedenja slanine i pederastije.
Jednom sam pravio paralelu, vezanu za prava i ukuse, i mislim da su je bili svi razumjeli - ali očigledno ti nisi.
Ne mislim da si peder ako voliš slaninu.

(2) Kakvih sam rasprava imao sa kojekakvim uspaljenicima baš na Blogu B92. Ne znaju ništa o tebi, ali zato napadaju, optužuju, vrijeđaju...Malo si ti pretjer'o sa opisom stanja. To što znam da izađem i s takvima na kraj, ili što ti ne čitaš svaki blog (ne čitam ni ja) ne znači da je situacija tako bajna.
Osim toga, B92 je mjesto koje je bar donedavno posjećivala nešto tolerantnija publika. A pod dva - imaš u Hrvatskoj portal Index, ultra posjećen, gdje Srbi dolaze u ogromnim brojevima i komentarišu, katkad provociraju (ponajviše na sportskim stranama) i svađaju se sa Hrvatima. Nenormalni se uglavnom svađaju sa nenormalnima. A normalni pričaju normalno sa normalnim ljudima. Mada su i ostale kombinacije moguće.


Ostatak tvog odgovora promašuje metu.

Sjećam se da si jednom (prije skoro godinu i po) branio apsolutnu slobodu govora i osudio udaranje nekog neonaciste u Americi - upravo sam ja bio postavio kratak video.
To tadašnje tvoje viđenje je u raskoraku s ovim što ti sada pričaš.
Nadam se da je privremeno i da te samo nešto povuklo.
anonymous anonymous 09:55 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus

Ne mislim da si peder ako voliš slaninu.

Ostatak tvog odgovora promašuje metu.





Nisam o tome razmišljao.
O vezi ...

A pršutu , ako voli ?
aureus aureus 09:58 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

anonymous

Nisam o tome razmišljao.
O vezi ...

A pršutu , ako voli ?

Neko voli pršutu kao što neko voli analni seks.

Ne treba se sad čuditi ovima što vole pršutu.
bene_geserit bene_geserit 18:02 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus
Sjećam se da si jednom (prije skoro godinu i po) branio apsolutnu slobodu govora i osudio udaranje nekog neonaciste u Americi

To što u USA svako ima pravo da priča šta hoće ne znači da će neonacisti da daju Carnegie Hall da drži govor.
Meni ne smeta hrvat provokator (takvi su za ignorisanje), smeta mi što mu neko daje pozornicu u Kolarcu. Taj neko je verovatno neko komunističko govno zaostalo iz prethodnog perioda koje još nisu lopatom počistili, pa mislim da je krajnje vreme.

A paralela koju si pravio između jedenja slanine i pederastije je siguran sam bila "slučajna". Čudo ti se nije omakla paralela sa ćeten alvom i pederastijom ili tulumbama i pederastijom, nego baš sa onim što vi balije ne jedete a Srbi vole.
Poenta toga nije bila da "misliš da je neko peder ako jede slaninu" (to bi bilo prilično sumanuto), već da provociraš.
predatortz predatortz 18:11 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

A paralela koju si pravio između jedenja slanine i pederastije je siguran sam bila "slučajna"



Biće da nas blogokolega drži za idiote i smatra da mržnju koju upakuje u vickaste rečenice nećemo prepoznati.
aureus aureus 19:02 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

predatortz

Biće da nas blogokolega drži za idiote i smatra da mržnju koju upakuje u vickaste rečenice nećemo prepoznati.

Biće da mržnja isijava iz rečenica blogokolege kojeg si citirao, a da je paralela na kraju ispala neka vrsta elementarnog testa inteligencije koji su neki - pali.
Sami su krivi.

Prema tome, biće da ne moram nikog ni za šta da držim: idiota stvarno ima.
predatortz predatortz 19:06 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Prema tome, biće da ne moram nikog ni za šta da držim: idiota stvarno ima.


Provaljen si, amigo!
Mržnja isijava iz tvojih komentara.
Samo, misliš da je vešto pakuješ.
Grešiš, amigo
bene_geserit bene_geserit 19:18 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus
Biće da mržnja isijava iz rečenica blogokolege kojeg si citirao

Kakva mržnja?
Ja nigde ne počnem prvi da serem nešto protiv muslimana, samo tebi odgovaram kad iz čista mira kreneš da sereš po srbima.
Primer: upravo si kod Milana na blogu iz čista mira počeo o Milutinu i osmogodišnjoj Simonidi.
nepopustljiv nepopustljiv 19:26 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

bene_geserit
aureus
Biće da mržnja isijava iz rečenica blogokolege kojeg si citirao

Kakva mržnja?
Ja nigde ne počnem prvi da serem nešto protiv muslimana, samo tebi odgovaram kad iz čista mira kreneš da sereš po srbima.
Primer: upravo si kod Milana na blogu iz čista mira počeo o Milutinu i osmogodišnjoj Simonidi.

Jebote!
Pa ja na to nisam ni obratio pažnju!
Eeee, baš sam se ponaivio u poslednje vreme.
A možda je ovo što pominješ, ipak, bilo slučajno!?
aureus aureus 19:43 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Pa ja na to nisam ni obratio pažnju!
Eeee, baš sam se ponaivio u poslednje vreme.

Ti si, Čarli, prošao test inteligencije.

Baš sam s tobom onda ćaskao o slanini.
Sjećam se da si se zalagao za pravu slaninu, sapunjaru.
freehand freehand 19:44 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Taj neko je verovatno neko komunističko govno zaostalo iz prethodnog perioda koje još nisu lopatom počistili, pa mislim da je krajnje vreme.

Da nije ovaj - pomozi mi da prepoznam, malo mi se magle naočari pa nisam siguran dal je Tito, dal je Moša, dal je Ranković?

bene_geserit bene_geserit 20:02 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Ilija Milosavljević Kolarac, patriota i osnivač fonda za poginule u borbama protiv Turaka, se u grobu prevrće što u nečemu što nosi njegovo ime šire balijsku propagandu.
Tako nešto ne bi bilo moguće da nije komunjara.
freehand freehand 20:04 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

bene_geserit
Ilija Milosavljević Kolarac, patriota i osnivač fonda za poginule u borbama protiv Turaka, se u grobu prevrće što u nečemu što nosi njegovo ime šire balijsku propagandu.
Tako nešto ne bi bilo moguće da nije komunjara.

Ovaj na slici? Ili neki drugi?
bene_geserit bene_geserit 20:09 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Da nije direktor Kolarca neki iz stranke Unijatskih Žutih Pedera, kad te toliko žulja ta tema?
freehand freehand 20:15 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

bene_geserit
Da nije direktor Kolarca neki iz stranke Unijatskih Žutih Pedera, kad te toliko žulja ta tema?

Nemam pojma, a i zabole me, ali to što zvekeće po novom groblju a liči na kastanjete - to su koske što klepeću svih onih nesrećnih dobrih ljudi kad god neki šovinista i klanovac pokuša da se na njihove reči, dela i živote pozove.,
nepopustljiv nepopustljiv 20:56 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

freehand
bene_geserit
Da nije direktor Kolarca neki iz stranke Unijatskih Žutih Pedera, kad te toliko žulja ta tema?

Nemam pojma, a i zabole me, ali to što zvekeće po novom groblju a liči na kastanjete - to su koske što klepeću svih onih nesrećnih dobrih ljudi kad god neki šovinista i klanovac pokuša da se na njihove reči, dela i živote pozove.,

Pojasni ovo malo!
Usput - zašto te toliko nervira kada Bene pominje komunjarsku bagru?
nepopustljiv nepopustljiv 20:57 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus
Pa ja na to nisam ni obratio pažnju!
Eeee, baš sam se ponaivio u poslednje vreme.

Ti si, Čarli, prošao test inteligencije.

Baš sam s tobom onda ćaskao o slanini.
Sjećam se da si se zalagao za pravu slaninu, sapunjaru.

Normalno!
Jedino što je bilo vredno, a da sam kupio u Kačarevu - je slanina sapunjara.
Ostalo što sam kupio, možeš da kupiš bilo gde.
aureus aureus 21:04 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

nepopustljiv
aureus
Pa ja na to nisam ni obratio pažnju!
Eeee, baš sam se ponaivio u poslednje vreme.

Ti si, Čarli, prošao test inteligencije.

Baš sam s tobom onda ćaskao o slanini.
Sjećam se da si se zalagao za pravu slaninu, sapunjaru.

Normalno!
Jedino što je bilo vredno, a da sam kupio u Kačarevu - je slanina sapunjara.
Ostalo što sam kupio, možeš da kupiš bilo gde.

Ne znam što toliko jedeš tu slaninu, slanina ti je životinjsko salo. K'o da nemaš i svog sala.
Uzmi malo ribe, povrća i voća, tu imaš svega: proteina, minerala, vitamina...
nepopustljiv nepopustljiv 21:38 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus
nepopustljiv
aureus
Pa ja na to nisam ni obratio pažnju!
Eeee, baš sam se ponaivio u poslednje vreme.

Ti si, Čarli, prošao test inteligencije.

Baš sam s tobom onda ćaskao o slanini.
Sjećam se da si se zalagao za pravu slaninu, sapunjaru.

Normalno!
Jedino što je bilo vredno, a da sam kupio u Kačarevu - je slanina sapunjara.
Ostalo što sam kupio, možeš da kupiš bilo gde.

Ne znam što toliko jedeš tu slaninu, slanina ti je životinjsko salo. K'o da nemaš i svog sala.
Uzmi malo ribe, povrća i voća, tu imaš svega: proteina, minerala, vitamina...

Otkuda ti ovo toliko?!
'Poplašeno' ne znači toliko.
aureus aureus 21:52 13.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

nepopustljiv
Otkuda ti ovo toliko?!
'Poplašeno' ne znači toliko.

Poplašeno znači malo, odnosno - taman koliko treba.
Ali zato svaki dan? Možda i više od jednog puta dnevno?
alselone alselone 07:04 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Provaljen si, amigo!
Mržnja isijava iz tvojih komentara.
Samo, misliš da je vešto pakuješ.
Grešiš, amigo


Sad si to provalio? Posle toliko komentara prvi put?

Pa boze Predo... postoji toliko lakmusa svaki dan, jasno se videlo vec posle par komentara. Postoje granice koje normalan čovek ne prelazi u komentarima a koje ovakvi likovi redovno prelaze pa ti sve bude jasno.

Eno ga i Fićo, sa njim se moglo pričati do dana kada je uporno branio nacističke simpatizere i pevače pesama koje veličaju klanje. Od tada više nema smisla.
nepopustljiv nepopustljiv 07:58 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

predatortz
Prema tome, biće da ne moram nikog ni za šta da držim: idiota stvarno ima.


Provaljen si, amigo!
Mržnja isijava iz tvojih komentara.
Samo, misliš da je vešto pakuješ.
Grešiš, amigo

Čekaj!
Da li ja to dobro shvatam da je Aureus Meksikanac?
aureus aureus 09:30 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

nepopustljiv
predatortz
Prema tome, biće da ne moram nikog ni za šta da držim: idiota stvarno ima.


Provaljen si, amigo!
Mržnja isijava iz tvojih komentara.
Samo, misliš da je vešto pakuješ.
Grešiš, amigo

Čekaj!
Da li ja to dobro shvatam da je Aureus Meksikanac?

Sviđa mi se kako zezaš ove što za zezanje jesu.

Nisam siguran da bih baš volio da sam Meksikanac: mnogo ubistava u Meksiku, Tramp ne da preko granice, mnogo nekakvih problema...Ali znaš kako je Andrić rekao, pominjali smo Andrića na ovom blogu: " Čovjek mora negdje da se rodi."
Samo, to je prvi dio priče. Drugi je, naravno, lični izbor. Prema tome, ako odlučim da budem Meksikanac - mogu i to da budem, kakav takav Meksikanac, kakav takav. K'o Danijel Pejdž što je odabrala da bude i Srpkinja.

Do tada: nek je živ i zdrav Meksiko (iako se kod mene SAD bolje kotiraju).
U njegovu čast, poješću danas kukuruz.

A ti, Čarli, ne zaboravi na siestu danas. Nedelja je, nemoj mnogo da radiš, lezi popodne sat vremena.
freehand freehand 09:39 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

nepopustljiv
predatortz
Prema tome, biće da ne moram nikog ni za šta da držim: idiota stvarno ima.


Provaljen si, amigo!
Mržnja isijava iz tvojih komentara.
Samo, misliš da je vešto pakuješ.
Grešiš, amigo

Čekaj!
Da li ja to dobro shvatam da je Aureus Meksikanac?

Čekaj!
Da li ja to dobro shvatam da si ti odmah isključio mogućnost da je Predatorz meksikanac?
predatortz predatortz 09:48 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Sad si to provalio? Posle toliko komentara prvi put?


Provalio sam to davno.
Samo, juče mi bio takav dan da to i kažem.
I ooet ću ti reći - do nas je, nije do njega.
Mi mu otvaramo poligon da nas zapišava ovde svakodnevno. Svaki put kad mu bilo šta odgovorimo.

I ne samo njemu, ima ih još na ovom mestu.
freehand freehand 09:55 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Mi mu otvaramo poligon da nas zapišava ovde svakodnevno. Svaki put kad mu bilo šta odgovorimo.

I ne samo njemu, ima ih još na ovom mestu.

Nije problem dok god ste Mi toga svesni, a doći će dan i za akciju, no voriz. Da se to anihilira i da više ne zapišava (grobove), što bi rekao i naš predsednik..
Nema ništa da iskače i da remeti žabokrečinu na površini mentalnog mrtvog mora opšteg slaganja.
Inače, govoriš o jednom od najkorektnijih blogera, mada mu svakako ne treba oprostiti ni to što je inteligentniji, ni to što je obrazovaniji i načitaniji, a kamoli to što je uljudniji od Mi.
aureus aureus 10:00 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

predatortz

I ooet ću ti reći - do nas je, nije do njega.
Mi mu otvaramo poligon da nas zapišava ovde svakodnevno. Svaki put kad mu bilo šta odgovorimo.

I ne samo njemu, ima ih još na ovom mestu.

Im ih još na ovom mjestu kojima se ne smije dozvoliti da neprestano radite protiv interesa Srba stalnim širenjem nemorala, laži i zabluda, naopakim čitanjem sadašnjosti te bliže i dalje prošlosti, kao i povremenim propagiranjem čistog šovinizma.
predatortz predatortz 12:59 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

Inače, govoriš o jednom od najkorektnijih blogera, mada mu svakako ne treba oprostiti ni to što je inteligentniji, ni to što je obrazovaniji i načitaniji, a kamoli to što je uljudniji od Mi.


Govorim o čoveku koji koristi svaku priliku da bude zlurad prema mom narodu.
U takvim slučajevima obrazovanje, načitanost, elokventnost, nisu olakšavajuće okolnosti. Naprotiv, otežavajuće su.
To što svoju mržnju ume vešto da upakuje nije pristojnost. Više cenim otvorenog neprijatelja. Ove hinje mi nisu simpatične.
anonymous anonymous 13:10 14.07.2019

Re: O stalnom laganju naroda

aureus
predatortz

I ooet ću ti reći - do nas je, nije do njega.
Mi mu otvaramo poligon da nas zapišava ovde svakodnevno. Svaki put kad mu bilo šta odgovorimo.

I ne samo njemu, ima ih još na ovom mestu.

Im ih još na ovom mjestu kojima se ne smije dozvoliti da neprestano radite protiv interesa Srba stalnim širenjem nemorala, laži i zabluda, naopakim čitanjem sadašnjosti te bliže i dalje prošlosti, kao i povremenim propagiranjem čistog šovinizma.



Meni ništa ovde nije jasno.
Ko je provaljen i u vezi čega ?

Ko to širi ...i šta ?

korisnickoime-2 korisnickoime-2 22:07 12.07.2019

Видим,

нема овде ништа од тог храброг новинарства.

Е, јбг, а ја мислио да ће нас баш та елита повести у светлу будућност.

Електрификацијом.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:37 12.07.2019

Re: Видим,

U pravu je Rambo Amadeus:

Kada je plata do 300 evra mesečno, glavna tema je - nacija, nacionalizam, šovinizam, balije, ustaše, četnici...

Kada je plata oko 500 evra mesečno, e, onda se već priča o odlasku u provod, u kafanu, na roštilj...

Kada je plata oko 1 000 evra mesečno, onda su glavne teme letovanja, zimovanja, nova kola...

A kada je plata preko 1 000 evra mesečno - onda je ceo svet tvoj!
korisnickoime-2 korisnickoime-2 23:03 12.07.2019

Re: Видим,

Filip Mladenović
U pravu je Rambo Amadeus:

Kada je plata do 300 evra mesečno, glavna tema je - nacija, nacionalizam, šovinizam, balije, ustaše, četnici...

Kada je plata oko 500 evra mesečno, e, onda se već priča o odlasku u provod, u kafanu, na roštilj...

Kada je plata oko 1 000 evra mesečno, onda su glavne teme letovanja, zimovanja, nova kola...

A kada je plata preko 1 000 evra mesečno - onda je ceo svet tvoj!




Да се играмо клуба малих математичара Архимедес?

Из свега претходног на читавом овом твом посту ја закључујем да је твоја плата 300 евра месечно?

А ја, Филипе, видиш одох на море. У иностранство, јбг, Србија нема море. Чак ни у Сопоту. Било некада нешто мало око Голог отока, па затим Корчуле, али сада нема Србија ни ту море.

Али не идем у Хрватску или Црну Гору, боже ме сачувај, тамо никада више не бих ни отишао.

(Успут, браво Хрватска! Чујем да они баш пуцају последњих година с тим туризмом, нешто им срећа окренула леђа, све мањи број туриста имају преко лета на Јадрану.)


Колика је онда моја плата?


EDIT:

Овај... Чујем из поверљивих стручних кругова да су бодули најбољи и најпознатији математичари на свијет.


shone shone 23:04 12.07.2019

Re: Видим,

Kada je plata oko 500 evra mesečno, e, onda se već priča o odlasku u provod, u kafanu, na roštilj...


Fali nam još 500e

Gde su naših još 500e Filipe?




shone shone 23:07 12.07.2019

Re: Видим,

Из свега претходног на овом твом посту закључујем да је твоја плата 300 евра месечно?


Batice gde ćemo na letovanje?


korisnickoime-2 korisnickoime-2 23:29 12.07.2019

Re: Видим,

shone
Из свега претходног на овом твом посту закључујем да је твоја плата 300 евра месечно?


Batice gde ćemo na letovanje?





Зна се, брате...

Кад већ дајем лову, радије ћу њима дати, него Кроатима или Монтегринима.




aureus aureus 23:37 12.07.2019

Re: Видим,

shone

Gde su naših još 500e Filipe?

Do kraja godine će prosečna plata biti 500 evra. Ako ne ove onda iduće.
Iz godine u godinu živećete sve bolje
shone shone 23:41 12.07.2019

Re: Видим,

Iz godine u godinu živećete sve bolje


Čekaj, pa ti ne živiš sa nama u Beogradu?
Ja bio ubeđen da si iz Marinkove bare.

Pa tko si ti Aureus?
Ti si iz Mostara?
shone shone 23:43 12.07.2019

Re: Видим,

Зна се, брате...

Кад већ дајем лову, радије ћу њима дати, него Кроатима или Монтегринима.


Lako je tebi Bobane kad voziš BMW.


aureus aureus 23:51 12.07.2019

Re: Видим,

shone

Ja bio ubeđen da si iz Marinkove bare.

Pa tko si ti Aureus?
Ti si iz Mostara?

Sve si pobrk'o.
Marinko je iz Mostara.
Marinko. Marinko Ćutuk.

shone shone 23:58 12.07.2019

Re: Видим,

Ćutuk.


Ćutuk će,ćeš.će...



Filip Mladenović Filip Mladenović 00:17 13.07.2019

Re: Видим,

Srbija ima turističku atrakciju za privlačenja gostiju iz celog sveta, a i šire, kako bi prosečna plata skočila što pre do 500 evra:

milanb milanb 01:02 13.07.2019

Re:

Рамбо Амадеус очигледно не узима обзир трошкове живота и реалну куповну моћ.

1000 евра месечно није нешто што гарантује благостање.
anonymous anonymous 07:53 13.07.2019

I iz kolevke demokratije ...

...stiglo je priznanje nedemokratskog predsednika.




O, Unijo ....
aureus aureus 09:24 13.07.2019

Re: I iz kolevke demokratije ...

Gle, nova vlast u Grčkoj ne priznaje Madura.
Ovo je mali poen za Madurovog protivnika.
anonymous anonymous 09:45 13.07.2019

Re: I iz kolevke demokratije ...

aureus
Gle, nova vlast u Grčkoj ne priznaje Madura.
Ovo je mali poen za Madurovog protivnika.


Mali korak grčke nove vlasti - veliki korak za čovečanstvo.

Ka osvešćivanju o tome kakav je karakter EU.
aureus aureus 09:51 13.07.2019

Re: I iz kolevke demokratije ...

anonymous

Mali korak grčke nove vlasti - veliki korak za čovečanstvo.

Bitno je da ne dovode u pitanje sporazum sa S. Makedonijom. Treba nam više regionalne stabilnosti.
anonymous anonymous 10:04 13.07.2019

O činjenju ....

...i nečinjenju ...
U pravu i politici.

Ma, ne u vezi sa slaninom.
Nego - odgovornošću.

Činjenje - kao priznavanje neizabranog Predsednika kao izabranog i legitimnog.
Nečinjenje - odsustvo osude kršenja međunarodnog javnog i humanitarnog prava i poretka , bombardovanjem jedne suverene zemlje - slučajno Srbije.

Rezolucija ?
Sačekaće.

Nije još na dnevnom redu,
A kaće - ne znamo.

I ponovo, nije ovo o slanini i pederima....
Ako ti se jave ideje o demokratiji , EU....šutni ih u najdublje i najtamnije delove malog mozga.
Da ti ne prave problem.
aureus aureus 10:29 13.07.2019

Re: O činjenju ....

Meni ovaj upis liči na priču o pršuti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:03 13.07.2019

Suština rata i mržnje:

Iz filma "U gori raste zelen bor": "S neprijateljem ne treba razgovarati, jer se uspostavi da ti je ...rod." 

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana