Astronomija| Društvo| Filozofija| Gost autor| Kultura

Razbiješnjeli Srbi

Srđan Fuchs RSS / 06.08.2019. u 08:39

"Više nego ironično i tužno": Potez izraelskog ambasadora izazvao kritiku Srbije

16813009445d48062aef6ae087876267_v4_big.jpgБрат Ђура, Чувари Христовог Гроба, XVI-oвековни културни обичај Срба из Далмације, настао око манастира Крке у Далмацији

Srbija je kritikovala Izrael zbog toga što je čestitao Hrvatskoj Dan pobede koji Srbi smatraju pogromom, prenosi Tajms ov Izrael..

 

 

 Ono što se desilo Srbima u Hrvatskoj koji su tamo živeli vekovima, tokom operacije Oluja, 4. avgusta 1995. godine je na nesreću najveći egzodus jedne etničke grupe u Evropi posle Drugog svetskog rata, izjavio je ambasador Srbije u Izraelu Milutin Stanojević za izraelski list.

On je ocenio da je "čestitanje tog pogroma onima koji to slave svake godine kao 'Dan pobede' ili 'obnavljanje suvereniteta' protiv osnovnih ljudskih principa modernih društava".

 "Pošto dolazi od predstavnika Izraela, više je nego ironično i tužno", dodao je ambasador Stanojević.

Ambasador Izraela u Zagrebu Ilan Mor je ranije danas objavio na Tviteru čestitku Hrvatskoj povodom 24-godišnjice "Operacije oluja, kojom je obnovljen njen suverenitet u Domovinskom ratu".

Efraim Zurof, istoričar Holokausta, koji već dugo kritikuje Hrvatsku i druge zemje Centralne i Istočne Evrope za ono za šta kaže da je odbijanje tih zemalja da se suoče sa svojim ulogama u zločinu protiv Jevreja, rekao je da je komentar izraelskog diplomate neželjen.

"To je vrlo nesrećna izjava, imajući u vidu činjenicu da se dogodilo masovno proterivanje u okviru operacije Oluja, blizu 200.000 Srba je proterano iz svojih domova", rekao je Zurof, ocenivši da to nije sukob u koji bi Izrael trebalo da se meša.

Izraelsko Minstarstvo spoljnih poslova nije ništa komentarisalo.

U listu Tajms ov Izrael se dodaje da su odnosi Izraela i Srbije solidni, ali da se čini da su odnosi sa Zagrebom jači i podseća da je predsednica Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović krajem jula bila u državnoj poseti Izraelu.

Ovo inače nije prvi put da je Izrael izazvao takvu kontroverzu.

Prošle godine je izraelska vojska učestvovala u paradi kojom se slavi pobeda Hrvatske, navodi list.

U operaciji Oluja ubijeno je stotine ljudi, stotine hiljada ih je raseljeno i skoro čitavo stanovništvo je iseljeno iz svojih domova tokom operacije, piše Tajms ov Izrael.

Izraelska vojska je prva strana vojska koja je učestvovala u slavljenju pobede Hrvatske, naveo je ambasador Srbije.

 

Сине... Усијао ми се месинђер, I would leave the public, but the public wouldn't leave me... 

 

 



Komentari (255)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:20 06.08.2019

Премдак

Ова ситуација има свој контекст: Срби нису на Западу; мислим, јесте део народа али државна политика није; тако да, what you reap is what you sow...

nsarski nsarski 16:27 06.08.2019

Re: Премдак

Srđan Fuchs
Ова ситуација има свој контекст: Срби нису на Западу; мислим, јесте део народа али државна политика није; тако да, what you reap is what you sow...



OY!
tasadebeli tasadebeli 17:38 06.08.2019

Re: Премдак

nsarski
Srđan Fuchs
Ова ситуација има свој контекст: Срби нису на Западу; мислим, јесте део народа али државна политика није; тако да, what you reap is what you sow...



OY!



YO!

Овај, пардонст, YU!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:58 06.08.2019

Re: Премдак

Šta se čudite - nema cilemile; u našim medijima se forsira da je Izrael škart; jebi ga, mi smo Mali Rusi, i to je to... Holokaust je, osim par entuzijasta zaboravljen. Hrvatska igra po pravilima Igre na Zapadu, mi ne igramo - i to je to. Bibi se bavi bizom i technocratia-om; ne bavi se prošlošću. Da l' sam ja srećan zbog toga - nisam srećan. Da li je logično da nam se dešava to? Logično.
nepopustljiv nepopustljiv 18:01 06.08.2019

Re: Премдак

Srđan Fuchs
Šta se čudite - nema cilemile; u našim medijima se forsira da je Izrael škart; jebi ga, mi smo Mali Rusi, i to je to... Holokaust je, osim par entuzijasta zaboravljen. Hrvatska igra po pravilima Igre na Zapadu, mi ne igramo - i to je to. Bibi se bavi bizom i technocratia-om; ne bavi se prošlošću. Da l' sam ja srećan zbog toga - nisam srećan. Da li je logično da nam se dešava to? Logično.

Gluposti!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:45 06.08.2019

Re: Премдак

Šta su gluposti? Srbija nije pro-palestinska? Generalna percepcija Izraela u Srbiji je da je Izrael mali američki pitbul. Hrvatska vlada forsira pro-izraelsku politiku, opaljuju šlihtaricu Bibiju, ovaj to voli, i to je to. I još su kupili ovu baba Gitmanku koja im piše pozitivno o Lojzeku; i to je to. Mi nemamo kinte za neko ozbiljnije lobiranje tamo; imamo moral okej. Al' ne šljaka se u tom political show bizu na moral.
nepopustljiv nepopustljiv 20:15 06.08.2019

Re: Премдак

Srđan Fuchs
Šta su gluposti? Srbija nije pro-palestinska? Generalna percepcija Izraela u Srbiji je da je Izrael mali američki pitbul. Hrvatska vlada forsira pro-izraelsku politiku, opaljuju šlihtaricu Bibiju, ovaj to voli, i to je to. I još su kupili ovu baba Gitmanku koja im piše pozitivno o Lojzeku; i to je to. Mi nemamo kinte za neko ozbiljnije lobiranje tamo; imamo moral okej. Al' ne šljaka se u tom political show bizu na moral.

Kažu stari ljudi - najlakše se praviti lud!
Čitajući šta ti o ovome pišeš, počinjem da sumnjam (i) u to.
nsarski nsarski 20:26 06.08.2019

Re: Премдак

Šta su gluposti? Srbija nije pro-palestinska?

Šta?! Pa, imaš li ti oči, čoveče?



Izrael američiki pitbul?! Oh, bože, da se s obe ruke prekrstim. Američki pitbul je, recimo, Bolton.
vcucko vcucko 16:50 07.08.2019

Re: Премдак

Srđan Fuchs

u našim medijima se forsira da je Izrael škart; jebi ga, mi smo Mali Rusi, i to je to... Holokaust je, osim par entuzijasta zaboravljen.

Naši mediji su svakavi, ali izreći navedeno može samo neko u neuračunljivom stanju.
Neću da licitiram sa uzrocima (plodovi biljke mak, neka sintetika, u svakom slučaju budibogsnama).
vcucko vcucko 16:58 07.08.2019

Re: Премдак

Srđan Fuchs

Šta su gluposti? Srbija nije pro-palestinska?

Sini munjo, udri grome...

Josip Broz Tito (a ti si u ekipi koja ga idealizuje?!) nije bio pro-palestinski nego im je bio i tata i mama.

Srbija je svakakva, ali pro-palestnska je samo u nekom jako ružnom tripu.

Bože sačuvaj
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:51 08.08.2019

Re: Премдак

A kakva je srpska spoljna politika nego pseudo-titoistička (isto kao što je ruska pseudo-sovjetska) - na ulaznom holu u MIP Srbije je Brozovec u stanju kao Han Solo izliven u zidu kod Džaba Hata u prirodnoj veličini - jebi ga, Rubljov je Rubljov, FMD je FMD, Ana Ahmatova je Ana Ahmatova al' sto godina (75) je sto (75) godina. Vidi, idete mi na gangule sa tim neuračunljivim stanjima. Jedino što imate sreće što sam neuračunljiv od majstora, pa neću da se sukobim. Srbija nema svoje ja; baš kao ni Rusija - u nekom limbu smo; nit' smo komunizam nit' nismo. Naše ja su agresivni, istetovirani, naprasiti bakiji - pa red Broza, red Slobe, red Vučka, red Čiče, red Putina...
Atomski mrav Atomski mrav 14:58 08.08.2019

Re: Премдак

Naše ja su agresivni, istetovirani, naprasiti bakiji - pa red Broza, red Slobe, red Vučka, red Čiče, red Putina...


Šta ti predlažeš, kako bi trebalo da bude?
tasadebeli tasadebeli 15:02 08.08.2019

Re: Премдак

Srđan Fuchs

pa red Broza, red Slobe, red Vučka, red Čiče, red Putina...



Па ред Ђинђића, па ред Коштунице, па ред Дулета Ције Михајловића, па ред Тахира Хасановића, па ред Бебе Поповића и припадајуће му екипе из Хиландарске, па ред Соње ЛиФт, па ред Латинке Перовић, па ред Наташе Кандић, па ред Соње Бисерко, а ред Филипа Давида, па ред Виде Огњеновић, па ред Расима Љајића, па ред Жељка Митровића, па ред Мишковића, па ред Колета Шећера, па ред Емила Тедескија, па ред Динкића и Лабуса, па ред оног садашњег председника Привредне коморе Србије што нема српски пасош, али је зато био 10 година портпарол немачке амбасаде у Србији, заборавих му име, па ред локалних шерифа попут Палме и Веље Илића,...

Кажи и то, Срки, отворено! Мојне се фолирамо сада овде товарећи кривицу само на оне које си ти побројао.

И ови сви које сам ја побројао су исти такви кривци због којих је и мени од такве Србије мука.

А истетовирани напрасити бакији у свему томе само служе свима побројанима да нас држе у страху да случајно не бисмо изашли насред Теразија и почели да вичемо како нам је мука од свих њих.

Ти истетовирани напрасити бакији ноћу када остану сами, углавном само вичу:"Мама, мама, мамамаааа,..."

Зато их сви они побројани и држе тако чврсто уз себе.



loader loader 17:21 08.08.2019

Re: Премдак

... po pravilima Igre na Zapadu, mi ne igramo - i to je to.


Da. To je činjenično stanje. Manje-više.

Sasvim drugo je pitanje da li je to ovdašnjem narodu simpatično, a uglavnom se te stvari mešaju i naša racionalna politika zapravo je sa obe noge u sferi željoteke. I, u odnosu na to činjenično stanje, sasvim drugo je pitanje šta mi želimo da postignemo i uz kakve sve gubitke. Eno kraja 80-ih, za nauk (sve princip do principa i istorijska pravda do pravde), a ista ta situacija s kraja 80-ih je za poređenje i sa sadašnjom situacijom. Šta se na kraju 80-ih i 90-ih dobilo? Ništa. Ne da se nije dobilo, nego, još gore, sve se se izgubilo. I na spoljašnjem planu, i na unutrašnjem planu. Spolja, od tuđina razoreni, iznutra, od "svojih", takođe razoreni. Spolja država manja (a i teritorije na kojima življahu Srbi), dok je iznutra stvar još crnja nego onda kada je ista ova ekipa državu vodila prvi put (90-ih).

Strahovito je važno imenovanje stvari. Kad se tu lončići pobrkaju, tada ili niko nikoga više baš ništa ne razume, ili pojedinci sa devijantnim ideološkim i dijaloškim sklonostima nastupaju nikad jači.

Prema tome, jasno se valja opredeliti za konkretne ciljeve i postaviti limite žrtvovanja - a onda oko toga nema onog instinktivnog, posledičnog kukanja u smislu "dogodilo nam se", umesto principijelnog iskaza koji glasi - "mi smo to izabrali i dostojanstveno podnosimo, radi cilja koji smo proklamovali". Tačka.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:38 08.08.2019

Re: Премдак

Сјајан коментар
loader loader 18:00 08.08.2019

Re: Премдак

Srđan Fuchs

... коментар


Istih takvih (skoro istih takvih) sam u poslednjih 12-13 godina na blogu napisao ko zna koliko. Ima i čitav blog o toj temi (pre decenije i jače). Naravno, na te su komentare išle manje-više slične reakcije, koje po pravilu ne zavise od racionalnih, već od ideološko-iracionalnih, unapred postavljenih gledišta koja ne robuju činjenicama :)



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:05 08.08.2019

Re: Премдак

Били, не слушали блогери и раније.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:01 09.08.2019

Re: Премдак

Simpa - glas suosjeta u ovo vreme ludoo... Uouou...

Atomski mrav Atomski mrav 09:00 09.08.2019

Re: Премдак

Simpa - glas suosjeta u ovo vreme ludoo... Uouou...


Od bivšeg ekstremnog desničara i kako sam kaže - jednog od utemeljitelja Hrvatske Stranke Prava.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:39 09.08.2019

Re: Премдак

Pravaše, one prvobitne, je utemeljio Jošua-konvertit-Josip Frank iz Osijeka. Moj Rudi Fuks nije voleo Osiječane (mislim, ondašnju ŽZ), a bio je poslanik (1 od 3) u Jugoslovenskoj jevrejskoj skupštini. Tako da je nevoljno morao zastupati i njihove interese. Desnica, u principu, konzervativnost tržišta, otcepljenje od Austro-Ugarske, suzbijanje srpskih finansijskih interesa, prvo u Slavoniji a potom i u Zagrebu.
Atomski mrav Atomski mrav 14:03 09.08.2019

Re: Премдак

Pravaše, one prvobitne, je utemeljio Jošua-konvertit-Josip Frank iz Osijeka.

Misli se na devedesete, ne na K&K monarhiju i te munje.
tasadebeli tasadebeli 09:27 06.08.2019

Ролербол?

Беше, на енглеском balls нису само лопте (фудбалске и остале), него и јаја, муда?

У ЈНА смо за оне који из чисте досаде и беспослице вазда држе руке у џеповима панталона говорили да играју билијар са својим мудима. Модернији назив за ту појаву је био "ролербол".

Разумем све. И израелског амбасадора, и изјаве званичника Израела и Србије и Ефраима Зурофа и Србе из Хрватске, а и шире... И ја бих вероватно реаговао као Зуроф да имам могућност да допрем до јавне речи. И то само зато што не носим на себи никакву одговорност за друге људе, много других људи, него само за своја сопствена морална начела.

Једино ми није јасно када ће обични људи, ми-плебс (и Јевреји у Израелу и ван њега и Срби у Србији и ван ње) схватити да се о љубави између две државе/два народа/два човека говори искључиво на неким другим нивоима, а не на овом нивоу на којем је све ово изашло у јавност и подигло прашину.

На овом нивоу на којем је све ово изашло у јавност и подигло ту прашину због које ти се сокоћало усијало треба да причамо искључиво о интересима. Па би самим тим требало да постоји и обострано разумевање за интересе оне друге стране. Без пренагљених реакција и ломљења ствари преко колена.

О љубави и, уопште, емоцијама ћемо на неким другим нивоима.

Другим речима, мој је утисак да у овом случају медији опет само мало праве спектакл (види под Ги Дебор) јербо им читаност и гледаност у летњим месецима малкице пада.

Што је такође разумљиво. Ко би се још на некој плажи, уз море, замантравао твитер налогом израелског амбасадора.


П.С. - А баш сам се питао где си, Срђане, нема те да се јавиш после "олујног 5. августа 2019. у Израелу и у Србији".

Ниси ме изневерио. Ради нам црвена лампица. Обострано.

И велики поздрав брату Ђури!


Србија и Делије до Токија! И обратно. Токио до Србије и Делија!




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 06.08.2019

Re: Ролербол?


П.С. - А баш сам се питао где си, нема те да се јавиш после "олујног 5. августа 2019. у Израелу и у Србији".

Ниси ме изневерио. Ради нам црвена лампица. Обострано


Ma šljakam na utvrđenju svog NS-bunkera; nemamo net, instalater probio kod komšinice, zidovi su mi kao da je bend Prodidži prošao s maljevima kroz gajbu; tako da smo na odstupnici, na drugoj adresi; a nemam net; odmaramo glavu svi tamo od net-smora. A hteo sam uopšte na drugu temu - o tome da mi se čini da se diže mikrobiznis u Srbiji...
Bili Piton Bili Piton 09:53 06.08.2019

Re: Ролербол?

i podseća da je predsednica Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović krajem jula bila u državnoj poseti Izraelu.


Gde je iskoristila deo vremena da ogovara Bosnu. Em kvarno em bezobrazno. A juče je čujem bila polupijana.

Prva kokoš Hrvatske. Kad bi to moglo pa da se sve te šovinističke "elite" s Balkana i njihove maskote potrpaju u neki oveći satelit i lansiraju zauvek u orbitu, svima bi laknulo, čak i onima koji toga još nisu svesni.
tasadebeli tasadebeli 09:53 06.08.2019

Re: Ролербол?

Srđan Fuchs

П.С. - А баш сам се питао где си, нема те да се јавиш после "олујног 5. августа 2019. у Израелу и у Србији".

Ниси ме изневерио. Ради нам црвена лампица. Обострано


Ma šljakam na utvrđenju svog NS-bunkera; nemamo net, instalater probio kod komšinice, zidovi su mi kao da je bend Prodidži prošao s maljevima kroz gajbu; tako da smo na odstupnici, na drugoj adresi; a nemam net; odmaramo glavu svi tamo od net-smora. A hteo sam uopšte na drugu temu - o tome da mi se čini da se diže mikrobiznis u Srbiji...



У искушењу сам да ти кажем да вам је тако можда и боље. Без нета и осталих прикључака чији смо постали зависници. Мене би једино та селидба пореметила јербо сам опсесивно-компулзивни фрик, скоро па полуаутистичан.

Разумећеш ме ако ти кажем да сваки пут када улазим у лифт у својој згради поравнавам урамљени плакат који виси накриво поред врата лифта (плакат је оно: "у случају заглављивања у лифту, позовите број..." итд.)

А о том потом за ту другу тему... Микробизнис. Биће прилике.

Ионако идемо у сусрет несносним врућинама.



jooscout jooscout 10:13 06.08.2019

Re: Ролербол?

Bili Piton


Gde je iskoristila deo vremena da ogovara Bosnu. Em kvarno em bezobrazno. A juče je čujem bila polupijana.

.


I gde je direktorki Jad Vašema poklonila knjigu "The Rescue and Survival of Jews in the Independent State of Croatia 1941–1945", što nije sporno i baš je lepo ...ALI, se osvrnula na dobročiniteljsku ulogu Alojzija Stepinca, kaže gdja Gitman, ekspert za Holocaust studies :"For me, Stepinac is holy man who saved many Jews".

Kako nas gaslajtuju pa ovo je nevidjeno, crno je belo i belo je crno, kao da smo svi ludi. Ili da se zalije varikinom i spali do temelja, pa ponovo u neolit, ili haldol u vodovod da se sipa, evo ne znam više.
Bili Piton Bili Piton 10:30 06.08.2019

Re: Ролербол?

jooscout


Kako nas gaslajtuju pa ovo je nevidjeno, crno je belo i belo je crno, kao da smo svi ludi.


Srećom ne baš sve nas.

***

Točno, predsjednice, BiH je nestabilna država samo izvori njene nestabilnosti ne leže u militantnom islamu niti je njeno ishodište u Teheranu, ishodište nestabilnosti BiH nalazi se u Beogradu i Zagrebu. MZ je Daytonskim sporazumom uspjela okončati rat u BiH, ali nije uspjela promijeniti politiku Beograda i Zagreba prema toj nesretnoj zemlji. BiH je kao država jednako nepoželjna u Beogradu kao i u Zagrebu, iako oba centra prema njoj tobože iskazuju prijateljstvo.

Svi znamo da je to prijateljstvo tek i samo hinjeno.

To dobro znaju i u BiH, pogotovo oni kojima je do nje stalo i smatraju je svojom domovinom. To nisu samo Bošnjaci, takvih ima i među tamošnjim Srbima i BiH katolicima, koji sebe zovu Hrvatima.

Od Tuđmanovog dolaska na vlast niti u jednoj sredini, ustanovi ma koje vrste, instituciji vlasti … nije „isfabriciran“ toliki broj nedotupavnih političara kao što je to u Ministarstvu vanjskih i europskih poslova – MV(E)P. Kao da nam otamo izlaze klonovi Franje Tuđmana, jednako potkapacitirani, jednako osebujnog poimanja demokracije, jednako skloni lažima, jednako neodgovorni prema narodu i državi, bez makar minimalnog osjećaja za opće dobro …

To i ne bi morala biti nekakva tragedija, da upravo taj kadar, ispilavljen u tom Tuđmanovom inkubatoru, danas ne vedri i ne oblači u Hrvatskoj i čini najveću branu razvoju demokratskih odnosa u društvu i uspostavi Hrvatske kao države vladavine prava.

Pritom je zanimljivo još nešto, po svojem ponašanju gotovo svi ti ljudi su jednaki, neovisno kojoj političkoj opciji formalno pripadaju, a uglavnom se radi o kadrovima HDZ-ovske ili SDP-ovske provenijencije, što je i logično jer su se te dvije opcije same ili u koalicijama izmjenjivale na vlasti.

Svi su oni prepuni uglavnom hinjenog domoljublja, naklonosti prema ustaštvu i stvarne pokornosti, ne vjeri, nego Stepinčevoj crkvi, takvi su čak i oni koji se izjašnjavaju ateistima.

Uzevši u obzir navedeno uopće ne čude, u najmanju ruku osebujne izjave predsjednice RH, pogotovo one o i na račun Države BiH i njenih političara, uključujući i njena najnovija prepucavanja s njima.

Svojim izjavama, kojima iskazuje ne samo nepoznavanje materije, nego iskazuje i svoju zlonamjernost, ona samo sramoti Hrvatsku i nanosi štetu njenom ugledu.

„Ovo je prevršilo svaku mjeru, neću trpjeti uvrede na račun Hrvatske!“ – ljutito reče predsjednica RH odgovarajući Željku Komšiću i još nekim BiH političarima, koji su reagirali ocjenjujući neprimjerenima njene izjave o stanju u BiH koje je potpuno nepotrebno i ničim izazvana izrekla prilikom svoje državničke posjete Izraelu.

Ja osobno u njihovim izjavama nisam osjetio nikakav uvredljiv ili omalovažavajući ton na račun Hrvatske, ali jesam takav ton osjetio prema predsjednici RH, koja je sve to i zaslužila, naravno osim psovki i onih uistinu vulgarnih izjava.

„Moja je obaveza štititi položaj Hrvata, štititi Daytonske mirovne ugovore i Ustav!“ – podučava BiH političare predsjednica RH, kojoj valjda nitko nije rekao da je konstitutivnost nekog naroda najviši stupanj prava i zaštite koji je uopće moguć, a BiH katolicima, koji sebe zovu Hrvatima, je BiH matična država u kojoj je njihov glavni problem što oni tu državu većinom niti žele niti priznaju, što se iz Zagreba dodatno potencira.

Daytonski sporazum je Hrvatska potpisala u svojstvu svjedoka, ona nije nikakav jamac za njegovu provedbu, za to su zaduženi neki drugi igrači, SAD i Francuska primjerice. Ljigavi paternalizam hrvatske politike može samo odmoći, a nikako pomoći.

A Ustav? Pitanje je na koji je ustav mislila.

“Hrvatima je netko drugi izabrao člana Predsjedništva i više predstavnike na nižim razinama vlasti.” – lupa dalje predsjednica RH, lupa zato što su člana Predsjedništva izabrali birači u skladu sa zakonom. To što nisu izabrali njezinog kandidata je razlog njenog nezadovoljstva.

„Već dugo trpimo uvrede na račun hrvatske države“ – reče predsjednica i dodaje:
“Neću dopustiti vrijeđanje Hrvatske i nitko me neće obeshrabriti u borbi za prava hrvatskog naroda, te u konačnici, za bolju i europsku Bosnu i Hercegovinu. To će biti moja politika. Voljela bih da tamošnji političari shvate da im je Hrvatska najbolji prijatelj.“

Prvo, nitko iz BiH ne vrijeđa Hrvatsku, a prigovore, pa i poneku uvredljivu opasku, koji su im iz BiH upućeni, su hrvatski dužnosnici i više nego zaslužili.

Drugo, hrvatski narod u Državi BiH nije u statusu nacionalne manjine, nego je konstitutivan narod, čija prava nisu ničim ugrožena, jer ih kao i prava druga dva naroda štiti Ustav BiH.

Treće, BiH bi bila daleko bliže integraciji u EU da se predsjednica RH, kao i hrvatske vlasti uopće, manje „bore za prava tamošnjih Hrvata“ i manje zalažu za “bolju i europsku Bosnu i Hercegovinu“.

Četvrto, za svoje neobuzdano, nepotrebno, nedobronamjerno i neodgovorno vršljanje po BiH i miješanje u unutarnje stvari te države, hrvatska politika nema uporišta niti u Ustavu RH, niti u Daytonskom sporazumu, a protivno je Ustavu BiH.

Dakle, Hrvatska je daleko od toga da bi bila bilo kakav prijatelj BIH, a pogotovo njen najbolji prijatelj, jer to što hrvatska politika radi BiH i u BiH se sasvim sigurno ne može opisati prijateljskim.

Ta politika je nastavak one pogubne i sumanute Tuđmanove politike motivirane njegovim čvrstim stavovima da BiH nema pravo postojati kao država. Tuđmanovo petljanje po BiH je kulminiralo oružnom agresijom s namjerom da se dijelovi teritorija te susjedne države pripoje Hrvatskoj. To Tuđmanovo pregalaštvo je MZ zaustavila prisilivši prijetnjom sankcijama Tuđmana na uzmak, samo kako god ga je ona kroz vrata iz BiH izgonila, tako se on neprekidno kroz prozor u nju vraćao, ne mijenjajući svoje stavove o njoj.

I sad ova bulumenta besprizornih tuđmanoida, „osposobljenih“ u MV(E)P, koja obnaša vlast u Hrvatskoj, javno govori da nastavlja Tuđmanovim putem, tvrdeći da je njen odnos do BiH prijateljski, a taj odnos bi možda i mogao biti takav samo u slučaju potpunog odricanja od Tuđmanove politike prema toj državi.

Znam da ovo što sam napisao predsjednica RH i da pročita ne bi mogla shvatiti, pa će odnosi između dvije države i dalja biti sa slabijim ili jačim „šumovima na vezama“.

Mijo Vinceković

LINK
docsumann docsumann 11:40 06.08.2019

Re: Ролербол?

hrvatskoj je pod hitno neophodno povjerenstvo za borbu protiv ustaštva i zaostavštine NDH.
tim povjerenstvom bi po difoltu trebao da predsjedava srbin iz HR, a podpresjedava neko iz jevrejske i romske zajednice

no, nažalost tamo nema političke volje ni za manje drastične mjere za borbu s bujajujućim ustaškim pop-pup-lizmom.

kancrer je to težak, i mislim da dobrano žulja mnoge hrvate, normalne provinijencije
nepopustljiv nepopustljiv 18:06 06.08.2019

Re: Ролербол?

docsumann
hrvatskoj je pod hitno neophodno povjerenstvo za borbu protiv ustaštva i zaostavštine NDH.
tim povjerenstvom bi po difoltu trebao da predsjedava srbin iz HR, a podpresjedava neko iz jevrejske i romske zajednice

no, nažalost tamo nema političke volje ni za manje drastične mjere za borbu s bujajujućim ustaškim pop-pup-lizmom.

kancrer je to težak, i mislim da dobrano žulja mnoge hrvate, normalne provinijencije

Ti mora da se zezaš?!
Pa time bi se udarilo u temelje, kao i u osnovni sentiment te male antiSrpske države.
Nisu njima problem Jevreji i ostali - nego Srbi.
A to znaju i Jevereji - i svi koji treba da znaju.
Zašto se prave da ne znaju - na žalost, ja odgovor ne znam.
Možda neko zna?
docsumann docsumann 06:12 07.08.2019

Re: Ролербол?

Pa time bi se udarilo u temelje, kao i u osnovni sentiment te male antiSrpske države.


njonjo njonjo 07:23 08.08.2019

Re: Bili Piton

“Hrvatima je netko drugi izabrao člana Predsjedništva i više predstavnike na nižim razinama vlasti.” – lupa dalje predsjednica RH, lupa zato što su člana Predsjedništva izabrali birači u skladu sa zakonom. To što nisu izabrali njezinog kandidata je razlog njenog nezadovoljstva.


Kako bi Komšić prošao da se o njemu izjasne samo BiH Hrvati, čije bi interese u skladu sa ustavom trebao zastupati??
Bosna i Hercegovina je ne-funkcionalana točno u skladu sa zakonom.
predatortz predatortz 07:50 08.08.2019

Re: Ролербол?

BiH katolicima, koji sebe zovu Hrvatima.


Stigao sam do ove sekvence. Onda sam stao, da ne gubim vreme na p(l)aćenika koji promoviše stvaranje nepostojeće bosanske nacije u tri vere. Niti je ovo nov pokušaj, pa da nastavim da čitam kao nešto novo, niti je ovo prvi smrad koji gura tu priču koja odgovara onim koji se žive vlastitu krizu identiteta, pa bi malo da osporavaju identitet onih koji sa svojim poreklom, korenima, verom nemaju nedoumica.
Instant bosanska nacija u tri vere je islamistički projekat negiranja svega srpskog ili hrvatskog u BiH.
Ako išta sahrani BiH, biće to oni koji taj projejat guraju.
loader loader 18:07 08.08.2019

Re: Ролербол?

docsumann

hrvatskoj je pod hitno neophodno povjerenstvo za borbu protiv ustaštva i zaostavštine NDH.


Da.
I Srbiji povereništvo protiv komunista, i njihovih funjarskih naslednika u obliku kapitalista-multimilionera.

Dakle, ko želi 19-vekovnu Srbiju i istu takvu Hrvatsku (u smislu sistema vrednosti), plus zavađenosti i podeljenosti za dugi niz godina, taj toleriše ustaše u Hr i komunjare u Sr.

S tim što u toj raspodeli vrednosti Srbija uvek i obavezno gubi. Nauk? Komunjare i njihove skaradne ispiljke u Srbiji pod hitno ukloniti radi opstanka, bez obzira na sklonosti zapadne sabraće. Točka.

maksa83 maksa83 19:58 08.08.2019

Re: Ролербол?

Dakle, ko želi 19-vekovnu Srbiju i istu takvu Hrvatsku (u smislu sistema vrednosti), plus zavađenosti i podeljenosti za dugi niz godina, taj toleriše ustaše u Hr i komunjare u Sr.

Ne razumem. Tolerisanje komunjara (koje komunjare? gde su te komunjare sada?) a koji su vladali u periodu 1945-1990 (onda promenili ime pa vladali do 2000.) su garant vraćanja Srbije u 19. vek kada su vladale ... ne-komunjare?

Deluje nerešivo bez vremeplova i onih docsovih pečUrki.

Dakle ko su te komunjare? (Dosta je bilo anonimnosti, komunjare na sunce ! (Ⓡ©))
loader loader 20:01 08.08.2019

Re: Ролербол?

koje komunjare? gde su te komunjare sada?

i njihovih funjarskih naslednika u obliku kapitalista-multimilionera.

komunjare na sunce !

Gledati tv.
Gledati (u svom vidokrugu, makar) praktičnu raspodelu dobara (ona nisu samo materijalna, mada se sva svode na čuvanje materijalnog).
Nije teško.
maksa83 maksa83 20:09 08.08.2019

Re: Ролербол?

i njihovih funjarskih naslednika u obliku kapitalista-multimilionera.

Ok, ko je to? Ko su sada ovde kapitalisti-multimilioneri, i kakve veze imaju sa komunjarama?
Gledati tv.
Gledati (u svom vidokrugu, makar) praktičnu raspodelu dobara (ona nisu samo materijalna, mada se sva svode na čuvanje materijalnog).
Nije teško.

Nema ljutiš, ne mogu da gledam TV. Očekivao sam neka imena, ili ime neke grupe, ili ... ne-što konkretno. Ovako ne zna čovek protiv čega to tačno treba da se bori.

Ozbiljno pitam - ko su te komunjare ovde i sada koje nas vuku u 19. vek? Poimence. Nije strašno, ovo je zabačeno mesto, relativno smo anonimni (barem ti, ja nemam pojma kako se zove i prezova loader, a i nije bitno).
loader loader 20:16 08.08.2019

Re: Ролербол?

Nema ljutiš, ne mogu da gledam TV.

Ne da se ne ljutim, nego sasvim razumem. Čak, preporučujem.
Ja ponekad gledam, ne gadeći se, iz naučnih razloga,
kao ono kad Dejvid Belami zavuče ruku do ramena u neko toplo blato i izvuče karakondžulu koja je nit stonoga, nit crv.

nemam pojma kako se zove

Piše tamo gde je svima dostupno.
Inače, niti je nick nekakvo skrivanje, niti je ime u kontekstu blogovanja uopšte bitno.
Elem ... - bio sam pod punim imenom i prezimenom nekada (pre 12-ak godina), dok me blog-mašina sa tadašnjim uredništvom nije kaznila, jer sam bio u nesaglasju sa tadašnjim vriskavim krugodvojkaškim trendom na blogu i perjanicama toga trenda. Posle tehnički nisam mogao da se ponovo registrujem sa imenom i prezimenom, tako da je došlo do ncknm-a. Bejah dugo u potpalublju. Memla, pečurke, ali i to je egzotika svoje vrste. Posle me promovisaše izvesne dobročiniteljke i ponovo ugledah svetlo otvorenog neba blogovskog. Eto.
Bez uvrede ... Msm, gosn Mxo, kako vi kažete, nema ljutine :)
maksa83 maksa83 20:30 08.08.2019

Re: Ролербол?

Inače, niti je nick nekakvo skrivanje, niti je ime u kontekstu blogovanja uopšte bitno.

Ma slažem se da je apsolutno nebitno, pobogu nismo Krstić Nebojša da se ložimo na te gluposti, samo kažem da ne verujem da će neko da te proganja ako imenuješ te komunjare koje nas vuku nazad u 19. vek.

No dobro, dižem ruke...
loader loader 20:50 08.08.2019

Re: Ролербол?

ako imenuješ

To je kao kad bih nabrajao gde se sve na planini nalazi vazduh.
Da sam hteo, nabrajao bih već u prvom komentaru. Ponekad ne volim da dižem rep nekim ogavnim likovima, koji provereno vole kad ih se proziva, jer im je to kao klik na njihovu stranicu.
Dakle, ne dizati ruke.

nikvet pn nikvet pn 21:06 08.08.2019

Re: Ролербол?

Ovde bih izrazio svoje slaganje sa Loader-om i, hm, čuđenje i iznenađenje Maksinom stavu.

Loader konstatuje da ovde nije došlo do promene društvenog modela. Personalni odabir ostao je nepromenjen, selekcija je i dalje negativna. Počev od npr ribolovačkog udruženja Ćićevac gde se bira tim koji će rukovati nekim resursom (nevažno) i nekim javnim parama (krucijalno) hoće li isplivati ekipa koja bi unapredila javni resurs i fond? Naravno da neće. Biće izabrane iste ribokradice i alkosi, mlađi ali klonirani Šojići, istog pristupa i učinka. Nije važan rejting u struci, plan-program, lični kvaliteti; ne, važno je biti drug član. Model je isti i za UO bolnice, javnog preduzeća, suda, uprave... Nazovi ga komunističkim, demokratskim, naprednjačkim nevažno je, važno je da se model odabira rukovalaca javnim parama i resursima uporno ponavlja iako osvedočeno ne valja. Dokle?
maksa83 maksa83 21:20 08.08.2019

Re: Ролербол?

Počev od npr ribolovačkog udruženja Ćićevac gde se bira tim koji će rukovati nekim resursom (nevažno) i nekim javnim parama (krucijalno) hoće li isplivati ekipa koja bi unapredila javni resurs i fond?

Razumem da hoćeš da kažeš da je u toku vladavina poslušnih a nekompetentnih što se svede na najobičniji što bi rekli - grabež. Kako je u prethodnom modelu funkcionisalo to sa ribnjacima?

Edit: dodatno ne vidim vezu sa komunjarama multi-milionerima.
alselone alselone 21:41 08.08.2019

Re: Ролербол?

komunjarama multi-milionerima.


Oni tamo kartaju šaha, imaju 30, 50 hiljada dinara platu, a sirotinja jadna nema kruv da jede. Licimuri, govnari, milijarderi...
nikvet pn nikvet pn 22:07 08.08.2019

Re: Ролербол?

Veza sa komunjarama-milionerima je pristup resursima. To je ono što je nama nečlanovima najstrože zabranjeno. Resurs može biti tepsija ribe a može biti fond za puteve.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:59 08.08.2019

Re: Ролербол?

dodatno ne vidim vezu sa komunjarama multi-milionerima

Pazi kad ni ja.
A baš mi se nešto pljuju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:52 09.08.2019

Re: Ролербол?

Ti što pikaju šaha i boćaju se su elektoralna hrana za ove pomenute dijabole. Ne znam šta je nejasno? Kako Srbija stari (a mladi pale) - a DS i građanisti nam se nisu baš proslavili sa HR-om; boćanisti i šahisti su postali elektoralna Meka nacoš-komunjarama-lopinama... Jasna situacija kao dan.
nikvet pn nikvet pn 09:07 09.08.2019

Re: Ролербол?

hoochie coochie man

Pazi kad ni ja.


Ух. Да појасним. Није цртеж него бајка.

Замислимо Србију као шуму и гласаче као шумске животиње (није тешко). И сад бира се председник шуме. Сви могу да се кандидују, ето и кандидата: медвед, вук, лисица. Ко побеђује? Наравно, зна се, под обавезно - вук! Зашто? Зато што иза њега стоји чопор који ће ладно припретити противкандидатима и гласачима. Зашто му треба власт у шуми? Због команде ресурсима. Вук не пасе траву али хоће команду над испашом; можеш да пасеш само ако ти дозволим.

То је закон јачег, закон џунгле. До цивилизованог уређеног друштва дуг је пут који вучјем чопору никако не одговара. Једноставнија и ефикаснија му је проста подела друштва на предаторе (нас) и плен (вас). Ту тријажу обезбеђује контрола ресурса, што је већа утолико је боља берба.

То би био однос вучјег чопора према остатку звериња у шуми; а унутар чопора?

У шуми вук се постаје рођењем. Откад се испили вучету ставе до знања да морају да се поштују хијерархија-субординација и да тек треба да се позиционира. Друштвено устројство чопора је приоритет, conditio sine qua non, па тек онда да видимо где зека пије воду.

У људском друштву предатор се постаје личним пристанком. То је тек почетак, мора да се докаже лојалност увек и свуда јер чопор је изнад свега; ништа струка, хуманост, закони и остале трице и кучине. Ко је примљен за друга члана чопора добиће свој део плена у складу са личном позицијом унутра. Некоме следује тендер за фонтане а некоме посао комуналца, свакоме према интерном рејтингу. Одакле плен? Из освојених контролисаних ресурса наравно.

Наша овдашња несрећа је што се тај истинктивни нецивилизовани начин управљања државом запатио '45 и дубоко укоренио. И у периоду наводног вишестраначја модел је био исти; било је више чопора наводно супростављених али они су се лако сложили у дејству (читај: подели плена). Много лакше него овце у одбрани.

Овом диоптријом гледано стварно није битно како се предатори зову, битно је да им се модел муже разбије. Како?

(Журим, дужност зове)
loader loader 20:53 09.08.2019

Re: Ролербол?

Наша овдашња несрећа је што се тај истинктивни нецивилизовани начин управљања државом запатио '45 и дубоко укоренио.


И у периоду наводног вишестраначја модел је био исти; било је више чопора наводно супростављених али они су се лако сложили у дејству (читај: подели плена).


Коначно да ово још неко каже.

Изгибох око тога. Ре-контраши увек веле - Па, социјализам је одавно завршен ...

Он је само у последњој (али довољно дугој за безнађе) фази труљења.

Да не заборавим:
чопор је данас у оделима, с краватом. Такође, чопор је научен да се обавезно слика уз плен са пријазним победничким осмехом, при чему су у позадини главног осмехивача поређани и неки млађи, перспективни вукови, као и атрактивне вучице ... како би се створила слика чопора какав никад до сада у шуми виђен није.
Мсм, невиђено потемкиново крзно је све то :)




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 11.08.2019

Re: Ролербол?

Da, a Srbija nema odgovor. Mi nikada ništa ne dočekujemo spremni - pa ni krah socijalističkog tipa poslovanja.
tasadebeli tasadebeli 10:30 06.08.2019

И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

Мене ме много више интересује да ми ви мене кажете где овде има да се купи јефтина кавурма?

То јест, било би занимљиво чути што цијењено и велештовано блогопучанство мисли о следећим питањима:

1) Индија-Кашмир-Пакистан?

2) Ново заоштравање међусобних односа САД-Кина које сада више није само на економском пољу (ракетЛе средњег домета у Азији)?

3) Нове пооштрене санкције Венецуели?

4) Колико далеко САД могу да оду у све већој (и тежој) интернационалној изолацији јербо им је Немачка опет окренула леђа?

Јер... Када то буду урадили и Французи, Америчанима ће у Јевропи преостати као неоспорно сигуран партнер само онај њихов европски носач авиона од 1945. звани Велика Британија који је ионако сам себи одсекао патку јер је љут на то село звано Европа. (Британија плус Прцко по имену Холандија што и јесте кичма евроатлантског концепта безбедности и мира у Европи) .


Хоћу рећи, много веће и важније ствари од праћења твитер налога израелског амбасадора се догађају ових дана свугде око нас, на многим странама.

И будућност свих нас, целог глобуса, зависи од тих важнијих ствари.

П.С. - Заиста, колико се могу озбиљно схватати изјаве политичара, дипломата, војника,... на друштвеним мрежама? И чему то онда служи?

Јербо, ваљда се озбиљна политика, поготово међународна, као и дипломатија, води преко неких другачијих канала комуникације, а не преко твитер, фејсбук, инстаграм и осталих налога на нету?

Чиме смо онда сасвим оправдано дошли и до питања професионализма таквих политичара, дипломата, војника,... који то себи допуштају зарад јефтиног окретања рефлектора јавности према себи. Често и не консултујући оне које представљају и који су их ту именовали, поставили на те положаје.


Што рече ономад Иво Андрић:"Када би људи знали с колико мало памети се управља светом, премрли би од страха."

nsarski nsarski 20:04 06.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!


Ja bih samo da podsetim da je na današnji dan, 6. avgusta 1945., upotrebljena prva atomska bomba u istoriji planete. Tog dana je u jednom trenu ubijeno oko 70000 ljudi i još toliko povređeno. Broj onih koji su kasnije umrli od posledica radijacije i ostalih uzroka se penje na oko 300 000.

tasadebeli tasadebeli 23:41 06.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

nsarski

Ja bih samo da podsetim da je na današnji dan, 6. avgusta 1945., upotrebljena prva atomska bomba u istoriji planete. Tog dana je u jednom trenu ubijeno oko 70000 ljudi i još toliko povređeno. Broj onih koji su kasnije umrli od posledica radijacije i ostalih uzroka se penje na oko 300 000.




Да, помислио сам и на то.

Имају Инола Геј, Дебељко итд. и те како везе са свим овим питањима која сам поставио.

Али одмах и помислих да је ипак то тема за посебан блог, читав посвећен тој великој трагедији, са категоријом "на данашњи дан".

Због поштовања према жртвама.

EDIT:

Али ето, видиш то и сам. Као што на Блогу Б92 није било ове године посебног поста са темом хрватске "Олује" и протеривања и убијања Срба из Хрватске него се бавимо твитерманијом израелског амбасадора и алкохолизмима и потреби лечења од истога Колинде Грабар Китаровић и Ивице Дачића, тако исто није ни на данашњи дан, 6. август, било посебног блога посвећеног Хирошими и Нагасакију, односно спомену на ту велику трагедију и људско безумље.

Нешто нам жестоко шкрипи, клопоће, брекће и стење у тим зупчаницима и каишићима система вредности.
nsarski nsarski 23:55 06.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

Али одмах и помислих да је ипак то тема за посебан блог, читав посвећен тој великој трагедији, са категоријом "на данашњи дан".


Hiroshima mon amour
tasadebeli tasadebeli 00:02 07.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

nsarski
Али одмах и помислих да је ипак то тема за посебан блог, читав посвећен тој великој трагедији, са категоријом "на данашњи дан".


Hiroshima mon amour



Неке ствари вреди понављати.

И по хиљаду пута ако треба.

Да их не бисмо заборавили јер ће нам се онда опет догодити.
nsarski nsarski 00:36 07.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

Неке ствари вреди понављати.


Dobro, ponovio sam. (Eno gore).
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:55 07.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

Dobro, ponovio sam. (Eno gore).


Tasa nema muda da tebi jasno prebaci (kao sto bogoradi svima ostalima vec 200x u 2 dana) sto nisi otvorio blog na godisnjicu Oluje..

Nego onako izokola.

Kao zadovoljio se sad Hirosimom.
nepopustljiv nepopustljiv 10:32 07.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

apacherosepeacock
Dobro, ponovio sam. (Eno gore).


Tasa nema muda da tebi jasno prebaci (kao sto bogoradi svima ostalima vec 200x u 2 dana) sto nisi otvorio blog na godisnjicu Oluje..

Nego onako izokola.

Kao zadovoljio se sad Hirosimom.

Pa predbaci mu ti - ne mora sve Tasa.
tasadebeli tasadebeli 10:36 07.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

apacherosepeacock
Dobro, ponovio sam. (Eno gore).


Tasa nema muda da tebi jasno prebaci (kao sto bogoradi svima ostalima vec 200x u 2 dana) sto nisi otvorio blog na godisnjicu Oluje..

Nego onako izokola.

Kao zadovoljio se sad Hirosimom.



Ма јок!

Ради се само о доброј селекцији, стратегији и тактици.

Наћи ћу већ неког талентованог играча са клупе за резерве Блога Б92 и за годишњицу Олује, сигуран сам.

Нису на овом Блогу Б92 баш сви... Таки... Некаки... Богорађени. Зато што нису богомрађени када је требало и док је било време.

Има овде и оних много бољих људи. Само се не виде увек баш најбоље од те екипице примитивних, агресивних, неваспитаних и бучних малициозних лицемера који су срећом у мањини овде.

Као, уосталом, и у Србији.

Заправо, Блог Б92 данас ти је само микрослика српског друштва у 2019. години. Имаш 90% нормалних финих, културних и добронамерних људи, али се они по српским медијима ретко када виде и чују због 10% оних агресивних, бучних, примитивних и неваспитаних.

А схваташ већ, сваки блогер ће својим коментарима сам себи одредити којој од те две групације неједнаке бројности припада.








(Мало пригодне музике и за овај мој коментар, али уједно и за Фуксову тему на овом посту.)
tasadebeli tasadebeli 10:42 07.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

nepopustljiv
apacherosepeacock
Dobro, ponovio sam. (Eno gore).


Tasa nema muda da tebi jasno prebaci (kao sto bogoradi svima ostalima vec 200x u 2 dana) sto nisi otvorio blog na godisnjicu Oluje..

Nego onako izokola.

Kao zadovoljio se sad Hirosimom.

Pa predbaci mu ti - ne mora sve Tasa.



Ма пусти... Не вреди се убеђивати.

Једнога дана ће ми сви ти дотични бити неизмерно захвални што сам им вештачким дисањем одржао Блог Б92 у у животу сада, ових дана, када му се "колеба душа у тијелу" док се чује шапат, такорећи ромор и мрмор:

"Трт, мрт, живот или смрт..."



Atomski mrav Atomski mrav 16:36 07.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

Једнога дана ће ми сви ти дотични бити неизмерно захвални што сам им вештачким дисањем одржао Блог Б92 у у животу


tasadebeli tasadebeli 09:05 08.08.2019

Re: И да закључим (искрено) за крај - кавурма!

Atomski mrav
Једнога дана ће ми сви ти дотични бити неизмерно захвални што сам им вештачким дисањем одржао Блог Б92 у у животу





Ааааа, па има ту и оно







Тај део филма ми је некако најдражи, најближи срцу!
ephemeris ephemeris 13:02 06.08.2019

Naslov bloga





Atomski mrav Atomski mrav 13:22 06.08.2019

Re: Naslov bloga

Pobesneli Srbi?
mentol mentol 15:12 06.08.2019

Re: Naslov bloga

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 06.08.2019

Re: Naslov bloga

Igra rečima - Razbiješnjeli Maks s onu stranu okujne kupole, tako bilo prevedeno u SFRYU - čini mi se da sam ga gledao da l' u Odeonu da l' u Balkanu... Ehh...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:25 08.08.2019

Re: Naslov bloga

Rešenje za ćelave bakije #AMrav
- jaka murinha i vojska, lojalna civilnom sektoru a ne klikama.
loader loader 06:22 09.08.2019

Re: Naslov bloga

Ko je SrBaba Zaneti?
docsumann docsumann 14:12 06.08.2019

sav konflikt srpskog i hrvatskog viđenja

novije istorije odslikava se u odnosu prema godišnjici "oluje".



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:35 06.08.2019

sav konflikt srpskog i hrvatskog viđenja

Da. Ono, sukob dva oka u glavi. Danas sam polemisao sa sinom; bili nedavno u BiH; kod Hrvata, Jevreja, Muslimana i Srba u gostima... Kaže on: "Sve mi je to jako čudno." "Pa da, da li možeš ti svojim mozgom čoveka iz XXI veka da skapiraš da smo se tako poubijali?" "Ne mogu, nije mi jasno i nikada neću iskapirati."
loader loader 20:42 09.08.2019

Re: sav konflikt srpskog i hrvatskog viđenja

Ono, sukob dva oka u glavi.

... се зове очи чакарасте.
omega68 omega68 17:33 06.08.2019

Auh

Било је то оживљавање мојих најцрњих предосећаја
ЛИНК

Nacistički vođa Adolf Hitler, koji je kriv za milione nastradalih u Drugom svetskom ratu, smatrao je da je "arijevska rasa superiorna" i jedina prava, dok je Jevreje prezirao i smatrao ih inferiornim. Međutim, poslednja istraživanja istoričara pokazuju da je upravo i sam bio pripadnik, kako je smatrao, "inferiorne rase".

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:37 06.08.2019

Re: Auh

I, šta sada to pokazuje? Šta da mu se ta baba kresnula sa Srbinom? Kakve to veze ima s bilo čim?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:08 06.08.2019

Re: Auh

I 'oću da vidim ta dnk istraživanja. Dok ne vidim dokaze, kresnuo ju je ja l' Srbin ja l' Rvat.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:59 06.08.2019

Nezavisna Država

dodaje da su odnosi Izraela i Srbije solidni

Ovo je dovoljno
a ovo

da se čini da su odnosi sa Zagrebom jači

apsolutno nevažno

Neka se voli ko s kim hoće, nek se ljube grle, zaboravljaju, ne zaboravljaju, opraštaju, ne opraštaju...njihova stvar.
Što bi Srbiju trebalo da bude briga da li je Izrael zaboravio NDH?
I nema razloga da se Srbija poredi sa Hrvatskom, posebno ne po odnosima sa Izraelom.
Tri nezavisne države su u pitanju, nezavisna država Hrvatska, Srbija i Izrael, i sve tri vode samostalne politike, čemu poređenje?
munjara munjara 22:41 06.08.2019

ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Moj sukob s Hrvatima
počinje u ranom djetinjstvu
onomad kad sam buljeći
kroz prozor crvenog
renaulta četvorke
na makarske pejzaže
i nasmijano lice preplanulog Dalmatinca
uspoređujući radničko crnilo kože svog oca
i njegovu brižno njegovanu put
shvatio
da su sebi namijenili Lastovo, apartmane i Poljud
a meni da budem njihov graničar.
čuvarkuća,
prstoljub.
Na pustim poljima Duvneta, Livneta, Govneta i Paganije.

I da ih cijeli život uvjeravam
da sam njihov
i da moja kockasta glava ne vrijedi manje

Život s Hrvatima stalno je pravdanje
nikada pokorenom fašizmu

I tu ne mislim na Pavelićeve pudlice
nevažni su i retardirani.
mislim na bečke konjušare
čiji se zloduh bečke palanke
razlio u svaku poru hrvatskog društva

Glede te cijele povijesne zbiljnosti
ja samo mogu
ovako pjesnički
i u prenesenom značenju
da im Jebem
Mater

btw, ovo obvezno obrazovno štivo posvećujem ujedno svim slavoncima, konavljanima, bosancima, kotoranima, ličanima, zemuncima, banijcima, korduncima, i svima koji se iz svojih nekih renaulta četvorki, osjećaju ovako isto.

115115
13 komentara
njonjo njonjo 17:45 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

munjara
ivan šušnjara aka Nikola Zirdum
Moj sukob s Hrvatima
počinje u ranom djetinjstvu
onomad kad sam buljeći
kroz prozor crvenog
renaulta četvorke
na makarske pejzaže
i nasmijano lice preplanulog Dalmatinca
uspoređujući radničko crnilo kože svog oca
i njegovu brižno njegovanu put
shvatio
da su sebi namijenili Lastovo, apartmane i Poljud
a meni da budem njihov graničar.
čuvarkuća,
prstoljub.
Na pustim poljima Duvneta, Livneta, Govneta i Paganije.

I da ih cijeli život uvjeravam
da sam njihov
i da moja kockasta glava ne vrijedi manje

Život s Hrvatima stalno je pravdanje
nikada pokorenom fašizmu

I tu ne mislim na Pavelićeve pudlice
nevažni su i retardirani.
mislim na bečke konjušare
čiji se zloduh bečke palanke
razlio u svaku poru hrvatskog društva

Glede te cijele povijesne zbiljnosti
ja samo mogu
ovako pjesnički
i u prenesenom značenju
da im Jebem
Mater


Autor se u nastupu iskrenosti razgolitio kao mali, pokvareni, zavidni, gubitnik.
Ukratko pokazao se (biti ću fin) kao jako loš čovjek.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:50 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Eej, di si ti buraz! Ma-a, to je naš mali, sitni hejt. Al' ima toga i kod vas. Kao neka naša Торцида... У принципу, толико смо слични - ваљда се и мрзимо толико - ne volim te jer smo isti; kaj bi rekel naš brat u Kristu, Цане Партибрејкерс.
nepopustljiv nepopustljiv 18:05 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs
Eej, di si ti buraz! Ma-a, to je naš mali, sitni hejt. Al' ima toga i kod vas. Kao neka naša Торцида... У принципу, толико смо слични - ваљда се и мрзимо толико - ne volim te jer smo isti; kaj bi rekel naš brat u Kristu, Цане Партибрејкерс.

Na koga misliš da smo slični?!
Ako na te koje ja mislim da misliš, onda - ne da nismo slični, nego nismo ni blizu.
Porediti njih sa nama nije normalno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:23 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Hrvati i mi, najbliža dva naroda na Planeti; a zakrvljeni. Ja sam, srećom, Židov iz Kroacije, pa sam operisan od vašeg bro-eat-bro tripa. Ej, izvini, s klincima sam, nemam trenutno strpljenja za tebe, kao ni za majstore. Da imam utoku, pucao bih vam u noge, mislim majstorima i Vijetnamcima.
nsarski nsarski 18:29 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs
Hrvati i mi, najbliža dva naroda na Planeti; a zakrvljeni. Ja sam, srećom, Židov iz Kroacije, pa sam operisan od vašeg bro-eat-bro tripa. Ej, izvini, s klincima sam, nemam trenutno strpljenja za tebe, kao ni za majstore. Da imam utoku, pucao bih vam u noge, mislim majstorima i Vijetnamcima.


OY!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:12 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Чисти Зен-славизам.
njonjo njonjo 20:14 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs
17:50 08.08.2019
Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum
Eej, di si ti buraz! Ma-a, to je naš mali, sitni hejt. Al' ima toga i kod vas. Kao neka naša Торцида... У принципу, толико смо слични - ваљда се и мрзимо толико - ne volim te jer smo isti; kaj bi rekel naš brat u Kristu, Цане Партибрејкерс.


Ja ne govorim o narodima nego osobama. Ja u životu (imam puno godina) nisam rekao ni napisao ništa slično o nijednom narodu ili naciji. Ne znam po čemu sam ja sličan liku koji je u stanju napisati i objavati ovako nešto.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:33 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Pa lipo - zamisliš fana Torcide, i to su ti naši. Isti Balkans kind's transliteration of the hatred - ista ekipa, samo se vi krstite na lijevo, oni na desno, al' ista škvadra.

njonjo njonjo 21:06 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs
20:33 08.08.2019 / *novo
Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum
Pa lipo - zamisliš fana Torcide, i to su ti naši. Isti Balkans kind transliteration of the hatred - ista ekipa, samo se vi krstite na lijevo, oni na desno, al' ista škvadra.

Mislim da je tvrditi da su Hrvati i Srbi braća koja se mrze otkrivanje tople vode.
Ja pričam o nečem drugom. Nema ništa lakše nego se pokakiti po onom drugom. Beskrajne su nam mogućnosti u vezi toga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:29 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Ne, nego ćeš reći: "Žao mi je, brate, oprosti za sve što sam te iscimao, šta možemo uraditi da ponovo budemo bliski?" Uvek je lakše kričiti: "Ubij, zakolji da bližnji ne postoji"; kao raznorazna govna koja su tebi polupala domovinu a meni ubila brata (Arkanovci: da, dobro čitaš).
tasadebeli tasadebeli 22:23 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs

Ja sam, srećom, Židov iz Kroacije,



Јбт, Срки, има ли нека нација на овој планети чији ти ниси припадник и нека држава чију сошку немаш?





hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 08.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Hrvati i mi, najbliža dva naroda na Planeti; a zakrvljeni. Ja sam, srećom, Židov

Znači Hrvati i Židovi su ta dva najbliža naroda?
Samo da preciziramo.
Ok, ne smeta, ni iz džepa ni u džep, volite se, družite, nek je sa srećom.
njonjo njonjo 06:44 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

ivan šušnjara aka Nikola Zirdum
Moj sukob s Hrvatima
počinje u ranom djetinjstvu
onomad kad sam buljeći
kroz prozor crvenog
renaulta četvorke
na makarske pejzaže
i nasmijano lice preplanulog Dalmatinca
uspoređujući radničko crnilo kože svog oca
i njegovu brižno njegovanu put
shvatio
da su sebi namijenili Lastovo, apartmane i Poljud
a meni da budem njihov graničar.
čuvarkuća,
prstoljub.
Na pustim poljima Duvneta, Livneta, Govneta i Paganije.

I da ih cijeli život uvjeravam
da sam njihov
i da moja kockasta glava ne vrijedi manje

Život s Hrvatima stalno je pravdanje
nikada pokorenom fašizmu

I tu ne mislim na Pavelićeve pudlice
nevažni su i retardirani.
mislim na bečke konjušare
čiji se zloduh bečke palanke
razlio u svaku poru hrvatskog društva

Glede te cijele povijesne zbiljnosti
ja samo mogu
ovako pjesnički
i u prenesenom značenju
da im Jebem
Mater

btw, ovo obvezno obrazovno štivo posvećujem ujedno svim slavoncima, konavljanima, bosancima, kotoranima, ličanima, zemuncima, banijcima, korduncima, i svima koji se iz svojih nekih renaulta četvorki, osjećaju ovako isto.


Evo tko je 1991. godine terorizirao rušio palio i pljačkao po Konavlima, Cavtatu,okolici Dubrovnika i drugdje po Dalmaciji. To su, dakle, bili zavidni, istraumatizirani i iskompleksirani ljudi iz renaulta 4.
Ovo je manifest tih jadnika jer drugog razloga da rade to što su radili nije bilo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:25 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

hoochie coochie man
Hrvati i mi, najbliža dva naroda na Planeti; a zakrvljeni. Ja sam, srećom, Židov

Znači Hrvati i Židovi su ta dva najbliža naroda?
Samo da preciziramo.
Ok, ne smeta, ni iz džepa ni u džep, volite se, družite, nek je sa srećom.


Briši bre, Nedićevac. Rekao sam da me zaobiđeš.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:35 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

njonjo


Evo tko je 1991. godine terorizirao rušio palio i pljačkao po Konavlima, Cavtatu,okolici Dubrovnika i drugdje po Dalmaciji. To su, dakle, bili zavidni, istraumatizirani i iskompleksirani ljudi iz renaulta 4.
Ovo je manifest tih jadnika jer drudog razloga da rade to što su radili nije bilo.

Kod nas, na periferiji Beograda, 1991. baš takve je regrutovao Arkan - dakle SDB; da idu na ratište. Kod mene u kvartu, najveći šljam se prijavljivao da ide na hrvatsko ratište, najveći ološ. Arkan im je davao zeleno svetlo da siluju, pljačkaju, rade šta hoće samo da se prijave na ratište. Isto je bilo i 1998. sa Kosovom. Mi smo (moja braća i ja); budući da nas je deda Srbin, oženjen hrvatskom Židovkom, učio da je ostrašćeni nacionalizam odlika primitivnih ljudi i da nipošto ne stupamo u rat jer je projektovan da bi se klike obogatile; se klonili takvih ljudi i priključili polako anti-ratnoj kampanji u Beogradu. Moj najstariji rođeni brat je, kasnije u Beogradu, platio životom sukob sa Arkanovcima... Kasnije je Služba sama skinula Ražnatovića kada im nije više bio potreban, a danas je, nakon dve decenije demokratske tranzicije njegova gospoja kulturni obrazac mladima u Srbiji... (i ne samo u Srbiji).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:01 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

tasadebeli
Srđan Fuchs

Ja sam, srećom, Židov iz Kroacije,



Јбт, Срки, има ли нека нација на овој планети чији ти ниси припадник и нека држава чију сошку немаш?



Univerzalni čovek - pisali su ruski idealisti o tome (Leontjev, Solovjov, Berđajev) - naime, priroda, prirodno ishodište Odiseje* transcendiranog iz okova primordijalnog tribalnog ljudskog bića je u univerzalnoj čovečnosti; šta znači - da u svakom čoveku vidiš delić sebe. Pisao je Berđajev sjajno o tome u završnim godinama svog stvaralaštva (posle II sv. rata). Inače, od soški, imam pravo na mađarsku, hrvatsku, srpsku i izraelsku; a žena bi mogla da kopa i češku i austrijsku, al' koj' će nam - sa srpskom možeš da pališ po tim vašim Nesvrstanima, sa izraelskom po Zapadu 'de oćeš... Ja skupljam kintu za Vijetnam sada; da se utvrdimo na Istoku pre nego krenemo u zapadnu Rekonkvistu.
tasadebeli tasadebeli 09:20 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs

po tim vašim Nesvrstanima



Што, бре, мојим?

Нисам их ја омацио.

То питај ове што још увек носе црвене мараме око врата (иако сада неки од њих већ имају и по 80 година) и заклињу се на верност и лојалност највећем сину наших народа и народности диљем лијепе наше СФРЈ... Хвала богу, већ три деценије бивше и почивше...








The song includes a "found sound"—an exorcism performed by an anonymous exorcist—over Afrobeat music similar to that Byrne and Eno had used in the Talking Heads album Remain in Light. The exorcism was to have been a recording of Kathryn Kuhlman, but her estate prohibited the use of her voice. The phrase "Jezebel spirit" is referencing a woman in the Book of Kings in the Hebrew Bible. Based on stories in that chapter, Jezebel has become associated with prostitution.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:57 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Ti si bio u BGD-u kada su osnovani. Dobro, jesi imao godina kao moja Nituška, al' nema veze, kriv si, pošto si Srbin, a mi smo krivi što smo živi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:21 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

А јест' та Изабела (Језавеља, како ју је Ђура Даничић прекрстио) била бичерка. Побила нам пола пророка по Галилеји. Постоји читава манастирско-синагожна култура споменика посвећена Илији, Илијино доба, Прва књига о царевима; имају и католици и православни галилејски, као и јудаисти целу културу посвећену Илији. Код галилејских хришћана, Арапа католика и православних, две од три цркве су посвећене Ђорђу (Ђоле им је национални светитељ као нама Свети Сава, кева Палестинка хришћанка †) а трећа Илији... Има и јужније, у Самарији, илијинске културе али се зентају ови из хрватске и српске цркве да иду тамо, због исламиста (у Самарији језгро палестинског отпора) па слабо залазимо. Ал' ја волим Илију. Готивац био. Мало плаховит тип, као Мојсије, или Симон-Петар доцније. Али, прави Израиљац у којем нема лукавства - што је говорио Је'шуа доцније за Натанаела... Наравно, да не говоримо да је Илија, уз Мојсија, крајеугаони камен православне духовности (и код католика, и код православних, и код јудаиста).

† подсети ме да нам је ту у Новом Саду другар Палестинац, из Витлејема, с породицом, треба да му се јавим. Ето, нека корист од овог блога!
nepopustljiv nepopustljiv 19:10 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

njonjo
ivan šušnjara aka Nikola Zirdum
Moj sukob s Hrvatima
počinje u ranom djetinjstvu
onomad kad sam buljeći
kroz prozor crvenog
renaulta četvorke
na makarske pejzaže
i nasmijano lice preplanulog Dalmatinca
uspoređujući radničko crnilo kože svog oca
i njegovu brižno njegovanu put
shvatio
da su sebi namijenili Lastovo, apartmane i Poljud
a meni da budem njihov graničar.
čuvarkuća,
prstoljub.
Na pustim poljima Duvneta, Livneta, Govneta i Paganije.

I da ih cijeli život uvjeravam
da sam njihov
i da moja kockasta glava ne vrijedi manje

Život s Hrvatima stalno je pravdanje
nikada pokorenom fašizmu

I tu ne mislim na Pavelićeve pudlice
nevažni su i retardirani.
mislim na bečke konjušare
čiji se zloduh bečke palanke
razlio u svaku poru hrvatskog društva

Glede te cijele povijesne zbiljnosti
ja samo mogu
ovako pjesnički
i u prenesenom značenju
da im Jebem
Mater

btw, ovo obvezno obrazovno štivo posvećujem ujedno svim slavoncima, konavljanima, bosancima, kotoranima, ličanima, zemuncima, banijcima, korduncima, i svima koji se iz svojih nekih renaulta četvorki, osjećaju ovako isto.


Evo tko je 1991. godine terorizirao rušio palio i pljačkao po Konavlima, Cavtatu,okolici Dubrovnika i drugdje po Dalmaciji. To su, dakle, bili zavidni, istraumatizirani i iskompleksirani ljudi iz renaulta 4.
Ovo je manifest tih jadnika jer drugog razloga da rade to što su radili nije bilo.

Nemoj da pričaš da je tako bilo!
I baš ništa nije bilo pre toga.
Od okupljanja ustaške gamadi u Lisinskom.
Od ubijanja Josipa Rajhla Kira.
Od izjave đubreta Tuđmana kako je srećan da mu žena nije Srpkinja ni Jevrejka - popraćene frenetičnim aplauzom mase.
Do njegove izjave da Hrvatske ne bi bilo da nije bilo rata.
Do toga da će biti jeftinih srpskih kuća.
Daleko su ti događaji koje pominješ.
Da ne idemo do poskočica i veselja uz Jasenovac i Gradišku Staru.
Naravno - svakom je njegova muka najteža.
No, Hrvati su i prebacili ustaški Pavelićevski plan. Pobiti, pokatoličiti, proterati.
Kamo sreće da i šačica preostalih Srba krene iz lepe vaše - da se konačno naspavaju kao ljudi.
tasadebeli tasadebeli 20:32 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs
Ti si bio u BGD-u kada su osnovani. Dobro, jesi imao godina kao moja Nituška, al' nema veze, kriv si, pošto si Srbin, a mi smo krivi što smo živi.



Ма јок, три године сам млађи. Ш'о би се рекло, још сам се мућкао у ћалетовим и кевиним епруветама. (Има и она другачија безобразнија верзија за ћалета од епрувета, али нећу да је кажем. Није родно равноправна.)

Али крив сам свакако. Ту си у праву. Где си ти видео Србина да није крив за нешто?

Ја, рецимо, ето памтим да се ово згодило у милом нам граду у тренутку када је друг Тито био на свом последњем самиту несврстаних у Хавани.

Ишао из ноћи у ноћ на Славију да аплаудирам човеку.








Мени је, брате, Васа Опел у том тренутку звучао некако истинскије несврстан од свих несврстаних што сам их гледао преко тв да се рукују у Хавани.

Из Житорађе! Земљак Цеце Арканове и Дачића!

Иди, јави се човеку. То је паметније него да овде тандрљамо глупости тек да нам прође време.

Будимо људи иако смо Јевреји!
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Kamo sreće da i šačica preostalih Srba krene iz lepe vaše

Često ovo pišeš ali grešiš, baš mašiš.
Nije to sreća, to je nesreća.
Ti ljudi nisu samo Srbi, oni su isto toliko i Ličani, Krajišnici, Baranjci....
Srpstvo im je samo deo identiteta, a zavičaj je važan koliko i nacija, nekome i više.
Pa tako ne može biti sreće, niti se može naspavati neko ko je prisiljen da napusti svoju kuću, zavičaj, da se odrekne dela sebe, svog identiteta.
Ni tu gde bi došli ne bi bili baš među svojima, opet bi se nekako odvajali.
Pa vidiš da smeta ijekavica u krugu dvojke.

Kamo sreće bi bilo da se svi proterani vrate, a šta misliš kako bi na to reagovala Hrvatska, svi u njoj, od predsednice do poslednjeg šrafa u vlasti, a i "pučanstvo"?
E tako, kao što svi znamo da bi reagovali, tako bi reagovali oni koji se klinče europejstvom.

A prava sreća, ne sreća, pravda, normalno stanje bi bilo da je sve to Srbija, pa da ti ljudi budu i u svojoj državi i u svome zavičaju.

Ali tu šansu smo prokockali, to se više ne vraća, kao što nije moguće očekivati da (civilizovani) Hrvati dopuste Srbima da se vrate u svoj zavičaj.

Ostaje nam da to shvatimo, da definišemo stanje i strane u njemu, i da se pazimo.
Sreće tu nema, ali kad nema sreće i oprez uz dovoljno džebane pomaže.
njonjo njonjo 21:30 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

nepopustljiv
Nemoj da pričaš da je tako bilo!
I baš ništa nije bilo pre toga.
Od okupljanja ustaške gamadi u Lisinskom.
Od ubijanja Josipa Rajhla Kira.


Kad jed bilo okupljanje na Gazimestanu I Miloševićeva najava ratova??
Da se tamo možda nije okupila gamad??
Na svako tvoje "prije" ja imam još prije. I prije Jasenovca. Ali za zločine nikakvo "prije" nije opravdanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Srđan Fuchs
hoochie coochie man
Hrvati i mi, najbliža dva naroda na Planeti; a zakrvljeni. Ja sam, srećom, Židov

Znači Hrvati i Židovi su ta dva najbliža naroda?
Samo da preciziramo.
Ok, ne smeta, ni iz džepa ni u džep, volite se, družite, nek je sa srećom.


Briši bre, Nedićevac. Rekao sam da me zaobiđeš.

Važi.
Samo ću, kad budem pored sprave sa koje se lakše piše, pokušati da razjasnim nešto oko onoga ko bi a ko ne bi odavao Jevreje, a onda može zaobilaženje.
Ali samo ako je obostrano, bedni pokušaji sa banovanjem pa ogovaranjem neće proći.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:21 09.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Rekao si šta si imao. Prodao bi me, to je to, zaista nema razloga da se nastavljamo više. To je to - nema mesta za tebe više u mom vagonu...
predatortz predatortz 07:38 10.08.2019

Re: ivan šušnjara aka Nikola Zirdum

Prodao bi me, to je to,


Prestani da lažeš!
Čovek je, kako i spada, ironično odgovorio na prilično bezobrazno i glupo pitanje.
Svakome, ko nije glup ili zlonameran, bilo je jasno da se radi o ironiji jer onako bezobrazno pitanje ne zaslužuje ozbiljan odgovor.

Drugi put banuješ čoveka jer se ne slažeš sa njegovim stavovima, pravdajući to ovom glupom podmetačinom. To govori o tebi, ne o njemu.
Na onakvo retardirano sročeno pitanje bih ti odgovorio potpuno isto. Kao i većina ovde, verujem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana