Vukova ( nije Branković) javna patnja za DSS-om..

Drago Kovacevic RSS / 03.05.2008. u 22:01

ko devojci sreću kvari?
ko devojci sreću kvari?
Na televiziji svog budućeg koalicionog partnera Palme, gostovao je večeras ministar spoljnih poslova i veliki potrošač kerozina ( po sopstvenom iskazu već dva meseca ne izlazi iz aviona), Vuk Jeremić. U Jagodinu nije mogao avionom, nego verovatno kolima, ako u međuvremenu gazda Palma nije izgradio aerodrom. Prilikom svakog njegovog nastupa koji je duži od dva minuta, ja ostanem fasciniran trudom ovoga mladoga čoveka da znanje prikupljeno na najboljim svetskim univerzitetima traći na način poznat u narodu kao prodaja belih za prave bubrege....Čovek je, večaras, motivisan potrebom da doda doprinos u izbornoj trci i učešću u vladi svojoj stranki, zapravo kazao kako on i ministar za Kosovo, Samardžić, u konsulaticiji sa Koštunicom i Tadićem, bez obzira na ovo što se događa u kampanji među njihovim strankama, vode jedinstvenu politiku vezanu za Kosovo, i da tu ne treba biti ama baš nikakve sumnje. Tek malo, blago i da blaže ne može biti, kritikovao je one koji potpis stavljen na SSP nazivaju izdajom. I nakon te blage kritike on pokazuje za njih daljnje razumevanje smeštajući to, tek, u ružne događaje izborne kampanje.Sve je naravno, garnirao žestokim gestama u kojima naročito prsti, ruke i mišići na licu koji podižu i spuštraju naočare imaju ključnu ulogu.

Pričao je tako mladi ministar, ruke su mu plele po stolu i nemilo sekle prazninu između njega i voditelja na način koji je najsličniji radu ruku pletača nameštaja od rakite. Dve trećine toga što je kazao nije imalo ama baš nikakvoga sadržaja, ako sadržajem ne računamo ministrovo hvalisanje kako se ceo svet divi veštini naše diplomatije, što će reći njega, Samardžića, premijera i predsednika. Čekao sam da čujem šta je smisao tog njegovog jednosatnog gostovanja, osim da pojasni kako nije lepo nikoga zvati izdajnikom, kad dođe taj trenutak. Kaže Vuk ovako...otprilike....kaže, eto mi smo jednoglasno doneli Ustav, doneli rezolucije, bili stoposto jedinstveni oko Kosova. To je, nastavlja on veliko dostignuće, velika manifestacija naše snage i odlučnosti.

I onda je došao LDP, nastavlja Vuk. Više nismo bili stoposto jednoglasni nego 95 posto. I šta "žulja" mladog ministra žestokih gesti. Želja za ponovnom stopostotnom sabornošću, pa ponesen tom željom konačno kreće u eksplikaciju novoga poželjnoga. Kaže ovako. Eto, ako u novi parlament ne uđe LDP, a može se dogoditi, opet kaže on, da ne uđe jer je oko cenzusa, mi ćemo opet biti stoposto jedinstveni.

Stvarno, "svakoj devojci nešto sreću kvari"...o))

I završi ta jednosatna verbalna gnjavaža na Palma TV. No, nije ona bila bez poruka. Mladi ministar je došao na ličnu TV budućeg koalicionog partnera da nešto poruči.Ta, onaj ko je bar deset dana mesečno u Njujorku, ne ide u Jagodinu tek tako. Njegove poruke sam ovako protumačio. Dobro, sa vama gosn Palma mi već imamo dogovor. Potrebno je da još u našu družinu prevedemo narodnjake i evo, počinjemo sa tom pričom. Do septembra ćemo već naći neki model, za sve prihvatljiv, i nastaviti vladati kao i do sada. Samo da još nije toga LDP-a....

P.S. Primer TV Palma je čista zloupotreba zakona o radio difuziji. To je televizija predsednika jedne stranke koji je maksimalno koristi u najuže političke svrhe.Partijska televizija u javnom etru. Iz istoga razloga sadašnja politička klasa je ukinula TV BK. Tu su potpuno jedinstveni bili svi, od Dinkića do Tome Nikolića. U Palminom slučaju niko ni da pisne. Palma im svima treba. Vlasti da bi i dalje bila večna vlast samo sada uz direktniju podršku Palme i SPS, radikalima da bi i dalje bili večita opozicija koja izvlači iz svega korist kao i vlast.

 

Atačmenti



Komentari (114)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Zeks Zeks 22:25 03.05.2008

hahahahahohohohoho

Čovek je večaras motivisan potrebom da dade doprinos u izbornoj trci i sigurnom učešću u vladi svoje stranke, zapravo kazao kako on i ministar za Kosovo, Samardžić u konsulaticiji sa Koštunicom i Tadićem, bez obzira na ovo što se događa u kampanji među njihovim strankama vodi jedinstvenu politiku vezanu za Kosovo, i da tu ne treba biti ama baš nikakve sumnje.

Kao i ovaj tekst...
Dve trećine toga što je kazao nije imalo ama baš nikakvoga sadržaja, ako sadržajem ne računamo ministrovo hvalisanje kako se ceo svet divi veštini naše diplomatije, što će reći njega, Samardžića, premijera i predsednika.

Kao i ovaj tekst...
I završi ta jednosatna verbalna gnjavaža

Kao i ovaj tekst...
Vlasti da bi i dalje bila večna vlast samo sada uz direktniju podršku Palme i SPS, radikalima da bi i dalje bili večita opozicija koja izvlači iz svega korist kao i vlast.

Ma idi covece kod njih,i nisi za bolje....
Dawngreeter Dawngreeter 22:27 03.05.2008

Eto...

A ja se ponadao da ce ovo oko SSP-a ipak mozda biti neki stvaran raskol. Kako li mi samo uspeva da se uvek iznova razocaram u DS, ja mislim da bi i blago retardirane foke do sada naucile drugacije...
Unfuckable Unfuckable 22:39 03.05.2008

Re: Eto...

pa...razočaravanje u DS polako poprima obrise nacionalnog blog sporta, don't u think so ?

reče neki čiča svojevremeno : "....e, ako si razočaran, to je samo znak da si bio i ....očaran......"

ne vidim zašto bi DS ispuštao - pred izbore - tako bitnu "glasačku" kartu kao što je Kosovo. Šta je trebalo da kaže - "Zabole me za Kosovo" ????
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:42 03.05.2008

Re: Eto...

ne vidim zašto bi DS ispuštao - pred izbore - tako bitnu "glasačku" kartu kao što je Kosovo. Šta je trebalo da kaže - "Zabole me za Kosovo" ????

Ne radi se o ispuštanju karte...
Radi se o nastavku daljnjeg političkog bauljanja sa Koštunicom...
Tadić, a i Jeremić večeras, sve ovo zovu "predizbornom retorikom"...
Dawngreeter Dawngreeter 22:42 03.05.2008

Re: Eto...

Unfuckable
pa...razočaravanje u DS polako poprima obrise nacionalnog blog sporta, don't u think so ?

[...]

ne vidim zašto bi DS ispuštao - pred izbore - tako bitnu "glasačku" kartu kao što je Kosovo. Šta je trebalo da kaže - "Zabole me za Kosovo" ????


Jest', nacionalni sport maltene.

Iskreno, ne znam sta sam ocekivao. Nisam nista konkretno ni ocekivao. Imao sam neki amorfan, nedefinisan, veoma pazljivo kanalisan optimizam posle potpisivanja SSP-a i to je otprilike sve. Ovo mi sada krsi koncepciju. Jebiga.
JJ Beba JJ Beba 22:56 03.05.2008

Re: Eto...



Palma im svima treba. Vlasti da bi i dalje bila večna vlast samo sada uz direktniju podršku Palme i SPS..."

Exitus Letalis Exitus Letalis 22:59 03.05.2008

Re: Eto...

I onda je došao LDP, nastavlja Vuk. Više nismo bili stoposto jednoglasni nego 95 posto.

znači ponose se i onim 100 posto i onim 95 posto.
možda telefonira na kubu.
dobili ljudi mobilne telefone.
to se zove demokratija.

zezanje na stranu. znači oni se slažu i sa radiklalima i sps-om, samo im fali stranka srpskog jedinstva.
inače taj palma ne samo da je ratovao kao paravojnik, nego i posle rata zabranio romima da se kupaju u bazenu.
to je samo za belce, jelte?

ma neka im je sa srećom.
bolje nisu ni zaslužili nego da ih podržava palma.









bolje 5 posto (al je malo više) u dobrim akcijama nego 100 posto u lošim.

širi dalje!!!
Unfuckable Unfuckable 23:00 03.05.2008

Re: Eto...

Ok momci :
uopšte nisam lud za Jeremićem (dalo se i ranije primetiti)
ali - zašto bi neko u predizbornoj kampanji trebalo da kaže "Zabole me za Kosovo" i zašto se bilo koja priča o Kosovu automatski povezuje sa Koštunicom ?
Jel Kosovo njegovo ?

Iskreno, ne znam sta sam ocekivao. Nisam nista konkretno ni ocekivao. Imao sam neki amorfan, nedefinisan, veoma pazljivo kanalisan optimizam posle potpisivanja SSP-a i to je otprilike sve


ako sam sebi umeš da objasniš ove dve rečenice, onda je to super. Znači, uspećeš i meni...
Gloop, sorry
Ali, by default - dobro je znati u koga / šta se treba razočarati. Ne branim Jeremića, kao što rekoh - ali branim svoju inteligenciju.
A, i nisi naveo kada si se to imao očarati.... - nije zgodno, izgleda - pa 'ajd zamotamo u "amorfno"
man ray loves me man ray loves me 23:01 03.05.2008

Re: Eto...

Kako li mi samo uspeva da se uvek iznova razocaram u DS

ipak, potpisivanje SSP i trucanje kod Palme u Jagodini nisu istog reda velicine... mada, jeremic, say no more.

PS: Ispovedicu vam svoj greh - ja se spremam da odem korak dalje od glasanja za DS, sto je vec dovoljno lose. Da imam mogucnost, srecom ne, na ovim izborima bila bih u iskusenju da glasam za Dinkica - covek je suvi genije! Ono sa akcijama, pa to je fenomenalno. Proniknuo je u samu sustinu birackog tela. Vrhunski cinizam, ali verovatno najefikasnija ideja da se smanji broj radikalskih glasova.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:19 03.05.2008

Re: Eto...

I Milutin bio....kaže, neka si me banovao, zbog Biljane glasaću za vas....o))
jesen jesen 23:20 03.05.2008

Re: Eto...

..eto, ja lepo rekla da mi lici na mladog socijalistu, bas mu stoji zastavica...
die hard die hard 00:10 04.05.2008

Re: Eto...

bolje 5 posto (al je malo više) u dobrim akcijama nego 100 posto u lošim.

širi dalje!!!


Naravno,Exi, naravno.A taj covek loseg mirisa VJeremic kao da iskace i iz Tadicevog plana i nacina misljenja.Cini mi se.Mozda gresim, ali mi se cini da bi Tadic sad stavio nekog drugog na to mesto da moze.Ovaj je najcrnji karijerista koga sam video u zivotu.Ljiga par exccelance.
Dawngreeter Dawngreeter 00:11 04.05.2008

Re: Eto...

Unfuckable
Ok momci :
uopšte nisam lud za Jeremićem (dalo se i ranije primetiti)
ali - zašto bi neko u predizbornoj kampanji trebalo da kaže "Zabole me za Kosovo" i zašto se bilo koja priča o Kosovu automatski povezuje sa Koštunicom ?
Jel Kosovo njegovo ?

Iskreno, ne znam sta sam ocekivao. Nisam nista konkretno ni ocekivao. Imao sam neki amorfan, nedefinisan, veoma pazljivo kanalisan optimizam posle potpisivanja SSP-a i to je otprilike sve


ako sam sebi umeš da objasniš ove dve rečenice, onda je to super. Znači, uspećeš i meni...
Gloop, sorry
Ali, by default - dobro je znati u koga / šta se treba razočarati. Ne branim Jeremića, kao što rekoh - ali branim svoju inteligenciju.
A, i nisi naveo kada si se to imao očarati.... - nije zgodno, izgleda - pa 'ajd zamotamo u "amorfno"


Hteo sam, izgleda neuspesno, reci da sam imao neki dobar feel zbog SSP-a i nisam dalje razmisljao o tome. Bese po sredi neka ideja da je tu nesto dobro i da ide kako treba. Znas ono, super sto su ovo uradili, mozda se do kraja cele price DS vrati na ono sto smo svi zeleli da ta stranka bude. Da sam stao i razmisljao o celoj stvari, verovatno bih zakljucio druacije, ali sam oprezan po pitanju optimizma vezanog za DS pa mi bas i nije bilo do udubljivanja nad njime. Taj nedefinisan osecaj pozitivnosti mi je narusen ovom vescu. Nadam se da je sad malo razumljivije.
Unfuckable Unfuckable 00:21 04.05.2008

Re: Eto...

Znas ono, super sto su ovo uradili, mozda se do kraja cele price DS vrati na ono sto smo svi zeleli da ta stranka bude

pa'i sad : zabole me šta ko o kojoj stranci misli, kao i za DS - meni bi SSP bio ok i da su ga socijalisti ili vadikavi (sic!) potpisali - dakle, ne vezujem ga za bilo koju stranku, nego za Srbiju.
Dobar je za Srbiju
Ne zanima me da mi se neko vraća ili da neko postaje ili da neko pada ..... - zanima me da živimo bolje, a SSP mi liči na to. No matter ko ga potpisao....tj ko bio "izvođač radova"
Zato i rekoh da je "razočaravanje" u DS postalo nacionalni blogosport. ...sa ili bez razloga
Dawngreeter Dawngreeter 00:25 04.05.2008

Re: Eto...

Ne cini li ti se da razgovaramo o dve potpuno nepovezane stvari? Dakako da bi SSP bio dobar cak i da su ga albino pantomimicari koji se zalazu za postnatalni abortus potpisali. Samo, ono, ne pricamo o tome, ne? Ja pricam o mom pogledu na DS, koji se blago poboljsao u jednom trenutku. Lepo je praviti digresije ali stvarno ne umem da prokljuvim zasto sam ti ja kriv ako se tebi prica o necemu drugom.
Unfuckable Unfuckable 00:31 04.05.2008

Re: Eto...

ne čini mi se - replicirao sam na tvoj komentar gde si SSP povezivao sa svojom amorfnošću - ali - premda - ipak - dapače - razočaranošću u ds....
kao što ti jeć jednom rekoh : mojne mi mrsiš, sam si povezao stvari a sada se malko praviš lud.
No problemo.
Btw : ds nije samo narečeni Jeremić, ako već pričaš o "svom pogledu na DS".....
Dawngreeter Dawngreeter 00:36 04.05.2008

Re: Eto...

Sigh.

Jel' bre Nejebivi, jesam ja tebe negde nesto strasno opsovao ili drugacije uvredio a da mi je promaklo? Pocinje ovo malo da me zamara pa samo da znam, jel' se kacimo zato sto volis da se svadjas sa ljudima koji iskazuju stavove in general, ili ocekujes izvinjenje za nesto, ili pak nesto trece sto nisam pametan sam zakljuciti? Cisto pitam jer mi stvarno nije problem da podbadam ad hominem, a izgleda da nisam primetio da smo u nekom trenutku presli na tu formu komunikacije.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:43 04.05.2008

Re: Eto...

Dawngreeter
Sigh.

Jel' bre Nejebivi, jesam ja tebe negde nesto strasno opsovao ili drugacije uvredio a da mi je promaklo? Pocinje ovo malo da me zamara pa samo da znam, jel' se kacimo zato sto volis da se svadjas sa ljudima koji iskazuju stavove in general, ili ocekujes izvinjenje za nesto, ili pak nesto trece sto nisam pametan sam zakljuciti? Cisto pitam jer mi stvarno nije problem da podbadam ad hominem, a izgleda da nisam primetio da smo u nekom trenutku presli na tu formu komunikacije.

Mislim da je nešto drugo u pitanju...
Ne podnosi da mu se dira u političke favorite....i onda se služi argumentima - a šta vi radite crncima -...o))
I sve, kao,iz neutralne pozicije, ma nije me briga...nisam član ni jedne partije, i ti fazoni....

Unfuckable Unfuckable 00:48 04.05.2008

Re: Eto...

Jel' bre Nejebivi, jesam ja tebe negde nesto strasno opsovao ili drugacije uvredio a da mi je promaklo? Pocinje ovo malo da me zamara pa samo da znam, jel' se kacimo zato sto volis da se svadjas sa ljudima koji iskazuju stavove in general, ili ocekujes izvinjenje za nesto, ili pak nesto trece sto nisam pametan sam zakljuciti?


ma kakvi.
nekako mi se više čini da si pljunuo sebe nego mene
ali, ne reče mi ništa o onome gore što napisah...opet mrsiš
kao što rekoh : samo branim ovo malo inteligencije, ništa više
Dawngreeter Dawngreeter 00:59 04.05.2008

Re: Eto...

Aha, pa ok onda. Obojici nam je jasno, siguran sam.
Unfuckable Unfuckable 01:01 04.05.2008

Re: Eto...

naravno da je jasno.
ali, i dalje nisi odgovorio, jasno.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 01:04 04.05.2008

Re: Eto...

Unfuckable
naravno da je jasno.
ali, i dalje nisi odgovorio, jasno.

A, kako bi bilo da prestaneš sa destrukcijom moga posta.....mislim da si preterao...
Unfuckable Unfuckable 01:19 04.05.2008

Re: Eto...

izvinjavam se ako je shvaćeno kao destrukcija - mada ne vidim razlog da se ja izvinjavam zbog Vašeg shvatanja
samo sam odgovarao / reagovao...na mrsomuđenje
zaista mi nije ideja da delujem destruktivno na bilo čiji post, jer znam kako to izgleda - i, nije lepo
dakle, dao sam odgovor, koji je odmah dijagnosticiran kao trol, a malobrže kasnije - uz nešto brisanja i kvalifikacija - i kao destrukcija. napredovasmo.........
izvinjenje autoru & mladim snagama - na neodgovorivim rečima
Dolybell Dolybell 03:14 04.05.2008

Re: Eto...

Jel Kosovo njegovo ?


Problem je što je CRKVA ostala kratkih rukava a ne neko drugi..
Unfuckable Unfuckable 03:19 04.05.2008

Re: Eto...

u postu nije spominjana Crkva
samo fuckin Jeremich, etc...
Crkvica je , maybe, negde iza...pa moremo stići i do Titeka
ali ne tražim dublje razloge za ovakav txt
rekao sam šta sam imao

samo mi nemojte preporučivati - posle svega, a kao "rešenje" - da napustim svoj Grad, Dolybell , please...
alergiju dobijam na to
Vračarac Vračarac 08:04 04.05.2008

Re: Eto...

Poštovani Drago, Nisam bio lenj (slobodno možete reći da sam bio dokon) pa sam analizirao 10 od poslednjih trinaest vaših tekstova na ovom blogu (poslednja 3 uključujući ovaj nisam stigao) i došao sam do jednog veoma interesantnog rezultata, naime samo u osnovnim tekstovima dakle bez komentara replika itd. vi ste pomenuli sledeće stranke, njihove lidere ili kaolicione partnere u sledećoj srazmeri
DS -58 puta
DSS - 26 puta
LDP - 11 puta
SRS - 11 puta
SPS - 6 puta
Prihvatam mogućnost greške u brojanju od +/- 10%
Dakle, stiče se utisak da ste vi u stavri potajno zaljubljeni, ili bar opsadnuti DS-om pošto ga pominjete gotovo 6 puta više nego stranku kojoj pripadate. Dakle ostaju samo dve mogućnosti, ili ste zadužili pogrešnu partijsku knjižicu (ko zna koju po redu) ili vam je partijski zadatak vređanje DS.
Što se mladog ministra Jeremića tiče, meni lično se on prilično dopada. Zadovoljan sam njegovim angažovanjem i velikom energijom. Čini mi se sa je jedan od boljih ministara. Verujem da je Vuk Jeremić pravio i greške ali baš zato smatram da bi baš vi Drago mogli da mu se ponudite za pomoć s 'obzirom na vaše lično iskustvo u obavljanju javnih funkcija u državi koje više nema a u kojoj se Jagodina nikada nije nalazila. U ostalom ukoliko se ne varam i vi ste se sretali sa stranim državnicima i predsednicima i to gle koincidencije, takođe država koje više ne postoje. Cenim da ćete kao odgovoran čovek, Srbin ličnim iskustvom pomoći mladom ministru.
Već više puta ste mi pretili "sabljom" i brisanjem, ja se nadam da je ovim komentarom nisam zaslužio a ako koji slučajem jesam izvolite, moja glava vam stoji na panju.
adam weisphaut adam weisphaut 08:37 04.05.2008

Re: Eto...

isam bio lenj (slobodno možete reći da sam bio dokon)

An idle mind is the devil's playground.


Što se mladog ministra Jeremića tiče, meni lično se on prilično dopada. Zadovoljan sam njegovim angažovanjem i velikom energijom. Čini mi se sa je jedan od boljih ministara.

Za trenutak sam se ponadao da je ovo ironija...
Vuk je smešna pojava što samo po sebi nije kažnjivo ali je neoprostivo za jednog šefa diplomatije. Još ne mogu da shvatim da je pored jednog Ivana Vejvode DS postavila ovog tajkunskog sina, čiji smešni izgled, afektirano naglašavanje i nemušte rečenice jesu razlog zašto je on the laughing stock of diplomacy.
Tata kupi mi mesto ministra spoljnog, bicikli i trotinet, pls.
man ray loves me man ray loves me 11:55 04.05.2008

Re: Eto...

the laughing stock of diplomacy.

cut him some slack - ko mu je klijent? mislim, sa koliko elokvencije i erudicije treba covek da ponavlja kostunicine bljuvotine pa da izazove postovanje? mission impossible.
Brooklyn Brooklyn 16:59 04.05.2008

Re: Eto...

Za trenutak sam se ponadao da je ovo ironija...
Vuk je smešna pojava što samo po sebi nije kažnjivo ali je neoprostivo za jednog šefa diplomatije. Još ne mogu da shvatim da je pored jednog Ivana Vejvode DS postavila ovog tajkunskog sina, čiji smešni izgled, afektirano naglašavanje i nemušte rečenice jesu razlog zašto je on the laughing stock of diplomacy.
Tata kupi mi mesto ministra spoljnog, bicikli i trotinet, pls.

covek nije kriv ni za to kako izgleda, ni za to ko mu je otac. mozes ti bolje, ovako si na nivou kurira.
adam weisphaut adam weisphaut 18:18 04.05.2008

Re: Eto...

covek nije kriv ni za to kako izgleda, ni za to ko mu je otac. mozes ti bolje, ovako si na nivou kurira.

Brooklyn, da li bi ovako nesikusan kandidat za ministra MIP tek tako izbio u prvi plan bez roditeljske podrške?
Nenad M. Nenad M. 19:25 04.05.2008

Re: Eto...

vi ste pomenuli sledeće stranke, njihove lidere ili kaolicione partnere u sledećoj srazmeri
DS -58 puta
DSS - 26 puta
LDP - 11 puta
SRS - 11 puta
SPS - 6 puta
Prihvatam mogućnost greške u brojanju od +/- 10%


ala si ti dokon, mislim ja ovo ne bih ni da mi plate :)))

to se mladog ministra Jeremića tiče, meni lično se on prilično dopada. Zadovoljan sam njegovim angažovanjem i velikom energijom. Čini mi se sa je jedan od boljih ministara.

jadna Vlada u kojoj je Jeremic jedan od boljih ministara!
Treger Treger 20:06 04.05.2008

Re: Eto...

Pošto si inteligentan onda nećeš imati problema da shvatiš da se i dalje nastavlja ista igra sa EU i narodom. Prvo ako ne ispunimo uslove koji stoje pred nama pre svega saradnja sa Hagom možemo ići dalje. Ako pokažameo da ne poštujemo naše obaveze koje smo preuzeli onda nema garancije da će mo poštovati SSP.Drugo ovdašnje "političke partije" i dalje neće da priznaju i kažu ono što svi znaju, a to je da zbog glupe politike koju je vodio Sloba i klika oko njega mi nismo bili članica UN i ne možemo se pozivati da je priznavanje Kosova otimanje teritorije države članice ujedinjenih nacija. Ratovali smo za Kosovo i izgubili. Naš pregovarački tim se lepo obukao u Beču ali nije se bavio pregovorima.Važnije im je bilo koliko kilograma ima Ahtisari da li je potkupljen i tako sve nipodopoštovanje celog sveta, a onda kada smo svoju šansu ispustili onda su krivi drugi taražimo nove pregovore itd. Kako mi očekujemo da neko sa nama pregovara kada mi sve ono što smo kao država prihvatili i potpisali ne poštujemo. Da smo nešto ispoštovali moždabi nas svet gledao drugačijim očima.
Treger Treger 21:30 04.05.2008

Re: Eto...

Kada si tako inteligentan onda objasni kako to da Tadi'eva vojska nije uhvatila ratne zločince i da VOA ne polaže račune o tome gde se kriju najtraženiji Srbi u EVropi i koji su nam velika prepreka za ulazak u Evropu.I zašto mu je šef diplomatije mladi socijalista pripadnik onih koji su nas udaljalili od Evrope. Kako to da Koštunica koji je manjna u vladi radi šta hoće a Tadićevi ministri to posmatraju. Ako je državnik zašto je prepustio Koštunici da obori vladu i da tehnički vlada još skoro godinu dana i da nas još dalje udaljavati.
jesen jesen 22:40 03.05.2008

ministar..

...taj mali ministar meni lici na dacica i percevica u mladim danima....pravi mladi slobin socijalista...spolja mu se ne vide te cuvene skole sto je zavrsio....verovatno sve sto zna cuva samo za sebe...:))....ja sam ipak optimista i nadam se da nece praviti vladu sa dss-om, mozda ce traziti podrsku dacica kao manjinska vlada pa zato mali prica na palmi...no, videcemo...bice zanimljivo 12.05......
trener trener 22:47 03.05.2008

"jabba (Palma)"

U Palminom slučaju niko ni da pisne. Palma im svima treba.


Zašto vas čudi, on je stari,"prekaljeni" DB-ovac.Kako je samo promenio priču poslednjih nedelju - dve.
Ovo me jako asocira na...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 22:51 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

trener
U Palminom slučaju niko ni da pisne. Palma im svima treba.


Zašto vas čudi, on je stari,"prekaljeni" DB-ovac.Kako je samo promenio priču poslednjih nedelju - dve.
Ovo me jako asocira na...

Ne čudi me....
Radmilovi kadrovi su uvek tu, na raspolaganju...o))
JJ Beba JJ Beba 22:58 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

Radmilovi kadrovi su uvek tu, na raspolaganju...o))

radmilo uživa u jagodini i samo ih posmatra
:)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:10 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

JJ Beba
Radmilovi kadrovi su uvek tu, na raspolaganju...o))

radmilo uživa u jagodini i samo ih posmatra
:)

Kao paša među bimbašama...o))
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:12 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:21 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

Sramota! Krug nije očišćen, IMA LIŠĆA NA PATOSU!!!!!! Sve razmumem, da nema leba vojska da jede, da se ne čisti oružje, da je vojska štrokava i da nema šta da obuče, ali da lišće stoji na podu, e to je strašno. Ne strašno, to je, to je... MUTINY!
JJ Beba JJ Beba 23:23 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

ruke su mu plele po stolu i nemilo sekle prazninu između njega i voditelja na način koji je najsličniji radu ruku pletača nameštaja od rakite

to je zbog kampanje.



Vuk voli kad mu vako ruke pletu
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:26 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

i ovako!!!



vidi jj, kako uziva u muzici.
zatvorio oči i sanja li sanja.
možda kosovo, a?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:28 03.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

Exitus Letalis
i ovako!!!



vidi jj, kako uziva u muzici.
zatvorio oči i sanja li sanja.
možda kosovo, a?

Nije...Drži prste kao da mu sviraju "svilen konac"..o))
trener trener 00:49 04.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

Drago Kovacevic
trener
U Palminom slučaju niko ni da pisne. Palma im svima treba.


Zašto vas čudi, on je stari,"prekaljeni" DB-ovac.Kako je samo promenio priču poslednjih nedelju - dve.
Ovo me jako asocira na...

Ne čudi me....
Radmilovi kadrovi su uvek tu, na raspolaganju...o))

Ja stalno govorim da je Radmilo jedan od glavnih igrača ( "Rayban?? možda", a ljudi se smeju. Pa Stanišić je samo smešni dečko,frontmen,potrošna roba!
JJ Beba JJ Beba 00:56 04.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

Ja stalno govorim da je Radmilo jedan od glavnih igrača

i ja. kažu mi da je u jagodini, netaknut. čujem, pun ko brod.
trener trener 01:19 04.05.2008

Re: "jabba (Palma)"

ja. kažu mi da je u jagodini, netaknut. čujem, pun ko brod.

Eto! Ma nema više šta da se kaže,
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:20 03.05.2008

nas dva brata oba delegata

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:22 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Exitus Letalis

Ovo je kao molitva, sa Ustavomn u ruci...o))
Ili pak gledaju pisoar sa visoka...o))
Unfuckable Unfuckable 23:29 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

aj sad iskopamo Čedomirovu sliku kod SM u vili pa postavimo isti naslov ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:31 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Unfuckable
aj sad iskopamo Čedomirovu sliku kod SM u vili pa postavimo isti naslov ?

Pa ko ti brani...
Imaš blog...postavi šta hoćeš....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:35 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

aj sad iskopamo Čedomirovu sliku kod SM u vili pa postavimo isti naslov ?

Imaš svoj blog i tamo se igraj koliko hoćeš....
Jel ja kod tebe kad trolujem možda...
Unfuckable Unfuckable 23:41 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

moliću fino : u čemu se sastoji moje trolovanje, gos'n Drago ?
postavio sam par pitanja gore, ali mi ni Vi ni Downunder niste odgovorili
...onda vidim neke slike, na osnovu kojih se izvode neki zaključci (bedak : opet ne treba da branim fuckin Jeremića - nego sopstvenu malu inteligenciju)
onda ja uzvratim sa par pitanja - jednim, tačnije + jednom slikom
i, kaj imamo ?
Dijagnoza : Troll ?

koliko vidim....već pobrisana slika !!!

U čemu je razlika / problem / whatever između Jeremića with shaykatcha i
Chedomira sa tri prsta ?
Trolujem ja, troluju svi ?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:46 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Unfuckable
moliću fino : u čemu se sastoji moje trolovanje, gos'n Drago ?
postavio sam par pitanja gore, ali mi ni Vi ni Downunder niste odgovorili
...onda vidim neke slike, na osnovu kojih se izvode neki zaključci (bedak : opet ne treba da branim fuckin Jeremića nego sopstvenu malu inteligenciju)
onda ja uzvratim sa par pitanja - jednim, tačnije + jednom slikom
i, kaj imamo ?
Dijagnoza : Troll ?

koliko vidim....već pobrisana slika !!!

U čemu je razlika / problem / whatever između Jeremića with shaykatcha i
Chedomira sa tri prsta ?
Trolujem ja, troluju svi ?

Imaš sam priliku da otvoriš ta pitanja što te grizu i da tako braniš "sopstvenu malu inteligenciju"....zar ne....
Obrisana, jakako....
I ne bih te više zadržavao po ovim pitanjima....
Unfuckable Unfuckable 23:53 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

kada / ako budem resio da ih otvorim - otvoricu ih
ali, ne vidim problem u tome da okačim sliku ČJ gde pozdravlja sa tri prsta odmah ispod slike (pomalo) raspomamljenog Jeremića under the shajkatcha.... - svi su oni samo građani ove jadne Zemlje, u čemu je problem ?
Razlog brisanja je ______________ ?
Liberalna cenzura ? Jakako ?
Postavljanjem ovih i ovakvih pitanja ja branim moju malu inteligenciju, znaju me po tome
Vodzo Modzo Vodzo Modzo 23:54 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Unfuckable
Trolujem ja, troluju svi...
Trolujemo od ljubavi!
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:55 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Unfuckable
aj sad iskopamo Čedomirovu sliku kod SM u vili pa postavimo isti naslov ?

pa sto da ne. ej, hapsio miloševića.
onog čija je partija poželjan koalicioni partner svima.
onog koji te je možda mobilisao.
onog koji te je možda mlatio.
postavi fotku a ne neke iz pluskamperfekta.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:58 03.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

moliću fino : u čemu se sastoji moje trolovanje, gos'n Drago ?

trolovanje nije moguće izbeći.
ali ako ima smisla.
ako je inteligentno i duhovito a ne zlonamerno kao tvoje.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:03 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

kada / ako budem resio da ih otvorim - otvoricu ih

E, pa vidiš..ja sam odlučio da ih ovde ne otvaraš...
Poštujem tvoju slobodu, ali ona može ići samo do granica nečije druge slobode....
Unfuckable Unfuckable 00:05 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

ako je inteligentno i duhovito a ne zlonamerno kao tvoje.


a kako ti automatski znaš da je zlonamerno, 'leba ti ? (kad je slika pobrisana)
jel to po sistemu : čim je pobrisana, i teba da bude pobrisana - mora da je bilo zlonamerno
ili ti ja stojim kao ...zlonameran by default ?
...stari dobri el automatizam ?

ali ako ima smisla.

a šta tu nije imalo smisla ?
to što se autor ne slaže sa slikom, ili što On i Downunder ne umeju da odgovore na par pitanja ?
pa nije to ništa strašno,dešava se.....
JJ Beba JJ Beba 00:10 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

raspomamljenog Jeremića under the shajkatcha....

anfak, fotka nije tu zbog šajkače, već zbog rada ruku, koji se spominje u dragovom tekstu.
dakle ruke su issue
Unfuckable Unfuckable 00:16 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

pa ..JJ
i na slici koju sam ja okačio ruke su bile issue ...
ali issue nije jednako issue - New Mathematic Order
die hard die hard 00:17 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Drago Kovacevic

Unfuckablemoliću fino : u čemu se sastoji moje trolovanje, gos'n Drago ?postavio sam par pitanja gore, ali mi ni Vi ni Downunder niste odgovorili...onda vidim neke slike, na osnovu kojih se izvode neki zaključci (bedak : opet ne treba da branim fuckin Jeremića nego sopstvenu malu inteligenciju)onda ja uzvratim sa par pitanja - jednim, tačnije + jednom slikomi, kaj imamo ?Dijagnoza : Troll ?koliko vidim....već pobrisana slika !!!U čemu je razlika / problem / whatever između Jeremića with shaykatcha i Chedomira sa tri prsta ?Trolujem ja, troluju svi ?Imaš sam priliku da otvoriš ta pitanja što te grizu i da tako braniš "sopstvenu malu inteligenciju"....zar ne....Obrisana, jakako....I ne bih te više zadržavao po ovim pitanjima....

a, sto je obrisa Drago dok nisam vido,kopka me pa to ti je.
Dawngreeter Dawngreeter 00:22 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Unfuckable
On i Downunder


Nisam Australijanac, ali kako vecina slova odgovara mom username-u, pretpostavljam da se to drugo odnosi na mene. Ako sam u pravu, hteo bih samo da se zahavalim sto me, iako potpuno nezasluzeno sa moje strane, meces u dobro drustvo.
Unfuckable Unfuckable 00:27 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

sam si se
metnuo
niko te nije naterivao
JJ Beba JJ Beba 00:29 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

pa ..JJ
i na slici koju sam ja okačio ruke su bile issue ...
ali issue nije jednako issue - New Mathematic Order

sasvim moguće, ali ovo nije post o čedi.
zato je to trol. čak i supermod ponekad , kad proceni tako, briše trol.
Unfuckable Unfuckable 00:51 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

sasvim moguće, ali ovo nije post o čedi.
zato je to trol. čak i supermod ponekad , kad proceni tako, briše trol.


znaš i sama da je ovo što si napisala smešno......

Obrisana, jakako....


JJ Beba JJ Beba 01:31 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata


Unfuckable
sasvim moguće, ali ovo nije post o čedi.zato je to trol. čak i supermod ponekad , kad proceni tako, briše trol.
znaš i sama da je ovo što si napisala smešno......Obrisana, jakako....

šta je tu smešno? kada tako proceni, supermod brišetrolove a kada neće, onda neće da briše ni trolove koje je namerno sam autor izazvao.
meni je to "smešno"
i dosta o tome. neću da trolujem dragov post
Elliot Elliot 01:31 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Ili pak gledaju pisoar sa visoka...o))

)))
To to! Garant soraju)))

Mali se preslisava... zaboravio da izvadi alatku))))

SSSSSSSSSSSSSssssssssssssssssssssssssss
trener trener 01:37 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Vodzo Modzo
Unfuckable
Trolujem ja, troluju svi...
Trolujemo od ljubavi!

But...
Unfuckable Unfuckable 01:44 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

, onda neće da briše


pa to je smešno
otkud znaš ko je brisao...
a ja ti lepo stavio link gore
milandezz milandezz 23:29 04.05.2008

Re: nas dva brata oba delegata

Ili pak gledaju pisoar sa visoka...o))

Primecujem da su Jeremicu ruke zauzete...
Bili Piton Bili Piton 23:25 03.05.2008

Sve je, naravno...

(...) garnirao žestokim gestama u kojima naročito prsti, ruke i mišići na licu koji podižu i spuštraju naočare imaju ključnu ulogu.


Ovo je umesno zapazanje, Jeremic sa svojom novonaucenom gestikulacijom zbilja podseca na nekoga ko je nedavno prosao kroz assertiveness & elocution obuku. Tu spada i vezbanje pred ogledalom.
JJ Beba JJ Beba 23:30 03.05.2008

Re: Sve je, naravno...

(...) garnirao žestokim gestama u kojima naročito prsti, ruke i mišići na licu koji podižu i spuštraju naočare imaju ključnu ulogu.


body language
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:33 03.05.2008

Re: Sve je, naravno...

JJ Beba
(...) garnirao žestokim gestama u kojima naročito prsti, ruke i mišići na licu koji podižu i spuštraju naočare imaju ključnu ulogu.


body languagae

Vidiš tu sinhronizaciju...o)) Što više prsta u igri to napućenije usne i nemirnije naočare...o))
Bili Piton Bili Piton 23:33 03.05.2008

Re: Sve je, naravno...

JJ Beba
(...) body languagae


Kazem, nedavno.
JJ Beba JJ Beba 23:40 03.05.2008

Re: Sve je, naravno...

Vidiš tu sinhronizaciju...o)) Što više prsta u igri to napućenije usne i nemirnije naočare...o))

mada ja najviše volim kad nad stolom sastavi šake prstima, zatrepaće i kaže " Čvrsto smo i agremantno reagovali protiv te odluke....."
vrlo sexy. agremantno brrrrrrr
o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:43 03.05.2008

Re: Sve je, naravno...

JJ Beba
Vidiš tu sinhronizaciju...o)) Što više prsta u igri to napućenije usne i nemirnije naočare...o))

mada ja najviše volim kad nad stolom sastavi šake prstima, zatrepaće i kaže " Čvrsto smo i agremantno reagovali protiv te odluke....."
vrlo sexy. agremantno brrrrrrr
o))

I seksi i dirljivo, u isto vreme...I nimalo egocentrično...o))
man ray loves me man ray loves me 23:50 03.05.2008

Re: Sve je, naravno...

Jeremic sa svojom novonaucenom gestikulacijom zbilja podseca na nekoga ko je nedavno prosao kroz assertiveness & elocution obuku.

Indeed. A onda je profesor zasukao rukave i presao na tezi slucaj. Iz toga se izrodilo ovo (Kostunica na molebanu).
Bili Piton Bili Piton 23:55 03.05.2008

Re: Sve je, naravno...

man ray loves me
i presao na tezi slucaj


Ouch. Posle prvog urlika i propinjanja na prste tesko je dalje nepristrasno gledati, slazem se.
Inner Party Inner Party 23:45 03.05.2008

Ja eto...

Podrzavam Vuka Jeremica.

Kazem vam:

DS IMA (kakvi da su mali, neka su) REZULTATE! (makar to bio i samo taj SSP)

LDP se jos nije dokazao, ni na jednom polju.
A sva je prilika (ako nastavi sa ovakvim ponasanjem) da se u dogledno vreme nece pokazati...

Dakle, lako je biti kao SRS (u lagodnoj opoziciji, bez nade da se okusi vlast), valja se malo preznojavati za pregovarackim stolom!

Jedva cekam da Ceda dobije neku funkciju, pa de se svi redom RAZOCARATE I U NJEGA...




Pozzz!
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:50 03.05.2008

Re: Ja eto...

Inner Party
Podrzavam Vuka Jeremica.

Kazem vam:

DS IMA (kakvi da su mali, neka su) REZULTATE! (makar to bio i samo taj SSP)

LDP se jos nije dokazao, ni na jednom polju.
A sva je prilika (ako nastavi sa ovakvim ponasanjem) da se u dogledno vreme nece pokazati...

Dakle, lako je biti kao SRS (u lagodnoj opoziciji, bez nade da se okusi vlast), valja se malo preznojavati za pregovarackim stolom!

Jedva cekam da Ceda dobije neku funkciju, pa de se svi redom RAZOCARATE I U NJEGA...





Pozzz!

pozz i tebi...
No moram primetiti da si u tri rečenice uspeo da udeneš pet - šest proturečnosti....
JJ Beba JJ Beba 23:54 03.05.2008

Re: Ja eto...

Jedva cekam da Ceda dobije neku funkciju, pa de se svi redom RAZOCARATE I U NJEGA...

što u čedu? čeda nije bitan
ja bih se razočarala kada ne bi ispunili nešto iz svog programa , a zašta su tražili našu podršku....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:10 04.05.2008

Re: Ja eto...

JJ Beba
Jedva cekam da Ceda dobije neku funkciju, pa de se svi redom RAZOCARATE I U NJEGA...

što u čedu? čeda nije bitan
ja bih se razočarala kada ne bi ispunili nešto iz svog programa , a zašta su tražili našu podršku....

Ja bih se recimo razočarao da uđu u vlast i podele kolač sa ostalima....ono, ima nas 10 posto, pa nama svega deset posto...da pravimo još jednu partijsku državu.....
Dakle, razočarao bih se da to ne demontiraju....da ne ukinu veronauku u školama, da ne
pokrenu incijativu za promenu ustava, da ne sarađuju sa haškim tribunalom, da ne ukinu monopole, da ne dovedu do kraja istragu o Đinđićevom ubistvu, da ne rade na decentralizaciji, da ne ukinu monopole, da ne počmu upristojiti institucije....
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:15 04.05.2008

Re: Ja eto...

LDP se jos nije dokazao, ni na jednom polju.
A sva je prilika (ako nastavi sa ovakvim ponasanjem) da se u dogledno vreme nece pokazati...

kako se nije dokazao?
nema - gde god nađeš zgodno mesto ti vrtić posadi, jel to?
nema - kolko ti je dugačka ulica? 200 metara. pa brate, safaltraćemo je oma, šta kada, oma...
jel su to uspesi od naše love, čak i da je ta ulica asfaltirana kao što nije.

dokazao je da govori istinu.
o tajkunima.
o zločinima.
o skrivanju ratnih zločinaca ili netraženju.
brani manjine.
ne pravi razliku među građanima po bilo kom osnovu, sem ako su
u pitanju gore navedene kategorije.

nije mu palo napamet da izgovri da nigde u svetu nema da se iz nacionalne manjine neko
kandiduje za predsednika (kad se pastor kandidovao)

nije mu palo napamet da glasa za demokratsku kubu (sve uz prisustvo hadžiantića).
demokratska jašta. dobii mobine i pravo da mogu u hotel.
moglo bi se sve to nazvati uspehom.

ako imam 330 hiljada glasača, njihova deca ne viču - nož, žica, srebrenica!
ne viču - ubij, zakolji da šiptar ne postoji!
ne pale ambasade!
ne pljačkaju prodavnice!
kažu da je mladić osumnjićen za genocid.
kažu da je genocid genocid.
ako to nije uspeh ne znam šta je.
Dolybell Dolybell 03:22 04.05.2008

Re: Ja eto...

DS IMA (kakvi da su mali, neka su) REZULTATE! (makar to bio i samo taj SSP)

ljiljana1 ljiljana1 08:26 04.05.2008

Re: Ja eto...

Svidja mi se redosled onoga sta bi vas razocaralo.Tacno znate sta je najopasnije
JJ Beba JJ Beba 14:53 04.05.2008

Re: Ja eto...

LDP se jos nije dokazao, ni na jednom polju.

stvaaaarno?
pa ta stranka postoji 2 godine , i iako je svi pljuju uspela je da uđe u parlament i da bude opzicija. ne samo da pljuju LDP, nego i i pljuju, vređaju & blate sve njihove funkcionere, članove, simpatizere, glasače. I ona opet raste. zar to nij upseh?
I sem toga, kako očekuješ da neko iz opozicije pokaže rezultate u vlasti, kad je u opoziciji!?!?
Treger Treger 22:20 04.05.2008

Re: Ja eto...

Nije stvar u Čedi. Stvar je u ideji koju on zastupa i ne samo on već bilo koji političar. Ako se on za rad svojih ličnih interesa prokloni ovoj politici koju vodi DS, DSS, SRS, SPS i ostali. Ja recimo nisam zalubljen u Čedu kao neki što su zaljubljeni u Vojislava Koštunicu, Šešelja itd. Evo sada čujem da Tadić hvali Koštunicu kako je učinio sve za SSP. Pa kaže kako nije obećao da će Đelić biti premijer. Obećava sve najbolje ali ne kaže kada.Trabunja opet o Kosovu i optužuje Čedu za Kosovo.
Elliot Elliot 22:53 04.05.2008

Re: Ja eto...

Evo sada čujem da Tadić hvali Koštunicu kako je učinio sve za SSP. Pa kaže kako nije obećao da će Đelić biti premijer. Obećava sve najbolje ali ne kaže kada.Trabunja opet o Kosovu i optužuje Čedu za Kosovo.

Kaze da Kostunica izbegava dijalog sa njim, a on bezi od istog sa Cedom...
mikimedic mikimedic 00:04 04.05.2008

Kolika je srpska zloba

kao i zavist to je zaista neverovatno.

Srbija odavno nije imala boljeg ministra spoljnih poslova. Npr, na poslednjem Human Rights Councilu jedna od najposecenijih bila je intervencija Jeremica. Takodje, tog dana je bila jagma da se ugovori bilateralni sastanak sa delegacijom Srbije. Pitam se zasto.

Ali Srbima je ipak daleko vaznije da kace nekakve slike sa sajkacama verovatno sa proslave desetogodisnjice mature nego da sagledaju sveobuhvatno neki issue. Da se malo raspitaju, za pocetak. Da razdvoje bitno od nebitnog. Posto smatram da umem da razdvojim bitno od nebitnog, necu se vise oglasavati na ovom blogu.
JJ Beba JJ Beba 00:13 04.05.2008

Re: Kolika je srpska zloba

Posto smatram da umem da razdvojim bitno od nebitnog, necu se vise oglasavati na ovom blogu.

jel to bitna il nebitna odluka, pitanje je sad?
:)
die hard die hard 00:34 04.05.2008

Re: Kolika je srpska zloba

jel to bitna il nebitna odluka, pitanje je sad?
:)

Za mene je uvek pitanje da li je neko moj u pravu kada radi nesto lose? A odgovor tj. misljenje je uvek isto, ne nije.Taj Jeremic je toliko nedotupavan, dosadan, i sto je najgore - neiskren, da mu ne verujem ni jednu rec koju izgovori.Jadni izdanak Tadiceve neiskrene politike.Al ovaj prednjaci.Bas ga krenulo.
JJ Beba JJ Beba 00:45 04.05.2008

Re: Kolika je srpska zloba

Za mene je uvek pitanje da li je neko moj u pravu kada radi nesto lose? A odgovor tj. misljenje je uvek isto, ne nije.Taj Jeremic je toliko nedotupavan, dosadan, i sto je najgore - neiskren, da mu ne verujem ni jednu rec koju izgovori.Jadni izdanak Tadiceve neiskrene politike.Al ovaj prednjaci.Bas ga krenulo.

i tiiii? pazi, ja mu ne verujem ni kad kaže "dobar dan", a pogotovu kad treba da odgobori na pitanje "kolko ima sati?"
Unfuckable Unfuckable 01:31 04.05.2008

Re: Kolika je srpska zloba

Srbija odavno nije imala boljeg ministra spoljnih poslova.


nisam baš najsrećniji oko ove izjave....
Svilanović je više bio po mom ukusu
a, Vejvoda bi bio pun pogodak
Treger Treger 20:52 04.05.2008

Re: Kolika je srpska zloba

Kolika je veličina sporazuma SSP pokazuje i to da naš predsednik smatra da je najbitnije da je potpisan ćirilicom.Pa zemljo otvori se. Za našeg predsednika nije najvažnije da smo korak do normalnog sveta. I sada posle tog famoznog potpisa mi nemamo osećaj da će se nešto promeniti jer se nigde ne spominje hapšenje haških junaka niti se spominje bilo šta od onoga što je bitno da mi uradimo sa naše strane. Inače SPS je odavno u šemi sa DS što pokazuje i izbor Jeremića za ministra spoljnih poslova koji vešt prodavac magle.Sve ovo se koristi da se izvrši samo još jedna obmana naših naivnih građana.Očekujem da će LDP biti izvan takve vlade u kojoj će opet Koštunica biti premijer i koja će biti formirana u zadnji minut kada Srbija bude izgubila još nekoliko godina svoje budućnosti. Sa nama iste snage već drugu deceniju igaraju igru siromašenja i zaostajanja po svim pitanjima. Ako je jedina vrednost to što se potpisujemo ćirilicom džabe ste se trudili.A to što se Kosovo ne pominje to je zato što kosovo još nije ispunilo uslove da podnese zahtev za prijem u EU ali garantujem da će pre Srbije ući u EU. Za nas je spas biti u dobrim odnosima sa našim susedima zbog naroda koji živi u tim zemljama.Pričamo kako su druge zemlje kvazi države a po našoj se šetaju ratni zločinci velikog kalibra i čak parlamentalne stranke nose njihove slike pa su im čak i predsednici to govori o kvalitetu naše države. Pričamo albanskoj mafiji a šta je sa našom koja u bankama drži drogu i koa je pustila glavnog organizatora trgovine drogom na Balkanu na slobodu. Re3zultati te vlade se vide u niskoj ceni narkotika pa smo postaliinteresantni za malde u okolnimdržavama kao narko raj. Na Egzitu samo naša država zaradi ogromne pare od droge. Za to je ibla frka oko Egzita ko će držati glavnu tezgu oko droge.A droga je došla i Guču takođe.
Brooklyn Brooklyn 21:07 04.05.2008

Re: Kolika je srpska zloba

aš predsednik smatra da je najbitnije da je potpisan ćirilicom.

kada je rekao da to smatra? bas je rekao najbitnije? ili izmisljas?
kobayshi kobayshi 01:29 04.05.2008

sta je Kosovo...gde je Kosovo....

duck duck 11:12 04.05.2008

Retko antipaticna osoba

Nemam obicaj da diskvalifikujem ljude ali Vuk Jeremic je pravi primerak nedovoljno pametnog strebera koji voli da se uvlaci nastavnicima. Ubedljivo najvise antipaticna pojava u trenutnoj Vladi, a veoma je jaka konkurencija :)
Bude li slucajno LDP u buducoj Vladi sa DS-om ostavio ovu osobu na bilo kakvoj funkciji bicu veoma razocaran.
Milos M Milos M 12:38 04.05.2008

Re: Retko antipaticna osoba

Citajuci komentare ispada da je najveci problem vuka jeremica to sto mnogo mase rukama, prstima, podize i spusta naocare! i to sto ne razgovara kao PROSECNI SRPSKI POLITICAR tipa vuk draskovic, batic, vucic, dacic, zivkovic i ostali potroseni ili jos malo pa potroseni likovi. Odnosno ne zna da nacrnjuje, blati, i prica i radi samo protiv! a u stvari iza svega stoji sto ima clansku kartu DS-a! da je ldp bio bi verovatno uspesni kembriz i harvard diplomac i slikao bi se sa cj (slicnih su godina).
man ray loves me man ray loves me 13:10 04.05.2008

Re: Retko antipaticna osoba

Najveci problem Vuka Jeremica je sto je njegova biografija lazna, kupljena za pare njegove porodice i iza nje se ne krije kompetencija. Barem za jedan od ova dva univerziteta znam da je jedva uopste diplomirao.
Isti problem ima i Ceda - i on nema biografiju, osim par godina koje je proveo u 'Djindjicevoj' skoli. A Nikola Samardzic, na primer, ima biografiju koja bi ga morala diskvalifikovati za politiku.
Ali to ne menja stvari sto se tice Jeremica.
Jedina solidna (briljantna zapravo) biografija ljudi u politici je Djeliceva. I ako pogledate, jedina osoba koja je uradila nesto konkretno je upravo on.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana