Društvo| Reč i slika| Sport| Život

Ferka

loader RSS / 10.09.2019. u 14:26

Znam, previše je blogova o sportu ... Ali situacija je takva. Zgusnuti događaji, nacija uprta u loptu ...  Da, da, neizrecivo mi je krivo što se sa našim košarkašima izdešavalo ovako. Mnogi su ih već videli kao šampione. To je možda napravilo onu nijansu taktičnosti, manjak sportske napetosti i tuče, dok su protivnici igrali "na život i smrt". Ali, sada im treba dati podršku. 

3Twk9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTm1JN01EQV8vZDU4NTlhZjgwZGYyZTYzYzNmMWViOTQ4NzBmM2ZkMjYuanBnkZMCzQLkAIEAAQ

Njima je najteže. Ni u školskom dvorištu ne želiš da izgubiš, a tek ovde ..! Plus, znaju da smo ih skoro svi gledali i da su se mnogi kleli u njih kao buduće šampione sveta. Ne bih da sam u svlačionici i da gledam atmosferu, lica ... Ajmo ferku. Sad ih treba podržati.

Lako je podržavati ih kad su na balkonu.

 



Komentari (268)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 15:15 12.09.2019

Jedan od snova mi se ostvario ali ne kako

sam zamišljao.

U Americi sam gledao reprezentaciju u košarci protiv Amerikanaca. Kakav mi je to bio san! Finale, mi ekipa se okupili, seli u bar, nosimo dresove, pijemo pivo, navijamo, psujemo klintona i vicemo "ovo vam je za bombardovanje" svaki put kad damo trojku. Pobedimo. Navijamo i dalje. Posle dobijemo batina i izbace nas iz kafane.

A u stvarnosti je bilo za 5. mesto i bilo je 4 ujutru. Smor.
loader loader 07:06 13.09.2019

Re: Jedan od snova mi se ostvario ali ne kako

A u stvarnosti je bilo za 5. mesto i bilo je 4 ujutru. Smor.


Ali je makar prošlo bez batina
shone shone 10:37 13.09.2019

Avanti Australia


Ajde tasmanijski đavoli do zlata.

aureus aureus 13:02 13.09.2019

Re: Avanti Australia

shone

Ajde tasmanijski đavoli do zlata.

Šone, stalno pogrešne podržavaš.

Vidiš da su Španci otišli u finale.
aureus aureus 13:28 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Da vidimo ko će u drugom polufinalu pobijediti.
Trenutno 23:20 za Argentinu.
shone shone 14:05 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Šone, stalno pogrešne podržavaš.


Vidim,moram nešto da menjam.
Od danas šta god da uradiš Zlaja navijam za tebe!
Valja?
aureus aureus 14:10 13.09.2019

Re: Avanti Australia

shone
Šone, stalno pogrešne podržavaš.


Vidim,moram nešto da menjam.
Od danas šta god da uradiš Zlaja navijam za tebe!
Valja?

Šone, tvoje životne izbore konstatujem ali se ne miješam u njih.
Ako si ti tako odlučio.
aureus aureus 14:14 13.09.2019

Re: Avanti Australia

52:38 za Argentinu, 25. minut. Igraju bolje i odbranu i napad.
Je li ovaj Skola najbolji 39-godišnjak koji je nastupao na svjetskim prvenstvima? I danas odličan.
shone shone 14:20 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Ako si ti tako odlučio.


Čvrsto - el definitivo

Ebeš basket, odbojkaši igraju sa Švabama
aureus aureus 14:54 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Skola.
Od prvog minuta izvrstan. Sve dok nije izašao.
29 minuta, 20 poena, 13 skokova, 3 asistencije, samo 1 izgubljena. Održao Francuze na distanci (i dvojkama i trojkama) svaki put kad su i pomislili da bi mogli da se približe.

Gledaćemo Španiju i Argentinu u borbi za zlato.

Francuzi zabagovali u bitnom momentu.
Imaju dobar sastav, možda su na plejmejkerskoj poziciji najtanji.

vcucko vcucko 15:33 13.09.2019

Re: Avanti Australia

aureus


Gledaćemo Španiju i Argentinu u borbi za zlato.

Francuzi zabagovali u bitnom momentu.
Imaju dobar sastav, možda su na plejmejkerskoj poziciji najtanji.


Nekad se govorilo da fudbal govori portugalski. Eto basket očigledno govori španski.

Ovim potonjima bi bilo previše da su pored fudbala uzeli i basket. Svaka čast, velesila, rezervoar talenata od Bresta do Nove Kaledonije, ali zu viel je zu viel. Sem toga, ukrali su nam, ničim izazvani, slast eliminacije Amera

Mislim (a voleo bih da grešim) da će Španci uzeti, ovi sa srebrne reke će cenim zabagovati na krajnjem stepeniku.

Usput, sad se vidi sad se zna, od koga smo mi to ispali. Kako ono beše, orkestrirano, grupa anonimusa sa plejem od 179 cm i najvećom zvezdom od 40 leta, Sale govedo, ovo-ono...
I mene je iznervirao nekim potezima, izmenama i sl. ali... pred Sašom Đorđevićem ko god priča o basketu prvo da ustane i salutira. Pa onda nek kaki dalje.
aureus aureus 15:58 13.09.2019

Re: Avanti Australia

vcucko

ali... pred Sašom Đorđevićem ko god priča o basketu prvo da ustane i salutira. Pa onda nek kaki dalje.

Zbog čega?

Zar ćemo srljati u idolopoklonstvo?
loader loader 16:49 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Nevidjena sudijska krađa pred kraj regularnog dela, ai na kraju (4,7 sec. do kraja) prvog produzetka, gde je umesto faula Španca zbog udarranja laktom sviran faul Australijancu koji je zveknut laktom. Sad možemo da kažemo, svaka čast Špancima, ali da je bilo fer suđenje rekli bismo, svaka čast Australijancima. Zasluženo pobedili. Ovako, gorak utisak kockaste lopte.

Hajdmo, Argentino, da osvojiš zlato.
Zaslužiše da konačno (i) to osvoje. Imaju olimpijsko, neka imaju i svetsko.
Tema: konkvistadori, ili kolonija.





ps. - samo se Rečnik jezičkih nedoumica slaže sa španskim izgovorom konkistadori
aureus aureus 16:57 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Tu prvu nisam gledao, ovu drugu jesam.

Zaista se čini da sudije nisu na visini zadatka.
Mene najviše nervira kad zbog neke gluposti po tri minuta gledaju ponovljeni snimak a prođe im situacija koju je gledalac isprve vidio u tv prenosu.
loader loader 17:04 13.09.2019

Re: Avanti Australia

kako god, nama suđenje, u najmanju ruku, nije napravilo prednost, a štetu jeste (kad se gledaju sve tekme).
Danas, Špancima,. baš otvorena "livada" ka pobedi. Nisam navijao baš nešto strastveno i opredeljeno, međutim, te stvari se zaista vide. Lobi? Ne znam. Možda. I Argentina se svojevremeno tužila na suđenje (kad je generacija Đinobilija izgubila od generacije Bodiroge). Rezultat je zlato na tom SP. I kad znaš (konkretno, taj primer, to SP) da je suđenje bilo korektno, izbalansirano, opet se pitaš, da li smo to zaslužili... možda neka sitna odluka uticaše na konačan rezultat, na boju medalje (?) .. .

Ima samo jedna ziherica: da budeš zaista bolji, jedno 10-15 poena od protivnika i tada se (i) sudija preda ... A ti sudije i ne spominješ.
Eto, zato je lopta okrugle, a ne zato što je to sport (sintaksa nespojiva, ali namerna) .

NNN NNN 20:41 13.09.2019

Re: Avanti Australia

po tri minuta gledaju ponovljeni snimak a prođe im situacija koju je gledalac isprve vidio u tv prenosu.
Bukvalno se preteruje sa ovim glupostima!
Čini mi se da je Šarenac rekao nešto tipa "dosudite bilo šta, samo da se nastavi utamica!"
Neku glupost pregledavaju, a promakne im onaj očigledan goal-tending na štetu Litvanaca!

+ Ameri dva puta "blokiraju" Jovića tako što lopta očigledno prvo udari u tablu
(i to da pregledaju bi im trebalo 10 sekundi), a pregledava se neki faul nekoliko minuta pa se preglasava da li je nesportska, tj. ne provere neke egzaktne stvari (i dosude pogrešno!), a gubi se vreme na nešto što je ionako "slobodno sudijsko uverenje", bukvalno kao da se bave politikom, a ne sportom!
aureus aureus 20:49 13.09.2019

Re: Avanti Australia

NNN
po tri minuta gledaju ponovljeni snimak a prođe im situacija koju je gledalac isprve vidio u tv prenosu.
Bukvalno se preteruje sa ovim glupostima!
Čini mi se da je Šarenac rekao nešto tipa "dosudite bilo šta, samo da se nastavi utamica!"
Neku glupost pregledavaju, a promakne im onaj očigledan goal-tending na štetu Litvanaca!

+ Ameri dva puta "blokiraju" Jovića tako što lopta očigledno prvo udari u tablu
(i to da pregledaju bi im trebalo 10 sekundi), a pregledava se neki faul nekoliko minuta pa se preglasava da li je nesportska, tj. ne provere neke egzaktne stvari (i dosude pogrešno!), a gubi se vreme na nešto što je ionako "slobodno sudijsko uverenje", bukvalno kao da se bave politikom, a ne sportom!

Pa to.
Sjeckanje igre zbog budalaština, a promaknu im kapitalne stvari.


milisav68 milisav68 20:50 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Bukvalno se preteruje sa ovim glupostima!

Suđenje na prvenstvu je generalno katastrofalno.

Doveli su neke amatere, pa im još uvalili da gledaju snimke...i eto sranja.
vcucko vcucko 21:59 13.09.2019

Re: Avanti Australia

loader

Nevidjena sudijska krađa pred kraj regularnog dela, ai na kraju (4,7 sec. do kraja) prvog produzetka, gde je umesto faula Španca zbog udarranja laktom sviran faul Australijancu koji je zveknut laktom. Sad možemo da kažemo, svaka čast Špancima, ali da je bilo fer suđenje rekli bismo, svaka čast Australijancima. Zasluženo pobedili. Ovako, gorak utisak kockaste lopte.

Hajdmo, Argentino, da osvojiš zlato.
Zaslužiše da konačno (i) to osvoje. Imaju olimpijsko, neka imaju i svetsko.

I ja sam navijao da Australija dobije, bez nekog posebnog razlog ali eto. Pun mi je koofer Španaca (kao verovatno i većem delu sveta). Ali nešto si, usudit ću se primjetiti, pobrkao.

Sumnjivi faul Boguta nad Gasolom je bio 9 sekundi do kraja. I Gasol je pogodio oba bacanja za +1 Španije. Onda na 4,7 sek. do kraja sude jednako sumnjiv faul nad Milsom. Verovatno kompenzacija. Pa Mils ima dva bacanja za pobedu ali je pogodio samo jedno za produžetak.

Kažem, ne volim ove španske metroseksualce, ali... budimo dosledni i realni.

Bili Piton Bili Piton 22:38 13.09.2019

Re: Avanti Australia

vcucko
Pun mi je koofer Španaca (kao verovatno i većem delu sveta)






vcucko vcucko 22:52 13.09.2019

Re: Avanti Australia

Bili Piton
vcucko
Pun mi je koofer Španaca (kao verovatno i većem delu sveta)







Naravno mislim na Špance koji uzimaju titule redom, u svim vidovima loptanja.
aureus aureus 15:27 13.09.2019

A u odbojci

Srbija dobila Njemačku 3:0 na početku EP.

Dobar debi novog selektora Kovača.
A lijepo je i na suprotnoj strani vidjeti Andreu Đanija. Kakav je to igrač bio.
loader loader 16:52 13.09.2019

Re: A u odbojci


Razvalili smo.
Neka nastave.
A taj Đinobili? Znam. Svaka čast. No, dečije igra.
Jer, Salveti, Sartoreti, ili kako se već zvao (prezivao),
sa onim felš servisom ... (gde lopta em leluja, em pravi parabolu) onu našu slavnu repku (Grbići) svojevremeno je držao i po 5-6 uzastopnih servis-poena "na patosu", sluđene ...
E, tog igrača bih sada voleo da vidim, uz osmeh.

Nego, da mi ovako mlatimo do kraja,
pa makar i zlato osvojili.

aureus aureus 17:05 13.09.2019

Re: A u odbojci

Sartoreti se zvao.
Bili su jaki devedesetih.

Ovaj Đani se naosvajao medalja.
Igrao je čitavih 17 godina za reprezentaciju, s njom uzeo tri svjetska zlata, četiri evropska zlata, dva olimpijska srebra, a onim svjetskim ligama i manje važnim medaljama da ne govorimo.
Ali, i kao trener ima nekih uspjeha.
Recimo, sa Slovenijom je uzeo evropsko srebro 2015.
loader loader 17:09 13.09.2019

Re: A u odbojci

Sartoreti

Eh, da ...
Hvala.

Naša repka mi je (od nespornog Đanija, frizurice) ipak više u sećanju ... )


NNN NNN 20:43 13.09.2019

Re: A u odbojci

Đani
Možda najkompletniji odbojkaš u istoriji,
bio je podjedanko uspešan i kao korektor i kao srednji bloker,
a pri tom je bio i maestralan u polju!
aureus aureus 20:47 13.09.2019

Re: A u odbojci

NNN
Đani
Možda najkompletniji odbojkaš u istoriji,
bio je podjedanko uspešan i kao korektor i kao srednji bloker,
a pri tom je bio i maestralan u polju!

To mu je bio poseban kvalitet: igra na više pozicija.
loader loader 21:18 13.09.2019

Re: A u odbojci

Ma, Vladimir Grbić.
NNN NNN 20:49 13.09.2019

Skolovanje

kapa dole dedi kao je pojeo (28 poena + 13 skokova) najboljeg defanzivca na svetu!

samo zbog njega bih navijao za Argentinu u finalu
(čak i kada ne bih po defaultu protiv Španije)

Sad sam pročitao da je kao klinac (od 10 godina) bio jedan od onih koji su brisali parket na SP u Argentini 1990. i da mu je Divac bio idol!
"Tokom prvenstva sveta 1990. u mom rodnom Buenos Ajresu imao sam deset godina i bio izabran da zajedno sa još nekolicinom klinaca brišem pod ispod koša. Idol mi je bio – Vlade Divac. On je već bio u NBA, tih godina bio je velika zvezda, a ja sam sanjao da jednog dana igram kao on. Oduševljavao me je tehnikom, pokretljivošću, asistencijama"


aureus aureus 20:58 13.09.2019

Re: Skolovanje

NNN
kapa dole dedi kao je pojeo (28 poena + 13 skokova) najboljeg defanzivca na svetu!

samo zbog njega bih navijao za Argentinu u finalu
(čak i kada ne bih po defaultu protiv Španije)

Taj čovjek ima nevjerovatnu karijeru, kako god okreneš.
Kao mlad i talentovan, nastupio je za reprezentaciju još 1999.
U klupskoj košarci je osvojio svašta po Evropi, bio MVP raznih takmičenja i plej-ofova, a onda sa 28 (relativno kasno za stranca) otišao u NBA gdje se zadržao oko deset godina i imao 12 poena u prosjeku (jedan dDivac je imao 13,5 ili 13,8). Igrao je tamo do prošle godine. Onda je, u smiraj karijere, otišao u Kinu.
Sad je došao na svjetsko prvenstvo da uzme još taj jedan trofej koji mu fali (ima olimpijsko zlato). Neće mu biti lako.
Na terenu je u svojoj ekipi pravi lider, preuzima odgovornost, pogađa, savjetuje i bodri saigrače...

Ali, ono što je nevjerovatno, jeste njegov broj minuta na parketu, broj poena i ukupni performans. Teško je povjerovati da ima 39.

Ah, da. Mislim da je bar dva puta bio u idealnom sastavu svjetskog šampionata.
Predoajećam da će i sad.
loader loader 21:21 13.09.2019

Re: Skolovanje


Dobro, de ...
prijateljima ponekad treba verovati
...
Navijanje u finalu za Aregntinu.
Oke?
aureus aureus 09:39 14.09.2019

232

Dva uzastopna Loaderova bloga (8. i 10. septembar) imaju po 232 komentara.

I dok pišem 232. komentar, Amerikanci vode na poluvremenu 47:30. Izgleda da će pobijediti Poljsku u borbi za 7. mjesto.
vcucko vcucko 11:22 14.09.2019

Re: 232

aureus
Dva uzastopna Loaderova bloga (8. i 10. septembar) imaju po 232 komentara.

I dok pišem 232. komentar, Amerikanci vode na poluvremenu 47:30. Izgleda da će pobijediti Poljsku u borbi za 7. mjesto.

Zato je Poljska dobila drugo poluvreme. I to - zanimljivo - sa 44:40, u koš isto kao mi što smo dobili prvo.
Da se ne pitaju tu ponešto i sponzori
Videti recimo ko je naš sponzor, jedan od glavnih.
loader loader 15:53 14.09.2019

Re: 232

Da se ne pitaju tu ponešto i sponzori

Da, bre, ima i tih stvari.
Oduševljavaju me ovi naši u reklami (inače odavno out-date zbog ispadanja u 1/4 finalu) koja promoviše kladionicu.

Takođe, neki od naših basketaša, čini mi se Jokić, reklamira grickalice, pune aditiva, koje su nesporno izuzetno loše po zdravlje naše dece i omladine (i za starije, naravno). A mislim da ima i reklame u kojoj je kombinacija grickalica i CocaCole. Šta reći ...

Kako god, završi se ova kampanja. Ostao gorak ukus i utisak da smo mogli daleko bolje, i da smo realno mogli da otmemo zlato. No, ekipa podbacila baš kad ne treba i - eto. Naše peto mesto je i uspeh i neuspeh. U svakom slučaju ova reprezentacija (sastav) biće manje-više u sličnom sastavu i narednih nekoliko godina, dovoljno da izvuku maximum iz svog potencijala.

Đorđević otišao. Osvojili smo s njim nekoliko medalja, a pre toga smo bili u kanalu, tako da je krajnji utisak sasvim pozitivan. Još da je rešio agresivnu igru Španaca i Argentinaca - gde bi mu (nam) kraj bio.

docsumann docsumann 12:16 14.09.2019

news

u La Vegasu se trenutno održava Mr.Olimpija, najprestižnije profi takmičenje u svijetu bodi bildinga.

iako u profi bb-u dominiraju amerikanci ( i na ovoj Olimpiji, 80% takmičara dolazi iz USA) međ 4 najbolja je ostao samo jedan amerikanac.
najprijatnije iznenađenje - iranac Hadi Čupin, koji do zadnje nije znao hoće li dobiti vizu. ubjedljivo najspremniji takmičar na pozornici.


raspored na postolju odlučivaće se međ ovom četvoricom:



Hadi Čupin (Iran), Viliam Bonak (Hol.), Brendon Kari (USA), Roli Vinkler (Hol.)
NNN NNN 12:26 14.09.2019

Re: news

Bilo bi zanimljivo da čarli glasa.
aureus aureus 12:52 14.09.2019

Re: news

NNN
Bilo bi zanimljivo da čarli glasa.

Ko kaže da ne glasa?

P.S. Evo je, počinje utakmica sa Češkom.
docsumann docsumann 13:12 14.09.2019

Re: news

NNN
Bilo bi zanimljivo da čarli glasa.


al prvo da odsluša stručni komentar koji prati video

Hadi je najspremniji.

mislim da će Brendon da pobijedi, mada je malo of, naročito noge, koje su mu inače slabije i po pitanju mase. ipak, kompletna figura i oblik mišića su mu superiorni u ovoj konkurenciji.
naročito pošto je Roli totalno aut.
i Bonak i Hadi imaju problema sa strukturom, pored same visine s kojom generalno kubure . Bonak je preuzak, dok su Hadijeve nadlaktice, posebno triceps, kratki i ostavljaju puno šupljina u pojedinim pozama.
aureus aureus 13:36 14.09.2019

Re: news

43:30 za Češku, 17. minut.

Ni danas nema odbrane...

- 50:41 za Čehe na poluvremenu. Oni su napravili veliki uspjeh ulaskom u četvrtfinale.
I sigurno su ušli u ovu utakmicu sa namjerom da se nadigravaju i da pobijede.
Moraju biti shvaćeni ozbiljno.
Neće se libiti da uzmu pobjedu ako Srbija ne zaigra bolje u drugom poluvremenu.

- 90:81 za Srbiju.
Bogdanović 31 poen, uz odlične procente.
Jokić 7 ili 8, ali zato 14 skokova i 7 asistencija.
Jović takođe dobar: 12 poena, 7 skokova, 6 asistencija, agresivan u odbrani.
Njih trojica su igrali preko 30 minuta.

Milutinov isto dobar, radio šta je trebalo, fina saradnja sa Jokićem.
Petorka Jović - Bogdanović - Simonović - Jokić - Milutinov odigrala većinu drugog poluvremena, snažno u odbrani, fino u napadu, bez glupiranja i prodatih lopti. Preokrenula rezultat i otišla na petnaestak razlike.

Ostali danas kako ko; epizodne uloge i učinci, neko solidan, neko baš i ne.
loader loader 16:00 14.09.2019

Re: news

Ok ispalo.
Šteta što batine nad Marjanovićem ne sviraju, dok svaki njegov pokret sviraju kao faul, tako da će na kraju ispasti da je totalno podbacio, a izuzetan je potencijal ukoliko ostatak tima napravi igru (i) za njega.

Gudurić ostao na nivou celog prvenstva, nesiguran pri šutu, psihološki izbačen iz stroja ... Ali, njegovo vreme tek dolazi. Takav je bio i Bogdan u prvim nastupima za reprezentaciju na velikim takmičenjima.

Inače, Bogdan je MVP, osim ako ne daju tu titulu Skoli, čisto iz poštovanja prema njegovoj velikoj karijeri.

Bjelica i Jokić ispod svojih mogućnosti. Nit podbacili, nit blistali.

Jović na svom nivou.

Birčević epizodista bez učinka.

Milutinov od očaja, do korektne igre. On više treba da je zamena (radi odmora) za Jokića i Bobija.

Raduljica na svom nivou, korektno.

Simonović ispod svog nivoa.

Micić takođe.

...

Kako god - podrška momcima. Odličan sastav, koji će naravno doživeti neke sitne izmene. Na sledećim prvenstvima će razbiti.

milisav68 milisav68 16:09 14.09.2019

Re: news

Kako god - podrška momcima. Odličan sastav, koji će naravno doživeti neke sitne izmene. Na sledećim prvenstvima će razbiti.

Teško, prvo da vidimo ko će da bude selektor.

Saletu isteko ugovor i reko da neće više.



Pre nego što se krene sa licitiranjem, da kažem da selektor neće moći da vodi neko ko je u NBA, EL, i EK, zbog FIBA prozora koji su več u februaru iduće godine.
aureus aureus 16:28 14.09.2019

Re: news

loader

Birčević epizodista bez učinka.

Raduljica na svom nivou, korektno.

Simonović ispod svog nivoa.

A ne, nije Birčević bio bez učinka.
Ušao je i posle par sekundi napravio nespoetsku. Čovjek je nevjerovatan.
Ne-vje-ro-va-tan!
Ima najveću protekciju u ekipi.

A što se Raduljice tiče...on je odmah napravio par dobrih poteza, a onda je izgubio jednu loptu, pa napravio korake, pa promašio zicer...
On ima neke kvalitete i u periodu 2014-2016. vrijedilo ga je zvati. Ovaj sadašnji Raduljica je čist višak u reprezentaciji. Ali izgleda jedan od Đorđevićevih miljenika.

Što se Simonovića tiče, njegove mogućnosti nisu velike. Pola stvari zna, pola ne zna. Kvalitet mu je što radi samo ono što zna i što bespogovorno sluša trenere. Bio je dio petorke koja je slomila Čehe. Korisniji u odbrani nego u napadu. Može u Zvezdi da postigne 15 poena, ali ovdje mu je jasno da je čovjek zadatka.
alselone alselone 16:42 14.09.2019

Re: news

Saletu isteko ugovor i reko da neće više.

Neće više?

E, greota, ja bih bio najsrećniji da se on i Teo oproste sledeće godine na olimpijskim igrama.
aureus aureus 16:44 14.09.2019

Re: news

Što se tiče novog selektora...izbor, na žalost, nije veliki. Nije ovo vrijeme od prije 15-20 godina kad si znao da možeš pokušati da nagovoriš jednog od četiri domaća velikana (Obradović, Maljković, Ivković, Pešić)...

Danas je manje domaćih trenera koji su izuzetno uspješni na internacionalnoj sceni.

Moji pikovi:
1) Kokoškov
2) Pešić (dok nije otišao u penziju)
3) Saša Obradović.
Tim redom.

Željko Obradović vjerovatno ne bi ni htio. A i nisam siguran da mu leže ove moderne reprezentacije (sa NBA asovima).

Ali ko zna šta će na kraju ispasti.
Samo da ne bude kakva glupost.

Što se Đorđevića tiče, povukao se dok u reprezentativnom CV-ju još uvijek stoji više trofeja (3) nego odsustva trofeja (2). U tom smislu je dobro postupio.

Sve najbolje u daljoj karijeri.
Nek sad malo radi po klubovima, pa se možda ponovo vidimo "u nekom drugom filmu". Biće možda prilike za desetak godina opet. Ima 51-52 godine, tako da - ako je vrlo zainteresovan za trenerski posao - najbolji period je pred njim.
alselone alselone 16:45 14.09.2019

Re: news

Pre nego što se krene sa licitiranjem, da kažem da selektor neće moći da vodi neko ko je u NBA, EL, i EK, zbog FIBA prozora koji su več u februaru iduće godine.


Radnički Sombor ima odličnog trenera, Marković se preziva.

Eto ideje.
docsumann docsumann 17:54 14.09.2019

Re: news


još malo iron trola

nedavno je oboren apsolutni rekord u RAW benč presu (bez specijalnih odijela, štoćereći - suvi benč)

Julian Madox, grdosija od 200kg, za 0,5 kilograma oborio rekord Kirilu Saričevu, i on sad iznosi - 335,5kg

Madox, za razliku od Saričeva nema skoro pa nikakvu tehniku, ali je zato jak ko bizon



na kraju, spoter (asistent sa strane, u slučaju da krene po zlu) zamalo nije spustio teg Džuliusu na glavu
Bili Piton Bili Piton 20:20 14.09.2019

Re: news

docsumann



raspored na postolju odlučivaće se međ ovom četvoricom:



Meni je ovo totalni, ali totalni kemp
docsumann docsumann 20:59 14.09.2019

Re: news

Bili Piton
docsumann



raspored na postolju odlučivaće se međ ovom četvoricom:



Meni je ovo totalni, ali totalni kemp




docsumann docsumann 10:58 15.09.2019

Re: news

1. Brandon
2. Bonak
3. Hadi
4. Dekster Džekson (u svojoj 50. godini)

publika je za svog šampiona (glasanjem) izabrala Hadija.

sve u svemu, degresija kvaliteta na Mr.O pozornici. Fil Hit bi ovu konkurenciju počistio jednom rukom.
ipak borba za pobjedničko postolje je bila izjednačena i zanimljiva: Brendon-Hadi-Bonak.

Roli je razočarao, van forme, a važio je pre početka za glavnog kandidata za titulu.


za one koje ne simpatišu friki big masls, IFBB je, zadnjih par godina, osmislio Men's Classic diviziju



cijenim da će vam ovi fizikumi biti prihvatljiviji


a ppostoji još mekša kategorija - Men's Physique



ovi čak ne moraju da vježbaju noge
aureus aureus 12:21 15.09.2019

Španija - Argentina

Još taj meč i gotovo.

Francuska uzela srebro.
Australija ponovo uzela - šipak.

- Sjajno je počela Španija, ali evo, Argentina se oporavila, 13:14 (poen razlike za Špance).

Kampaco proturio kroz noge loptu Gasolu. Zeznut je Kampaco.

- Ponovo španska serija (a nije tv sapunica)
23:14 na kraju četvrtine.

- Ne daju se Argentinci, ali Španci drže
kontrolu. 43:31 na poluvremenu.

- Sredina treće četvrtine. Španci odoše na dvadesetak razlike. Zicer.

- Skola posle 18 minuta još nije postigao poen.
Kampaco dao 6.

- Lako je ovo bilo za Špance. +20 (95:75).
Uradili su sve što je trebalo.
Kampaco je imao nešto asistencija (8) i ukradenih lopti (4) ali su ga uskratili za poene (11, uz šut 2/11). Dek je imao poene (24) ali nije imao skokove...Skola nije imao ništa. Prve poene je dao posle 23 minuta - sa penala. Iz igre je dao tek u 31. minutu, imao šut 1/10.

Španci - sve kako treba.
Digli se u pravom momentu, spremili kako treba i nisu dozvolili sebi da ne iskoriste ovakvu priliku (odsustvo jake Amerike, Argentina u finalu...)

2. svjetsko zlato, imaju i 3 evropska.
vcucko vcucko 15:42 15.09.2019

Re: Španija - Argentina

Španci više nego zasluženo prvi. Dobili su svih 8 utakmica, one najbitnije ubedljivo sem polufinala protiv kengura gde je bilo svega i svačega, ali dobro...

To što su već dosadili i bogu i narodu, i u fudbalu i u basketu (osvajaju redom, a retko kome razgale dušu igrom) to je druga stvar.

Naši realno peti, dobili SAD, što je za ovakav njihov tim manje-više, ali rezultat prve četvrtine 32:7 ostaće kao kuriozum za neke anale i knjige starostavne košarkaške. Očigledno je u tom 1/4F protiv Argentine sve bilo naopako, onako kako ne treba. Nekako mi ide da smo realno mogli-trebali-možda i morali biti drugi (Saletova konstanta). Opet, možda je i bolje ovako. Te srebrnine imamo koliko nećeš, a u tom slučaju bi nas Španci u finalu oprljili još grđe nego u grupi. Pa bismo sada bili tužni, utučeni.

Prvenstvo za lulu duvana
aureus aureus 16:49 15.09.2019

Re: Španija - Argentina

Nekako mi ide da smo realno mogli-trebali-možda i morali biti drugi (Saletova konstanta). Opet, možda je i bolje ovako. Te srebrnine imamo koliko nećeš, a u tom slučaju bi nas Španci u finalu oprljili još grđe nego u grupi. Pa bismo sada bili tužni, utučeni.

Ja sam ipak pobornik trofeja. Srebro - srebro. Bronza - bronza.
Sportska karijera je kratka. Kad se završi, svaka se medalja računa. Ovako imaš samo - učešće. Isto si osvojio kao i Teodosić koji nije učestvovao.
Još sad kad je Fiba ukinula evropska prvenstva na svake dvije godine, one starije generacije ne možeš dosegnuti nikako.

Ovu Argentinu je trebalo da dobiju i Srbija i Francuska.
I Kole treba da ode. Dosta je i njega bilo. 10 godina na klupi Francuske.

I da se Kokeza nogira iz Fudbalskog saveza Srbije.
To sam već rek'o.
milisav68 milisav68 19:32 15.09.2019

...

– reprezentacija do 20 godina, ispala je u evropsku B diviziju;

– reprezentacija do 19 godina, zauzela je 7. mesto na Svetskom prvenstvu;

– reprezentacija do 18. godina je 10. na Evropskom prvenstvu;

– reprezentacija do 17 godina je 10. na Svetskom prvenstvu;

– reprezentacija do 16 godina je 7. na Evropskom prvenstvu…


U čemu je Sašina krivica?
aureus aureus 19:54 15.09.2019

Re: ...

milisav68
– reprezentacija do 20 godina, ispala je u evropsku B diviziju;

– reprezentacija do 19 godina, zauzela je 7. mesto na Svetskom prvenstvu;

– reprezentacija do 18. godina je 10. na Evropskom prvenstvu;

– reprezentacija do 17 godina je 10. na Svetskom prvenstvu;

– reprezentacija do 16 godina je 7. na Evropskom prvenstvu…


U čemu je Sašina krivica?

Mora li baš ovoliko kritika na račun predsjednika KSS-a Danilovića zbog loših rezultata mlađih selekcija?
milisav68 milisav68 20:27 15.09.2019

Re: ...

Mora li baš ovoliko kritika na račun predsjednika KSS-a Danilovića zbog loših rezultata mlađih selekcija?

Mora.

Dopuna.

Moj tip za selektora:

- Boža Maljković
- Milan Gurović
- Moka Slavnić
NNN NNN 20:40 15.09.2019

Re: ...

Moj tip za selektora:

- Boža Maljković
- Milan Gurović
- Moka Slavnić

DALEKO BILO!
milisav68 milisav68 20:47 15.09.2019

Re: ...

DALEKO BILO!

To nam je realnost.

Ajde budi selektor, pa sastavi reprezentaciju sad za februarski prozor.

Onda razmisli ko bi se prihvatio tog izazova.

Nemaš NBA, EL, EK, igrače i trenere.
aureus aureus 20:54 15.09.2019

Re: ...

milisav68
Mora li baš ovoliko kritika na račun predsjednika KSS-a Danilovića zbog loših rezultata mlađih selekcija?

Mora.

E tako.
Taj čovjek ima nevjerovatnu sposobnost da se negdje uvali (Partizan, KSS) i da pusti stvari da idu kako idu.
Čini se da je lenjivac.
milisav68
Dopuna.

Moj tip za selektora:

- Boža Maljković
- Milan Gurović
- Moka Slavnić

Ovdje se već vjerovatno zezaš, no razmotrimo prijedlog ozbiljno.

1. Maljković je bivši trener, desetak godina prije povlačenja nekako se vidjelo da mu više nije do trenerskog posla i da bi se radije penzionisao. Mislim da mu je Slovenija 2013. poslednji angažman.
Naposlijetku se smirio - preuzeo je OK Srbije.

2. Gurović.
Što bi NNN rekao, daleko bilo.

3. Moka je zadnji angažman imao 2007.
On ako dođe, vjerovatno će uraditi ozbiljan (a nepotreban) rez i na takmičenje otići sa tri provjerena igrača i devet klinaca koje drži za talentovane. Vjerovatno će pogoditi talente (koji će napraviti dobre karijere pet godina posle toga) ali će reprezentacija proći kao Moskitosi 1.

Sve u svemu...kako je SNS lud, možda i pogura Gurovića.

Grboviću su se odužili, moraju nekako i Guroviću.
vcucko vcucko 20:58 15.09.2019

Re: ...

milisav68
DALEKO BILO!

To nam je realnost.

Ajde budi selektor, pa sastavi reprezentaciju sad za februarski prozor.

Onda razmisli ko bi se prihvatio tog izazova.

Nemaš NBA, EL, EK, igrače i trenere.

Ovo boldovano važi za sve.

U stara vremena nama bi to savršeno odgovaralo. Jer bi naš juniorski tim odvalio sve na tim, khm... prozorima

Otkad igraju tatini sinovi i ko može da plati, teško
aureus aureus 21:02 15.09.2019

Re: ...

Kokoškov bi mogao prihvatiti.
Bio je 20 godina pomoćni trener u raznim NBA timovima i naposlijetku uspio da postane prvi trener u jednom NBA klubu.
Ali sad kad su ga ponovo degradirali na nivo pomoćnika nešto ne vjerujem da bi više volio to da radi nego da vodi Srbiju.

Osim toga, prije nekoliko mjeseci je rekao da bi volio da jednog dana vodi Srbiju ali je Đorđeviću poželio još mnogo godina na klupi Srbije.

Tako da...ne vjerujem da bi odbio poziv KSS-a, osim u slučaju da je i njemu iz Amerike jasno kakva je situacija u KSS-u i kako se politika svuda uvalila. Plus menadžerisanje.
I naravno, pitanje je da li bi ga KSS pozvao.
Ali ako bi ga pozvao dobro bi postupio. Jer javnost, ako ništa drugo, NIJE PROTIV Kokoškova.
To je dobro za početak.
aureus aureus 21:06 15.09.2019

Re: ...

vcucko

Otkad igraju tatini sinovi i ko može da plati, teško

E bravo. Ima toga svakako.
Samo u Partizan i zadnje dvije godine došli su sinovi Pecarskog, Trifunovića i Tarlaća i svaki je proglašen za izuzetnog talenta.
milisav68 milisav68 21:29 15.09.2019

Re: ...

Kokoškov bi mogao prihvatiti.

Reko Miško da neće.
Samo u Partizan i zadnje dvije godine

Partizan je razbucan klub, a diše samo zahvaljujući tome što Vučko voli da ga svi vole, a i pošto malo fali hleba, daj onda igara.Glupo bi bilo da se za domaću titulu bore dva Čovićeva i jedan Miškov klub.

Tako su ovi i mogli da igraju, odnosno da šlepaju na staru slavu, i da im u CV stoji - igrali za Partizan.

Zato je recimo Mario Nakić sa 14 godina (2015.) potpisao za Real Madrid.

...........................

Inače, Srbija od ove jeseni nema nijednog predstavnika u evropskom klupskom vaterpolu.
aureus aureus 21:56 15.09.2019

Re: ...

Partizan je razbucan klub, a diše

Diše sve bolje.
Najveći budžet u zadnjih ko zna koliko godina, kaže predsjednik Mijailović, ugledni biznismen iz Čačka, član najjače stranke u zemlji.
milisav68 milisav68 22:05 15.09.2019

Re: ...

aureus
Partizan je razbucan klub, a diše

Diše sve bolje.
Najveći budžet u zadnjih ko zna koliko godina, kaže predsjednik Mijailović, ugledni biznismen iz Čačka, član najjače stranke u zemlji.

Naravno, tako se peru pare.

Evo i Arena zakupljena.

Ali talentovani klinci beže u inostranstvo.

Eno, pitanje i za tebe, sastavi reprezentaciju za februarski prozor.
aureus aureus 22:57 15.09.2019

Re: ...

milisav68

Naravno, tako se peru pare.

Evo i Arena zakupljena.

Ali talentovani klinci beže u inostranstvo.

Eno, pitanje i za tebe, sastavi reprezentaciju za februarski prozor.

Eee, imam ja pitanje za tebe, mnogo zanimljivije. Ko je bio najbolji strijelac tadašnje Evrolige u sezoni 1992/1993, godinu dana nakon slavnog Galisa?
A ti si htio da takav skorer ne ide na Olimpijske igre '88.

Neću sad da sastavljam reprezentaciju. Prvo, na ovo prvenstvo niti je otišla reprezentacija potpuno po mom ukusu, igralo se drugačije nego što sam mislio, a i konačni rezultat je slabiji nego što sam se nadao.
A drugo, malo sam se ubedačio što Kokoškov neće biti selektor.

No, Arenu ću ipak da prokomentarišem.
Gledao sam nedavno intervju koji je sa direktorom Arene, Grbovićem, radio onaj kvazinovinar Tegeltija.
Ajde što je postavljen za direktora Arene, mislim da je svima jasno da je to usluga SNS-a Grboviću za dugogodišnje javno podržavanje Vučića i za učešće na beogradskim izborima.
Zanimljivo mi je bilo nešto drugo.
Pokazuje Grbović šta se sve nalazi u Areni, koje su mogućnosti za koju manifestaciju, i priča: "ovdje imam ovo, ovdje mogu da pomjerim ovo i sakrijem gornji red tribina ako nema toliko gledalaca", pa onda "ne mogu toliko da naplatim", "mogu da dam popust". I sve tako, u prvom licu jednine, a o Areni priča k'o da je njegovo vlasništvo.
Umjesto rečenica koje bi bile uobičajene "Arena posjeduje to-i-to", "u mogućnosti smo da" ovaj sve priča "imam ovde", "mogu ovo"...

Pomislim: eto zašto u stvari Vučić vlada Srbijom.
Jer dole u bazi ima toliko tih kojima ne smeta da se stvari dobijaju na mufte i koji i sami privatizuju sve čega se dohvate a što je u stvari neko opšte dobro.
Pa onda Vučić tako sa državnim budžetom: "vama ću da dam ovo", "a vama neću da dam". A oni ispod samo kopiraju. Na svakom nivou.
Ako se tako nastavi dovoljno dugo, Srbiji će najmanji problem biti rezultat na nekom sportskom takmičenju.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:20 16.09.2019

Re: ...

milisav68
aureus
Partizan je razbucan klub, a diše

Diše sve bolje.
Najveći budžet u zadnjih ko zna koliko godina, kaže predsjednik Mijailović, ugledni biznismen iz Čačka, član najjače stranke u zemlji.

Naravno, tako se peru pare.

Evo i Arena zakupljena.

Ali talentovani klinci beže u inostranstvo.

Eno, pitanje i za tebe, sastavi reprezentaciju za februarski prozor.

Šta je to 'februarski prozor'?
Atomski mrav Atomski mrav 09:12 16.09.2019

Re: ...

Šta je to 'februarski prozor'?


Vid' ovog mačka što se pravi naivan, kao ne zna šta se radi u februaru?
aureus aureus 13:23 16.09.2019

Re: ...

Atomski mrav
Šta je to 'februarski prozor'?


Vid' ovog mačka što se pravi naivan, kao ne zna šta se radi u februaru?

On u stvari jedva čeka februar.
Da iskoči kroz prozor.
I radi što i ostale mačke.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana