Društvo| Ljudska prava

"SAD ĆU TI BRE PIŠEM OMETANJE BRE"

Freedom of Information RSS / 10.10.2019. u 20:04

Juče mi je privukao pažnju "slučaj" građanina D.V. koji se, povodom nedozvoljenog parkiranja, našao u jednoj sasvim neočekivanoj, ni malo poželjnoj situaciji.

Pripadnici komunalne milicije koja je tražila njegove podatke dao je ličnu kartu ali nastavio da joj postavlja pitanja a da mobilnim telefonom snima događaj, što je milicionerku posebno nerviralo pa je komunikacija postajala sve neprijatnija.

Deo komunikacije videli smo i na TV:

Pošto snimate, evo imate snimak da će vam stići prekršajni nalog na kućnu adresu.

Šta znači to, lepo Vas pitam, nemojte da ste bahati, šta se dešava sa kaznom?                                    Ajde,vozi!                                                                                                                                                                           

Šta ste rekli, ajde vozi, nećete da mi kažete šta se dešava sa kaznom?                                                           

Dobićete prekršajni nalog, ja sam lepo rekla.                                                                                                     

Šta znači to, koja kazna je u pitanju?                                                                                                                        

Kao ne razumeš, nikada nisi dobio kaznu? Daj telefon.Sad ću ti bre pišem ometanje bre!                          

Koje ometanje?                                                                                                                                                        

Sad ću ti bre, pišem napad.                                                                                                                                 

Koji napad?"

U toku razgovora milicioneri su izašli iz kola, usledilo je zavrtanje ruku i ubacivanje D.V. u auto komunalne milicije.

D.V. je kasnije ispričao da je "njegova" milicionerka  sedela sa njim pozadi, da je on bio prebačen preko prednjeg suvozačkog sedišta, klečeći na zadnjem sedištu, a ona mu je držala zavrnute ruke i pretresala džepove. Da je, kad su ga uveli u kola  imao sa sobom kovertu sa 150 hiljada dinara koje je neposredno pre toga podigao u banci a da je, kad su ga izvukli napolje, ona ostala u kolima, a on u džepu više nije imao taj novac,što je odmah prijavio.

Ispričao je i da se drama nastavila u stanici, da su milicajci umesto objektivnog zveštaja pred njim pisali "scenario" u kom on postaje nasilnik, napada milicionerku, dakle vrši krivično delo.

D.V. je, međutim imao sačuvan snimak događaja koji je sa svojim advokatima odneo i načelniku komunalne milicije. Načelnik mu se, mu se izvinio. Odgovarajući na pitanja TV  iz komunalne milicije su,saopštili da milicionari nisu opravdano i pravilno upotrebili sredstva prinude, da su prekoračili granice svog službenog ovlašćenja, da su suspendovani, da su pokrenuti disciplinski postupci,..

Hoće li ti pokrenuti postupci dati efekat? Možda, mada neke ranije situacije ( npr. slučaj kad su komunalci iz pratnje tadašnjeg gradonačelnika S.Malog novinarki ne samo neovlašteno oduzeli telefon, nego pregledali i brisali sadržaj memorije) ne daju baš mnogo prava na optimizam. Ali, koliko god bilo važno pitanje odgovornosti u svakom pojedinačnom slučaju, nije najvažnije.

Važnije je,i ovaj slučaj je više nego "dobar" povod za to, podsetiti da su još u vreme uvođenja komunalne policije, (od nedavno milicije) u sistem prema tome postojale veoma ozbiljne rezerve. A "komunalci" su ipak dobijali sve više, uz pendreke su dobili i biber sprej i ovlašćenja da privode, vezuju, pretresaju, oduzimaju stvari, čak i da deluju u civilu i njihov broj je višestruko uvećan. A istovremeno javnosti nikad nije predočena ne iole ozbiljnija, nego nikakva analiza efekata delovanja nove bezbednosne strukture. 

 

.



Komentari (386)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:43 11.10.2019

Re: реда мора бити

šta ćeš sjebali ste nam sedam decenija uzalud.


Jel samo sedam, ili misliš da će taj oporavak duže da potraje? I dokle, da znam da podesim kalendar.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:47 11.10.2019

Re: реда мора бити

vrabac_onaj
samo da ti kažem da van četnika postoje (mada su vama partizanima oni svi neprijatelji samoupravnog socijalizma) demokrate, liberali, neke narodne, seljačke, radikalne stranke.


zapravo ne, nisi u pravu.
u četnicima je bilo svih njih, uključujući i socijaliste.


Verovatno i jogi letača i ovih harekrišnovaca. Svako ko je voleo Nemca u uniformi je bio član. Posle su morali malo da se vade zbog toga, pa im je oprošteno, ali ne i zaboravljeno.

gedza.73 gedza.73 20:49 11.10.2019

Re: реда мора бити

Jel samo sedam, ili misliš da će taj oporavak duže da potraje?

Dosta zavisi od četničkih saveznika Amerikanaca koliko će da se zadrži severnokorejski mentalitet u nas.

čvrsti ste u stavovima, živite u prošlosti, čak i vi koji živite na trulom kapitalističkom Zapadu, ali micka napred.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:52 11.10.2019

Re: реда мора бити

čak i vi koji živite na trulom kapitalističkom Zapadu,


Znimnjiva inverzija, idu baš tamo gde su četnici otišli, a ne vole četnike, a tamo gde su išli oni koje vole, ni za živu glavu ne bi otišli :)
Doslednost se to valjda zove :)
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:55 11.10.2019

Re: реда мора бити

srdjan.pajic
vrabac_onaj
samo da ti kažem da van četnika postoje (mada su vama partizanima oni svi neprijatelji samoupravnog socijalizma) demokrate, liberali, neke narodne, seljačke, radikalne stranke.


zapravo ne, nisi u pravu.
u četnicima je bilo svih njih, uključujući i socijaliste.


Verovatno i jogi letača i ovih harekrišnovaca. Svako ko je voleo Nemca u uniformi je bio član. Posle su morali malo da se vade zbog toga, pa im je oprošteno, ali ne i zaboravljeno.



sram te bilo
gedza.73 gedza.73 20:55 11.10.2019

Re: реда мора бити



Znimnjiva inverzija, idu baš tamo gde su četnici otišli, a ne vole četnike, a tamo gde su išli oni koje vole, ni za živu glavu ne bi otišli :)
Doslednost se to valjda zove :)

ako ga namirišu sa ovim komentarima ima da pomisle kako je preostali sovjetski špijun-spavač će da ga proteraju da ručno delje aeroplane od sibirske brezovine.
shone shone 21:32 11.10.2019

Re: реда мора бити

Naravno da nikom neće pasti na pamet da istraži na osnovu čega je dato bolovanje, pa da jednom fasuje i onaj ko im je to bolovanje potpisao. iz jednog (isprovociranog) ludila idemo u sledeće


Pa zbog isprovociranog ludila lepo si primetila.
milisav68 milisav68 21:33 11.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man
Znimnjiva inverzija, idu baš tamo gde su četnici otišli, a ne vole četnike, a tamo gde su išli oni koje vole, ni za živu glavu ne bi otišli :)
Doslednost se to valjda zove :)

Stokholmski sindrom, komunisti ga oterali iz zemlje, a on ih brani.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:35 11.10.2019

Re: реда мора бити

milisav68
hoochie coochie man
Znimnjiva inverzija, idu baš tamo gde su četnici otišli, a ne vole četnike, a tamo gde su išli oni koje vole, ni za živu glavu ne bi otišli :)
Doslednost se to valjda zove :)

Stokholmski sindrom, komunisti ga oterali iz zemlje, a on ih brani.


Šta je da je, zdravo nije :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:10 12.10.2019

Re: реда мора бити

Stokholmski sindrom, komunisti ga oterali iz zemlje, a on ih brani.


Nisu oni, nego ovi vaši, nacional socijalisti.
A i kinta ovde bila dosta veća pa se nisam mnogo razmišljao. Ali sad ne mogu nigde ceđ da nabavim, nema veze, preživeće priroda nekako moj regularni sapun od rakunovog loja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:13 12.10.2019

Re: реда мора бити

vrabac_onaj
srdjan.pajic
vrabac_onaj
samo da ti kažem da van četnika postoje (mada su vama partizanima oni svi neprijatelji samoupravnog socijalizma) demokrate, liberali, neke narodne, seljačke, radikalne stranke.


zapravo ne, nisi u pravu.
u četnicima je bilo svih njih, uključujući i socijaliste.


Verovatno i jogi letača i ovih harekrišnovaca. Svako ko je voleo Nemca u uniformi je bio član. Posle su morali malo da se vade zbog toga, pa im je oprošteno, ali ne i zaboravljeno.



sram te bilo


U pravu si, druže, najebaše krišne i ovi letači ni krivi ni dužni (mislio sam da zajebavaš gedžu sa ovim komunjara-četnicima). A kad se samo setim koliko sam kolača pojeo džabe tamo kod njih na Karaburmi, u ona burna vremena, stvarno sam nezahvalan skot.
milisav68 milisav68 07:48 12.10.2019

Re: реда мора бити

Nisu oni, nego ovi vaši, nacional socijalisti.

Eto, tipičan primer sindroma, ubedio si sebe da postoje nekakvi nacional socijalisti, a takva partija nije registrovana u Srbiji.
A i kinta ovde bila dosta veća pa se nisam mnogo razmišljao.

Heh, pa tako kaži, ja sam mislio da si poverovao da će Amerika (i Engleska), biti zemlja prooooleterska.
Ali sad ne mogu nigde ceđ da nabavim,

Da, da, američka drva ne prave pepeo.
gedza.73 gedza.73 09:36 12.10.2019

Re: реда мора бити

milisav68
ubedio si sebe da postoje nekakvi nacional socijalisti

militantni ogranak srpskih komunista. Doveli ih ovi Pajićevi na vlast.
oficiri, političari, direktori... sve njihovi. što kaže Dačić socijalista 'mi jedini baštinimo partizansku i antifašističku tradiciju'.

a on morao da beži i to kod koga. kod onih koji su udomili četnike nakon WW2. eh sudbo kleta i neizvesna. Dok ga Kim Džong čekao raširenih ruku kao tradicionalni i iskreni jugoslovenski prijatelj on otišao kod kauboja koji kamdžijama teraju radnike da kupuju kamionete od X 000 kubika

pecaros pecaros 15:27 12.10.2019

Re: реда мора бити

gedza.73

samo da ti kažem da van četnika postoje (mada su vama partizanima oni svi neprijatelji samoupravnog socijalizma) demokrate, liberali, neke narodne, seljačke, radikalne stranke.
jbg. sve ste ih zabranili zarad sitne vajdičice pa danas moramo da učimo težim putem. šta ćeš sjebali ste nam sedam decenija uzalud.


A gde je na ovom vašem spisku komunistička stranka? Zabranili ste je?
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:43 12.10.2019

Re: реда мора бити


A gde je na ovom vašem spisku komunistička stranka? Zabranili ste je?

To dok su pametni odlučivali.

Pokazalo je vreme da je ono što su tad mislili, bolje da zabranio komuniste da oni ne bi zabranili sve ostale, bilo ispravno.

Da se ti pitaš, koga bi zabranio, komuniste ili sve ostale?
pecaros pecaros 17:14 12.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man

Da se ti pitaš, koga bi zabranio, komuniste ili sve ostale?


Kao demokrata (načelno), naravno, ne bih ništa zabranjivao. Kao što ni demokratska Evropa (na koju se vi "principijelni" uporno pozivate) nije zabranila svoje komunističke partije.

"Principijelno" prebacivanje partiji koja je zabranila partije koje su je zabranile... kako da se čovek ne nasmeje?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:04 12.10.2019

Re: реда мора бити

"Principijelno" prebacivanje partiji koja je zabranila partije koje su je zabranile... kako da se čovek ne nasmeje?


Ma kakvi da se nasmeje, da se sažali na nekoga ko simpatiše komuniste a zamera zabranu partija.
To nije pitanje principijelnosti, to je pitanje mozga.

Isto bi bilo kad bi kriminalac zamerao kriminal, prostitutka prostituciju, isto, jer zabrana svih ostalih nije nešto što su komunsiti radili kao osvetu za sopstveo zabranjivanje, zabrana svih ostalih je njihova bit, suština, oni drugačije ne mogu da funkcionišu.

Jasno je jer ne postoji primer gde su komunisti uzeli vlast a nisu zabranili druge, isto su se ponašali i onde gde jesu i onde gde nisu zabranjivani.
Tako da podržavati komuniste, i istovremeno zamerati zabranu rada stranaka, je klasična šizofrenija, problem s mozgom.

A da li se društvo koje zabrani rad neke stranke može smatrati demokratskim?
Pa naravno da može.


pecaros pecaros 18:42 12.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man
zabrana svih ostalih je njihova bit, suština, oni drugačije ne mogu da funkcionišu.


Koješta. Kako su funkcionisali u zaista demokratskim državama?

Pobedili su u nekim opštinama na lokalnim izborima sa neostvarivim, demagoškim programom. I, šta bi bio da ih naš demokratski kralj nije zabranio? Ništa ne bi bilo - deo raje bi shvatio ko su i šta su, i komunjare bi se svele na meru koja im pripada.


hoochie coochie man

Tako da podržavati komuniste, i istovremeno zamerati zabranu rada stranaka, je klasična šizofrenija, problem s mozgom.


Znaš šta je problem s mozgom? Kada ne primećuješ da si ti ovde jedini koji nešto podržava. Pročitaj moje postove - ja ne podržavam ništa. A ti podržavaš - zabranu partija. Koji si ti komičan lik.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:45 12.10.2019

Re: реда мора бити

Koješta. Kako su funkcionisali u zaista demokratskim državama?


Koje su to demokratske države kojima su vladali komunisti?
Pobedili su u nekim opštinama


Pa nisu zabranjivali stranke u tim opštinama, jel?
Kažem ja, problem s mozgom.
ja ne podržavam ništa.


Aha, vidim.

A ti podržavaš - zabranu partija

Podržavam mogućost da neke partije budu zabranjene a da društvo ostane demokratsko.
Komunističke, fašističke, rasističke.....
milisav68 milisav68 19:13 12.10.2019

Re: реда мора бити

Pobedili su u nekim opštinama na lokalnim izborima sa neostvarivim, demagoškim programom

Ovo nije tačno, pobedili su sa jednim programom, i sa jednim ljudima, a na vlast su hteli sa drugim programom i drugim ljudima.

To je bila prevara, i zato su zabranjeni.

Kao što su usred rata pravili republiku, i streljali ljude samo zato što imaju.

Tako je bilo i posle rata, ko god ne duva u istu tikvu, sledi kazna.

Onda je usledio period relativnog mira, jer su neistomišljenici ućutkani, dok nisu došle nove generacije i bankrot zemlje.

U međuvremenu je vrag odneo šalu u Rumuniji, pa su prešli na novi nivo, regrutujući kriminalce (koji su dotad "radili" samo u inostranstvu), da obavljaju prljave poslove i u zemlji, protiv političkih neistomišljenika.

Uglavnom, Srbija je jedina zemlja u Evropi, koja nije otvorila dosijea tajne komunističke policije, a ti i dalje maštatš o izborima od pre jednog veka.
pecaros pecaros 19:20 12.10.2019

Re: реда мора бити

Mislim da si nešto popio, skroz si mi konfuzan. Nisam raspoložen za glupe razgovore.

Da ti nabacim teme za razmišljanje.

- funkcionisati i vladati su dve različite stvari.
- pobedili su u nekim opštinama, pa su zabranjeni. Šta tu nije jasno? Tvoj komentar je bez ikakvog smisla.
- zabrana partija je osetljiva tema. Barem, ako pričamo o demokratiji. Zavisi ko procenjuje i na osnovu čega procenjuje. A zavisi i od okolnosti, od važećih zakona, recimo.


hoochie coochie man
Podržavam mogućost da neke partije budu zabranjene a da društvo ostane demokratsko.
Komunističke, fašističke, rasističke.....


Zaboravio si nacističke... je li to nešto podsvesno?

Ako mene pitaš, najopasnije su populističke, koje i ne moraju da imaju program, a sposobne su da urade bilo šta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:33 12.10.2019

Re: реда мора бити

- funkcionisati i vladati su dve različite stvari.


E sad se na to vadiš?
Pa da, samo to i ostaje, zanemariti smisao i pričati o formi.
A kako im ide ide funkcionisanje na vlasti?
- pobedili su u nekim opštinama, pa su zabranjeni. Šta tu nije jasno?


Nije jasno kakve veze pobeda u opštinama ima sa zabranjivanjem svih stranaka čim se dokopaju te mogućnosti.
Priča se o zabrani partija, ti pominješ pobedu u opštini.
Mozak.
Zavisi ko procenjuje i na osnovu čega procenjuje. A zavisi i od okolnosti, od važećih zakona, recimo.


Nije osetljivo ako jednu pored druge stavimo dve stvari, jedna je zabrana pojedinačnih stranaka sa programom koji se drastično razlikuje od drugih, i zabrana svih stranaka bez obzira na program.


Zaboravio si nacističke... je li to nešto podsvesno?


Ma da, to je zato što sam ja nacista.
Ako mene pitaš, najopasnije su populističke, koje i ne moraju da imaju program, a sposobne su da urade bilo šta.


Ovi ništa ne znači.
pecaros pecaros 19:39 12.10.2019

Re: реда мора бити

milisav68

Ovo nije tačno, pobedili su sa jednim programom, i sa jednim ljudima, a na vlast su hteli sa drugim programom i drugim ljudima.

To je bila prevara, i zato su zabranjeni.


Zašto me sve ovo podseća na današnja vremena?

EDIT: Samo što niko nije zabranjen.
pecaros pecaros 19:42 12.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man

Ovi ništa ne znači.


Ovi meni znači da sa zaista zbunjen.

Mozak.
milisav68 milisav68 19:44 12.10.2019

Re: реда мора бити

pecaros
milisav68

Ovo nije tačno, pobedili su sa jednim programom, i sa jednim ljudima, a na vlast su hteli sa drugim programom i drugim ljudima.

To je bila prevara, i zato su zabranjeni.


Zašto me sve ovo podseća na današnja vremena?



Ne znam, razmisli.
freehand freehand 20:07 12.10.2019

Re: реда мора бити

pecaros
gedza.73

samo da ti kažem da van četnika postoje (mada su vama partizanima oni svi neprijatelji samoupravnog socijalizma) demokrate, liberali, neke narodne, seljačke, radikalne stranke.
jbg. sve ste ih zabranili zarad sitne vajdičice pa danas moramo da učimo težim putem. šta ćeš sjebali ste nam sedam decenija uzalud.


A gde je na ovom vašem spisku komunistička stranka? Zabranili ste je?

Pogledati na Guglu pod "Kerestinac" i "lepoglava". To su odeljci u temi "Koncentracioni logori i demorkatija u Kraljevini".
pecaros pecaros 20:23 12.10.2019

Re: реда мора бити

milisav68
pecaros
milisav68

Ovo nije tačno, pobedili su sa jednim programom, i sa jednim ljudima, a na vlast su hteli sa drugim programom i drugim ljudima.

To je bila prevara, i zato su zabranjeni.


Zašto me sve ovo podseća na današnja vremena?



Ne znam, razmisli.


Učiteljice, ja znam!

To je zato što i danas vlada komunistički mentalitet! Da su četnici pobedili u ratu, oni bi uveli pravu parlamentarnu demokratiju.

milisav68 milisav68 20:32 12.10.2019

Re: реда мора бити

To je zato što i danas vlada komunistički mentalitet! Da su četnici pobedili u ratu, oni bi uveli pravu parlamentarnu demokratiju.

Srbija je jedina zemlja u Evropi, u kojoj nisu otvorena dosijea tajne komunističke policije.
gedza.73 gedza.73 20:36 12.10.2019

Re: реда мора бити

pecaros
A gde je na ovom vašem spisku komunistička stranka? Zabranili ste je?

protiv zabrane Komunističke partije u kraljevini su ustali mnogi intelektualci i neke partije.
Ti isti komunisti su nakon rata zabranili sve ostale partije, čak su osudili na robiju ljude koji su stali u njihovu zaštitu u kraljevini.

takve ljude u mom selu zovu 'jajare'.

Pre rata imaš deset stranaka, jednu zabranjenu, nakon rata jednu stranku, sve zabranjene. i republiku koja je diktatura po ustavnom uređenju sa doživotnim predsednikom.

ideju socijaldemokratije su u kraljevini prisvojili i uništili komunisti, nakon devedesete su komunisti postali kapitalisti i na prostoru Srbije uništili ideju liberalne demokratije. još se ideološki zaluđenici hvale, neki tvrde da je to bio korak sa Evropom.

Ono što kažu činjenice. Komunistička partija je baštinila Oktobarsku revoluciju tokom koje je Rusija izašla iz rata na strani saveznika i kapitulirali pred KuK centralnim silama.
Kp je pozivala, na prostoru Jugoslavije, kao ispostava moskovske Koniterne, na nasilno rušenje ustavnog poretka, pokušala atentat na kralja, podržavala nacionalno cepanje i pristupanje Sovjetskom paktu, podržavala stranke koje su ubile kralja.

na deset uhapšenih komunista u kraljevini, 15 komunista je streljano u Moskvi i to pretežno pod lažnim optužbama koje su iznosili njihoovi partijski saborci iz Jugoslavije.

Sima Marković i ostali su proglašeni za nacionaliste, socijaldemokrate i kao takvi su bili prepreka širenju sovjetskog imperijalizma na Balkan i prelazak pod, kako je Komniterna tvrdila, 'francusku (čitaj evropsku) imperijalističku zonu'.

Komunisti su pre rata, pod plaštom socijalne demokratije, radili za interese strane države. Sve saborce koji su ustali protiv toga su oni sami ubili. Ne kralj, ne opstale partije, ne četnici nego komunisti komuniste. Vaši.

Evropa nije zabranila komunističke partije jer su postojale partijE. ogromna razlika malo teže uočljiva nevičnom jednopartijskom oku.

macak.tosa031 macak.tosa031 20:36 12.10.2019

Re: реда мора бити

pecaros
milisav68
pecaros
milisav68

Ovo nije tačno, pobedili su sa jednim programom, i sa jednim ljudima, a na vlast su hteli sa drugim programom i drugim ljudima.

To je bila prevara, i zato su zabranjeni.


Zašto me sve ovo podseća na današnja vremena?



Ne znam, razmisli.


Učiteljice, ja znam!

To je zato što i danas vlada komunistički mentalitet! Da su četnici pobedili u ratu, oni bi uveli pravu parlamentarnu demokratiju.


Jednom komunjara, uvek komunjara.
gedza.73 gedza.73 20:38 12.10.2019

Re: реда мора бити

Da su četnici pobedili u ratu, oni bi uveli pravu parlamentarnu demokratiju.

Evropa, na koju se ti pozivaš, je otvorila tajna dosijea i zabranila političkim komunističkim funkcionerima da se bave politikom.
Ako ne grešim.

kod nas se to nije desilo kako se ne bi oštetile 'jadne, nedužne' doušničke dušice.

I? tadam . namenska Lučani. ponos i dika komunističke ideologije.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:39 12.10.2019

Re: реда мора бити

gedza.73
pecaros
A gde je na ovom vašem spisku komunistička stranka? Zabranili ste je?

protiv zabrane Komunističke partije u kraljevini su ustali mnogi intelektualci i neke partije.
Ti isti komunisti su nakon rata zabranili sve ostale partije, čak su osudili na robiju neke ljude koji su stali u njihovu zaštitu.

takve ljude u mom selu zovu 'jajare'.

Pre rata imaš deset stranaka, jednu zabranjenu, nakon rata jednu stranku, sve zabranjene. i republiku koja je diktatura po ustavnom uređenju sa doživotnim predsednikom.

ideju socijaldemokratije su u kraljevini prisvojili i uništili komunisti, nakon devedesete su komunisti postali kapitalisti i na prostoru Srbije uništili ideju liberalne demokratije. još se ideološki zaluđenici hvale, neki tvrde da je to bio korak sa Evropom.

Ono što kažu činjenice. Komunistička partija je baštinila Oktobarsku revoluciju tokom koje je Rusija izašla iz rata na strani saveznika i kapitulirali pred KuK centralnim silama.
Kp je pozivala, na prostoru Jugoslavije, kao ispostava moskovske Koniterne, na nasilno rušenje ustavnog poretka, pokušala atentat na kralja, podržavala nacionalno cepanje i pristupanje Sovjetskom paktu, podržavala stranke koje su ubile kralja.

na deset uhapšenih komunista u kraljevini, 15 komunista je streljano u Moskvi i to pretežno pod lažnim optužbama koje su iznosili njihoovi partijski saborci iz Jugoslavije.

Sima Marković i ostali su proglašeni za nacionaliste, socijaldemokrate i kao takvi su bili prepreka širenju sovjetskog imperijalizma na Balkan i prelazak pod, kako je Komniterna tvrdila, 'francusku (čitaj evropsku) imperijalističku zonu'.

Komunisti su pre rata, pod plaštom socijalne demokratije, radili za interese strane države. Sve koji su ustali protiv toga su oni sami ubili. Ne kralj, ne opstale partije, ne četnici nego komunisti komuniste. Vaši.

Evropa nije zabranila komunističke partije jer su postojale partijE. ogromna razlika malo teže uočljiva nevičnom jednopartijskom oku.


Eeee, ali za vreme dragoga im druga Tite, smo, za razliku od Engleza, Francuza i Luksemburžana išli na more.
Jebote - koji smarači su ove komunjare.
Strašno!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:43 12.10.2019

Re: реда мора бити

Da su četnici pobedili u ratu, oni bi uveli pravu parlamentarnu demokratiju.


Naučilo to na korbač pa misli da svaka vojska koja pobedi u ratu uvodi neka svoja pravila.

Četnici su bili vojska, da su pobedili bili bi demobilisani i otišli kućama, a šta bi se uvodilo bi odlučivali građani na izborima, a ne četnici.

E koliko je to daleko od tebe, nikad nećeš dobaciti.
gedza.73 gedza.73 20:55 12.10.2019

Re: реда мора бити

hcm
vojska koja pobedi u ratu uvodi neka svoja pravila.


Тадија Сондермајер...
Tokom jedne borbe, kada se vraćao u bazu sa ispražnjenim mitraljezom, Sondermajera su nad neprijateljskim linijama napala tri nemačka lovca. Spasao se tako što je za sve vreme leta izvodio akrobacije, zbog čega neprijatelj nije uspeo da ga obori. Od 15. aprila do 21. maja, njegova grupa je za protivnika imala eskadrilu „letećeg cirkusa“ sastavljenu od lovaca „Fokera“ čuvenog nemačkog avijatičara Rihthofena, poznatijeg kao Crveni baron[8] Samo za tih pet nedelja grupa je oborila 265 aviona, od koji Sondermajer dva, mada mu jedan nije priznat jer je bio oboren iza neprijateljskih linija. Sam Sondermajer kao pilot-lovac je učestvovao u patrolama koje su drugi vodili u mnogim borbama, a 15. maja postao je samostalan vođa patrole. ...
Победник је на међународном ваздухопловном такмичењу у Плзењу 1931. када су југословенски пилоти заузели прва три места. Том приликом освојио је награду председника Чехословачке Републике. Као делегат Аероклуба учествује на конгресима Међународне ваздухопловне федерације - ФАИ

Био је оснивач и директор предузећа Аеропут, на чијем је челу био до 1941.

авион је у то време купило Југословенско војно ваздухопловство (ЈКРВ). У исто време купљена је и лиценца по којој се у земунској фабрици авиона Икарус овај авион производио од 1928. до 1932. године...
Као спортски пилот истакао се рекордним летом на релацији Париз — Бомбај са пилотом Леонидом Бајдаком.


Иако је од 15. октобра 1944. године учествовао у операцијама за ослобођење Београда, а пријавио се као пилот добровољац, нове власти нису могле да опросте Тадији Сондермајеру то што је током рата остао у Београду као ни већи „грех“: његову сарадњу са двором (био је лични пријатељ Кнеза Павла). Два дана после ослобођења Београда је ухапшен и провео је годину дана у затвору.




Porodična i lična priča ovog čoveka je za svaku istorijsku knjigu. a oni u istorijske knjige i na vlast stavili jednog cinkaroša kao uzor.
pecaros pecaros 20:56 12.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man
Da su četnici pobedili u ratu, oni bi uveli pravu parlamentarnu demokratiju.


Naučilo to na korbač pa misli da svaka vojska koja pobedi u ratu uvodi neka svoja pravila.




Parafrazirao sam nekog od vas, ali vi iz bloga u blog menjate priču kako vam odgovara. 'Vatajte malo beleške, postali ste zaboravni.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 12.10.2019

Re: реда мора бити

Parafrazirao sam nekog od vas, ali vi iz bloga u blog menjate priču kako vam odgovara. 'Vatajte malo beleške, postali ste zaboravni.


opet vađenje :)
Daj bre čoveče, pazi šta pišeš.

Koga si parafrazirao?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:18 12.10.2019

Re: реда мора бити

Ma kakvi da se nasmeje, da se sažali na nekoga ko simpatiše komuniste a zamera zabranu partija.
To nije pitanje principijelnosti, to je pitanje mozga.


A skičiš ko prasac za 29. novembar kad neko ovde malo oplete po tvojim naci stavovima, i odma izmišljaš da ti se oduzima sloboda izražavanja (uhvaćen si u tom nedelu više puta). Izgleda da ti imaš moždanih nekih problema.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:21 12.10.2019

Re: реда мора бити

A skičiš ko prasac za 29. novembar kad neko ovde malo oplete po tvojim naci stavovima, i odma izmišljaš da ti se oduzima sloboda izražavanja


Ček, ček da razjasnimo.

Da skičim za slobodom govora si mi spočitao kad si ti pokušao da mi je uskratiš zato što sam seljak, i kad je Maksa to uradio zato što nemam sinove.
Jel tako?
I to zoveš naci stavovima?
pecaros pecaros 21:25 12.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man
Parafrazirao sam nekog od vas, ali vi iz bloga u blog menjate priču kako vam odgovara. 'Vatajte malo beleške, postali ste zaboravni.


opet vađenje :)
Daj bre čoveče, pazi šta pišeš.

Koga si parafrazirao?


Nekog od vas trojice - četvorice, neka se sam javi, bilo je nedavno. Reče tamo Četnici = parlamentarna demokratija.
gedza.73 gedza.73 21:27 12.10.2019

Re: реда мора бити

Reče tamo Četnici = parlamentarna demokratija

možda si pogrešno zapamtio. da nije bilo komunisti = sovjetsko - azijatska gubernija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:29 12.10.2019

Re: реда мора бити

Reče tamo Četnici = parlamentarna demokratija.


Naravno.
Ali to ne znači da bi je oni uvodili, oni bi samo, pošto su bili vojska, posle pobede bili raspušteni i ne bi se pitali o tome, a parlamentarna demokratija bi bila samo nastavljena.

Jednostavno je: pobede komunisti - ukida se demokratija, izgube komunisti - ne ukida se.
pecaros pecaros 21:30 12.10.2019

Re: реда мора бити

gedza.73
Reče tamo Četnici = parlamentarna demokratija

možda si pogrešno zapamtio. da nije bilo komunisti = sovjetsko - azijatska gubernija?


Kao, zaboravio si? Mislim da je baš o tebi reč.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:34 12.10.2019

Re: реда мора бити

Eto, tipičan primer sindroma, ubedio si sebe da postoje nekakvi nacional socijalisti, a takva partija nije registrovana u Srbiji.


Video ih, druže, uživo, eno onaj primerak natovljenog morža koji se odaziva na Šešelj je vadio na mene pištolj iz gaća, posle išao tamo da tera one Hrvate iz Hrtkovca, pa kažu i da je slao neke dobrovoljce preko Drine i Save koji su se isticali u uterivanju srpstva nasilnim metodama, bio vrlo popularan tip u Srba onomad. A bio je i Slobi na kanabetu, i mali mu od klonje, gde Sloba okom Šešelj skokom. A i šta su bili ovi Slobini spsovci kad su preko noći ogrezli u nacionalizam i šovinizam, i podržala ih značajna većina pučanstva u nastojanjima da se otmu teritorije od komšija, poravnaju naraščišćeni računi iz prošlosti, i u utera srpstvo gde god može? Imali su, dakle, neregistrovanu nacional-socijalističku partiju izuzetno popularnu u nas, čini mi se da ta popularnost ni danas nije značajno opala, jedino je malo splasnuo duh da se ide klati i rušiti okolo, made ne i kod ovih naših domaćina poznije dobi, kao što vidimo na blogu. Sad, možda su se folirali oko svega toga, da bi se nakrali para, to je otvoreno za slobodne interpretacije.

Da, da, američka drva ne prave pepeo.


Ma nije to, nego se bojim da me ne uhapse ovde zbog zagađivanja odlivnih voda sumnjivim materijama spravljanim u kućnoj radinosti, znaš kolike su kazne za to?
pecaros pecaros 21:41 12.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man
Reče tamo Četnici = parlamentarna demokratija.


Naravno.
Ali to ne znači da bi je oni uvodili, oni bi samo, pošto su bili vojska, posle pobede bili raspušteni i ne bi se pitali o tome, a parlamentarna demokratija bi bila samo nastavljena.

Jednostavno je: pobede komunisti - ukida se demokratija, izgube komunisti - ne ukida se.


Kakva papazjanija. Partizani su isto bili vojska i posle pobede nisu oni organizovali politički život, nego političari. Ako se ne varam, bilo je tu i nekih opozicionara, dok se nisu predomislili.

Ostaje nejasno kako može da se ukine nešto čega nije ni bilo? Samo vrlo maštoviti ljudi mogu da tvrde da je ono bila demokratija.
gedza.73 gedza.73 21:43 12.10.2019

Re: реда мора бити

pecaros
gedza.73
Reče tamo Četnici = parlamentarna demokratija

možda si pogrešno zapamtio. da nije bilo komunisti = sovjetsko - azijatska gubernija?


Kao, zaboravio si? Mislim da je baš o tebi reč.

Srpski četnici koji su ratovali protiv austrougarskih okupatora i jesu bili parlamentarne demokrate.
i bili su daleko veće demokrate od komunista. Valjda ih zato Zapad i prihvatio.
Pogledaj od koje godine i zbog čega Francuska ima lošije odnose sa Srbijom u sastavu Jugoslavije.
Ovi sad komunisti što su kao danas 'Evropejci'? mali Rusi.
maksa83 maksa83 21:48 12.10.2019

Re: реда мора бити

Da skičim za slobodom govora si mi spočitao kad si ti pokušao da mi je uskratiš zato što sam seljak, i kad je Maksa to uradio zato što nemam sinove.

Da razjasnimo ovu stvar otpr. treći put - imaš ti pravo na svoje stavove, i svakakve gluposti su ovde ljudi pisali, počevši od radaradumila koji kaže da su junit testovi nepotrebni preko sybil koja je izrekla da je Novak Đoković poster boy srpskog nacizma, pa do <upiši proizvoljnu budalaštinu koju je ovde neko napisao>.

Dakle pošto smo utvrdili tvoja neporeciva prava i to raščistili da zabeležimo da je taj stav zapravo kukavičko guranje tuđe dece u pogibiju zarad sopstvenih debilnih tripova. Svako će spoznati koliko je to sramotno u skladu sa sopstvenim kapacitetima za spoznavanje sramotnog, dakle neko hoće, neko neće, al' da ga stavimo ovde da ne ostane neizrečeno.

Inače, taj tvoj stav gura i ovaj mladi gospodin kog očigledno odgajaju za sledeće izbore (pošto ga finansira država kroz Đorđevićevo Ministarstvo Rada, zato se ovaj pojavljuje na Vacićevim tribinama):



To je b'ate tvoja ekipa, pa ti vidi šta ćeš s tim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:58 12.10.2019

Re: реда мора бити

Partizani su isto bili vojska i posle pobede nisu oni organizovali politički život,


Partizanisu bili partijska vojska, a četnici državna.
Kapiraš razliku?
Partizane je osnovala i njima komandovala jedna partija, i bili su instrument te partije. Na čelu joj je bio šef partije koji je bio podređen šefu strane države.

Četnici vojska koja je bila instrument jedne države, njenog kralja i vlade, njima podređena, na čelu joj je bio oficir te države i ministar u toj vladi.

Ostaje nejasno kako može da se ukine nešto čega nije ni bilo?

njaoooo!!!!
Tanana osetljiva dušica na manjkavosti demokratije od pre rata, koja je oduševljena tiranijom od posle.
Zanimnjivo stvarno.

Da sam na vašem mestu, da mi je petokraka prirasla za srce, pa makar bih imao toliko obraza da ne kmečim što je nekad neka partija zabranjena, i da ne tražim trun u tuđem oko kod onolikih balvana u svom.

Al komunisti i obraz.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 12.10.2019

Re: реда мора бити

imaš ti pravo na svoje stavove


Pavo mi ne daješ ti, a ono što je do tebe si rekao, jasno.

Rekao si

da neko sa traktora iz valjevskih zaselaka ne bi trebao da se meša u ozbiljne teme, nego da se drži traktora i kazana, a ozbiljne teme da ostavi vama koji imate rodbinu i nekretnine.
Da ti tražim citat?
da je taj stav zapravo kukavičko guranje tuđe dece u pogibiju


Nije guranje tuđe dece u pogibiju nego zastupanje stava da je i rat legitimno sredstvo, nekad i opravdano.
A ko ide u rat, zna se.
Inače, taj tvoj stav gura i ovaj mladi gospodin


I ja zbog njega treba da ga menjam?
Tvoj, da su Srbi za sve krivi, je gurao ovaj



Hoćeš da ga menjaš?
maksa83 maksa83 22:09 12.10.2019

Re: реда мора бити

Pavo mi ne daješ ti, a ono što je do tebe si rekao, jasno.

Rekao si

da neko sa traktora iz valjevskih zaselaka ne bi trebao da se meša u ozbiljne teme, nego da se drži traktora i kazana, a ozbiljne teme da ostavi vama koji imate rodbinu i nekretnine.
Da ti tražim citat?

Molim te nađi citat, pošto ja nikad ništa slično nisam napisao.

Fokus huči, fokus.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 12.10.2019

Re: реда мора бити

Molim te nađi citat, pošto ja nikad ništa slično nisam napisao.


evo, brzo ću, tu je blizu.

ja

Pa hajd ako te ne mrzi, da opet ne bih pravio ovakve greške, ispiši mi spisak tema o kojima je dopušteno razmišljati na traktoru u valjevskim zaseocima.


ti

Pa ne znam, eto, šljive, glifosat, zavarivanje (ili varenje), kazani za rakiju, ko ima veće bikove, i te stvari.


ja

A i razjasni mi, ako ja iz valjevskog zaseoka ne treba da brinem o Bakiru, koji krasni *urac tebe iz neke američke nedođije boli za Dodika ili Krim?


ti

Pa zato što će opet na kraju da mi bombarduju rodni grad u kome i dalje imam rodbinu i nekretnine. Jel to je dovoljan razlog, ako nije, da dodam još i investicije.


da, pored rodbine i nekretnina, i investicije ti daju pravo da se baviš velikim temama.
Njih sam ispustio, izvini.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:15 12.10.2019

Re: реда мора бити

Molim te nađi citat, pošto ja nikad ništa slično nisam napisao.


Ma idi bre makso, ja mislio Srki pita :)
Izvini.

EDIT
Sad vidim da je i prethodni komntar tvoj.
jebiga, šta da ti kažem....

još jednom edit

napravio sam glupost pa gledam kako mi se omaklo i skapiram da je citiran deo komentara iz prepucavanja sa Srkijem, nisam ni pogledao ko piše nego sam pretpostavio da je on.
Ne pravda me, ali makar znam zašto sam pogrešio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:34 12.10.2019

Re: реда мора бити

Ćuti Maksa :)
Neće da kaže da li je pročitao, drži me da se pečem :)

Kucni bre nešto.
pecaros pecaros 22:38 12.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man

Partizanisu bili partijska vojska, a četnici državna.
Kapiraš razliku?


Da te podsetim, ti si potegao razgovor o sledećem:


hoochie coochie man

Naučilo to na korbač pa misli da svaka vojska koja pobedi u ratu uvodi neka svoja pravila.

Četnici su bili vojska, da su pobedili bili bi demobilisani i otišli kućama, a šta bi se uvodilo bi odlučivali građani na izborima, a ne četnici.


Daklem... Partizani su bili vojska, pobedili su, bili demobilisani, a ono što se uvelo uveli su neki drugi, a ne Partizani. Koji andrak ima veze ko je bio državna vojska, a ko partijska?

Uostalom, Kralj je pred kraj rata rekao da su Partizani državna vojska.

Ovako možemo razglabati do ujutru, ali me mrzi.
maksa83 maksa83 22:38 12.10.2019

Re: реда мора бити

Neće da kaže da li je pročitao, drži me da se pečem :)

Pa pročitao, jasno mi je bilo odmah da si se zaleteo u žaru borbe. :))))

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 12.10.2019

Re: реда мора бити

Pa pročitao, jasno mi je bilo odmah da si se zaleteo u žaru borbe. :))))


Jbg, nije lako, ne da se Srki, pa se čovek zaleti :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 12.10.2019

Re: реда мора бити

Koji andrak ima veze ko je bio državna vojska, a ko partijska?


veza je ta što državna vojska rautuje za interes džave, a partijska za interes partije.
Sitnica.
pecaros pecaros 01:15 13.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man
Koji andrak ima veze ko je bio državna vojska, a ko partijska?


veza je ta što državna vojska rautuje za interes džave, a partijska za interes partije.
Sitnica.


'ajde?
milisav68 milisav68 07:30 13.10.2019

Re: реда мора бити

jedino je malo splasnuo duh da se ide klati i rušiti okolo,

Ovo si ti nešto umislio, pošto činjenice kažu da je odziv za mobilizaciju bio katastrofalan (tu ne računam kriminalce koji su radili za službu, već rezerviste).

Nego, kaži ti meni, zašto je Srbija jedina zemlja u Evropi, u kojoj nisu otvorena dosijea tajne komunistička policije?

Obrati pažnju, bio Milošević, pa Koštunica/Đinđić (i tvoj Čeda ), pa Tadić, Nikolić, i evo sada Vučić.

Znači, izmenjalo se tu dosta toga, ali je rezultat isti.Zašto ne možemo da saznamo ko je sve bio saradnik službe, uključujući i pomenutog Šešelja, kome malo-malo neki šatro Laufer nešto javi, a?
freehand freehand 07:41 13.10.2019

Re: реда мора бити

Srpski četnici koji su ratovali protiv austrougarskih okupatora i jesu bili parlamentarne demokrate.

Iz ove koncentrovane gluposti kao takve izdvojio bio pojam "parlamentarne demokrate" kao kvintesenciju političke nepismenosti.
U kombinaciji sa slikom bradatih šumskih koljača deluje još nadrealnije.
Valjda ih zato Zapad i prihvatio.


Pogledaj od koje godine i zbog čega Francuska ima lošije odnose sa Srbijom u sastavu Jugoslavije.


Ovi sad komunisti što su kao danas 'Evropejci'? mali Rusi.

Interesantno je kako se misirci i blogovski domaćini čuvaju da se dohvate te teme. Svo se srpsko četništvo našlo na spisku obožavatelja Vladimira Vladimiroviča.
Toe onaj Amerikanac, znate.
milisav68 milisav68 07:45 13.10.2019

Re: реда мора бити

Inače, taj tvoj stav gura i ovaj mladi gospodin kog očigledno odgajaju za sledeće izbore (pošto ga finansira država

Ma to je samo novo strašilo, pošto se Vjekoslav potrošio i izlizao.

Inače, doktrina ratovanja se mnogo promenila, nema više opšte mobilizacije i rov protiv rova, već specijalci upadnu u TV stanicu, i objave ko je novi vladar.
macak.tosa031 macak.tosa031 07:46 13.10.2019

Re: реда мора бити

hoochie coochie man
Molim te nađi citat, pošto ja nikad ništa slično nisam napisao.


Ma idi bre makso, ja mislio Srki pita :)
Izvini.

EDIT
Sad vidim da je i prethodni komntar tvoj.
jebiga, šta da ti kažem....

još jednom edit

napravio sam glupost pa gledam kako mi se omaklo i skapiram da je citiran deo komentara iz prepucavanja sa Srkijem, nisam ni pogledao ko piše nego sam pretpostavio da je on.
Ne pravda me, ali makar znam zašto sam pogrešio.

Zašto se izvinjavaš Maksi?
Pa Maksa je terao tada u četiri pičke materine one koji su se usudili da mu oponiraju?
No, to je jedan par opanaka.

Drugo što me zanima je - zašto pokušavaš sa komunjarama da pričaš o demokratiji?!
maksa83 maksa83 07:49 13.10.2019

Re: реда мора бити

Interesantno je kako se misirci i blogovski domaćini čuvaju da se dohvate te teme. Svo se srpsko četništvo našlo na spisku obožavatelja Vladimira Vladimiroviča.
Toe onaj amerikanac, znate.

To je deo zanimljivog globalnog paradoksa - establišment zemlje koja je žrtvovala najviše u borbi protiv nacizma je najveći finansijer evropskih desnih partija u kojima neretko ima otvorenih štovaoca Hitlerove zaostavštine.
maksa83 maksa83 07:50 13.10.2019

Re: реда мора бити

Pa Maksa je terao tada u četiri pičke materine one koji su se usudili da mu oponiraju?

Izvinjavam se stvarno, toliko je tada bilo u šteku. Za sledeći put kad se pojave dobrovoljnio davaoci krvi tuđe dece biće pet-šest-sedam, nadam se i više.
freehand freehand 07:53 13.10.2019

Re: реда мора бити

maksa83
Interesantno je kako se misirci i blogovski domaćini čuvaju da se dohvate te teme. Svo se srpsko četništvo našlo na spisku obožavatelja Vladimira Vladimiroviča.
Toe onaj amerikanac, znate.

To je deo zanimljivog globalnog paradoksa - establišment zemlje koja je žrtvovala najviše u borbi protiv nacizma je najveći finansijer evropskih desnih partija u kojima neretko ima otvorenih štovaoca Hitlerove zaostavštine.

To je globalni proces (buđenje i veličanje nacizma) u kome Poljaci prednjače, uz one pribaltičke lole.
Ali ovo naše lokalno ludilo sa "Bolje američko govno nego ruska torta" pod Putinovom slikom ispod koje gori kandilo je Монти Пајтон na novom nivou.
Ono kad Misirac sa kamom za pojasom sedne dazabalavljen od ushićenja hipnotisano gleda rusku vojnu paradu i novo rusko oružje koje - pajz sad - tera Crvena amrija preko Crvenog trga pred penzionisanim generalima i maršalima sa silesijom ordenja iz borbe za rodinu...
Prslatko, ne?
macak.tosa031 macak.tosa031 08:00 13.10.2019

Re: реда мора бити

maksa83
Pa Maksa je terao tada u četiri pičke materine one koji su se usudili da mu oponiraju?

Izvinjavam se stvarno, toliko je tada bilo u šteku. Za sledeći put kad se pojave dobrovoljnio davaoci krvi tuđe dece biće pet-šest-sedam, nadam se i više.

Da.
Sreo sam tada slične pičke koje su vlastiti kukavičluk skrivale iza dece.
No, bilo - ne ponovilo se!
maksa83 maksa83 08:10 13.10.2019

Re: реда мора бити

Sreo sam tada slične pičke koje su vlastiti kukavičluk skrivale iza dece.

Verujem da se sve to dešavalo dok si ti bio u prvim borbenim redovima.
gedza.73 gedza.73 08:39 13.10.2019

Re: реда мора бити

freehand
Interesantno je kako se misirci i blogovski domaćini

meni se više gadi ovo tvoje 'antifašističko' društvo. Koji su uzgred stvarni likovi





moskovska škola. sve tvoji 'misirci' i 'jugAslavenski domaćini'. Čovek do čoveka, ljudskost do ljudskosti, karakter do karaktera.

Smej se ti oko francuske. Moskva jeste pre rata preko Komunističke partije i svojih agenata komunista kao jedan od ciljeva proklamovala borbu protiv francuskog uticaja na Balkanu. tako je u školi i učeno da je staljinistički ustav koji su silom nametnuli 'antifašistički oslobodioci' mnogo bolji jer je u interesu velikog Sovjetskog Saveza i najvećeg sina Staljina nego srbski pošto je on domaćinski, nazadni i u interesu srpskog naroda. jer je srpski narod monarhistički, velikosrpski, hegemonistički i glup.

Francuska kao srpski saveznik iz I svetskog rata postaje njen neprijatelj u komunističkoj Jugoslaviji. Aktivno učestvuje u rasturanju Srbije kao eksponenta, prvo moskovske Kominterne a zatim i ruske politike na Balkanu. na čijoj su strani beše bili srbsko - jugoslovenski komunistički 'domaćini'? Eto ti rezultata takve politike. Sudar interesa velikih i loši izbori malih država (uz zatucano insistiranje na tim istim lošim odlukama).

za vreme kralja Francuska se nije protivila teritorijalnom proširenje Srbije, za vreme komunista je aktivno radila na smanjenju teritorije i rasparčavanju Srbije.

Pogledaj istoriju odnosa. Od ordena vođi JuVO, organizovanju prijema srpskoj kraljevskoj porodici, Tito koji oružjem snabdeva arapske pokrete (ponašanje Izraela u ratovima devedesetih prema Beogradu kao balkanskoj komuno centrali) a onda početak umešanosti Francuske u događaje na Kosovu početkom osamdesetih, pomaganje disidenata, hapšenje i proterivanje Francuza, Francuska u događajima devedesetih.

Fašizam je jedna fusnota u istoriji sveta. Ljudi izmišljaju nove načine za pokoravanje i ubijanja.

Zapadni saveznici koji su se borili protiv antifašizma su poslali jasnu poruku.
Država Srbija nije pozvana na proslavu u Poljskoj ali su zato došli u Pranjane i odali počast srpskom antifašističkom bloku ispred spomenika ratnog savezništva vojnih snaga USA i JuVO.

A srpsko - jugAslavenski komunisti (kojima je antifašizam ostao jedini anker... a i on je vrlo diskutabilan) i danas žive svoj komunistički vidovdanski mit.

njima je važnija svetska revolucija od državnog interesa.
ergo 'drugovima Albancima treba dati nezavisno Kosovu u granicama koje je nacrtao Stambolić'

freehand freehand 09:06 13.10.2019

Re: реда мора бити

gedza.73
freehand
Interesantno je kako se misirci i blogovski domaćini

meni se više gadi ovo tvoje 'antifašističko' društvo. Koji su uzgred stvarni likovi





moskovska škola. sve tvoji 'misirci' i 'jugAslavenski domaćini'. Čovek do čoveka, ljudskost do ljudskosti, karakter do karaktera.

Smej se ti oko francuske. Moskva jeste pre rata preko Komunističke partije i svojih agenata komunista kao jedan od ciljeva proklamovala borbu protiv francuskog uticaja na Balkanu. tako je u školi i učeno da je staljinistički ustav koji su silom nametnuli 'antifašistički oslobodioci' mnogo bolji jer je u interesu velikog Sovjetskog Saveza i najvećeg sina Staljina nego srbski pošto je on domaćinski, nazadni i u interesu srpskog naroda. jer je srpski narod monarhistički, velikosrpski, hegemonistički i glup.

Francuska kao srpski saveznik iz I svetskog rata postaje njen neprijatelj u komunističkoj Jugoslaviji. Aktivno učestvuje u rasturanju Srbije kao eksponenta, prvo moskovske Kominterne a zatim i ruske politike na Balkanu. na čijoj su strani beše bili srbsko - jugoslovenski komunistički 'domaćini'? Eto ti rezultata takve politike. Sudar interesa velikih i loši izbori malih država (uz zatucano insistiranje na tim istim lošim odlukama).

za vreme kralja Francuska se nije protivila teritorijalnom proširenje Srbije, za vreme komunista je aktivno radila na smanjenju teritorije i rasparčavanju Srbije.

Pogledaj istoriju odnosa. Od ordena vođi JuVO, organizovanju prijema srpskoj kraljevskoj porodici, Tito koji oružjem snabdeva arapske pokrete (ponašanje Izraela u ratovima devedesetih prema Beogradu kao balkanskoj komuno centrali) a onda početak umešanosti Francuske u događaje na Kosovu početkom osamdesetih, pomaganje disidenata, hapšenje i proterivanje Francuza, Francuska u događajima devedesetih.

Fašizam je jedna fusnota u istoriji sveta. Ljudi izmišljaju nove načine za pokoravanje i ubijanja.

Zapadni saveznici koji su se borili protiv antifašizma su poslali jasnu poruku.
Država Srbija nije pozvana na proslavu u Poljskoj ali su zato došli u Pranjane i odali počast srpskom antifašističkom bloku ispred spomenika ratnog savezništva vojnih snaga USA i JuVO.

A srpsko - jugAslavenski komunisti (kojima je antifašizam ostao jedini anker... a i on je vrlo diskutabilan) i danas žive svoj komunistički vidovdanski mit.

njima je važnija svetska revolucija od državnog interesa.
ergo 'drugovima Albancima treba dati nezavisno Kosovu u granicama koje je nacrtao Stambolić'







gedza.73 gedza.73 09:25 13.10.2019

Re: реда мора бити

Na tarabama svašta piše.

međunarodna politika ne prati uvek reči i dela. pogledaj ipak ti malo bolje pravac odnosa prema Srbiji velikih svetskih sila pre i posle nedemokratskog dolaska komunista na vlast.







LES QUATRE BŒUFS DU ROI PIERRE

par

EDMOND ROSTAND

de l’Académie française

To Petar Prvi, iz Srbije stare
Odlazi sedeći na ostatku kare,
Volovi vuku kola ta.

Kralj Petar ide, jer ići mora,
Preko busenja, stenja i gora.
Tajanstven pred njim stoji put.
Sa štapom, samo u svom mundiru
On ide moru, izgnanstvu, miru.
Ide u bajke rečne kut.

Četiri vola, s jarmom u luku,
Raonik slave, herojstva vuku,
No unuk Karađorđa, lav,
Da se sa bojnog polja iščupa
Četiri vola moraju skupa
Da upotrebe napor sav.

Srbin, pesnik, ratnik što stvori
Da zemlja peva, da barut zbori,
Da Petra Prvog, borca tog
Osvetli dušu, stvori za njega,
ta kola, spojiv ostatak sprega
S ostatkom zadnjim topa svog.

Pesma će isplest oreol mu cvetan.
Ponosan ko vođa, kao pastir setan.
Kako je velik izgnanik taj

(prepev s francuskog
Milutin Bojić)
gedza.73 gedza.73 09:30 13.10.2019

Re: реда мора бити

Edmon Rostan Vs. France Bevk.
Srspka Vs. jugAslovenska istoriografija

Legenda kaže da su roditelji malog Jože otišli rođacima u posetu, a njega ostavili da čuva braću i sestre. Dugo ih nije bilo, pa su deca ogladnela.

Odvažan, kakav je već bio, Joža je, uprkos znanju da će zbog toga dobiti batine, skinuo s tavana svinjsku glavu čuvanu za neku posebnu priliku. Godine koje su daleko iza nas pokazaće da mu je bolje išlo konzumiranje nego priprema hrane. Braća i sestre Broz uverili su se u to čim su, onako izgladneli, pojeli svinjsku glavu.


Ostatak je istorija: deca su dobila proliv, Joža batine, a osnovci širom počivše SFRJ dobili su priču koja je ušla u obaveznu lektiru, pa je Knjiga o Titu France Bevka verovatno prva u kojoj se mogla pročitati koja reč o Titovim navikama u ishrani


in vivo rijaliti eksperiment sa dalekosežnim posledicama.
freehand freehand 09:30 13.10.2019

Re: реда мора бити

Na tarabama svašta piše.


Daj neku na kojoj piše Draža Mihajlović, a može i kosta Pećanac ili Pavle Đurišić. Ok, važio bi se i onaj geometar, samo da je u Italiji, Francuskoj, Britaniji ako može.


međunarodna politika ne prati uvek reči i dela. pogledaj ipak ti malo bolje pravac odnosa prema Srbiji velikih svetskih sila pre i posle nedemokratskog dolaska komunista na vlast.


Izvini al mrzi me sad da opet kačim američke predsednike i britansku kraljicu u Beogradu. Računam da si to video a ne bih da opet fasuješ migrenu.
gedza.73 gedza.73 09:38 13.10.2019

Re: реда мора бити

Računam da si to video a ne bih da opet fasuješ migrenu.

Video. opet ti kažem gledaj malo šire.

jugoslavija blok ka SSSR (Tito bi isto najebo k'o milošević da su im zamenili mesta pa bi ti danas kačio miloševićeve ulice po belom svetu, hvalio njegov sovjetski natifašizam a Tito bi kao ratni zločinac zglajznuo Hag pošto se dosta slično ponašao kao Milošević... partizanska moskovska škola je to), pogledaj ponašanje svetskih sila prema srbiji u tom periodu i nakon rapsada, današnji odnos avezničkih antifašističkih snaga prema JuVO i naslednicima komunističkog pokreta (orden Draži Mihailoviću nakon dvehiljadite i Đinđićevog simboličnog skidanja zvezde petokrake... ima dosta tragova samo ako si dovoljno sposoban da ih shvatiš)

freehand freehand 09:51 13.10.2019

Re: реда мора бити

ima dosta tragova samo ako si dovoljno sposoban da ih shvatiš)

Pa nisam ja Vinetu da sad tu sledim neke tragove, držim se proverenih i jasnih stvari umesto da se popnem na točak i vrtim to da je baba imala trolu i šta bi bilo kad bi bilo.
A i nije nam svima data sposobnost da shvatamo neshvatljivo, sa tim sam pomiren načisto.

Nego, šta misliš, zašto ulice po Francuskoj i Italiji sa Titovim imenom? KGB, nema drugo šta da bude.
macak.tosa031 macak.tosa031 10:23 13.10.2019

Re: реда мора бити

maksa83
Sreo sam tada slične pičke koje su vlastiti kukavičluk skrivale iza dece.

Verujem da se sve to dešavalo dok si ti bio u prvim borbenim redovima.

Da li u prvim ili drugim - ne mogu da ti kažem.
Pošto imaš naviku da razglasiš.
No, bitno je da ti nisi bio - a što i jeste pravedno.
Jer - si bio balav.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:26 13.10.2019

Re: реда мора бити


Zašto se izvinjavaš Maksi?
Pa Maksa je terao tada u četiri pičke materine one koji su se usudili da mu oponiraju?

Izvinjavam mu se zato što sam njemu rekao ono što sam trebao nekom drugom, i zato što sam pogrešio.
Čovek, kad pogreši, treba da se izvini, takav je red, domaćinski.

A za ono teranje smo se nosili, pokušao sam da mu ne ostanem dužan, i sasvim otvoreno i jasno sam rekao šta o tome mislim.

Kad pogrešiš izviniš se, kad se ne slažeš to i kažeš, bez obzira o kome se radi, takvi su ti srpski domaćini.

A vidim i Maksa se drži tog domaćinskog pravila, ukapirao da je greška i ne diže larmu oko toga.
Očekivano.
A kad opet dođu na red ćeranja, pa ćeraćemo se, šta drugo.
gedza.73 gedza.73 13:29 13.10.2019

Re: реда мора бити

Nego, šta misliš, zašto ulice po Francuskoj i Italiji sa Titovim imenom?

međunarodna politika. a u italiji je bila jaka komunistička (proevropska) stranka i generalno leva struja.
Ulici u parmi su nekoliko puta hteli da promene ime, danas sa dosta jakim razlogom zbog egzodusa Italijana i etničkog čišćenja italijanskih civila. stanovnici ulice su se pobunili iz čisto praktičnih, ne ideoloških razloga, jer bi promena jednu porodicu koštala 400 eura.
U Palma di Montechiaro odlučeno je da se via Tito preimenuje u 'Via Martiri delle Foibe' isto povezano sa zločinima koje su počinili Titovi partizani nad italijanskim civilima.

Tito, nome di battaglia di Josip Broz, fu presidente e dittatore della Jugoslavia e tra i massimi dirigenti del Partito comunista sovietico

mislim da razumeš šta kaže Republika i bez prevodioca. A podneta je inicijativa svim gradonačelnicima mesta koja imaju Titovu ulicu da se ulice preimenuju.


nego si mi nešto previše lako prešao preko Edmona Rostana i pesme o kralju Petru i Titovom svinjskom jelovniku kao lektiri za osnovce.
Zamisli tek da u parizu (ne manje mestašce sa ulicom od par stanovnika) neko podnese inicijativu za izbacivanje spomenika kralju Aleksandru.

držim se proverenih i jasnih stvari umesto da se popnem na točak i vrtim to da je baba imala trolu i šta bi bilo kad bi bilo.

pgoledaj u svetlu 'aktuelnih dešavanja'.

SPC, proslava 800 godina srpske autokefalnosti, Carigradska patrijaršija, gafovi Svetog sinoda i mešanje u pitanje koje je potpuno van srpskih iteresa zaokretaqnjem ka Moskovskoj patrijaršiji (ukrajinska pravoslavna crkva) uz klanjanje jednom KGB špijunu.
gedza.73 gedza.73 13:40 13.10.2019

Re: реда мора бити





Pored „Beogradske ulice“ nedaleko od Ajfelove kule u Parizu i „Ulice Srba“ u Kanu na Azurnoj obali, Srbi imaju čast da imaju i ulicu „Kralja Petra prvog“ u najelitnijem delu Pariza.

Smeštena između najpoznatije avenije na svetu „Champs-Élysées“ (Jelisejska Polja) i Ajfelovog tornja, a skoro uz samu obalu Sene, ova se ulica prostire u najelitnijem delu Pariza i zahvata osmi i šesnaesti arondisman




hoochie coochie man hoochie coochie man 13:41 13.10.2019

Re: реда мора бити

Svo se srpsko četništvo našlo na spisku obožavatelja Vladimira Vladimiroviča.
Toe onaj amerikanac, znate.

Ajd, ima se vremena pa da objasnim, kažu kod mene u selu, sevap je.

Ta pojava da se "četnici" okrenuli Rusiji ima sasvim logično objašnjenje. Niti je današnja Rusija ondašnji SSSR, a ni današnja Amerika ondašnja Amerika.

Ono što je tada odlikovalo Ameriku, ili se mislilo da odlikuje, poštovanje volje građana drugih država i nemešanje u unutrašnje stvari, pre svega ali ne smo to, danas odlikuje Rusiju.
Ono što je odlikovalo SSSR, kontrola i nasilno postavljanje svojih pulena na vlast u druge države, danas odlikuje Ameriku.

I šta da radi principijelan čovek poput "četnika", da slepo sledi nekoga, bilo koga, u koga je nekad verovao, ili da sledi svoje principe bez obzira ko ih zastupa, i da toga ko ih zastupa podržava sve dotle dok ih zastupa, kad i ako ih napusti da mu kaže zbogom?

Hoću reći, "četnici" slede principe a ne idole, poput komunista.

Ali to idolopoklonici teško da ukapiraju, jadni.
maksa83 maksa83 13:56 13.10.2019

Re: реда мора бити

Ono što je tada odlikovalo Ameriku, ili se mislilo da odlikuje, poštovanje volje građana drugih država i nemešanje u unutrašnje stvari,

To nije odlikovalo Ameriku od brat bratu 1850. godine, videti pod Perry Expedition. Dodatno proveriti i kako je nastao i šta znači termin banana republika.

Da ste u formativnim godinama čitali Travena umesto ma'nitog Vuka Draškovića sad se ne biste oko toga zbunjivali.

Dakle drugovi četnici, nađite neko drugo opravdanje za svoju putinofiliju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:06 13.10.2019

Re: реда мора бити

putinofiliju

Ovde je greška, nema putinofilije, ima demokratofilije.
Kad Putin bude obesio nekoga kao što su Ameri Sadata, kad budu slikali masakrirani leš šefa države koji im je do juče bio prijatelj, i hvalili se tim masakrom, prvi koji će ga napusti
biće "četnici"

Da li su se "četnici" prevarili kad su podržavali Amere, da li se varaju sada kad podržavaju Ruse, moguće je, ali nije moguće da podržavaju nekoga zato što je "naš" nego zato što veruju da poštuju principe koje i oni sami poštuju.
freehand freehand 14:08 13.10.2019

Re: реда мора бити


međunarodna politika. a u italiji je bila jaka komunistička (proevropska) stranka i generalno leva struja.

Ne zajebavaj da je postojala i "komunistička proevropska struja"?
Sem što su podnete incijative i što se ne važi to što postoji 50 i 60 godina, i što se traži da se sve posete i dogovori svih predsednika, kancelara i prekmijera demokratskih zemalja Jugoslaviji i sa Jugoslavijom proglase ništavnim kao i prisustvo na Titovoj sahrani, da se pobrišu svi pozitivni i pohvalni članci i komentari, reportaže i filmovi o toj zemlji i tim ljudima. Naročito da se proglas i poziv kralja Petra svim rodoljubima u Jugoslaviji proglasi ništavnim jer je dat pod prisilom KGB i KNOJ.
maksa83 maksa83 14:18 13.10.2019

Re: реда мора бити

Ovde je greška, nema putinofilije, ima demokratofilije.

Da, Putinova Rusija je svakako oličenje demokratije.
Da li su se "četnici" prevarili kad su podržavali Amere, da li se varaju sada kad podržavaju Ruse, moguće je, ali nije moguće da podržavaju nekoga zato što je "naš" nego zato što veruju da poštuju principe koje i oni sami poštuju.

Molim te. Četnici su "podržavali" Englesku koja je u tom trenutku bila najveća kolonijalna sila na planeti, a Ameri su tad već uveliko maltretirali sve južno od sebe ali više ne oko banana nego oko nafte.
macak.tosa031 macak.tosa031 14:23 13.10.2019

Re: реда мора бити

maksa83
Ono što je tada odlikovalo Ameriku, ili se mislilo da odlikuje, poštovanje volje građana drugih država i nemešanje u unutrašnje stvari,

To nije odlikovalo Ameriku od brat bratu 1850. godine, videti pod Perry Expedition. Dodatno proveriti i kako je nastao i šta znači termin banana republika.

Da ste u formativnim godinama čitali Travena umesto ma'nitog Vuka Draškovića sad se ne biste oko toga zbunjivali.

Dakle drugovi četnici, nađite neko drugo opravdanje za svoju putinofiliju.

Zašto bi bilo ko trebalo da se pravda što voli Putina?
gedza.73 gedza.73 14:27 13.10.2019

Re: реда мора бити

Ne zajebavaj da je postojala i "komunistička proevropska struja"?

naravno. ona koja je raskinula veze sa Kominternom odnosno Moskvom.

Bato još jednom za one u poslednjim redovima. Menjaju ulice koje se zovu po Titu koje si ti postavio kao dokaz nečega.

Naročito da se proglas i poziv kralja Petra svim rodoljubima u Jugoslaviji proglasi ništavnim jer je dat pod prisilom KGB i KNOJ.

Čerčil Staljinu. Jugoslavija vaša, Grčka naša.
Čerčil kralju Petru
'Pevaj'

Inače fri javi se kad vaš poglavica dobije spomenik u Parizu, ulicu u centru Pariza i kad mu zapadni saveznici dođu u Kuću cveća.

preskačeš da porediš Bevca i Rostana?

filmovi o toj zemlji i tim ljudima.

'jugAslavenski nebeski narod i tačkice za zlatne viljuške' mitologija?
koji si ti jugaslovensko generalski Mišo Vacić

pobeglo ti pola miliona iz te divne zemlje čim su otvorene granice.
maksa83 maksa83 14:29 13.10.2019

Re: реда мора бити

Zašto bi bilo ko trebalo da se pravda što voli Putina?


freehand freehand 14:37 13.10.2019

Re: реда мора бити

Inače fri javi se kad vaš poglavica dobije spomenik u Parizu, ulicu u centru Pariza i kad mu zapadni saveznici dođu u Kuću cveća.

Izvini, trčuljak, vi sa poglavicama ste malo zaostali za civilizacijom.
Što se kralja Petra tiče - to je onaj što je izvikan od strane finih ljudi što su mu prethodnika zajedno sa ženom sabljama saseckali pa bacili sa balkona?
Nemoj ni slučajno da čitaš novine "zapadnih" (a bogami ni istočnih) zemalja iz tog perioda, može da te potrese.
Sem toga - nikako ne razumem kako u vezu dovodiš nekoga ko se po Bosni tukao protiv okupatora sa fukarom koja je istim tim okupatorima služila kao paščćad na lancu koljući redom po Srbiji i Bosni, pravoslavne i muhamedance, Srbe i Hrvate?
Zašto to radiš nesrećnom kralju čiji je sin za njegovog života stvarao Jugoslaviju?
'jugaslavenski nebeski narod i tačkice za zlatne viljuške' mitologija?

Sreća je da se rupe u obrazovanju mogu popuniti, bez obzira koliko ideološka ostrašćenost zaslepljivala.



Edit: vidim, dodao si mi Mišu Vacića... Nisi ti glup. To je nešto gore. I izvini što sam te zajebavao, to sad sebi računam u ozbiljan greh.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:48 13.10.2019

Re: реда мора бити

Da, Putinova Rusija je svakako oličenje demokratije.

Ok, nije demokratija najprecizniji termin pošto se odnosi na unutrašnje uređenje, hajd nazovimo to stavom prema drugim državama i poštovanjem međunarodnih dogovora i principa.

Tu Rusija svakako danas prednjači.
Ona i kad pošalje vojsku u drugu državu, Sirija, uradi to u skladu sa prihvaćenim principima.
A ako se govori o odnosu prema Srbiji, a to je najvažnije, tek tu se Ameri ne mogu ni približiti Rusima.

Pa zar nije logično da srpske patriote i zagovornici poštovanja međunarodnih dogovora, dakle "četnici", to podržavaju?

Kolonijalizam....pa nisu četnici misice da pričaju o pravdu slozi i ljubavi, i da se bore protiv klimatskih promena, gladi i nejednakosti u svetu.
Kolonijalizam je tad bio opšteprihvaćena pojava, smatrao se datim stanjem i to što se neko nije gnušao toga i rezignirano odbijao da sa kolonojalistima ima išta, uzimati za zlo je isto kad bismo Milošu zamerali što se bogatio.
macak.tosa031 macak.tosa031 18:05 13.10.2019

Re: реда мора бити

freehand
Inače fri javi se kad vaš poglavica dobije spomenik u Parizu, ulicu u centru Pariza i kad mu zapadni saveznici dođu u Kuću cveća.

Izvini, trčuljak, vi sa poglavicama ste malo zaostali za civilizacijom.
Što se kralja Petra tiče - to je onaj što je izvikan od strane finih ljudi što su mu prethodnika zajedno sa ženom sabljama saseckali pa bacili sa balkona?
Nemoj ni slučajno da čitaš novine "zapadnih" (a bogami ni istočnih) zemalja iz tog perioda, može da te potrese.
Sem toga - nikako ne razumem kako u vezu dovodiš nekoga ko se po Bosni tukao protiv okupatora sa fukarom koja je istim tim okupatorima služila kao paščćad na lancu koljući redom po Srbiji i Bosni, pravoslavne i muhamedance, Srbe i Hrvate?
Zašto to radiš nesrećnom kralju čiji je sin za njegovog života stvarao Jugoslaviju?
'jugaslavenski nebeski narod i tačkice za zlatne viljuške' mitologija?

Sreća je da se rupe u obrazovanju mogu popuniti, bez obzira koliko ideološka ostrašćenost zaslepljivala.



Edit: vidim, dodao si mi Mišu Vacića... Nisi ti glup. To je nešto gore. I izvini što sam te zajebavao, to sad sebi računam u ozbiljan greh.

Gedžo, komunjare imaju problem sa logikom.
Imaj to u vidu kada pokušavaš da im nešto dočaraš.
macak.tosa031 macak.tosa031 18:06 13.10.2019

Re: реда мора бити

maksa83
Zašto bi bilo ko trebalo da se pravda što voli Putina?



Daj siže!
Otvaram samo muzičke klipove.
freehand freehand 18:39 13.10.2019

Re: реда мора бити

Gedžo, komunjare imaju problem sa logikom.
Imaj to u vidu kada pokušavaš da im nešto dočaraš.

Hoćeš bonu, Čarli?
Da sišeš dok ne skapiraš da se obraćaš Gedži citirajući mene?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:23 13.10.2019

Re: реда мора бити

Ovo si ti nešto umislio, pošto činjenice kažu da je odziv za mobilizaciju bio katastrofalan (tu ne računam kriminalce koji su radili za službu, već rezerviste).


To je uvek na kraju tako, kad krene mobilizacija huči ima nešto da radi oko traktora, a meni pogine mobilisani asistent tamo kod Erduta.

To ne znači da se većina glasački sposobnog tela, koja je glasala za Slobu, nije radovala toj klanici koju je ovaj najavio, organizovao i sproveo, i posle platio cenu, to jest platili smo je svi, na ovaj ili onaj način, i ovi huči-(sad Vacićevi) militanti, i mi, Žene u crnom. Zato zastupam tezu da su nacionalisti zapravo teške pičke i da ih ništa ne treba ni pitati ni slušati.

Nego, kaži ti meni, zašto je Srbija jedina zemlja u Evropi, u kojoj nisu otvorena dosijea tajne komunistička policije?


Pa dobro, tu službu su svi ovi nasleđivali, od komunjara, preko socijalista koji su onda postali nacoši, i ovi između, i sad opet ovi zadnji koji su bili i pre, koristili su njene usluge, to je čist posao, nema tu ideologije. Ako mene pitaš, ja bih to sve otvorio i na Dnevniku čitao.
gedza.73 gedza.73 20:28 13.10.2019

Re: реда мора бити

: vidim, dodao si mi Mišu Vacića... Nisi ti glup. To je nešto gore. I izvini što sam te zajebavao, to sad sebi računam u ozbiljan greh.

Što? naučio si nešto novo. da Tito ostaje bez ulica zbog ratnog zločina, da kralj Petar ima aveniju u centru Pariza a ne u nekom selu uličicu. da kralj Aleksandar ima spomenik u parizu (onaj čiju su zemlju rasturali komunisti sa ustašama zarad interesa sovjetske imperije), da je Draža imao svoj dan u Los Anđelesu...

Da je najpoznaitiji komičar engleskog govornog područja pisao o srpskoj deci, da je Edmon Rostan pisao o srpskom kralju a priču o sraćkavici Titove familije (tokom celog rata na slobodi) koju je napisao neki partijski bezveznjaković morala deca da uče u školi.

Zapadni saveznici pokazali ko su njihovi saveznici. Srpski narod i JuVO.
A vi u inat da se skupite, odete u Kumrovec i pokažete kako ste velikojugosloveni na delu.

inače meni ste vi jugoslovenski šovinisti isti kao i srbski šovinisti.
Jugoslovenska mitomanija, privreda u ravni sa Japanom a u stvarnosti ogromna nezaposlenost, nikakva infrastruktura, nerentabilna privreda, nestašice, inflacija i bankrot države.

Još kad pričam sa tobom kao da pričam sa Legion (marvel).
Jednom sa Vladimirom Đukanovićem, drugi put sa Borkom Stefanovićem koji je sa Ravne gore sišao preobraćen u partizana, sa Ljubišom Ristićem (ista argumentacija kao tvoja), nastavnikom marskizma ili odbrane i zaštite (i jedni i drugi obična bagra... mislim na marksiste i TO vonabi Bata živojinović u ulozi Valter... po prirodi posla ista stoka kao i ovi što tapšu direktoru na suđenju)

da nisi možda neki medijum kroz koji progovara Mira Marković?
jesi nekoliko puta, ako se ne varam, rekao kako Milošević nije baš grešio u svemu pa je to možda olakšalo komunikaciju. Pitaj usput za srećne loto brojeve.



Na promociji Jugoslovenske levice, u " Sava-centru " , Mira Markovic u poslednji cas trazi da se dopuni program pesmama " Kapetan Lesi " i " Partizan sam, tim se dicim " . Predsednik JUL-a Beograda Slobodan Cerovic izjavljuje da je odrzao obecanje, dato pre pet godina, da se Titova slika nikada nece skloniti iz hotela " Metropol " dok je on direktor.


freehand freehand 21:07 13.10.2019

Re: реда мора бити

gedza.73
: vidim, dodao si mi Mišu Vacića... Nisi ti glup. To je nešto gore. I izvini što sam te zajebavao, to sad sebi računam u ozbiljan greh.

Što? naučio si nešto novo. da Tito ostaje bez ulica zbog ratnog zločina, da kralj Petar ima aveniju u centru Pariza a ne u nekom selu uličicu. da kralj Aleksandar ima spomenik u parizu (onaj čiju su zemlju rasturali komunisti sa ustašama zarad interesa sovjetske imperije), da je Draža imao svoj dan u Los Anđelesu...

Da je najpoznaitiji komičar engleskog govornog područja pisao o srpskoj deci, da je Edmon Rostan pisao o srpskom kralju a priču o sraćkavici Titove familije (tokom celog rata na slobodi) koju je napisao neki partijski bezveznjaković morala deca da uče u školi.

Zapadni saveznici pokazali ko su njihovi saveznici. Srpski narod i JuVO.
A vi u inat da se skupite, odete u Kumrovec i pokažete kako ste velikojugosloveni na delu.

inače meni ste vi jugoslovenski šovinisti isti kao i srbski šovinisti.
Jugoslovenska mitomanija, privreda u ravni sa Japanom a u stvarnosti ogromna nezaposlenost, nikakva infrastruktura, nerentabilna privreda, nestašice, inflacija i bankrot države.

Još kad pričam sa tobom kao da pričam sa Legion (marvel).
Jednom sa Vladimirom Đukanovićem, drugi put sa Borkom Stefanovićem koji je sa Ravne gore sišao preobraćen u partizana, sa Ljubišom Ristićem (ista argumentacija kao tvoja), nastavnikom marskizma ili odbrane i zaštite (i jedni i drugi obična bagra... mislim na marksiste i TO vonabi Bata živojinović u ulozi Valter... po prirodi posla ista stoka kao i ovi što tapšu direktoru na suđenju)

da nisi možda neki medijum kroz koji progovara Mira Marković?
jesi nekoliko puta, ako se ne varam, rekao kako Milošević nije baš grešio u svemu pa je to možda olakšalo komunikaciju. Pitaj usput za srećne loto brojeve.



Na promociji Jugoslovenske levice, u " Sava-centru " , Mira Markovic u poslednji cas trazi da se dopuni program pesmama " Kapetan Lesi " i " Partizan sam, tim se dicim " . Predsednik JUL-a Beograda Slobodan Cerovic izjavljuje da je odrzao obecanje, dato pre pet godina, da se Titova slika nikada nece skloniti iz hotela " Metropol " dok je on direktor.



Red gluposti pa red laži, pa red gluposti, pa red nedotupavnih pokušaja duhovitosti.
Trčuljak, idi negde pleši.
gedza.73 gedza.73 21:24 13.10.2019

Re: реда мора бити

Trčuljak, idi negde pleši.

odo'

samo da ti kažem kako te vidim u ovoj diskusiji (ti-to ju-go-slavija-naj-bolja-priv-reda)

5:47 - 6:10



partijska samoupravna jedinica pripremljena da linčuje neistomišljenika. komunistička klasika obračuna.

mada me baš zanimalo šta je laž u lako proverljivim činjenicama.
freehand freehand 21:27 13.10.2019

Re: реда мора бити

samo da ti kažem kako te vidim u ovoj diskusiji (ti-to ju-go-slavija-naj-bolja-priv-reda)

Trčuljak, sidži do reke...
milisav68 milisav68 21:58 13.10.2019

Re: реда мора бити

To je uvek na kraju tako,

Pa nije, onaj prvi građanski rat pod okupacijom su pokrenuli komunisti da bi došli na vlast, a ovaj drugi iz devedesith, da bi je sačuvali.

Što se tiče pičaka i glupavih ideja, i tu komunisti prednjače, jer su pored ostalih ubijali i sopstvenu braću i očeve, a i ljude koji su imali lepe i zgodne žene.
Pa dobro, tu službu su svi ovi nasleđivali,

Pre će biti da je ona "nasleđivala" njih, jer onda ne bi postojao razlog za skrivanje dosijea.

Objašnjavao je to Dejan Anastasijević u Vremenu, podložnost ucenama i ostalo.
macak.tosa031 macak.tosa031 05:09 14.10.2019

Re: реда мора бити

freehand
Gedžo, komunjare imaju problem sa logikom.
Imaj to u vidu kada pokušavaš da im nešto dočaraš.

Hoćeš bonu, Čarli?
Da sišeš dok ne skapiraš da se obraćaš Gedži citirajući mene?

Ako ćemo da se vređamo, mogu i ja tebi da dam nešto da sisaš.
Znam ja zašto sam se ispod tvojih trućanja obratio Gedži.
freehand freehand 15:49 14.10.2019

Re: реда мора бити

a dobro, tu službu su svi ovi nasleđivali, od komunjara, preko socijalista koji su onda postali nacoši, i ovi između, i sad opet ovi zadnji koji su bili i pre, koristili su njene usluge, to je čist posao, nema tu ideologije. Ako mene pitaš, ja bih to sve otvorio i na Dnevniku čitao.

Prvo, neistina je, u stvari masna laž da su sve države u Evropi otvorile dosijea. Drugo - osetljivo je pitanje sa više raznih nivoa i strana, baš kao i pitanje lustracije.
Da se autujem - bio sam i za jedno i za drugo, ali principijelno valja imati malo mozga pa razumeti da ta pitanja nisu jednostavna i traže ozbiljno promišljanje.
I to, naravno, ne znači da Koštunica može i sme u zaštitu da uzme dokazanog kriminalca poput Radeta Markovića, no to je već druga priča.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 15.10.2019

Re: реда мора бити

Prvo, neistina je, u stvari masna laž da su sve države u Evropi otvorile dosijea.


E, jebi ga sad, onda ispada milisav masan lažov. Ko bi to očekivao od te njihove gibaničarske strane?! Mada je i ono sa topljenim tenkovima bilo dovedeno u pitanje, iako je tvrdio kategoričiki da se to desilo, rekao mu kum, ili komšija, ili tako neko.

Zezanje na stanu, i ja sam mislio da je istina ovo što kaže, da su sve službe sem naše sve otvorile, posle manje ili više prenemaganja. E, sad mu ni za ceđ ne verujem!
filip3f filip3f 02:00 12.10.2019

ju

On bio malo previše dosadan do "tetovaže",oni prekoračili ovlašćenja nakon toga.A i nisam upućen dokle baš može da ide komunalna policija,ali kažu da su prekoračili ovlašćenja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana