Društvo| Film

Dobri, odlučni ljudi

Boris Drenca RSS / 15.11.2019. u 12:04

Fraza 'Neko bi trebalo da učini nešto' nije, sama po sebi, od pomoći. Ljudi koji je koriste nikada ne dodaju 'a taj neko sam ja'.

Teri Pračet

 MV5BYmJhNTZkZDUtMDFlOS00MDlkLTg2MmItYjM4Nzk4OTlmOGI2XkEyXkFqcGdeQXVyNzQwNzQwMjA@._V1_.jpg


O Dijani Budisavljević sam znao relativno malo. Znao sam da je u vremenu zla Drugog svetskog rata radila sve da spasi decu iz logora. Čitao sam svedočenja ljudi , nekadašnje dece koji su akcijama Dijane Budisavljević spašena noža, krematorijuma, malja, metka*... Čuo sam za film, čuo sam i intervju autorke Dane Budisavljević*. Ali sam odbio da na temu razgovaram. To ću uraditi kada film vidim. I jesam. I video i razgovarao.

Tih 88 minuta je ono što piše u podnaslovu filma 'Istinita priča o najboljim ljudima u najgora vremena'. O ljudima koji su svoju ulogu videli u otporu užasu i ludilu. Otporu čiji cilj nije neka globalna pobeda. Cilj je bio život. I film je predstavio tu borbu. Borbu koja je uspela. Spasili su sve što su mogli njih 12.000*. Ta deca su izvedena iz logora. Ta deca su preživela rat. Neku od njih smo videli u filmu.

Priča oko koje je snimljen film je velika (VEEEELIIIKAAA, stvarno). I ispričana je dobro. A čuo sam i suprotna mišljenja. O filmu, ne o temi. OK, možda je do mene ja cenim dobru priču. Često ne obraćam pažnju na detalje. Zvuk u filmu je onaj potez kičicom koji doprinosi pozitivnom dojmu. Gledati u bioskopu.

Možda o filmu bolje govori tišina koja ga prati u javnosti. Izgleda da su ljudi očekivali nešto drugo. Nešto što bi mogli da pljuju ilikao 'hrvatski film' ili kao nejasnu priču. Nema toga. Film jednostavno obrađuje veliku priču o dobroti i aktivizmu i postavlja pitanja na koja moramo naći odgovore. Svako za sebe.

Recimo šta je borba protiv užasa i diktature? Da li je to samo 'pušku u ruke pa u šumu' ili se može iskoristiti svaka , i najmanja, mogućnost da se stvari poprave? Recimo, da se deca spašavaju? Recimo njih 12000?

Aplauz (i hvala) autorki za film. Brojači krvnih zrnaca i nacoši svih fela ne moraju da gledaju film, nema tu ničega što bi ih moglo interesovati. Film je o dobroti a dobrota nije njihova tema.

Autorka nije ništa sakrila i ništa slagala. Dokument na osnovu koga je snimala je takav. Detalji o tada 'značajnim' ljudima su takvi kakvi su. Svedočenja su autentična. Generalnu priču su nadogradili detalji. Neverovatni.  I taj neverovatan zvuk. (Glumci svi odlični, posebno Alma Prica)

Zašto se nije znalo za Dijanu i njenu akciju? Akciju otpora pod ustašama? Zbog gluposti novih vlasti. Zbog onih koji su zbog užasa i terora kažnjavali one koji su se tome usprotivili.

*Ljudska kreativnost u satiranju drugih ljudi je posebna patologija

*Sama autorka kaže da su prezimena ista ali da nisu porodično povezani

*Brojke su zastrašujuće. I pohvalne. Svako poređenje sa drugim poznatim spasiocima izmešta poentu sa spašavanje na bessmisleno poređenje brojki.

 



Komentari (137)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 19.11.2019

Re: Heroj!

a povređeni ste kao da ste ustaše.


Pa taki smo ti mi, građanska klasa i domaćinsko selo, vređa nas kad neko ubija zarobljenje.
Ne pitamo se ko je zarobljen, nego koji to krvnik ubija nenaoružane.
To nam deformacija od pre rata, šta ćeš.

Mi navikli na Mišića da zarobljenje Švabe (one što su silovali i vešali po Mačvi) ili pustimo ako ne možemo da im sudimo ili da ih hranimo, ili ih vodimo kroz Albaniju pa prvo njih ukrcamo na brodove, posle svoje vojnike.
I to sve u toku rata, znači možda će opet taj koga smo pustili uzeti pušku pa raspaliti po nama.
Ali čast je čast, obraz je obraz, za onoga ko ima časti i obraza.
Ko ga nema on ubija.

A kad neko posle rata, kad mu taj više ništa ne može nauditi, ubija nemilice, e mi takvog zovemo krvnikom, divljakom, stokom, zbirno - komunistom, i nikad mu to ne zaboravljamo.
docsumann docsumann 07:56 20.11.2019

Re: Heroj!

jedan_covek
Sve dok ordinarnu bagru budemo proglašavali ili veličali kao heroje - a ovakve ljude i žene zaboravljali, kao i do sad, biće nam ovako kako nam je. A verovatno i gore!


čovječe, i žene su ljudi
docsumann docsumann 08:01 20.11.2019

Re: Heroj!

A kad neko posle rata, kad mu taj više ništa ne može nauditi, ubija nemilice, e mi takvog zovemo krvnikom, divljakom, stokom, zbirno - komunistom, i nikad mu to ne zaboravljamo


dobar ti je komentar al si ga s ovim (nazovi zaključkom) nagrdio
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:26 20.11.2019

Re: Heroj!


dobar ti je komentar al si ga s ovim (nazovi zaključkom) nagrdio

Zanemari ga, on je tu da pecne koga treba:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:22 20.11.2019

Re: Heroj!

Хучке са реториком може комотно у Хрватску странку права да се учлани.
dobrica0514 dobrica0514 13:45 20.11.2019

Re: Heroj!

Srđan Fuchs
Хучке са реториком може комотно у Хрватску странку права да се учлани.

Nisi u pravu!
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:09 20.11.2019

Re: Heroj!

dobrica0514
Srđan Fuchs
Хучке са реториком може комотно у Хрватску странку права да се учлани.

Nisi u pravu!

Naravno da nije, zna on to i sam, al mora nešto da kaže, makar i glupo.

A što Srki samo tamo?
Ti poznaješ tu scenu, jesu li u toj stranci oni sa dobrom ili lošem retorikom, kad je moja retorika razlog.

Nema Srki retorika veze sa tim, o principima se radi.

Neko posle rečenice, zarobljeni se ne ubijaju, stavi tačku, a neko stavi, osim.

I tu je razlika između tebe i mene, ti bi po nekad i povukao oroz na zarobljenog, ja nikad.
Atomski mrav Atomski mrav 15:00 20.11.2019

Re: Heroj!

Naravno da nije, zna on to i sam, al mora nešto da kaže, makar i glupo.


Huči, ne daj se provocirati! Čuvaj srce, vidiš šta se desilo Vučiću Neuništivom...

Nego, P/Č retorika se preselila sa Bloga i u druge sfere interneta. Evo šta me sačekalo na YouTube danas. Znači, među ponuđenim video klipovima na početnoj strani, nisam pretraživao ništa na tu temu:



hoochie coochie man hoochie coochie man 15:20 20.11.2019

Re: Heroj!

Znači, među ponuđenim video klipovima na početnoj strani, nisam pretraživao ništa na tu temu

Pa?

Mora vam neko skrenuti pažnju na bitne stvari kad sami nećete, nego se interesuje te za neke tamo trivijalnosti, i gledate bogtepitajšta :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:20 20.11.2019

Re: Heroj!

hoochie coochie man
dobrica0514
Srđan Fuchs
Хучке са реториком може комотно у Хрватску странку права да се учлани.

Nisi u pravu!

Naravno da nije, zna on to i sam, al mora nešto da kaže, makar i glupo.

A što Srki samo tamo?
Ti poznaješ tu scenu, jesu li u toj stranci oni sa dobrom ili lošem retorikom, kad je moja retorika razlog.

Nema Srki retorika veze sa tim, o principima se radi.

Neko posle rečenice, zarobljeni se ne ubijaju, stavi tačku, a neko stavi, osim.

I tu je razlika između tebe i mene, ti bi po nekad i povukao oroz na zarobljenog, ja nikad.


Ma, ne bih ni ja ovako povukao na zarobljenika, osim u scenariju da mi je pobio celu familiju. Tu ne garantujem da ne bih imao žeđ za odmazdom - što je bio slučaj sa našom vojvođanskom i krajiškom vojskom u Blajburškom masakru. A evo, i danas mi dolaze potomci blajburških žrtava, i apsolutno ih briga za naše (romske, srpske, jevrejske, komunističke, jugoslovenske žrtve) već samo drve o komunističkim zlikovcima i o svom stradanju - a u očima im vidiš istu tu surovost kao kod đedova koje su im naši momci (heroji rata koje vi danas nazivate bagrom) ucmekali, Bogu na ispovest...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:05 20.11.2019

Re: Heroj!


Ma, ne bih ni ja ovako povukao na zarobljenika, osim u scenariju da mi je pobio celu familiju.


Rekoh ja, neko stavi tačku neko osim.

A Titi pobili familiju pa zato naredio pokolj?
Nisam to znao.
Znam da su Dražine Nemci apsili i maltretirali, da su Kalabićevu celu porodicu trpalu u logore, a nisam znao za Titinu.

Ili beše nju nisu dirali?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:44 20.11.2019

Re: Heroj!

Ne govorimo o Titi ili o Leki, nego o našim momcima, pretežno Krajišnicima, koji su počinili masakr. Hrvatska istoriografija se odnosi veoma selektivno prema problemu [identično tebi=justice for U&Č, and screw the rest] - jednoznačno se krive Broz, odnosno Ranković i Basta, bez ikakvog obzira prema ranijim događajima. Korektan američki unos o dešavanjima - ođe.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:54 20.11.2019

Re: Heroj!

Ne govorimo o Titi ili o Leki, nego o našim momcima, pretežno Krajišnicima, koji su počinili masakr

Tim vašim momcima je to neko naredio.
Pa imamo tako dva nivoa na kojima možemo da posmatramo tu stvar.
Prvi, kakav je taj koji naređuje da se ubiju na hiljade ljudi, drugi, kakvi su ti koji su spremni da na mig vođe pucaju u potiljak ljudima koji ne mogu da se brane?

Jednostavna je to stvar, nikakvi pokušaji komplikovanija ne mogu od zločina napraviti išta drugo, ni od zločinaca heroje.

To u jednom sistemu vrednosti, u nekim drugim možda i može.
Ostaje da se prihvati jedan ili drugi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:07 20.11.2019

Re: Heroj!

hoochie coochie man

Tim vašim momcima je to neko naredio.
Pa imamo tako dva nivoa na kojima možemo da posmatramo tu stvar.
Prvi, kakav je taj koji naređuje da se ubiju na hiljade ljudi, drugi, kakvi su ti koji su spremni da na mig vođe pucaju u potiljak ljudima koji ne mogu da se brane?

Jednostavna je to stvar, nikakvi pokušaji komplikovanija ne mogu od zločina napraviti išta drugo, ni od zločinaca heroje.

To u jednom sistemu vrednosti, u nekim drugim možda i može.
Ostaje da se prihvati jedan ili drugi.


Nisu to moji momci, nego i tvoji, naši momci, Srbi, srpski vojnici kojima su masovno poubijane porodice. Da si pažljivo pročitao unos (koji je uredila naša žena, unuka četničkog oficira, Kapetana Albale, Ruža Gudnajt-Stivenson, rođena Njujorčanka), žena je dala ceo kontekst događaja. Za razliku od tebe, koji kao i neoustaška istoriografija, daješ samo jednu dimenziju događaja, i to uglavnom inspirisanu mržnjom prema partizanima. Razlika između Ruže i tebe je što je ona post-ideološka i pravična, dok si ti neo-ideološki zamućenog razuma te uporno odbijaš da sagledaš kompletnu sliku. Možda zato što Ruža živi u Slobodnom Svetu, a ti u totalitarnoj Srbiji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:57 20.11.2019

Re: Heroj!

Nisu to moji momci, nego i tvoji, naši momci, Srbi, srpski vojnici


Nisu to bili srpski vojnici.
Kako hoćeš, ali taj izraz, srpski vojnici, bih ostavio za vojnike koji su se borili za Srbiju, a ne za petoktraku.

Ali ako misliš da ćeš tim izrazom uspeti da im prilepiš malo slave i časti srpske vojske, pokušaj, ali kod ozbiljnih ljudi ćeš ih samo još više učiniti odbojnim.
Nema ničeg ružnijeg od kićenja tuđim perjem.
I da, uopšte ih ne doživljavam kao svoje, dakle nisu naši, mogu biti samo vaši.


žena je dala ceo kontekst događaja.


To ti pričam, kontekst.

Nema konteksta koji može opravdati ubijanja.
Jer kad počnemo sa osim, sa kontekstima, onda sve posle toga može da se stavi.

Srebrenica onda postaje čista kao suza, holokaust bi se dao relativizovati, sve je posle "osim" i posle "kontekst" moguće.


I na kraju, probaj bez ovoga ličnog, probaj o događaju i stavu a ne o meni.
Mogu i ja o tebi, i to, čini mi se, jače nego ti o meni, ali hajd da pokušamo to da izostavimo.
Ili nećeš?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:31 20.11.2019

Re: Heroj!

Nisu to bili srpski vojnici.
Kako hoćeš, ali taj izraz, srpski vojnici, bih ostavio za vojnike koji su se borili za Srbiju, a ne za petoktraku.

Ali ako misliš da ćeš tim izrazom uspeti da im prilepiš malo slave i časti srpske vojske, pokušaj, ali kod ozbiljnih ljudi ćeš ih samo još više učiniti odbojnim.
Nema ničeg ružnijeg od kićenja tuđim perjem.
I da, uopšte ih ne doživljavam kao svoje, dakle nisu naši, mogu biti samo vaši.


Čekaj, ti se odričeš ovog nasleđa naše obične vojske? Ako se odričeš, nemamo o čemu da pričamo. Momci, mladi, 18-28, propeglali Vermaht, slovenačke, ustaške i četničke čke, uzduž i popreko. Malo zajebali stvar usput, though.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:34 20.11.2019

Re: Heroj!

Nema konteksta koji može opravdati ubijanja.
Jer kad počnemo sa osim, sa kontekstima, onda sve posle toga može da se stavi.

Jb'te, ti si lud, ili na Hofmanu - a od Hofmana ceo dan zlo i naopako. Koga ste vi, Crne Šulje, poubijаle prije toga?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:39 20.11.2019

Re: Heroj!

hoochie coochie man


Nisu to bili srpski vojnici.

Ili nećeš?


Нећу. Пеглање, Роки Балбоа : Иван Драго. То су били наши, српски момци, чије породице је претходно побила НДХ (700 хиљада људи у ХРВ, Босни и Срему). Значи, мало је што смо вас поцепали свега сто сома. Ружно, ал' мало.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 20.11.2019

Re: Heroj!

Значи, мало је што смо вас поцепали свега сто сома.


Eto.
Jel to bilo teško?

Kažeš brate otvoreno šta misliš i budemo načisto.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:42 20.11.2019

Re: Heroj!

Ne mogu da shvatim da se odričeš iskustva 1. krajiške brigade, a ovamo se uvlačiš u bulju Predatoru, koji je btw sramota za 63. Padobransku koja je izvanredan partner IDF-u. Iskljakavio, izblesavio, postao Gej-vegan, šta li. Senka sebe. Sramota šta vas dvojica drobite. Ustaše jebene.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 20.11.2019

Re: Heroj!

Ne mogu da shvatim da se odričeš iskustva 1. krajiške brigade,


Te i koje još?
Koje su dvije bile Titi najmilije?
E baš njih se odričem prvih.
A posle njih svih ostalih.

Ma bre nemam čega da se odričem više, odrekao sam ih se odavno.
Onda kad sam shvatio da su me lagali u školi o svetloj borbi klinacpalac.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:53 20.11.2019

Re: Heroj!

Pa ti si dno mozga. Najvažnije srpske brigade. Eno ga Predojević, okreće se na tihoj vatri od tebe, narakijanog fašiste.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:56 20.11.2019

Re: Heroj!

narakijanog fašiste.


Ma ćuti, bolje i to nego da se grebem o babu.
Jel istina, babino unuče, da si preko babe uspeo da se ogrebeš za jevrejske pare?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:05 20.11.2019

Re: Heroj!

Gubiš živce, Crna Šuljo.

Al' šta ćeš, šta očekivati od narakijanog faširaneke.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:12 20.11.2019

Re: Heroj!

Srđan Fuchs
Gubiš živce, Crna Šuljo.

Al' šta ćeš, šta očekivati od narakijanog faširaneke.


Evo sav sam se iznervirao.

Rekoh ti Srki nemoj lično, nije lepo.
Ti hoćeš, pa eto.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:18 20.11.2019

Re: Heroj!

Pa, nismo jebeni bezlični gejvegani, kao onaj sociška Pančevac. Ličnosti smo. I u Hristu i u Mojsiju ljudi su ličnosti. Ne kao kod Šarskog, genomičke kauzalnosti. Moram da palim. Čuvajte se. Čuvaj ovog Boskilija svog i Tasketa. Dolaze gadna vremena. ljubi brat.
korisnickoime-2 korisnickoime-2 23:13 20.11.2019

Re: Heroj!

Srđan Fuchs

ljubi brat.











Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:25 20.11.2019

Re: Heroj!

Мариопанкина љубов между нами



vcucko vcucko 23:27 20.11.2019

Re: Heroj!

Srđan Fuchs

Ma, ne bih ni ja ovako povukao na zarobljenika, osim u scenariju da mi je pobio celu familiju. Tu ne garantujem da ne bih imao žeđ za odmazdom - što je bio slučaj sa našom vojvođanskom i krajiškom vojskom u Blajburškom masakru. A evo, i danas mi dolaze potomci blajburških žrtava, i apsolutno ih briga za naše (romske, srpske, jevrejske, komunističke, jugoslovenske žrtve) već samo drve o komunističkim zlikovcima i o svom stradanju - a u očima im vidiš istu tu surovost kao kod đedova koje su im naši momci (heroji rata koje vi danas nazivate bagrom) ucmekali, Bogu na ispovest...

Jesi li gledao rvacki film "Četverored"? Nije nov, iz neke '99. sa temom Bleiburg-a i tog njihovog tzv. križnog puta.
Film je smeće (sa ovim se slaže koliko znam i većina Rvata), ono groteskni pamflet tog nekog ujke Sedlara po prozi Ivana Aralice. Alić zvani zadnja pošta Vrapče briljira u ulozi Srbijanca (ponavljam, ne Srbina Krajišnika nego Srbijanca) koji sladostrasno muči, kolje i na sve načine lišava života nevine Rvate pa ga valjda stariji Navojec ubija skrivenim nožem, na šta ga srbijanska rulja rastrgne zubima i noktima, tako neke crtice vredi videti
Elem, film sam gledao stalno između zgražanja i smeha, ali priznajem da mi je sve vreme bilo nekako milo oko srca
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:09 21.11.2019

Re: Heroj!

Ovi valjda dripci, Srbijanci, ne razumeju koliko je narod stradao tamo. Znači, 1 od 3-jice ljudi je nestao. Ono što je Srbija doživela u I ratu, to su naši ljudi tamo doživeli tamo. A ovi mrze momke. Nesposobni da sačuvamo sveukupnu istoriju. Znaš šta - Slovenci su mi super. Third best people, posle Kevreja i Srba. Mada, i Rusi su podneli strašne žrtve...
docsumann docsumann 10:00 21.11.2019

Re: Heroj!


Srks, ti Blajburg posmatraš kao da su sami vojnici (partizani, Srbi...) odlučili na licu mjesta da porokaju zarobljene ustaše.
ono, bila provala nagomilanog bjesa, glad za osvetom za pobijene najmilije...al nije tako.
da je Tito rekao ne ubijajte ih, oću ih žive, ne bi bilo ni priče o Blajburgu danas. no čisto sumnjam da je Titu poravnavanje računa u krvi bilo prioriotetno.
druga stvar, u tom pokolju je stradalo dosta civila, čitave porodice koje su bježale pred komunistima.
sjećam se da je neko na jednoj ranijoj diskusiji o Blajburgu dobacio - šta su bježali ako nisu ništa krivi?
to je bukvalno nivo logike kad žrtvi silovanja prebacuju - a što je nosila mini suknju?! odnosno - logičko dno.
da je samo jedan nevini stradao, previše je.

i treća stvar, imati razumjevanje za pokolj u Blajburgu, a osuđivati zločin Mladićeve vojske u Srebrenici, licemjerno je.

Bilo je među pogubljenima i odgovornih za Jasenovac, ali isto tako i nevinih civila, žena i dece. Iz rova Barbara u Sloveniji su izvađeni čitavi vagoni ženske kose, a forenzičari su 2009. otkrili i 334 dečija skeleta. - LINK


Mladić je za Tita bio Gandi.


EDIT: a glupost tog čina, da zanemarimo pravnu i etičku upitnost, se ogleda u tome što, danas, daje prostora (neo)ustašama da glume žrtvu u bilo kakvoj raspravi o nacionalnim i ideološkim sukobima na prostoru ex yu.

dobrica0514 dobrica0514 10:05 21.11.2019

Re: Heroj!

Srđan Fuchs
Pa, nismo jebeni bezlični gejvegani, kao onaj sociška Pančevac. Ličnosti smo. I u Hristu i u Mojsiju ljudi su ličnosti. Ne kao kod Šarskog, genomičke kauzalnosti. Moram da palim. Čuvajte se. Čuvaj ovog Boskilija svog i Tasketa. Dolaze gadna vremena. ljubi brat.

Dajte ljudi, naši smo!
alselone alselone 10:12 21.11.2019

Re: Heroj!

docsumann docsumann 10:18 21.11.2019

Re: Heroj!


predatortz predatortz 10:26 21.11.2019

Re: Heroj!

i treća stvar, imati razumjevanje za pokolj u Blajburgu, a osuđivati zločin Mladićeve vojske u Srebrenici, licemjerno je.


Bravo!


Mladić je za Tita bio Gandi.


Učenik nije dosegao nivo učitelja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:20 21.11.2019

Re: Heroj!

ali priznajem da mi je sve vreme bilo nekako milo oko srca

Jbg, valjda znaju da je komentar prijavljen slučajno.

Nego, što ti je milo, što Srbin muči Hrvate, što ga Hrvat ubija, ili što Hrvat na kraju bude rastrgnuti?

vcucko vcucko 00:08 22.11.2019

Re: Heroj!

hoochie coochie man
ali priznajem da mi je sve vreme bilo nekako milo oko srca

Jbg, valjda znaju da je komentar prijavljen slučajno.

Ovaj deo mi nije jasan pa ga zanemarujem.
U principu, baš me b da li mi neko prijavljuje komentare.
Jel' to dele neke penzije ovde po stažu, pa da i uzmem u obzir
BTW, znaš li koji je pravi rvacki izraz: u principu ili u načelu
hoochie coochie man

Nego, što ti je milo, što Srbin muči Hrvate, što ga Hrvat ubija, ili što Hrvat na kraju bude rastrgnuti?

Pa čitav film.
Od desetog do poslednjeg minuta filma je manje-više ista scena: kolona ustaša i domobranskih tutleka ide putem, oko njih kruže ružni, prljavi i zli partizani (naravno Srbi), i kad se nekom od njih (partizana) digne ili partizanka prohisteriše onda upadnu u kolonu i kolju. Uz sladostrasne krike i iskolačene face, dok ostali (partizani) oko priklanih igraju kozaračko ili glamočko gluvo.
Pa kako da mi ne bude milo
Imaju i Rusi u jednoj sceni, kao oni će da pokažu našima kako se to radi pa odseku prst jednom od glavnih muških likova da bi mu uzeli zlatan prsten. E tu mi je već bilo opasno zabavno pa sam prekinuo gledanje i nastavio posle pauze za hlađenje
Interesantno je da je sadašnji lider opozicije u Srbiji ponovio istu scenu u onom filmu sa Denisom Kvejdom

A to što mi je bilo milo da gledam, ne znači da bih gledao ponovo. Film je mnogo, ali mnogo glup. Igra cvijet rvackog glumišta i vidi se da je dosta para spucano u film. Mislim, ima u ponekoj sceni i više sotina statista, a imaju i eksplozije i svašta nešto, to je za rvacki film baš puno. Mislim, nisu oni Titini Srbi da za potrebe filma grade i ruše prave mostove, dave u brzacima cele ergele konja, ruše planine... ali džabe. Ekstremno glup film, njihove ankete ga uvek bace u najuži izbor najgoreg Hr filma ikad (a tu je konkurencija baš jaka, oni imaju problem kad biraju najbolji - tu postoje samo "Tko pjeva zlo ne misli" i "Rondo", trećeg nema).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana