Astrologija

GODINA JARCA

angie01 RSS / 31.12.2019. u 19:45
5867725_jarac-oksana_ff.jpg
 
 
 
 Kada se nocas od ponoci velika kazaljka pocne pomerati udesno, ucicemo u godinu Jarca, kako kazu poznavaoci astroloskih tumacenja.
 
Takodje, ovi znalci citanja zvezda kazu, kako ce u 2020. Jupiter uci u znak Jarca sto znci opsti prosperitet, srecu i dobrobit za sve znake, narocito u matrijalnoj sferi. Svaki znak ce u godini u koju uskoro ulazimo, imati period u kome ce iskusiti pozitivna desavanja koje im je Jupiter u Jarcu namenio. 
 
Da li se ovakvim optimistickim predvidjanjima moze verovati ne znam, ali barem za razliku od raznih sumnjivih informacija kojima smo svakodnevno bombardovani, lepo zvuce,...pa, neka bude.
 
Srecna Vam Svima Nova Godina!
 
images?q=tbn:ANd9GcQgofAAMzzqGtVy9gDzomBpHETS3qvcvZ8q8VQmqRdazN9NxFi0Rg&s 

Tagovi



Komentari (209)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 10:33 02.01.2020

Re: Godina jarca?

Predrag Brajovic
nsarski
Da ne bude zabune - nemam ništa protiv koza. One su fascinantne životinje, u stanju da prikažu neverovatne sposobnosti. Evo ih kako se penju uz skoro vertikalnu kamenu liticu.

Није литица, ово је бетонска брана, негде у Италији или где већ, на коју се ове козе пењу да лижу со. Да су мајстори финије шаловали, не би се ове козе пењале.

СНГ свима.


SNG, Brajo!

Dobro, ali ovo nije brana:

zilikaka zilikaka 10:48 02.01.2020

Re: Godina jarca?

Dobro, ali ovo nije brana:

I još nešto!
Mada elementarna statika kaže da ovo nije moguće, ove životinje to ladno demantuju.
angie01 angie01 11:23 02.01.2020

Re: Godina jarca?

srecna i tebi, Brajovicu,

angie01 angie01 11:26 02.01.2020

Re: Godina jarca?

Mada elementarna statika kaže da ovo nije moguće, ove životinje to ladno demantuju.


je l vam lepo sugerisem, da je mozda i moguca prognoza ovih asrologa,...samo jer je Divokoza u pitanju


angie01 angie01 11:28 02.01.2020

Re: Godina jarca?

ecce-florian ecce-florian 14:53 02.01.2020

Re: Godina jarca?

zilikaka
Dobro, ali ovo nije brana:

I još nešto!
Mada elementarna statika kaže da ovo nije moguće, ove životinje to ladno demantuju.


mda

kasmo već kod godine jarca , pored penjanja ( po Branama - liticama) možda nije zgoreg razumotriti i moguće refleksije na satirijazis.

Pre koju godinu je Snežana Radojičić u svojim putopisima nenadano slavu jarčeva pripisala penisima ni manje ni više nego poreklom od cit "goveda i bikova....." i to sve propratila fotosom . Kako isti više nije vidljiv evo jednog svežijeg , a redi razjašnjenja u nastavku izlaganja

Na bi sada da razmatram jezički, da ga samo bikovi imaju funkcionalnog ( ni sva goveda a pogotovo ne volovi) jer se kolokvijalno kod nas odomačio izraz okupatora za sušeni primerak ( ne u vinu)narečenog pod, " volovska žila" kao deo opreme džandara , kao što isto tako ne bi zamerio ni autorici, jer je to bilo negde oko puta za Timor Leste što i danas smatram šokom, ali kada se foto pogleda bolje ( pa makar dunstflaša bila i od 5 litara), jasno je prema prostoru koji zauzima, da se ne može raditi o citiranom poreklu ( pogotovo što se radi o "kompletu".

Kako bilo da bilo sastojak medikamentoznog vinskog eliksira Ruou Ngoc duong (Rượu ngọc dương) potiče od jarca te sam smatrao da je ovaj praznični blog prigodan za ovo sitno razjašnjenje.

SNG

ps : pravda za satire
angie01 angie01 16:59 02.01.2020

Re: Godina jarca?

: pravda za satire






Cvetko, i tebi sve najlepse.




kick68 kick68 23:38 01.01.2020

Ajde

pa nek' nam bude svima bolja od prethodne, pa sad, cija je da je, nije bitno...
angie01 angie01 23:41 01.01.2020

Re: Ajde

hvala, i tebi sve najbolje.

angie01 angie01 11:29 02.01.2020

Re: Ajde

angie01 angie01 14:08 02.01.2020

Re: Ajde

gedza.73 gedza.73 11:09 02.01.2020

Da se

podsetimo blogovskih komentara pre samo mesec, dva u vezi Gretine inicijative, svih lepih novogodišnjih običaja i praznične tradicije

N1
Amerikanci u prazničnom mesecu proizvedu pet miliona tona, odnosno 25 odsto, otpada više.
EPS je ranije iz godine u godinu obaveštavao da je 31. decembra probijen rekord u potrošnji sutrije.

Prema nekim podacima, Amerikanci će ove godine potrošiti 61.000 kilometara ukrasne trake, Kanađani će upotrebiti 540 hiljada tona ukrasnog papira, a Australijanci potrošiti 400 miliona dolara na 10 miliona neželjenih poklona. Većina ovih proizvoda završiće u smeću, a statistike pokazuju da samo jedan procenat upotrebljenih materijala ostaje u upotrebi šest meseci kasnije.

Primer prazničnog gomilanja smeća su i božićni džemperi, koji završe kao plastični otpad.


Zagađenosti vazduha u prazničnom periodu doprinosi i visoka frekvencija saobrađaja, odnosno izduvnih gasova. Profesor Đukić kaže da su saobraćajne gužve posebno štetna eksternalija - pojam za štetu koji nastaje iz okruženja.

angie01 angie01 11:22 02.01.2020

Re: Da se

...eh taj kapitalizam, samo stete od njega....


angie01 angie01 11:30 02.01.2020

Re: Da se

gedza.73 gedza.73 12:09 02.01.2020

Re: Da se



dve devojke u studentskom domu... jedna sprema viršle, odseče vrhove (počeo sam da lapim, množda je već neko napisao na blogu) i stavi u tiganj. Pita je cimerka što to radi
- Nemam pojma, tako sam naučila od majke, ona uvek ovako skidala vrhove. Baš ću da je pozovem da je pitam.
...
-Mama... što si... vrhove... ?
- Ne znam i ja sam to naučila od moje majke, tvoje bake a nikad je nisam pitala što. Sad ću da je pitam i da ti javim.
...
- Majko što si ti sekla vrhove viršli, pita me ćerka a ja ne znam da joj kažem.
- Imali smo mali tiganj pa nisu mogle da stanu cele u njega.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:01 02.01.2020

Re: Da se

u vezi Gretine inicijative

Kakva crna njena inicijativa.
Ono kad dete prestane da bude dete, nego ga pretvore u projekat.

A i Endži me ubi o im jelkicama, vidim ima novih komentara, otvorim, a ono jelkice.

Izdržaće se, mora, takav, kažu, običaj.
gedza.73 gedza.73 13:33 02.01.2020

Re: Da se

hoochie coochie man
A i Endži me ubi o im jelkicama, vidim ima novih komentara, otvorim, a ono jelkice... nego ga pretvore u projekat.

ma džangrizam jer se jesenja borba za zaštitu životne okoline pretvorila u novogodišnji atmosferski masakr što proizvodnjom plastičnih jelki (kako se ne bi seklo drveće) što brodskim transportom, što automobilskim haosom da se dopreme kući tone plastičnih ukrasa, poklona, mašnica koje proizvodi azijska sirotinja za balkanske, evropske i američke bogatune. brazilsko i argetinsko suvo meso da ne računamo.



Onda će nobles tradicija sledeće nedelje da se pretvori u zgražavanje nad tradicionalnim pokoljem prasića i 'pogrešnim' kalendarskim početkom nove godine.
angie01 angie01 14:05 02.01.2020

Re: Da se

A i Endži me ubi o im jelkicama, vidim ima novih komentara, otvorim, a ono jelkice.


etotigasad- nikad zadovoljan:),-kad sam ja u pitanju:)...delim ovde jewellery jelkice sa dragim kamenjem-ono, ne secem prave, em ekoloski savesno, em da bude nesto vredno, ja volim kada neko bira poklone, a ne odradjuje,...a posto se meni jako dopadaju, trudim se da ih podelim sto vise, ako nista drugo, lepa su dekoracija,...al eto, tebe i to nervira:)...


angie01 angie01 14:05 02.01.2020

Re: Da se

hoochie coochie man hoochie coochie man 14:31 02.01.2020

Re: Da se

džangrizam jer se jesenja borba za zaštitu životne okoline

Foliranje moj Gedžo.

Gledam juče čoveka sa Peštera, pitaju ga dolazi li mu deda mraz, a on, onako iz duše, bez trunke pretvaranja, poze, klišea "bože sačuvaj, mi njega ne poznajemo, a i da se pitam, ja bih to ukinuo, seku jelke džabe"
I traži da mu donesu knjigu da čita dok je zavejan.
Jeste da traži Marksa, Kapital, i to prvi deo, al traži čovek knjigu a ne dedamraza da mu ispunjava želje.
Kaže nema nekih želja osim da čita.

Greta jadna u tom svom "projektu" za zaštitu planete, bar hiljadu puta više ugrožava tu istu planetu od njega.
Al opet ona zvezda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:31 02.01.2020

Re: Da se


etotigasad- nikad zadovoljan

Kod mene se to zove baksuz:)
bene_geserit bene_geserit 21:59 02.01.2020

Re: Da se

Jeste da traži Marksa, Kapital, i to prvi deo, al traži čovek knjigu a ne dedamraza da mu ispunjava želje.

Marx, Deda Mraz, nema ti tu neke razlike.
I jedan i drugi ispunjavaju želje, free stuff za svakoga. Jedino kod Deda Mraza moraš da budeš dobar da ne bi dobio parče uglja, kod Marxa ne mora ni to.
vcucko vcucko 22:42 02.01.2020

Re: Da se

bene_geserit
Jeste da traži Marksa, Kapital, i to prvi deo, al traži čovek knjigu a ne dedamraza da mu ispunjava želje.

Marx, Deda Mraz, nema ti tu neke razlike.
I jedan i drugi ispunjavaju želje, free stuff za svakoga. Jedino kod Deda Mraza moraš da budeš dobar da ne bi dobio parče uglja, kod Marxa ne mora ni to.

Kod Marxa dobiješ tonu uglja, ako iskopaš deset k'o Alija. I ideš u smenu ćirom do Banovića, u pola četiri izjutra.
Ne valaj biti preozbiljan i ako si tvrdi antikomunista, večeras je muzičarska Nova Godina. Treba nam Vera
nsarski nsarski 06:51 03.01.2020

Re: Da se

A i Endži me ubi o im jelkicama, vidim ima novih komentara, otvorim, a ono jelkice.


Evo je jedna za ljubitelje pasa:

angie01 angie01 11:49 03.01.2020

Re: Da se

docsumann docsumann 18:26 02.01.2020

bilderska jelkica

angie01 angie01 18:35 02.01.2020

Re: bilderska jelkica

angie01 angie01 18:58 02.01.2020

Novogodisnji bonus

posle dva dana krkanja gudice, sarmice, ruske i slicnih nutricionisticki zdravih specija, ne bi bilo lose da se malo organizam oporavi.

u tom smislu, preporucujem tursku corbu od sociva, koja ima malo kalorija, ali je zato puna zdravlja jer u sebi sadrzi gotovo sve sto organizmu treba i to u hranjivom i odgovarajucem odnosu,...malo masti, nesto vise vode, dovoljno belancevina i ugljenih hidrata, vitamina B, magnezijuma, mangana, cinka, kalijuma, fosfora,...znaci snizava holesterol, cisti krv, cuva srce i svojim vlaknima pospesuje probavu, stabilizuje nivo secera,...a pri tome je izuzetno ukusna, vrlo popularna u Turskoj, gde se sluzi kao nacionalno jelo.

Potrebno je crveno socivo, ali moze i bilo koje drugo,...oko 250/300g sociva oprati i staviti preko noci da odstoji u vodi-ako ovo niste uredili, nek odstoji dok pripremate sve ostalo- dva paziluka, dve sargarepe i jedan crni luk ocistiti i iseckati i proprziti u locnu, gde ste dodali kasiku putera i maslinovog ulja koliko je potrebno da se prethodno posoljeno povrce prodinsta.

Kada je povrce omeksalo, dodati cocivo, malo aleve paprike, soli i dosta sarenog bibera- ako nema, moze i samo crnog, najbolje sveze samlevenog, dodati vodu, prst, dva iznad sastojaka i posuti sakom osusene nane, poklopiti i kuvati na umerenoj vatri.

kada socivo omekne, sve sipati u blender i izmiksati, vretiti kasu u lonac, dodati pavlaku, promesati,...pri serviranju, mozete ubaciti svezu rukolu, ili klice,...ko voli nakiselo, moze da iscedi malo limuna.



G.Cross G.Cross 23:47 02.01.2020

Re: Novogodisnji bonus

angie01
posle dva dana krkanja gudice, sarmice, ruske i slicnih nutricionisticki zdravih specija, ne bi bilo lose da se malo organizam oporavi.

u tom smislu, preporucujem tursku corbu od sociva, koja ima malo kalorija, ali je zato puna zdravlja jer u sebi sadrzi gotovo sve sto organizmu treba i to u hranjivom i odgovarajucem odnosu,...malo masti, nesto vise vode, dovoljno belancevina i ugljenih hidrata, vitamina B, magnezijuma, mangana, cinka, kalijuma, fosfora,...znaci snizava holesterol, cisti krv, cuva srce i svojim vlaknima pospesuje probavu, stabilizuje nivo secera,...a pri tome je izuzetno ukusna, vrlo popularna u Turskoj, gde se sluzi kao nacionalno jelo.

Potrebno je crveno socivo, ali moze i bilo koje drugo,...oko 250/300g sociva oprati i staviti preko noci da odstoji u vodi-ako ovo niste uredili, nek odstoji dok pripremate sve ostalo- dva paziluka, dve sargarepe i jedan crni luk ocistiti i iseckati i proprziti u locnu, gde ste dodali kasiku putera i maslinovog ulja koliko je potrebno da se prethodno posoljeno povrce prodinsta.

Kada je povrce omeksalo, dodati cocivo, malo aleve paprike, soli i dosta sarenog bibera- ako nema, moze i samo crnog, najbolje sveze samlevenog, dodati vodu, prst, dva iznad sastojaka i posuti sakom osusene nane, poklopiti i kuvati na umerenoj vatri.

kada socivo omekne, sve sipati u blender i izmiksati, vretiti kasu u lonac, dodati pavlaku, promesati,...pri serviranju, mozete ubaciti svezu rukolu, ili klice,...ko voli nakiselo, moze da iscedi malo limuna.






Stalno je jedem. Odlična. Zdrava.
I juče sam je jeo.

I srećna nova godina svima.
angie01 angie01 11:40 03.01.2020

Re: Novogodisnji bonus

Stalno je jedem. Odlična. Zdrava.
I juče sam je jeo.


srecna ti Nova, sad imas vremena da uzivas,


stefan.hauzer stefan.hauzer 20:16 02.01.2020

*

Što reče alse, ovo može biti značajna godina. :)



angie01 angie01 20:59 02.01.2020

Re: *

stefan.hauzer
Što reče alse, ovo može biti značajna godina. :)





za one koji ne pustaju klipove,...da bar znaj o cemu se peva:),


Nije da sve znam
Nije da ja smem
Nema izgleda da bi uspela
U stvari nema ko da se spašava
Sva energija
Svakog koraka
Zgažena je u saobraćaju
Autobusi nas čuvaju od ulice

Slušajte
Lepo je zaurlati
Gnev nam je energija
A to vam je odavno poznato
Zašto se niko ne uzbuđuje
Premalo je pesnica
A uvek je još manje dodira
To vam je odavno poznato
To vam je odavno poznato...

Nema načina da ti opišem
Snagu pogleda veruj mi na reč
Čekaću da čuješ kako osećam
Sva energija svakog falusa
Kroz masturbaciju se istrošila
Televizori nas čuvaju od ljubavi
Sva energija
Svakog koraka
Zgažena je u saobraćaju
Autobusi nas čuvaju od ulice

Slušajte
Lepo je zaurlati
Gnev nam je energija
A to vam je odavno poznato
Zašto se niko ne uzbuđuje
Premalo je pesnica
Uvek je još manje dodira
To vam je odavno poznato
To vam je odavno poznato...

U nama je zauvek umrla
U nama je zauvek umrla...

....stef, sve najbolje ti zelim,






omega68 omega68 02:18 03.01.2020

HM

Ko slavi BožiĆ 25.12. slavi Novu godinu 31.12. na 01.01.
Ko slavi BožiĆ 07.01. taj slavi Novu godinu 13 na 14. januara ili koložega.
Srećno onima koji slave
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:56 03.01.2020

Re: HM

omega68
Ko slavi BožiĆ 25.12. slavi Novu godinu 31.12. na 01.01.
Ko slavi BožiĆ 07.01. taj slavi Novu godinu 13 na 14. januara ili koložega.
Srećno onima koji slave


Ti će nam kažeš!

Mi, bre, slavimo oba para (mešoviti brak, šta ću): jelku dižemo još sredinom decembra, i kuću kitimo, spolja izgleda kao svemirski brod, i to tako ostaje do vikenda iza 14. januara. I poklone otvaramo iz dva dela. A mislio sam čak da, u inat ovim potomcima kolaboracionista, krenem i 29. Novembar da slavim, doduše bez svinjokolje, iz tehničkih razloga. Pa spojim onda lepo Dan zahvalnosti (Indijancima, a ne čiča Draži), sa 29. pa to slavimo jedno dve nedelje, taman do franjevačkog Božića, i onda dalje...
angie01 angie01 11:15 03.01.2020

Re: HM

eh, a tek ko slavi u Aprilu, pa jos vise dana, u zavisnosti na kojoj si geografskoj sirini, jer se Nova Godina pomera:), ne stize svuda u isto vreme,...al zato su svi spremni, bez obzira na naciju, religijskoj pripadnosti da se ociste tradicinalnim prskanjem vode i zaprasivanjem puderom za tradicionalni novogodisnji festival Songkran, koji znaci prelazak.

alselone alselone 11:22 03.01.2020

Re: HM

Ko slavi BožiĆ 25.12. slavi Novu godinu 31.12. na 01.01.
Ko slavi BožiĆ 07.01. taj slavi Novu godinu 13 na 14. januara ili koložega.


Baš čudno da je ovaj komentar prošao bez "haha, pa i jedni i drugi slave 25. decembra i 1. januara, kako si glup" odgovora. Svake godine se javi jedan pametan.

Živeo Omegito.
angie01 angie01 11:23 03.01.2020

Re: HM

Mi, bre, slavimo oba para


normalno,...kako stvari stoje kod nas, mozda bi trebalo da pocnemo da vezbamo i za kinesku,


alselone alselone 11:37 03.01.2020

Re: HM

Mi, bre, slavimo oba para (mešoviti brak, šta ću): jelku dižemo još sredinom decembra, i kuću kitimo, spolja izgleda kao svemirski brod, i to tako ostaje do vikenda iza 14. januara. I poklone otvaramo iz dva dela. A mislio sam čak da, u inat ovim potomcima kolaboracionista, krenem i 29. Novembar da slavim, doduše bez svinjokolje, iz tehničkih razloga. Pa spojim onda lepo Dan zahvalnosti (Indijancima, a ne čiča Draži), sa 29. pa to slavimo jedno dve nedelje, taman do franjevačkog Božića, i onda dalje...


Još kad vam Berni pobedi, ima da budete prava socijalistička utopija. Počeli ste da ne radite, to je prvi korak. Drugi je obraćanje grupnim identitetima - checked.

Još komunista na mestu predsednika i ima da procveta Novi svet.
angie01 angie01 11:43 03.01.2020

Re: HM

Omega, srecna ti Nova,...tebi sam izabrala jelkicu koja malo podseca na badnjak, nemoj posle da kazes kako nisam pazljiva,



za Pajketa uz najlepse zelje, od svega po malo, za devojke u kuci, da mogu da biraju,...pa njemu sta ostane,



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:46 03.01.2020

Re: HM

Još kad vam Berni pobedi,


Iz tvojih usta u Marksove uši.

Ove godine slavim 25 godina radnog staža, u struci, bez dana nezaposlenja. Ne mogu više da se cimam toliko, dakle, što više odmora, i vremena za hobije i zajebanciju, to bolje.

E, sad kad sam ovo napisao, odoh na posao.

gedza.73 gedza.73 16:54 03.01.2020

Re: HM



sa 29. pa to slavimo jedno dve nedelje

komšiluk nauči da peva

skupite se svi, prodajete svinjske polutke na ulici dok se ori pesma naša.

i obavezno traži od lokalnih vlasti da na zgrade postave


bar tri dana. ne sumnjam kako će da ti izađu u susret.

za na kuću

biće oduševljeni izborom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:48 03.01.2020

Re: HM

gedza.73


sa 29. pa to slavimo jedno dve nedelje

komšiluk nauči da peva

skupite se svi, prodajete svinjske polutke na ulici dok se ori pesma naša.

i obavezno traži od lokalnih vlasti da na zgrade postave


bar tri dana. ne sumnjam kako će da ti izađu u susret.

za na kuću

biće oduševljeni izborom.


Bolje to nego one vaše krvožedne mrtvačke lobanje (idu dobro uz kukuljice) da mi dođe policija na vrata što plašim decu i ljude u komšiluku.


hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 03.01.2020

Re: HM

Mi, bre, slavimo oba para


E ovu kombinaciju sigurno ne.
Večeras čujem za nju, naši ljudi u Kanadi slave ovu novu godinu, ali po srpskom vremenu.
Ono, izljube se i čestitaju negde oko šest popodne jer je tad ponoć u Srbiji :)
angie01 angie01 20:16 03.01.2020

Re: HM

Večeras čujem za nju, naši ljudi u Kanadi slave ovu novu godinu, ali po srpskom vremenu.
Ono, izljube se i čestitaju negde oko šest popodne jer je tad ponoć u Srbiji :)


:)))..mozda ova ekipa,



nas su npr, zvali posle nase ponoci da nama cestitaju, dok su se spremali da idu na svoj docek,...kako je bilo i dok sam bila tamo.
gedza.73 gedza.73 20:30 03.01.2020

Re: HM

Bolje to nego one vaše krvožedne mrtvačke lobanje (idu dobro uz kukuljice) da mi dođe policija na vrata što plašim decu i ljude u komšiluku.

Sam' ti stavi USSR zastavu na američke štrafte o jarbol u dvorištu i javi kako si prošao.
usput im objasni kako komšijin pikap u stvari nije njegov nego novoosnovane zemljoradničke zadruge 'Kolorado', kako mogu da ga voze samo tri neparna dana u mesecu a da u polovinu kuće treba da im se useli po jedna porodica iz kazahstana.

I štopuj vreme do dolaska ambulantnih kola.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:03 03.01.2020

Re: HM

mozda ova ekipa,


Ne, zanimnjivo :)
Pametni ljudi, obrazovani, mladi.
Al eto to im kao super :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:31 04.01.2020

Re: HM

gedza.73
Bolje to nego one vaše krvožedne mrtvačke lobanje (idu dobro uz kukuljice) da mi dođe policija na vrata što plašim decu i ljude u komšiluku.

Sam' ti stavi USSR zastavu na američke štrafte o jarbol u dvorištu i javi kako si prošao.
usput im objasni kako komšijin pikap u stvari nije njegov nego novoosnovane zemljoradničke zadruge 'Kolorado', kako mogu da ga voze samo tri neparna dana u mesecu a da u polovinu kuće treba da im se useli po jedna porodica iz kazahstana.

I štopuj vreme do dolaska ambulantnih kola.


Kakav palanački pogled na svet...

Vidi ovo, gedžo (američka štrafta)



Ovde jedino nije zdravo cepati i paliti američku zastavu, za to se ide u zatvor, čak ni ovaj vaš kukasti krst nije svuda kažnjivo kačiti, čak je i poželjno tamo gore u Montani i Ajdahou gde se skupio white supremacy krem (to su ovi koji bi odma podržali sve tekovine četničkog pokreta), a za provokativne barjake koje predlažeš - malo bi te komšije gledale u čudu, ako uopšte ukapiraju o čemu se radi i to je sve.

gedza.73 gedza.73 20:48 04.01.2020

Re: HM

čak ni ovaj vaš kukasti krst nije svuda kažnjivo kačiti

nije, nije.





isti lik. Sa kenedijem i iznad Hitlera u civilnom odelu.
a ovde je u SS uniformi mada se ne vidi najbolje iza Himlera


ispade da ovaj vaš američki predsednik što ga postavili naši rusi i nije toliko loš

Kakav palanački pogled na svet..

šta ti je demokratija.
(mislim na Lenjina... nema, zato je USA imperija... svakog prigrlila u svoj zagrljaj)
angie01 angie01 22:35 04.01.2020

Re: HM

gedzo, na cemu god da si, doziraj malo,...posledice su sve dramaticnije...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:40 04.01.2020

Re: HM

(to su ovi koji bi odma podržali sve tekovine četničkog pokreta)


Dobro je da ima bilo ko u toj Americi da bi četnike podržao.
Kad su ti Ameri toliko napaljeni na petokraku partizansku, ebala ih ona, dobro je da ima iko ko bi četnike podržao
Ili sam ja nešto pogrešio?
Ili ti?
:)
angie01 angie01 22:45 04.01.2020

Re: HM

Dobro je da ima bilo ko u toj Americi da bi četnike podržao.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:51 04.01.2020

Re: HM

angie01 angie01 23:18 04.01.2020

Re: HM

meni je ovo vase insistiranje bez bilo kakvog razloga uvek i svida, sa ovim bolestinama nepovezanim kozistentnim istinitim sadrzajem, stvarno neverovatno i porazavajuce,

ono, ruse se spomenici borbe protiv okupatora, negiraju se partizani i njihova antifasisticka uloga i doprinos, ali se zato velicaju fasisti i njihovi saradnici, sto je jos ludje s obzirom da je Srbija imala tri profasisticka kvislinska pokreta-cetnike, ljoticevce, nedicevce,...i onda se pitamo, kako je moguce da nam se sve ovo desilo i jos ima sve gori nastavak,

dok, recimo Slovenci uredno obelezavaju godisnjicu stradanja Pohorskog partizanskog bataljona i nemaju potrebu da postovanje prema hrabroj proslosti svojih predaka, revidiraju vredjajuci njihovu zrtvu,...mozda su zato u toliko boljoj situaciji od nas.





Nemanja Rujević
@strani_placenik
·
Dec 31, 2019
Trideset godina pljačke pod velom "nacije", "identiteta", brige za "narod", ista fora sve vreme i svuda, sve su ostalo nijanse, i onda se desi ovo u CG i masa ljudi kaže "komunjare" su krive. Pljačkaće bre još 30 godina, a onda će ionako biti prekasno.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:35 04.01.2020

Re: HM

meni je ovo vase insistiranje bez bilo kakvog razloga uvek i svida,


Kome pričaš?
Nadam se Srkiju.
Paz vako, ctrl i F, ukucaš četnici, i vidiš ko je njima opterećen.
Lako je, probaj.
dok, recimo Slovenci uredno obelezavaju godisnjicu stradanja Pohorskog partizanskog bataljona


Ma Slovenci su poseban narod, nadnarod, za razliku od primitivnih Srba.
Na njih Srebi treba da se ugledaju.
Paz kako da ne.

Endži, pun mi je više tog ponižavanja Srba a uzdzanja nekih klinčevih Sloevnaca, Hrvata i ostalih naroda od preključe.
Pa zamisli samo da su svi ti prekjučerašnji imali prošlost kakvu su Srbi imali, ne bi ih se moglo snositi od priče o povjesti i državotovornosti.

A šta si ti Slovenci imali, šta drugo i mogu da slave osim paritizana, da slave ulogu u prvom ratu, da slave svoje ustave, svoje ustanke?
Pa ne mogu, nisu ih imali.

A Srbi, na tvoju žalost, jesu.
Da imali su i antifačistički pokret koga se, u Americi recimo, ne moraju stideti nego se njime ponositi.

I da, nisu samo kukuljičari podržavaoci tog pokreta, nego i čovek čiju sam sluku postavio.



angie01 angie01 23:52 04.01.2020

Re: HM

pun mi je više tog ponižavanja Srba


pa ovo sto ih srozavate na profasisticke klike ih vise ponizava od bilo cega.

Slovence sam pomenula kao primer naroda sa kojima delimo istoriju, koja je herojska i koju vi revidirate, a oni ne, ne zato sto nemaju druge, nego zato jer je to destruktivno i porazavajuce.

to sto je Truman posthumno odlikovao drazu, zbog ucestvovanja u akcijama spsavanja americkih pilota tokom rata, ne menja cinjenicu da su cetnici bili profasisticki kvislinski pokret koji je cinio mnoga zlodela,...svako pranje takvih zlocina samo ponizava naciju u koju se kunes, a koja ima mnogo vrednije delove istorije od te kojom masete.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:02 05.01.2020

Re: HM

pa ovo sto ih srozavate na profasisticke klike

E tvoj sud ko je profaistička klika je presudan.
Tvoj, Titin i Srkijev.
Slovence sam pomenula kao primer naroda sa kojima delimo istoriju


Da, vi kojima istoprija Srba i Srbije počinje sa Jugosavijom je delite.
to sto je Truman posthumno odlikovao drazu, zbog ucestvovanja u akcijama spsavanja americkih pilota tokom rata,


Jel ti to Truman lično objasnio?
A što ga je odlikovao De Gol?
I on zbog američkih pilota, ali avansno?
a koja ima mnogo vrednije delove istorije od te kojom masete.


Onaj komunistilčki, pretpostavljam?
angie01 angie01 00:26 05.01.2020

Re: HM

huci, jadna je revizija istorije u kojoj se peru zlocini, izdajice i fasiti, ko je zemlju oslobodio od okupatora i ko je na cijoj strani bio, nije stvar mog suda i misljenja nego istorijskih cinjenica,...ali to tebi nije toliko bitno.

Da, vi kojima istoprija Srba i Srbije počinje sa Jugosavijom je delite.


pa ne, nego vi stalno masete cetnicima, ja ti bas i nudim neke svetlije primere...i onda ispada da ja mrzim Srbe, a ti ih volis, po cemu leba ti, ti ih ponizavas velicajuci zlocince i izdajice, a ja ih uzdizem tako sto govorim o herojskim i svetlim primerima- ne secam se tvog prisustva na blogu o prvom svetskom ratu i herojskom malom narodu i njegovoj ogromnoj ulozi u njemu i njegovoj neverovatnoj zrtvi, hrabrosti i upornosti, kojima je savladavao strasne okolnosti,...ne tu ti nije bilo zanimljivo, jer nije bilo prostora da mantras uvek istim revizijama rata koji je sledio ovaj, bez bilo kakve sveti da su oni povezani....a i cinjenice njegove zavrsnice i stvaranja YU ti bas ne idu u prilog.


Jel ti to Truman lično objasnio?


hebiga, tako kaze istorija.


Onaj komunistilčki, pretpostavljam?


antifasisticki, herojski, oslobodilacki,...na taj sam mislila.

kako god, mani se cetnika na novogodisnjem blogu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:54 05.01.2020

Re: HM

nego vi stalno masete cetnicima,


Ko, opet te pitam.
Ko je pomenuo četnike?
Ili je ok pljuvati po njima, a kad neko odgovori, e onda je to mahanje, onda je to insistiranje?
Pa vidiš da si se i sama raspisala o njima a neko drugi kao maše.

hebiga, tako kaze istorija.


Bem ti leb!
Ni manje ni više nego tvrdiš da tako kaže istorija.
Bravo majstore!

Ej Endži, ne frljaj se time, istorija je nauka, ozbiljna, ovo ovde je relaksacija.
Evo ti malo da se zabavljaš.
obrazloženje, vikipedija, ništa specijalno, ali ako ćeš da tragaš ima toga

истакао као заповедник Југословенских оружаних снага и после као Министар војни, организујући и водећи снаге отпора против непријатеља који је окупирао Југославију, од децембра 1941. до децембра 1944. Захваљујући неустрашивим напорима његових трупа, многи амерички авијатичари били су спасени и безбедно враћени на савезничку страну. Генерал Михаиловић и његове снаге, упркос недовољном снабдевању, и борећи се под изузетним тешкоћама, материјално су допринели савезничкој војсци и били учесници у извојевању коначне савезничке победе.


dalje, radi se o najvišem, pazi najvišem ordenu namenjenom strancima, a za jednu akciju je mogao da posluži i neki tanji zar ne?

a o oredenu, opet vikipedija, dovoljno.

Степени су, врховни командант, командант, официр и легионар, додељују се само припадницима оружаних снага страних држава у оквиру критеријума наведених у Уредби оружаних снага САД под бројем 672-7 и заснива се на основу чина или положаја примаоца на следећи начин:

Врховни командант: шеф државе или шеф владе. Овај степен је установљен од стране председника Френклин Делано Рузвелта за америчке савезнике у Другом светском рату, односно савезничке команданте, током заједничког десанта или инвазије. Председник има овлашћење да додели овај степен на основу Уредбе 9260 став 3б, од 29. октобра 1942.
Командант: еквивалент америчког начелника штаба војске или неком вишем положају, али не и шефу државе.
Официр: генералу или вишим официрима, који се на положају налази, испод америчког начелника штаба војске; пуковнику, који се налази на позицији где обавља задатке од велике важности, послови који се подударају за генерале; као и страном војном аташеу.
Кавалир: примаоци нижег ранга, који нису наведени изнад.


Draža je odlikovan onim prvim stepenom.

Ali to nije istorija jel da, istorija je ono što piše u Peščaniku, Zagrebu i Sarajevu.
Jel tako?

A De Gol, šta kaže istorija, što mu je on dao odlikovanje?
antifasisticki, herojski, oslobodilacki,...na taj sam mislila.

A taj na koji si mislila nije komunistički?
angie01 angie01 01:57 05.01.2020

Re: HM

da si svestan o cemu se tu radi, dovoljno govori to sto pribegavas uobicajenim ucitavanjima, izvrtanjima, podmetanjima i ostalim nepostenlucima...inace, da je sve ok i kako ti tvrdis, mogao bi naprosto da se opustis i pristojno razgovaras.

ne znam odakle su ti citati, ono NSPM ili slicni izvori...mislim, nije ni bitno,...nemam sta vise da dodam.
nikvet pn nikvet pn 11:59 05.01.2020

Re: HM


Ти Геџо и даље у Медељину доказујеш да је Ескобар био битанга? Стрпљења, кашће им се само, коме раније коме касније.
angie01 angie01 12:11 05.01.2020

Re: HM

nikvet pn


tebi Srecna Nova,



...i nastavak ove mantre na nekom drugom mestu.
gedza.73 gedza.73 12:11 05.01.2020

Re: HM

nikvet pn

Ти Геџо и даље у Медељину доказујеш да је Ескобар био битанга? Стрпљења, кашће им се само, коме раније коме касније.

sad me ima, sad me nema.

što kaže jedan sociolog. u komunističkim društvima vlast se menja za šest dana, zakoni za šest meseci, institucije za šest godina a mentalitet za šest decenija.

ubivam vreme.

i gledam kako se ideološki JUL-ovci vućaju istom lažiranom istorijom iako su upropastili društvo po skoro svim parametrima

Jugoslovenska levica (ili Jugoslovenska udružena levica, JUL) je bila politička organizacija u nekadašnjoj SR Jugoslaviji i Srbiji, osnovana 1994. godine kao koalicija 23 levičarske i komunističke partije

Predsednik Jugoslovenske levice bio je Ljubiša Ristić, dok je stranku u praksi vodila Mirjana Marković, ..., generalni sekretar političke partije bio je Ratko Krsmanović.

Ratko Krsmanović, član predsedništva SUBNOR-a Beograd
angie01 angie01 12:18 05.01.2020

Re: HM

sad me ima, sad me nema.


gedzo & co, suzdrzite se do sledece prilike, koja nije daleko,...ono, ko prvi postavi sledeci blog a moze kasikom za cipele da se udenu i ove vase nepresusne tlapnje,...taman da pripremite pacvorak za prostiranje.

do tada,


gedza.73 gedza.73 12:46 05.01.2020

Re: HM

gedzo & co

Pajić je prvi pomenuo 29. novembar pa malo začuđujuće bilo da se u sklopu novogodišnjeg bloga spominje dan kada su ti državu za koju su se naši preci borili rasturili hrvatski, slovenački nacionalisti u sadejstvu sa sovjetskim tajnim službama i srpskim izdajnicima a koji se nakon rata proslavljavo svinjokoljem.


do tada

pošto je Nova prošla u susret porodičnom prazniku posvećenom miru i slozi

zemljanin zemljanin 22:30 05.01.2020

Re: HM

u susret porodičnom prazniku posvećenom miru i slozi

ne postoje porodicni praznici ... ta,j sto neki ocekuju je crkveni praznik ili religijski ... svejedno neka slavi svako ono sto mu volja i kad mu volja ...
angie01 angie01 23:34 05.01.2020

Re: HM

neka slavi svako ono sto mu volja i kad mu volja ..


bas tako- ja sutra slavim kako god:).


gedza.73 gedza.73 12:00 06.01.2020

Re: HM

ne postoje porodicni praznici ... ta,j sto neki ocekuju je crkveni praznik ili religijski

Proslavlja se u krugu porodice ne na trgovima uz Cece i Brene.

svejedno neka slavi svako ono sto mu volja i kad mu volja

'teo sam da budem sarkastičan. al' izgleda neuspeo pokušaj.

Na blogu, stecište kosmopolitizma, uvažavanja različitosti, poštovanja i međuljudskog razumevanja se često potezala tema julijanske odnosno gregorijasne Nove godine.
slavljenje mimo sveta, retrogradno, 'domaćniski' konzervatizam...

ujedno ista grupa slavi svetog Deda Mraza, fiktivnog simpatičnog korporacijskog dembu u ragnu Marvelovih superheroja, dok se na Nikolu koji je lično bogatstvo podelio siromašnima gleda sa podsmehom.

Tako se ovi dani sa paganskim običajima pretvore u samoživost, sebičnost, prežderavanje iako se uporno tvrdi kako smo sve suprotno do toga.

Slažem se da svako slavi ono što mu valja (čak i Pajić sa Pepa Dan republike svinjokoljem u dvorištu) samo onda isti aršin za sve.
nikvet pn nikvet pn 12:30 06.01.2020

Re: HM

Драгој домаћици срећне празнике желим, Земи такође.

zemljanin
ne postoje porodicni praznici ...


Како нема, а дечији рођендан?

Дакле славим и поштујем породично и српско-традиционално а (з)верско црквени део ич ме не занима.

freehand freehand 15:25 06.01.2020

Re: HM

ujedno ista grupa slavi svetog Deda Mraza,

Ko slavi Deda Mraza?
Mislim, nemoj da ti sad činjenice kvare efektni dribling (u prazno), samo onako pitam...

Tako se ovi dani sa paganskim običajima pretvore u samoživost, sebičnost, prežderavanje iako se uporno tvrdi kako smo sve suprotno do toga.

O kome/čemu je ovo? O blogovskim lažnim kosmopolitima ili o skromnim domaćinskim slavama, uz u postu i molitvi?
gedza.73 gedza.73 16:18 06.01.2020

Re: HM

Ko slavi Deda Mraza?

neki poput
'Ko na lutriji nabije taj dobije'

Početkom prošle godine svi članovi Predsedništva su zamoljeni da na cedulji, tajno, napišu ime sveca za koga bi voleli da postane naša stranačka slava.

freehand freehand 16:21 06.01.2020

Re: HM

gedza.73
Ko slavi Deda Mraza?

neki poput
'Ko na lutriji nabije taj dobije'

Početkom prošle godine svi članovi Predsedništva su zamoljeni da na cedulji, tajno, napišu ime sveca za koga bi voleli da postane naša stranačka slava.


Važi, znam bar dvojicu koji će se na ovu džibersku glupost upišati od smeha.
Nego stvarno - ko slavi Deda Mraza?
Ja nikad ni čuo nisam za tako nešto, pa rekoh da nije neki lokalni običaj...
gedza.73 gedza.73 16:33 06.01.2020

Re: HM

znam bar dvojicu koji će se na ovu džibersku glupost upišati od smeha

stvarno treba biti džiber da se slava bira tajnim glasanjem. Gde su ubacivali papiriće sa imenima svetaca? U dedinu ćoravu kutiju? I koji su to idijoti u tome učestvovali?
Nego stvarno - ko slavi Deda Mraza?

slaviš slavu, slaviš sveca.
slaviš Novu godinu, slaviš Deda Mraza.

pa rekoh da nije neki lokalni običaj...

u pojedinim krajevima ljudi imaju poneku odomaćenu osobenost u govoru. Ima blogera koji nikada ni čuli za 'otoič' što se u mom kraju još ponekad čuje od starijih.
verujem da bi Vranjanci i Leskovčani nagrabusili kad bi ih Frihend Gramaticus u'vatio pod svoje.

ali ako ti je važno da opet ispadneš pametan eto dajem ti preporuku. Zadovoljan?

angie01 angie01 17:42 06.01.2020

Re: HM

Драгој домаћици срећне празнике желим,


hvalahvalahvala...


а дечији рођендан?


moze i moj- danas,...sta Hvali:)

i tako,..prvo se rodila ja, pa Dzizes:).

ziveli,


angie01 angie01 17:43 06.01.2020

Re: HM

slaviš Novu godinu, slaviš Deda Mraza.




gedzo, lepo sam ti drugarski rekla, da smanjis dozNu.
freehand freehand 17:55 06.01.2020

Re: HM

u pojedinim krajevima ljudi imaju poneku odomaćenu osobenost u govoru. Ima blogera koji nikada ni čuli za 'otoič' što se u mom kraju još ponekad čuje od starijih.
verujem da bi Vranjanci i Leskovčani nagrabusili kad bi ih Frihend Gramaticus u'vatio pod svoje.

ali ako ti je važno da opet ispadneš pametan eto dajem ti preporuku. Zadovoljan?

Svaki bi ti komentar bio nekompletan bez izmišljanja, umetanja i patetike.
Treći put te pitam - ko slavi Deda Mraza, rekoh da ja to nisam čuo. Utoliko sam pomislio da to nije neki tvoj komšija koji je flipnuo a ti si kivan na njega. Inače, slavljenje Deda Mraza ne postoji. Slavi je čitav svet ali Deda Mraza ne slavi baš niko.
Kao bonus samo - uzor i predložak za Deda Mraza je Nikolaus, Sveti Nikola, upravo. Pa su ga Ameri malo izdidznijajzirali i napravili od njega nosača paketa za dobru decu. Kod Germana uz njega na priredbama obavezno ide i krampus, onaj što švićka nevaljalce. Ali ni njega niko ne slavi, to je tek interesantan detalj.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:05 06.01.2020

Re: HM

i tako,..prvo se rodila ja, pa Dzizes:).


Srecan rodjendan Endzi.
gedza.73 gedza.73 19:06 06.01.2020

Re: HM

Treći put te pitam - ko slavi Deda Mraza, rekoh da ja to nisam čuo

kod mene se kaže 'slavi se svetac' povodom slave. Tim tragom sam napisao da se slavi Deda Mraz povodom proslave Nove godine.
Kao što se negde kaže 'beru se drva' iako se ona seku. Ili 'podiže' se spomenik iako se postavlja.

Kao bonus samo - uzor i predložak za Deda Mraza je Nikolaus, Sveti Nikola, upravo.

ajde? Nisam znao. Šta je sledeće? Da etimološki objasniš Endži običaj kićenja novogodišnje jelke?

Kod Germana uz njega na priredbama obavezno ide i krampus, onaj što švićka nevaljalce. Ali ni njega niko ne slavi, to je tek interesantan detalj.

Pošto vidim da se razumeš u ovu tematiku da se ne brukam pa da ti objašnjavam u kojoj su korelaciji običaji kod nas i Germana oko jedenja sa zemlje, izbora hrane (med) za Badnje veče, u kojoj je vezi badnjak kod nas, Germana i Kelta... ili pečenica sa životinjskim totemizmom, šta je teofagija i teofanija, koliko se poklapa Julfest i Badnje veče, podušje precima (što se mlada na primer prenosi preko praga? znam da ti to znaš ali čisto da se pokaže koliko je 'moderan' čovek sujeveran i robuje prastarim običajima da je to zbog toga što su se ukućani sahranjivali pod pragom... zato se nekada tzv. kućna zmija koja je bila u kamenim temeljima nije dirala pošto se verovalo da je u njoj duša predaka)...

ali pošto ti to već sve znaš kao i ko je dizajnirao Deda Mraza da ti ne smetam više u prazničnim danima.
freehand freehand 19:11 06.01.2020

Re: HM

Pošto vidim da se razumeš u ovu tematiku da se ne brukam pa da ti objašnjavam u kojoj su korelaciji običaji kod nas i Germana oko jedenja sa zemlje, izbora hrane (med) za Badnje veče, u kojoj je vezi badnjak kod nas, Germana i Kelta... ili pečenica sa životinjskim totemizmom, šta je teofagija i teofanija, koliko se poklapa Julfest i Badnje veče, podušje precima (što se mlada na primer prenosi preko praga? znam da ti to znaš ali čisto da se pokaže koliko je 'moderan' čovek sujeveran i robuje prastarim običajima da je to zbog toga što su se ukućani sahranjivali pod pragom... zato se nekada tzv. kućna zmija koja je bila u kamenim temeljima nije dirala pošto se verovalo da je u njoj duša predaka)...

ali pošto ti to već sve znaš kao i ko je dizajnirao Deda Mraza da ti ne smetam više u prazničnim danima.

Da si preskočio onu zajedljivu glupost sa slavljenjem Deda Mraza a napisao citirano - to bi bio odličan komentar.
Aj sad cimni jednu vruću - ja ću kuvano vince i Srećan ti Božić.
gedza.73 gedza.73 19:23 06.01.2020

Re: HM

Aj sad cimni jednu vruću - ja ću kuvano vince i Srećan ti Božić.

Srećan Božić i sve najbolje tvojoj porodici i tebi.

Svađamo se oko gluposti i sitnica potpuno nebitnih. Ne samo ti i ja nego većina nas.
freehand freehand 19:30 06.01.2020

Re: HM

Svađamo se oko gluposti i sitnica potpuno nebitnih. Ne samo ti i ja nego većina nas.

Ovo je rečenica za sahrane, božemeoprosti, kad se svi stuže pa izopraštaju jedni drugima, pa krene ono "Eto, a nikad u nekoj veseloj prilici da se sretnemo..."
gedza.73 gedza.73 19:41 06.01.2020

Re: HM

Ovo je rečenica

najbolji opis je dao Alselone
'idemo uzqrac'
freehand freehand 19:53 06.01.2020

Re: HM

gedza.73
Ovo je rečenica

najbolji opis je dao Alselone
'idemo uzqrac'

Ne znam šta ti ovo znači ali razumeo si, valjda, da se šalim.
angie01 angie01 20:33 06.01.2020

Re: HM

Srecan rodjendan Endzi.


tnx,
angie01 angie01 20:40 06.01.2020

Re: HM

uzor i predložak za Deda Mraza je Nikolaus


ali onaj 6.decembra, (ne onaj 19.)...onda se kace carape na prozor i glancaju cipele, jer Nikolaus ostavlja u njima poklone za decu...
gedza.73 gedza.73 20:41 06.01.2020

Re: HM

Ne znam šta ti ovo znači

da komentarima tražimo samo razlog kako da se posvađamo bez stvarnog razloga. narodski rečeno idemo iz krivak
freehand freehand 20:49 06.01.2020

Re: HM

gedza.73
Ne znam šta ti ovo znači

da komentarima tražimo samo razlog kako da se posvađamo bez stvarnog razloga. narodski rečeno idemo iz krivak

Grešiš, što se mene tiče. To nikad ne radim. Bude doduše da hoću da pprovociram, al nikad da se svađam. Pogledaj komentar o Šuvru, na primer. Samo sam poređao činjenice, bez komentara i kvalifikacija, bez slaganja ili neslaganja. I pogledaj svoju reakciju.
Nema valjanog zaključka na neistinitim tvrdnjama bez obzira da li su iznete namerno ili bez te namere. Dakle, UVEk - i zahvalan sam svakom ko me ispravi kad pogrešim - i prevashodno treba se truditi da se polazi od istine a ne od pretpostavkii ideološke zadrtosti.
E to je suština.
No da ne davimo više - Endži - srećan 25. i vreme ti je da se spremaš za najbolje godine. Dosta s tu večnu mlados.
zemljanin zemljanin 21:58 06.01.2020

Re: HM

sta neka porodica proslavlja je individualno ... mnogo toga moze biti porodicni praznik, te konkretne, pojedinacne i jedinstvene porodice ... ne moze se niti jedan dan proklamovati kao porodicni praznik ... Deda Mraz nije praznik vec izmisljeni lik ... mozda baziran na isto tako izmisljenom liku ... zasto bi ovi koji ne slave Deda Mraza ali ga uplicu u decje fantazije oko NG, bili manje ili vise u pravu od ovih koji slave nekog Nikolu ... poklonio bogatstvo siromasnima ... pada mi na pamet Bil Gejts, da ga slavimo od neke iduce godine, to je taj neki kriterijum ... brate, proslavljaj i slavi sta god ti srcu drago ... tvoj dom tvoja pravila ... blog nije ni tvoj a ni moj dom pa ne mogu da vaze ni tvoja ni moja pravila ... ovde su Gejts, Mraz i Nikola i sl. apsolutno ravnopravni kandidati ... kad vec fantaziramo ... a ide i kineska NG
zemljanin zemljanin 22:00 06.01.2020

Re: HM

I srecan rodjendan Endzi

angie01 angie01 22:06 06.01.2020

Re: HM

Dosta s tu večnu mlados.





..nema tu sta, vreme te kotrlja, do juce smo na mom rodjendanu djuskali do zore, a danas evo lezim bolesna jos od Novaka, bez sanse da se pomerim,...a nekad me takva glupost ne bi sprecila da proteram sta sam naumila, makar pala mrtva...

tnx!
angie01 angie01 22:16 06.01.2020

Re: HM



hvala, zemljanine
freehand freehand 22:19 06.01.2020

Re: HM


..nema tu sta, vreme te kotrlja, do juce smo na mom rodjendanu djuskali do zore, a danas evo lezim bolesna jos od Novaka, bez sanse da se pomerim,...a nekad me takva glupost ne bi sprecila da proteram sta sam naumila, makar pala mrtva...

Dižse more mlada, ja li ću sam sa sebe da performiram božićno svađanje ovdi?
ja li ću u zoru pilići da pojim i kozu da muzem?
angie01 angie01 22:31 06.01.2020

Re: HM

ne se brigaj, stukla sam s ukucani visnju u viljamovki, pa racunam da ce to sto me napalo da skomole,...




niccolo niccolo 22:52 06.01.2020

Re: HM

jer Nikolaus ostavlja u njima poklone za decu...

Kod Gedže to radi Befana

i to baš danas

Srećan rođ, Angie!
angie01 angie01 23:24 06.01.2020

Re: HM

Kod Gedže to radi Befana





hvala ti Nikolo,

gedza.73 gedza.73 23:52 06.01.2020

Re: HM

zemljanin
ovde su Gejts, Mraz i Nikola i sl. apsolutno ravnopravni kandidati ... kad vec fantaziramo ... a ide i kineska NG

Upravo sam ja hteo to i da kažem (čak sam u starim diskusijama povlačio paralelu baš sa kineskom).
Bilo je nekada u davna vremena bloga kao poželjno ponašanje bila prozivka zašto se kalendar ne menja i zašto Srbi slave pogrešnu Novu.
U tom kontekstu sam i napisao ako neko slavi nekibilokojipraznik nema razloga da se s visine samo par dana, meseci, kasnije, ranije ophodi prema isto tako od jedne grupe ustanovljenom prazniku.

ovo što sam napisao
Na blogu, stecište kosmopolitizma, uvažavanja različitosti, poštovanja i međuljudskog razumevanja se često potezala tema julijanske odnosno gregorijasne Nove godine


angie01 angie01 23:57 06.01.2020

Re: HM

Bilo je nekada u davna vremena bloga kao poželjno ponašanje bila prozivka zašto se kalendar ne menja i zašto Srbi slave pogrešnu Novu.


to je stvar pogresnog brojanja, da tako nazovemo stvar,...mnogi narodi su sa Julijanskog presli na Gregorijanski, jer se ispostavilo da je je l te "tacniji" i to nema nikakve druge veze ni sa cim na sta ti aludiras,...ili mislis da je ok da se Dzizes dva puta radja i biva dvaput razapinjan,...ako si jos vernik, trebalo bi da ti je jos vise stalo da ne....
freehand freehand 23:58 06.01.2020

Re: HM

gedza.73
zemljanin
ovde su Gejts, Mraz i Nikola i sl. apsolutno ravnopravni kandidati ... kad vec fantaziramo ... a ide i kineska NG

Upravo sam ja hteo to i da kažem (čak sam u starim diskusijama povlačio paralelu baš sa kineskom).
Bilo je nekada u davna vremena bloga kao poželjno ponašanje bila prozivka zašto se kalendar ne menja i zašto Srbi slave pogrešnu Novu.
U tom kontekstu sam i napisao ako neko slavi nekibilokojipraznik nema razloga da se s visine samo par dana k, meseci, kasnije, ranije ophodi prema isto tako od jedne grupe ustanovljenom prazniku.

ovo što sam napisao
Na blogu, stecište kosmopolitizma, uvažavanja različitosti, poštovanja i međuljudskog razumevanja se često potezala tema julijanske odnosno gregorijasne Nove godine



Ali brt, ne postoji julijanska nova godina. Nova godina je svetovni praznik, majku mu, međunarodna stvar i dogovor, usvojea za datum u kalendaru koji inače svi u svom svakodnevnom životu koristimo. "Srpska" nova godina je bila drndanje uz nos vlastima u bivšoj državi dok je to bilo kobajagi zabranjeno. Slavilo se iz inata. A sad, da prostiš, to je besmislica.
Znam da je sve ovo bezbroj puta izrečeno al eto...
freehand freehand 23:59 06.01.2020

Re: HM

angie01
Bilo je nekada u davna vremena bloga kao poželjno ponašanje bila prozivka zašto se kalendar ne menja i zašto Srbi slave pogrešnu Novu.


to je stvar pogresnog brojanja, da tako nazovemo stvar,...mnogi narodi su sa Julijanskog presli na Gregorijanski, jer se ispostavilo da je je l te "tacniji" i to nema nikakve druge veze ni sa cim na sta ti aludiras,...ili mislis da je ok da se Dzizes dva puta radja i biva dvaput razapinjan,...ako si jos vernik, trebalo bi da ti je jos vise stalo da ne....

Nisu mnogi, nego svi narodi prešlli na taj kalendar, a julijanskog se drže retke crkve.
gedza.73 gedza.73 00:11 07.01.2020

Re: HM

angie01
to je stvar pogresnog brojanja

prvo uopšte me ne dotiče bilo koja strana.
Drugo ko određuje ko pogrešno broji? Posebno što obe strane pogrešno broje.
mnogi narodi su sa Julijanskog presli na Gregorijanski

Pa?
mislis da je ok da se Dzizes dva puta radja i biva dvaput razapinjan

Dva puta po kome?
freehand
"Srpska" nova godina je bila drndanje uz nos vlastima u bivšoj državi dok je to bilo kobajagi zabranjeno. Slavilo se iz inata. A sad, da prostiš, to je besmislica.

Naravno. Protiv Tita i Miloševića. Sad je samo verski praznik.
angie01 angie01 00:13 07.01.2020

Re: HM

Nisu mnogi, nego svi narodi prešlli na taj kalendar, a julijanskog se drže retke crkve.


pa sad, nisu svi, tacnije, vecina:)

ono sto je kuriozitet je da je spc bila predlagac usvajanje novog kalendara, ali da je posle kongresa odlozila odluku o primeni.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana