Gradjanske inicijative

Govor na Trgu slobode medija!

Filip Mladenović RSS / 02.02.2020. u 04:04

Da se vidi...
Da se vidi...
Na trgu...
Na trgu...
Poštovane gradjanke Beograda, uvaženi gradjani!

Nećemo da budemo biračko tele, hoćemo da budemo biračko telo!

Tri decenije sve što je normalno, prosvećeno, obrazovano civilizovano, antifašističko... gura se ovde u Srbiji u ćošak! A taj prostor u koji nas guraju sve je tesniji, sve je zagadjeniji!
Trideset godina nam nameću medijski mrak, tabloidne, odnosno smećoidne laži, šire strah medju narodom, svašta rade!

I šta sad imamo na početku 2020. godine!?
Imamo samo jednu slobodnu televiziju N1, imamo samo jedan slobodan dnevni list i 3-4 slobodna nedeljnika! I to je sve! Pa je li to normalno!?

Trideset godina srbuju, srbonanišu, rodoljubišu ocilima, svećama, mantijama, litijama... A gde smo mi tu? Sve su nam prazniji frižideri i tekući računi! I ne samo ta praznina!
Prazne se sela i gradovi Srbije! Ljudi beže iz ove Srbije! A gde beže!? Pa u normalne države beže! Neće da žive ovde!
I šta imamo od svega toga? Sve isprazniju vlast i sve isprazniju opoziciju!

Pa dokle ljudi!? I zašto?

Mi danas ne branimo ovde samo jednu slobodnu televiziju, koja je de facto preuzela ulogu javnog medijskog servisa Srbije.
Mi branimo normalnost, zdrav razum, branimo mentalno zdravlje! Branimo solidarnost!
Solidarnost sa radnicama i radnicima širom Srbije, koje bezočno iskorišćavaju!
Prošle, 2019. godine na svojim radnim mestima poginulo je 54 radnika, a preko 800 je teško povredjeno! Od 2006. do danas na svojim radnim mestima poginulo je čak 580 radnika. Ministar rada je početkom prošle godine obećao novi zakon o bezbednosti i zdravlju na radu i novi zakon o osiguranja radnika od povreda. Obećali su nam i zakon o poreklu imovine i zakon o socijalnim kartama!

Mi smo moralno oslepeli u ovoj Srbiji! Dobrota ovde umire od samoće! Dobrota je ovde na samrti! Pa zašto ljudi!?

Za proteklih 8 godina javni izvršitelju su izbacili na ulicu preko 3 hiljade porodica! To je 400 porodica na ulici godišnje. To je jedna porodica dnevno medju beskućnicima!
Jeste li čuli da je neko organizovao moleban za te ljude, za poginule radnike, za povredjene radnike, za porodice na ulici!? Ne!
Svi su oni ista mafija: crkvena, politička, vojna...., svi su oni u dilu!

A zašto? Zato što ovde ne vode računa o običnom malom čoveku, o ljudima koji se bore da prežive ovu epohu, koji imaju samo gole živote, koji su izopšteni iz svega!

I najzad, postoji Zakon o javnim medijskim servisima Srbije. U tom zakonu, u članu 4, ima 6 načela, koje svi urednici, svi direktori, novinarke i novinari moraju da poštuju!
Prvo načelo tog zakona, koji se mora primenjivati, kaže da javni servisi, i RTS i RTV, su dužni da poštuju ISTINITOST informacija, CELOVITOST informacija, BLAGOVREMENOST i NEPRISTRASNOST. To piše u prvom načelu!
A u 6. načelu piše da svaki novinar mora da poštuje profesionalne standarde i novinarski kodeks, na čemu NUNS stalno insistira!

Pozivam bivše koleginice i kolege sa RTS-a (ja sam bio na RTS-u, ali pre 4 godine su me isterali kao psa nakon 5 meseci mobinga), da svojim urednicima i direktorima pokažu taj zakon i da im kažu: "Ma neću više da ne poštujem zakon! Hajde što me gradjani plaćaju, ja sam dužan njima, ali me i zakon obavezuje!"

Još jedna važna informacija: ove godine moraju da budu raspisani konkursi za sve rukovodeće pozicije u RTS-u. Za generalnog direktora, za urednika informativnog programa, za sve urednike radija i televizije. Eto šanse da se mi ovde, jer niko nam neće pomoći, da se sami izborimo! Neće nam pasti ništa sa neba!
Pozivam koleginice i kolege sa RTS-a da se osveste, da javni medijski servis bude ono za šta ih i plaćamo: da istinito informišu, objektivno i blagovremeno!

Dakle, boreći se za TV N1, mi se borimo za slobodu medija u Srbiji!
I zato pištaljke, bubnjeve, šerpe i lonce, pojačala... jer je sloboda medija temelj normalne, evropske, civilizovane Srbije!

Reč pobuna je ženskog roda, a reč bojkot je muškog roda! Neka se iz ljubavi pobune i bojkota rodi nova Srbija, demokratska, slobodna!

Kada nepravda postane zakon, otpor je moralna obaveza!

Živela sloboda medija u Srbiji!

 

 

 

Atačmenti



Komentari (705)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:08 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

predatortz
st.jepan
predatortz
Greška, to je spomenik Pašiću.

Ja čitam i ne verujem šta čitam.
Biće da Srđan meša Pašića i Nedića.

Biva. Svakom se desi.


Možda Paji i Čjalji, kad su polagali sedmi u večernjoj.
Ovde ne bi trebalo nikome.


Dobro, de, prolupao sam. I branim malo Fiću od vas drkoša ali se nisam dovoljno skoncentrisao na taj zadatak.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:09 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Možda Paji i Čjalji, kad su polagali sedmi u večernjoj.
Ovde ne bi trebalo nikome.


Dobro, to smo razjasnili, sad bi valjalo da Filip objasni ono lopov, cinik je em neodređeno em ništa strašno, lopov je ozbiljan kvalifikacija, pa bi stvarno bio red, da Fića to obrazloži.
angie01 angie01 23:09 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Ovde ne bi trebalo nikome.


dadada, ovo je mesto, gde neko ko svesno izvrce, preradjuje cinjenice, spinuje,...i slicne zanimljivosti,...daje sud o nedopustivosti tudjeg ociglednog lapsusa tokom rasprave:))))- neprocenjivo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:10 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

radomir-rada-pasic


:)

Uopšte nije bilo teško pretpostaviti, Bjela :)
Istorijo moja, novinarstvo moje, ebem vas oboje.
zemljanin zemljanin 23:18 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

angie01
mislim, stvarno


zemljanine, ako nisi vide, evo ti link sa snimkom, pa vidi lepo sam da je ovo ovde cisto tupljenje,

SNIMAK SA PROTESTA

hvala Andjo
pa mogli bi i ostali da pogledaju, tipican miting govor ... ovo sto se ovde komentarise je 'ubijanje vremena'

jedino ako su neki krenuli da gledaju pa ih dotaklo ono 'partigiano (partizano)' u pesmi ... Bella Ciao
predatortz predatortz 23:19 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

angie01
Ovde ne bi trebalo nikome.


dadada, ovo je mesto, gde neko ko svesno izvrce, preradjuje cinjenice, spinuje,...i slicne zanimljivosti,...daje sud o nedopustivosti tudjeg ociglednog lapsusa tokom rasprave:))))- neprocenjivo.


Lapsus je kad se jednom zajebeš. Kad te ljudi n puta pitaju kad je Pašić bio kolaboracionista, i gde je Nedičev spomenik, već bi trebalo da razmisliš o čemu pišeš.

No, nema veze.
Meni je zasmetala sama ideja da se "posere" na bilo čiji spomenik.
Evo, ja sam antikomunista, anti-titoista. Ako ikad dođem na ideju da treba da odem u Kuću cveća i da se poserem na Titov spomenik, ili spomenik bilo kom komunisti, treba me vezati i odvesti u prvu psihijatrijsku ustanovu.
angie01 angie01 23:19 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

angie01 angie01 23:23 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Lapsus je kad se jednom zajebeš.


cekaj, nije kada se presaltujes i ne primetis i nastavis sa pricom u prezupcenju?

da nije, ne bi se posle izvinio, kada je ukapirao, jer se zupcanik vratio.

sem sto je, racimo, za razliku od tebe & CO, jos i posteno istupio sa priznanjem- sto vama ne bi moglo ni da se omakne.
predatortz predatortz 23:26 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

sto vama ne bi moglo ni da se omakne.


Imaš li neki dokaz za ovo?
Ja, u svoju odbranu, mogu da kažem da sam uvek kad sam smatrao da sam preterao uputio izvinjenje onom o koga sam se ogrešio.
A i sam sam dobio niz izvinjenja.
predatortz predatortz 23:28 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

jedino ako su neki krenuli da gledaju pa ih dotaklo ono 'partigiano (partizano)' u pesmi ... Bella Ciao


Obožavam tu pesmu. Često je pevušim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:29 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Ako ikad dođem na ideju da treba da odem u Kuću cveća i da se poserem na Titov spomenik, ili spomenik bilo kom komunisti, treba me vezati i odvesti u prvu psihijatrijsku ustanovu.


Preko puta moje kuće u selu je nešto što se zvalo dom muzej, Tita se tu sreo sa partizanima prvi put.
Nekada se to održavalo, a onda napustilo.

Ima tu i njegova bista, ali i neka spomen ploča koja je postavljena u neki metalni ram.
Naravno da nikad niko to nije ni pipnuo iako je selo bilo apsoluno normalno (čitaj četničko), ali metalni ram je vremenom otrulio, odvarila se neka šipka i to danima stajalo tako nakrivljeno.

I pošto se ja zezam sa tim metalom, varenjem, brusilicama i tom skalamerijom, pita mene potomak ljudi čija je to kuća nekad bila, da to malo sredim.
Bilo mu neprijatno, vidim, a i kaže čovek, zna moje stavove po tom pitanju.

I normalno da sam to sredio.
Titin spomenik sam bre sređivao.

A vidi komuniste.
angie01 angie01 23:29 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

tipican miting govor


pa to ti kazem,...


ovo sto se ovde komentarise je 'ubijanje vremena'


nije samo to- jos od prethodnog bloga vlada euforicno ubedjivanje, kako je Filip ne znam sta neverovatno strasno, tragicno, ovo/ono,... vise je pricao o svom otkazu, o N1 nije nista, nije bas bilo sveta, mlaka reakcija na Filipa i slicno,...fasista, protiv svog naroda,...ono sve kao sto pise i informer, govori pink i slicni tres mediji...nisko, bedno i u zajednickom kolu...

evo, jos jednom, kao u Bestijama,



jedino ako su neki krenuli da gledaju pa ih dotaklo ono 'partigiano (partizano)' u pesmi ... Bella Ciao


dadadadadada,...bolno iskustvo:)



angie01 angie01 23:33 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

mogu da kažem da sam uvek kad sam smatrao da sam preterao uputio izvinjenje onom o koga sam se ogrešio.


nekom ko ovde suprotno misliq- nikada nisam videla,...mozad u nekim blabla truc pricicama, gde ti je lako da glumis finocu,...a nije ti ni strano da kleveces i ukazujes prstom, kao sada na Filipa,...
zloupotrebio da napadne crkvu, policiju, vojsku, verujući narod, lepeći im fašizam, mafijaško ponašanje i slične gluposti.

angie01 angie01 23:34 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Titin spomenik sam bre sređivao.


a ovamo drugima spocitavas titici...
zemljanin zemljanin 23:35 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Titin spomenik sam bre sređivao.

a ja jednom pomogao popu da ustane, okliznio se na ledu ...

eee. kuda ide ovaj svet
freehand freehand 23:35 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

srdjan.pajic
predatortz
st.jepan
predatortz
Greška, to je spomenik Pašiću.

Ja čitam i ne verujem šta čitam.
Biće da Srđan meša Pašića i Nedića.

Biva. Svakom se desi.


Možda Paji i Čjalji, kad su polagali sedmi u večernjoj.
Ovde ne bi trebalo nikome.


Dobro, de, prolupao sam. I branim malo Fiću od vas drkoša ali se nisam dovoljno skoncentrisao na taj zadatak.

Ćuti, zamisli da si zapevao malo neku ustašku iliveličao nekog komunističkog generala a ne daj Bože da si zagovarao ulazak u NATO... Ne bi te Kolorado ni iz jnajboljih dana oprao.
predatortz predatortz 23:35 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,


A vidi komuniste.


Bio je ovde jedan bolesnik, veoma uvažavan od istomišljenika, koji je izrazio želju da se posere na grob mog dede četnika.
I dobio priličan broj preporuka za tu umotvorinu.
Mogu samo da kažem da mi je drago što nisam poput tih ljudi.
To ne može ni reći, ni preporučiti bilo ko ko ima elementarno ljudsko dostojanstvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:36 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

protiv svog naroda,


ovo stoji, ali to nije iznenađenje.
I meni ne smeta.

Ali smeta što, u starom komunističko maniru, pokušava da izvitoperi istinu pa da neke značajne ljude predstavi kao pristalice te vaše nakazne ideje.
Ovoga puta se radi o Isidori Sekulić, velikog srskog patriotu on pokušava da izvlačenjem iz konteksta smesti na vašu, antisrpsku stranu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:38 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

a ja jednom pomogao popu da ustane, okliznio se na ledu ..


Nisi ga pustio ono na pola, on tek da ustane, ti ga pustiš, on ponovo o led?
:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:41 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Mogu samo da kažem da mi je drago što nisam poput tih ljudi.
To ne može ni reći, ni preporučiti bilo ko ko ima elementarno ljudsko dostojanstvo.


Jbg, to bi trebalo da se podrazumeva, a vidi.
Nema mesta čuđenju onda kako su ubijali ljude po spisku, ljude koje u životu videli nisu, niti su im ikad išta nažao učinili.
Dobiju spisak i ubijaj.

Onda mogu i to sa spomenicima.
freehand freehand 23:43 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

na vašu, antisrpsku stranu.

Fukara bestidna šešeljevska.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:45 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

freehand
na vašu, antisrpsku stranu.

Fukara bestidna šešeljevska.


Ko te diro?

Ili je zabranjeno, komitet tako naložio, da procenjujem i da svoje procene kažem?
angie01 angie01 23:50 02.02.2020

Re: bas zanimljivo,

velikog srskog patriotu on pokušava da izvlačenjem iz konteksta smesti na vašu, antisrpsku stranu.


nisam bas shvatila kome se obracas i koji je to nastavak na koju pricu,...ali kada prebrojim, nekako ispada da je antisrpska strana ona kojoj ne smeta ono sto je narod i zemlju unistilo...i jos pljuje po onima koji imaju neku reakciju na sve to.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:02 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Dole su dva susedna frejma iz snimka nesreće. Vremenska razlika između njih je 0,24 sekunde, dužina vozila je 446 cm,


duzina x6 nije 446cm.

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:13 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Ja čitam i ne verujem šta čitam.
Biće da Srđan meša Pašića i Nedića.


i jos je napisao da je spomenik, pajz' sad gde

spomenik je na Trgu N. Pašića,


spomenik pasicu na trgu n. pasica?

st.jepan st.jepan 00:14 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

dragosevacsutra
Dole su dva susedna frejma iz snimka nesreće. Vremenska razlika između njih je 0,24 sekunde, dužina vozila je 446 cm,

duzina x6 nije 446cm.

Nije.
Dužina mu je 4457mm

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:15 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Sorry, mislim na Nedića sve vreme, jebo me Pašić.


pa gde mu je spomenik?. na trgu n. pasica?

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:19 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

dragosevacsutra
Ja čitam i ne verujem šta čitam.
Biće da Srđan meša Pašića i Nedića.


i jos je napisao da je spomenik, pajz' sad gde

spomenik je na Trgu N. Pašića,


spomenik pasicu na trgu n. pasica?



Pa dobro, ja mogu da razumem da se zeznuo.
Svakako da je jasno da mu je taj deo istorije prilično tanak, (da nije ne bi ni bio komunista) ali prebacio se i jbg.
Zgodno je za zezanje, ali je to toliko lako da nema smisla.

Meni je Filip zanimnjiviji, verovao sam da novinari po prirodi stvari treba da budu informisaniji o istoriji od inžinjera kakav je Srki, a Filip o najznačajnijem srpskom političaru uči iz Bjelinih serija.
nsarski nsarski 00:20 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Misliš na blog o vraćanju slučaja Mitrović na ponovno suđenje, jer "nije jasno kojom je brzinom dečko vozio"?


Ne samo na to, već na ceo tok tog skandaloznog procesa.

A što se brzine tiče, ako je ta tvoja procena, recimo od 1m tačna, onda je išao brzinom od 5.46m/0.24sec = 81.9km/h. Mislim da se ta brzina navodi kao podatak, što je prebrzo pod bilo kojim uslovima.
Ako je 1.2m tačniji podatak, onda je brzina oko 84.8km/h.
Ne mogu da verujem da forenzičari nisu u stanju to da izvedu. Elementary my dear st.jepan, elementary, nadam se da se slažeš.
st.jepan st.jepan 00:37 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

nsarski
Misliš na blog o vraćanju slučaja Mitrović na ponovno suđenje, jer "nije jasno kojom je brzinom dečko vozio"?

što se brzine tiče, ako je ta tvoja procena, recimo od 1m tačna,

Bazira se na unutrašnjem prečniku kružnog zidića oko drveta, koji je po građevinskim normativima 1 metar, kao i na dužini isprekidanih linija, koje su (kao i praznina između njih) prema Zakonu o saobraćaju, 1 metar. Takođe, i na proporcijama automobila (od zadnjeg branika do desne ivice zadnjeg točka, tj. do drveta, oko 135 cm).
A naravno, uzeo sam u obzir i pro-spe-ti-vu.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:37 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Jeste


nije

First generation (E71; 2008–2014)
Length 2008–2009: 4,877 mm (192.0 in)
2010–2014: 4,879 mm (192.1 in)

Second generation
BMW X6 (F16)
Length 4,909 mm (193.3 in)

Third generation (G06; 2020–present)

494mm

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:39 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Nikola Pašić je bio tajkun te epohe, a što se tiče njegovog sina Radeta, cinizam se ogleda u sledećem:
Zbog mutnih radnji oko šećera, tačnije šverca 160 vagona, Nikola Pašić je u Skupštini pravdao sina rečima:

"Šta ćete, dete je, pa vole slatko!"

A kada su Miloševića pitali odakle sinu Marku pare za "Bambilend", odgovorio je na isti ciničan način kao Pašić: "Moj Marko je nosio gajbice!"

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:41 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Nije.
Dužina mu je 4457mm


tek posle vidim da si editovao komentar.

i dalje nije. duzina x6 nije 4457mm, nego je to duzina x1 (model koji si linkovao).
st.jepan st.jepan 00:41 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

duzina x6 nije 4457mm, nego je to duzina x1 (model koji si linkovao).

OK, onda je brzina (nakon udarca i verovatnog kočenje) bila najmanje 88 km/h.
freehand freehand 00:42 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

A kada su Miloševića pitali odakle sinu Marku pare za "Bambilend", odgovorio je na isti ciničan način kao Pašić: "Moj Marko je nosio gajbice!"

Milošević to nikad nije rekao na taj način.
dragosevacsutra dragosevacsutra 00:45 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Pa dobro, ja mogu da razumem da se zeznuo.
Svakako da je jasno da mu je taj deo istorije prilično tanak, (da nije ne bi ni bio komunista) ali prebacio se i jbg.
Zgodno je za zezanje, ali je to toliko lako da nema smisla.



nista sporno ne bi bilo da se samo prebacio - lik insistira da nedic ima spomenik u beogradu, i jos napise da se nalazi na trgu nikole pasica...

nije ih pobrkao - on je ubedjen da postoji spomenik kolaboracionisti koji se zove nedic a nalazi se na trgu nikole pasica...

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:07 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Nikola Pašić je bio tajkun te epohe


E stvarno nemaš pojma.

Ako je išta poznato o životu Nikole Pašića je to da nije bio bahat.
Tačno je da je bio osetljiv na svog bahatog sina, da se zauzimao za njega, da ga je vadio iz problema, ali i da je to sin radio na svoju ruku, a ne u dogovoru ili na nagovor oca.

On je bre i umro zbog tog sina posle jedne takve afere kad ga je kralj izribao.
Tačno je i da je njegov sin iserivan iz mnogih škola zbog svog ponašanja, da li bi Marka neko smeo da istera?

I sve te afere su otkrivali najčećše upravo članovi Pašićeve stranke, da li se to može reći za Marka i Slobodana?

Filipe, drži se ti parola ipak.
Filip Mladenović Filip Mladenović 03:28 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Radomir Pašić, Rada, kako su ga zvali, izrastao u jednu od najcrnjih ličnosti srpske i jugoslovenske stvarnosti u vremenu pre i nakon Prvog svetskog rata.

Za Radomira se pričalo da nije mogao dan da izgura bez 500.000 dinara (300 puta više nego mesečna plata jednog sudije). Školu nije mogao da završi, već je prešao u privatnu, koju je potom njegov otac Nikola Pašić proglasio javnom i tako mu obezbedio kakvu-takvu diplomu.

Potom odlazi na studije u Pariz, u kome je vreme provodio rasipajući novac na kocku, pijančenja i druge dokolice, dok je prosečan stanovnik Srbije u proseku bio nepismen, živeo 45 godina i odlazio ne dalje od sreskog središta (za veći vašar ili da plati porez), a sve uz amin i zaštitu moćnog oca Nikole Pašića.

Kada je počeo Prvi svetski rat i na Srbiju udarila deset puta brojnija i višestruko jača Austro-ugarska, podržana od još veće i još moćnije Nemačke, Vlada Srbije je uputila proglas svim Srbima da brane Otadžbinu od agresora čiji je cilj bio "da iskoreni ime srpsko". Kako to obično i biva, pravila za narod ne važe i za moćne. Pašićev sin je pribavio lekarsko uverenje o isrcpljenosti i fizičkoj slabosti u 22. godini, do kojih je došao gorepomenutim aktivnostima.

Za razliku od njega, sin jedinac velikog dramskog pisca Branislava Nušića, Strahinja Ban Nušić, jedan od 1300 kaplara, imao je samo 19 godina kada je poginuo u Kolubarskoj bici.

Čim je prošla sva veća muka: Cer, Kolubara, povlačenje kroz Albaniju, Rada Pašić je ozdravio i još se na Krfu, usred egzila vojske i države, oženio Grkinjom. Sa jahte kojom se vozio pored ostrva, pokazivao je zadnjicu srpskim vojnicima. Jedno dete je zgazio kolima, ali je sve zataškano, a Nikola Pašić je platio odštetu porodici mališana.

Sina Radomira otac je zaposlio u poslanstvo u Francuskoj. Odatle je on kupovao platinu, potom je prenosio u Švajcarsku, odakle mu je bilo lako da je prodaje Nemcima kojima je trebala za visoko izdržljivu vojnu opremu: avione i municiju. Deo te opreme ubijao je i srpske vojnike na Solunskom frontu!

Tako je radio godinu dana, a kada se saznalo - trebalo je da ide na streljanje. Pogodićete, spasao ga je - otac. Nije izveden na vojni, već pred civilni sud, a osuđen je samo za zaobilaženje carinjenja robe.

Tokom "rada" u Parizu, Radomir Pašić je uzeo dragulj vredan 350.000 franaka, na račun srpskog poslanstva. Dao je kaparu - 30.000 franaka, a ostalo ne. Kao "sto puta" pre i posle, spasle su ga očeve veze, dok je šteta namirena iz državnog budžeta.

Nakon 1918, Nemačka je kao odštetu morala da Srbiji pošalje 60.000 ovaca i 17.500 goveda koje je odnela tokom rata. Umesto da stoka, po zakonu, pripadne oštećenim seljacima iz Srbije, Radomir Pašić je sve ispod žita izdelio sa Radivojem Hafnerom, hrvatskim liferantom, pri čemu je cena životinja višestruko smanjena, kako bi se što lakše prisvojila. List "Republika" je izračunao da su na ovom poslu ućarili 136.000.000 dinara. Nikola Pašić je morao da poništi prodaju ovaca, dok je posao sa govedima ocenjen kao prihvatljiv. I opet se tatin sin Rada izvukao.

Posle I sv. rata Čehoslovačka je popravljala naše vozove, ali pare iz Beograda nisu stizale. U nekom času, Česi su saznali da će morati da "podmažu" posao davanjem mita Radomiru Pašiću.

Tako je i bilo; isplate su krenule. Ipak, zbog kašnjenja, Kraljevina SHS je umesto 30 miliona morala da plati 150 miliona dinara, pošto je tokom otezanja kruna ojačala pet puta.

Vrhunac cinizma bila je presuda Anketnog odbora, koji je formiran zbog ove pronevere i još nekoliko njih, koje su u međuvremenu isplivale. Umesto Rade Pašića, kao krivac je označena državna administracija "jer nije sprečila korupciju"!!!

I takvom Nikoli Pašiću je podignut spomenik u centru Beograda!!!



hoochie coochie man hoochie coochie man 08:10 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Evo neke fajde, guglao si o Pašiću pa nešto i naučio.
Samo, Fićo, radi se o najznačajnijem srpskom političaru, ogromno je to polje, velika karijera, veliki uticaji na mnogo toga, malo je sat dva guglanja, moraš malo i knjige.
Počni od Jovanovića (zanemari činjenicu da je on podržavao gibaničare)
docsumann docsumann 14:45 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

znali bi da je Pašić i


kriv za sranje 1918. u CG
zilikaka zilikaka 16:31 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

st.jepan
dragosevacsutra
Dole su dva susedna frejma iz snimka nesreće. Vremenska razlika između njih je 0,24 sekunde, dužina vozila je 446 cm,

duzina x6 nije 446cm.

Nije.
Dužina mu je 4457mm


Obožavam ovakva poentiranja.
not2old2rock not2old2rock 19:22 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

nsarski
Okrenuo sam ledja, bolje reći zadnjicu spomeniku jednom od najvećih lopina i cinika u istoriji srpske politike!


Tako je! Uostalom, ti si držao motivacioni govor narodu na trgu Marksa i Engelsa, koji je pod tim imenom za tebe bio i ostao, a ovaj spomenik je samo privremena devijacija ("desna skretanja" ) od pravog puta komunizma. ŽivIo Filipe!


Ih, da su na dotičnom trgu i spomenici dotičnoj dvojici, celivao bi im Filip guzice, po tri puta ako treba, ovako je samo svoju okrenuo, a kome...?
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:36 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Obožavam ovakva poentiranja.


pogresna, naravno

not2old2rock not2old2rock 21:24 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

.
not2old2rock not2old2rock 21:33 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

srdjan.pajic
hoochie coochie man
Okrenuo sam ledja, bolje reći zadnjicu spomeniku jednom od najvećih lopina i cinika u istoriji srpske politike!


Ti stvarno pojma nemaš šta pričaš.



Zaboravio je da je ovaj bio i antisemita i kolaboracionista. Inače bi Fića verovatno i pantalone svukao i pokenjao mu se na spomenik.


Tebe baš ničega nije sramota.
maliperica maliperica 23:05 03.02.2020

Re: bas zanimljivo,

srdjan.pajic
koliko zlobne, nekulturno posmesljive, klevetnicke i isforsirane "pobune" protiv Filipovog govora, kao da je njime kao uzanrenim drvetom dotakao osinje gnezdo, ono , sociolosko/psiholoski fenomen.


Da, ovaj blog je postao stecište isfrustriranih i ozlojeđenih staraca koji ne znaju šta će sa sobom, pa samo čekaju sledeći Fićin blog da uzmu da ga drkaju.





g.radicevic g.radicevic 15:31 04.02.2020

Re: bas zanimljivo,

Filipa branim jer mi je gadna vasa grupna sladostrasna reNdaljka.


čoveku se ''sudi'' na osnovu onoga što izgovori-napiše
kod Filipa očigledno postoji nesklad između onoga što ''kaže'' i onoga što misli da je ''kazao''
ako tome dodamo i ''scenski'' nastup...
malo je jedna Anđa da ga odbrani od mase ''podivljalih četnika/radikala/fašista''


za neke je ponekad bolje..

macak_tom macak_tom 20:09 02.02.2020

M'da!

Nije čudo što je taj RTS propao - kada je Filip na njemu imao autrosku emisiju.
Jebote - pa to je stvarno strašno!
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:17 02.02.2020

Re: M'da!

Imao sam 2 autorske emisije na radio talasima "Dvestadvojke": satiričnu emisiju "Mućni glavom" od 2002. do 2016. godine i emisiju "Hajde da pričamo o..." noćnog programa BGD202, od 2004. do 2010. godine.

Čak sam i nagradjivan za te radio emisije, a o slušanosti da i ne govorim, tj. pišem!
macak_tom macak_tom 21:20 02.02.2020

Re: M'da!

Filip Mladenović
Imao sam 2 autorske emisije na radio talasima "Dvestadvojke": satiričnu emisiju "Mućni glavom" od 2002. do 2016. godine i emisiju "Hajde da pričamo o..." noćnog programa BGD202, od 2004. do 2010. godine.

Čak sam i nagradjivan za te radio emisije, a o slušanosti da i ne govorim, tj. pišem!

Nemoj!
highshalfbooze highshalfbooze 22:00 02.02.2020

Re: M'da!

macak_tom
Nije čudo što je taj RTS propao - kada je Filip na njemu imao autrosku emisiju.
Jebote - pa to je stvarno strašno!


Zašto je strašno? Obrazloži ukratko da ne čitam puno.
macak_tom macak_tom 11:36 03.02.2020

Re: M'da!

highshalfbooze
macak_tom
Nije čudo što je taj RTS propao - kada je Filip na njemu imao autrosku emisiju.
Jebote - pa to je stvarno strašno!


Zašto je strašno? Obrazloži ukratko da ne čitam puno.

Obrazloženje - da si slušao neku od njegovih emisija, bilo bi ti sve jasno.
Prema tome, poslušaj u nekoj arhivi, pa će ti se samo kasti.
Kraće nisam mogao.
bene_geserit bene_geserit 07:13 03.02.2020

Jesmo li se prebrojali ?

Koliko vidim 10-tak četnika, sličan broj partizana, možda su četnici u blagoj većini.
Gde je otišao BlogB92 kad su četnici u većini lebtejebo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:05 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

možda su četnici u blagoj većini.
Gde je otišao BlogB92 kad su četnici u većini lebtejebo.

Ka dude odnos 9:1 ili bar 8:2 u korist četnika, onda možemo smatrati da su se stvrai vratile u normalu.

Samo, kako se razvrstavaju ljudi po toj liniji kad se ne priča o njima, kao sad npr?
Onaj ko zna ko je bio Pašić četnik, a ko ne zna partizan?
alselone alselone 10:04 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

Gde je otišao BlogB92 kad su četnici u većini lebtejebo.


To ti je moda danas. Kada bi pravio anketu danas međ ljudima, 95% su iz četničiih porodica. Partizana uopšte nije i bilo, sve go četnik, kapitalista, poštovalac ljudskih prava. Čovek bi rekao da baštinimo tradiciju Vašingtona i Linkolna u punom sjaju poslednjih 100 godina.
cassiopeia cassiopeia 10:05 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

Gde je otišao BlogB92 kad su četnici u većini lebtejebo.


U partizane.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:07 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

Kada bi pravio anketu danas međ ljudima, 95% su iz četničiih porodica. Partizana uopšte nije i bilo, sve go četnik

Pa vala Alse, ako bismo izuzeli '44. ako bismo posmatrali samo Srbiju ispod Save i Dunava, to je tako i bilo.
highshalfbooze highshalfbooze 10:10 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

hoochie coochie man
Kada bi pravio anketu danas međ ljudima, 95% su iz četničiih porodica. Partizana uopšte nije i bilo, sve go četnik

Pa vala Alse, ako bismo izuzeli '44. ako bismo posmatrali samo Srbiju ispod Save i Dunava, to je tako i bilo.


Šta se to desilo posebno 1944. pa je izuzetak?
alselone alselone 10:11 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

Pa vala Alse, ako bismo izuzeli '44. ako bismo posmatrali samo Srbiju ispod Save i Dunava, to je tako i bilo.


Ma bilo gde ne samo na Ravnoj Gori.
Meni je to u jednom momentu "zapalo za uvo" pa sam počeo da primećujem. Sve go četnik, bilo da je uža Srbija, Bosna, Vojvodina, sve četnici bili, a to hiljada i hiljada partizana što je poginulo u borbama, to je zato što su morali. Kao i Rusi uostalom, njima su pištolj držali na potiljku, zato su i ratovali, inače ne bi.
alselone alselone 10:13 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

Šta se to desilo posebno 1944. pa je izuzetak?


Ma neki detalj, partizani zajedno sa crvenom armijom krenuli da praše naciste do Berlina, pa su vajni poštovaoci Linkolna i Vašingtona preleteli pobednicima kao Radovan III, ali ne zato što su želeli nego zato što su morali.
highshalfbooze highshalfbooze 10:15 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

alselone

Meni je to u jednom momentu "zapalo za uvo" pa sam počeo da primećujem. Sve go četnik, bilo da je uža Srbija, Bosna, Vojvodina, sve četnici bili, ...


I meni se odjednom sve razjasnilo. Partizani su nastali zapravo iz četnika, jer su četnici prešli u partizane 1944. Inače partizani do tada uopšte nisu ni postojali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:16 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

highshalfbooze


Šta se to desilo posebno 1944. pa je izuzetak?

Pa jedni pobedili drugi izgubili, postalo je jasno ko je pobednik a ko će naebati.
Pa onda menjanje strane što prisilno, što da se spasi glava, što da se ušićari.

hoochie coochie man hoochie coochie man 10:17 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

. Inače partizani do tada uopšte nisu ni postojali.

U Srbiji nisu.
Kad su pukli na Kadinjači ovde ih je ostalo u tragovima.
highshalfbooze highshalfbooze 10:20 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

hoochie coochie man
highshalfbooze


Šta se to desilo posebno 1944. pa je izuzetak?

Pa jedni pobedili drugi izgubili, postalo je jasno ko je pobednik a ko će naebati.
Pa onda menjanje strane što prisilno, što da se spasi glava, što da se ušićari.



Aha, znači to je ta taktika čekanja, ono "još nije vreme" i ti fazoni. Čekaš, ćekaš i dočekaš. A u međuvremenu se malo siluju snaše, prikolje nešto, čisto da se ubije vreme.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:23 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?


Aha, znači to je ta taktika čekanja, ono "još nije vreme" i ti fazoni. Čekaš, ćekaš i dočekaš. A u međuvremenu se malo siluju snaše, prikolje nešto, čisto da se ubije vreme.
uh što volim ovako zrela razmišljanja bez imalo fraza i parola.
Vidi se da čovek zna znanje.
predatortz predatortz 10:28 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

hoochie coochie man

Aha, znači to je ta taktika čekanja, ono "još nije vreme" i ti fazoni. Čekaš, ćekaš i dočekaš. A u međuvremenu se malo siluju snaše, prikolje nešto, čisto da se ubije vreme.
uh što volim ovako zrela razmišljanja bez imalo fraza i parola.
Vidi se da čovek zna znanje.


Kamo sreće da su i oni čekali! Bilo bi mnogo srpskih glava više.
Naročito tamo gde pripucaju iz šume, ubiju neke švapske trećepozivce, pa uteknu. Onda krenekaznena ekspedicija, pa se sela zatru.

angie01 angie01 11:28 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

a to hiljada i hiljada partizana što je poginulo u borbama, to je zato što su morali.



freehand freehand 16:07 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

highshalfbooze
hoochie coochie man
Kada bi pravio anketu danas međ ljudima, 95% su iz četničiih porodica. Partizana uopšte nije i bilo, sve go četnik

Pa vala Alse, ako bismo izuzeli '44. ako bismo posmatrali samo Srbiju ispod Save i Dunava, to je tako i bilo.


Šta se to desilo posebno 1944. pa je izuzetak?

Pa eto, malo je pukla ta osovina Vermaht-NDH-Ravna Gora-Ljotić-Nedić.
Pa su partizani koji su '42 iz Srbije pobegli u Bosnu pred gorepomenutim dičnim saveznicima (da ponovim, ne mrzi me - Vermaht-četnici-ljotićevci-nedićevci) pošli nazad da fašistima nemačkim i domaćim objasne neke stvari, uz pomoć desetina hiljada novih partizana po celoj Srbiji.
not2old2rock not2old2rock 19:30 03.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

freehand
highshalfbooze
hoochie coochie man
Kada bi pravio anketu danas međ ljudima, 95% su iz četničiih porodica. Partizana uopšte nije i bilo, sve go četnik

Pa vala Alse, ako bismo izuzeli '44. ako bismo posmatrali samo Srbiju ispod Save i Dunava, to je tako i bilo.


Šta se to desilo posebno 1944. pa je izuzetak?

Pa eto, malo je pukla ta osovina Vermaht-NDH-Ravna Gora-Ljotić-Nedić.
Pa su partizani koji su '42 iz Srbije pobegli u Bosnu pred gorepomenutim dičnim saveznicima (da ponovim, ne mrzi me - Vermaht-četnici-ljotićevci-nedićevci) pošli nazad da fašistima nemačkim i domaćim objasne neke stvari, uz pomoć desetina hiljada novih partizana po celoj Srbiji.


Jajaro, opet da objašnjavam?
g.radicevic g.radicevic 15:48 04.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

To ti je moda danas.


da, da slavu proslavljaš u kafani
imaš obešeno porodično stablo na vidnom mestu
i imaš porodični grb
tradicija/istorija/heraldika, 3u1 fora

Partizana uopšte nije i bilo, sve go četnik, kapitalista, poštovalac ljudskih prava. Čovek bi rekao da baštinimo tradiciju Vašingtona i Linkolna u punom sjaju poslednjih 100 godina.




nsarski nsarski 17:07 04.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

da, da slavu proslavljaš u kafani
imaš obešeno porodično stablo na vidnom mestu
i imaš porodični grb
tradicija/istorija/heraldika, 3u1 fora


Ovako misliš. Čovek slavi svetog Nikolu na splavu. (Istina, on je vlasnik splava).


g.radicevic g.radicevic 10:24 05.02.2020

Re: Jesmo li se prebrojali ?

Ovako misliš. Čovek slavi svetog Nikolu na splavu. (Istina, on je vlasnik splava).


u jbt
od ovog mož' da se rikne
gedza.73 gedza.73 08:40 03.02.2020

.

Filip je u profilu naveo kako je završio Ekonomski fakultet (ekonomska politika i planiranje) i Fakultet dramskih umetnosti. Dug novinarski staž, nešto u NUNS. Stručno usavršavanje po inostranstvu

sa tako impresivnom biografijom bi trebalo da je dosad naučio da smisleno iznosi svoje stavove i da ih argumentovano brani.
kao novinar i član novinarskog esnafa je dosad morao da nauči kako svaka javno izgovorena reč ima određenu težinu.

u stvari on dođe kao lakmus papir što smo mi kao društvo tu gde jesmo. višestruko ubistvo je opravdano ako si imao nesrećno detinjstvo i ako su te čupali za kosu što dalje vodi ka pucanju u službenike banke jer nisi platio ratu kredita za more što opet može nekome dati za povod da skine drugu iz odeljenja skupe patike a nekome da vozi džip u punoj brzini po trotoaru ili da se parkira gde god i kad god poželi. Filip, i njegovo kulturno umetničko društvo, upravo propagira sistem u kome se zakon subjektivno poštuje.

Može da se pljačka crkva (ne znam samo šta bi njemu i njegovim grupi pratiocima sa bloga rekli kad bi iz Notr dama odneo kući nešto od vrednih predmeta) jer je to 'samoodbrana od pohlepe' ali država mora da poštuje Zakon o zaštiti potrošača kad filip nije zadovoljan uslugom.

izgleda da ta filipova 'prosvećena, obrazovana, civilizovana, antifašistička' strana gleda samo svoje dupe. što je legitimno samo čemu onda licemerje i palamuđevina o višim interesima?
Bori se za zakone, uređeno društvo, poštovanje sloboda (pre svega neistomišljenika) a onda proziva drugu grupu (spisak može da bude dugačak od tajnih svetskih moćnika preko Jevreja, albanaca, imigranata do komšija) za svoj loš materijalni status. Njemu je 'reč' zanat, on mora da zna kako da je koristi kad želi nešto da kaže.


Ono što bode oči da on u svom govoru (koji je btw cenzurisan na N1 pošto je kao diplomirani dramaturg 'promašio temu') pominje medijske slobode a istovremeno sa istomišljenicima na blogu tvrdi kako je uređeno društvo u kome se te iste medijske slobode ozbiljno ograničavaju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:29 03.02.2020

Re: .

Upravo zato što sam pogodio temu, svi mediji u Srbiji su me cenzurisali, uprkos činjenici da se na društvenim mrežama može čuti, videti i pročitati svaka reč mog govora na Trgu.

Šta nam govori ta totalna medijska cenzura, ma koliko bila apsurdna i deplasirana u vreme lako dostupnih društvenih mreža?

Govori nam da izmedju fašizma, komunizma i liberalnog kapitalizma, čiji smo trenutni podanici, suštinski nema velikih razlika.

Uostalom, i fašizam i komunizam su čeda kapitalizma.

P.S. Razvoj interneta i širenje društvenih mreža, uz sve raznovrsnije i pametnije aplikacije, dovešće u pitanje i predstavničku demokratiju, i izborni proces, i smisao postojanja partija.
looping looping 09:45 03.02.2020

Re: .

Filip Mladenović
Upravo zato što sam pogodio temu, svi mediji u Srbiji su me cenzurisali, uprkos činjenici da se na društvenim mrežama može čuti, videti i pročitati svaka reč mog govora na Trgu.

Šta nam govori ta totalna medijska cenzura, ma koliko bila apsurdna i deplasirana u vreme lako dostupnih društvenih mreža?

Govori nam da izmedju fašizma, komunizma i liberalnog kapitalizma, čiji smo trenutni podanici, suštinski nema velikih razlika.

Uostalom, i fašizam i komunizam su čeda kapitalizma.

P.S. Razvoj interneta i širenje društvenih mreža, uz sve raznovrsnije i pametnije aplikacije, dovešće u pitanje i predstavničku demokratiju, i izborni proces, i smisao postojanja partija.

Zanimljiv je ovaj period u Srbiji.
Svako kome ne daju vreme u medijima, kome ne izdaju knjigu... je "cenzurisan".

Problem je u tome što će u budućnosti biti teško prepoznati pravu cenzuru.
A to vlasti ide na ruku.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:53 03.02.2020

Re: .

Mediji imaju vlasnike, koji su kao i ministri vlade - agenti, tj. plaćenici krupnog kapitala.

Zato i jedni i drugi, uprkos necenzurisanim društvenim mrežama, kreiraju društvenu i institucionalnu sliku putem dirigovanih informacija i istih takvih zakona koja odgovara korporacijskom i bankarskom kapitalu.

Zato su ISTINA i širenje istine najsubverzivniji činovi danas i ovde.

Najmonstruozniji dokaz toga je Asanžova sudbina!
alselone alselone 10:01 03.02.2020

Re: .

Govori nam da izmedju fašizma, komunizma i liberalnog kapitalizma, čiji smo trenutni podanici, suštinski nema velikih razlika.



highshalfbooze highshalfbooze 10:02 03.02.2020

Re: .

Filip Mladenović


Uostalom, i fašizam i komunizam su čeda kapitalizma.



Aha, pa ekonomski sistem rađa oblik vlasti. Vrlo interesantno, inovativno....
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:12 03.02.2020

Re: .

Tokom proteklih 20 godina, dakle u epohi razmahanog i razularenog liberalnog kapitalizma, u tzv. vojnim intervencijama, tj. investicijama u industriju naoružanja, ubijeno je oko 6 miliona civila, a ko zna koliko je teško ranjeno!


looping looping 11:40 03.02.2020

Re: .

Filip Mladenović
Tokom proteklih 20 godina, dakle u epohi razmahanog i razularenog liberalnog kapitalizma, u tzv. vojnim intervencijama, tj. investicijama u industriju naoružanja, ubijeno je oko 6 miliona civila, a ko zna koliko je teško ranjeno!



Da, a ja bih ukazao i na ugroženost životinjskih vrsta. Link.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:17 03.02.2020

Re: .

Filip Mladenović


Govori nam da izmedju fašizma, komunizma i liberalnog kapitalizma, čiji smo trenutni podanici, suštinski nema velikih razlika.

Uostalom, i fašizam i komunizam su čeda kapitalizma.

Bogami Filipe, moraces se malo vise potruditi da te zavole ovi tvoji progonioci.
Prvi korak si napravio. Izjednacio komunizam i fasizm, kao pravi Europeac i intelektualac. Nije ti pametno sto klicu i fasizma i komunizma trazis u Svetom kapitalizmu, zamijerice ti ljudi, cestiti domacini.

g.radicevic g.radicevic 10:31 05.02.2020

Re: .

Govori nam da izmedju fašizma, komunizma i liberalnog kapitalizma, čiji smo trenutni podanici, suštinski nema velikih razlika.


Razvoj interneta i širenje društvenih mreža, uz sve raznovrsnije i pametnije aplikacije, dovešće u pitanje i predstavničku demokratiju, i izborni proces, i smisao postojanja partija.


Fićo
a da ti malo obustaviš proces razmišljanja

cassiopeia cassiopeia 10:17 03.02.2020

...

Klasika. Opljuvaste Filipa.

N1 je jedno od retkih mesta gde se može čuti kritika ovoj vlasti. Niko nije savršen, pa ni oni. Kao što niko od nas nije savršen.

Oko 1.300 ljudi je bilo na protestu. Žao mi je što nas je bilo tako malo. Dolazi dan kad će se zaista obistiniti reči ove pesme.

Kada su nacisti došli po komuniste,
ja sam ćutao;
jer nisam bio komunista.

Kada su zatvorili socijaldemokrate,
ja sam ćutao;
jer nisam bio socijaldemokrata.

Kada su došli po sindikalce,
ja se nisam pobunio;
jer nisam bio sindikalac.

Kada su došli po mene,
nije preostao niko da se pobuni.

Ovo društvo je, pored svega lošeg što nas je snašlo, ogrezlo u moralnoj propasti, gledanju svog posla i nemanju empatije. Sve mi je žalije što sam dala šansu da će se ovde izgraditi društvo vredno življenja. Više niko nije zaštićen od sveopšte propasti koja nas je snašla. Male oaze koje smo mukotrpno gradili, trudeći se da živimo u ovom haosu, polako propadaju.
angie01 angie01 11:27 03.02.2020

Re: ...

I meni se odjednom sve razjasnilo. Partizani su nastali zapravo iz četnika, jer su četnici prešli u partizane 1944. Inače partizani do tada uopšte nisu ni postojali.





...a ono zanemarljivo malo sto ih je i bilo, to su postali prisilno,...ne znam samo od koga,...ni kako je usledila pobeda nad fasizmom, kada su ovi silni cetnici bili kolaboracionisti sa okupatorom,...

Ovo društvo je, pored svega lošeg što nas je snašlo, ogrezlo u moralnoj propasti, gledanju svog posla i nemanju empatije. Sve mi je žalije što sam dala šansu da će se ovde izgraditi društvo vredno življenja. Više niko nije zaštićen od sveopšte propasti koja nas je snašla. Male oaze koje smo mukotrpno gradili, trudeći se da živimo u ovom haosu, polako propadaju.


Romcevic juce u Utisku, dao odlicnu tuznu dijagnozu.

...ovo sto se na blogu vec duze desava, je odlican primer te matrice.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:38 03.02.2020

Re: ...

.ne znam samo od koga,...ni kako je usledila pobeda nad fasizmom

Ma partizani ih oteraše, da njih ne bi još bi vermaht po Beogradu paradirao.
Ili ne bi, šta ti misliš?
Ovo društvo je, pored svega lošeg što nas je snašlo, ogrezlo u moralnoj propasti

A kako znaš da baš ti nisi ogrezla u moralnoj propasti, ti i tebi slični, nego si sigurna da su to oni drugi?
angie01 angie01 15:49 03.02.2020

Re: ...

šta ti misliš?


ma neee, cetnici, kolaboracionisti su oslobodili sve- izmedju onih njihovih delanja po kojima su poznati-...a posle im ovi zlotvori preuzeli zasluge,...je l tako...


A kako znaš da baš ti nisi ogrezla u moralnoj propasti, ti i tebi slični, nego si sigurna da su to oni drugi?


pa verovatno zato, sto jos uvek ima dovoljno onih, koji se secaju sta su to moralni kodesi, postenje, humanost,...pa je onda lako uporediti ko je sa koje strane crte....posto to sve nije bas podlozno demagogiji, koju ti koristis u dokazivanju necega.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:04 03.02.2020

Re: ...

ma neee, cetnici

Ma neee, Rusi, Englezi i Ameri.
I oslobodili bi ih i sa Titom isto kao i bez njega, istog dana i istog sata. Tita je tu nebitan, al zato vrlo bitan kad je trebalo oteti vlsat, oteti imovinu, streljati, ući u tuđu kuću, spavati i tuđem krevetu, jesti iz tuđeg escajga, i to kraljevskog.

E to podržavate vi koji smatrate da baš vi posedujete, kako ono bi
moralni kodes, postenje, humanost,.


Sve moralno i pošteno.

Daleko je sve to od vas, predaleko.
angie01 angie01 16:32 03.02.2020

Re: ...

I oslobodili bi ih i sa Titom isto kao i bez njega, istog dana i istog sata.


meni ne ide bas gledanje u kuglu, narocito ne unazad, sta bi bilo da je bilo...
...a ono jos istorija daje neke jasne podatke, koje bi sada ti i ekipica da menjate.


Tita je tu nebitan, al zato vrlo bitan kad je trebalo oteti vlsat,


nije on oteo vlast, nego je stekao kao pobednik u ratu.


oteti imovinu, streljati, ući u tuđu kuću, spavati i tuđem krevetu, jesti iz tuđeg escajga, .


to nije bas dobar deo istorije,...koji se, gle cuda, ponovio nesto kasnije,...a evo i danas se nastavlja,...


i to kraljevskog.


a gde je bio taj kralj?...dok mu je narod bio okupiran?




E to podržavate vi koji smatrate da baš vi posedujete, kako ono bi


ne secam se apsolutno nikog da je bilo sta izjavio sto bi moglo i najglupljeg da navede na takav zakljucak.


Daleko je sve to od vas, predaleko.


ko su ti vas- oni sto se ne slazu sa tvojim sumnjivim tumacenjem, radikalskim retrogradnim stavovima,...
nsarski nsarski 16:41 03.02.2020

Re: ...

to nije bas dobar deo istorije,...koji se, gle cuda, ponovio nesto kasnije,...a evo i danas se nastavlja,...


Ništa se tu nije ponovilo. Samo se nastavilo. Ja ne vidim nikakvu razliku između udbaško-policijske države za vreme Tite i ovoga danas, osim što su ovi danas mlađi, naslednici onih prvih. I metodi su malo moderniji. Pljačka i devastacija države se nastavlja, od '45, preko osamdesetih pa sve do danas. Ista klika odlučuje o životu i smrti, hapsi, pljačka i ubija.
Mi smo jedina zemlja "socijalizma" koja nije učinila udbaške zapisnike javnim - i stara i ova nova dokumenta.

Eno Boža Spasić se hvali svojim bišim udbaškim stažom, kada je slao plaćene ubice po svetu da se oslobodi "neprijatelja". Misliš da to danas ne rade (think O. Ivanović)? I taj Spasić i danas paradira po TV, i svi ga hvale.
angie01 angie01 16:49 03.02.2020

Re: ...

Ništa se tu nije ponovilo


meni se cini da tu ima raznih faza, drugacijeg sadrzaja, pa onda najnoviji period, koji brojim od devedesetih, eto tu bi bas moglo da se svasta izlistava nedolicnog, necovecnog,...i utomsislu isto u fazama- svakako ni nalik necemu sto je promena, napredak, razvoj, ni nalik necemu sto je za dobrobit bilo koga, sem za njih same.
nsarski nsarski 16:58 03.02.2020

Re: ...

ni nalik necemu sto je promena, napredak, razvoj, ni nalik necemu sto je za dobrobit bilo koga, sem za njih same.


Jebiga, u vreme pada Miloševića su u trezoru državne banke našli poveću količinu heroina (600kg). Danas, 20 godina kasnije, u okolini Beograda nađu farmu sa više tona marihuane, koju "cuva i štiti" policija. Ja tu nikakvu promenu ne vidim.

Za vreme Tita su policijskim doušnicima i raznim bitangama delili stanove, direktorska mesta, ličnog vozača i guzate sekretarice. Danas su za direktora Muzeja Savremene Umetnosti postavili čoveka koji je završio akademiju, odsek keramika (što me odmah podsetilo na drugog "klečećeg" keramičara koji je šef tajne policije).
Mogli su i Dragicu Nikolić da postave - ona je članica ULUS-a. Kakva je razlika? Po mom mišljenju nikakva.

Ako je tako, o kakvim onda "dobrim starim vremenima" pričamo kad su to sve ista g**na? I ona iz '45. i ova danas, i sva između.
predatortz predatortz 17:14 03.02.2020

Re: ...


Za vreme Tita su policijskim doušnicima i raznim bitangama delili stanove, direktorska mesta, ličnog vozača i guzate sekretarice.


Udba im je i diplome štancala, kako bi mogli da napreduju.
Mlad pandur, koji je bio rad da lomi kičmu onome na koga mu pokažu, ili da skokne preko granice i nekog ubije, prvo je "završavao" (čitaj završavala mu služba) višu upravnu, pa ako se naknadno istakne i pravni fakultet. Toliko se nisu bavili formalnostima da to prikriju da su neki "diplomirali" na smerovima koji ne postoje.
Tako je bivši ministar bezbednosti u Savjetu ministara BiH imao zvanje Diplomirani kriminolog, stečeno na Pravnom fakultetu Sveučilušta u Zagrebu, krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih . Fakultet je na upit novinara o validnosti te diplome odgovorio da od osnivanja do danas nije školovao taj obrazovni profil.

Upoznao sam, tokom ratnih godina, gomilu sličnih pravnika. Neki se nisu libili da otvoreno pričaju o tome. Neki od njih su danas advokati, neki čak branioci pred Tribunalom u Hagu.
Nije ni čudo što su ih tužioci rasturali k'o beba zvečku, dok su se pismeni advokati krstili šta im sve prolazi ispod radara.

Stara, dobra vremena...
angie01 angie01 17:14 03.02.2020

Re: ...

Ako je tako, o kakvim onda "dobrim starim vremenima" pričamo?


evo, ponovicu samo za tebe- iako mogu da potpisem da si razumeo i ranije u svakoj od stotine rasprava vodjenih na istu temu, samo sto volis da demagogises na svoju vodenicu.

znaci, skracena verzija- ako uporedimo polazne tacke i ono sto se izmedju njih desavalo u parametrima koji se broje u svim drzavama na svetu, znaci da zaobidjemo licne dozivljaje, iako su i oni morali da budu posledica okolnosti, cisto da ti ne bi pricao o istoj stvari jedno, a ja drugo, vrlo je jasna slika sta je kada i kako bilo,...
angie01 angie01 17:23 03.02.2020

Re: ...

Udba im je i diplome štancala, kako bi mogli da napreduju.


:))),...ovo ti je odlican primer za usporedbu.

onaj tvoj prepricavani nastavak ne bih da komentarisem, jer cesto imas literarne fiksn nastupe,

ono sto ja mogu da kazem na tu temu, da su nekada na nekim vaznim mestima sedeli partijci, ali su morali da imaju obrazovanje i sposobnost za to radno mesto- ako uporedim, recimo rukovodstvo u firmi u kojoj sam ja radila, koja je bila na vrhu piramide, najgore je bilo od 2000, pa sve jos gore naovamo, a pocelo da se urusava devedesetih, kada su smenjeni svi oni iz vama mrskog perioda, koji su pak za sve ove posle bili tate i to po svemu.
gedza.73 gedza.73 17:52 03.02.2020

Re: ...

angie01
da su nekada na nekim vaznim mestima sedeli partijci, ali su morali da imaju obrazovanje i sposobnost za to radno mesto

imali, imali. Botu


Ustav
Sudije redovnih sudova biraju se i razrešavaju na način, pod uslovima i po postupku kojima se obezbeđuju stručna sposobnost i moralno-politička podobnost za vršenje sudijske funkcije i nezavisnost sudija u suđenju.


Prijem u Srednje vojne škole ... Za prijem se između ostalog razmatrala i moralno-politička podobnost roditelja, kao i nacionalna pripadnost.


U doba komunizma postojao je izraz moralno-politička podobnost, kao tekovina komunističkog režima ... Biti moralno-politički podoban značilo je biti ideološki i politički istovetan vladajućoj garnituri, lojalan i angažovan. Često je podoban značilo suprotno od sposoban, odnosno neko ko je bez znanja i umeća, ali zato veran, poslušan i bespogovoran.


angie01 angie01 18:02 03.02.2020

Re: ...

opet pacvorak, bez referenci citata:))...jezikofil dr nikolic:)

da je to objasnjenje bilo upotrebljeno za sve gradjane, prosto niko sem 600, 700 hiljada clanova od 22, 23 miliona stanovnika, ne bi mogao da se zaposli- kao sto je sada npr, da niko sem clanova nema pristup ni poslovima ni odgovarajucim uslovima za privatni bizz-....prvi ne bi mogli moji roditelji, sira i uza porodica,... pa ni ja.

cudno je kako se i dalje hvatas za davno proslo vreme, a u ovom sadasnjem- gde je sve to sto kritikujes mnogo gore-ti isto to nista ne smeta, jos opravdavas.:))
gedza.73 gedza.73 18:15 03.02.2020

Re: ...

opet pacvorak, bez referenci citata:))

hahaha.
piše 'Ustav'. u ustavu postoji član da sudije moraju biti politički podobne. dakle najviši zakonodavni akt ti u državno uređenje uvodi sudije koje su postavljene po političkoj liniji.

da li ti uopšte razumeš šta to znači za uređenje jedne normalne države?
gde je sve to sto kritikujes mnogo gore-ti isto to nista ne smeta, jos opravdavas.:))

pazi ovo sam uporno preskakao ali bi' te zamolio da prestaneš da lupaš gluposti u vezi ovoga. niti sam član SNS-a, niti opravdavam, niti mislim da je uređeno društvo kao normalna država.





hoochie coochie man hoochie coochie man 18:54 03.02.2020

Re: ...

meni ne ide bas gledanje u kuglu, narocito ne unazad,


Endži, za pogled unazad se ne koristi kugla, nego knjige.
Onaj ko je išta čitao o slomu Nemačke zna da nikakve šanse nije bilo da Rusi zaobiđu Srbiju, da u njoj ostave Nemce, i da to uopšte nije zavisilo od partizana, to je naprosto jasna stvar.
nije on oteo vlast, nego je stekao kao pobednik u ratu.


Rat za vlast?
Ja mislio da se vlast dobija na izborima, nešto, kao kroz maglu, se sećam da si i ti nekad to zagovarala, kad vidi jada, ratom se to dobija.
to nije bas dobar deo istorije,


I koliko je taj deo trajao, kad su vratili kuće i tanjire?
Nikad.
Nije to bio deo njihove vlasti, to je bila njihova osnovna karakteristika.
a gde je bio taj kralj?...dok mu je narod bio okupiran?


ajd da pitam ja tebe nešto.
Gde je bio epicentar evropskog otpora Nemačkoj?
Ne znaš?
Evo reći ću ti ja, u Londonu.
E tamo je bio kralj.
Izdajnik koji odlazi u epicentar otpora.
Šta vam uradi komunizam jebote pa verujete u apsolutne idiotarije jer su Titini tako naredili da se msili.
ne secam se apsolutno nikog da je bilo sta izjavio

Nisi nikad izjavila da podržavaš partizane, dakle komuniste?
dobro.
ko su ti vas

Vas podržavalacsa komunista.-
nsarski nsarski 19:01 03.02.2020

Re: ...

Udba im je i diplome štancala, kako bi mogli da napreduju.


Ja znam da su na železnici, prema svom internom pravilniku, mogli da pružne radnike unaprede u "pogonske inženjere", a kasnije, uz neki "kurs", ili veze na fakultetima, u punopravne inženjere. Takvi su mogli da napreduju i do ministra za saobraćaj.
Naš Mrkonjić je , recimo, takav. On je počeo kao nekakav ministar u vladi Branka Mikulića, u vreme komunizma, a završio kao poslanik i nevenčani pratilac kafanske pevaljke. U međuvremenu gradio puteve.
Taj čovek je bio dobar u svim vlastima - i Titinoj i Miloševićevoj i šarenoj i radikalskoj. Kako je to moguće? Pa tako što je to sve jedna te ista vlast. Što je i bila moja teza još od početka ove serije komentara. QED.

Nego, Šešelj i njegovi počeli da laju na Zoranu. To je prilično indikativno: čim Prvorođeni hoće nekog da skine, on pusti svoje Kerbere na tog nekog. Tužno je bilo gledati ZM kako sedi u klupici kao loš đak, a ovi reže, keze zube i laju (špijunka i lopuža!). Ona ćuti i, verovatno, zna da joj je sveća dogorela do kraja. Jedno vreme su lajali na Rasima (trgovac drogom, ju naopako!), ali su se sada primirili.
angie01 angie01 19:33 03.02.2020

Re: ...

Onaj ko je išta čitao o slomu Nemačke zna da nikakve šanse nije bilo da Rusi zaobiđu Srbiju, da u njoj ostave Nemce, i da to uopšte nije zavisilo od partizana, to je naprosto jasna stvar.


oni su se borili na istoj strani, pri tome i clanovi Crvene armije su bili partizani.


Rat za vlast?


rat je bio protiv fasistickog okupatora.


I koliko je taj deo trajao, kad su vratili kuće i tanjire?


to je bio deo koji je bio los,...a koji ti u ponovljenoj varijanti nesto ne smeta.


Izdajnik koji odlazi u epicentar otpora.


pa zanimljivo, zemlja mu je okupirana, narod se bori, a on se skoluje u Kembridzu,...zeni grckom princezom...putuje u Egipat...


Nisi nikad izjavila da podržavaš partizane, dakle komuniste?
dobro.


nisu svi partizani bili komunisti,(pri tome,nisu ni svi komunisti bili isti),
...a tvoja tvrdanj je glasila, da "mi" podrzavamo ovo,

al zato vrlo bitan kad je trebalo oteti vlsat, oteti imovinu, streljati, ući u tuđu kuću, spavati i tuđem krevetu, jesti iz tuđeg escajga, i to kraljevskog.



Vas podržavalacsa komunista.-


eto, uvek isto- ti prakticno nemas nikakve argumente, samo glupo ucitavanje, vi komunisti, titici, bla, bla truc...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana