Život

Gordana Čomić

Spiridon RSS / 07.02.2020. u 10:42

 

Pokusacu sto sazetije da obuhvatim kompletnu pricu.

Moji politicki stavovi se nikada nisu poklapali sa stavovima vecine u Srbiji. Tu ukljucujem cak i ovaj blog, tviter i td. Jednostavno sam uvek bio u manjini.

Gledam kako pljuju Gordanu Comic na tviteru i  razmisljam kako sam sretan sto vec duze vreme ne delim vazduh sa tim ljudima.

Gordanu sam licno upoznao pre vise godina i posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji. U sustini ja znam u cemu je fora. Nije Gordanin zivot skupstina i sav taj smrad koji se tamo oseca, nisu to ni gluperde koji zagadjuju sajber prostore vec su to njena porodica i prijatelji za koje sigurno znam da je iskreno vole.

I trebaju. Imaju za to mnogo razloga. 



Komentari (869)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

macak_tom macak_tom 09:13 08.02.2020

Re: 54

hoochie coochie man
Jer:
To se ne bi desilo čak ni kad bi izbore bojkotovali svi.
Bilo bi još gore - glasanje bi bilo još javnije, a neizlazak još rizičniji i pogubniji.

angie01
glasanje bi bilo još javnije, a neizlazak još rizičniji i pogubniji.


?


Klikni na JER

Odlično, ali od - li - čno zapažanje.

Strah je, ljudi ucenjeni, u situaciji kad nema bojkota neizlazak mogu da opravdaju, nisam mogao, bolela me glava, šta god, jer ako nije izašao makar mu ne mogu prilepiti da je na strani opozicije.

A kad ga ima, bojkota, onda tom ucenjenom kažu, opozicija poziva da se ne izlazi, a ti nisi izašao?
Da li bi prošle vađevine na glavobolju?
Teško.

E toga se ucenjeni boje ko samog đavola, ima da trče na izbore i pod temperaturom od 40.

Ma nikakav problem!
Ukoliko postoji strah, taj ko se boji neka izađe - i nacrta kurčić!
Kurčić je univerzalno rešenje - izašao si, a nisi!
Lokalni dojavljivači te verifikovali, a tebe boli patka - jer si nacrtao kurčić.
Opozicija neka pre toga da instrukcije u smislu dimenzija i oblika kurčića koje je potrebno nacrtati - i milina.
aureus aureus 12:05 08.02.2020

Re: 54

macak_tom

Ma nikakav problem!
Ukoliko postoji strah, taj ko se boji neka izađe - i nacrta kurčić!
Kurčić je univerzalno rešenje - izašao si, a nisi!
Lokalni dojavljivači te verifikovali, a tebe boli patka - jer si nacrtao kurčić.
Opozicija neka pre toga da instrukcije u smislu dimenzija i oblika kurčića koje je potrebno nacrtati - i milina.

Patka...kurčić...

Nedavno je na ovu temu B92 objavio članak.

Zbog previše seksa mu odsekli penis, ali on i dalje želi da ima odnose

- Iako mu je penis uklonjen hirurškim putem, on i dalje pokušava da ima seks.

Patak, koji je dobio ime Dejv, morao je da bude podvrgnut operaciji uklanjanja penisa nakon što je imao mnogo seksa i dobio gangrenu koja je mogla da ga košta života. Prema rečima njegovog vlasnika Džoša Votsona, Dejv je imao odnose sa patkama Dorom, Editom i Fredom i to pet do deset puta na dan.

Kako im je dosadio sa tolikim zahtevima, ženke su pokušavale da ga se otresu neretko ga kljunom udaravši po penisu, piše "Men's Health". Njegov penis postao je toliko inficiran da je prestao da reaguje na antibiotike i vodio ka pojavi sepse koja bi ga ubila.

"Deo njegovog penisa odumro je što je bilo izuzetno zastrašujuće", rekao je Votson.

Zato je veterinar odlučio da ga kastrira i ostavi mu samo jedan centimetar dug penis. On može normalno da urinira jer penis patkama služi samo za parenje. Dok su svi mislili da će on teško podneti kastraciju, Dejv i dalje ima podjednako jaku želju za seksom.

Kako bi ga smirio i malo unormalio život drugih ptica, pogotovo ženskih, vlasnik ga je odvojio od ostalih.


Rekao bih na ovu temu dvije stvari.
Patak je pretjerivao.
A drugo, izgleda da nije ni pravilno kastriran.
docsumann docsumann 12:24 08.02.2020

Re: 54

Rekao bih na ovu temu dvije stvari.
Patak je pretjerivao.
A drugo, izgleda da nije ni pravilno kastriran.


a i vlasnik je mogao kupit' još koju patku
aureus aureus 12:29 08.02.2020

Re: 54

docsumann
Rekao bih na ovu temu dvije stvari.
Patak je pretjerivao.
A drugo, izgleda da nije ni pravilno kastriran.


a i vlasnik je mogao kupit' još koju patku

Malo li su Dora, Edita i Freda?

I dalje mislim da je Dejv pretjerivao.
docsumann docsumann 13:21 08.02.2020

Re: 54

I dalje mislim da je Dejv pretjerivao


heh, ko da se on pitao išta
aureus aureus 13:37 08.02.2020

Re: 54

docsumann
I dalje mislim da je Dejv pretjerivao


heh, ko da se on pitao išta

Moguće je da su Dora, Edita i Freda vrckale i izazivale, a onda kažnjavale.

Spiridon Spiridon 21:17 08.02.2020

Re: 54

Спиро, процено



Moje zelje i sugestije su uvek bile stotinama kilometara daleko od onoga sto se desavalo u Srbiji. Uspeo sam da se izborim da ne snosim konsekvence ovih "dobrih procena" lokalnih analiticara. Ja zaista sa strane samo posmatram taj svet i znam da se ponekad (retko) ipak nadje neko ko prepozna moje misljenje. Ovo zvuci pretenciozno ali ja to tako vidim.

Neverovatno ali na ovom blogu sam se uverio da je ignorisanje izbora pogresno samo zato sto su mi 2 blogera to potvrdila. Ali ne bilo koja dva blogera -)))

Atomski mrav Atomski mrav 22:12 08.02.2020

Re: 54

da je ignorisanje izbora pogresno


Džaba vam novci, moji sinovci kada EU i SAD složno poručuju da na izbore treba izaći jer će biti fer i korektni.

Poručuju doduše i da sloboda medija nije na zadovoljavajućem nivou.

Jebe lud zbunjenog.
Spiridon Spiridon 22:25 08.02.2020

Re: 54

Atomski mrav
da je ignorisanje izbora pogresno


Džaba vam novci, moji sinovci kada EU i SAD složno poručuju da na izbore treba izaći jer će biti fer i korektni.

Poručuju doduše i da sloboda medija nije na zadovoljavajućem nivou.

Jebe lud zbunjenog.


Sta tebe briga sta EU i SAD porucuju? Jel imas svoju glavu da razmisljas? Sto se medija tice nisu sigurno gori nego u Slobino vreme. Moj slogan za izbore bi bio ... Sta je tvoje opravdanje? Misleci naravno na razlog ne izlaska na izbore. Prvo se dobijaju izbori pa onda ulica ako im padne na pamet da pokradu...
Atomski mrav Atomski mrav 22:46 08.02.2020

Re: 54

Što se ljutiš, Spiro? Samo sam napisao svoje viđenje cele situacije. Ono, imam svoju glavu pa razmišljam.

Sta tebe briga sta EU i SAD porucuju?

Kako to možeš da pitaš?

Sto se medija tice nisu sigurno gori nego u Slobino vreme

A tek ovo...

Da pitam je tebe nešto - za koga ćeš glasati na izborima?
macak_tom macak_tom 08:05 09.02.2020

Re: 54

Spiridon
Спиро, процено



Moje zelje i sugestije su uvek bile stotinama kilometara daleko od onoga sto se desavalo u Srbiji. Uspeo sam da se izborim da ne snosim konsekvence ovih "dobrih procena" lokalnih analiticara. Ja zaista sa strane samo posmatram taj svet i znam da se ponekad (retko) ipak nadje neko ko prepozna moje misljenje. Ovo zvuci pretenciozno ali ja to tako vidim.

Neverovatno ali na ovom blogu sam se uverio da je ignorisanje izbora pogresno samo zato sto su mi 2 blogera to potvrdila. Ali ne bilo koja dva blogera -)))


Eeeeee, ako su ti njih dvojica, koja nisu bilo koji, to potvrdila, onda nema zajebancije.

Da ti ja, kao jedan od bilo kojih, kažem da - učešće na ovim izborima (što reče Frihend - kojim izborima?) je golo saučešće u nečasnim poslovima sa govnima.
I tako će biti vrednovano i zabeleženo.
Šta god o tome rekla ta dvojica koja nisu makar koja, brat Amer u predahu između dve pljeske i ova lokalna evropska kalakurcija.
omega68 omega68 13:20 09.02.2020

Re: 54

Povodom ovog istupa, javlja mi se samo da ne laje kera slea radi... i da ona sigurno odlično zna zašto je sad tako istupila. Mi samo možemo da nagađamo.


Ево решења
Započinjemo političku akciju za evropsku Srbiju

SRBIJA 21 je predstavila Deklaraciju o političkoj budućnosti moderne evropske Srbije, na skupu „Za evropsku Srbiju“ u beogradskom Sava centru.

Obavezali smo se da će sve što budemo činili u budućnosti počivati na snažnoj obavezi i posvećenosti postizanju tog cilja: Srbiji kao punopravnoj članici EU. Deklaraciju je inicirala SRBIJA 21 zbog toga što mislimo da je trenutak da počne politička akcija koja će reafirmisati ideju Srbije kao punopravne članice EU, koja je na različite načine ugrožena.

Svaku relativizaciju važnosti evropskih integracija i članstva Srbije u Evropskoj uniji, kao i potpirivanje iluzija da zemlja kakva je Srbija može da funkcioniše van svog prirodnog civilizacijskog okruženja, smatramo ugrožavanjem nacionalnih interesa.

Rešeni smo da odmah krenemo u veliki posao: da širimo i jačamo vrednosti i uverenja koja su nas oko evropske budućnosti okupila.

Na predstavljanju Deklaracije su govorili Miljana Jovanović i Nenad Konstantinović u ime SRBIJE 21, poslanice Nataša Vučković i Vesna Marjanović, Gordana Čomić, potpredsednica Narodne skupštine, Petar Miletić, član predsedništva PSG, Milan Antonijević (Fond za otvoreno društvo), Bojan Klačar (CeSID), poslanik Marko Đurišić i Dejan Ranđić (SRBIJA 21).

Naravno da je ovo politički gest, zato što se radi o budućnosti zemlje i budućnosti svih naših građana. Deklaracija o političkoj budućnosti moderne evropske Srbije je strateško i praktično opredeljenje SRBIJE 21.

Srbija 21 je danas okupila ljude koji osećaju da se naša zemlja i društvo nalaze u kriznom trenutku, prelomnom za budućnost. Proces evropskih integracija je ugrožen, zemlja klizi u neizvesnost i svojevrsni politički fatalizam. Očigledan je nedostatak političke ideje. Nestao je sa javne scene glas građana koji žele da žive u evropskoj Srbiji.

Danas započinjemo političku akciju, okupljanjem oko ideje evropske Srbije, onih koji osećaju važnost ovog trenutka i za koje smo sigurni zbog njihovih političkih biografija, vrednosti za koje se zalažu i karaktera da su bez ostatka privrženi ovoj ideji.

Iz ove sale šaljemo poruku i domaćoj i svetskoj javnosti: da ćemo se boriti da Srbija bude uređena kao zemlje EU, borićemo se da Srbija postane punopravna članica Evropske unije, jer bez te borbe u Srbiji nema normalnog života. Možda je za našu generaciju kasno, ali imamo obavezu prema našoj deci, da im omogućimo život kakav imaju i drugi na prostoru Evrope. Prostoru Evrope kome mi u svakom smislu pripadamo. Srbija 21 će nastaviti da širi ideju o evropskoj Srbiji kao jedinoj opciji koja može da zadovolji interese i potrebe građana i koja može da ih zadrži da ne odu. Nastavićemo da okupljamo snage koje će Srbiju uvesti u EU, istakao je Nenad Konstantinović, jedan od osnivača SRBIJE 21.

Iskustvo nas bolno podseća da u životu svake zemlje i društva postoje prelomni politički momenti i procesi koji zahtevaju akciju. Oklevanje u uticajnim zemljama Evropske unije, pre svega iz unutrašnjih razloga, da zemljama Zapadnog Balkana, uključujući i Srbiju, garantuju evropsku budućnost i članstvo u EU, čak i u slučaju ispunjenja postojećih uslova za članstvo, čini ovaj trenutak prelomnim. Zato sada činimo ovaj korak i javni istup, izražavajući brigu ogromnog broja građanki i građana za dobrobit, razvoj i budućnost Srbije, i usvajamo Deklaraciju, istakla je, predstavlajući tekst Deklaracije, Miljana Jovanović u ime SRBIJE 21.

Smatramo da bi zaustavljanje, usporavanje, ili produžavanje evropskih integracija, iz unutrašnjih ili međunarodnih razloga, bio trijumf neprijatelja Srbije – neprijatelja demokratije, protivnika reformi, zagovornika nerešenih problema u regionu, izolacionista i raznih “lovaca u mutnom” kojima vladavina prava i poštovanje zakona nisu u interesu. To će dalje umanjiti i unutrašnju volju i međunarodnu podršku za promene. Zastrašujući talas iseljavanja u razvijene zemlje na Zapadu biće dodatno ubrzan i povećan.

Naša Deklaracija je odgovor na otuđenost politike, na elitizam i na maniuplacije čiji smo svedoci i čije smo žrtve sa svih strana. Deklaracija je podsticaj da se udružimo i da delujemo zajedno na platformi iz različitih stranaka, NVO i kao pojedinci. Rešeni smo da zajedno na ovoj javnoj političkoj političkoj sceni Srbije jačamo vrednosti koje su nas okupile, poručila je Nataša Vučković.

Živimo u vremenu paradoksa: nikada nismo bili bliži Evropskoj uniji, a nikada nije bilo više antievropske propagande. Nećemo dozvoliti da neko pojede vreme današnjoj generaciji mladih ljudi. Ne može da se menja Srbija a da ne govorimo o tome kako se menja, ko je odgovoran i kako će se menjati ubuduće, sada kada je Evropa odlučila da sa strategije dosadašnje metodologije pređe na neku novu. Hoćemo da učestvujemo u tome, rekla je potpredsednica Narodne skupštine Gordana Čomić.


Да појасним:
У току је прерасподела улога у опозицији и борба за првог после пада Вучића који неће још, мислим пад, него се стаје у ред.
Овај Савез за Србију је проруски играч па се врши издвајање Сорошевих кадрова из тих странака и од њих се прави нови ,,прави'' опозициони блок који ће бити опозиција овом евро-азијском како га је Чомић данас на ТВ Прва назвала.По истом принципу се из ,,шумадијске регије'' и из Покрета слободних грађана издвијио Саша Миленић итд, итд...
Milan Novković Milan Novković 13:43 09.02.2020

Re: 54

omega68
...
У току је прерасподела улога у опозицији и борба за првог после пада Вучића који неће још, мислим пад, него се стаје у ред.
Овај Савез за Србију је проруски играч па се врши издвајање Сорошевих кадрова из тих странака и од њих се прави нови ,,прави'' опозициони блок који ће бити опозиција овом евро-азијском како га је Чомић данас на ТВ Прва назвала.По истом принципу се из ,,шумадијске регије'' и из Покрета слободних грађана издвијио Саша Миленић итд, итд...

Meni to sve opet liči na previše političkog trudbeništva, pa još više trudbeništva na temu "srpska posla" - svađanje i delenje.

Nema nešto previše kontradikcije u pridruživanju EU (bez NATO-a, oni su zločinačka organizacija, i Evra, on bi Srbiji bio ekonomsko ropstvo) pa Evroazijskoj integraciji.

Pa većina EU polako i sve glasnije prilazi Evroazijskoj intergaciji, evo na radaru su i prva UK koškanja sa US na tu temu, dok je Nemačka poodmakla, Italija, ...

Jel ima tamo uopšte igrača koji pokušavaju da zaobiđu igranje piona velikih sila i blokova, u granicama mogućeg, čak i gde ih ti blokovi ne ne prisiljavaju na to, nego se hladnokrvno vrte oko srpskih interesa?!
omega68 omega68 14:35 09.02.2020

Re: 54

Нема.
Одавно су сви схватили да је то немогуће
Jel ima tamo uopšte igrača koji pokušavaju da zaobiđu igranje piona velikih sila i blokova, u granicama mogućeg, čak i gde ih ti blokovi ne ne prisiljavaju na to, nego se hladnokrvno vrte oko srpskih interesa?!

Зато што је такав систем.
Запамти-од председника општинског одбора најслабије странке у некој последњој забити, преко члана у савету месне заједнице, до Премијера и Председника- сви су контролисани.Свако има у биографији нешто чиме може над њим да се спроведе ткз ,,Имотски мудовез'' дакле држање за јаја на србском.
Е сад, једина је разлика што неке држе стране тајне службе а већина је на вези са домаћом, шта год то значило
Тако да док наша служба не постане наша нема овога
nego se hladnokrvno vrte oko srpskih interesa?!

dragosevacsutra dragosevacsutra 20:55 09.02.2020

Re: 54

Sta tebe briga sta EU i SAD porucuju? Jel imas svoju glavu da razmisljas? Sto se medija tice nisu sigurno gori nego u Slobino vreme.


naravno da su gori, jer u slobino vreme je postojao bar privid demokratije, i gomila zaista slobodnih lokalnih medija, pocevsi sa studiom b. naravno, sloba je vagao da li mu je bolje da ih gusi ili da im da limitiran uticaj, i naravno da je procenio da je ovo drugo bolja varijanta. vucic je dobro naucio lekciju petog oktobra.
Spiridon Spiridon 15:15 11.02.2020

Re: 54


Eeeeee, ako su ti njih dvojica, koja nisu bilo koji, to potvrdila, onda nema zajebancije.


Ima i laksa varijanta na osnovu samo jednog uzorka. Samo vidis sta freehand sugerise i uradis suprotno.
Spiridon Spiridon 15:15 11.02.2020

Re: 54


Eeeeee, ako su ti njih dvojica, koja nisu bilo koji, to potvrdila, onda nema zajebancije.


Ima i laksa varijanta na osnovu samo jednog uzorka. Samo vidis sta freehand sugerise i uradis suprotno.
freehand freehand 15:33 11.02.2020

Re: 54

Spiridon

Eeeeee, ako su ti njih dvojica, koja nisu bilo koji, to potvrdila, onda nema zajebancije.


Ima i laksa varijanta na osnovu samo jednog uzorka. Samo vidis sta freehand sugerise i uradis suprotno.

ivana23 ivana23 20:51 07.02.2020

***

Bojkot...

"1997. na jesenje izbore opozicija nije htela da izađe
Đinđić je predvodio bojkot
SPO pun love sa lokala išao je na izbore
Vuk Drašković
Podašišan na posterima u prirodnoj veličini
SPO je propao
Srbija je ušla u rat na Kosovu
Bombardovali su nas
Radikali su ušli u Vladu i stanove."

@SlobaGeorgiev
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:54 07.02.2020

Re: ***

ivana23
Bojkot...

"1997. na jesenje izbore opozicija nije htela da izađe
Đinđić je predvodio bojkot
SPO pun love sa lokala išao je na izbore
Vuk Drašković
Podašišan na posterima u prirodnoj veličini
SPO je propao
Srbija je ušla u rat na Kosovu
Bombardovali su nas
Radikali su ušli u Vladu i stanove."

@SlobaGeorgiev


Испада да је Гоца Тројанац?

А опет, SPS није уводио у EU тада.
G.Cross G.Cross 22:16 07.02.2020

Re: ***

Srđan Fuchs
ivana23
Bojkot...

"1997. na jesenje izbore opozicija nije htela da izađe
Đinđić je predvodio bojkot
SPO pun love sa lokala išao je na izbore
Vuk Drašković
Podašišan na posterima u prirodnoj veličini
SPO je propao
Srbija je ušla u rat na Kosovu
Bombardovali su nas
Radikali su ušli u Vladu i stanove."

@SlobaGeorgiev


Испада да је Гоца Тројанац?

А опет, SPS није уводио у EU тада.


Super ti je novi avatar. Jesi li ti onaj levo ili onaj desno?


Što se Goce tiče ljudi ne ulaze u politiku zbog partije nego svojih ličnih ideja.
I ona je ostala verna sama sebi.

Meni zaista nije jasno sta iko dobija bojkotom izbora osim Vucica.
Blokada medija?
Hajde ko jos uopšte gleda televiziju.
Babe i dede? Oni su i onako genetski glasači za totalitarne solucije.

Problem DS nije što za njih ne glasaju gledaoci RTS i čitaoci kurira nego članovi ovog bloga i njima slični.
Ja ne bih glasao za ovaj i ovakav DS ni da izađu na izbore.
Niti ni za koga drugog čak i da živim u Srbiji.





angie01 angie01 22:19 07.02.2020

Re: ***

sto se mene tice- svi koji su ovih poslednjih tries godina bili na visokim funkcijama, bili u vlasti i imali mogucnost da promene ovu zemlju, urede je, a dali ovaj rezultat, ziveci sve vreme u nekoj drugoj paralelnoj stvarnosti, cak i decu ugodno udomili,...i sve za nase pare,...dok nama trazncicija, mora ovo/ono, cek' dok uspostavimo dijalog, dok tralalala i sve otislo u tri lepe- nisu polozil, sedi jedan, aj' cao.

...a drugovi nek se druze i vole, van ovog diskursa.
zilikaka zilikaka 22:45 07.02.2020

Re: ***

svi koji su ovih poslednjih tries godina bili na visokim funkcijama, bili u vlasti i imali mogucnost da promene ovu zemlju, urede je, a dali ovaj rezultat, ziveci sve vreme u nekoj drugoj paralelnoj stvarnosti, cak i decu ugodno udomili,...i sve za nase pare

Baš htedoh da primetim da je Gordana politički eksponirana bar 25 godina, od čega je više od pola bila deo vlasti.
Dakle, imala je onoliko prilika da predloži ovo što je sad predložila.
Tim pre je čudan trenutak odabrala da to uradi.
st.jepan st.jepan 23:02 07.02.2020

Re: ***

imala je onoliko prilika da predloži ovo što je sad predložila.
Tim pre je čudan trenutak odabrala da to uradi.

Čudo da taj čudan trenutak nije iskoristila da predloži zabranu zatiranja srpskih rečica zarad šićara nekolicine, ili da zavrišti protiv sistematskog zatiranja sirotinje, tj. da zatraži ukidanje, ili makar uterivanje u red uterivačko-izvršiteljske fukare. Ili da zaurla protiv suludog čašćavanja moćnog "Rauha" subvencijama od 73.000 evra po radnom mestu.

S druge strane, ovo je pravi trenutak da opet živahno istrči na blog, i sve nas redom postidi.

angie01 angie01 23:07 07.02.2020

Re: ***

Dakle, imala je onoliko prilika da predloži ovo što je sad predložila.


da predlozi, izglasa i sprovede i jos nadzire.

izvini zili sto cu da te zloupotrebim:),...al ti si iz svoje sobe/kanca, bez vlasti i benefitnih mogucnosti i svega sto uz to ide, u slucaju zapostavljenog projekta centra za decu sa posebnim potrebama, sa malo volje i upornosti gurnula unapred nesto sto nije ni tvoj posao, niti te neko za to placa, niti imas bilo kakvu odgovornost i obavezu u odnosu na svoje radno mesto,...a kako je onda moguce, da sve drugo sto ne funkcionise, nije moguce srediti sa pozicija koje su odgovorne i placene da to rade,...
angie01 angie01 23:09 07.02.2020

Re: ***

i sve nas redom postidi.


sto?
zilikaka zilikaka 23:17 07.02.2020

Re: ***

S druge strane, ovo je pravi trenutak da opet živahno istrči na blog, i sve nas redom postidi.

Sve braneći stav da žene treba da budu ravnopravno zastupljene, i da to nema veze sa stanjem u državi i personama na vlasti.
st.jepan st.jepan 23:21 07.02.2020

Re: ***

angie01
i sve nas redom postidi.

sto?

Pa da nam objasni da smo na krivom tragu.
zilikaka zilikaka 23:23 07.02.2020

Re: ***

a kako je onda moguce, da sve drugo sto ne funkcionise, nije moguce srediti sa pozicija koje su odgovorne i placene da to rade,...

Nešto mi se javlja da ćemo imati nezavisnu poslanicu opredeljenu da za svog mandata isključivo zastupa ideju ravnopravnosti žena, posebno u politici.
angie01 angie01 23:33 07.02.2020

Re: ***

Pa da nam objasni da smo na krivom tragu.




Nešto mi se javlja da ćemo imati nezavisnu poslanicu opredeljenu da za svog mandata isključivo zastupa ideju ravnopravnosti žena, posebno u politici.



hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 07.02.2020

Re: ***

Nešto mi se javlja da ćemo imati nezavisnu poslanicu opredeljenu da za svog mandata isključivo zastupa ideju ravnopravnosti žena, posebno u politici.


Ej, zamisli posla, ko voli.

Pričaš nešto, ako hoćeš, kad hočeš i kolko hoćeš.
Baš te briga da li te ko sluša i da li iko ima ikakve fajde od te tvoje priče.
A kinta lepa.

I pride, neki kažu vid kako je pametna, ja kad ne znam šta da mislim o nečemu, pričam što i ona, pa i ja budem pametan.
filip3f filip3f 23:52 07.02.2020

Re: ***

zilikaka
a kako je onda moguce, da sve drugo sto ne funkcionise, nije moguce srediti sa pozicija koje su odgovorne i placene da to rade,...

Nešto mi se javlja da ćemo imati nezavisnu poslanicu opredeljenu da za svog mandata isključivo zastupa ideju ravnopravnosti žena, posebno u politici.


Bas to.Muskarci ostaju bez predstavnika[poslanika] da zastupa ideje ravnopravnosti muskaraca, jer ih slabo ima tamo...mozda onaj mladic na slovo B
freehand freehand 23:54 07.02.2020

Re: ***

zilikaka
a kako je onda moguce, da sve drugo sto ne funkcionise, nije moguce srediti sa pozicija koje su odgovorne i placene da to rade,...

Nešto mi se javlja da ćemo imati nezavisnu poslanicu opredeljenu da za svog mandata isključivo zastupa ideju ravnopravnosti žena, posebno u politici.

Ali se zato blogovi pišu o tome kako se u DS seku glave i dekapitiraju neistomišljenici. Nije loše, 2 u 1. A i Spira izdominirao stavom.
nsarski nsarski 03:07 08.02.2020

Re: ***

Muskarci ostaju bez predstavnika[poslanika] da zastupa ideje ravnopravnosti muskaraca, jer ih slabo ima tamo...mozda onaj mladic na slovo B


Ovaj?

maliperica maliperica 06:24 08.02.2020

Re: ***

nsarski
Muskarci ostaju bez predstavnika[poslanika] da zastupa ideje ravnopravnosti muskaraca, jer ih slabo ima tamo...mozda onaj mladic na slovo B


Ovaj?


Ne zajebavaj se.Htedoh da kažem -uozbilji se , ali bolje nasmeši se.
denovo denovo 08:50 08.02.2020

Re: ***

Ja ne bih glasao za ovaj i ovakav DS ni da izađu na izbore.
Niti ni za koga drugog


čak i da živim u Srbiji.


P.S. gordanac javite se i razjasnite ove silne dileme i nagađanja.Valjalo bi.


macak_tom macak_tom 09:20 08.02.2020

Re: ***

G.Cross
Srđan Fuchs
ivana23
Bojkot...

"1997. na jesenje izbore opozicija nije htela da izađe
Đinđić je predvodio bojkot
SPO pun love sa lokala išao je na izbore
Vuk Drašković
Podašišan na posterima u prirodnoj veličini
SPO je propao
Srbija je ušla u rat na Kosovu
Bombardovali su nas
Radikali su ušli u Vladu i stanove."

@SlobaGeorgiev


Испада да је Гоца Тројанац?

А опет, SPS није уводио у EU тада.


Super ti je novi avatar. Jesi li ti onaj levo ili onaj desno?


Što se Goce tiče ljudi ne ulaze u politiku zbog partije nego svojih ličnih ideja.
I ona je ostala verna sama sebi.

Meni zaista nije jasno sta iko dobija bojkotom izbora osim Vucica.
Blokada medija?
Hajde ko jos uopšte gleda televiziju.
Babe i dede? Oni su i onako genetski glasači za totalitarne solucije.

Problem DS nije što za njih ne glasaju gledaoci RTS i čitaoci kurira nego članovi ovog bloga i njima slični.
Ja ne bih glasao za ovaj i ovakav DS ni da izađu na izbore.
Niti ni za koga drugog čak i da živim u Srbiji.






Dobro je!
Ti makar javno kažeš da nemaš pojma o situaciji u Srbiji!

Goca (uh, što volim ovo na 'prst u dupe' sa političarima) i njena vernost principima - moj kuki!
highshalfbooze highshalfbooze 09:21 08.02.2020

Re: ***

Goca (uh, što volim ovo na 'prst u dupe' sa političarima) i njena vernost principima - moj kuki!


Kaži mi šta su to principi, ali sažeto.
macak_tom macak_tom 09:28 08.02.2020

Re: ***

highshalfbooze
Goca (uh, što volim ovo na 'prst u dupe' sa političarima) i njena vernost principima - moj kuki!


Kaži mi šta su to principi, ali sažeto.

Kaži ti meni - možeš i opširno!

U našem slučaju je ono čime se ogrće svakojaka fukara kako bi prostoti zamaglila vidik i um - sve lapajući nezasluženo i parazitirajući na njihovoj muci.
highshalfbooze highshalfbooze 09:40 08.02.2020

Re: ***

macak_tom
highshalfbooze
Goca (uh, što volim ovo na 'prst u dupe' sa političarima) i njena vernost principima - moj kuki!


Kaži mi šta su to principi, ali sažeto.

Kaži ti meni - možeš i opširno!

U našem slučaju je ono čime se ogrće svakojaka fukara kako bi prostoti zamaglila vidik i um - sve lapajući nezasluženo i parazitirajući na njihovoj muci.


Princip je nešto što ne uvažava "naš slučaj".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 08.02.2020

Re: ***

G.Cross


Super ti je novi avatar. Jesi li ti onaj levo ili onaj desno?


Što se Goce tiče ljudi ne ulaze u politiku zbog partije nego svojih ličnih ideja.
I ona je ostala verna sama sebi.

Meni zaista nije jasno sta iko dobija bojkotom izbora osim Vucica.
Blokada medija?
Hajde ko jos uopšte gleda televiziju.
Babe i dede? Oni su i onako genetski glasači za totalitarne solucije.

Problem DS nije što za njih ne glasaju gledaoci RTS i čitaoci kurira nego članovi ovog bloga i njima slični.
Ja ne bih glasao za ovaj i ovakav DS ni da izađu na izbore.
Niti ni za koga drugog čak i da živim u Srbiji.



Desni... Pa da, to je opšti problem DS-a i opozicije, ne blokada medija (što kaže, ko je još gleda Vučka; meni deca već menjaju kanal sami kada se Krimos pojavi); već razočaranost elektorata.
Atomski mrav Atomski mrav 21:53 08.02.2020

Re: ***

Baš htedoh da primetim da je Gordana politički eksponirana bar 25 godina, od čega je više od pola bila deo vlasti.
Dakle, imala je onoliko prilika da predloži ovo što je sad predložila.
Tim pre je čudan trenutak odabrala da to uradi.


My thoughts exactly.
Atomski mrav Atomski mrav 22:19 09.02.2020

Re: ***

ivana23
Bojkot...

"1997. na jesenje izbore opozicija nije htela da izađe
Đinđić je predvodio bojkot
SPO pun love sa lokala išao je na izbore
Vuk Drašković
Podašišan na posterima u prirodnoj veličini
SPO je propao
Srbija je ušla u rat na Kosovu
Bombardovali su nas
Radikali su ušli u Vladu i stanove."

@SlobaGeorgiev


Znači, Đinđić (koji je morao da beži iz Srbije ne bi li spasao živu glavu 1999. godine) je trebalo da sedi u Skupštini pa rata na Kosovu i bombardovanja ne bi ni bilo?
highshalfbooze highshalfbooze 09:06 08.02.2020

Samo sažeto

Pokusacu sto sazetije da obuhvatim kompletnu pricu.


Nakon donošenja odluke o potvrđivanju mandata narodni poslanici polažu zakletvu čiji tekst glasi:

"Zaklinjem se da ću dužnost narodnog poslanika obavljati predano, pošteno, savesno i verno Ustavu, braniti ljudska i manjinska prava i građanske slobode i po najboljem znanju i umeću služiti građanima Srbije, istini i pravdi!"


Kao što se vidi iz priloženog, narodni poslanik zastupa interese građana, a ne interese stranke i to po najboljem znanju i umeću i po istini i pravdi.
Stranka se ovde nigde ne spominje.
Dakle, Gordana Čomić je kao narodni poslanik ispravno postupila i nema joj se šta zameriti.
Ako je prekršila stranačku disciplinu, kao član stranke, to je unutrašnja stvar stranke i neka se bave time stranački organi ako su sposobni za to. A koliko vidim, sposobni su da je pljuju u javnosti.
Gordana Čomić će kao neko ko štiti interese građana uvek imati moj glas, a Demokratska stranka kao neko ko štiti interese građana nikada neće imati moj glas.
denovo denovo 09:14 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Kao što se vidi iz priloženog, narodni poslanik zastupa interese građana, a ne interese stranke i to po najboljem znanju i umeću i po istini i pravdi.


Grešiš!


http://www.rik.parlament.gov.rs/latinica/izbori-za-narodne-poslanike.php

Republika Srbija
Republička izborna komisija

Izbori za narodne poslanike

Kandidate za narodne poslanike mogu da predlažu registrovane političke stranke, koalicije političkih stranaka ili grupe građana

Glasanje se vrši zaokruženjem rednog broja ispred naziva izborne liste za koju se glasa. Glasa se, dakle, za izborne liste, a ne za konkretnog kandidata na izbornoj listi. Birač može da glasa samo za jednu izbornu listu sa glasačkog listića.




highshalfbooze highshalfbooze 09:19 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Nisi u pravu!


Ja nisam pisao o glasanju, već o radu narodnog poslanika.
Nisam pisao ni o radu člana stranke, već o radu narodnog poslanika.
Nisam pisao ni o parcijalnim interesima, već o zastupničkom radu narodnog poslanika.
macak_tom macak_tom 09:25 08.02.2020

Re: Samo sažeto

highshalfbooze
Pokusacu sto sazetije da obuhvatim kompletnu pricu.


Nakon donošenja odluke o potvrđivanju mandata narodni poslanici polažu zakletvu čiji tekst glasi:

"Zaklinjem se da ću dužnost narodnog poslanika obavljati predano, pošteno, savesno i verno Ustavu, braniti ljudska i manjinska prava i građanske slobode i po najboljem znanju i umeću služiti građanima Srbije, istini i pravdi!"


Kao što se vidi iz priloženog, narodni poslanik zastupa interese građana, a ne interese stranke i to po najboljem znanju i umeću i po istini i pravdi.
Stranka se ovde nigde ne spominje.
Dakle, Gordana Čomić je kao narodni poslanik ispravno postupila i nema joj se šta zameriti.
Ako je prekršila stranačku disciplinu, kao član stranke, to je unutrašnja stvar stranke i neka se bave time stranački organi ako su sposobni za to. A koliko vidim, sposobni su da je pljuju u javnosti.
Gordana Čomić će kao neko ko štiti interese građana uvek imati moj glas, a Demokratska stranka kao neko ko štiti interese građana nikada neće imati moj glas.

Štiti moj kuki, a ne interese građana!
Da štiti interese građana, odavno bi napustila tu skupštinu i rekla - ja u ovome neću da učestujem.
To je štićenje građana - ostalo je fingiranje 'štićenja građana' i štićenje svoje 'guzice'.
denovo denovo 09:36 08.02.2020

Re: Samo sažeto

a nisam pisao o glasanju, već o radu narodnog poslanika.
Nisam pisao ni o radu člana stranke, već o radu narodnog poslanika.
Nisam pisao ni o parcijalnim interesima, već o zastupničkom radu narodnog poslanika


Izborna lista je starija od pojedinca na listi. Nema liste - nema ni kandidata.

Stranke prave liste - kandidat mora da se pridržava pravila stranke jer zastupa stranački program a ne svoje ideje i filozofije. Svoja nezadovoljstva, ideje rešava u okviru i na nivou stranke.

To je prosto tako dok se ne izmisle nova pravila. Sviđanje ili ne sviđanje je tvoja lična stvar. U suprotnom imaš haos gde svako radi kako mu se ćefne - a to je u Srbiji nažalost realnost koja nas je i dovela do ovakvih i još gorih stvari. Gordana je trebala prvo da izađe iz stranke zbog neslaganja sa većinskim stranačkim stavom pa onda da uradi ovo što je uradila. Tada bi sve bilo ok. Ona to sve sigurno zna bolje i od mene i od tebe. Zato je i otvorila široko vrata za sve moguće špekulacije i nagađanja što neko od integriteta i moralnog bla bla ne bi smeo sebi da dozvoli osim ako to nije želeo da uradi sa namerom. Sve u svemu još jedno rijaliti šibicarenje.
Toga smo se nagledali.

Edit: zato je Strongmanov blog pravo osveženje u razbijanju monotonije i kakofonije bloga.

Zato nedostaje Tasadebeli. Pravda za Tasketa!!
highshalfbooze highshalfbooze 09:43 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Stranke prave liste - kandidat mora da se pridržava pravila stranke jer zastupa stranački program a ne svoje ideje i filozofije. Svoja nezadovoljstva, ideje rešava u okviru i na nivou stranke.


Narodni poslanik nije nikakav "kandidat", on je narodni poslanik.
Narodni poslanik ne zastupa "stranački program", on zastupa interese građana.

macak_tom macak_tom 09:57 08.02.2020

Re: Samo sažeto

highshalfbooze
Stranke prave liste - kandidat mora da se pridržava pravila stranke jer zastupa stranački program a ne svoje ideje i filozofije. Svoja nezadovoljstva, ideje rešava u okviru i na nivou stranke.


Narodni poslanik nije nikakav "kandidat", on je narodni poslanik.
Narodni poslanik ne zastupa "stranački program", on zastupa interese građana.


Jeeeee - ali u kurcu!
U stvari - mislim da se ti zajebavaš.
Jer - ne verujem da se može biti toliki bukvalista.
I ne znati kako je taj narodni poslanik izabran.
nikvet pn nikvet pn 09:59 08.02.2020

Re: Samo sažeto

denovo
kandidat mora da se pridržava pravila stranke jer zastupa stranački program a ne svoje ideje i filozofije.


Па докле више тај колективизам другови? Ајмо мало индивидуализма за промену (господо драга).

У том смеру њен потез поздрављам као и њено дејство до постигнутог положаја. Ту бих се зауставио са похвалама. Надаље је њена активност више уперена у правцу своје каријере, већ је видела себе у некој ЕУ канцеларији.
highshalfbooze highshalfbooze 10:11 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Надаље је њена активност више уперена у правцу своје каријере, већ је видела себе у некој ЕУ канцеларији.

Principijelno me interesuje, da li je pogrešno ako se neko trudi da mi kao društvo ispunimo uslove i uđemo u EU, pa onda da stekne pravo mesta u EU kancelariji ili je pogrešno kada neko "deliveruje" državne resurse da bi neko lobirao lično da stekne mesto u EU kancelariji.
Nevezano uopšte za osobu iz naslova bloga.
denovo denovo 10:14 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Narodni poslanik nije nikakav "kandidat", on je narodni poslanik.
Narodni poslanik ne zastupa "stranački program", on zastupa interese građana.


To će biti onda kada izađeš na izbore i glasaš za ,,narodnog poslanika,, imenom i prezimenom. Zaokružiš Gordanu a preskočiš Lutovca.Ali nažalost nije tako i ti se krećeš u okvirima fikcije i van realnosti.

Narodni poslanik nije nikakav "kandidat", on je narodni poslanik


Grešiš.

Gordana je prvo bila kandidat DS za narodnog poslanika a tek posle izbora je postala narodni poslanik i položila zakletvu.

Narodni poslanik ne zastupa "stranački program", on zastupa interese građana.


Pošto na izbornim listama glasaš za stranku samim tim glasaš za program te stranke koji je stranka artikulisala i izfiltrirala na nižem nivou uz saglasnost većine u stranci pa i kandidata za poslanika kao ,,istaknutu perjanicu tog programa,,.Glasači u programu prepoznaju svoj interes i glasaju za ponuđeno a ne za ,,klempave uši,, ili ,,kvantnu fiziku,,.

Ako ti se sviđa pojedinac a ostatak družine u stranci ne - logično je da postaviš sebi pitanje šta će Gordana među ostalima koji se ne sviđaju ni tebi ni njoj?

macak_tom macak_tom 10:20 08.02.2020

Re: Samo sažeto

highshalfbooze
Надаље је њена активност више уперена у правцу своје каријере, већ је видела себе у некој ЕУ канцеларији.

Principijelno me interesuje, da li je pogrešno ako se neko trudi da mi kao društvo ispunimo uslove i uđemo u EU, pa onda da stekne pravo mesta u EU kancelariji ili je pogrešno kada neko "deliveruje" državne resurse da bi neko lobirao lično da stekne mesto u EU kancelariji.
Nevezano uopšte za osobu iz naslova bloga.

Ako te baš principijelno interesuje, da se neko trudi to što ti navodiš, odavno bi napustio sprdnju od institucije u kojoj ostvaruje svoje trudove.
Samo na taj način se doprinosi tome.
Ostalo je sviranje kurcu, obmanjivanje neukih i pranje svoje savesti - ako je ima.
Dotična se od svih trudova, poprilično dobro potrudila za sebe - kao što i ovim manevrom pokušava.
A što i da ne pokuša - kada je mogao Čeda, Trivanka ... i razni drugi asovi, što ne bi mogla i ona.
Da nije možda gora od Čede?
Neko ko dve, tri decenije živi od politike u ovom nakaradnom sistemu se delegitimisao za bavljenje istom.
Neka se sada malo bavi fizikom i time doprinosi ravnopravnosti polova.
macak_tom macak_tom 10:22 08.02.2020

Re: Samo sažeto

denovo
Narodni poslanik nije nikakav "kandidat", on je narodni poslanik.
Narodni poslanik ne zastupa "stranački program", on zastupa interese građana.


To će biti onda kada izađeš na izbore i glasaš za ,,narodnog poslanika,, imenom i prezimenom. Zaokružiš Gordanu a preskočiš Lutovca.Ali nažalost nije tako i ti se krećeš u okvirima fikcije i van realnosti.

Narodni poslanik nije nikakav "kandidat", on je narodni poslanik


Grešiš.

Gordana je prvo bila kandidat DS za narodnog poslanika a tek posle izbora je postala narodni poslanik i položila zakletvu.

Narodni poslanik ne zastupa "stranački program", on zastupa interese građana.


Pošto na izbornim listama glasaš za stranku samim tim glasaš za program te stranke koji je stranka artikulisala i izfiltrirala na nižem nivou uz saglasnost većine u stranci pa i kandidata za poslanika kao ,,istaknutu perjanicu tog programa,,.Glasači u programu prepoznaju svoj interes i glasaju za ponuđeno a ne za ,,klempave uši,, ili ,,kvantnu fiziku,,.

Ako ti se sviđa pojedinac a ostatak družine u stranci ne - logično je da postaviš sebi pitanje šta će Gordana među ostalima koji se ne sviđaju ni tebi ni njoj?


Koncizno, jezgrovito, logično.
highshalfbooze highshalfbooze 10:35 08.02.2020

Re: Samo sažeto

To će biti onda kada izađeš na izbore i glasaš za ,,narodnog poslanika,, imenom i prezimenom. Zaokružiš Gordanu a preskočiš Lutovca.Ali nažalost nije tako i ti se krećeš u okvirima fikcije i van realnosti.


Osoba o kojoj govorimo je odrasla i svesna. Ako je odlučila da po svojoj savesti uradi nešto što će je dovesti do toga da ne bude na partijskoj listi, to je njen izbor.
A moj izbor je kao glasača da se setim da je zastupala interese građana, a ne partijske i da zaokružim njeno ime. Kao i da se setim da neka stranka nije zastupala interese građana i više nikada ne zaokružim nju na izborima.

Gordana je prvo bila kandidat DS za narodnog poslanika a tek posle izbora je postala narodni poslanik i položila zakletvu.


Jeste i do toga ju je doveo njed dotadašnji rad u stranci.
Ali se ne radi uopšte o tome šta je nekad bilo, već šta se sada dešava.

A sada se dešava da je problem gradonačelnika Šapca da izabere da bude gradonačelnik Šapca ili stranački aktivista.



Na njemu je izbor da li će da predstavlja građane Šapca ili neke telebane u partiji.
macak_tom macak_tom 10:41 08.02.2020

Re: Samo sažeto

highshalfbooze
To će biti onda kada izađeš na izbore i glasaš za ,,narodnog poslanika,, imenom i prezimenom. Zaokružiš Gordanu a preskočiš Lutovca.Ali nažalost nije tako i ti se krećeš u okvirima fikcije i van realnosti.


Osoba o kojoj govorimo je odrasla i svesna. Ako je odlučila da po svojoj savesti uradi nešto što će je dovesti do toga da ne bude na partijskoj listi, to je njen izbor.
A moj izbor je kao glasača da se setim da je zastupala interese građana, a ne partijske i da zaokružim njeno ime. Kao i da se setim da neka stranka nije zastupala interese građana i više nikada ne zaokružim nju na izborima.

Gordana je prvo bila kandidat DS za narodnog poslanika a tek posle izbora je postala narodni poslanik i položila zakletvu.


Jeste i do toga ju je doveo njed dotadašnji rad u stranci.
Ali se ne radi uopšte o tome šta je nekad bilo, već šta se sada dešava.

A sada se dešava da je problem gradonačelnika Šapca da izabere da bude gradonačelnik Šapca ili stranački aktivista.



Na njemu je izbor da li će da predstavlja građane Šapca ili neke telebane u partiji.

Kao što je tvoj izbor kao glasača da si zaključio da zastupa inerese građana, tako i ja zaključio da je dotična fenomenalno zastupala svoje interese.
Što i ovim manevrom čini!
Postaće ona omiljeni vučkov opozicionar.
Što bi Čeda bio izuzetak?
Jebote - ponekada se zapitam koliko je ljudima potrebno primera tih 'principijelnih' da shvate kako su ispali magarčine?!
highshalfbooze highshalfbooze 10:45 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Ako ti se sviđa pojedinac a ostatak družine u stranci ne - logično je da postaviš sebi pitanje šta će Gordana među ostalima koji se ne sviđaju ni tebi ni njoj?


Pa zar meni kao građaninu treba da se sviđa neko ko je u družini, a nije se udostojio ni jedan jedini put u ovom sazivu da obavlja svoju dužnost?

A da li će ta koju prozivaš ostati ili neće tamo gde je sada, to mene lično ne interesuje. Ja nisam član stranke.
freehand freehand 10:45 08.02.2020

Re: Samo sažeto

A sada se dešava da je problem gradonačelnika Šapca da izabere da bude gradonačelnik Šapca ili stranački aktivista.

Kakve veze ima "Gordana" sa Šapcem i mestom gradonačelnika?
highshalfbooze highshalfbooze 10:46 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Kao što je tvoj izbor kao glasača da si zaključio da zastupa inerese građana, tako i ja zaključio da je dotična fenomenalno zastupala svoje interese.


Ti glasaj za tebe, a ja ću da glasam za mene.
macak_tom macak_tom 10:51 08.02.2020

Re: Samo sažeto

highshalfbooze
Kao što je tvoj izbor kao glasača da si zaključio da zastupa inerese građana, tako i ja zaključio da je dotična fenomenalno zastupala svoje interese.


Ti glasaj za tebe, a ja ću da glasam za mene.

Ja glasati neću!
A onaj ko glasa - neka kasnije kusa sam to što je izglasao.
Ko ga jebe!
Ja ću glasati kada se bude glasalo onako kako glasaju ljudi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:53 08.02.2020

Re: Samo sažeto

A moj izbor je kao glasača da se setim da je zastupala interese građana

A moj izbor kao posmatrača je ona uspela sa te prevesla, da ti podvali rog za sveću, i da pomisliš da ona stvarno zastupa interese građana.
To pokušala i prošlo joj, kod nekih.
denovo denovo 10:54 08.02.2020

Re: Samo sažeto

A moj izbor je kao glasača da se setim da je zastupala interese građana, a ne partijske i da zaokružim njeno ime. Kao i da se setim da neka stranka nije zastupala interese građana i više nikada ne zaokružim nju na izborima.


Njeno ime ( Gordanino) nećeš moći da zaokružiš još uvek osim ako se pravila ne promene. Interesantno je šta ćeš da zaokružiš u odnosu na novonastalu situaciju.

Ali se ne radi uopšte o tome šta je nekad bilo, već šta se sada dešava.


Šta se sad dešava? Saznaćemo posle izbora kad se prebroji.
izgleda da se ne dešava ništa posebno.
freehand freehand 11:10 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Njeno ime ( Gordanino) nećeš moći da zaokružiš još uvek osim ako se pravila ne promene. Interesantno je šta ćeš da zaokružiš u odnosu na novonastalu situaciju.

Možda na listi nekih od dron-stranaka? Ili - zašto ne i listi uvaženih kandidata iz samog uvaženog SNS?
denovo denovo 11:16 08.02.2020

Re: Samo sažeto

A da li će ta koju prozivaš ostati ili neće tamo gde je sada, to mene lično ne interesuje. Ja nisam član stranke.


Bez veze je da se boriš za neka pravila tako što ćeš kršiti neka druga pravila. Bori se da promeniš pravila a ako ne uspeš ili se skloni ili ih prihvati i poštuj.

Sistem, pravila igre treba da se uspostave i da funkcionišu. Sistem treba usavršavati,popravljati,menjati. To što je ona uradila je miniranje sistema - kakvog takvog.

Ponavljam ali poučno je.

angie01 angie01 11:23 08.02.2020

Re: Samo sažeto

ne znam kako vama, al meni nesto zloslutno zvuci iznenadna krlova odbrana svoje nekadasnje stranacke koleginice, sa kojom se u vreme "zajednistva" nije bas nesto mirisao, barem po onome sto je moglo da se vidi iz dalekih redova.
freehand freehand 11:26 08.02.2020

Re: Samo sažeto

angie01
ne znam kako vama, al meni nesto zloslutno zvuci iznenadna krlova odbrana svoje nekadasnje stranacke koleginice, sa kojom se u vreme "zajednistva" nije bas nesto mirisao, barem po onome sto je moglo da se vidi iz dalekih redova.

Šta je tu, u stvari, čudno?
Milan Novković Milan Novković 11:27 08.02.2020

Re: Samo sažeto

denovo
A da li će ta koju prozivaš ostati ili neće tamo gde je sada, to mene lično ne interesuje. Ja nisam član stranke.


Bez veze je da se boriš za neka pravila tako što ćeš kršiti neka druga pravila. Bori se da promeniš pravila a ako ne uspeš ili se skloni ili ih prihvati i poštuj.

Sistem, pravila igre treba da se uspostave i da funkcionišu. Sistem treba usavršavati,popravljati,menjati. To što je ona uradila je miniranje sistema - kakvog takvog.

Ponavljam ali poučno je.


Oliver Stone ja stvarno poučan i svaka mu čast na toj kombinaciji uspeha pa onda posebno hrabrosti da ga iskoristi za dobro ljudi.

Samo to što on priča uopšte nije u iole značajnoj slozi sa ovim što pišeš u komentaru, što je samo zdrava teorija.

Zdrava praksa skoro po pravilu u mnogim državama podrazumeva promenljiva miniranja delova sistema.

Nezdravi sistemi su itekako u stanjima ravnoteže definisanim i održavanim koherentnim skupovima pravila.

Neka od tih pravila služe i za podizanje otpornosti sistema na promene koje nisu u interesu onima koji iz sistema najviše izvlače, pljačkaju, ubijaju i razaraju po svetu, u sistemu koji je fokus stonove kritike.
Milan Novković Milan Novković 11:37 08.02.2020

Re: Samo sažeto

freehand
angie01
ne znam kako vama, al meni nesto zloslutno zvuci iznenadna krlova odbrana svoje nekadasnje stranacke koleginice, sa kojom se u vreme "zajednistva" nije bas nesto mirisao, barem po onome sto je moglo da se vidi iz dalekih redova.

Šta je tu, u stvari, čudno?

Ja sam baš nestrpljiv da se sinhronišem sa stanjem tamo i naučim od vas što više znate šta je način, ali iskreno i realno, ne nu smislu da vi niste teoretski iskreni, nego iskreno i realno u smislu mogućeg i praktičnog u što kraćem vremenskom periodu, pa sve moderirano mogućim pravljenjem štete usput.

Šta je način, ili više njih, da se trulež zaustavi u najkraćem vremenu, i koje je to vreme, vremena, podešeno realnom štetom koja bi se pravila ako bi se birali razni putevi, i da Srbija dobije koliko-toliko zdrav politički sistem.

Meni, iskreno, i jesam optimista, 20+ godina nije pravi odgovor.
st.jepan st.jepan 11:38 08.02.2020

Re: Samo sažeto

A sada se dešava da je problem gradonačelnika Šapca da izabere da bude gradonačelnik Šapca ili stranački aktivista.





ŠABAC MORA PASTI!




freehand freehand 11:47 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Šta je način, ili više njih, da se trulež zaustavi u najkraćem vremenu, i koje je to vreme, vremena, podešeno realnom štetom koja bi se pravila ako bi se birali razni putevi, i da Srbija dobije koliko-toliko zdrav politički sistem.

"Promena sistema" je vrlo čest a pogrešan izraz za opis onoga što treba učiniti. No da ne zalazim u teoriju, precizan opis stanja u Srbiji je da sistem ne postoji.
Ono što postoji je samovlašće jednog čoveka okruženog gomilom polusveta u svakom smislu, potkupljenih i zastrašenih pretorijanaca po piramidi na dole kojoj je dato da otima i zlumćari tačno onoliko koliko kome po toj piramidalnoj hijerarhiji pripada.
Nema tužilaštva, nema suda, nema medija, nema poslanika, nema guvernera, nema predsednika vlade, nema ministara.
Sve je samo jedan - Moloh. vučić. Uzmi bilo koje novine, pročitaj naslove na tri strane. Dakle bilo koje, ne nužno ni režimske ni antirežimske, svake će inteligentnom čoveku dati istu sliku samo sa suprotnim vrednosnim predznakom u prezentaciji.
Šta je način? Prvo - ponovno uspostavljanje osnova demokratije, slobode i pravnog sistema.
Kako?
Pritiskom, pritiskom, pritiskom. Bojkot je pritisak i za sad daje fenomenalne rezultate, bar meni potpuno neočekivane da se tim putem krene. Oslobode li se mediji bar delimično - ne da opozicija bude predstavljena već da ISTINA izađe i ćelije i ugleda svetlost dana - neće dugo trajati.
A sve posle je na građanima. Ne može se stati u stranu i sve prepustiti političarima a onda kukati i režati kako su sve sjebali. Ne završavaju se građanske dužnosti samo izlaskom na izbore.
No to je već druga lekcija, da ne preskačemo za sada.
mariopan mariopan 11:50 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Grešiš!

Da, sada je tako i ja mislim da se to mora promeniti. Ovaj deo:

Glasanje se vrši zaokruženjem rednog broja ispred naziva izborne liste za koju se glasa. Glasa se, dakle, za izborne liste, a ne za konkretnog kandidata na izbornoj listi. Birač može da glasa samo za jednu izbornu listu sa glasačkog listića.


Glasanjem za izborne liste a ne za konkretnog kandidata dobili smo sistem u kome je kandidat odgovoran stranki a ne gradanima, što je naopako, a vidimo i do čega nas je dovelo.

Do toga da kandidat zapravo u Skupstini zastupa i radi za interese svoje stranke, da uglavnom mora da ćuti i ne talasa dok ne dobije instrukcije "odozgo", do imbecilnog poslušničkog, podaničkog ponašanja prema vođi stranke, što uglavnom svi rade da bi zadržali lične privilegije.

Do toga da se u Skupštini ponašaju potpuno neodgovorno i za to ne trpe nikakve posledice dok ne padnu sa vlasti prirodnim putem, sledećim izborima, a za to vreme, takvim "radom", svi duboko svesni štete koju prave jer nisu neškolovani ni glupi, nikome osim svojoj partiji ne odgovaraju i ne snose posledice makar koliku štetu da naprave drzavi i narodu koji tobože predstavljaju?

Kada budemo birali kandidate koji će odgovarati svojim biračima biće mnogo lakše izabrati onog ko bi se trudio da uradi makar deo posla za dobrobit zemlje i naroda koji ga je izabrao a ne za dobrobit stranke i Vođe im, i klike oko njega, kao sto smo imali i imamo sada.
mariopan mariopan 11:59 08.02.2020

Re: Samo sažeto

angie01
ne znam kako vama, al meni nesto zloslutno zvuci iznenadna krlova odbrana svoje nekadasnje stranacke koleginice, sa kojom se u vreme "zajednistva" nije bas nesto mirisao, barem po onome sto je moglo da se vidi iz dalekih redova.

Ako je Krle brani onda je ugasila političku sveću sa oba kraja. Onda će biti u pravu huči, sa komentarima gore?
mariopan mariopan 12:03 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Meni, iskreno, i jesam optimista, 20+ godina nije pravi odgovor.

Nemamo toliko vremena.
angie01 angie01 12:04 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Šta je tu, u stvari, čudno?


nista- to mi je najveci strah.
cassiopeia cassiopeia 12:14 08.02.2020

Re: Samo sažeto

. Oslobode li se mediji bar delimično - ne da opozicija bude predstavljena već da ISTINA izađe i ćelije i ugleda svetlost dana - neće dugo trajati.


Da podvučem.
aureus aureus 12:27 08.02.2020

Re: Samo sažeto

freehand
Ne može se stati u stranu i sve prepustiti političarima a onda kukati i režati kako su sve sjebali. Ne završavaju se građanske dužnosti samo izlaskom na izbore.
No to je već druga lekcija, da ne preskačemo za sada.

Pravo zboriš, Freehande.
Ali to je lekcija koja nikako da se nauči.

Predlažem stoga promjenu plana i programa i da se taj predmet ubaci na prvu godinu.
Milan Novković Milan Novković 12:29 08.02.2020

Re: Samo sažeto

freehand

Razumem sve, većinu sam i znao, zvuči logično.

Al sad, emocije, nagle, burne i složene već, metafore i ostalo na stranu, ja sam bio ubeđen da Gordana kod svih nas zaslužuje "benefit of the doubt" (pažljivo slušanje i pokušavanje da se razume bez obzira na naša mišljenja) - šta bi bili razlozi gordaninih poteza?

I da li je SNS sistem moguće podriti iznutra, efikasnije i brže nego spolja?
docsumann docsumann 12:30 08.02.2020

Re: Samo sažeto

macak_tom
highshalfbooze
Kao što je tvoj izbor kao glasača da si zaključio da zastupa inerese građana, tako i ja zaključio da je dotična fenomenalno zastupala svoje interese.


Ti glasaj za tebe, a ja ću da glasam za mene.

Ja glasati neću!
A onaj ko glasa - neka kasnije kusa sam to što je izglasao.
Ko ga jebe!
Ja ću glasati kada se bude glasalo onako kako glasaju ljudi.


možda je ovo dobra primjer principa. držati se nečeg što zapravo nema uticaj ninašta
mariopan mariopan 12:33 08.02.2020

Re: Samo sažeto

freehand
Šta je način, ili više njih, da se trulež zaustavi u najkraćem vremenu, i koje je to vreme, vremena, podešeno realnom štetom koja bi se pravila ako bi se birali razni putevi, i da Srbija dobije koliko-toliko zdrav politički sistem.

"Promena sistema" je vrlo čest a pogrešan izraz za opis onoga što treba učiniti. No da ne zalazim u teoriju, precizan opis stanja u Srbiji je da sistem ne postoji.
Ono što postoji je samovlašće jednog čoveka okruženog gomilom polusveta u svakom smislu, potkupljenih i zastrašenih pretorijanaca po piramidi na dole kojoj je dato da otima i zlumćari tačno onoliko koliko kome po toj piramidalnoj hijerarhiji pripada.
Nema tužilaštva, nema suda, nema medija, nema poslanika, nema guvernera, nema predsednika vlade, nema ministara.
Sve je samo jedan - Moloh. vučić. Uzmi bilo koje novine, pročitaj naslove na tri strane. Dakle bilo koje, ne nužno ni režimske ni antirežimske, svake će inteligentnom čoveku dati istu sliku samo sa suprotnim vrednosnim predznakom u prezentaciji.
Šta je način? Prvo - ponovno uspostavljanje osnova demokratije, slobode i pravnog sistema.
Kako?
Pritiskom, pritiskom, pritiskom. Bojkot je pritisak i za sad daje fenomenalne rezultate, bar meni potpuno neočekivane da se tim putem krene. Oslobode li se mediji bar delimično - ne da opozicija bude predstavljena već da ISTINA izađe i ćelije i ugleda svetlost dana - neće dugo trajati.
A sve posle je na građanima. Ne može se stati u stranu i sve prepustiti političarima a onda kukati i režati kako su sve sjebali. Ne završavaju se građanske dužnosti samo izlaskom na izbore.
No to je već druga lekcija, da ne preskačemo za sada.


Da se složim sa analizom. Opisuješ katastrofu a ja baš napisah da nemamo toliko vremena, misleći na to isto.

Bojkot je dobro prodrmao kavez vlasti pa i međunarodne mešetare izvukao iz učmalisti, što govori da je to pravi način borbe.

Izlazak na ovakve izbore je van pameti. Ko god ima trunku samopoštovanja i dostojanstva ne sme da pristane da igra u kolu u kome pravila postavlja ili menja kako mu se ćefne jedan čovek.

Ja sam za bojkot ali čitam i argumente protiv. Dati su kao analiza koristi i štete od bojkota, nisu zlonamerni pa ih zato čitam kao dobronamerne opomene šta može da pođe po zlu. Ništa ne sme da pođe po zlu jer ako ovo ne uspe, iskreno verujem da drugu šansu skoro nećemo imati, i ako je dobijemo, ikada, neće imati šta da se popravlja.

macak_tom macak_tom 12:46 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Milan Novković
freehand
angie01
ne znam kako vama, al meni nesto zloslutno zvuci iznenadna krlova odbrana svoje nekadasnje stranacke koleginice, sa kojom se u vreme "zajednistva" nije bas nesto mirisao, barem po onome sto je moglo da se vidi iz dalekih redova.

Šta je tu, u stvari, čudno?

Ja sam baš nestrpljiv da se sinhronišem sa stanjem tamo i naučim od vas što više znate šta je način, ali iskreno i realno, ne nu smislu da vi niste teoretski iskreni, nego iskreno i realno u smislu mogućeg i praktičnog u što kraćem vremenskom periodu, pa sve moderirano mogućim pravljenjem štete usput.

Šta je način, ili više njih, da se trulež zaustavi u najkraćem vremenu, i koje je to vreme, vremena, podešeno realnom štetom koja bi se pravila ako bi se birali razni putevi, i da Srbija dobije koliko-toliko zdrav politički sistem.

Meni, iskreno, i jesam optimista, 20+ godina nije pravi odgovor.

Eeeee, Milane!
Što bi rekla stara narodna - i baka bi, sine!
Dakle, evo ti najkraći mogući opis.
Mi smo u takvim govnima da to ne može ni da se opiše.
Medecina za ovo još nije pronašla lek.
Jedina nada je da se ovo samo od sebe uruši - jer takve nakaradne tvorevine nije postojalo do sada na kugli zemaljskoj.
Nadam se da ti je sada jasnije.
macak_tom macak_tom 12:55 08.02.2020

Re: Samo sažeto

docsumann
macak_tom
highshalfbooze
Kao što je tvoj izbor kao glasača da si zaključio da zastupa inerese građana, tako i ja zaključio da je dotična fenomenalno zastupala svoje interese.


Ti glasaj za tebe, a ja ću da glasam za mene.

Ja glasati neću!
A onaj ko glasa - neka kasnije kusa sam to što je izglasao.
Ko ga jebe!
Ja ću glasati kada se bude glasalo onako kako glasaju ljudi.


možda je ovo dobra primjer principa. držati se nečeg što zapravo nema uticaj ninašta

To ti ne možeš da budeš siguran!
mariopan mariopan 13:14 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Al sad, emocije, nagle, burne i složene već, metafore i ostalo na stranu, ja sam bio ubeđen da Gordana kod svih nas zaslužuje "benefit of the doubt" (pažljivo slušanje i pokušavanje da se razume bez obzira na naša mišljenja) - šta bi bili razlozi gordaninih poteza?



Ja upravo to pokušavam da uradim, da pažljivo slušam i razumem, mada je i meni nerazumljivo štošta pa zato u sebi nalazim sva ljudska, nezlonamerna opravdanja za njen postupak, sve dok mi vreme ili neki njen potez ne kažu drugačije.

da li je SNS sistem moguće podriti iznutra, efikasnije i brže nego spolja?


To je sistem baziran na pohlepi.

Urušavanje iznutra može da se desi i desiće se samo ako nestane goriva koje je neprekudno hrani - sistemske korupcije u kojoj je svako od poslednjeg bota, sendvičara, do vrha stranke, poslanika u Skupstini, novinara koji pišu hvalospeve takvoj vlasti, vlasnika medija koji .....da ne nabrajam dalje?

Neko se prodao za sendvič, neko za "posao" gde ne radi nista ali ima platu, neko za funkciju i privilegije, neko za pare, grdne pare....dok je neko samo prestrašen i zato ćuti, jer sila Boga ne moli a ovi su silni i besprizorni....

To će sve noktima i zubima da brani svoje privilegije, ne Vučića ni SNS, nema tu ljubavi ni malo, samo pohlepa ih drzi zajedno.

Budu li mediji oslobođeni neće nam nista drugo trebati. Onda neka glasa ko hoće i za koga hoće, samo to moze da nas oslobodi.
docsumann docsumann 13:22 08.02.2020

Re: Samo sažeto

macak_tom
docsumann
macak_tom
highshalfbooze
Kao što je tvoj izbor kao glasača da si zaključio da zastupa inerese građana, tako i ja zaključio da je dotična fenomenalno zastupala svoje interese.


Ti glasaj za tebe, a ja ću da glasam za mene.

Ja glasati neću!
A onaj ko glasa - neka kasnije kusa sam to što je izglasao.
Ko ga jebe!
Ja ću glasati kada se bude glasalo onako kako glasaju ljudi.


možda je ovo dobra primjer principa. držati se nečeg što zapravo nema uticaj ninašta

To ti ne možeš da budeš siguran!


pa, što se tiče uticaja individualnog čina glasanja na konačni rezultat izbora, mogu prilično
freehand freehand 14:19 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Milan Novković
freehand

Razumem sve, većinu sam i znao, zvuči logično.

Al sad, emocije, nagle, burne i složene već, metafore i ostalo na stranu, ja sam bio ubeđen da Gordana kod svih nas zaslužuje "benefit of the doubt" (pažljivo slušanje i pokušavanje da se razume bez obzira na naša mišljenja) - šta bi bili razlozi gordaninih poteza?

I da li je SNS sistem moguće podriti iznutra, efikasnije i brže nego spolja?

Prvo, nikad nisam bio naročiti ljubitelj političkog, a bogami ni blogerskog - lika i dela Gordane Čomić. To ne znači da je ne poštujem ali se u mnogome sa njenim nastupom ne slažem.
Što se konkretne situacije tiče - pažljivo preslušaj Lutovca. Mislim da je o toj situaciji sve rekao, a nije naše da Čomički dajemo kredite.
Ako te interesuje moj lični stav - u situacijiu kojoj smo a koju sam pokušao da lapidarno opišem svaka saradnja sa režimom udarac je na slobodu i demokratiju i na osnovne interese ove države i njenih građana.
Priča o nekakvim principima i tome da je procenat žena u skupštini iznad borbe za temelj građanskog društva je težak bulšit koji može da kupi samo neko bez poslovne sposobnosti, da budem nežan u izrazu. Ne znam šta joj je motiv, ali ja bih se, na njenom mestu, osećao potpuno posranim da me Aleksandar Martinović nazove "uvaženom gospođom". Kao ono kad je Maja Gojković Brnabićku nazvala "našom Anom".
I to izgleda ima istu putanju.
Da vidimo sad na kojoj ćemo funkciji za tri meseca zateći "uvaženu gospođu".
denovo denovo 15:18 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Samo to što on priča uopšte nije u iole značajnoj slozi sa ovim što pišeš u komentaru, što je samo zdrava teorija.


Jeste samo je teško to objasniti iz vizure balkanskog ludila savremenicima i puku ,,your little cabbage,, presvetle mama Lilibet. Stoun jeste poučan ali je u pravu samo u jednom delu - sistem te uvek dobije i sam možeš teško protiv. Gordana je sama za sada u ovoj priči (bar tako izgleda na prvi pogled) a kad radiš nešto sam - radiš isključivo za ,,sebe i svoja gladna usta,,. I to je sa aspekta života,homeostaze i inteligencije ok.
Cela priča i njeni amandmani su smejurija. Valjda se borimo za princip da biramo najsposobnije,najpametnije etc bez obzira na pol,boju ili šta već. Ako ispunjavaju prave kriterijume zašto uslovljavati broj žena ili muškaraca u sastavu parlamenta? Neka bude 100% žena u parlamentu ako trenutak tako filtrira. Borba protiv diskriminacija na ovaj način je već sama po sebi diskriminacija logike i zdravog razuma.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:47 08.02.2020

Re: Samo sažeto

- sistem te uvek dobije i sam možeš teško protiv. Gordana je sama za sada u ovoj priči (bar tako izgleda na prvi pogled) a kad radiš nešto sam - radiš isključivo za ,,sebe i svoja gladna usta,,.


Ili, kako kažu Bibijevci ovde za nepodržavanje tvog šefa sadašnjeg, "velikog predsednika": "Ako si sam ostaješ pozadi i izvan stroja."
highshalfbooze highshalfbooze 18:01 08.02.2020

Re: Samo sažeto

denovo

Bez veze je da se boriš za neka pravila tako što ćeš kršiti neka druga pravila. Bori se da promeniš pravila a ako ne uspeš ili se skloni ili ih prihvati i poštuj.


Koja pravila ja kršim? O čemu govoriš?

U prvom komentaru sam citirao zakletvu koju narodni poslanici daju i zaklinju se da će služiti građanima Srbije, istini i pravdi, a ne da će služiti stranci kao što ti kažeš.
A ti se bori i promeni zakon kako bi narodni poslanici služili strankama.
Stvarno mi nije jasno kako neko može da ne razume tekst zakletve koju daju narodni poslanici. Zaista je jednostavan i vrlo jasan.

denovo denovo 18:52 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Koja pravila ja kršim? O čemu govoriš?


Ko govori o tebi?
Gordana krši partijsku disciplinu i ta pravila boreći se za nova pravila u broju poslanica u parlamentu.Na nju sam mislio.
milisav68 milisav68 20:04 08.02.2020

Re: Samo sažeto

highshalfbooze
denovo

Bez veze je da se boriš za neka pravila tako što ćeš kršiti neka druga pravila. Bori se da promeniš pravila a ako ne uspeš ili se skloni ili ih prihvati i poštuj.


Koja pravila ja kršim? O čemu govoriš?

U prvom komentaru sam citirao zakletvu koju narodni poslanici daju i zaklinju se da će služiti građanima Srbije, istini i pravdi, a ne da će služiti stranci kao što ti kažeš.
A ti se bori i promeni zakon kako bi narodni poslanici služili strankama.
Stvarno mi nije jasno kako neko može da ne razume tekst zakletve koju daju narodni poslanici. Zaista je jednostavan i vrlo jasan.


Ljudi, jel vi znate koji je izborni sistem u Srbiji?

Postoje većinski i proporcijalni.

Većinski - glasa se za poslanike (imena).

Proporcijalni - glasa se za listu.

U prvom slučaju je poslanik vlasnik mandata, a u drugom lista/partija.

I to nema veze sa zakletvom.

U Srbiji je proporcijalni izborni sistem, iz toga sledi da je lista/partija vlasnik mandata, pa tako DS može da kaže - Gordana Čomić nije više poslanik.

A verovatno neće, pošto će izbori da budu za nekih dva meseca.

Da podsetim samo na pokušaj Đinđića da (u ime DOS-a) ukine mandate DSS-u, ali je to bilo malo komplikovanije pošto su bile u pitanju partije i koalicioni predizborni sporazum, kao i da je nosilac liste bio Koštunica.

Pa se to vuklo po sudu, dok nisu ubili Đinđića, i raspisali novi izbori.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:09 08.02.2020

Re: Samo sažeto

U Srbiji je proporcijalni izborni sistem, iz toga sledi da je lista/partija vlasnik mandata, pa tako DS može da kaže - Gordana Čomić nije više poslanik.


Ne sledi.
Za to je postojao mehanizam blanko ostavki, ali je to ukinuto.

highshalfbooze highshalfbooze 20:24 08.02.2020

Re: Samo sažeto

denovo
Koja pravila ja kršim? O čemu govoriš?


Ko govori o tebi?
Gordana krši partijsku disciplinu i ta pravila boreći se za nova pravila u broju poslanica u parlamentu.Na nju sam mislio.


Izvinjavam se, nisam razumeo tako.
milisav68 milisav68 20:55 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Ne sledi.
Za to je postojao mehanizam blanko ostavki, ali je to ukinuto.

A-ha, promaklo mi to.

Znači cirkus je kompletan.

Imamo mutant sistem, gde se mešaju većinski i proporcijallni, a u stvari je predsednički, iako predsednik zvanično ima veoma malo ovlašćenja.

Idealna podloga za bezakonje koje nam se dešava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Znači cirkus je kompletan.


Kompletan.
Objašnjenje suda koji je to tako protumačio cirskus pravi još kompletnijim.

Kažu, ako bi stranke mogle da menjaju poslanike, one bi time mogle da izmene rezultate izbora, tj da bi takav parlament, sa izmenjenim poslanicima, bio različit od onoga za koji su građani glasali.

A ako polsanici za kintu pređu iz recimo, monarhističke stranke u republikansku, to valjda nije izmenjen parlament.

Ja lako mogu da nađem logiku u Đinđićevom potezu sa poslanicima DSSa, ali nikako da je uhvatim kako to da je ok kad neko, preletom, jednoj stranci oduzme mandat i da ga drugoj, pa prva ima manje, a druga više mandata nego što su joj građani dali.
maliperica maliperica 21:21 08.02.2020

Re: Samo sažeto

hoochie coochie man

Ja lako mogu da nađem logiku u Đinđićevom potezu sa poslanicima DSSa, ali nikako da je uhvatim kako to da je ok kad neko, preletom, jednoj stranci oduzme mandat i da ga drugoj, pa prva ima manje, a druga više mandata nego što su joj građani dali.


Ako nastaviš da tražiš logiku u delovanju političkih stranaka u kojem nema nikakvih principa osim osnovnog koji je težnja ka moći, biću slobodan da zaključim da je razumevanje politike van tvog dometa.
A - ne bih to želeo.


milisav68 milisav68 21:31 08.02.2020

Re: Samo sažeto

Ja lako mogu da nađem logiku u Đinđićevom potezu sa poslanicima DSSa,

Pa da, jer ako zakon kaže lista je vlasnik mandata, onda je sve jasno.

Sve ostalo je špekulacija.

Ko će da dokaže da su glasači glasali za nosioca liste ili protiv SPS-a/Miloševića.

Što se u suštini i desilo, barem je tako bilo u mom okruženju.
ali nikako da je uhvatim kako to da je ok kad neko, preletom, jednoj stranci oduzme mandat i da ga drugoj, pa prva ima manje, a druga više mandata nego što su joj građani dali.

Da, u proporcijalnom izbornom sistemu, koji je aktuelan u Srbiji.

U suštini nema odgovornosti, nema kazne, a nama svaki put rastu uši kad treba da izađemo na birališta.

Otud bojkot/ne-bojkot, cenzus 3%, žene 40%, a za dalje - čuće se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 08.02.2020

Re: Samo sažeto


maliperica
hoochie coochie man

Ja lako mogu da nađem logiku u Đinđićevom potezu sa poslanicima DSSa, ali nikako da je uhvatim kako to da je ok kad neko, preletom, jednoj stranci oduzme mandat i da ga drugoj, pa prva ima manje, a druga više mandata nego što su joj građani dali.


Ako nastaviš da tražiš logiku u delovanju političkih stranaka u kojem nema nikakvih principa osim osnovnog koji je težnja ka moći, biću slobodan da zaključim da je razumevanje politike van tvog dometa.
A - ne bih to želeo.




Milsiš na onu mudrost, ma kakve stranke, kakva politika, sve je to isto, nema tu principa, samo se glože oko vlasti?
To je priznajem, veoma duboko razumevanje same suštine politike.
gedza.73 gedza.73 08:57 09.02.2020

Re: Samo sažeto

milisav68
Većinski - glasa se za poslanike (imena).
Proporcijalni - glasa se za listu.

u proporcijalnom izbornom sistemu, koji je aktuelan u Srbiji.
U suštini nema odgovornosti, nema kazne, a nama svaki put rastu uši kad treba da izađemo na birališta.

demokratsku vlast su 2012. bojkotovali glasači. Tad su apsinenti nazivani svakojakim pogrdnim imenima a danas ih isti političari (mislim čak i pod istim izbornim uslovima po kojima su se odigravali dosadašnji izbori od medijskih zakona preko populizma političara do izbornih pravila poput nesređenih biračkih spiskova) nazivaju izdajnicima, saradnicima režima ukoliko ne bojkotuju izbore...

Ipak da nije bilo ovog bojkota neke stvari se ne bi promenile nego bi bile daleko gore.
Daleko veći problem je što opozicioni političari nisu izvukli nikakve pouke iz činjenice zašto su ih demokratski glasači bojkotovali na izborima 2012.


A srž svega je ovo što si ti napisao u vezi proporcionalnog i većinskog sistema.
Zašto opozicija ne bi dokazala svoju doslednost za demokratiju, ukidanje partokratije, bolje društvo zalaganjem za promenu proporcionalnog u većinski?

ovako politička scena deluje otužno poput dve konkurentske firme koje na tržištu (sa promenljivim uspehom na tržištu) nude svoju bofl robu time što opanjkavaju konkurenciju (često mafijaškim metodama) ali ni jedna ne želi da napravi kvalitetan proizvod. Pošto joj ne odgovara.


freehand freehand 09:10 09.02.2020

Re: Samo sažeto

A srž svega je ovo što si ti napisao u vezi proporcionalnog i većinskog sistema.


Nema istine bez eksperta.
maliperica maliperica 09:32 09.02.2020

Re: Samo sažeto

hoochie coochie man

maliperica
hoochie coochie man

Ja lako mogu da nađem logiku u Đinđićevom potezu sa poslanicima DSSa, ali nikako da je uhvatim kako to da je ok kad neko, preletom, jednoj stranci oduzme mandat i da ga drugoj, pa prva ima manje, a druga više mandata nego što su joj građani dali.


Ako nastaviš da tražiš logiku u delovanju političkih stranaka u kojem nema nikakvih principa osim osnovnog koji je težnja ka moći, biću slobodan da zaključim da je razumevanje politike van tvog dometa.
A - ne bih to želeo.




Milsiš na onu mudrost, ma kakve stranke, kakva politika, sve je to isto, nema tu principa, samo se glože oko vlasti?
To je priznajem, veoma duboko razumevanje same suštine politike.

Ma ne, ma-ma.

Nego interes i težnja ka moći .
To je princip svih principa.
I svako ne /razumevanje polazi od njega.
I nisu svi isti. Neki su loši, a neki malo manje.
Dobri su retki i brzo se podave.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana