Život

Gordana Čomić

Spiridon RSS / 07.02.2020. u 10:42

 

Pokusacu sto sazetije da obuhvatim kompletnu pricu.

Moji politicki stavovi se nikada nisu poklapali sa stavovima vecine u Srbiji. Tu ukljucujem cak i ovaj blog, tviter i td. Jednostavno sam uvek bio u manjini.

Gledam kako pljuju Gordanu Comic na tviteru i  razmisljam kako sam sretan sto vec duze vreme ne delim vazduh sa tim ljudima.

Gordanu sam licno upoznao pre vise godina i posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji. U sustini ja znam u cemu je fora. Nije Gordanin zivot skupstina i sav taj smrad koji se tamo oseca, nisu to ni gluperde koji zagadjuju sajber prostore vec su to njena porodica i prijatelji za koje sigurno znam da je iskreno vole.

I trebaju. Imaju za to mnogo razloga. 



Komentari (869)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 16:45 08.02.2020

izvinjavam se ako je ovo naivno,

prosto nemam iskustva sa strankama- hocu reci, ovo sto cu izneti mi svakako nije blisko i nikada ne bih mogla da se regrutujem izmedju ostalog i zbog toga-

stranke imaju neke svoje platforme, programe, oko kojih se okupilo clanstvo i kada dodju izbori, oni ih gradjanima predstave u kampanjama i onda gradjani glasaju za ono sta im se svidja....znaci, ta neka mesta u vlasti, skupstini, dobiju na osnovu toga sto su kao clanovi odredjene opcije bili izglasani,

u ovom slucaju je ds potpisao/dogovorio se, izmedjuostalog sa svojim pristalicama, jer bez njih je njihovo postojanje besmisleno, odluku o bojkotu,...i kakve sada hrabre, odlucne i korisne poteze ovog tipa moze/treba da povuce bilo koji clan, a da to ima nekog smisla, narocito ako steti samo stranci,

narocito ako je objasnjeno, da ce taj zakon svakako biti izglasan za cetiri godine, najmanje zbog tog predlozenog amandmana, nego jer se tako trazi od spolja,...

znaci, vazi, ne slazem se sa odlukama svoje stranke, pomocu koje sam i obezbedila sve pozicije i statuse kroz ovih 25 godina, onda lepo istupim i kazem, ne slazem se sa tim, ja bih ovako,...i krenem svojim putem...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:32 08.02.2020

Re: izvinjavam se ako je ovo naivno,

angie01


narocito ako je objasnjeno, da ce taj zakon svakako biti izglasan za cetiri godine, najmanje zbog tog predlozenog amandmana, nego jer se tako trazi od spolja,...

znaci, vazi, ne slazem se sa odlukama svoje stranke, pomocu koje sam i obezbedila sve pozicije i statuse kroz ovih 25 godina, onda lepo istupim i kazem, ne slazem se sa tim, ja bih ovako,...i krenem svojim putem...


Svakako ima veći prospekt uspeha u Vladi da plasira svoje ideje, a ne protiv nje. Drugo, ako Vučić ostvari istorijsko "njet", Srbiji postaje otvoren put ka EU. A pošto se DS raspala kao protestantizam posle Reformacije, ko zna, možda se iz njenih žena izrodi i neka buduća vlast, u eri posle Evropskog oca nacije, Našeg Aleksandra.
angie01 angie01 17:52 08.02.2020

Re: izvinjavam se ako je ovo naivno,

Svakako ima veći prospekt uspeha u Vladi da plasira svoje ideje, a ne protiv nje.


kraj vica.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:34 08.02.2020

Re: izvinjavam se ako je ovo naivno,

angie01


kraj vica.


New Age - one g-ment, you're either in it, or stay behind. Нешто слично ми нека Бибијева биготуша рекла пре неки дан, узгред, помињући Нашег Александра као "the Great President"-a.
angie01 angie01 19:42 08.02.2020

Re: izvinjavam se ako je ovo naivno,

Srks,

u nasem parlamentu nije prosao ni zarez od bilo kog amandmana, ni dopune, ni zrno od strane opozicije, glasa se na dirigentsku palicu sns, tj na majino zvonce, tako da tu nema nikakve price o principijanoj borbi, nego, eventualno o dogovoru,...s obzirom sa koje strane stizu pohvale, a sa koje su do skora dolazile samo pogrde.

pri tome, u videu koji sam postavila, stoji objasnjenje da ove uoste nije nista hitno, a ni sporno- jer je trazeno od spolja, tako da je ovo samo predstava pravednika.

a ono, najspornije, da u zemlji u kojoj apsolutno nista ne funkcionise, ni sudstvo, ni zdravsstvo, ni skolstvo, ljudi su strasno siromasni, mladi beze, divljaju korupcija, kriminal, siledzijstvo,...dodaj na listu, mrzi me da kucam, a znas sta hocu da kazem,...najedamput je najvazniji taj amandman, kano klisurina, iako se ovakvim iskorakom izneveruje dogovor i sa sopstvenom partijom i sa gradjanima zbog kojih si uopste tu,...pa hebigica.

mariopan mariopan 20:52 08.02.2020

Re: izvinjavam se ako je ovo naivno,

...pa hebigica.

Moderacijaaaa, Anđa psuje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:21 09.02.2020

Re: izvinjavam se ako je ovo naivno,

angie01
Srks,

u nasem parlamentu nije prosao ni zarez od bilo kog amandmana, ni dopune, ni zrno od strane opozicije, glasa se na dirigentsku palicu sns, tj na majino zvonce, tako da tu nema nikakve price o principijanoj borbi, nego, eventualno o dogovoru,...s obzirom sa koje strane stizu pohvale, a sa koje su do skora dolazile samo pogrde.

pri tome, u videu koji sam postavila, stoji objasnjenje da ove uoste nije nista hitno, a ni sporno- jer je trazeno od spolja, tako da je ovo samo predstava pravednika.

a ono, najspornije, da u zemlji u kojoj apsolutno nista ne funkcionise, ni sudstvo, ni zdravsstvo, ni skolstvo, ljudi su strasno siromasni, mladi beze, divljaju korupcija, kriminal, siledzijstvo,...dodaj na listu, mrzi me da kucam, a znas sta hocu da kazem,...najedamput je najvazniji taj amandman, kano klisurina, iako se ovakvim iskorakom izneveruje dogovor i sa sopstvenom partijom i sa gradjanima zbog kojih si uopste tu,...pa hebigica.



Pa-a, to i ja pričam Bibijevkama, a one meni "beware not to stay behind" - ozbiljno za'ebata pretnja uzev u obzir da mi je 65 odsto biza sa 35 odsto Srba.
freehand freehand 17:17 08.02.2020

Maja Gojković

... napisala pesmu u prozi o Gordani Čomić.
ivana23 ivana23 17:34 08.02.2020

***

mariopan mariopan 18:05 08.02.2020

Re: ***

ivana23
Kaži Tibi na TW

Pozdrav Ivana
ivana23 ivana23 20:26 08.02.2020

Re: ***

Pozdrav Mariopan
mariopan mariopan 23:30 08.02.2020

Re: ,

angie01
http://rs.n1info.com/Vesti/a567704/Potez-Gordane-Comic-dobio-podrsku-SNS-Klacar-predvidja-dalje-podele-u-DS.html

Maja Gojković pozvala poslanike da ne vređaju Gordanu Čomić (informacija u medijima)

Pa stvarno vrh.

Znači poslanicima, kao dresiranim majmunima se mora reći koga da vređaju a koga ne, po potrebi? Na komandu, kad ih napujdaju vređaju a na komandu miruju?

TO nam je narodna Skupstina?

Kakve su im komande?

Sedi dole, kuš, ili ajd sad, navali....kao pre neki dan na Zoranu?
denovo denovo 07:56 09.02.2020

Re: ,

looping looping 13:59 09.02.2020

1

Korisni potezi za dobijanje glasova na sledećim izborima:
1. Izaći iz DS-a
2. Osnovati stranku
3. Kandidovati se za izbore
angie01 angie01 14:28 09.02.2020

Re: 1

looping
Korisni potezi za dobijanje glasova na sledećim izborima:
1. Izaći iz DS-a
2. Osnovati stranku
3. Kandidovati se za izbore



fizika u praksi-zakon graviztacije.

DANICA O SLUCAJU COMIC
aureus aureus 14:40 09.02.2020

Re: 1

looping
Korisni potezi za dobijanje glasova na sledećim izborima:
1. Izaći iz DS-a
2. Osnovati stranku
3. Kandidovati se za izbore

Viđeno mnogo puta.

Samo što nijedna od tih stranaka koje su se ispilile iz DS-a nije dosegla njegovu snagu, osim pomalo zaboravljenog DSS-a u jednom trenutku.
Atomski mrav Atomski mrav 14:49 09.02.2020

Re: 1

Samo što nijedna od tih stranaka koje su se ispilile iz DS-a nije dosegla njegovu snagu, osim pomalo zaboravljenog DSS-a u jednom trenutku.

Ne bih rekao da je bilo ko od tih "secesionista" previše razmišljao na duže staze.
freehand freehand 14:53 09.02.2020

Re: 1

aureus
looping
Korisni potezi za dobijanje glasova na sledećim izborima:
1. Izaći iz DS-a
2. Osnovati stranku
3. Kandidovati se za izbore

Viđeno mnogo puta.

Samo što nijedna od tih stranaka koje su se ispilile iz DS-a nije dosegla njegovu snagu, osim pomalo zaboravljenog DSS-a u jednom trenutku.

I taj DSS kad je peuzeo veliki deo vlasti pa širom otvorio vrata toliko da su od kombi stranke - što joj je bila realna snaga - postali veliko kadrovsko smetlište.
macak_tom macak_tom 15:17 09.02.2020

Re: 1

freehand
aureus
looping
Korisni potezi za dobijanje glasova na sledećim izborima:
1. Izaći iz DS-a
2. Osnovati stranku
3. Kandidovati se za izbore

Viđeno mnogo puta.

Samo što nijedna od tih stranaka koje su se ispilile iz DS-a nije dosegla njegovu snagu, osim pomalo zaboravljenog DSS-a u jednom trenutku.

I taj DSS kad je peuzeo veliki deo vlasti pa širom otvorio vrata toliko da su od kombi stranke - što joj je bila realna snaga - postali veliko kadrovsko smetlište.

Sreća te su na drugoj strani kantara bili Čeda i Jelena Trivan - da drže ravnotežu!
Do jaja!
mariopan mariopan 15:49 09.02.2020

Re: 1

aureus
looping
Korisni potezi za dobijanje glasova na sledećim izborima:
1. Izaći iz DS-a
2. Osnovati stranku
3. Kandidovati se za izbore

Viđeno mnogo puta.

Samo što nijedna od tih stranaka koje su se ispilile iz DS-a nije dosegla njegovu snagu, osim pomalo zaboravljenog DSS-a u jednom trenutku.


Da, međutim, ugled koji je imala, jedini ulog u novu stranku, strašno je okrnjila ovim postupkom?
Ko će za njih, kako god se zvala ta stranka, da glasa posle ovoga?
To je razlog što te stranke kasnije nisu uspele, ugled je sve, sav kapital, džaba im novci.

freehand freehand 17:10 09.02.2020

Re: 1

Sreća te su na drugoj strani kantara bili Čeda i Jelena Trivan - da drže ravnotežu!
Do jaja!

Više sam mislio na Obrena Joksimovića i Zorana Stojkovića. Mada, ti kad se pomenu čuveni kaedrovi DSS ti od njih znaš samo Zlojebove mačke.
denovo denovo 20:02 09.02.2020

Re: 1

Do jaja!


Za Mačka i Tasu


nepopravljiv nepopravljiv 21:35 09.02.2020

Re: 1

freehand
Sreća te su na drugoj strani kantara bili Čeda i Jelena Trivan - da drže ravnotežu!
Do jaja!

Više sam mislio na Obrena Joksimovića i Zorana Stojkovića. Mada, ti kad se pomenu čuveni kaedrovi DSS ti od njih znaš samo Zlojebove mačke.

Da, da!
Ti su se baš oparili!
freehand freehand 21:38 09.02.2020

Re: 1

nepopravljiv
freehand
Sreća te su na drugoj strani kantara bili Čeda i Jelena Trivan - da drže ravnotežu!
Do jaja!

Više sam mislio na Obrena Joksimovića i Zorana Stojkovića. Mada, ti kad se pomenu čuveni kaedrovi DSS ti od njih znaš samo Zlojebove mačke.

Da, da!
Ti su se baš oparili!

Parivodić? Popović? Bubalo? Xexexe...
nepopravljiv nepopravljiv 21:41 09.02.2020

Re: 1

freehand
nepopravljiv
freehand
Sreća te su na drugoj strani kantara bili Čeda i Jelena Trivan - da drže ravnotežu!
Do jaja!

Više sam mislio na Obrena Joksimovića i Zorana Stojkovića. Mada, ti kad se pomenu čuveni kaedrovi DSS ti od njih znaš samo Zlojebove mačke.

Da, da!
Ti su se baš oparili!

Parivodić? Popović? Bubalo? Xexexe...

Ko su ti?
A čujem i da je Tunjavi kupio presvlake za juga?!
Jebote - Tunjavi i mažnjavanje!
Kako iko može da bude tolika budalčina da poredi Čedino mažnjavanje i ostalih pragmatičara, sa tunjavcima?
freehand freehand 21:48 09.02.2020

Re: 1

Kako iko može da bude tolika budalčina da poredi Čedino mažnjavanje i ostalih pragmatičara, sa tunjavcima?

I ja kažem. To upravo ti radiš. Nije za poređenje. Čeda je sitna riba u odnosu na Parivodića, Mihajla, Bubala i Nebojšu Popovića,
ecce-florian ecce-florian 15:15 09.02.2020

hm


@spira
Gordanu sam licno upoznao pre vise godina i posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji.....


meni je ipak Krle više 'nako priras'o uz srce
Spiridon Spiridon 19:39 09.02.2020

Re: hm

ecce-florian

@spira
Gordanu sam licno upoznao pre vise godina i posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji.....


meni je ipak Krle više 'nako priras'o uz srce


Krle bi mogao da napise knjigu ...kako sam od kul face postao totalni kreten.
angie01 angie01 19:43 09.02.2020

Re: hm

.kako sam od kul face postao totalni kreten.


to nikada nije tako,...nego promena okolnosti stvori nove uslove, u kojima drugacije pada svetlo, pa se bolje vidi.


edit: meni te promene, drugacije odluke, neobicni potezi i iskazi, al samo na prvi pogled, svih ovih iz bilo koje od vlasti, skupstine i naokolo, narocito onih pametnih/lukavih, jako lice na ona slicna desavanja u senatu starog Rima, one scene iz filmova, kada do juce najlojalniji u trenucima previranja, sabiru i oduzimaju gde bi bili njihovi licni interesi, pa u odnosu na trenutnu situaciju, iza ledja svojih dojucerasnjih saradnika, kuju zavere i planove o izdaju sa onima koji im u datom momentu mogu ponudidti bolji dil- znaci, nista od uverenja, ideologija, borbe, sve je isto kao i pre toliko vekova,...


freehand freehand 21:49 09.02.2020

Re: hm

Spiridon
ecce-florian

@spira
Gordanu sam licno upoznao pre vise godina i posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji.....


meni je ipak Krle više 'nako priras'o uz srce


Krle bi mogao da napise knjigu ...kako sam od kul face postao totalni kreten.

A Gordana Čomić?
angie01 angie01 22:19 09.02.2020

Re: hm

A Gordana Čomić?


pa rekao je u tekstu.

posle 2 minuta skapirao o kakvoj se osobi radi. Iz principa necu da je hvalim ali moram da izrazim cudjenje (i u isto vreme i divljenje) jednom fenomenu koji se odnosi na sve kvalitetne ljude koji su ostali u Srbiji. Nije Gordanin zivot skupstina i sav taj smrad koji se tamo oseca, nisu to ni gluperde koji zagadjuju sajber prostore vec su to njena porodica i prijatelji za koje sigurno znam da je iskreno vole.
freehand freehand 22:21 09.02.2020

Re: hm

angie01
A Gordana Čomić?


pa rekao je u tekstu.

Šta je rekao? Kao da se ispromašivao malo.
angie01 angie01 22:26 09.02.2020

Re: hm

Šta je rekao? Kao da se ispromašivao malo.


nesto neutralno, al sa podrskom za nesto sto nisam razumela, jer to nije sporno za bilo koga.
Spiridon Spiridon 09:03 10.02.2020

Re: hm

freehand
angie01
A Gordana Čomić?


pa rekao je u tekstu.

Šta je rekao? Kao da se ispromašivao malo.


Od kada te znam sa bloga ti uvek imas neku ekstra informaciju i razlog da ispadnes pametan.

To sto je Gordana izasla iz DS vise govori o njima nego o njoj. I naravno da to ide na ruku Vucicu i kompaniji(kao i ovo tvoje kenjanje po Gordani po tviteru i blogu, doduse u nekom nebitnom procentu).

Da bi ovo skapirao moras da je posmatras i upoznas kao čoveka, a tebi to baš tesko ide.

Milana Novkovica bilo ko da predlozi za ministra bilo cega, ja bih to podrzao zbog iste price kao i Čomićku.

Ti si pomalo zatrovan lokalno politickim zbivanjima i tesko ti je to da skapiras. Imas previse bespotrebnih informacija ali te ja ipak cenim i mislim da ima nade za tebe -)))
Milan Novković Milan Novković 09:35 10.02.2020

Re: hm

Spiridon
...
Milana Novkovica bilo ko da predlozi za ministra bilo cega, ja bih to podrzao zbog iste price kao i Čomićku.
...

Ako je tako onda glavni na fiskulturu i bujnu kosu

A Free?! Nije nam lako, znam i razumem, nego ja imam takvih i u kući, komada dva, sa ne jednim nego dva X hromozoma svaka, pa sam se navikao (koliko je to moguće).

Dobro oni misle u širem planu (ja za sitan plan nemam znanja, a i bolje da ne zalazim u obrasce tipa štrojenja krimogenih muškaraca što su zaseli na neke više pozicije i prave štetu - da moja žena dobije neku vlast tamo bila bi trka na sve strane tipa daj-bre-Gordanu-jbt ...)

A o mlađoj ćerci da i ne pričam, pred njom i moja žena ćuti i sluša, da nije fizički pljunuta moja Keva bila bi i meni oproštena pomisao da joj je Free tatko.

Ja mislim da na blogu ima, pored većine super-cool ljudi, i foliranata koji lepo i meko pričaju al čim podmire svoje potrebice truba im je da se deranžiraju dalje.

Free, to znam, hoće i da sistematski zasuče rukave pa iskače na ulicu, uporno i mesecima.

Da je "normalniji" i da ume da igra preferans bolje bio bi "idealan", a to netjemo, samo nam još to treba, ako smo Srbi nismo blesavi
ecce-florian ecce-florian 09:41 10.02.2020

Re:stari se, neumitno

od tebe spiro ovo nisam očekivao
Da bi ovo skapirao moras da je posmatras i upoznas kao čoveka, a tebi to baš tesko ide.



Kako vreme leti, stari se stari.

Pa i da si se na veru okren'o (sto je za ocekivati pred smrt)i u Bibliji je zapisano

Иза тога Адам позна Јеву жену своју, а она затрудне (Postanje 4,1)

kako upozna kao coveka bre spiro, kako ČOVEKA, pa valjda kao ženu, tztzt

ps
može biti da je krstić u nekim bg krugovima bio faca, al dok je Goca iz NS savetovala Djindjica, Voja je na preSednićkim 2000. imo 2,5 meleona , a kad je Krle savetovo Tadića 2012. i on i Toma su imali ispod miliona ( u prvom krugu) odnosno zajedno manje od Voje.

Ovde doduše moram da stavim rezervu jer je poznata Djindjićeva : "Meni ne trebaju oni koji misle već oni koji rade..." a i poznato je da bi Krle izdominirao s Borisom samo da nije bilo Pešićke
freehand freehand 09:53 10.02.2020

Re: hm

Spiridon
freehand
angie01
A Gordana Čomić?


pa rekao je u tekstu.

Šta je rekao? Kao da se ispromašivao malo.


Od kada te znam sa bloga ti uvek imas neku ekstra informaciju i razlog da ispadnes pametan.

To sto je Gordana izasla iz DS vise govori o njima nego o njoj. I naravno da to ide na ruku Vucicu i kompaniji(kao i ovo tvoje kenjanje po Gordani po tviteru i blogu, doduse u nekom nebitnom procentu).

Da bi ovo skapirao moras da je posmatras i upoznas kao čoveka, a tebi to baš tesko ide.

Milana Novkovica bilo ko da predlozi za ministra bilo cega, ja bih to podrzao zbog iste price kao i Čomićku.

Ti si pomalo zatrovan lokalno politickim zbivanjima i tesko ti je to da skapiras. Imas previse bespotrebnih informacija ali te ja ipak cenim i mislim da ima nade za tebe -)))

Umesto da ti odgovorim na ovu lazanju red ličnih kvalifikacija - red intimizacija - red nečega o Čomićki što ne umem da definišem - reći ću nešto drugo. Mene, generalno, u politici a i inače prvenstveno interesuju fakti. Jer bez golih činjenica ispravan zaključak može biti donet vrlo retko i to samo slučajno.
Pa onda i ovde, obzirom da ne pričamo o literaturi i muzici, niti se bavimo emotivnim stanjima, ponavljam da je Gordana Čomić napravila žestok faul tehnički protiv svoje stranke a suštinski prema svemu što je,valjda, do sada u politici zastupala. Za prvo je nadležna sama stranka a koliko razumem laž je i da je ona izašla i da je iskuljčena jer ta odluka još nije doneta.
Za drugo je od Vučića i falange dobila podršku nkoje bi se svaki častan čovek u Srbiji postideo da više ne izađe u javnost, a u delu javnosti kome i ja pripadam opšti odijum.
I još jedna stvar: ja o Gordani Čomić kao ličnosti nisam rekao ništa, čak ni o njenim motivima. Niti ću, to je generalno bitno samo obožavaocima i hejterima, dakle čaršiji.
Ali apsolutno nemam dilemu o značaju i kvalitetu njenog postupka, niti mi pada na pamet da to prećutim tamo gde je to tema.
Kao na primer ovde, na tvom blogu.
Čak i ako to znači da za mene više nema nade, usled moje zatrovanosti viškom informacija koje me teraju da se pravim pametan a ne dozvoljavaju mi da skapiram širu sliku.
nepopravljiv nepopravljiv 10:22 10.02.2020

Re: hm

freehand
Spiridon
freehand
angie01
A Gordana Čomić?


pa rekao je u tekstu.

Šta je rekao? Kao da se ispromašivao malo.


Od kada te znam sa bloga ti uvek imas neku ekstra informaciju i razlog da ispadnes pametan.

To sto je Gordana izasla iz DS vise govori o njima nego o njoj. I naravno da to ide na ruku Vucicu i kompaniji(kao i ovo tvoje kenjanje po Gordani po tviteru i blogu, doduse u nekom nebitnom procentu).

Da bi ovo skapirao moras da je posmatras i upoznas kao čoveka, a tebi to baš tesko ide.

Milana Novkovica bilo ko da predlozi za ministra bilo cega, ja bih to podrzao zbog iste price kao i Čomićku.

Ti si pomalo zatrovan lokalno politickim zbivanjima i tesko ti je to da skapiras. Imas previse bespotrebnih informacija ali te ja ipak cenim i mislim da ima nade za tebe -)))

Umesto da ti odgovorim na ovu lazanju red ličnih kvalifikacija - red intimizacija - red nečega o Čomićki što ne umem da definišem - reći ću nešto drugo. Mene, generalno, u politici a i inače prvenstveno interesuju fakti. Jer bez golih činjenica ispravan zaključak može biti donet vrlo retko i to samo slučajno.
Pa onda i ovde, obzirom da ne pričamo o literaturi i muzici, niti se bavimo emotivnim stanjima, ponavljam da je Gordana Čomić napravila žestok faul tehnički protiv svoje stranke a suštinski prema svemu što je,valjda, do sada u politici zastupala. Za prvo je nadležna sama stranka a koliko razumem laž je i da je ona izašla i da je iskuljčena jer ta odluka još nije doneta.
Za drugo je od Vučića i falange dobila podršku nkoje bi se svaki častan čovek u Srbiji postideo da više ne izađe u javnost, a u delu javnosti kome i ja pripadam opšti odijum.
I još jedna stvar: ja o Gordani Čomić kao ličnosti nisam rekao ništa, čak ni o njenim motivima. Niti ću, to je generalno bitno samo obožavaocima i hejterima, dakle čaršiji.
Ali apsolutno nemam dilemu o značaju i kvalitetu njenog postupka, niti mi pada na pamet da to prećutim tamo gde je to tema.
Kao na primer ovde, na tvom blogu.
Čak i ako to ne znači da za mene više nema nade, usled moje zatrovanosti viškom informacija koje me teraju da se pravim pametan a ne dozvoljavaju mi da skapiram širu sliku.

Saglasan!
Evo da ja dodam o Čomićki kao o ličnosti - kada se ti snebivaš!
Mislim sve najgore o takvim ličnostima ... ona, Čeda, Trivanka, ... dodati na niz!
Milan Novković Milan Novković 10:27 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

ecce-florian
...pa valjda kao ženu...

Čovek-žena
Ovaj fazon bi prošao kom moje mlađe ćerke (23) pošto je ona feministkinja prvog talasa, i kaže da im ostali talasi samo prave štetu (nije ni to, ona je samo jako "krvoločna" kad još je u liniji vidljivosti bilo ko ko pokušava da se okoristi o druge na iole nefer način, muškarci o žene, žene o muškarce, bilo ko o životinjice po Amazoniji, ... samo ovde bih već dosta rizikovao da pokušam da joj "pojasnim"

E sad, u ime poznavanje Gordane uživo, više puta smo se videli uživo u ranim danima blogerskog druženja, umela je da skokne samo da bi se družila sa beogradskom boranijom pa u ime fakta da Free stvarno dosta zna, meni ostaje samo da priložim (iako instinktivni aftertaste da je bojkot preopasno, potencijalno gubljenje vremena (čuo sam argumente, i cenim ih):

Marvin, what do you make of all of this?
Man, I don't even have an opinion.

Spiridon Spiridon 10:41 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno


Marvin, what do you make of all of this?
Man, I don't even have an opinion.


Or

These are my principles. If you don't like them I have others. ...
angie01 angie01 10:49 10.02.2020

Re: hm

znam da je ovo nepopularan istup, al nema veze,

Da bi ovo skapirao moras da je posmatras i upoznas kao čoveka,


kakve ovo veze ima sa politickim potezom koji je izdao, prvo sopstvenu stranku, a drugo glasace te stranke, i jos trece- dao bod onima zbog kojih je cela zemlja u sranju?

eto, ako mozes to da mi objasnis- vazi.

pri tome, cetvrto, pri tome amandman o tih 40 ili koliko vec posto uopste nije sporan, i objasnjeno je u videu koji sam postavila jos na recimo prvoj strani, da ce svakako biti izglasan, jer se to trazi od nas i stupiti ce na snagu za recimo 4 godine- ovo je mala improvizacija recenog, ali je sustina tu,...da taj amndman nije hitan, niti sporan i taj dolazak u skupstinu nije nista spasao.

znaci, jasno je da je nesto drugo u pitanju, a ovo je samo (zlo)upotrebljeno, sa posledicom opstih hvalospeva od snsovaca do te mere da ti se smuci,...ujedno, apsolutno prvi put da je bilo sta, ma kako dobro bilo, od kada su oni na vlasti prihvaceno sa njihove strane, a da je predlog dosao od opozicije- pa je l tebi to ne grebe usi....posle opstrurianja rada skupstine citanjem sto puta nekih amandmana kako bi se pojelo vreme, glasanja na zvonce, ponistavanja glasanja, kada snsovci ne ukapiraju dobro znak predsednice za glasanje, pa pogresno pritisnu da.

ok, ne slazes se odlukama svoje stranke, ok, nisi zadovoljan nekom svojom pozicijom u stranci- pa molim lepo, casno istupis i krenes dalje.

btw i ja sam GC upoznala i ona je privatno super zabavna i interesantna i svakako cool, al kakve to faking veze ima sa ovim o cemu pricamo?

ovo je nesto sto se tice svih, pri cemu, zamisli, mi ono u najgorem mogucem sranju, a njoj je dobro, mi smo u tranziciji, siromasni, shebani, a njoj nikada bolje- tu mislim na sve njih, a sve placamo mi,...je l tebi onda nije normalno da posltoji ogorcenost sa ove nase strane?

ovde na blogu se uvek komentarise u nekim grupama, istupa se bez dovoljno informacija i bez zelje za nekom minimalnom objaektivnoscu, koliko je ona uopste moguca da se dosegne, lako se slusaju tracevi i spletkarenja i formira misljenje bez realnog saznanja o bilo kojoj situaciji,...ja verujem ovom i kada mi nesto kaze, onda je to tako- zanimljiv pristup.



Pelikán Elvtárs 8
@kazi_tibi
·
20h
fora sa comickinim zakonom je isto sto u skupstini srbije mogu ladno da sede merkati i oposumi samo ako ih utreniras da na zvuk zvona pritisnu zeleni gumb, a na dva zvuka crveni
freehand freehand 10:49 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

meni ostaje samo da priložim (iako instinktivni aftertaste da je bojkot preopasno, potencijalno gubljenje vremena (čuo sam argumente, i cenim ih):

Za razliku od izlaska na ono što vlast i njeni prirepci i brabonjci zovu "izborima", što je u poslednjih 8 godina dalo izvanredne rezultate i tako pokazalo koliko je čitav blok za bojkot samo jedna grupa besposličara, glupandera i lezilebovića nesposobnih da to shvate.
Milane, imaš li ti uopšte predstavu u kakvim se uslovima u ovoj zemlji poslednjih osam godina odviajaju "izbori"?
Milan Novković Milan Novković 10:54 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

freehand
meni ostaje samo da priložim (iako instinktivni aftertaste da je bojkot preopasno, potencijalno gubljenje vremena (čuo sam argumente, i cenim ih):

Za razliku od izlaska na ono što vlast i njeni prirepci i brabonjci zovu "izborima", što je u poslednjih 8 godina dalo izvanredne rezultate i tako pokazalo koliko je čitav blok za bojkot samo jedna grupa besposličara, glupandera i lezilebovića nesposobnih da to shvate.
Milane, imaš li ti uopšte predstavu u kakvim se uslovima u ovoj zemlji poslednjih osam godina odviajaju "izbori"?

Nažalost, čim zaboravim vi me podsetite, i ja vam verujem.

Ja samo glasno razmišljam
ecce-florian ecce-florian 12:15 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

Eeeeeee

Sve je bilo ok dok je domatjin( po soBstvenim rečima) piso o sexu ( raznopolni includid ) a aktivizam i prava žena su bili u nadležnosti bikice i posle najčitanije srpske blogerke BM ( znam jednog blogera koji se o pa sno ložio na poslednju)

Na Blogu B92 redovno piše 117 VIP blogera, među kojima su Gordana Čomić.... savetnik predsednika Srbije Nebojša Krstić, kao i autorka najčitanijeg bloga u 2009. Bojana Maljević

Sad ,pod stare dane, spira počo da pišeblogove o žemskim pravima, a tasa&co o sexu
sve se izopačilo
jbg
Spiridon Spiridon 13:45 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

Milane, imaš li ti uopšte predstavu u kakvim se uslovima u ovoj zemlji poslednjih osam godina odviajaju "izbori"?


To ti ja pricam. On uvek nesto zna sto drugi ne znaju.

Pa jel su gori nego u Slobino vreme? Ajde posteno.

Pa samo internet je dovoljan da pojedinac vidi i ukapira ukoliko to zeli. Ok. Tebi je to kontra-produktivno. Ti od sume ne vidis stablo, a sto je jos gore guras se u prvi red pa i drugima zaklanjas pogled.

Hitno da se bacis na sport i terapiju hladnim tusevima.


freehand freehand 14:32 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

To ti ja pricam. On uvek nesto zna sto drugi ne znaju.

Kome pričaš, i ko je "on"?
Ako sam "on" ja - o izbornim uslovima u Srbiji a o tome žele išta da znaju to što znam ja znaju svi koji su a) inteligentniji od kokoške; b) nisu potplaćeni ili interesno vezani za vlast.
Pa jel su gori nego u Slobino vreme? Ajde posteno.

Jesu.
Pa samo internet je dovoljan da pojedinac vidi i ukapira ukoliko to zeli. Ok. Tebi je to kontra-produktivno. Ti od sume ne vidis stablo, a sto je jos gore guras se u prvi red pa i drugima zaklanjas pogled.

Koliko ja razumem ovde se guraš ti, praveći nekakvu političku analizu na osnovu sopstvenih ličnih i privatnih simpatija i antipatija, tražeći da se kao relevantne uvaže tvoje čakre, treće oko i osećaj jači no onaj kojim raspolaže Branka Pasuljara. Važi, pretpostavljam da ima kupaca i za tu robu. Jebi ga, ja na takvim tezgama ne pazarim. Što ne znači da nećeš napraviti ozbiljan biznis ako te ovi Vučićevi zapaze i podrže.
Hitno da se bacis na sport i terapiju hladnim tusevima.
Misliš, da uđem u đir sa oznojenim muškim telima oko sebe i posle izigravam opasnog lika na blogu mrko gledajući i preteći blogerima naokolo?


Tebra, ja sam to prerastao negde u šestom osnovne. Tad sam poskidao postere Brusa Lija sa zidova. Na to se više čak ni Brajović ne loži.
Atomski mrav Atomski mrav 14:36 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

Tad sam poskidao postere Brusa Lija sa zidova.



freehand freehand 15:03 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

može biti da je krstić u nekim bg krugovima bio faca, al dok je Goca iz NS savetovala Djindjica, Voja je na preSednićkim 2000. imo 2,5 meleona , a kad je Krle savetovo Tadića 2012. i on i Toma su imali ispod miliona ( u prvom krugu) odnosno zajedno manje od Voje.

Ovo je dosta interesantna konstrukcija, bez obzira što nema smisla. Sem što nisam znao da je Čomićka savetovala Đinđića u kampanji vojislava Koštunice (mada zvuči blesavo) - Tadić koga je savetovao Krstić - koliko god da su njegovi saveti realno vredeli i važili - dva puta je pobedio na predsedničkim izborima. Za Koštunicu to nikad nije dokazano i potvrđeno.
A sam broj glasova nije nikakav pokazatelj. Procenti preko 50 se važe.
ecce-florian ecce-florian 15:40 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

Tadić koga je savetovao Krstić - koliko god da su njegovi saveti realno vredeli i važili - dva puta je pobedio na predsedničkim izborima.

oba puta popusio u prvom krugu

2004 toma imo 950 k a boris 850 k ( jako blizu onom 2012 kad je pupusio i u drugom zahvaljujuci pesicki normaaaalno)u drugom krugu boris 1,7 toma 1,4 m

2008 kad se malo "razradilo" toma prvi krug 1,6 m a boris 1,5 ( zamal duplo)drugi krug boris 2,3 m toma 2,2 . 4ipo meleona brateeeee
razlika u glasovima koji su u drugom krugu dobili identicni kandidati 3,1 prema 4,5 m ( 45% više jbt)

i ti misiš da krle nije zaslužan za to, pa stvaaaarno
freehand freehand 15:42 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

oba puta popusio u prvom krugu

Za šta je to tačno bitno?

i ti misiš da krle nije zaslužan za to, pa stvaaaarno

Ne znam da li jeste. Možda jeste, možda nije. Uglavnom, činjenica je da su i DS i Tadić procentualno daleko prebacili očekivanja i te 2012.
ecce-florian ecce-florian 16:32 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

i ti misiš da krle nije zaslužan za to, pa stvaaaarno


Ne znam da li jeste. Možda jeste, možda nije. Uglavnom, činjenica je da su i DS i Tadić procentualno daleko prebacili očekivanja i te 2012.


oš da kažeš da krle nije u pravu da je kriva pešićka?

dobro jes da je glasalo ( po podacima) 3,9 m što je 800k više od 2004 al ipak 600 k manje od 2008 ( kad je sve funkcionisalo)

meni ovde najinteresantnije da voja 2012 nije pozvo svoje birace ( 300 k u prvom krugu duplo više od jadranke seselj jbt) da glasaju za tadica . a razlika bila 70 k u drugom. i krle nikad nije reko "kriv je voja" boris bi pobediJo da je imo vojine glasove*
----------

*legenda: da zamajemo opstine na kosovu gde je Voja bio ubedljiv, ali ako bg ima izmedju 1,5 i 1,6 m birača , 2008 izašlo u prvom krugu 55 % to bi otrilike bilo 800 k a Voja dobio u bg 9 % to bi ti bilo nominalno 72 k. dovoljno da ako glasaju za borisa on ubije tomu
da je Goca savetovala Borisa mozda bi Voja uzvratiJo ko što je red
freehand freehand 16:44 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

oš da kažeš da krle nije u pravu da je kriva pešićka?

Neću. Uopšte to nisam pominjao niti sam o tome govorio.
A ako bih već nešto o Pešićki rekao sigurno ne bih rekao da je "kriva". Ona je javno agitovala za tomislava Nikolića i njen je kandidat pobedio. Tu nikakve krivice nema. A to je uspela malim delom privlačeći glasače na njegovu stranu a neuporedivo i nemerljivo više svojim autoritetom odbijajući "prirodne glasače" Borisa Tadića od birališta i glasanja za njega. Što se Voje tiče, ako misliš na Koštunicu - javno je podržao tomislava Nikolića i pozvao svoje glasače da njemu daju glas. Tako da ne bih dalje da na osnovu netačnih i proizvoljnih premisa izvodimo još neistinitije zaključke.

P.S. Nikad nije loše potkrepiti tezu:
Koštunica: Pozivam građane da glasaju za Nikolića

Beograd - Predsednik Demokratske stranke Srbije (DSS) Vojislav Koštunica pozvao je danas gradjane Srbije da u drugom krugu predsedničkih izbora glasaju za kandidata koalicije "Pokrenimo Srbiju" Tomislava Nikolića, jer su na taj način, kako je istakao, najbolje zaštićeni državni i nacionalni interesi Srbije.
niccolo niccolo 17:32 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

znam jednog blogera koji se o pa sno ložio na poslednju

Šta je sa njim, nema ga sto godina?
ecce-florian ecce-florian 18:22 10.02.2020

Re: Re:stari se, neumitno

@nic
bio ok jesenas ( svedočili rusenju promaje kod kapetanije bili zadnji gosti, izbacili nas panduri koji su asistirali izvrsiteljima pa smo morali da se prebacimo u stepenice.jbg )
aureus aureus 16:51 09.02.2020

Politički otac ovih na vlasti

predatortz predatortz 20:36 09.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Politički otac

Ovaj čovek je za ludnicu. Za posmatranje su i svi oni koji mu daju glas.
Ubeđen sam da je za ovo plaćen iz nekog centra. Sve što ovaj imbecil radi ili kaže nanosi ogromnu štetu Srbiji i daje alibi našim neprijateljima. Đubretu treba oduzeti državljanstvo i proterati ga.
mariopan mariopan 21:24 09.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

predatortz
Politički otac

Ovaj čovek je za ludnicu. Za posmatranje su i svi oni koji mu daju glas.
Ubeđen sam da je za ovo plaćen iz nekog centra. Sve što ovaj imbecil radi ili kaže nanosi ogromnu štetu Srbiji i daje alibi našim neprijateljima. Đubretu treba oduzeti državljanstvo i proterati ga.

Ja sam isto ubeđena da je plaćen da ovo radi. Bruka nas sa velikom voljom i strašću a njegovim skandaloznim nastupima se namerno daje velika medijska pažnja? Pitam se zašto to rade ako već ne mogu da ga ućutkaju?
predatortz predatortz 21:31 09.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti


Ja sam isto ubeđena da je plaćen da ovo radi. Bruka nas sa velikom voljom i strašću a njegovim skandaloznim nastupima se namerno daje velika medijska pažnja?


E, da je jedini...
Eno ga i onaj Lončar!
Milu je nabacio na volej, tako da je nemoguće da nam ovaj ne zabije gol.
Atomski mrav Atomski mrav 22:11 09.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Milu je nabacio na volej, tako da je nemoguće da nam ovaj ne zabije gol.

To je naš diktator nabacio svom kolegi u nevolji na volej. Lončar je, kao i uvek, samo izvršilac prljavih poslova.
Atomski mrav Atomski mrav 22:24 09.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Ubeđen sam da je za ovo plaćen iz nekog centra.

Šešelj postoji da bi spram njega ostali (nekada Milošević, sada Vučić) izgledali koliko - toliko normalno.
mariopan mariopan 22:28 09.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Atomski mrav
Milu je nabacio na volej, tako da je nemoguće da nam ovaj ne zabije gol.

To je naš diktator nabacio svom kolegi u nevolji na volej. Lončar je, kao i uvek, samo izvršilac prljavih poslova.


Ruka ruku mije.
aureus aureus 15:31 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Atomski mrav

Šešelj postoji da bi spram njega ostali (nekada Milošević, sada Vučić) izgledali koliko - toliko normalno.

Katkad se za nekog evropskog političara može čuti nešto u stilu "on je britanski Šešelj", "francuski Šešelj", "austrijski Šešelj"...
Kad se povlače te paralele izgleda da se obično u vidu imaju neke stvari kao što je preoštra upotreba jezika, bezobzirno laganje, spremnost na klovniranje, naopake političke ideje itd.

No, rekao bih ipak da Šešelj nema stvarnog parnjaka ni na kontinentu ni na ostrvima. Ne znam da još iko koristi tako pogan jezik, takve izraze i konstrukcije, i da je hodajuća katastrofa u svakom smislu, kao što je to Šešelj.
On je apsolutni unikat.

Svaki glas preko broja jedan koji dobije na izborima - mnogo je.
freehand freehand 15:34 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

No, rekao bih ipak da Šešelj nema stvarnog parnjaka ni na kontinentu ni na ostrvima. Ne znam da još iko koristi tako pogan jezik, takve izraze i konstrukcije, i da je hodajuća katastrofa u svakom smislu, kao što je to Šešelj.
On je apsolutni unikat.

Sve to nije problem sa njim. Problem je paklena kombinacija njegove hiperinteligencije i velikog znanja sa pobrojenim osobinama. to od njega čini Zlo kakvo jeste, inače bi bio običan fašista sa periferije, možda i kolega bloger koji bi ovih poslednjih godina, meseci i dana dočekao svoje vreme sa kolegama.
Svaki glas preko broja jedan koji dobije na izborima - mnogo je.

Znači egal sa čedom Jovanovićem?
aureus aureus 15:52 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

freehand
to od njega čini Zlo kakvo jeste

I jeste zlo.

On ne poznaje i ne priznaje granice, u stanju bi bio da se ruga nevinoj osobi koja je doživjela neku veliku bol, i da joj tako nanese dodatnu bol, ako procijeni da mu je to od neke koristi.
A to katkad radi i bez očigledne koristi, vjerovatno iz pukog sadizma.
nsarski nsarski 16:08 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

A to katkad radi i bez očigledne koristi, vjerovatno iz pukog sadizma.


Jedini koji mu uspešno parira je, rekao bih, Čanak.

Ali, znaš kako kaže poslovica- It takes one to know one.<--Link
aureus aureus 16:16 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Freehand pominje Jovanovića, Nsarski Čanka.

Ti su ljudi ipak u politici imali svijetle trenutke i uradili su ponešto korisno.

Šešelj nema svijetlih trenutaka, a sredinu u kojoj je djelovao konstantno je upropaštavao i bio joj na sramotu.
freehand freehand 16:18 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

aureus
Freehand pominje Jovanovića, Nsarski Čanka.

Ti su ljudi ipak u politici imali svijetle trenutke i uradili su ponešto korisno.

Šešelj nema svijetlih trenutaka, a sredinu u kojoj je djelovao konstantno je upropaštavao i bio joj na sramotu.

Ne možeš vaditi stvari iz konteksta. Ja čedu nisam ni u čemu poredio sa Šešeljem, sem što sam se zezao sa brojem glasova koji si pomenuo.
aureus aureus 16:21 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

freehand

Ja čedu nisam ni u čemu poredio sa Šešeljem, sem što sam se zezao sa brojem glasova koji si pomenuo.

E pa dobro.
angie01 angie01 16:28 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti


Ali, znaš kako kaže poslovica- It takes one to know one.<


meni se cini, da cLanak uredno glumi one napade na sekija,...pa jos izmedju krla...mislim, niko se od njih dvojice nije strecno u tom bacanju loptice preko mrezice,...cirkus za gledalisce...
nsarski nsarski 16:31 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Ne možeš vaditi stvari iz konteksta.


Istina.
Mada, ja ih ne poredim po broju glasova (koji je trenutno mizeran), već, u skladu sa naslovom izvanrednog filma koji je noćas dobio Oskara -"Parazit".
Političkih parazita ima u nas na pretek. Neki su zasijali na kratko, pokrali što su mogli, i povukli se na Havaje, na primer (dobro nisu na Havaje, ali u neke povlenske magle). Da ne dužim, ima tu svašta da se napiše o parazitima.
U svakom slučaju, ova dvojica su uporedivi po svom parazitizmu - Čanak, Čeda - u čemu je razlika?
aureus aureus 16:37 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

nsarski
Ne možeš vaditi stvari iz konteksta.


Istina.

Istina.

Evo priznajem da je istina.
angie01 angie01 16:44 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

ima tu svašta da se napiše o parazitima.


nekako imam problem da prepoznam, koji iz ponude nisu paraziti.
nsarski nsarski 16:48 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Istina.

Evo priznajem da je istina.


Insightful contribution.

P.S. And now, for something completely different.
Nego, pod uticajem planetarne virus afere, da li je neko od vas probao century eggs?
Toga ima u svakoj boljoj kineskoj prodavnici hrane, i meni se zaista sviđaju. Pokušaću da ih nabavim preko interneta.

freehand freehand 16:50 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

U svakom slučaju, ova dvojica su uporedivi po svom parazitizmu - Čanak, Čeda - u čemu je razlika?

Tebi su Stanlio i Olio isti?
Pobogu, Profo, hitno hitro hitaj ofalmologu!
aureus aureus 16:53 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

freehand

Pobogu, Profo, hitno hitro hitaj ofalmologu!

Ha!
angie01 angie01 16:54 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Tebi su Stanlio i Olio isti?


...doduse, cedici fali da otpeva nesto sa karleusom na pinku i da udje u zadrugu i odfilozofira koju onim silikonskim mucenicama.
freehand freehand 16:57 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

aureus
freehand

Pobogu, Profo, hitno hitro hitaj ofalmologu!

Ha!

Toliko larme oko jednog malog t...
nsarski nsarski 16:59 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

freehand
U svakom slučaju, ova dvojica su uporedivi po svom parazitizmu - Čanak, Čeda - u čemu je razlika?

Tebi su Stanlio i Olio isti?
Pobogu, Profo, hitno hitro hitaj ofalmologu!


A što ne bi bili isti - kao politički paraziti koji nikad u životu ništa ozbiljno nisu (u)radili?
Svaki čovek ima više dimenzija pa je ljude zaista teško porediti. Ali, kada je dimenzija političkog parazitizma u pitanju, ja ne vidim razliku između ove dvojice (i još gomile drugih, naravno). Možda takođe nose i isti broj cipela, ali to nije kategorija koja je relevantna.

Kapiraš, moraš da preciziraš šta su ti prioritetne kategorije, inače pauk i duvački kvartet su isti jer imaju po osam nogu.

aureus aureus 17:00 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

freehand
aureus
freehand

Pobogu, Profo, hitno hitro hitaj ofalmologu!

Ha!

Toliko larme oko jednog malog t...

Pa kad je OFALilo.

I to u odsudnom trenutku, u onakvoj rečenici, u onom kontekstu.
aureus aureus 17:10 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

nsarski
inače pauk i duvački kvartet su isti jer imaju po osam nogu.

Iz čega slijedi da pauk nije insekt, a nije to ni duvački kvartet.

Insekti imaju tri para nogu.
nsarski nsarski 17:15 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Pa kad je OFALilo.


Jedan predlog za vikend zabavu. Nedavno sam se iznenadio (posle jedne kratke i nenaučne ankete među poznanicima - uključujući i pokojnog Žareta) da mnogi ljudi misle da je pravilno Oftamolog, umesto Oftalmolog.
Predlažem da napravite anketu za sebe, sa svojim poznanicima - moja totalno nenaučna anketa kaže da će biti iznenađenja.
nsarski nsarski 17:16 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Iz čega slijedi da pauk nije insekt, a nije to ni duvački kvartet.

Insekti imaju tri para nogu.


Another insightful comment.
aureus aureus 17:21 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

nsarski
Iz čega slijedi da pauk nije insekt, a nije to ni duvački kvartet.

Insekti imaju tri para nogu.


Another insightful comment.

Hvala, hvala.

Najbitnije je da smo ostali unutar konteksta.

A sad pošto si počeo da kačiš slike hrane, čeka me neki pasulj...
nsarski nsarski 17:56 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

čeka me neki pasulj.


"Podaj čoveku Srbinu pasulj i ne plaši se da će ostati gladan"
Žika Lazić, pripovetka Pasulj, iz zbirke Burduš.

denovo denovo 21:25 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

da mnogi ljudi misle da je pravilno Oftamolog, umesto Oftalmolog.


Pa zar se ne kaže pravilno urolog?

I šta je pravilnije - Irak ili Iran?
aureus aureus 21:44 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

denovo
da mnogi ljudi misle da je pravilno Oftamolog, umesto Oftalmolog.


Pa zar se ne kaže pravilno urolog?

I šta je pravilnije - Irak ili Iran?

Ako pitaš iz turističkih razloga, pravilno je da ideš tamo gdje se ne puca.

I da izbjegavaš velika slova tamo gdje im nije mjesto. Ovo već ne zbog turizma.

Uh...možda sam pretjerao s količinom. Fagioli rossi lessati...
freehand freehand 21:51 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Pa zar se ne kaže pravilno urolog?

Urolog ili neurolog?
denovo denovo 22:05 10.02.2020

Re: Politički otac ovih na vlasti

Uh...možda sam pretjerao s količinom. Fagioli rossi lessati...

denovo denovo 21:45 09.02.2020

Katarza

Hit twit na pinku.

Gosti Šešelj,Krstić,Čanak.



Krle blista, očekuje se do kraja Triple-Doubles.

Gđa Čomić ima apsolutnu podršku prisutnih.

Izgleda da je Spira u pravu

denovo denovo 21:54 09.02.2020

Re: Katarza

Au kakav zaokret.

Čanak napao Šešelja i tv Pink žestoko, Krle se ubibio i ne zna šta ga snašlo.

Prešlo se na Srebrenicu....

Čekamo rasplet
aureus aureus 21:55 09.02.2020

Re: Katarza

Imam "3 in 1", al' ću radije popiti Nescafe GOLD Irish Cream.

I to stvarno.
denovo denovo 22:05 09.02.2020

Re: Katarza


Krle ima par asistencija prema Šešelju, zamuckuje-baca na masu.

Atmosfera na ivici incidenta. Zabrinut sam za Krla jer sedi između ove dvojice.
aureus aureus 22:08 09.02.2020

Re: Katarza

Predlažem da neko zaposli Denova kao sportskog radio komentatora.
denovo denovo 22:10 09.02.2020

Re: Katarza

Predlažem da neko zaposli Denova kao sportskog radio komentatora.


Nemoj sad - zakuvava se žestoko.

Podržavam tvoju ideju.

Kasnije.

Stigli do Miloševića, Čanak tera Šešelja da menja pelene.
freehand freehand 22:03 09.02.2020

I?

Šta smo zaključili?
Jeste Čomićka uletela vučiću i njegovim harpijama u zagrljaj, ali je naša pa ćemo da se pravimo da nije.
I jeste Golum wanabe Kalabić proglasio samo Šumadiju Srbijom al je naš pa eto nije u redu da se svađamo.

Inače - ako se mene pita - Omega nosi šnjur na ovom blogu. Ono sranje 21 objašnjava sve što se dešava poslednjih dana na onom delu političke scene u Srbiji koji kolokvijalno zovemo "opozicijom". Anderkaver drugosrbijanci u akciji.
Milan Novković Milan Novković 10:41 10.02.2020

Re: I?

freehand
Šta smo zaključili?
Jeste Čomićka uletela vučiću i njegovim harpijama u zagrljaj, ali je naša pa ćemo da se pravimo da nije.
I jeste Golum wanabe Kalabić proglasio samo Šumadiju Srbijom al je naš pa eto nije u redu da se svađamo.

Inače - ako se mene pita - Omega nosi šnjur na ovom blogu. Ono sranje 21 objašnjava sve što se dešava poslednjih dana na onom delu političke scene u Srbiji koji kolokvijalno zovemo "opozicijom". Anderkaver drugosrbijanci u akciji.

Zaključili smo .... (ja bih da "ratujem" doskočicama, ako nije problem) ... da Prigrevica rulz, dok se Banat i Šumadija bore za srebro

"Realnost je ono što netje da nestane kako prestanemo da verujemo u njega/nju ... Philip K. Dick nije pričao Srpski, pa petljao nešto na Engleskom

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:11 09.02.2020

Comicka

Upoznala sam je pre par godina i zena ima stav i misljenje. Zao mi je sto joj se ovo desava
freehand freehand 22:14 09.02.2020

Re: Comicka

natasa_tasic_10
Upoznala sam je pre par godina i zena ima stav i misljenje. Zao mi je sto joj se ovo desava

Ništa se njoj ne dešava. Ona je ta koja bira pravac i korake koje čini.
aureus aureus 22:17 09.02.2020

Re: Comicka

natasa_tasic_10
Upoznala sam je pre par godina i zena ima stav i misljenje. Zao mi je sto joj se ovo desava

Šta joj se dešava?
Tabloidi danima lažu o njoj, napali su je najmoćniji ljudi u zemlji, Pink je pegla od jutra do mraka a policija ju je pozvala da da izjavu?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana