Filozofija| Muzika

Nature vs. Nurture

G.Cross RSS / 24.02.2020. u 21:49

 

 Uz svu ovu kakofoniju razgovora o Koronavirusu meni se vraca pitanje : Ko smo mi jesmo li samo posude u kojima DNK putuje kroz veme ili i nasa iskustva definisu ko smo mi.

 

Pomenuh na drugom blogu seriju "Counterpart" koja govori da su nasa iskustva  itekako vazna.

 

 

 

Druga serija je "Orphan Black" mnogo "laksa" ali serija koja definitivno tvrdi fuck Experience , DNK je sto odredjuje nase zivote ma sta ti pokusao.

 

 

 

Poslednjih par dana mi je apsolutno jasno.

Kao i uvek, to je oboje , i genetika i iskustvo...

Mabel, dobitnik British Female Solo  Artist 2020 ima gene svoje majke i iskustvo njene podrske ceo zivot.

 Mabel je kcerka najlepse  i najseksipilnije zene moje kasne mladosti Neneh Cherry.

 

 

 

mabel-brit-awards-2020-1.jpg

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 14:26 25.02.2020

Re: ...

Kakav white privilege u filmu, katastrofa.

Edi Marfi bi u ovo vreme bio kaštigovan momentalno, ni Delirious ni Raw ne bi prošli, tj. dvadesetisedam raznih udruženja bi se diglo i kamenovalo ga.



Čak se i retroaktivno izvinjavao:

alselone alselone 14:28 25.02.2020

Re: ...

a je l' razmatramo mogućnost da nas posjete tehnološki superazvijeni, dobroćudni vanzemaljci


ne.
neumoran neumoran 14:28 25.02.2020

Re: ...

docsumann
alselone
virus čini što virus mora.

čovjek čini što mu padne na pamet.


Sa evolutivne strane nema mnogo razlike.


čovjek može da bira i koriguje svoje činjenje.


virus ne može.

virusova sudbina je slijepa. čovjekova može da progleda, makar u zadnji čas.



EDIT:

staviš više kolonija istog virusa, u istim uslovima, i oni će se svi ponašati isto.

čak i isti ljudi u istim uslovima se neće svaki put ponašati isto.

Ne slažem se!
Čoveku se samo čini da on sam bira.
neumoran neumoran 14:31 25.02.2020

Re: ...

maksa83
ali nije to tako mama maćka se otrovala od eksera i to znanje genetikom prenela na mačiće.

Nenene, pazi nije niko rekao da je prenela tu informaciju, nego da nije prenela nikakvu, pošto je umrela (ključan momenat) od zarđali ekseri pre nego što je stigla da se opraši pa tako "ja zapravo nemam pojma šta jedem" geni nisu otišli dalje, a oni koji znaju šta treba da jedu jesu. Nadam se da je jasno da ovde sve vreme pričamo u alegorijama koje treba da predstave x vrsta i savladaju raspone od y miliona godina.

Pa da!
Neki ljudi uopšte nisu sposobni da kažu bilo šta 'ez iz' - nego stalno nešto petljare ne bi bli bili zanimljivi okolini.
neumoran neumoran 14:32 25.02.2020

Re: ...

maksa83
to nije izbor...

Mi smo izbrali da ne uništimo planetu (promenimo ponašanje) (*) zato što ćemo tako ne-skončati kao vrsta, kao što je virus izmutirao i preživeće zato što ga antitela neće prepoznati i skenjati u toj it-iz-aj-leklerk-aj-em-uerin-a-diskajz varijanti. To što mi o tome nešto kao jedni drugima objašnjavamo razmišljamo je tehnikalija. Mi mislimo da smo nešto kao izabrali a zapravo samo mehanički radimo u skladu sa naredbom Vrhovne Komande "nemoj da umreš, produži vrstu".

Mislim da smo i prošli put došli do tačke gde ja kažem da je 98% vrsta koje su do sad postojale na planeti izumrlo, i da nema razloga da se mi bolje provedemo, sa sve kul gedžetima i samoreprogramiranjem gena. Jedina šansa nam je da zapalimo negde i raširimo se po svemiru, ali za to su rekao bih baš baš tanke šanse.

(*) Zapravo reklo bi se da još nismo.

Sa većinom rečenoga sam saglasan!
neumoran neumoran 14:34 25.02.2020

Re: ...

jooscout
maksa83
Nadam se da je jasno da ovde sve vreme pričamo u alegorijama koje treba da predstave x vrsta i savladaju raspone od y miliona godina.



Naravno, drugačije se ne bih ni upuštala (izmoždila me Dawkins oluja po mrežama).
I ok je to, ali opet moraš da imaš mehanizam kojim prenosiš, mora neki hardware da postoji (čula na nivou fiziologije, biohemija pre toga). Inače, mutacija-selekcija nije jedini mehanizam evolucije, kako je načeo gore zemljanin, ima genetički drift, pa gene flow, pa seksualna selekcija (to je ono kad se razmnožava Tom Kruz, sajentologiji uprkos).
Pa imamo endosimbiotsku evoluciju, kad je pračelija progutala bakterije, malo modifikovala i dobili smo mitohondriju i hloroplast, valjda su to te prečice za kojima tadejus traga (i u pravi si tadejus, da je samo mutacija-selekcoija) bilo bi bar dva eona više.

Zar taj mehanizam nije Bog!?
Evo, video sam i da se Maksa slaže ... iz njegovih alegorija.
gedza.73 gedza.73 14:35 25.02.2020

Re: ...

white privilege u filmu




maksa83 maksa83 14:38 25.02.2020

Re: ...

u nekom od njih možda bi i Srbi bili glavne baje, a Srbija bi izlazila na 3 mora...

Ja se sa tim ne bih zajebavao!

a je l' razmatramo mogućnost da nas posjete tehnološki superazvijeni, dobroćudni vanzemaljci

Verovatno se to kao primisao pojavilo i kod krda bizona koje je prvo videlo kako se ka njima zaputila gomila neandertalaca sa zašiljenim motkama. "Možda samo hoće da nas timare..."

Ne znam jesam pominjao Three Body Problem.
mirelarado mirelarado 14:43 25.02.2020

Re: ...

Edi Marfi bi u ovo vreme bio kaštigovan momentalno, ni Delirious ni Raw ne bi prošli, tj. dvadesetisedam raznih udruženja bi se diglo i kamenovalo ga.


Mislim da je politička korektnost (bilo koje fele) novi vid diktature. Odaje je nedostatak smisla za humor.
alselone alselone 14:50 25.02.2020

Re: ...

Mislim da je politička korektnost (bilo koje fele) novi vid diktature.

Diktatura militantne marksističke levice koja kroz nametanje autoriteta nad time šta sme, šta ne sme i šta mora da se priča (ovo je jako zanimljiv momenat) nameće i svoju prvo neformalnu a zatim i formalnu vlast dok "vojnici" kroz političku korektnost vide prečicu ka vrlini (to je ono kada zapravo ništa ne radiš a misliš kako si jako super - virtue signaling).
maksa83 maksa83 14:50 25.02.2020

Re: ...

Da odgovorim i sebi i docsu.

Na donjoj fotografiji se vidi srpska delegacija kako dočekuje posetioce iz svemira.

Primeti da su tu razni pogledi - neki radoznali, neki srećni, neki zabrinuti, samo se Mile oblizuje:

neumoran neumoran 14:51 25.02.2020

Re: ...

mirelarado
Edi Marfi bi u ovo vreme bio kaštigovan momentalno, ni Delirious ni Raw ne bi prošli, tj. dvadesetisedam raznih udruženja bi se diglo i kamenovalo ga.


Mislim da je politička korektnost (bilo koje fele) novi vid diktature. Odaje je nedostatak smisla za humor.

Pa sad.
Humor je humor, a uvrede su uvrede.
alselone alselone 14:51 25.02.2020

Re: ...

samo se Mile oblizuje


Smazo bih ih ispod peke sa krompjerom ko 1-1.
neumoran neumoran 14:53 25.02.2020

Re: ...

maksa83
Da odgovorim i sebi i docsu.

Na donjoj fotografiji se vidi srpska delegacija kako dočekuje posetioce iz svemira.

Primeti da su tu razni pogledi - neki radoznali, neki srećni, neki zabrinuti, samo se Mile oblizuje:


Da li se putnici helikoptera, takođe, mogu smatrati posetiocima iz svemira?
S'obzirom na nisku visinu leta itd....
docsumann docsumann 14:53 25.02.2020

Re: ...

alselone
a je l' razmatramo mogućnost da nas posjete tehnološki superazvijeni, dobroćudni vanzemaljci


ne.


za koga ti navijaš?
alselone alselone 14:54 25.02.2020

Re: ...

za koga ti navijaš?

Za Vošu.
docsumann docsumann 14:55 25.02.2020

Re: ...

maksa83
Da odgovorim i sebi i docsu.

Na donjoj fotografiji se vidi srpska delegacija kako dočekuje posetioce iz svemira.

Primeti da su tu razni pogledi - neki radoznali, neki srećni, neki zabrinuti, samo se Mile oblizuje:



docsumann docsumann 14:57 25.02.2020

Re: ...

Ne znam jesam pominjao Three Body Problem.


nabavio
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:39 25.02.2020

Re: ...

jooscout
newimprovedtadejus

da, baš tako.. a što smo u školi učili pod prirodna selekcija..
a ja samo osjećam da se ne radi tu o y miliona godina nego da su promjene bukvalno i na nivou sekundi.. samo ih mi još ne vidimo (il bar nisu popularno predstavljene u toj mjeri)..
tj. šta se ja glasno pitam..
da li tvoje životno iskustvo, mnogo pozitivnog ili negativnog stresa utiče i na tvoj genetski zapis..
može li se time upravljati iskustvom


Nisam sigurna da skroz razumem tvoje pitanje, kako misliš desi se u sekundi? Evolucija se ne zanima sekundama pa ni jedinkama, samo populacijama i generacijama. Promena može da se desi u sekundi, a da li je imala evolutivni značaj možemo da znamo tek za barem jednu generaciju.
Isto, upravljati iskustvom, kao i kod upravljanja u laboratoriji, poanta je što ne znaš čime da upravljaš? Veoma malo osobina i karakteristika je jednoznačno jedan gen-jedna osobina, pa ni za opipljive, poput visine.
Proces razvoja je genetički uslovljen, ali se ti geni eksprimiraju u različitim sredinama (i tu dolazimo do važnosti epigenetike, ali ne na način da ona menja sam kod) i pride je stohastički proces sa dosta "buke". To uveliko limitira prediktivnost i upotrebljivost genetike u tom smislu, uticaja.
(nisam sigurna da umem da postavim sliku, ali ova mi je omiljena ilustracija)
[url=http://www.wiringthebrain.com/2013/01/the-trouble-with-epigenetics-part-1.html][/url]
EDIT numem, sori :(
Svakako, kad se pita nature ili nurture, uvek je pitanja, za šta? Pitanje je po meni besmisleno, kao da se pita "da bih video objekat, da li je potrebno da ne budem slep ili da u sobi ima svetla?"


uz ogradu da ja naravno nisam genetičar, slabo šta o tome znam, mogla bih slobodno reći ništa te tako ne da ništa ne tvrdim, ne znam čak ni pitanje da postavim a da bi nekome ko jeste genetičar imalo smisla..
ali that said..
ja u svojoj oblasti vidim da smo mi praktično bili na krivom tragu, ili ajde, ne ni na krivom tragu, nego nam je oruđe bilo toliko tupo da je zaista i fascinatno da smo ikud dospjeli u odgovaranju na goruća pitanja..
pa mi nije teško da zamislim da je slično i u drugim oblastima..
a da se sada možda (tj. vjerovatno) otvaraju mogućnosti da se stekne uvid u daleko veći broj odnosa daleko većeg broja promjenjivih i da (ovo je zapravno najveća promjen) ti odnosi ne budu linearni..
te da onda u tom smislu (ako postoji analogija genetike i drugih oblasti u kojima je primjenjivo machine learning) možda uskoro dođemo u priliku da promjenu gena sagledamo u realnom vremenu (dakle baš u sekundi a ne tek u onom ishodištu kad ta promjena od majmuna napravi čovjeka)..
ne znam dal je sad jasnije šta sam se pitala..
to bi dakle mogla biti i neka puka trial and error vježba gdje nam ML omogućava da sagledamo mnogo veći broj i trial-ova i error-a i njihovih nelinearnih interakcija..
e sad isto može biti da ja kad kažem gen možda i ne govorim nešto što ima smisla..
u kom slučaju molim za oprost
maksa83 maksa83 15:48 25.02.2020

Re: ...

te da onda u tom smislu (ako postoji analogija genetike i drugih oblasti u kojima je primjenjivo machine learning)

ML je već uspeo da sklepa nešto nalik antibiotiku koji bi mogao da bude odgovor na superbug.

Machine Learning finds novel antibiotic able to kill superbugs.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:59 25.02.2020

Re: ...

mirelarado
Edi Marfi bi u ovo vreme bio kaštigovan momentalno, ni Delirious ni Raw ne bi prošli, tj. dvadesetisedam raznih udruženja bi se diglo i kamenovalo ga.


Mislim da je politička korektnost (bilo koje fele) novi vid diktature. Odaje je nedostatak smisla za humor.


pa i jest i nije..
postoji ipak neka granica gdje dobra šala postane maltretiranje slabijeg..
nema svako osjećaj gdje je ta granica..
a kako je utjerati.. ne znam..
evo recimo ove Edi M šale su stvarno smiješne i vjerujem da se i kako on kaže fegis smiju..
ali recimo standardne scene u filmovima od prije devedesetih su bile da recimo tip poljubi cicu pa shvati da je ona isto tip i onda povraća, ili ne daj bože vidi par fegija u akciji pa opet povraća, ispira oči i sve u tom smislu..
jbg..
to več malo prestaje bviti smješno a malo postaje lako zamisliti kako se morao osjećati taj neki fegi od 12 godina gledajući te filmove..
šta se njemu u glavi dešavalo..
te je u mojim očima svakako napredak što smo bar u nekoj mjeri shvatili da baš ne moramo povraćati na činjenicu da je neko homoseksulan..
ali se naravno možemo šaliti ako umijemo..
samo kako preopznati razliku..
e to jeste pitanje
jinks jinks 16:11 25.02.2020

Re: ...

docsumann
Ne znam jesam pominjao Three Body Problem.


nabavio

Isto ... izašao prevod prvog dela. Biće interesantno u nastavku :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:21 25.02.2020

Re: ...

jinks
docsumann
Ne znam jesam pominjao Three Body Problem.


nabavio

Isto ... izašao prevod prvog dela. Biće interesantno u nastavku :)


e jbg treći je by far najzanimljiviji.. prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)..
nego
ima on i zbirke priča
Wandering earth
jedna od njih je i ekranizovana, mada meni nije nešto hit ta ekranizacija al ajde..
no kanda ni to nije prevedeno
stvarno smo invalidi


e ikad pomenuh ekran.. odgledala Guy Richie-jev poslednji uradak
The gentlemen..
odličan..
jinks jinks 16:26 25.02.2020

Re: ...

prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)

Pretpostavio sam da je tako, zato i čekam nekakav hipergenijalan nastavak.
maksa83 maksa83 16:47 25.02.2020

Re: ...

prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)..

Prva je pomalo nebulozna i na momente čak i dosadnjikava, ali onda posle shvatiš da je tu postavljao scenografiju, da je cela prva zapravo prolog.

jedna od njih je i ekranizovana, mada meni nije nešto hit ta ekranizacija al ajde..

Meni je ekranizacija Wandering Earth bila što bi rekla omladina facepalm, mada jes' na momente vrlo onako kineski monumentalna.
neumoran neumoran 17:04 25.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus

...
to več malo prestaje bviti smješno a malo postaje lako zamisliti kako se morao osjećati taj neki fegi od 12 godina gledajući te filmove..
šta se njemu u glavi dešavalo..

Šta je to fegi?
jooscout jooscout 17:07 25.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus

ja u svojoj oblasti vidim da smo mi praktično bili na krivom tragu, ili ajde, ne ni na krivom tragu, nego nam je oruđe bilo toliko tupo da je zaista i fascinatno da smo ikud dospjeli u odgovaranju na goruća pitanja..
promjen) ti odnosi ne budu linearni..
te da onda u tom smislu (ako postoji analogija genetike i drugih oblasti u kojima je primjenjivo machine learning) možda uskoro dođemo u priliku da promjenu gena sagledamo u realnom vremenu (dakle baš u sekundi a ne tek u onom ishodištu kad ta promjena od majmuna napravi čovjeka)..
ne znam dal je sad jasnije šta sam se pitala..
to bi dakle mogla biti i neka puka trial and error vježba gdje nam ML omogućava da sagledamo mnogo veći broj i trial-ova i error-a i njihovih nelinearnih interakcija..
e sad isto može biti da ja kad kažem gen možda i ne govorim nešto što ima smisla..
u kom slučaju molim za oprost


Pa i ovde je fascinantno koliko tehnika menja čitavo polje, PCR, sekvenciranje genoma, pa sad CRISP, to su sve toliko velike promene i fundamentalno menjaju sve što znamo. Da bi anticipirali kako će neka mutacija da se ponaša u budućnosti u populaciji, mislim da bi morali da simuliramo sve zamislive uslove, a takvih je beskonačno mnogo, od unutarćelijskih do udara asteroida. Ja pa premalo znam o ML da bih mogla da odgovorim. Ali, menja naša saznanja o prošlosti, pa smo tako saznali da imamo Denisovan DNK u nekoj meri, što opet omogućuje više saznanja o evoluciji.
Upotreba AI u analizi humanog genoma u kliničkoj praksi već postoji, sa nekim limitima za koje neki kažu da će biti prevazidjeni uskoro, neki pak gaje skepsu, ali ja ne umem da prosudim ko je u pravu.

neumoran neumoran 17:11 25.02.2020

Re: ...

jooscout
newimprovedtadejus

ja u svojoj oblasti vidim da smo mi praktično bili na krivom tragu, ili ajde, ne ni na krivom tragu, nego nam je oruđe bilo toliko tupo da je zaista i fascinatno da smo ikud dospjeli u odgovaranju na goruća pitanja..
promjen) ti odnosi ne budu linearni..
te da onda u tom smislu (ako postoji analogija genetike i drugih oblasti u kojima je primjenjivo machine learning) možda uskoro dođemo u priliku da promjenu gena sagledamo u realnom vremenu (dakle baš u sekundi a ne tek u onom ishodištu kad ta promjena od majmuna napravi čovjeka)..
ne znam dal je sad jasnije šta sam se pitala..
to bi dakle mogla biti i neka puka trial and error vježba gdje nam ML omogućava da sagledamo mnogo veći broj i trial-ova i error-a i njihovih nelinearnih interakcija..
e sad isto može biti da ja kad kažem gen možda i ne govorim nešto što ima smisla..
u kom slučaju molim za oprost


Pa i ovde je fascinantno koliko tehnika menja čitavo polje, PCR, sekvenciranje genoma, pa sad CRISP, to su sve toliko velike promene i fundamentalno menjaju sve što znamo. Da bi anticipirali kako će neka mutacija da se ponaša u budućnosti u populaciji, mislim da bi morali da simuliramo sve zamislive uslove, a takvih je beskonačno mnogo, od unutarćelijskih do udara asteroida. Ja pa premalo znam o ML da bih mogla da odgovorim. Ali, menja naša saznanja o prošlosti, pa smo tako saznali da imamo Denisovan DNK u nekoj meri, što opet omogućuje više saznanja o evoluciji.
Upotreba AI u analizi humanog genoma u kliničkoj praksi već postoji, sa nekim limitima za koje neki kažu da će biti prevazidjeni uskoro, neki pak gaje skepsu, ali ja ne umem da prosudim ko je u pravu.


Mada vidim da se razumeš u temu poprilično - u svakom slučaju, mnogo više od mene i od nekih koji misle da se razumeju.
Milan Novković Milan Novković 17:17 25.02.2020

Re: ...

maksa83
u nekom od njih možda bi i Srbi bili glavne baje, a Srbija bi izlazila na 3 mora...

Ja se sa tim ne bih zajebavao!

a je l' razmatramo mogućnost da nas posjete tehnološki superazvijeni, dobroćudni vanzemaljci

Verovatno se to kao primisao pojavilo i kod krda bizona koje je prvo videlo kako se ka njima zaputila gomila neandertalaca sa zašiljenim motkama. "Možda samo hoće da nas timare..."

Ne znam jesam pominjao Three Body Problem.

Baš ja hteo da primetim da Docs nije pročitao kjnigu, i da predložim da mu ti odrežeš kaznu, al kažem da prvo skrolujem da vidim da li je još neko primetio
Milan Novković Milan Novković 17:20 25.02.2020

Re: ...

maksa83
prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)..

Prva je pomalo nebulozna i na momente čak i dosadnjikava, ali onda posle shvatiš da je tu postavljao scenografiju, da je cela prva zapravo prolog.

jedna od njih je i ekranizovana, mada meni nije nešto hit ta ekranizacija al ajde..

Meni je ekranizacija Wandering Earth bila što bi rekla omladina facepalm, mada jes' na momente vrlo onako kineski monumentalna.

Pa dobro, sve tri imaju "filozofske" trenutke, al to, jelte, onda brže čitamo pošto filozofiju ionako već znamo.

A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm, novi igrač u monumentalnim prostorima je supercool - ko šiša sramežljive klince, neka idu i jure osobe poželjnijeg pola, ovako samo moramo da se tučemo oko vlasti u kući sa njima, tj oko daljinskog

EDIT: A WE autor se prepoznaje iz najdalje daljine
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:27 25.02.2020

Re: ...

neumoran
newimprovedtadejus

...
to več malo prestaje bviti smješno a malo postaje lako zamisliti kako se morao osjećati taj neki fegi od 12 godina gledajući te filmove..
šta se njemu u glavi dešavalo..

Šta je to fegi?


pogledaj klip..
a možda čak možeš i sam da naslutiš
maksa83 maksa83 17:30 25.02.2020

Re: ...

A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm

Film mi je bio nemam pojma, (znam da šašavo zvuči) previše akcion, verovatno sam posle TBP od nečeg što je pravljeno po Liu Cixin priči očekivao više nečeg ... nemam pojma čega tačno - onoga čega ima u TBP. Možda je prosto kao i većina knjiga osuđen na to da ga filmovanje upropasti.
Milan Novković Milan Novković 17:35 25.02.2020

Re: ...

maksa83
A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm

Film mi je bio nemam pojma, (znam da šašavo zvuči) previše akcion, verovatno sam posle TBP od nečeg što je pravljeno po Liu Cixin priči očekivao više nečeg ... nemam pojma čega tačno - onoga čega ima u TBP. Možda je prosto kao i većina knjiga osuđen na to da ga filmovanje upropasti.

Ne znam da li si odlgedao prvih par sezona Star Trek Discoveria, ako voliš TBP kako mislim da ga voliš, sa tom realm-dinamikom, ovaj je super, meni baš super, iako neki-nešto-o-nečem nisu ni ovde sigurni.

A Star Trek Pickard ze zaleće polako na G.Crossove teme - meni super ... jbg, meni sve super, što bi reko Srki P. rastem u super senilnog uvek-nasmejanog dedicu, iako nisam uvek siguran otkud mi osmeh
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:35 25.02.2020

Re: ...

Milan Novković
maksa83
prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)..

Prva je pomalo nebulozna i na momente čak i dosadnjikava, ali onda posle shvatiš da je tu postavljao scenografiju, da je cela prva zapravo prolog.

jedna od njih je i ekranizovana, mada meni nije nešto hit ta ekranizacija al ajde..

Meni je ekranizacija Wandering Earth bila što bi rekla omladina facepalm, mada jes' na momente vrlo onako kineski monumentalna.

Pa dobro, sve tri imaju "filozofske" trenutke, al to, jelte, onda brže čitamo pošto filozofiju ionako već znamo.

A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm, novi igrač u monumentalnim prostorima je supercool - ko šiša sramežljive klince, neka idu i jure osobe poželjnijeg pola, ovako samo moramo da se tučemo oko vlasti u kući sa njima, tj oko daljinskog

EDIT: A WE autor se prepoznaje iz najdalje daljine


meni je facepalm zato što mi se čini da je kineski entartainment bukvalno kao dječiji..
mora sve da blješti, šljašti, da mu je frekvencija bar deset puta viša od zapadne i da bude super predvidivo..
u tom smislu već poslije 15 minuta filma znam tačno maltene šta će se dalje desiti i tako do kraja..
efekti su epktakularni, kapa dole, i zato je trailer odličan..
al sama radnja je.. baš dječija..
čini mi se da to kod njih prolazi mnogo više nego na zapadu..
otkad je ova korona podivljala pratim redovno baidu i vidim da se tu malo sad stvari umirile vizelno (ko ne zna, baidu je kineski google) ali do skora je bilo kao kazino.. otvoriš a ono sto malih prozorčića bljeska, look at me, look at me..
i čitala sam o tome, kao to je tako rješeno jer Kinezi vole da im se ponudi više opcija koje nisu hijerarhijski poredane..
al brate al zamara..
kao što rekoh, to je sad dosta svedenije i mnogo više liči na google.. ali i dalje je eksplozija informacija u poređenju sa googlom..
čovjek se navikne
al fakat zamoran je kineski internet..
a s tom glađu sa eksplozijom vole izgleda i da im je to sve nekako prosto i prijatno.. ublaženo..
a opet literatura im je anything but..
davila sam i ranije Mo Jan'om ali evo da davim opet.. genijalac..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:38 25.02.2020

Re: ...

maksa83
A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm

Film mi je bio nemam pojma, (znam da šašavo zvuči) previše akcion, verovatno sam posle TBP od nečeg što je pravljeno po Liu Cixin priči očekivao više nečeg ... nemam pojma čega tačno - onoga čega ima u TBP. Možda je prosto kao i većina knjiga osuđen na to da ga filmovanje upropasti.


ja mislim da nije problem da se to ne može dobro prilagoditi filmskom formatu..
nego su oni insistirali na toj predvidivosti, ima good guz, ima bad guz, ima lijep acica, ima mlad moma, zagledala se cica u momu, moma u cicu, i bi prepreka i prevaziđoše cica i moma i uzeše se..
pa jbg priča nikakve cice, mome, ljubavi ne pominje..
totalno su okrenuli poentu naopako..
napravili od toga ljubavni vikend roman..
to tako nije moralo

e dakle nije guz nego je guy..
ispadoh još i perverzna
neumoran neumoran 17:39 25.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
neumoran
newimprovedtadejus

...
to več malo prestaje bviti smješno a malo postaje lako zamisliti kako se morao osjećati taj neki fegi od 12 godina gledajući te filmove..
šta se njemu u glavi dešavalo..

Šta je to fegi?


pogledaj klip..
a možda čak možeš i sam da naslutiš

Retko gledam klipove na blogu - vera mi ograničava.
Ako nećeš da mi odgovoriš šta je fegi, da pitam Maksu?!
On bi trebalo da zna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:40 25.02.2020

Re: ...

neumoran
newimprovedtadejus
neumoran
newimprovedtadejus

...
to več malo prestaje bviti smješno a malo postaje lako zamisliti kako se morao osjećati taj neki fegi od 12 godina gledajući te filmove..
šta se njemu u glavi dešavalo..

Šta je to fegi?


pogledaj klip..
a možda čak možeš i sam da naslutiš

Retko gledam klipove na blogu - vera mi ograničava.
Ako nećeš da mi odgovoriš šta je fegi, da pitam Maksu?!
On bi trebalo da zna.

ma znaš i ti samo se praviš.. a Edi M je ok, neš se prevarit pogledaš li..
mada ok, nije svako fart jokes mušterija
neumoran neumoran 17:41 25.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
maksa83
A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm

Film mi je bio nemam pojma, (znam da šašavo zvuči) previše akcion, verovatno sam posle TBP od nečeg što je pravljeno po Liu Cixin priči očekivao više nečeg ... nemam pojma čega tačno - onoga čega ima u TBP. Možda je prosto kao i većina knjiga osuđen na to da ga filmovanje upropasti.


ja mislim da nije problem da se to ne može dobro prilagoditi filmskom formatu..
nego su oni insistirali na toj predvidivosti, ima good guz, ima bad guz, ima lijep acica, ima mlad moma, zagledala se cica u momu, moma u cicu, i bi prepreka i prevaziđoše cica i moma i uzeše se..
pa jbg priča nikakve cice, mome, ljubavi ne pominje..
totalno su okrenuli poentu naopako..
napravili od toga ljubavni vikend roman..
to tako nije moralo

Pisac kojega sam baš voleo je Džems Džons.
I tako, sećam se grdnog razočarenja kada sam nakon pročitane knjige 'Odavde do večnosti' gledao film snimljen po toj knjizi.
Malo je bilo reći bljak.
Milan Novković Milan Novković 17:43 25.02.2020

Re: ...


newimprovedtadejus
Milan Novković
maksa83
prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)..

Prva je pomalo nebulozna i na momente čak i dosadnjikava, ali onda posle shvatiš da je tu postavljao scenografiju, da je cela prva zapravo prolog.

jedna od njih je i ekranizovana, mada meni nije nešto hit ta ekranizacija al ajde..

Meni je ekranizacija Wandering Earth bila što bi rekla omladina facepalm, mada jes' na momente vrlo onako kineski monumentalna.

Pa dobro, sve tri imaju "filozofske" trenutke, al to, jelte, onda brže čitamo pošto filozofiju ionako već znamo.

A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm, novi igrač u monumentalnim prostorima je supercool - ko šiša sramežljive klince, neka idu i jure osobe poželjnijeg pola, ovako samo moramo da se tučemo oko vlasti u kući sa njima, tj oko daljinskog

EDIT: A WE autor se prepoznaje iz najdalje daljine


meni je facepalm zato što mi se čini da je kineski entartainment bukvalno kao dječiji..
mora sve da blješti, šljašti, da mu je frekvencija bar deset puta viša od zapadne i da bude super predvidivo..
u tom smislu već poslije 15 minuta filma znam tačno maltene šta će se dalje desiti i tako do kraja..
efekti su epktakularni, kapa dole, i zato je trailer odličan..
al sama radnja je.. baš dječija..
čini mi se da to kod njih prolazi mnogo više nego na zapadu..
otkad je ova korona podivljala pratim redovno baidu i vidim da se tu malo sad stvari umirile vizelno (ko ne zna, baidu je kineski google) ali do skora je bilo kao kazino.. otvoriš a ono sto malih prozorčića bljeska, look at me, look at me..
i čitala sam o tome, kao to je tako rješeno jer Kinezi vole da im se ponudi više opcija koje nisu hijerarhijski poredane..
al brate al zamara..
kao što rekoh, to je sad dosta svedenije i mnogo više liči na google.. ali i dalje je eksplozija informacija u poređenju sa googlom..
čovjek se navikne
al fakat zamoran je kineski internet..
a s tom glađu sa eksplozijom vole izgleda i da im je to sve nekako prosto i prijatno.. ublaženo..
a opet literatura im je anything but..
davila sam i ranije Mo Jan'om ali evo da davim opet.. genijalac..

Ja sam relativno rano prepoznao Liua Cixina u filmu, iako nisam unapred znao, pa mi mašta popunila šupljine dok sam gledao.

A naglo i nepripremljeno gledao pošto mi došao drugar Kinez iz HK, bivši zaposleni jedno 5 godina, glavni na naš NLP, koji bi da se vrati u UK - mislim da mu žena ovde vuče konce, a on se nešto ne protivi, pošto je onda otišao tamo uz suze, kad su ga roditelji pozvali, da bi ga oćenili i da bi pazio na njih

Pa mi on doneo i neke specijalne čajeve, on je mnogo fin i darežljuiv, spomenuo i IP Mana, a baš mi i starija ćerka pre toga iznenađeno dizala obrve kako nisam odgledao, pa mi je tih dana bio aktiviran kineski čip u glavi
neumoran neumoran 17:44 25.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
neumoran
newimprovedtadejus
neumoran
newimprovedtadejus

...
to več malo prestaje bviti smješno a malo postaje lako zamisliti kako se morao osjećati taj neki fegi od 12 godina gledajući te filmove..
šta se njemu u glavi dešavalo..

Šta je to fegi?


pogledaj klip..
a možda čak možeš i sam da naslutiš

Retko gledam klipove na blogu - vera mi ograničava.
Ako nećeš da mi odgovoriš šta je fegi, da pitam Maksu?!
On bi trebalo da zna.

ma znaš i ti samo se praviš.. a Edi M je ok, neš se prevarit pogledaš li..
mada ok, nije svako fart jokes mušterija

Ja obožavam Edi Marfija.
On je od onih likova koji imaju tako izražen personaliti (da li se tako kaže) da se ne vidi da je crnac - poput Majkla Džordana, Denzela Vašngtona, Vila Smita i slično.
Na žalost - meni je gledanje filma 2 sata preveliko vreme.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:55 25.02.2020

Re: ...

Milan Novković

newimprovedtadejus
Milan Novković
maksa83
prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)..

Prva je pomalo nebulozna i na momente čak i dosadnjikava, ali onda posle shvatiš da je tu postavljao scenografiju, da je cela prva zapravo prolog.

jedna od njih je i ekranizovana, mada meni nije nešto hit ta ekranizacija al ajde..

Meni je ekranizacija Wandering Earth bila što bi rekla omladina facepalm, mada jes' na momente vrlo onako kineski monumentalna.

Pa dobro, sve tri imaju "filozofske" trenutke, al to, jelte, onda brže čitamo pošto filozofiju ionako već znamo.

A Wandering Earth - meni simpa, što facepalm, novi igrač u monumentalnim prostorima je supercool - ko šiša sramežljive klince, neka idu i jure osobe poželjnijeg pola, ovako samo moramo da se tučemo oko vlasti u kući sa njima, tj oko daljinskog

EDIT: A WE autor se prepoznaje iz najdalje daljine


meni je facepalm zato što mi se čini da je kineski entartainment bukvalno kao dječiji..
mora sve da blješti, šljašti, da mu je frekvencija bar deset puta viša od zapadne i da bude super predvidivo..
u tom smislu već poslije 15 minuta filma znam tačno maltene šta će se dalje desiti i tako do kraja..
efekti su epktakularni, kapa dole, i zato je trailer odličan..
al sama radnja je.. baš dječija..
čini mi se da to kod njih prolazi mnogo više nego na zapadu..
otkad je ova korona podivljala pratim redovno baidu i vidim da se tu malo sad stvari umirile vizelno (ko ne zna, baidu je kineski google) ali do skora je bilo kao kazino.. otvoriš a ono sto malih prozorčića bljeska, look at me, look at me..
i čitala sam o tome, kao to je tako rješeno jer Kinezi vole da im se ponudi više opcija koje nisu hijerarhijski poredane..
al brate al zamara..
kao što rekoh, to je sad dosta svedenije i mnogo više liči na google.. ali i dalje je eksplozija informacija u poređenju sa googlom..
čovjek se navikne
al fakat zamoran je kineski internet..
a s tom glađu sa eksplozijom vole izgleda i da im je to sve nekako prosto i prijatno.. ublaženo..
a opet literatura im je anything but..
davila sam i ranije Mo Jan'om ali evo da davim opet.. genijalac..

Ja sam relativno rano prepoznao Liua Cixina u filmu, iako nisam unapred znao, pa mi mašta popunila šupljine dok sam gledao.

A naglo i nepripremljeno gledao pošto mi došao drugar Kinez iz HK, bivši zaposleni jedno 5 godina, glavni na naš NLP, koji bi da se vrati u UK - mislim da mu žena ovde vuče konce, a on se nešto ne protivi, pošto je onda otišao tamo uz suze, kad su ga roditelji pozvali, da bi ga oćenili i da bi pazio na njih

Pa mi on doneo i neke specijalne čajeve, on je mnogo fin i darežljuiv, spomenuo i IP Mana, a baš mi i starija ćerka pre toga iznenađeno dizala obrve kako nisam odgledao, pa mi je tih dana bio aktiviran kineski čip u glavi


vjerovatno pomaže ako nisi znao da je to ta priča i nisi čitao priču..

inače, nama je evo skoro godinu dana nanny Kineskinja iz Hong Konga..
prava tiger mum, dvije odrasle kćerke, jedna završila matiš, druga sad upisala..
jeste da živi ovde decenijama i udata za Engleza, pa je pitanje koliko je Kineskinja ali ima taj red, rad, disciplina i nema kukanja mentalitet..
no slomiše i nju dječaci.. što vjerovatno ne govori previše dobro o mojim roditeljskim kvalitetima..
nešto je reda utjerala al sve u svemu dječaci izdominirali
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:15 25.02.2020

Re: ...

da se ne vidi da je crnac - poput Majkla Džordana, Denzela Vašngtona, Vila Smita i slično.


Na ovogodisnjoj dodeli oskara (Stiv Martin/Kris Rok).

The comedic duo continued to address the lack of diversity in the awards ceremony. When talking about how much the Academy Awards have changed over the years,

Steve said, “In 1929, there was no black acting nominees.”
“Now, in 2020, we got one,” Chris replied.
docsumann docsumann 19:53 25.02.2020

Re: ...

neumoran
docsumann
alselone
virus čini što virus mora.

čovjek čini što mu padne na pamet.


Sa evolutivne strane nema mnogo razlike.


čovjek može da bira i koriguje svoje činjenje.


virus ne može.

virusova sudbina je slijepa. čovjekova može da progleda, makar u zadnji čas.



EDIT:

staviš više kolonija istog virusa, u istim uslovima, i oni će se svi ponašati isto.

čak i isti ljudi u istim uslovima se neće svaki put ponašati isto.

Ne slažem se!
Čoveku se samo čini da on sam bira.


nije mi strano ni to mišlenije.

no, koliko daleko zaista može da ideš sa tim stavom.
ako ga radikaliziješ do kraja, onda svaka moralna odgovornost pada u vodu.
ubice, silovatelji, pedofili, sadisti, je li iko od njih birao svoj ''poziv''

a odeš li još malo dalje stić ćeš i do kakvog ustaše...
docsumann docsumann 20:10 25.02.2020

Re: ...

maksa83
prvi zapravo priča neku background story (mada jeste zanimljiv ali prosto ne predstavlja toliko od svih fascinantnih ideja koje je lik uokvirio u priču)..
Prva je pomalo nebulozna i na momente čak i dosadnjikava, ali onda posle shvatiš da je tu postavljao scenografiju, da je cela prva zapravo prolog.


najgenijalniji smorni uvod, ali ono baš naporno nečitljiv, po meni, je odradio Sorkin u Plavom Salu.
neumoran neumoran 20:26 25.02.2020

Re: ...

docsumann
neumoran
docsumann
alselone
virus čini što virus mora.

čovjek čini što mu padne na pamet.


Sa evolutivne strane nema mnogo razlike.


čovjek može da bira i koriguje svoje činjenje.


virus ne može.

virusova sudbina je slijepa. čovjekova može da progleda, makar u zadnji čas.



EDIT:

staviš više kolonija istog virusa, u istim uslovima, i oni će se svi ponašati isto.

čak i isti ljudi u istim uslovima se neće svaki put ponašati isto.

Ne slažem se!
Čoveku se samo čini da on sam bira.


nije mi strano ni to mišlenije.

no, koliko daleko zaista može da ideš sa tim stavom.
ako ga radikaliziješ do kraja, onda svaka moralna odgovornost pada u vodu.
ubice, silovatelji, pedofili, sadisti, je li iko od njih birao svoj ''poziv''

a odeš li još malo dalje stić ćeš i do kakvog ustaše...

Svako neka ide dokle mu je suđeno!

No, nema dok Srbin ne zapeva!
Pardon - Srpkinja!



I nešto sa Frihendove strane - kako seka svira prim!


maksa83 maksa83 20:41 25.02.2020

Re: ...

No, nema dok Srbin ne zapeva!
Pardon - Srpkinja!

Ovako bre pevaju i sviraju Srbin i Srpkinja, brat i sestra, sjajna deca, znam ih oboje.

Trk tamo da se sabskrajbuješ i da lajkuješ svaki video:

Pitao sam Bojanu da li gostuju po inostranstvu, tj. da li naša dijaspora organizuje nešto tamo (pevaju i sviraju isključivo stare narodne pesme, znači ono po 300 godina unazad, a Nebojša je Zlatna Frula Srbije) i kaže slabo do nikako, naši uglavnom organizuju da im dolaze Ace Lukasi i ostale Dare Bubašvabe...

denovo denovo 20:53 25.02.2020

Re: ...

No, nema dok Srbin ne zapeva!
Pardon - Srpkinja!



neumoran neumoran 21:06 25.02.2020

Re: ...

maksa83
No, nema dok Srbin ne zapeva!
Pardon - Srpkinja!

Ovako bre pevaju i sviraju Srbin i Srpkinja, brat i sestra, sjajna deca, znam ih oboje.

Trk tamo da se sabskrajbuješ i da lajkuješ svaki video:

Pitao sam Bojanu da li gostuju po inostranstvu, tj. da li naša dijaspora organizuje nešto tamo (pevaju i sviraju isključivo stare narodne pesme, znači ono po 300 godina unazad, a Nebojša je Zlatna Frula Srbije) i kaže slabo do nikako, naši uglavnom organizuju da im dolaze Ace Lukasi i ostale Dare Bubašvabe...


I do nas je - nije samo do naših!
Naši tamo organizuju što je 'in' ovamo!
Tako da ja ne bih previše osuđivao naše tamo - mi ovamo smo go...!
gedza.73 gedza.73 22:02 25.02.2020

Re: ...

maksa
Ovako bre pevaju i sviraju Srbin i Srpkinja, brat i sestra, sjajna deca, znam ih oboje.


nema dva dana kako sam pustao sinu ovu pesmu (Čaglavčanke), samo sa drugog koncerta (isto Brdarići samo plus bas).

pa


prepričavao mu, negde sam naleteo na netu pričala jedna starica, kako je u stvari ova pesma po istinitoj priči. Ubio Turčin devojku na ulici (mislim da je Vranje u pitanju) jer nije htela da pođe za njega. Kaže kako je celo mesto izašli da isprati kovčeg dok su Turci samo stajali sa strane.

na jednom mestu do'vatio se tv-a, miša pa počeo da izigravam didžeja.
I isto od Brdarića


tu jedan počne da zakera (oko izbora muzike a i oko načina sviranja), em pijan em me poodavno nervira pa mi baš lelgo da se isvađam... što meni nije baš teško

pozdravi te mlade ljude od jednog gegule.
maksa83 maksa83 22:29 25.02.2020

Re: ...

I isto od Brdarića

Brdarići su inače iz Sombora. Za neki recimo deseti ili tako neki sitan rođendan Nebojša je dobio neke pare od rodbine, i tražio je od tate da mu za te pare kupi G.I. Joea (*) (one lutke beše, ali za dečake), tata rekao "šta će ti bre to, to je debilno, daj bilo šta drugo" na šta se mali Nebojša naljutio i rekao "e onda mi kupi frulu!". U Somboru je, možeš da zamisliš, bilo jako teško naći frulu, i ovaj je ne-ka-ko našao jednu jedinu frulu u Somboru, i prođe nekoliko godina i Nebojša je učio kod Bore Dugića.



pozdravi te mlade ljude od jednog gegule.

Hoću kad ih vidim. Oni su pre svega jako dobra deca.
zemljanin zemljanin 23:57 25.02.2020

Re: ...

Mislim da smo i prošli put došli do tačke gde ja kažem da je 98% vrsta koje su do sad postojale na planeti izumrlo, i da nema razloga da se mi bolje provedemo, sa sve kul gedžetima i samoreprogramiranjem gena. Jedina šansa nam je da zapalimo negde i raširimo se po svemiru, ali za to su rekao bih baš baš tanke šanse.

to Makso

evo da okrenemo pricu jer se spominjao paprikas ... da li paprikas prija nama (subjektivno JA) ili nasim korisnim baketrijama u stomaku? ... jbg. neko salje taj signal u mozak, pa da li one nas koriste ili mi koristimo njih? ... pa onda da vidimo i to 'nasledjivanja Paprikasa' ... ajde jednostavnije pitanje: da li bakterije kodiraju svoje gene tako da i nase i njihovo potomstvo voli paprikas ili nas DNA to treba da radi?
docsumann docsumann 07:08 26.02.2020

Re: ...

Mislim da smo i prošli put došli do tačke gde ja kažem da je 98% vrsta koje su do sad postojale na planeti izumrlo, i da nema razloga da se mi bolje provedemo, sa sve kul gedžetima i samoreprogramiranjem gena. Jedina šansa nam je da zapalimo negde i raširimo se po svemiru, ali za to su rekao bih baš baš tanke šanse.


to Makso


većina izumrlih vrsta nastanjivale su ovu planetu milionima godina.
ljudsko autoubrzavanje evolucije može biti ključ za izbjegavanje slične sudbine.

ako eskiviramo samouništenje (nuklearno/biolško) dovoljne nam je par stotina godina, možda hiljadu, nek bude i dvije hiljade godina, da se raspršimo po kosmosu.

to već drastično povećava šane za opstanak vrste koja je u svom korjenu imala čovjeka.


čak, i ako se potamanimo, ostaci čovječanstva mogu dobiti šanu za novi početak civilizacije, pod uslovom da planeta ne bude totalno spržena.
jooscout jooscout 09:27 26.02.2020

Re: ...

zemljanin
da li paprikas prija nama (subjektivno JA) ili nasim korisnim baketrijama u stomaku? ... jbg. neko salje taj signal u mozak, pa da li one nas koriste ili mi koristimo njih?


Što kažu u Crmu Goru, nemoj mi to razdvajati
Obećavajuće polje istraživanja.
alselone alselone 09:43 26.02.2020

Re: ...

U poslednjim vestima za naivčine:

docsumann docsumann 09:50 26.02.2020

Re: ...

alselone
U poslednjim vestima za naivčine:



jesu li prisegnuli zakletvu nad Biblijom?

bez toga im ništa ne vjerujem...
alselone alselone 10:18 26.02.2020

Re: ...

jesu li prisegnuli zakletvu nad Biblijom?


docsumann docsumann 11:43 26.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Nebojša je učio kod Bore Dugića.


Tanana je to neka duša izgleda

Nakon što se Autonomni ženski centar pobunio zbog teksta Borine pesme i poziva na nasilje nad ženama, RTS je reagovao i zahtevao od Dugića da isti urgentno promeni. On se zbog hajke koja se podigla protiv njega i njegove pesme razboleo. Dobio je visok krvni pritisak, zbog čega mu je ukazana hitna lekarska pomoć.


stani, je l' ovo ta sporna verzija teksta?



Poneo sam burmu
Blistavu i lepu
Da zaprosim tebe
Najlepšu na svetu

Došao sa kumom došao i sa bratom
Da te zaprosim tu pred tvojim tatom

Ako kažeš ne ako kažeš ne
Srce bolece
Ako kažeš da ako kažeš da
Svadba velika

Poneo sam burmu
Dijamant je pravi
Kad ga pogledaš vrti se u glavi
Tvoje oči plave tvoje usne vrele
Da ih poljubim samo to bi htele

Cico Cico Cico
Volim tebe ja
Ajde Cico Cico
Svadba velika
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:09 27.02.2020

Re: ...

docsumann
hoochie coochie man
Nebojša je učio kod Bore Dugića.


Tanana je to neka duša izgleda

Nakon što se Autonomni ženski centar pobunio zbog teksta Borine pesme i poziva na nasilje nad ženama, RTS je reagovao i zahtevao od Dugića da isti urgentno promeni. On se zbog hajke koja se podigla protiv njega i njegove pesme razboleo. Dobio je visok krvni pritisak, zbog čega mu je ukazana hitna lekarska pomoć.


stani, je l' ovo ta sporna verzija teksta?



Poneo sam burmu
Blistavu i lepu
Da zaprosim tebe
Najlepšu na svetu

Došao sa kumom došao i sa bratom
Da te zaprosim tu pred tvojim tatom

Ako kažeš ne ako kažeš ne
Srce bolece
Ako kažeš da ako kažeš da
Svadba velika

Poneo sam burmu
Dijamant je pravi
Kad ga pogledaš vrti se u glavi
Tvoje oči plave tvoje usne vrele
Da ih poljubim samo to bi htele

Cico Cico Cico
Volim tebe ja
Ajde Cico Cico
Svadba velika


Nije, to je valjda popravljena verzija, a i nije to Borina pesma, nego od nekog pinkovca, koliko vidim, Bora je samo izvođač, šta on zna šta je nasilje nad ženama, duva čovek u frulicu.
nsarski nsarski 12:15 27.02.2020

Re: ...

alselone
U poslednjim vestima za naivčine:



Sjajno!
Ovo je kao ona skorašnja vest da su NATO i Greta predloženi za Nobelovu nagradu za mir.

Greta Thunberg, NATO Military Coalition in Race for Nobel Peace Prize. Teenage green activist Greta Thunberg, pro-democracy campaigners in Hong Kong, and the NATO army coalition are among those recommended for the 2020 Nobel Peace Prize, based on nominations by politicians.

Greta Thunberg, NATO Military Coalition in Race for Nobel Peace Prize
gedza.73 gedza.73 13:28 27.02.2020

Re: ...

šta on zna šta je nasilje nad ženama

najebaće Cane
'prva stvar koju nismo dugo svirali'

puna hala ovih što biju žene. i pevaju mamu im siledžijsku


Kupio sam prsten kupio sam pusku
Jedno od ta dva bacicu u reku


a i ovi nisu ništa bolji


She stood there laughing
I felt the knife in my hand and she laughed no more

još žene u publici nasmejane pevaju


I can't forget the day I shot that bad bitch down


moja omiljena


She knows a woman's place
Is right there, now, in her home


i čuveni Raka

od 0 do 0:20

vcucko vcucko 14:42 27.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus

te je u mojim očima svakako napredak što smo bar u nekoj mjeri shvatili da baš ne moramo povraćati na činjenicu da je neko homoseksulan..

Ne moramo, svakako.
Ali ovde ide pitanje, smemo li?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:47 27.02.2020

Re: ...

vcucko
newimprovedtadejus

te je u mojim očima svakako napredak što smo bar u nekoj mjeri shvatili da baš ne moramo povraćati na činjenicu da je neko homoseksulan..

Ne moramo, svakako.
Ali ovde ide pitanje, smemo li?


u al ti je i pitanje..
pa smiješ, naravno da smiješ.. nema zakona koji kaže zabranjeno zbijati uvredljive šale u filmovima..
al smiju onda i oni da dignu na tebe hajku što to radiš..
pa onda da pitam ja tebe.. smiju li oni da dižu hajku kad procjene da ti je šala neukusna?
il pak ne smiju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:54 27.02.2020

Re: ...

najebaće Cane
'prva stvar koju nismo dugo svirali'

A tek onaj što peva bez uvijanja, "daj mi pušku da pucam u to srce neverno"
Znači nema uvijanja, skrivanja, puška, lepojko, pa u srce, pa se ti igraj sa neverstvom.

A nemam pojma kako je glasila ta opasna verzija, (evrovizija jbt, ko to još prati) ali mora da je direktnije od ove kad su je zabranili.
A ako nije onda je red da i ovu zabrane.
I malog Radojicu, naravno.
Nego, nešto mi se mota a ne mogu da se setim, ko je još zabranjivao pesme?

Srki će se setiti sigurno, on voli te što zabranjuju.


Jbt, dokle li će ovaj paganizam oko navodne korektnosti ići da mi je znati.
maksa83 maksa83 14:58 27.02.2020

Re: ...

A tek onaj što peva bez uvijanja, "daj mi pušku da pucam u to srce neverno"


gedza.73 gedza.73 15:03 27.02.2020

Re: ...

A ako nije onda je red da i ovu zabrane.




sve slike da se retuširaju a iz filmova da se izbace scene sa cigarama, lulama...

kad sam kod Francuza. Ima francuski film... pojma nemam kako se zove ali mi ostao u sećanju... devojka iz provincije vrti nekoliko momaka oko prsta... jedan je katolik koji skače sa vrha zgrade pošto shvati kako ga je preveslala a očekuje kako će oboje da se ubiju. On skoči ona se predomisli.
Taj lik je ima neki stari kamion i po kućama čisti od insekata, buba. Pored njega ima muzičara koji joj obećava karijeru...

Na kraju tu žensku, koja je u zatvoru zbog ubistva, izvuče advokat (ili novinar) koji se zaljubio u nju.

i takve filmove da zabrane
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:17 27.02.2020

Re: ...

maksa83
A tek onaj što peva bez uvijanja, "daj mi pušku da pucam u to srce neverno"


Sreća te umre na vreme, naebo bi da je živ.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:00 27.02.2020

Re: ...

Ooo, koliko je samo muskih usnica zadrKtalo na ovu vatreno/hladnonaoruzanu romantiku u stihovima..
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:04 27.02.2020

Re: ...

gedza
moja omiljena


Mislis, tvojoj zeni omiljena.. (ti sedis kuci - neodobreno ti od zene planinarenje, sam si rekao skoro )
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:05 27.02.2020

Re: ...

Ooo, koliko je samo muskih usnica zadrKtalo na ovu vatreno/hladnonaoruzanu romantiku u stihovima..

Huči, bežimo, Žena je u šumi.

gedza.73 gedza.73 17:20 27.02.2020

Re: ...

apacherosepeacock
Mislis, tvojoj zeni omiljena.. (ti sedis kuci - neodobreno ti od zene planinarenje, sam si rekao skoro

pevam u ćošku. šta pevam, mrmljam u bradu. i plačem.

al' stvarno malo 'politička korektnost' poludela. Verujem da u ogromnom procentu književnost, muzika, slikarstvo može ladno preko polovine da se obriše.
svud neke 'policije' koje zabranjuju drugim ljudima šta će da rade. umesto da se unormali situacija nekako se otrglo kontroli pa svakojaki fijuci luduju na javnim tribinama.
(*)

Eto skoro se ispostavilo da nije Džoni Dep tukao svoju ženu nego da je ona njega bila i to muški. Moja je još uvek mirna što se toga tiče. a i ja se trudim da je ne nerviram.

(*)
maksa83 maksa83 17:20 27.02.2020

Re: ...

Ooo, koliko je samo muskih usnica zadrKtalo na ovu vatreno/hladnonaoruzanu romantiku u stihovima..

Ima i obrnuto.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:28 27.02.2020

Re: ...

Ako kažeš ne ako kažeš ne
Srce boleće


Nisam ni ja video original, ali moguće da je izmena samo jedan zarez:

Ako kažeš ne ako kažeš ne
Srce, boleće
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:01 27.02.2020

Re: ...

apacherosepeacock
Ooo, koliko je samo muskih usnica zadrKtalo na ovu vatreno/hladnonaoruzanu romantiku u stihovima..


Koji stereotip jbt :)

Nije to, ta želja da muškarac dominira, sasvim druga stvar je u pitanju, makar sam ja na nju mislio.
A to je što je deo ljudskog roda, srećom samo deo, a nadam se manji, tako lako prijemčiv za nove religije kakve su ove o ženskoj podređenosti ili pušačima koji seju rak okolo, i takve stvari.

Previše lako, bez imalo opreza, sumnje, kritičkog pogleda, se predaju tim kapmanjama, i pri svemu tome sebe doživljavaju kao progresivce.
One druge kao rekaciju :)

Za sad, evo, zabranjuju pesme, a ako bi nedaobog, takvi vlast uzeli, Goli Otok me ne bi iznedadio, jer to je taj rezon, nisi sa mnom znači rekacija si, nazadan si, štetan, opasan, treba te eliminisati.


A položaj žena (u Srbiji) ma ima tu svašta, ni to nije jednoznačno.
docsumann docsumann 18:05 27.02.2020

Re: ...

smiju li oni da dižu hajku kad procjene da ti je šala neukusna?
il pak ne smiju?


ako si pravi, ne haješ za hajku
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:10 27.02.2020

Re: ...

što smo bar u nekoj mjeri shvatili da baš ne moramo povraćati na činjenicu da je neko homoseksulan..


To može da važi za onoga ko može da kontroliše povraćanje.
A šta sa onim ko ne može, sme li on da povraća?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 27.02.2020

Re: ...

To može da važi za onoga ko može da kontroliše povraćanje.
A šta sa onim ko ne može, sme li on da povraća?


Mica mala, njao, njemu je sigurno najteže.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:51 27.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic
To može da važi za onoga ko može da kontroliše povraćanje.
A šta sa onim ko ne može, sme li on da povraća?


Mica mala, njao, njemu je sigurno najteže.


A kako si ti, Srki, taj problem rešio?
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:00 27.02.2020

Re: ...

Previše lako, bez imalo opreza, sumnje, kritičkog pogleda, se predaju tim kapmanjama, i pri svemu tome sebe doživljavaju kao progresivce.
One druge kao rekaciju :)


Kakav stereotip...
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 27.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
srdjan.pajic
To može da važi za onoga ko može da kontroliše povraćanje.
A šta sa onim ko ne može, sme li on da povraća?


Mica mala, njao, njemu je sigurno najteže.


A kako si ti, Srki, taj problem rešio?


Koji problem, ovaj što si izmislio?

Ali, evo, da se pravim da nisi: dakle, imam razumevanja za jadnika koji oseća neizdrživu organsku potrebu da pljuje i povraća kad mu se ukaže homoseksualac (crnac, meksikanac, ili žena koja uzvraća udarac), i toplo bih ga uputio na odgovarajuću instituciju u kojoj bi mogao da potraži pomoć za sebe.

milisav68 milisav68 20:24 27.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
maksa83
A tek onaj što peva bez uvijanja, "daj mi pušku da pucam u to srce neverno"


Sreća te umre na vreme, naebo bi da je živ.

Znači Rambo može da najebe.
---------------------------------
Hej Džo, jesi šenuo,
Kuda si to s pištoljom krenuo?

Hej Džo, jesi šenuo,
Kuda si to s pištoljem krenuo?
Hej Džo, jesi popizdio,
Il' si se to šljive nazviždio,
Aman!

Svaki put kad idem po cigara,
Žena me s nekim
Hajvanom vara
Aman!

Jednom kupih pištolj,
Pa skidoh s njega cenu
I napravih od njih
Ljubomornu scenu,
Aman!

Uz'o sam devize,
Pa pravac prema jugu,
Da kupim za sebe
Jednu ženu drugu,
Aman!

Sanela, Sanela,
Zašto mene nisi htela?
Sanela, Sanela,
Jel' bolji direktor hotela?
Sanela, Sanela,
Zašto mene nisi htela?
Sanela, Sanela,
Ubila te salmonela!

Rambo Amadeus
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 27.02.2020

Re: ...

Ali, evo, da se pravim da nisi: dakle, imam razumevanja za jadnika koji oseća neizdrživu organsku potrebu da pljuje i povraća


Ne ne Srki, ozbiljno te pitam.
Isključi pljuvanje odavde, to je voljna radnja, odlučiš hoćeš li ili nećeš, a povraćanje, to je teško kontrolsati.

Nekome se gadi na nešto, raznim ljudima na razne stvari, pa se nekome recimo gadi na ovo što su ti rekli da je sad super (pa ti se sad ne gadi, a garant si nekada, nisi ni ti toliko mlad, drugu pesmicu pevao), kako oni kojima se to još uvek gadi da kontrolišu nagon za povraćanjem?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:14 27.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man
Ali, evo, da se pravim da nisi: dakle, imam razumevanja za jadnika koji oseća neizdrživu organsku potrebu da pljuje i povraća


Ne ne Srki, ozbiljno te pitam.
Isključi pljuvanje odavde, to je voljna radnja, odlučiš hoćeš li ili nećeš, a povraćanje, to je teško kontrolsati.

Nekome se gadi na nešto, raznim ljudima na razne stvari, pa se nekome recimo gadi na ovo što su ti rekli da je sad super (pa ti se sad ne gadi, a garant si nekada, nisi ni ti toliko mlad, drugu pesmicu pevao), kako oni kojima se to još uvek gadi da kontrolišu nagon za povraćanjem?


Objasnio sam: odeš kod psihologa da ti pomogne, ako ne možeš sam to sa sobom da središ. Jer tu sigurno ima materijala za rad sa stručnim licem. Ne vidim kako će to ako pljuješ, povraćaš, a ponekad i mlatiš, ili bar iz potaje navijaš za ove što ih mlate, da ti pomogne da se oslobodiš tih stomačnih tegoba i fobije.

A mene roditelji nisu kao malog plašili sa homoseksualcima, crncima, meksikancima, ženom koja uzvraća udarac. Većih problema sam imao sa babarogama (i četnicima, ali za ovo drugo postoji istorijsko opravdanje).


maksa83 maksa83 21:21 27.02.2020

Re: ...

stomačnih tegoba i fobije.


vcucko vcucko 21:36 27.02.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
vcucko
newimprovedtadejus

te je u mojim očima svakako napredak što smo bar u nekoj mjeri shvatili da baš ne moramo povraćati na činjenicu da je neko homoseksulan..

Ne moramo, svakako.
Ali ovde ide pitanje, smemo li?


u al ti je i pitanje..
pa smiješ, naravno da smiješ.. nema zakona koji kaže zabranjeno zbijati uvredljive šale u filmovima..
al smiju onda i oni da dignu na tebe hajku što to radiš..
pa onda da pitam ja tebe.. smiju li oni da dižu hajku kad procjene da ti je šala neukusna?
il pak ne smiju?

Smiju. Dva metra ličnog prostora da poštuju, bez fizičkog kontakta (to je i na zapadu zabranjeno, ne smeju da me diraju), i neka trtljaju šta im drago.

Usput, nema filma - priče - vica - dodaj po želji da neko ne oplete po nekoj ličnoj karakteristici. A samo njihova (i još poneka, po izboru nekih mnogo jačih likova iz senke) je so secret da ne sme da se pisne.

Evo: ima li neki advokat voljan da pokrenemo stvar. Izbunarićemo nešto - kriv nos, 120 kila, zelene oči, bilo šta. Pregledamo filmove i paf, ja se uvredim do neba, nedelju dana ne uzmem dijuretik i idemo na sud. Na neviđeno dajem 20% od utrška.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:41 27.02.2020

Re: ...

ali za ovo drugo postoji istorijsko opravdanje


E pa sad mi je jasno.
Kad vidim šta je za tebe opravdanje, onda je sve jasno.

Slažu te, kažu ti šta imaš da misliš, ti misliš da to misliš, i još, a pomenuh i to, pri svemu tome sebe doživljavaš kao progresivca, a one druge za bandu i reakciju.
I bolesnika naravno, šalješ kod doktora vidim.
Ali zato je one druge zvati bolesnicima zabranjeno (jel zabranjeno ili tek treba da bude, ne sećam se, potseti me)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 27.02.2020

Re: ...

Ali zato je one druge zvati bolesnicima zabranjeno (jel zabranjeno ili tek treba da bude, ne sećam se, potseti me)


Pričao si o onima koji se osećaju bolesno na samu pomisao ili ukazivanje homoseksualca (crnca, meksikanca i žene koja uzvraća udarac), i pitao me za mišljenje kako im pomoći. Ja bolje ne znam.

E pa sad mi je jasno.
Kad vidim šta je za tebe opravdanje, onda je sve jasno.


Naravno da je jasno: dedu mi zamalo zaklali četnici, jer je bio partizan, te je "narativ", u mom slučaju, čini mi se opravdan. Da su u tom preduzetništvu uspeli, sa kim bi se ti onda ovda nadgornjavao i koga bi nervirao sa tim svojim bednim pokušajima revizije prošlosti? Ali to smo već mnogo puta obradili, i nije tema koju treba dalje razrađivati.

vcucko vcucko 21:56 27.02.2020

Re: ...

hoochie coochie man


Za sad, evo, zabranjuju pesme, a ako bi nedaobog, takvi vlast uzeli, Goli Otok me ne bi iznedadio, jer to je taj rezon, nisi sa mnom znači rekacija si, nazadan si, štetan, opasan, treba te eliminisati.


Kad krenu patrole sa UZI-jima po kućama, da teraju na prajd. Ko neće ili krene da beži, ide Sudija Dred, egzekucija odmah tu ispred ulaza.
A i na prajdu nema samo da stojiš i ćutiš. Ako nisi dovoljno aplaudirao i uzvikivao parole podrške, 24 bičem po leđima.
Koji su to totalitarni mozgovi, jbt
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:59 27.02.2020

Re: ...

Kad krenu patrole sa UZI-jima po kućama, da teraju na prajd. Ko neće ili krene da beži, ide Sudija Dred, egzekucija odmah tu ispred ulaza.
A i na prajdu nema samo da stojiš i ćutiš. Ako nisi dovoljno aplaudirao i uzvikivao parole podrške, 24 bičem po leđima.
Koji su to totalitarni mozgovi, jbt


Ma još gore od toga: sve će da nas u Hrvate preobraze! I SBB-uju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:02 27.02.2020

Re: ...

Evo: ima li neki advokat voljan da pokrenemo stvar. Izbunarićemo nešto - kriv nos, 120 kila, zelene oči, bilo šta. Pregledamo filmove i paf, ja se uvredim do neba, nedelju dana ne uzmem dijuretik i idemo na sud. Na neviđeno dajem 20% od utrška.


Vcucklo, ja mislim da ti ne treba da se bojiš od kakvog nasrtljivog homića, nego od šloga i infarkta (pu, pu, daleko bilo), i da radiš na tome.

edit: i na svom karbon futprintu, izvini, ne mogu da odolim da ne dodam
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:04 27.02.2020

Re: ...

Pričao si o onima koji se osećaju bolesno na samu pomisao ili ukazivanje homoseksualca (crnca, meksikanca i žene koja uzvraća udarac), i pitao me za mišljenje kako im pomoći. Ja bolje ne znam.


Nije u redu nešto sa njihovom psihom?
Ok, što se mene tiče, sva prava da tako misliš.

A sme li se misliti (i reći van svoja četiri zida) da ima nešto što nije u redu sa psihom homoseksualca i da treba da se jave psihologu, psihijatru?

Ili je to tom po vašem novomoralu zabranjeno?



Naravno da je jasno: dedu mi zamalo zaklali četnici, jer je bio partizan, te je "narativ", u mom slučaju, čini mi se opravdan.


Evo ga, sudi o istoriji po jednom slučaju:)
Ali to samo tako i može, i ako hoćeš da ostaneš dosledan, beži ti od razmišljanja, slušanja, čitanja o tome ko đavo od krsta.

Ako se slučajno zaebeš pa kažeš sebi, daj bre da vidim šta se tu stvarno dešavalo, gotovo je,sve više ćeš uviđati da ti je deda bio na pogrešnoj strani.
Ne igraj se s tim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 27.02.2020

Re: ...

Nije u redu nešto sa njihovom psihom?
Ok, što se mene tiče, sva prava da tako misliš.


A ti misliš da im nešto nije u redu sa stomakom, ili centrom za ravnotežu?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:07 27.02.2020

Re: ...

A i na prajdu nema samo da stojiš i ćutiš. Ako nisi dovoljno aplaudirao i uzvikivao parole podrške, 24 bičem po leđima


Ma to i da se izdrži, ako krenu da ti praktično dokazuju kako je to super, biće gadno.
Valjda će makar povraćanje dozvoliti.
Koji su to totalitarni mozgovi, jbt


Klasika.
Dođe neka sila objasni ti stvari, ti klimneš glavom, i kreneš u boj za stvari koje su ti sad "jasne".
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 27.02.2020

Re: ...

A ti misliš da im nešto nije u redu sa stomakom, ili centrom za ravnotežu?


Što ja?
Ja samo pitam daješ li drugima slobodu koju sebi uzimaš, ili i dalje važi ona vaša ko drukčije kaže, za njega je član 133?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:16 27.02.2020

Re: ...

Što ja?


Pa sa tobom valjda diskutujem! Ili i tebi možda treba pomoć stručnog lica?
Ja samo pitam daješ li drugima slobodu koju sebi uzimaš, ili i dalje važi ona vaša ko drukčije kaže, za njega je član 133?


Ne pričamo ovde o slobodi, nego o tome kako pomoći ljudima sa tegobama, to si ti mene pitao na početku valjda. Ili si se opet izgubio i upleo u hučikučine?

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 27.02.2020

Re: ...

Pa sa tobom valjda diskutujem! Ili i tebi možda treba pomoć stručnog lica?


Ma diskutuješ, ali je nikome ne preporučujem lekara, ne proglašavam tako olako bolesnim ljude koji ne misle kao ja.

Pitam samo na osnovu čega, onima koji rade isto što i ti, zameraš?
Ne pričamo ovde o slobodi, nego o tome kako pomoći ljudima sa tegobama, to si ti mene pitao na početku valjda. Ili si se opet izgubio i upleo u hučikučine?


E ja baš o slobodi pričam
A znaš što?
Zato što mislim da nešto znam o tome, o medicini slabo, pa ne bih da delim dijagnoze.
A na osnovu čega ti uspostavljaš dijagnoze, imaš neko medicinsko obrazovanje ili samo, poput onih tvojih, smatraš da su bolesnici svi vaši oponenti?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:34 27.02.2020

Re: ...

Ma diskutuješ, ali je nikome ne preporučujem lekara, ne proglašavam tako olako bolesnim ljude koji ne misle kao ja.


Misle, ili imaju stomačnih tegoba? Ili i ti misliš stomakom?


E ja baš o slobodi pričam
A znaš što?

Zato što mislim da nešto znam o tome, o medicini slabo, pa ne bih da delim dijagnoze.
A na osnovu čega ti uspostavljaš dijagnoze, imaš neko medicinsko obrazovanje ili samo, poput onih tvojih, smatraš da su bolesnici svi vaši oponenti?


Psihologija nije medicina, ali svejedno, ti si mene pitao za mišljenje, i ja mislim da ako neko ima stomačnih tegoba, onda ima nekoliko opcija: da sačeka da prođu, ili da potraži pomoć, dakle stručnu, a ne da ih leči mržnjom, prezirom, siledžijstvom i drugim ekstremnim merama koje nisu strane tim obolelim pojedincima o kojima govorimo. Ja mislim da je tu psihologija nadležna disciplina, mada možda grešim.






vcucko vcucko 22:39 27.02.2020

Re: ...

srdjan.pajic

edit: i na svom karbon futprintu, izvini, ne mogu da odolim da ne dodam

Reče Amerikanac. Čovek iz zemlje gde jedna porodica potroši više resursa i proizvede više đubreta nego prosečna opština u Indiji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 27.02.2020

Re: ...

Misle, ili imaju stomačnih tegoba? Ili i ti misliš stomakom?


Ja ne mislim da su to obavezno ikakve tegobe.
Možda normalna, prirodna reakcija na neke nadražaje.
Psihologija nije medicija, ali svejedno, ti si mene pitao za mišljenje, i ja mislm da ako neko ima stomačnih tegoba,


Pročitaj prvi pasus.
Otkud ti ideja da su tegobe u pitanju, bilo kakav medicinski slučaj?
Zar se tegobom zove ako neko reguje povraćanjem na neke strašne prizore.
a ne da je leči mržnjom, prezirom, siledžijstvom


Siledžijstvom ne sme, ako krene, aps, tako kaže zakon, a da mrzi i prezire, ni to ne sme?
Propisuješ i osećanja jebote? :)
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:43 27.02.2020

Re: ...

Naravno da je jasno: dedu mi zamalo zaklali četnici, jer je bio partizan, te je "narativ", u mom slučaju, čini mi se opravdan.


vidi, mog dedu isto tako zamalo zaklali nemci.
jel isti narativ prema njima da primenim i ja?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana